Įmonė siūlo:
- Tapti patikimos ir stabilios įmonės dalimi.
- Dirbti profesionalų komandoje, nuolat tobulėjančioje ir ieškančioje geriausių sprendimų.
- Atvirą ir konstruktyvų bendradarbiavimą, suteikiantį galimybes siūlyti idėjas ir augti.
Jūsų atsakomybės:
- Darbo laiko apskaitos proceso koordinavimas.
- Suteiktų paslaugų ataskaitų rengimas, analizė ir koregavimas CRM sistemoje.
- Pardavimo sąskaitų išrašymas ir duomenų tikslinimas.
- Mokėjimų ir skolų valdymas, bendradarbiavimas su klientais.
- Apskaitos procesų optimizavimas ir efektyvumo didinimas.
Tikimės, kad Jūs:
- Turite bent 1-2 metų patirtį pirminių dokumentų buhalterinėje apskaitoje.
- Esate detalėms dėmesinga asmenybė – Jūsų akylumas ir tikslumas neleidžia praleisti klaidų!
- Jums būdingas atsakomybės jausmas ir gebėjimas dirbti savarankiškai bei komandoje.
- Pasižymite iniciatyvumu, pozityviu požiūriu į darbą ir nuolatinius pokyčius.
- Esate atviras naujovėms ir siekiate asmeninio bei profesinio tobulėjimo.
Siūlomas atlyginimas (bruto): 1930-2500 Eur
Atranka360 komentaras
Jei ši pozicija skamba kaip puikus žingsnis Jūsų karjeroje – laukiame Jūsų gyvenimo aprašymo!
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė