Ką siūlome:
- Prisijunkite prie dinamiškos tarptautinės komandos ir įgykite vertingos patirties dirbant įvairiose rinkose ir kultūrose.
- Mes vertiname talentus ir siūlome nuolatines profesinio tobulėjimo galimybes, padėsiančias augti tiek asmeniškai, tiek profesiškai.
- Tapkite komandos dalimi, kuri puoselėja bendradarbiavimą, kūrybiškumą ir abipusę paramą – Jūsų idėjos ir indėlis bus vertinami!
Pagrindinės funkcijos:
- Kas savaitę atlikti žaliavų poreikio analizę, siekiant užtikrinti nepertraukiamą gamybą.
- Vykdyti pirkimų procesus, stebėti užsakymų pristatymus ir spręsti problemas, kad būtini ištekliai būtų pristatyti laiku.
- Tiksliai tvarkyti pirkimų dokumentus, valdyti srautą ir spręsti tiekėjų sąskaitų nesutapimus.
- Organizuoti medžiagų judėjimą tarp gamyklų ir tiekėjų, užtikrinant, kad resursai būtų reikiamose vietose.
- Bendradarbiauti su vidinėmis komandomis ir tiekėjais planuojant pirkimus bei nustatant prioritetus.
Kas padės būti sėkmingu pas mus :)
- Patirtis pirkimų arba FMCG srityje – pageidautina tarptautinėje aplinkoje.
- Preciziškas požiūris yra Jūsų didžiausias privalumas – gebate kruopščiai valdyti visus pirkimų proceso aspektus, užtikrinant tikslumą ir detalių nepraleidimą.
- Gebėjimas dirbti su įrankiais, tokiais kaip MS Word, Excel, Outlook bei sistemomis, kaip IFS ar SAP.
- Anglų kalbos įgūdžiai (aukštesnis nei vidutinis lygis), leidžiantys profesionaliai ir aiškiai bendrauti tarptautiniu mastu.
- Analitinis mąstymas kartu su puikiais problemų sprendimo gebėjimais.
Siūlomas atlyginimas (bruto): 2400 – 3000 Eur
Atranka360 komentaras
Jei ši pozicija skamba kaip puikus žingsnis Jūsų karjeroje – laukiame Jūsų gyvenimo aprašymo!
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė