Įmonė siūlo:
- Motyvuojantį atlyginimą pagal darbo rezultatus;
- Puikias darbo sąlygas kompanijoje, kuri vertina savo darbuotojus bei investuoja į jų tobulėjimą;
- Visapusį vadovų palaikymą ir bendradarbiavimą.
Būsite atsakingi už
- Strateginį prekių pirkimą, pardavimą bei paskirstymą;
- Pardavimų planavimą, rezultatų analizę ir ataskaitų rengimą;
- Konkurentų analizę ir strateginius atsakomuosius veiksmus;
- Derybas su tiekėjais ir marketinginių lėšų valdymą;
- Produktų akcijų inicijavimą;
- Vadovavimą 5 vadybininkų komandai.
Mes tikimės, kad Jūs
- Buvote atsakingas (-a) už visos įmonės pirkimų/ komercinę veiklą ir turite gerąją verslo vystymo patirtį;
- Esate orientuotas (-a) į kokybišką savo komandos rezultatą;
- Mėgaujatės naujos sistemos, pažangių metodų paieška kasdienei veiklai efektyvinti;
- Jaučiate malonumą bendraujant su žmonėmis ir koordinuojant procesus/ projektus;
- Turite derybinių įgūdžių. Derybos - Jūsų arkliukas;
- Gerai kalbate anglų kalba;
- Turite patirties mažmeninės prekybos versle (būtų privalumas).
Siūlomas atlyginimas (bruto): 1600-2000 €
Atranka360 komentaras
Traukia pirkimų ir komercijos procesas? Norite dirbti kartu su laisva, malonia ir darbščia komanda? Nepraleiskite progos - kandidatuokite!
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė