Naujausi darbo pasiūlymai

Įgulos administratorė (-ius) / Crew Administrator

MiestasKlaipėda
Aplikuoti iki2024-03-19

Susipažinkime!

„Royal Boskalis N.V.“ – viena pirmaujančių pasaulyje jūrinio sektoriaus kompanijų. UAB „Boskalis Baltic“ įdarbina Lietuvos, Latvijos, Estijos, Ukrainos jūrininkus „Boskalis“ laivuose visame pasaulyje. Daugiau informacijos https://boskalis.com/

Šiuo metu į savo komandą Klaipėdoje kviečiame ĮGULOS ADMINISTRATORĘ (-IŲ) / CREW ADMINISTRATOR

Boskalis Baltic, UAB

Universiteto al. 19

Džiaugiamės, galėdami pasiūlyti:

  • Prisijungti prie sėkmingos, skaidrios ir patikimos tarptautinės įmonės.
  • Galimybę įgyti žinių, dirbant pasaulinėje jūrinėje įmonėje.
  • Kolegų ir vadovo palaikymą, pasidalinimą patirtimi, mokymus.
  • Profesionalų, šiuolaikišką ir teisingą požiūrį į darbo santykius.
  • Saugią, atvirą atmosferą, kurioje vertinamas sąmoningumas.
  • Galimybę lanksčiau organizuoti savo darbo laiką.
  • Ypač jaukų biurą ir visas sėkmingam bei patogiam darbui reikalingas priemones.

Jūsų atsakomybės apimtų:

  • Vizų ir darbo leidimų įvairiose šalyse užsakymą.
  • Darbo kelionėms reikalingų dokumentų rengimą (LOI).
  • Vėliavos dokumentų užsakymą.
  • Informacijos teikimą ir dokumentų projektams rengimą.
  • Darbuotojų jūrinių dokumentų ir sertifikatų administravimą (galiojimo datų sekimas, darbuotojų informavimas dėl dokumentų galiojimo, dokumentų autentifikacijos tikrinimas).
  • Darbuotojų duomenų bazių administravimą.
  • Pagalbą generaliniam direktoriui auditų ruošimosi procesuose.
  • Nuolatinį bendravimą su darbuotojais, iškilusių problemų sprendimą ir pagalbą įvairiuose administracinėse užduotyse.

Mes tikimės, kad Jūs:

  • Mokėsite kasdien sklandžiai bendrauti angliškai raštu ir žodžiu su ambasadomis, mokymų centrais, kolegomis iš kitų įmonės filialų.
  • Turite patirties dirbant MS Office (ypač MS Excel) ir duomenų valdymo sistemomis.
  • Gebate numatyti galimas problemas ir greitai reaguoti bei rasti sprendimus įvairiose situacijose.
  • Išmanote bendravimo etiketą, pasižymite paslaugumu ir pozityvumu.
  • Puikiai planuojate savo laiką ir dėliojate prioritetus, gebate koordinuoti kelis darbus vienu metu ir esate lankstus.
  • Siekiate mokytis ir tobulėti.


Privalumas būtų, jei:

  • Turite panašaus darbo patirties – administratoriaus pareigose ar darbe susijusiame su darbuotojų įdarbinimu, mokymų organizavimu, vizų užsakymu ir pan.


Siūlomas atlyginimas (bruto): 1700 -2000 €/mėn. neatskaičius mokesčių. Galutinis atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato kompetencijų.

Matote save šioje kompanijoje, tik kitoje pozicijoje?

Papasakokite mums apie savo patirtį ir motyvaciją, o mes pasirūpinsime, jog tai pasiektų darbdavį tiesiogiai!

Susisiekite su mumis

Atranka360 komentaras

Mums svarbu, kad Jums patiktų administracinis darbas, kad turėtumėte vidinį norą ir motyvaciją bendrauti, padėti kitiems! Labai vertiname entuziastingus žmones, tokius, kurie padeda kurti ir palaikyti profesionalią ir pozityvią aplinką. Jei čia apie Jus, kandidatuokite!

Šią atranką vykdo:
Tatjana Andrejeva, Vykdančioji direktorė

Tatjana Andrejeva

Siekiate karjeros pokyčių? Paruošėme įrankius motyvacijai įvertinti ir įgūdžiams gerinti.

Grįžti į visus pasiūlymus