Pateikti CVar

Šiuo metu ieškome

Rūšiuoti pagal:
Visos sritys
  • Administratorius (-ė) (notarų biure)
    ID: 738
    Iki 2020-06-26, Klaipėda
    Administratorius (-ė) (notarų biure)
    ID: 738
    Iki 2020-06-26, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie organizaciją
    Notarų biuras, įsikūręs moderniame verslo centre kviečia prie komandos prisijungti ADMINISTRATORIŲ (-Ę)!

    Organizacija siūlo:
    - Aiškiai apibrėžtas darbo funkcijas ir tikslus;
    - Sąlygas, skatinančias tobulėti ir ugdyti kompetencijas;
    - Aiškius lūkesčius Jūsų darbo atžvilgiu.

    Būsite atsakingi už:
    - Profesionalų klientų pasitikimą ir pirminės informacijos suteikimą;
    - Įvairios kasdieninės dokumentacijos tvarkymą ir administravimą;
    - Sklandaus biuro darbo organizavimą ir bendros tvarkos priežiūrą biure;
    - Sąskaitų administravimą;
    - Pirminių dokumentų rengimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Gebate savarankiškai, organizuotai ir atsakingai atlikti Jums patikėtas užduotis, nes planuojate savo laiką ir laiku jas įgyvendinate;
    - Ypatingą dėmesį skiriate rengiamų dokumentų tvarkai, struktūrai ir turiniui;
    - Gebate greitai ir sklandžiai suformuluoti bei užrašyti tekstą taisyklinga lietuvių kalba;
    - Norite dirbti įstaigoje, kurioje labai svarbu: pagarba ir profesionalus darbo atlikimas;
    - Domitės teisės aktualijomis ir norite tobulintis šioje srityje;
    - Esate veiklus, džiuginate kitus savo pozityvumu.
    Julija Stankevičiūtė
    “Jei vertinate administratoriaus pareigas kaip puikią galimybę realizuoti norą organizuoti, sisteminti informaciją, bendrauti, padėti kitiems, kurti ir palaikyti profesionalią ir pozityvią aplinką - KANDIDATUOKITE! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Operacijų vadovas ( -ė) (fumigavimas, dezinfekcija)
    ID: 1047
    Iki 2020-06-19, Klaipėda
    Operacijų vadovas ( -ė) (fumigavimas, dezinfekcija)
    ID: 1047
    Iki 2020-06-19, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie organizaciją
    Esame didelė tarptautinė įmonė, užsiimanti fumigacijos, dezinfekcijos ir dezincekcijos darbų organizavimu. Šiuo metu į savo komandą kviečiame turintį patirties šioje srityje - Operacijų vadovą ( -ę) (fumigavimas, dezinfekcija)!

    Organizacija siūlo:
    - Ambicingą darbą vystant įmonę Klaipėdoje;
    - Darbą tarptautinėje kompanijoje su aukščiausiais veiklos standartais;
    - Geras darbo sąlygas ir visas rezultatyviam darbui reikalingas priemones;
    - Ilgalaikę perspektyvą.

    Būsite atsakingi už:
    - Fumigacijos, dezinfekcijos ir dezincekcijos darbų organizavimą ir vykdymą bei suteiktų paslaugų kokybę;
    - Sprendimų priėmimą kiek ir kokių fumigantų naudoti konkretaus objekto fumigavimo darbams;
    - Darbą su klientais, naujų klientų paiešką, esamų klientų aptarnavimą;
    - Įmonės atitikimą Lietuvos kenkėjų kontrolės ir fumigavimo reikalavimams;
    - Pagalbą ruošiant įmonės dokumentus, Gafta reikalavimų atitikimui;
    - Teisės aktus atitinkančių darbo patalpų įrengimą;
    - Komandos formavimą (fumigavimo darbų atlikimui);
    - Reikalingų darbo priemonių užtikrinimą, įsigijimą bei utilizavimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą biomedicinos mokslų srityje (biologijos, visuomenės sveikatos, medicininį išsilavinimą);
    - Turite sertifikatus bei esate išklausę kursus, reikalingus dirbti šioje srityje;
    - Turite analogiškos patirties - tai laikytume DIDŽIULIU PRIVALUMU;
    - Kalbate bei skaitote anglų kalba;
    - Pasižymite labai aukštu atsakomybės lygiu bei reiklumu kokybei;
    - Esate organizuotas, savarankiškas, greitai orientuojatės aplinkoje;
    - Gebate lanksčiai spręsti "čia ir dabar" susidariusias problemines situacijas;
    - Esate tas, kuris mėgstate augti asmeniškai ir turite ambicijų pasiekti aukštus rezultatus.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 2511 eur (už gerus darbo rezultatus mokami priedai)
    Jurgita Paičienė
    “Norite dirbti tarptautinėje kompanijoje? Prisidėti prie jos vystymo? Laukiame Jūsų cv:) Mes suteiksime Jums puikias darbo sąlygas bei konkurencingą atlygį!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • NVS plėtros vadybininkas (-ė)
    ID: 1045
    Iki 2020-06-10, Vilnius
    NVS plėtros vadybininkas (-ė)
    ID: 1045
    Iki 2020-06-10, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Jau 9 metus iš eilės pelnome „Stipriausios Lietuvoje“ įmonės statusą! Dirbame tarptautinio krovinių pervežimo rinkoje ir nuolat augame bei plečiamės ne tik apimtimi, bet ir savo darbuotojų kompetencijomis. Per 24 savo veiklos metus, kaip įmonė savo darbu užtikrinome patikimą ir saugų krovinių gabenimą tarptautiniais maršrutais bei išaugome iki beveik 850 darbuotojų ir 400 krovininių automobilių. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti NVS PLĖTROS VADYBININKĄ!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę atskleisti savo potencialą logistikos srityje tarptautiniu mastu;
    - Ne tik darbą biure - keliausite į užsienio mandiruotes;
    - Dalyvavimą tarptautinėse parodose - akiračio plėtimą ir daug naujų pažinčių;
    - Jūsų kompetenciją ir patirtį logistikos srityje atitinkančią motyvavimo sistemą;
    - Įdomų, azartišką darbą profesionaliame ir draugiškame kolektyve;
    - Geras darbo sąlygas sparčiai augančioje įmonėje;
    - Galimybę realizuoti save bei tobulėti;
    - Galimybę pasirinkti darbo vietą Vilniuje ar Šiauliuose.

    Būsite atsakingi už:
    - Kompanijos pozicijos rinkoje stiprinimą;
    - Ryšių su potencialiais klientais uzmezgimą ir santykių palaikymą;
    - Nuolatinę klientų poreikių analizę;
    - Informacijos apie imonės paslaugas teikimą;
    - Komercinių pasiūlymų klientams ruošimą;
    - Sėkmingą sutarčių pasirašymą;
    - Tęstininio bendravimo su klientais užtikrinimą;
    - Abipusių įsipareigojimų vykdymo bei aptarnavimo lygio kontrolės užtikrinimą;
    - Pardavimo planų įgyvendinimą;
    - Potencialių klientų lankymą (Rusijoje);
    - Įmonės atstovavimą tarptautinėse parodose.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite ne mažiau 3 metų sėkmingos B2B pardavimų patirties su Rusijos rinka;
    - Puikiai kalbate rusų ir anglų kalbomis (C1/C2 lygis);
    - Gebate analizuoti tarptautinę krovinių pervežimo rinką, prognozuoti jos pokyčius;
    - Esate tikslo siekianti, analitiška, iniciatyvi asmenybė;
    - Lanksčiai reaguojate į neplanuotas situacijas;
    - Turite puikius bendravimo ir derybininko sugebėjimus;
    - Esate orientuotas į klientą ir nuolat siekiate geriausių rezultatų.


    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1650 Eur bruto bandomuoju laikotarpiu, nuo 2000 Eur bruto po bandomojo l. + priedai atsižvelgiant į pasiektus rezultatus
    Eglė Baranauskienė
    “Ieškome kalbančio rusų ir anglų kalbomis, savarankiško, atsakingo ir į rezultatą orientuoto žmogaus, kuris turi patirties ir siekia savirealizacijos bei tobulėjimo B2B pardavimų Rusijos rinkai srityje! Jei toks esate, būtinai kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų vadybininkas (-ė) italų kalba
    ID: 1046
    Iki 2020-06-10, Vilnius
    Pardavimų vadybininkas (-ė) italų kalba
    ID: 1046
    Iki 2020-06-10, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Nuo 1995 m. sėkmingai dirbame tarptautinio krovinių pervežimo rinkoje. Pradėję savo veiklą nuo 10 automobilių, nuolat augame ir plečiamės ne tik apimtimi, bet ir savo darbuotojų kompetencija. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę) ITALŲ KALBA!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę atskleisti savo potencialą logistikos srityje tarptautiniu mastu;
    - Konkurencingą atlyginimą ir priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
    - Įdomų, azartišką darbą profesionaliame ir draugiškame kolektyve;
    - Geras darbo sąlygas sparčiai augančioje įmonėje;
    - Galimybę realizuoti save bei tobulėti;
    - Galimybę pasirinkti darbo vietą Vilniuje arba Šiauliuose;
    - Šaunų kolektyvą, turintį savas tradicijas ir niekuomet nepraleidžiantį švenčių!


    Būsite atsakingi už:
    - Ryšių su potencialiais įmonės klientais palaikymą;
    - Įmonės atstovavimą parduodant paslaugas, informacijos apie jas teikimą;
    - Klientų poreikių analizavimą;
    - Komercinių pasiūlymų klientams teikimą;
    - Ilgalaikių santykių su klientais palaikymą;
    - Sutarčių pasirašymą ir tęstinio bendravimo užtikrinimą;
    - Abipusių įsipareigojimų vykdymo bei aptarnavimo lygio kontrolės užtikrinimą.



    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite ne mažiau 3 metų sėkmingos B2B pardavimų patirties su Italijos rinka;
    - Gerai mokate italų kalbą (C1/C2 lygis);
    - Geras anglų kalbos mokėjimas - didelis privalumas;
    - Gebate analizuoti tarptautinę krovinių pervežimo rinką, prognozuoti jos pokyčius;
    - Esate aktyviai bendraujantis (-i), gebantis (-i) spręsti konfliktines situacijas ir nebijote iššukių;
    - Esate motyvuotas (-a) siekti tikslo ir orientuotas į klientą;
    - Turite puikūs bendravimo, derybinius įgūdžius.



    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1650 Eur bruto bandomuoju laikotarpiu, nuo 2000 Eur bruto po bandomojo l. + priedai atsižvelgiant į pasiektus rezultatus
    Eglė Baranauskienė
    “Esate ne šiaip patyręs transporto paslaugų pardavėjas, o pardavėjas, kalbantis ITALIŠKAI?! Norite dirbti stabilioje, ilgametes tradicijas turinčioje įmonėje? Tai Jūsų šansas! Siųskite savo CV jau dabar!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų - rinkodaros vadybininkas (-ė) (Švedų kalba)
    ID: 1043
    Iki 2020-06-18, Klaipėda
    Pardavimų - rinkodaros vadybininkas (-ė) (Švedų kalba)
    ID: 1043
    Iki 2020-06-18, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    „Be-Ge Baltic“, UAB, veikla – pramoninis transporto priemonių sėdynių, baldų, neįgaliųjų vežimėlių užvalkalų siuvimas, sėdynių apvilkimas ir surinkimas. Įmonė priklauso tarptautiniam Be-Ge koncernui, savo veiklą pradėjusiam 1934 m. Švedijoje.

    Mūsų stipriosios pusės – finansinis stabilumas, patirtis ir žinios – padeda kurti ir išlaikyti ilgalaikius santykius su klientais. Profesionali komanda, maža darbuotojų kaita sudaro sąlygas lankstumui gamyboje, stabiliai kokybei bei pristatymų tikslumui.

    Šiuo metu stipriname savo komandą ir kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ - RINKODAROS VADYBININKĄ (-Ę)

    Įmonė siūlo:
    - Prisijungti prie sėkmingai veikiančios, stabilios ir patikimos įmonės;
    - Įdomią ir dinamišką veiklą;
    - Savirealizaciją bei tobulėjimą skatinančią aplinką;
    - Bendradarbiaujantį požiūrį ir pasitikėjimą;
    - Kolegų profesionalumą ir draugiškumą;
    - Motyvuojantį atlygį ir patrauklų papildomų naudų paketą.

    Būsite atsakingi už:
    - Sklandaus ir sėkmingo bendradarbiavimo su esamais klientais užtikrinimą;
    - Naujų klientų pritraukimą;
    - Rinkodaros planų, projektų rengimą ir įgyvendinimą;
    - Rinkodaros priemonių priežiūrą, atnaujinimą ir naujų kūrimą;
    - Bendrovės atstovavimą vietinėse ir tarptautinėse parodose bei verslo renginiuose;
    - Kainodaros formavimą ir komercinių pasiūlymų rengimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite B2B pardavimų ir su rinkodara susijusios patirties tarptautinėje aplinkoje (gamybos įmonėje būtų privalumas);
    - Laisvai bendraujate (žodžiu ir raštu) anglų ir švedų (arba vokiečių) kalbomis;
    - Esate įgijęs aukštąjį verslo vadybos, marketingo, ekonomikos išsilavinimą;
    - Galite pasigirti nepriekaištinga dalykine ir asmenine reputacija;
    - Mėgstate bendrauti, esate diplomatiškas (-a) ir mokate palaikyti profesionalius santykius;
    - Pasižymite puikiais organizaciniais įgūdžiais, Jums lengva planuoti ir nusistatyti prioritetus;
    - Jūsų labai geri verbaliniai ir vizualiniai komunikaciniai sugebėjimai, esate lakoniškas (-a) ir atidus detalėms.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1350 iki 2000 EUR bruto. Galutinis atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato kompetencijų.
    Tatjana Andrejeva
    “Ieškome bendraujančio švedų kalba, savarankiško, atsakingo ir pozityvaus žmogaus, kuris turi patirties ir siekia savirealizacijos bei tobulėjimo pardavimų - rinkodaros srityje! Jei toks esate, būtinai kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Administratorė (-ius)
    ID: 1042
    Iki 2020-06-18, Klaipėda
    Administratorė (-ius)
    ID: 1042
    Iki 2020-06-18, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    „Be-Ge Baltic“, UAB, veikla – pramoninis transporto priemonių sėdynių, baldų, neįgaliųjų vežimėlių užvalkalų siuvimas, sėdynių apvilkimas ir surinkimas. Įmonė priklauso tarptautiniam Be-Ge koncernui, savo veiklą pradėjusiam 1934 m. Švedijoje.

    Mūsų stipriosios pusės – finansinis stabilumas, patirtis ir žinios – padeda kurti ir išlaikyti ilgalaikius santykius su klientais. Profesionali komanda, maža darbuotojų kaita sudaro sąlygas lankstumui gamyboje, stabiliai kokybei bei pristatymų tikslumui.

    Šiuo metu kviečiame į savo komandą ADMINISTRATORĘ (-ių)!

    Įmonė siūlo:
    - Prisijungti prie sėkmingai veikiančios, stabilios ir patikimos įmonės;
    - Profesionalią ir draugišką aplinką;
    - Bendradarbiaujantį požiūrį ir pasitikėjimą;
    - Puikias sąlygas pritaikyti savo kompetencijas ir įgyti vertingos patirties;
    - Motyvuojantį papildomų naudų paketą.

    Būsite atsakingi už:
    - Sėkmingos biuro veiklos ir pozityvios atmosferos užtikrinimą;
    - Tinkamą informacijos srautų paskirstymą;
    - Dokumentų rengimą, administravimą ir valdymą;
    - Bendravimą ir informacijos teikimą įmonės klientams ir svečiams;
    - Visapusišką pagalbą direktorei ir kolegoms;
    - Dalyvavimą organizuojant įmonės renginius.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Skleidžiate aplink save pozityvumą, o rūpintis kitais Jums savaime suprantamas dalykas;
    - Puikiai suprantate, kalbate ir rašote anglų, lietuvių kalbomis (švedų kalba būtų privalumas);
    - Turite aukštąjį išsilavinimą, dokumentų valdymo patirties;
    - Gerai dirbate MS Office programomis ir „draugaujate“ su biuro technika;
    - Išmanote dalykinį etiketą ir esate įžvalgi (-us);
    - Gerai planuojate laiką, pasižymite organizaciniais gebėjimais, esate imli (-us) ir atidi (-us);
    - Dirbote panašų biuro administravimo ar vadovo asistento darbą (būtų labai didelis privalumas).

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 900 -1050 EUR bruto. Galutinis atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato kompetencijų.
    Tatjana Andrejeva
    “Laukiame kandidatų, kuriems artimas atsakingas požiūris į sklandžius įmonės procesus, kurie realizuoja save padedant kitiems, organizuojant, kuriant ir palaikant profesionalią ir pozityvią aplinką! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Projektų inžinierius (-ė)
    ID: 1044
    Iki 2020-06-18, Mažeikiai
    Projektų inžinierius (-ė)
    ID: 1044
    Iki 2020-06-18, Mažeikiai
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame Lietuvos ekonomikai reikšmingas verslo vienetas. Įeiname į TOP 10 pelningiausių Lietuvoje įmonių sąrašą. Mūsų istorijoje eilė laimėjimų, bylojančių tarptautinį mūsų veiklos ir gaminamos produkcijos pripažinimą. Keletą kartų esame pripažinti „Metų eksportuotoja“, esame Nacionalinio atsakingo verslo įmonių tinklo narė, mums suteiktos „Lietuvos metų gaminio“, „100 – mečio investicijos“, „Patikimiausios įmonės“ ir kitos nominacijos.

    Šiuo metu kviečiame į savo komandą Mažeikiuose PROJEKTŲ INŽINIERIŲ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą tarptautinėje, patikimoje įmonėje;
    - Galimybę kartu su komanda įgyvendinti įdomius, didelės vertės ir apimties inžinerinius projektus;
    - Profesionalią ir demokratišką darbo aplinką, draugišką kolektyvą;
    - Unikalią patirtį ir ilgalaikę perspektyvą kaip savo srities profesionalui;
    - Stabilumą, motyvuojantį atlygį ir patrauklų papildomų naudų paketą.

    Būsite atsakingi už:
    - Dalyvavimą projekto inicijavimo, vystymo ir vykdymo veikloje;
    - Projekto įgyvendinimui reikalingų pirkimų proceso dokumentų rengimo, derinimo/ įvertinimo organizavimą;
    - Bendradarbiavimą su projektavimo darbų rangovais ir projektavimo metu iškylančių techninių klausimų sprendimą;
    - Statybos metu iškylančių techninių klausimų sprendimą;
    - Dalyvavimą užbaigiant projektą: paleidimo/ derinimo darbų organizavimą, reikalingos dokumentacijos parengimą, defektų šalinimo kontroliavimą ir kt.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį inžinerinį išsilavinimą;
    - Žinote techninės įrangos projektavimo standartus, statybų normatyvinių dokumentų pagrindus, mokate skaityti brėžinius;
    - Jūsų geri anglų kalbos (rusų kalba – būtų privalumas) ir darbo kompiuteriu (MS Office, Visio, Microsoft Project) įgūdžiai;
    - Gebate analitiškai ir konceptualiai mąstyti;
    - Mokate sisteminti ir analizuoti informaciją;
    - Turite puikius komandinio darbo ir bendradarbiavimo įgūdžius.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 2469 EUR bruto
    Tatjana Andrejeva
    “Esate inžinierius (-ė), kuris šiuo metu ieško patikimos įmonės, profesionalios aplinkos, geros komandos, didelių ir įdomių projektų – siųskite savo gyvenimo aprašymą mums. Malonu bus susipažinti ir aptarti Jūsų lūkesčius.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų vadovas (-ė) (metalo konstrukcijų gamybos paslauga)
    ID: 1041
    Iki 2020-05-30, Klaipėda
    Pardavimų vadovas (-ė) (metalo konstrukcijų gamybos paslauga)
    ID: 1041
    Iki 2020-05-30, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - įmonė, kurios pagrindinė veikla – sudėtingų, aukštos kvalifikacijos reikalaujančių metalo konstrukcijų gamyba, mechaninis metalo apdirbimas, mašinų ir mechanizmų detalių gamyba bei restauravimas. Įmonė sėkmingai dirba naftos, dujų, ofšorinėse bei atsinaujinančios energetikos rinkose. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ VADOVĄ (-Ę) (metalo konstrukcijų gamybos paslauga)!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę dirbti vienoje iš didžiausių pramonės įmonių Lietuvoje;
    - Platų veikimo diapazoną ir galimybę pritaikyti Jūsų Know-how;
    - Ilgalaikę perspektyvą;
    - Konkurencingą darbo užmokestį bei papildomų naudų paketą.


    Būsite atsakingi už:
    - Metalo konstrukcijų gamybos paslaugos pardavimą Lietuvos bei užsienio rinkose;
    - Naujų pardavimo kanalų, partnerių paiešką;
    - Kliento norus ir galimybes atitinkančių pasiūlymų pateikimą.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštajį išsilavinimą (laivų inžinerija, mechanikos inžinerija ar pan. srityse);
    - Puikiai kalbate anglų bei rusų kalbomis;
    - Gebate įžvelgti verslo plėtros galimybes;
    - Esate pozityvus, lengvai ir laisvai bendraujate, logiškai ir nuosekliai išreiškiate savo mintis, bei gebate daryti įtaką kitiems.



    Siūlomas atlyginimas (bruto): 2500-3365 EUR
    Jurgita Paičienė
    “Vengiate rutininio darbo, o naujų kontaktų užmezgimas Jums yra malonumas! Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Projektų vadovas (-ė) - sąmatininkas (-ė)
    ID: 266
    Iki 2020-05-30, Klaipėda
    Projektų vadovas (-ė) - sąmatininkas (-ė)
    ID: 266
    Iki 2020-05-30, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė, kurios pagrindinė veikla – sudėtingų, aukštos kvalifikacijos reikalaujančių metalo konstrukcijų gamyba, mechaninis metalo apdirbimas, mašinų ir mechanizmų detalių gamyba bei restauravimas. Įmonė sėkmingai dirba naftos, dujų, ofšorinėse bei atsinaujinančios energetikos rinkose. Šiuo metu į savo komandą kviečia PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę) - SĄMATININKĄ (-Ę).

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę dirbti vienoje iš didžiausių pramonės įmonių Lietuvoje;
    - Jūsų kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį;
    - Ilgalaikius darbo santykius;
    - Sąlygas sėkmingai dirbti ir siekti rezultatų, mokymus, kvalifikacijos kėlimo galimybes.

    Būsite atsakingi už:
    - Metalo projektų specifikacijos įvertinimą - darbų sąmatos sudarymą;
    - Darbų apimčių koordinavimą;
    - Medžiagų sąnaudų kontrolę;
    - Sutarčių su užsakovu sudarymą;
    - Efektyvų ir racionalų projektų valdymo užtikrinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį techninės/mechaninės/statybinės pakraipos išsilavinimą;
    - Turite daugiau kaip 3 metus darbo patirties sąmatų skaičiavime;
    - Pasižymite komunikabilumu, atsakingumu bei atidumu detalėms;
    - Puikiai kalbate anglų bei rusų kalbomis.


    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1980-3365 EUR
    Jurgita Paičienė
    “Jei esate reiklus sau ir aplinkiniams, siekdamas tikslo lanksčiai prisitaikote prie aplinkybių ir kuriate pridėtinę vertę įmonei, mes Jums siūlome puikias darbo sąlygas bei atlygį, atitinkantį Jūsų kompetenciją!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Vadovo asistentas (-ė)
    ID: 1039
    Iki 2020-06-13, Vilnius
    Vadovo asistentas (-ė)
    ID: 1039
    Iki 2020-06-13, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - įmonė, kuri eksportuoja ir importuoja pjautinę bei apvalią medieną. Rinkos, kuriose vykdoma veikla siekia nuo Saudo Arabijos iki Hong Kongo. Į savo komandą kviečiame prisijungti veiklų VADOVO ASISTENTĄ (-Ę).

    Įmonė siūlo:
    - Iššūkių turinčią poziciją vienoje įdomiausių savo srities kompanijų;
    - Platų ir įdomų atsakomybių lauką - ir galimybę siekti karjeros;
    - Dalykiškų ir bendradarbiaujančių vadovų ir kolegų palaikymą;
    - Puikias darbo sąlygas perspektyvioje ir dinamiškoje aplinkoje.

    Būsite atsakingi už:
    - Įmonės atstovavimą valstybinių institucijų lygmeny;
    - Sklandaus biuro darbo organizavimą ir bendros tvarkos priežiūrą;
    - Sutarčių rengimą, sąskaitų išrašymą, įvairios korespondecijos tvarkymą lietuvių, anglų ir rusų kalbomis;
    - Bendravimą su tarptautinio lygio klientais, tiekėjais, valstybinių institucijų atstovais;
    - Transporto užsakymo dokumentacijos rengimą;
    - Kanceliarinių priemonių ir kitų reprezentacinių priemonių tiekimą;
    - Pagalbą specialistams atskiruose darbuose.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite ryžto patikėtą darbą atlikti savarankiškai nuo pradžios iki galutinio rezultato;
    - Esate veržlaus mąstymo su pozityviu požiūriu – į priekį numatote, čia ir dabar veikiate su nuoširdžiai veikliu nusiteikimu;
    - Turite puikius komandinio darbo ir organizacinius įgūdžius;
    - Esate kūrybiškas, iniciatyvus, orientuotas į rezultatą ir norite tobulėti;
    - Puikiai draugaujate su įvairiomis kompiuterinėmis programomis;
    - Turite geras anglų ir rusų k. žinias;
    - Turite vairuotojo pažymėjimą.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1500 eur (bruto)
    Julija Stankevičiūtė
    “Greitas mąstymas, kruopštumas, darbų planavimas ir organizavimas yra Jūsų kasdienybė? Šią poziciją rekomenduojame tiems, kurie nori darbe dinamikos bei komandinio darbo. Laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų vadybininkas (-ė)
    ID: 959
    Iki 2020-06-12, Kaunas
    Pardavimų vadybininkas (-ė)
    ID: 959
    Iki 2020-06-12, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame didmeninės prekybos buitine technika įmonė, atstovaujanti Europoje pripažintus gamintojus ir sėkmingai veikianti jau daugiau nei 15 metų. Šiuo metu prie savo profesionalios ir draugiškos komandos kviečiame prisijungti ambicingą, savarankišką ir į rezultatą orientuotą PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir dinamišką darbą gerai klientų žinomoje kompanijoje;
    - Visas galimybes ambicingiems tikslams įgyvendinti;
    - Profesionalių kolegų ir vadovų pagalbą.

    Būsite atsakingi už:
    - Pardavimų organizavimą, įgyvendinimą ir rezultatus;
    - Klientų poreikių išsiaiškinimą bei geriausio sprendimo pasiūlymą;
    - Klientų lankymą, parduodamų produktų pristatymą klientams;
    - Ilgalaikių santykių su klientais kūrimą bei puoselėjimą;
    - Naujų klientų paiešką pagal poreikį;
    - Parduodamų produktų populiarinimą Lietuvoje.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate proaktyvus (-i), savarankiškas (-a) ir orientuotas (-a) į rezultatą;
    - Turite patirties pardavimuose ir toliau norite save realizuoti šioje srityje;
    - Galite pasigirti gerais komunikaciniais gebėjimais;
    - Turite puikius derybų bei prezentavimo įgūdžius;
    - Esate greitas (-a), ryžtingas (-a) ir puikiai planuojate savo laiką bei darbus;
    - Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1400 Eur (bruto) ir priedus už gerus rezultatus
    Julija Stankevičiūtė
    “Esate tikras virtuozas pardavimuose ir vertinate nedidelių įmonių privalumus – lankstumą, greitį, galimybę pritaikyti savo know-how, įtakoti sprendimus, rezultatus ir būti motyvuojančiai paskatintam už sėkmingai įgyvendintus projektus. Šis pasiūlymas Jums! Susisiekite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pirkimų ir logistikos vadybininkas (-ė)
    ID: 1023
    Iki 2020-06-11, Klaipėda
    Pirkimų ir logistikos vadybininkas (-ė)
    ID: 1023
    Iki 2020-06-11, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    „Be-Ge Baltic“, UAB, veikla – pramoninis transporto priemonių sėdynių, baldų, neįgaliųjų vežimėlių užvalkalų siuvimas, sėdynių apvilkimas ir surinkimas. Įmonė priklauso tarptautiniam Be-Ge koncernui, savo veiklą pradėjusiam 1934 m. Švedijoje.
    Mūsų stipriosios pusės – finansinis stabilumas, patirtis ir žinios – padeda kurti ir išlaikyti ilgalaikius santykius su klientais. Profesionali komanda, maža darbuotojų kaita sudaro sąlygas lankstumui gamyboje, stabiliai kokybei bei pristatymų tikslumui.

    Šiuo metu kviečiame į savo komandą PIRKIMŲ IR LOGISTIKOS VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Prisijungti prie sėkmingai veikiančios, stabilios ir patikimos įmonės;
    - Bendradarbiaujantį požiūrį ir pasitikėjimą;
    - Profesionalią ir draugišką aplinką;
    - Sąlygas pritaikyti savo žinias ir įgyti vertingos profesinės patirties;
    - Motyvuojantį papildomų naudų paketą.

    Būsite atsakingi už:
    - Klientų užsakymų, sąskaitų už žaliavas suvedimą į sistemą;
    - Žaliavų pirkimų procesų organizavimą;
    - Tiekėjų paiešką, įvertinimą, derybų organizavimą ir vykdymą;
    - Komunikaciją su tiekėjais;
    - Transporto užsakymą gaminių išvežimui/ parvežimui; CMR ir kitų išvežimo dokumentų pildymą;
    - Ataskaitų GPAIS sistemoje pildymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Išmanote tiekimo ir logistikos procesus;
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą;
    - Turite panašaus darbo patirties gamybinėje įmonėje;
    - Kalbate ir rašote anglų kalba bei puikiai dirbate kompiuteriu;
    - Esate organizuotas, analitiškas, komandiškas, imlus, proaktyvus ir pozityvus darbuotojas.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1200 € bruto. Galutinis atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato kompetencijų.
    Tatjana Andrejeva
    “Labai laukiame organizuotų, analitiškų ir imlių kandidatų, norinčių tobulėti pirkimų ir logistikos srityje patikimoje, atsakingoje ir sėkmingoje įmonėje. ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Administratorė (-ius) (užsienio kapitalo įmonėje)
    ID: 886
    Iki 2020-05-31, Vilnius
    Administratorė (-ius) (užsienio kapitalo įmonėje)
    ID: 886
    Iki 2020-05-31, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame viena seniausių savo srities įmonių Lietuvoje, priklausanti užsienio kapitalo įmonių grupei. Turime klientų ir partnerių daugelyje Europos valstybių. Esame modernūs, nuolat augame ir keičiamės, todėl į savo komandą kviečiame naują komandos narį - ADMINISTRATORĘ (-IŲ)!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę tobulėti, dirbant tarptautinėje, profesionalioje bendrovėje su aukštais veiklos standartais;
    - Dalykišką ir darbingą verslo aplinką;
    - Kolegas, kurie išmokys visko, ko reikės darbų pradžiai;
    - Ateities perspektyvas, siekiančias toliau administravimo užduočių (jei tik turėsite noro);
    - Darbo užmokestį priklausomai nuo turimos darbo patirties;
    - Premiją metų pabaigoje, įmonei pasiekus metinius tikslus;
    - Sporto klubo kompensavimą ir draudimą nuo nelaimingų atsitikimų;
    - Ilgesnius savaitgalius (kasdien dirbame kruopščiai ir atsakingai, todėl penktadieniais darbą baigiame anksčiau!).


    Būsite atsakingi už:
    - Biuro administravimą ir priežiūrą, pozityvios atmosferos užtikrinimą;
    - Kanceliarinių prekių užsakymus;
    - Kruopštų įmonės dokumentų registravimą, paskirstymą bei korespondencijos siuntimą;
    - Informacijos srautų paskirstymą;
    - Svečių iš lietuvos ir užsienio sutikimą ir vaišinimą kava, malonų bendravimą – juk jų akimis būsite įmonės „veidas“;
    - Sėkmingų ir streso nekeliančių komandiruočių kolegoms organizavimą;
    - Pagalbą įmonės vadovams įvairiais klausimais (pvz., susitikimų, vizitų, posėdžių organizavimo ir pan.);
    - Įmonės internetinės svetainės administravimą - būsite ne tik tas žmogus, kuris žino viską, kas vyksta įmonėje, bet ir tas, kuris rūpinasi, kad apie naujienas sužinotų išorinis pasaulis;
    - Pačių sėkmingiausių ir smagiausių įmonės renginių ir švenčių organizavimą;
    - Ataskaitų, spaudos apžvalgų ir pristatymų programa MS PowerPoint ruošimą.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Puikiai kalbate bei rašote anglų kalba;
    - Esate komunikabili (-us), atsakinga (-as), džiuginate kitus savo iniciatyvumu ir paslaugumu;
    - Esate atidi (-us) detalėms ir gebate greitai mokytis;
    - Turite labai gerus darbo MS Word ir MS Power Point programomis įgūdžius;
    - Naudojate tik taisyklingą lietuvių kalbą;
    - Puikiai jausitės šiose pareigose, jei turite aukštajį (koleginį) viešojo administravimo, anglų kalbos, komunikacijos ar panašų išsilavinimą;
    - Esame įsikūrę toliau nuo pagrindinio miesto šurmulio, todėl patogiausia iki darbo vykti nuosavu automobiliu.


    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1000 Eur iki 1600 Eur
    Eglė Baranauskienė
    “Savo draugiška šypsena pasitinkate kiekvieną, įžengusį pro duris? Gebate ir mėgstate organizuoti, sisteminti informaciją, bendrauti, padėti kitiems? Vadinasi, čia – Jūsų svajonių darbo vieta! Nekantraujame susipažinti!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Vykdantysis direktorius (-ė)
    ID: 997
    Iki 2020-06-09, Vilnius
    Vykdantysis direktorius (-ė)
    ID: 997
    Iki 2020-06-09, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame didelę patirtį sukaupusi gyvenamųjų ir negyvenamųjų pastatų, susisiekimo komunikacijų, statinių statyboje įmonė ir šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti veiklų, veržlų, savo srities profesionalą.

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingą, aktyvų ir įdomų darbą su aukščiausiais veiklos standartais;
    - Konkurencingą atlyginimą bei realias savirealizacijos galimybes;
    - Modernią ir dinamišką darbo aplinką;
    - Visas darbui reikalingas priemones.

    Būsite atsakingi už:
    - Efektyvų įmonėje vykstančių procesų koordinavimą;
    - Aukščiausios paslaugų kokybės palaikymą bei didinimą, bendradarbiaujant su komanda;
    - Vidinių įmonės veiklos procesų tobulinimo inicijavimą, optimizavimą ir kontrolę;
    - Strateginį projektų valdymą bei nuolatinį ryšių palaikymą su klientais;
    - Glaudžių santykių su esamais verslo partneriais palaikymą bei verslo kontaktų plėtimą;
    - Dalyvavimą derybose;
    - Konkurencinės aplinkos bei rinkos tendencijų stebėjimą, vertinimą bei su tuo susijusių pokyčių įgyvendinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą bei sėkmingo vadovavimo įmonei patirtį;
    - Puikiai kalbate ir rašote anglų, rusų kalbomis;
    - Valdote stambius informacijos srautus, juos tinkamai struktūruodamas ir paskirstydamas;
    - Turite strateginį mąstymą bei gebėjimą rinkti, struktūruoti bei analizuoti verslo informaciją;
    - Efektyviai planuojate pavaldinių darbus bei pasiekiate užsibrėžtų tikslų;
    - Turite darbo patirties statybinėje įmonėje, suvokiate statybų sektoriaus veiklą;
    - Gebate suvaldyti greitai kintančias aplinkybes.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 4959 Eur
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Jei perskaičius šį darbo pasiūlymą pagalvojote, kad tai Jums ir apie Jus - susisiekite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • TEISININKAS (-Ė) DUOMENŲ APSAUGOS, IT IR IN SRITYJE
    ID: 1038
    Iki 2020-06-06, Vilnius
    TEISININKAS (-Ė) DUOMENŲ APSAUGOS, IT IR IN SRITYJE
    ID: 1038
    Iki 2020-06-06, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    „Motieka ir Audzevičius“ – tarptautiniu mastu pripažinta ginčų ir verslo teisės advokatų kontora. Vertiname profesionalumą, atsakingumą ir nuolatinį tobulėjimą. Mūsų šūkis: Žinoti. Kovoti. Laimėti.
    Mūsų finansinių paslaugų ir atitikties komanda sparčiai auga. Šiuo metu ieškome naujo komandos nario – teisininko, atsakingo už asmens duomenų apsaugą, informacinių technologijų ir intelektinės nuosavybės teisę.
    Parašyk mums, jei esi iniciatyvus (-i), kūrybingas (-a) ir orientuotas (-a) į klientą. Tavo vaidmuo bus padėti užtikrinti įmonės klientams, kad jų veikla atitiktų teisinius reikalavimus.


    Įmonė siūlo:
    • galėsi prisidėti prie inovatyvių produktų (paslaugų) kūrimo ir atitikties rizikos vertinimo;
    • dirbsi dinamiškoje ir tobulėjimą skatinančioje aplinkoje;
    • galėsi siekti karjeros vienoje iš stipriausių teisininkų komandų Lietuvoje;
    • gausi konkurencingą atlyginimą ir papildomas motyvacines priemones.


    Būsite atsakingi už:
    • asmens duomenų apsaugos dokumentų rengimą;
    • klientų konsultavimas asmens duomenų apsaugos, atitikties, informacinių technologijų ir intelektinės nuosavybės klausimais;
    • padėti klientams, pradedantiems elektroninės komercijos verslą, įskaitant svetainės turinio, paslaugų teikimo taisyklių peržiūrą ir kt.;
    • Komercinių sutarčių rengimą.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    • turi teisės magistro laipsnį;
    • turi bent 2 metų darbo patirties asmens duomenų apsaugos, informacinių technologijų ir intelektinės nuosavybės teisės srityse;
    • turi geras asmens duomenų apsaugos, informacinių technologijų ir intelektinės nuosavybės žinias (DAP kvalifikacija būtų didelis privalumas);
    • gebi dirbti reiklioje, dinamiškoje aplinkoje;
    • puikiai kalbi ir rašai lietuvių bei anglų kalbomis;
    • esi aktyvus, atidus detalėms, lankstus, iniciatyvus, atsakingas, turi gerus komandinio darbo įgūdžius.


    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1700 bruto
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Greitas mąstymas, savarankiškumas, darbų planavimas ir organizavimas yra Tavo kasdienybė? Laukiu Tavo CV, jei esi proaktyvus ir subrendai pokyčiams!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Ekonomistas (-ė) (gamybos įmonė)
    ID: 995
    Iki 2020-05-30, Kaunas
    Ekonomistas (-ė) (gamybos įmonė)
    ID: 995
    Iki 2020-05-30, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame dalis įmonių grupės - vienos moderniausių, ekonomiškai stipriausių ir didžiausių Lietuvoje, kurioje nuolat investuojama į naujus verslo projektus, plečiamos veiklos sritis, žengiama į naujas pasaulines rinkas. Didžiuojamės, kad grupės verslas koordinuojamas Lietuvoje dirbančių specialistų. Nuolat siekiame pritraukti pačius geriausius ir kartu pasiekti ambicingiausius tikslus.

    Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti EKONOMISTĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų darbą tarptautinėje aplinkoje;
    - Geras galimybes pritaikyti savo ir įgyti naujų kompetencijų bei specifinių profesinių žinių;
    - Draugišką profesionalų komandą;
    - Kompetencijas atitinkantį darbo užmokestį.

    Būsite atsakingi už:
    - Valdymo apskaitos vedimą, planavimą, analizę, ataskaitų ruošimą ir išvadų teikimą vadovybei;
    - Planinių savikainų skaičiavimą ir analizę;
    - Įmonės veiklos biudžeto planavimą ir vykdymo kontrolę;
    - Investicinių projektų atsiperkamumo skaičiavimą ir analizę;
    - Dalyvavimą kituose gamyklos veiklos gerinimo ir optimizavimo projektuose.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite 2+ metų ekonomisto, finansininko, analitiko patirtį gamybinėje įmonėje;
    - Išmanote valdymo apskaitos, biudžetų sudarymo, savikainos kalkuliavimo, buhalterinės apskaitos bei ekonominės analizės principus;
    - Turite išskirtinai gerus darbo MS Excel gebėjimus ir imlumą naujų programų įsisavinimui;
    - Tikimės, kad Jūsų išsilavinimas yra aukštasis ekonominis, finansinis;
    - Gerai mokate rusų kalbą;
    - Pasižymite analitiniu mąstymu, esate iniciatyvus, orientuotas į rezultatus.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1950 €/mėn. bruto. Galutinis atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato kompetencijų.
    Tatjana Andrejeva
    “Jei skaitydami skelbimą, pagalvojote, kad labai norėtumėte prisijungti, dirbti ir augti kartu su mumis, nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame Jūsų CV iki 2020-05-17!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Technikos vadovas (-ė)
    ID: 1035
    Iki 2020-05-29, Klaipėda
    Technikos vadovas (-ė)
    ID: 1035
    Iki 2020-05-29, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų geras ir patikimas klientas – sėkmingai auganti įmonė, gaminanti plastiko pakuotes ir dirbanti Europos rinkose, investuoja į naujus verslo projektus, plečia savo veiklos sritis ir stiprina komandą.

    Šiuo metu kviečiame prisijungti TECHNIKOS VADOVĄ, kuris kartu su komanda užtikrins sklandų ir ištobulins moderniausiais įrenginiais įrengtos gamyklos darbą.

    Įmonė siūlo:
    - Aplinką, kurioje šiuo metu skiriamas išskirtinis dėmesys inovacijoms bei nuolat tobulinamiems procesams;
    - Įdomią veiklą, kurioje realizuosite savo sugebėjimus bei įgyvendinsite ambicingus tikslus;
    - Profesionalią technikų komandą;
    - Bendradarbiaujantį požiūrį;
    - Atvirą diskusiją dėl strategijos, tikslų ir abiejų pusių lūkesčių.

    Būsite atsakingi už:
    - Vadovavimą technikos padaliniui ir ilgalaikės jo strategijos formavimą;
    - Personalo resursų planavimą, komandos darbo koordinavimą, ugdymą ir įsitraukimo skatinimą;
    - Gamyklos įrenginių techninės priežiūros organizavimą, valdymą ir kontrolę;
    - Nepertraukiamo gamybinių linijų ir technologinės įrangos darbo užtikrinimą, mažinat techninius gedimus, vykdant savalaikę planinę priežiūrą;
    - Remonto biudžeto kontrolę, atsarginių dalių pirkimo koordinavimą;
    - Naujos įrangos pirkimo ir diegimo projektų valdymą ir kontrolę;
    - Dalyvavimą naujų gaminių bandymuose, gamybos procesų suderinime, receptūrų parinkime;
    - Nuolatinį procesų tobulinimą ir efektyvumo didinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite vadovavimo technikos skyriui arba inžineriniam padaliniui patirties gamybinėje įmonėje;
    - Gerai išmanote gamybos ir technologinės įrangos sistemas, domitės naujomis technologijomis ir jų pritaikymo galimybėmis;
    - Esate įgijęs aukštąjį universitetinį inžinerinį išsilavinimą (mechanikos inžinerija, elektrotechnika, plastikų pramonė);
    - Gerai bendraujate anglų, rusų kalbomis ir dirbate kompiuteriu (MS Office; Auto CAD privalumas);
    - Turite puikius komandinio darbo ir darbų organizavimo įgūdžius;
    - Būtų privalumas, jei turite plastikinių pakuočių gamybos, plastikų ekstrūzijos arba liejimo patirties, išmanote Lean TPM metodą.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 3800 EUR bruto + efektyvumo priedai. Galutinis atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato kompetencijų.
    Tatjana Andrejeva
    “Jūs: sukaupėte nemažai patirties, reikalingos sėkmingai technikos padalinio veiklai užtikrinti ir šiuo metu žvalgotės naujų karjeros galimybių. Mes: pasiruošę išklausyti Jūsų lūkesčius ir pasistengti, kad šiuo žingsniu Jūs juos realizuotumėte. Susidomėjus, kviečiu kandidatuoti arba susisiekti su manimi nurodytais kontaktais! Konfidencialumą garantuojame.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Proceso inžinierius (-ė) (plastiko pakuočių gamyba)
    ID: 1036
    Iki 2020-05-29, Klaipėda
    Proceso inžinierius (-ė) (plastiko pakuočių gamyba)
    ID: 1036
    Iki 2020-05-29, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų geras ir patikimas klientas – sėkmingai auganti įmonė, gaminanti plastiko pakuotes ir dirbanti Europos rinkose, investuoja į naujus verslo projektus, plečia savo veiklos sritis, stiprina komandą ir šiuo metu ieško plastiko pakuočių gamybos (ekstruzijos, formavimo, liejimo) PROCESO INŽINIERIAUS (-ĖS)

    Įmonė siūlo:
    - Aplinką, kurioje šiuo metu skiriamas išskirtinis dėmesys inovacijoms bei nuolat tobulinamiems procesams;
    - Įdomią veiklą, kurioje realizuosite savo sugebėjimus, tobulinsite kompetencijas bei įgyvendinsite ambicingus tikslus;
    - Darbą su moderniais įrenginiais;
    - Profesionalią ir draugišką komandą;
    - Bendradarbiaujantį požiūrį;
    - Konkurencingą atlyginimą, motyvacinį paketą ir visas priemones, reikalingas sėkmingam darbų įgyvendinimui.

    Būsite atsakingi už:
    - Gamybos procesų suderinimą, stabilaus gamybinio proceso užtikrinimą ir optimizavimą;
    - Reikiamų įrankių ir įrangos parinkimą, rizikų įvertinimą, atsarginių dalių planavimą;
    - Naujų receptūrų ir režiminių programų sudarymą, naujų gaminių paleidimą;
    - Techninės dokumentacijos rašymą ir sistemingą operatorių ugdymą;
    - Užduočių formavimą technikos padaliniui;
    - Dalyvavimą įrenginių prevencinės priežiūros, kalibravimo, gedimų identifikavimo, remonto darbuose, atnaujinimo, paleidimo, naujų produktų gamybos ir diegimo projektuose;
    - OEE (Overall Equipment Effectiveness) rodiklių gerinimą;
    - Lean metodų taikymą kasdieniame darbe.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite patirties plastiko ekstruzijos, liejimo, formavimo, įrangos montavimo, remonto bei techninio aptarnavimo ir derinimo srityse;
    - Aktyviai domitės naujomis plastiko gamybos technologijomis ir jų pritaikymo galimybėmis;
    - Esate įgijęs aukštąjį inžinerinį išsilavinimą (mechanikos, pramonės inžinerija, plastikų pramonė);
    - Gerai bendraujate anglų kalba;
    - Pasižymite stipriu analitiniu mąstymu, technine nuovoka, savarankiškumu, iniciatyvumu, atvirumu naujovėms;
    - Puikiai bendradarbiaujate, mokate dalintis žiniomis ir ugdyti kitus.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 2800 EUR bruto + efektyvumo priedas. Galutinis atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato kompetencijų.
    Tatjana Andrejeva
    “Ieškome kandidato su žiniomis ir patirtimi plastiko srityje, besidominčio ir išmanančio ekstruzijos, liejimo, formavimo procesus. Jei turite patirties ir domintų naujos perspektyvos, mielai susisiektume pokalbiui ir aptartume Jūsų lūkesčius. Konfidencialumą garantuojame!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Programuotojas (-a)
    ID: 1012
    Iki 2020-05-29, Klaipėda
    Programuotojas (-a)
    ID: 1012
    Iki 2020-05-29, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame viena stipriausių ir moderniausių gamybinių įmonių Lietuvoje bei šiuo metu į savo stiprią komandą priimtume PROGRAMUOTOJĄ!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingus bei įdomius projektus;
    - Dirbti ir dalyvauti moderniame įmonės valdyme;
    - Geras darbo sąlygas ir visas rezultatyviam darbui reikalingas priemones.
    - Mokymus, seminarus, stažuotes.

    Būsite atsakingi už:
    - AXAPTA 2012 sistemos programavimą;
    - SAP BO programavimą;
    - Diegiamų sprendimų testavimą;
    - Verslo sprendimų projektavimą/ programavimą ir kūrimą MS Dynamics AX aplinkoje;
    - ERP pritaikymą verslo procesams;
    - Darbą su programų diegėjais ir programų vartotojais, dalyvavimą IT projektuose.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą (informacinių technologijų srityje);
    - Turite darbo patirties su Microsoft Dynamics AX - tai laikytume DIDŽIULIU PRIVALUMU;
    - Išmanote: .NET , C++, C#, X++, SQL;
    - Kalbate bei rašote anglų kalba B2 lygiu.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 2400-2850 Eur
    Jurgita Paičienė
    “Perskaičius darbo pasiūlymą, pagalvojai: PAGALIAU, ČIA TAI KO IR IEŠKAU! Siųsk, savo CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) (logistika)
    ID: 1032
    Iki 2020-05-30, Klaipėda
    Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) (logistika)
    ID: 1032
    Iki 2020-05-30, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - logistikos įmonė (21 darbuotojas), kurios pagrindinis tikslas – atitikti pačius aukščiausius reikalavimus ir teikti kvalifikuotą pagalbą logistikos sferoje, padėti klientams plėtoti jų verslą, efektyviai organizuojant ir teikiant ilgalaikes aukščiausios kokybės logistikos paslaugas. Plečiant savo veiklą ir į jau sėkmingai dirbančią komandą kviečiamas KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKAS (-Ė)!

    Įmonė siūlo:
    - Asmeninę vadovų pagalbą darbo pradžioje;
    - Puikias darbo sąlygas šiuolaikiškai įrengtame erdviame biure (gera lokacija);
    - Darbą jaunatviškoje ir energingoje komandoje :)
    - Stabilų atlyginimą bei patrauklią motyvavimo sistemą.

    Būsite atsakingi už:
    - Tiesioginį bendravimą su klientais elektroniniu paštu, telefonu (daugiausia Lietuvos klientai);
    - Užsakymų, atitinkančių visus klientų lūkesčius, priėmimą;
    - Savalaikį užsakymų vykdymo koordinavimą;
    - Derybas su vietiniais ir užsienio vežėjais, jų paiešką;
    - Iškylančių komplikuotų situacijų su klientais valdymą;
    - Ilgalaikių bendradarbiavimo ryšių su klientais užtikrinimą ir palaikymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Efektyviai priimate sprendimus, kai trūksta laiko ar yra kitos nepalankios sąlygos;
    - Esate reiklus savo ir kitų darbo kokybei;
    - Lengvai užmezgate betarpišką bendravimą ir ilgalaikį bendradarbiavimą;
    - Atidumas detalėms ir kruopštus organizavimas - jūsų arkliukas!
    - Greitai perprantate verslo valdymo programas ir mėgstate jas pasitelkti savo darbo funkcijoms palengvinti/ patobulinti.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1652 eur (bruto)
    Julija Stankevičiūtė
    “Greitas mąstymas, kruopštumas, darbų planavimas ir organizavimas yra Jūsų kasdienybė? Šią poziciją rekomenduojame tiems, kurie nori darbe dinamikos bei komandinio darbo. Laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti

Džiaugiamės pelnę Jūsų pasitikėjimą!

Daugiau atsiliepimų