Įmonė siūlo:
- Atsakingą ir įvairiapusį darbą.
- Atlygį, atitinkantį turimą kompetenciją bei darbo rezultatus.
- Profesionalią ir draugišką komandą.
- Visas galimybes mokytis, tobulėti.
Būsite atsakingi už:
- Teisininkų darbo laiko apskaitos (billing management) proceso priežiūrą.
- Teisininkų suteiktų paslaugų registravimą į kontoros DVS, suvestų darbų tikrinimą, detalią analizę ir koregavimą.
- Pardavimo sąskaitų išrašymą ir išsiuntimą klientams.
- DVS priežiūrą, funkcionalumų atnaujinimą pagal poreikį.
- Sutartų ataskaitų rengimą.
Mes tikimės, kad Jūs:
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą.
- Turite administracinio arba buhalterinio darbo patirties.
- Pasižymite puikiais raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiais.
- Esate komunikabilus (-i) bei organizuotas (-a).
- Turite tikslius laiko planavimo įgūdžius.
- Esate kruopštus (-i) ir atidus (-i) detalėms.
Siūlomas atlyginimas (bruto): 2000 EUR
Atranka360 komentaras
Greitas mąstymas, savarankiškumas, darbų planavimas ir organizavimas yra Tavo kasdienybė? Pasikalbėkim! Savo gyvenimo aprašymą siųski: ieva.pranaite@motieka.com Tavo skambučio lauksime telefonu: +370 612 13500
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė