Ką suteiks įmonė:
- Visas darbui reikalingas priemones;
- Apmokymus ir pagalbą iš kolegų ne tik pradžioje, bet ir viso darbo metu;
- Realias galimybes siekti karjeros pardavimų/pirkimų/komercijos srityje;
- Galimybę tapti profesionalios šiuolaikiškos kompanijos dalimi;
- Kitas įmonės teikiamas privilegijas ir papildomas naudas, kuriomis džiaugiasi kolegos.
Ką reikės daryti:
- Naujų klientų duomenis (automobilių numerius, pritaikytas kainas, nuolaidas ir pan.) suvesti į verslo valdymo sistemą;
- Rengti ir administruoti sutartis su klientais;
- Administruoti CRM ir kitose programose esančius duomenis;
- Padėti klientams naudotis savitarnos sistema (paaiškinti, pamokyti kaip atlikti reikiamus veiksmus ir pan.);
- Konsultuoti klientus savo kompetencijų ribose;
- Palaikyti gerus santykius su esamais klientais, operatyviai spęsti jiems kilusius klausimus;
- Registruoti klientams iškilusias problemas, perduoti pardavimų vadybininkams susistemintą informaciją;
- Vykdyti kitas užduotis, padedant pardavimų skyriui.
Ko reikės iš Tavęs:
- Rusų ir anglų kalbos žinių;
- Panašaus darbo patirties (būtų privalumas logistikos vadybininko ar panaši patirtis);
- Puikių darbo kompiuteriu įgūdžių;
- Atsakingumo, imlumo naujovėms, gebėjimo greitai įsisavinti naujas žinias;
- Gebėjimo dirbti tiek komandoje, tiek savarankiškai, operatyviai spręsti darbinius klausimus.
Siūlomas atlyginimas (bruto): 1920 - 2400 Eur
Atranka360 komentaras
Puikus šansas savo karjerą pradedančiam specialistui! Jei domiesi/studijuoji logistiką, svarstai apie klientų aptarnavimo, pardavimų ar komercijos karjerą šioje srityje - tai gali būti puiki proga atskleisti savo potencialą!
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė (motinystės atostogos)