Pateikti CVar

Šiuo metu ieškome

Rūšiuoti pagal:
Visos sritys
  • Laivų agentas (-ė)
    ID: 1114
    Iki 2020-10-22, Klaipėda
    Laivų agentas (-ė)
    ID: 1114
    Iki 2020-10-22, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė, kurioje dirba TIK SAVO SRITIES PROFESIONALAI. Mes turime geras darbo sąlygas ir puikų psichologinį klimatą! Užsiimame laivų agentavimu ir šiuo metu kviečiame į savo kolektyvą LAIVO AGENTĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įvertinti Jūsų kompetenciją iš tiesų konkurencingu rinkoje atlygiu;
    - Kompetentingų darbuotojų gretas su demokratiška valdymo aplinka;
    - Lankstų darbo laiką ir galimybę dirbti iš namų;
    - Profesionalų ir teisingą požiūrį į darbo santykius.


    Būsite atsakingi už:
    - Užsakovo (laivų savininko) interesų atstovavimą;
    - Informacijos teikimą apie Klaipėdos jūrų uosto taisykles ir reikalavimus;
    - Informacijos teikimą apie uosto rinkliavas ir mokesčius už krantinių operatorių paslaugas bei konsultavimą pasirenkant patikimus paslaugų ir prekių tiekėjus;
    - Dokumentų tvarkymą susijusį su laivo atvykimu į uostą, buvimu uoste ir išvykimu iš uosto;
    - Laivo, jo ekipažo, keleivių ir krovinių aptarnavimą;
    - Muitinės, krovinio ir kitų dokumentų įforminimą.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Puikiai žinote kokius reikalavimus turi atitikti profesionalus laivų agentas;
    - Turite visas išvystytas kompetencijas, kurios padėjo sėkmingai dirbti laivų agento darbą;
    - Galite ir norite dirbti nuotoliniu būdu bei Jums priimtinas lankstus darbo grafikas;
    - Norite tokio darbo, kur būtų vertinamas organizuotumas ir savarankiškumas;
    - Mokate anglų kalbą.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1934 EUR
    Julija Stankevičiūtė
    “Norite dirbti su laivais? "Ne ofisinis" darbo grafikas ir savarankiškumas - Jūsų arkliukas? Tada drąsiai siųskite savo CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Marketingo koordinatorius (-ė)
    ID: 1113
    Iki 2020-10-21, Vilnius
    Marketingo koordinatorius (-ė)
    ID: 1113
    Iki 2020-10-21, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    „Motieka ir Audzevičius“ – tarptautiniu mastu įvertinta verslo teisės advokatų kontora Lietuvoje.
    Šiuo metu prie profesionalios ir ambicingos komandos Vilniuje kviečiame prisijungti MARKETINGO KOORDINATORIŲ (-Ę)!


    Įmonė siūlo:
    - Galimybę kurti ir realizuoti savo idėjas sėkmingai veikiančioje organizacijoje;
    - Aukštą atsakomybės ir savarankiškumo lygį;
    - Mokymosi ir asmeninio tobulėjimo galimybes;
    - Lankstų darbo laiką;
    - Puikias darbo sąlygas ir konkurencingą darbo užmokestį.

    Būsite atsakingi už:
    - Įmonės skaitmeninių kanalų valdymą ir analizavimą, rūpinsitės kontoros įvaizdžiu skaitmeninėje erdvėje (interneto svetainė, socialiniai tinklai), komunikacijos planų rengimą ir įgyvendinimą, biudžeto valdymą;
    - Projektų kontoros žinomumui didinti inicijavimą, jų kokybės ir efektyvumo užtikrinimą;
    - Bendradarbiavimą su išorinėmis agentūromis, laisvai samdomais specialistais (programuotojai, SEO specialistai, grafikos dizaineriai ir pan.) ir jų darbo kontrolę;
    - Pardavimų proceso koordinavimą, pagalbą rengiant pardavimo pasiūlymus;
    - Teisinių paslaugų rinkos stebėjimą, analizę, gilinimąsi į aktualijas, sprendimų siūlymą;
    - Viešuosius ryšius: kontoros teisininkų komentarų ir straipsnių spaudoje inicijavimą bei koordinavimą, pranešimų spaudai rengimą;
    - Vidinių ir išorinių renginių organizavimą;
    - Tarptautinių partnerysčių vystymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą (pageidautina rinkodaros / marketingo) srityje);
    - Turite bent 3 metų patirties rinkodaros srityje paslaugų sektoriaus įmonėje;
    - Puikiai valdote projektus;
    - Išmanote ir gebate savarankiškai dirbti su skaitmeninės rinkodaros įrankiais;
    - Galite argumentuoti ir apginti savo poziciją, esate iniciatyvus (-i), komunikabilus (-i), orientuotas (-i) į rezultatą;
    - Sklandžiai kalbate ir rašote anglų kalba.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 2328 EUR
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Esate pasiruošęs naujam žingsniui savo karjeroje? Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Biuro vadovas (-ė)
    ID: 888
    Iki 2020-10-21, Vilnius
    Biuro vadovas (-ė)
    ID: 888
    Iki 2020-10-21, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame Advokatų profesinė bendrija, įkurta ilgametę patirtį turintiems advokatams – partneriams, subūrus darnią profesionalių teisininkų komandą, teikiančią daugiausia verslo teisės teisines paslaugas Lietuvos bei užsienio klientams, laikantis aukščiausių profesinės etikos standartų. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti BIURO VADOVĘ (-Ą)!


    Įmonė siūlo:
    - Draugišką ir ambicingą, bendrų tikslų siekiantį kolektyvą,
    - Profesionalią komandą, kurioje vertinamas kokybiškai atliktas darbas ir žinių dalinimasis;
    - Puikias darbo sąlygas, modernią darbo aplinką;
    - Konkurencingą atlyginimą.

    Būsite atsakingi už:
    - Kontoros reprezentavimą svečiams ir darbuotojams;
    - Ofiso veiklos organizavimą ir sklandaus darbo užtikrinimą;
    - Sutarčių administravimą, rengimą ir tvarkymą;
    - Įvairių dokumentų (raštų, įsakymų, procedūrų, instrukcijų ir kt.) rengimą, administravimą, registravimą, saugojimo kontrolę;
    - Korespondencijos, skambučių ir kitos informacijos valdymą;
    - Komandiruočių organizavimą;
    - Vidinės komunikacijos projektų inicijavimą ir įgyvendinimą (komandos formavimo renginiai, švenčių minėjimas, sveikinimai su gimtadieniu kt.);
    - Betarpišką pagalbą kontoros darbuotojams ir vadovams.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą (privalumas administravimo, verslo organizavimo);
    - Turite mažiausiai 2 metus biuro administravimo patirties;
    - Turite dokumentų valdymo patirties, puikias MS Excel, Word žinias ir įgūdžius;
    - Turite puikias anglų ir lietuvių kalbų žinias, rusų kalbos žinios - būtų privalumas;
    - Išmanote dalykinį etiketą;
    - Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
    - Greitai įsisavinate naują informaciją ir su iniciatyva imatės naujų darbų;
    - Esate atidi detalėms, o visi darbai būna užbaigti laiku;
    - Skleidžiate aplink save pozityvumą, o rūpintis kitais Jums savaime suprantamas dalykas.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1405 EUR
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Patinka administracinis darbas, puikiai kalbate anglų kalba ir svarbiausia - esate motyvuota (-as) dirbti solidžioje advokatų kontoroje Vilniuje? Kandidatuokite nedelsiant!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Gamybos vadovas (skydiniai namai)
    ID: 572
    Iki 2020-10-21, Klaipėda
    Gamybos vadovas (skydiniai namai)
    ID: 572
    Iki 2020-10-21, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame tarptautinė įmonių grupė, įgyvendinanti nekilnojamo turto projektus Lietuvoje ir Skandinavijos šalyse. Mūsų pagrindinė veikla – skydinių ir modulinių gyvenamųjų namų statyba, rekonstravimas, atskirų konstrukcijų skydiniams pastatams gamyba, konsultavimas statybos klausimais. Kviečiame prie mūsų komandos prisijungti patyrusį GAMYBOS VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Ambicingą ir įdomų darbą stiprioje tarptautinėje įmonėje;
    - Dideles tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes;
    - Aktyvų ir atsakingą dalyvavimą įmonės valdymo procese;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį, atlyginimą;
    - Ilgalaikę perspektyvą savo srities profesionalui.

    Būsite atsakingi už:
    - Gamybos proceso organizavimą ir valdymą;
    - Darbų planavimą, organizavimą ir kontrolę (užduočių delegavimas 30 žmonių komandai);
    - Efektyvų gamybos pajėgumų ir išteklių panaudojimą;
    - Rezultatų analizę ir įvertinimą;
    - Tiekimo koordinavimą;
    - Kokybės užtikrinimą, broko prevenciją, priežasčių nustatymą ir veiksmų plano sudarymą;
    - Įrengimų priežiūros ir jų remonto koordinavimą;
    - Nuolatinį veiklos gerinimo bei darbų saugos reikalavimų užtikrinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingą patirtį, organizuojant gamybos procesą;
    - Mokate operatyviai ir lanksčiai spręsti įvairias gamybines situacijas;
    - Turite statybos vadovo ar panašaus darbo patirties;
    - Išmanote kokybės vadybos užtikrinimo standartus bei turite patirties juos įgyvendinant;
    - Gebate motyvuoti pavaldinius, siekiant sutartų rezultatų;
    - Turite ryškias darbų organizatoriaus savybes;
    - Turite aukštąjį inžinerinės krypties išsilavinimą;
    - Puikiai gebate skaityti brėžinius;
    - Privalumas, jei kalbate anglų kalba.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 2111 EUR
    Julija Stankevičiūtė
    “Jei esate iniciatyvus, vadovavimo įgūdžių turintis profesionalas, norintis darbą statybų srityje pakeisti į darbą gamyboje - kuo skubiau kandidatuokite! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų vadybininkas (-ė)
    ID: 1112
    Iki 2020-10-21, Klaipėda
    Pardavimų vadybininkas (-ė)
    ID: 1112
    Iki 2020-10-21, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes - UAB „Nordmed“ - Klaipėdoje įsikūrusi medicinos priemonių gamybos įmonė, priklausanti „Nordon“ įmonių grupei. Jau pradėjome medicininių kaukių, atitinkančių standarto EN 14683 reikalavimus, gamybą Lietuvoje. Tikimės reikšmingai prisidėti prie Lietuvos sveikatos apsaugos sistemos aprūpinimo medicininėmis kaukėmis ir eksportuoti į ES šalis. Planuojame tiekti medicinines kaukes medicinos įstaigoms, įmonėms, besirūpinančioms darbuotojų saugumu ir sveikata, pradėti tiekimą į prekybos tinklus, kad produktas taptų lengvai pasiekiamas visiems Lietuvos žmonėms. O artimiausioje ateityje planuojame plėsti asortimentą ir kitomis medicinos ir asmens apsaugos priemonėmis.

    Formuojame profesionalią, veržlią, patikimą komandą ir kviečiame prisijungti prie jos PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę)

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų darbą naujoje įmonėje, dalyvaujant jos kūrime ir vystyme;
    - Aplinką, kurioje siekiama aukščiausių standartų;
    - Atvirą valdymo stilių, bendradarbiaujantį požiūrį ir pasitikėjimą;
    - Profesionalių kolegų ir vadovų pagalbą;
    - Visas galimybes ambicingiems tikslams įgyvendinti;
    - Kompetencijas ir rezultatus atitinkantį atlyginimą.

    Būsite atsakingi už:
    - Esamų prekybinių ryšių palaikymą ir naujų užmezgimą, klientų bazės formavimą;
    - Pagamintų produktų pardavimą, planų sudarymą ir vykdymą;
    - Užsakymų administravimą nuo priėmimo, išsiuntimo organizavimo iki galutinio atsiskaitymo;
    - Visos informacijos, susijusios su parduodamu produktu pateikimą klientams, jų informavimą apie kainų, asortimento bei prekybos sąlygų pasikeitimą;
    - Sekimą informacijos, susijusios su medicininių produktų rinka;
    - Pasiūlymų teikimą dėl pardavimo sistemos gerinimo.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite B2B pardavimų patirties ir toliau norite save realizuoti šioje srityje;
    - Pasižymite sistemingu mąstymu orientuotu į rezultatą;
    - Esate proaktyvus (-i), verslus (-i), savarankiškas (-a) ir ryžtingas (-a);
    - Turite gerus bendravimo, reprezentavimo ir derybinius įgūdžius, esate mandagus ir korektiškas;
    - Puikiai planuojate savo laiką bei darbus;
    - Esate įgijęs aukštąjį vadybinį arba techninį išsilavinimą, mokate bent vieną užsienio kalbą, išmanote raštvedybos reikalavimus ir puikiai mokate naudotis organizacine technika.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1500 EUR (priedai už pasiektus rezultatus ir patrauklus papildomų naudų paketas.)
    Tatjana Andrejeva
    “Šis pasiūlymas kaip tik Jums: - Jei turite patirties B2B pardavimuose ir norite realizuoti save šioje srityje; - Jus labai domintų ir motyvuotų galimybė prisijungti prie naujos medicininės paskirties produktų gamybos įmonės ir kartu su komanda išvystyti pardavimų grandį. Nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame CV, LinkedIn profilio nuorodos ir/ar skambučio iki 2020-10-04!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Administratorė (-ius)
    ID: 1111
    Iki 2020-10-18, Plungė
    Administratorė (-ius)
    ID: 1111
    Iki 2020-10-18, Plungė
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų geras ir patikimas klientas – UAB „Vakarų energetikos projektai“ – šiuo metu kviečia prisijungti prie komandos Plungėje ADMINISTRATORĘ (-IŲ)!

    Įmonė siūlo:
    -Prisijungti prie draugiškos ir nedidelės profesionalų komandos;
    - Galimybę realizuoti norą dirbti inžinerinėje srityje, užtikrinti sklandžius procesus, sisteminti informaciją, bendrauti ir padėti kitiems;
    - Gerą atmosferą ir darbo sąlygas.

    Būsite atsakingi už:
    - Sėkmingos biuro veiklos ir pozityvios atmosferos užtikrinimą;
    - Įvairių dokumentų rengimą, administravimą, valdymą, pateikimą reikalingoms institucijoms;
    - Informacijos apie vykdomus viešuosius konkursus sekimą;
    - Bendravimą ir informacijos teikimą įmonės klientams;
    - Visapusišką pagalbą kolegoms užtikrinant sėkmingą projektų įgyvendinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite panašios - administratorės (-iaus) ar asistentės (-o) - darbo patirties ir techninį išsilavinimą;
    - Pasižymite iniciatyvumu, paslaugumu, atidumu ir atsakingumu;
    - Išmanote dalykinį etiketą, skleidžiate aplink save pozityvumą;
    - Gerai planuojate laiką, nustatote prioritetus, bet kartu esate lanksti (-us);
    - Turite dokumentų valdymo patirties;
    - Gerai dirbate MS Office programomis (AutoCad būtų privalumas) ir „draugaujate“ su biuro technika.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1050 EUR
    Tatjana Andrejeva
    “Mums svarbu, kad Jums patiktų administracinis darbas inžinerinėje srityje. Jei mėgstate nedidelius kolektyvus, realizuojate save padedant kitiems, kuriant ir palaikant profesionalią ir pozityvią aplinką, atsiųskite savo CV tatjana@atranka360.lt iki 2020-09-30.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Junior Technologas (-ė) (maisto pramonė)
    ID: 944
    Iki 2020-10-17, Plungė
    Junior Technologas (-ė) (maisto pramonė)
    ID: 944
    Iki 2020-10-17, Plungė
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame „Groward Group" - viena sparčiausiai augančių žemės ūkio verslo grupių Lietuvoje, jungianti kelioliką veržlių ir inovatyvių agroverslo bendrovių, kuriose dirba daugiau nei pusė tūkstančio darbuotojų. Prioritetinės mūsų veiklos kryptys – ekologija, natūralūs produktai, orientacija į aukštą produktų bei paslaugų kokybę ir pridėtinę vertę. Esame tikri, jog tolesnę sparčią verslo plėtrą visų pirma garantuos mūsų darbuotojų profesionalumas, puikus mikroklimatas ir geros jiems siūlomos darbo sąlygos.

    Šiuo metu stipriname savo komandą, kuriame naują poziciją ir ieškome Plungėje – JUNIOR TECHNOLOGO (-ĖS).

    Įmonė siūlo:
    - Puikią galimybę ką tik baigusiems maisto technologijos studijas (arba dar studijuojantiems paskutiniuose kursuose) specialistams įgyti vertingos patirties;
    - Įdomų darbą modernioje gamykloje;
    - Aplinką, kurioje skatinamas bendradarbiavimas, atvirumas, investuojama ir siekiama dirbti efektyviai ir šiuolaikiškai;
    - Visapusišką komandos palaikymą;
    - Kvalifikaciją atitinkantį darbo užmokestį, tradicines šventes ir darbuotojų išvykas.

    Būsite atsakingi už:
    - Gamybos technologinių procesų priežiūrą ir tobulinimą kartu su komanda;
    - Prisidėsite prie naujų produktų kūrimo, jų vystymo ir diegimo gamyboje.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite ar dar siekiate turėti universitetinį išsilavinimą maisto technologijos, inžinerijos ar panašioje srityje;
    - Puiku, jei jau turite kažkiek praktikos ir patirties maisto pramonėje prižiūrint technologinius procesus, dirbant su receptais ar laboratorijoje, kokybės, gamybos skyriuose;
    - Gerai bendraujate anglų kalba ir dirbate MS Office;
    - Žingeidumas, didžiulis noras mokintis, augti ir tobulėti, mokėjimas bendradarbiauti - Jūsų stipriosios savybės.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1052 EUR, augantis priklausomai nuo Jūsų kompetencijos.
    Tatjana Andrejeva
    “Jei perskaitę skelbimą pagalvojote, kad parašyta kaip Jums, nekantraujame su Jumis susipažinti. Siųskite mums savo CV ir/ arba susisiekime pokalbiui!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Gamybos inžinierius (-ė)
    ID: 1110
    Iki 2020-10-14, Mažeikiai
    Gamybos inžinierius (-ė)
    ID: 1110
    Iki 2020-10-14, Mažeikiai
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame Lietuvos ekonomikai reikšmingas verslo vienetas. Mūsų istorijoje eilė laimėjimų, bylojančių tarptautinį mūsų veiklos ir gaminamos produkcijos pripažinimą. Keletą kartų esame pripažinti „Metų eksportuotoja“, esame Nacionalinio atsakingo verslo įmonių tinklo narė, mums suteiktos „Lietuvos metų gaminio“, „100 – mečio investicijos“, „Patikimiausios įmonės“ ir kitos nominacijos.

    Šiuo metu į savo komandą Mažeikiuose ieškome GAMYBOS INŽINIERIAUS (-ĖS)!

    Įmonė siūlo:
    - Unikalią galimybę įgyti patirties Oil&Gas sektoriuje;
    - Įdomų, savarankišką ir atsakingą darbą tarptautinėje įmonėje;
    - Patikimą, profesionalią ir demokratišką darbo aplinką, draugišką kolektyvą;
    - Kompetencijas atitinkantį atlyginimą, kintamą dalį ir papildomų naudų paketą.

    Būsite atsakingi už:
    - Technologinio objekto darbo rezultatų analizę;
    - Priemonių, užtikrinančių racionalų medžiagų ir energetinių išteklių sunaudojimą, rengimą ir diegimą;
    - Darbų vykdymo organizavimą, paruošiant įrenginius remontui, juos remontuojant, priimant po remonto, atliekant išbandymus;
    - Pagalbą padalinių vadovams organizuojant technologinio personalo darbą;
    - Inicijavimą ir dalyvavimą technologinės dokumentacijos atnaujinime;
    - Darbų leidimų išdavimą ir / ar buvimą darbų vadovu, atliekant remonto, ugnies, įrenginių išsandarinimo darbus ir / ar darbus uždarose talpose;
    - Technologinio personalo mokymą ir instruktavimą, siekiant gerinti jų kvalifikacinį pasiruošimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį universitetinį išsilavinimą (chemijos inžinerija - būtų privalumas);
    - Bendraujate anglų kalba (profesinėje srityje; žodžiu ir raštu), rusų kalbos žinios – būtų privalumas;
    - Mokate skaityti techninius brėžinius ir schemas;
    - Turite sisteminį ir analitinį mąstymą;
    - Esate savarankiškas, bendradarbiaujantis ir komandiškas.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1462 EUR
    Tatjana Andrejeva
    “Esate inžinierius (-ė), kuris šiuo metu ieško patikimos įmonės, profesionalios aplinkos, galimybės įgyti unikalios patirties analizuojant ir tobulinant gamybos procesus. Siųskite savo gyvenimo aprašymą mums iki 2020-09-25. Malonu bus susipažinti ir aptarti Jūsų lūkesčius.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • 2 Nepriklausomi VĮ „Regitra“ valdybos nariai (2 sritys: strateginio planavimo ir valdymo/ IT)
    ID: 1107
    Iki 2020-10-01, Vilnius
    2 Nepriklausomi VĮ „Regitra“ valdybos nariai (2 sritys: strateginio planavimo ir valdymo/ IT)
    ID: 1107
    Iki 2020-10-01, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Valstybės įmonės „Regitra“ valdyba sudaroma iš 10 narių: 5 nepriklausomi valdybos nariai, 3 valstybės tarnautojai, kuriuos skiria Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministras, ir 2 darbuotojų atstovai.
    Atranka į valstybės įmonės „Regitra“ 2 nepriklausomų valdybos narių pareigas bus atliekama remiantis Kandidatų į valstybės ar savivaldybės įmonės, valstybės ar savivaldybės valdomos bendrovės ar jos dukterinės bendrovės kolegialų priežiūros ar valdymo organą atrankos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. birželio 17 d. nutarimu Nr. 631.
    Atrinkti kandidatai bus skiriami valstybės įmonės „Regitra“ valdybos nariais iki veikiančios valdybos kadencijos pabaigos, t. y. iki 2022 m. kovo 9 d.

    Įmonė siūlo:


    Būsite atsakingi už:
    Kandidatams, pretenduojantiems į valstybės įmonės „Regitra“ nepriklausomus valdybos narius, keliami šie reikalavimai:

    1. Bendrieji reikalavimai:
    1.1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
    1.2. būti nepriekaištingos reputacijos (kandidatas į valdybos narius nelaikomas nepriekaištingos reputacijos, jeigu įstatymų nustatyta tvarka jis pripažintas kaltu dėl sunkaus ar labai sunkaus nusikaltimo, nusikalstamos veikos nuosavybei, turtinėms teisėms ir turtiniams interesams, ekonomikai ir verslo tvarkai, finansų sistemai, valstybės tarnybai ir viešiesiems interesams, teisingumui, visuomenės saugumui, valdymo tvarkai padarymo ir turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą);
    1.3. būti nesusijęs su kitais juridiniais asmenimis ryšiais, dėl kurių galėtų kilti interesų konfliktas.

    2. Specialieji reikalavimai:
    2.1. turėti bent vieną iš šių kompetencijų (valstybės įmonės „Regitra“ nepriklausomais valdybos nariais skiriami asmenys turi turėti skirtingas šiame papunktyje nurodytas kompetencijas):
    2.1.1. kandidatai į pirmo valstybės įmonės „Regitra“ nepriklausomo valdybos nario vietą – strateginio planavimo ir valdymo srityje. Šią kompetenciją patvirtina ne mažiau nei 3 metų darbo juridinio asmens valdyboje, darbo juridinio asmens vadovu, vadovaujamo darbo strateginio planavimo srityje patirtis;
    2.1.2. kandidatai į antro valstybės įmonės „Regitra“ nepriklausomo valdybos nario vietą – informacinių technologijų srityje. Šią kompetenciją patvirtina ne mažiau nei 3 metų vadovaujamo darbo informacinių technologijų, skaitmenizavimo srityse patirtis;
    2.2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo įmonių valdymo arba priežiūros organuose patirtį;
    2.3. negali būti susiję su kitais valstybės įmonės „Regitra“ nepriklausomais valdybos nariais dėl to, kad jie darbo santykiais yra susiję su ta pačia darboviete arba eina kolegialaus organo ar komiteto nario pareigas tame pačiame juridiniame asmenyje;
    2.4. negali vykdyti veiklos, susijusios su valstybės įmone „Regitra“ taip, kad einant valstybės įmonės „Regitra“ valdybos nario pareigas kiltų interesų konfliktas;
    2.5. negali vykdyti veiklos ir atlikti funkcijų, susijusių su tos ūkio sektoriaus šakos, kurioje veikia valstybės įmonė „Regitra“, politikos formavimu;
    2.6. negali būti valstybės politikas;
    2.7. negali būti valstybės tarnautojas;
    2.8. gerai išmanyti teisės aktus, kuriuose reglamentuojama įmonių veikla ir valdymas, su valstybės įmonės „Regitra“ veikla susijusi sritis;
    2.9. išmanyti valstybės įmonės „Regitra“ veiklos specifiką;
    2.10. būti komunikabilūs, turėti puikių darbo komandoje įgūdžių;
    2.11. gebėti strategiškai mąstyti, sistemiškai analizuoti ir vertinti situaciją, rengti analitinę medžiagą ir priimti optimalius sprendimus.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    Kandidatai privalo pateikti šiuos dokumentus:

    1. Paraišką dalyvauti atrankoje ir sąžiningumo deklaraciją (esančią LR Vyriausybės 2015 m. birželio 17 d. nutarime Nr. 631);
    2. Gyvenimo aprašymą;
    3. Motyvacinį laišką atrankos komisijai;
    4. Kandidato tapatybę patvirtinančio asmens dokumento kopiją.

    Kandidatų dokumentus priima atrankos agentūra Atranka360 iki spalio mėn. 1 d.
    Kandidatai dokumentus atrankos agentūrai Atranka360 gali pateikti elektroniniu paštu julija@atranka360.lt.
    Asmenys, konsultuojantys atrankos dokumentų priėmimo ir atrankos atlikimo klausimais:
    Julija Stankevičiūtė, UAB „Atrankos“ karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė, el. p. julija@atranka360.lt, tel. +370 (631) 33360.
    Donatas Gailius, Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos Administravimo departamento Teisės ir personalo skyriaus patarėjas, el. p. donatas.gailius@vrm.lt, tel. +370 (5) 2717244.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 58 eur (bruto) už faktiškai sugaištą 1 valandą
    Julija Stankevičiūtė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Finansininkas (-ė)
    ID: 1109
    Iki 2020-10-10, Klaipėda
    Finansininkas (-ė)
    ID: 1109
    Iki 2020-10-10, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes - laivų krovos akcinė bendrovė „Klaipėdos Smeltė“ – šiuolaikiška ir veržli jūrų krovinių kompanija Klaipėdos uoste, priklausanti tarptautinei konteinerių terminalų tinklą valdančiai kompanijai.

    Šiuo metu į savo profesionalią ir draugišką komandą kviečiame prisijungti FINANSININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Aplinką, kurioje vyrauja tolerantiškumas, atvirumas naujoms idėjoms, nuolat siekiama išmanymo ir profesionalumo, vertinama atsakomybė ir laikomasi nuostatos: viskas įmanoma;
    - Bendradarbiaujančius ir draugiškus kolegas ir vadovus;
    - Atsakingą ir įdomų darbą;
    - Mokymosi, tobulėjimo ir karjeros perspektyvas;
    - Jūsų kompetencijas įvertinantį atlygį.

    Būsite atsakingi už:
    - Mokesčių apskaitos organizavimą ir vedimą nuo pirminių apskaitos dokumentų iki finansinės (mokestinės) atskaitomybės;
    - Finansinių, mokestinių ataskaitų, deklaracijų ruošimą bei teikimą valstybinėms institucijoms;
    - Mokesčių apskaičiavimą bei mokėjimų kontrolę;
    - Ilgalaikio turto operacijų tvarkymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą (apskaitos, ekonomikos, finansų srityje);
    - Turite ne mažesnę nei 3 metų buhalterio darbo patirtį;
    - Išmanote ir mokate taikyti buhalterinę ir mokestinę apskaitą reglamentuojančius teisės aktus (Tarptautinių apskaitos standartų žinojimas - būtų privalumas);
    - Dirbate su apskaitos ir verslo analitikos sistemomis (pageidautina Microsoft Dynamics AX; 365), ir esate imlus naujų programų įsisavinimui;
    - Turite patirties skaitmenizuojant buhalterinius procesus;
    - Suprantate verslo procesus ir informacinius poreikius, gebate analizuoti, teikti išvadas ir pasiūlymus;
    - Puikiai mokate lietuvių ir gerai - anglų kalbą;
    - Esate iniciatyvus, gebantis dirbti komandoje ir turintis norą tobulėti.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Pagal bendrovėje taikomą darbo apmokėjimo sistemą - nuo 1720 bruto. Galutinis atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato kompetencijų.
    Tatjana Andrejeva
    “Nepraleiskite progos prisijungti prie komandos, kuri vertina žmones ir kuria kompanijos ateitį. Jos darbuotojai didžiuojasi tuo, kur dirba ir kas yra. Atsiųskite savo CV ar LinkedIn profilį iki 2020-09-20. Jei turite klausimų, susisiekite, mielai aptarsime visus Jūsų lūkesčius!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Apskaitos procedūrų ir ataskaitų specialistas (-ė)
    ID: 1108
    Iki 2020-10-10, Mažeikiai
    Apskaitos procedūrų ir ataskaitų specialistas (-ė)
    ID: 1108
    Iki 2020-10-10, Mažeikiai
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame Lietuvos ekonomikai reikšmingas verslo vienetas. Mūsų istorijoje eilė laimėjimų, bylojančių tarptautinį mūsų veiklos ir gaminamos produkcijos pripažinimą. Keletą kartų esame pripažinti „Metų eksportuotoja“, esame Nacionalinio atsakingo verslo įmonių tinklo narė, mums suteiktos „Lietuvos metų gaminio“, „100 – mečio investicijos“, „Patikimiausios įmonės“ ir kitos nominacijos.

    Šiuo metu ieškome į savo komandą Mažeikiuose APSKAITOS PROCEDŪRŲ IR ATASKAITŲ SPECIALISTO (-ĖS)!


    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir atsakingą darbą tarptautinėje aplinkoje;
    - Aukštus veiklos standartus;
    - Patikimą, profesionalią ir demokratišką darbo aplinką, draugišką kolektyvą;
    - Kompetencijas atitinkantį atlyginimą, kintamą dalį ir papildomų naudų paketą.

    Būsite atsakingi už:
    - Bendrovės finansinių ataskaitų rengimą ir grupės įmonių finansinių ataskaitų konsolidavimą pagal tarptautinių finansinės atskaitomybės standartų reikalavimus;
    - Atskirųjų ir konsoliduotų finansinių ataskaitų rinkinių rengimą;
    - Apskaitos duomenų ir ataskaitų auditoriams rengimą ir teikimą;
    - Apskaitą reglamentuojančių vidaus procedūrų / tvarkų parengimą;
    - Apskaitos reglamentavimo įstatymų bei standartų pokyčių sekimą, buhalterijos veiklos procesų analizavimą bei pasiūlymus dėl jų gerinimo bei įgyvendinimo.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą buhalterijos, ekonomikos srityje;
    - Puikiai mokate anglų kalbą (žodžiu ir raštu) ir gebate vartoti profesinėje veikloje;
    - Išmanote ir mokate taikyti praktikoje tarptautinius finansinės atskaitomybės standartus ir LR apskaitą reglamentuojančius įstatymus;
    - Turite darbo patirties audito kompanijoje (būtų privalumas);
    - Gerai dirbate su verslo valdymo sistemomis ir esate imlus naujų programų įsisavinimui (patirtis Oracle, Hyperion būtų privalumas);
    - Pasižymite analitiniu mąstymu, atsakingumu, kruopštumu ir gerais organizaciniais gebėjimais;
    - Turite puikūs komandinio darbo ir bendradarbiavimo įgūdžius.


    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1462 EUR
    Tatjana Andrejeva
    “Įdomi pozicija apskaitos - finansų srities specialistams, kurie siekia gilintis ir taikyti tarptautinius finansinės atskaitomybės standartus, rengti konsoliduotas ataskaitas, mėgsta analizuoti ir gerinti procesus. Patikima, profesionali ir draugiška aplinka garantuota. Laukiame Jūsų CV arba LinkedIn profilio iki 2020-09-20.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Verslo sistemų projektų vadovas (-ė)
    ID: 1106
    Iki 2020-09-30, Klaipėda
    Verslo sistemų projektų vadovas (-ė)
    ID: 1106
    Iki 2020-09-30, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    "Vičiūnų" įmonių grupė – tai viena moderniausių, ekonomiškai stipriausių ir didžiausių verslo bendrovių Lietuvoje. Grupės įmonės plėtoja maisto produktų gamybos, platinimo, pardavimo, logistikos, pervežimo ir vysto žemės ūkio verslus. 80 įmonių ir 13 modernių fabrikų veikia 17 Europos šalių, čia dirba daugiau nei 7500 žmonių. „Viči" ženklu pažymėta produkcija keliauja į daugiau nei 58 pasaulio šalis. „Vičiūnų" įmonių grupė nuolat investuoja į naujus verslo projektus, plečia veiklos sritis, žengia į naujas pasaulines rinkas. „Vičiūnų" grupės verslas koordinuojamas Lietuvoje dirbančių specialistų.

    UAB "Vičiūnų grupė" plečia gretas ir kviečia prisijungti VERSLO SISTEMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę) Plungėje.


    Įmonė siūlo:
    - Įdomų, dinamišką darbą augančioje įmonėje;
    - Profesinį ir asmeninį tobulėjimą tarptautinėje aplinkoje;
    - Profesionalų ir tobulėjantį kolektyvą;
    - Kompetencijas įvertinantį atlyginimą.

    Būsite atsakingi už:
    - Verslo procesų skaitmenizavimą, pritaikant sistemas verslo poreikiams;
    - Pokyčių poreikio analizę ir vertinimą;
    - Techninių užduočių derinimą su užsakovais bei rangovais;
    - Reikiamo funkcionavimo užtikrinimą, būsenos stebėseną;
    - Sistemos pokyčių valdymą: testavimo organizavimą, pakeitimų perkėlimą į darbinę aplinką, problemų diagnostiką, sutrikimų šalinimą, verslo procesų dokumentavimą;
    - Vartotojų konsultavimą Verslo sistemų taikymo klausimais, darbuotojų ugdymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite patirties administruojant, eksploatuojant verslo valdymo sistemas;
    - Dalyvavote verslo sistemų diegimo projektuose;
    - Turite sistemų vartotojų konsultavimo, mokymo patirties;
    - Veiklos procesų dokumentavimo, projektų valdymo patirtis būtų privalumas;
    - Esate įgijęs aukštąjį universitetinį informatikos arba technologijos mokslų srities išsilavinimą;
    - Mokate anglų, rusų kalbas;
    - Sugebate greitai įsisavinti naują informaciją, prisiimti atsakomybę, savarankiškai spręsti iškylusius klausimus, puikiai komunikuojate;
    - PMP, CBAP, CCBA, PMI-PBA sertifikatai būtų privalumas.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 2200 EUR
    Tatjana Andrejeva
    “Norisi savo patirtį, žinias ir įgūdžius pritaikyti bei augti, dirbant sėkmingoje tarptautiniu mastu veikiančioje bendrovėje? "Vičiūnų" įmonių grupėje Jūsų laukia ne tik puikios profesinės galimybės, bet ir šaunus kolektyvas. Nepraleiskite progos prisijungti! Laukiame Jūsų CV ir/ arba skambučio!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Stalius - medinių skydinių namų surinkėjas
    ID: 1105
    Iki 2020-10-07, Gargždai
    Stalius - medinių skydinių namų surinkėjas
    ID: 1105
    Iki 2020-10-07, Gargždai
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Moderniai valdoma ir stipri finansiškai, Norvegiško kapitalo UAB „Econdo Production“ įmonė, gaminanti skydinius medinius namus, šiuo metu siūlo darbą - Staliui - (ei) (medinių skydinių namų surinkėjui (- ai))!

    Įmonė siūlo:
    - Konkurencingą rinkoje atlyginimą;
    - Demokratišką, saugią ir atvirą atmosferą kolektyve;
    - Ilgalaikę perspektyvą;
    - Visas reikalingas darbui priemones.


    Būsite atsakingi už:
    - Medinių skydų, pagal brėžinius, surinkimą;
    - Krovimo, stropavimo bei kitų papildomų darbų atlikimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite panašios darbo patirties;
    - Esate pareigingas, stropus bei kokybiškai atliekate savo darbą;
    - Esate lojalus, nes mes- darbuotojų ieškome retai.


    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1162- 1520 EUR
    Jurgita Paičienė
    “Puiki tarptautinė įmonė, kuri darbuotojų ieško retai, nes tikrai labai maža darbuotojų kaita! Atsiųskite CV ir papasakosime plačiau apie galimybę įsidarbinti šioje įmonėje!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų - rinkodaros vadybininkas (-ė)
    ID: 1103
    Iki 2020-10-07, Klaipėda
    Pardavimų - rinkodaros vadybininkas (-ė)
    ID: 1103
    Iki 2020-10-07, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    „Be-Ge Baltic“, UAB veikla – pramoninis transporto priemonių sėdynių, baldų, neįgaliųjų vežimėlių užvalkalų siuvimas, sėdynių apvilkimas ir surinkimas. Įmonė priklauso tarptautiniam Be-Ge koncernui, savo veiklą pradėjusiam 1934 m. Švedijoje.

    Mūsų stipriosios pusės – finansinis stabilumas, patirtis ir žinios – padeda kurti ir išlaikyti ilgalaikius santykius su klientais. Profesionali komanda, maža darbuotojų kaita sudaro sąlygas lankstumui gamyboje, stabiliai kokybei bei pristatymų tikslumui.

    Šiuo metu stipriname savo komandą ir kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ - RINKODAROS VADYBININKĄ (-Ę)


    Įmonė siūlo:
    - Prisijungti prie sėkmingai veikiančios, stabilios ir patikimos įmonės;
    - Įdomią ir dinamišką veiklą;
    - Savirealizaciją bei tobulėjimą skatinančią aplinką;
    - Bendradarbiaujantį požiūrį ir pasitikėjimą;
    - Kolegų profesionalumą ir draugiškumą;
    - Motyvuojantį atlygį ir patrauklų papildomų naudų paketą.

    Būsite atsakingi už:
    - Sklandaus ir sėkmingo bendradarbiavimo su esamais klientais užtikrinimą;
    - Naujų klientų pritraukimą;
    - Rinkodaros planų, projektų rengimą ir įgyvendinimą;
    - Rinkodaros priemonių priežiūrą, atnaujinimą ir naujų kūrimą;
    - Bendrovės atstovavimą vietinėse ir tarptautinėse parodose bei verslo renginiuose;
    - Kainodaros formavimą ir komercinių pasiūlymų rengimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite B2B pardavimų ir su rinkodara susijusios patirties tarptautinėje aplinkoje (gamybos įmonėje būtų privalumas);
    - Laisvai bendraujate (žodžiu ir raštu) anglų kalba, švedų kalba – didelis privalumas;
    - Esate įgijęs aukštąjį verslo vadybos, marketingo, ekonomikos išsilavinimą;
    - Galite pasigirti nepriekaištinga dalykine ir asmenine reputacija;
    - Mėgstate bendrauti, esate diplomatiškas (-a) ir mokate palaikyti profesionalius santykius;
    - Pasižymite puikiais organizaciniais įgūdžiais, gebate dirbti su keliais projektais vienu metu ir nusistatyti prioritetus.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1350 iki 2000 EUR bruto. Galutinis atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato kompetencijų.
    Tatjana Andrejeva
    “Ieškome savarankiško, atsakingo ir pozityvaus žmogaus, kuris turi patirties ir siekia savirealizacijos bei tobulėjimo pardavimų - rinkodaros srityje! Jei toks esate, būtinai kandidatuokite! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Maisto produktų eksperto (-ės) asistentas (-ė)
    ID: 1102
    Iki 2020-10-03, Vilnius
    Maisto produktų eksperto (-ės) asistentas (-ė)
    ID: 1102
    Iki 2020-10-03, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Ogmios prekybos centre įsikuria jau antroji ROOTS degustacinė krautuvė, kuri rūpinasi netikėtais skonio atradimais. Iš Lietuvos kaimų ir ūkių krautuvės įkūrėjų kruopščiai atrenkami geriausi sūriai, mėsos gaminiai, duona, alus ar vynas saugo ypatingus, autentiškus Lietuvos ūkininkų puoselėjamus receptus ir skonius. Šiuo metu į savo komandą ROOTS priimtų MAISTO PRODUKTŲ EKSPERTO (-ĖS) ASISTENTĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę išragauti nuostabiausių skonių! Juk reikia žinoti, ką siūlyti pirkėjams;
    - Supažindinti su išskirtiniais vyndariais, sūrininkais, duonkepiais ir jų produkcija;
    - Dalintis savo žiniomis apie maistą, "slow food" kultūrą, patenkinti Jūsų ir Jūsų gomurio smalsumą;
    - Sąlygas augti kaip ekspertui, siekiančiam išmanymo maisto srityje (galimybę susipažinti su tiekėjais, dalyvauti parodose, degustuoti ir pan.);
    - Darbą slenkančiu grafiku, kurį galima derinti su aktyviu savo gyvenimu (I–VI: 10:00-20:00;
    VII ir šventinės dienos: 10:00-18:00).



    Būsite atsakingi už:
    - Pirkėjų supažindinimą su išskirtiniais lietuviškais produktais - naujienų pasiūlymą, išbandytų derinių patarimus;
    - Pagalbą klientams renkantis produktus, informacijos apie juos suteikimą, sudominimą ir apetito pakėlimą;
    - Tinkamą prekių išdėstymą, galiojimo terminų priežiūrą, užsakymų atlikimą pagal poreikį;
    - Prekių inventorizavimą ir darbo aplinkos priežiūrą.



    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite ne mažiau kaip 2 metų darbo patirtį;
    - Esate pozityvus (-i), mėgstate žmones ir galite su šypsena kalbėti ištisą diena (ypač apie maistą);
    - Mėgstate maistą - domėtis jo kilme, skoninėmis savybėmis, jų deriniais;
    - Mėgstate valgyti, bet taip pat galite ir ilgą laiką išbūti maisto apsuptyje visko nesuvalgant (labai svarbu dirbant su maisto produktais);
    - Esate atsakinga (-s), mėgstate švarą;
    - Suprantate kaip neįkyriai parduoti, ekspertiškai aptarnauti klientus.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 900 - 1450 EUR
    Eglė Baranauskienė
    “Jums... patinka sūris? Ir šviežia naminė duona? Ir apskritai esate lietuviško maisto fanas? Siūlome galimybę tapti ne tik mėgėju, bet ir žinovu! *Ypač tinka svajojantiems apie karjerą, susijusią su maisto gamyba, prekyba, maitinimo verslu ir pan.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Maisto produktų ekspertas (-ė)
    ID: 1101
    Iki 2020-10-03, Vilnius
    Maisto produktų ekspertas (-ė)
    ID: 1101
    Iki 2020-10-03, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Ogmios prekybos centre įsikuria jau antroji ROOTS degustacinė krautuvė, kuri rūpinasi netikėtais skonio atradimais. Iš Lietuvos kaimų ir ūkių krautuvės įkūrėjų kruopščiai atrenkami geriausi sūriai, mėsos gaminiai, duona, alus ar vynas saugo ypatingus, autentiškus Lietuvos ūkininkų puoselėjamus receptus ir skonius. Šiuo metu į savo komandą ROOT ieško MAISTO PRODUKTŲ EKSPERTO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo:
    - Atverti duris į nepaprastą kokybiškiausio Lietuvoje maisto pasaulį;
    - Supažindinti su išskirtiniais vyndariais, sūrininkais, duonkepiais ir jų produkcija;
    - Dalintis savo žiniomis apie maistą, "slow food" kultūrą, patenkinti Jūsų ir Jūsų gomurio smalsumą;
    - Sąlygas augti kaip ekspertui, siekiančiam išmanymo maisto srityje (galimybę susipažinti su tiekėjais, dalyvauti parodose, degustuoti ir pan.);
    - Galimybę priderinti slenkantį darbo grafiką prie Jūsų poreikių.

    Būsite atsakingi už:
    - Vartotojo pažindinimą su išskirtiniais lietuviškais produktais;
    - Nuoširdžią pagalbą klientams išsirenkant produktus, jų konsultavimą apie skonines savybes, derinius;
    - Tinkamą prekių išdėstymą, galiojimo terminų priežiūrą, užsakymų atlikimą pagal poreikį;
    - Prekių inventorizavimą ir darbo aplinką tvarkymą;
    - Kartu dirbančios komandos koordinavimą;
    - Krautuvėlės atstovavimą ir įvaizdžio kūrimą socialinių medijų kanaluose (turėsite galimybę garsinti savo, kaip maisto eksperto, vardą);
    - Soc. komunikacijos koordinavimą ir pagalbą marketingo profesionalams;
    - Krautuvėlės renginių vedimą (degustacijų, produktų pristatymų ir pan.).


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite ne mažiau kaip 5-10 metų darbo patirtį;
    - Esate pozityvaus požiūrio, gebate bendrauti, norite padėti žmonėms;
    - Domitės maistu;
    - Esate atsakingas (-a), turite švaros pojūtį;
    - Norite mokytis, nuolat turite klausimų, Jums įdomu viskas, kas susiję su kokybišku maistu;
    - Suprantate kaip neįkyriai parduoti, ekspertiškai aptarnauti klientus;
    - Aktyviai dalyvaujate visuomeniniame gyvenime, esate charizmatiška ir atvira asmenybė.



    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1300 - 2500 EUR
    Eglė Baranauskienė
    “Ar egzistuoja tokia darbo vieta, kurioje galite nuolat kalbėti apie maistą? Dalintis receptais, naujų skonių atradimais, degustuoti įmantriausius gėrimus? Skamba kaip svajonė? Šiai svajonei lemta išsipildyti! Siųskite savo CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Gamybos vadovas (-ė) (svečių maitinimas)
    ID: 1100
    Iki 2020-10-03, Birštonas
    Gamybos vadovas (-ė) (svečių maitinimas)
    ID: 1100
    Iki 2020-10-03, Birštonas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    „Eglės sanatorija“ – tai gilias gydymo tradicijas puoselėjantis gydymo ir reabilitacijos centras su mineralinio vandens ir gydomojo purvo gydykla, gydomaisiais ir diagnostiniais kabinetais. Sanatorija įsikūrusi Birštone, vaizdingame Nemuno kilpų regioniniame parke.
    Mūsų kolektyvo vertybės – atsakingumas, dėmesys klientui, kolegiškumas, pagarba žmogui, sveikata ir tobulėjimas. Esame orientuoti tik į geriausius rezultatus, mokomės iš geriausių viso pasaulio praktikų ir tobulėjame kartu kiekvieną dieną! Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti GAMYBOS VADOVĄ (-Ę)!


    Įmonė siūlo:
    - Galimybę realizuoti savo potencialą ir idėjas, laisvę kurti, tobulinti ir pritaikyti savo know-how;
    - Bendradarbiaujantį požiūrį ir pasitikėjimą;
    - Atvirą diskusiją sprendžiant problemas ir ieškant būdų pasiekti vis geresnius rezultatus;
    - Aukštus veiklos standartus;
    - Konkurencingą atlygį ir patrauklų naudų paketą;
    - Draugišką vadovų komandą, kuri padės adaptaciniame laikotarpyje;
    - Apgyvendinimą viename gražiausių Lietuvos kurortinių miestų!


    Būsite atsakingi už:
    - Vadovavimą didelei ir patyrusiai savo srities žinovų komandai;
    - Patiekalų receptūrų kūrimą, technologinių kortelių sudarymą;
    - Optimalią žaliavų naudojimo kontrolę, produktų likučių apskaitą;
    - Gamybos proceso tobulinimą bei atitikimo standartams užtikrinimą;
    - Sklandaus virtuvės darbo užtikrinimą.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Mylite maistą, mėgstate gaminti, juokais prisistatote profesionaliu degustatoriumi;
    - Turite mažiausiai 5 metus patirties koordinuojant virtuvės darbus – dirbote vyr.virėju, pamainos vadovu, virtuvės ar gamybos vadovu;
    - Esate baigęs (-usi) virėjo mokslus (maisto technologija – didelis privalumas);
    - Išmanote technologines korteles, domitės šiuolaikine virtuve, receptais;
    - Esate iniciatyvus ir inovatyvus, atviras kitų idėjoms ir nestokojate savų;
    - Puikiai išmanote higienos reikalavimus ir turite įpročius jų laikytis;
    - Gebate burti komandą, organizuoti efektyvų darbą. Esate savo komandos nariams ir lyderis, ir padėjėjas.


    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1800 EUR bandomuoju laikotrapiu, 2000 EUR po bandomojo
    Eglė Baranauskienė
    “Šis darbo pasiūlymas skirtas mėgstančiam gaminti, mylinčiam maistą, žmogui-degustatoriui! Jūsų laukia nuotykiai kuriant naujus receptus, iššūkiai ruošiant maistą išskirtiniams klientams, patirtys suburiant draugėn virtuvės kolektyvą. Siųskite savo CV šiandien!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Technical Support Agent
    ID: 1078
    Iki 2020-09-30, Vilnius
    Technical Support Agent
    ID: 1078
    Iki 2020-09-30, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Established in 2000 in Toronto, Canada, Fleet Complete® is a leading global provider of mission critical fleet, asset and mobile workforce management solutions. For more than fifteen years, Fleet Complete has been helping business owners improve their bottom line with enhanced digital dispatching, automated fleet tracking and effective mobile resource management. The company’s recent expansion into the European and Asia-Pacific markets, Netherlands, Belgium, Denmark, Norway, Baltics, Greece, Mexico, Canada and Australia, has made Fleet Complete one of the top industry leaders in IoT (Internet of Things). Fleet Complete has won numerous awards for innovation and growth since its inception in 2000 thanks to its relentless commitment to product Innovation, Quality, Customer Focus, Productivity and People.

    MAIN BUSINESS OBJECTIVES:
    The Technical Support Agent is to deliver service and support to customers in Lithuania using and operating fleet, asset and mobile workforce management solutions, via remote connection or over the Internet. The Customer Support Agent will analyze the customers’ problems or issues, refer to the appropriate resource material or consult other experts and provide the appropriate solution. The successful incumbent will provide the highest level of service to customers (internal/external) and other company departments in accordance with company policies.

    Įmonė siūlo:
    WHY JOIN US?
    If you wish to be part of building an enthusiastic team with high ambitions, then come - join us!
    We offer great opportunities to exploit your knowledge and development within a vastly growing global company.

    Būsite atsakingi už:
    ESSENTIAL DUTIES & RESPONSIBILITIES:
    - Effectively troubleshoot issues with urgency, working hard to solve every customer issue on their first contact;
    - Answer all calls, emails, and live chat requests from customers who have questions regarding features or have issues relating to the app, their account, or just general inquiries;
    - Become a Fleet Complete knowledge base i.e. you will know the products inside out;
    - Represent Fleet Complete in a positive and professional manner;
    - Update internal database regarding cases with all appropriate information pertaining to your customer interactions;
    - Customer retention through relationship building;
    - Regular working hours but availability upon occasional need to work evenings, after operation hours as well as weekends.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    All applicants must posses the following:
    - Fluent in Lithuanian accompanied with fluent English is required;
    - Minimum of 2 years in customer support and administration in tech/software support role;
    - Ability to identify problems/challenges through conversation and create resolutions for customers quickly and efficiently;
    - Excellent communication skills with the ability to articulate technical issues;
    - Experience creating and maintaining customer relationships;
    - Team player with a positive attitude and the drive to go above and beyond to achieve success;
    - Manage multiple projects simultaneously and prioritize accordingly;
    - Salesforce.com experience is an asset;
    - Self-motivated with the ability to work independently.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1400-1500 EUR
    Eglė Baranauskienė
    “Nuostabi galimybė dirbti stiprioje tarptautinėje kompanijoje! Jei esi orientuotas į klientą ir pasižymi puikiais komunikacijos įgūdžiais - ši galimybė kaip tik TAU!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Karjeros projektų ir Personalo atrankų vadovas (-ė)
    ID: 1099
    Iki 2020-09-25, Klaipėda
    Karjeros projektų ir Personalo atrankų vadovas (-ė)
    ID: 1099
    Iki 2020-09-25, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Atranka360 profesionali ir novatoriška personalo atrankų kompanija laukia pastiprinimo Klaipėdos biure ir kviečia Tave prisijungti prie mūsų Atranka360 komandos!
    Plačiau apie mus: https://atranka360.lt


    Įmonė siūlo:
    - Jums svarbu, kokioje įmonėje dirbate, koks jos garbės ir etikos kodeksas? Mes vertiname sąžiningumą ir atsakingą požiūrį į vykdomus projektus;
    - Norite turėti saugią ir orią atlygio bazę bei veikiančią priedų išmokėjimo sistemą už sutartų darbo planų įvykdymą?
    - Norite turėti individualų darbo grafiką? Mūsų darbuotojai turi galimybę planuotis darbo laiką pagal savo poreikius: suteikiamos kelios dienos per savaitę dirbti iš namų (šį modelį jau taikome 6 metus);
    - Jums labai svarbu būti išklausytam ir išgirstam susidūrus su sunkumais? Mes skatiname apie problemas kalbėtis konstruktyviai, visada prašome nuoširdumo;
    - Jums svarbu ilgalaikės perspektyvos? Mūsų kolektyve sekasi tiems, kurie nesiekia trumpalaikės naudos sau, bet žvelgia plačiau.

    Būsite atsakingi už:
    Prašome skaityti žemiau:)

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate vykdęs personalo atrankas, buvęs įmonės savininku, skyriaus ar įmonės vadovu, personalo vadovu, tuomet Jums puikiai sektųsi įsilieti į Atranka360 darbą!
    - Jums patinka dinamiškas ir nemonotoniškas darbas? Nei vienos dienos neturime tokios pačios kaip vakar. Bendraujame su skirtingais kandidatais, vedame derybas su darbdaviais, kruopščiai registruojame atrankos procesą, teikiame nuolatinį grįžtamąjį ryšį tiek darbdaviams, tiek kandidatams ir pan.;
    - Mėgstate kūrybiškus sprendimus ir turite įžvalgų? Kiekviena įmonė yra specifiška, todėl pamatome jos išskirtinumą, išsigryniname poreikius, suformuluojame patrauklų darbo pasiūlymą ir pan.;
    - Mokate valdyti procesą “nuo – iki”? Mes prisiimame pilną atsakomybę už darbo rezultatus, pradedant vedamomis derybomis dėl atrankos niuansų su Klientu, baigiant viso atrankos proceso organizavimu bei įgyvendinimu;
    - Suvokiate verslą ir jo aplinką, organizacijos specifiką ir asmenybės psichologiją? Šios trys interesų grupės būtinos norint kokybiškai atlikti personalo atrankas;
    - Jums svarbu pagarbus požiūris į žmogų? Mes griežtai laikomės Klientų aptarnavimo standartų, todėl be išmoktų dalykų mes turime įgimtą norą padėti kitiems. Šiame darbe labai svarbu mylėti žmones, nes bet kokiame atrankos etape – svarbiausia žmogus: jo orumas, pagarba ir profesionalus požiūris į jo asmenybę bei darbinę patirtį;
    - Turite sisteminį mąstymą, todėl laikytis sutartų atrankos procedūrų, darbo schemų Jums savaime suprantama? Mes griežtai laikomės kertinių atrankos vykdymo nuostatų, kurios užtikrina kokybišką darbą;
    - Lengvai užmezgate ryšius? Esate kompanijoje žmogus, kuris traukiate kitus? Į Jus kreipiasi pagalbos susidūrus su nesėkmėmis? Mūsų darbas išsiskiria savo specifiškumu tuo, jog sąveikų su žmonėmis yra labai daug ir įvairiausiomis bendravimo formomis. Tad santykis su kitais, turi būti gilus, ne paviršutiniškas;
    - Jums patinka mokytis, plėsti akiratį? Mūsų darbe, prieš darant atrankas, tenka įsigilinti į vis naujas verslo sritis, skirtingo pobūdžio organizacijas, atrasti vis naujų “raktų” perprasti kandidatus, padėti jiems atsiskleisti. Esame besivystanti organizacija, kuriai savęs tobulinimas yra vienas iš prioritetinių krypčių.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1500 eurų (+ priedai nuo pasiektų tikslų)
    Gintė Žilinskienė
    “Mes turime didelių ambicijų, o Jūs? :) Susisiekime, kad aptartume Jums aktualius klausimus. Kandidatuojančių laukiame kuo greičiau:) Turite klausimų, rašykite/skambinkite man asmeniškai. ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė, Atranka360 direktorė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Restorano šefas (-ė)
    ID: 1097
    Iki 2020-10-01, Palanga
    Restorano šefas (-ė)
    ID: 1097
    Iki 2020-10-01, Palanga
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    "Palanga Life Balance SPA Hotel*****" – jau 17 metų šis šeimos valdomas viešbutis savo svečius žavi unikaliu dizainu ir aplinka, prabanga bei aptarnavimo kokybe. Gracingų pušų bei Baltijos jūros apsuptyje įsikūręs viešbutis – World SPA and Wellness Awards 2018 rinkimuose išrinktas geriausiu Rytų Europos SPA viešbučiu, Europos SPA asociacijos (ESPA) apdovanojimuose jis išrinktas inovatyviausiu SPA viešbučiu Europoje. Restoranas Palanga, kelerius metus iš eilės įvardijamas kaip vienas geriausių iš 30-ties Lietuvoje! Siekiant išlaikyti geriausiųjų vardą, kokybės standartus, restoranui ieškome komandos lyderio – virtuvės šefo (-ės)!

    Įmonė siūlo:
    - Atvirą diskusiją dėl restorano veikos, tikslų ir abiejų pusių lūkesčių;
    - Platų veikimo diapazoną ir galimybę pritaikyti Jūsų "know-how";
    - Puikią progą vadovauti aukščiausio lygio ir puikiai susidirbusiam virtuvės kolektyvui.


    Būsite atsakingi už:
    - Meniu kūrimą ir atnaujinimą;
    - Kalkuliacinių ir technologinių kortelių sudarymą;
    - Prekių užsakymą ir realizacijos terminų kontroliavimą;
    - GHPT reikalavimų užtikrinimą darbo vietoje;
    - Patiekalų gamybos proceso ir kokybės užtikrinimą;
    - Virtuvės personalo darbų planų sudarymą;
    - Vadovavimą virtuvės personalui, jų darbo kontrolę.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Išmanote viešojo maitinimo gamybos procesą;
    - Turite patirties koordinuojant virtuvės darbus;
    - Esate organizuotas ir lankstus, pagarbus klientų norams;
    - Vertinate darbo estetiką ir preciziškumą;
    - Siekiate vis kokybiškesnio savo ir komandos darbo atlikimo.


    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 3500 EUR (galimos derybos ir papildomos naudos atsižvelgiant į Jūsų poreikį).
    Gintė Žilinskienė
    “Turite svarios vadovavimo patirties restoranų srityje? Jūsų credo: Laimingi ir sugrįžtantys Klientai – įsitraukę darbuotojai – efektyviai dirbanti komanda? Laukiame Jūsų skambučio ar laiško el. paštu. Konfidencialumas – garantuojamas visuose atrankos etapuose! El. p. ginte@atranka360.lt arba tel. 8 687 98980”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė, Atranka360 direktorė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Klientų aptarnavimo koordinatorius (-ė)
    ID: 1095
    Iki 2020-09-26, Vilnius
    Klientų aptarnavimo koordinatorius (-ė)
    ID: 1095
    Iki 2020-09-26, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    “Fleet Complete” tai 2000-aisiais įkurta tarptautinė kompanija, kuri specializavosi telematikos sprendimuose logistikos bei kurjerių verslui. Šiandien “Fleet Complete” yra pasaulyje pirmaujanti bendrovė, siūlanti IoT paslaugas automobilių parkui, turtui bei mobiliajai darbo jėgai valdyti. Kompanija aptarnauja virš 400 000 objektų ir virš 30 000 įmonių visame pasaulyje. Pagrindiniai partneriai: AT&T JAV, Telus Kanadoje, Telstra Australijoje ir T-Mobile Europoje. “Fleet Complete” jau kurį laiką laikoma viena sparčiausiai augančių kompanijų Šiaurės Amerikoje, laimėjusi ne vieną apdovanojimą inovacijų ir sparčiausiai augančių bendrovių srityse. Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti KLIENTŲ APTARNAVIMO KOORDINATORIŲ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomią karjeros galimybę ambicingoje kompanijoje, veikiančioje Lietuvoje, tačiau priklausančią didelei tarptautinei grupei, kuri pasiryžusi teikti geriausias telemetrijos paslaugas;
    - Jūs dirbsite vienoje iš sparčiausiai augančių telematikos programinės įrangos kompanijų, besivystančioje aplinkoje su entuziastingais kolegomis;
    - Siūlomas darbas yra nuolatinis, Vilniuje.

    Būsite atsakingi už:
    - Atvirą, aktyvų ir reguliarų dialogą su esamais klientais, siekiant juos išlaikyti;
    - Tinkamiausią naudojamų sprendimų pritaikymą klientų veikloje;
    - Naujų paslaugų ir sprendimų rekomendaciją ir pristatymą klientams, papildomus jų pardavimus;
    - Aptarnausite dalį naujų klientų užklausų;
    - Jei negalite išspręsti klausimo, padės mūsų techninės pagalbos komanda, tačiau jūsų svarbi užduotis – informuoti ir užtikrinti klientą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Gerai mokate anglų kalbą raštu ir žodžiu, nes tai yra mūsų įmonių grupės kalba;
    - Turite patirties B2B pardavimų / klientų aptarnavimo srityje ir mėgstate darbą su žmonėmis;
    - Turite tvirtą atsakomybės jausmą ir esate komandos žaidėjas;
    - Jums nesvetimos IT sistemos ir įrankiai;
    - Mokate išsakyti savo nuomonę;
    - Vienu metu galite sekti kelias užduotis;
    - Turite teigiamą požiūrį ir jums patinka laimėti.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1350 EUR
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Ar esate vedinas aukštų klientų aptarnavimo standartų ir siekiate juos didinti? Ar jums patinka dirbti dinamiškoje aplinkoje, prisiimti atsakomybę ir turėti galimybes gerinti klientų aptarnavimą? Ar norėtumėte dirbti su „Software-as-a-Service“ sprendimais, suteikiančius klientams ženklius privalumus? Tuomet galime Jums pasiūlyti įdomią „Fleet Complete Lietuva“ klientų vadybininko poziciją Vilniuje. ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti

Džiaugiamės pelnę Jūsų pasitikėjimą!

Daugiau atsiliepimų