Naujausi darbo pasiūlymai

Administratorė (-ius)

MiestasKlaipėda
Aplikuoti iki2022-12-28

Apie įmonę:

AmberCell įmonių grupė tiekia aukštos kokybės medicinines priemones ir įrangą Lietuvos ir pabaltijo medicinos įstaigoms. Ilgametė patirtis ir klientų bei partnerių įvertinimas skatina nesustoti ir ieškoti sprendimų, jog medicinos sektoriuje dirbantis personalas bei pacientai gautų aukščiausios kokybės medicinos prietaisus ir paslaugas.
Esame modernūs, nuolat augame ir keičiamės, todėl į savo komandą kviečiame naują komandos narį - ADMINISTRATORĘ (-IŲ)!

AmberCell Solutions, UAB

Liepų g. 83, LT-92195 Klaipėda

Įmonė siūlo:

- Galimybę tobulėti, dirbant tarptautinėje, profesionalioje bendrovėje su aukštais veiklos standartais.
- Dalykišką ir darbingą verslo aplinką.
- Kolegas, kurie išmokys visko, ko reikės darbų pradžiai.
- Ateities perspektyvas, siekiančias toliau administravimo užduočių (jei tik turėsite noro).
- Darbo užmokestį priklausomai nuo turimos darbo patirties.
- Premiją metų pabaigoje, įmonei pasiekus metinius tikslus.
- Pasirinkto sporto klubo abonimentą.
- Privatų sveikatos draudimą.

Būsite atsakingi už:

- Biuro administravimą ir priežiūrą, pozityvios atmosferos užtikrinimą.
- Kanceliarinių prekių užsakymus.
- Kruopštų įmonės dokumentų registravimą, paskirstymą bei korespondencijos siuntimą.
- Žmogiškųjų išteklių valdymą: sutarčių, įsakymų, draudimo, pačių sėkmingiausių ir smagiausių įmonės renginių ir švenčių organizavimą.
- Svečių iš Lietuvos ir užsienio sutikimą ir vaišinimą kava, malonų bendravimą – juk jų akimis būsite įmonės „veidas“.
- Viešųjų pirkimų administravimą (suteiksime visokeriopą pagalbą įgyvendinant visas, su viešaisiais pirkimais susijusias, procedūras).
- Pagalbą įmonės vadovams įvairiais klausimais (pvz., susitikimų, vizitų, susirinkimų organizavimo ir pan.).
- Ataskaitų, apžvalgų ir pristatymų programa MS PowerPoint ruošimą.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Puikiai kalbate bei rašote anglų kalba.
- Esate komunikabili (-us), atsakinga (-as), džiuginate kitus savo iniciatyvumu ir paslaugumu.
- Esate atidi (-us) detalėms ir gebate greitai mokytis.
- Turite labai gerus darbo MS Word ir MS Power Point programomis įgūdžius.
- Naudojate tik taisyklingą lietuvių kalbą.
- Puikiai jausitės šiose pareigose, jei turite aukštajį (koleginį) viešojo administravimo, anglų kalbos, komunikacijos ar panašų išsilavinimą.
- Esame įsikūrę patogioje miesto vietoje, atvykti galite tiek nuosavu automobiliu, tiek viešuoju transportu.

Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1950 Eur. Tikslus atlyginimas derinamas su kandidatu, priklausomai nuo jo patirties ir kompetencijų.

Matote save šioje kompanijoje, tik kitoje pozicijoje?

Papasakokite mums apie savo patirtį ir motyvaciją, o mes pasirūpinsime, jog tai pasiektų darbdavį tiesiogiai!

Susisiekite su mumis

Atranka360 komentaras

Savo draugiška šypsena pasitinkate kiekvieną, įžengusį pro duris? Gebate ir mėgstate organizuoti, sisteminti informaciją, bendrauti, padėti kitiems? Vadinasi, čia – Jūsų svajonių darbo vieta! Nekantraujame susipažinti!

Šią atranką vykdo:
Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

Dovilė Paulauskienė

Siekiate karjeros pokyčių? Paruošėme įrankius motyvacijai įvertinti ir įgūdžiams gerinti.

Grįžti į visus pasiūlymus