Įmonė siūlo:
- Džiaugtis darbu profesionaliame, draugiškame, palaikančiame ir bendro tikslo siekiančiame kolektyve.
- Gerą, jaukų, ramų psichologinį klimatą.
- Atvirą, betarpišką komunikaciją, greitai priimamus sprendimus.
Būsite atsakingas už:
- Nuolatinį bendravimą su klientais, įeinančių/išeinančių skambučių valdymą (konsultavimas teikiamų paslaugų klausimais).
- Klientų poreikių išsiaiškinimą ir efektyvų kilusių klausimų sprendimą.
- Duomenų apdorojimą ir tikrinimą.
- Administracinius darbus (atsakymai į el. užklausas, korespondencijos surinkimas, išsiuntimas ir kt.).
- Pagalbą kasdieniniuose darbuose ir naujų projektų vystyme.
- Kitų vadovo paskirtų užduočių vykdymą.
Mes tikimės, kad Jūs:
- Sugebate veikti greitai ir spręsti suinteresuotų asmenų paklausimus.
- Komunikabilumas ir organizuotumas - Jūsų savybės.
- Esate dirbęs (-usi) klientų aptarnavimo/operacijų vadybininko (-ės) pozicijoje.
- Pažįstate žmones, juos jaučiate ir, atsižvelgiant į tai, pateikiate jiems priimtiniausią pasiūlymą.
- Visada užsibrėžiate ir siekiate pačių geriausių rezultatų, užkrečiate tuo ir kitus.
- Mokate anglų k. (lenkų k. - privalumas).
Siūlomas atlyginimas (bruto): 2095 - 2455 Eur
Atranka360 komentaras
Ieškote patikimos įmonės su draugišku kolektyvu ir teisingu požiūriu į darbo santykius? Laukiame Jūsų CV - julija@atranka360.lt
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė