Vilnius: +370 638 33360
Klaipėda: +370 630 33360
info@atranka360.lt

Neformalios psichologijos studijos suaugusiems!

Padės geriau pažinti save ir aplinkinius bei suteiks psichologijos žinių, gerinančių gyvenimo kokybę. Jūsų pasirinkimui yra 8 psichologijos programos:

  • Asmenybės psichologija

    Aurelija Ananjevaitė.  Psichologė, konsultuojanti vaikus, paauglius, suaugusius ir šeimas ir aktyviai vedanti mokymus įvairiomis temomis tiek vaikams, tiek suaugusiems. Tinklaraščio augantipsichologija.net įkūrėja ir autorė. Konsultacijų ir užsiėmimų metu taiko geštalto psichoterapijos, analitinės psichoterapijos ir kogntyvinės terapijos metodus. Nuolat savo žinias gilina įvairiuose mokymuose, seminaruose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje, lanko supervizijas. Gyvenime vadovaujuosi moto: „Pasaulis sudarytas iš žmonių istorijų, o ne iš atomų“ (Muriel Rukeyse).

    Savęs pažinimas: pažintis su asmenybės stiprybėmis ir silpnybėmis, kurios gali tapti privalumais (04.03)

    • Asmenybės savybių kvadrantas, padėsiantis suprasti, kodėl vieni žmonės tokie artimi, o kiti taip stipriai erzina.
    • D. G. Burns išskirtos mąstymo klaidos, kurios turi įtakos sprendimo priėmimams.
    • Veiksniai, turintys įtakos mūsų pasitikėjimui savimi.
    • Harmonijos svarba kiekvieno iš mūsų gyvenime ir kaip ją atrasti.

    Inga Bogdzevičienė. Medikė, lektorė, psichologė, egzistencinės krypties psichoterapeutė, veda grupes tėvams, emocinių sunkumų turintiems paaugliams. Domėjimosi sritis –asmenybė,  tarpusavio santykiai, ankstyvieji tėvų – vaikų santykiai, tėvų – paauglių konfliktų sprendimai, sutuoktinių gyvenimo kokybė, šiuolaikinės moters poreikiai. Citata, įkvepianti mane judėti, papildyti save, siekti daugiau, priklauso V.E.Frankl: „Žmogus turi gebėjimą „pranokti save“, „išeiti iš savęs“ susitikimui su kitais – su meile ir rūpesčiu“.
     

    Asmenybės teorijos  ir asmenybės diagnostika (04.12)

    P.s. Per vieną susitikimą,  aptariama viena/dvi dvi asmenybės teorijos. Per pirmuosius Focus grupės mokymus bus ši tema: Įvadas į asmenybės psichologiją ir diagnostiką. C.G. Jungo pasąmonės psichologija ir sapnai. 

    • Asmenybės psichologija ir diagnostika. Kokios galimybės įvertinti žmogaus elgesį remiantis skitingomis asmenybės teorijomis?
    • Klasikinė S. Freud ir humanistinė E. Fromm psichoanalizė.
    • C.G. Jung analitinė psichologija ir sapnai.
    • A. Adler individualioji psichologija ir gyvenimo stilius.
    • H. S. Sullivan interpersonalinė teorija ir ankstyvų santykių svarba.
    • E. Erikson Ego psichologija ir transakcinė E. Bernė scenarijų analizė. Paauglio identifikacija.
    • W. Reich psichosomatinė asmenybės teorija, seksualumas ir šarvai.
    • Elgesio reguliacija ir socialinio išmokimo teorija: B.F.Skinner, A.Bandura, J.Rotter, W.Mischel.
    • G. A. Kelly asmenybių konstruktų teorija.
    • Humanistinė A. H. Maslow  poreikių teorija.
    • Žmogaus egzistencija ir Dasein analizė: L. Binswanger ir M. Boss.
    • V. Frankl ir logoterapija.


    Dr. Viktorija Tarozienė. Medicinos psichologė, psichoterapeutė turinti grupių psichoterapeutės kvalifikaciją. Doktorantūros studijų metu, tyrinėjo emocines ir kognityvines suaugusiųjų elgesio prielaidas. Didžiąją dalį profesinės medicinos psichologės patirties sukaupė dirbdama Vilniaus miesto psichikos sveikatos centre. Šiuo metu turi individualią praktiką, yra Klaipėdos universiteto lektorė.
     

    Asmenybės sutrikimai ir elgesio stiliai (04.19)

    • Asmenybės sutrikimai – kas tai? Asmenybės sutrikimų formavimosi prielaidos.  
    • Asmenybės „portretai“ – kas būdinga skirtingus asmenybės sutrikimus (stilius) turinčių asmenų mąstymui, bendravimui ir veiklai? (paranoidinė, šizoidinė, šizotipinė, antisociali, ribinė, histrioninė, narcizinė, vengianti, priklausoma, obsesinė-kompulsinė, t.p. depresyvi, pasyviai agresyvi, sadistinė, mazochistinė asmenybė).
    • Asmenybės sutrikimų ir stilių atspindžiai mene, kine, literatūroje ir kasdieniame gyvenime. 

    Tatjana Andrejeva. Žmogiškųjų išteklių vadybos studijos ir 14+ metų patirties personalo valdymo srityje. Turi vidinės lektorės patirties tarptautinėje bendrovėje, Dirba su skirtingomis asmenybių ir darbuotojų komeptencijų vertinimo sistemomis. Mokymuose siekiu neformalios aplinkos, geros nuotaikos ir kad būtinai išsineštumėte bent kelias idėjas ar atradimus, apie kuriuos norėtumėte diskutuoti ir dalintis jais su kitais.


    Julija Stankevičiūtė. 8+ metų dirba žmogiškųjų išteklių srityje, labiausiai įtraukianti dalis susijusi su kiekvienos asmenybės „išlukštenimu“ ir jos potencialo atskleidimu taikant skirtingas asmenybės vertinimo sistemas. Julija turi unikalios patirties kuriant ir diegiant karjeros planavimo ir adaptavimo sistemas skirtingo profilio įmonėse. Mokymuose siekiu pateikti kuo praktiškesnę informaciją, kurią galima pritaikyti “čia ir dabar”. Taip pat stengiuosi informaciją pateikti įdomiai, linksmai ir įtraukiančiai

    16 asmenybės tipų: jų atpažinimas ir geresnių santykių sukūrimas   (05.02)

    • Asmenybės teorijos ištakos siekiančios K.G. Jungą.
    • Kas yra MBTI? Tipologijos praktinė nauda ir galimybės pritaikyti savo asmeniniame gyvenime ir profesinėje veikloje.
    • Asmenybės tipų iššifravimas pagal skirtingas funkcijas:  Bendraujantis -Uždaras, Praktiškas – Kūrybiškas,  Logiškas- Emocionalus, Planuojantis – Lankstus.
    • 16 tipų unikalus „kodas“: bendros tipų charakteristikos.
    • Darbo pobūdis tinkantis skirtingiems tipams.
    • Kaip kiti mato atitinkamus tipus.
    • Kiekvieno tipo tobulėjimo zona. 


    Salva Marcinkevičienė. Geštalto terapeutė, lektorė, Latvijos geštalto asociacijos narė. Užsiima individulia praktika. Inžinierė ekonomistė ir teisės mokslų magistrė. 
     

    Asmenybės charakterių ypatumai per pasakų analizę (05.16)

    • Kodėl per didelis rūpinimasis artimaisiais veda link depresijos? (Remiantis pasaka ‘’Sesutė Alionuška ir broliukas Ivanuška”);
    • Kaip greitai ir mažiausiai skausmingai pakilti iš pelenų į svaiginančią sėkmę? Ką ji žinojo tokio, ko nežinau aš? (Remiantis pasaka ‘’Pelenė”);
    • Kaip atpažinti manipuliuotoją, kol jis (ji) nesugriovė mano asmeninio ar profesinio gyvenimo? (Remiantis pasaka ,,Raudonkepuraitė”);
    • Ar tikrai negalima visa gyvenimą nugyventi šiltai ir laimingai ant krosnies?
    • Emocinė branda. Separacija. Iniciacija. Kas tai? Kam to reikia? (Remiantis pasaka ,,Lydekai paliepus, man panorėjus”);
    • Gyvenimas poroje: iššūkiai ir nauda arba ,,Aš normalus, ko ji (jis) iš manęs vis nori?” (Remiantis animaciniu filmu ,,Šrekas”).

    P.s. Per vieną susitikimą,  atleikama viena pasakos analizė. Bus tęsinys. 

  • Kognityvinė psichologija

    Audronė Adomavičienė - lingvistikos, režisūros ir psichologijos išsilavinimą turinti personalo vadovė praktikė, vidinių įmonės mokymų lektorė, renginių organizatorė ir vedėja. "Žmonės man- unikali žemė, kurią nuolat atrandu iš naujo. Kelionė ir glumina, ir gniaužia kvapą, procesai, kurie padeda žmogui pažinti pasaulį ir kitus, stebėtinai paprasti ir tuo pat metu neįtikėtinai pažangūs, tad tiesiog negaliu atsispirti pagundai leistis į šią kelionę vėl ir vėl. Kviečiu ir Jus."
     

    Mūsų smegenys: jutimai ir suvokimas, dėmesys ir atmintis (04.16)

    • Susipažinkime iš labai arti: CNS - sandara, funkcijos, veikimo principai. Nieko nėra psichologiško, kas nebūtų fiziologiška.
    • Pagrindinės aplinkos suvokimo sistemos - ar tikrai mūsų akys mato, o ausys girdi? Mūsų jutimų ribos - ar tikrai pažįstame pasaulį, kuriame gyvename?
    • Dėmesio mechanizmai - kodėl visi vairuoja tokius pačius automobilius, kaip ir aš?
    • Atmintis - išryškinta vidinė fotojuostelė? 
  • Bendravimo psichologija

    Justina Gervytė. Teisės ir sporto psichologijos magistrė, koučingo specialistė, NLP praktikė, turinti darbo su NEO PI-R, NEO-FF ir LPIK kvalifikacijas,  meno terapijos ekspertė, personalo ugdymo ir komandų stiprinimo trenerė. Paruošta ir bendradarbiaujant su kalėjmų departamentu visose Lietuvos kalinimo įstaigose įdiegta autorinė meno terapijos programa. Veda specializuotus mokymus pareigūnams, psichologams, socialiniams darbuotojams, pedagogams. Ekspertinė patirtis asmenybės tyrimuose, darbuotojų kompetencijų vertinimo vertinimo ir karjeros planavimo srityje. Patirtis elgesio modeliavimo ir pokyčių srityje dirbant su socialinės rizikos grupės vaikais ir kalinimo bausmę atliekančiais vyrais. Daugiau nei 10 metų konsultavimo ir mokymų vedimo patirtis taikant meno raiškos priemones bei inovatyvius ugdymo ir komandos formavimo metodus.

    Efektyvi komunikacija (03.22)

    • Kaip mes komunikuojame?
    • Bazinis komunikacijos modelis: asmeninių filtrų ir subjektyvios patirties įtaka bendraujant.
    • Kas daro didžiausią įtaką bendraujant?
    • Stebėjimas ar interpretacija?
    • Lūkesčiai ir jų įtaka rezultatui.
    • Bendravimo reikšmė. Vaidmenų žaidimas.
    • Efektyviu bendravimu suinteresuotosios pusės. 

    Skirtingi žmonių tipai – kaip su jais sutarti? (05.24)

    • Kaip atsiranda skirtingi žmonių tipai ir kiek gyvenimo eigoje jie keičiasi.
    • 6 „sudėtingų“ žmonių tipai ir jiems būdingi socialinės elgsenos aspektai.
    • Elgesio gairės su tokiais asmenimis, norint išvengti konfliktinių situacijų ir kurti produktyvų bendradarbiavimu paremtą santykį.
    • 6 kortelių metodinis įrankis, kuriuo galima naudotis kiekvieną dieną ir kuris padeda lengviau identifikuoti tipus savo aplinkoje. 
  • Motyvacija ir emocijos

    Aurelija Ananjevaitė.  Psichologė, konsultuojanti vaikus, paauglius, suaugusius ir šeimas ir aktyviai vedanti mokymus įvairiomis temomis tiek vaikams, tiek suaugusiems. Tinklaraščio augantipsichologija.net įkūrėja ir autorė. Konsultacijų ir užsiėmimų metu taiko geštalto psichoterapijos, analitinės psichoterapijos ir kogntyvinės terapijos metodus. Nuolat savo žinias gilina įvairiuose mokymuose, seminaruose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje, lanko supervizijas. Gyvenime vadovaujuosi moto: „Pasaulis sudarytas iš žmonių istorijų, o ne iš atomų“ (Muriel Rukeyse).

    Savimotyvacija:kas stabdo nuo svajonių įgyvendinimo? (04.11) 

    • Kodėl verta ir reikia turėti tikslus gyvenime;
    • Kokios vidinės nuostatos stabdo nuo svajonių įgyvendinimo;
    • Kaip įveikti vidines baimes, nežinojimą ir nepasitikėjimą savimi;
    • Kaip pasakyti “ne” veikloms, kurios tik sekina;
    • Kokią įtaką vidinei motyvacijai turi aplinkiniai žmonės;
    • Kaip dažniau prisiimti atsakomybę už savo tikslus, o ne aplinkinių.

    Dr. Julija Gaiduk. LCC Tarptautinio universiteto Socialiniu Mokslu katedros docentė.  Įgytas daktaro laipsnis psichologinių konsultantų edukacijos ir supervisijos srityje (Counselor Education and Supervision) Regento universitete, JAV. Lektorės patirtis LCC Tarptautiniame universitete. Domėjimosi sritys - šeimos psichologija, motyvacija ir emocijos bei psichologinis konsultavimas. Atliekamos individualios ir porų konsultacijos. 

    Kaip padidinti savo motyvaciją ir išmokti motyvuoti kitus (04.18)

    • Biologiniai motyvacijos pagrindai – „nematoma motyvacija“.
    • Poreikiai, kurie motyvuoja.
    • Išorinė motyvacija – ar mus motyvuoja kiti?
    • Tikslai ir motyvacija – kaip tikslai padeda pasiekti rezultato?
    • Mąstysena kaip motyvacija – įsitikinimai, kurie motyvuoja ir demotyvuoja.
    • Kontrolės jausmas ir suvokimas kaip motyvacija.
    • Savęs suvokimas ir motyvacija – ar mūsų požiūris į save kažką keičia?


    Dr. Viktorija Tarozienė. Medicinos psichologė, psichoterapeutė turinti grupių psichoterapeutės kvalifikaciją. Doktorantūros studijų metu, tyrinėjo emocines ir kognityvines suaugusiųjų elgesio prielaidas. Didžiąją dalį profesinės medicinos psichologės patirties sukaupė dirbdama Vilniaus miesto psichikos sveikatos centre. Šiuo metu turi individualią praktiką, yra Klaipėdos universiteto lektorė.
     

    Biologiniai emocijų pagrindai  (04.25)

    • Biologiniai emocijų pagrindai. Naujausi neuropsichologijos atradimai.
    • Kur smegenyse yra emocijos?  Emocijų prasmė ir raiška.
    • Bazinės emocijos (bazinė motyvacija) – kiek jų yra ir kokios jos; kas mus motyvuoja veikti.
    • Intrapsichinės (emocinės) ir tarpasmeninių santykių problemos, empatijos, emocinio intelekto trūkumas. Bazinių emocijų (motyvacijos) frustracija ir  ankstyvosios emocinės traumos.

    Justina Gervytė. Teisės ir sporto psichologijos magistrė, koučingo specialistė, NLP praktikė, turinti darbo su NEO PI-R, NEO-FF ir LPIK kvalifikacijas,  meno terapijos ekspertė, personalo ugdymo ir komandų stiprinimo trenerė. Paruošta ir bendradarbiaujant su kalėjmų departamentu visose Lietuvos kalinimo įstaigose įdiegta autorinė meno terapijos programa. Veda specializuotus mokymus pareigūnams, psichologams, socialiniams darbuotojams, pedagogams. Ekspertinė patirtis asmenybės tyrimuose, darbuotojų kompetencijų vertinimo vertinimo ir karjeros planavimo srityje. Patirtis elgesio modeliavimo ir pokyčių srityje dirbant su socialinės rizikos grupės vaikais ir kalinimo bausmę atliekančiais vyrais. Daugiau nei 10 metų konsultavimo ir mokymų vedimo patirtis taikant meno raiškos priemones bei inovatyvius ugdymo ir komandos formavimo metodus.

    Emocinis atsparumas - kaip jį stiprinti? (05.03)

    • Neurofiziologija- 3 smegenų sistemos ir jų funkcijos: kinestetinė/reptilinė, emocinė/žinduolių, vizualinė;
    • Vizualizacijos svarba ir būdai aktyvuoti vizualinę smegenų sistemą.
    • Kas yra emocinis atsparumas?
    • Nuo ko priklauso asmeninis emocinis atsparumas?
    • Kas yra perdegimo sindromas?
    • Perdegimo sindromo prevencija.
    • Praktinės emocinio atsparumo ugdymo užduotys kiekvienai dienai.
  • Pokyčių valdymo psichologija

    Justina Gervytė. Teisės ir sporto psichologijos magistrė, koučingo specialistė, NLP praktikė, turinti darbo su NEO PI-R, NEO-FF ir LPIK kvalifikacijas,  meno terapijos ekspertė, personalo ugdymo ir komandų stiprinimo trenerė. Paruošta ir bendradarbiaujant su kalėjmų departamentu visose Lietuvos kalinimo įstaigose įdiegta autorinė meno terapijos programa. Veda specializuotus mokymus pareigūnams, psichologams, socialiniams darbuotojams, pedagogams. Ekspertinė patirtis asmenybės tyrimuose, darbuotojų kompetencijų vertinimo vertinimo ir karjeros planavimo srityje. Patirtis elgesio modeliavimo ir pokyčių srityje dirbant su socialinės rizikos grupės vaikais ir kalinimo bausmę atliekančiais vyrais. Daugiau nei 10 metų konsultavimo ir mokymų vedimo patirtis taikant meno raiškos priemones bei inovatyvius ugdymo ir komandos formavimo metodus.

    Pokyčiai: psichologiniai aspektai (04.05)

    • Pokyčių ratas. Kas jame svarbu?
    • Kaip suprasti kas mane motyvuoja?
    • Vidinė motyvacija: asmeninių vertybių paieška.
    • Išorinė motyvacija: tiesioginė ir netiesioginė motyvacija
    • Motyvacinės aplinkos kūrimas.
    • Motyvaciją skatinantys ir slopinantys veiksniai.
    • Individualūs savimotyvacijos būdai.


    Domantė Trotė. Psichologė specializuojasi žmogiškųjų išteklių valdymo srityje. Dirba su  personalo atrankomis, darbuotojų konsultavimu, darbuotojų motyvavimo ir adaptacijos programų kūrimu bei įgyvendinimu, mokymais darbuotojams, darbuotojų vertinimu. Mano tikslas ir varomoji jėga darbe - pamatyti žmogaus galimybes, potencialą ir padėti jam atrasti būdus kaip savo stiprybes panaudoti darbiniame bei asmeniniame gyvenime ir sėkmingai siekti savo tikslų. 

    Pozityvus mąstymas kitaip.  Nuo mažų žingsnių iki didelių pokyčių (04.17)

    • Pozityviosios psichologijos teorija. Kas tai yra?
    • Nuo ko prasideda pozityvus mąstymas : sąmoningumas, koncentracija, kontrolės lokusas. 
    • Pozityvaus mąstymo nauda. Kaip jis gali pakeisti žmonių gyvenimus? 
    • Savigarba, pasitikėjimas savo jėgomis, laimės pojūtis. 
    • Kaip pozityvaus mąstymo galią paaiškina kvantinės fizikos dėsniai?
    • Pozityvaus mąstymo ugdymas siekiant pokyčių: technikos naudojamos darbe, šeimoje ir asmeniniame gyvenime, stresinėse konfliktinėse situacijose.
    • Pozityvaus mąstymo grėsmės.


    Lolita Paragytė-Agejeva. Verslo plėtros vadovė, rinkodaros strategė, aistringa psichologijos mokslo gerbėja. Per savo karjerą veda mokymus tiek pardavimų komandoms, tiek skirtingoms klientų aptarnavimo grandims. Taip pat konsultuoja įmones rinkodaros, žmonių elgsenos klausimais. Mane įkvepia galimybė dalintis žiniomis, tik pritaikomomis praktikoje. Paskutiniai sertifikuoti nuotoliniai mokymai - Coaching Learning, Leadership and Change (Case Western Reserve University), Positive Psychology (University of Pennsylvania). 
     

    Sprendimų priėmimas: pasirinkimo psichologija (05.18)

    Sprendimų priėmimas. Kas tai? Sprendimų priėmimo procesas, tipai ir metodai.

    • Ar asmenybės tipas daro įtaką priimant sprendimą?
    • Teigiamų ir neigiamų emocijų poveikis.
    • Kas trukdo priimti teisingą sprendimą ir kaip to išvengti

    Ar mes iš tiesų tokie racionalūs, kokiais save laikome?

    • Reliatyvumas. Mes nesirenkame vakuume, mums reikia konteksto.
    • Pasiūla ir paklausa. Kodėl perlų kaina - “išlaužta iš piršto”?
    • Socialinės ir rinkos normos. Kada  už paslaugą galime atsiskaityti vynu?
    • Susijaudinimo įtaka: kodėl “karšta” iš tiesų yra dar “karščiau” nei manome?
    • Pasidalijama atsakomybė. Kai atsakingi visi – atsakingas niekas.
    • Kelias dėl takelio?  Apie tai, kaip pasirinkimo galimybės nuvilioja mus nuo pagrindinio tikslo.


    Daiva Girkšienė. Psichologinio konsultavimo darbo įdirbis - 14 metų. Darbo praktika su verslo klientais: psichologinių portretų sudarymas, vadovų konsultavimas, ugdomieji projektai ir organizacijų klimato tyrimai. Darbo praktika su privačiais klientais: šeimos (tėvų ir vaikų), porų ir individualios konsultacijos suaugusiems. Organizuoja ir veda praktinius ugdomuosius ir terapinius konsultacinius užsiėmimus grupėse: suaugusiems, poroms, šeimoms, vaikams ir jaunimui. Pagrindinis mano stiprybės šaltinis - vidinė pusiausvyra - pusiaukelė tarp to ko nori ir to, ką gali. Nuoširdžiai siekiu, argumentuotai paskatinti vidinį keitimosi poreikį ir motyvaciją: kiekvieno asmeninės savybės, nukreiptos savo noru, kad ir ta pačia kryptimi, duoda skirtingą pažangų rezultatą.
     

    Kūrybiškumo galimybės. Kūrybiškų sprendimų taktikos ir metodai (05.29)

    Iniciatyvos skatinimas ir kūrybiškas sprendimų priėmimas:

    • Eksperimentas: dominuojančio smegenų pusrutulio nustatymas, asmens tikslingumo, pasidavimo kitų įtakai ir konfliktų sprendimo situacijų valdymo įvertinimas.

    Praktinės dirbtuvės:

    • Praktinės situacijos (Stimulas veikti/ Išmintis ir patirtis/ Idiotas/ Norisi dirbti ar užsidirbti?/ Picos malonumai/ Nežinau. Nieko negalvoju. Gal).
    • Praktinė užduotis (Mano namas/ Gandras/ Linksmas veidelis/ Gyvūnijos pasaulyje/ Veidoėli, pasakyk.../ Devynių taškų problema).
    • Praktinis metodas (Dekarto koordinačių sistema/ Na, ir ką tai reiškia?/ 6K metodas).

     

  • Šeimos ir porų psichologija

    Dr. Julija Gaiduk. LCC Tarptautinio universiteto Socialiniu Mokslu katedros docentė.  Igitas daktaro laipsnis psichologinių konsultantų edukacijos ir supervisijos srityje (Counselor Education and Supervision) Regento universitete, JAV. Lektorės patirtis LCC Tarptautiniame universitete. Domėjimosi sritys - šeimos psichologija, motyvacija ir emocijos bei psichologinis konsultavimas. Atliekamos individualios ir porų konsultacijos. 

    Šeima kaip sistema (05.09)

    • Skirtingose šeimos raidos stadijose išlyla nauji poreikiai, tikslai bei užduotys. Kokie jie?
    •  Koks bendravimas skatina konfliktus ir koks  - harmoniją?
    • Ar įmanoma pasiekti Jėgų/valdžios balansą šeimoje? Ir kas tai yra?
    •  Šeimoje kylantis stresas ir kaip tapti atspariam?

    Andromeda Kurbatovienė. Psichologė, kognityvinės ir elgesio terapijos psichoterapeutė, lektorė medicinos srityje, nevyriausybinėse organizacijose, privačioje praktikoje dirba 17 metų. Konsultuoja vaikus, paauglius, suaugusius, poras. Skaito paskaitas ir veda seminarus įvairiomis aktualiomis temomis: vaikų raidos, auklėjimo, bendravimo šeimoje, streso valdymo, psichikos sveikatos išsaugojimo, savižudybių ir psichologinių krizių, smurto prevencijos bei intervencijos. Naudojamus metodus papildo dėmesingu įsisamoninimu (Mindfulness) grįstomis streso valdymo ir kognityvinės terapijos technikomis. Domisi neuropsichologija, Rytų medicina, senosiomis dvasinėmis psichoterapinėmis praktikomis bei galimybėmis integruoti įvairių sričių metodus, siekiant suteikti kuo efektyvesnę pagalbą savo klientams. 

    Poros santykiai: XXI amžiaus iššūkiai (05.15)

    • Kaip vystosi santykiai? Kokie santykių raidos etapai?
    • Vaidmenys šiuolaikinėje šeimoje: kokie jie? 
    • Konfliktai - ginklas ar įrankis? Vengti ar spręsti?
    • Santykių ,,nuodai": kada bendravimas tampa smurtu? 
    • Koks bendravimas tausoja partnerių savivertę ir puoselėja santykius? 
  • Vaikų psichologija

    Aurelija Ananjevaitė.  Psichologė, konsultuojanti vaikus, paauglius, suaugusius ir šeimas ir aktyviai vedanti mokymus įvairiomis temomis tiek vaikams, tiek suaugusiems. Tinklaraščio augantipsichologija.net įkūrėja ir autorė. Konsultacijų ir užsiėmimų metu taiko geštalto psichoterapijos, analitinės psichoterapijos ir kogntyvinės terapijos metodus. Nuolat savo žinias gilina įvairiuose mokymuose, seminaruose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje, lanko supervizijas. Gyvenime vadovaujuosi moto: „Pasaulis sudarytas iš žmonių istorijų, o ne iš atomų“ (Muriel Rukeyse).

    Brolių ir seserų santykiai: koks tėvų vaidmuo? (05.22)

    • Kodėl vienodai auklėjami vaikai vis tiek tokie skirtingi?
    • Kaip A. Adlerio išskirtas vaikų gimimo eiliškumas šeimoje lemia mūsų įsitikinimus bei elgesį?
    • Kaip J. Jenkins sudaryta šeimos matrica, kas lemia, kad kai kurie vaikai vaikystėje ir užaugę būna puikūs draugai?
    • Koks tėvų elgesys mažina vaikų nesutarimus, o koks didina konkurenciją tarp jų?
    • Kaip mokyti vaikus išreikšti jausmus tinkamais būdais?
    • Kokios F. X. Walton išskirtos kliūtys lemia dažnesnius konfliktus šeimoje?
    • Kaip stiprinti brolių ir seserų santykius?

    Andromeda Kurbatovienė. Psichologė, kognityvinės ir elgesio terapijos psichoterapeutė, lektore medicinos srityje, nevyriausybinėse organizacijose, privačioje praktikoje dirba 17 metų. Konsultuoja vaikus, paauglius, suaugusius, poras. Skaito paskaitas ir veda seminarus įvairiomis aktualiomis temomis: vaikų raidos, auklėjimo, bendravimo šeimoje, streso valdymo, psichikos sveikatos išsaugojimo, savižudybių ir psichologinių krizių, smurto prevencijos bei intervencijos. Naudojamus metodus papildo dėmesingu įsisamoninimu (Mindfulness) grįstomis streso valdymo ir kognityvinės terapijos technikomis. Domisi neuropsichologija, Rytų medicina, senosiomis dvasinėmis psichoterapinėmis praktikomis bei galimybėmis integruoti įvairių sričių metodus, siekiant suteikti kuo efektyvesnę pagalbą savo klientams. 

    Vaikų stresas: kaip atpažinti ir valdyti? (06.06)

    • Kas yra stresas? Kaip suprasti, kad vaikas patiria emocinę įtampą? (Kas vyksta vaiko kūne? Kaip kinta jo elgesys, emocijos?) 
    • Kokie vaikų streso šaltiniai?
    • Kokios vaikų patiriamo streso pasekmės? 
    • Kokie streso mažinimo būdai? Tėvų vaidmuo saugant vaikų psichinę ir fizinę sveikatą.


     

Studijų turinys ir forma
Studijų metodai

Studijų turinys ir forma

STUDIJŲ TURINYS:

  • Su Jumis dirba profesionalai praktikai psichologai, ekspertai, koučingo specialistai, psichoterapeutai;
  • Kruopščiai atrinktas aktualus ir naudingas psichologijos mokslo turinys;

  • Psichologijos tematika išgvildenama remiantis mokslo žiniomis, naujausiais tyrimais, lektoriaus praktika ir konkrečiais įdomiais gyvenimiškais pavyzdžiais.

STUDIJŲ FORMA IR LAIKAS

  • Mažos ir jaukios grupės (iki 18 asmenų);
  • Patrauklus vakarinis grafikas - mokymai prasideda nuo17.30 iki 20.30 val. 

Studijų metodai

  • Metodinė medžiaga pateikta  profesionaliai, patraukliai ir interaktyviai. 
  • Lektorių darbo metodai modernūs, perteikiant susistemintas tradicines psichologijos žinias, naujausius šio mokslo atradimus ir parodant kaip jie viekia mūsų kasdieniniame gyvenime. Visa tai suteikia patyrimines galimybes plėsti savo asmenybės brandumą.

Susisiekime!