Vilnius: +370 638 33360 Klaipėda: +370 630 33360 info@atranka360.lt
Pateikti CV

Šiuo metu ieškome

Rūšiuoti pagal:
Visos sritys
  • Prekybos salono vadovas (-ė)
    ID: 762
    Iki 2019-05-25, Vilnius
    Prekybos salono vadovas (-ė)
    ID: 762
    Iki 2019-05-25, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    INHAUS virtuvės studija – vokiškų virtuvių salonas, vienintelis Lietuvoje oficialiai atstovaujantis NOLTE KÜCHEN ir INHAUS – visame pasaulyje preciziška kokybe garsėjančius virtuvių gamintojus, kurių inovatyvūs sprendimai, ergonomiškas dizainas ir nepriekaištinga kokybė kasmet patvirtinama daugybe sertifikatų ir apdovanojimų. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti energingą ir organizuotą SALONO VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų, atsakingą ir nuolatinį tobulėjimą skatinantį darbą;
    - Galimybę išnaudoti savo kūrybinį potencialą ir idėjas pardavimo procese;
    - Galimybę priimti savarankiškus sprendimus, įtakojančius veiklos rezultatus;
    - Konkurencingą atlygį už darbą ir papildomus motyvacinius priedus;
    - Visas reikalingas darbui priemones;
    - Ilgalaikę perspektyvą.

    Būsite atsakingi už:
    - Sklandaus prekybos salono veiklos organizavimą ir efektyvumo užtikrinimą;
    - Aktyvią pardavimų plėtrą (darbas su architektais naujuose projektuose);
    - Darbuotojų ugdymą ir komandinės dvasios palaikymą;
    - Sklandų bendravimą su partneriais ir baldų kūrėjais;
    - Patrauklios pirkėjams ekspozicijos kūrimą ir atnaujinimą.
    - Pardavimų ir kokybės rezultatų bei konkurencinės aplinkos analizę;
    - Pasiūlymų ir idėjų, rezultatų gerinimui, teikimą bei įgyvendinimą, siekiant aukščiausios kokybės klientų aptarnavime.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos darbo patirties klientų aptarnavimo ir pardavimų srityse;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Pasižymite kūrybišku mąstymu bei aukštais organizavimo gabumais;
    - Turite puikius derybinius įgūdžius bei esate orientuotas į rezultatą;
    - Derybose gebate išlaikyti savą poziciją, bet tuo pačiu ir lengvai prisitaikyti prie pašnekovo;
    - Sugebate veikti greitai ir spręsti suinteresuotų asmenų paklausimus;
    - Gebate strategiškai mąstyti, planuoti ir dirbti greitai besikeičiančios rinkos sąlygomis;
    - Turite aukštąjį išsilavinimą (dizaino ar architektūros srityje būtų privalumas);
    - Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
    - Gerai kalbate anglų ir rusų kalbomis (būtų privalumas);
    - Mėgstate dirbti pagal aukštus ir profesionalius darbo standartus.
    Domantė Trotė
    “Jūsų stipriosios pusės - iniciatyvumas, organizuotumas, kūrybiškumas ir atsakingumas? Rimtai žiūrite į savo karjerą, norite ilgalaikių perspektyvų ir draugiško kolektyvo? Mes laukiame Jūsų!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Administratorė (-ius) (statybos projektai)
    ID: 805
    Iki 2019-05-17, Klaipėda
    Administratorė (-ius) (statybos projektai)
    ID: 805
    Iki 2019-05-17, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame nedidelė profesionalų komanda, tačiau mūsų vykdomi projektai dideli ir reikšmingi. Mus vienija rimtas požiūris į verslą, kuris leidžia sėkmingai įgyvendinti projektus, pelnyti klientų pasitikėjimą ir pripažinimą. Mūsų veikla – statybos projektų valdymas, projektavimas.

    Šiuo metu į savo komandą kviečiame ADMINISTRATORĘ (-IŲ)!

    Įmonė siūlo:
    - Prisijungti prie stabilios kompanijos;
    - Puikią galimybę realizuoti savo sugebėjimus ir prisidėti prie reikšmingų projektų;
    - Gerą atmosferą, darbo sąlygas ir konkurencingą atlygį.

    Būsite atsakingi už:
    - Sėkmingos biuro veiklos ir pozityvios atmosferos užtikrinimą;
    - Įmonės dokumentų rengimą ir administravimą (siunčiami ir gaunami raštai, komerciniai pasiūlymai, atliktų darbų aktai, PVM sąskaitos-faktūros, sutartys ir kt.);
    - Dokumentacijos pateikimą ir gavimą iš/ į VĮ „Registrų centras“;
    - Darbą informacinėje sistemoje „Infostatyba“;
    - Pastato kadastro darbų, geodezinių darbų administravimą;
    - Mini konkursų, paslaugoms atlikti, organizavimą (geodeziniai, geologiniai tyrimai, ekspertizės paslaugos ir pan.).

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate veikli (-us), iniciatyvi (-us), džiuginate kitus savo pozityvumu ir energija;
    - Gerai planuojate laiką, pasižymite organizaciniais gebėjimais, esate atidi (-us) ir atsakinga (-as);
    - Idealu, jei turite panašios darbo patirties ir Jūsų išsilavinimas – statybos inžinerija ar pan.;
    - Gerai suprantate ir rašote anglų kalba (rusų kalbos mokėjimas būtų privalumas);
    - Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius.
    Tatjana Andrejeva
    “Mums svarbu, kad Jums patiktų administracinis darbas, kad turėtumėte vidinį norą ir motyvaciją sisteminti informaciją, bendrauti, padėti kitiems! Labai vertiname entuziastingus žmones, tokius, kurie padeda kurti ir palaikyti profesionalią ir pozityvią aplinką. Jei čia apie Jus, kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Personalo vadovas (-ė)
    ID: 720
    Iki 2019-05-17, Visa Lietuva
    Personalo vadovas (-ė)
    ID: 720
    Iki 2019-05-17, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame 23 metus sėkmingai rinkoje dirbanti saugos tarnyba, teikianti apsaugos paslaugas ir siūlanti inovatyvius kompleksinius apsaugos sprendimus visoje Lietuvoje. Šiuo metu įmonėje dirba daugiau nei 1200 darbuotojų. Dinamiškumas, operatyvumas bei inovatyvios idėjos leidžia mūsų klientams pateikti geriausiai jų lūkesčius atitinkančius sprendimus. Esame socialiai atsakinga įmonė, tad aktyviai prisidedame prie įvairių bendruomeninių projektų bei sporto renginių įgyvendinimo. Paslaugų kokybę ir patikimumą garantuoja įdiegtas ISO 9001 Kokybės vadybos sistemos standartas, ISO 14001 aplinkosaugos vadybos standartas ir OHSAS 18001 darbuotojų saugos ir sveikatos vadybos standartas. Esame sistemingai ir sėkmingai audituojami tarptautinių kompanijų. Prie savo komandos kviečiame prisijungti profesionalų (-ią) PERSONALO VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę kurti, dalyvauti ir savo kompetencija bei įžvalgomis prisidėti prie įmonės strateginio valdymo;
    - Platų ir įdomų atsakomybių lauką - galimybę inicijuoti ir įgyvendinti pokyčius;
    - Dalykiškų ir bendradarbiaujančių vadovų palaikymą;
    - Greitai priimamus sprendimus;
    - Konkurencingą, kompetencijas atitinkantį darbo užmokestį.

    Būsite atsakingi už:
    - Dalyvavimą strateginiame įmonės valdyme kartu su akcininkais ir įmonės direktoriumi;
    - Personalo valdymo (procesų, projektų ir įrankių) įvertinimą ir reikiamų pokyčių iniciavimą bei įgyvendinimą;
    - Darbuotojų pritraukimo ir atrankos proceso tobulinimą;
    - Vertinamųjų/ ugdomųjų pokalbių, naujokų adaptacijos bei rezervo (pakaitumo) programų kūrimą ir vystymą;
    - Mokymų sistemos kūrimą, mokymų planavimą ir organizavimą;
    - Nefinansinės motyvacinės sistemos peržiūrėjimą ir atnaujinimą;
    - Vadovų kasdienį ugdymą, lyderystės kompetencijos vystymą organizacijoje;
    - Organizacinės kultūros formavimą, vystymą ir palaikymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite ne mažesnę nei 3 metų vadovavimo patirtį;
    - Žvelgiate plačiau nei klasikinis personalo valdymo modelis;
    - Ieškote pažangių metodų personalo kasdienei veiklai efektyvinti;
    - Kalbate anglų, rusų kalbomis;
    - Gebate diegti motyvacines sistemas skirtingoms pareigybėms;
    - Jaučiate malonumą bendraujant su žmonėmis ir koordinuojant procesus/ projektus;
    - Mokate vertinti personalo poreikį, vykdyti atrankas, kurti adaptacines ir karjeros programas;
    - Mokymus suvokiate kaip sisteminio įmonės valdymo sudedamąją dalį;
    - Turite darbo patirties dirbant su profesinėmis sąjungomis.
    Julija Stankevičiūtė
    “Turite patirties strateginiame įmonės valdyme HR srityje? Norėtumėte įdiegti personalo valdymo politiką ir ją integruoti į kitus įmonėje vykstančius procesus? Savo nuoseklaus darbo dėka pamatyti darbo vaisius? Ši pozicija – Jums :) Konfidencialumą garantuojame visuose atrankos etapuose. Į visus dominančius klausimus atsakysime Jums asmeniškai telefonu ar el. paštu.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Administratorė (-ius)
    ID: 748
    Iki 2019-05-10, Palanga
    Administratorė (-ius)
    ID: 748
    Iki 2019-05-10, Palanga
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame moderni, šiuolaikiška juvelyrikos gamybinė įmonė. Į savo augantį kolektyvą, kviečiame prisijungti greitai besimokančią (-į), puikiai komunikuojančią (-į) ADMINISTRATORĘ (-IŲ)!

    Įmonė siūlo:
    - Kūrybišką bei atsakingą, nuolatinį darbą draugiškame kolektyve;
    - Galimybę realizuoti savo žinias ir sugebėjimus;
    - Darbo poziciją, kuri gali būti startinė tolimesnėje karjeroje!

    Būsite atsakingi už:
    - Įmonės dokumentacijos bei korespondencijos tvarkymą;
    - Kanceliarinių prekių užsakymą, pirkimą, koordinavimą;
    - Personalo dokumentacijos tvarkymą;
    - Svečių priėmimą bei bendravimą su įmonės klientais;
    - Siuntų išsiuntimą klientams;
    - Biuro priežiūrą bei administravimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite panašaus darbo patirtį;
    - Puikiai komunikuojate su kolegomis bei klientais;
    - Gebate planuoti savo darbo laiką bei prioritetus;
    - Puikiai kalbate bei rašote anglų kalba;
    - Esate organizuota (-as) bei iniciatyvi (-us);
    - Pasižymite tokiomis savybėmis, kaip paslaugumas, atidumas, kruopštumas, atsakingumas.
    Jurgita Paičienė
    “Jei vertinate administratorės pareigas, kaip puikią galimybę realizuoti norą organizuoti, sisteminti informaciją, bendrauti, padėti kitiems, kurti ir palaikyti profesionalią ir pozityvią aplinką? KANDIDATUOKITE!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Jachtklubo pardavimų projektų vadovas (-ė)
    ID: 800
    Iki 2019-05-16, Klaipėda
    Jachtklubo pardavimų projektų vadovas (-ė)
    ID: 800
    Iki 2019-05-16, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    "Smiltynės Jachtklubas" – išskirtinis apgyvendinimo, laivybos ir pramogų kompleksas Kuršių nerijoje, nuo kurio Baltijos jūros paplūdimys pasiekiamas vos per keletą minučių! "Smiltynės Jachtklubo" viešbutyje yra 65 jaukiai įrengti kambariai/ apartamentai su vaizdu į marias. Šiame uoste ištisus metus priimamos ir saugomos įvairių dydžių jachtos ir kateriai, veikia restoranas. Šis unikalus kompleksas – įsimintina vieta poilsiautojams iš Lietuvos ir užsienio, jachtų uosto svečiams bei patraukli renginiams organizuoti. Šiai unikaliai vietai ieškome profesionalaus (-ios) PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo:
    - Draugišką, laisvą, bendradarbiavimu ir pasitikėjimu grįstą darbo kultūrą;
    - Galimybę panaudoti jau turimas kompetencijas ir realizuoti savo potencialą;
    - Valdyti įdomius projektus išskirtiniame objekte;
    - Jūsų patirtį bei žinias įvertinti atitinkamu atlygiu;
    - Darbo poziciją, žmogui, kurio gyvenimo būdas trokšta dinamikos, kadangi viešbutis turi sezoniškumą: pavyzdžiui, jei esate iš kito miesto, bus galimybė sezoną praleisti Klaipėdoje, ne sezono metu - kitame mieste.

    Būsite atsakingi už:
    - Aktyvią naujų klientų paiešką, susitikimų organizavimą, "Smiltynės Jachtklubo" apgyvendinimo, laivybos ir pramogų komplekso paslaugų pristatymą klientams;
    - Ilgalaikio bendradarbiavimo palaikymą ir vystymą su esamais klientais;
    - Klientų poreikių analizę, sprendimų ir komercinių pasiūlymų formavimą;
    - Bendrą Jachtklubo įvaizdžio palaikymą bei naujų idėjų realizavimą;
    - Nuolatinę strateginę rinkos analizę;
    - Pardavimo projektų plėtrą į Skandinavijos rinką.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite stiprius derybinius ir pardavimų įgūdžius;
    - Turite patirtį viešbučių/ restoranų versle;
    - Mokate naudotis Booking.com rezervacijos sistema;
    - Gebate profesionaliai užtikrinti pardavimų procesą bei pardavimo planų įgyvendinimą;
    - Jums puikiai sekasi komunikuoti su skirtingais žmonėmis;
    - Jaučiate poreikį valdyti darbo procesą ''nuo-iki''.
    Julija Stankevičiūtė
    “Mūsų komanda ieško savarankiško, atsakingo ir pozityvaus žmogaus, kuriam niekada netrūksta iniciatyvos siekti užsibrėžtų tikslų ir kurio svajonė - dirbti išskirtiniame apgyvendinimo, laivybos ir pramogų komplekse. Jei toks esate Jūs, būtinai kandidatuokite! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų vadybininkas (-ė)
    ID: 775
    Iki 2019-05-13, Vilnius
    Pardavimų vadybininkas (-ė)
    ID: 775
    Iki 2019-05-13, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame tarptautinė kompanija, transporto įmonėms teikianti kuro pirkimo, rinkliavų apmokėjimo ir mokesčių grąžinimo paslaugas. Sparčiai augame ir prie savo profesionalų komandos kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir dinamišką darbą patikimoje ir augančioje įmonėje;
    - Įsilieti į jaunatvišką ir pozityvią atmosferą palaikančią komandą;
    - Profesionalių ir ugdančių vadovų pagalbą;
    - Iššūkius, kuriuos įveikus bus džiaugiamasi rezultatais;
    - Jūsų žinias, patirtį ir įsitraukimą įvertinti atitinkamu atlygiu bei motyvuoti priedais už pasiekimus.

    Būsite atsakingi už:
    - Aktyvių pardavimų vykdymą transporto kompanijoms, ryšių mezgimą ir šiltų kontaktų palaikymą;
    - Klientų poreikių išsiaiškinimą, sprendimų ieškojimą ir pasiūlymų teikimą;
    - Efektyvaus ir sklandaus pardavimų proceso organizavimą bei vykdymą;
    - Sėkmingą nustatytų pardavimo planų įgyvendinimą;
    - Įmonės atstovavimą ir pozityvaus įmonės įvaizdžio kūrimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Galite pasigirti sėkminga B2B pardavimų patirtimi;
    - Patirtis su transporto kompanijomis - būtų didelis privalumas;
    - Aktyvūs pardavimai - sritis, kurioje norite sėkmingai dirbti ir siekti karjeros.
    - “Šaltą” kontaktą paversti “šiltu” - Jums tikras malonumas.
    - Esate labai atsakingas, iniciatyvus ir užsispyręs, nepasiekęs tikslo - nepasiduodate;
    - Esate pasiryžęs mokytis ir tobulėti, nes komanda pasiruošusi pasidalinti su Jumis geriausiomis praktikomis ir žiniomis.
    Domantė Trotė
    “Jei esate proaktyvus pardavėjas ir nelaukiate, kol klientas pas Jus ateina, o susirandate jį pats - ši poziciją kaip tik Jums! Laukiame kandidatuojant.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Vyr. projektų vadovas (-ė) (ES fondai)
    ID: 799
    Iki 2019-05-11, Vilnius
    Vyr. projektų vadovas (-ė) (ES fondai)
    ID: 799
    Iki 2019-05-11, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie organizaciją
    LINPRA - Lietuvos inžinerinės pramonės asociacija, vienijanti virš 100 Lietuvos metalo gaminių, plastiko ir gumos, mašinų ir įrangos, prietaisų, elektrotechnikos ir elektronikos pramonės sektoriaus įmonių. Asociacijos siekis, kad įmonės veiktų efektyviau ir parduotų daugiau, o Lietuvos inžinerinė pramonė pasaulyje būtų atpažįstama kaip modernus ir patikimas partneris. Šiuo metu į savo komandą kviečia prisijungti VYR. PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Organizacija siūlo:
    - Plačias galimybes panaudoti turimas kompetencijas ir žinias bei realizuoti savo potencialą;
    - Darbą profesionalų komandoje;
    - Konkurencingą, atitinkantį Jūsų patirtį atlyginimą.

    Būsite atsakingi už:
    - Projektų veiklų administravimą;
    - Visų įstaigos projektų krepšelio valdymą ir monitoringą;
    - Informacijos srauto valdymą, informacijos suteikimą telefonu ir el. paštu;
    - Pastovų bendravimą su įstaigos projektų vadovais, kitais darbuotojais;
    - Savalaikį informacijos surinkimą ir analizę apie projektų eigą, informacijos, ataskaitų pateikimą įstaigos vadovui;
    - Bendravimą su asociacijos nariais;
    - Susitikimus su klientais, su projektų partneriais tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite panašios darbo patirties;
    - Turite ES projektų administravimo ir valdymo patirties;
    - Pasižymite puikiais bendravimo, organizavimo ir planavimo įgūdžiais;
    - Turite geras anglų kalbos žinias (žodžiu ir raštu - minimum B2 lygis);
    - Gebate tvarkytis su dideliais informacijos srautais, analizuoti informaciją ir ją apibendrinti;
    - Gebate dirbti su keliomis užduotimis/ projektais vienu metu;
    - Turite puikius MS Office programų įgūdžius (Excel, Word, Power Point).
    Julija Stankevičiūtė
    “Jums patinka projektų valdymas, puikiai tai išmanote ir mokate sujungti visus turimus resursus geriausio rezultato pasiekimui? Realizuokite savo potencialą pas mus! Laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Teisininkas (-ė)
    ID: 798
    Iki 2019-05-11, Kaunas
    Teisininkas (-ė)
    ID: 798
    Iki 2019-05-11, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB „Agropro“ - Kanados kompanijos "Aurora Cannabis" narys, kuri nuo 2013 m. išplėtė savo verslo profilį ir pradėjo savo veiklą ekologinio žemės ūkio/ maisto gamybos srityje. „Agropro“ jau dabar yra lyderiaujanti pluoštinių kanapių augintoja Baltijos šalyse ir didžiausia ekologiškų kanapių ir jos produktų gamintoja, perdirbėja ir tiekėja Europoje. Šiuo metu prie savo besiplečiančios komandos kviečia prisijungti TEISININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Konkurencingą, kompetencijas atitinkantį darbo užmokestį.
    - Atvirus ir bendradarbiaujančius vadovus bei iniciatyvius kolegas;
    - Greitai priimamus sprendimus;
    - Prisijungimą prie besiplečiančio ekologinio verslo nišos;
    - Darbą tarptautiniu mastu.

    Būsite atsakingi už:
    - Įmonės sutarčių (tiekėjams, pardavimų sk. ir kt.) ruošimą ir derinimą;
    - Konsultacijas ir rizikos vertinimą, rengiant vidaus dokumentus;
    - Įmonės interesų atstovavimą Lietuvoje ir užsienio rinkose;
    - Rekomendacijų teikimą aktualiais veiklos klausimais;
    - Vadovybės konsultavimą teisės klausimais.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs aukštąjį universitetinį teisinį išsilavinimą;
    - Turite daugiau negu 3 metų teisinio darbo patirtį gamybinėje įmonėje bei gerus teisinių dokumentų rengimo įgūdžius;
    - Puikiai kalbate ir rašote anglų kalba;
    - Esate tas, kuris ieško kūrybiškų sprendimų;
    - Norite dirbti kompanijoje, kurioje vertinamas Jūsų išskirtinis kruopštumas ir atida detalėms;
    - Mokate gerai planuoti savo laiką ir esate reiklus sau.
    Julija Stankevičiūtė
    “Kandidatuoti tikrai verta, jei norite dirbti įmonėje, kuri darbuotojus motyvuoja ne tik konkurencingu atlyginimu, bet ir sveika darbine atmosfera bei sprendimų laisve!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Teisininko padėjėjas (-a)
    ID: 797
    Iki 2019-05-09, Klaipėda
    Teisininko padėjėjas (-a)
    ID: 797
    Iki 2019-05-09, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame užsitarnavusi ir išlaikiusi nepriekaištingą reputaciją bendrovė. Teikiame laivų interjero įrengimo paslaugas visame pasaulyje. Sėkmingai įgyvendiname projektus Švedijoje, Danijoje, Norvegijoje, Ispanijoje, Vokietijoje, Olandijoje, Portugalijoje, Suomijoje, Singapūre, Kinijoje ir Rusijoje.

    Didžiuojamės savo didele, stipria, ambicinga ir profesionalia komanda bei kviečiame prisijungti prie mūsų TEISININKO PADĖJĖJĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Prisijungti prie stabiliai augančio ir socialiai atsakingo verslo;
    - Įsilieti į dinamišką, iššūkių nestokojančią darbo aplinką;
    - Įgyti darbo patirties, realizuoti savo idėjas bei pritaikyti įgytas žinias;
    - Realias karjeros galimybės.

    Būsite atsakingi už:
    - Bendrovės vidaus teisės aktų, sutarčių, raštų, pretenzijų ir kt. rengimą ir derinimą;
    - Teisinių reikalavimų veiklos analizavimą bei bendrovės interesų atstovavimą Lietuvos ir užsienio rinkose;
    - Aktyvų įsitraukimą į kitus bendrovės teisininko vykdomus projektus.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs aukštąjį teisinį išsilavinimą arba esate paskutinių kursų studentas (-ė) (studijos ar stažuotė užsienyje – privalumas);
    - Turite panašios teisinio darbo ar praktikos patirties;
    - Puikiai mokate anglų kalbą (kitų užsienio kalbų mokėjimas – privalumas);
    - Pasižymite iniciatyvumu, pozityvumu, esate orientuotas (-a) į rezultatą, gebate dirbti savarankiškai ir komandoje, mąstote inovatyviai ir esate pasiruošęs (-usi) tapti, pokyčius įgyvendinančios, komandos dalimi.
    Tatjana Andrejeva
    “Savo sėkmingam karjeros startui žvalgaisi dinamiškos ir profesionalios aplinkos? Nori prisijungti prie socialiai atsakingos, aukštus veiklos standartus puoselėjančios, tobulėjančios ir augančios įmonės? Susisiekime! Laukiame CV ir/ arba skambučio!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Biuro administratorė (-ius) (uosto įmonė)
    ID: 792
    Iki 2019-05-08, Klaipėda
    Biuro administratorė (-ius) (uosto įmonė)
    ID: 792
    Iki 2019-05-08, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame tarptautinio verslo įmonių grupė, užsiimanti pervežimais ir logistika. Rezultatyviai dirbame jau daugiau nei 25 metus ir drąsiai galime teigti, kad esame viena iš įtakingiausių Klaipėdos uosto įmonių. Šiuo metu į savo profesionalų ir brandų kolektyvą kviečiame iniciatyvią (-ų) BIURO ADMINISTRATORĘ (-IŲ)!

    Įmonė siūlo:
    - Aktyvų darbą, kuriame pilnai realizuosite savo gebėjimus bei įsitvirtinsite ilgam;
    - Konkurencingą rinkoje atlygį biuro administratorės (-iaus) pozicijoje;
    - Prisijungti prie vienos stipriausių savo srities kompanijų;
    - Dalykišką ir darbingą verslo aplinką.

    Būsite atsakingi už:
    - Sklandaus biuro darbo organizavimą ir bendros tvarkos priežiūrą biure;
    - Įvairios kasdieninės dokumentacijos tvarkymą ir administravimą;
    - Profesionalų klientų pasitikimą ir pirminės informacijos suteikimą;
    - Operatyviai ir profesionaliai atliekamus direktoriaus deleguotus darbus;
    - Įmonės išorinio įvaizdžio puoselėjimą (pvz., internetinis tinklapis, verslo dovanos).

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos biuro administratorės darbo patirties;
    - Esate nuovoki, iniciatyvi ir brandi asmenybė;
    - Savarankiškai atliekate patikėtą darbą nuo pradžios iki galutinio rezultato;
    - Skrupulingai mąstote, numatote "į priekį", bet veikiate "čia ir dabar";
    - Galite lengvai dirbti su skirtingo amžiaus ir pažiūrų klientais bei kolegomis;
    - Lengvai priimate Jums deleguotas užduotis bei įmonės taisykles;
    - Puikiai valdote pagrindines kompiuterines programas;
    - Kalbate anglų kalba (rusų kalba būtų privalumas);
    - Ypatingą dėmesį skiriate rengiamų dokumentų tvarkai, struktūrai ir turiniui.
    Giedrė Viršilienė
    “Patinka administracinis darbas, puikiai kalbate anglų kalba, mokate rusų kalbą ir svarbiausia esate motyvuota (-as) dirbti solidžioje ir išskirtinėje Klaipėdos įmonėje? Kandidatuokite nedelsiant!!!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Personalo atrankų ir karjeros projektų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų projektų vadovas (-ė) (B2G segmentas)
    ID: 796
    Iki 2019-05-08, Vilnius
    Pardavimų projektų vadovas (-ė) (B2G segmentas)
    ID: 796
    Iki 2019-05-08, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė UAB "ELGAMA-ELEKTRONIKA" - pirmaujanti elektroninių elektros skaitiklių gamintoja Baltijos šalių regione. Nuo 1992 m. įmonė sėkmingai auga, nes tiki, kad tyrimai ir plėtra (R&D) yra rytojaus rinkos raktas į sėkmę, nuo kurios priklauso įmonės klestėjimas ir klientų pasitenkinimas. Šiuo metu įmonė kviečia prisijungti iniciatyvų ir patyrusį PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę) B2G segmentui.

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir perspektyvų darbą šiuolaikiškoje, tarptautinėje bendrovėje;
    - Asmeninio augimo ir profesinio tobulėjimo galimybes;
    - Kolegų paramą bei draugišką, profesionalų kolektyvą;
    - Lanksčias darbo sąlygas, sporto klubo abonementą, nuolatinius kompetencijos augimą skatinančius mokymus ir smagius įmonės renginius;
    - Fiksuotą atlyginimą bei patrauklius bonusus, priklausančius nuo projektų tikslų įvykdymo.

    Būsite atsakingi už:
    - Įmonės projektų valdymą ir produktų pardavimą B2G segmente, pasiūlymų rengimą;
    - Dalyvavimą viešuosiuose konkursuose, sutarčių sudarymą, užsakymų koordinavimą;
    - Naujų klientų paiešką bei santykių su esamais klientais palaikymą;
    - Pastovią informacijos apie rinkas analizę;
    - Dalyvavimą naujų produktų kūrime.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą (technikos/elektronikos, telekomunikacijų ir/arba verslo vadybos/ekonomikos);
    - Galite pasidžiaugti sėkminga pardavimų bei projektų valdymo patirtimi (B2G segmente);
    - Jaučiate norą siekti aukštų rezultatų, esate iniciatyvus ir pozityvus žmogus;
    - Pasižymite puikiais bendravimo ir derybų įgūdžiais;
    - Puikiai kalbate lietuvių ir anglų kalbomis (raštu ir žodžiu);
    - Lenkų, rusų kalbų žinios būtų privalumas;
    - Turite gerus kompiuterinio raštingumo įgūdžius;
    - Turite galimybę vykti į komandiruotes (vairuotojo pažymėjimas).
    Digna Ūksaitė
    “Jei perskaičius šį darbo pasiūlymą pagalvojote, kad tai Jums ir apie Jus - susisiekite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Digna Ūksaitė, Komunikacijos ir administravimo specialistė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Mokymų pardavimo projektų vadovas (-ė) (B2B)
    ID: 795
    Iki 2019-05-08, Vilnius
    Mokymų pardavimo projektų vadovas (-ė) (B2B)
    ID: 795
    Iki 2019-05-08, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė UAB „Training Expert Group“ jau daugiau kaip 10 m. sėkmingai organizuoja įvairius mokymus įmonėms, organizacijoms ir fiziniams asmenims. Būdama šiuolaikiška, į unikalius klientų poreikius orientuota įmone bei teikdama aukščiausios kokybės paslaugas, prie savo komandos kviečia prisijungti iniciatyvų bei energingą MOKYMŲ PARDAVIMO PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Patrauklų atlyginimą ir nuo darbo rezultatų priklausančius priedus;
    - Savarankiškumą planuojantis savo darbo laiką ir veiklą;
    - Jūsų iniciatyvą palaikančius vadovus ir visapusišką jų pasitikėjimą;
    - Esant poreikiui, galimybę dirbti iš namų ar kitos Jus įkvepiančios vietos;
    - Bendradarbiavimu grįstą įmonės darbo kultūrą;
    - Asmeninį tobulėjimą - galėsite dalyvauti visuose Jums aktualiuose mokymuose;
    - Bendravimą su geriausiais savo srities specialistais - lektoriais.

    Būsite atsakingi už:
    - Naujų klientų pritraukimo strategijos kūrimą ir įgyvendinimą;
    - Klientų vizitavimą ir sėkmingų susitarimų sudarymą;
    - Šiltų kontaktų ir kokybiškų santykių su esamais įmonės klientais atnaujinimą;
    - Nuolatinę klientų poreikių analizę, geriausių sprendimų kūrimą ir įgyvendinimą;
    - Konkurencinės aplinkos bei verslo rinkos tendencijų stebėjimą, vertinimą bei įžvalgų teikimą;
    - Pokyčių iniciavimą, dalyvavimą planuojant bei kuriant įmonės paslaugų krepšelį.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite B2B pardavimų patirties (ne mažiau nei 1 metai);
    - Dirbote panašioje verslo srityje ir galite pasidžiaugti verslo mokymų ar renginių organizavimo patirtimi (didelis privalumas);
    - Savarankiškumas, lankstumas ir iniciatyvumas - Jūsų stipriosios savybės;
    - Esate tikras strategas, mokantis sudėlioti procesus ir įgyvendinti išsikeltus tikslus;
    - Orientacija į rezultatą - Jūsų varomoji jėga;
    - Derybose gebate draugiškai ir argumentuotai išlaikyti savą poziciją;
    - Esate smalsus, komunikabilus ir turintis stiprią vidinę motyvaciją dirbti su mokymų paslaugomis;
    - Turite gerus anglų kalbos įgūdžius (B2 lygis).
    Digna Ūksaitė
    “Mokymai + savarankiškumas + pardavimai = Jūs? Laukiame Jūsų :)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Digna Ūksaitė, Komunikacijos ir administravimo specialistė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Eksporto vadybininkas (-ė) (FMCG)
    ID: 793
    Iki 2019-05-08, Vilnius
    Eksporto vadybininkas (-ė) (FMCG)
    ID: 793
    Iki 2019-05-08, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė UAB „TRT-Trade“ yra tarptautinė FMCG sektoriaus įmonių grupė, užsiimanti didmenine žinomų prekių ženklų prekyba Europos, Azijos ir Šiaurės Amerikos šalyse. Nuo 2008 m. stabiliai augdama, sukūrusi platų klientų ir tiekėjų tinklą, įmonė toliau plečiasi ir prie savo sėkmingos komandos kviečia prisijungti aktyvų EKSPORTO VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų, dinamišką darbą sėkmingoje tarptautinėje įmonėje;
    - Galimybę save realizuoti tarptautinių pardavimų srityje;
    - Karjeros galimybes pagal Jūsų profesinius tikslus ir motyvaciją;
    - Patrauklų, su darbo rezultatais susijusį atlygį;
    - Jauną, draugišką, iniciatyvų kolektyvą;
    - Socialinį saugumą ir stabilumą.

    Būsite atsakingi už:
    - Bendradarbiavimą su dideliais užsienio klientais;
    - Sklandų tarptautinių pardavimų organizavimą;
    - Užsienio rinkų analizę ir įžvalgų teikimą;
    - Naujų klientų paiešką ir santykių kūrimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite patirtį didmeninėje prekyboje (bent 1 m.);
    - Išmanote B2B pardavimų procesus;
    - Turite gerus derybinius ir komunikavimo įgūdžius;
    - Esate atsakingas, organizuotas ir norintis mokytis žmogus;
    - Gerai valdote netikėtas situacijas ir greitai sprendžiate problemas;
    - Esate įvaldęs anglų kalbą, nes ja bendrausite kasdien (raštu, žodžiu);
    - Vienos iš šių kalbų žinojimas – prancūzų, ispanų, kinų – didelis Jūsų pranašumas!
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Jeigu matote, jog kalbame apie Jus – kviečiame kandidatuoti! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Mechanikos technikas (-ė)
    ID: 735
    Iki 2019-04-30, Klaipėda
    Mechanikos technikas (-ė)
    ID: 735
    Iki 2019-04-30, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame „Mars Lietuva“ - viena didžiausių JAV korporacijos „Mars, Incorporated“ gamyklų Europoje. Didžiuojamės savo komanda. Imamės ambicingiausių projektų ir pasiekiame puikių rezultatų - ar tai būtų visiškai naujo produkto gamybos paleidimas, naujų receptų pritaikymas gamybai, ar esančių procesų, įrenginių tobulinimas. Mus žino, vertina ir kviečia dalintis patirtimi „Mars“ gamyklos visame pasaulyje.

    Kaip mes to pasiekiame? Kiekvienam iš mūsų darbas/veikla teikia malonumą, nuolat siekiame tobulėti, nepraleidžiame nė menkiausios progos pasinaudoti atsiradusia galimybe ir vadovaujamės „can do“ ir „go the extra mile“ požiūriu.

    Šįkart prie mūsų kviečiame prisijungti MECHANIKOS TECHNIKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Atvirą aplinką, draugiškus žmones, nuoširdų bendravimą ir bendradarbiavimą;
    - Galimybes tarptautinės karjeros startui;
    - Novatoriškas ugdymo programas ir mokymąsi iš geriausių;
    - Vadovus, kurie turi ir nuolat ugdo ne tik lyderystės gebėjimus, bet yra stiprūs savo srities profesionalai;
    - Galimybes daryti tai, ką išmanai geriausiai ir savo darbu kurti prasmingus dalykus sau ir kitiems;
    - Konkurencingą atlygį, paskatinimą už papildomas pastangas ir įgyvendintus projektus, papildomų naudų paketą, komandinius, sporto, įmonės renginius, stalo futbolą, x-box;
    - Ir jei kartais čia neįvardinome to, kas svarbu tau (pvz., galimybė darbą derinti su studijomis ar kt.), susisiekime ir aptarkime, nes „Mars“ savo darbuotojams pasirengęs suteikti daugiau galimybių nei kartais jie tikisi.

    Būsite atsakingi už:
    Mūsų mechanikos / remonto technikai užtikrina sklandų gamyklos įrenginių veikimą, prisideda prie optimizavimo ir tobulinimo. To tikėsimės ir iš tavęs.

    Standartiniai darbai apims:
    - Technologinių linijų įrenginių gedimų šalinimą, analizę;
    - Ilgalaikės remonto programos priskirtai gamybos sričiai ruošimą;
    - Generavimą pasiūlymų, kaip efektyviau naudoti remontui skirtus resursus ir techninių pasiūlymų, idėjų įrenginių tobulinimui.

    Taip pat visada būsi įsitraukęs į skirtingus inžinerinius projektus.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turi ar dar sieki turėti diplomą, kuris sako, kad mokeisi mechanikos inžinerijos ar mechatronikos;
    - Puiku, jei turi patirties įrenginių priežiūros ir remonto srityje;
    - Anglų kalba, MS Office, AutoCad, brėžinių skaitymas neturėtų būti tau problema;
    - Dar tikimės, kad esi žingeidus, tobulėjantis, bendradarbiaujantis, siekiantis ir pasiekiantis rezultatų.
    Tatjana Andrejeva
    “Jei skaitydamas skelbimą, pagalvojai, kad labai norėtum prisijungti, dirbti ir augti tokioje įmonėje kaip „Mars Lietuva“, nekantraujame su tavimi susipažinti ir laukiame tavo CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Business development manager
    ID: 791
    Iki 2019-05-03, Vilnius
    Business development manager
    ID: 791
    Iki 2019-05-03, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    We own 400 new vehicles and have a team of 600 Lithuanian drivers. There is a possibility to work in new offices in Vilnius or Kaunas. We seek a perfect performance for our customers and a soft and friendly working atmosphere for our team. We respect and value our employees and help them to grow as professionals. We are searching for a BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER, who will be responsible for actively selling the services offered to both potential and existing clients in Western Europe.

    Įmonė siūlo:
    You will have a possibility:
    - To implement innovative ideas and solutions;
    - To get a competitive salary and bonuses;
    - To have a real career opportunities in growing company;
    - To work with a great team where respect and openness are main values.

    Būsite atsakingi už:
    - Have a strong general market knowledge;
    - Build and manage relationships with potential and existing clients (general cargo);
    - Create and present sales proposals;
    - Create and develop strategies and plans for effectively managing accounts;
    - Have a fundamental understanding of the processes and documentation requirements involved in international shipping.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    The ideal profile of candidate is self-motivated, well-organized, and able to work in a team environment, while delivering independent results.
    Additional requirements as a Business development manager include:
    - Minimum 1 year sales experience;
    - Driven, enthusiastic and highly motivated to succeed;
    - Attention to detail, sense of urgency and excellent organizational abilities;
    - Strong communication skills;
    - Ability to prioritize, multi-task and manage time effectively.
    Jurgita Paičienė
    “We are looking for talented person, who have a strong general market knowledge for actively selling the services offered to both potential and existing clients in Western Europe.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Rinkodaros vadybininkas (-ė)
    ID: 573
    Iki 2019-05-04, Klaipėda
    Rinkodaros vadybininkas (-ė)
    ID: 573
    Iki 2019-05-04, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientas - vienas didžiausių buitinės elektronikos mažmeninės prekybos tinklų Lietuvoje, turintis daugiau kaip 120 darbuotojų ir beveik 300 prekybos ir paslaugų partnerių. Prie savo komandos kviečia prisijungti RINKODAROS VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir dinamišką darbą šiuolaikiškoje ir perspektyvioje įmonėje;
    - Profesionalius kolegas ir draugišką atmosferą darbe;
    - Tobulinimosi galimybes, dalyvaujant įvairiuose mokymuose;
    - Galimybę įsigyti mūsų parduodamas prekes su išskirtinėmis nuolaidomis.

    Būsite atsakingi už:
    - Sklandų ir efektyvų bendradarbiavimą su parduotuvių komandomis;
    - Naujų idėjų generavimą, lanksčiai pasirenkant priemones pardavimų skatinimui;
    - Rinkodaros biudžeto vykdymą ir kontrolę;
    - Įmonės el. parduotuvės priežiūrą bei tobulinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingą patirtį kuriant ir valdant rinkodaros projektus;
    - Suvokiate visus prekinio ženklo viešinimo algoritmus;
    - Turite rinkodarinio biudžeto nustatymo ir įgyvendinimo patirties;
    - Savo darbo kelyje matote ne sunkumus, o galimybes ir rezultatus.
    Julija Stankevičiūtė
    “Jei skaitydamas skelbimą, pagalvojai, kad labai norėtum prisijungti, dirbti ir augti tokioje įmonėje, nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų projektų vadovas (-ė)
    ID: 164
    Iki 2019-05-04, Vilnius
    Pardavimų projektų vadovas (-ė)
    ID: 164
    Iki 2019-05-04, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė jau 13 metų atstovauja Europos aliuminio ir deformacinių profilių gamintojus, vykdo jų produkcijos didmeninę ir mažmeninę prekybą, tiekia nestandartinius aliuminio profilius, sukurtus pagal klientų poreikius. Veiklos specializacijos: ventiliuojamų fasadų konstrukcijos, apdaila fasadams, aliuminio profiliai, konstrukciniai profiliai. Kviečiame prie mūsų komandos prisijungti rimtą PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingus bei įdomius projektus;
    - Nuolatinius produktų ir vadybinių kompetencijų mokymus;
    - Reiklią, o tuo pačiu smagią, darbinę atmosferą;
    - Konkurencingą rinkoje atlyginimą ir sąžiningai mokamus priedus už rezultatus.

    Būsite atsakingi už:
    - Pardavimų bei rinkodaros strategijos kūrimą, įgyvendinimą bei tobulinimą;
    - Derybų vedimą, pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu;
    - Įmonės paslaugų pristatymą bei reprezentavimą parodose;
    - Parduodamos produkcijos pristatymo koordinavimą, atsiskaitymų kontrolę;
    - Problemų, susijusių su vykdomu projektu, sprendimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos patirties dirbant su statybiniais produktais;
    - Kalbate anglų bei rusų kalbomis;
    - Darbo procese stipriai orientuojatės ties rezultatu;
    - Esate ambicingas ir atkakliai siekiate savo užsibrėžtų tikslų;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Turite puikų analitinį mąstymą;
    - Turite stiprų siekį atsakingai dirbti ir užsidirbti.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Jei Jūsų strateginis mąstymas ir užsispyrimas padėjo įgyvendinti verslo vizijas, koncentruojatės ir dirbate vardan rezultato, norite naujų iššūkių ir atsakomybės - ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Siuvinio konstruktorius (-ė)
    ID: 759
    Iki 2019-05-04, Kaunas
    Siuvinio konstruktorius (-ė)
    ID: 759
    Iki 2019-05-04, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB „Theca Furniture“ – daniško kapitalo, šiuolaikiška, minkštuosius baldus gaminanti įmonė. Nuo 2006 m. baldų gamyba iš Danijos buvo perkelta į Lietuvą ir šiuo metu kompanija vykdo veiklą Kaune, Alytuje, turi siuvimo padalinius Kaišiadoryse bei Jonavoje. Įmonė kiekvienais metais auga. Šiuo metu kolektyvą sudaro apie 770 profesionalių darbuotojų. Kolektyvas vadovaujasi atsakingumo, draugiškumo, profesionalumo ir partnerystės principais. Įmonė toliau plečia savo veiklą ir kviečia prie kolektyvo prisijungti atsakingus, draugiškus, lanksčius ir dinamišką aplinką vertinančius darbuotojus.

    Įmonė siūlo:
    - Puikią galimybę įgyti vertingos patirties daugiau nei 12 m. Lietuvoje veikiančioje užsienio kapitalo baldų įmonėje ir tapti savo srities profesionalu;
    - Dinamišką, draugišką ir Jūsų iniciatyvą palaikančią darbo aplinką;
    - Šiltus ir bendradarbiaujančius kolegas bei smagius įmonės renginius;
    - Visapusišką pagalbą įsitraukiant į darbo ir gamybos procesą bei skyriaus veiklą.

    Būsite atsakingi už:
    - Minkštų baldų siuvinio konstravimą;
    - Naujų gaminių pavyzdžių tvirtinimą;
    - Bandomųjų pavyzdžių gamybos organizavimą ir proceso kontrolę;
    - Dokumentacijos paruošimą gamybai.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą, susijusį su siuvinių konstravimu;
    - Turite daugiau nei 1 metų siuvinių konstruktoriaus darbo patirties gamybinėje įmonėje (minkštųjų baldų siuvinių konstravime – būtų privalumas);
    - Esate įgudęs konstravimo programos Gerber Accumark vartotojas;
    - Gerai šnekate ir rašote anglų kalba;
    - Esate savarankiškas žmogus, tačiau gerai jaučiatės dirbdamas komandoje, gebate greitai orientuotis besikeičiančioje situacijoje ir priimti sprendimus;
    - Pasižymite iniciatyvumu, žingeidumu, orientacija į rezultatą ir noru mokytis bei tobulėti.
    Domantė Trotė
    “Jei skaitydamas skelbimą, pagalvojote, kad labai norėtumėte prisijungti, dirbti ir augti tokioje įmonėje, nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Eksporto vadybininkas (-ė) FMCG
    ID: 789
    Iki 2019-05-02,
    Eksporto vadybininkas (-ė) FMCG
    ID: 789
    Iki 2019-05-02,
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Ilgametes darbo tradicijas turinti įmonė, savo klientams siūlanti platų pieno produktų asortimentą prie savo komandos kviečia prisijungti EKSPORTO VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir nemonotonišką darbą, kupiną iššūkių;
    - Galimybę augti kartu su ledų šeima;
    - Dažnas komandiruotes į užsienio šalis (klientų bei parodų lankymą);
    - Puikų atlyginimą (nuo 1300 eur, plius motyvacinės sistemos priedus, priklausančius nuo rezultatų).

    Būsite atsakingi už:
    - Įmonės gaminamos produkcijos planinių pardavimų vykdymą bei plėtrą UŽSIENIO RINKOSE;
    - Įmonės pardavimų strategijos ir asmeninių pardavimo tikslų įgyvendinimą;
    - Nuolatinės komunikacijos su esamais klientais, komercinių pasiūlymų jiems rengimą, derybų vedimą;
    - Mėgstate keliauti? Komandiruotės į įvairias užsienio šalis - dažnas įvykis! Juk turite matyti kaip atrodo lentynose produktas, kurį Jūs parduodate!
    - Analitinis mąstymas būtinas, nes nuolat seksite ir analizuosite rinkoje vyraujančias ledų tendencijas, konkurentus ir jų vykdomus veiksmus ledų sektoriuje.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštojo mokslo diplomą;
    - Puikiai kalbate ir rašote anglų kalba (C lygiu), nes tai bus kasdien vartojama kalba (kitos kalbos - privalumas);
    - Turite patirties komunikuojant ir parduodant prekes/produktus užsienio rinkų atstovams (pageidautina ne mažesnė nei 1 metų patirtis);
    - Sugebate efektyviai bendradarbiauti su partneriais, klientais bei komanda;
    - Mėgstate tolimas išvykas - šis darbas Jums!
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Jei turite potencialo daugiau nei išnaudojate šiandien - kandidatuokite! Visapusiškai palaikysime Jūsų iniciatyvą ir atkaklumą siekiant rezultato.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Sandėlio vadovas (-ė)
    ID: 696
    Iki 2019-05-01, Kaunas
    Sandėlio vadovas (-ė)
    ID: 696
    Iki 2019-05-01, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB „Theca Furniture“ – daniško kapitalo, šiuolaikiška, minkštuosius baldus gaminanti įmonė. Nuo 2006 m. baldų gamyba iš Danijos buvo perkelta į Lietuvą ir šiuo metu kompanija vykdo veiklą Kaune, Alytuje, turi siuvimo padalinius Kaišiadoryse bei Jonavoje. Įmonė kiekvienais metais auga. Šiuo metu kolektyvą sudaro apie 770 profesionalių darbuotojų. Kolektyvas vadovaujasi atsakingumo, draugiškumo, profesionalumo ir partnerystės principais. Įmonė toliau plečia savo veiklą ir kviečia prie kolektyvo prisijungti atsakingus, draugiškus, lanksčius ir dinamišką aplinką vertinančius darbuotojus.

    Daugiau informacijos apie įmonę - www.theca.dk

    Įmonė siūlo:
    - Puikią galimybę įgyti vertingos patirties daugiau nei 10 metų Lietuvoje veikiančioje užsienio kapitalo baldų įmonėje;
    - Siekiančius tikslo, ambicingus kolegas, kurie padės įsilieti į kolektyvą;
    - Geras darbo sąlygas;
    - Dinamišką darbo aplinką;
    - Smagius įmonės renginius, malonias smulkmenas.

    Būsite atsakingi už:
    - Sklandaus sandėlio darbo organizavimą;
    - Sandėlio veiklos procesų optimizavimą ir valdymą;
    - Vadovavimą sandėlio darbuotojams, jų darbo koordinavimą, užduočių skyrimą;
    - Naujų sandėlio darbuotojų adaptaciją;
    - Inventorizacijų organizavimą;
    - Bendradarbiavimą su kitais įmonės padaliniais.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs aukštesnįjį ar aukštąjį išsilavinimą;
    - Turite patirties sandėlio vadovo pozicijoje (gamybinėje įmonėje - būtų didelis privalumas);
    - Galite pasigirti sėkminga vadovaujamo darbo patirtimi ir gerais komandos valdymo įgūdžiais;
    - Esate nekonfliktiška asmenybė, gebanti rasti kompromisus ir efektyviai spręsti problemas;
    - Darbe esate savarankiškas, organizuotas ir iniciatyvus žmogus.
    Domantė Trotė
    “Jeigu Jūs turite sandėlio procesų organizavimo ir valdymo patirties, gebate formuoti komandą - mes Jūsų laukiame! Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Konstruktorius - produkto vadovas
    ID: 670
    Iki 2019-05-01, Kaunas
    Konstruktorius - produkto vadovas
    ID: 670
    Iki 2019-05-01, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB „Theca Furniture“ – daniško kapitalo, šiuolaikiška, minkštuosius baldus gaminanti įmonė. Nuo 2006 m. baldų gamyba iš Danijos buvo perkelta į Lietuvą ir šiuo metu kompanija vykdo veiklą Kaune, Alytuje, turi siuvimo padalinius Kaišiadoryse bei Jonavoje. Įmonė kiekvienais metais auga. Šiuo metu kolektyvą sudaro apie 770 profesionalių darbuotojų. Kolektyvas vadovaujasi atsakingumo, draugiškumo, profesionalumo ir partnerystės principais. Įmonė toliau plečia savo veiklą ir kviečia prie kolektyvo prisijungti atsakingus, draugiškus, lanksčius ir dinamišką aplinką vertinančius darbuotojus.

    Daugiau informacijos apie įmonę - www.theca.dk

    Įmonė siūlo:
    - Puikią galimybę įgyti vertingos patirties daugiau nei 12 m. Lietuvoje veikiančioje užsienio kapitalo baldų įmonėje ir tapti savo srities profesionalu;
    - Dinamišką, draugišką ir Jūsų iniciatyvą palaikančią darbo aplinką;
    - Šiltus ir bendradarbiaujančius kolegas bei smagius įmonės renginius;
    - Visapusišką pagalbą įsitraukiant į darbo ir gamybos procesą bei skyriaus veiklą.
    - Jūsų idėjas skatinančius ir palaikančius vadovus.

    Būsite atsakingi už:
    - Vadovavimą naujų baldų kūrimui bei bendradarbiavimą su užsakovais naujų gaminių dizaino ir komforto klausimais;
    - Užduočių delegavimą ir jų vykdymo kontrolės užtikrinimą;
    - Kietųjų baldo dalių konstravimą;
    - Naujų gaminių savikainos kontrolę.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgiję aukštąjį išsilavinimą (medienos, metalo, plastiko apdirbimo ar baldų gamybos srityje);
    - Turite daugiau nei 1 metų konstruktoriaus darbo patirtį gamybinėje įmonėje (privalumas - baldų konstravimas);
    - Turite projektų valdymo įgūdžius;
    - Turite darbo su konstravimo programomis įgūdžius;
    - Gerai mokate anglų kalbą;
    - Mėgstate dirbti komandoje, kartu siekti rezultatų;
    - Esate lankstus, mokate greitai orientuotis besikeičiančioje situacijoje ir priimti savarankiškus sprendimus;
    - Norite tobulėti šalia profesionalų bei atskleisti savo potencialą nebijant suklysti ir pasimokyti iš savo klaidų.
    Domantė Trotė
    “Šioje įmonėje vertinama pagarba sau, kolegoms ir klientams, svarbus iniciatyvumas bei asmeninė atsakomybė. Jei esi pozityvus, tikslo siekiantis, norintis tobulėti ir realizuoti save tarptautinėje kompanijoje - laukiame CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Vyr. Buhalteris (-ė)
    ID: 788
    Iki 2019-04-29, Vilnius
    Vyr. Buhalteris (-ė)
    ID: 788
    Iki 2019-04-29, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB "Inova Experts" – bendrovė, teikianti buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugas ir konsultacijas mokesčių klausimais bendrovėms bei individualiems asmenims Lietuvoje ir užsienyje. Būdama Norvegijos Lietuvos Prekybos Rūmų nare, skatina verslo tarp Lietuvos ir Norvegijos bei kitų užsienio šalių augimą. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti - VYR. BUHALTERĮ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingą darbą aukščiausio lygio profesionalų komandoje;
    - Profesinio bei asmeninio tobulėjimo galimybes;
    - Draugišką, šeimynišką ir palaikančią darbo aplinką;
    - Atlyginimą priklausantį nuo Jūsų kompetencijos;
    - Puikias darbo sąlygas, patogią darbo vietą su vaizdu į upę.

    Būsite atsakingi už:
    - Verslo įmonių buhalterinės apskaitos tvarkymą nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės sudarymo;
    - Mokesčių apskaičiavimą bei mokestinių ataskaitų rengimą bei pateikimą atitinkamoms institucijoms;
    - Deklaracijų bei statistinių ataskaitų rengimą;
    - Ilgalaikio ir trumpalaikio turto apskaitą;
    - Darbo užmokesčio skaičiavimą;
    - Banko operacijų apskaitą;
    - Ataskaitų Klientų akcininkams bei vadovams rengimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite universitetinį išsilavinimą finansų, ekonomikos, apskaitos ar kitose susijusiose srityse;
    - Turite patirties, užimant vyr. buhalterio / finansininko poziciją;
    - Gebėjimą "persijungti" prie skirtingų klientų;
    - Turite patirties, dirbant su RIVILE;
    - Pasižymite analitiniu mąstymu bei vertinate bendradarbiavimą ir norą dirbti komandoje.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Šioje įmonėje vertinama pagarba sau, kolegoms ir klientams, svarbus iniciatyvumas bei asmeninė atsakomybė. Jei esi pozityvus, tikslo siekiantis, norintis tobulėti ir realizuoti save tarptautinėje kompanijoje - laukiame CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Analitikas (-ė) (Nekilnojamas turtas)
    ID: 787
    Iki 2019-04-29, Vilnius
    Analitikas (-ė) (Nekilnojamas turtas)
    ID: 787
    Iki 2019-04-29, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB „Inreal valdymas“ – pradėjusi veiklą 1994-aisiais, šiuo metu yra viena iš pirmaujančių nekilnojamojo turto bendrovių Lietuvoje. Pagrindinės veiklos kryptys – nekilnojamojo turto vystymas ir valdymas, dalyvavimas finansuojant ir administruojant nekilnojamojo turto investicinius projektus. Dominuojantys Inreal Valdymas darbo principai – patikimumas, atsakomybė ir pagarba Klientui – padeda siekti užsibrėžto tikslo – nuolat būti viena iš savo veiklos lyderių. Šiuo metu prie savo draugiško ir profesionalaus kolektyvo kviečiame prisijungti ANALITIKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir atsakingą darbą lyderių kompanijoje;
    - Draugišką, laisvą, bendradarbiavimu ir pasitikėjimu grįstą darbo kultūrą;
    - Galimybę panaudoti jau turimas kompetencijas ir realizuoti savo potencialą;
    - Jūsų patirtį bei žinias įvertinti atitinkamu atlygiu.

    Būsite atsakingi už:
    - Nuolatinį NT rinkos ir mikro/makroekonominės būklės sekimą, analizę, prognozių generavimą;
    - NT investicinių projektų vertinimą, finansinių srautų skaičiavimą ir prognozavimą;
    - Bendradarbiavimą su kitais įmonės padaliniais (tarpininkavimo, turto valdymo, vertinimo, statybų ir kt.) ir pagalbą jiems;
    - Galimybių studijų, rinkos tyrimų rengimą;
    - Periodinių ir neperiodinių apžvalgų rašymą, įmonės atstovavimą visuomenės informavimo priemonėse (spauda, radijas, televizija, internetas);
    - Dalyvavimas ir įmonės atstovavimas konferencijose bei renginiuose.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Galite pasigirti sėkminga dviejų metų patirtimi finansų analitiko pozicijoje;
    - Esate dirbęs NT srityje arba domitės NT rinkomis;
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą (Nekilnojamo turto vadyba, ekonomika ar pan.);
    - Sklandžiai kalbate ir rašote anglų kalba;
    - Pasižymite komunikabilumu, raiškiai ir aiškiai dėstote mintis;
    - Esate savarankiškas, gerai planuojate savo laiką ir darbus bei puikiai galite išsidėlioti prioritetus;
    - Kolegos ir draugai Jus apibūdintų, kaip diplomatišką, lengvai bendraujantį ir pozityvų žmogų.
    Domantė Trotė
    “Jeigu matote, jog kalbame apie Jus – kviečiame kandidatuoti!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Didmenos pardavimų projektų vadovas (-ė) (stogų dangos)
    ID: 786
    Iki 2019-04-28, Vilnius
    Didmenos pardavimų projektų vadovas (-ė) (stogų dangos)
    ID: 786
    Iki 2019-04-28, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame gamintojai, todėl lanksčiai ir greitai gebame reaguoti į klientų norus dėl pristatymo terminų. UAB "Borgalita" - švedų kapitalo įmonių grupės BORGA dalis ir savo veiklą organizuojame remdamiesi skandinaviškos vadybos kultūra bei vertybėmis. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti DIDMENOS PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ ( -Ę) (stogo dangos)!

    Įmonė siūlo:
    - Progresyvią ir ambicingą darbo atmosferą;
    - Stabilų atlyginimą ir kintančią dalį, priklausančią nuo darbo rezultatų;
    - Visas būtinas darbo priemones (ofisas, automobilis darbui ir pan.).

    Būsite atsakingi už:
    - Sėkmingą pardavimų strategijos sukūrimą ir įgyvendinimą;
    - Komercinių pasiūlymų teikimą prekybos tinklams bei rangovinėms įmonėms;
    - Ilgalaikių bendradarbiavimo ryšių palaikymą su esamais klientais;
    - Naujų pardavimo kanalų, partnerių paiešką;
    - Produktų ekspozicijos priežiūrą prekybos vietose;
    - Mokymų, apie produkciją naujiems klientų pardavėjams, organizavimą bei vedimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Domitės techninėmis naujovėmis, susijusiomis su stogų dangomis;
    - Esate PUIKUS pardavėjas bei TURITE PATIRTIES stogų dangų pardavime;
    - 70 % darbo laiko NORITE praleisti ofise bei 30 % - lankant esamus bei naujus klientus;
    - Esate susipažinęs su Rivile programa (tai laikytume privalumu);
    - Pasižymite puikiais bendravimo ir derybų įgūdžiais.
    Jurgita Paičienė
    “Norite geros komandos, aplinkos ir teisingo atlygio už Jūsų pastangas? Turite patirties stogų dangos pardavime? Laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Klientų aptarnavimo specialistė (-as)
    ID: 782
    Iki 2019-04-28, Kretinga
    Klientų aptarnavimo specialistė (-as)
    ID: 782
    Iki 2019-04-28, Kretinga
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė – sėkmingai IT paslaugų sektoriuje dirbanti įmonė į savo kolektyvą kviečia prisijungti KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTĘ (-Ą)!

    Įmonė siūlo:
    - Puikias darbo sąlygas kompanijoje, kuri vertina savo darbuotojus bei investuoja į jų tobulėjimą;
    - Palaikančią ir ambicingą komandą;
    - Įmonės renginius;
    - Galimybę naudotis įmonės darbuotojų privilegijomis;
    - Motyvuojančius priedus už pasiektus darbo rezultatus.

    Būsite atsakingi už:
    - Klientų konsultavimą, informavimą bei tikslinių pasiūlymų teikimą;
    - Prekių ir paslaugų pardavimą tiek telefonu, tiek gyvai;
    - Duomenų apdorojimą ir suvedimą į sistemą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą;
    - Sklandžiai dėstote mintis tiek žodžiu, tiek raštu;
    - Gebate greitai užmegzti kontaktą su nepažįstamuoju;
    - Esate atspari (-us) stresui ir orientuota (-as) į aukštą klientų aptarnavimo kokybę;
    - Galite savarankiškai spręsti iškilusias problemas;
    - Greitai bei lengvai įsisavinate naują informaciją;
    - Esate ramaus temperamento, pasitikinti (-is) savimi ir orientuota (-as) į rezultatą.
    Evelina Misevičiūtė-Urbonė
    “Galite pateisinti klientų lūkesčius? Darbe vadovaujatės nuostata, kad klientas – svarbiausia? Nedvejokite! Laukiame Jūsų CV! :)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Evelina Misevičiūtė-Urbonė, Personalo atrankų vadovės asistentė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Statybos projektų vadovas (-ė)
    ID: 667
    Iki 2019-04-27, Vilnius
    Statybos projektų vadovas (-ė)
    ID: 667
    Iki 2019-04-27, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame nekilnojamojo turto vystymo bei statybos valdymo įmonių grupė, turinti ilgametę patirtį įvairios paskirties pastatų statyboje visoje Lietuvoje, daugiau nei 15 metų sėkmingai rengianti bei vystanti investicinius verslo projektus. Siekiant įgyvendinti ambicingus planus, susijusius su modernaus ir kokybiško nekilnojamojo turto statyba, plečiame savo komandą ir kviečiame prisijungti STATYBOS PROJEKTŲ VADOVĄ(-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir atsakingą darbą patikimoje bei profesionalioje kompanijoje;
    - Tobulėjimo ir savirealizacijos galimybes;
    - Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir puikiomis darbo sąlygomis;
    - Bendradarbiaujančių kolegų bei vadovų palaikymą.

    Būsite atsakingi už:
    - Visų procesų, susijusių su statomu objektu valdymą;
    - Projektinės ir techninės dokumentacijos ruošimo koordinavimą;
    - Projektinių sprendinių racionalizavimą;
    - Projekto biudžeto planavimą, efektyvų išteklių paskirstymą, vykdymo užtikrinimą, sprendimų paiešką;
    - Rangovų konkursavimą, derybas bei sutarčių sudarymą;
    - Užduočių statybos vadovams, projekto inžinieriams formulavimą bei darbo kontrolę;
    - Rangovų darbo kokybės užtikrinimą ir terminų kontroliavimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs statybos inžinieriaus aukštojo mokslo diplomą;
    - Turite sukaupęs sėkmingos vadovavimo statybiniams projektams patirties ir galite pasigirti įgyvendintais projektais;
    - Turite statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovo kvalifikacijos atestatus;
    - Puikiai išmanote statybos procesus ir generalinės rangos principus;
    - Esate orientuotas į rezultatą, gebate greitai įsisavinti informaciją ir ją efektyviai panaudoti;
    - Galite savarankiškai organizuoti savo veiklą, spręsti problemas, priimti sprendimus;
    - Turite puikius organizacinius bei derybinius įgūdžius;
    - Mokate planuoti, analizuoti ir priimti ekonomiškai pagrįstus sprendimus.
    Domantė Trotė
    “Jei NT vystymas Jūsų aistra ir esate šios srities profesionalas – ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pirkimų vadybininkas (-ė)
    ID: 733
    Iki 2019-04-28, Kaunas
    Pirkimų vadybininkas (-ė)
    ID: 733
    Iki 2019-04-28, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB „Theca Furniture“ – daniško kapitalo, šiuolaikiška, minkštuosius baldus gaminanti įmonė. Nuo 2006 m. baldų gamyba iš Danijos buvo perkelta į Lietuvą ir šiuo metu kompanija vykdo veiklą Kaune, Alytuje, turi siuvimo padalinius Kaišiadoryse bei Jonavoje. Įmonė kiekvienais metais auga. Šiuo metu kolektyvą sudaro apie 770 profesionalių darbuotojų. Kolektyvas vadovaujasi atsakingumo, draugiškumo, profesionalumo ir partnerystės principais. Įmonė toliau plečia savo veiklą ir kviečia prie kolektyvo prisijungti atsakingus, draugiškus, lanksčius ir dinamišką aplinką vertinančius darbuotojus.

    Daugiau informacijos apie įmonę - www.theca.dk

    Įmonė siūlo:
    - Puikią galimybę įgyti vertingos patirties daugiau nei 10 metų Lietuvoje veikiančioje užsienio kapitalo baldų įmonėje;
    - Siekiančius tikslo, ambicingus kolegas, kurie padės įsilieti į kolektyvą;
    - Dinamišką darbo aplinką;
    - Geras darbo sąlygas ir Jūsų kompetencijas atitinkantį darbo užmokestį.

    Būsite atsakingi už:
    - Bendradarbiavimą su esamai tiekėjais ir naujų tiekėjų paiešką;
    - Pirkimų procesų vykdymą ir jų koordinavimą;
    - Derybas su tiekėjais;
    - Rinkos analizę ir produktų paiešką, reikalingų minkštųjų baldų gamybai ir gamybos procesui užtikrinti;
    - Bendradarbiavimą su eksperimentinio, gamybos bei kitų padalinių atstovais, siekiant išsiaiškinti naujų žaliavų, produktų, įrangos poreikį ir jiems keliamus kriterijus;
    - Iniciatyvą ir veiksmus, įgyvendinant pirkimo išlaidų optimizavimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Galite pasigirti bent dviejų metų sėkminga patirtimi pirkimų vadybininko pozicijoje;
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą inžinerijos, verslo administravimo ar ekonomikos srityje;
    - Pasižymite gerais derybiniais įgūdžiais, analitiniu mąstymų bei greita orientacija;
    - Gerai šnekate ir rašote anglų kalba;
    - Iniciatyva ir komunikabilumas - žodžiai, kurie puikiai tinka Jus apibūdinti;
    - Jei turite patirties dirbant su įvairių komponentų pirkimu gamybinėse įmonėse (medienos, metalo apdirbimas) - tai būtų privalumas.
    Domantė Trotė
    “Jei siekiate maksimalios vertės organizacijai, kurioje dirbate, norite ilgalaikių perspektyvų, modernaus ir draugiško kolektyvo, ši darbo pozicija - Jūsų!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti