Naujausi darbo pasiūlymai

Svarbių klientų vadybininkas (-ė) darbui su medicinos įstaigomis

MiestasVilnius
Aplikuoti iki2023-02-27

Apie įmonę:

AmberCell įmonių grupė tiekia aukštos kokybės medicinines priemones ir įrangą Lietuvos ir pabaltijo medicinos įstaigoms. Ilgametė patirtis ir klientų bei partnerių įvertinimas skatina nesustoti ir ieškoti sprendimų, jog medicinos sektoriuje dirbantis personalas bei pacientai gautų aukščiausios kokybės medicinos prietaisus ir paslaugas.

Prie savo komandos kviečiame prisijungti aktyvų, įsitraukusį ir savarankišką SVARBIŲ KLIENTŲ VADYBININKĄ (-Ę) (KEY ACCOUNT MANAGER)!

AmberCell Solutions, UAB

Liepų g. 83, LT-92195 Klaipėda

Įmonė siūlo:

- Suteikti galimybę tobulėti, dirbant tarptautinėje, profesionalioje bendrovėje su aukštais veiklos standartais.
- Mes kuriame dalykišką ir darbingą verslo aplinką.
- Vertiname atvirą bendravimą ir bendradarbiavimą, tikslu kurti pasitikėjimą komunikuojant visoms susijusioms šalims.
- Suteikti dideles mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes.
- Galimybę siekti rezultatų, už kuriuos sąžiningai mokame priedus.
- Pasidalinti savo tarptautine patirtimi ir sėkminga verslo istorija.
- Apmokėti pasirinkto sporto klubo abonementą.
- Suteikti privatų sveikatos draudimą.

Būsite atsakingi už:

- Darbą su didžiausiomis medicininėmis įstaigomis.
- Gerų santykių su esamais klientais kūrimą ir palaikymą, nuolatinį gilinimąsi į klientų poreikius.
- Tinkamą įmonės reprezentavimą, taip pat santykių su tarpininkais palaikymą.
- Optimalaus klientams parduodamo asortimento valdymą – klientų poreikio prognozavimą, derinimą su klientais.
- Pardavimo tikslų įgyvendinimą, apimčių ir biudžetų planavimą bei sekimą, dalyvavimą viešuosiuose pirkimuose.
- Organizavimą ir dalyvavimą praktiniuose seminaruose (workshop), mokymuose, konferencijose tiek Lietuvoje, tiek ir užsienyje.
- Greitą reakciją atliepiant į klientų poreikius ir paruošiant tinkamiausią pasiūlymą.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Turite patirties dirbant su medicinos/farmacijos prekių kategorija.
- Turite gerus bendravimo ir derybinius įgūdžius, orientaciją į tikslą.
- Savarankiškumas, organizuotumas, atsakingumas, analitinis mąstymas – Jūsų savybės.
- Turite pardavimo kompetencijų ir įgūdžių (darbo patirtis sveikatos sektoriuje - privalumas).
- Greitai perprantate naujausius CRM ir kompiuterinių sistemų sprendimus.
- Laisvai kalbate anglų kalba.
- Mėgstate skirtingo tempo ir krūvio dienas, galite lengvai prisitaikyti prie klientų poreikio ritmo.
- Esate mobilus ir mėgstate pasikeitimus ir komandiruotes, tiek Lietuvoje tiek užsienyje.

Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 3305 EUR + priedai, kurie gali siekti atlyginimo dydį (nėra lubų)

Matote save šioje kompanijoje, tik kitoje pozicijoje?

Papasakokite mums apie savo patirtį ir motyvaciją, o mes pasirūpinsime, jog tai pasiektų darbdavį tiesiogiai!

Susisiekite su mumis

Atranka360 komentaras

Šią atranką vykdo:
Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

Dovilė Paulauskienė

Siekiate karjeros pokyčių? Paruošėme įrankius motyvacijai įvertinti ir įgūdžiams gerinti.

Grįžti į visus pasiūlymus