Naujausi darbo pasiūlymai

Administratorė (-ius) - veiklos koordinatorė (-ius)

MiestasVilnius
Aplikuoti iki2024-12-25

Apie įmonę:

Esame aukštos kvalifikacijos specialistų komanda, teikianti paslaugas komerciniame, pramoniniame, civiliniame, jūriniame bei geležinkelių sektoriuose. Jau daugiau nei dešimtmetį sėkmingai vykdome aukščiausios kokybės elektros ir mechanikos montavimo darbus, įgyvendiname automatikos sprendimus, dirbame su šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo sistemomis. Įmonė sėkmingai vykdo savo projektus ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje. Šiuo metu prie savo savarankiškos ir ambicingos profesionalų komandos kviečiame prisijungti administratorę (-ių) - veiklos koordinatorę (-ių), kuri užtikrins sklandžią biuro veiklą ir padės vadovams įgyvendinti įmonės tikslus.

 

Įmonė siūlo:

- Galimybę prisiliesti prie įvairaus pobūdžio užduočių, išbandyti save įvairiose situacijose.
- Dinamišką darbą ir dar dinamiškesnes užduotis.
- Darbą, kuris apima: naujoves + iškylančių situacijų sprendimą + augimą.
- Darbinę aplinką, kurioje bendraujame labai paprastai ir suprantamai, be aukštų ir skambių frazių. 
- Jūsų laukia asmenybiškai brandus ir stiprus vadovas, iš kurio galėsite mokytis.
- Mūsų komandą motyvuoja vienas tikslas - rezultatas. Todėl laukiame žmogaus, kuris turi vidinės motyvacijos darbui ir jam nereikia išorinių motyvuojančių blizgučių "užsikurti darbui". Už efektyvų darbą siūlome ypač konkurencingą atlygį.
- Automobilį po bandomojo laikotarpio.

Būsite atsakingas už:

- Komunikaciją su klientais, sutarčių rengimą ir administravimą. 
- Bendradarbiavimą su darbuotojais, pagalbą sprendžiant iškylančias kasdienes problemas.
- Darbuotojų dokumentų administravimą.
- Biuro priežiūrą ir sklandžią veiklą.
- Dokumentų pildymą užsienyje vykstantiems projektams. 
- Vadovo deleguotų užduočių operatyvų atlikimą.
- Administracijos komanda nedidelė, tad dažnai teks susidurti su nestandartinėmis užduotimis, kaip pvz.: dalyvavimo parodose organizavimas, įvairios informacijos paieška, paslaugų užsakymas ir kt.
- Mūsų komandoje nėra Mano-Tavo užduočių. Jei reikia, kolegos vieni kitus visada pavaduos.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Norite ne tik administracinio darbo, bet ir platesnės atsakomybės.
- Nebijote užduočių, kurių niekada nesate daręs - sužinosite, išmoksite. 
- Turite gerus raštvedybos įgūdžius.
- Gerai kalbate anglų kalba, nes reikės komunikuoti su klientais, ir galite susišnekėti rusiškai, nes turime kolegų, kurie kalba rusų kalba.
- Esate nuovoki, iniciatyvi, brandi bei aštraus proto asmenybė.
- Esate greita asmenybė ir Jums svarbiausia - pasiekiamas rezultatas. 
- Savarankiškai atliekate patikėtą darbą nuo pradžios iki galo.
- Galite lengvai dirbti su skirtingų pažiūrų klientais bei kolegomis.
- Turite lankstų požiūrį, lengvai priimate Jums deleguotas užduotis bei įmonės taisykles.



Siūlomas atlyginimas (neto): 2000-2500 Eur

Atranka360 komentaras

Ieškome universalaus žmogaus. Kuris supranta kaip įmonėje "juda" verslas, derasi, jei iškyla poreikis, "gesina" gaisrus ir, jei reikia, vadovui padeda pastrateguoti.

Šią atranką vykdo:
Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

Domantė Trotė

Siekiate karjeros pokyčių? Paruošėme įrankius motyvacijai įvertinti ir įgūdžiams gerinti.

Grįžti į visus pasiūlymus