Naujausi darbo pasiūlymai

Personalo projektų vadovas (-ė)

MiestasVilnius
Aplikuoti iki2022-10-22

Apie įmonę:

MAGNETA LOGISTICS -  daugiau nei 14 metų veikianti ir sparčiai besivystanti logistikos įmonė teikia visas - oro, jūrų ir sausumos, transportavimo bei sandėliavimo paslaugas, paremtas aukščiausio lygio kokybės standartų bei ekologiško ir tvaraus valdymo principais. Per ilgametę patirtį įmonė užsitarnavo patikimos bei ilgalaikės partnerės vardą, tokių garsių pasaulinio lygio klientų tarpe, kaip Unilever, Mondelez, Fazer, Coca cola, Heinz, Dr.Oetker ir t.t., o čia dirbantys darbuotojai laikomi vienos didelės šeimos dalimi, kurioje labai svarbi pagarba, pasitikėjimas ir palaikymas. 



Kodėl Magneta Logistics? 




  • Esame didelė šeima, kurioje dirbti smagu, jauku ir gera. 

  • "Neįmanoma" - mums tik žodis, kurio savo kasdienoje neturime. Mes tikime, kad drauge rasime visus sprendimus!

  • Nebijome klysti, nes iš klaidų mokomės.

  • Nuolat dalyvaujame mokymuose ir siekiame gilinti savo ekspertines žinias.

  • Esame paslaugūs, palaikantys ir pasiruošę padėti.

  • Visada esame atviri naujoms idėjoms ir pasiūlymams.


Magneta Logistics, UAB

Jankiškių g. 41

Įmonė siūlo:

- Darbą patikimoje ir profesionalioje kompanijoje.
- Verslumu grįstą kultūrą, atsakingą ir dinamišką darbą bei tobulėjimą skatinančią aplinką.
- Galimybę realizuoti save personalo valdymo ir ugdymo srityje.
- Konkurencingą atlyginimą.
- Premijas už darbo rezultatus.
- Papildomas atostogų dienas priklausomai nuo išdirbto laiko įmonėje.
- Vidinius bei išorinius įmonės renginius ir pramogas.
- Ilgalaikę perspektyvą.

Būsite atsakingi už:

- Administracijos darbuotojų atrankas ir adaptacijos procesą.
- Periodinius pokalbius su darbuotojais.
- Gero mikroklimato komandoje palaikymą.
- Darbuotojų mokymų organizavimą.
- Pasiūlymų teikimą ruošiant ir tvarkant personalo dokumentus.
- Darbuotojų įsitraukimo, pasitenkinimo ir nuomonės tyrimų organizavimą, rezultatų analizę bei apibendrinimą.
- Pasiūlymų, susijusių su įmonės organizacine kultūra, darbdavio įvaizdžio formavimu, įmonės mikroklimato gerinimu, teikimą įmonės vadovams, bei įsitraukimą juos įgyvendinant.

Mes tikimės, kad Tu:

- Turi aukštąjį išsilavinimą personalo valdymo ar psichologijos srityse.
- Turi bent 3 metų darbo patirties personalo administravimo srityje.
- Išmanai Darbo teisės, LR Darbo kodeksą bei gebi taikyti praktikoje.
- Nuolat domiesi bei giliniesi į žmogiškųjų išteklių valdymo sritį, noriai mokaisi, bei dalyvauji konferencijose.
- Esi komunikabili bei atvira asmenybė, kurią motyvuoja asmeniniai ir komandiniai pasiekimai.
- Pasižymi pozityvumu, optimistiniu požiūriu, gebi suprasti ir spręsti įvairias problemas besikeičiančioje darbinėje aplinkoje.
- Turi puikius kompiuterinius įgūdžius.
- Moki anglų ir/ar rusų kalbas.

Siūlomas atlyginimas (neto): 1500 - 2500 EUR (priklausomai nuo turimos patirties ir kompetencijų)

Matote save šioje kompanijoje, tik kitoje pozicijoje?

Papasakokite mums apie savo patirtį ir motyvaciją, o mes pasirūpinsime, jog tai pasiektų darbdavį tiesiogiai!

Susisiekite su mumis

Atranka360 komentras

Telkiame dėmesį į lyderių auginimą, galimybių kūrimą bei problemų sprendimą. Jeigu nori atrasti save, įprasminti savo laiką bei kurti savo ateitį drauge su mumis - parašyk! Mes visada esame atviri naujiems talentams!

Šią atranką vykdo:
Ernesta Razmuvienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

Ernesta Razmuvienė

Siekiate karjeros pokyčių? Paruošėme įrankius motyvacijai įvertinti ir įgūdžiams gerinti.

Grįžti į visus pasiūlymus