Įmonė siūlo:
- Galimybę prisidėti prie padalinio veiklos vystymo.
- Atsakingą, aktyvų ir įdomų darbą su rinkoje gerai žinomais prekės ženklais.
- Galimybę siekti rezultatų, už kuriuos sąžiningai mokami priedai.
- Puikią progą realizuoti savo potencialą tiems, kas mėgsta bendrauti ir parduoti prekes ATEINANTIEMS KLIENTAMS!
- Patogią darbo vietą įmonės biure.
Būsite atsakingi už:
- Atvykstančių klientų aptarnavimą padalinyje bei bendravimą su klientais telefonu priimant užsakymus.
- Aktyvų bendravimą su komandos nariais (projektų vadovais, sandėlininku, vairuotojais, teisininkais ir kt.).
- Bendravimą su elektroninės parduotuvės klientais.
- Įrangos išdavimo ir gražinimo aktų, sutarčių bei kitų dokumentų rengimą.
- Darbą su kasos aparatu.
- Naujų klientų kredito istorijos tikrinimą.
- Klientų konsultavimą dėl įrangos pasirinkimo ir tinkamų priedų pritaikymo.
- Logistikos organizavimą bei, esant poreikiui, Įrangos pristatymą klientams.
- Įrangos inventorizacijos organizavimą.
Mes tikimės, kad Jūs:
- Turite bent vienerių metų sėkmingos darbo patirties klientų aptarnavimo srityje.
- Jeigu turite žinių ir išmanymo apie statybų įrangą – tai bus didelis privalumas.
- Mokate palaikyti ilgalaikius kokybiškus santykius su klientais.
- Sugebate veikti greitai ir spręsti suinteresuotų asmenų užklausas.
- Kalbate rusų kalba.
- Turite vairuotojo pažymėjimą ir vairavimo patirtį.
Siūlomas atlyginimas (neto): 1200 -1500 EUR į rankas + priedai, priklausantys nuo darbo rezultatų.
Atranka360 komentras
Jei esate orientuotas į klientą ir pasižymite puikiais komunikacijos įgūdžiais – ši galimybė kaip tik Jums!
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė