Įmonė siūlo:
- Galimybę koordinuoti ir prisidėti prie įvairių veiklų ir projektų.
- Visas galimybes atsiskleisti Jūsų potencialui, panaudoti ir tobulinti turimas kompetencijas.
- Sąžiningą ir konkurencingą atlygį, atitinkantį Jūsų turimas kompetencijas.
- Skanų maistą bei atostogomis kvepiančią darbo aplinką.
- Darbuotojų draudimą nuo nelaimingų atsitikimų.
Būsite atsakingi už:
- Įmonės informacijos valdymą ir perdavimą (priėmimą, registravimą, paskirstymą, archyvavimą).
- Įsitraukimą į įvairias Administracinių projektų veiklas, jų koordinavimą.
- Kruopštų įmonės dokumentų valdymą: raštų ir kitų dokumentų rengimą bei sisteminimą.
- Įvairiapusę pagalbą įmonės vadovui bei bendradarbiavimą su visais įmonės darbuotojais.
- Pozityvios įmonės organizacinės kultūros ir geros darbo atmosferos palaikymą.
Mes tikimės, kad Jūs:
- Gebate valdyti informacinius srautus: dalykiškai suteikti ir gauti grįžtamąjį ryšį.
- Operatyviai atliekate informacijos analizę, ją susisteminate ir pateikiate pagal reikiamą struktūrą.
- Turite patirtį rengiant įmonės dokumentus (sutartis, protokolus, ataskaitas ir kt.) pagal visus raštvedybos standartus.
- Ypatingą dėmesį skiriate rengiamų dokumentų tvarkai, struktūrai, turiniui ir estetinei išvaizdai.
- Kalbate bei rašote anglų kalba (rusų kalbos mokėjimą laikytume privalumu).
- Esate kūrybiškas, iniciatyvus, orientuotas į rezultatą ir norite tobulėti.
- Esate empatiška, nuovoki ir dinamiška asmenybė.
Siūlomas atlyginimas (bruto): 1400- 1800 EUR
Atranka360 komentaras
Esate tas, kuris dirbate karp sau, siekiate maksimalios vertės organizacijai, kurioje dirbate, norite ilgalaikių perspektyvų, draugiško kolektyvo, ši darbo pozicija - Jūsų!
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė