Kas mes?
Mes esame auganti kompanija, kurianti juvelyrikos ateitį. Jei esi drąsus, dinamiškas ir darbštus - prisijunk prie mūsų komandos ir kurkime ateitį kartu!
Mes esame auganti kompanija, kurianti juvelyrikos ateitį. Jei esi drąsus, dinamiškas ir darbštus - prisijunk prie mūsų komandos ir kurkime ateitį kartu!
- Draugišką atmosferą. Čia visi dirbame kartu ir padedame vieni kitiems.
- Motyvuojantį atlygį.
- Karjeros galimybes. Augti kartu su prekės ženklu ir realizuoti savo idėjas.
- Kūrybinę laisvę. Tavo idėjos ir strategijos bus svarbios ir vertinamos.
- Modernius darbo įrankius. Visi reikalingi resursai efektyviam darbui.
- Prekės ženklo strategijos kūrimas ir įgyvendinimas.
- Rinkos analizė ir pozicionavimas. Sekti tendencijas, analizuoti konkurentus ir priimti strateginius sprendimus.
- Marketingo kampanijų planavimas ir valdymas. Kurti ir vykdyti efektyvias reklamos kampanijas.
- Socialinių tinklų turinio kūrimas ir administravimas. Generuoti patrauklų vizualinį ir tekstinį turinį.
- Prekės ženklo vizualinio identiteto priežiūra. Užtikrinti nuoseklų įvykdymą.
- Produktų kūrimo ir vystymo priežiūra.
- Santykių su partneriais valdymas. Plėsti partnerių tinklą ir stiprinti bendradarbiavimą.
- Biudžeto valdymas. Optimizuoti marketingo išlaidas.
- Rezultatų analizė. Vertinti kampanijų ir strategijos efektyvumą.
- Turi tinkamą išsilavinimą. Aukštasis išsilavinimas rinkodaros, verslo vadybos ar komunikacijos srityje.
- Turi patirties. Ne mažiau kaip 3 metai prekės ženklo valdymo ar rinkodaros srityje, patirtis su B2B arba B2C prekės ženklais.
- Tavo stipriosios pusės, kurios padės siekti sėkmės:
- Stiprūs strateginio planavimo ir projektų valdymo įgūdžiai.
- Gebėjimas analizuoti rinkos duomenis ir priimti sprendimus.
- Kūrybiškumas ir inovatyvumas formuojant prekės ženklo komunikaciją.
- Puikūs derybų ir santykių su partneriais valdymo įgūdžiai.
- Puikūs bendravimo įgūdžiai lietuvių ir anglų kalbomis (raštu ir žodžiu).
- Technologijos Tavo rankose. Geras skaitmeninės rinkodaros įrankių (Google Ads, Facebook Ads, SEO, SEM) išmanymas, patirtis su duomenų analizės įrankiais (Google Analytics, Excel). Privalumas – patirtis su prekės ženklo valdymo sistemomis.
Papasakokite mums apie savo patirtį ir motyvaciją, o mes pasirūpinsime, jog tai pasiektų darbdavį tiesiogiai!
Atranka360 komentaras
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Asta Jurėnienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė