Naujausi darbo pasiūlymai

Svarbių klientų aptarnavimo vadovas (-ė) (B2B)

MiestasKaunas
Aplikuoti iki2023-10-05

Kodėl mes?

Stabilumas ir tradicijos – esame Lindstrom, Suomijos kapitalo kompanija, jau 175 metų.
Patikimumas – veikiame net 23 pasaulio šalyse.
Inovatyvumas – nuolat ieškome naujų technologinių ir vadybinių sprendimų.
Užtikrintumas – mūsų paslaugos yra paklausios ir aktualios, profesionaliai padedančios Klientams rūpintis savo švara ir įvaizdžiu.

Lindstrom, UAB

Savanorių pr. 183

Mūsų kompanijoje Tavęs lauks:

  • Energinga komandos vadovė, kuri klausimus sprendžia empatiškai ir proaktyviai „čia ir dabar“, todėl sprendimai – visada randami.
  • Stipri ir ilgametė kolegų komanda su stipriu palaikymu vienas kitam.
  • Periodiškai mokami priedai už pasiektus asmeninius rezultatus bei įmonės įgyvendintus KPI, pagal aiškią ir sąžiningą priedų mokėjimo politiką (apie tai papasakosime pokalbio metu).
  • Visapusiška pagalba perprantant Lindstrom kompanijos paslaugas bei produktus ir jų kuriamą klientui vertę.
  • Laiko patikrinti mokymai, kaip savo prižiūrimiems Klientams siūlyti sprendimus ir parduoti papildomai.
  • Tarptautinės kompanijos geroji vadybinė ir kultūrinė patirtis (sveikatos draudimas, mokymams skirtas biudžetas, neformaliam bendravimui skirti renginiai ir išvykos, automobilis ir kitos darbui reikalingos priemonės).
  • Komandų vadovai, kurie įkvepia nesuvaidinta lyderyste.
  • Nuo pirmų dienų paprastą, lengvą ir atvirą bendravimą.

Tau patiks darbo pobūdis jei:

  • Sutinki su terminuota darbo sutartimi (išleidžiame savo kolegę į motinystės atostogas).
  • Patinka kurti ilgalaikius verslo santykius ir rūpintis verslo klientais (mielai paprašysime pasidalinti ir savais „receptais“).
  • Esi dirbęs (-usi) aktyviuose pardavimuose ir šiuo metu norisi darbuotis tik su savais klientais.
  • Nenori visko pradėti nuo 0, o toliau perimti ir tęsti partnerystę su jau esamais Lindstrom klientais.
  • Mėgsti konkrečius produktus ir paslaugas, kurie rinkoje turi paklausą (apie mūsų produktus ir paslaugas https://lindstromgroup.com/lt/).
  • Darbe vertini įvairias ir besikeičiančias užduotis: čia lauktų savų klientų vizitavimas, reprezentavimas, sprendimų ieškojimas, komercinių pasiūlymų ruošimas papildomiems pirkimams, sutarčių monitoringas, ataskaitų ruošimas.
  • Jauti malonumą nuoširdžiai rūpintis kliento skauduliais, gebi suvaldyti kito emocijas.
  • Tiki, jog klientų girdėjimas ir atliepimas į jų poreikius padeda išlaikyti lojalius ir perkančius klientus.
  • Patinka hibridinis darbas. Šioje pozicijoje turėsi galimybę ~ 50 % darbo laiko būti ne biure. Likusias darbo valandas galėsi lanksčiai planuoti iš kur norisi dirbti ar iš namų ar biuro (čia visiška laisvė).
  • Patinka savarankiškas darbų planavimas ir atsakomybė už jų rezultatus.


Siūlomas atlyginimas (bruto): 1900 - 3350 EUR (Priklausomai nuo Tavo ambicijų ir gebėjimų, priedai gali būti ir didesni)

Matote save šioje kompanijoje, tik kitoje pozicijoje?

Papasakokite mums apie savo patirtį ir motyvaciją, o mes pasirūpinsime, jog tai pasiektų darbdavį tiesiogiai!

Susisiekite su mumis

Atranka360 komentras

Puiki galimybė įsilieti į komandą, kurioje tikime, nuo pirmos dienos pasijusi savu! Įmonėje yra viskas, kas telpa į tarptautinės kompanijos sąvoką. Pasikalbame:) Išsklaidyk savo abejones, skambink ir gauk atsakymus.

Šią atranką vykdo:
Gintė Žilinskienė, Atranka360 direktorė

Gintė Žilinskienė

Siekiate karjeros pokyčių? Paruošėme įrankius motyvacijai įvertinti ir įgūdžiams gerinti.

Grįžti į visus pasiūlymus