Naujausi darbo pasiūlymai

Dokumentų valdymo specialistas (-ė)

MiestasKlaipėda
Aplikuoti iki2025-08-31

Susipažinkime!

Mes - laivų krovos akcinė bendrovė „Klaipėdos Smeltė“ – šiuolaikiška ir veržli jūrų krovinių kompanija Klaipėdos uoste, priklausanti tarptautinei konteinerių terminalų tinklą valdančiai kompanijai. 

Šiuo metu į savo profesionalią ir draugišką komandą kviečiame prisijungti DOKUMENTŲ VALDYMO SPECIALISTĄ (-Ę)

Klaipėdos Smeltė, LKAB

Nemuno g. 24

Dėl ko verta prisijungti prie mūsų:

- Prisijungtumėte prie patikimos tarptautinės įmonės, pasižyminčios demokratiška ir pozityvia aplinka.
- Realizuotumėte savo norą sisteminti, tobulinti, užtikrinti sklandžius procesus, padėti kitiems.
- Turėtumėte bendradarbiaujančius, draugiškus kolegas ir supratingą vadovą.
- Gautumėte visas galimybes mokytis, tobulėti.
- Dirbtumėte aplinkoje, kurioje vyrauja tolerantiškumas, atvirumas naujoms idėjoms, nuolat siekiama išmanymo ir profesionalumo, vertinama atsakomybė ir laikomasi nuostatos: viskas įmanoma!

Koks būtų Jūsų darbo pobūdis:

- Registruosite ir platinsite įvairius dokumentus (įsakymus, sutartis, raštus, įgaliojimus, pažymas) dokumentų valdymo sistemoje.
- Administruosite dokumentų statusus, jų galiojimo laikotarpius, prieigos teises.
- Inicijuosite ir prižiūrėsite dokumentų valdymo procedūrų kūrimo, atnaujinimo ir tobulinimo procesus.
- Tvarkysite elektroninius ir popierinius dokumentus.
- Rengsite periodines ataskaitas apie dokumentų srautus, terminus ir dokumentų valdymo sistemos naudojimo efektyvumą.
- Konsultuosite darbuotojus dokumentų rengimo klausimais.
- Užtikrinsite BDAR (bendrojo duomenų apsaugos reglamento) reikalavimų laikymąsi.
- Organizuosite sklandų biuro darbą.
- Maloniai priimsite Bendrovės svečius ir klientus bei teiksite informaciją interesantams.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Turite įgijęs (-usi) aukštąjį išsilavinimą (pageidautina informacijos ir dokumentų valdymo, administravimo srityse).
- Turite ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį dirbant su dokumentų valdymo sistemomis (pvz. Doclogix).
- Pasižymite gerais darbo kompiuteriu (MS Windows, MS Office), raštvedybos, biuro administravimo įgūdžiais.
- Turite puikias lietuvių ir anglų kalbos žinias (žodžiu ir raštu).
- Esate kruopštus (-i) ir atidus (-i) detalėms.
- Pasižymite iniciatyvumu, savarankiškumu, aukštu atsakomybės lygiu.
- Mėgstate tobulinti ir siekiate tobulėti.



Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1850 iki 2300 EUR bruto. Galutinis atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato kompetencijų.

Matote save šioje kompanijoje, tik kitoje pozicijoje?

Papasakokite mums apie savo patirtį ir motyvaciją, o mes pasirūpinsime, jog tai pasiektų darbdavį tiesiogiai!

Susisiekite su mumis

Atranka360 komentaras

Nepraleiskite progos prisijungti prie komandos, kuri vertina žmones ir kuria kompanijos ateitį! Atsiųskite savo CV el. pašto adresu tatjana@atranka360.lt iki 2025-08-14. Jei turite klausimų, susisiekite telefonu +370 640 33360, mielai aptarsime visus Jūsų lūkesčius!

Šią atranką vykdo:
Tatjana Andrejeva, Projektų vadovė

Tatjana Andrejeva

Siekiate karjeros pokyčių? Paruošėme įrankius motyvacijai įvertinti ir įgūdžiams gerinti.

Grįžti į visus pasiūlymus