Pateikti CVar

Šiuo metu ieškome

Rūšiuoti pagal:
Visos sritys
  • Bendrosios praktikos slaugytojas (-a)
    ID: 1085
    Iki 2020-09-07, Klaipėda
    Bendrosios praktikos slaugytojas (-a)
    ID: 1085
    Iki 2020-09-07, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Northway – naujos kartos privatūs medicinos centrai Vilniuje, Kretingoje ir Klaipėdoje. Šiuo metu siūlome tapti mūsų komandos nariu KLAIPĖDOJE ir kartu su daugiau nei 400 darbuotojų siekti bendrų tikslų. Prie savo komandos kviečiame prisijungti savo darbą mylintį (-čią) bendrosios praktikos slaugytoją!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą šiuolaikiškoje, aukščiausius kokybės standartus atitinkančioje sveikatos priežiūros įstaigoje;
    - Įdomų ir dinamišką darbą su ekspertų komanda;
    - Darbą pagal iš anksto suderintą grafiką;
    - Darbą pilnu etatu.

    Būsite atsakingi už:
    - Darbą komandoje su įvairiais gydytojais specialistais;
    - Šiltą bendravimą su pacientais bei reikalingos informacijos suteikimą;
    - Medicininės dokumentacijos pildymą;
    - Sklandaus pacientų aptarnavimo koordinavimą ir užtikrinimą;
    - Įvairiapusę pagalba kolegoms.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite galiojančią slaugytojo (-os) licenciją;
    - Turite sėkmingos profesinės darbo patirties;
    - Pasižymite organizuotumu, komunikabilumu.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1340 EUR
    Jurgita Paičienė
    “Ieškome atsidavusio specialisto, mėgstančio ir besidominčio savo profesija žmogaus :) Kandidatuokite - rekomenduokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Geodezininkas (-ė) - matininkas (-ė)
    ID: 1084
    Iki 2020-09-05, Klaipėda
    Geodezininkas (-ė) - matininkas (-ė)
    ID: 1084
    Iki 2020-09-05, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame UAB "Inžinerija LT", savo veiklą pradėjome 2011 m. Klaipėdos mieste. Sėkmingo darbo rezultatas - šiandien įmonė turi dar tris padalinius, įkurtus Vilniuje, Kaune ir Šiauliuose. Dirbdami visoje Lietuvoje, specializuojamės geodezinių (kadastrinių) matavimų srityje. Atliekame ir daugelį kitų, su tiksliais matavimais susijusių, paslaugų iki statybų ir po jų. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti darbštų (-ią) ir atsakingą GEODEZININKĄ (-Ę) - MATININKĄ (-Ę).

    Įmonė siūlo:
    - Darbą patikimoje ir profesionalioje bendrovėje;
    - Reiklią, bet tuo pačiu smagią darbinę atmosferą;
    - Puikų vadovą, sukūrusį pozityvią darbinę aplinką;
    - Specializuotus mokymus ir seminarus;
    - Visas rezultatyviam ir sėkmingam darbui reikalingas priemones;
    - Neterminuotą darbo sutartį pilnam etatui;
    - Atlygį, atitinkantį kompetencijas, ir aiškią motyvacinių priedų sistemą.

    Būsite atsakingi už:
    - Topografinių ir inžinerinių tinklų nuotraukų rengimą;
    - Geodezinius bei kadastrinius žemės sklypų matavimus;
    - Brėžinių rengimą bei projektų dokumentų derinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį inžinerinį išsilavinimą (geodezija, kadastras, žemėtvarka);
    - Dirbate GeoMap/ AutoCad programomis;
    - Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
    - Esate atidus (-i), punktualus (-i), sugebate dirbti savarankiškai ir komandoje;
    - Turite darbo patirties geodezijos srityje (privalumas);
    - Turite matininko/ geodezininko kvalifikacijos pažymėjimą (privalumas).

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1000 EUR priklauso nuo turimų kompetencijų + motyvaciniai priedai.
    Tatjana Andrejeva
    “Baigėte mokslus ir ieškote karjeros galimybių geodezinių (kadastrinių) matavimų srityje? O gal jau turite patirties ir žvalgotės patikimos, draugiškos įmonės? Mielai susitiktume pokalbiui ir kviestume tapti mūsų komandos dalimi! Laukiame Jūsų CV iki 2020-08-23”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Registratorius (-ė) - konsultantas (-ė)
    ID: 279
    Iki 2020-09-03, Klaipėda
    Registratorius (-ė) - konsultantas (-ė)
    ID: 279
    Iki 2020-09-03, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Northway – naujos kartos privatūs medicinos centrai Vilniuje, Kretingoje ir Klaipėdoje. Šiuo metu siūlome tapti mūsų komandos nariu KLAIPĖDOJE ir kartu su daugiau nei 400 darbuotojų siekti bendrų tikslų. Prie savo komandos kviečiame prisijungti dinamiką mėgstantį (-čią) REGISTRATORIŲ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą šiuolaikiškoje, aukščiausius kokybės standartus atitinkančioje sveikatos priežiūros įstaigoje;
    - Konkurencingą rinkoje atlyginimą ir priedus už pardavimus;
    - Reiklią, o tuo pačiu darbinę atmosferą.

    Būsite atsakingi už:
    - Šiltą bei dalykišką bendravimą su pacientais gyvai, telefonu ar elektroniniu paštu;
    - Pacientų vizitų planavimą bei reikalingų dokumentų administravimą;
    - Papildomų reikalingų konsultacijų ir/ ar procedūrų rekomendavimą pacientams;
    - Pagalbą gydytojams, užtikrinant sklandžią medicinos centro veiklą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite patirties administravimo, klientų aptarnavimo ir/ ar konsultavimo srityse;
    - Domitės sveikatos priežiūros sistemos aktualijomis ir naujovėmis;
    - Susikalbate anglų, rusų kalbomis;
    - Esate įgijęs (-usi) aukštąjį ar aukštesnįjį išsilavinimą (Slaugos, Visuomenės sveikatos mokslai būtų privalumas).

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1086 EUR plius priedai
    Jurgita Paičienė
    “Esate veikli asmenybė? Gebate atlikti keletą darbų vienu metu? Mėgstate būti įvykių sūkuryje? Domitės pažangiausiomis medicinos naujovėmis? Norite dirbti prestižinėje klinikoje? Jei taip - šis darbas kaip tik Jums! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • PARDAVIMŲ VADYBININKAS (-Ė) UŽSIENIO RINKAI
    ID: 595
    Iki 2020-08-30, Klaipėda
    PARDAVIMŲ VADYBININKAS (-Ė) UŽSIENIO RINKAI
    ID: 595
    Iki 2020-08-30, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - įmonė, dirbanti su ES rinkomis bei pasauliniais tinklais, į savo komandą kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę) UŽSIENIO RINKAI!

    Įmonė siūlo:
    - Demokratišką vadovo bendravimo stilių ir realiai įvykdomas užduotis;
    - Džiaugtis darbu profesionaliame, draugiškame, palaikančiame ir bendro tikslo siekiančiame kolektyve;
    - Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir puikiomis darbo sąlygomis.

    Būsite atsakingi už:
    - Ilgalaikių bendradarbiavimo ryšių su klientais užtikrinimą ir palaikymą;
    - Bendravimą su užsienio klientais anglų arba vokiečių kalba;
    - Efektyvų pardavimų plėtojimą bei tvirtų santykių su klientais palaikymą;
    - Naujų pardavimo kanalų ir partnerių paiešką;
    - Pardavimų skatinimą bei klientų lojalumo užtikrinimą.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos patirties pardavimų/ produktų vadybos srityse;
    - Darbo procese stipriai orientuojatės į rezultatus;
    - Esate ambicingas ir atkakliai siekiate savo užsibrėžtų tikslų;
    - Mokate palaikyti ilgalaikius ir kokybiškus santykius su klientais;
    - Turite puikius bendravimo, derybų ir reprezentavimo įgūdžius;
    - Puikiai kalbate ANGLŲ arba VOKIEČIŲ kalbomis.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1980 EUR (plius bonusai)
    Jurgita Paičienė
    “Pardavimai - Jūsų aistra? Puikiai kalbate ANGLŲ arba VOKIEČIŲ kalbomis ir norite ją naudoti kasdien? Laukiu Jūsų CV :) ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Fulfillment and Dispatch Specialist
    ID: 1082
    Iki 2020-08-29, Vilnius
    Fulfillment and Dispatch Specialist
    ID: 1082
    Iki 2020-08-29, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Established in 2000 in Toronto, Canada, Fleet Complete® is a leading global provider of mission critical fleet, asset and mobile workforce management solutions. For more than fifteen years, Fleet Complete has been helping business owners improve their bottom line with enhanced digital dispatching, automated fleet tracking and effective mobile resource management. The company’s recent expansion into the European and Asia-Pacific markets, Netherlands, Belgium, Denmark, Norway, Baltics, Greece, Mexico, Canada and Australia, has made Fleet Complete one of the top industry leaders in IoT (Internet of Things). Fleet Complete has won numerous awards for innovation and growth since its inception in 2000 thanks to its relentless commitment to product Innovation, Quality, Customer Focus, Productivity and People.

    Main Business Objectives:
    Reporting to the Team Lead, Fulfillment & Dispatch, the position will be involved with internal and external customers via different channels to ensure the timely processing and delivery of orders. He/she will be responsible for all administrative functions pertaining to the accurate processing of orders and on time installation. The successful candidate will be able to communicate and multi-task effectively, be organized, detail oriented, flexible, reliable, and work well under pressure. The position will be based in Vilnius.


    Įmonė siūlo:
    - Experience of a fast growing international company;
    - A positive leader, encouraging to share ideas;
    - Great opportunities to exploit your knowledge and development within a vastly growing global company.

    Būsite atsakingi už:
    ESSENTIAL DUTIES & RESPONSIBILITIES:
    - Process incoming orders in timely manner;
    - Coordinate installations with end-customers/installers and dispatch relevant hardware;
    - Finalize orders and invoice them;
    - Manage returning hardware related procedures, stock levels and participate in stock-taking;
    - Maintain working knowledge of solutions and subscriptions offered;
    - Answer ad hoc questions on a general basis.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    All applicants must possess the following:
    - Strong organizational skills and attention to detail to ensure proper upkeep of all data received;
    - Self-motivated, able to take initiative and work under minimal supervision;
    - Excellent interpersonal and verbal/written communication skills are a "must";
    - Analytical skills to assess information, identify implications and develop logical recommendations;
    - Insight and prioritizing skills to address multiple and conflicting tasks;
    - Strong team player skills and customer focused approach;
    - Fast learner with IT and technical interest;
    - Good experience of MS Excel, Word and Outlook;
    - Fluency in both written and spoken Lithuanian and English is required.

    The following are considered an advantage:
    - Experience with MS Dynamics software;
    - Basic Russian language knowledge.


    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1850 EUR
    Eglė Baranauskienė
    “Nuostabi galimybė dirbti stiprioje tarptautinėje komapnijoje! Jei esi orientuotas į klientą ir pasižymi puikiais komunikacijos įgūdžiais - ši galimybė kaip tik TAU!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų vadovas (-ė) eksportui
    ID: 363
    Iki 2021-08-29, Klaipėda
    Pardavimų vadovas (-ė) eksportui
    ID: 363
    Iki 2021-08-29, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - įmonė, dirbanti su ES rinkomis bei pasauliniais tinklais, šiuo metu į savo komandą kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADOVĄ (-Ę) EKSPORTUI!

    Įmonė siūlo:
    - Būti stiprios, profesionalios, patikimos komandos dalimi;
    - Galimybę inicijuoti pokyčius ir siekti ambicingiausių tikslų;
    - Atvirą betarpišką komunikaciją, greitai priimamus sprendimus;
    - Dalykiškų ir bendradarbiaujančių vadovų palaikymą;
    - Motyvuojantį atlygį, priklausantį nuo iškeltų tikslų įgyvendinimo.


    Būsite atsakingi už:
    - Bendrovės pozicijos rinkoje palaikymą, stiprinimą ir plėtrą;
    - Kryptingą ir aktyvų darbą su esamais bei potencialiais klientais – jų poreikių analizę, optimaliausių sprendimų pasiūlymą, derybas, ilgalaikių ryšių užtikrinimą;
    - Tikslų nustatymą, siekiant geriausių pardavimų rezultatų bei užtikrinant kokybišką bendradarbiavimą su klientais;
    - 7 pavaldinių darbo organizavimą.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos pardavimų patirties dirbant su ES rinkomis bei pasauliniais tinklais;
    - Puikiai mokate atstovauti visos įmonės interesus, dirbant su klientais;
    - Mąstote strategiškai ir išmanote verslo specifiką;
    - Galite pasigirti puikaus ir patikimo derybininko sugebėjimais;
    - Gerai mokate anglų bei vokiečių kalbas;
    - Turite vidinę motyvaciją, skatinančią nuolat užsibrėžti ambicingus tikslus ir juos pasiekti.


    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 3365 EUR (plius priedai)
    Jurgita Paičienė
    “Esate tikras virtuozas pardavimuose, stipriai orientuotas į rezultatus ir klientus, mėgstate komandinį žaidimą ir tikras vertybes. Šis pasiūlymas Jums! Susisiekite! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų vadovas (-ė) HORECA
    ID: 956
    Iki 2020-09-28, Vilnius
    Pardavimų vadovas (-ė) HORECA
    ID: 956
    Iki 2020-09-28, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė, kuri specializuojasi technologinių įrengimų restoranams, kavinėms, viešojo maitinimo įstaigoms - prekyba, projektavimu, gamyba, montavimu, aptarnavimu, nestandartiniais barų baldais. Siekdami padidinti savo patenkintų klientų ratą, plečiame komandą ir kviečiame prisijungti patyrusį PARDAVIMŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir atsakingą darbą stabilioje kompanijoje;
    - Plačias galimybes panaudoti turimas kompetencijas ir žinias bei realizuoti savo potencialą;
    - Jaunatvišką ir perspektyvią komandą;
    - Profesionalius ir patirtimi besidalinančius vadovus;
    - Konkurencingą atlyginimą ir skatinančius priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų.

    Būsite atsakingi už:
    - Glaudžių ir ilgalaikių santykių palaikymą su HoReCa klientais;
    - Aktyvią naujų klientų paiešką ir pritraukimą;
    - Pardavimo planų įgyvendinimą, vadovaujantis metiniais siektino pelningumo tikslais;
    - Pardavimų vykdymą stambiems klientams;
    - Klientų poreikio analizę, komercinių pasiūlymų rengimą, derybas bei ilgalaikio ir sėkmingo bendravimo palaikymą;
    - Sudėtingų situacijų su klientais sprendimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos patirties dirbant su HoReCa klientais;
    - Kalbate anglų bei rusų kalbomis;
    - Darbo procese stipriai orientuojatės ties rezultatu;
    - Esate ambicingas ir atkakliai siekiate savo užsibrėžtų tikslų;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Turite puikų analitinį mąstymą;
    - Turite stiprų siekį atsakingai dirbti ir užsidirbti.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 2117 Eur
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Esate pardavimų profesionalas, pasiruošęs naujam žingsniui savo karjeroje? Laukiame Jūsų gyvenimo aprašymo! Konfidencialumą garantuojame visuose atrankos etapuose.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Statybos projektų vadovas (-ė)
    ID: 947
    Iki 2020-08-23, Vilnius
    Statybos projektų vadovas (-ė)
    ID: 947
    Iki 2020-08-23, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame perspektyvi, technologiškai pažangi ir šiuolaikiniu požiūriu pasižyminti generalinio rangovo ir statybų paslaugas teikianti bendrovė. Plečiame savo komandą ir kviečiame prisijungti STATYBOS PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir atsakingą darbą patikimoje bei profesionalioje kompanijoje;
    - Tobulėjimo ir savirealizacijos galimybes;
    - Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir puikiomis darbo sąlygomis;
    - Bendradarbiaujančių kolegų bei vadovų palaikymą.

    Būsite atsakingi už:
    - Efektyvų planavimą bei organizavimą statybos darbų eigos bei terminų kontrolės užtikrinimą;
    - Projekto finansinių rodiklių planavimą bei analizavimą, užtikrintą jų įgyvendinimą;
    - Projekto statybos technologinių reikalavimų vykdymo užtikrinimą;
    - Statybos projekto dalyvių koordinavimą ir kontroliavimą bei iškilusių klausimų sprendimą;
    - Bendradarbiavimą su užsakovu projekto valdymo klausimais;
    - Tinkamų subrangovų atranką ir jų valdymą;
    - Derybų su subrangovais vykdymą, koordininavimą ir vykdymą sudarant sutartis;
    - Tinkamų sutartinių įsipareigojimų vykdymą;
    - Koordinavimą ir kontroliavimą kokybės užtikrinimo/ valdymo reikalavimų įvykdymą;
    - Projektinės dokumentacijos administravimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs (-usi) statybos inžinieriaus aukštojo mokslo diplomą;
    - Turite sukaupęs (-usi) sėkmingos vadovavimo statybiniams projektams patirties ir galite pasigirti įgyvendintais projektais;
    - Turite statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovo kvalifikacijos atestatus;
    - Puikiai išmanote statybos procesus ir generalinės rangos principus;
    - Esate orientuotas (-a) į rezultatą, gebate greitai įsisavinti informaciją ir ją efektyviai panaudoti;
    - Galite savarankiškai organizuoti savo veiklą, spręsti problemas, priimti sprendimus;
    - Turite puikius organizacinius bei derybinius įgūdžius;
    - Mokate planuoti, analizuoti ir priimti ekonomiškai pagrįstus sprendimus;
    - Didžiuliu privalumu laikysime patirtį, valdant didelės apimties statybos projektus.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 3370 Eur iki 4200 EUR
    Jurgita Paičienė
    “Jeigu statybos projektų valdymas yra ta sritis, kurioje jaučiatės tikras (-a) profesionalas (-ė) ir ieškote įmonės, kurioje galėtumėte panaudoti savo žinias ir patirtį - siųskite savo gyvenimo aprašymą. Jūsų laukia labai įdomūs projektai!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Projektų inžinierius (-ė)
    ID: 1021
    Iki 2020-08-23, Klaipėda
    Projektų inžinierius (-ė)
    ID: 1021
    Iki 2020-08-23, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė – tarptautinė pastolių montavimo ir techninės izoliacijos įmonė. Šiuo metu jau įgyvendinti 45+ projektai, daugiau nei 7 skirtingose šalyse (Olandija, Belgija, Vokietija, Prancūzija, Suomija, Švedija, Norvegija) ir ties tuo nesustoja. Šiuo metu į savo komandą kviečia prisijungti PROJEKTŲ INŽINIERIŲ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Prisijungti prie pripažintos ir nuolat tobulėjančios įmonės;
    - Džiaugtis darbu profesionaliame, draugiškame ir bendro tikslo siekiančiame kolektyve;
    - Jūsų kompetenciją įvertinantį atlygį.

    Būsite atsakingi už:
    - Projektinės ir techninės dokumentacijos rengimą;
    - Komercinių pasiūlymų ruošimą;
    - Techninių brėžinių rengimą pastolių montavimo ir pramoninio izoliavimo projektuose;
    - Dokumentacijos ruošimą pradedant ir priduodant projektą;
    - Bendravimą su užsakovais ir rangovais, vykdant projektus užsienyje.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Žinote techninės įrangos projektavimo standartus ir mokate skaityti brėžinius;
    - Gebate analitiškai ir konceptualiai mąstyti;
    - Mokate sisteminti ir analizuoti informaciją;
    - Turite puikius komandinio darbo ir bendradarbiavimo įgūdžius;
    - Dirbate su programa AutoCAD;
    - Turite gerus MS Office įgūdžius;
    - Puikiai kalbate ir rašote anglų kalba.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 3364 - 5046 EUR
    Jurgita Paičienė
    “Mes tinkame Jums, jei turite didelį norą realizuoti save inžinerinės dokumentacijos valdymo srityje! Jei turite iniciatyvos, organizavimo įgūdžių ir aktyvumo judesiui į priekį – laukiame Jūsų :)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Darbų vadovas (-ė) (ŠVOK ir VN projektai)
    ID: 1022
    Iki 2020-08-21, Vilnius
    Darbų vadovas (-ė) (ŠVOK ir VN projektai)
    ID: 1022
    Iki 2020-08-21, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - vėdinimo, oro kondicionavimo, vandentiekio, nuotekų valymo, šildymo sistemos - projektavimo ir montavimo paslaugas teikianti įmonė. Bendrovėje dirba aukštos kvalifikacijos specialistai. Šiuo metu prie komandos kviečia prisijungti DARBŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingus bei didelės apimties projektus;
    - Galimybę atskleisti savo potencialą, valdant statybos projektus;
    - Profesionalų požiūrį į darbą ir darbo santykius;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį atlyginimą;
    - Automobilį darbo reikmėms.

    Būsite atsakingi už:
    - Procesų, susijusių su objekto šildymu, vėsinimu, kondicionavimu bei nuotekų ir vandentiekio valdymą;
    - Sutartinių įsipareigojimų savalaikį vykdymą;
    - Darbams atlikti reikalingų medžiagų ir projekto įgyvendinimo komandos poreikio nustatymą;
    - Darbų įgyvendinimo grafikų sudarymą bei jų vykdymo kontrolę;
    - Bendravimą su techninę priežiūrą vykdančiais asmenimis bei užsakovais.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Gebate operatyviai spręsti iškilusias problemas;
    - Efektyviai planuojate pavaldinių darbus bei pasiekiate užsibrėžtų tikslų;
    - Tvarkingai ir kruopščiai pildote projektams reikalingą dokumentaciją;
    - Vykdote projektų eigos visapusišką kontrolę ir prisiimate atsakomybę už galutinius rezultatus;
    - Turite statybos vadovo kvalifikacinį atestatą;
    - Norite dirbti finansiškai stabilioje įmonėje.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 2800 Eur
    Eglė Baranauskienė
    “Esate darbų vadovas šiuo metu besižvalgantis naujų perspektyvų? Mielai susitiktume pokalbiui ir aptartume Jūsų lūkesčius. Susisiekime! Konfidencialumą garantuojame.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Svarbių klientų vadybininkas (-ė)
    ID: 1080
    Iki 2020-08-21, Klaipėda
    Svarbių klientų vadybininkas (-ė)
    ID: 1080
    Iki 2020-08-21, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - UAB "Klaipėdos mėsinė" - ilgametes darbo tradicijas turinti ir rinkoje esanti nuo 1991 m., kuri taip pat yra viena didžiausių ir moderniausių mėsos perdirbimo įmonių Lietuvoje (apie 150 darbuotojų). Gamybos procese "Klaipėdos mėsinė" naudoja tik pažangiausių pasaulyje gamintojų gamybos technologijas ir technologinę įrangą. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti SVARBIŲ KLIENTŲ VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir aktyvų darbą;
    - Vadovą, kuris metodiškai įveda ir supažindina su nauja darbo specifika;
    - Darbą patikimoje ir profesionalioje kompanijoje;
    - Darnią darbo atmosferą;
    - Ilgalaikę perspektyvą;
    - Konkurencingą darbo užmokestį ir priedus už pasiektus rezultatus.

    Būsite atsakingi už:
    - Aktyvią naujų klientų paiešką;
    - Komunikavimą su didžiausiais prekybos centrais;
    - Klientų poreikių išsiaiškinimą bei geriausio sprendimo pasiūlymą;
    - Parduodamų produktų pristatymą klientams;
    - Ilgalaikių santykių su klientais kūrimą;
    - Komercinių pasiūlymų, prezentacijų bei sutarčių rengimą;
    - Pardavimų planavimą, analizę, ataskaitų ruošimą;
    - Mokėjimų ir skolų kontrolę.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingą, ilgesnę kaip 2 m. pardavimų patirtį;
    - Esate ambicinga ir siekianti tikslo asmenybė;
    - Mokate palaikyti ilgalaikius kokybiškus santykius su klientais;
    - Žinote savo, kaip specialisto pardavimų srityje, vertę ir siekiate užsidirbti pagal aiškią bei dosnią, proporcingai nuo pardavimų augančią motyvacinę sistemą.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 2000 EUR iki 3000 EUR
    Julija Stankevičiūtė
    “Esate tikras entuziastas pardavimuose ir vertinate – lankstumą, greitį, galimybę daryti įtaką sprendimams, rezultatams ir būti motyvuojančiai paskatintam už sėkmingai įgyvendintus projektus? Šis pasiūlymas Jums, susisiekite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Ekspedicijos vadybininkas (-ė)
    ID: 991
    Iki 2020-08-21, Vilnius
    Ekspedicijos vadybininkas (-ė)
    ID: 991
    Iki 2020-08-21, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Profesionali, sparčiai auganti įmonė, kurios pagrindinis tikslas – atitikti pačius aukščiausius reikalavimus ir teikti kvalifikuotą pagalbą logistikos sferoje, padėti mūsų klientams plėtoti jų verslą, efektyviai organizuojant ir teikiant ilgalaikes aukščiausios kokybės logistikos paslaugas. Didžiausias sėkmės įrodymas mums yra ilgalaikis bendradarbiavimas ir patenkinti bei laimingi mūsų verslo partneriai. Plačiai išvystytas partnerių tinklas užsienyje leidžia pasiūlyti greitą krovinių pristatymą už prieinamą kainą bet kuriuo metu, bet kurioje Europos ar NVS šalyje. Plečiame savo veiklą ir į jau sėkmingai dirbančią komandą kviečiame EKSPEDICIJOS VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę atskleisti savo potencialą ekspedijavimo srityje tarptautiniu mastu;
    - Patikimą, draugišką kolegų būrį ir ilgalaikius darbinius santykius;
    - Stabilų atlyginimą bei patrauklią motyvavimo sistemą.

    Būsite atsakingi už:
    - Krovinių gabenimo tarptautiniais ir vietiniais maršrutais organizavimą;
    - Profesionalų įmonės atstovavimą bendraujant su klientais;
    - Derybas su vietiniais ir užsienio vežėjais, jų paiešką;
    - Ilgalaikių sutarčių su vežėjais sudarymą;
    - Nustatytų tikslų vykdymą, kontrolę ir dokumentų administravimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite puikius pardavimo įgūdžius, patirties ir labai stiprią vidinę motyvaciją, skatinančią siekti užsibrėžtų tikslų ir pasiekti rezultatų;
    - Lengvai užmezgate betarpišką bendravimą ir ilgalaikį bendradarbiavimą;
    - Džiaugiatės darbu komandoje, mėgstate ir mokate operatyviai spręsti įvairias situacijas;
    - Gerai kalbate rusų bei anglų kalbomis (lenkų k. ar vokiečių k. mokėjimas – didelis privalumas);
    - Puikiai išmanote geografinį šalių žemėlapį;
    - Turite gerus skaičiavimo gebėjimus;
    - Būtų didelis privalumas - sėkminga krovinių ekspedijavimo patirtis.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1000 neto
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Jei Jums pavyks pasiekti savo ir organizacijos tikslų, turėsite galimybę siekti karjeros aukštumų. Jeigu turite aistrą aktyviam ekspedicijos/transporto vadybininko darbui ir mokate susidoroti su netikėtomis situacijomis, stresu bei pasiūlyti geriausius logistikos sprendimus, laukiame Jūsų CV.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Transporto vadybininkas (-ė)
    ID: 964
    Iki 2020-08-21, Vilnius
    Transporto vadybininkas (-ė)
    ID: 964
    Iki 2020-08-21, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame dinamiška tarptautinio krovinių vežimo įmonė, įsteigta 2009 m. Vienas svarbiausių įmonės tikslų – patenkinti klientai, todėl svarbiausias įmonės uždavinys – užtikrinti, kad darbas būtų atliekamas sklandžiai. Plečiame savo veiklą ir į jau sėkmingai dirbančią komandą, kviečiame TRANSPORTO VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir geromis darbo sąlygomis;
    - Dinamišką darbo atmosferą bendraminčių apsuptyje;
    - Darbą su išmaniomis valdymo bei kontrolės technologijomis;
    - Profesionalų ir teisingą požiūrį į darbo santykius;
    - Šiltą ir komunikabilų vadovą, kuris vertina lygiavertį bendravimą bei pasiruošęs padėti.

    Būsite atsakingi už:
    - Sklandų tarptautinių pervežimų organizavimą (Centrinės Europos kryptys);
    - Krovinių gabenimo planavimą, organizavimą, kontrolę;
    - Partneriškų santykių su esamais klientais palaikymą, optimalių sprendimų pasiūlymą bei jų savalaikį informavimą;
    - Vairuotojų darbo koordinavimą;
    - Nustatytų tikslų vykdymą, kontrolę ir dokumentų administravimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos tarptautinių arba vietinių pervežimų organizavimo patirties;
    - Sklandžiai ir laisvai bendraujate anglų ir rusų kalbomis;
    - Esate pozityvus, greitai ir paprastai prisitaikote prie kintančių aplinkybių, operatyviai randate išeitis iš įvairių situacijų;
    - Esate atsakingas bei reiklus darbo kokybei, terminams;
    - Lengvai bendraujate ir palaikote bendradarbiavimo santykius;
    - Puiku, jei turite išsilavinimą transporto, logistikos srityje, gerai išmanote geografinį šalių žemėlapį ir turite techninių žinių.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1000 Eur
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Šioje įmonėje vertinama pagarba, sąžiningumas bei atsakomybė. Esate profesionalas savo srityje, norintis tobulėti ir realizuoti save patikimoje kompanijoje - laukiame gyvenimo aprašymo! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Aktyvių pardavimų vadybininkas (-ė)
    ID: 1063
    Iki 2020-08-21, Vilnius
    Aktyvių pardavimų vadybininkas (-ė)
    ID: 1063
    Iki 2020-08-21, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    ADA Instruments – tai matavimo, diagnostikos ir kitos įrangos prekinis ženklas, skirtas statybai, geodezijai bei požeminių komunikacijų paieškai. ADA instruments pateikia profesionalią įrangą, kuriamą Europoje ir Azijoje. Šiuo metu įmonė plečiasi ir į savo komandą kviečia - AKTYVIŲ PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingus bei įdomius projektus;
    - Nuolatinius produktų ir vadybinių kompetencijų mokymus;
    - Reiklią, bet tuo pačiu smagią, darbinę atmosferą;
    - Konkurencingą rinkoje atlyginimą ir sąžiningai mokamus priedus už rezultatus.

    Būsite atsakingi už:
    - Aktyvią klientų paiešką Europoje;
    - Derybų vedimą, pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu;
    - Įmonės paslaugų pristatymą bei reprezentavimą;
    - Parduodamos produkcijos pristatymo koordinavimą;
    - Problemų, susijusių su vykdomu projektu, sprendimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos patirties dirbant su statybiniais produktais;
    - Kalbate anglų bei rusų kalbomis;
    - Darbo procese stipriai orientuojatės ties rezultatu;
    - Esate ambicingas ir atkakliai siekiate savo užsibrėžtų tikslų;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Turite puikų analitinį mąstymą;
    - Turite stiprų siekį atsakingai dirbti ir užsidirbti.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1400 eurų (priedai nuo pasiektų rezultatų)
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Jei Jūsų strateginis mąstymas ir užsispyrimas padeda įgyvendinti verslo vizijas, koncentruojatės ir dirbate vardan rezultato, norite naujų iššūkių ir atsakomybės - ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Automatikos sistemų projektų vadovas (-ė)
    ID: 1061
    Iki 2020-08-21, Vilnius
    Automatikos sistemų projektų vadovas (-ė)
    ID: 1061
    Iki 2020-08-21, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes jau virš 15 metų įrenginėjame ir modernizuojame pastatų inžinerines sistemas, įgyvendiname telekomunikacijų, apsaugos sistemų bei elektros instaliavimo projektus. Savo klientams dirbame nenuilsdami ir užtikriname aukščiausią darbų atlikimo kokybę. Šiuo metu ieškome naujo komandos nario - AUTOMATIKOS SISTEMŲ PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)

    Įmonė siūlo:
    - Visas socialines garantijas;
    - Darbą komandoje;
    - Konkurencingą, laiku mokamą atlyginimą.

    Būsite atsakingi už:
    - Pastatų (statinių) ir pramonės automatikos sistemų bei automatizuotos dalies (PVA) procesų valdymo tinklų įrengimą;
    - Objektams numatytų resursų ir medžiagų tiekimo užtikrinimą;
    - Sąmatų rengimą;
    - Automatikos sistemų proceso planavimą, organizavimą ir kontrolę;
    - Automatikos sistemų terminų, biudžetų laikymosi bei kokybės užtikrinimą;
    - Techninės dokumentacijos ruošimą, tvarkymą, darbų saugos užtikrinimą;
    - Atliktų darbų įforminimą – atliktų darbų aktų sudarymas, pateikimas;
    - Pavaldžių darbuotojų darbo koordinavimą objektuose ir jų darbo kokybės kontrolę;
    - Objektų/darbų pridavimą užsakovams ir/ar įgaliotoms institucijoms;
    - Kokybės, terminų, sąmatų ir mokėjimo grafikų laikymosi kontrolę.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite automatizacijos ir procesų valdymo kvalifikacijos atestą (privalumas);
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą;
    - Turite ne mažesnę kaip 2 m. darbo patirtį projektų valdymo srityje;
    - Gebate efektyviai koordinuoti ir kontroliuoti pavaldžių darbuotojų (elektromonterių) darbą ir darbus statybos objektuose;
    - Suprantate VVS ( vaizdo stebėjimo sistemos );
    - Pasižymite puikiais organizaciniais gebėjimais;
    - Esate iniciatyvus, atsakingas, savarankiškas;
    - Turite gerus kompiuterinius įgūdžius;
    - Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
    - Mokate rusų ir anglų kalbas (privalumas).

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1900 EUR (priklauso nuo kandidato turimos kvalifikacijos bei iškeltų tikslų ir jų įgyvendinimo)
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    ““Šioje įmonėje vertinama pagarba sau, kolegai ir klientui, svarbus sąžiningumas bei asmeninė atsakomybė. Jei esi tikslo siekiantis, norintis tobulėti ir realizuoti save - laukiame gyvenimo aprašymo! ””
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Automatikos sistemų programuotojas (-a)
    ID: 1081
    Iki 2020-08-21, Vilnius
    Automatikos sistemų programuotojas (-a)
    ID: 1081
    Iki 2020-08-21, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes jau virš 15 metų įrenginėjame ir modernizuojame pastatų inžinerines sistemas, įgyvendiname telekomunikacijų, apsaugos sistemų bei elektros instaliavimo projektus. Savo klientams dirbame nenuilsdami ir užtikriname aukščiausią darbų atlikimo kokybę. Šiuo metu ieškome naujo komandos nario - AUTOMATIKOS SISTEMŲ PROGRAMUOTOJO (-OS)!


    Įmonė siūlo:
    - Tobulėjimo galimybes;
    - Visas socialines garantijas;
    - Darbą komandoje;
    - Konkurencingą, laiku mokamą atlyginimą.
    - Darbo užmokestį, atitinkantį Jūsų turimą kvalifikaciją ir sukauptą patirtį.

    Būsite atsakingi už:
    - Automatikos sistemų procesų programavimą ir pastato valdymo sistemos kūrimą;
    - Valdiklių programavimą ir testavimą; testavimo darbų derinimą; dokumentacijos ruošimą;
    - Instrukcijos,valdymo algoritmo, logikos aprašymą, testavimo protokolus;
    - Pastato valdymo sistemos kūrimą naudojant: Siemens, Schneider ir Honeywell progaminę įrangą;
    - Bendravimą su užsakovu, apmokymų rengimą, dalyvavimą pasitarimuose;
    - Paleidimo - derinimo darbu;.
    - Prietaisų vaizdo signalų apdorojimą ir derinimą;
    - Prietaisų programinės įrangos palaikymą gamybos procesuose;
    - Pastatų (statinių) ir pramonės automatikos sistemų valdymo procesų ir automatizacijos dalies programavimą (PVA);
    - Efektyvių inžinerinių sprendimų paiešką, bei esamų darbo procesų tobulinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Aukštasis, aukštesnysis išsilavinimas automatikos, elektronikos ar elektrotechnikos srityse;
    - Darbo patirtis su Siemens, Schneider, Honeywell, Wago valdikliais būtų privalumas;
    - Gebate skaityti ir suprasti projektus, planus, schemas ir kitas technines dokumentacijas;
    - Anglų, rusų kalbos mokėjimas būtų privalumas;
    - Esate energingas (-a) , sąžiningas (-a), besidomintis (-i) naujovėmis.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 2500 EUR
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Greitas mąstymas, savarankiškumas, darbų planavimas ir organizavimas yra Tavo kasdienybė? Laukiu Tavo CV, jei esi proaktyvus ir subrendai pokyčiams!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Statybų vadovas (-ė) (kelių tiesime)
    ID: 1031
    Iki 2020-08-15, Šiauliai
    Statybų vadovas (-ė) (kelių tiesime)
    ID: 1031
    Iki 2020-08-15, Šiauliai
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB „INFES“ - jauna ir veržli įmonė, atliekanti statybų generalinės rangos darbus ir teikianti projektavimo paslaugas viešajame sektoriuje. Šiuo metu kviečiame prisijungti STATYBOS VADOVĄ (-Ę) (KELIŲ TIESIME)!

    Įmonė siūlo:
    - Dirbti su didelės vertės projektais;
    - Kvalifikaciją atitinkantį konkurencingą atlyginimą;
    - Profesionalią komandą;
    - Įmonės automobilį.

    Būsite atsakingi už:
    - Visų procesų, susijusių su objektų statyba, valdymą;
    - Konkursų subrangovams organizavimą, parinkimą bei sutarčių sudarymą;
    - Subrangovų veiklos ir sutartinių įsipareigojimų koordinavimą bei kontrolę;
    - Įmonės atstovavimą santykiuose su užsakovais.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį universitetinį inžinerinį (kelių inžinerijos) išsilavinimą;
    - Turite statybos projektų vadovo ar panašaus darbo patirties;
    - Turite galiojantį statybos vadovo atestatą (prioritetas specializacijai keliai - gatvės; paveldo);
    - Išmanote statybos valstybinius standartus, techninius reglamentus ir normas, technines sąlygas, projektinių sąmatinių, teritorijų planavimo dokumentų reikalavimus;
    - Pasižymite gerais vadovavimo, derybų įgūdžiais;
    - Esate atsakingas, darbštus, sąžiningas, turite gerus darbų planavimo įgūdžius.



    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 2690 - 3364 EUR
    Jurgita Paičienė
    “Turite puikios patirties kelių tiesime bei norite save realizuoti prisiimant didesnes atsakomybes bei iššūkius? Kandidatuokite - tai puiki galimybė siekti daugiau:)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Automobilių pardavimo vadybininkas (-ė) (Toyota)
    ID: 928
    Iki 2020-08-20, Klaipėda
    Automobilių pardavimo vadybininkas (-ė) (Toyota)
    ID: 928
    Iki 2020-08-20, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientas - UAB "Solorina" oficialus Toyota atstovas Lietuvoje, kuris užsiima naujų ir naudotų automobilių prekyba. Bendrovė taip pat teikia serviso ir automobilių aptarnavimo paslaugas. Šiuo metu į savo komandą kviečiame AUTOMOBILIŲ PARDAVIMO VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę siekti rezultatų už kuriuos sąžiningai mokami priedai; Konkurencingą skatinimo sistemą
    - Asmeninę vadovų pagalbą darbo pradžioje;
    - Draugišką ir darnų kolektyvą, kuriame vertinamas bendradarbiavimo ir palaikymo valdymo stilius;
    - Visas reikalingas darbui priemones;

    - Specializuotus mokymus ir seminarus.


    Būsite atsakingi už:
    - Ilgalaikių santykių su klientais kūrimą ir puoselėjimą;
    - Aktyvią naujų klientų paiešką;
    - Klientų aptarnavimą pagal TOYOTA standartus;
    - Kokybišką, greitą reagavimą į kliento poreikius;
    - Pardavimo proceso valdymą nuo atsakymo į užklausą iki automobilio perdavimo klientui;
    - Duomenų apie klientus valdymą CRM sistemoje.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingą patirtį pardavimuose ir mėgaujatės tai darydami:
    - Domitės automobiliais ir galėtumėte valandų valandas kalbėtis apie jų charakteristikas:)
    - Esate gyvo kontakto su klientu šalininkas;
    - Esate komunikabilus, lengvai užmezgate kontaktą ir mokate palaikyti ilgalaikius bendradarbiavimo santykius;
    - Turite stiprią vidinę motyvaciją, skatinančią užsibrėžti tikslus ir pasiekti rezultatus;
    - Mokate pristatyti informaciją ir turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius.
    - Gebate klientui pasiūlyti daugiau, nei jis tikėjosi.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1592 bruto
    Julija Stankevičiūtė
    “Svajojate apie darbą, kuriame būtų daug automobilių ir dinamikos? Turime puikų darbo pasiūlymą Jums, kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Apskaitos grupės vadovas (-ė)
    ID: 1079
    Iki 2020-08-09, Kaunas
    Apskaitos grupės vadovas (-ė)
    ID: 1079
    Iki 2020-08-09, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame „Groward Group" - viena sparčiausiai augančių žemės ūkio verslo grupių Lietuvoje, jungianti keliolika veržlių ir inovatyvių agroverslo bendrovių, kuriose dirba daugiau nei pusė tūkstančio darbuotojų. Prioritetinės mūsų veiklos kryptys – ekologija, natūralūs produktai, orientacija į aukštą produktų bei paslaugų kokybę ir pridėtinę vertę. Esame tikri, jog tolesnę sparčią verslo plėtrą visų pirma garantuos mūsų darbuotojų profesionalumas, puikus mikroklimatas ir geros jiems siūlomos darbo sąlygos.

    Šiuo metu į savo komandą Kaune kviečiame – APSKAITOS GRUPĖS VADOVĄ (-Ę).

    Įmonė siūlo:
    - Prisijungti prie perspektyvios, augančios įmonės;
    - Įdomų, dinamišką darbą bei galimybę realizuoti savo idėjas ir tobulėti;
    - Aplinką, kurioje skatinamas bendradarbiavimas, atvirumas, investuojama ir siekiama dirbti efektyviai ir šiuolaikiškai;
    - Draugišką, pozityviai nusiteikusią profesionalų komandą;
    - Kompetencijas atitinkantį darbo užmokestį;
    - Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų;
    - Tradicines šventes, darbuotojų išvykas;
    - Galimybę pasinaudoti išskirtinėmis darbuotojams skirtomis nuolaidų sistemomis.

    Būsite atsakingi už:
    - Grupės įmonių finansinės apskaitos organizavimą;
    - Grupės finansinių duomenų konsolidavimo proceso organizavimą ir konsoliduotos finansinės atskaitomybės ruošimą;
    - Apskaitos programos tinkamo diegimo ir atnaujinimo inicijavimą ir organizavimą;
    - Grupės įmonių finansinių atskaitomybių nepriklausomo audito organizavimą ir koordinavimą;
    - Mokestinių klausimų sprendimo inicijavimą ir organizavimą;
    - Grupės apskaitos politikos bei finansinės apskaitos reglamentuojančių tvarkų priežiūrą ir tobulinimą;
    - Dalyvavimą dukterinių įmonių vyr. finansininkų darbo metiniame vertinimo procese bei jų motyvacijos sistemos kūrime bei tobulinime.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos patirties optimizuojant įmonių apskaitos procesus;
    - Dirbote finansų/apskaitos vadovu (-e) ir/arba vyr. buhalteriu (-e) įmonių grupėje;
    - Sugebate dirbti dinamiškoje ir besikeičiančioje aplinkoje;
    - Mokate formuoti viziją komandai ir koordinuoti įgyvendinimą;
    - Orientuojatės į pasiekimus ir efektyvumą;
    - Turite labai geras buhalterinės apskaitos žinias;
    - Gerai mokate anglų ir rusų kalbas.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 3000 EUR
    Tatjana Andrejeva
    “Jei siekiate maksimalios vertės organizacijai, kurioje dirbate, turite gerosios vadovavimo patirties finansų/apskaitos srityje įmonių grupėje, ši darbo pozicija - Jūsų! Konfidencialumas garantuojamas. Laukiame Jūsų CV! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Technical Support Agent
    ID: 1078
    Iki 2020-08-17, Vilnius
    Technical Support Agent
    ID: 1078
    Iki 2020-08-17, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Established in 2000 in Toronto, Canada, Fleet Complete® is a leading global provider of mission critical fleet, asset and mobile workforce management solutions. For more than fifteen years, Fleet Complete has been helping business owners improve their bottom line with enhanced digital dispatching, automated fleet tracking and effective mobile resource management. The company’s recent expansion into the European and Asia-Pacific markets, Netherlands, Belgium, Denmark, Norway, Baltics, Greece, Mexico, Canada and Australia, has made Fleet Complete one of the top industry leaders in IoT (Internet of Things). Fleet Complete has won numerous awards for innovation and growth since its inception in 2000 thanks to its relentless commitment to product Innovation, Quality, Customer Focus, Productivity and People.

    MAIN BUSINESS OBJECTIVES:
    The Technical Support Agent is to deliver service and support to customers in Lithuania using and operating fleet, asset and mobile workforce management solutions, via remote connection or over the Internet. The Customer Support Agent will analyze the customers’ problems or issues, refer to the appropriate resource material or consult other experts and provide the appropriate solution. The successful incumbent will provide the highest level of service to customers (internal/external) and other company departments in accordance with company policies.

    Įmonė siūlo:
    WHY JOIN US?
    If you wish to be part of building an enthusiastic team with high ambitions, then come - join us! We offer great opportunities to exploit your knowledge and development within a vastly growing global company.

    Būsite atsakingi už:
    ESSENTIAL DUTIES & RESPONSIBILITIES:
    - Effectively troubleshoot issues with urgency, working hard to solve every customer issue on their first contact;
    - Answer all calls, emails, and live chat requests from customers who have questions regarding features or have issues relating to the app, their account, or just general inquiries;
    - Become a Fleet Complete knowledge base i.e. you will know the products inside out;
    - Represent Fleet Complete in a positive and professional manner;
    - Update internal database regarding cases with all appropriate information pertaining to your customer interactions;
    - Customer retention through relationship building;
    - Regular working hours but availability upon occasional need to work evenings, after operation hours as well as weekends.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    All applicants must posses the following:
    - Fluent in Lithuanian accompanied with fluent English is required;
    - Minimum of 2 years in customer support and administration in tech/software support role;
    - Ability to identify problems/challenges through conversation and create resolutions for customers quickly and efficiently;
    - Excellent communication skills with the ability to articulate technical issues;
    - Experience creating and maintaining customer relationships;
    - Team player with a positive attitude and the drive to go above and beyond to achieve success;
    - Manage multiple projects simultaneously and prioritize accordingly;
    - Salesforce.com experience is an asset;
    - Self-motivated with the ability to work independently.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1400-1500 EUR
    Eglė Baranauskienė
    “Nuostabi galimybė dirbti stiprioje tarptautinėje kompanijoje! Jei esi orientuotas į klientą ir pasižymi puikiais komunikacijos įgūdžiais - ši galimybė kaip tik TAU!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Kokybės inžinierius (-ė)
    ID: 1077
    Iki 2020-08-16, Mažeikiai
    Kokybės inžinierius (-ė)
    ID: 1077
    Iki 2020-08-16, Mažeikiai
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame gamybinė įmonė ABF LT, teikiame aliuminio liejimo bei CNC frezavimo ir tekinimo paslaugas, gaminame serijines detales. Dirbame galingomis 3D-CAD/CAM modeliavimo sistemomis, žinome, kaip pasiekti geriausius rezultatus mūsų klientams. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti patyrusį (-ią) KOKYBĖS INŽINIERIŲ (-Ę)!


    Įmonė siūlo:
    - Prisijungti prie sėkmingai veikiančios, stabilios ir patikimos įmonės;
    - Bendradarbiaujantį požiūrį ir pasitikėjimą;
    - Profesionalią ir draugišką aplinką;
    - Progą pritaikyti ir įgyti vertingos patirties, tobulėti ir tobulinti procesus.


    Būsite atsakingi už:
    - Metalo gaminių kokybės kontrolės organizavimą gamybinėse patalpose;
    - Išorinių ir vidinių kokybės neatitikčių analizę ir prevencijos organizavimą;
    - Kokybės vadybos sistemos ISO 9001, ISO priežiūrą/koordinavimą, vystymą, dokumentacijos tvarkymą bei darbuotojų mokymą;
    - Kokybės kontrolės dokumentacijos pagal užsakovų reikalavimus rengimą;
    - Tiekėjų kokybės analizę bei patikimumo kontrolę;
    - Procesų ir procedūrų gamyboje laikymosi kontrolę;
    - Medžiagų atsekamumo kontrolę - sertifikatų rinkimą, darbą su tiekėjais;
    - Procesų ir procedūrų gamyboje sudarymą ir jų laikymosi kontrolę.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite panašaus darbo patirties dirbant gamybinėje įmonėje;
    - Gebate laisvai skaityti techninius brėžinius ir schemas;
    - Puikiai išmanote gamybos procesus bei kokybės standartus;
    - Esate lankstus, prisitaikantis, reaguojantis, atviras problemų sprendimui "čia ir dabar";
    - Esate reiklus sau ir aplinkiniams, generuojate pokyčius, kurie Jus ir jūsų kolegas skatina tobulėjimui.


    Siūlomas atlyginimas (bruto): 2500 - 3500 EUR
    Jurgita Paičienė
    “Šis pasiūlymas yra tiems, kam “kokybė” - vienas pačių svarbiausių principų gyvenime, kam patinka gamyba bei metalo pramonė. Mielai su Jumis susipažintume ir aptartume Jūsų lūkesčius. Lauksime kandidatuojant!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Head of Marketing
    ID: 1076
    Iki 2020-07-31, Vilnius
    Head of Marketing
    ID: 1076
    Iki 2020-07-31, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    A growing group of small companies is looking for a marketing manager to work with foreign markets.
    If you have experience in managing marketing projects tailored to the sale of products in EUROPE, USA and want to contribute to the development of the store and all marketing activities (SEO, advertising, social networks), send your CV in English or Lithuanian.

    Įmonė siūlo:
    - Opportunity to adapt your experience, assemble and lead a team of other professionals;
    - An interesting and challenging work;
    - Campaign budgets that allow you to achieve your desired goals;
    - Salary that grows with achievement.

    Būsite atsakingi už:
    - Developing unique digital strategies;
    - Pitching digital strategies and ideas;
    - Proactively keeping abreast of media plans, and providing ideas including programmatic, performance, content marketing, mobile, social, etc;
    - Working in partnership with the digital and account teams;
    - Bringing group’s teams into project-based ones and leading with a strong focus on KPIs and engagement;
    - Being one step ahead in digital media trends and supporting teams with new digital marketing capabilities.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - 3+ years of successful work in a leading digital account management position in a media agency or a similar level in-house digital role;
    - 5+ years of deep experience in digital marketing: programmatic advertising, Google Ads, Facebook Ads, local online media, email marketing, website analytics, search marketing, social media;
    - Successful track record in bringing project - based teams together;
    - Passionate, creative thinker with exceptional analytical skills;
    - Ability to strategize and execute;
    - Excellent knowledge of Lithuanian and English;
    - Ability to take a leadership role in strategy development while being a hands-on manager;
    - Teamwork skills and results-oriented data-driven approach;
    - Superior communication skills;
    - Aspiration to learn and grow.


    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 3400 EUR
    Eglė Baranauskienė
    “You have experience in managing marketing projects tailored to the sale of products in EUROPE and USA? Want to contribute to the development of the store and all marketing activities (SEO, advertising, social networks)? Send your CV in English or Lithuanian.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Project & Maintenance Leader
    ID: 1075
    Iki 2020-08-13, Klaipėda
    Project & Maintenance Leader
    ID: 1075
    Iki 2020-08-13, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Espersen is a world leader in the processing of frozen fish blocks, frozen fillets, specials cuts, and breaded and deluxe puff pastry fish products, with modern production plants and non-production units in Denmark, France, Lithuania, Poland, Russia, and Vietnam.

    Our plant in Lithuania is the biggest in the processing of Cod. We are settled in Klaipėda FEZ and have a team of 345 associates.

    Currently, we are looking for passionate, skilled, and enthusiastic Project & Maintenance Leader to join and lead our production technicians team.

    Įmonė siūlo:
    - We offer you to join the company internationally recognized for the sustainable approach throughout the entire value chain and the superior quality of products delivered to the most demanding, international food companies in the world;
    - The company with a commitment to responsible, reliable and efficient corporate behavior around the world;
    - The environment where you can innovate and grow;
    - Great position for your career start within our company;
    - Friendly and highly qualified colleagues;
    - Permanent contract, with a competitive salary.

    Būsite atsakingi už:
    - Lead and manage maintenance activities;
    - Develop and sustain a proactive maintenance culture;
    - Ensure factory equipment is maintained safely and reliably;
    - Budgeting, managing maintenance costs, planning maintenance & spare parts based on monitoring system;
    - Lead the team – targets, KPI’s, tasks and time management, people development, successors & back up implementation;
    - Initiate and lead engineering, saving projects;
    - Cooperate with sister factories in Poland and Vietnam.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    We’re looking for passionate, proactive, open for a new challengers team player who has:
    - University degree in Mechanical/Electrical/Automation Engineering;
    - Relevant management experience in factory equipment maintenance or related fields (TPM knowledge);
    - Fluent written and spoken technical English;
    - Excellent communication, project, and people management skills.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 3500-4300 EUR gross monthly salary, commensurate to your professional experience.
    Tatjana Andrejeva
    “This is a great opportunity to join and grow in a well-respected company. If you feel you have skills and experience for Project & Maintenance Leader’ role and looking for the next best move in your career, please kindly send Your CV in English to Atranka360, tatjana@atranka360.lt Only candidates in interest will be informed. Confidentiality is guaranteed.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Vyr. buhalteris (-ė) - finansininkas (-ė)
    ID: 972
    Iki 2020-08-10, Palanga
    Vyr. buhalteris (-ė) - finansininkas (-ė)
    ID: 972
    Iki 2020-08-10, Palanga
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Gradiali - pušyno apsuptyje įsikūręs naujas modernus viešbutis- sanatorija, laukiantis visų, kurie trokšta pasimėgauti ramybe, įkvėpti tyro oro gurkšnį ir pasilepinti sveikatinimo procedūromis. Šiuo metu turime galimybę pasiūlyti svarbią ir įdomią poziciją finansų, apskaitos srities profesionalams - kviečiame į savo komandą VYR. BUHALTERĮ (-Ę) – FINANSININKĄ (Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Prisijungti prie patikimos, nuolat tobulėjančios įmonės;
    - Džiaugtis darbu profesionaliame, draugiškame, bendro tikslo siekiančiame kolektyve;
    - Bendradarbiaujantį vadovų požiūrį ir pasitikėjimą;
    - Puikias sąlygas realizuoti save tiek profesine, tiek komandos valdymo prasme;
    - Jūsų kompetenciją įvertinantį atlygį.

    Būsite atsakingi už:
    - Tinkamą finansinių srautų valdymą bendrovėje, buhalterinės apskaitos organizavimą ir kontrolę;
    - Ūkinių ir finansinių operacijų apskaitos teisėtumo užtikrinimą;
    - Mokestinių, finansinių ir vadybinių ataskaitų rengimą, pateikimą įmonės vadovams, valstybinėms ir finansų institucijoms;
    - Vadovų konsultavimą finansų ir apskaitos klausimais.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą apskaitos, finansų, ekonomikos srityje;
    - Esate savo srities profesionalas – turite bent 3 metų sėkmingos vyr.buhalterio, finansininko darbo patirties (viešbučio srityje būtų labai didelis privalumas);
    - Puikiai išmanote LR teisės aktus, reglamentuojančius apskaitą, mokesčius, įmonių veiklą, bei nuolat domitės naujienomis;
    - Matote ne tik buhalterinius procesus, bet ir kaip vienas ar kitas sprendimas įtakos verslą, finansines ataskaitas bei kolegų darbą;
    - Turite puikius darbo kompiuteriu įgūdžius ir patirties dirbant buhalterinės apskaitos programa (Rivilė būtų privalumas);
    - Esate analitiška, atidi, imli, pozityvi ir dalykiška asmenybė.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 2111 EUR
    Jurgita Paičienė
    “Esate finansų, apskaitos srities profesionalas šiuo metu svarstantis apie naują sėkmingą žingsnį savo karjeroje. Susisiekime! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pastato administratorius (-ė) - budėtojas (-a) (0.75 etato)
    ID: 1073
    Iki 2020-08-07, Klaipėda
    Pastato administratorius (-ė) - budėtojas (-a) (0.75 etato)
    ID: 1073
    Iki 2020-08-07, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - krovinių ekspedijavimo, sandėliavimo, laivų agentavimo, konteinerių gabenimo bei kitas logistikos paslaugas teikianti įmonė, kuri yra įsikūrusi viename moderniausių pastatų Klaipėdoje, šiuo metu kviečia prisijungti PASTATO ADMINISTRATORIŲ (-Ę) - BUDĖTOJĄ! (0.75 etato).

    Įmonė siūlo:
    - Modernią ir patogią aplinką;
    - Darbą ne visą dieną;
    - Aiškias ir konkrečias darbo funkcijas;
    - Suteikti darbo aprangos dalį (marškiniai).

    Būsite atsakingi už:
    - Į pastatą ateinančių asmenų pasitikimą ir nukreipimą;
    - Pašalinių asmenų į pastatą neįleidimą;
    - Budėjimo žurnalo pildymą;
    - Kamerų stebėjimą monitoriuose;
    - Kasdienę patalpų patikrą (uždaryti langus/patikrinti signalizaciją);
    - Pastato patalpų raktų saugojimą ir išdavimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Norite ramaus ir sėdimo darbo;
    - Noriai bendraujate ir esate malonus;
    - Norėtumėte dirbti ne visą darbo dieną.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 520 EUR
    Julija Stankevičiūtė
    “Vengiate stresinio darbo, o darbas ne visą dieną Jums yra tinkamas ir norimas! Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti

Džiaugiamės pelnę Jūsų pasitikėjimą!

Daugiau atsiliepimų