Įmonė siūlo:
- Profesionalų komandą (jų kurti gaminiai yra pelnę ne vieną apdovanojimą).
- Prisijungti prie sėkmingai veikiančios, stabilios ir patikimos įmonės.
- Patogų darbo laiką, viena pamaina, 5 darbo dienų savaitė.
- Modernią aplinką - įmonėje įdiegtos pačios moderniausios technologijos, elektroninės užsakymų ir gamybos valdymo programos.
Būsite atsakingi už:
- Žaliavų, komponentų, atsarginių dalių ir kitų prekių priėmimą į sandėlį ir jų išdavimą gamybai.
- Gaunamų prekių, materialinių vertybių apskaitos tvarkymą pinigine ir kiekine išraiška apskaitos sistemoje.
- Sandėlyje laikomų atsargų kontrolę ir monitoringą.
- Mažmeninei prekybai skirtų prekių paruošimą išsiuntimui.
- Ataskaitų apie sandėlyje laikomas, gautas, išduotas prekes ruošimą, bei inventorizacijų vykdymą.
- Pagalbą kituose atsargų valdymo procesuose.
Mes tikimės, kad Jūs:
- Turite panašios darbo patirties sandėlyje.
- Turite patirties su sandėlio apskaitos sistemomis ( Saikas, Axapta, Navision, Rivilė ) - laikytume dideliu privalumu.
- Mokate anglų kalbą ir turite kompiuterinį raštingumą.
- Atsakingai žiūrite į darbą.
- Esate pareigingas, kruopštus.
- Gebate dirbti komandoje.
- Elektrinio krautuvo vairuotojo pažymėjimas būtų privalumas.
Siūlomas atlyginimas (bruto): 1500-2000 EUR Galutinis pasiūlymas priklausys nuo pasirinkto kandidato patirties ir kompetencijų.
Atranka360 komentaras
Tikite, kad Jums sėkmingai pavyktų sutvarkyti sandėlį? Esate kruopštus, atsakingas? Susisiekite su mumis!
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė