Pateikti CVar

Šiuo metu ieškome

Rūšiuoti pagal:
Visos sritys
  • Administratorė (-ius)
    ID: 1004
    Iki 2020-02-23, Gargždai
    Administratorė (-ius)
    ID: 1004
    Iki 2020-02-23, Gargždai
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame tarptautinė, unikali, lyderiaujanti savo veiklos segmente Lietuvoje, bendrovė. Didžiuojamės savo darbuotojais, jų kompetencija, patirtimi ir lojalumu. Vertybėmis laikome inovatyvumą, norą pirmauti, dalykiškumą, partnerystę ir nuoseklumą. Mums labai svarbi aplinkosauga ir subalansuota plėtra. Visada siekiame būti geriausiu darbdaviu savo darbuotojams, patraukliausiu – ieškantiems darbo ir profesinės veiklos pavyzdžiu kitoms įmonėms.

    Šiuo metu kviečiame į savo komandą Gargžduose ADMINISTRATORĘ (-IŲ)!

    Įmonė siūlo:
    - Prisijungti prie labai draugiško, susidirbusio ir siekiančio bendrų tikslų kolektyvo;
    - Galimybę tobulėti, dirbant tarptautinėje, profesionalioje bendrovėje su aukštais veiklos standartais;
    - Ugdantį ir palaikantį vadovą;
    - Puikias sąlygas, mokymus ir savirealizacijos galimybes.

    Būsite atsakingi už:
    - Pagalbą bendrovės direktoriui įvairiais organizaciniais klausimais: verslo kelionių, susitikimų, vizitų, posėdžių organizavimo ir koordinavimo;
    - Sėkmingos biuro veiklos ir pozityvios atmosferos užtikrinimą;
    - Įmonės dokumentų valdymą, raportavimo koncernui koordinavimą;
    - Informacijos srautų paskirstymą ir vidinę komunikaciją;
    - Dalyvavimą, organizuojant įmonės renginius ir visapusišką pagalbą kolegoms.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate veikli (-us), nuovoki (-us), džiuginate kitus savo pozityvumu ir paslaugumu;
    - Gerai planuojate laiką, pasižymite organizaciniais gebėjimais, esate atidi (-us);
    - Puikiai suprantate, kalbate ir rašote anglų, lietuvių kalbomis;
    - Turite aukštąjį išsilavinimą, gerus raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžius;
    - Dirbote panašų biuro administravimo ar vadovo asistento darbą (būtų labai didelis privalumas).

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1100 €/ mėn. bruto. Galutinis atlyginimo dydis priklausys nuo atranką laimėjusio kandidato kompetencijų.
    Tatjana Andrejeva
    “Vertinate administratorės (-iaus) pareigas kaip puikią galimybę įgyti patirties, tobulinti savo asmenines kompetencijas, realizuoti norą organizuoti, sisteminti informaciją, bendrauti, padėti kitiems, kurti ir palaikyti profesionalią, ir pozityvią aplinką? Nekantraujame su Jumis susipažinti! Jūsų CV laukiame iki 2020 vasario 23 d.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų vadovas (-ė)
    ID: 1005
    Iki 2020-03-12, Klaipėda
    Pardavimų vadovas (-ė)
    ID: 1005
    Iki 2020-03-12, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB „Klaipėdos duona“ – ne tik visų klaipėdiečių pasididžiavimas, bet ir Lietuvos duonkepių tradicijų puoselėjimo bei kūrimo lyderė. Bendrovėje puikiai dera senos tradicijos ir pažangios technologijos, siekiama tik aukščiausios kokybės ir natūralumo, didžiuojamasi savo gaminiais ir profesionalia, susidirbusia komanda.

    Stipriname savo komandą ir naujiems iššūkiams pasiekti ieškome PARDAVIMŲ VADOVO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo:
    - Ambicingą, įdomią, dinamišką veiklą išvystant naujus ir įgyvendinant numatytus projektus, lyderiaujant komandai;
    - Geras pozicijas rinkoje ir patrauklų produktų portfelį;
    - Laisvę realizuoti savo potencialą, priimti sprendimus ir įgyvendinti idėjas;
    - Dalykiškų ir bendradarbiaujančių vadovų ir akcininkų palaikymą;
    - Profesionalią, iniciatyvią ir draugišką komandą.

    Būsite atsakingi už:
    - Pardavimų strategijos kūrimą, įgyvendinimą ir kontrolę;
    - Vadovavimą komandai (pardavimai, marketingas), ugdymą, įsitraukimo skatinimą;
    - Darbą su Lietuvos mažmeninės prekybos tinklais, Horeca, distribucija, bendradarbiavimo palaikymą ir plėtojimą;
    -Nuolatinę konkurencinės aplinkos analizę ir pasiūlymų teikimą rinkodaros veiklai, produktų portfelio sudarymui, kainodarai, efektyviems logistikos sprendimams;
    - Bendrovės atstovavimą kartu su komanda tarptautinėse parodose.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite B2B pardavimų patirties (pageidautina FMCG sektoriuje);
    - Esate verslus, mąstote strategiškai, domitės, analizuojate, mokate įžvelgti naujas galimybes, generuoti, pagrįsti ir įgyvendinti idėjas;
    - Puikiai mokate sutelkti ir organizuoti kitus bendro tikslo pasiekimui;
    - Galite pasigirti gerais derybiniais įgūdžiais;
    - Tikimės, kad Jūsų išsilavinimas yra auštasis, turite puikus kompiuterinius gebėjimus, profesionaliai bendraujate užsienio kalba.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 2469 € bruto. Galutinis atlyginimo dydis priklausys nuo atranką laimėjusio kandidato kompetencijų.
    Tatjana Andrejeva
    “Ieškome darbuotojo, kuriam FMCG sektorius yra pažįstamas ir mėgstamas, kuris taptų stipriu lyderiu visai mūsų komandai ir padėtų bendrovei pasiekti dar aukštesnių pozicijų. Esame pasiruošę išgirsti Jūsų lūkesčius ir suteikti aplinką, priemones, sąlygas, kad galėtumėte pasiekti savo profesinių aukštumų.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Serviso priemėjas (-a) - vadybininkas (-ė)
    ID: 1006
    Iki 2020-03-11, Klaipėda
    Serviso priemėjas (-a) - vadybininkas (-ė)
    ID: 1006
    Iki 2020-03-11, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame oficialūs vokiečių firmos FULDA atstovai Lietuvoje. Prekiaujame naujais bei naudotais automobiliais, detalėmis bei jų aksesuarais. Teikiame automobilių remonto bei techninę priežiūrą. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti jaunatvišką, verslų bei veržlų SERVISO PRIEMĖJĄ-VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Dinamišką ir apsukrumo reikalaujantį darbą;
    - Draugišką kolektyvą bei visas rezultatyviam darbui reikalingas priemones;
    - Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu.

    Būsite atsakingi už:
    - Serviso komandos darbų organizavimą bei atliekamų darbų kokybės kontrolę;
    - Sąmatų klientams paskaičiavimą;
    - Atsarginių dalių tiekimo užtikrinimą;
    - Derybų vedimą, pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu;
    - Naujų automobilių rinkos situacijos bei tendencijų supratimą;
    - Kokybiškų bei savalaikių darbų atlikimą, paslaugų plėtojimą bei tvirtų santykių su klientais palaikymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite techninį išsilavinimą arba automobilių tvarkymas - Jūsų gyvenimo pomėgis;
    - Esate pakankamai kompetentingas nustatyti gedimą;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Teikiant paslaugas, esate ypač atidus ir dėmesingas, galintis garantuoti klientams 5 * aptarnavimą;
    - Gebate klientui pasiūlyti daugiau nei jis tikisi;
    - Visada užsibrėžiate ir siekiate pačių geriausių rezultatų, užkrečiate tuo ir kitus.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1900- 2340 Eur
    Jurgita Paičienė
    “Valandų valandas galite kalbėti apie automobilius? Puikiai suvokiate jų sandarą? Iš patirties mokate rasti balansą: tarp suplanuotos užduoties atlikimo ir santykio palaikymo su klientu? Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Projektų vadovas (-ė)
    ID: 962
    Iki 2020-03-11, Klaipėda
    Projektų vadovas (-ė)
    ID: 962
    Iki 2020-03-11, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė turi tinkamą patirtį ir kompetencijas rengiant projektus, vykdant projektų įgyvendinimo priežiūrą (nuo pradžios iki pabaigos), taip pat investicinius projektus ir galimybių studijas. Įmonėje dirbantys ekspertai rengia ir prižiūri projektus, įgyvendinamus pagal ES struktūrinių fondų, Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai (EŽFKP) priemones.
    Šalia projektinės veiklos įmonė vykdo organizacinę veiklą, t.y. teikia renginių (mokymų, seminarų, konferencijų kitokio pobūdžio renginių) organizavimo paslaugas. Šiuo metu į savo komandą kviečia prisijungti PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Plačias galimybes panaudoti turimas kompetencijas, žinias bei realizuoti savo potencialą;
    - Darbą profesionalų komandoje;
    - Lankstų darbo grafiką;
    - Gerą mikroklimatą šiuolaikiškoje įmonėje;
    - Ofisą Klaipėdos centre (prie senamiesčio).

    Būsite atsakingi už:
    - ES projektų rengimą paramai gauti kaimo bendruomenėms ir verslui;
    - Pareiškėjų ir partnerių konsultavimą ir sprendimų siūlymą;
    - Savalaikį informacijos surinkimą ir analizę apie projektų eigą, informacijos, ataskaitų pateikimą;
    - Susitikimus su klientais, projektų partneriais;
    - Verslo planų rašymą ir projekto biudžeto skaičiavimą ES paramai gauti.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite ES projektų rašymo patirtį;
    - Gebate tvarkytis su dideliais informacijos srautais, analizuoti informaciją ir ją apibendrinti;
    - Turite analitinį mąstymą ir imlumą naujai informacijai;
    - Turite buhalterinės apskaitos/ finansinį išmanymą (būtų privalumas);
    - Gebate dirbti su keliomis užduotimis/ projektais vienu metu;
    - Turite puikius MS Office programų įgūdžius (Excel, Word, Power Point).

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1067 - 1417 Eur
    Julija Stankevičiūtė
    “Jums patinka skaičiavimai, analitika, projektų valdymas ir mokate sujungti visus turimus resursus geriausio rezultato pasiekimui? Realizuokite savo potencialą pas mus! Laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Tarpininkavimo departamento vadovas (-ė) (nekilnojamojo turto įmonėje)
    ID: 1003
    Iki 2020-03-11, Vilnius
    Tarpininkavimo departamento vadovas (-ė) (nekilnojamojo turto įmonėje)
    ID: 1003
    Iki 2020-03-11, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų komanda – tai žmonės, kuriems darbas, pirmiausia, yra kūryba - originalių sprendimų paieška ir naujų idėjų generavimas. Čia nebūna dviejų vienodų dienų, projektų ar sprendimų. Pasaulis keičiasi taip greitai, kad judėjimas tampa naujuoju stabilumu. Jei pritari tam, Tu gali tapti komandos dalimi. Ieškome TARPININKAVIMO DEPARTAMENTO VADOVO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą su komanda, orientuota į rezultatą ir pasiryžusia imtis naujų projektų;
    - Laisvę generuoti originalias idėjas ir organizuoti jų įgyvendinimą;
    - Galimybę maksimaliai atskleisti savo potencialą;
    - Visas priemones aukštiems rezultatams pasiekti (pvz., automobilis).

    Būsite atsakingi už:
    - Nuolatinį bendravimą su strateginiais klientais ir partneriais;
    - Naujų strateginių klientų ir partnerių paiešką;
    - Komandos kokybinių rezultatų užtikrinimą ir analizę;
    - Komandos plėtrą, mokymus ir motyvavimą;
    - Departamento biudžeto sudarymą ir jo laikymąsi;
    - Pasiūlymų ir idėjų generavimą, siekiant aukščiausių įmonių grupės rezultatų.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite patirties dirbant su nekilnojamojo turto rinka;
    - Taisyklingai kalbate ne tik lietuvių, bet ir anglų kalba;
    - Turite labai gerus Excel naudojimo įgūdžius;
    - Pasižymite gerais darbų organizavimo, projektų koordinavimo įgūdžiais;
    - Esate komunikabilus (-i), iškalbingas (-a), kūrybiškas (-a) ir nestokojate energijos užsibrėžtų tikslų siekimui;
    - Jeigu aukštąjį išsilavinimą įgijote nekilnojamojo turto, verslo vadybos ar ekonomikos srityje – didelis privalumas.


    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 3400 Eur
    Eglė Baranauskienė
    “Šis skelbimas skirtas ambicingam (-ai) vadovui (-ei), siekiančiam (-iai) tobulėjimo nekilnojamojo turto srityje. Susisiekite – papasakosime daugiau.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Viešosios ir privačios partnerystės projekto valdymo ir priežiūros vadovas (-ė)
    ID: 1000
    Iki 2020-03-10, Vilnius
    Viešosios ir privačios partnerystės projekto valdymo ir priežiūros vadovas (-ė)
    ID: 1000
    Iki 2020-03-10, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė – išmanių parkavimo sistemų sprendimų kūrimo ir jų pritaikymo įmonė. Šiuo metu į savo komandą kviečia prisijungti VIEŠOSIOS IR PRIVAČIOS PARTNERYSTĖS PROJEKTO VALDYMO IR PRIEŽIŪROS VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Dirbti betarpiškame, energingame ir inovatyviame kolektyve;
    - Turėti ypač palankias darbo sąlygas (automobilio parkavimas – po langais!);
    - Dalyvauti svarbiuose ilgalaikės ir stabilios įmonės sėkmės procesuose;
    - Asmeninio tobulėjimo ir savirealizacijos perspektyvas šiuolaikiškoje tarptautinėje kompanijoje.

    Būsite atsakingi už:
    - Viešosios ir privačios partnerystės Santaros medicinos įstaigų miestelyje projekto valdymą ir priežiūrą;
    - Savalaikių finansinių duomenų ataskaitų rengimą ir pateikimą;
    - Projekto dokumentų, sutarčių rengimą ir derinimą;
    - Projekto veiklos rodiklių, nustatant efektyvumą, užtikrinančius KPI bei sprendimų siūlymą tolimesniam vystymui;
    - Tinkamą bendradarbiavimą su projekto dalyviais ir tiekėjais.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą;
    - Turite darbo patirtį, valdant įgyvendintus projektus bei siekiant optimizuoti jų veiklą;
    - Gebate savarankiškai planuoti ir organizuoti laiką;
    - Turite puikius komunikavimo ir bendradarbiavimo įgūdžius;
    - Turite finansų valdymo žinias, gebate profesionaliai vertinti veiklos rodiklius ir deramai reprezentuoti įmonę.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1765 eur iki 2120 Eur
    Julija Stankevičiūtė
    “Jei sukaupėte nemažai patirties, koordinuojant projektus ir siekiate žengti naują sėkmingą žingsnį savo karjeroje, drąsiai susisiekite su manimi!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Vykdantysis direktorius (-ė)
    ID: 997
    Iki 2020-03-09, Vilnius
    Vykdantysis direktorius (-ė)
    ID: 997
    Iki 2020-03-09, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame didelę patirtį sukaupusi gyvenamųjų ir negyvenamųjų pastatų, susisiekimo komunikacijų, statinių statyboje įmonė ir šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti veiklų, veržlų, savo srities profesionalą.

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingą, aktyvų ir įdomų darbą su aukščiausiais veiklos standartais;
    - Konkurencingą atlyginimą bei realias savirealizacijos galimybes;
    - Modernią ir dinamišką darbo aplinką;
    - Visas darbui reikalingas priemones.

    Būsite atsakingi už:
    - Efektyvų įmonėje vykstančių procesų koordinavimą;
    - Aukščiausios paslaugų kokybės palaikymą bei didinimą, bendradarbiaujant su komanda;
    - Vidinių įmonės veiklos procesų tobulinimo inicijavimą, optimizavimą ir kontrolę;
    - Strateginį projektų valdymą bei nuolatinį ryšių palaikymą su klientais;
    - Glaudžių santykių su esamais verslo partneriais palaikymą bei verslo kontaktų plėtimą;
    - Dalyvavimą derybose;
    - Konkurencinės aplinkos bei rinkos tendencijų stebėjimą, vertinimą bei su tuo susijusių pokyčių įgyvendinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą bei sėkmingo vadovavimo įmonei patirtį;
    - Puikiai kalbate ir rašote anglų, rusų kalbomis;
    - Valdote stambius informacijos srautus, juos tinkamai struktūruodamas ir paskirstydamas;
    - Turite strateginį mąstymą bei gebėjimą rinkti, struktūruoti bei analizuoti verslo informaciją;
    - Efektyviai planuojate pavaldinių darbus bei pasiekiate užsibrėžtų tikslų;
    - Turite darbo patirties statybinėje įmonėje, suvokiate statybų sektoriaus veiklą;
    - Gebate suvaldyti greitai kintančias aplinkybes.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 4959 Eur
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Jei perskaičius šį darbo pasiūlymą pagalvojote, kad tai Jums ir apie Jus - susisiekite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų projektų vadovas (-ė)
    ID: 1001
    Iki 2020-03-11, Vilnius
    Pardavimų projektų vadovas (-ė)
    ID: 1001
    Iki 2020-03-11, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame viena iš didžiausių statybinių ir apdailos medžiagų didmeninės prekybos įmonių ir importuotojų Lietuvoje, sėkmingai dirbanti jau 26 metus.
    Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Esamų klientų „krepšelį“;
    - Darbą patikimoje, sėkmingai dirbančioje kompanijoje;
    - Į rezultatą orientuotą darbo aplinką;
    - Profesionalius ir patirtimi besidalinančius vadovus;
    - Plačias galimybes panaudoti turimas kompetencijas ir žinias bei tuo pačiu realizuoti savo potencialą;
    - Laisvę ir autonomiškumą, siekiant savo tikslų;
    - Konkurencingą atlyginimą ir skatinančius priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
    - Visas būtinas darbui sąlygas bei priemones (automobilį keliavimui pas klientus, telefoną ir pan.).

    Būsite atsakingi už:
    - Didmeninių pardavimų statybų bendrovėms organizavimą, kontroliavimą ir pardavimo tikslų vykdymą;
    - Esamų įmonės klientų konsultavimą, papildomų pardavimų jiems vykdymą;
    - Naujų klientų paiešką ir užklausų (el.paštu, telefonu) administravimą;
    - Klientų poreikio analizę, komercinių pasiūlymų rengimą, derybas bei ilgalaikio ir sėkmingo bendravimo palaikymą;
    - Pardavimo proceso organizavimą ir koordinavimą nuo skambučio iki sąskaitos apmokėjimo.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingą patirtį, dirbant su B2B pardavimais (pageidautina – statybų sektoriuje);
    - Turite bendrą supratimą apie statybas (statybines medžiagas, inžineriją ar pan.);
    - Mokate palaikyti ilgalaikius kokybiškus santykius su klientais;
    - Gebate strategiškai mąstyti ir galite sėkmingai dirbti su ilgalaikiais projektais;
    - Turite puikius planavimo, organizavimo, bendravimo ir derybinius įgūdžius.
    - Atsakingas procesų vykdymas, savarankiškas sprendimų priėmimas - yra tai, kas veda Jus į sėkmę;
    - Excel programa naudojatės kaip kasdieniu įrankiu (ataskaitų formavimui ir kitiems darbams);
    - Turite vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1000 - 3000 Eur
    Eglė Baranauskienė
    “Esate pardavimų profesionalas, pasiruošęs naujam žingsniui savo karjeroje? Laukiame Jūsų gyvenimo aprašymo! Konfidencialumą garantuojame visuose atrankos etapuose.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Eksporto vadybininkas (-ė)
    ID: 999
    Iki 2020-03-10, Kretinga
    Eksporto vadybininkas (-ė)
    ID: 999
    Iki 2020-03-10, Kretinga
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB "Imedeksa" užsiima medinių obliuoto tašo pastat 7 gamyba. Didžiąją dalį savo produkcijos eksportuojame į užsienio šalis. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti puikiai komunikuojantį bei suvokiantį verslo aplinką EKSPORTO VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingus bei įdomius projektus;
    - Galimybę siekti rezultatų, už kuriuos sąžiningai mokami priedai;
    - Mokymosi bei tobulėjimo galimybes;
    - Šaunų vadovą bei demokratišką darbinę aplinką.

    Būsite atsakingi už:
    - Užsienio klientų aptarnavimą, komercinių pasiūlymų ruošimą;
    - Ilgalaikių bendradarbiavimo ryšių su klientais užtikrinimą ir palaikymą;
    - Klientų poreikių išsiaiškinimą, analizę bei finansinių įsipareigojimų stebėjimą;
    - Aktyvią naujų klientų paiešką.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Gebate įžvelgti verslo plėtros galimybes;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Gebate savarankiškai planuoti bei koordinuoti savo darbus;
    - Greitai mokotės ir jums įdomūs mūsų gaminami MEDINIAI produktai;
    - Kalbate bei rašote PUIKIAI anglų kalba;
    - Visada užsibrėžiate ir siekiate tik pačių geriausių rezultatų.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1440-2340 bruto
    Jurgita Paičienė
    “Pardavimai + savarankiškumas + puiki anglų kalba + rezultatai= Jūs? Laukiame Jūsų :)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Padalinio vadovas (-ė)
    ID: 998
    Iki 2020-03-10, Kaunas
    Padalinio vadovas (-ė)
    ID: 998
    Iki 2020-03-10, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB „Baltijos Brasta“ – sėkmingai 24 metus veikianti, 200 darbuotojų vienijanti ir savo veiklas nuolat tobulinanti bei investuojanti į darbuotojų ugdymą įmonė. Pagrindinės įmonės veiklos kryptys – dušo kabinų, pertvarų, pakavimo medžiagų gamyba ir prekyba bei statybinių medžiagų prekyba. Sėkmingai, daugiau nei 21 metus veikla vykdoma ir Ukrainoje esančioje dukterinėje kompanijoje „Baltijos Brasta Ukraine“. Įmonės produkcija eksportuojama į Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalis. Esame nuolatiniai tarptautinių parodų dalyviai. Šiuo metu į savo komandą kviečiame PADALINIO VADOVĄ (-Ę), kuriam (-iai) patikėsime „Dušų ir pertvarų“ padalinio valdymą.  

    Įmonė siūlo:
    - Darbo poziciją profesionaliam vadovui, pasiruošusiam sistemingai su savo komanda pasidalinti gerąja praktika ir realizuoti savo siekius;
    - Siekti rezultatų, stiprinant bendradarbiavimo kultūrą ir kartu džiaugtis pasiekimais;
    - Galimybę auginti komandą, tobulinti ir efektyvinti procesus ir tuo pačiu tobulėti pačiam;
    - 4100 – 6600 bruto (bazė). Už sutartus ir pasiektus rezultatus mokami priedai.

    Būsite atsakingi už:
    - Padalinio strategijos (gamyba + pardavimai) tobulinimą bei iškeltų tikslų realizaciją;
    - Efektyvų darbą su savo komanda (viso padalinyje – 91 darbuotojas);
    - Bendradarbiavimą su kitų padalinių vadovais;
    - Rinkos, pardavimo rezultatų, veiklos bei gamybos procesų analizes;
    - Ataskaitų rengimą, rezultatų pristatymą ir įžvalgų, ką reikia tobulinti, teikimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite patirties formuojant strategiją, ją įgyvendinant ir didinant verslo vertę;
    - Turite didesnę nei 3 metų padalinio arba įmonės vadovo darbo patirtį (patirtis gamybinėje įmonėje būtų privalumas);
    - Gebate analizuoti verslo aplinką finansiniu požiūriu ir įžvelgiate verslo plėtros galimybes;
    - Norite ir mokate dirbti su žmonių potencialu bei pasižymite gebėjimu įtakoti kitus;
    - Turite sisteminio darbo patirties, probleminėse situacijose ieškote galimybių ir tinkamiausių sprendimų;
    - Labai gerai kalbate ir rašote anglų bei rusų kalbomis.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 4100 – 6600 bruto (bazė).
    Gintė Žilinskienė
    “Esate pasiruošęs karjeros pokyčiui ir Jums priimtina ši pirminė informacija apie siūlomą poziciją? Labai kviečiame atsiųsti mums savo CV ar LinkedIn profilio nuorodą. Konfidencialumą garantuojame!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė, Atranka360 direktorė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Projektų inžinierius (-ė)
    ID: 996
    Iki 2020-02-29, Mažeikiai
    Projektų inžinierius (-ė)
    ID: 996
    Iki 2020-02-29, Mažeikiai
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame Lietuvos ekonomikai reikšmingas verslo vienetas. Įeiname į TOP 10 pelningiausių Lietuvoje įmonių sąrašą. Mūsų istorijoje eilė laimėjimų, bylojančių tarptautinį mūsų veiklos ir gaminamos produkcijos pripažinimą. Keletą kartų esame pripažinti „Metų eksportuotoja“, esame Nacionalinio atsakingo verslo įmonių tinklo narė, mums suteiktos „Lietuvos metų gaminio“, „100 – mečio investicijos“, „Patikimiausios įmonės“ ir kitos nominacijos.

    Šiuo metu kviečiame į savo komandą Mažeikiuose PROJEKTŲ INŽINIERIŲ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą tarptautinėje, patikimoje įmonėje;
    - Galimybę kartu su komanda įgyvendinti įdomius, didelės vertės ir apimties inžinerinius projektus;
    - Profesionalią ir demokratišką darbo aplinką, draugišką kolektyvą;
    - Unikalią patirtį ir ilgalaikę perspektyvą kaip savo srities profesionalui;
    - Stabilumą, motyvuojantį atlygį ir patrauklų papildomų naudų paketą.

    Būsite atsakingi už:
    - Dalyvavimą projekto inicijavimo, vystymo ir vykdymo veikloje;
    - Projekto įgyvendinimui reikalingų pirkimų proceso dokumentų rengimo, derinimo/ įvertinimo organizavimą;
    - Bendradarbiavimą su projektavimo darbų rangovais ir projektavimo metu iškylančių techninių klausimų sprendimą;
    - Statybos metu iškylančių techninių klausimų sprendimą;
    - Dalyvavimą užbaigiant projektą: paleidimo/ derinimo darbų organizavimą, reikalingos dokumentacijos parengimą, defektų šalinimo kontroliavimą ir kt.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį inžinerinį išsilavinimą;
    - Žinote techninės įrangos projektavimo standartus, statybų normatyvinių dokumentų pagrindus, mokate skaityti brėžinius;
    - Jūsų geri anglų kalbos (rusų kalba – būtų privalumas) ir darbo kompiuteriu (MS Office, Visio, Microsoft Project) įgūdžiai;
    - Gebate analitiškai ir konceptualiai mąstyti;
    - Mokate sisteminti ir analizuoti informaciją;
    - Turite puikius komandinio darbo ir bendradarbiavimo įgūdžius.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 2469 Eur bruto
    Tatjana Andrejeva
    “Esate inžinierius (-ė), kuris šiuo metu ieško patikimos įmonės, profesionalios aplinkos, geros komandos, didelių ir įdomių projektų – siųskite savo gyvenimo aprašymą mums. Malonu bus susipažinti ir aptarti Jūsų lūkesčius.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Ekonomistas (-ė)
    ID: 995
    Iki 2020-02-23, Kaunas
    Ekonomistas (-ė)
    ID: 995
    Iki 2020-02-23, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame dalis įmonių grupės - vienos moderniausių, ekonomiškai stipriausių ir didžiausių Lietuvoje, kurioje nuolat investuojama į naujus verslo projektus, plečiamos veiklos sritis, žengiama į naujas pasaulines rinkas. Didžiuojamės, kad grupės verslas koordinuojamas Lietuvoje dirbančių specialistų. Nuolat siekiame pritraukti pačius geriausius ir kartu pasiekti ambicingiausius tikslus.

    Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti EKONOMISTĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų darbą tarptautinėje aplinkoje;
    - Geras galimybes pritaikyti savo ir įgyti naujų kompetencijų bei specifinių profesinių žinių;
    - Draugišką profesionalų komandą;
    - Kompetencijas atitinkantį darbo užmokestį.

    Būsite atsakingi už:
    - Valdymo apskaitos vedimą, planavimą, analizę, ataskaitų ruošimą ir išvadų teikimą vadovybei;
    - Planinių savikainų skaičiavimą ir analizę;
    - Įmonės veiklos biudžeto planavimą ir vykdymo kontrolę;
    - Investicinių projektų atsiperkamumo skaičiavimą ir analizę;
    - Dalyvavimą kituose gamyklos veiklos gerinimo ir optimizavimo projektuose.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite 2+ metų ekonomisto, finansininko, analitiko patirtį gamybinėje įmonėje;
    - Išmanote valdymo apskaitos, biudžetų sudarymo, savikainos kalkuliavimo, buhalterinės apskaitos bei ekonominės analizės principus;
    - Turite išskirtinai gerus darbo MS Excel gebėjimus ir imlumą naujų programų įsisavinimui;
    - Tikimės, kad Jūsų išsilavinimas yra aukštasis ekonominis, finansinis;
    - Gerai mokate rusų kalbą;
    - Pasižymite analitiniu mąstymu, esate iniciatyvus, orientuotas į rezultatus.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1950 €/mėn. bruto. Galutinis atlyginimo dydis priklausys nuo atranką laimėjusio kandidato kompetencijų.
    Tatjana Andrejeva
    “Jei skaitydami skelbimą, pagalvojote, kad labai norėtumėte prisijungti, dirbti ir augti kartu su mumis, nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Vyr. buhalterė (-is) (tarptautinių pervežimų įmonėje netoli Vievio)
    ID: 994
    Iki 2020-03-05, Elektrėnai
    Vyr. buhalterė (-is) (tarptautinių pervežimų įmonėje netoli Vievio)
    ID: 994
    Iki 2020-03-05, Elektrėnai
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė, užsiimanti tarptautiniais pervežimais nuo 1992 metų. Šiuo metu turime subūrę apie 100 darbuotojų kolektyvą. Vykdome pervežimus į Angliją, Vokietiją, Prancūziją, Lenkiją ir kitas šalis. Norime į savo komandą priimti mums kasdien padėsiančią VYR. BUHALTERĘ (-Į)!

    Įmonė siūlo:
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetencijas atitinkantį atlygį;
    - Galimybę pačiai (pačiam) pasirinkti komandos narius (buhalterę (-į) ir (ar) apskaitininkę (-ą));
    - Dinamišką ir atsakingą, bendravimo su žmonėmis kupiną darbą;
    - Visas reikalingas darbui priemones;

    - Platų veikimo diapazoną ir pasitikėjimą;
    - Kuro kompensaciją kelionei į darbą.

    Būsite atsakingi už:
    - Apskaitos organizavimo ir vykdymo procesų ir procedūrų nustatymą;
    - Periodinių ataskaitų (finansinių, pardavimų, pirkimų, statistikos ir pan.) sudarymą;
    - Mokesčių deklaracijų rengimą;
    - Darbo užmokesčio apskaitą (suminė darbo laiko apskaita);
    - SODROS pranešimų, deklaracijų ir ataskaitų rengimą ir teikimą;
    - Reikiamų ataskaitų dėl užsienio valstybėse (Prancūzijoje ir kt.) taikomo minimalaus darbo užmokesčio mokėjimo parengimą ir (ar) kontrolę;
    - Pirkimo, pardavimo sąskaitų, komandiruočių išlaidų apskaitą ir (ar) apskaitos kontrolę;
    - Atsargų apskaitos organizavimą, kontrolę ir inventorizavimą;
    - Kitų apskaitos ir jos organizavimo užduočių vykdymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite universitetinį išsilavinimą finansų, ekonomikos, apskaitos ar kitose susijusiose srityse;
    - Puikiai išmanote LR įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius buhalterinę apskaitą;
    - Turite gerus bendravimo įgūdžius ir gebate rasti bendrą kalbą su įvairiais žmonėmis;
    - Kalbate rusų kalba. Anglų kalba būtų privalumas;
    - Jei turite patirties tarptautinių pervežimų įmonėje – laikytume tai dideliu privalumu.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 2500 Eur
    Eglė Baranauskienė
    “Atidumas detalėms yra natūralus Jūsų bruožas? Skaičių ir lentelių sūkuryje jaučiatės kaip vandenyje? Susisiekime - papasakosime daugiau!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Finansų ir apskaitos skyriaus vadovas (-ė)
    ID: 993
    Iki 2020-03-05, Vilnius
    Finansų ir apskaitos skyriaus vadovas (-ė)
    ID: 993
    Iki 2020-03-05, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Lietuvoje 2008 m. startavusi elektroninės baldų prekybos įmonė UAB Furniture1 šiuo metu veikia devyniose šalyse: Lietuvoje, Estijoje, Latvijoje, Kroatijoje, Vengrijoje, Bulgarijoje, Graikijoje, Slovėnijoje ir Rumunijoje, ir nuolat plečiasi. Per paskutinius trejus metus UAB Furniture1 augo vidutiniškai 73 %, o 2019 m. pasiekė apie 45 mln. eurų apyvartą. Esame švedų kapitalo „Bygghemma Group“ įmonės dalis, kurios akcijos kotiruojamos „Nasdaq Stockholm“ akcijų biržoje.

    Kokie mūsų darbo principai? Esame energingi ir veržlūs, dirbame tai, ką mėgstame ir ten, kur geriausiai galime save realizuoti, sukurti didžiausią vertę žmonėms bei verslui. Visada galvojame apie savo darbo naudą klientui, todėl klientų aptarnavimo srityje esame nepralenkiami! Esame sąžiningi sau, kolegoms, partneriams ir klientams. Bendraujame aiškiai, atvirai, paprastai ir linksmai. Susipažinkite su mumis iš arčiau: www.furniture1.eu
     
    Šiuo metu stipriname komandą ir kviečiame prisijungti FINANSŲ IR APSKAITOS SKYRIAUS VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą tarptautinėje kompanijoje, jaunatviškoje komandoje;
    - Aiškiai suformuluotus darbo tikslus ir uždavinius;  
    - Dinamišką ir darbingą aplinką;
    - Atvirai bendraujančius ir konstruktyviai bendradarbiaujančius kolegas;
    - Kultūrą, kurios svarbiausias bruožas – palaikymas;
    - Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes, nes augimas mums – svarbu;
    - Jūsų kompetenciją atitinkantį atlyginimą.

    Būsite atsakingi už:
    - Kokybišką ir efektyvų Lietuvos finansų ir apskaitos skyriaus darbo organizavimą (15 darbuotojų);
    - Bendradarbiavimą su kitose šalyse įsikūrusių Furniture1 grupės įmonių buhalteriais ar buhalterinėmis įmonėmis;
    - Apskaitos procesų tobulinimą;
    - Komandos ugdymą bei motyvavimą;
    - Įmonių grupės ataskaitų paketo kūrimą ir palaikymą;
    - Furniture1 grupės įmonių finansinių duomenų kontrolę ir teikimą akcininkams;
    - Konsoliduotų duomenų kontrolę.
     
    Norėtumėte prie mūsų prisijungti?

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos vyr. buhalterio, apskaitos skyriaus valdymo darbo patirties;
    - Dirbote prekybinėje, tarptautinėje kompanijoje (būtų privalumas);
    - Išmanote bei nuolat domitės tarptautiniais finansinės atskaitomybės standartais ir LR teisės aktų reikalavimais, reglamentuojančiais mokestinę apskaitą;
    - Laisvai bendraujate anglų kalba;
    - Gebate užtikrinti sklandų, efektyvų komandos darbą ir puikią atmosferą;
    - Turite įžvalgų, kaip galima pritaikyti inovatyvesnius apskaitos tvarkymo metodus;
    - Naudojatės sisteminiu mąstymu – matote ne tik buhalterinius procesus, bet ir kaip vienas ar kitas sprendimas daro įtaką verslui, finansinėms ataskaitoms ir kolegų darbui.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 2976 Eur
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Mūsų vertybės: PAPRASTUMAS, ATVIRUMAS, INOVATYVUMAS, EFEKTYVUMAS, ir PASITIKĖJIMAS.  Jei savo gyvenime ir darbe vadovaujatės panašiomis vertybėmis, mums – pakeliui! Konfidencialumas garantuojamas visuose atrankos etapuose.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimo projektų vadovas (-ė) (užsienio rinkos)
    ID: 990
    Iki 2020-02-28, Klaipėda
    Pardavimo projektų vadovas (-ė) (užsienio rinkos)
    ID: 990
    Iki 2020-02-28, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame inovatyvi ir moderni šiuolaikinių pramonės technologijų gamybos kompanija. Teikiame kompleksinius sprendimus, apimančius plataus spektro gamybos procesų diegimą ir valdymą. Didelė dalis produkcijos eksportuojama į Skandinaviją. Šiuo metu, į mūsų nuolat augantį kolektyvą, kviečiame PARDAVIMO PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingą darbą inovatyvioje, iššūkių nebijančioje ir augančioje įmonėje;
    - Profesionalių bei bendradarbiaujančių vadovų palaikymą;
    - Entuziastingą ir draugišką kolektyvą;
    - Tobulėjimą, koordinuojant įdomius ir unikalius projektus;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį atlyginimą;
    - Visas reikalingas darbui priemones.

    Būsite atsakingi už:
    - Pardavimų veiklos organizavimą, koordinavimą, priežiūrą;
    - Klientų konsultavimą techniniais klausimais;
    - Ilgalaikių bendradarbiavimo ryšių su nuolatiniais klientais užtikrinimą ir palaikymą;
    - Profesionalų derybų vedimą, pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu su naujais klientais;
    - Parduodamos produkcijos pristatymo koordinavimą, atsiskaitymų kontrolę;
    - Nuolatinę strateginę rinkos analizę.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite stiprius derybinius ir pardavimų įgūdžius;
    - Vadovaujatės ne kiekybės, o kokybės principu, bet kartu gebate užtikrinti abipusę darną;
    - Turite sėkmingos pardavimų patirties, dirbant su techniniais produktais;
    - Mokate palaikyti ilgalaikius kokybiškus santykius su klientais;
    - Gebate strategiškai mąstyti ir būti vienu žingsniu priekyje;
    - Gerai kalbate bei rašote anglų kalba;
    - Labai rimtai žiūrite į savo karjerą, norite ilgalaikių perspektyvų bei modernaus, draugiško kolektyvo.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 2470 Eur
    Julija Stankevičiūtė
    “Mes tiksime Jums, jei norite tarptautinio masto pardavimų ir B2B sektorius yra Jūsų arkliukas - tokiu atveju siųskite savo CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Ekspedicijos vadybininkas (-ė)
    ID: 991
    Iki 2020-02-29, Vilnius
    Ekspedicijos vadybininkas (-ė)
    ID: 991
    Iki 2020-02-29, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Profesionali, sparčiai auganti įmonė, kurios pagrindinis tikslas – atitikti pačius aukščiausius reikalavimus ir teikti kvalifikuotą pagalbą logistikos sferoje, padėti mūsų klientams plėtoti jų verslą, efektyviai organizuojant ir teikiant ilgalaikes aukščiausios kokybės logistikos paslaugas. Didžiausias sėkmės įrodymas mums yra ilgalaikis bendradarbiavimas ir patenkinti bei laimingi mūsų verslo partneriai. Plačiai išvystytas partnerių tinklas užsienyje leidžia pasiūlyti greitą krovinių pristatymą už prieinamą kainą bet kuriuo metu, bet kurioje Europos ar NVS šalyje. Plečiame savo veiklą ir į jau sėkmingai dirbančią komandą kviečiame EKSPEDICIJOS VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę atskleisti savo potencialą ekspedijavimo srityje tarptautiniu mastu;
    - Patikimą, draugišką kolegų būrį ir ilgalaikius darbinius santykius;
    - Stabilų atlyginimą bei patrauklią motyvavimo sistemą.

    Būsite atsakingi už:
    - Krovinių gabenimo tarptautiniais ir vietiniais maršrutais organizavimą;
    - Profesionalų įmonės atstovavimą bendraujant su klientais;
    - Derybas su vietiniais ir užsienio vežėjais, jų paiešką;
    - Ilgalaikių sutarčių su vežėjais sudarymą;
    - Nustatytų tikslų vykdymą, kontrolę ir dokumentų administravimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite puikius pardavimo įgūdžius, patirties ir labai stiprią vidinę motyvaciją, skatinančią siekti užsibrėžtų tikslų ir pasiekti rezultatų;
    - Lengvai užmezgate betarpišką bendravimą ir ilgalaikį bendradarbiavimą;
    - Džiaugiatės darbu komandoje, mėgstate ir mokate operatyviai spręsti įvairias situacijas;
    - Gerai kalbate rusų bei anglų kalbomis (lenkų k. ar vokiečių k. mokėjimas – didelis privalumas);
    - Puikiai išmanote geografinį šalių žemėlapį;
    - Turite gerus skaičiavimo gebėjimus;
    - Būtų didelis privalumas - sėkminga krovinių ekspedijavimo patirtis.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1000 neto
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Jei Jums pavyks pasiekti savo ir organizacijos tikslų, turėsite galimybę siekti karjeros aukštumų. Jeigu turite aistrą aktyviam ekspedicijos/transporto vadybininko darbui ir mokate susidoroti su netikėtomis situacijomis, stresu bei pasiūlyti geriausius logistikos sprendimus, laukiame Jūsų CV.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Ekspedicijos vadybininkas (-ė)
    ID: 989
    Iki 2020-02-12, Klaipėda
    Ekspedicijos vadybininkas (-ė)
    ID: 989
    Iki 2020-02-12, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame transporto kompanija, krovinius gabenanti tarptautiniais maršrutais. Mumis pasitiki žinomiausios Europos kompanijos. Turime metinius kontraktus, pastovius krovinių srautus, nuosavą modernų transporto parką, pažangias krovinių valdymo ir stebėsenos sistemas, kas padeda dar efektyviau organizuoti ir valdyti krovinių pervežimus.

    Plečiame savo veiklą ir į jau sėkmingai dirbančią komandą kviečiame EKSPEDICIJOS VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę atskleisti savo potencialą ekspedijavimo srityje tarptautiniu mastu;
    - Darbą su išmaniomis valdymo bei kontrolės technologijomis;
    - Patikimą, draugišką kolegų būrį ir ilgalaikius darbinius santykius;
    - Stabilų atlyginimą bei labai patrauklią motyvavimo sistemą.

    Būsite atsakingi už:
    - Krovinių gabenimo tarptautiniais ir vietiniais maršrutais organizavimą;
    - Profesionalų įmonės atstovavimą bendraujant su klientais;
    - Derybas su vietiniais ir užsienio vežėjais, jų paiešką;
    - Ilgalaikių sutarčių su vežėjais sudarymą;
    - Nustatytų tikslų vykdymą, kontrolę ir dokumentų administravimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite puikius pardavimo įgūdžius, patirties ir labai stiprią vidinę motyvaciją, skatinančią siekti užsibrėžtų tikslų ir pasiekti rezultatų;
    - Lengvai užmezgate betarpišką bendravimą ir ilgalaikį bendradarbiavimą;
    - Džiaugiatės darbu komandoje, mėgstate ir mokate operatyviai spręsti įvairias situacijas;
    - Gerai kalbate bei rašote anglų kalba (rusų ir kitos kalbos būtų didelis privalumas)
    - Puikiai išmanote geografinį šalių žemėlapį;
    - Turite gerus skaičiavimo gebėjimus;
    - Būtų didelis privalumas - sėkminga krovinių ekspedijavimo patirtis.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1070 € bruto + motyvacija už pasiektus rezultatus. Galutinis atlyginimo dydis priklausys nuo atranką laimėjusio kandidato kompetencijų.
    Tatjana Andrejeva
    “Siekiate dirbti draugiškoje profesionalų komandoje, keliate sau ambicingus tikslus, norite pasiekti puikių rezultatų ir prisidėti prie sėkmingo asmeninio ir įmonės augimo? Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Apskaitininkas (-ė)
    ID: 987
    Iki 2020-02-27, Klaipėda
    Apskaitininkas (-ė)
    ID: 987
    Iki 2020-02-27, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame jūrinių, oro ir sausumos pervežimų operatorius, nepriklausomai dirbantis su pasauliniais jūrinių laivų operatoriais bei oro transporto bendrovėmis. Teikiame šiuolaikinius transporto sprendimus savo klientams. Savo srityje užimame pirmaujančias pozicijas Lietuvoje! Augame ir plečiamės, todėl į naujai kuriamą darbo poziciją kviečiame APSKAITININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingą darbą inovatyvioje, iššūkių nebijančioje įmonėje;
    - Profesionalių ir bendradarbiaujančių vadovų palaikymą;
    - Entuziastingą ir draugišką kolektyvą;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį atlyginimą;
    - Visas reikalingas darbui priemones.

    Būsite atsakingi už:
    - Buhalterinės apskaitos dokumentų tvarkymą;
    - Pirminių buhalterinių dokumentų apskaitą;
    - Dalį biuro administravimo funkcijų;
    - Operatyvų tiesioginio vadovo pavestų darbų vykdymą;
    - Įsakymų rašymą, tabelių sudarymą, pirkimo/ pardavimo dokumentų apskaitą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingą apskaitininko (-ės) patirtį;
    - Prisiimate atsakomybę ir įsitraukiate į darbinių problemų sprendimą;
    - Turite strateginį mąstymą, gebėjimą rinkti, struktūruoti bei analizuoti informaciją;
    - Esate pozityvi, dalykiška ir paslaugi asmenybė;
    - Mėgstate savo darbą ir siekiate dirbti kompanijoje, kurioje kiekvienas darbuotojas yra vertinamas.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1068 Eur
    Giedrė Viršilienė
    “Visi klausimai šioje įmonėje sprendžiami tik konstruktyviu dialogu! Kandidatuokite, jei vertinate nuoširdžius bei pasitikėjimu paremtus darbo santykius!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Turto vertintojo asistentas (-ė)
    ID: 988
    Iki 2020-02-28, Vilnius
    Turto vertintojo asistentas (-ė)
    ID: 988
    Iki 2020-02-28, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB „Inreal“ sėkmingai veikia nuo 1994 metų ir yra viena didžiausių nekilnojamojo turto bendrovių Lietuvoje. Įmonė plėtoja unikalius nekilnojamojo turto (NT) projektus bei teikia bene plačiausią Lietuvoje NT paslaugų spektrą, iš kurių viena - kilnojamojo ir nekilnojamojo turto bei verslo vertinimas. Turėdama ilgametę patirtį nekilnojamojo turto srityje, įmonė yra profesionalus ir patikimas partneris. Šiuo metu įmonė į savo profesionalų komandą kviečia TURTO VERTINTOJO ASISTENTĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Patrauklią darbo vietą su šiuolaikiškomis darbo priemonėmis;
    - Galimybę mokytis iš srities profesionalų;
    - Stiprią komandą, kurios dalimi tapsite;
    - Išskirtinių įgūdžių lavinimą ir žinias, su kuriomis galėsite toli nukeliauti;
    - Vadovą ir kolegas, kurie patys išmokys visko, ko reikia.

    Būsite atsakingi už:
    - Pagalbą vadovui atliekant nekilnojamojo ir kilnojamojo turto bei verslo vertinimus, turto rinkos analizę;
    - Bendradarbiavimą su NT brokeriais ir statybų vystytojais, siekiant plėsti klientų ratą;
    - Komercinių pasiūlymų rengimą;
    - Gaunamų skambučių, susijusių su vertinimo skyriaus veikla, administravimą;
    - Bendravimą su klientais;
    - Vertinimo ataskaitų rengimą;
    - Informacijos ir duomenų, reikalingų vertinimo ataskaitoms ruošti, rinkimą, suvedimą ir sisteminimą;
    - Kitų vadovo pavestų užduočių vykdymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą arba esate baigiamųjų kursų studentas (-ė);
    - Gebate puikiai dirbti kompiuteriu;
    - Turite vairuotojo pažymėjimą;
    - Norite mokytis ir tobulėti, esate iniciatyvus (-i);
    - Esate kruopštus (-i);
    - Turite gerus laiko planavimo įgūdžius;
    - Žinios apie nekilnojamojo turto vertinimą būtų didelis privalumas.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Fiksuota dalis - nuo 750 Eur + priedai pagal darbo rezultatus
    Eglė Baranauskienė
    “Smalsu kaip atrodo naujausi pastatai iš vidaus? O kiek galėtų būti vertas tas dvarą primenantis pastatas, kurį pravažiuojate kasdien? Būnant TURTO VERTINTOJO ASISTENTU (-E) turėsite galimybę patekti ten, kur paprasti žmonės neužeina.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Teisininkas (-ė)
    ID: 986
    Iki 2020-02-16, Plungė
    Teisininkas (-ė)
    ID: 986
    Iki 2020-02-16, Plungė
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    "Vičiūnų" įmonių grupė – tai viena moderniausių, ekonomiškai stipriausių ir didžiausių verslo bendrovių Lietuvoje. Grupės įmonės plėtoja maisto produktų gamybos, platinimo, pardavimo, logistikos, pervežimo ir vysto žemės ūkio verslus. 80 įmonių ir 13 modernių fabrikų veikia 17 Europos šalių, čia dirba daugiau nei 7500 žmonių. „Viči" ženklu pažymėta produkcija keliauja į daugiau nei 58 pasaulio šalis. „Vičiūnų" įmonių grupė nuolat investuoja į naujus verslo projektus, plečia veiklos sritis, žengia į naujas pasaulines rinkas. „Vičiūnų" grupės verslas koordinuojamas Lietuvoje dirbančių specialistų.

    UAB "Vičiūnų grupė" plečia gretas ir kviečia prisijungti TEISININKĄ (-Ę) Kaune bei Plungėje.

    Įmonė siūlo:
    - Šaunų ir patyrusį kolektyvą;
    - Naujus iššūkius, profesinį tobulėjimą ir realias karjeros galimybes augančioje kompanijoje.

    Būsite atsakingi už:
    - Sutarčių, kitų teisinių dokumentų projektų rengimą, peržiūrą, išvadų teikimą, konsultavimą;
    - Procesinių dokumentų rengimą, atstovavimą įmonės interesams teismuose ir kitose institucijose;
    - Pretenzijų ir kitų su įmonės veikla susijusių raštų rengimą;
    - Su įmonės veikla susijusių rizikų vertinimą;
    - Darbuotojų konsultavimą teisiniais klausimais.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs aukštąjį universitetinį teisinį išsilavinimą;
    - Turite daugiau negu 2 metų teisinio darbo patirties;
    - Galite pasidžiaugti puikiomis anglų ir rusų kalbų žiniomis;
    - Turite gerus teisinių dokumentų rengimo įgūdžius;
    - Pasižymite loginiu mąstymu, greita orientacija, gebėjimu dirbti savarankiškai ir komandoje.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1300.00 iki 1800.00 €
    Tatjana Andrejeva
    “Norisi augti ir savo žinias bei įgūdžius pritaikyti, dirbant sėkmingoje tarptautiniu mastu veikiančioje bendrovėje? "Vičiūnų" įmonių grupėje Jūsų laukia ne tik puikios profesinės galimybės, bet ir šaunus kolektyvas. Nepraleiskite progos prisijungti! Laukiame Jūsų CV ir/ arba skambučio!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Klientų aptarnavimo koordinatorius (-ė)
    ID: 985
    Iki 2020-02-22, Vilnius
    Klientų aptarnavimo koordinatorius (-ė)
    ID: 985
    Iki 2020-02-22, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame tarptautinio verslo dalis, priklausanti „J.S. Hamilton Poland“ įmonių grupei, veikiančiai Vidurio ir Rytų Europoje, teikiančiai plataus spektro specializuotas paslaugas prekybininkams, mažmenininkams, gamintojams, pramonės, transporto, platinimo ir sandėliavimo paslaugų sektorių atstovams. Į mūsų vieningą ir stiprią komandą yra kviečiamas KLIENTŲ APTARNAVIMO KOORDINATORIUS (-Ė)!

    Įmonė siūlo:
    - Prisijungti prie draugiško ir siekiančio bendrų tikslų kolektyvo;
    - Galimybę tobulėti, dirbant tarptautinėje, profesionalioje bendrovėje su aukštais veiklos standartais;
    - Demokratišką valdymo aplinką.

    Būsite atsakingi už:
    - Mėginių registravimą (didžioji darbo dalis);
    - Klientų atvežtų mėginių priėmimą;
    - Komunikaciją su laboratorijomis (anglų kalba) ir klientais (Lietuvoje) dėl užsakymų vykdymo;
    - Mėginių rūšiavimą, pakavimą ir organizuoti jų siuntimą į laboratorijas.

    Papildomos funkcijos:
    - Problemų sprendimas;
    - Pasiūlymų esamiems klientams ruošimas.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Išmanote FMCG sektorių, chemijos sritį arba mikrobiologiją;
    - Turite patirties, dirbant laboratorijose (didelis privalumas);
    - Puikiai kalbate anglų kalba, rusų kalba - būtų privalumas;
    - Esate imlus žinioms ir orientuotas į geriausią rezultatą.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1067 Eur
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Jeigu norite tobulėti ir siekti karjeros palaikomi nuostabaus kolektyvo – laukiame Jūsų gyvenimo aprašymo.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • SPA & WELLNESS centro vadovas (-ė)
    ID: 743
    Iki 2020-02-21, Visa Lietuva
    SPA & WELLNESS centro vadovas (-ė)
    ID: 743
    Iki 2020-02-21, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    "Palanga SPA Life Balance Hotel*****" – tai estetika, komfortas ir aukščiausia kokybė! Mūsų Life Balance SPA centras – išsiskiria ne tik kaip sėkmingiausias sveikatos turizmo metų projektas, bet ir kaip TripAdvisor numylėtis Vakarų Lietuvoje! SPA centras siūlo didžiulį bei išskirtinį grožio procedūrų pasirinkimą, užtikrina, jog visos SPA procedūros yra atliekamos profesionalia, pasaulyje pripažintų prekės ženklų, kosmetologijos įranga, rūpinasi klientų komfortu bei kuria ramybės atmosferą, kiekvienam apsilankiusiam. Siekiant išlaikyti geriausiųjų vardą SPA srityje, kokybės standartus SPA centrui ieškome komandos lyderio -VADOVO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo:
    - Atvirą diskusiją dėl SPA centro veikos, tikslų ir abiejų pusių lūkesčių;
    - Platų veikimo diapazoną ir galimybę pritaikyti Jūsų "know-how" iš SPA srities;
    - Puikią progą vadovauti aukščiausio lygio centrui ir pamatyti savo darbo rezultatus.

    Būsite atsakingi už:
    - SPS centro sėkmingą veiklą ir bendradarbiavimą su kitų padalinių vadovais;
    - Esamos SPA centro veiklos, procesų, teikiamų paslaugų analizę ir efektyvinimą;
    - Klientų poreikių analizę, patrauklių ir išskirtinių paslaugų ir pasiūlymų teikimą rinkai;
    - Aukščiausių darbo standartų diegimą ir laikymąsi;
    - Komandos darbo organizavimą, ugdymą, motyvavimą ir įsitraukimo skatinimą;
    - Nuolatinę rinkos analizę SPA segmentuose;
    - Atsirandančių geriausiųjų praktikų SPA srityje integravimą į centro veiklą;
    - Reikiamos dokumentacijos ruošimą ir derinimą su atsakingomis institucijomis;
    - Sklandų darbą su tiekėjais;
    - Efektyvų Klientų atsiliepimų valdymą;
    - Ilgalaikio bendradarbiavimo palaikymą ir vystymą su esamais klientais;
    - Centro veiklos biudžeto planavimą, vykdymą ir kontrolę;
    - Finansiškai sėkmingą SPA centro veiklą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite gerosios vadovavimo patirties SPA, grožio, medicinos srityse;
    - Savo darbe taikote sisteminio valdymo principus;
    - Esate vadovas, kuris ne tik deleguoja užduotis, bet kartu jas įgyvendinate su komanda;
    - Esate orientuotas į išskirtinį Klientų aptarnavimą ir Jums svarbios visos detalės;
    - Susikalbate anglų kalba (+ rusų kalba būtų privalumas);
    - Esate pasiryžęs savo karjeros pokyčiams.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 2000 EUR (galimos derybos ir papildomos naudos atsižvelgiant į Jūsų poreikį).
    Gintė Žilinskienė
    “Turite svarios vadovavimo patirties SPA, grožio, medicinos srityje? Jūsų credo: Laimingi ir sugrįžtantys Klientai – įsitraukę darbuotojai – efektyviai dirbanti komanda? Laukiame Jūsų skambučio ar laiško el. paštu. Konfidencialumas – garantuojamas visuose atrankos etapuose! El. p. ginte@atranka360.lt arba tel. 8 687 98980”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė, Atranka360 direktorė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Administracijos vadovė (-as)
    ID: 983
    Iki 2020-02-21, Vilnius
    Administracijos vadovė (-as)
    ID: 983
    Iki 2020-02-21, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - išmanių parkavimo sistemų sprendimų kūrimo ir jų pritaikymo įmonė. Šiuo metu į savo komandą kviečia prisijungti ADMINISTRACIJOS VADOVĘ (-Ą)!

    Įmonė siūlo:
    - Dirbti betarpiškame, energingame ir inovatyviame kolektyve;
    - Turėti ypač palankias darbo sąlygas (automobilio parkavimas – po langais!);
    - Asmeninio tobulėjimo ir savirealizacijos perspektyvos šiuolaikiškoje tarptautinėje kompanijoje.

    Būsite atsakingi už:
    - Sėkmingos biuro veiklos užtikrinimą;
    - Tvarkos palaikymą mūsų jaukiame biure bei pozityvios atmosferos kūrimą;
    - Kruopštų įmonės dokumentų rengimą ir korespondencijos administravimą;
    - Sklandų ir efektyvų pavestų darbų vykdymą;
    - Komunikaciją su potencialiais kandidatais ir darbdaviais, pagal įmonės klientų aptarnavimo standartą;
    - Renginių ir mokymų organizavimą bei pagalbą, įgyvendinant įmones kūrybines idėjas;
    - Įvairiapusės pagalbos teikimą įmonės vadovui bei draugiškai nusiteikusiems kolegoms.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite biuro administravimo bei personalo dokumentų valdymo patirties (privaloma);
    - Esate komunikabili, paslaugi asmenybė, o be šypsenos nepradedate dienos, nes Jums darbas su žmonėmis - teikiantis malonumą :) !
    - Gebate savarankiškai, organizuotai ir atsakingai atlikti Jums patikėtas užduotis, nes planuojate savo laiką ir laiku jas įgyvendinate;
    - Ypatingą dėmesį skiriate rengiamų dokumentų tvarkai, struktūrai ir turiniui;
    - Jaučiate situacijos niuansus ir esate įžvalgi asmenybė: aplinkiniai sako, jog būnate vienu žingsniu priekyje.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1950 Eur
    Julija Stankevičiūtė
    “Ši pozicija ypatingai tinka turinčiam didelį norą realizuoti save biuro administravimo bei dokumentacijos valdymo srityje! Jei turite iniciatyvos, organizavimo įgūdžių ir aktyvumo judesiui į priekį – laukiame Jūsų :)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Vyr. mechaniko pavaduotojas (-a)
    ID: 984
    Iki 2020-02-22, Šiauliai
    Vyr. mechaniko pavaduotojas (-a)
    ID: 984
    Iki 2020-02-22, Šiauliai
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Jau 9 metus iš eilės pelnome „Stipriausios Lietuvoje“ įmonės statusą! Dirbame tarptautinio krovinių pervežimo rinkoje ir nuolat augame bei plečiamės ne tik apimtimi, bet ir savo darbuotojų kompetencijomis. Per 24 savo veiklos metus, kaip įmonė savo darbu užtikrinome patikimą ir saugų krovinių gabenimą tarptautiniais maršrutais bei išaugome iki beveik 850 darbuotojų ir 400 krovininių automobilių. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti VYR. MECHANIKO PAVADUOTOJĄ!

    Įmonė siūlo:
    - Motyvuojančius priedus už parodytas iniciatyvas ir įgyvendintus rezultatus;
    - Galimybes savirealizacijai ir profesiniam tobulėjimui;
    - Dinamišką ir atsakingą darbą augančioje ir tobulėjančioje komandoje;
    - Darbą patikimoje ir profesionalioje kompanijoje;
    - Progą prisidėti prie įmonės plėtros;
    - Visas reikalingas darbui priemones (kompiuterį, telefoną);

    - Pastovų darbo grafiką dirbant ne tik biure (numatomos komandiruotės);
    - Vadovo palaikymą ir pagalbą - įvedimą, supažindinimą su skyriaus veikla įmonės viduje;
    - Dalyvavimą aktyviame įmonės gyvenime - šventėse, ekskursijose, sporto renginiuose ir pan.

    Būsite atsakingi už:
    - Sunkvežimių (MB Actros) remonto darbų planavimą ir organizavimą;
    - Sunkvežimių (MB Actros) atsarginių detalių užsakymų ir pirkimų valdymą;
    - Atliekamų darbų kokybę ir terminus;
    - Veiklos procesų tobulinimą, pasiūlymų teikimą vadovybei;
    - Padalinio darbuotojų atostogų planavimą;
    - Vadovavimą, užduočių delegavimą padalinio darbuotojams.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite techninį išsilavinimą;
    - Esate dirbęs (-usi) sunkvežimių remonto dirbtuvėse ir turite panašios patirties;
    - Turite gerus sunkvežimių remonto darbų organizavimo įgūdžius;
    - Pasižymite geromis techninėmis žiniomis;
    - Gebate operatyviai organizuoti darbą ir spręsti problemas;
    - Turite išlvintus vadovavimo, užduočių delegavimo įgūdžius;
    - Esate atsakingas (-a), veržlus (-i), atkaklus (-i) ir efektyviai komunikuojate;
    - Norite nuolat tobulėti;
    - Puikiai dirbate kompiuteriu;
    - Suprantate ir galite bendrauti anglų ir rusų kalbomis, vokiečių kalbos mokėjimas būtų didelis privalumas.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1000 - 1300 Eur + priedai nuo darbo rezultatų
    Eglė Baranauskienė
    “Norisi augti ir savo technines žinias bei darbų organizavimo įgūdžius pritaikyti dirbant sėkmingoje ir stabilioje bendrovėje? "Transmėjoje" Jūsų laukia ne tik profesinės galimybės, bet ir šaunus kolektyvas, mokantis ne tik produktyviai dirbti, bet ir įdomiai leisti laiką kartu! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Personalo vadybininkas (-ė)
    ID: 982
    Iki 2020-02-20, Plungė
    Personalo vadybininkas (-ė)
    ID: 982
    Iki 2020-02-20, Plungė
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų veikla – atliekų tvarkymo sprendimai. Inovatyvios idėjos leidžia patenkinti visų įmonės klientų lūkesčius. Siekdami ir toliau būti patikima įmone savo klientams, dirbame operatyviai ir dinamiškai. Šiuo metu prie mūsų komandos Plungėje kviečiame prisijungti PERSONALO VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą patikimoje ir profesionalioje kompanijoje;
    - Demokratišką vadovų bendravimo stilių ir realiai įvykdomas užduotis;
    - Sveiko mikroklimato darbinę atmosferą;
    - Konkurencingą atlyginimą;
    - Ilgalaikę perspektyvą.

    Būsite atsakingi už:
    - Personalo administravimo darbų planavimą, organizavimą ir įgyvendinimą – visų su darbo santykiais susijusių dokumentų forminimą, darbo laiko apskaitą, atostogų suteikimą ir kt.;
    - Darbo apmokėjimo sistemos ir kitų reikiamų dokumentų ruošimą bei koregavimą;
    - Archyvo darbo administravimą, dokumentacijos planų, registrų sąrašų ruošimą;
    - Dalyvavimą, rengiant vidaus tvarką reglamentuojančius dokumentus;
    - Administracinių ir procesinių darbų koordinavimą ir kontrolę;
    - Atsakymą į skambučius ir elektronines užklausas.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite darbo patirties personalo administravimo srityje;
    - Išmanote darbo kodekso principus ir jų taikymą;
    - Ypatingą dėmesį skiriate rengiamų dokumentų tvarkai, struktūrai ir turiniui;
    - Pasižymite atidumu detalėms, reikliai žiūrite į darbo kokybę bei atlikimo terminus;
    - Turite patirties vykdant personalo apskaitą: sudarant darbo sutartis, darbo grafikus, rašant įsakymus ir pan.;
    - Operatyviai, savarankiškai ir atsakingai atliekate savo užduotis;
    - Gebate planuoti, derinti rutinines ir kūrybines užduotis savo dienotvarkėje;
    - Pasižymite racionalumu ir emociniu stabilumu.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1243 Eur
    Giedrė Viršilienė
    “Šis pasiūlymas puikiai tiks tokiam personalo specialistui, kuris yra darbštus, pozityvus, nuovokus, veiklus ir iniciatyvus. Atpažinote save? Nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti

Džiaugiamės pelnę Jūsų pasitikėjimą!

Daugiau atsiliepimų