Įmonė siūlo:
- modernią darbo vietą;
- tikrai nenuobodų, kupiną bendravimo ir keliantį iššūkius darbą;
- draugišką ir energingą kolektyvą;
- puikią vietą mokytis, augti ir ugdyti savo gebėjimus.
Būsite atsakingi už:
- sėkmingos biuro veiklos ir pozityvios atmosferos užtikrinimą;
- įmonės dokumentų valdymą ir informacijos srautų paskirstymą;
- personalo administravimo darbus;
- įmonės vidinės ir išorinės komunikacijos valdymą;
- vidinių renginių organizavimą;
- visapusišką pagalbą vadovui ir kolegoms.
Mes tikimės, kad Jūs:
- turite biuro administravimo bei personalo dokumentų valdymo patirties (privaloma);
- operatyviai, savarankiškai ir atsakingai atliekate savo užduotis;
- gebate planuoti, derinti rutinines ir kūrybines užduotis savo dienotvarkėje;
- jaučiate situacijos niuansus ir esate įžvalgi asmenybė: aplinkiniai sako, jog būnate vienu žingsniu priekyje;
- pasižymite racionalumu ir emociniu stabilumu;
- visada maloniai priimate svečius su kvapnia kava :);
- “draugaujate" su spausdintuvais, projektoriais ir kita IT technika;
- puikiai valdote visas "Microsoft Office" programas;
- puikiai kalbate anglų kalba (privalumas - šnekamosios rusų k. žinios).
Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1211 EUR - 1393 EUR
Atranka360 komentaras
Sieki turėti komandą, kurią vienija vienas tikslas: sukurti – įgyvendinti – padaryti geriausiai kaip įmanoma! Turi didelį norą realizuoti save biuro administravimo bei personalo dokumentacijos valdymo srityje? O perskaičius ko mes tikimės iš Tavęs – pagalvojai – tai apie mane? Tuomet laukiame Tavęs – padiskutuosime ir atsakysime į visus klausimus :)
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė