Naujausi darbo pasiūlymai

Transporto paslaugų pardavimo projekto vadovas (-ė)

MiestasKlaipėda
Aplikuoti iki2024-09-19

Apie įmonę

UAB "Parsekas" – tai greitai auganti įmonė, kuri pasižymi inovatyviu požiūriu į logistikos sektorių. Siekiame ne tik atitikti, bet ir viršyti rinkos lūkesčius, teikdami nestandartinius sprendimus ir užsiimdami įvairių sudėtingumų projektų vystymu. Įmonės vadovas yra orientuotas į palaikymą ir profesionalumą, suteikiant darbuotojams laisvę veikti ir įgyvendinti savo idėjas. Taip pat didelis dėmesys skiriamas darbuotojų tobulėjimui: mokymai, motyvacinės stovyklos, skatinamas dalyvavimas sportiniuose ir socialiniuose projektuose.

UAB "Parsekas"

Pilies g. 8

Ką siūlome:

- Dinamišką darbo aplinką bei plačias profesinio augimo galimybes.
- Įdomius ir nestandartinių sprendimų kupinus projektus tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.
- Motyvacinę sistemą, apimančią priedus už pasiektus darbo rezultatus.
- Palaikantį vadovavimo stilių ir atvirą bendravimą, skatinantį naujoves ir kūrybiškumą.
- Visas darbui reikalingas priemones (automobilis, kompiuteris, telefonas ir pan.)

Darbo pobūdis:

- Aktyvi klientų paieška ir kontaktų užmezgimas Lietuvoje bei Europoje – užmegzite ir palaikysite ryšius su klientais vizituodami, bendraudami telefonu, rašydami laiškus ir naudodami kitus komunikacijos kanalus, kas tiesiogiai įtakoja įmonės plėtrą ir pelningumą.
- Darbas su krovinių biržomis ir spot krovinių paieška – seksite rinkos pokyčius ir efektyviai valdysite krovinių srautus, užtikrindami greitą ir tikslų klientų aptarnavimą.
- Rinkos analizė ir pokyčių stebėjimas – nuolatos seksite rinkos tendencijas, analizuosite duomenis ir prognozuosite pokyčius, siekiant priimti sprendimus, kurie skatintų įmonės augimą.
- Glaudus bendradarbiavimas su transporto vadybininkais ir problemų sprendimas – dirbsite kartu su transporto komanda, siekdami rasti efektyvius logistikos sprendimus ir greitai spręsti kilusias problemas.
-Efektyvi komunikacija su klientais ir partneriais, ryšių palaikymas bei duomenų bazės atnaujinimas – užtikrinsite sklandų informacijos srautą tarp įmonės ir jos partnerių, nuolat atnaujindami ir tvarkydami reikiamus duomenis, kad užtikrintumėte aukščiausią paslaugų kokybę.
- Derybų vedimas, pasiūlymų rengimas, sutarčių sudarymas ir dokumentų tvarkymas – atstovausite įmonę derybose, ruošite komercinius pasiūlymus, sudarysite sutartis ir tvarkysite reikalingus dokumentus, siekiant garantuoti sklandžią ir efektyvią veiklą.

Reikalavimai darbuotojui:

- Ne mažesnė kaip 2 metų patirtis logistikos pardavimų sektoriuje – patirtis suteikia reikiamus įgūdžius ir žinias, kurios yra būtinos veiksmingam klientų valdymui ir pardavimų didinimui.
- Krovinių gabenimo ypatumų išmanymas – specifinis sektoriaus išmanymas yra būtinas norint veiksmingai valdyti logistikos procesus.
- Geri rusų ir anglų kalbos įgūdžiai, žodžiu bei raštu – būtini tarptautiniam bendravimui ir deryboms.
- Geri derybų vedimo įgūdžiai – svarbu norint pasiekti palankias sutartis ir sąlygas įmonei.
- Kompiuterinis raštingumas (MS Office) – reikalingas duomenų analizei, ataskaitų ruošimui ir kasdieniniam darbui.
Privalumas:
-
Patirtis dirbant su CRM programa.



Siūlomas atlyginimas (bruto): 2454 – 3636 per mėnesį fiksuota atlyginimo dalis, plius priedai nuo darbo rezultatų.

Matote save šioje kompanijoje, tik kitoje pozicijoje?

Papasakokite mums apie savo patirtį ir motyvaciją, o mes pasirūpinsime, jog tai pasiektų darbdavį tiesiogiai!

Susisiekite su mumis

Atranka360 komentaras

Šią atranką vykdo:
Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

Dovilė Paulauskienė

Siekiate karjeros pokyčių? Paruošėme įrankius motyvacijai įvertinti ir įgūdžiams gerinti.

Grįžti į visus pasiūlymus