+370 691 63000 sonata@psichologijosmokykla360.lt

2018 rugsėjo – 2019 vasario mėn. studijų tvarkaraštis

Mokymai vyksta nurodytomis tvarkaraštyje datomis nuo 17.30 - 20.30val.

Filtruoti
Kaip atrasti gyvenimo prasmę ten, kur jos nėra? V. Frankl ir logoterapija
Ketv.Gruodžio13

Kaip atrasti gyvenimo prasmę ten, kur jos nėra? V. Frankl ir logoterapija

Modulis: Asmenybės psichologija 2018-12-13Inga Bogdzevičienė Plačiau

Seminarų metu akademinę asmenybės teorijų kalbą versime į pritaikomą, teikiančią praktinę naudą - gilesniam savęs ir kitų pažinimui.  Gvildensime svarbius būties klausimus, sudėliosime visaverčio žmogaus gyvenimo aspektus. Mokymai labiausiai tiktų nerimaujantiems, siekiantiems tobulumo ar stokojantiems motyvacijos, ieškantiems savo egzistencijos šaknies ir norintiems suvokti savo vidinę esmę. Seminarų metu ir per praktines namų užduotis turėsite galimybę tapti labiau visapusiškesniais, gyvybingesniais, lankstesniais, išplėsite savo įžvalgų lauką.  

  • Prasmės ieškojimas - svarbiausia jėga žmogaus gyvenime.
  • Nerimas, laisvė, galimybės ir atsakomybė - gyvenimo sudedamosios dalys.
  • Savęs transendencija – ne savirealizacija.  Tai žmogaus siekis išsiveržti už savo ribų – matyti prasmę toliau nei egzistuoja jis pats.
  • Egzistencinis vakuumas (nuobodulys, abejingumas, vidinė tuštuma, beprasmybė).
  • Dvasingumas -  atsakingo žmogaus būtis ar  dvasinis nesąmoningumas?
  • Įvadas į Logoanalizę. 
Suskleisti
Kaip paversti stresą mūsų sąjungininku, o ne priešu? Moksliniais įrodymais grįsti streso valdymo būdai (I dalis)
Antr.Gruodžio18

Kaip paversti stresą mūsų sąjungininku, o ne priešu? Moksliniais įrodymais grįsti streso valdymo būdai (I dalis)

Modulis: Streso valdymas 2018-12-18Dr. Alicja Juškienė Plačiau

Keisk, ką gali pakeisti. Streso valdymas, remiantis kognityvine elgesio terapija.

  • Kognityvinės elgesio terapijos požiūrio į streso valdymą pristatymas.
  • Praktiniai darbai ir užduotys namuose. 
Suskleisti
Mūsų “kompiuterio” valdymo programos: atminties labirintai, mąstymo klajonės ir kalbos dovana  (II dalis)
Treč.Gruodžio19

Mūsų “kompiuterio” valdymo programos: atminties labirintai, mąstymo klajonės ir kalbos dovana (II dalis)

Modulis: Kognityvinė psichologija 2018-12-19Audronė Adomavičienė Plačiau

Mokymų metu kalbėsime apie mikroskopinius dydžius ir apie labai didelius skaičius, apie žaibiškus greičius ir apie labai mažus plyšius. Apie tai, kas akivaizdu, bet neįtikėtina, apie tai, kas lyg ir savaime aišku, bet nepaprastai sudėtinga. Mokymai bus įdomūs smalsiems, kuriems kyla klausimai “kaip tai veikia?”, “iš ko tai padaryta?”, “kaip čia pasidaro?”. Mokymų medžiagoje nemažai teorinių žinių, tačiau visos jos aiškinamos “pavyzdžiais iš gyvenimo”, kai kurias dalyviai galės patirti “čia ir dabar”, taip pat aiškinsimės, kodėl kartais nepadeda nuoširdūs draugų patarimai ir ką daryti. Juk sakoma, kad taisykles galima keisti, kai gerai įvaldai žaidimą. Mokymai bus apie žaidimą ir taisykles, o ar ir kaip jas keisti, dalyviai galės nuspręsti po mokymų.

  • Atmintis - išryškinta vidinė fotojuostelė? Atminties rūšys, arba patarimai, siekiantiems turėti geresnę atmintį. Kodėl užmiršti yra sveika? 
  • Ką iš tikrožinome apie mąstymą? 
  • Samprotavimas ir problemų sprendimas – būdai atpažinti mąstymo procesus? 
  • Dvi sistemos – du psichologinės dramos veikėjai (D.Kahneman). 
  • Mąstymo strategijos - algoritmas vs spėjimas. 
  • J. Piaget intelekto raidos teorija. Intelekto matavimas. 
  • Kurio – kritinio ar kūrybinio - mąstymo atsisakytumėte? 
  • Pabandykite įsivaizduoti, kaip veikia vaizduotė. 
  • Pažinimo karūnos brangakmenis – kalba (S.Pinker). 
  • Žodžio reikšmė, arba ką iš tiesųreiškia žodžiai "pasaulis" ir "dangus"? 
  • Kalbos generavimas ir supratimas. 
  • Teksto supratimas - W. Kintsch modelis.
Suskleisti
Asmenybės psichologinio įvertinimo būdai arba ką ir kiek apie mus gali pasakyti testai?
Ketv.Sausio03

Asmenybės psichologinio įvertinimo būdai arba ką ir kiek apie mus gali pasakyti testai?

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-01-03Dr. Liana Brazdeikienė Plačiau

Paskaitų dalyviai susipažins su psichologinio įvertinimo moksliniais principais, terminologija,  sužinos, kokiomis prielaidomis yra paremtas testų kūrimas, kokios yra testų rūšys, kokie testai yra “geri”, kokias ir kaip turėtume daryti išvadas iš testo rezultatų. Bus apžvelgti ir išbandyti projekciniai testai, sužinota, ko turėtume vengti interpretuodami projekcinius testus.

  • Kas yra psichologinis vertinimas ir kokią vietą jame užima testai? Kodėl reikia žinoti apie testus? Gero testo požymiai: mokslas ir pseudomokslas.
  • Asmenybė ir elgesys: požiūriai ir įvertinimas.
  • Intelektas ir gabumai: sampratos ir matavimas.
  • Kaip projekciniai testai naudojami psichologiniame įvertinime?
Suskleisti
 Kaip sujungti nesujungiamus dalykus? Kūrybiškumo psichologija organizacijoje
Pirm.Sausio07

Kaip sujungti nesujungiamus dalykus? Kūrybiškumo psichologija organizacijoje

Modulis: Pokyčių valdymo psichologija 2019-01-07Dr. Rūta Klimašauskienė Plačiau

Šie mokymai labiausiai tiktų tiems (labiausiai - įmonių, padalinių vadovams, personalo vadovams), kurie turi drąsos „išjungti“ logiką ir vidinį kritiką bei tiems, kas nori įkvėpti idėjų ir šiek tiek patreniruoti savo (ir savo darbuotojų) smegenų kūrybinę dalį.

Ką mokymų dalyviai galės pritaikyti savo gyvenime? Greičiausiai nieko :) juk kūrybingumas labai nepraktiškas! Išskyrus tai, kad įgis daugiau drąsos pažiūrėti į kasdieninius įprastus dalykus kitu kampu, drąsiau spręsti problemas, išgirsti ir atsižvelgti į neįprastas, nestandartines idėjas.

  • Kūrybingumo mitai ir tikrovė: kairė ar dešinė? įgimtas ar įgytas? vaikas ar suaugęs? talentas ar juodas darbas?
  • Kūrybingumui palanki (organizacijos) aplinka: 7 elementai.
  • Tradiciniai kūrybingumo metodai, taikomi organizacijų praktikoje.
  • Kūrybingumo treniruotės: mą(s)tyk akimis/ kur tavo dėmesys?/ įvardink ir įvertink/ susiek ir apjunk/ 3 žingsnių iššūkis problemai.
Suskleisti
Asmenybės pažinimas pagal geštalt terapiją
Antr.Sausio08

Asmenybės pažinimas pagal geštalt terapiją

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-01-08Violeta Liaugminienė Plačiau

Šie mokymai pirmiausiai  padės geriau susipažinti su savimi. Geštalto technikos padedės labiau susivokti, kodėl modeliuojame savo gyvenimą tam tikru būdu, paskatins kūrybiškai prisitaikyti, o ne pasyviai gyvenime adaptuotis. Šiuos mokymus rekomenduočiau kiekvienam, kuris myli save ir nori prasmingesnio, įdomesnio, pilnesnio gyvenimo.

  • Susipažinimas su Geštalto terapijos technikomis, kurios padeda: pažininti save, atmesti asmenybę varžančius stereotipus ir priimti anksčiau atstumtas savasties dalis, įsisamoninti savo pojūčius, emocijas, jausmus, elgesį ir poreikius, būti “čia ir dabar”, išsilaisvinant iš užstrigimo nuolat gyvenant praeitimi ar svaičiojant apie ateitį, turėti harmoningą kontaktą su savimi ir aplinka, prisiimti atsakomybę už savo gyvenimą.
  • Asmenybės funkcijos pagal Geštalt teoriją: fukcija, asmenybė, ego. Kodėl svarbu jas pažinti? Kokios sutrikusių funkcijų pasekmės žmogui? Kokie signalai tai parodo?  
Suskleisti
Kaip paversti stresą mūsų sąjungininku, o ne priešu? Moksliniais įrodymais grįsti streso valdymo būdai (II dalis)
Treč.Sausio09

Kaip paversti stresą mūsų sąjungininku, o ne priešu? Moksliniais įrodymais grįsti streso valdymo būdai (II dalis)

Modulis: Streso valdymas 2019-01-09Dr. Alicja Juškienė Plačiau
  1. Priimk tai, ko pakeisti negali... Streso valdymas remiantis dėmesingu įsisąmoninimu (angl. mindulness)
  • Dėmesingo įsisąmoninimo principai streso įveikimui.
  • Kaip dėmesingas įsisąmoninimas veikia mūsų neuropsichologiją – efektyvumo tyrimų ir ribotumų pristatymas.
  • Dėmesingas įsisamoninimas streso valdymui, organizacijose, vaikams, valgymo sutrikimams įveikti ir dėmesingas įsisąmoninimas kaip terapija.
  • Praktinės pratybos.
Suskleisti
Koučingo (ugdomojo vadovavimo) bei retorikos pagrindai ir praktika. Įtaigus kalbėjimas ir auditorijos valdymas (III dalis)
Ketv.Sausio10

Koučingo (ugdomojo vadovavimo) bei retorikos pagrindai ir praktika. Įtaigus kalbėjimas ir auditorijos valdymas (III dalis)

Modulis: Darbo psichologija 2019-01-10Donaldas Duškinas Plačiau

Programa rekomenduojama visiems, kieno veikla yra susijusi su žmogiškųjų santykių sritimi ir kurie siekia profesionaliai įsisavinti koučingo bei retorikos technikas ir metodologiją. Ypač ši programa rekomenduojama vadovams, verslo ir vadybos konsultantams, mokymų vadovams, personalo specialistams. Visiems, kurių darbas ar kita veikla susijusi su poreikiu kalbėti viešai ir efektyviai: tai yra vadovams vedantiems susirinkimus, pristatantiems novatoriškas idėjas ar turintiems sakyti motyvuojančias kalbas savo darbuotojams; vadybininkams, kuriantiems ir pristatantiems verslo prezentacijas klientams; politikams, siekiantiems laimėti rinkimus ar pristatyti naują įstatymo projektą; kiekvienam, norinčiam mokėti įtaigiai pateikti savo mintis ir būti išgirstam.

  • Kuo skiriasi paskaita nuo prezentacijos?
  • Kokia yra auditorija ir kokie jos poreikiai?
  • Nuo ko priklauso, ar auditorija manęs klausys?
  • Pasisakymo tikslai. Maksimalus tikslų pasiekimas.
  • Kas yra geras pasisakymas?
  • Kokiose situacijose reikalingas mokėjimas įtaigiai pasisakyti?
  • Įtaigumas – kas tai?
  • Kokie yra nurodymai kaip įtikinančiai kalbai?
  • Pristatymo planavimas ir rengimas. Kokia yra efektyvaus pasisakymo struktūra (turinys ir forma)?
Suskleisti
Emocinis atsparumas - kaip jį stiprinti?
Penkt.Sausio11

Emocinis atsparumas - kaip jį stiprinti?

Modulis: Motyvacija ir emocijos 2019-01-11Justina Gervytė Plačiau

Mokymų metu dalyviai sužinos, kas yra emocinis atsparumas ir kuo jis skiriasi nuo streso valdymo, kada pradedame artėti prie perdegimo sindromo ir kokiu būdu galėtume jo išvengti. Taip pat kaip galime stirpinti savo emocinį atsparumą?

  • Neurofiziologija - 3 smegenų sistemos ir jų funkcijos: kinestetinė/reptilinė, emocinė/žinduolių, vizualinė.
  • Vizualizacijos svarba ir būdai aktyvuoti vizualinę smegenų sistemą.
  • Kas yra emocinis atsparumas ir kuo jis skiriasi nuo streso valdymo?
  • Nuo ko priklauso asmeninis emocinis atsparumas? Kas yra perdegimo sindromas? Perdegimo sindromo prevencija.
  • Praktinės emocinio atsparumo ugdymo užduotys kiekvienai dienai.
Suskleisti
“Paradoksas, bet kai priimu save tokį, koks esu, aš keičiuosi”. Carl R. Rogers asmenybės teorija
Antr.Sausio15

“Paradoksas, bet kai priimu save tokį, koks esu, aš keičiuosi”. Carl R. Rogers asmenybės teorija

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-01-15Inga Bogdzevičienė Plačiau

Seminarų metu akademinę asmenybės teorijų kalbą versime į pritaikomą, teikiančią praktinę naudą - gilesniam savęs ir kitų pažinimui.  Gvildensime svarbius būties  klausimus, sudėliosime visaverčio žmogaus gyvenimo aspektus. Mokymai labiausiai tiktų nerimaujantiems, siekiantiems tobulumo ar stokojantiems motyvacijos, ieškantiems savo egzistencijos šaknies ir norintiems suvokti savo vidinę esmę. Seminarų metu ir per praktines namų užduotis turėsite galimybę tapti labiau visapusiškesniais, gyvybingesniais, lankstesniais, išplėsite savo įžvalgų lauką.  

  • Fenomenologinis laukas. Individuali žmogaus orientacijos sistema ir subjektyvi realybė. 
  • Savastis ir įsisąmonintos charakteristikos (aš protingas, mylintis, rolės). 
  • Kongruentiškumas. AŠ koncepcijos ir organizmas.
  • Elgesio motyvas – savęs aktualizavimas. Motyvuoti jau vien tuo, kad gyvename? 
  • Pozityvaus dėmesio poreikis – AŠ koncepcijos vystymasis, aplinkos veiksnių įtaka – kūdikystė, bendravimas su svarbiais žmonėmis.
  • Nerimas, gynybos, suvokimo iškraipymas, vidiniai konfliktai ir visavertiškai funkcionuojantis žmogus (5 kryptys).

 

Suskleisti
Mindfulness – žvaigždžių pamėgta praktika, padedanti pamiršti stresą, antsvorį, rūkymą ir kitas priklausomybes (I dalis)
Treč.Sausio16

Mindfulness – žvaigždžių pamėgta praktika, padedanti pamiršti stresą, antsvorį, rūkymą ir kitas priklausomybes (I dalis)

Modulis: Streso valdymas 2019-01-16Laura Pečeliūnienė Plačiau

Mindfulness – tai mentalinė higiena. 99 procentai žmonių puikiai išmano kūno higieną ir ją atlieka kasdien, bet retai susimąsto apie mentalinę higieną, kuri glaudžiai susijusi su mūsų kasdiene būsena bei produktyvumu.

Mokymų metu dalyviai išgirs mentalinių praktikų poreikio pagrindimą (mokslinį ir ilgametės asmeninės patirties) ir sužinos apie šių praktikų pritaikymo paprastumą asmeniniame gyvenime. Informacija pateikiama žaisminga forma, teoriją pagrindžiant trumpomis praktikomis. Mokymai tinka visiems, kadangi nieko nėra nepastovesnio nei mūsų vidinės būsenos pokyčiai. Taigi, jeigu norite sužinoti, kaip jaustis harmoningu, net kai išorinės aplinkybės nepalankios - kviečiame į šiuos užsiėmimus.

  • Mindfulness – nauja mada, ar iš tiesų tai, į ką verta atkreipti dėmesį? Kas tai yra mindfulness?
  • Mokslinis pagrindimas, praktinė vertė ir galimybės taikyti metodą tiek asmeniniame gyvenime, tiek ir profesinėje veikloje.
  • Formalios ir neformalios mindfulness praktikos (dėmesingas valgymas, dėmesinga komunikacija, dėmesingas vaikščiojimas).
Suskleisti
 Emocinė branda - charakterio analizė, remiantis pasaka ,,Lydekai paliepus, man panorėjus” (V dalis)
Ketv.Sausio17

Emocinė branda - charakterio analizė, remiantis pasaka ,,Lydekai paliepus, man panorėjus” (V dalis)

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-01-17Salva Marcinkevičienė Plačiau

"Pažink save ir kitą per pasaką". Kiekvienoje pasakoje herojus ne tik susiduria su iššūkiu, bet ir jį nugali. Pasakų analizė leidžia pabūti vieno ar kito herojaus kailyje, ,,pasimatuoti” jo gyvenimo scenarijų, surengti ,,pasakišką” pasitarimą, rasti pagalbos būdus. Tyrinėdami pasakas, pasižiūrėsime iš šono į savo ar klientų gyvenimo scenarijus. Ieškosime kaip juos pakeisti, jei jie tapo nebeefektyvūs ar destruktyvūs.

  • Emocinė branda. Atsiskyrimas. Iniciacija. Kas tai? Ir kam to reikia? 
  • Ar tikrai negalima visa gyvenimą nugyventi šiltai ir laimingai ant krosnies? 
  • Kaip užauginti suaugusįjį?
  • Kada geriausias laikas išeiti iš tėvų namų?
Suskleisti
Mąstymo psichohigiena – kaip mintys veikia mūsų nuotaiką, daro įtaką elgesiui ir gyvenimo kokybei.
Antr.Sausio22

Mąstymo psichohigiena – kaip mintys veikia mūsų nuotaiką, daro įtaką elgesiui ir gyvenimo kokybei.

Modulis: Kognityvinė psichologija 2019-01-22Andromeda Kurbatovienė Plačiau

Kognityvinės terapijos modelis (pradininkas - Aaron T. Beck) teigia, kad visiems psichologiniams sutrikimams būdingas iškreiptas arba disfunkcinis mąstymas, kuris veikia žmogaus nuotaiką ir elgesį. Realistiškas tikrovės vertinimas ir mąstymo pakeitimas gerina emocinę būseną, elgesį ir gyvenimo kokybę, ilgalaikį pagerėjimą lemia disfunkcinių įsitikinimų pokyčiai.

Mokymai gali būti naudingi visiems, norintiems geriau suprasti psichikos veiklos ypatumus, siekiantiems susipažinti su metodais, galinčiais pagerinti kasdienį funkcionavimą, nuotaiką, gyvenimo kokybę.

  • Kaip mintys daro įtaką mūsų savijautai, elgesiui? Kognityvinės ir elgesio psichoterapijos esminės idėjos (J. Beck).
  • Ar visada tai, ką jaučiame, atspindi realią situaciją? 
  • Pagrindiniai kognityviniai elementai, veikiantys mūsų nuotaiką: automatinės mintys, gyvenimo taisyklės, kertiniai įsitikinimai, mąstymo klaidos. 
  • Psichoterapinės technikos, padedančios keisti savijautą (R. Harris,  J. Beck, Ch. Padesky, D. Burns).
Suskleisti
Iš geros į dar geresnę: kaip sukurti efektyvią komandą? (I dalis)
Treč.Sausio23

Iš geros į dar geresnę: kaip sukurti efektyvią komandą? (I dalis)

Modulis: Darbo psichologija 2019-01-23Aistė Didžiūnė Plačiau

Šių mokymų metu kviečiu dalyvius įsigilinti į komandų sudarymo ir formavimo principus organizacijose. Pristatysiu šiuolaikinį požiūrį, paremtą populiariausiomis teorijos bei psichoterapijos ir koučingo principais. Mokymų metu sužinosite, kaip kurti efektyvias komandas ir su kokiais iššūkiais  susiduria šiuolaikinės komandos.

  • Kas yra komanda? Kuo ji skiriasi nuo grupės? 
  • Komandos narių vaidmenys pagal Belbin teoriją.
  • Komunikacijos stiliai pagal DISC metodologiją.
  • Pagrindiniai komandų formavimo principai.
  • Koučingas komandų darbe.
  • Grupinės psichoterapijos principai komandų dabe.
Suskleisti
Iš geros į dar geresnę: kaip sukurti efektyvią komandą? (II dalis)
Ketv.Sausio24

Iš geros į dar geresnę: kaip sukurti efektyvią komandą? (II dalis)

Modulis: Darbo psichologija 2019-01-24Aistė Didžiūnė Plačiau

Šių mokymų metu kviečiu dalyvius įsigilinti į komandų sudarymo ir formavimo principus organizacijose. Pristatysiu šiuolaikinį požiūrį, paremtą populiariausiomis teorijos bei psichoterapijos ir koučingo principais. Mokymų metu sužinosite, kaip kurti efektyvias komandas ir su kokiais iššūkiais susiduria šiuolaikinės komandos.

  • Kas yra komanda? Kuo ji skiriasi nuo grupės? 
  • Komandos narių vaidmenys pagal Belbin teoriją.
  • Komunikacijos stiliai pagal DISC metodologiją.
  • Pagrindiniai komandų formavimo principai.
  • Koučingas komandų darbe.
  • Grupinės psichoterapijos principai komandų dabe.
Suskleisti
Mindfulness – žvaigždžių pamėgta praktika, padedanti pamiršti stresą, antsvorį, rūkymą ir kitas priklausomybes (II dalis)
Antr.Sausio29

Mindfulness – žvaigždžių pamėgta praktika, padedanti pamiršti stresą, antsvorį, rūkymą ir kitas priklausomybes (II dalis)

Modulis: Streso valdymas 2019-01-29Laura Pečeliūnienė Plačiau

Mindfulness – tai mentalinė higiena. 99 procentai žmonių puikiai išmano kūno higieną ir ją atlieka kasdien, bet retai susimąsto apie mentalinę higieną, kuri glaudžiai susijusi su mūsų kasdiene būsena bei produktyvumu.

Mokymų metu dalyviai išgirs mentalinių praktikų poreikio pagrindimą (mokslinį ir ilgametės asmeninės patirties) ir sužinos apie šių praktikų pritaikymo paprastumą asmeniniame gyvenime. Informacija pateikiama žaisminga forma, teoriją pagrindžiant trumpomis praktikomis. Mokymai tinka visiems, kadangi nieko nėra nepastovesnio nei mūsų vidinės būsenos pokyčiai. Taigi, jeigu norite sužinoti, kaip jaustis harmoningu, net kai išorinės aplinkybės nepalankios - kviečiame į šiuos užsiėmimus.

  • Mindfulness metodika streso valdyme.
  • Skirtumas tarp automatinio rėžimo ir dėmesingo įsisąmoninimo.
  • Automatinio rėžimo rūšys.
  • Kiek patiriu streso savo gyvenime šiuo metu (testas)?
  • Dėmesingų judesių praktika.
Suskleisti
Koučingo (ugdomojo vadovavimo) bei retorikos pagrindai ir praktika. Įtaigus kalbėjimas ir auditorijos valdymas (IV dalis)
Treč.Sausio30

Koučingo (ugdomojo vadovavimo) bei retorikos pagrindai ir praktika. Įtaigus kalbėjimas ir auditorijos valdymas (IV dalis)

Modulis: Darbo psichologija 2019-01-30Donaldas Duškinas Plačiau

Programa rekomenduojama visiems, kieno veikla yra susijusi su žmogiškųjų santykių sritimi ir kurie siekia profesionaliai įsisavinti koučingo bei retorikos technikas ir metodologiją. Ypač ši programa rekomenduojama vadovams, verslo ir vadybos konsultantams, mokymų vadovams, personalo specialistams. Visiems, kurių darbas ar kita veikla susijusi su poreikiu kalbėti viešai ir efektyviai: tai yra vadovams vedantiems susirinkimus, pristatantiems novatoriškas idėjas ar turintiems sakyti motyvuojančias kalbas savo darbuotojams; vadybininkams, kuriantiems ir pristatantiems verslo prezentacijas klientams; politikams, siekiantiems laimėti rinkimus ar pristatyti naują įstatymo projektą; kiekvienam, norinčiam mokėti įtaigiai pateikti savo mintis ir būti išgirstam.

  • Kokios didžiausios prezentacijų (pasisakymų) klaidos?
  • Kokie yra faktoriai, lemiantys teigiamą auditorijos sprendimą?
  • Naudos klausytojui formulavimo metodika.
  • "Smegenų šturmo" valdymas – struktūrinė efektyvaus pasisakymo matrica.
  • 4 esminiai klausimai, norint sudominti klientą.
  • 7 klasikiniai būdai pradėti pasisakymą.
  • "Nepatogūs klausimai" prezentacijos metu.
  •  Kaip elgtis su "sunkiais" pašnekovais?
  •  Kaip savo viešo kalbėjimo baimę transformuoti į sėkmę?
  • Kūno kalba. Apranga prezentacijos metu.
Suskleisti
Poros santykiai ir skeletai spintoje, remiantis animaciniu filmu ,,Šrekas” (VI dalis)
Ketv.Sausio31

Poros santykiai ir skeletai spintoje, remiantis animaciniu filmu ,,Šrekas” (VI dalis)

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-01-31Salva Marcinkevičienė Plačiau

"Pažink save ir kitą per pasaką". Kiekvienoje pasakoje herojus ne tik susiduria su iššūkiu, bet ir jį nugali. Pasakų analizė leidžia pabūti vieno ar kito herojaus kailyje, ,,pasimatuoti” jo gyvenimo scenarijų, surengti ,,pasakišką” pasitarimą, rasti pagalbos būdus. Tyrinėdami pasakas, pasižiūrėsime iš šono į savo ar klientų gyvenimo scenarijus. Ieškosime kaip juos pakeisti, jei jie tapo nebeefektyvūs ar destruktyvūs.

  • Gyvenimas poroje: iššūkiai ir nauda.
  • Kaip gimsta savastis?
  • Odė vienatvei.
  • Asmenybės šešėlis. Ar aš jį turiu?
  • Mano vidinio teatro aktoriai.
  • Kaip šnekėti, kad mane girdėtų.
Suskleisti
Asmens sutrikimų ir elgesio stilių pažinimas geresniam žmonių supratimui (I dalis)
Antr.Vasario05

Asmens sutrikimų ir elgesio stilių pažinimas geresniam žmonių supratimui (I dalis)

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-02-05Dr. Viktorija Tarozienė Plačiau

Nuo Antikos laikų žmogiškosios prigimties tyrėjai ir mąstytojai bando suklasifikuoti žmones pagal vyraujančius ir panašius būdo bruožus. Paskaitų metu pateiksiu šių laikų, mokslo tyrimais pagrįstą asmenybių tipų ir sutrikimų klasifikaciją. Ši informacija galėtų būti įdomi tiems, kas bendrauja ar dirba su skirtingais žmonėmis. Žinios apie asmenybės tipus ir sutrikimus padės suprasti skirtingų žmonių (gal ir savo paties) savijautą, poreikius ir mezgamų santykių ypatumus. 

  •  Asmenybės stiliai ir sutrikimai – kas tai? Kaip atskirti asmenybės stilių nuo sutrikimo? Asmenybės sutrikimų formavimosi prielaidos.  
  • Asmenybės "portretai": kas būdinga skirtingus asmenybės sutrikimus (stilius)  turinčių asmenų mąstymui, bendravimui ir veiklai? (paranoidinė, šizoidinė, šizotipinė, antisociali, ribinė, histrioninė, narcizinė, vengianti, priklausoma, obsesinė-kompulsinė, taip pat depresyvi, pasyviai agresyvi, sadistinė, mazochistinė asmenybė).
  • Asmenybės sutrikimų ir stilių atspindžiai mene, kine, literatūroje ir kasdieniame gyvenime.
Suskleisti
Šiuolaikinė lyderystė. Kaip lyderis gali pritaikyti psichoterapijos principus? (I dalis)
Treč.Vasario06

Šiuolaikinė lyderystė. Kaip lyderis gali pritaikyti psichoterapijos principus? (I dalis)

Modulis: Darbo psichologija 2019-02-06Aistė Didžiūnė Plačiau

Šių mokymų metu kviečiu dalyvius įsigilinti į vadovavimo ir lyderystės temą organizacijose, kurių metu pristatysiu šiuolaikinį požiūrį, paremtą psichoterapijos ir koučingo principais. Juose kviečiu dalyvauti ir jau turinčius panašios patirties, ir dar jos neturinčius. Mokymų metu susipažinsite su pavyzdžiais, kaip kurti efektyvius santykius, būnant vadovu. Kokios dažniausiai daromos vadovų klaidos ir kaip jų išvengti. 

  • Kas yra lyderis, o kas yra vadovas? 
  • Šiuolaikinės vadovavimo teorijos (bruožų teorija, elgesio teorijos, kognityvinės vadovavimo teorijos, transformacinė lyderystė, psichodinaminės teorijos).
  • Pagrindiniai psichoterapijos principai ir jų taikymas vadovo veikloje (pagal geštalto psichoterapiją). Koučingas vadovo veikloje.
  • Terapinių santykių darbe dilema.
Suskleisti
Šiuolaikinė lyderystė. Kaip lyderis gali pritaikyti psichoterapijos principus? (II dalis)
Ketv.Vasario07

Šiuolaikinė lyderystė. Kaip lyderis gali pritaikyti psichoterapijos principus? (II dalis)

Modulis: Darbo psichologija 2019-02-07Aistė Didžiūnė Plačiau

Šių mokymų metu kviečiu dalyvius įsigilinti į vadovavimo ir lyderystės temą organizacijose, kurių metu pristatysiu šiuolaikinį požiūrį, paremtą psichoterapijos ir koučingo principais. Juose kviečiu dalyvauti ir jau turinčius panašios patirties, ir dar jos neturinčius.  Mokymų metu susipažinsite su pavyzdžiais, kaip kurti efektyvius santykius, būnant vadovu. Kokios dažniausiai daromos vadovų klaidos ir kaip jų išvengti. 

  • Kas yra lyderis, o kas yra vadovas? 
  • Šiuolaikinės vadovavimo teorijos (bruožų teorija, elgesio teorijos, kognityvinės vadovavimo teorijos, transformacinė lyderystė, psichodinaminės teorijos).
  • Pagrindiniai psichoterapijos principai ir jų taikymas vadovo veikloje (pagal geštalto psichoterapiją).
  • Koučingas vadovo veikloje.
  • Terapinių santykių darbe dilema.
Suskleisti
Mindfulness – žvaigždžių pamėgta praktika, padedanti pamiršti stresą, antsvorį, rūkymą ir kitas priklausomybes (III dalis)
Penkt.Vasario08

Mindfulness – žvaigždžių pamėgta praktika, padedanti pamiršti stresą, antsvorį, rūkymą ir kitas priklausomybes (III dalis)

Modulis: Streso valdymas 2019-02-08Laura Pečeliūnienė Plačiau

Mindfulness – tai mentalinė higiena. 99 procentai žmonių puikiai išmano kūno higieną ir ją atlieka kasdien, bet retai susimąsto apie mentalinę higieną, kuri glaudžiai susijusi su mūsų kasdiene būsena bei produktyvumu.

Mokymų metu dalyviai išgirs mentalinių praktikų poreikio pagrindimą (mokslinį ir ilgametės asmeninės patirties) ir sužinos apie šių praktikų pritaikymo paprastumą asmeniniame gyvenime. Informacija pateikiama žaisminga forma, teoriją pagrindžiant trumpomis praktikomis. Mokymai tinka visiems, kadangi nieko nėra nepastovesnio nei mūsų vidinės būsenos pokyčiai. Taigi, jeigu norite sužinoti, kaip jaustis harmoningu, net kai išorinės aplinkybės nepalankios - kviečiame į šiuos užsiėmimus.

  • Minčių ir emocijų higiena.
  • Konstruktyvios ir destruktyvios minčių ir emocijų higienos strategijos.
  • Ką daryti, jei negaliu suvaldyti minčių, emocijų ir tai vargina?
  • Mindfulness praktika "Minčių ir emocijų įsisąmoninimas".
Suskleisti
Asmens sutrikimų ir elgesio stilių pažinimas geresniam žmonių supratimui (II dalis)
Antr.Vasario12

Asmens sutrikimų ir elgesio stilių pažinimas geresniam žmonių supratimui (II dalis)

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-02-12Dr. Viktorija Tarozienė Plačiau

Nuo Antikos laikų žmogiškosios prigimties tyrėjai ir mąstytojai bando suklasifikuoti žmones pagal vyraujančius ir panašius būdo bruožus. Paskaitų metu pateiksiu šių laikų, mokslo tyrimais pagrįstą, asmenybių tipų ir sutrikimų klasifikaciją. Ši informacija galėtų būti įdomi tiems, kas bendrauja ar dirba su skirtingais žmonėmis. Žinios apie asmenybės tipus ir sutrikimus padės suprasti skirtingų žmonių (gal ir savo paties) savijautą, poreikius ir mezgamų santykių ypatumus. 

  • Asmenybės stiliai ir sutrikimai – kas tai? Kaip atskirti asmenybės stilių nuo sutrikimo? Asmenybės sutrikimų formavimosi prielaidos.  
  • Asmenybės „portretai“ – kas būdinga skirtingus asmenybės sutrikimus (stilius) turinčių asmenų mąstymui, bendravimui ir veiklai? (paranoidinė, šizoidinė, šizotipinė, antisociali, ribinė, histrioninė, narcizinė, vengianti, priklausoma, obsesinė-kompulsinė, taip pat depresyvi, pasyviai agresyvi, sadistinė, mazochistinėasmenybė).
  • Asmenybės sutrikimų ir stilių atspindžiai mene, kine, literatūroje ir kasdieniame gyvenime.
Suskleisti
Kaip paversti stresą mūsų sąjungininku, o ne priešu? Moksliniais įrodymais grįsti streso valdymo būdai (III dalis)
Treč.Vasario13

Kaip paversti stresą mūsų sąjungininku, o ne priešu? Moksliniais įrodymais grįsti streso valdymo būdai (III dalis)

Modulis: Streso valdymas 2019-02-13Dr. Alicja Juškienė Plačiau
  1. Streso valdymas ir pasekmių mažinimas šalinant simptomus. 
  • Taikomoji relaksacija ir jos taikymo galimybes. Praktinės pratybos.
  • Autogeninė treniruotė ir jos taikymo galimybes. Praktinės pratybos.
  • Vizualinė relaksacija ir jos taikymo galimybes. Praktinės pratybos.
Suskleisti
Tėvystė – sunkus darbas ar kupinas iššūkių gyvenimo nuotykis?
Antr.Vasario19

Tėvystė – sunkus darbas ar kupinas iššūkių gyvenimo nuotykis?

Modulis: Vaikų psichologija 2019-02-19Andromeda Kurbatovienė Plačiau

Šiuolaikinio gyvenimo tempo ir bendravimo su vaikais kokybės ryšys, pasekmės. Socialinio spaudimo įtaka renkantis auklėjimo ir ugdymo strategijas. Naujausių technologijų įtaka santykiams ir sveikatai. Vaikų psichologinio atsparumo stoka ir psichikos sveikatos sutrikimų beik kitų socialinių bei psichologinių problemų rizika (alkoholio, narkotikų vartojimas, ankstyvi lytiniai santykiai ir kt.). 

  • Tėvystė – sunkus darbas ar kupinas iššūkių gyvenimo nuotykis?
  •  Su kokiais sunkumais susiduria šiuolaikiniai tėvai? 
  • Kokį žmogų svajojame užauginti? 
  • Koks auklėjimo stilius padėtų tai įgyventi? 
  • Kiek tėvai turi įtakos vaiko gyvenimo scenarijui? 
  • Pagrindiniai efektyvaus bendravimo su vaikais principai, konfliktų sprendimo būdai (pagal D. J. Siegel, T. P. Bryson, A. Faber, E. Mazlish. R. Dreikurs ir kt.).                                                                                                 
Suskleisti
Ką apie mus pasako IQ arba ką iš tiesų matuoja intelekto testai? Intelekto samprata, rūšys ir matavimas.
Treč.Vasario20

Ką apie mus pasako IQ arba ką iš tiesų matuoja intelekto testai? Intelekto samprata, rūšys ir matavimas.

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-02-20Dr. Liana Brazdeikienė Plačiau

Mokymų dalyviai susipažins su įvairiais moksliniais požiūriais į intelektą ir jo matavimą, gebės atskirti kasdienį supratimą apie intelektą nuo profesionalaus ir mokslinio, sužinos apie kitose kultūrose vyraujantį intelekto supratimą, supras ar aukštas IQ yra gabumų, kūrybiškumo ar išminties požymis.

  • Tradicinės ir naujos intelekto teorijos. Intelekto matavimo istorija.
  • Intelekto samprata skirtingose kultūrose.
  • Biologinės intelekto prielaidos. 
  • Ar gabūs individai yra aukšto intelekto? Ypatingai gabūs ir savantai.
  • Intelektas ir išmintis.
Suskleisti
Asmeniniai pokyčiai: motyvaciniai aspektai
Ketv.Vasario21

Asmeniniai pokyčiai: motyvaciniai aspektai

Modulis: Pokyčių valdymo psichologija 2019-02-21Justina Gervytė Plačiau

Mokymų metu dalyviai sužinos, kaip vyksta asmeniniai pokyčiai ir kas svarbu skirtinguose pokyčių etapuose, kūrybiškai pažvelgs į savo gyvenimą siekdami suprasti ką nori jame pakeisti, sužinos, kaip save motyvuoti, kad pokyčiai vyktų nuosekliai ir įsitvirtintų gyvenime. Taip pat kūrybinių metodų pagalba atras naujų resursų, galinčių padėti inicijuoti ar vykdyti pokyčius.

  • Pokyčių ratas.
  • Kas jame svarbu?
  • Kaip suprasti, kas mane motyvuoja?
  • Vidinė motyvacija: asmeninių vertybių paieška.
  • Išorinė motyvacija: tiesioginė ir netiesioginė.
  • Motyvacinės aplinkos kūrimas.
  • Motyvaciją skatinantys ir slopinantys veiksniai.
  • Individualūs savimotyvacijos būdai.
Suskleisti

Mane ši mokykla sužavėjo tuo, kad ji visiškai nestandartiška: nėra griežtų "rėmų", nesijauti studentu. Tai aplinka, kurioje susirenka bendraminčiai, žmonės su panašiais interesais. Nors atvažiuoti po darbo dienos nėra lengva, nes jau jautiesi pavargęs, viską atperka dėstytojai, kurie labai jaučia auditoriją, nestandartiškai pateikia informaciją. Atvykstu pabūti, išmokti, pasisemti patirties. Ši mokykla tinka tiems, kas ieško daugiau nei namai ir darbai, tiems, kas žiūri į gyvenimą giliau, nori sužinoti daugiau, į aplinką pažiūrėti plačiau. 

EditaMokymų dalyvė
Daugiau atsiliepimų

Turite klausimų apie psichologijos studijas?
Susisiekite, mielai patarsime!

PsichologijosMokykla360 vadovė Sonata Lygnugarienė Psichologijos mokyklos vadovė

sonata@psichologijosmokykla360.lt
+370 691 63000 Kur vyksta paskaitos?
Sekite mus:FacebookYoutube

Arba užduokite mums klausimą užpildydami šią formą:

Siųsti klausimą