Naujausi darbo pasiūlymai

Verslo kontrolierius (-ė) - ekonomistas (-ė)

MiestasKlaipėda
Aplikuoti iki2021-12-22

Apie įmonę

Esame Klaipėdos jūrų krovinių kompanija „BEGA“ - pirmoji Lietuvoje privati laivų krovos bendrovė, įkurta 1992 m. Šiuo metu tai moderni krovos kompanija, teikianti krovinių perkrovimo iš/į sausumos transporto į/iš jūrinį transportą, krovinių sukaupimo bei kitas transporto-logistikos paslaugas.

Į savo komandą kviečiame prisjungti analitišką verslo kontrolierių (-ę) - ekonomistą (-ę)!

Bega, Klaipėdos jūrų krovinių kompanija, UAB

Nemuno g. 2B

Įmonė siūlo

- ambicingą darbą, kuriame realizuojate savo turimas kompetencijas;
- dirbti ir dalyvauti moderniame įmonės valdyme;
- dirbti vienoje finansiškai stipriausių įmonių Lietuvoje;
- puikų vadovą, sukūrusį pozityvią darbinę aplinką;
- tai darbas, kuriam jaučiate pašaukimą? Tikslumas visame kame Jūsų siekis? Trokštate nuolat gilinti savo profesines kompetencijas ir tobulėti? MES JŪSŲ LAUKIAME!

Būsite atsakingi už

-Įmonės veiklos analizę ekonominiais ir finansiniais aspektais;
-Įmonės finansinių biudžetų ruošimą, faktinių ir planinių savikainų skaičiavimą;
-Įmonės investicinių ir perspektyvinių verslo planų rengimą, investicijų atsipirkimo skaičiavimą;
-analitinės medžiagos Įmonės valdymo organų susirinkimams ruošimą, metinės finansinės atskaitomybės dokumentų rengimą;
-Įmonės darbo užmokesčio apmokėjimo, motyvacinių sistemų administravimą;
-Įmonės turto ir veiklos draudiminės apsaugos kontrolę, žalų administravimą;
-Įmonės išorinių ryšių su įstaigomis ir organizacijomis klausimais, atitinkančiais darbo veiklos tikslus, palaikymą, Europos Sąjungos paramos fondų ir kitų Europos ir Lietuvos finansinių instrumentų paramos Kompanijos veiklai galimybių analizę ir kt.

Mes tikimės, kad Jūs

- turite ne mažesnį nei 3 – 5 metų ekonomikos skyriaus vadovo arba ekonomisto darbo patirties stažą panašaus dydžio įmonėje;
- puikiai išmanote LR mokesčių ir apskaitos bei finansų valdymą reglamentuojančių teisės aktus;
- esate puikiai įvaldęs (-džiusi) prognozių, ataskaitų, finansinių planų, gamybos ir paslaugų savikainų rengimą;
- puikiai dirbate (Microsoft Office (PowerPoint, Excel), Adobe, Google Chrome ir kt.), darbo buhalterinės apskaitos programomis ir/arba informacinėmis valdymo sistemomis - mokėjimą dirbti Microsoft Dynamics AX, MS Power Bi – laikytume didžiuliu privalumu.

Siūlomas atlyginimas (bruto): 2631- 3306 EUR

Matote save šioje kompanijoje, tik kitoje pozicijoje?

Papasakokite mums apie savo patirtį ir motyvaciją, o mes pasirūpinsime, jog tai pasiektų darbdavį tiesiogiai!

Susisiekite su mumis

Atranka360 komentaras

Ieškome talentingų ir profesionalių darbuotojų, kurie dirba atsižvelgdami į aukštus veiklos standartus ir siekia geriausių rezultatų. Turėsite galimybę dirbti įdomių projektų ir patyrusių profesionalų apsuptyje. Jei susidomėjote, atsiųskite savo gyvenimo aprašymą arba pasidalinkite savo LinkedIn nuoroda su mumis. Malonu bus susipažinti ir aptarti Jūsų lūkesčius.

Šią atranką vykdo:
Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

Jurgita Paičienė

Siekiate karjeros pokyčių? Paruošėme įrankius motyvacijai įvertinti ir įgūdžiams gerinti.

Grįžti į visus pasiūlymus