Vilnius: +370 638 33360 Klaipėda: +370 630 33360 info@atranka360.lt
Pateikti CV

Šiuo metu ieškome

Rūšiuoti pagal:
Visos sritys
  • Sandėlininkas
    ID: 895
    Iki 2019-10-13, Kretinga
    Sandėlininkas
    ID: 895
    Iki 2019-10-13, Kretinga
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB "Imedeksa" užsiima medinių obliuoto tašo pastatų gamyba. Teikiame klientui pilną paslaugų paketą. Mes patys projektuojame namus pagal Jūsų pageidavimus, mes juos pagaminame, pristatome į statybos vietą bei juos pastatome. Tokiu būdu išlaikome pilną savo gaminio kontrolę ir galime klientui užtikrinti kokybės reikalavimų vykdymą viso proceso metu. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti SANDĖLININKĄ!

    Įmonė siūlo:
    - Profesionalų ir teisingą požiūrį į darbo santykius;
    - Stabilų darbą su visomis socialinėmis garantijomis ir aiškiu darbo grafiku.


    Būsite atsakingi už:
    - Atsarginių detalių, langų ir durų furnitūros medžiagų apskaitos tvarkymą;
    - Pagamintos produkcijos sandėlio apskaitos administravimą, įskaitant produkcijos pakrovimo į transporto priemones organizavimą ir kontrolę;
    - Sunaudotų pakuotės medžiagų deklaracijų sudarymą.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate atidus detalėms, o aplinkiniai Jus mato kaip atsakingą asmenybę;
    - Gebate palaikyti darbe tvarką bei laikotės sutartų procedūrų.


    Siūlomas atlyginimas: 750-1000
    Jurgita Paičienė
    “Tikite, kad Jums sėkmingai pavyktų sutvarkyti sandėlį? Esate kruopštus, atsakingas? Susisiekite su mumis! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Projektų inžinierius (-ė)
    ID: 894
    Iki 2019-10-11, Mažeikiai
    Projektų inžinierius (-ė)
    ID: 894
    Iki 2019-10-11, Mažeikiai
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame Lietuvos ekonomikai reikšmingas verslo vienetas. Įeiname į TOP 10 pelningiausių Lietuvoje įmonių sąrašą. Mūsų istorijoje eilė laimėjimų, bylojančių tarptautinį mūsų veiklos ir gaminamos produkcijos pripažinimą. Keletą kartų esame pripažinti „Metų eksportuotoja“, esame Nacionalinio atsakingo verslo įmonių tinklo narė, mums suteiktos „Lietuvos metų gaminio“, „100 – mečio investicijos“, „Patikimiausios įmonės“ ir kitos nominacijos.

    Šiuo metu kviečiame į savo komandą Mažeikiuose PROJEKTŲ INŽINIERIŲ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą tarptautinėje, patikimoje įmonėje;
    - Galimybę kartu su komanda įgyvendinti įdomius, didelės vertės ir apimties inžinerinius projektus;
    - Profesionalią ir demokratišką darbo aplinką, draugišką kolektyvą;
    - Unikalią patirtį ir ilgalaikę perspektyvą kaip savo srities profesionalui;
    - Stabilumą, motyvuojantį atlygį ir patrauklų papildomų naudų paketą.

    Būsite atsakingi už:
    - Dalyvavimą projekto inicijavimo, vystymo ir vykdymo veikloje;
    - Projekto įgyvendinimui reikalingų pirkimų proceso dokumentų rengimo, derinimo/ įvertinimo organizavimą;
    - Bendradarbiavimą su projektavimo darbų rangovais ir projektavimo metu iškylančių techninių klausimų sprendimą;
    - Statybos metu iškylančių techninių klausimų sprendimą;
    - Dalyvavimą užbaigiant projektą: paleidimo/ derinimo darbų organizavimą, reikalingos dokumentacijos parengimą, defektų šalinimo kontroliavimą ir kt.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį inžinerinį išsilavinimą;
    - Žinote techninės įrangos projektavimo standartus, statybų normatyvinių dokumentų pagrindus, mokate skaityti brėžinius;
    - Jūsų geri anglų kalbos (rusų kalba – būtų privalumas) ir darbo kompiuteriu (MS Office, Visio, Microsoft Project) įgūdžiai;
    - Gebate analitiškai ir konceptualiai mąstyti;
    - Mokate sisteminti ir analizuoti informaciją;
    - Turite puikius komandinio darbo ir bendradarbiavimo įgūdžius.

    Siūlomas atlyginimas: Nuo 1500 Eur neto ir patrauklus papildomų naudų paketas.
    Tatjana Andrejeva
    “Esate inžinierius (-ė), kuris šiuo metu ieško patikimos įmonės, profesionalios aplinkos, geros komandos, didelių ir įdomių projektų – siųskite savo gyvenimo aprašymą mums. Malonu bus susipažinti ir aptarti Jūsų lūkesčius.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Karjeros projektų ir Personalo atrankų vadovas (-ė) (terminuota sutartis)
    ID: 378
    Iki 2019-11-10, Vilnius
    Karjeros projektų ir Personalo atrankų vadovas (-ė) (terminuota sutartis)
    ID: 378
    Iki 2019-11-10, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Atranka360 profesionali ir novatoriška personalo atrankų kompanija laukia pastiprinimo Vilniaus biure ir kviečia Tave prisijungti prie mūsų komandos!

    Įmonė siūlo:
    - Jums svarbu, kokioje įmonėje dirbate, koks jos garbės ir etikos kodeksas? Mes vertiname sąžiningumą ir atsakingą požiūrį į vykdomus projektus;
    - Norite turėti saugią ir orią atlygio bazę bei veikiančią priedų išmokėjimo sistemą už sutartų darbo planų įvykdymą?
    - Norite turėti individualų darbo grafiką? Mūsų darbuotojai turi galimybę planuotis darbo laiką pagal savo poreikius: suteikiama galimybė vieną dieną savaitėje dirbti iš namų;
    - Jums labai svarbu būti išklausytam ir išgirstam susidūrus su sunkumais? Mes skatiname apie problemas kalbėtis konstruktyviai, visada prašome nuoširdumo;
    - Jums svarbu ilgalaikės perspektyvos? Mūsų kolektyve sekasi tiems, kurie nesiekia trumpalaikės naudos sau, bet žvelgia plačiau.

    Būsite atsakingi už:
    Prašome skaityti žemiau:)

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate vykdęs personalo atrankas, buvęs įmonės savininku, skyriaus ar įmonės vadovu, personalo vadovu, tuomet Jums puikiai sektųsi įsilieti į Atranka360 darbą!
    - Jums patinka dinamiškas ir nemonotoniškas darbas? Nei vienos dienos neturime tokios pačios kaip vakar. Bendraujame su skirtingais kandidatais, vedame derybas su darbdaviais, kruopščiai registruojame atrankos procesą, teikiame nuolatinį grįžtamąjį ryšį tiek darbdaviams, tiek kandidatams ir pan.;
    - Mėgstate kūrybiškus sprendimus ir turite įžvalgų? Kiekviena įmonė yra specifiška, todėl pamatome jos išskirtinumą, išsigryniname poreikius, suformuluojame patrauklų darbo pasiūlymą ir pan.;
    - Mokate valdyti procesą “nuo – iki”? Mes prisiimame pilną atsakomybę už darbo rezultatus, pradedant vedamomis derybomis dėl atrankos niuansų su Klientu, baigiant viso atrankos proceso organizavimu bei įgyvendinimu;
    - Suvokiate verslą ir jo aplinką, organizacijos specifiką ir asmenybės psichologiją? Šios trys interesų grupės būtinos norint kokybiškai atlikti personalo atrankas;
    - Jums svarbu pagarbus požiūris į žmogų? Mes griežtai laikomės Klientų aptarnavimo standartų, todėl be išmoktų dalykų mes turime įgimtą norą padėti kitiems. Šiame darbe labai svarbu mylėti žmones, nes bet kokiame atrankos etape – svarbiausia žmogus: jo orumas, pagarba ir profesionalus požiūris į jo asmenybę bei darbinę patirtį;
    - Turite sisteminį mąstymą, todėl laikytis sutartų atrankos procedūrų, darbo schemų Jums savaime suprantama? Mes griežtai laikomės kertinių atrankos vykdymo nuostatų, kurios užtikrina kokybišką darbą;
    - Lengvai užmezgate ryšius? Esate kompanijoje žmogus, kuris traukiate kitus? Į Jus kreipiasi pagalbos susidūrus su nesėkmėmis? Mūsų darbas išsiskiria savo specifiškumu tuo, jog sąveikų su žmonėmis yra labai daug ir įvairiausiomis bendravimo formomis. Tad santykis su kitais, turi būti gilus, ne paviršutiniškas;
    - Jums patinka mokytis, plėsti akiratį? Mūsų darbe, prieš darant atrankas, tenka įsigilinti į vis naujas verslo sritis, skirtingo pobūdžio organizacijas, atrasti vis naujų “raktų” perprasti kandidatus, padėti jiems atsiskleisti. Esame besivystanti organizacija, kuriai savęs tobulinimas yra vienas iš prioritetinių krypčių.

    Siūlomas atlyginimas: Nuo 900 eurų
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Mes turime didelių ambicijų, o Jūs? :) Susisiekime, kad aptartume Jums aktualius klausimus. Kandidatuojančių laukiame kuo greičiau:) ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Žmogiškųjų išteklių vadovas (-ė)
    ID: 892
    Iki 2019-10-06, Kaunas
    Žmogiškųjų išteklių vadovas (-ė)
    ID: 892
    Iki 2019-10-06, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė – virš 20 metų rinkoje veikianti įmonė į savo komandą kviečia ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ VADOVĄ!

    Įmonė siūlo:
    - Iššūkių turinčią poziciją vienoje įdomiausių savo srities kompanijų;
    - Platų ir įdomų atsakomybių lauką - ir galimybę kurti, inicijuoti pokyčius.
    - Dalykiškų ir bendradarbiaujančių vadovų palaikymą;
    - Konkurencingą, kompetencijas atitinkantį darbo užmokestį.

    Būsite atsakingi už:
    - Personalo atrankų strategijos kūrimą ir įgyvendinimą;
    - Personalo procesų, projektų ir įrankių iniciavimą;
    - Mokymų sistemos kūrimą, mokymų planavimą ir organizavimą ;
    - Nefinansinės motyvacinės sistemos peržiūrėjimą ir atnaujinimą;
    - Vertinamųjų/ugdomųjų pokalbių, naujokų adaptacijos bei rezervo (pakaitumo) programų kūrimą ir vystymą;
    - Vadovų kasdienį ugdymą, lyderystės kompetencijos vystymą organizacijoje;
    - Organizacinės kultūros formavimą, vystymą ir palaikymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite ne mažesnę nei 3 metų personalo valdymo sistemų vystymo patirtį;
    - Turite puikius komandinio darbo ir organizacinius įgūdžius;
    - Esate kūrybiškas, iniciatyvus, orientuotas į rezultatą ir norite tobulėti;
    - Puikiai išmanote personalo valdymo sistemas;
    - Į mokymus žiūrite ne kaip į personalo kompetencijų tobulinimo priemonę, bet kaip į privalomą būtinybę šiuolaikiniame versle, dėl to norite prisidėti prie vadovų įgūdžių tobulinimų;
    - Išsiskiriate savo lyderystės elgsena, verslo mąstysena ir augimo troškimu.

    Siūlomas atlyginimas: 1200 eur – 1600 eur
    Julija Stankevičiūtė
    “Jūs: esate ekspertas personalo srityje - šiuo metu pasiruošęs naujam žingsniui savo karjeroje. Mes: išklausysime visus Jūsų lūkesčius ir pasistengsime, kad šiuo žingsniu Jūs juos realizuotumėte!!!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Finansų vadovo asistentas (-ė)/ analitikas (-ė)
    ID: 893
    Iki 2019-10-09, Vilnius
    Finansų vadovo asistentas (-ė)/ analitikas (-ė)
    ID: 893
    Iki 2019-10-09, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame moderni, ekonomiškai stipri įmonių grupė, kuri nuolat žengia į naujas rinkas ir siekia pritraukti pačius geriausius specialistus ir kartu pasiekti ambicingiausius tikslus. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti FINANSŲ VADOVO ASISTENTĄ (-Ę)/ ANALITIKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įsitraukimą skatinančią ir dinamišką darbo aplinką;
    - Galimybę derinti darbą su studijomis;
    - Atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą;
    - Jaukią darbo vietą aprūpintą šiuolaikiškomis darbo priemonėmis;
    - Karjeros galimybes įmonių grupių viduje;
    - Atlyginimo augimą;
    - Nuolatinę kolegų pagalbą;
    - Galimybę tobulinti žinias mokymuose, seminaruose, išvykas į parodas ir konferencijas;
    - Atlyginimą nuo 900 eurų.

    Būsite atsakingi už:
    - Pagalbą vadovui kasdieniniuose darbuose susijusiuose su NT, gamybos, fintech ir kitų sričių projektais;
    - Duomenų ir ataskaitų ruošimą įmonių grupės įmonėms;
    - Grupės konsoliduotų duomenų ruošimą;
    - Pagalbą rengiant ir analizuojant finansinius modelius;
    - Pagalbą ruošiant įmonių mėnesio/ketvirčio/metų finansinės atskaitomybės ataskaitas;
    - Audito duomenų ruošimą ir pateikimą;
    - Analitinės ir kitos informacijos rinkimą, įžvalgų pateikimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą arba esate paskutinių kursų studentas (finansų, ekonomikos srityje);
    - Gebate dirbti su dideliais informacijos srautais;
    - Turite MS Office žinias, ypač svarbu geri darbo su MC Excel įgūdžiai;
    - Turite geras anglų arba rusų kalbos žinias;
    - Gebate dirbti greitai, gerai įsisavinate perduodamą informaciją.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Jei skaitydami skelbimą, pagalvojote, kad labai norėtumėte prisijungti, dirbti ir augti kartu su mumis, nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Biuro administratorė (-ius) (terminuota sutartis)
    ID: 886
    Iki 2019-10-06, Klaipėda
    Biuro administratorė (-ius) (terminuota sutartis)
    ID: 886
    Iki 2019-10-06, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame AB „EUROVIA LIETUVA“ priklausanti Prancūzijos kapitalo įmonėms, pastaruoju metu – didžiausiai Europos kelių tiesimo bendrovei "Eurovia", gyvuojančiai daugiau nei 100 metų. Keturis dešimtmečius bendrovė užsiima kelių, gatvių, geležinkelių tiesimu bei remontu, oro uostų statyba, gerbūvio darbais, inžinerinių ir požeminių tinklų įrengimu. Šiuo metu į savo komandą kviečiame naują komandos narį BIURO ADMINISTRATORĘ (-IŲ)!

    Įmonė siūlo:
    - Aktyvų darbą, kuriame pilnai realizuosite savo gebėjimus;
    - Galimybę įgyti patirties tarptautinėje įmonėje ir mokytis iš profesionalų;
    - Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
    - Dalykišką ir darbingą verslo aplinką.

    Būsite atsakingi už:
    - Sklandaus biuro darbo organizavimą ir bendros tvarkos priežiūrą biure;
    - Įvairios kasdieninės dokumentacijos tvarkymą ir administravimą;
    - Dokumentacijos, susijusios su statybų vykdymu ir priežiūra, rengimą;
    - Klaipėdos padalinio personalo procesų administravimą;
    - Darbų eigos ataskaitų rengimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos biuro administratorės darbo patirties (patirtis gamybinėje įmonėje būtų privalumas);
    - Puikiai planuojate laiką ir organizuojate darbus,
    - Esate nuovoki ir iniciatyvi asmenybė;
    - Savarankiškai atliekate patikėtą darbą nuo pradžios iki galutinio rezultato;
    - Ypatingą dėmesį skiriate rengiamų dokumentų tvarkai, struktūrai ir turiniui;
    - Turite labai gerus darbo MS Office programomis įgūdžius;
    - Gerai kalbate bei rašote anglų kalba;
    - Turite vairavimo patirtį (B kategorija).

    Siūlomas atlyginimas: nuo 700 Eur iki 800 Eur
    Giedrė Viršilienė
    “Patinka administracinis darbas, esate motyvuota (-as) dirbti solidžioje ir išskirtinėje įmonėje? Kandidatuokite nedelsiant!!!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Asmeninis (VIP) vairuotojas (-a)
    ID: 891
    Iki 2019-10-05, Vilnius
    Asmeninis (VIP) vairuotojas (-a)
    ID: 891
    Iki 2019-10-05, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame moderni, ekonomiškai stipri įmonė, kuri nuolat žengia į naujas rinkas ir siekia pritraukti pačius geriausius specialistus ir kartu pasiekti ambicingiausius tikslus. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti VAIRUOTOJĄ!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą stabilioje įmonėje;
    - Komfortabilų darbui skirtą automobilį;
    - Konkurencingą atlyginimą.

    Būsite atsakingi už:
    - Įmonės vadovų vežiojimą pagal poreikį visoje Lietuvoje;
    - Įmonės klientų, svečių ar vadovų šeimos kelionių pasirūpinimą;
    - Priskirto automobilio ir kitų automobilių priežiūrą, tausojimą;
    - Pagal poreikį iškilusių kitų užduočiu atlikimą (pvz. dokumentų pristatymą į nurodytą vietą ir kt);
    - Vežamų asmenų saugumą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite galiojantį B kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir ne mažesnę nei 10 m. patirtį;
    - Neturite administracinių pažeidimų ir teistumo;
    - Atsakingai žiūrite į savo darbą;
    - Gebate puikiai planuoti savo laiką;
    - Esate pareigingas, diskretiškas, laikotės kelių eismo taisyklių, pasižymite aukšta emocine savikontrole;
    - Mandagiai bendraujate su kolegomis ir klientais;
    - Laikotės darbui reikiamo aprangos kodo (gali tekti dėvėti kostiumą);
    - Puikiai kalbate lietuviškai ir turite anglų kalbos pagrindus;
    - Galite dirbti nepastoviu grafiku, pagal poreikį.

    Siūlomas atlyginimas: nuo 700 Eur
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Apie save galite pasakyti: esu organizuotas ir lankstus, pagarbus klientui ir kolegai, vertinu galimybes bei siekiu vis kokybiškesnio darbo atlikimo, tada SKUBIAI KANDIDATUOKITE!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Biuro administratorė (-ius)
    ID: 888
    Iki 2019-10-05, Vilnius
    Biuro administratorė (-ius)
    ID: 888
    Iki 2019-10-05, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame moderni, ekonomiškai stipri įmonė, kuri nuolat žengia į naujas rinkas ir siekia pritraukti pačius geriausius specialistus ir kartu pasiekti ambicingiausius tikslus. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti BIURO ADMINISTRATORĘ(-IŲ)!

    Įmonė siūlo:
    - Draugišką ir ambicingą, bendrų tikslų siekiantį kolektyvą,
    - Atkakliai siekti savo karjeros tikslų, bei tobulėti su įmonės paskatinimu;
    - Profesionalią komandą, kurioje vertinamas kokybiškai atliktas darbas ir žinių dalinimasis;
    - Puikias darbo sąlygas, modernią darbo aplinką;
    - Konkurencingą atlyginimą.

    Būsite atsakingi už:
    - Įmonės reprezentavimą svečiams ir darbuotojams;
    - Ofiso veiklos organizavimą ir sklandaus darbo užtikrinimą;
    - Sutarčių administravimą, rengimą ir tvarkymą;
    - Įvairių dokumentų (raštų, įsakymų, procedūrų, instrukcijų ir kt.) rengimą, administravimą, registravimą, saugojimo kontrolę;
    - Korespondencijos, skambučių ir kitos informacijos valdymą;
    - Komandiruočių organizavimą;
    - Vidinės komunikacijos projektų inicijavimą ir įgyvendinimą (komandos formavimo renginiai, švenčių minėjimas, sveikinimai su gimtadieniu kt.);
    - Betarpišką pagalbą įmonės darbuotojams ir vadovui.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštajį išsilavinimą (privalumas administravimo, verslo organizavimo ar teisės srityje);
    - Turite mažiausiai 2 metus biuro administravimo patirties;
    - Turite dokumentų valdymo patirties, puikias MS Excel, Word žinias ir įgūdžius;
    - Turite puikias anglų ir lietuvių kalbų žinias;
    - Išmanote dalykinį etiketą;
    - Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
    - Greitai įsisavinate naują informaciją ir su iniciatyva imatės naujų darbų;
    - Esate atidi detalėms, o visi darbai būna užbaigti laiku;
    - Skleidžiate aplink save pozityvumą, o rūpintis kitais Jums savaime suprantamas dalykas.

    Siūlomas atlyginimas: nuo 800 Eur
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Patinka administracinis darbas, puikiai kalbate anglų kalba ir svarbiausia esate motyvuota (-as) dirbti solidžioje įmonėje Vilniuje? Kandidatuokite nedelsiant!!!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Logistikos vadybininkas (-ė) (kelių transportas)
    ID: 885
    Iki 2019-10-05, Klaipėda
    Logistikos vadybininkas (-ė) (kelių transportas)
    ID: 885
    Iki 2019-10-05, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame profesionali, logistikos paslaugas teikianti įmonė, kuri daugiau nei 15 metų sėkmingai teikia savo klientams krovinių gabenimo paslaugas Europos automobilių keliais.
    Mūsų įmonei būdingas novatoriškas požiūris į krovinių pervežimų organizavimą, kuris mums padeda pritraukti vis daugiau klientų. Siekdami ir toliau būti patikimu, ilgalaikiu verslo partneriu bei užtikrinti savo klientams profesionalų aptarnavimą, nuolat gausiname savo kolektyvą. Ieškome veržlaus LOGISTIKOS VADYBININKO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę realizuoti savo potencialą logistikos srityje;
    - Puikų vadovą, sukūrusį pozityvią darbinę aplinką;
    - Patogias darbo sąlygas ir galimybę dirbti iš namų;
    - Visas rezultatyviam darbui reikalingas priemones;
    - Ilgalaikę perspektyvą.

    Būsite atsakingi už:
    - Sklandų krovinių pervežimų organizavimą ir maršrutų sudarymą;
    - Profesionalų įmonės atstovavimą, bendraujant su esamais klientais ir vežėjais;
    - Krovinių gabenimo kontrolę bei savalaikį klientų informavimą;
    - Įvairių situacijų kylančių krovinių transportavimo metu sprendimas;
    - Naujų klientų ir vežėjų paiešką;
    - Sąskaitų išrašymą bei mokėjimų kontrolę;
    - Reikalingų dokumentų administravimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingą patirtį krovinių pervežimo organizavime;
    - Gerai kalbate bei rašote anglų ir rusų kalbomis;
    - Esate atidus detalėms, reiklus darbo kokybei ir terminams;
    - Norite savarankiškumo, vykdant užduotis;
    - Atsparus stresui, greitai ir paprastai prisitaikote prie kintančių aplinkybių;
    - Turite poreikį dirbti finansiškai stabilioje kompanijoje.

    Siūlomas atlyginimas: nuo 1000 Eur iki 2000 Eur
    Giedrė Viršilienė
    “Turite analogiškos darbo patirties? Norite pagerinti savo darbo sąlygas? SKUBIAI KANDIDATUOKITE!!!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Restorano virėjas (-a)
    ID: 884
    Iki 2019-10-05, Klaipėda
    Restorano virėjas (-a)
    ID: 884
    Iki 2019-10-05, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame dalis vienos didžiausių viešbučių grupių pasaulyje The Radisson Hotel Group. Garantuojame svečiams aukštus standartus atitinkančią, jaukią viešnagę mūsų viešbutyje Klaipėdoje ir džiuginame maloniomis gurmaniškomis akimirkomis mūsų Newport restorane.

    Labai didžiuojamės savo komanda – profesionalumu, Yes I Can! požiūriu, atvirumu, iniciatyvumu, pagalba vienas kitam. Šiuo metu ieškome ir labai laukiame naujo komandos nario – RESTORANO VIRĖJO (-OS)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų darbą draugiškoje, profesionalioje aplinkoje;
    - Galimybę siekti karjeros The Radisson Hotel Group viešbučių tinkle;
    - Vidinius mokymus ir stažuotes užsienio šalių viešbučiuose;
    - Visas sėkmingam darbui reikalingas priemones, nemokamą maitinimą, įmonės renginius ir skatinimo programas.

    Būsite atsakingi už:
    - Įvairių patiekalų gaminimą Newport restorano virtuvėje;
    - Komandinį darbą, meistriškai kuriant išskirtinius patiekalus ir dovanojant restorano svečiams nepakartojamą kulinarinę patirtį;
    - Kokybę, technologijų, normų, standartų laikymąsi ir švarą savo darbo vietoje.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Labai mėgstate gaminti, turite idėjų, sekate gastronomijos naujoves ir sugebate jas įgyvendinti;
    - Turite žinių ir Jums lengva laikytis maisto ruošimo, pateikimo standartų, saugos, higienos normų ir reikalavimų;
    - Idealu, jei Jums jau teko dirbti restorano virtuvėje;
    - Jus galima apibūdinti taip: komandiškas (-a), motyvuotas (-a), energinga (-a) / ištvermingas (-a), imlus (-i), lankstus (-i) ir sąžiningas (-a).

    Siūlomas atlyginimas: nuo 600 Eur iki 750 Eur, kurio dydis nėra ribojamas ir priklauso nuo patirties ir pasiektų rezultatų.
    Tatjana Andrejeva
    “Turite silpnybę maisto gaminimui? Savo gamintais patiekalais užkariavote ne vieno žmogaus skrandžius ir širdis? ;) Norėtumėte dirbti išskirtinėje virtuvėje? Tokiu atveju, drąsiai kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Rinkodaros projektų vadybininkas (-ė) (FMCG)
    ID: 862
    Iki 2019-09-18, Kaunas
    Rinkodaros projektų vadybininkas (-ė) (FMCG)
    ID: 862
    Iki 2019-09-18, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame dalis įmonių grupės - vienos moderniausių, ekonomiškai stipriausių ir didžiausių Lietuvoje, kurioje nuolat investuojama į naujus verslo projektus, plečiamos veiklos sritis, žengiama į naujas pasaulines rinkas.

    Mūsų pagrindinės rinkos Vakarų Europoje - Prancūzija, Jungtinė Karalystė, Vokietija, Ispanija, Italija. Geriau įsilieti į užsienio rinkas, pažinti jų specifiką, efektyviau valdyti sąnaudas mums padeda išplėstas atstovybių tinklas, tačiau koordinuojamas mūsų verslas yra Lietuvoje dirbančių specialistų. Didžiuojamės tuo, siekiame dar labiau sustiprinti savo marketingo komandą ir kviečiame prisijungti RINKODAROS PROJEKTŲ VADYBININKĄ (-Ę), kuriam (-iai) patikėtume kelių rinkų rinkodaros projektų koordinavimą.

    Įmonė siūlo:
    - Įdomią veiklą tarptautinėje aplinkoje;
    - Darbą su kokybiškais, pasididžiavimo vertais produktais ir prekių ženklais (FMCG);
    - Galimybes gilintis į skirtingų rinkų specifiką, įgyti naujos patirties ir pritaikyti savo;
    - Bendradarbiavimą ir palaikymą iš kitų padalinių (eksporto, produktų vystymo, dizaino ir kt.) bei atstovybių specialistų – tikrų savo srities profesionalų;
    - Draugišką, šaunią ir komandišką atmosferą;
    - Motyvuojantį atlygį ir patrauklų papildomų naudų paketą.

    Būsite atsakingi už:
    - Priskirtų užsienio rinkų rinkodaros projektų kuravimą ir valdymą;
    - Socialinių kanalų priežiūrą, turinio kūrimą ir administravimą;
    - Pagalbą organizuojant renginius (pvz. parodas), ruošiant medžiagą;
    - Bendradarbiavimą su dizaineriais ir tekstinio turinio rengimą;
    - Reklamos agentūrų, influencerių paiešką rinkose ir darbą su jais;
    - Rinkodaros priemonių biudžeto planavimą ir priemonių valdymą;
    - Rinkodaros analitiką.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite 2+ metų su rinkodara susijusios darbo patirties tarptautinėje aplinkoje (privalumas, jei FMCG sektoriuje);
    - Koordinavote rinkodaros projektus, prižiūrėjote socialinius tinklus, įvedinėjote į rinką naujus produktus, organizavote reklamos kampanijas, dirbote su reklamos agentūromis ir pan.
    - Laisvai bendraujate (žodžiu ir raštu) angliškai. Puiku, jei mokate ir kitas kalbas;
    - Lengvai valdote kompleksiškus projektus, vykstančius vienu metu, nusistatote prioritetus;
    - Pasižymite labai gerais verbaliniais ir vizualiniais komunikaciniais gebėjimais;
    - Turite aukštąjį išsilavinimą ir puikų skaitmeninį pasirengimą.

    Siūlomas atlyginimas: nuo 1000 Eur iki 1300 Eur
    Tatjana Andrejeva
    “Jei skaitydami skelbimą, pagalvojote, kad labai norėtumėte prisijungti, dirbti ir augti kartu su mumis, nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų vadybininkas (-ė)
    ID: 883
    Iki 2019-10-03, Vilnius
    Pardavimų vadybininkas (-ė)
    ID: 883
    Iki 2019-10-03, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame didmeninės prekybos buitine technika įmonė, atstovaujanti Europoje pripažintus gamintojus ir sėkmingai veikianti jau daugiau nei 15 metų. Šiuo metu prie savo profesionalios ir draugiškos komandos kviečiame prisijungti ambicingą, savarankišką ir į rezultatą orientuotą PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir dinamišką darbą gerai klientų žinomoje kompanijoje;
    - Visas galimybes ambicingiems tikslams įgyvendinti;
    - Profesionalių kolegų ir vadovų pagalbą.

    Būsite atsakingi už:
    - Pardavimų organizavimą, įgyvendinimą ir rezultatus;
    - Klientų poreikių išsiaiškinimą bei geriausio sprendimo pasiūlymą;
    - Klientų lankymą, parduodamų produktų pristatymą klientams;
    - Ilgalaikių santykių su klientais kūrimą bei puoselėjimą;
    - Naujų klientų paiešką pagal poreikį;
    - Parduodamų produktų populiarinimą Lietuvoje.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate proaktyvus, savarankiškas ir orientuotas į rezultatą;
    - Turite patirties pardavimuose ir toliau norite save realizuoti šioje srityje;
    - Galite pasigirti gerais komunikaciniais gebėjimais;
    - Turite puikius derybų bei prezentavimo įgūdžius;
    - Esate greitas, ryžtingas ir puikiai planuojate savo laiką bei darbus;
    - Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.

    Siūlomas atlyginimas: nuo 900 eurų ir priedus už gerus rezultatus.
    Domantė Trotė
    “Esate tikras entuziastas pardavimuose ir vertinate – lankstumą, greitį, galimybę daryti įtaką sprendimams, rezultatams ir būti motyvuojančiai paskatintam už sėkmingai įgyvendintus projektus. Šis pasiūlymas Jums, susisiekite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Marketingo projektų vadovas (-ė)
    ID: 882
    Iki 2019-10-03, Vilnius
    Marketingo projektų vadovas (-ė)
    ID: 882
    Iki 2019-10-03, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - prekybinė įmonė jau daugiau nei 10 metų stabiliai dirbanti Lietuvoje. Prie savo komandos kviečia prisijungti ambicingą ir savarankišką MARKETINGO PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingą darbą šiuolaikiškoje, stabilioje ir darbuotojus vertinančioje kompanijoje;
    - Galimybę kurti ir realizuoti savo idėjas;
    - Savarankišką sprendimų priėmimą;
    - Kūrybišką, dinamišką ir aktyvų darbą;
    - Pasitikintį ir ugdantį vadovą.

    Būsite atsakingi už:
    - Įmonės marketingo veiklos organizavimą bei įgyvendinimo užtikrinimą;
    - Nuoseklaus ir patrauklaus įmonės įvaizdžio kūrimą ir palaikymą;
    - Internetinio puslapio administravimą bei atnaujinimų inicijavimą;
    - Įmonės socialinių tinklų administravimą;
    - Aktyvų bendradarbiavimą su pardavimų skyriumi;
    - Įmonės įvaizdžio kūrimą;
    - Renginių klientams ir partneriams organizavimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą (marketingas, vadyba ar pan.);
    - Galite pasigirti dviejų metų sėkminga patirtimi marketingo srityje;
    - Turite žinių bei patirties skaitmeninėje rinkodaroje, išmanote Google AdWords, Facebook Ads, Google Analytics;
    - Galite efektyviai dirbti savarankiškai, tačiau suprantate bendradarbiavimo komandoje svarbą;
    - Mėgstate planuoti, dirbate organizuotai ir galite teisingai išsidėlioti prioritetus, kad darbai vyktų efektyviai;
    - Pasižymite strateginiu mąstymu, kūrybiškumu, dėmesingumu detalėms;
    - Esate orientuotas į tikslą ir gebate argumentuoti savo nuomonę.

    Siūlomas atlyginimas: nuo 1100 Eur
    Domantė Trotė
    “Mūsų komanda ieško savarankiško, atsakingo ir pozityvaus žmogaus, kuriam niekada netrūksta iniciatyvos siekti užsibrėžtų tikslų. Jei toks esate Jūs, būtinai kandidatuokite! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Technikos vadovas (-ė) (maisto pramonė)
    ID: 878
    Iki 2019-09-15, Klaipėda
    Technikos vadovas (-ė) (maisto pramonė)
    ID: 878
    Iki 2019-09-15, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame dalis įmonių grupės - vienos moderniausių, ekonomiškai stipriausių ir didžiausių Lietuvoje, kurioje nuolat investuojama į naujus verslo projektus, plečiamos veiklos sritis, žengiama į naujas pasaulines rinkas. Didžiuojamės, kad grupės verslas koordinuojamas Lietuvoje dirbančių specialistų. Nuolat siekiame pritraukti pačius geriausius ir kartu pasiekti ambicingiausius tikslus. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti TECHNIKOS VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomią veiklą, užtikrinant vienos mūsų įmonių grupės gamyklos sklandų darbą;
    - Didelį techninį ūkį, į kurį yra nuolat investuojama;
    - Profesionalią inžinierių komandą;
    - Grupės inžinierių ir vadovų palaikymą bendrai įgyvendinant projektus;
    - Visas galimybes pritaikyti savo patirtį ir įgyti naujų kompetencijų;
    - Progą atsiskleisti Jūsų vadovavimo potencialui ir ugdyti lyderystės gebėjimus;
    - Patrauklų naudų paketą bei tarnybinį automobilį.

    Būsite atsakingi už:
    - Gamyklos techninio aprūpinimo ir vystymo strategijos kūrimą ir įgyvendinimą;
    - Komandos darbo koordinavimą;
    - Tinkamą techninio ūkio eksploatavimą, įrengimų priežiūrą bei remontą;
    - Nepertraukiamo gamybinių linijų ir technologinės įrangos darbo užtikrinimą, mažinat techninius gedimus, vykdant savalaikę planinę priežiūrą;
    - Remonto biudžeto kontrolę, atsarginių dalių sandėlio valdymą;
    - Naujos technikos bei įrangos pirkimų ir sėkmingo diegimo proceso valdymą ir kontrolę.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite vadovavimo technikos skyriui arba inžineriniam padaliniui patirties gamybinėje įmonėje;
    - Gerai išmanote techninio ūkio, energetinių sistemų, gamybos įrenginių, šaldymo, ventiliacijos, pastatų ir statinių, valymo įrengimų eksploatavimo ypatybes;
    - Esate įgijęs aukštąjį universitetinį inžinerinį išsilavinimą;
    - Turite gerus anglų, rusų kalbos (ne žemesnis, kaip Pre-Intermediate level, A2 lygis) ir darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Office ir Auto CAD);
    - Efektyviai valdote procesus, planuojate ir organizuojate komandos darbus bei pasiekiate užsibrėžtus tikslus;
    - Skatinate bendradarbiavimą ir darbuotojų įsitraukimą;
    - Sukuriate pasitikėjimo aplinką, mokate užsitarnauti autoritetą, skatinate dalintis patirtimi, spręsti problemas ir ieškoti būdų joms nepasikartoti.

    Siūlomas atlyginimas: nuo 2500 Eur iki 3000 Eur
    Tatjana Andrejeva
    “Visa informacija apie poziciją ir kompaniją bus pateikta pokalbio su Jumis metu. Susidomėjus, kviečiu kandidatuoti arba susisiekti su manimi nurodytais kontaktais! Konfidencialumą garantuojame visuose atrankos etapuose.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Vyr. buhalteris (-ė)/ finansininkas (-ė) gamybinėje įmonėje
    ID: 104
    Iki 2019-09-15, Klaipėda
    Vyr. buhalteris (-ė)/ finansininkas (-ė) gamybinėje įmonėje
    ID: 104
    Iki 2019-09-15, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame moderniai valdoma lietuviško kapitalo įmonė, projektuojanti, gaminanti bei montuojanti reklamas, šiuo metu siūlome darbą profesionaliam BUHALTERIUI (-EI)/ FINANSININKUI (-EI)!

    Įmonė siūlo:
    - Savo srities profesionalui rimtą poziciją inovatyvioje bei progresyvioje įmonėje;
    - Profesionalų ir teisingą požiūrį į darbo santykius.
    - Ilgalaikę perspektyvą.

    Būsite atsakingi už:
    - Pilną įmonės finansinės situacijos valdymą (nuo pirminių dokumentų iki pilnos finansinės atsiskaitomybės);
    - Įmonės finansinių rodiklių analizę, piniginių srautų planavimą ir kontrolę;
    - Finansinių ataskaitų rengimą ir pristatymą įmonės vadovams;
    - Darbo užmokesčio, mokestinės bazės apskaitą;
    - Vadovų konsultavimą apskaitos ir mokesčių klausimais.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą buhalterijos, ekonomikos, finansų srityje;
    - Turite sėkmingą vyr. buhalterio (-ės) arba finansininko (-ės) darbo patirtį įmonėje;
    - Išmanote puikiai apskaitos standartus bei LR teisės aktus;
    - Mėgstate dirbti pagal aukštus ir profesionalius darbo standartus;
    - Esate pozityvi, dalykiška ir ypatingai iniciatyvi asmenybė;
    - Puikiai kalbate rusų kalba bei susikalbate anglų kalba;
    - Turite strateginį mąstymą bei gebėjimą rinkti, struktūruoti bei analizuoti finansinę informaciją.

    Siūlomas atlyginimas: nuo 1800 Eur
    Jurgita Paičienė
    “Šioje įmonėje vertinama tolerancija, gebėjimas prisitaikyti, greitas mąstymas, darbų planavimas ir jų savalaikis užbaigimas, buvimas „pro-active“. Visi klausimai įmonėje sprendžiami tik konstruktyviu dialogu! Kandidatuokite, jei perskaičius darbo pasiūlymą, pagalvojote - tai apie mane!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Transporto vadybininkas (-ė) (jūrinių konteinerių pervežimams Baltijos šalyse)
    ID: 334
    Iki 2019-09-23, Klaipėda
    Transporto vadybininkas (-ė) (jūrinių konteinerių pervežimams Baltijos šalyse)
    ID: 334
    Iki 2019-09-23, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame sparčiai auganti transporto įmonė, siekianti tapti rinkos lyderiais, pagal teikiamų paslaugų kokybę, konteinerių pervežimo versle. Vertiname lojalumą ir atsidavimą įmonei. Šiuo metu kviečiame prisijungti, turintį (-čią) darbo patirties logistikos procesų organizavime, TRANSPORTO VADYBININKĄ (-Ę) (jūrinių konteinerių pervežimams Baltijos šalyse)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą patikimoje ir profesionalioje kompanijoje;
    - Asmeninę vadovų pagalbą darbo pradžioje;
    - Galimybę atskleisti savo potencialą jūrinių konteinerių transportavimo bei organizavimo srityje;
    - Ilgalaikę perspektyvą.

    Būsite atsakingi už:
    - Naujų klientų paiešką bei bendravimą su esamais klientais;
    - Gautų užsakymų paskirstymą bei užduočių priskyrimą vairuotojams;
    - Jūrinių krovinių dokumentų administravimą;
    - Vairuotojų darbo kontrolę bei kokybišką savalaikį krovinių pasiekimą iki klientų "durų";
    - Bendravimą bei problemų sprendimą, susijusį su pervežamais kroviniais;
    - Informacijos, reikalingos apie pervežimą, savalaikį bei išsamų suteikimą klientui;
    - Nenutrūkstamą bei sklandų nuosavo transporto judėjimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate tvirtas (-a) bei reiklus (-i) darbo kokybei, terminams;
    - Turite patirties jūrinių konteinerių pervežime, krovinių paieškoje bei vairuotojų kontroliavime;
    - Puikiai kalbate bei rašote anglų kalba;
    - Esate lankstus (-i) ir puikiai sprendžiate iškilusias nestandartines situacijas;
    - Vertinate ilgalaikius santykius ir Jums svarbus geras atlygis.

    Siūlomas atlyginimas: nuo 1200 Eur iki 1300 Eur
    Jurgita Paičienė
    “Jei turite sėkmingos patirties jūrinių konteinerių gabenimo srityje, jaučiate, kad atėjo laikas žingsniui į priekį Jūsų karjeroje - nepraleiskite puikios progos! Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Statybos projektų vadovas (-ė)
    ID: 875
    Iki 2019-09-21, Vilnius
    Statybos projektų vadovas (-ė)
    ID: 875
    Iki 2019-09-21, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB Reljef – veržli ir inovatyvi statybos bei infrastruktūros įrengimo, bendra Lietuvos ir Vokietijos įmonė. Esame atestuota statybos bendrovė, dirbanti infrastruktūros objektų, kelių, inžinierinių tinklų projektavimo bei statybos srityje. Per 10 metų įgyvendinome nemažai sudėtingų ir didelės apimties objektų. Plečiame savo komandą ir kviečiame prisijungti STATYBOS PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir atsakingą darbą patikimoje bei profesionalioje tarptautinėje kompanijoje (darbas Lietuvoje ir užsienyje);
    - Tobulėjimo ir savirealizacijos galimybes;
    - Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir puikiomis darbo sąlygomis;
    - Bendradarbiaujančių kolegų bei vadovų palaikymą;
    - Aukštos kokybės darbo priemones: automobilį, kompiuterį, matavimo prietaisus ir kt.

    Būsite atsakingi už:
    - Visų procesų, susijusių su statomu objektu valdymą;
    - Projektinės ir techninės dokumentacijos ruošimo koordinavimą;
    - Projektinių sprendinių racionalizavimą;
    - Projekto biudžeto planavimą, efektyvų išteklių paskirstymą, vykdymo užtikrinimą, sprendimų paiešką;
    - Rangovų konkursavimą, derybas bei sutarčių sudarymą;
    - Užduočių statybos vadovams, projekto inžinieriams formulavimą bei darbo kontrolę;
    - Subrangovų darbo kokybės užtikrinimą ir terminų kontroliavimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs (-usi) statybos inžinieriaus aukštojo mokslo diplomą;
    - Turite sukaupęs (-usi) sėkmingos vadovavimo statybiniams projektams patirties ir galite pasigirti įgyvendintais projektais;
    - Turite statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovo kvalifikacijos atestatus;
    - Puikiai išmanote statybos procesus ir generalinės rangos principus;
    - Esate orientuotas (-a) į rezultatą, gebate greitai įsisavinti informaciją ir ją efektyviai panaudoti;
    - Galite savarankiškai organizuoti savo veiklą, spręsti problemas, priimti sprendimus;
    - Turite puikius organizacinius bei derybinius įgūdžius;
    - Mokate planuoti, analizuoti ir priimti ekonomiškai pagrįstus sprendimus;
    - Susikalbate anglų kalba.

    Siūlomas atlyginimas: Nuo 1500 Eur iki 2200 Eur
    Jurgita Paičienė
    “Jeigu statybos projektų valdymas yra ta sritis, kurioje jaučiatės tikras (-a) profesionalas (-ė) ir ieškote įmonės, kurioje galėtumėte panaudoti savo žinias ir patirtį - siųskite savo gyvenimo aprašymą. Jūsų laukia labai įdomūs projektai!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Statybos projektų vadovas (-ė)
    ID: 698
    Iki 2019-09-21, Klaipėda
    Statybos projektų vadovas (-ė)
    ID: 698
    Iki 2019-09-21, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Viena sparčiausiai augančių Vakarų Lietuvos statybos kompanijų, kurios misija - tapti patikimu statybų generaliniu rangovu Vakarų Lietuvoje, vykdo:
    - gyvenamosios ir negyvenamosios, visuomeninės bei kitos paskirties pastatų statybą;
    - kapitalinį remontą, renovaciją;
    - teikia pastatų projektavimo, teritorijų aplinkos tvarkymo, sąmatų sudarymo, techninės priežiūros paslaugas.

    Šiuo metu į savo komandą kviečia prisijungti darbštų (-ią), atsakingą - STATYBOS PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą patikimoje ir profesionalioje kompanijoje;
    - Galimybę atskleisti savo potencialą, valdant statybos projektus;
    - Profesionalų požiūrį į darbą ir darbo santykius.

    Būsite atsakingi už:
    - Visų procesų, susijusių su objekto statyba, valdymą;
    - Projektinių sprendinių racionalizavimą;
    - Rangovų konkursavimą, derybas bei sutarčių sudarymą;
    - Rangovų veiklos koordinavimą bei kontrolę statybų eigoje;
    - Rangovų biudžeto ir terminų valdymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite statybos inžinieriaus aukštojo mokslo diplomą;
    - Esate dirbęs (-usi) statybos vadovo/ projekto vadovo/ statinio statybos techninės priežiūros pareigose;
    - Turite statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovo kvalifikacijos atestatą;
    - Užtikrinate rangovų darbo kokybę bei terminų kontrolę;
    - Galite pasigirti komunikabilumu kaip savo stipriąja asmenybės puse.

    Siūlomas atlyginimas: nuo 1500 Eur
    Jurgita Paičienė
    “Jei esate reiklus (-i) sau ir aplinkiniams, savo žiniomis ir patirtimi kuriate pridėtinę vertę įmonei - laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Chief Accountant
    ID: 838
    Iki 2019-09-30, Vilnius
    Chief Accountant
    ID: 838
    Iki 2019-09-30, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    We started our activity in Lithuania in 2001. Our company became the first operator of gaming in the country that opened the first casinos. "Olympic Casino Group Baltija" vision is to be a global casino and resort operator, best known for an excellent service and creative design. We are growing our team and need the CHIEF ACCOUNTANT to join us in Vilnius!

    Įmonė siūlo:
    We offer:

    - Exciting industry experience;
    - Opportunity to work with an inspiring and agile team in a fast-paced environment;
    - Ability to be involved in process improvements, initiatives and project work;
    - An interesting multicultural working environment;
    - An attractive salary and benefits package is on offer depending on skills and experience.

    Būsite atsakingi už:
    Your responsibilities:

    - Handle full spectrum of financial and cost accounting role;
    - Perform cash flow forecasting, budgeting and working closely with the operations and project teams in analyzing margins, variances and cost analysis;
    - To managed and coordinate finance and accounting processes of Lithuanian subsidiaries;
    - To make sure that company is in compliance with internal and external financial obligations;
    - To be responsible for timely monthly consolidated financial statements, payments, cash-flow management reporting for submission to HQ and loal authorities;
    - Set up and support the optimal functions with roles and responsibilities of Finance team.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    We expect that You have:

    - University degree in Accounting or Finance;
    - 5 - 8 years of progressive experience in accounting, preferably in a multinational company;
    - Very good knowledge of ERP accounting packages, preferably Navision;
    - Strong analytical and problem solving skills;
    - Excellent planning skills and able to interact with all levels;
    - Excellent knowledge of the English language;
    - Ability to thrive in deadline-driven environment;
    - Excellent interpersonal skills;
    - Capacity to lead and motivate a team.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “If you feel this is a great opportunity to join, stay and grow with our team, please kindly send Your CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Biuro administratorė (-ius)
    ID: 506
    Iki 2019-09-20, Vilnius
    Biuro administratorė (-ius)
    ID: 506
    Iki 2019-09-20, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame nekilnojamojo turto vystymo bei statybos valdymo įmonių grupė, turinti ilgametę patirtį įvairios paskirties pastatų statyboje visoje Lietuvoje, daugiau nei 15 metų sėkmingai rengianti bei vystanti investicinius verslo projektus. Siekiant įgyvendinti ambicingus planus, susijusius su modernaus ir kokybiško nekilnojamojo turto statyba, plečiame savo komandą ir kviečiame prisijungti šaunią BIURO ADMINISTRATORĘ (-IŲ) Vilniuje!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę atskleisti savo potencialą įmonės veiklos organizavime bei priežiūroje;
    - Tobulėjimo ir savirealizacijos galimybes;
    - Profesionalią komandą, kurioje vertinamas kokybiškai atliktas darbas ir žinių dalinimasis;
    - Dinamišką, įdomų darbą moderniame ir jaukiame biure.

    Būsite atsakingi už:
    - Kruopštų įmonės dokumentų valdymą: raštų ir kitų dokumentų tvarkymą bei sisteminimą, protokolų rašymą;
    - Malonų ir draugišką svečių pasitikimą;
    - Skambučių ir elektroninių užklausų administravimą;
    - Sklandų įmonės veiklos organizavimą ir įgyvendinimą;
    - Betarpišką pagalbą įmonės darbuotojams ir vadovui;
    - Bendrą biuro tvarkos palaikymą;
    - Kanceliarinių prekių užsakymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Pasižymite atsakingumu, komunikabilumu bei paslaugumu;
    - Esate pozityvi ir į diplomatinius santykius linkusi asmenybė;
    - Kruopštumas, laiko planavimo įgūdžiai, paslaugumas - Jūsų sėkmingo darbo sudedamosios dalys;
    - Jus aplinkiniai apibūdina kaip mokančią (-į) lengvai prisitaikyti prie įvairių situacijų ir atsparią stresui;
    - Turite darbo patirtį nekilnojamo turto srityje arba išsilavinimą statybų srityje (laikomas privalumu);
    - Gebate valdyti informacinius srautus: dalykiškai suteikti ir gauti grįžtamąjį ryšį;
    - Turite puikius darbo kompiuteriu įgūdžius;
    - Turite geras anglų kalbos žinias.

    Siūlomas atlyginimas: Nuo 750 Eur
    Domantė Trotė
    “Jums artimas atsakingas požiūris į sklandžius įmonės procesus, norite naujų iššūkių ir savo užsispyrimą išnaudoti įgyvendinant užsibrėžtus tikslus? Ši pozicija kaip tik Jums! Laukiame kandidatuojant!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Psichologas (-ė) (0,5 etato)
    ID: 843
    Iki 2019-09-20, Vilnius
    Psichologas (-ė) (0,5 etato)
    ID: 843
    Iki 2019-09-20, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame valstybės įmonė “Oro navigacija“ - Lietuvos oro erdvės valdytoja, kuri užtikrina saugų ir efektyvų oro navigacijos paslaugų teikimą. Subūrėme ilgametę profesionalų komandą ir šiuo metu kviečiame prie jos prisijungti kompetentingą ir patyrusį PSICHOLOGĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir atsakingą darbą stabilioje ir patikimoje įmonėje;
    - Puikias darbo sąlygas ir profesionalius kolegas;
    - Darbą 0,5 etato, tad turėsite laisvę užsiimti ir kitomis veiklomis;
    - Galimybę panaudoti savo ekspertines žinias ir patirtį;
    - Vadovų pasitikėjimą ir savarankiškumą darbe.

    Būsite atsakingi už:
    - Psichologinės pagalbos teikimą įmonės darbuotojams įvykus ekstremaliai situacijai, saugos įvykiui ar kitais atvejais, kada darbuotojui, gali būti reikalinga psichologo pagalba;
    - Priežasčių, keliančių darbuotojams įtampą ir stresą, analizavimą, siūlymų teikimą šių priežasčių mažinimui bei jų įgyvendinimą;
    - Psichologinį kandidatų, siekiančių įsidarbinti įmonėje, vertinimą, rekomendacijų teikimą;
    - CISM (critical incident stress management) programos, nuovargio rizikos valdymo dokumentų, informacinių streso ir nuovargio prevencijos programų ruošimą, naujinimą, tobulinimą;
    - Mikroklimato ir darbuotojų įsitraukimo priemonių kūrimą, pagalbą jas įgyvendinant.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Galite pasigirti bent penkerių metų sėkminga psichologinio darbo patirtimi;
    - Esate įgijęs (-usi) socialinių mokslų studijų srities psichologijos krypties aukštąjį universitetinį išsilavinimą arba medicinos (sveikatos) psichologo profesinę kvalifikaciją;
    - Išmanote darbuotojų streso mažinimo, nuovargio suvaldymo ir reguliavimo metodikas bei gebate praktiškai jas taikyti;
    - Esate dirbęs (-usi) su kandidatų į darbuotojus gebėjimų vertinimo metodikomis;
    - Gerai išmanote pokyčių valdymo psichologija ir galite sėkmingai ją pritaikyti darbinėje praktikoje;
    - Pasižymite savarankiškumu ir aukšta atsakomybe;
    - Puikiai mokate išsidėlioti prioritetus, planuoti savo laiką ir darbus.

    Siūlomas atlyginimas: nuo 900 Eur
    Domantė Trotė
    “Ieškome atsidavusio specialisto (-ės), mėgstančio (-ios) ir besidominčio (-ios) savo profesija, tikinčio (-ios) savo funkcijos ir tikslų svarba ir užkrečiančio (-ios) tuo aplinkinius! Laukiame kandidatuojant! Mielai susitiktume pokalbiui ir kviestume tapti mūsų komandos dalimi!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Senior Audit Associate
    ID: 874
    Iki 2019-09-20, Klaipėda
    Senior Audit Associate
    ID: 874
    Iki 2019-09-20, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    PwC is a powerful network of over 250.000 people across 158 countries. All committed to deliver quality in Assurance, Tax, Advisory & Technology services. As global game changers, our experts play big. Match your curiosity with continuous opportunities to learn, grow and make an impact. Join PwC and change perspective. We are looking for SENIOR AUDIT ASSOCIATE!

    Įmonė siūlo:
    - Flexible working hours and ability to work from home;
    - Interesting and challenging work in an international environment;
    - Systematic long-term development, both through training programs and on-the-job learning from experienced professionals;
    - Competitive salary and attractive benefits.

    Būsite atsakingi už:
    Your responsibilities:

    - You will deliver a range of assurance services and business advice to a variety of clients of all sizes, providing an excellent opportunity to embed both your project management and leadership skills ;
    - Proactively assist in the management of your portfolio clients, while reporting to Managers and above;
    - Planning the audit process from beginning to end, ensuring completeness, accuracy, and fair presentation of our client's information;
    - Examine financial and accounting records or review certain processes or procedures being performed;
    - Make judgments on significant estimates or assumptions that management made when they prepared the financial report;
    - Contribute to the development of your own and team's technical acumen;
    - Be actively involved in business development activities to help identify and research opportunities on new/existing clients.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    Requirements for you:

    - Fluent written and verbal communications skills in English;
    - Minimum bachelor`s degree;
    - Team player able to support, train and coach others;
    - Excellent communication and relationship management skills;
    - Client oriented applying assertiveness where appropriate;
    - Strong drive and time management, ability to decide and prioritize independently;
    - Analytical mindset with ability to identify areas for improvement and come up with solutions.

    Siūlomas atlyginimas: from 1200 Eur to 1300 Eur
    Jurgita Paičienė
    “Opportunities for you to grow as an individual, to build lasting relationships and make an impact in a place where people, quality and value mean everything. Send CV :)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Administratorius (-ė)
    ID: 873
    Iki 2019-09-20, Vilnius
    Administratorius (-ė)
    ID: 873
    Iki 2019-09-20, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - AFServices, tarptautiniu mastu veikianti įmonė, teikianti įmonių finansų valdymo konsultacijas ir apskaitos paslaugas, šiuo metu sparčiai plečiasi ir prie savo komandos kviečia prisijungti ADMINISTRATORIŲ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Profesionalią komandą, kurioje vertinamas kokybiškai atliktas darbas ir žinių dalinimasis;
    - Dinamišką, įdomų darbą moderniame ir jaukiame biure;
    - Darbo poziciją, kuri gali būti startinė tolimesnėje karjeroje!

    Būsite atsakingi už:
    - Kasdienę biuro procesų priežiūrą;
    - Korespondencijos, el. laiškų ir telefoninių skambučių srautų valdymą;
    - Pozityvios aplinkos kūrimą;
    - Dokumentų administravimą;
    - Pagalbą vadovui ir kolegoms.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Puikiai komunikuojate su kolegomis bei klientais;
    - Gebate planuoti savo darbo laiką bei prioritetus;
    - Puikiai kalbate bei rašote anglų kalba;
    - Esate organizuota (-as) bei iniciatyvi (-us).

    Siūlomas atlyginimas: Nuo 700 Eur iki 800 Eur
    Julija Stankevičiūtė
    “Vertinate administratoriaus (-ės) pareigas kaip puikią galimybę įgyti patirties, tobulinti savo asmenines kompetencijas, realizuoti norą organizuoti, sisteminti informaciją, bendrauti bei padėti kitiems? Jei norite prisidėti prie veržlios, draugiškos ir profesionalios komandos - susisiekite su mumis!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • NT nuomos projektų vadovas (-ė)
    ID: 871
    Iki 2019-09-20, Klaipėda
    NT nuomos projektų vadovas (-ė)
    ID: 871
    Iki 2019-09-20, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientas - baldų prekybos ir komercinio nekilnojamo turto nuomos įmonė, kuri teikia įvairias su nekilnojamuoju turtu susijusias paslaugas, tačiau pagrindinė veikla yra komercinių patalpų nuoma Klaipėdoje ir jos regione. Šiuo metu prie savo didėjančios komandos kviečia prisijungti NT NUOMOS PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Tobulėjimo ir savirealizacijos galimybes;
    - Bendradarbiaujančių kolegų bei vadovų palaikymą;
    - Motyvuojančią darbo atmosferą bei puikias darbo sąlygas.

    Būsite atsakingi už:
    - Įmonės valdomo nekilnojamojo turto nuomos organizavimą;
    - Aktyvią naujų nuomininkų paiešką;
    - Nuolatinio ryšio su potencialiais klientais palaikymą;
    - Komercinių pasiūlymų rengimą ir pristatymą potencialiems klientams;
    - Sutarčių su klientais sudarymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Išmanote NT rinką ir turite gerus pardavimo įgūdžius;
    - Esate paslaugus ir orientacija į klientą yra Jūsų "kraujyje";
    - Pasižymite nuolatiniu rezultato siekimu ir gebate dirbti savarankiškai;
    - Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.

    Siūlomas atlyginimas: nuo 1200 Eur iki 1600 Eur
    Julija Stankevičiūtė
    “NT + savarankiškumas + komunikacija = Jūs? Laukiame Jūsų :)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti

Džiaugiamės pelnę Jūsų pasitikėjimą!

Daugiau atsiliepimų