Įmonė siūlo:
- Įdomų darbą su tarptautiniais projektais.
- Profesionalią ir palaikančią komandą.
- Augimo galimybes ir atvirą erdvę tavo idėjoms.
- Konkurencingą atlyginimą, priklausantį nuo patirties ir rezultatų.
Tavo atsakomybės:
- Naujų klientų paieška ir ilgalaikio bendradarbiavimo su jais užtikrinimas.
- Glaudžių santykių su esamais klientais palaikymas, užtikrinant aukščiausią aptarnavimo kokybę.
- Įmonės atstovavimas viešųjų pirkimų ir aukcionų procedūrose.
- Komercinių pasiūlymų klientams teikimas.
- Klientų duomenų bazės valdymas ir administravimas.
Mes tikimės iš Tavęs:
- Ne mažesnės nei 2 metų sėkmingos patirties pardavimuose uosto arba gamybinėse įmonėse (didelis privalumas – atliekų sektoriuje).
- Gebėjimo bendradarbiauti su įvairiomis suinteresuotomis šalimis (B2B sektorius, valstybinės institucijos ir pan.).
- Projektų valdymo žinių, gebėjimo sklandžiai dėstyti mintis raštu, kruopštumo, atidumo detalėms ir analitinių sugebėjimų.
- Puikių bendravimo įgūdžių anglų k./rusų k. tiek raštu, tiek žodžiu.
- Patirties dirbant su viešaisiais pirkimais.
- Puikių komunikacinių ir derybinių įgūdžių, gebėjimo valdyti didelės apimties informaciją vienu metu.
- Gebėjimo operatyviai ir konstruktyviai spręsti problemas, teikti pasiūlymus.
- Aukštojo arba aukštesniojo išsilavinimas.
Siūlomas atlyginimas (bruto): 2450 - 3350 Eur.
Atranka360 komentaras
Skamba kaip Tavo vieta? Siųsk savo CV – susisieksime su atrinktais kandidatais ir papasakosime daugiau!
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė