Įmonė siūlo:
- prisijungti prie sėkmingai veikiančios ir patikimos įmonės;
- aukštus veiklos standartus;
- skandinavišką kultūrą, bendradarbiaujantį požiūrį ir pasitikėjimą;
- profesionalią ir draugišką aplinką;
- ugdantį vadovą;
- visas priemones ir sąlygas Jūsų sėkmingam darbui.
Būsite atsakingi už:
- žaliavų ir prekių poreikio prognozavimą;
- sklandaus ir nenutrūkstamo prekių tiekimo užtikrinimą;
- bendradarbiavimą su tiekėjais, užsakymų jiems pateikimą;
- transporto organizavimą, pristatymo į sandėlius sekimą ir kontrolę;
- optimalaus atsargų lygio palaikymą sandėliuose, likučių sekimą, nuolatinį informacijos atnaujinimą, duomenų suvedimą į sistemą;
- žaliavų ir prekių užsakymų dokumentų tikrinimą, esant neatitikimams – korekcinių veiksmų atlikimą;
- bendradarbiavimą su kitais padaliniais.
Mes tikimės, kad Jūs:
- turite gerus planavimo, apskaitos vedimo įgūdžius, analitinį mąstymą ir atidumą detalėms;
- puikiai dirbate MS Office bei esate imlus (-i) naujų sistemų įsisavinimui;
- galite sklandžiai bendrauti (žodžiu ir raštu) verslo anglų kalba;
- esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą;
- būtų privalumas, jei išmanote ir/ar turite patirties organizuojant gamybinės įmonės tiekimo, logistikos procesus.
Siūlomas atlyginimas (neto): 1000 -1100 Eur neto. Galutinis atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato kompetencijų.
Atranka360 komentaras
Labai laukiame analitiškų ir imlių kandidatų, norinčių tobulėti tiekimo srityje, patikimoje, atsakingoje ir sėkmingoje įmonėje. Atsiųskite savo CV tatjana@atranka360.lt arba pasidalinkite LinkedIn nuoroda. Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su kandidatais patekusiais į kitą atrankos etapą.
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Tatjana Andrejeva, Projektų vadovė