Naujausi darbo pasiūlymai

Pardavimų vadybininkas (-ė) užsienio rinkoms

MiestasVisa Lietuva
Aplikuoti iki2022-01-30

Apie įmonę

GoTranscript - novatoriška, lyderiaujanti ir sparčiai auganti kalbos apdorojimo technologijų įmonė, kurios misija - padėti labiau suartinti žmones per efektyvesnę tarpusavio komunikaciją. Tarptautinę GoTranscript komandą sudaro daugiau nei 500 specialistų, siekiančių kurti geriausią kliento patirtį besivadovaujant tais pačiais principais kaip ir bet kuris sėkmingas startuolis: grumtis, prisitaikyti, klausytis ir kartoti! Sparčiai auganti GoTranscript komanda Lietuvoje kviečia prie savo gretų prisijungti ambicingą, veržlų naujų klientų Pardavimų vadybininką (-ę) užsienio rinkoms.


Įmonė siūlo:

- Atsipalaidavusią organizacinę startuolišką kultūrą, kurioje atrasite nuolatines tobulėjimo galimybes, teambuildingus, šventes ir mokymus;
- Galimybę pasirinkti ar norite dirbti iš ofiso, kuriame atsiveria Vilniaus panorama, ar bet kurios kitos pasaulio vietos;
- Kompiuterį ir kitas priemones, visą darbui palengvinti reikalingą programinę įrangą;
- Darbo vertinimą pagal Jūsų darbo rezultatus, o ne darbo valandas;
- Priedus už kiekvieną Jūsų pardavimą bei premijas už pasiektus tikslus;
- Keliones į JAV palaikant ryšius su įmonės VIP klientais;
- Profesionalius ir tęstinius mokymus nuo pirmos dienos;
- Didžiules augimo ir tobulėjimo galimybes – įmonė sparčiai auga, tad yra visos galimybės užaugti kartu;
- Visapusišką pagalbą kuriant pagrindinius darbo įgūdžius, kuriuos sėkmingai panaudosite ilgalaikėje perspektyvoje.

Būsite atsakingi už

- Naujų klientų paiešką ir pritraukimą – darbą su JAV ir Europos įmonėmis (B2B);
- Novatoriškų pardavimų strategijų kūrimą;
- Komercinių pasiūlymų esamiems ir potencialiems klientams ruošimą;
- Reguliarių pardavimų planų bei ataskaitų rengimą;
- Klientų poreikių ir konkurentų siūlomų paslaugų paklausos analizę;
- Pardavimų apimčių ir bendrų tendencijų industrijoje analizę;
- Klientų lojalumo skatinimą;
- Operatyvių ir profesionalių problemų sprendimų teikimą.

Mes tikimės, kad Jūs

- Gebate įžvelgti bei suvaldyti greitai kintančias verslo aplinkybes;
- Turite stiprią motyvaciją ir "vidinės ugnies" pasiekti užsibrėžtų tikslų ir rezultatų;
- Lengvai atpažįstate pardavimų rezultatų gerinimo galimybes;
- Turite sėkmingą, bent 2 metų patirtį, pardavimų B2C arba B2B segmente;
- Anglų kalba bendraujate taip pat gerai, kaip savo gimtąja kalba – galite bendrauti ir raštu, ir žodžiu;
- Jaučiate atsakomybę net jei turite daug laisvės;
- Nenorite būti pririštas (-a) prie standartinio darbo laiko – čia savo laiką valdysite pats (-i).

Siūlomas atlyginimas (bruto): 1750 - 2400 EUR

Atranka360 komentras

Jei Jūs esate AKTYVUS, mylintis PARDAVIMUS žmogus ir turite VIDINĘ MOTYVACIJĄ bei ugnelę dirbti – nekantriai lauksime Jūsų gyvenimo aprašymo!

Šią atranką vykdo:
Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

Eglė Baranauskienė

Siekiate karjeros pokyčių? Paruošėme įrankius motyvacijai įvertinti ir įgūdžiams gerinti.

Grįžti į visus pasiūlymus