Pateikti CVar

Šiuo metu ieškome

Rūšiuoti pagal:
Visos sritys
  • Vyr. buhalteris (-ė) - finansininkas (-ė)
    ID: 972
    Iki 2020-08-10, Palanga
    Vyr. buhalteris (-ė) - finansininkas (-ė)
    ID: 972
    Iki 2020-08-10, Palanga
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Gradiali - pušyno apsuptyje įsikūręs naujas modernus viešbutis- sanatorija, laukiantis visų, kurie trokšta pasimėgauti ramybe, įkvėpti tyro oro gurkšnį ir pasilepinti sveikatinimo procedūromis. Šiuo metu turime galimybę pasiūlyti svarbią ir įdomią poziciją finansų, apskaitos srities profesionalams - kviečiame į savo komandą VYR. BUHALTERĮ (-Ę) – FINANSININKĄ (Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Prisijungti prie patikimos, nuolat tobulėjančios įmonės;
    - Džiaugtis darbu profesionaliame, draugiškame, bendro tikslo siekiančiame kolektyve;
    - Bendradarbiaujantį vadovų požiūrį ir pasitikėjimą;
    - Puikias sąlygas realizuoti save tiek profesine, tiek komandos valdymo prasme;
    - Jūsų kompetenciją įvertinantį atlygį.

    Būsite atsakingi už:
    - Tinkamą finansinių srautų valdymą bendrovėje, buhalterinės apskaitos organizavimą ir kontrolę;
    - Ūkinių ir finansinių operacijų apskaitos teisėtumo užtikrinimą;
    - Mokestinių, finansinių ir vadybinių ataskaitų rengimą, pateikimą įmonės vadovams, valstybinėms ir finansų institucijoms;
    - Vadovų konsultavimą finansų ir apskaitos klausimais.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą apskaitos, finansų, ekonomikos srityje;
    - Esate savo srities profesionalas – turite bent 3 metų sėkmingos vyr.buhalterio, finansininko darbo patirties (viešbučio srityje būtų labai didelis privalumas);
    - Puikiai išmanote LR teisės aktus, reglamentuojančius apskaitą, mokesčius, įmonių veiklą, bei nuolat domitės naujienomis;
    - Matote ne tik buhalterinius procesus, bet ir kaip vienas ar kitas sprendimas įtakos verslą, finansines ataskaitas bei kolegų darbą;
    - Turite puikius darbo kompiuteriu įgūdžius ir patirties dirbant buhalterinės apskaitos programa (Rivilė būtų privalumas);
    - Esate analitiška, atidi, imli, pozityvi ir dalykiška asmenybė.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 2111 EUR
    Jurgita Paičienė
    “Esate finansų, apskaitos srities profesionalas šiuo metu svarstantis apie naują sėkmingą žingsnį savo karjeroje. Susisiekime! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pastato administratorius (-ė) - budėtojas (-a) (0.75 etato)
    ID: 1073
    Iki 2020-08-07, Klaipėda
    Pastato administratorius (-ė) - budėtojas (-a) (0.75 etato)
    ID: 1073
    Iki 2020-08-07, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - krovinių ekspedijavimo, sandėliavimo, laivų agentavimo, konteinerių gabenimo bei kitas logistikos paslaugas teikianti įmonė, kuri yra įsikūrusi viename moderniausių pastatų Klaipėdoje, šiuo metu kviečia prisijungti PASTATO ADMINISTRATORIŲ (-Ę) - BUDĖTOJĄ! (0.75 etato).

    Įmonė siūlo:
    - Modernią ir patogią aplinką;
    - Darbą ne visą dieną;
    - Aiškias ir konkrečias darbo funkcijas;
    - Suteikti darbo aprangos dalį (marškiniai).

    Būsite atsakingi už:
    - Į pastatą ateinančių asmenų pasitikimą ir nukreipimą;
    - Pašalinių asmenų į pastatą neįleidimą;
    - Budėjimo žurnalo pildymą;
    - Kamerų stebėjimą monitoriuose;
    - Kasdienę patalpų patikrą (uždaryti langus/patikrinti signalizaciją);
    - Pastato patalpų raktų saugojimą ir išdavimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Norite ramaus ir sėdimo darbo;
    - Noriai bendraujate ir esate malonus;
    - Norėtumėte dirbti ne visą darbo dieną.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 520 EUR
    Julija Stankevičiūtė
    “Vengiate stresinio darbo, o darbas ne visą dieną Jums yra tinkamas ir norimas! Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Tiekimo vadybininkas (-ė)
    ID: 961
    Iki 2020-08-08, Vilnius
    Tiekimo vadybininkas (-ė)
    ID: 961
    Iki 2020-08-08, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame viena iš didžiausių statybinių ir apdailos medžiagų didmeninės prekybos įmonių Lietuvoje, sėkmingai dirbanti jau 26 metus.
    Šiuo metu plečiame savo veiklą ir darbui Vilniuje, kviečiame prisijungti prie darnaus kolektyvo TIEKIMO VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingą darbą patikimoje, augančioje įmonėje, jaunatviškame ir draugiškame kolektyve;
    - Galimybę augti specialistų komandoje;
    - Dirbti įmonėje, turinčioje nuolatinį ir stabilų partnerių tinklą bei siūlančią išskirtinę kokybę savo klientams.

    Būsite atsakingi už:
    - Prekių pardavimų ir likučių analizę, prognozavimą;
    - Prekių užsakymų skaičiavimą ir pateikimą tiekėjams;
    - Transporto paiešką, prekių pervežimo organizavimą;
    - Prekių ir tiekėjų kortelių administravimą apskaitos programoje;
    - Broko atvejų fiksavimą ir reklamacijų sudarymą;
    - Bendravimą su tiekėjais.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite anglų ir rusų kalbos žinių;
    - Mokate naudotis excel programa;
    - Esate analitinio mąstymo;
    - Turite gerus bendravimo įgūdžius;
    - Esate atidus ir kruopštus, turite stiprų atsakomybės jausmą ir esate orientuotas į rezultatą;
    - Turite panašaus darbo patirties (patirtis logistikos/tiekimo srityje – privalumas);
    - Turite aukštąjį / aukštesnįjį išsilavinimą (galite būti paskutinių kursų studentė (-as)).

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1040 EUR
    Eglė Baranauskienė
    “Šis pasiūlymas puikiai tiks tokiam specialistui, kuris yra atsakingas, kruopštus ir komandiškas, pozityvus bei žingeidus. Atpažinote save? Nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Klaipėda ID vadovas (-ė)
    ID: 1049
    Iki 2020-07-10, Klaipėda
    Klaipėda ID vadovas (-ė)
    ID: 1049
    Iki 2020-07-10, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie organizaciją
    Klaipėda ID – tai daugiafunkcinis paslaugų centras verslui, investuotojams ir talentams. Agentūra siekia užtikrinti, kad Klaipėdos investicinė aplinka atitiktų modernaus verslo poreikius, auginti miesto ekonomikos strategijoje numatytos prioritetines kryptis, viešinti miesto investicinį patrauklumą bei sudaryti sąlygas Klaipėdoje dirbti ir gyventi aukščiausio lygio specialistams.

    Klaipėdos miesto savivaldybė paskelbė konkursą KLAIPĖDA ID VADOVO (-ės), norinčio (-ios) įgyvendinti reikšmingus projektus Klaipėdoje ir būti lyderiu (-e) visai Klaipėda ID komandai, atrinkimui.

    Organizacija siūlo:
    - Ambicingą, prasmingą ir labai įdomią veiklą;
    - Galimybę įgyvendinti reikšmingus miestui projektus kartu su jaunatviška profesionalų komanda;
    - Puikias galimybes savirealizacijai, naujų idėjų įgyvendinimui, asmeniniam ir profesiniam augimui, lyderystės kompetencijų tobulinimui;
    - Labai platų bendravimo ir bendradarbiavimo spektrą – naujų verslo kontaktų ir patirčių įgijimą;
    - Visapusišką palaikymą iš verslo pusės.

    Būsite atsakingi už:
    -Visų organizacijoje vykstančių procesų organizavimą, koordinavimą, priežiūrą ir tobulinimą;
    - Pasiūlymų teikimą dėl strategijos, veiklos planų ir krypčių, prioritetinių sektorių, rinkų bei pramonės šakų;
    - Strategijos ir metinio veiklos plano rengimą, įgyvendinimo užtikrinimą ir atskaitomybę;
    - Sėkmingą suinteresuotų šalių (verslas, švietimas, savivaldybė) interesų suvaldymą;
    - Finansinių srautų planavimą ir valdymą;
    - Komandos formavimą, vadovavimą, ugdymą ir įsitraukimo skatinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite 3+ metų vadovaujamo darbo patirtį verslo įmonėje;
    - Būtų privalumas, jei papildomai turėtumėte darbo patirties viešajame sektoriuje;
    - Esate verslus (-i) ir ambicingas (-a), mokate įžvelgti naujas galimybes, generuoti, pagrįsti ir įgyvendinti idėjas;
    - Domitės pasaulinėmis tendencijomis, gerosiomis praktikomis, regionine verslo situacija;
    - Sekate LR verslą reguliuojančius įstatymus bei kitus su administravimu, investicijų plėtra, smulkaus ir vidutinio verslo plėtra susijusius teisės aktus;
    - Pasižymite gerais strateginio planavimo įgūdžiais, mokate priimti sprendimus, sutelkti ir organizuoti kitus bendro tikslo pasiekimui, valdyti kompleksiškus projektus vystančius vienu metu;
    - Esate analitiškas (-a) ir diplomatiškas (-a), turite gerus derybinius įgūdžius;
    - Turite aukštąjį išsilavinimą ir laisvai bendraujate (raštu ir žodžiu) anglų kalba.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 2499,2 - 3203,2 EUR (bruto)
    Tatjana Andrejeva
    “Jei šiuo metu žvalgotės prasmingos veiklos, galimybės įgyvendinti reikšmingus projektus ne tik organizacijos, bet ir regiono mastu, veikti šiuolaikiškai ir skatinti pokyčius, kandidatuokite tiesiogiai per VTD sistemą - http://portalas.vtd.lt/lt/viesosios-istaigos-klaipeda-id-direktorius-menesines-algos-pastoviosios-dalies-koeficientu-ribos-165182-baziniais-dydziais-322;653600.html Daugiau informacijos apie kandidatavimą - https://www.klaipedaid.lt/lt/rask-darba-klaipedoje/agenturos-direktoriaus-es-/3000 Sėkmės!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Ekspeditorius (-ė) - muitinės tarpininkas (-ė)
    ID: 1072
    Iki 2020-08-01, Vilnius
    Ekspeditorius (-ė) - muitinės tarpininkas (-ė)
    ID: 1072
    Iki 2020-08-01, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame kokybiškas krovinių gabenimo paslaugas teikianti logistikos įmonė. Mūsų profesionalus bei atsakingas požiūris į darbą ir klientus padėjo tapti sėkmingai veikiančia įmone, kurioje dirba ilgalaikę patirtį turintys darbuotojai. Kviečiame prie mūsų darnios, nuolat tobulėjančios komandos prisijungti EKSPEDITORIŲ (-Ę) - MUITINĖS TARPININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Ilgalaikę perspektyvą aukštus standartus vertinančioje įmonėje;
    - Šiltą ir komunikabilų vadovą, kuris vertina lygiavertį bendravimą bei yra pasiruošęs padėti;
    - Įdomų, dinamišką darbą darniame, mėgstančiame iššūkius kolektyve;
    - Patrauklų atlyginimą bei motyvuojančius priedus už pasiektus rezultatus.

    Būsite atsakingi už:
    - Krovinių ekspedijavimą, nuolatinį bendravimą su klientais, bei siuntėjais;
    - Kruopštų dokumentų muitiniam įforminimui paruošimą: peržiūrėti gautus dokumentus, informuoti klientą apie jų trūkumą bei neatitikimus, derinti ir ruošti išsiuntimo dokumentus;
    - Klientų konsultavimą su muitinės procedūromis susijusiais klausimais;
    - Glaudų, profesionalų bendravimą su įmonės darbuotojais, iškilusių problemų sprendimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate sukaupęs analogišką darbo patirtį, kurioje Jums sekėsi ir jautėtės “savose rogėse”;
    -Puikiai kalbate ir rašote anglų ir rusų kalbomis;
    - Žinote pagrindinius muitinės priežiūros aspektus ir muitinės tarpininkų veiklą reglamentuojančius teisės aktus;
    - Gebate sisteminti ir analizuoti informaciją, užtikrinant sklandų jos pateikimą;
    - Pasižymite puikiais bendravimo įgūdžiais, energingumu ir pozityvumu, kuriuo motyvuojate ir kitus;
    - Esate iš tų, kuriems negalioja “neįmanoma” ir ieškote sprendimo būdų sudėtingose situacijose.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1600 EUR
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Rimtai žiūrite į savo karjerą, nebijote iššūkių ir norite ilgalaikių perspektyvų? Šis darbo pasiūlymas - Jums! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų vadovas (-ė)
    ID: 1071
    Iki 2020-07-30, Vilnius
    Pardavimų vadovas (-ė)
    ID: 1071
    Iki 2020-07-30, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame stipri tarptautinių krovinių pervežimo įmonė - viena iš savo veiklos srities lyderių, sukaupusi solidžią darbo patirtį dirbant su Europos ir Rusijos rinkomis. Ieškome savarankiško, strategiškai mąstančio, mėgstančio ir mokančio bendrauti PARDAVIMŲ VADOVO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę atskleisti savo potencialą stabilioje, patikimoje įmonėje;
    - Įdomų, azartišką darbą profesionaliame ir draugiškame kolektyve;
    - Komandinę dvasią - kartu ne tik kalnus verčiame darbo metu, bet ir švenčiame, dalyvaujame visuomeniniuose projektuose, sporto šventėse ir pan.;
    - Geras darbo sąlygas sparčiai augančioje įmonėje;
    - Galimybę realizuoti save bei tobulėti.


    Būsite atsakingi už:
    - Pardavimų komandos formavimą ir motyvavimą (motyvaciniai pokalbiai, individualių tikslų iškėlimas darbuotojams ir bendrų komandai, rezultatų aptarimai, naujų darbuotojų paieškos planavimas ir atranka ir pan.);
    - Krypčių paskirstymą tarp pardavimų vadybininkų;
    - Pardavimų plano sudarymą (metams, ketvirčiui, mėnesiui);
    - Aktualių rodiklių išgryninimą, nuolatinį stebėjimą ir kontrolę;
    - Komandos žinių ir įgūdžių tobulinimą (kasdienių užduočių delegavimas ir rezultatų kontrolė, testai, mokymų organizavimas);
    - Naujų tarptautinių pervežimų krypčių paiešką;
    - Santykių palaikymą su esamais klientais;
    - Klientų krovinių apimčių didinimą;
    - Kainų skaičiavimą pagal plėtros užklausas dalyvaujant konkursuose;
    - Кainininko ir instrukcijų nuolatinį atnaujinimą;
    - Kasmėnesinių ataskaitų ruošimą ir pristatymą vadovybei.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite ne mažesnę nei 2 metų vadovavimo patirtį komandos valdyme ir komandinių tikslų iškėlime;
    - Turite 3 metų ar ilgesnę patirtį pardavimuose;
    - Esate dirbęs (-usi) tarptautiniuose pervežimuose srityje 5 metus ar ilgiau;
    - Turite puikius komunikacinius įgūdžius;
    - Esate analitinio mąstymo, organizuotas (-a), turite puikius laiko planavimo įgūdžius;
    - Apie Jus kolegos sako: atsakingas (-a), savarankiškas (-a), iniciatyvus (-i);
    - Puikiai mokate anglų kalbą - C1 lygiu.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 2500 - 4300 EUR
    Eglė Baranauskienė
    “Ieškome tarptautinių pervežimų guru! Greitas mąstymas, savarankiškumas, darbų planavimas ir komandos valdymas yra Jūsų kasdienybė? Laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pirkimų vadybininkas (-ė)
    ID: 1070
    Iki 2020-07-30, Vilnius
    Pirkimų vadybininkas (-ė)
    ID: 1070
    Iki 2020-07-30, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame stabili, ilgamete darbo patirtimi galinti pasigirti įmonė. Dirbame tiesiogiai su didžiausiais statybinių medžiagų gamintojais, tiekėjais ir pardavėjais Lietuvoje ir užsienyje.
    Šiuo metu prie savo ambicingos komandos kviečiame prisijungti PIRKIMŲ VADYBININKĄ (-Ę)!


    Įmonė siūlo:
    - Galimybę augti specialistų komandoje, kuri žengia koja kojon su naujausiomis rinkos tendencijomis;
    - Dirbti įmonėje, turinčioje nuolatinį ir stabilų partnerių tinklą bei siūlančią išskirtinę kokybę savo klientams;
    - Draugišką atmosferą ir puikias darbo sąlygas;
    - Nuolatinius mokymus, galimybes tobulėti.


    Būsite atsakingi už:
    - Aktyvų bendravimą su tiekėjais (darbas su esamais tiekėjais, naujų tiekėjų paieška, derybos dėl tiekimo sąlygų);
    - Kuruojamos prekių grupės asortimento formavimą bei kainodarą;
    - Prekių pirkimo proceso valdymą;
    - Kuruojamos prekių grupės vystymą ir valdymą planuojant biudžetą, vertinant pelningumą ir t.t.;
    - Marketingo ir pardavimų procesų koordinavimą;
    - Įmonės ir pareigybei priskirtų našumo rodiklių (KPI) analizavimą bei vykdymą.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite patirties komercijos arba pirkimų srityje;
    - Jums teko dirbti su Excel, AXAPTA, Microsoft Teams ir Skype pagalba, todėl šias programas valdyti gebate puikiai;
    - Turite gerus derybų ir analitinius įgūdžius;
    - Esate komunikabilus (-i), iniciatyvus (-i) ir orientuotas (-a) į rezultatą;
    - Puikiai kalbate anglų kalba (rusų kalbos žinios – privalumas).


    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1460 - 1825 EUR bei papildomi priedai už rezultatus
    Eglė Baranauskienė
    “Galite pavadinti save tikru komersantu - matydami prekę, iš karto matote ir jos vietą lentynoje bei įsivaizduojate kaip ji bus perkama? Mes ieškome kaip tik Jūsų!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Projektų vadovas (-ė)
    ID: 1069
    Iki 2020-07-26, Klaipėda
    Projektų vadovas (-ė)
    ID: 1069
    Iki 2020-07-26, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame gamybinė įmonė KT MODULES, siūlanti platų gaminių asortimentą. Gaminame medinius, standartinius fasadų modelius, modulines sistemas bei metalo konstrukcijas (http://www.ktmodules.com). Šiuo metu į savo komandą kviečiame orientuotą į kokybišką rezultatą PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę) !

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų bei dinamišką darbą;
    - Konkurencingą atlyginimą bei finansinę motyvaciją, priklausančią tiesiogiai nuo vykdomų projektų sėkmės.
    - Darbą patikimoje ir profesionalioje kompanijoje;
    - Šioje įmonėje vertinama tolerancija, gebėjimas prisitaikyti, greitas mąstymas, darbų planavimas ir jų savalaikis užbaigimas, buvimas „pro-active“. Visi klausimai įmonėje sprendžiami tik konstruktyviu dialogu!


    Būsite atsakingi už:
    - Kompleksinių projektų valdymą;
    - Komunikavimą su klientu projekto vykdymo metu;
    - Vykdomų projektų gamybos ir logistikos kontrolę;
    - Vykdomų projektų finansinio plano ir terminų savalaikį atlikimą;
    - Sėkmingo projekto įgyvendinimo užtikrinimą.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Puikiai gebate valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti ir aiškiai komunikuoti informaciją;
    - Puikiai dirbate komandoje bei individualiai;
    - Turite analogiško ar panašaus techninės krypties darbo patirties;
    - Puikiai skaitote brėžinius bei turite viešųjų pirkimų patirties;
    - Puikiai kalbate bei rašote anglų kalbą, norvegų – švedų kalbų mokėjimą laikytume didžiuliu privalumu;
    - Esate lankstus, prisitaikantis, reaguojantis, atviras problemų sprendimui "čia ir dabar";
    - Esate verslus, domitės pasaulinėmis tendencijomis ir gerosiomis praktikomis, mokate įžvelgti naujas galimybes, generuoti, pagrįsti ir įgyvendinti idėjas;
    - Galite pateikti ne vieną pavyzdį iš savo patirties, kaip Jums pavyko puikiai suvaldyti ir motyvuoti komandą, optimizuoti procesus, pasiekti pačius ambicingiausius tikslus.


    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 2500 EUR
    Jurgita Paičienė
    “Siekiate būti puikiu lyderiu, sugebančiu sujungti visus turimus resursus geriausio rezultato pasiekimui. Galime pasiūlyti Jums patikimą, draugišką komandą ir aplinką. Atsiųskite savo CV ir susisiekime aptarti plačiau! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Jūrų transporto skyriaus pardavimo vadybininkas (-ė)
    ID: 1068
    Iki 2020-07-26, Klaipėda
    Jūrų transporto skyriaus pardavimo vadybininkas (-ė)
    ID: 1068
    Iki 2020-07-26, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - "Greencarrier Freight Services", kuri yra viena didžiausių privataus kapitalo transporto bei logistikos įmonių dalis, įsikūrusi Skandinavijos, Lenkijos, Didžiosios Britanijos, Baltijos šalyse bei Kinijoje, šiuo metu prie savo komandos Klaipėdoje kviečia prisijungti JŪRŲ TRANSPORTO SKYRIAUS PARDAVIMO VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą tarptautinėje kompanijoje su aukščiausiais veiklos standartais;
    - Asmeninę vadovų pagalbą darbo pradžioje;
    - Puikias darbo sąlygas šiuolaikiškai įrengtame erdviame biure;
    - Darbą jaunatviškoje ir energingoje komandoje :)
    - Startinį klientų paketą;
    - Išskirtinius įrankius parduodamų produktų konkurencingumui didinti.


    Būsite atsakingi už:
    - Tiesioginį bendravimą su klientais iš viso pasaulio (elektroniniu paštu, telefonu);
    - Kontaktų užmezgimą su naujais klientais;
    - Savalaikį užsakymų vykdymo koordinavimą;
    - Iškylančių komplikuotų situacijų su klientais valdymą;
    - Įmonės atstovavimą susitikimuose su klientais;
    - Ilgalaikių bendradarbiavimo ryšių su klientais užtikrinimą ir palaikymą;
    - Įmonės produktų bei procesų kokybės tobulinimą bei inovacijas.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Puikiai bendraujate anglų kalba su kitataučiais, pažįstate jų mentalitetą;
    - Esate orientuotas į rezultatą;
    - Esate aukštos vidinės kultūros žmogus, o tai atsispindi kasdieninėje veikloje;
    - Efektyviai priimate sprendimus, kai trūksta laiko ar yra kitos nepalankios sąlygos;
    - Esate reiklus savo ir kitų darbo kokybei;
    - Greitai perprantate verslo valdymo programas ir mėgstate jas pasitelkti savo darbo funkcijoms palengvinti/patobulinti.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1242 EUR iki 2468 EUR + priedai nuo darbo rezultatų
    Julija Stankevičiūtė
    “Greitas mąstymas, darbų planavimas ir organizavimas yra Jūsų kasdienybė? Šią poziciją rekomenduojame tiems, kurie nori darbe pardavimų bei dinamikos . Laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Transporto vadybininkas (-ė)
    ID: 650
    Iki 2020-07-25, Klaipėda
    Transporto vadybininkas (-ė)
    ID: 650
    Iki 2020-07-25, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame sparčiai auganti transporto įmonė "Autovesta", siekianti tapti rinkos lydere, pagal teikiamų paslaugų kokybę, krovinių pervežimo versle. Vertiname lojalumą bei atsidavimą įmonei ir šiuo metu kviečiame prisijungti iniciatyvų, turintį patirties NUOSAVO TRANSPORTO VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Profesionalų ir teisingą požiūrį į darbo santykius;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį atlyginimą;
    - Šiltą ir komunikabilų vadovą, kuris vertina lygiavertį bendravimą bei yra pasiruošęs padėti;
    - Draugišką kolektyvą.

    Būsite atsakingi už:
    - Krovinių gabenimo tarptautiniais ir vietiniais maršrutais organizavimą;
    - Bendravimą su vairuotojais bei jų darbo koordinavimą;
    - Profesionalų įmonės atstovavimą bendraujant su klientais;
    - Derybas su vietiniais ir užsienio užsakovais, jų paiešką;
    - Ilgalaikių sutarčių su klientais sudarymą;
    - Nustatytų tikslų vykdymą, kontrolę ir dokumentų administravimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite puikius pardavimo įgūdžius, patirties ir labai stiprią vidinę motyvaciją, skatinančią siekti užsibrėžtų tikslų ir pasiekti rezultatų;
    - Turite sėkmingą transporto vadybininko patirtį;
    - Puikiai išmanote geografinį šalių žemėlapį;
    - Turite gerus skaičiavimo gebėjimus;
    - Galite pasigirti puikaus ir patikimo derybininko sugebėjimais;
    - Lengvai užmezgate betarpišką bendravimą ir palaikote ilgalaikį bendradarbiavimą;
    - Džiaugiatės darbu komandoje, mėgstate ir mokate operatyviai spręsti įvairias situacijas;
    - Gerai kalbate bei rašote anglų kalba (rusų ar vokiečių kalbos mokėjimas būtų didelis privalumas).

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1767 - 2293 EUR
    Jurgita Paičienė
    “Šioje įmonėje vertinama pagarba, sąžiningumas bei atsakomybė. Esate profesionalas savo srityje, norintis tobulėti ir realizuoti save patikimoje kompanijoje - laukiame gyvenimo aprašymo! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Staliai - armatūros rišėjai, darbas Taline (5 darbuotojai)
    ID: 1067
    Iki 2020-07-25, Klaipėda
    Staliai - armatūros rišėjai, darbas Taline (5 darbuotojai)
    ID: 1067
    Iki 2020-07-25, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame lietuviško kapitalo įmonė Tallinnan Elementti OÜ, įsteigta 2017 metais Estijoje. Mūsų veikla - gelžbetonio elementų gamyba (www.talel.ee). Savo produkciją eksportuojame į Suomiją. Šiuo metu, darbui Taline, ieškome STALIŲ - ARMATŪROS RIŠĖJŲ!

    Įmonė siūlo:
    - Profesionalų požiūrį į darbą ir darbo santykius;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį atlyginimą;
    - Nemokamą apgyvendinimą Taline, apmokant komunalines išlaidas;
    - Automobilį kelionėms, apmokant išlaidas;
    - Penktadieniai pažadame trumpesnę darbo dieną (iki 15 valandos).


    Būsite atsakingi už:
    - Formų gamybą iš faneros bei medžio;
    - Armatūros rišimą.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite armatūros rišimo ir darbo su klojiniais patirties;
    - Turite darbo patirties betono elementų fabrike arba prie betonavimo darbų - tai laikytume didžiuliu privalumu;
    - Norite dirbti ir užsidirbti.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 2500 EUR.
    Jurgita Paičienė
    “Turite patirties statybų sektoriuje, betonavimo darbuose? Norite dirbti ir užsidirbti? Suteikiame nemokamą apgyvendinimą bei apmokame kelionės išlaidas! Reikalingi 5 darbuotojai - kandidatuokite su draugu ar savo brigada :) ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Maitinimo padalinio vadovas (-ė)
    ID: 1066
    Iki 2020-07-23, Birštonas
    Maitinimo padalinio vadovas (-ė)
    ID: 1066
    Iki 2020-07-23, Birštonas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    „Eglės sanatorija“ – tai gilias gydymo tradicijas puoselėjantis gydymo ir reabilitacijos centras su mineralinio vandens ir gydomojo purvo gydykla, gydomaisiais ir diagnostiniais kabinetais.  Sanatorija įsikūrusi Birštone, vaizdingame Nemuno kilpų regioniniame parke.
    Mūsų kolektyvo vertybės – atsakingumas, dėmesys klientui, kolegiškumas, pagarba žmogui, sveikata ir tobulėjimas. Esame orientuoti tik į geriausius rezultatus, mokomės iš geriausių viso pasaulio praktikų ir tobulėjame kartu kiekvieną dieną!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę prisijungti prie profesionalios vadovų komandos, kurios tikslas - ne tik būti geriausiems Lietuvoje, bet ir Europoje;
    - Poilsines - pažintines komandiruotes į kitas šalis, mokymus, konferencijas žinioms plėsti;
    - Galimybę Jums ir Jūsų šeimai nemokamai naudotis sanatorijos baseinais, išskirtines apsistojimo sąlygas ir kitas nemokamas pramogas bei nuolaidas;
    - Įsilieti į dinamišką įmonės kultūrą – švęsti kartu sezono atidarymus, Kalėdas ir pan.;
    - Konkurencingą atlyginimą ir priedus už pasiektus rezultatus bei papildomai įgyvendintus projektus, metinę premiją – 1 DU; 
    - Apgyvendinimą naujai įrengtame bute kartu su visa šeima (pilna dotacija ir neribojama trukmė) arba transporto išlaidų kompensavimą.

    Būsite atsakingi už:
    - Maitinimo padalinio veiklos valdymą ir kontrolę – apie 60-ties darbuotojų komandos darbo organizavimą;
    - Komandos darbo efektyvumo gerinimą ir komandos narių motyvavimą;
    - Maitinimo koncepcijos analizę ir naujovių paiešką bei įvedimą – nuolatinį meniu atnaujinimą, kad skirtingų segmentų klientai kas kartą sugrįžę būtų maloniai nustebinti;
    - Tiekėjų paiešką Lietuvoje ir užsienyje, pirkimų organizavimą;
    - Maitinimo padalinio veiklos rezultatų valdymą, klientų aptarnavimo kokybės ir kitų iškeltų tikslų siekimą;
    - Kasdienį sprendimų ieškojimą, kad komanda dirbtų lengviau ir klientai būtų patenkinti dar labiau.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį išsilavinimą (papildomas technologinis - maisto technologo būtų privalumas);
    - Turite ne trumpesnę kaip 3 metų darbo patirtį maitinimo ir aptarnavimo srityje;
    - Turite ne trumpesnę kaip 2 - 3 metų darbo patirtį viešbučių restoranuose ir baruose;
    - Geras rusų ir anglų kalbų mokėjimas būtų privalumas;
    - Gebate diplomatiškai, korektiškai bendrauti, esate pakantus ir empatiškas;
    - Domitės naujomis technologijomis, esate žingeidus, energingas ir nebijote iššūkių;
    - Apie Jus pažįstami pasakytų, kad esate organizuotas, paslaugus, komunikabilus, savarankiškas.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 2200 – 2800 EUR (galimi priedai)
    Eglė Baranauskienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Chemikas (-ė)
    ID: 1062
    Iki 2020-07-17, Klaipėda
    Chemikas (-ė)
    ID: 1062
    Iki 2020-07-17, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame tarptautinio verslo dalis, priklausanti „J.S. Hamilton“ įmonių grupei, kuri veikia Vidurio ir Rytų Europoje. Lietuvoje jau 25 metus teikiame sertifikuotas krovinių inspekcijos ir laboratorinių tyrimų paslaugas. Į mūsų augančią bei draugišką komandą kviečiame prisijungti CHEMIKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą perspektyvioje, besiplečiančioje laboratorijoje;
    - Draugišką ir bendrų tikslų siekIanti kolektyvą;
    - Galimybę mokytis, tobulėti;
    - Motyvacines naudas už pasiektus darbo rezultatus.

    Būsite atsakingi už:
    - Cheminių, fizinių tyrimų laboratorijoje darbą. Tyrimų objektas: grūdai, pašarai;
    - Grūdų ir pašarų kokybės parametrų nustatymą pagal metodinius reikalavimus;
    - Naujų metodų įdiegimą;
    - Reikalingų duomenų įrašų vedimą;
    - Laboratorijos priežiūrą, laboratorinių įrenginių priežiūrą, naudojamų reagentų apskaitą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį, aukštesnįjį išsilavinimą (chemija, chemijos inžinerija);
    - Turite darbo chemijos laboratorijoje patirties – tai laikytume didžiuliu privalumu;
    - Puikiai dirbate kompiuteriu;
    - Kalbate bei rašote anglų kalba;
    - Gebate laiku ir kokybiškai atlikti užduotis;
    - Esate asmenybė, orientuota į rezultato siekimą, pasižyminti puikiai išvystytu bendravimu, gebanti dirbti savarankiškai, besidominti naujovėmis.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1250 EUR
    Jurgita Paičienė
    “Esate chemikas (-ė), kuris (- i) šiuo metu ieško patikimos įmonės, profesionalios aplinkos, geros komandos bei įdomių projektų – siųskite savo gyvenimo aprašymą mums. Malonu bus susipažinti ir aptarti Jūsų lūkesčius.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Aktyvių pardavimų vadybininkas (-ė) (FMCG)
    ID: 1065
    Iki 2020-07-22, Vilnius
    Aktyvių pardavimų vadybininkas (-ė) (FMCG)
    ID: 1065
    Iki 2020-07-22, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame prancūziškų gaminių kepyklėlė, įsikūrusi pačioje Vilniaus širdyje - senamiestyje.
    Boulangerie - tai Prancūzijos dvelksmas mūsų gaminiuose. Naudojame tik aukštos kokybės produktus ir jokių dirbtinių priedų, tad esame išskirtiniai kulinarijos atstovai.
    Nuo ankstaus ryto, net įmantriausią nosį pažadina kepamų bandelių, keksiukų, pyragų ar sausainių kvapas, sklindantis iš mūsų kepyklėlės. Kadangi kiekvienas gaminys reikalauja rankų darbo ir didelio kruopštumo, esame įsipareigoję Jums pasiūlyti ir jaukią bei charakteringą aplinką jais pasimėgauti.
    Mes augame ir plečiamės, todėl prie savo sėkmingos komandos kviečiame prisijungti aktyvių PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų, dinamišką darbą sėkmingoje įmonėje;
    - Galimybę save realizuoti pardavimų srityje;
    - Patrauklų, su darbo rezultatais susijusį atlygį;
    - Jauną, draugišką, iniciatyvų kolektyvą;
    - Socialinį saugumą ir stabilumą.

    Būsite atsakingi už:
    - Aktyvią naujų klientų paiešką ir pritraukimą;
    - Gaminių degustacijų organizavimą;
    - Klientų poreikio analizę, komercinių pasiūlymų rengimą, derybas bei ilgalaikio ir sėkmingo bendravimo palaikymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Išmanote B2B pardavimų procesus;
    - Turite gerus derybinius ir komunikavimo įgūdžius;
    - Esate atsakingas, organizuotas ir norintis mokytis žmogus;
    - Gerai valdote netikėtas situacijas ir greitai sprendžiate problemas.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1100 EUR
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Jeigu matote, jog kalbame apie Jus – kviečiame kandidatuoti!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • HR specialistas (-ė) (transporto įmonėje)
    ID: 1064
    Iki 2020-07-04, Vilnius
    HR specialistas (-ė) (transporto įmonėje)
    ID: 1064
    Iki 2020-07-04, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame dinamiška tarptautinių krovinių pervežimo įmonė, įsteigta 2009 m. Vienas svarbiausių įmonės tikslų – patenkinti klientai, todėl pagrindinis įmonės uždavinys – užtikrinti, kad darbas būtų atliekamas sklandžiai. Plečiame savo veiklą ir į sėkmingai dirbančią komandą, kviečiame prisijungti HR SPECIALISTĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir geromis darbo sąlygomis;
    - Dinamišką darbo atmosferą bendraminčių apsuptyje;
    - Darbą su išmaniomis valdymo bei kontrolės technologijomis;
    - Profesionalų ir teisingą požiūrį į darbo santykius;
    - Šiltą ir komunikabilų vadovą, kuris vertina lygiavertį bendravimą bei yra pasiruošęs padėti.

    Būsite atsakingi už:
    - Darbuotojų iš trečiųjų šalių įdarbinimo dokumentų rengimą bei viso įdarbinimo proceso valdymą;
    - LLG dokumentų pratęsimus;
    - Bendravimą su valstybinėmis institucijomis dėl 3 -iųjų šalių piliečių įdarbinimo LR teritorijoje;
    - Dokumentacijos ruošimą, pildymą, bei koordinavimą;
    - Draudiminių įvykių administravimą;
    - Korespondencijos priežiūrą;
    - Vadovo pavestų užduočių vykdymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą;
    - Turite patirties su piliečių iš 3 –čiųjų šalių dokumentų administravimu;
    - Puikiai kalbate ir rašote lietuvių ir rusų kalbomis;
    - Esate kruopštus, atsakingas, laikotės terminų;
    - Išmanote LR įstatymus, teisės aktus, reglamentuojančius užsieniečių įdarbinimą Lietuvoje (būtų privalumas);
    - Gebate dirbti stresinėse situacijose bei operatyviai spręsti susidariusias problemas.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1600 EUR
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Ieškome atsidavusio specialisto, mėgstančio ir besidominčio savo profesija, tikinčio savo funkcijų ir tikslų svarba. Laukiame kandidatuojant! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Aktyvių pardavimų vadybininkas (-ė)
    ID: 1063
    Iki 2020-07-19, Vilnius
    Aktyvių pardavimų vadybininkas (-ė)
    ID: 1063
    Iki 2020-07-19, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    ADA Instruments – tai matavimo, diagnostikos ir kitos įrangos prekinis ženklas, skirtas statybai, geodezijai bei požeminių komunikacijų paieškai. ADA instruments pateikia profesionalią įrangą, kuriamą Europoje ir Azijoje. Šiuo metu įmonė plečiasi ir į savo komandą kviečia - AKTYVIŲ PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingus bei įdomius projektus;
    - Nuolatinius produktų ir vadybinių kompetencijų mokymus;
    - Reiklią, bet tuo pačiu smagią, darbinę atmosferą;
    - Konkurencingą rinkoje atlyginimą ir sąžiningai mokamus priedus už rezultatus.

    Būsite atsakingi už:
    - Aktyvią klientų paiešką Europoje;
    - Derybų vedimą, pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu;
    - Įmonės paslaugų pristatymą bei reprezentavimą;
    - Parduodamos produkcijos pristatymo koordinavimą;
    - Problemų, susijusių su vykdomu projektu, sprendimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos patirties dirbant su statybiniais produktais;
    - Kalbate anglų bei rusų kalbomis;
    - Darbo procese stipriai orientuojatės ties rezultatu;
    - Esate ambicingas ir atkakliai siekiate savo užsibrėžtų tikslų;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Turite puikų analitinį mąstymą;
    - Turite stiprų siekį atsakingai dirbti ir užsidirbti.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1400 eurų (priedai nuo pasiektų rezultatų)
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Jei Jūsų strateginis mąstymas ir užsispyrimas padeda įgyvendinti verslo vizijas, koncentruojatės ir dirbate vardan rezultato, norite naujų iššūkių ir atsakomybės - ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Automatikos sistemų projektų vadovas (-ė)
    ID: 1061
    Iki 2020-07-17, Vilnius
    Automatikos sistemų projektų vadovas (-ė)
    ID: 1061
    Iki 2020-07-17, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes jau virš 15 metų įrenginėjame ir modernizuojame pastatų inžinerines sistemas, įgyvendiname telekomunikacijų, apsaugos sistemų bei elektros instaliavimo projektus. Savo klientams dirbame nenuilsdami ir užtikriname aukščiausią darbų atlikimo kokybę. Šiuo metu ieškome naujo komandos nario - AUTOMATIKOS SISTEMŲ PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)

    Įmonė siūlo:
    - Visas socialines garantijas;
    - Darbą komandoje;
    - Konkurencingą, laiku mokamą atlyginimą.

    Būsite atsakingi už:
    - Pastatų (statinių) ir pramonės automatikos sistemų bei automatizuotos dalies (PVA) procesų valdymo tinklų įrengimą;
    - Objektams numatytų resursų ir medžiagų tiekimo užtikrinimą;
    - Sąmatų rengimą;
    - Automatikos sistemų proceso planavimą, organizavimą ir kontrolę;
    - Automatikos sistemų terminų, biudžetų laikymosi bei kokybės užtikrinimą;
    - Techninės dokumentacijos ruošimą, tvarkymą, darbų saugos užtikrinimą;
    - Atliktų darbų įforminimą – atliktų darbų aktų sudarymas, pateikimas;
    - Pavaldžių darbuotojų darbo koordinavimą objektuose ir jų darbo kokybės kontrolę;
    - Objektų/darbų pridavimą užsakovams ir/ar įgaliotoms institucijoms;
    - Kokybės, terminų, sąmatų ir mokėjimo grafikų laikymosi kontrolę.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite automatizacijos ir procesų valdymo kvalifikacijos atestą (privalumas);
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą;
    - Turite ne mažesnę kaip 2 m. darbo patirtį projektų valdymo srityje;
    - Gebate efektyviai koordinuoti ir kontroliuoti pavaldžių darbuotojų (elektromonterių) darbą ir darbus statybos objektuose;
    - Suprantate VVS ( vaizdo stebėjimo sistemos );
    - Pasižymite puikiais organizaciniais gebėjimais;
    - Esate iniciatyvus, atsakingas, savarankiškas;
    - Turite gerus kompiuterinius įgūdžius;
    - Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
    - Mokate rusų ir anglų kalbas (privalumas).

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1900 EUR (priklauso nuo kandidato turimos kvalifikacijos bei iškeltų tikslų ir jų įgyvendinimo)
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    ““Šioje įmonėje vertinama pagarba sau, kolegai ir klientui, svarbus sąžiningumas bei asmeninė atsakomybė. Jei esi tikslo siekiantis, norintis tobulėti ir realizuoti save - laukiame gyvenimo aprašymo! ””
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Gamybos vadovas (-ė) (medicininės paskirties produktas)
    ID: 1059
    Iki 2020-07-17, Klaipėda
    Gamybos vadovas (-ė) (medicininės paskirties produktas)
    ID: 1059
    Iki 2020-07-17, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų patikimas klientas siūlo išskirtinę galimybę - dalyvauti naujos medicininės paskirties produktų gamybos įmonės kūrime ir vystyme. Siekis yra pateikti rinkai aukštos kokybės, atitinkančius Europinius standartus, produktus ir sėkmingai konkuruoti Lietuvoje ir ES šalyse.

    Formuojame profesionalią, veržlią, patikimą komandą ir kviečiame vieną iš pirmųjų prisijungti GAMYBOS VADOVĄ (-Ę)

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų darbą naujoje įmonėje, dalyvaujant jos kūrime ir vystyme;
    - Aplinką, kurioje siekiama aukščiausių standartų;
    - Atvirą valdymo stilių, bendradarbiaujantį požiūrį ir pasitikėjimą;
    - Savarankiškumą, galimybes kurti ir tobulinti procesus, gilintis į naujas technologijas;
    - Puikią progą pritaikyti savo ir įgyti vertingos profesinės patirties;
    - Jei nepaminėjome to, kas Jums svarbu, susisiekime, nes esame atviri aptarti Jūsų lūkesčius.

    Būsite atsakingi už:
    - Įsigilinimą į produkto gamybos specifiką, technologiją, standartus;
    - Gamybinės linijos veiklos pradžios organizavimą;
    - Gamybos technologinio proceso nustatymą, priežiūrą ir nuolatinį tobulinimą;
    - Gamybos know-how kūrimą;
    - Žaliavų analizę, optimalų parinkimą ir sklandaus tiekimo užtikrinimą;
    - Gaminių sertifikavimą ir kokybės kontrolę;
    - Sklandaus, efektyvaus ir saugaus gamybos proceso organizavimą ir tikslų įgyvendinimą;
    - Naujų gaminių gamybos analizę.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate technologas, kokybės, gamybos specialistas ar vadovas ir turite patirties organizuojant gamybos, prižiūrint technologinius procesus, užtikrinant kokybę;
    - Turite aukštąjį technologinį, inžinerinį, gamybinį išsilavinimą;
    - Efektyviai planuojate ir turite puikius organizacinius gebėjimus;
    - Esate savarankiškas (-a), žingeidus (-i), ryžtingas (-a), mėgstate sau išsikelti ir pasiekti ambicingus tikslus;
    - Analitinis mąstymas, gebėjimas operatyviai rinkti, analizuoti, sisteminti ir pateikti informaciją – Jūsų stipriosios savybės;
    - Gerai (raštu ir žodžiu) bendraujate anglų kalba;
    - Patirtis su medicininės paskirties produktais būtų didelis privalumas.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 2500 – 3300 EUR bruto. Priedai už pasiektus rezultatus ir patrauklus papildomų naudų paketas.
    Tatjana Andrejeva
    “Labai laukiame tokių kandidatų, kurie turi patirties ir gebėjimų įsigilinti į naujo produkto gamybos specifiką, technologiją, standartus ir organizuoti sklandų gamybos procesą. Tokių, kuriuos labai domintų ir motyvuotų galimybė prisijungti prie naujos įmonės, dalyvauti jos kūrime ir vystyme. Nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame CV, LinkedIn profilio nuorodos ir/ar skambučio!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Komercijos vadovas (-ė) (medicininės paskirties produktas)
    ID: 1060
    Iki 2020-07-17, Klaipėda
    Komercijos vadovas (-ė) (medicininės paskirties produktas)
    ID: 1060
    Iki 2020-07-17, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų patikimas klientas siūlo išskirtinę galimybę - dalyvauti naujos medicininės paskirties produktų gamybos įmonės kūrime ir vystyme. Siekis yra pateikti rinkai aukštos kokybės, atitinkančius Europinius standartus, produktus ir sėkmingai konkuruoti Lietuvoje ir ES šalyse.

    Formuojame profesionalią, veržlią, patikimą komandą ir kviečiame vieną iš pirmųjų prisijungti KOMERCIJOS VADOVĄ (-Ę)

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų darbą naujoje įmonėje, dalyvaujant jos kūrime ir vystyme;
    - Aplinką, kurioje siekiama aukščiausių standartų;
    - Atvirą valdymo stilių, bendradarbiaujantį požiūrį ir pasitikėjimą;
    - Savarankiškumą, dideles galimybes panaudoti savo kompetencijas ir įgyvendinti profesinius siekius;
    - Jei nepaminėjome to, kas Jums svarbu, susisiekime, nes esame atviri aptarti Jūsų lūkesčius.

    Būsite atsakingi už:
    - Susipažinimą su gaminamo produkto ir žaliavų specifika;
    - Rinkos analizę (Lietuva, aplinkinės šalys);
    - Pardavimų kanalų paiešką, derybas, komercinių pasiūlymų rengimą, dalyvavimą viešųjų pirkimų konkursuose;
    - Pardavimų grandinės planavimą ir organizavimą;
    - Žaliavų tiekėjų paiešką, derybas, sutarčių pasirašymą, pirkimų organizavimą;
    - Kainodaros formavimą, rinkodaros priemonių kūrimą ir priežiūrą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    -Turite 3+ metų B2B pardavimų, pirkimų patirtį tarptautinėje aplinkoje;
    - Patirtis ES viešųjų pirkimų, medicininės paskirties produktų srityje būtų didelis privalumas;
    - Pasižymite sistemingu mąstymu orientuotu į rezultatą, esate verslus, savarankiškas ir ryžtingas;
    - Gebate operatyviai rinkti, analizuoti, sisteminti ir pateikti informaciją;
    - Jūsų geri vadovavimo, planavimo, organizavimo, derybiniai įgūdžiai;
    - Esate įgijęs aukštąjį ekonominį arba vadybinį išsilavinimą;
    - Gerai bendraujate anglų kalba (žodžiu ir raštu).

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 2500 – 3300 EUR bruto. Priedai už pasiektus rezultatus ir patrauklus papildomų naudų paketas.
    Tatjana Andrejeva
    “Jei turite patirties ir gebėjimų organizuoti gamybinės įmonės pirkimo-pardavimo grandį. Jei Jus labai domintų ir motyvuotų galimybė prisijungti prie naujos įmonės, dalyvauti jos kūrime ir vystyme. Nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame CV, LinkedIn profilio nuorodos ir/ar skambučio!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti

Džiaugiamės pelnę Jūsų pasitikėjimą!

Daugiau atsiliepimų