Įmonė siūlo:
- Prisijungti prie stabilios gamybinės kompanijos su aukštais veiklos standartais.
- Sąžiningą, kompetenciją atitinkantį atlyginimą bei bonusus, priklausančius nuo pardavimų.
- Ilgalaikę perspektyvą.
- Darbo vietą Sedoje.
Būsite atsakingas už:
- Sėkmingos biuro veiklos užtikrinimą bei įmonės vidinę ir išorinę komunikaciją.
- Darbo saugos dokumentų pildymą.
- ISO standartų pildymą.
- Važtaraščių pildymą.
- Įvairiapusės pagalbos teikimą įmonės vadovui bei darbuotojams.
Mes tikimės, kad Jūs:
- Turite kelių metų patirtį įmonės dokumentų sistemos valdyme (planavote dokumentų poreikį, juos ruošėte, kontroliavote įmonės dokumentacijos procesą).
- Gebate valdyti informacinius srautus: dalykiškai suteikti ir gauti grįžtamąjį ryšį.
- Gerai planuojate laiką, pasižymite organizaciniais gebėjimais, esate atidi (-us).
- Puikiai suprantate, kalbate ir rašote anglų kalba, susikalbate rusų kalba.
- Esate veikli (-us), džiuginate kitus savo pozityvumu, energija ir mėgstate bendrauti.
Siūlomas atlyginimas (bruto): 2280 EUR
Atranka360 komentaras
Vertinate biuro administratorės (-iaus) pareigas kaip puikią galimybę įgyti patirties, tobulinti savo asmenines kompetencijas, realizuoti norą organizuoti, sisteminti informaciją, bendrauti, padėti kitiems, kurti ir palaikyti profesionalią, ir pozityvią aplinką? Mielai su Jumis susipažintume!
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė