Privalumai prisijungus prie mūsų komandos:
- Palaikančią ir profesionalią komandą su pozityvia darbo atmosfera.
- Galimybes tobulėti ir plėsti savo kompetencijas.
- Lankstumą – galimybę dirbti 1–2 dienas per savaitę iš namų, siekiant geresnės darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros.
Pagrindinės funkcijos:
- Vadovauti ir teikti pagalbą pirkimų komandai užtikrinant sklandžią veiklą.
- Organizuoti medienos žaliavų (pušies detalės, fanera, plokštės ir kt.) pirkimą.
- Vesti derybas su tiekėjais dėl kainų ir sutarčių.
- Bendrauti su tiekėjais užsienyje bei gamyklomis Lietuvoje, Lenkijoje, Ukrainoje ir Estijoje.
- Ieškoti kaštų mažinimo galimybių ir spręsti nekokybiškų medžiagų klausimus.
- Koordinuoti žaliavų logistiką tarp gamyklų.
- Stebėti ir analizuoti kainų pokyčius, atsargų judėjimą bei kokybės klausimus.
- Vadovauti IFS (ERP sistemos) diegimui pirkimų ir žaliavų sandėlio procesuose.
Kas padės būti sėkmingu pas mus? :)
- Patirtis pirkimų / tiekimo grandinės srityje (pageidautina gamybos sektoriuje).
- Puikūs vadovavimo ir derybų įgūdžiai.
- Geros anglų ir lietuvių kalbos žinios.
- Gebėjimas spręsti problemas ir dirbti greitai kintančioje aplinkoje.
- Galimybė dirbti laikinai – vaiko priežiūros atostogų laikotarpiu (2 m.).
Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 4000 Eur.
Atranka360 komentaras
Jei turite vadovavimo, derybų įgūdžių ir tiekimo grandinės patirties – ši laikina pozicija suteiks puikią galimybę įgyti vertingos patirties Home Group įmonėje!
Patiko šis pasiūlymas?
Drąsiai kandidatuokite arba dalinkitės pasiūlymo nuoroda su tais, kas puikiai jaustųsi šioje darbo aplinkoje.
Šią atranką vykdo:
Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė