Naujausi darbo pasiūlymai

Skaitmeninės rinkodaros veiklos (digital performance marketing) specialistas (-ė)

MiestasVilnius
Aplikuoti iki2022-02-10

Apie įmonę:

Mūsų klientė - Baltijos šalyse veikianti siuntų pristatymo bendrovių grupė Omniva, kuri pasitelkdama naujausias technologijas, nuo 2014 metų kasdien pristato džiaugsmą Lietuvos gyventojams. Be tradicinių paslaugų Omniva savo klientams siūlo e-komercijos verslui vertingus sprendimus - prekių grąžinimo paslaugą Flipo, tarptautinių siuntų paslaugą, tarptautines omniva.lt ir e-mokymų platformą Resulty. Omniva prekinis ženklas buvo įvertintas klientų ir yra tarp TOP 3 mylimiausių prekės ženklų Lietuvoje. Pastaraisiais metais įmonė sparčiai plėtėsi ir augo dvigubai, o ateinančiais metais turi ambicijų ir tikslų augti dar ~50 % bei planuoja investicijas tolimesnei plėtrai. Prie sparčiai augančios komandos Omniva kviečia prisijungti Skaitmeninės rinkodaros veiklos (digital performance marketing) specialistą (-ę) bei prisidėti prie sparčiai augančių rezultatų ir augti drauge. 

Omniva LT, UAB

Savanorių pr. 5, Vilnius

Prisijungęs prie mūsų džiaugsiesi:

- sveika organizacijos kultūra, kurioje didžioji dauguma darbuotojų rekomenduoja OMNIVA kaip darbdavį savo draugams;
- itin palankia profesiniam augimui aplinka, kurioje atrasi daugybę galimybių mokytis ir judėti tiek horizontaliu, tiek vertikaliu karjeros keliu;
- galimybe panaudoti ir auginti savo patirtį, įgyvendinti vizijas ir prisidėti prie mūsų kuriant vertingus procesus ir laimingas darbo vietas;
- sveikatos draudimu, galimybe pasirinkti, kur sportuoti su gera nuolaida ir beveik nemokamai siųsti savo siuntas OMNIVA paštomatais;
- lanksčiomis darbo valandomis ir galimybe dirbti hibridiniu būdu – deriname darbą iš ofiso Vilniaus Naujamiestyje su darbu per nuotolį.

Tavo atsakomybės:

- pritraukti tikslinės, mūsų verslui aktualios, auditorijos srautus naudojant tokias priemones kaip: mokamą reklamą, paiešką, vaizdo įrašų peržiūras, “retargeting”, socialinius tinklus, meiling’ą, tinklalaides, TV ir kitą reklamą, bet neapsiribojant jomis ir nuolat stebėti tendencijas ir išbandyti naujus kanalus;
- rasti ir pasiūlyti efektyviausius būdus organizuoti atsiperkančias, kokybišką tikslinę auditoriją pritraukiančias ir įtraukiančias, pelningumą didinančias marketingo kampanijas;
- nuolat sekti mūsų vykdomų su reklama susijusių veiksmų efektyvumą, teikti ataskaitas, rengti ir įgyvendinti pasiūlymus rezultatų gerinimui;
- bendradarbiauti su marketingo komanda ir išoriniais partneriais (agentūros, laisvai samdomi partneriai);
- analizuoti marketingo biudžeto panaudojimo efektyvumą, sekti reklamos išlaidas bei siūlyti pakeitimus.

Keletas klausimų, prieš kandidatuojant:

- Ar esi motyvuotas, smalsus ir į detales orientuotas žmogus?
- Ar skaitmeninė rinkodara - Tavo didžioji aistra?
- Gebi duomenis paversti vertingomis įžvalgomis, o jas - atitinkamais veiksmais?
- Bent metus dirbai skaitmeninės rinkodaros analitiku (-e)/specialistu (-e) ir išmanai šios srities subtilybes?
- Puikiai žinai, kaip dirbti su Google Search, Google Analytics, Google Ads (GDN, YT), Facebook, Instagram, LinkedIn Ads bei galėtum tai daryti net užsimerkus?
- Turi patirties su SEM produktų sklaidos kanalais, reklama socialiniuose tinkluose bei rinkodara el. paštu?
- Kalbi ir rašai anglų kalba?

Jeigu į daugelį klausimų atsakei TAIP - kviečiame Tave į savo komandą!



Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 2000 EUR, priklausomai nuo turimos patirties bei kompetencijų

Matote save šioje kompanijoje, tik kitoje pozicijoje?

Papasakokite mums apie savo patirtį ir motyvaciją, o mes pasirūpinsime, jog tai pasiektų darbdavį tiesiogiai!

Susisiekite su mumis

Atranka360 komentaras

Ieškome komandos draugo, kuris norėtų drauge su Omniva komanda kasdien pristatyti džiaugsmą visoje Lietuvoje! Jei manai, kad tai galėtum būti Tu - nedvejok ir siųsk savo CV!

Šią atranką vykdo:
,

Siekiate karjeros pokyčių? Paruošėme įrankius motyvacijai įvertinti ir įgūdžiams gerinti.

Grįžti į visus pasiūlymus