+370 691 63000 sonata@psichologijosmokykla360.lt

Susipažinkite su lektoriais!

Aistė Didžiūnė

Aistė Didžiūnė

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija ir pan. Organizacinės psichologijos magistrė, koučingo specialistė, būsima geštalto psichoterapeutė, žmogiškųjų išteklių ir personalo atrankos profesionalė.

Darbinė patirtis. 14 metų dirbu personalo valdymo srityje, iš kurių penkerius metus personalo atrankos srityje ir devynerius metus esu žmogiškųjų išteklių vadovė verslo organizacijoje. Taip pat beveik ketverius metus vedu mokymus apie personalo valdymą ir atranką. 

Būdama žmogiškųjų išteklių vadove organizacijoje, kasdien susiduriu su  šiuolaikinėms organizacijoms bei jų lyderiams aktualiais klausimais: kaip atsirinkti tinkamus darbuotojus ir kaip juos išlaikyti, kas yra efektyvi vidinė komunikacija, kaip rasti balansą tarp savarankiškumo ir laisvės bei rezultatų kontrolės, kaip efektyviai burti komandas ir joms vadovauti.

Psichologijos mokslo paradigma/  mokykla, kuri labiausiai vadovaujuosi savo darbe. Man artimiausia yra geštalto psichoterapija ir jos principai, teigiantys, kad žmogus yra kūrybiškas ir geba pats rasti sau geriausią sprendimą, o tai įmanoma pasiekti didinant žmogaus sąmoningumą ir buvimą dabartyje. Taip pat man artima egzistencinė filosofija ir psichologija.

Domėjimosi sritys profesinėje veikloje. Gilinuosi į psichoterapiją ir būdus padėti šiuolaikiniam žmogui gyventi pilnavertį ir laimingą gyvenimą. Man įdomus yra žmogus ir tai, kaip jis kuria savo gyvenimo istoriją. 

Darbo principai ir vertybės. Mano vertybės yra pagarba, atvirumas ir autentiškumas, kuriomis ir vadovaujuosi savo veikloje.

Geriausiai mane apibūdinantis moto. Įgyvendinti savo svajones gali kiekvienas, tačiau tik įveikęs barjerus savo galvoje. Tad nustokite vis kažko laukti, gyvenimas vyksta čia ir dabar, ar pastebite?

Pristatomos temos:

Plačiau Iš geros į dar geresnę: kaip sukurti efektyvią komandą? (I dalis) 2019-01-23
Plačiau Iš geros į dar geresnę: kaip sukurti efektyvią komandą? (II dalis) 2019-01-24
Plačiau Šiuolaikinė lyderystė. Kaip lyderis gali pritaikyti psichoterapijos principus? (I dalis) 2019-02-06
Plačiau Šiuolaikinė lyderystė. Kaip lyderis gali pritaikyti psichoterapijos principus? (II dalis) 2019-02-07
Suskleisti ... Plačiau
Dr. Liana Brazdeikienė

Dr. Liana Brazdeikienė

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. Psichologijos bakalauras, socialinių mokslų daktaro laipsnis (VU), geštalt terapijos studijos (I pakopa), Erasmus stažuotės, skirtos dėstytojams. Taip pat nuolat dalyvauju seminaruose.

Darbinė patirtis. Nuo pat studijų pabaigos dirbu psichologe, didesnę dalį švietimo srityje. Didelė patirtis (teorinė ir praktinė) vertinant vaikus su specialiaisiais poreikiais. Nuo 1998 m. dirbu KU kaip dėstytoja. Vedu seminarus ir skaitau paskaitas apie bendravimą su vaikais (ir ne tik), skaitau paskaitas apie bendravimo ir santykių ypatumus su specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčiais vaikais. Dėstomi kursai: “Psichologinio įvertinimo metodai”, “Neuropsichologija”, “Intelekto įvertinimas”, “Pažinimo psichologija: jutimas, suvokimas, dėmesys” “Streso įveikimo technikos”.

Psichologijos mokslo paradigma/  mokykla, kuri labiausiai vadovaujuosi savo darbe. Vadovaujuosi eklektine paradigma: darbe analizuojant  atvejus praverčia visų psichologijos krypčių žinojimas ir integravimas konsultacijose. Konsultuodama daugiau naudoju geštalt psichologijos   bei elgesio - kognityvinės terapijos  krypčių pamatinius teiginius.

Domėjimosi sritys profesinėje veikloje. Dvasingumas, mokslo ir tikėjimo sąsajos. Domiuosi sąsaja tarp elgesio ir smegenų, žmogaus proto galia, dvasinės prigimties galia žmogaus fizinei realybei.

Darbo principai ir vertybės. Stengiuosi nepakenkti, o tai būtų svarbiausias psichologinio darbo principas. 

Geriausiai mane apibūdinantis moto. Kalbėti mažiau, daryti daugiau, darbais ir veiksmais įrodyti, kas esu ir už ką esu. Mažiau kalbėti, daugiau klausyti, vertinti akimirkas ir nebijoti tylos ir vienatvės.

Pristatomos temos:

Plačiau Bendravimas su vaikais (ir ne tik) be pykčio: kitokio bendravimo ir kalbėjimo būdai. 2018-09-28
Plačiau Asmenybės psichologinio įvertinimo būdai arba ką ir kiek apie mus gali pasakyti testai? 2019-01-03
Plačiau Ką apie mus pasako IQ arba ką iš tiesų matuoja intelekto testai? Intelekto samprata, rūšys ir matavimas. 2019-02-20
Suskleisti ... Plačiau
Dr. Rūta Klimašauskienė

Dr. Rūta Klimašauskienė

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. Socialinių mokslų daktarė, šiuo metu podiplominėse studijose keliu kvalifikaciją darbo su suaugusiųjų grupėmis organizacijose remiantis psichodinamine grupių psichoterapija programoje (VU).


Darbinė patirtis. FITIN įkūrėja, personalo valdymo konsultantė. Konsultuoju įmones strateginiais žmogiškųjų išteklių klausimais, vadovams padedu sutelkti komandą efektyviam įmonės tikslų siekimui ir rasti atsakymus, kodėl neveikia komandos formavimo renginiai ar kitos dažnai taikomos motyvacinės priemonės.  Esu inovatyvios neuromokslu paremtos personalo valdymo metodikos autorė. Atlieku mikroklimato, darbuotojų motyvacijos ir įsitraukimo tyrimus. Vedu komandų vidinius mokymus, komandos bendradarbiavimo stiprinimo sesijas, supervizijas, praktinius, patirtinius mokymus įmonių komandoms.

Didžiuojuosi šiais metais patekusi tarp 100 Lietuvos moterų mokslo, inovacijų ir išradimų kategorijoje (https://www.100lietuvosmoteru.com/).

Psichologijos mokslo paradigma/  mokykla, kuri labiausiai vadovaujuosi savo darbe. Savo darbe remiuosi pagrindine bazine teorija, tiksliau, praktika – pagarba žmogui. Ypač daug organizacijų ir personalo valdymo praktikoje naudingų dalykų gaunu iš psichodinaminės paradigmos. Taip pat neuromokslo tyrimai, atskleidžiantys (patvirtinantys) tam tikras žmogaus reakcijų į socialinę aplinką tendencijas.
Mėgstamiausi mano darbo metodai dažniausiai praktiniai – per veiklą, patirtį ir jos refleksiją, nes tik tokiu būdu galimas ilgalaikis rezultatas.


Domėjimosi sritys profesinėje veikloje. Psichodinamika organizacijose, neuromokslo naujausių tyrimų rezultatų taikymas organizacijų praktikoje, organizacijos mikroklimato gerinimas, darbuotojų įsitraukimas, motyvacija. Emocijų įtaka darbuotojų efektyvumui, komandiškumas, komandos bendradarbiavimas, komandos darna, komunikavimas organizacijoje, personalo valdymo naujovės.


Darbo principai ir vertybės. Pagarba, profesionalumas, inovatyvumas.

Geriausiai mane apibūdinantis moto. Nemėgstu to, kas atrodo dirbtina, saldu ir nenuoširdu. Darbe ir gyvenime remiuosi esminiu principu – pagarba žmogui.

Pristatomos temos:

Plačiau Darbuotojų motyvavimas: neuromokslo atsakymai vadovams 2018-10-22
Plačiau Psichodinamika organizacijoje: emocijos ir efektyvumas (I dalis) 2018-11-30
Plačiau Psichodinamika organizacijoje: emocijos ir efektyvumas (II dalis) 2018-12-10
Plačiau Kaip sujungti nesujungiamus dalykus? Kūrybiškumo psichologija organizacijoje 2019-01-07
Suskleisti ... Plačiau
Lolita Paragytė-Agejeva

Lolita Paragytė-Agejeva

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. Teisės bakalauras (MRU). Paskutiniai sertifikuoti nuotoliniai mokymai - Coaching Learning, Leadership and Change (Case Western Reserve University), Positive Psychology (University of Pennsylvania). 

Darbinė patirtis. Esu verslo plėtros vadovė, rinkodaros strategė, aistringa psichologijos mokslo gerbėja, vartotojų elgsenos ekspertė. Per savo karjerą vedžiau mokymus tiek pardavimų komandoms, tiek skirtingoms klientų aptarnavimo grandims. Taip pat konsultuoju įmones rinkodaros, klientų aptarnavimo klausimais. Mane įkvepia galimybė dalintis žiniomis, pritaikomomis praktikoje. Atsakomybių sritys:

  • Vadovavimas pardavimo ir rinkodaros departamentui;
  • Verslo vystymas ir plėtra, rinkodaros, pardavimų strategijų kūrimas, projektų valdymas;
  • Prekės ženklų kūrimas, įvedimas į rinką, vystymas.

Psichologijos mokslo paradigma/  mokykla, kuri labiausiai vadovaujuosi savo darbe. Kaip žmogui, man artimiausia yra egzistencializmo kryptis, taip pat Alfred Adler individualiosios psichologijos idėjos apie tai, kad mūsų likimas nėra iš anksto nulemtas, kad kiekvienas gali keistis ir būti laimingas.  Taip pat labai domiuosi evoliucijos teorija.

Domėjimosi sritys profesinėje veikloje. Darbe mane labiausiai įkvepia mokslininko, psichologo Daniel Kahneman racionalumo ir sprendimų priėmimo tyrimai, taip pat elgsenos ekonomikos autoritetas Dan Ariely. Šių mokslininkų eksperimentai ir įžvalgos padeda suprasti žmogų kaip visumą ne tik taip, kaip mes patys norime save matyti, bet taip, kaip yra iš tikrųjų.

Darbo principai ir vertybės. Esu už atvirumą, tiesumą ir šiltą ryšį. Dirbdama su žmonėmis stengiuosi susitapatinti, įsijausti ir kaip galima geriau įsigilinti į poreikį. Ypatingai vertinu gyvą, nuoširdų ir įkvepiantį pokalbį, kurio metu ilgametė patirtis versle, nuolatinis domėjimasis žmogaus psichologija, nuoširdus noras suprasti ir padėti, padeda matyti situacijos visumą, skaityti tarp eilučių. 

Geriausiai mane apibūdinantis moto. “Tėra du būdai gyventi savo gyvenimą: vienas – tai galvoti, kad stebuklų nebūna. Antras – tai viską matyti kaip stebuklą”, Albertas Enšteinas. Aš stengiuosi visuomet rinktis antrąjį. Kartais pavyksta :)

Pristatomos temos:

Plačiau Nuspėjamas neracionalumas arba Mąstymo klaidos sprendimų priėmime 2018-12-07
Suskleisti ... Plačiau
Tatjana Andrejeva

Tatjana Andrejeva

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. Personalo vadybos magistras (VU).

Darbinė patirtis. Žmogiškųjų išteklių vadybos studijos ir 14+ metų patirties personalo valdymo srityje. Turi vidinės lektorės patirties tarptautinėje bendrovėje, dirba su skirtingomis asmenybių ir darbuotojų kompetencijų vertinimo sistemomis.

Domėjimosi sritys profesinėje veikloje. Asmenybės ir organizacinė psichologija.

Darbo principai ir vertybės. Mokymuose siekiu pateikti kuo praktiškesnę informaciją, kurią galima pritaikyti “čia ir dabar”. Taip pat stengiuosi informaciją pateikti įdomiai, linksmai ir įtraukiančiai.

Pristatomos temos:

Plačiau 16 asmenybės tipų: jų atpažinimas ir geresnių santykių sukūrimas  2018-11-20
Suskleisti ... Plačiau
Domantė Trotė

Domantė Trotė

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. Psichologijos bakalauras. Tęsiamos studijos verslo psichologijos magistre.

Darbinė patirtis. Personalo atrankų ir mokymų vadybininkė, karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė. Atsakomybės ir funkcijos: personalo paieškos ir atrankos, komandos formavimas, žmogiškųjų išteklių poreikio analizavimas, žmogiškųjų išteklių planavimas ir valdymas, vidiniai įmonės mokymai, motyvacinės sistemos kūrymas ir įgyvendinimas, darbuotojų vertinimas, klientų aptarnavimo standarto kūrimas ir įdiegimas, konsultavimas.

Psichologijos mokslo paradigma/ mokykla, kuri labiausiai vadovaujuosi savo darbe. Pozityvioji psichologija lydi mane tiek gyvenime, tiek darbe. Manau, kiekvienas turime savo stiprybes, kuriomis pasinaudoję, galime pasiekti geriausių rezultatų. Ir tada jaučiamės savim patenkinti ir laimingi. Darbe nevengiu iššūkių, tačiau visada pirmenybę teikiu tam, ką sugebu geriausiai ir kur su minimaliai pastangų galiu pasiekti geriausių rezultatų. Lygiai taip pat dirbdama su personalo atrankomis, stengiuosi pamatyti stipriausias kandidatų savybes ir tą potencialą, kuris gali būti maksimaliai panaudotas. Padedu kandidatams pažinti save, surasti tas stiprybes ir terpę, kurioje jos gali būti panaudotos. 

Domėjimosi sritys profesinėje veikloje. Organizacinė psichologija, dėmesingo įsisamoninimo (mindfulness) teorijos ir technikos.

Darbo principai ir vertybės. Pagarba, kantrybė ir įsitraukimas.  Manau, tai pagrindiniai principai, kurie reikalingi sėkmingam augimui, tobulėjimui ir rezultatui pasiekti. Visi, kuriuos sutinkame darbe - kolegos, klientai, partneriai - nusipelnė mūsų pagarbos (kol neįrodė, kad yra kitaip). Labai svarbu gerbti kiekvieno patirtį, požiūrį, daromą darbą, tai padeda bendradarbiauti, siekti bendrų tikslų ir gerų rezultatų. Kantrybės ir įsitraukimo dėka rezultatas ateina greičiau ir dažniausiai būna geresnis. 

Geriausiai mane apibūdinantis moto. Pozityvas – tai tikrai apie mane. 

Pristatomos temos:

Plačiau Pozityvus mąstymas kitaip.  Nuo mažų žingsnelių iki didelių pokyčių 2018-11-16
Suskleisti ... Plačiau
Julija Stankevičiūtė

Julija Stankevičiūtė

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. Teisės magistras (VU).

Darbinė patirtis. 8+ metų dirba žmogiškųjų išteklių srityje, labiausiai įtraukianti dalis susijusi su kiekvienos asmenybės „išlukštenimu“ ir jos potencialo atskleidimu taikant skirtingas asmenybės vertinimo sistemas. Julija turi unikalios patirties kuriant ir diegiant karjeros planavimo ir adaptavimo sistemas skirtingo profilio įmonėse.

Domėjimosi sritys profesinėje veikloje. Asmenybės ir organizacinė psichologija.

Darbo principai ir vertybės. Mokymuose siekiu pateikti kuo praktiškesnę informaciją, kurią galima pritaikyti “čia ir dabar”. Taip pat stengiuosi informaciją pateikti įdomiai, linksmai ir įtraukiančiai.

Pristatomos temos:

Plačiau 16 asmenybės tipų: jų atpažinimas ir geresnių santykių sukūrimas  2018-11-20
Suskleisti ... Plačiau
Inga Bogdzevičienė

Inga Bogdzevičienė

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. Klinikinės psichlogijos magistras (VU), akušerės profesinio bakalauro diplomas, egzistencinės terapijos profesionaliojo lygio studijos Humanistinės ir egzistencinės psichologijos institute tarptautinėje mokymo programoje „Egzistencinė terapija“, kiti įvairūs kursai, seminarai, mokymai psichologijos temomis.

Darbinė patirtis. Individuali psichoterapijos praktika, akušerė, lektorė, savanorė „Krizių įveikimo centre“.

Psichologijos mokslo paradigma/  mokykla, kuri labiausiai vadovaujuosi savo darbe. Humanistinės ir egzistencinės psichologijos paradigma, jungiškasis analitinės psichologijos požiūris.


Domėjimosi sritys profesinėje veikloje. Didžiąja dalimi – tai žmonių santykiai: tėvų ir paauglių, porų. Taip pat žmogaus seksualumas, šiuolaikinės moters filosofija, įvairios patirtys, išgyvenimai, nerimas.


Darbo principai ir vertybės. Mano giliu įsitikinimu gyvenimas yra gėris, kuriame tenka taikstytis su negalavimais, tačiau persirgus atsiranda imunitetas. Kas gali mums padėti? Dialogas, žmonių veikimas kartu, žmogiškos vertybės – pagarba, atjauta, solidarumas - išsaugo kito žmogaus vertę ir orumą. Dabartinis laikas skatina siekti žinių, įgūdžių, nuolatinio tobulėjimo, technologijų įvaldymo, tačiau gyvenimo pilnatvei reikia kito žmogaus ir darnaus savęs patyrimo – laisvo, mylinčio, kuriančio. 

Geriausiai mane apibūdinantis moto. Citata, įkvepianti mane judėti, siekti daugiau, priklauso C.G. Jungui: „Aš nesu tai, kas man nutiko. Aš esu tai, kuo nusprendžiau tapti.“ Kiekvienos dienos citata: „Pusiausvyra per daug subtili, kad truktų amžius“, - Haruki Murakami.

Pristatomos temos:

Plačiau C. G. Jung analitinė psichologija. Sąmonės ir pasąmonės pasimatymas sapne 2018-09-27
Plačiau “Meilės menas”, “Pabėgimas iš laisvės” ir “Turėti ar būti” principai pagal E. Fromm’ą 2018-11-27
Plačiau Kaip atrasti gyvenimo prasmę ten, kur jos nėra? V. Frankl ir logoterapija 2018-12-13
Plačiau “Paradoksas, bet kai priimu save tokį, koks esu, aš keičiuosi”. Carl R. Rogers asmenybės teorija 2019-01-15
Suskleisti ... Plačiau
Dr. Alicja Juškienė

Dr. Alicja Juškienė

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. Biomedicinos mokslų daktarė (Lietuvos sveikatos mokslų universitetas), sveikatos psichologijos magistras (VDU). Psichoterapijos studijos, supervizoriaus studijos (Tarptautinis Kognityvinės elgesio terapijos institutas), schemų terapijos bazinis lygmuo (Tarptautinė Schemų terapijos draugija). Podiplominės kognityvinės ir elgesio psichoterapijos studijos, Mindfulness mokytojo sertifikatas.

Darbinė patirtis. Psichologė-psichoterapeutė, surdopedagogė, jaunesnioji mokslo darbuotoja, lektorė. Taip pat užsiimu privačia psichologo praktika.

Psichologijos mokslo paradigma/  mokykla, kuri labiausiai vadovaujuosi savo darbe. Savo darbe remiuosi kognityvine elgesio terapija, dėmesingu įsisąmoninimu (angl. Mindfulness), schemų terapija ir naujausiais mokslo pasiekimais psichoterapijos, neurospichologijos, sveikatos psichologijos, gyvensenos medicinos, elgesio medicinos ir miego medicinos  srityse.

Domėjimosi sritys profesinėje veikloje. Psichologinis konsultavimas, sveikatos psichologija, miego psichologija ir medicina, gyvensenos medicina, Mindfulness, sergančių išemine širdies liga psichologinių ir biologinių veiksnių sąsajos. Taip pat gilinuosi į elgesio medicinos, streso valdymo, probleminio interento naudojimo ir priklausomybės nuo interneto temas.

Darbo principai ir vertybės. Esu smalsus ir žingeidus žmogus, savo darbe apjungiantis tiek praktines, tiek teorines žinias. Niekada nenustoju mokytis. Manau, kad pažinimas ir padaro mus lanksčius, suteikia psichologinės stiprybės, esant net sunkiausioms aplinkybėms. Niekada ne vėlu mokytis. Mokausi ir mokydama kitus ir tai teikia daug pasitenkinimo. Tikiu ir gyvenu tuo ką darau. Tikiu, kad daugelis problemų formuojasi veikiant mūsų įsitikinimams, mintims, emocijoms, elgesiui ir biologijai. Mano doktorantūros ir dvejos psichoterapijos studijos leidžia į žmogų žvelgti kaip į visumą. Savo asmeniniame ir profesniame darbe stengiuosi vadovautis smalsumo, geranoriškumo, dėkingumo ir priėmimo principais.

Geriausiai mane apibūdinantis moto. “Mes negalime sustabdyti bangų, bet mes galime išmokti plaukti”, John Kabat-Zinn.

Pristatomos temos:

Plačiau Emocijų galia: nuo emocijų fiziologijos iki valdymo galimybių 2018-10-17
Plačiau Ar stresas yra tikrai mums kenksmingas? Streso neurofiziologija, psichologija ir valdymo galimybės. 2018-12-05
Plačiau Kaip paversti stresą mūsų sąjungininku, o ne priešu? Moksliniais įrodymais grįsti streso valdymo būdai (I dalis) 2018-12-18
Plačiau Kaip paversti stresą mūsų sąjungininku, o ne priešu? Moksliniais įrodymais grįsti streso valdymo būdai (II dalis) 2019-01-09
Plačiau Kaip paversti stresą mūsų sąjungininku, o ne priešu? Moksliniais įrodymais grįsti streso valdymo būdai (III dalis) 2019-02-13
Suskleisti ... Plačiau
Donaldas Duškinas

Donaldas Duškinas

Lektorius

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. Teatro režisūros magistras, verslo psichologas, profesionalus koučingo specialistas, kvėpavimo terapijos specialistas, vaikščiojimo žarijomis bei stiklais instruktorius.

Darbinė patirtis. Profesinio kelio pradžia – darbas dramos teatre, manyje padėjęs praktinės psichologijos pamatus. Po to dirbau kūrybos vadovu renginių organizavimo srityje, apjungiančioje kūrybą ir verslą. Vėliau, dirbdamas tarptautinėje mokymų įmonėje mokymų treneriu, konsultantu, tarptautinių projektų vadovu praktiškai studijavau verslo psichologiją iš arti. Jau daugiau nei 10 metų esu laisvai samdomas mokymų treneris, retorikos mokytojas, koučingo specialistas, kvėpavimo terapijos specialistas, įmonių konsultantas, personalo valdymo klausimais. Tai veikla, reikalaujanti nuolatinio bendravimo su labai įvairiais žmonėmis. Man svarbiausia - suvokti, pajausti, suprasti kitą žmogų. Išsisigryninti jo vertybes, išgirsti tai, kas jam svarbu. Padėti atskleisti jo autentiškumą, jo unikalumą ir padėti jam išlaisvinti.

Psichologijos mokslo paradigma/ mokykla, kuri labiausiai vadovaujuosi savo darbe. Autentiškumas, tikrojo savęs atradimas, ribojančių įsitikinimų identifikavimas ir jų transformavimas į palaikančius. Pagrindinis mano darbo metodas – coach training metodas. Tai pokalbiai su mokymų dalyviais. Tai – diskusijos. Tai klausimų iškėlimas bei atsakymų paieška Čia ir Dabar, o ne vadovėliuose. Tai 80 % praktikos ir realių pavyzdžių iš realaus gyvenimo.

Domėjimosi sritys profesinėje veikloje.

  • Retorika – kaip viena iš mažiausiai išstudijuotų sričių, šiuolaikiniame pasaulyje. Šiuos metu visa retorika suvedama į tai, kaip manipuliuoti auditorija, kaip įtaigiai pasisakyti, kaip “sublizgėti”. Bet tai tik – ledkalnio viršūnė.
  • Sąmoningas kvėpavimas – kaip viena stipriausių praktikų, savęs pažinimui.
  • Transformacinis koučingas – kaip fantastiškas Kelias, savęs Tikrojo link.

Darbo principai ir vertybės. Dėmesys, pagarba, paprastumas, tiesa, meilė.

Geriausiai mane apibūdinantis moto. Turėk drąsos gyventi savo gyvenimą, o ne gyvenimą, kurio iš tavęs tikisi kiti.

Pristatomos temos:

Plačiau Koučingo (ugdomojo vadovavimo) bei retorikos pagrindai ir praktika. Koučingo samprata (I dalis) 2018-10-18
Plačiau Koučingo (ugdomojo vadovavimo) bei retorikos pagrindai ir praktika. Individualus ir grupinis koučingas  (II dalis) 2018-12-06
Plačiau Koučingo (ugdomojo vadovavimo) bei retorikos pagrindai ir praktika. Įtaigus kalbėjimas ir auditorijos valdymas (III dalis) 2019-01-10
Plačiau Koučingo (ugdomojo vadovavimo) bei retorikos pagrindai ir praktika. Įtaigus kalbėjimas ir auditorijos valdymas (IV dalis) 2019-01-30
Suskleisti ... Plačiau
Salva Marcinkevičienė

Salva Marcinkevičienė

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. Geštalto psichoterapeutė, kvalifikaciją nuolatos keliu Lietuvos ir užsienio universitetų organizuojamuose kursuose

Darbinė patirtis. Užsiimu privačia psichoterapine praktika ir skaitau paskaitas.

Psichologijos mokslo paradigma/  mokykla, kuri labiausiai vadovaujuosi savo darbe. Vyraujanti paradigma mano darbe yra geštalto psichoterapija. Kaip papildomomis naudojuosi KET (kognityvinė ir elgesio terapija) ir EMDR (Eye movement desensitization and reprocessing).

Domėjimosi sritys profesinėje veikloje. Nerimas, ypatingai panikos atakos, psichosomatinių susirgimų terapija, porų terapija.

Darbo principai ir vertybės. Tikiu, kad kiekvienas žmogus potencialiai gali būti laimingas, gyventi prasmingą gyvenimą, susidurti su sunkumais ir rasti sprendimus problemoms spręsti. Deja, kiekvieno mūsų gyvenime būna periodų, kai nesėkmingai susiklosto aplinkybės, patiriame netektį ar ištinka krizė. Geštalto terapija  yra  galimybė nelikti vienam, tyrinėti ,,užstrigimus”, ieškoti naujų, kūrybiškų būdų išeiti iš nepalankios situacijos.
Kiekvieną kartą tikiu ir viliuosi to pasiekti kartu su klientu!

Pristatomos temos:

Plačiau Iš pelenų į svaiginančią sėkmę - charakterio analizė, remiantis pasaka ,,Pelenė” (I dalis) 2018-10-04
Plačiau Kaip atpažinti manipuliuotoją - charakterio analizė, remiantis pasaka ,,Raudonkepuraitė” (II dalis) 2018-11-07
Plačiau Sielos ir kūno dialogas - charakterio analizė, remiantis pasaka ,,Varlė karalienė” (III dalis) 2018-11-15
Plačiau Kodėl perdėtas rūpinimasis artimaisiais veda link depresijos - charakterio analizė, remiantis pasaka,,Sesutė Alionuška ir broliukas Ivanuška" IVd. 2018-12-12
Plačiau Emocinė branda - charakterio analizė, remiantis pasaka ,,Lydekai paliepus, man panorėjus” (V dalis) 2019-01-17
Plačiau Poros santykiai ir skeletai spintoje, remiantis animaciniu filmu ,,Šrekas” (VI dalis) 2019-01-31
Suskleisti ... Plačiau
Justina Gervytė

Justina Gervytė

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. Psichologijos magistras (VDU), sertifikuota koučingo specialistė, sertifikuota NLP praktikė, meno terapijos ekspertė, personalo ugdymo ir komandų stiprinimo trenerė.

Darbinė patirtis. Konsultavimas ir mokymų vedimas taikant meno raiškos priemones bei inovatyvius ugdymo ir komandos formavimo metodus, mokymai elgesio modeliavimo ir pokyčių srityje, sėkmingam darbui trukdančių įsitikinimų keitimas, į rezultatų pasiekimą orientuotų ugdymo programų kurimas ir adaptavimas, darbuotojų vertinimas ir karjeros planavimas.

Psichologijos mokslo paradigma/  mokykla, kuri labiausiai vadovaujuosi savo darbe. Dirbu eklektiškai, daugiausia domėjausi psichoanalizės, geštalto ir kognityvinės elgesio terapijos kryptimis. Dažnai taikau meno terapijos ir koučingo metodus.

Domėjimosi sritys profesinėje veikloje. Pokyčiai, motyvacija, streso valdymas, konfliktų sprendimas, kūrybinis mąstymas, bendravimas, bendradarbiavimas.

Darbo principai ir vertybės. Pagrindinė vertybė – santykis su klientu. Tikiu, kad žmonėms padeda ne tiek metodas, kiek sąmoningas, pagarba, pasitikėjimu ir nuoširdumu grįstas santykis su terapeutu. Su kiekvienu žmogumi dirbu skirtingai, pagal jo asmenybę ir poreikius, todėl atspirties taškas ne psichoterapijos kryptis, o priešais mane esantis žmogus ir jo poreikiai. Antras svarbiausias dalykas kuriuo vadovaujuosi - asmeninis augimas. Nuolat mokausi, turiu nuolatinę asmeninę terapiją ir supervizijas, nes tikiu, kad tik taip galiu užtikrinti sąmoningą ir kokybišką konsultavimo ir mokymo procesą.

Geriausiai mane apibūdinantis moto. “Didžiausia vertybė žemėje – žmogaus ryšys su žmogumi”, A. de Sent Egziuperi

Pristatomos temos:

Plačiau Skirtingi žmonių tipai – kaip su jais sutarti? 6 kortelių metodinis įrankis 2018-11-29
Plačiau Emocinis atsparumas - kaip jį stiprinti? 2019-01-11
Plačiau Asmeniniai pokyčiai: motyvaciniai aspektai 2019-02-21
Suskleisti ... Plačiau
Lina Straukė

Lina Straukė

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. Psichologijos magistras (VDU), sertifiktuota asmenybės teorijos mokymų lektorė (STRUCTOGRAM® metodika).

Darbinė patirtis. "Pokyčių projektai" direktorė, lektorė psichologinėmis temomis, Lietuvos vaikų ir jaunimo centro projektų vadovė. Psichologiniai mokymai ir projektai švietimo srityje. Mokymai įvairioms organizacijoms, norinčioms pagerinti savo vidinę komunikaciją, bendravimą, komandinį darbą. Individualios psichologo konsultacijos asmenims, siekiantiems kokybiškesnio ir pilnavertiškesnio gyvenimo.

Psichologijos mokslo paradigma/  mokykla, kuri labiausiai vadovaujuosi savo darbe. Dirbdama individualiai daugiausiai vadovaujuosi kognityvine elgesio terapija, vesdama psichologinius mokymus mokau taikyti ir naudoti kaučingo bei NLP metodus.

Domėjimosi sritys profesinėje veikloje. Domiuosi, kaip veikia motyvacija ir kaip ji skiriasi darbe priklausomai nuo skirtingų kartų (amžiaus grupių), taip pat asmens perdegimu, darboholizmu ir iš to kylančiomis pasėkmėmis. Ieškau atsakymo, kodėl laimės suvokimas toks skirtingas.

Darbo principai ir vertybės. Kiekviename žmoguje reikia ieškoti žmogaus. Geriausia tai daryti gyvai bendraujant ir mokant ne tik klausytis, bet ir girdėti, ne tik žiūrėti, bet ir matyti. Vertybės: būk paprastas ir nuoširdus, žinok ko nori, tobulėk ir išdrįsk.

Geriausiai mane apibūdinantis moto. Genialumas slypi paprastume.

Pristatomos temos:

Plačiau Prigimtinio asmenybės potencialo atskleidimas bendraujant (STRUCTOGRAM® metodas) 2018-11-21
Suskleisti ... Plačiau
Aurelija Ananjevaitė

Aurelija Ananjevaitė

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. Psichologijos bakalauras (KU), pradinių psichoterapijos įgūdžių mokymo kursai, Praktinės psichologijos studijų centras (LAPA), socialinės psichologijos magistras (MRU), Geštalto terapijos taikymas konsultavime, Vilniaus Geštal institutas.

Darbinė patirtis. Dirbu psichologe, lektore, mokytoja, savanoriauju. Vedu grupes, seminarus, užsiėmimus paaugliams, jaunimui, tėvams, mokytojams.

Psichologijos mokslo paradigma/  mokykla, kuri labiausiai vadovaujuosi savo darbe. Dirbdama su klientais ar vesdama grupes, seminarus, užsiėmimus dažniausiai vadovaujuosi geštalto terapijos principais. Kitaip tariant, tikiu, kad geriausias augimas vyksta tuomet, kai žmogus įsisąmonina dabarties patirtis ir per dabarties patyrimą atranda geriausius problemos sprendimus.  Todėl savo darbe taikau įvairius kūrybiškus metodus - tiek rašymo, tiek dailės, tiek smėlio terapijas bei psichodramą.

Domėjimosi sritys profesinėje veikloje. Nuo pat bakalauro studijų labiausiai gilinausi į vaikų psichologiją, tėvų ir vaikų tarpusavio santykius. Besigilinant į šią temą, pastebėjau, kad daugiausia konfliktų tarp tėvų ir vaikų kyla tuomet, kai vaikai yra nemotyvuoti užsiimti tam tikra veikla. Tuomet pradėjau stipriai gilintis į motyvacijos temą ir šiuo metu daugiausiai kalbu apie tai, kokie žingsniai padeda motyvuoti vaikus veiklai ir kokie žingsniai – suaugusiuosius. 

Darbo principai ir vertybės. Darbe vadovaujuose trijomis taisyklėmis: viską, ką pasakei, liks tarp mūsų, turi teisę dalintis viskuo, ką išgyveni ir pasirinkimą, apie ką kalbėsime bei neteisiame ir nevertiname nei savo, nei kitų poelgių. Šios taisyklės man svarbios, mes būtent jos padeda suskurti artimą, nuoširdų ryšį, o ryšys ir yra tai, kas gydo.

Geriausiai mane apibūdinantis moto. Nuo tos akimirkos, kai perskaičiau  Muriel Rukeyse žodžius „Pasaulis sudarytas iš žmonių istorijų, o ne iš atomų“, šie žodžiai tapo mano dalimi ir neatsiejami nuo mano gyvenimo. 

Pristatomos temos:

Plačiau Savęs pažinimas taikant asmenybės savybių kvadrantą: asmenybės stiprybės ir silpnybės 2018-10-02
Plačiau Brolių ir seserų santykiai: koks tėvų vaidmuo? 2018-11-14
Plačiau Savimotyvacija: kas stabdo nuo svajonių įgyvendinimo? (I dalis) 2018-11-28
Plačiau Savimotyvacija: kas stabdo nuo svajonių įgyvendinimo? (II dalis) 2018-12-11
Suskleisti ... Plačiau
Dr. Viktorija Tarozienė

Dr. Viktorija Tarozienė

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. Psichologijos bakalauras, klinikinės psichologijos magistro laipsnis (VU), socialinių mokslų, psichologijos krypties daktaro laipsnis (VU), psichodinaminių grupių psichotrapeuto kvalifikacija (VU).

Darbinė patirtis. Psichologė, jaunesnioji mokslo darbuotoja, lektorė. Psichologinėje praktikoje konsultuoju asmenis, turinčius įvairių psichologinių sunkumų – besiskundžiančius emocijų, nuotaikų, santykių ir elgesio problemomis, taip pat sergančius įvairiomis psichikos ligomis, taip pat konsultuoju jų artimuosius. Atlieku klinikinį psichologinį vertinimą, kurio pagalba galima nustatyti psichologinių problemų pobūdį, lygį ir priežastis. Psichologijos mokslo žiniomis su studentais ir besidominčiais psichologija dalinuosi skaitydama paskaitas, vesdama seminarus ir mokymus. 

Psichologijos mokslo paradigma/  mokykla, kuri labiausiai vadovaujuosi savo darbe. Klinikinėje praktikoje remiuosi psichodinaminė asmenybės samprata, asmenybės ir santykių raidos teorijomis. Darbe integruoju psichodinaminius, humanistinius-egzistencinius ir kognityvinės elgesio terapijos metodus. 

Domėjimosi sritys profesinėje veikloje. Asmenybės ir santykių raida įvairiais amžiaus tarpsniais. Asmenybės, emocijų ir elgesio sutrikimai, jų gydymas bei korekcija.

Darbo principai ir vertybės. Pagarba klientui ir profesionalumas. Mokslinis arba klinikinis darbo metodų pagrįstumas. Konfidencialumas. 

Geriausiai mane apibūdinantis moto. Ramiai ir užtikrintai. 

Pristatomos temos:

Plačiau Iš kur atsiranda emocijos? Naujausi neuropsichologijos atradimai 2018-10-11
Plačiau Asmens sutrikimų ir elgesio stilių pažinimas geresniam žmonių supratimui (I dalis) 2019-02-05
Plačiau Asmens sutrikimų ir elgesio stilių pažinimas geresniam žmonių supratimui (II dalis) 2019-02-12
Suskleisti ... Plačiau
Audronė Adomavičienė

Audronė Adomavičienė

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. lietuvių filologijos ir režisūros bakalauras (KU), psichologijos bakalauras (KU). Ir tai dar ne pabaiga.

Darbinė patirtis. Mano darbinė karjera prasidėjo viešbutyje – vieta, kurioje nuolat pilna ir keičiasi įvairiausių tautybių, kultūrų, įsitikinimų žmonės. Nepaprasta patirtis – esu dėkinga begalei žmonių iš viso pasaulio už bendravimo pamokas. Nuo 2012 m. dirbu personalo vadove gamybinėje įmonėje, kurioje dirba 200 darbuotojų. Kasdien bendrauju su jais, ir man tai labai patinka, tačiau tenka matyti žmones ir supykusius, nusivylusius, kartais esu tas žmogus, kuris ir priimu į darbą, ir linkiu sėkmės, ir vėliau kritikuoju bei atleidžiu, tad žmonių reakcijos ir emocijos, bandymas derinti ir darbdavio, ir darbuotojo interesus, dėmesys komandai ir kiekvienam – mano kasdienybė

Psichologijos mokslo paradigma/  mokykla, kuri labiausiai vadovaujuosi savo darbe. Nesu įsitikinusi, ar galima vadovautis tik viena kuria paradigma ar mokykla, kai žinai, kad jos rutuliojosi viena kitą papildydamos ar viena kitai oponuodamos, tačiau turėdamos tą patį pažinimo tikslą. Gerbiu žmogų ir pirmiausia bandau jį suprasti, pripažindama, kad mano spėjimai ir prielaidos apie jį gali pasirodyti klaidingi. Galvoju, kad reikia prisiimti atsakomybę už tai, kas esame ir ką turime. Tikiu, kad žmogus gali labai daug, jei to labai nori. Matyt dėl to man artimiausios kognityvinės ir humanistinės psichologijos idėjos apie smalsų žmogų, siekiantį realizuoti save.

Domėjimosi sritys profesinėje veikloje. Esame unikalūs – kiekvienas su savu genų rinkiniu, skiriasi aplinka, kurioje augame, aplinkybės, į kurias patenkame, žmonės, kurie mus nukreipia, būdai, kuriais mums padedama. Tarsi jūros akmenėliai. Man įdomus kiekvienas žmogus - akmenukas ir tai, kaip iš šių akmenėlių galima pastatyti tvirčiausią sieną. Įdomus žmogaus augimas, jo potencialo atsiskleidimas – jei tektų rinktis kitą profesiją, neabejotinai būčiau mokytoja.

Darbo principai ir vertybės. Kokybė ir efektyvumas. Pagarba kiekvienam, neatsižvelgiant į amžių, išsilavinimą ar užimamą poziciją. Nuoširdumas ir atvirumas – tikiu, jog nuoširdžiu pokalbiu galima išspręsti labai daug konfliktų ir net išvengti naujų

Geriausiai mane apibūdinantis moto. Neturiu universalaus moto, kuris tiktų visada – kartais gyvenu viena mintimi, kartais ją pakeičia kita, rodos, dar tikslesnė. Mano močiutė mėgsta kartoti, jog “tas gyvenimas, džiaugsmo kupinas”. Kuo labiau patiriu mane supantį pasaulį, tuo labiau įsitikinu, jog močiutė velniškai įžvalgi :) Į šią mintį telpa ir rūpesčiai, ir džiaugsmai, ir svajonės, ir nusivylimai.

Pristatomos temos:

Plačiau Kaip atkoduoti “juodąją smegenų dėžę”? Jutimai, suvokimas, dėmesys 2018-10-30
Plačiau Mūsų “kompiuterio” valdymo programos: atminties labirintai, mąstymo klajonės ir kalbos dovana (I dalis) 2018-11-22
Plačiau Mūsų “kompiuterio” valdymo programos: atminties labirintai, mąstymo klajonės ir kalbos dovana (II dalis) 2018-12-19
Suskleisti ... Plačiau
Aušra Kurienė

Aušra Kurienė

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. Aukštasis. Psichologė; Vaikų ir paauglių psichodinaminė terapeutė; Grupių analitikė.

Darbinė patirtis. Klinikinė psichologė, Pedagogikos mokslinio tyrimo instituto mokslinė bendradarbė, Mokyklų psichologinės tarnybos centro Psichologinio konsultavimo skyriaus vadovė, ALF programos vadovė. Nuo 1995m. Paramos vaikams centro įkūrėja ir vadovė, psichologė, vaikų ir paauglių psichoanalitinė psichoterapeutė, grupės analitikė. Jau daugiau negu trisdešimt metų teikia pagalbą vaikams, turintiems elgesio ir emocinių sunkumų, konsultuoja tėvus ir specialistus, rengia mokymus ir skleidžia pozityvios tėvystės idėjas.


Taip pat Aušra Kurienė dėsto Vilniaus universiteto podiplominių studijų programose rengiančiose suaugusių ir vaikų psichoterapeutus, nuolat veda supervizijas specialistams. Yra parengusi keletą metodinių leidinių apie darbą su smurtą patyrusiais vaikais ir išleidusi knygas „Ką kiekvienas vaikas turi žinoti apie smurtą“ ir „Kaip užauginti žmogų“.
Kartu su kolegomis įgyvendino programą „Big Brother Big Sisters“ Lietuvoje, smurto prieš vaikus prevencijos ir intervencijos programas, socialines akcijas „Vaikystė be smurto“, „Išgirsk. Pamatyk. Pasakyk“, “Blogas prisilietimas”, “Nustokime barti, pradėkime girti”ir kt., tėvystės įgūdžių mokymo programas, vaikų ir paauglių psichologinių krizių prevencijos programas. 2007 m. Paramos vaikams centras pripažintas metų nevyriausybine organizacija.

Pristatomos temos:

Plačiau Sudėtingas vaikų elgesys: konkrečių atvejų analizė 2018-10-25
Suskleisti ... Plačiau
Andromeda Kurbatovienė

Andromeda Kurbatovienė

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. Psichologė – psichoterapeutė, magistro laipsnis (Klaipėdos universitetas), Lietuvos psichologų sąjungos bei Lietuvos įsisąmoninimu grįstos psichologijos asociacijos narė, podiplominės kognityvinės ir elgesio psichoterapijos studijos (LSMU), įsisąmoninimu grįstos kognityvinės ir elgesio psichoterapijos (Mindfulness) kursas (LSMU), supervizorė, lektorė.

Darbinė patirtis. Psichologinės konsultacijos Klaipėdos vaikų ligoninėje, Klaipėdos psichikos sveikatos centre, Klaipėdos socialinės ir psichologinės pagalbos centre, savanorystė "Jaunimo linija" ir "Pagalbos moterims linija" tarnybose. Taip pat užsiimu ir privačia psichologo-psichoterapeuto praktika.

Psichologijos mokslo paradigma/ mokykla, kuri labiausiai vadovaujuosi savo darbe. Kognityvinės ir elgesio psichoterapijos, schemų terapijos, ACT,  psichodinaminės psichoterapijos, meno terapijos, neuropsichologijos, Mindfulness vaikams, tėvams, suaugusiems. 

Domėjimosi sritys profesinėje veikloje. Neuropsichologija, vaikų ir paauglių psichologija, psichikos sutrikimų diagnostika ir psichoterapinis gydymas, santykių šeimoje psichologija, raidos psichologija, streso valdymas, krizių psichologija, suicidinio elgesio psichologija. Šiuolaikinių psichoterapinių technikų ištakos, ryšys su senosiomis dvasinėmis psichoterapinėmis praktikomis.  

Darbo principai ir vertybės. Teikti kokybiškas paslaugas, atliepiančias klientų poreikius

Geriausiai mane apibūdinantis moto. Niekada nesustok pusiaukelėje. 

Pristatomos temos:

Plačiau Vaiko psichologinės raidos etapai: kokias pamokas tenka išmokti vaikams ir tėvams?  2018-09-25
Plačiau Kaip pastebėti, kad vaikui „kažkas ne taip“? Vaikų stresas ir jo valdymas 2018-10-09
Plačiau Iššūkiai poros santykiuose ir kaip juos įveikti (I dalis) 2018-10-16
Plačiau Iššūkiai poros santykiuose ir kaip juos įveikti (II dalis) 2018-11-13
Plačiau Mąstymo psichohigiena – kaip mintys veikia mūsų nuotaiką, daro įtaką elgesiui ir gyvenimo kokybei. 2019-01-22
Plačiau Tėvystė – sunkus darbas ar kupinas iššūkių gyvenimo nuotykis? 2019-02-19
Suskleisti ... Plačiau
Laura Pečeliūnienė

Laura Pečeliūnienė

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. Rekreacinė vadyba, magistras (KU), tarptautinis verslo administravimas, magistras (KTU), koučingo specialistė (Baltijos koučingo centras), sertifikuota Mindfulness ir Mindful jogos trenerė.

Darbinė patirtis. Sėkmingai baigusi karjeros etapą vykdančiąją direktore gamybos įmonėje, pasirinkau tradicinės rytų medicinos ir Mindfulness studijas užsienyje. Vedu individualias ir grupines sesijas vadovams dėmesio sutelkimo, sąmoningumo lavinimo, energijos atstatymo ir mentaliniame lygmenyse.

Darbo principai ir vertybės. Atjauta, nuoširdumas, aukštos profesinės kompetencijos, nuolatinis tobulėjimas.

Geriausiai mane apibūdinantis moto. Pasitikėk ir veik kartu su tėkme :)

Pristatomos temos:

Plačiau Mindfulness – žvaigždžių pamėgta praktika, padedanti pamiršti stresą, antsvorį, rūkymą ir kitas priklausomybes (I dalis) 2019-01-16
Plačiau Mindfulness – žvaigždžių pamėgta praktika, padedanti pamiršti stresą, antsvorį, rūkymą ir kitas priklausomybes (II dalis) 2019-01-29
Plačiau Mindfulness – žvaigždžių pamėgta praktika, padedanti pamiršti stresą, antsvorį, rūkymą ir kitas priklausomybes (III dalis) 2019-02-08
Suskleisti ... Plačiau
Jurgita Dainauskaitė-Šileikienė

Jurgita Dainauskaitė-Šileikienė

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. Meno terapeutė - psichoterapeutė (Sankt-Peterburgo praktinės psichologijos institutas "Imaton"), sertifikuota koučingo specialistė, socialinio pedagogo bakalaurė (ŠU), muzikos srities dėstytoja, lektorė, mokytoja. Lietuvos meno terapijos asociacijos narė.

Darbinė patirtis. Psichologinis konsultavimas, meno terapija, judesio-šokio, kūno terapija vaikams, paaugliams, suaugusiems, poroms, koučingas, vadovavimas, autorinių seminarų rengimas ir vedimas, įvairių straipsnių autorė.

Psichologijos mokslo paradigma/  mokykla, kuri labiausiai vadovaujuosi savo darbe. Esu holistinio gydymo šalininkė ir propaguotoja. Savo darbe vadovaujuosi Sankt-Peterburgo praktinės psichologijos institute “Imaton” įgytomis žiniomis, meno terapijos metodikomis ir technikomis (dailės, muzikos, judesio-šokio, kūno). Psichologinio konsultavimo metu naudojuosi “Psichoterapija supratimu”- autorine Igor Kanifolskij metodika (Sankt-Peterburgo praktinės psichologijos instituto kvalifikacijos kėlimo sertifikatas), koučingo technikomis.

Domėjimosi sritys profesinėje veikloje. Nuolat dalyvauju mokymuose, kuriuose mokoma pažinti žmogų kaip visumą, nes žmogus yra visuma – kūnas, protas, sąmonė, pasąmonė. Nuolat tobulinuosi šiuolaikinių psichoterapijos metodikų taikymo kvalifikacijos kėlimo mokymuose, judesio-šokio terapijos programose.

Darbo principai ir vertybės. Nepakenkti žmogui, gerbti jį kaip asmenybę. Visapusiškai sveikas ir laimingas žmogus. Pagarba, meilė, nuoširdumas, ramybė, tolerancija, tiesa su savimi ir kitais žmonėmis.

Geriausiai mane apibūdinantis moto. "Jūs galite kur kas daugiau nei manote" ir "Sveikatos nenupirksite vaistinėje”.

Pristatomos temos:

Plačiau Meno terapijos efektas: didesnis laimės pojūtis (I dalis) 2018-11-06
Plačiau Meno terapijos efektas: didesnis laimės pojūtis (II dalis) 2018-12-04
Suskleisti ... Plačiau
Violeta Liaugminienė

Violeta Liaugminienė

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. Psichologijos bakalauras (KU), inžinerijos mokslų magistras (KU),  Vilniaus Geštalt institutas geštalto konsultantė.

Darbinė patirtis. Prieš 5-erius metus įkurta Laimės akademija- tai asmenybės augimo mokymai ir meditacijos, 2 metai vedamos geštalto terapinės grupės ir individualios konsultacijos.

Psichologijos mokslo paradigma/  mokykla, kuri labiausiai vadovaujuosi savo darbe. Mane žavi pozityvioji psichologija, jos moksliniai tyrimai laimės tema. Pozityvioji psichologija pateikia moksliškai patvirtintų būdų, kaip konkrečiam individui atsirinkti tuos veiksmus, kurie turi daugiausia šansų jį padaryti labiau laimingą. Savo darbe vadovaujuosi įvairiais geštalto terapijos metodais.

Domėjimosi sritys profesinėje veikloje. Jau minėta pozityvioji psichologija ir geštalto terapija.

Darbo principai ir vertybės. Laikausi nuomonės, kad tik pats žmogus yra atsakingas už savo tobulėjimą ir sąmoningumą bei laimę. Kokie mes  esame šiandien, tai geriausia mūsų versija, tačiau rytoj gali būti viskas dar geriau. 

Geriausiai mane apibūdinantis moto. “Nori būti laimingas - būk”. Sutinku su tėvo Stanislovo fraze, kad norint būti laimingu - reikia drąsos.

Pristatomos temos:

Plačiau Bendravimo psichologija pagal geštalt terapiją 2018-09-26
Plačiau Asmenybės pažinimas pagal geštalt terapiją 2019-01-08
Suskleisti ... Plačiau
Dr. Julija Gaiduk

Dr. Julija Gaiduk

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. PhD Counselor Education and Supervision, Regent University, VA, JAV. (psichologijos konsultantų mokymas ir supervizija).

Darbinė patirtis. Dėstau psichologiją LCC Tarptautiniame universitete nuo 2002.  Konsultacijos poroms ir pavieniams klientams nuo 2013.

Psichologijos mokslo paradigma/  mokykla, kuri labiausiai vadovaujuosi savo darbe. eklektinė, psichodinaminė, sisteminė.

Domėjimosi sritys profesinėje veikloje. Porų konsultavimas, konsultacijų teikimas įvaikinimo klausimais.

Darbo principai ir vertybės. Sąžiningumas, pagarba, priėmimas.

Geriausiai mane apibūdinantis moto. “When you must, you can”, “Kai privalai, tai ir gali”

Pristatomos temos:

Plačiau Genogramos modelis - šeima kaip sistema  2018-10-03
Suskleisti ... Plačiau
Jolita Narkevič

Jolita Narkevič

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. KU Mokyklos psichologo magistras. Taip pat įvairios psichologijos krypties podiplominės studijos.

Darbinė patirtis. Psichologinio ir dėstomojo darbo patirtis: universitete, profesinėje mokykloje, Tęstinių studijų institute, ikimokyklinėje švietimo įstaigoje, vaikų vystymosi sutrikimų ankstyvosios reabilitacijos tarnyboje, pedagoginėje psichologinėje tarnyboje. Dėstau psichologijos studentams. Vertinu vaiko ir mokinio raidos ypatumus, galias ir sunkumus, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas, specialiuosius ugdymosi poreikius. Konsultuoju, padedu asmenims spręsti įvairias psichologines problemas (bendravimo, nerimo, baimės ir kt.). Vedu seminarus bei tėvų, psichologų, pedagogų grupes, skaitau pranešimus tėvams ir pedagogams. Nuolat domiuosi kvalifikacijos tobulinimu. 

Psichologijos mokslo paradigma/  mokykla, kuri labiausiai vadovaujuosi savo darbe. Darbe taikau individualiosios, kognityvines, egzistencinės psichologijos, dailės, dramos, žaidimų terapijos ir kitus principus bei metodikas.

Domėjimosi sritys profesinėje veikloje. Domiuosi  krizių įveikimo, vystymosi ir asmenybės sutrikimų, jų korekcijos, neuromedicinos ir kitomis sritimis. Gilinu žinias psichologiniame konsultavime taikomomis individualiosios ir kognityvinės psichologijos metodikomis. Nuolat lankau psichologinio atvejo aptarimo (supervizija) grupę. Dalyvauju saves pažinimo ir tobulinimo mokymuose.

Darbo principai ir vertybės. Kiekvienas žmogus yra Vertybė savaime, einantis gyvenimo keliu su savo patirties, minčių, poelgių, jausmų, santykių „lagaminu“. Svarbiausia konsultavime – pagarba. "Gydo" ne žmogus, o santykis.

Geriausiai mane apibūdinantis moto. Vadovaujuosi danų jaukaus, patogaus gyvenimo sąvoka „hygge", kurios ašis yra žmonės, laikas, leidžiamas su jais, šiluma ir bendravimas, meilė ir atsidavimas.

 

Pristatomos temos:

Plačiau A. Adler individualioji psichologija ir gyvenimo stilius. Kaip išdrįsti nepatikti? (I dalis) 2018-10-23
Plačiau A. Adler individualioji psichologija ir gyvenimo stilius. Kaip išdrįsti nepatikti? (II dalis) 2018-11-08
Suskleisti ... Plačiau
Rasa Ramilienė–Valančienė

Rasa Ramilienė–Valančienė

Lektorė

Išsimokslinimas, kelta kvalifikacija. Edukologijos bakalauras, sporto psichologijos magistras, praktinių psichoterapijos įgūdžių mokymo kursai.

Darbinė patirtis. Didžiąją dalį profesinės patirties sukaupiau dirbdama sporto psichologe su didelio meistriškumo sportininkais, jų tėvais bei treneriais. Mokiausi ir įgūdžius lavinau Lietuvos Analitinės psichologijos asociacijos (LAPA) organizuojamuose psichoterapijos kursuose. Šiuo metu užsiimu individualia praktika: konsultuoju vaikus, paauglius, suaugusius ir poras.  Taip pat skaitau paskaitas įmonėse savižudybių prevencijos, psichologinių krizių, streso valdymo, psichikos sveikatos išsaugojimo,  tarpasmeninių santykių temomis bei konsultuoju  žmones įvairiais aktualiais jiems klausimais. Vedu praktinius - edukacinius ir terapinius konsultacinius užsiėmimus. Organizuoju psichologinės reabilitacijos, atstatomąsias, sveiko gyvenimo būdo,  stovyklas suaugusiems ir vaikams. 

Psichologijos mokslo paradigma/ mokykla, kuri labiausiai vadovaujuosi savo darbe. Savo darbe vadovaujuosi analitinės C.G. Jungo psichologijos pagrindais bei geštaltinės psichoterapijos metodais.

Darbo principai ir vertybės. Savo terapiniuose užsiėmimuose dirbu su žmonėmis, padėdama jiems atsikratyti vaistų, mažinant jų dozes ilgalaikės terapijos būdu. Padedu išsiaiškinti, kur slypi ligos priežastis. Reikia tik įsiklausyti savo kūno kalbą, savo vidų. Svarbu suvokti, kad niekas kitas taip gerai nesupranta organizmo, kaip pats žmogus. Žmonės kreipiasi į gydytojus, kad gautų "stebuklingų" tablečių ligos simptomams malšinti. Tačiau liga - tai psichosomatinė išraiška, kuria susergama dėl neteisingo gyvenimo būdo, mitybos, poilsio režimo, destruktyvių minčių, emocijų ir streso.

Geriausiai mane apibūdinantis moto. Yra toks posakis: "Sveikame kūne – sveika siela". Aš jį perfrazavau savaip: "Sveikos sielos – sveikas kūnas”.

Pristatomos temos:

Plačiau Sporto psichologijos principai – aukštesniems pasiekimams gyvenime ir versle 2018-10-10
Suskleisti ... Plačiau
Mokymų dalyvių atsiliepimai

Mokymų dalyvių atsiliepimai

Jūsų patirtys mus įkvėpė startuoti su dar stipresne ir įvairesne mokymų programa jau rugsėjo mėnesį. Susipažinkite su jomis: Apie mokymosi modulius

Turite klausimų apie psichologijos studijas?
Susisiekite, mielai patarsime!

PsichologijosMokykla360 vadovė Sonata Lygnugarienė Psichologijos mokyklos vadovė

sonata@psichologijosmokykla360.lt
+370 691 63000 Kur vyksta paskaitos?
Sekite mus:FacebookYoutube

Arba užduokite mums klausimą užpildydami šią formą:

Siųsti klausimą