Ką mes siūlome?
- Karjeros galimybes: puikias sąlygas realizuoti savo potencialą ir augti kartu su įmone.
- Savarankiškumą: galimybę savarankiškai planuoti savo veiklą ir siekti iškeltų tikslų.
- Kūrybingumą: erdvę eksperimentuoti su pardavimų strategijomis ir kurti naujas galimybes verslui.
- Motyvaciją: papildomą atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų pasiektų pardavimų rezultatų.
- Komandos palaikymą: profesionalių ir ilgametę patirtį turinčių kolegų pagalbą ir paramą darbo pradžioje.
- Darbo priemones: įmonės automobilį ir kuro kompensaciją, siekiant patogiai ir efektyviai vykdyti klientų vizitus.
Jūsų atsakomybės ir užduotys:
- Pardavimų projektų valdymas: efektyvus pardavimų projektų organizavimas, tikslų nustatymas ir įgyvendinimo kontrolė.
- Naujų klientų pritraukimas: į Mažeikių, Plungės, Kretingos parduotuves, bei sunkvežimių servisą (Mažeikiuose) ir būti atsakingu/-ai už jų visapusiškus rezultatus.
- Klientų santykių puoselėjimas: ilgalaikių santykių su esamais ir potencialiais klientais kūrimas bei aukšto jų pasitenkinimo užtikrinimas.
- Komandos formavimas: pardavimų komandos darbo koordinavimas, užduočių paskirstymas ir veiklos rezultatų stebėjimas.
- Rinkos analizė: rinkos tyrimai ir konkurentų analizė, siekiant rasti naujas verslo galimybes bei optimizuoti pardavimų strategijas.
- Strateginis mąstymas: efektyvių pardavimų strategijų kūrimas ir įgyvendinimas, įmonės pajamų auginimas.
- Rezultatų ataskaitos: reguliarių ataskaitų apie pasiektus rezultatus, iššūkius ir rekomendacijų teikimas vadovybei.
Ko tikimės iš Jūsų?
- Patirties: ne mažiau kaip 3 metų patirtis pardavimų ar projektų valdyme, ypač vertinama patirtis B2B sunkvežimių sektoriuje.
- Komandos formavimo: pardavimų komandos darbo koordinavimas, užduočių paskirstymas ir veiklos rezultatų stebėjimas.Patirtis kuriant, vadovaujant, koordinuojant pardavimu komanda mums labai svarbi.
- Puikių įgūdžių: gebėjimas efektyviai komunikuoti, vesti derybas ir pristatyti įmonės vertybes bei paslaugas.
- Analitinio mąstymo: gebėjimas analizuoti duomenis, identifikuoti problemas ir priimti sprendimus, remiantis išsamia analize.
- Organizacinio lankstumo: gebėjimas dirbti dinamiškoje aplinkoje, planuoti ir valdyti savo laiką bei užduotis.
- Mobilumo: galiojančio vairuotojo pažymėjimo ir vairavimo patirties, kad galėtumėte aktyviai lankyti klientus ir pristatyti mūsų sprendimus.
Siūlomas atlyginimas (bruto): 3300 EUR + priedai, priklausantys nuo rezultatų
Atranka360 komentaras
Jei esate ambicingas, stiprus pardavimų specialistas, norintis įgyvendinti savo idėjas ir kurti vertę kartu su mūsų profesionalų komanda – laukiame Jūsų gyvenimo aprašymo! Prisijunkite prie mūsų ir tapkite sėkmės dalimi!
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė