Mes suteiksime aplinką, kurioje:
- Turėsite galimybę kartu formuoti komandą ir būti jos lyderiu (10 parduotuvių Klaipėdos regione).
- Rasite vadovus, kurie vertina iniciatyvą ir palaiko Jūsų augimą.
- Galėsite realizuoti kūrybines idėjas, nes mes siekiame ir ieškome geriausio savo klientui.
- Gausite motyvuojančius priedus, susietus su darbo rezultatais.
Jūsų atsakomybės ir užduotys:
- Metinių ir mėnesinių veiklos planų bei biudžeto sudarymas, efektyvaus išteklių valdymo užtikrinimas.
- Pardavimų centrų/parduotuvių plėtros valdymas bei pelningumo ir apyvartos augimo stebėjimas.
- Veiklos procesų analizė, optimizavimas ir pokyčių inicijavimas siekiant efektyvumo.
- Rinkos tendencijų stebėjimas ir naujų produktų įvedimo galimybių identifikavimas.
- Klientų aptarnavimo standartų kūrimas, diegimas ir kontrolė.
- Parduotuvių darbuotojų darbo procesų tobulinimas bei komandos motyvavimas.
Tikimės, kad turite:
- Patirties vadovaujant mažmeninės prekybos srityje (FMCG sektorius) bei sėkmingų rezultatų pavyzdžių.
- Gebėjimo įkvėpti komandą ir skatinti bendradarbiavimą siekiant tikslų.
- Stiprų strateginį mąstymą, sprendimų priėmimo greitį ir lankstumą.
- Anglų kalbos žinias (bent B2 lygis).
- Vairuotojo pažymėjimą ir vairavimo patirtį.
- Iniciatyvos, komunikabilumo, orientacijos į rezultatus ir gebėjimo dirbti savarankiškai.
Siūlomas atlyginimas (bruto): 2455 – 3305 EUR (papildomai mokamas motyvacinis priedas)
Atranka360 komentaras
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė