Įmonė siūlo:
- Galimybę kurti ir realizuoti savo idėjas naujoje organizacijos atšakoje.
- Aukštą atsakomybės ir savarankiškumo lygį.
- Mokymosi ir asmeninio tobulėjimo galimybes.
Būsite atsakingas už:
- Skaitmeninės rinkodaros kampanijų (Skandinavijos rinka) planavimą, įgyvendinimą ir analizę, tendencijų stebėjimą. Europos ir skandinavijos rinkoms.
- Digital ads, Email marketingo administravimą, optimizavimą, efektyvinimą (Meta, Google, Linkedin ads).
- Integracijų koordinavimą ir WEB projektų valdymą.
- Duomenų analizę bei ataskaitų ruošimą.
- Glaudų bendradarbiavimą su kitais įmonių grupės skyriais.
Mes tikimės, kad Jūs:
- Ar skaitmeninė rinkodara - Tavo didžioji aistra?
- Gebi duomenis paversti vertingomis įžvalgomis, o jas - atitinkamais veiksmais?
- Bent metus dirbai skaitmeninės rinkodaros analitiku (-e)/ specialistu (-e) ir išmanai šios srities subtilybes?
- Puikiai žinai, kaip dirbti su Google Search, Google Analytics, Google Ads (GDN, YT), Facebook, Instagram, LinkedIn Ads bei galėtum tai daryti net užsimerkus?
- Turi patirties su SEM produktų sklaidos kanalais, reklama socialiniuose tinkluose bei rinkodara el. paštu?
- Kalbi ir rašai anglų kalba?
Jeigu į daugelį klausimų atsakei TAIP - kviečiame Tave į savo komandą!
Siūlomas atlyginimas (bruto): 2280 eur - 2807 Eur
Atranka360 komentaras
Jei manote, kad turite įgūdžių ir patirties šiai pozicijai ir ieškote patikimos įmonės kur galėsite realizuoti save - laukiame Jūsų CV!
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė