+370 691 63000 sonata@psichologijosmokykla360.lt

2019 m. pavasario semestro studijų tvarkaraštis

Mokymai vyksta nurodytomis tvarkaraštyje datomis nuo 17.30 - 20.30 val. (darbo dienomis)

Filtruoti
 Psichodrama – teatras, kuris gydo
Antr.Balandžio30

Psichodrama – teatras, kuris gydo

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-04-30Teresė Kaminskaitė Plačiau

Mokymų tikslas supažindinti su psichodramos, kaip psichoterapijos metodo kilme ir istorija, poveikio būdu ir vertingumu atkuriant ir perkuriant nepatogius, „pamirštus“, paslėptus vidinio gyvenimo epizodus ir integruojant juos į vientisą gyvenimo paveikslą. 

Mokymų metu, lygiagrečiai teorinei medžiagai, psichodramos pratimų ir technikų pagalba prisiliesime ir patirsime metodo poveikį, kuriame daug spontaniškumo, žaidimo, kūrybiškumo.

  • Psichodramos kilmė , istorija, koncepcija. 
  • Psichodramos teorijos pagrindai. 
  • Vaidmenų teorija: sąvokos ir pagrindimas.
  •  Sociometrija: kaip veikia psichodrama. 
  • Psichodraminio veiksmo technikos.
Suskleisti
Savęs apgaudinėjimo būdai. Kaip atpažinti?
Antr.Gegužės07

Savęs apgaudinėjimo būdai. Kaip atpažinti?

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-05-07Diana Būtienė Plačiau

Kodėl kartais piktinamės, kad kiti netiki mūsų žodžiais, nors mes aiškiai žinome, jog sakome tiesą? Kodėl kartais netikime tuo, ką sako kiti, nors jie nuoširdžiai teigia, jog nemeluoja? Taip atsitinka, kai žmogus apgaudinėja save, pats to nė neįtardamas.  Seminaro dalyviai susipažins su įvairiais savęs apgaudinėjimo būdais (arba asmenybės gynybiniais mechanizmais) ir jų veikimo principais. Gauta informacija leis geriau pažinti save, naujai pažvelgti į savo ir kitų žmonių elgesį, giliau suvokti jo prasmę, suprasti slaptuosius elgesio motyvus.

  • Teorinis įvadas: asmenybės gynybiniai mechanizmai.
  • Atvejų analizė.
Suskleisti
Ką apie mus pasako IQ arba ką iš tiesų matuoja intelekto testai? Intelekto samprata, rūšys ir matavimas.
Treč.Gegužės08

Ką apie mus pasako IQ arba ką iš tiesų matuoja intelekto testai? Intelekto samprata, rūšys ir matavimas.

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-05-08Dr. Liana Brazdeikienė Plačiau

Mokymų dalyviai susipažins su įvairiais moksliniais požiūriais į intelektą ir jo matavimą, gebės atskirti kasdienį supratimą apie intelektą nuo profesionalaus ir mokslinio, sužinos apie kitose kultūrose vyraujantį intelekto supratimą, supras ar aukštas IQ yra gabumų, kūrybiškumo ar išminties požymis.

  • Tradicinės ir naujos intelekto teorijos. Intelekto matavimo istorija.
  • Intelekto samprata skirtingose kultūrose.
  • Biologinės intelekto prielaidos. 
  • Ar gabūs individai yra aukšto intelekto? Ypatingai gabūs ir savantai.
  • Intelektas ir išmintis.
Suskleisti
Retorika – tai laisvų žmonių menas. Retoterapija – būdas šiai laisvei pasiekti (III dalis)
Ketv.Gegužės09

Retorika – tai laisvų žmonių menas. Retoterapija – būdas šiai laisvei pasiekti (III dalis)

Modulis: Bendravimo psichologija 2019-05-09Donaldas Duškinas Plačiau

RETOTERAPIJA – tai menas kalbant pažinti save. Kalbant atrasti save TIKRĄJĮ. Kalbant suteikti savo gyvenimui daugiau spalvų ir kokybės...  Šiuose mokymuose gilinsimės ir praktikuosim penkis pagrindinius RETORIKOS / RETOTERAPIJOS elementus:

  1. Mūsų įsitikinimai. Įsitikinimai yra per visą gyvenimą besiformuojantis taisyklių rinkinys, kuriuo mes vadovaujamės kasdienėje asmeninėje ar profesinėje veikloje. Tad visų pirma stebėkime ir analizuokime savo įsitikinimus. Kokie jie? Palaikantys ar ribojantys? Galiu kalbėti viešai ar ne? Auditorija linki man gero ar priešingai – trokšta, kad aš susimaučiau? „...Pakeiskite būdą, kuriuo jūs žiūrite į aplinką, ir pasikeis aplinka, į kurią jūs žiūrite...“ (Wayne W. Dyer)
  2. Mūsų kvėpavimas. Kas valdo kvėpavimą, tas valdo situaciją. Tokia žinomos minties variacija puikiai tinka žmogui, kalbančiam su auditorija.  Sąmoningas kvėpavimas – tai būdas nuolat gyventi dabartyje. Žodis, gimstantis kvėpuojant, yra pati žmogaus dvasia.
  3. Mūsų kūnas. Ar mano kūnas – tik rėmas galvai paremti, ar šventykla, kurioje gyvena Dievas? 
  4. Mūsų balsas.  Koks jis, „mano“ balsas? Kaip atrasti “savo” balsą?
  5. Algoritmai. Instrukcijos įtaigiai kalbai parengti ir pasiruošti. Kokios jos?

III dalyje bus nagrinėjami šie klausimai:

  • Kvėpavimas. Kūnas. Balsas.
  • Kalbėk, kol save pažinsi. Saviprezentacija: “Kas aš?”
  • Kvėpavimo stebėjimas. Atodūsis ir žiovulys. Sujungtas – cirkuliacinis kvėpavimas. Bazinės kvėpavimo praktikos.
  • Kūno skanavimo praktikos.
  • Balso lavinimo pratybos.
  • Rašymo meditacija.
  • Mokymų refleksija.
Suskleisti
“Povandeniniai akmenys“ poros santykiuose – kaip pastebėti ir nesusižeisti?
Antr.Gegužės14

“Povandeniniai akmenys“ poros santykiuose – kaip pastebėti ir nesusižeisti?

Modulis: Šeimos ir porų psichologija 2019-05-14Andromeda Kurbatovienė Plačiau

Poros santykiai kupini iššūkių, kuriuos lengviau įveikti, jeigu apie juos žinome. Dažnai skiriasi mūsų įsitikinimai apie tai, kokie santykiai ,,turi būti“, kaip partneriai ,,turi elgtis“, dėl to kyla nemažai konfliktų.  

Mokymuose apžvelgiami santykių kokybei įtaką darantys veiksniai (F. M. Dattilio, M. Worrell):

  • Kognityviniai santykių procesai: selektyvus dėmesys, atribucijos, lūkesčiai, prielaidos, standartai.  
  • Dažnai pasikartojantys kognityviniai iškraipymai poroje ir šeimoje.  
  • Bendravimo ir problemų sprendimo įgūdžiai.  
  • Prieraišumo stiliai poroje (M. Ainsworth, K. Bartholomaw, L. M. Horowitz). 
  • Emocijų reguliavimas ir išraiška.  
  • Schemos ir įsitikinimai.
  • Aplinkos įtaka poros funkcionavimui.  
  • Individualūs veiksniai – psichopatologija.  
  • Vertybės (A. Lev, M. McKay). 
Suskleisti
Psichologinis atsparumas: kaip jis atsiranda, kokiu būdu ugdomas ir kodėl jis toks svarbus? (II dalis)
Treč.Gegužės15

Psichologinis atsparumas: kaip jis atsiranda, kokiu būdu ugdomas ir kodėl jis toks svarbus? (II dalis)

Modulis: Streso valdymas 2019-05-15Dr. Alicja Juškienė Plačiau

Psichologinio atsparumo eksperimento rezultatų ir sunkumų aptarimas.

  • Dvasinio atsparumo svarba ir ugdymo galimybės.
  • Psichologinio atsparumo įvertinimas.
  • Psichologinio atsparumo ugdymo priemonė- priėmimo ir įsipareigojimo terapija.
  • Praktinės užduotys  ir pasiruošimas psichologinio atsparumo ugdymo eksperimentui.
  • Psichologinio atsparumo eksperimento rezultatų ir sunkumų aptarimas.
  • Kas yra baziniai sėkmingo žmogaus šaltiniai.
  • Apsaugos veiksniai padedantys adaptyviai funkcionuoti sudėtingose situacijose.
  • Psichologinis atsparumas kaip prevencija psichikos sutrikimams.
  • Atsparumas stresui.
  • Psichologinis lankstumas ir nelankstumas.
  • Kūrybiškumo reikšmė psichologinio atsparumo ugdyme.
  • Įsisąmoninimo vaidmuo atsparumo ugdyme.
  • Vertybių praktikavimo reikšmė.
  • Praktinės užduotys  ir pasiruošimas psichologinio atsparumo ugdymo eksperimentui.
Suskleisti
Kritinio mąstymo ir sprendimo priėmimo įgūdžių lavinimas
Ketv.Gegužės16

Kritinio mąstymo ir sprendimo priėmimo įgūdžių lavinimas

Modulis: Darbo psichologija 2019-05-16Juris Belte Plačiau

Mokymų tikslas – tobulinti dalyvių kompetenciją ugdyti kritinio mąstymo gebėjimus, ugdyti savarankišką sprendimų priėmimą ir įgyti bendradarbiavimu paremto bendravimo įgūdžių.

  • Turinys: kas yra ir kas nėra kritinis mąstymas?  
  • Kada reikia taikyti kritinį mąstymą?  
  • Statistika – kritinio mąstymo geriausias draugas.  
  • Sprendimų priėmimo procesas.  
  • Dažniausiai pasitaikančios sprendimų priėmimą sąlygojančios mąstymo klaidos.  
  • Kaip ugdyti kritinį mąstymą – praktiniai patarimai.
Suskleisti
Emocinis pokytis taikant meninio žodžio terapiją (Biblioterapija). Paskirtis ir taikymo sritys
Antr.Gegužės21

Emocinis pokytis taikant meninio žodžio terapiją (Biblioterapija). Paskirtis ir taikymo sritys

Modulis: Pokyčių valdymo psichologija 2019-05-21Teresė Kaminskaitė Plačiau

Biblioterapija - tai terapija, kurios metu taikoma įvairios krypties literatūros ir žanrų  tekstai, jų skaitymas, analizavimas bei kūrybinis, terapinis  rašymas. Šios terapijos tikslas - padėti įveikti emocines problemas, psichikos sutrikimus, krizinius išgyvenimus arba sukelti emocinį pokytį ir skatinti asmenybės augimą, pagreitinti sveikimo procesą.

Mokymų metu mokysimės tekstinių kūrinių pagalba geriau suprasti save ir pasaulį, atrasti problemų sprendimus, perkurti svarbias gyvenimo situacijas.

Biblioterapijos funkcijos: 

  • Parodyti pacientui, jog jis nėra vienas; 
  • Leisti pacientui pamatyti, kad yra keletas problemos sprendimo būdų; 
  • Padėti įžvelgti problemos esmę; 
  • Padėti pacientui rasti realius ir teisingus problemos sprendimus.
Suskleisti
 Toksiški ir sveiki santykiai poroje bei vertybėmis grįstas ryšys (I dalis)
Treč.Gegužės22

Toksiški ir sveiki santykiai poroje bei vertybėmis grįstas ryšys (I dalis)

Modulis: Šeimos ir porų psichologija 2019-05-22Julius Tilvikas Plačiau

Kodėl žmonės, neturintys nieko bendra, abu laikosi įsitvėrę skurdinančių santykių? Kaip atsiranda smurtas porose? Kada išblėsta aistra? Iš kur gimsta meilės trikampiai? Kodėl sutuoktiniai pykstasi? Ką turi visą gyvenimą laimingos poros? Kokie yra mano santykiai  iš tikro? Ar galime kada nors būti laimingi poroje? Ką daryti, jei nebemyliu žmogaus? O jei myliu per stipriai? Kodėl sutuoktinis manęs nesupranta?  Kaip man priversti jį / ją mylėti?  Aš pavargau nuo santykių, ką daryti?

Jei nors vienas klausimas jus kamuoja jau ilgai, greičiausiai atsakymas ne toks paprastas, kokio tikitės. Šiame modulyje aptardami porų santykių dinamiką bei problemas aptarsime ir būdus, kaip jas spręsti per vertybinius principus ir racionalius metodus. Atvirai kalbėsime apie problemines sritis, jų atpažinimą ir sprendimo būdus. 

  • Porų santykių evoliucija – kokios poros buvo anksčiau ir kokios yra dabar.
  • Porų magnetai: erotinis patrauklumas, išskaičiavimas, draugystė.
  • Poros suderinamumo sluoksnių piramidė. 
  • Vertybinė partnerystė.
  • Emocinis ryšys santykiuose. 
  • Seksualumas poroje.
  • Kas poroje atsakingas už santykius?
Suskleisti
Mūsų asmeninio gyvenimo stiliaus kūrimosi procesas ir jo įtaka dabartiniam gyvenimui. Patyriminė praktika (pagal A. Adlerį)
Ketv.Gegužės23

Mūsų asmeninio gyvenimo stiliaus kūrimosi procesas ir jo įtaka dabartiniam gyvenimui. Patyriminė praktika (pagal A. Adlerį)

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-05-23Taida Tiriūnė Plačiau

Pasak A. Adlerio, asmuo visuomet yra laisvas apsispręsti ir panaudoti savo kūrybinę galią visų savo miegančių galimybių išvystymui. A. Adlerio individualioji psichologija yra bene mažiausiai Lietuvoje žinoma iš visų giluminės psichologijos teorijų. Šis seminaras  bus vertingas žmonėms, trokštantiems gilesnio sąmoningumo savo gyvenime, norintiems labiau suprasti kitus, gebėti kurti visavertį santykį su savimi ir su kitais.

Mokymų metu:

  • Susipažinsime su A. Adlerio gyvenimo istorija.
  • Diskutuosime apie A. Adlerio teorijos pagrindiniais principais.
  • Per asmeninį patyrimą, kiekvienas galės patyrinėti savo gyvenimo stilių, atsekti jo kūrimosi procesą, įtaką dabartiniam gyvenimui. 
Suskleisti
Apie porų santykius – labai tiesiai, bet skausmingai. Kaip atpažinti toksiškus ir sveikus santykius? (II dalis)
Antr.Gegužės28

Apie porų santykius – labai tiesiai, bet skausmingai. Kaip atpažinti toksiškus ir sveikus santykius? (II dalis)

Modulis: Šeimos ir porų psichologija 2019-05-28Julius Tilvikas Plačiau

Kodėl žmonės, neturintys nieko bendra, abu laikosi įsitvėrę skurdinančių santykių? Kaip atsiranda smurtas porose? Kada išblėsta aistra? Iš kur gimsta meilės trikampiai? Kodėl sutuoktiniai pykstasi? Ką turi visą gyvenimą laimingos poros? Kokie yra mano santykiai  iš tikro? Ar galime kada nors būti laimingi poroje? Ką daryti, jei nebemyliu žmogaus? O jei myliu per stipriai? Kodėl sutuoktinis manęs nesupranta?  Kaip man priversti jį / ją mylėti?  Aš pavargau nuo santykių, ką daryti?

Jei nors vienas klausimas jus kamuoja jau ilgai, greičiausiai atsakymas ne toks paprastas, kokio tikitės. Šiame modulyje aptardami porų santykių dinamiką bei problemas aptarsime ir būdus, kaip jas spręsti per vertybinius principus ir racionalius metodus. Atvirai kalbėsime apie problemines sritis, jų atpažinimą ir sprendimo būdus. 

  • Vaikai ir poros gyvenimas 
  • Kai atsiranda trečias 
  • Konfliktai ir jų sprendimas 
  • Probleminiai ir toksiški santykiai – kaip pažinti ir ką daryti 
  • Asmenybės ir atsakomybių ribos poroje 
  • Skyrybos 
  • Porų terapija – kas veikia ir kas ne
Suskleisti
Kaip suprasti savo sapnus (I dalis)
Treč.Gegužės29

Kaip suprasti savo sapnus (I dalis)

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-05-29Žilvinas Kunigėlis Plačiau

Sakoma, kad rašytojas gyvena du kartus. Panašiai galima pasakyti ir apie sapną, tik dar daugiu: sapnuodami perrašome savo gyvenimą ir jį išgyvename antrą kartą. O pasidalindami savo sapnu su kitais, gauname trečią šansą - kuriame sapną iš naujo, nežodiniam patyrimui ieškodami žodžių, matydami, kaip jį išgyvena klausytojai ir slepiant nuo savęs kas baugina. Sapnas gydo, sugrąžinant mums tuos išgyvenimus, kurių bijome ir vengiame būdravimo metu, jis moko išminties, priimant visų mūsų užslėptą prieštaringą prigimtį. Jis primena mums apie mūsų pačių paslaptingą, kūrybingą, keistą ir gražią sielą. Ir padrąsina - tokie esame visi. 

Mokymų metu ieškosime “tiltų”, jungiančių sapno pasaulį su mūsų kasdiena. Praktinėje dalyje - darbas su konkrečiu, dalyvio pasidalintu sapnu. Pažvelgsime į atneštą sapną taip, “tarsi šitas sapnas būtų mano sapnas”. 

  • Sapnų supratimas skirtingose kultūrose ir epochose.
  • Darbo su sapnais metodai.
  • Praktika: “Jeigu šitas sapnas būtų mano sapnas” (1.5 val.)
Suskleisti
Ankstyvieji prisiminimai, šeimos konsteliacija. Teorija ir praktika (Pagal A. Adlerį)
Ketv.Gegužės30

Ankstyvieji prisiminimai, šeimos konsteliacija. Teorija ir praktika (Pagal A. Adlerį)

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-05-30Taida Tiriūnė Plačiau

A. Adleris sykį palygino psichoterapiją su spjūviu į sriubą – valgyti galima, bet nebeskanu. Šį jo pasakymą suprantu kaip sunkumą ir svarbą turėti netikėtą įžvalgą apie save, savo gyvenimą. Šių mokymų metu, jungiant teoriją ir praktiką, kviesiu kiekvieną ieškoti naujo savęs matymo, kviečiančio į pokytį.  

  • Mokymų metu, naudojant kūrybinius metodus, dalyviai turės galimybę šviežia akimi pažvelgti į savo istoriją, atpažinti savo kūrybinės galios veikimą, o gal net pavyks ,,prisispjauti į sriubą“... 
  • Šie mokymai – drąsiems ir smalsiems žmonėms, kurie nori būti ne tik savo ir kitų gyvenimo stebėtojais, bet ir aktyviais kūrėjais.
Suskleisti
Laimės ir gyvenimo gerovės psichologija - mitai ir realybė (II dalis)
Antr.Birželio04

Laimės ir gyvenimo gerovės psichologija - mitai ir realybė (II dalis)

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-06-04Violeta Liaugminienė Plačiau

Mokslininkai sako, kad būti laimingiems galima ir reikia mokytis. Laimė kuriama  tik vienu būdu: mintimis. Po daugybės metų tyrimų mokslininkas M. Čiksentmihalis - laimės fenomeno tyrėjas, priėjo išvadą, kad pilnatvės raktas yra gebėjimas valdyti savo psichinę energiją. Kaip tai daroma? 

Tai sužinosite ir išmoksite mokymų metu:

  • Atrasite, kur slypi nepasitenkinimo šaknys, kas yra išmoktas beviltiškumas ir kaip iš to išsilaisvinti.
  • Sužinosite, kaip pagauti srovę, kuri neša laimės pojūčio link. 
  • Žinodami „srovės“ teorijos pagrindinius principus gyvenimągalėsite paversti „pilnatvės būsena“, teikiančia gyvenimo džiaugsmo ir laimės pojūtį.  

Šie mokymai padės suprasti, kas jus augina, o kas sekina ir neleidžia jausti gyvenimo pilnatvės ir  įteiks  raktą į    geresnį ir kokybiškesnį gyvenimą.

Suskleisti
Kaip suprasti savo sapnus  (II dalis)
Treč.Birželio12

Kaip suprasti savo sapnus (II dalis)

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-06-12Žilvinas Kunigėlis Plačiau

Sakoma, kad rašytojas gyvena du kartus. Panašiai galima pasakyti ir apie sapną, tik dar daugiu: sapnuodami perrašome savo gyvenimą ir jį išgyvename antrą kartą. O pasidalindami savo sapnu su kitais, gauname trečią šansą - atkuriame sapną iš naujo, nežodiniam patyrimui ieškodami žodžių, matydami kaip jį išgyvena klausytojai. Sapnas gydo, sugrąžinant mums tuos išgyvenimus, kurių bijome ir vengiame būdravimo metu, jis moko išminties, priimant visų mūsų užslėptą prieštaringą prigimtį. Jis primena mums apie mūsų pačių paslaptingą, kūrybingą, keistą ir gražią sielą. Ir padrąsina - tokie esame visi. 

Seminaro metu ieškosime “tiltų”, jungiančių sapno pasaulį su mūsų kasdiena. Praktinėje dalyje - darbas su konkrečiu, dalyvio pasidalintu sapnu. Pažvelgsime į atneštą sapną taip, tarsi šitas sapnas būtų mano sapnas.

  • Sapnų psicho-fiziologija (miego fazės, sapno funkcijos, pasikartojantys, košmariški, krizę išgyvenančio žmogaus sapnai, kūrybinis sapno veikimas)
  • Panašios į sapną būsenos (svajos, kūrybinės fantazijos, gynybinis pabėgimas į fantazijas kaip reakcija į traumą, psichozė ir kt.)
  • Praktika: “Jeigu šitas sapnas būtų mano sapnas” (1.5 val.)
Suskleisti
Retorika – tai laisvų žmonių menas. Retoterapija – būdas šiai laisvei pasiekti  (IV dalis)
Ketv.Birželio13

Retorika – tai laisvų žmonių menas. Retoterapija – būdas šiai laisvei pasiekti (IV dalis)

Modulis: Bendravimo psichologija 2019-06-13Donaldas Duškinas Plačiau

RETOTERAPIJA – tai menas kalbant pažinti save. Kalbant atrasti save TIKRĄJĮ. Kalbant suteikti savo gyvenimui daugiau spalvų ir kokybės...  Šiuose mokymuose gilinsimės ir praktikuosim penkis pagrindinius RETORIKOS / RETOTERAPIJOS elementus:

  1. Mūsų įsitikinimai. Įsitikinimai yra per visą gyvenimą besiformuojantis taisyklių rinkinys, kuriuo mes vadovaujamės kasdienėje asmeninėje ar profesinėje veikloje. Tad visų pirma stebėkime ir analizuokime savo įsitikinimus. Kokie jie? Palaikantys ar ribojantys? Galiu kalbėti viešai ar ne? Auditorija linki man gero ar priešingai – trokšta, kad aš susimaučiau? „...Pakeiskite būdą, kuriuo jūs žiūrite į aplinką, ir pasikeis aplinka, į kurią jūs žiūrite...“ (Wayne W. Dyer)
  2. Mūsų kvėpavimas. Kas valdo kvėpavimą, tas valdo situaciją. Tokia žinomos minties variacija puikiai tinka žmogui, kalbančiam su auditorija.  Sąmoningas kvėpavimas – tai būdas nuolat gyventi dabartyje. Žodis, gimstantis kvėpuojant, yra pati žmogaus dvasia.
  3. Mūsų kūnas. Ar mano kūnas – tik rėmas galvai paremti, ar šventykla, kurioje gyvena Dievas? 
  4. Mūsų balsas.  Koks jis, „mano“ balsas? Kaip atrasti “savo” balsą?
  5. Algoritmai. Instrukcijos įtaigiai kalbai parengti ir pasiruošti. Kokios jos?

IV dalyje bus nagrinėjami šie klausimai:

  • Algoritmai (instrukcijos įtaigiai kalbai parengti ir pasiruošti). 
  • Aristotelio trikampis. 
  • Kalbėjimo nuodėmės ir džiaugsmai. 
  • Įtaigumas – kas tai? 
  • Įtaigios kalbos struktūra. 
  • Rašymo meditacija. 
  • Kalbėk, kol save pažinsi. Saviprezentacija: “Kas aš?” 
  • Visų mokymų refleksija.
Suskleisti

Labai patiko temų įvairovė, daug skirtingų lektorių. Buvo naudinga išplėsti savo pasaulėžiūrą skirtingomis kryptimis. Į labiausiai sužavėjusius mokymus tikrai grįšiu rudenį. Mokymų metu teorija iš karto derinama su praktika, visos temos pateikiamos per praktines patirtis arba per situacijų analizę. 

Tai mokykla, skirta brandiems žmonėms, vertinantiems gyvenimo kokybę, turintiems tikslų, kurie nenustoja mokytis, yra smalsūs, kurie kažko jau pasiekę ir norintys siekti dar!

LinaMokymų dalyvė
Daugiau atsiliepimų

Turite klausimų apie psichologijos studijas?
Susisiekite, mielai patarsime!

PsichologijosMokykla360 vadovė Sonata Lygnugarienė Psichologijos mokyklos vadovė

sonata@psichologijosmokykla360.lt
+370 691 63000 Kur vyksta paskaitos?
Sekite mus:FacebookYoutube

Arba užduokite mums klausimą užpildydami šią formą:

Siųsti klausimą