Prisijungę prie Fleet Complete:
- Būsite apsupti talentingų, palaikančių ir nuostabių kolegų Lietuvoje ir Europoje.
- Galėsite išsirinkti privatų sveikatos draudimą arba sporto paketą.
- Mums patinka linksmintis, todėl užtikriname komandines veiklas, įmonės renginius ir reguliarius “Happy hours” ofise.
- Skatiname komandas bendradarbiauti biure, tačiau neribojame darbo iš namų.
- Turėsite galimybę pirmadienį ir penktadienį dirbti iš namų.
Pagrindinės funkcijos:
- Užsakymų iš klientų priėmimas telefonu, el.paštu.
- Užsakymų suvedimas į sistemą (Salesforce ir kt.), apdorojimas ir kontrolė.
- Užsakymų paskirstymas montavimo komandoms, organizavimas ir kontrolė.
- Užsakymų abonentinių mokesčių administravimas.
- Ataskaitų ruošimas.
Reikalavimai:
- Geras anglų ir lietuvių kalbų žodžiu ir raštu mokėjimas.
- Dėmesys detalėms, užtikrinantis tinkamą užsakymų duomenų tvarkymą.
- Gebėjimas organizuoti savo darbą dinamiškoje aplinkoje, atlikti kelias užduotis vienu metu ir savarankiškai nustatyti jų pirmenybę pagal svarbą.
- Komunikabilumas, komandinio bendradarbiavimo įgūdžiai ir orientacija į klientą.
- Pažangios Microsoft O365 programų žinios, darbo su SalesForce programa patirtis būtų privalumas.
Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 2096 eur iki 2455 eur
Atranka360 komentaras
Jei jaučiate, kad šis aprašymas puikiai atitinka Jūsų siekius ir patirtį, nedelskite ir prisijunkite prie mūsų komandos!
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė