Naujausi darbo pasiūlymai

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) / asistentas (-ė)

MiestasVilnius
Aplikuoti iki2022-02-28

Apie įmonę:

CRT Partner siūlo platų partnerių, degalinių, tinklą Europoje. Bendrovė žengia į naują skaitmeninę technologiją ir siūlo atsiskaitymo be kortelės ir be grynųjų pinigų sprendimą. Naudodami CRT Partner programą klientai lengvai planuoja savo maršrutus, randa degalines, nustato limitus ir sumoka. Kadangi suteikiamas aukščiausias saugumas, galima valdyti savo veiklą internete. Įmonė teikia darbą palengvinančius sprendimus transporto įmonėms, profesionalias paslaugas mokesčių grąžinimui, konsultacijas. 

Šiuo metu įmonė kviečia prie savo komandos prisijungti Klientų aptarnavimo vadybininką (-ę).

CRT Partner, UAB

Žalgirio g. 92, Vilnius

Ką suteiks įmonė:

- Visas darbui reikalingas priemones;
- Apmokymus ir pagalbą iš kolegų ne tik pradžioje, bet ir viso darbo metu;
- Realias galimybes siekti karjeros pardavimų/pirkimų/komercijos srityje;
- Galimybę tapti profesionalios šiuolaikiškos kompanijos dalimi;
- Kitas įmonės teikiamas privilegijas ir papildomas naudas, kuriomis džiaugiasi kolegos.

Ką reikės daryti:

- Naujų klientų duomenis (automobilių numerius, pritaikytas kainas, nuolaidas ir pan.) suvesti į verslo valdymo sistemą;
- Rengti ir administruoti sutartis su klientais;
- Administruoti CRM ir kitose programose esančius duomenis;
- Padėti klientams naudotis savitarnos sistema (paaiškinti, pamokyti kaip atlikti reikiamus veiksmus ir pan.);
- Konsultuoti klientus savo kompetencijų ribose;
- Palaikyti gerus santykius su esamais klientais, operatyviai spęsti jiems kilusius klausimus;
- Registruoti klientams iškilusias problemas, perduoti pardavimų vadybininkams susistemintą informaciją;
- Vykdyti kitas užduotis, padedant pardavimų skyriui.

Ko reikės iš Tavęs:

- Rusų ir anglų kalbos žinių;
- Panašaus darbo patirties (būtų privalumas logistikos vadybininko ar panaši patirtis);
- Puikių darbo kompiuteriu įgūdžių;
- Atsakingumo, imlumo naujovėms, gebėjimo greitai įsisavinti naujas žinias;
- Gebėjimo dirbti tiek komandoje, tiek savarankiškai, operatyviai spręsti darbinius klausimus.


Siūlomas atlyginimas (bruto): 1920 - 2400 Eur

Matote save šioje kompanijoje, tik kitoje pozicijoje?

Papasakokite mums apie savo patirtį ir motyvaciją, o mes pasirūpinsime, jog tai pasiektų darbdavį tiesiogiai!

Susisiekite su mumis

Atranka360 komentaras

Puikus šansas savo karjerą pradedančiam specialistui! Jei domiesi/studijuoji logistiką, svarstai apie klientų aptarnavimo, pardavimų ar komercijos karjerą šioje srityje - tai gali būti puiki proga atskleisti savo potencialą!

Šią atranką vykdo:
Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė (motinystės atostogos)

Eglė Baranauskienė

Siekiate karjeros pokyčių? Paruošėme įrankius motyvacijai įvertinti ir įgūdžiams gerinti.

Grįžti į visus pasiūlymus