Naujausi darbo pasiūlymai

Viešbučio aptarnavimo vadovas (-ė)

MiestasPalanga
Aplikuoti iki2023-04-22

Apie įmonę:

Jau greitai Palangoje atsidarys „SPA Vilnius“ tinklo, naujos koncepcijos viešbutis.

Su savimi, savo artimais ar supančia gamta mes nuolatos ieškome ryšių, kurie gyvenimui suteikia didesnę prasmę. Boutique viešbučio svečiams pasiūlysime galimybę tuos nuoširdžius ryšius atrasti. Jaukus ir ramus natūralių medžiagų interjeras, be nereikalingų dirgiklių, padės atsipalaiduoti ir pabūti su savo mintimis. O laiką pagyvins bendrystę bei autentiškas patirtis kuriančios akimirkos ir veiklos viešbučio viduje, ir aplink.

Norėtumėte prisijungti prie naujai formuojamos komandos? Šiuo metu pokalbiui kviečiame VIEŠBUČIO APTARNAVIMO VADOVĄ (-Ę).​

Su Jumis norime dalintis:

- „SPA Vilnius“ svetingumo filosofija ir gerosiomis valdymo praktikomis.
- Nuosekliu įvedimu į Jūsų sėkmingo darbo pradžią – jaustis gerai būnant savimi.
- Atlygiu, priklausančiu nuo Jūsų darbo rezultatų.
- Abipuse pagarba, palaikymu, dėmesinga ir draugiška komanda.
- Jaukia aplinka, kurioje visų idėjos yra išgirstos ir atidžiai svarstomos.
- Darbo ir poilsio balansu - ryšių kūrimu.
- Darbo vieta, veikiančia visus metus, ar saulė šviečia, ar sninga.

Jūsų darbų sąrašą sudarytų viskas, kas stiprina išskirtinius aptarnavimo įspūdžius ir viršija svečių lūkesčius:

- Rūpinsitės, kad svečiai būtų šiltai sutikti, sklandžiai įregistruoti/išregistruoti, o visi jų prašymai ir užklausos būtų sprendžiamos greitai ir profesionaliai.
- Būsite atsakingas (-a) už nepriekaištingą svečių rezervacijų bei administracinių užduočių įrašų tvarkymą.
- Užtikrinsite bendrą viešbučio aurą, tvarką, profesionalų personalo elgesį ir patogią svečių viešnagę.
- Kuruosite ir ugdysite registratūros ir SPA komandą.
- Kursite paslaugų standartus ir koordinuosite visus kokybės valdymo klausimus viešbutyje, spręsite visus, iš klientų lūkesčių kylančius, klausimus.
- Skatinsite ir diegsite aukštą profesionalumo lygį klientų aptarnavimo srityje ir būsite pavyzdys savo komandai.
- Planuosite personalo mokymus ir efektyvų bei atsakingą jų darbą.
- Bendradarbiausite su kitais viešbučio padaliniais, kad svečiai galėtų mėgautis sklandžiu poilsiu.
- Rinksite ir analizuosite Klientų unikalias patirtis.
- Teiksite pasiūlymus klientų lojalumo programoms, naujų klientų pritraukimui.
- Rengsite ir valdysite registratūros ir SPA biudžetą.

Norime su Jumis pasikalbėti, jei:

- Gyvenate ir kvėpuojate svetingumu ir pozityvumu.
- Kuriate aplinkiniams malonią, svetingą patirtį, kuri susideda iš smulkiausių detalių.
- Turite patirties dirbant Klientų aptarnavimo srityje (patirtį viešbutyje laikytume dideliu privalumu).
- Asmeniniu pavyzdžiu lengvai perteikiate komandai lūkesčius ir darbo standartus.
- Gebate ramiai ir dalykiškai derinti skirtingus klientų interesus.
- Turite talentą efektyviai ir praktiškai organizuoti laiką ir kitus darbui reikalingus resursus.
- Kalbate anglų kalba (rusų kalba būtų privalumas).

Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 2500 eur + mėnesiniai priedai už rezultatus

Matote save šioje kompanijoje, tik kitoje pozicijoje?

Papasakokite mums apie savo patirtį ir motyvaciją, o mes pasirūpinsime, jog tai pasiektų darbdavį tiesiogiai!

Susisiekite su mumis

Atranka360 komentaras

Šią atranką vykdo:
Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

Dovilė Paulauskienė

Siekiate karjeros pokyčių? Paruošėme įrankius motyvacijai įvertinti ir įgūdžiams gerinti.

Grįžti į visus pasiūlymus