ieškantiems darbo

Mūsų darbo esmė – siekis tapti praktišku ir patikimu partneriu žmonėms, ieškantiems savo vietos darbo rinkoje. Mes norime suprasti Jūsų poreikius, atidžiai ir nuoširdžiai išklausant ir išsiaiškinant, kokioje srityje būtumėte geriausi. Mūsų tikslas -padėti Jums tokią darbo vietą surasti.

Kokybės vadybininkas

Plungė
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Esame dalis įmonių grupės - vienos moderniausių, ekonomiškai stipriausių ir didžiausių Lietuvoje, kurioje nuolat investuojama į naujus verslo projektus, plečiamos veiklos sritis, žengiama į naujas pasaulines rinkas. Didžiuojamės, kad grupės verslas koordinuojamas Lietuvoje dirbančių specialistų. Nuolat siekiame pritraukti pačius geriausius ir kartu pasiekti ambicingiausius tikslus. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti KOKYBĖS VADYBININKĄ!

Įmonė siūlo:

- Kartu su komanda užtikrinti mūsų naujai įrengtoje gamykloje maisto saugos reikalavimų, sanitarijos ir higienos normų laikymąsi;
- Įdomų, dinamišką, atsakingą darbą, panaudojant ir tobulinant profesines ir asmenines kompetencijas;
- Mokymus ir karjeros perspektyvas grupės viduje;
- Sąžiningą ir patrauklų atlygį.

Būsite atsakingi už:

- Maisto saugos, sanitarijos ir higienos reikalavimų gamybos proceso metu užtikrinimą;
- Geriausių sprendimų gamybos įrenginių plovimui parinkimą;
- Darbuotojų konsultavimą maisto saugos, sanitarijos ir higienos klausimais, mokymų organizavimą ir vykdymą, gerosios praktikos palaikymą.

Mes tikimės, kad Jūs:

- RVASVT, maisto sauga, sanitarijos ir higienos reikalavimai, gamybos procesas, žaliavų ir maistinių priedų kokybiniai parametrai – Jums nėra svetimos sąvokos;
- Esate įgyjęs maisto technologijos ir inžinerijos arba maisto saugos išsilavinimą;
- Turite sėkmingos patirties kokybės srityje maisto gamybos įmonėje.

Mūsų komandoje labai laukiamas atsakingas, iniciatyvus, reiklus kokybei ir mokantis puikiai bendradarbiauti specialistas. Iki susitikimo!
Turite klausimų dėl šio darbo?
Tatjana Andrejeva+370 640 33360|tatjana@atranka360.lt

Apskaitininkas

Kretinga
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Mūsų kasdienė veikla – tiekti profesionalias plovimo priemones bei plovimo įrangą pramonei. Kuriame bei taikome higienos sprendimus – apgalvotą ir unikalią, kiekvienam klientui pritaikytą sistemą. Šiuo metu kviečiame prisijungti prie šaunios komandos APSKAITININKĄ – darbui KRETINGOJE!

Įmonė siūlo:

- Geras darbo sąlygas šiuolaikinėje aplinkoje;
- Profesinio tobulėjimo galimybes;
- Kompetenciją bei darbo rezultatus atitinkantį atlygį;
- Karjeros galimybes jaunam specialistui.

Būsite atsakingi už:

- Pirminių apskaitos dokumentų tvarkymą;
- Bankinių operacijų apskaitą;
- Skolų likučių derinimą;
- Gamybinių operacijų bei atsargų kontrolę;
- Statistinių, mokestinių bei finansinių ataskaitų rengimą;
- Kitų su apskaita bei administracija susijusių dokumentų rengimą.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Turite patirties dirbant buhalterinį darbą gamybinėje įmonėje;
- Esate susipažinęs su "Rivilės" apskaitos programa;
- Kalbate anglų bei rusų kalbomis;
- Gebate dirbti komandoje;
- Vairuotojo pažymėjimas (privalumas).

Mėgsti skaičiuoti, sieki karjeros finansų srityje ir vertini ilgalaikius darbo santykius? Nedvejodamas kandidatuok!
Turite klausimų dėl šio darbo?
Jurgita Paičienė+370 650 33360|jurgita@atranka360.lt
Projekto koordinatorius

Projekto koordinatorius

Klaipėda
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Mes - ,,Trust Project Services'', esame specializuota paslaugų teikėja naujos statybos, remonto, techninės priežiūros ir gamybinių procesų aptarnavimo projektuose, sunkiojoje pramonėje: darbai atliekami atviroje jūroje, laivų statyboje, farmacijoje, naftos produktų, maisto pramonės, pašarų ir komunalinių inžinerinių tinklų įgyvendinimo procesuose. Visas kompanijos dėmesys sukoncentruotas į darbuotojus ekspertus, kurie dirba komandomis, sudarytomis iš suvirintojų bei montuotojų. Dėl šio aiškaus siekio, mes esame savo srities specialistai. Ir prie savo jaunos ir ambicingos komandos kviečiame prisijungti PROJEKTO KOORDINATORIŲ!

Įmonė siūlo:

- Darbo aplinką, jaunoje, veržlioje, vienas kitą palaikančioje komandoje;
- Nuostabų ofisą miesto centre - Limarko pastate;
- Darbą, kuriame suteikiamos galimybės veikti savarankiškai, taip ugdant savo silpnąsias bei stipriąsias asmenybės puses;
- Kuo daugiau įdėsite pastangų, tuo didesnį atlyginimą galėsite užsidirbti:)
- Poreikiui esant, vyksite į komandiruotes, kur galėsite aplankyti svečias šalis bei iš arčiau pamatyti mūsų vykdomus ir įgyvendintus projektus.

Būsite atsakingi už:

- Vykdomų projektų užsienyje valdymą;
- Iškilusių problemų sprendimą;
- Darbuotojų paieškos ir atrankos organizavimą bei vykdymą;
- Kelionių bei apgyvendinimo organizavimą bei bendravimą darbo užsienyje metu;
- Personalo dokumentų rengimą, administravimą ir darbo laiko apskaitos valdymą;
- Darbuotojų rotacijos planavimą.


Mes tikimės, kad Jūs:

- Turite patirties bei mėgaujatės valdydamas projektus;
- Esate problemų sprendėjas - puikiai valdote nestandartines situacijas ir nuolat ieškote kūrybiškų problemos sprendimo būdų;
- LAISVAI kalbate anglų kalba, nes tai daryti teks kiekvieną dieną;
- Rusų kalbos mokėjimą laikytume DIDŽIULIU privalumu;
- Puikiai valdote kompiuterio programas;
- Esate lankstus, prisitaikantis, reaguojantis, atviras problemų sprendimui "čia ir dabar";
- Jūsų darbo tempu bei rezultatais džiaugiasi kolegos.

Labiausiai už viską mėgstate bendrauti, o Jūsų ambicijos ir užsispyrimas padeda įgyvendinti užsibrėžtus tikslus? Siekiate maksimalios vertės bei trokštate naujų iššūkių - ši pozicija laukia Jūsų!
Turite klausimų dėl šio darbo?
Jurgita Paičienė+370 650 33360|jurgita@atranka360.lt

Krovos darbų organizatorius

Klaipėda
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Mes - viena iš pirmaujančių krovos kompanijų Klaipėdos uoste. Esame laimėję geriausio konteinerių terminalo operatoriaus apdovanojimą. Keliuose savo terminaluose perkrauname visas pagrindines krovinių rūšis: konteinerius, ratinius krovinius, pakuotus ir birius generalinius krovinius, nestandartinius, didelių gabaritų bei svorio krovinius. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti KROVOS DARBŲ ORGANIZATORIŲ!

Įmonė siūlo:

- Darbo poziciją, kuri gali būti startinė tolimesnėje karjeroje!;
- Mokymus darbo pradžioje susipažįstant su darbo specifika;
- Galimybę įgyti visas reikalingas šiam darbui kvalifikacijas ir pažymėjimus;
- Įdomų, dinamišką ir atsakingą darbą, užtikrinant saugų, kokybišką ir efektyvų procesą;
- Konkurencingą darbo rinkoje darbo užmokestį bei priedus už efektyvų darbą.

Būsite atsakingi už:

- Bendravimą su klientais, organizuojant krovinių judėjimą per kompanijos teritoriją;
- Vadovavimą kompanijos ir rangovo darbuotojams (dokininkams, mechanizatoriams, kranininkams, krovėjams ir kt.), vykdantiems krovos darbus;
- Krovos darbų organizavimą bei savalaikį derinimą su klientais;
- Efektyvios įrenginių eksploatacijos užtikrinimą;
- Darbuotojų saugos ir sveikatos privalomų teisės aktų laikymąsi įmonėje užtikrinimą.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Puikiai planuojate ir organizuojate savo ir komandos darbus;
- Sugebate įgyti autoritetą, randate bendrą kalbą su įvairiais žmonėmis;
- Esate reiklus ne tik sau, bet ir aplinkiniams siekiant rezultatų;
- Mokate operatyviai ir lanksčiai spręsti įvairias situacijas;
- Turite drąsos prisiimti atsakomybę ir daryti sprendimus;
- Noriai dirbate lauko sąlygomis;
- Turite kranų darbo vadovo pažymėjimą bei darbų saugos pažymėjimą (jei neturite, įmonė suteiks galimybę išsilaikyti atitinkamus kursus);
- Susikalbate anglų kalba;
- Pamaininis darbas ir slenkantis darbo grafikas Jums - privalumas.

Neturite konkrečios patirties uoste, bet esate lyderis statybų, logistikos, sandėliavimo, projektų valdyme ar panašiose srityse ? Norite realizuoti savo potencialą vienoje geriausių savo srities kompanijoje? Laukiame Jūsų CV!
Turite klausimų dėl šio darbo?
Julija Stankevičiūtė+370 631 33360|julija@atranka360.lt

Personalo vadovas

Visa Lietuva
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Mes - viena iš pirmaujančių krovos kompanijų Klaipėdos uoste. Esame laimėję geriausio konteinerių terminalo operatoriaus apdovanojimą. Keliuose savo terminaluose perkrauname visas pagrindines krovinių rūšis: konteinerius, ratinius krovinius, pakuotus ir birius generalinius krovinius, nestandartinius, didelių gabaritų bei svorio krovinius. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti žmogiškųjų išteklių profesionalą - PERSONALO VADOVĄ!

Įmonė siūlo:

- Iššūkių turinčią poziciją vienoje perspektyviausių savo srities kompanijų;
- Aktyviai dalyvauti strateginiame įmonės valdyme;
- Platų ir įdomų atsakomybių lauką - galimybę kurti, inicijuoti pokyčius HR srityje;
- Dalykiško ir bendradarbiaujančio vadovo palaikymą;
- Konkurencingą, kompetencijas atitinkantį darbo užmokestį.

Būsite atsakingi už:

- Personalo valdymo strategijos kūrimą, vystymą bei įgyvendinimą;
- Organizacinių pokyčių inicijavimą ir valdymą;
- Personalo procesų, projektų ir įrankių inicijavimą;
- Mokymų sistemos kūrimą, mokymų planavimą ir organizavimą;
- Reikalingų pasikeitimų, susijusių su naujuoju darbo kodeksu valdymą;
- Nefinansinės motyvacinės sistemos peržiūrėjimą ir atnaujinimą;
- Vertinamųjų/ugdomųjų pokalbių, naujokų adaptacijos bei rezervo (pakaitumo) programų kūrimą ir vystymą;
- Vadovų kasdienį ugdymą, lyderystės kompetencijos vystymą organizacijoje;
- Organizacinės kultūros formavimą, vystymą ir palaikymą.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Turite ne mažesnę nei 3 metų personalo valdymo sistemų vystymo patirtį;
- Jums patinka žvelgti toliau nei klasikinis personalo valdymas;
- Ieškote pažangių metodų personalo kasdienei veiklai efektyvinti;
- Gebate diegti motyvacines sistemas skirtingoms pareigybėms;
- Jaučiate malonumą bendraujant su žmonėmis ir koordinuojant procesus/projektus;
- Mokate formuoti personalo poreikį, vykdyti atrankas, kurti adaptacines ir karjeros programas;
- Mokymus suvokiate kaip sisteminio įmonės valdymo sudedamąją dalį.

Turite patirties strateginiame įmonės valdyme HR srityje? Norėtumėte įdiegti personalo valdymo politiką ir ją integruoti į kitus įmonėje vykstančius procesus? Savo nuoseklaus darbo dėka pamatyti darbo vaisius? Ši pozicija – Jums:) Konfidencialumą garantuojame visuose atrankos etapuose.
Turite klausimų dėl šio darbo?
Julija Stankevičiūtė+370 631 33360|julija@atranka360.lt
Klientų aptarnavimo vadybininkas

Klientų aptarnavimo vadybininkas

Klaipėda
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

FIRST LOGISTICS - jūrinių, oro ir sausumos pervežimų ekspeditorius, nepriklausomai dirbantis su pasauliniais jūrinių laivų savininkais bei oro transporto bendrovėmis. Įmonė siūlanti šiuolaikinius transporto sprendimus savo klientams ir savo srityje užimanti pirmaujančias pozicijas Lietuvoje, šiuo metu ieško KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKO!

Įmonė siūlo:

- Darbą patikimoje ir profesionalioje kompanijoje su teisingu požiūriu į darbo santykius;
- Demokratišką vadovų bendravimo stilių ir realiai įvykdomas užduotis;
- Galimybę atskleisti savo potencialą krovinių transportavimo organizavimo srityje;
- Konkurencingą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį atlyginimą;
- Ilgalaikę perspektyvą.

Būsite atsakingi už:

- Profesionalų įmonės atstovavimą bendraujant su klientais ir tiekėjais;
- Krovinio dokumentų surinkimą ir perdavimą muitinės tarpininkui;
- Krovos darbų organizavimą;
- Transportavimo dokumentų ruošimą;
- Visapusišką krovinių transportavimo jūra/auto keliu koordinavimą;
- Nuolatinių ryšių su klientais ir tiekėjais palaikymą;
- Pagalbą projektų vadovui visuose logistikos procesuose.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Turite patirties jūrinėje logistikoje ( jūrinių konteinerių logistika, uosto terminalai, sausumos ekspedicija);
- Gerai kalbate bei rašote anglų ir rusų kalba;
- Norite savarankiškumo, vykdant Jums pavestas užduotis;
- Lengvai užmezgate betarpišką bendravimą su kolegomis ir ilgalaikį bendradarbiavimą su klientais;
- Esate tvirtas bei reiklus darbo kokybei, terminams;
- Turite vairuotojo pažymėjimą;
- Norite dirbti finansiškai stabilioje ir augančioje įmonėje.

Jei gebate vystyti partneriškus santykius ir patrauklias bendradarbiavimo schemas bei norite, jog Jūsų kompetencija būtų įvertinta tinkamu atlygiu - nepraleiskite šios galimybės! Konfidencialumą garantuojame.
Turite klausimų dėl šio darbo?
Giedrė Viršilienė+370 690 33360|giedre@atranka360.lt

Pardavimų vadybininkas

Kaunas
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Mūsų klientė – lietuviško kapitalo prekybos ir gamybos kompanija, numačiusi ambicingus plėtros tikslus, buria energingų ir į tikslą orientuotų pardavimo specialistų komandą. Kviečia prisijungti veržlų PARDAVIMŲ VADYBININKĄ!

Įmonė siūlo:

- Jūsų iniciatyvą vertinančią ir palaikančią vadovybę;
- Darbą į naujoves bei plėtrą orientuotoje kompanijoje;
- Puikias galimybes užsidirbti, išnaudojant įmonės suteiktus resursus;
- Į ilgalaikę perspektyvą orientuotus darbinius santykius.

Būsite atsakingi už:

- Naujų klientų pritraukimą bei esamų klientų lojalumo palaikymą;
- Pirkimo ir pardavimo proceso koordinavimą;
- Glaudaus bendradarbiavimo su klientu užtikrinimą;
- Klientų įsipareigojimų vykdymo kontrolę.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Esate azartiškas ir ieškote tokio darbo, kuriame galėsite užsidirbti;
- Vengiate rutininio darbo, o naujų kontaktų užmezgimas Jums yra malonumas;
- Laikotės duoto žodžio;
- Esate optimistiškas ir siekiate palaikyti draugišką atmosferą kolektyve;
- Pozityviai priimate naujoves ir nuolat ieškote naujų galimybių;
- Turite vairuotojo pažymėjimą;
- Vertinate charizmatišką ir sveiką humoro jausmą turintį vadovą.

Norite augti kartu su kompanija, trokštate naujų iššūkių, o Jūsų bendravimo įgūdžiai galėtų puikiai pasitarnauti šiam tikslui - ši pozicija laukia Jūsų!
Turite klausimų dėl šio darbo?
Natalija Derkač+370 635 33360|natalija@atranka360.lt

Logistikos vadybininkas

Vilnius
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Mūsų klientė – seniai nebe naujokė krovinių pervežimų srityje, per ilgus darbo metus sukaupusi lojalių klientų bazę, dirbanti su ES šalimis, turinti savo biurus Lietuvoje ir Didžiojoje Britanijoje kviečia į savo gretas LOGISTIKOS VADYBININKĄ!

Įmonė siūlo:

- Darbą itin perspektyvioje veiklos srityje – logistikoje – o juk žinoma, kad ši sritis suteikia realias uždarbio galimybes;
- Lengvai prieinamą klientų duomenų bazę, kurios dėka lengviau užmegsite glaudžius ir ilgalaikius partnerystės santykius;
- Itin modernų ir šiuolaikišką įmonės transportą, kuriame visi kroviniai "jaučiasi" saugūs ir prižiūrėti!
- Patikimą atlygio bazę ir galimybę uždirbti tiek kiek norėsite;
- Pozityvią ir pagarbą užtikrinančią komandą.

Būsite atsakingi už:

- Tarptautinių transporto paslaugų pardavimą esamiems ir naujiems klientams;
- Atsakingą krovinių pervežimo organizavimą ir valdymą;
- Sklandų bendradarbiavimą bei ilgalaikių santykių palaikymą su solidžiomis Vakarų rinkos kompanijomis.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Norite užsidirbti ir tikite savo gabumais tai padaryti!
- Puikiai planuojate laiką ir organizuojate savo darbą individualiai;
- Mylite telefoninius pokalbius su kol kas dar neprisijaukintais klientais;
- Norite išnaudoti savo anglų kalbos žinias dirbant su Vakarų rinka.

Logistika - sritis, kurioje galėsite dirbti ir užsidirbti. Laukiame Jūsų!
Turite klausimų dėl šio darbo?
Natalija Derkač+370 635 33360|natalija@atranka360.lt
Regiono apsaugos sistemų projektų vadovas

Regiono apsaugos sistemų projektų vadovas

Vilnius
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Mūsų klientė - 21 metus sėkmingai rinkoje dirbanti saugos tarnyba "Argus", kuri teikia apsaugos paslaugas ir siūlo inovatyvius kompleksinius apsaugos sprendimus. Šiuo metu šioje įmonėje dirba daugiau nei 1200 darbuotojų. Dinamiškumas, operatyvumas bei inovatyvios idėjos leidžia įmonės klientams pateikti geriausiai jų lūkesčius atitinkančius sprendimus. Prie savo veržlios komandos kviečia prisijungti REGIONO APSAUGOS SISTEMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ!

Įmonė siūlo:

- Patrauklų darbo užmokestį ir priedus priklausančius nuo darbo rezultatų;
- Galimybę realizuoti savo organizacinius gebėjimus sėkmingoje kompanijoje;
- Dalykiškų ir bendradarbiaujančių vadovų ir kolegų palaikymą;
- Puikias darbo sąlygas perspektyvioje ir dinamiškoje aplinkoje.

Būsite atsakingi už:

- Tinkamą ir savalaikį apsaugos sistemų diegimo projektų užtikrinimą;
- Padalinio/priskirto regiono veiklos planų rengimą ir kokybišką skyriaus veiklą;
- Padalinio resursų ir poreikių formavimą bei kontroliavimą;
- Savalaikių teikiamų motyvuotų pasiūlymų dėl tobulintinų sričių elektroninės apsaugos veikloje užtikrinimą;
- Elektroninės apsaugos sistemų skyriaus formavimą bei tiesiogiai pavaldžių darbuotojų ugdymą/motyvavimą.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Turite aukštąjį/aukštesnįjį išsilavinimą (sritis: techniniai/inžinieriniai/tikslieji mokslai ir kt.);
- Turite darbo patirtį analogiškoje srityje;
- Gerai išmanote elektronines apsaugos sistemas;
- Turite darbų vadovo kvalifikacijos atestatą, išduotą Aplinkos ministerijos (būtų privalumas);
- Turite puikius komandinio darbo ir organizacinius įgūdžius;
- Nuolat domitės elektroninės apsaugos naujovėmis;
- Esate reiklus sau ir kitiems žmonėms, siekiant rezultatų;
- Gebate mobilizuoti komandą užsibrėžtų rezultatų siekimui;
- Esate iniciatyvus, turite idėjų ir valios jas įgyvendinti iki galo.

Turite analogiškos darbo patirties? Norite pagerinti savo darbo sąlygas? Drąsiai kandidatuokite!
Turite klausimų dėl šio darbo?
Julija Stankevičiūtė+370 631 33360|julija@atranka360.lt

Statybos ir pramonės įrankių konsultantas

Klaipėda
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Rinkoje veikiame daugiau nei 25 m. Mūsų veiklos sritis - aprūpinti įmones kokybiškais įrankiais, įrenginiais, darbo rūbais ir patikimu servisu. Esame pelnę daugelio užsienio gamintojų atstovavimo teisę Lietuvoje. Esame įmonė, kuri savo veiklos perspektyvas sieja su pažangiomis technologijomis ir efektyviu darbo organizavimu. Šiuo metu ieškome ir kviečiame į savo komandą STATYBOS IR PRAMONĖS ĮRANKIŲ KONSULTANTĄ!

Įmonė siūlo:

- Dalykiškų ir bendradarbiaujančių vadovų bei kolegų palaikymą;
- Inovatyvius techninius/pardavimo mokymus apie produktus, kuriuos pastoviai rengia mūsų partneriai;
- Realias karjeros galimybes;
- Komandiruotes į užsienį;
- Visas darbui reikalingas priemones.

Būsite atsakingi už:

- Įmonės atstovaujamų produktų (statybinės technikos ir pramonės įrangos) pardavimą;
- Profesionalų klientų konsultavimą bei išsamios informacijos apie statybos įrankius pateikimą;
- Statybinės technikos ir pramonės įrangos ekspozicijos išdėstymą bei priežiūrą;
- Pasiūlymų ruošimą bei parduotuvės veiklos dokumentacijos pildymą.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Turite techninį išsilavinimą (statybų inžinerija būtų privalumas);
- Jaučiate malonumą prezentuojant/perteikiant informaciją;
- Turite ryžto patikėtą darbą atlikti savarankiškai nuo pradžios iki galutinio rezultato;
- Jaučiate poreikį net ir laisvalaikiu domėtis statybų technika ir jos naujovėmis;
- Gebate susikalbėti anglų kalba;
- Esate žingeidaus ir veržlaus mąstymo su pozityviu požiūriu.

Turite inžinerinį mąstymą, bet ir jaučiate pardavimo azartą? Įsivaizduojate save prezentatoriaus pozicijoje? Esate aktyvus, charizmatiškas ir nuolat siekiate žinoti/išmokti daugiau? Tokiu atveju šis darbo pasiūlymas Jums!
Turite klausimų dėl šio darbo?
Julija Stankevičiūtė+370 631 33360|julija@atranka360.lt
Žmogiškųjų išteklių projektų koordinatorius

Žmogiškųjų išteklių projektų koordinatorius

Klaipėda
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Headex Group – tarptautinė įmonių grupė, teikianti darbuotojų atrankos ir laikino įdarbinimo paslaugas Lietuvoje ir Vakarų Europoje. Šiuo metu prie savo veržlios ir ambicingos komandos Klaipėdoje, kviečia prisijungti ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ PROJEKTŲ KOORDINATORIŲ!

Įmonė siūlo:

- Iššūkių turinčią poziciją, vienoje įdomiausių savo srities kompanijų;
- Platų ir įdomų atsakomybių lauką;
- Bendradarbiaujančių kolegų palaikymą;
- Galimybę pažinti ir patirti atrankų kompanijos kasdienybę.

Būsite atsakingi už:

- Kandidatų konsultavimą telefonu ir kvietimą į darbo pokalbius;
- Kandidatų atrankų organizavimą įvairiuose Lietuvos miestuose;
- Atrankos pokalbių vedimą;
- Personalo dokumentacijos ir raštvedybos tvarkymą;
- Personalo poreikio ir resursų planavimą.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Turite puikius komandinio darbo ir organizacinius įgūdžius (jaučiate malonumą bendraujant su žmonėmis);
- Svajojate dirbti darbą, susijusį su atrankomis;
- Esate kūrybiškas, iniciatyvus, orientuotas į rezultatą ir norite tobulėti;
- Turite geras anglų k. žinios (bent galite šia kalba susikalbėti);
- Esate empatiška, nuovoki, dinamiška ir stresui atspari asmenybė;
- Mėgstate susiplanuoti darbus ir atlikti juos savarankiškai.

Jei Jūs esate aktyvus, turite vidinę motyvaciją ir siekiate dirbti personalo srityje – NEPRALEISKITE ŠIOS PROGOS! Kilus klausimams drąsiai, susisiekite.
Turite klausimų dėl šio darbo?
Julija Stankevičiūtė+370 631 33360|julija@atranka360.lt

Viešbučio administratorius

Klaipėda
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Viešbutis įsikūręs žymiausių miesto lankytinų vietų, kultūros bei meno objektų, muziejų, laisvalaikio ir pramogų apsuptyje. Vienas geriausių ir daugiausiai klientų apgyvendinantis uostamiestyje, teikiantis kompleksines maitinimo, apgyvendinimo ir kitas poilsio paslaugas, savo komandai ieško VIEŠBUČIO ADMINISTRATORIAUS (-ĖS), su perspektyva tapti VYR. ADMINISTRATORIUMI (-E)!

Įmonė siūlo:

- Vertingą patirtį didžiausiame ir viename moderniausių viešbučių Vakarų Lietuvoje;
- 2 savaičių įvedimo programą: profesionalius mokymus kompiuterine programa, klientų aptarnavimo mokymus bei praktinius mokymus registratūroje;
- Galimybę kilti į vyr. administratoriaus pareigas ir dar aukščiau;
- Tikrai draugišką, jauną ir motyvuotą registratūros komandą su puikia vadove priešaky;
- 50 proc. nuolaidą maitinimui, kitas nuolaidas viešbučio paslaugoms bei mūsų partnerių paslaugoms.

Būsite atsakingi už:

- Viešbučio svečių įregistravimą, malonų aptarnavimą viešnagės metu ir išregistravimą;
- Svečių poreikių išsiaiškinimą bei teigiamos patirties užtikrinimą;
- Informacijos suteikimą telefonu, el. paštu ir tiesiogiai bendraujant su įvairiataučiais viešbučio svečiais;
- Rezervacijų atlikimą;
- Atsiskaitymų vykdymą ir sąskaitų išrašymą;
- Darbą su viešbučio valdymo sistema.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą (jei dar studijuojate - taipogi laukiame! );
- Turite puikias anglų kalbos žinias (kitos užsienio kalbos žinios – privalumas);
- Greitai orientuojatės įvairiose situacijose ir puikiai laviruojate sprendžiant konfliktus;
- Paslaugiai ir šiltai bendraujate su svečiais ir kolegomis;
- Bendravime su klientais Jums artimas lankstumas ir konfidencialumas;
- Kiekvieną dieną jus lydi pozityvumas ir šypsena;
- Jei turite sėkmingos darbo viešbutyje patirties – didelis privalumas.

Manote, jog jūsų pašaukimas - nuolatinis bendravimas ir klientų aptarnavimas? Norite puikaus karjeros starto įmonėje su aukštais standartais? Kandidatuokite - formuodami komandą renkamės požiūrį, o įgūdžių išmokome! CV laukiame iki birželio 7 dienos.
Turite klausimų dėl šio darbo?
Judita Žabinskaitė+370 630 33360|judita@atranka360.lt

Klientų lojalumo vadybininkas

Vilnius
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Didžiausia tarptautinė skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse, siekianti suburti geriausius ir kartu įgyvendinti ambicingus tikslus, šiuo metu į savo komandą kviečia prisijungti KLIENTŲ LOJALUMO VADYBININKĄ!

Įmonė siūlo:

- Darbą ypač patikimoje ir profesionalioje tarptautinėje kompanijoje;
- Atvirą ir neformalią darbo atmosferą draugiškame ir jaunatviškame kolektyve:)
- Atskleisti savo potencialą, nes su Jumis asmeniškai dirbs itin profesionalūs vadovai - koučeriai;
- Per patirtį sukurtą motyvuojančią ir įvairiapusę atlygio sistemą (pvz. bonusinė sistema, kuri veikia nuo jūsų pirmos darbo dienos);
- Augimą "karjeros laiptuose" už Jūsų pastangas ir rezultatus;
- Komfortišką darbo aplinką ir skatinančias tobulėti įmonės vertybes;
- Pastovų darbo grafiką nuo pirmadienio iki penktadienio (8:30 - 17:30);
- Įvairiapusę pagalbą. Nemokate? Išmokysim!

Būsite atsakingi už:

- Kokybišką bendravimą telefonu su esamais klientais, stiprinant jų lojalumą;
- Klientų lūkesčių išsiaiškinimą bei ilgalaikių santykių su jais palaikymą;
- Bendradarbiavimo sutarčių su esamais Klientais pratęsimą;
- Naujų paslaugų pristatymą ir pardavimą esamiems įmonės Klientams (jokių šaltų skambučių).

Mes tikimės, kad Jūs:

- Esate aktyvus, mylite žmones ir mėgaujatės bendravimu su jais;
- Mėgstate planuoti, užsibrėžti sau tikslus bei jaučiate malonumą pasiekus gerą rezultatą;
- Gerai jausitės turėdami atlygio bazę bei gerus priedus už sutartus rezultatus;
- Džiaugsitės, turėdami vadovų palaikymą ir draugišką kolegų komandą;
- Mėgstate atlikti savo darbus "gerai" arba "labai gerai";
- Jausdami “rungtyniavimo dvasią” siekiate dar geresnių rezultatų.

Labiausiai už viską mėgstate bendrauti, o Jūsų ambicijos ir užsispyrimas padeda įgyvendinti užsibrėžtus tikslus? Norite išmokti derėtis arba tobulinti derybų įgūdžius? Ši galimybė laukia Jūsų!
Turite klausimų dėl šio darbo?
Natalija Derkač+370 635 33360|natalija@atranka360.lt
Vyr. buhalteris

Vyr. buhalteris

Klaipėda
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Garant Group vienija skirtingų profilių laivų aptarnavimo įmones, įsikūrusias Baltijos šalyse. Kompanijos darbo tikslas – aptarnauti klientų laivus visame pasaulyje: ,,Kur yra mūsų klientų laivai, ten esame ir mes''. Prie mūsų darnios komandos kviečiame prisijungti profesionalų VYRIAUSIĄJĮ BUHALTERĮ!

Įmonė siūlo:

- Darbą tarptautinėje, šiuolaikiškoje, patikimoje įmonių grupėje;
- Stabilumą su visomis socialinėmis garantijomis;
- Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetencijas atitinkantį atlygį;
- Atvirą bendravimą ir bendradarbiavimą, su tikslu kurti pasitikėjimą komunikuojant su visomis susijusiomis šalimis;
- Puikias darbo sąlygas ir priemones.

Būsite atsakingi už:

- Ūkinių ir finansinių operacijų apskaitos teisėtumo užtikrinimą;
- Mokestinių, finansinių ir kitų ataskaitų rengimą, pateikimą valstybinėms ir finansų institucijoms;
- Duomenų konsoliduotoms finansinėms ataskaitoms teikimą;
- Mėnesinių ir metinių ataskaitų rengimą ir teikimą įmonės vadovams, grupės finansų skyriui;
- Darbo užmokesčio ir su tuo susijusių išmokų bei mokesčių skaičiavimą, kontrolę;
- Vadovų konsultavimą, pasiūlymų teikimą dėl efektyvių ir inovatyvių apskaitos sprendimų;
- Kitas su buhalterine apskaita ir įmonės finansais susijusias užduotis.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Įgijote aukštąjį/aukštesnįjį išsilavinimą ekonomikos, finansų, buhalterijos srityse;
- Esate savo srities profesionalas – turite bent 3 metų sėkmingos vyriausiojo buhalterio darbo patirties;
- Puikiai išmanote LR teisės aktus, reglamentuojančius apskaitą, mokesčius, įmonių veiklą, bei nuolat domitės buhalterinėmis naujienomis;
- Išmanote 0 % PVM tarifo taikymą;
- Operatyviai analizuojate informaciją, ją sisteminate ir pateikiate pagal reikiamą struktūrą;
- Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius dirbant ne tik buhalterinės apskaitos programomis;
- Galite pasigirti rusų kalbos mokėjimu;
- Turite puikius bendravimo įgūdžius bei darbo organizavimo gebėjimus;
- Mokate dirbti NAVISION programa - laikytume didžiuliu privalumu.

Mokesčių skaičiavimas – Jūsų arkliukas? Buhalterija ta sritis, kurioje atrandate profesinį malonumą? Skaičiai – ta “kalba”, kuria susišnekate su aplinkiniais? Tokiu atveju galite drąsiai kandidatuoti į šią poziciją?
Turite klausimų dėl šio darbo?
Julija Stankevičiūtė+370 631 33360|julija@atranka360.lt

Ekspedicijos vadybininkas (-ė)

Klaipėda
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Esame tarptautinė logistikos kompanija ir atstovaujame vienai iš didžiausių pasaulyje jūrinių konteinerinių linijų. Taip pat vykdome geležinkelių, autotransporto bei jūrų keliais multimodalinius pervežimus. Priklausome tarptautiniam logistikos tinklui „XLP Projects“. Narystė šiame tinkle suteikia galimybę darbuotojams įgyvendinti įvairius krovinių gabenimo projektus visame pasaulyje. Kviečiame prisijungti pozityvų, norintį tobulėti jūrinių konteinerių srityje EKSPEDICIJOS VADYBININKĄ (-Ę)!

Įmonė siūlo:

- Darbą tarptautinėje patikimoje ir profesionalioje kompanijoje su aukščiausiais veiklos standartais;
- Asmeninę Klientų aptarnavimo skyriaus vadovės pagalbą darbo pradžioje;
- Aplinką ir vertybes, kurios skatina tobulinti savo kompetencijas logistikos srityje;
- Galimybę vystyti savo potencialą krovinių transportavimo organizavimo srityje;
- Įvairias galimybes, kurios didina darbuotojų savirealizacijos pojūtį: pvz. Jūs būsite paskatintas už iniciatyvą, pagalbą kolegoms, inovatyvias idėjas ir pan.;
- Modernią ir saugią darbo aplinką;
- Pozityvią darbinę aplinką, kurią palaiko įmonės vadovai.

Būsite atsakingi už:

- Multimodalinių krovinių pervežimo tarptautiniais ir vietiniais maršrutais organizavimą;
- Darbą su esamais įmonės klientais / naujų klientų paiešką;
- Krovinių ekspedijavimą / apskaitą bei dokumentacijos ruošimą;
- Įmonės atstovavimą valstybinėse institucijose;
- Laivų agentavimą;
- Operatyvius paslaugų užklausų atsakymus bei iškilusių skubių klausimų / problemų sprendimus, orientaciją į rezultatą.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Turite aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą (logistikos srityje būtų privalumas);
- Esate dirbęs logistikos srityje (privalumas darbas su jūriniais konteineriais; KIPIS sistemos išmanymas) arba kitoje panašioje verslo srityje;
- Gerai išmanote geografinį šalių žemėlapį;
- Puikiai kalbate anglų bei rusų kalbomis;
- Turite vairuotojo pažymėjimą (B kategorija);
- Vadovaujatės savo kasdieninėje veikloje tokiomis pačiomis žemiau išvardintomis vertybėmis kaip ir mes:
* PAGARBA - Sau, Kolegai, Klientui;
* LAIKAS - kasdienis darbas, servisas, klientas, kolega;
* ATSAKOMYBĖ – už veiksmus, už kompaniją, už asmenines kompetencijas;
* MOTYVACIJA - tikslo siekimas, noras tobulėti, noras realizuoti save;
* KOMANDINIS DARBAS - bendradarbiavimas ir visapusiška pagalba kolegai.

Jei Jums artimas atsakingas požiūris į profesionalumą, norite naujų iššūkių, kuriuos sėkmingai įgyvendinsite - ši pozicija kaip tik Jums!
Turite klausimų dėl šio darbo?
Jurgita Paičienė+370 650 33360|jurgita@atranka360.lt
Asistentas (-ė) (praktika studentui)

Asistentas (-ė) (praktika studentui)

Klaipėda
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Profesionali personalo atrankų kompanija Atranka360 turi puikų pasiūlymą perspektyviam 1-3 kurso studentui, ieškančiam studijų praktikos vietos vasaros laikotarpiui (liepos ir rugpjūčio mėnesiams) !

Įmonė siūlo:

- ''Iš vidaus'' pamatyti personalo atrankų proceso valdymą;
- Įgyti naudingos patirties klientų aptarnavimo, administravimo procesuose;
- Vidinį pasitenkinimą ir finansinį atlygį už atliktus darbus :) !

Būsite atsakingi už:

- Įvairiapusę pagalbą įmonės administratorei ir kolegėms;
- Malonų svečių pasitikimą;
- Informacijos analizavimą, sisteminimą, struktūrizavimą;
- Duomenų bazės tvarkymą.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Esi besąlygiškai darbštus žmogus;
- Lengvai užmezgi kontaktą su įvairių tipų žmonėmis;
- Esi patikimas ir jautrus kitų poreikiams;
- Aplinkiniai vertina Tave kaip paslaugią ir pozityviai nusiteikusią asmenybę;
- Gebi valdyti informacinius srautus: analizuoti, sisteminti ir struktūtuotai pateikti informaciją;
- Esi atidus detalėms, mėgsti ir palaikai tvarkingą darbo aplinką.

Jeigu sieki savo studijų praktiką paversti įdomiu karjeros startu, atsiųsk savo CV ir išsamų motyvacinį laišką! Labai lauktume iki gegužės 31 d. :)
Turite klausimų dėl šio darbo?
Judita Žabinskaitė+370 630 33360|judita@atranka360.lt

Inžinierius automatikas

Plungė
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Esame dalis įmonių grupės - vienos moderniausių, ekonomiškai stipriausių ir didžiausių Lietuvoje, kurioje nuolat investuojama į naujus verslo projektus, plečiamos veiklos sritis, žengiama į naujas pasaulines rinkas. Didžiuojamės, kad grupės verslas koordinuojamas Lietuvoje dirbančių specialistų. Nuolat siekiame pritraukti pačius geriausius ir kartu pasiekti ambicingiausius tikslus. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti INŽINIERIŲ AUTOMATIKĄ!

Įmonė siūlo:

- Įdomų, atsakingą ir dinamišką darbą, pasirūpinant unikalios ir modernios gamyklos technologinės įrangos elektros – automatikos dalimi;
- Grupės inžinierių ir vadovų palaikymą bendrai įgyvendinant projektus;
- Mokymus ir karjeros perspektyvas grupės viduje;
- Sąžiningą ir konkurencingą atlygį, atitinkantį Jūsų turimas kompetencijas.

Būsite atsakingi už:

- Kokybišką ir savalaikį technologinės įrangos automatinės-elektrinės dalies remonto bei priežiūros organizavimą, gedimų šalinimą ir jų prevenciją;
- Kasdienę gamybos apžiūrą, gedimų ir darbų aptarimus su gamybininkais ir inžinieriais;
- Įrenginių automatinės-elektrinės dalies gedimų šalinimą, klaidų peržiūrą, analizę, gerinimo pasiūlymų rengimą, prevencijos darbų organizavimą;
- Esamų ir naujų įrangos “receptų” priežiūrą/kūrimą kartu su operatoriais;
- Investicinių projektų techninės užduoties (automatinė dalis) ruošimą;
- Naujos įrangos montavimo priežiūrą, įvedimą į eksploataciją, mokymų organizavimą;
- Įrenginių patikimumo priemonių diegimą;
- Automatinės – elektrinės dalies biudžeto formavimą ir vykdymo sekimą, kritinių atsarginių dalių, sąrašo formavimą ir papildymą.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Esate įgijęs aukštąjį elektros inžinerijos, automatikos ir valdymo ar panašios srities išsilavinimą;
- Būtų puiku, jei Jūs turite įrangos automatinės-elektrinės dalies remonto, priežiūros, projektų įgyvendinimo patirties gamybinėje įmonėje;
- Jūsų geri anglų ir rusų kalbos įgūdžiai;
- Puikiai dirbate kompiuteriu (AutoCAD, Solidworks);
- Pasižymite analitiniu, techniniu mąstymu;
- Esate iniciatyvus, gerai mokate planuoti, organizuoti ir kurti puikius bendradarbiavimo santykius.

Be galo domitės automatika, inžinerinėmis naujovėmis? Tikimės, kad dirbti mūsų gamykloje Jums bus įdomu! Laukiame Jūsų CV!
Turite klausimų dėl šio darbo?
Tatjana Andrejeva+370 640 33360|tatjana@atranka360.lt

Technologas

Plungė
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Esame dalis įmonių grupės - vienos moderniausių, ekonomiškai stipriausių ir didžiausių Lietuvoje, kurioje nuolat investuojama į naujus verslo projektus, plečiamos veiklos sritis, žengiama į naujas pasaulines rinkas. Didžiuojamės, kad grupės verslas koordinuojamas Lietuvoje dirbančių specialistų. Nuolat siekiame pritraukti pačius geriausius ir kartu pasiekti ambicingiausius tikslus. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti TECHNOLOGĄ!

Įmonė siūlo:

- Kartu su komanda prisidėti prie modernios gamyklos technologinio proceso optimizavimo, produktų tobulinimo bei kūrimo;
- Visas galimybes atsiskleisti Jūsų potencialui, panaudoti ir tobulinti turimas kompetencijas;
- Mokymus ir karjeros perspektyvas grupės viduje;
- Konkurencingą atlygį ir patrauklų naudų paketą.

Būsite atsakingi už:

- Technologinio proceso priežiūrą ir optimizavimą;
- Gamybos apimčių ir žmogiškųjų išteklių planavimą;
- Produktų receptūrų kūrimą ir tobulinimą;
- Žaliavų ir produktų kokybės užtikrinimą;
- Pavaldžių darbuotojų darbo organizavimą, motyvavimą ir įsitraukimo skatinimą.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Turite sėkmingos patirties prižiūrint gamybos įmonės technologinį procesą, kuriant receptūras (būtų didelis privalumas, jei maisto pramonės srityje);
- Gerai išmanote ir domitės šiuolaikinėmis gamybos technologijomis, įrenginiais;
- Esate įgyjęs aukštąjį maisto technologijos ir inžinerijos išsilavinimą;
- Turite puikius planavimo, organizacinius ir bendradarbiavimo įgūdžius;
- Esate iniciatyvus ir inovatyvus.

Susidomėjote galimybe įsigilinti į naujausias gamybos technologijas, dirbti modernioje, naujai įrengtoje gamykloje, prisidėti prie įdomaus produkto kūrimo ir tobulinimo? Laukiame Jūsų CV!
Turite klausimų dėl šio darbo?
Tatjana Andrejeva+370 640 33360|tatjana@atranka360.lt

Kokybės vadovas

Plungė
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Esame dalis įmonių grupės - vienos moderniausių, ekonomiškai stipriausių ir didžiausių Lietuvoje, kurioje nuolat investuojama į naujus verslo projektus, plečiamos veiklos sritis, žengiama į naujas pasaulines rinkas. Didžiuojamės, kad grupės verslas koordinuojamas Lietuvoje dirbančių specialistų. Nuolat siekiame pritraukti pačius geriausius ir kartu pasiekti ambicingiausius tikslus. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti KOKYBĖS VADOVĄ !

Įmonė siūlo:

- Kartu su komanda užtikrinti aukščiausios kokybės produktų gamybą, kokybės standartų ir RVASVT sistemos palaikymą unikalioje, modernioje gamykloje (sertifikuota BRC ir IFS);
- Visas galimybes atsiskleisti Jūsų potencialui, panaudoti ir tobulinti turimas kompetencijas;
- Mokymus ir karjeros perspektyvas grupės viduje;
- Konkurencingą atlygį ir patrauklų naudų paketą.

Būsite atsakingi už:

- Kokybės vadybos sistemos priežiūrą, tobulinimą ir kontrolę;
- RVASVT programų ruošimą ir priežiūrą;
- Kokybės, higienos ir RVASVT reikalavimų įgyvendinimo kontrolę;
- Darbuotojų higienos ir maisto saugos reikalavimų mokymų organizavimą;
- Sanitarinių- higieninių normų laikymosi gamybos proceso metu kontrolę;
- Neatitikimų, pretenzijų ir nusiskundimų analizę, atsakymų parengimą;
- Vidaus ir išorės auditų koordinavimą ir rezultatų įgyvendinimo priežiūrą;
- Komandos darbo organizavimą, mokymą, motyvavimą ir įsitraukimo skatinimą.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Turite sėkmingos patirties organizuojant kokybės užtikrinimą gamybos įmonėje;
- Puikiai išmanote RVASVT programos, maisto saugos, gamybos proceso sanitarijos ir higienos reikalavimus, žaliavų ir maistinių priedų kokybinius parametrus;
- Esate įgijęs aukštąjį maisto technologijos ir inžinerijos arba maisto saugos išsilavinimą;
- Turite geras anglų, rusų kalbos žinias ir puikius darbo kompiuteriu įgūdžius (Navision būtų privalumas);
- Visada užsibrėžiate ir siekiate pačių geriausių rezultatų, užkrečiate tuo ir kitus;
- Mokate sukurti pasitikėjimo ir bendradarbiavimo atmosferą;
- Būtų puiku, jei jau turite žinių ir patirties įgyvendinant ISO 22000, BRC ir IFS.

KOKYBĖ Jums yra vienas iš pačių svarbiausių principų gyvenime? Jums puikiausiai tinka ir patinka mūsų siūloma pozicija? Susisiekime!
Turite klausimų dėl šio darbo?
Tatjana Andrejeva+370 640 33360|tatjana@atranka360.lt

Pardavimų vadybininkas logistinėje kompanijoje

Klaipėda
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Esame tarptautines bei vietines transporto paslaugas teikianti įmonė. Platus užsienio partnerių tinklas, leidžia mums pristatyti krovinius „nuo durų iki durų“ ir parinkti tinkamiausią transportavimo būdą, maršrutą, atsižvelgiant į krovinio pobūdį, dydį, tranzito laiką bei kainą. Nuolat siekiame aukščiausios logistikos paslaugų kokybės. Šiuo metu į savo kolektyvą kviečiame PARDAVIMŲ VADYBININKĄ, kuris savo profesionalumu ir patirtimi prisidėtų prie aktyvios įmonės plėtros.

Įmonė siūlo:

- Savarankišką svarbių sprendimų priėmimo laisvę, karjeros galimybes;
- Konkurencingą darbo užmokestį bei papildomų naudų paketą;
- Sveiko mikroklimato darbinę atmosferą;
- Visas reikalingas darbui priemones.


Būsite atsakingi už:

- Efektyvų logistikos paslaugų plėtojimą bei tvirtų santykių su klientais palaikymą;
- Darbą su naujais ir esamais klientais bei vežėjais;
- Optimaliausių sprendimų parinkimą gabenant krovinius;
- Kliento norus ir galimybes atitinkantį pasiūlymo pateikimą;
- Derybų vedimą, pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu;
- Sklandų tarptautinių ir vietinių pervežimų organizavimą;
- Ilgalaikių bendradarbiavimo ryšių su klientais užtikrinimą.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Turite sėkmingos patirties logistikos paslaugų pardavimo veikloje su NVS šalių rinka;
- Lengvai užmezgate betarpišką bendravimą ir ilgalaikį bendradarbiavimą;
- Esate iniciatyvus strateginiams siūlymams tobulinant įmonės vieklą;
- Gerai kalbate bei rašote anglų ir rusų kalbomis;
- Esate įžvalgus, mėgstate ir mokate operatyviai spręsti įvairias situacijas;
- Turite stiprią vidinę motyvaciją, skatinančią siekti užsibrėžtų tikslų.

Ši pozicija ypatingai tiks pozityviems, turintiems patirties logistikos paslaugų pardavimuose bei siekiantiems tapti pardavimų vadovais!
Turite klausimų dėl šio darbo?
Giedrė Viršilienė+370 690 33360|giedre@atranka360.lt

Transporto ekspedicijos vadybininkas

Vilnius
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Tarptautinių pervežimų kompanija, jau 13 metų teikianti krovinių gabenimo bei ekspedijavimo paslaugas visose ES šalyse, Šveicarijoje, Skandinavijoje, valdanti nuosavą vilkikų parką, plečia savo veiklą ir į jau sėkmingai dirbančią 270 darbuotojų komandą, kviečia TRANSPORTO EKSPEDICIJOS VADYBININKĄ! Nuosavas modernus transporto parkas, atstovybė Didžiojoje Britanijoje, įmonėje dirbančių profesionalų darbas, užtikrina efektyvų krovinių srautų valdymą, aukščiausius kokybės standartus, žinomiausių Europos kompanijų pasitikėjimą bei pastovius krovinių srautus.

Įmonė siūlo:

- Galimybę atskleisti savo potencialą ekspedijavimo srityje tarptautiniu mastu;
- Darbą su išmaniomis valdymo bei kontrolės technologijomis;
- Patikimą, draugišką kolegų būrį ir ilgalaikius darbinius santykius;
- Stabilų atlyginimą bei labai patrauklią motyvavimo sistemą.

Būsite atsakingi už:

Krovinių gabenimo tarptautiniais ir vietiniais maršrutais organizavimą:
- Profesionalų įmonės atstovavimą bendraujant su klientais;
- Derybas su vietiniais ir užsienio vežėjais, jų paiešką;
- Ilgalaikių sutarčių su vežėjais sudarymą;
- Nustatytų tikslų vykdymą, kontrolę ir dokumentų administravimą.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Turite labai stiprią vidinę motyvaciją, skatinančią siekti užsibrėžtų tikslų ir pasiekti rezultatų;
- Galite pasigirti puikaus ir patikimo derybininko sugebėjimais;
- Lengvai užmezgate betarpišką bendravimą ir ilgalaikį bendradarbiavimą;
- Džiaugiatės darbu komandoje, mėgstate ir mokate operatyviai spręsti įvairias situacijas;
- Gerai kalbate bei rašote anglų kalba (rusų, lenkų ir kitos kalbos būtų didelis privalumas);
- Puikiai išmanote geografinį šalių žemėlapį;
- Turite gerus skaičiavimo gebėjimus;
- Būtų privalumas - sėkminga krovinių ekspedijavimo patirtis.

Norite dirbti draugiškoje profesionalų komandoje, kurioje Jūsų darbas bus įvertintas? Siekiate puikių asmeninių rezultatų, kuriais norėtumėte prisidėti prie įmonės augimo? Kandidatuokite!
Turite klausimų dėl šio darbo?
Natalija Derkač+370 635 33360|natalija@atranka360.lt

Portalo administratorius

Klaipėda
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Daugiau kaip 25 metus leidžiamas dienraštis Klaipėdoje, stengiasi būti kuo arčiau žmonių, atspindėti klaipėdiečių, Vakarų Lietuvos įvykius bei šia tema rašyti daugiau, negu rašo nacionaliniai dienraščiai. Šiuo metu ieškome aktyvaus PORTALO ADMINISTRATORIAUS !

Įmonė siūlo:

- Atsakingą, aktyvų ir kūrybišką darbą;
- Darbą patikimoje profesionalių žurnalistų komandoje;
- Slenkantį grafiką bei galimybę derinti darbo valandas su STUDIJOMIS;
- Stabilų atlyginimą;
- Visas reikalingas darbui priemones.

Būsite atsakingi už:

- Nolatinį naujienų srauto stebėjimą;
- Darbą su žurnalistais, kartu derinant, kokias akutalias naujienas publikuoti;
- Vertų talpinti publikacijų atranką;
- Publikacijų talpinimą internetiniame naujienų portale.





Mes tikimės, kad Jūs:

- Gebate pastebėti ir įvertinti patrauklų skaitytojui turinį (darbas su naujienų bei PR agentūrų tekstais) ;
- Nuolat domitės Klaipėdos, Lietuvos ir pasaulio įvykiais;
- Puikai orientuojatės internetinėje erdvėje, lengvai perprantate turinio valdymo sistemas;
- Jaučiate malonumą dirbant su tekstais, turite ,,kūrybinę gyslelę'';
- Gebate suprasti problemos esmę bei savarankiškai priimti sprendimus ją sprendžiant.

Jei Jūs nuolat domitės naujienomis bei turite tekstų rengimo įgūdžių - nepraleiskite puikios progos!
Turite klausimų dėl šio darbo?
Natalija Derkač+370 635 33360|natalija@atranka360.lt
Jūros delikatesų konsultantas

Jūros delikatesų konsultantas

Klaipėda
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Esame specializuota žuvies ir jūros gėrybių parduotuvė, turinti savo padalinius Klaipėdoje, Kaune ir Vilniuje. Šiuo metu kviečiame į savo komandą Klaipėdoje veržlų, nuoširdų ir žingeidų JŪROS DELIKATESŲ KONSULTANTĄ!

Įmonė siūlo:

Kodėl turėtum ateiti pas Mus?
Dėl:

- Palaikančių ir entuziastingų kolegų (juk smagiau dirbasi tarp bendraminčių);
- Galimybės dirbti įvairiapusį/universalų darbą: tiek bendrauti su klientais, tiek pardavinėti jūros gėrybes, tiek paserviruoti degustacinius ragavimus ir pačiam pasmaguriauti;)
- Išskirtinės lokacijos – senamieščio širdyje;
- Darbuotojams skirtų produkcijos nuolaidų;
- Galimybės praplėsti akiratį naujomis žiniomis ir kartu palavinti skoninius receptorius;)
- Pojūčio būti jaukaus gurmaniško butiko Siela!

Būsite atsakingi už:

Tau reikėtų mėgautis darant tai:

- Siekti,kad kiekvienas įėjęs pro duris jaustųsi jaukiai pasitiktas, maloniai aptarnautas ir nuoširdžiai pakonsultuotas;)
- Palaikyti parduotuvės tvarką ir rūpintis produkcijos užsakymu/papildymu/išdėstymu;
- Artėjant vasarai, pasidžiaugti ir prižiūrėti šalia parduotuvės esančią terasą, skirtą klientams padegustuoti įvairias jūros gėrybes.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Turi polinkį ir norą pasidomėti išsamiau apie dvigeldžius moliuskus, karališkas krevetes, atlantines lašišas ir kitus jūros delikatesus;
- Esi ‘’delfiniško’’ būdo ir šypsena - tavo stilingiausias aksesuaras ;)
- Esi “žuviškas” (tau reikės ’’nardyti’’ tarp skirtingų klientų ir tinkamai pasukti ’’peleką‘’, nujaučiant ką ir kaip pasiūlyti;)
- Turi krislelį rinkodaristo geno (tavo galvoje karts nuo karto iškyla kūrybinės/originalios mintys).

Turi silpnybę jūros gerybėms? Konsultuoji draugus, kokią žuvį pirkti? Išbandei jau ne vieną midijų gaminimo variantą? Norėtum pasidalinti savo įžvalgomis ir žiniomis su kitais? Jei ir neturi panašios darbo patirties, bet esi motyvuotas pabandyti - vadinasi, šis darbo pasiūlymas - Tau! Drąsiai siųski savo CV ar neformalų laišką el. paštu: giedre@siauresjura.lt. Taip pat gali susisiekti ir gauti rūpimos informacijos mob. tel.: 8 652 26088
Turite klausimų dėl šio darbo?
|

Vykdantysis direktorius (-ė)

Klaipėda
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Vienas didžiausių buitinės elektronikos mažmeninės prekybos tinklų Lietuvoje, šiuo metu turintis virš 20 parduotuvių skirtinguose Lietuvos miestuose, prie savo komandos kviečia prisijungti strategiškai mąstantį ir komandą įkvepiantį VYKDANTĮJĮ DIREKTORIŲ!

Įmonė siūlo:

- Tamprų darbą su akcininku, kuris yra savo srities profesionalas ir kompanijos lyderis;
- Į esamus vadybinius procesus įnešti savo Know how;
- Platų ir įdomų atsakomybių lauką, dirbant su kompanijos vizija.

Būsite atsakingi už:

- Kompanijos politikos įgyvendinimą ir valdymo proceso užtikrinimą;
- Reikalingų projektų iniciavimą bei efektyvų valdymą;
- Vadovų kasdienį ugdymą, lyderystės kompetencijos vystymą organizacijoje;
- Prekybos tinklų veiklos finansinių rodiklių analizę ir valdymą;
- Įmonės atstovavimą dalyvaujant aukščiausio lygio derybose;
- Konkurencinės aplinkos bei rinkos tendencijų stebėjimą, vertinimą bei su tuo susijusių pokyčių įgyvendinimą.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Esate charizmatiškas lyderis naudojantis savo darbe moderniosios vadybos principus;
- Buvote atsakingas už visos įmonės veiklą ir turite gerąją verslo vystymo patirtį;
- Analizuojate verslo aplinką finansiniu požiūriu bei suvokiate ekonominius rinkos dėsningumus;
- Gebate formuoti kitų nuomonę, išsakydamas savo pagrįstą poziciją;
- Esate orientuotas į kokybišką savo komandos rezultatą;
- Jus veža naujos sistemos, pažangių metodų paieška kasdienei veiklai efektyvinti;
- Jaučiate malonumą bendraujant su žmonėmis ir koordinuojant procesus/projektus;
- Esate nuovoki, dinamiška ir brandi asmenybė;
- Turite patirties mažmeninės prekybos versle (būtų privalumas).

Gebate dirbti taip, jog komanda Jumis besąlygiškai tiki? Esate tvirtas, o kartu ir žmogiškas vadovas? Šiai darbo pozicijai ieškome būtent tokio lyderio:). Susisiekime! Konfidencialumas garantuojamas visame atrankos procese.
Turite klausimų dėl šio darbo?
Julija Stankevičiūtė+370 631 33360|julija@atranka360.lt

Senior accountant manager

Vilnius
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Our client provide bookkeeping and accounting services, including VAT and income tax calculations. We take care of payments, invoicing, controlling and reporting, including preparation of the financial accounts for audit not only in Lithuania, but in other Europe countries. Highly skilled, ambitious, intelligent and talented professionals committed to deliver top-level results and solutions for the clients are looking for SENIOR ACCOUNTANT MANAGER!

Įmonė siūlo:

We would be glad to offer you:

- Ability to work with big-size international companies;
- Competitive salary from 2000 - 2500 euros gross (after taxes) a month;
- Flexibility and freedom at work;
- New office located in city center;
- Professional development opportunities.

Būsite atsakingi už:

Your main duties will be:

- Perform general accounting and bookkeeping procedures;
- Investment management and asset counting;
- Administrate intercompany transactions and reconciliations;
- Handle multiple client relations in order to provide top quality accounting services to international clients;
- Prepare month-end, quarterly and year-end reports on a timely basis;
- Participate in period end closing and reporting processes;
- Manage other ad-hoc tasks;
- Be the key contact person for clients for all inquiries related to accounting;
- Assistance with financial audit, communication with auditors;
- Supervise 3-4 younger accountants;
- Assistance in filing tax returns, communication with tax advisors.

Mes tikimės, kad Jūs:

We’re looking for a proactive team player who:

- Has a degree in Accounting, Finance, Economics or related field;
- Has at least 3 - 5 years of professional experience in financial accounting;
- Speaks fluently in English, Russian is considered as advantage;
- Has knowledge of IFRS accounting (advantageous);
- Has excellent computer skills;
- Has good communication skills;
- Has ability to work independently and take full responsibility;
- Is responsible and has accuracy for details.

If you feel, that you are a great accountant and you have key personality traits that make you a level-headed, creative and detail-oriented individual, then this position is for you!
Turite klausimų dėl šio darbo?
Julija Stankevičiūtė+370 631 33360|julija@atranka360.lt

Tiekimo skyriaus vadovo pavaduotojas

Klaipėda
Nuoroda kopijavimui:
siųsti draugui
Apie įmonę:

Esame moderni gamybinė įmonių grupė, kurios produkcija gaminama Lietuvoje, Baltarusijoje ir eksportuojama į Europos ir Azijos šalis, JAV bei Australiją. Didžiuojamės, kad esame labai stiprūs finansiškai, vertiname savo darbuotojus ir sukauptą patirtį. Šiame etape siekiame tobulinti savo procesus, siekti dar didesnės sėkmės ir kviečiame prisijungti prie mūsų komandos TIEKIMO SKYRIAUS VADOVO PAVADUOTOJĄ!

Įmonė siūlo:

- Iššūkių turinčią poziciją vienoje didžiausių Lietuvos gamybinių kompanijų;
- Platų ir įdomų atsakomybių lauką - ir galimybę kurti, inicijuoti pokyčius;
- Dalykiškų ir bendradarbiaujančių vadovų palaikymą;
- Konkurencingą, kompetencijas atitinkantį darbo užmokestį.

Būsite atsakingi už:

- Ryšių su strateginiais tiekėjais palaikymą ir alternatyvių tiekėjų paiešką Lietuvoje ir už jos ribų;
- Tiekimo skyriaus komandos darbo koordinavimą;
- Bendradarbiavimą su organizacijos padaliniais aprūpinant reikiamomis medžiagomis ir gaminiais;
- Tiekimo skyriaus procesų tobulinimą ir efektyvinimą;
- Savalaikių užsakymų vykdymą ir jų koordinavimą;
- Iškeltų įmonės tikslų įgyvendinimą sumažinant žaliavų pirkimo kaštus.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Galite save pavadinti tiekimo/užpirkimų profesionalu;
- Priimate argumentuotus ir finansiškai naudingus įmonei sprendimus;
- Mėgstate kurti, o ne dirbti pagal kitų nuleistą sistemą;
- Turite savo aiškią ir argumentuotą darbo viziją;
- Puikiai vedate derybas anglų ir rusų kalbomis;
- Gerai valdote Excel programą.

Visa informacija apie darbo poziciją, jos niuansus ir kompaniją bus pateikta pokalbio su Jumis metu. Konfidencialumą garantuojame visose atrankos etapuose. Susidomėjus, kviečiu su manimi susiekti nurodytu kontaktu.
Turite klausimų dėl šio darbo?
Julija Stankevičiūtė+370 631 33360|julija@atranka360.lt