Naujausi darbo pasiūlymai

Finansų analitikas (-ė)

MiestasVilnius
Aplikuoti iki2022-12-14

Apie įmonę:

MAGNETA LOGISTICS -  daugiau nei 14 metų veikianti ir sparčiai besivystanti logistikos įmonė teikia visas - oro, jūrų ir sausumos, transportavimo bei sandėliavimo paslaugas, paremtas aukščiausio lygio kokybės standartų bei ekologiško ir tvaraus valdymo principais. Per ilgametę patirtį įmonė užsitarnavo patikimos bei ilgalaikės partnerės vardą, tokių garsių pasaulinio lygio klientų tarpe, kaip Unilever, Mondelez, Fazer, Coca cola, Heinz, Dr.Oetker ir t.t., o čia dirbantys darbuotojai laikomi vienos didelės šeimos dalimi, kurioje labai svarbi pagarba, pasitikėjimas ir palaikymas. Prie savo šeimos kviečiame prisijungti FINANSŲ ANALITKĄ (-Ę).



Kodėl Magneta Logistics? 



Esame didelė šeima, kurioje dirbti smagu, jauku ir gera. 



"Neįmanoma" - mums tik žodis, kurio savo kasdienoje neturime. Mes tikime, kad drauge rasime visus sprendimus;



- Nebijome klysti, nes iš klaidų mokomės.



Nuolat dalyvaujame mokymuose ir siekiame gilinti savo ekspertines žinias.



Esame paslaugūs, palaikantys ir pasiruošę padėti.



Visada esame atviri naujoms idėjoms ir pasiūlymams.


Magneta Logistics, UAB

Jankiškių g. 41

Įmonė siūlo:

- Darbą patikimoje ir profesionalioje kompanijoje.
- Verslumu grįstą kultūrą, atsakingą ir dinamišką darbą bei tobulėjimą skatinančią aplinką.
- Galimybę realizuoti save personalo srityje.
- Konkurencingą atlyginimą.
- Premijas už darbo rezultatus.
- Papildomas atostogų dienas priklausomai nuo išdirbto laiko įmonėje.
- Vidinius bei išorinius įmonės renginius ir pramogas.
- Ilgalaikę perspektyvą.

Būsite atsakingi už:

- Įmonės finansų duomenų stebėjimą ir analizę.
- Įmonės išlaidų įvertinimą bei kontrolę.
- Nuolatinę įmonės veiklos bei gamybos rodiklių analizę ir vertinimą.
- Finansinių ataskaitų rengimą ir teikimą įmonės vadovams.
- Komunikaciją su įmonės tiekėjais finansų klausimais.
- Pasiūlymų išlaidų mažinimui ir procesų tobulinimui teikimą.
- Sklandų bendradarbiavimą su kitais įmonės padaliniais.

Mes tikimės, kad Jūs:

- Turite aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą finansų ar ekonomikos srityse.
- Turite ne mažesnę nei 5 metų darbo patirtį finansų valdymo srityje.
- Turite darbo patirties transporto ir logistikos sektoriuje.
- Esate pažengęs (-usi) Excel vartotojas (-a).
- Greitai perprantate naujas buhalterinės apskaitos bei verslo valdymo sistemas.
- Pasižymite puikiu analitiniu mąstymu, atidumu, kruopštumu bei stipriu atsakomybės jausmu.

Siūlomas atlyginimas (neto): 2000 - 2300 EUR į rankas + metiniai priedai už įgyvendintus tikslus

Matote save šioje kompanijoje, tik kitoje pozicijoje?

Papasakokite mums apie savo patirtį ir motyvaciją, o mes pasirūpinsime, jog tai pasiektų darbdavį tiesiogiai!

Susisiekite su mumis

Atranka360 komentras

Telkiame dėmesį į lyderių auginimą, galimybių kūrimą bei problemų sprendimą. Jeigu nori atrasti save, įprasminti savo laiką bei kurti savo ateitį drauge su mumis - parašyk! Mes visada esame atviri naujiems talentams!

Šią atranką vykdo:
Ernesta Razmuvienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

Ernesta Razmuvienė

Siekiate karjeros pokyčių? Paruošėme įrankius motyvacijai įvertinti ir įgūdžiams gerinti.

Grįžti į visus pasiūlymus