Įmonė siūlo:
- Džiaugtis darbu profesionaliame, labai draugiškame, palaikančiame ir bendro tikslo siekiančiame kolektyve.
- Atvirą diskusiją sprendžiant problemas ir ieškant būdų pasiekti vis geresnius rezultatus.
- Vadovą, kuris metodiškai įveda naują darbo specifiką.
- Dideles mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes.
- Konkurencingą darbo užmokestį bei papildomų naudų paketą;
- Įmonė įsikūrusi strategiškai patogioje vietoje ir yra greitai pasiekiama iš beveik bet kurio Klaipėdos miesto kvartalo.
Būsite atsakingi už:
- Sandėlio darbo organizavimą, tvarkos palaikymas, kontrolę.
- Su logistika bei sandėliu susijusių dokumentų administravimą.
- Komandos formavimą, motyvavimą, kontrolę.
- Sandėlio darbuotojų užduočių planavimą, paskirstymą, kontrolę.
- Žaliavų priėmimo/išdavimo ir sandėliavimo procesų užtikrinimą bei kontrolę.
- Logistikos sistemos įmonėje vystymą.
Mes tikimės, kad Jūs:
- Turite vadovavimo sandėliui patirties (ne mažiau kaip 2 metai).
- Turite gerus organizacinius įgūdžius, atidumo, atsakingumo, orientaciją į rezultatą.
- Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius.
- Jums bus reikalingos anglų kalbos žinios.
- Esate atidus (-i) detalėms asmenybė ir pasižymite dideliu atsakomybės jausmu.
- Esate komandiškas žmogus, sugebantis efektyviai bendradarbiauti su kolegomis.
Siūlomas atlyginimas (bruto): 2015 - 2367 EUR Galutinis pasiūlymas priklausys nuo pasirinkto kandidato patirties ir kompetencijų.
Atranka360 komentaras
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė