Įmonė siūlo:
- Galimybę realizuoti savo idėjas bei pritaikyti turimas žinias tarptautinėje, stabilioje ir patikimoje kompanijoje.
- Asmeninio bei profesinio tobulėjimo galimybes.
- Motyvuojančius priedus prie atlygio, priklausančius nuo darbo rezultatų.
- Patrauklų papildomą sveikatingumo paketą.
- Tarnybinį automobilį.
Būsite atsakingi už:
- Įmonės metinės ir mėnesinės veiklos bei resursų planavimą ir vertinimą.
- Plėtros valdymą.
- Centrų/parduotuvių pelningumo ir apyvartos augimo stebėjimą ir iškeltų tikslų įgyvendinimą.
- Centrų/parduotuvių veiklos procesų analizę, optimizavimą ir reikiamų pokyčių inicijavimą.
- Rinkos ir naujų produktų/gamintojų poreikio analizę.
- Parduotuvių darbuotojų darbo procesų kūrimą, diegimą, tobulinimą.
- Klientų aptarnavimo standarto diegimą bei įgyvendinimo kontrolę.
Mes tikimės, kad Jūs:
- Turite sėkmingos vadovaujančio darbo patirties, mažmeninėje prekyboje.
- Esate lyderis (-ė), gebantis (-i) formuoti bei motyvuoti komandą.
- Galite dirbti dinamiškoje aplinkoje ir greitai priimate sprendimus.
- Mokate anglų kalbą (bent B2 lygis);
- Turite vairuotojo pažymėjimą ir vairavimo patirties.
- Esate savarankiškas, komunikabilus, žingeidus, orientuotas į rezultatus žmogus.
Siūlomas atlyginimas (bruto): 2800 – 4000 EUR
Atranka360 komentaras
Išmanote ir puikiai suprantate mažmeninės prekybos subtilybes? Jūsų darbo tikslas – patenkintas bei lojalus klientas? Mes laukiame Jūsų CV!
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė