UAB Klaipėdos statyba – daugiau nei 30 metų Vakarų regione vykdome naujų komercinių bei gyvenamųjų namų statybą. Taip pat atliekame rekonstrukcijos, renovacijos, vidaus apdailos bei įrengimo darbus. Didelį dėmesį skiriame naujų technologijų ir medžiagų įsisavinimui, esme moderni ir veržli įmonė, kurią vienija darniai dirbantys, ilgametę patirtį turintys specialistai, todėl darbus atliekame kokybiškai ir laiku.
Į savo komandą kviečiame STATINIO STATYBOS VADOVĄ (-Ę).
- Kolektyvą, kuriuo galima pasitikėti, nes vyrauja tokios vertybės kaip atsakingumas, pareigingumas ir žodžio laikymasis.
- Bendradarbiaujantį požiūrį, nes komunikuojame atvirai, tiesiai, nesidairome atgal, o žiūrime tik į priekį.
- Galimybę tobulėti ir augti kartu su kompanija: kiekvieną savaitę skiriame laiko iššūkius keliančių situacijų analizei, ieškome geriausio sprendimo. Taip pat kartą į ketvirtį dalyvaujame išoriniuose mokymuose.
- Dinamiškus, unikalius ir kūrybiškus projektus.
- Įmonės automobilį, modernų biurą bei patogias darbo priemones.
- Fiksuotą atlygį bei priedus, priklausančius nuo rezultatų - kiekvieną mėnesį aptarsime Jūsų užsibrėžtus ir pasiektus tikslus. Esant geriems rezultatams, skiriamas 5% atlyginimo dydžio bonusas, esant puikiems rezultatams, mokamas 10% bonusas.
- Skiriamą metinį bonusą, kuris priklauso nuo įmonės rezultatų bei mėnesinių bonusų vidurkio.
- Statybos darbų planavimą, organizavimą bei grafiko laikymąsi statybos aikštelėje.
- Atliekamų darbų kokybės kontrolę.
- Subrangovų bei darbuotojų koordinavimą statybų aikštelėje.
- Statybinės dokumentacijos pildymą ir tvarkymą.
- Bendradarbiavimą su techniniais prižiūrėtojais.
- Dokumentacijos, susijusios su statybų vykdymu ir priežiūra, rengimą.
- Darbų saugos ir tvarkos statybos aikštelėje užtikrinimą.
- Turite aukštąjį inžinerinį išsilavinimą.
- Turite kvalifikacijos atestatą, suteikiantį teisę eiti ypatingojo statinio statybos vadovo pareigas.
- Išmanote statybos procesus: visada planuojate į priekį ir kruopščiai sekate darbų eigą.
- Turite sėkmingos analogiško darbo patirties bent 2 metus.
- Skaitote ir analizuojate projektus bei techninę dokumentaciją.
- Turite bazines kompiuterinio raštingumo žinias.
- Mokate greitai prisitaikyti prie naujovių bei kintančių darbinių aplinkybių.
- Greitai ir savarankiškai priimate sprendimus.
- Pareigingumas ir dėmesys kokybei – Jūsų įvaldytos savybės.
- Esate komandos žmogus: Jūsų laimėjimas – komandos laimėjimas!
UAB Klaipėdos statyba – daugiau nei 30 metų Vakarų regione vykdome naujų komercinių bei gyvenamųjų namų statybą. Taip pat atliekame rekonstrukcijos, renovacijos, vidaus apdailos bei įrengimo darbus. Didelį dėmesį skiriame naujų technologijų ir medžiagų įsisavinimui, esme moderni ir veržli įmonė, kurią vienija darniai dirbantys, ilgametę patirtį turintys specialistai, todėl darbus atliekame kokybiškai ir laiku.
Į komandą kviečiame PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS) ASISTENTĄ (-Ę) SU PERSPEKTYVA TAPTI PROJEKTŲ VADOVU (-E)!
- Įkvepiantį vadovą – savo srities profesionalą, pasiruošusį dalintis patirtimi ir supažindinti su darbo specifika.
- Bendradarbiaujantį ir priimantį kolektyvą, kuriame vertinamas atvirumas ir iniciatyvumas.
- Perspektyvą siekiant projektų vadovo (-ės) karjeros.
- Galimybę, nuosekliai dirbant bei mokantis, perimti ir savarankiškai valdyti projektus.
- Galimybę susipažinti su visais statybų projekto etapais ir projekto valdymo strategijomis.
- Nuolatinius vidinius bei išorinius mokymus.
- Ambicingus projektus ir saviraiškos galimybes.
- Sąžiningą atlygio sistemą – atsilyginame už iniciatyvumą, augančią kompetenciją ir rezultatus.
- Asistavimą projektų vadovui, atliekant visas reikiamas užduotis įgyvendinant statybų projektą: komunikacija su komanda ir klientais, susitikimų protokolavimas ir pan.
- Gautų pasiūlymų palyginimą ir sutarčių su subrangovais rengimą.
- Techninės dokumentacijos, kaupiamųjų darbų vykdymo ir darbų priėmimo aktų pildymą.
- Bendravimą su užsakovais ir rangovais, suderinant atliktų darbų dokumentaciją.
- Visokeriopą pagalbą vadovui visame statybų projekto valdymo procese.
- Domiesi statybų procesais ir ateityje matai save dirbant šiame sektoriuje.
- Turi išsilavinimą statybų, inžinerijos srityje.
- Darbo patirtis statybose – didelis privalumas!
- Turi bazines kompiuterinio raštingumo žinias ir nori jų gauti daug daugiau.
- Susikalbi anglų kalba.
- Efektyviai ir atsakingai planuoji savo laiką.
- Tavo požiūris – ko nemoku, išmoksiu, nėra nieko neįmanomo!
- Gebi nepasiduoti emocijoms ir sprendimus priimti vadovaujantis logika.
UAB Klaipėdos statyba – daugiau nei 30 metų Vakarų regione vykdome naujų komercinių bei gyvenamųjų namų statybą. Taip pat atliekame rekonstrukcijos, renovacijos, vidaus apdailos bei įrengimo darbus. Didelį dėmesį skiriame naujų technologijų ir medžiagų įsisavinimui, esme moderni ir veržli įmonė, kurią vienija darniai dirbantys, ilgametę patirtį turintys specialistai, todėl darbus atliekame kokybiškai ir laiku.
Į savo komandą kviečiame STATYBOS PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę).
- Kolektyvą, kuriuo galima pasitikėti, nes vyrauja tokios vertybės kaip atsakingumas, pareigingumas ir žodžio laikymasis.
- Bendradarbiaujantį požiūrį, nes komunikuojame atvirai, tiesiai, nesidairome atgal, o žiūrime tik į priekį.
- Galimybę tobulėti ir augti kartu su kompanija: kiekvieną savaitę skiriame laiko iššūkius keliančių situacijų analizei, ieškome geriausio sprendimo. Taip pat kartą į ketvirtį dalyvaujame išoriniuose mokymuose.
- Dinamiškus, unikalius ir kūrybiškus projektus.
- Įmonės automobilį, modernų biurą bei patogias darbo priemones.
- Fiksuotą atlygį bei priedus, priklausančius nuo rezultatų - kiekvieną mėnesį aptarsime Jūsų užsibrėžtus ir pasiektus tikslus. Esant geriems rezultatams, skiriamas 5% atlyginimo dydžio bonusas, esant puikiems rezultatams, mokamas 10% bonusas.
- Skiriamą metinį bonusą, kuris priklauso nuo įmonės rezultatų bei mėnesinių bonusų vidurkio.
- Koordinuoti projektinės ir techninės dokumentacijos ruošimą.
- Planuoti projektų etapus, darbus bei biudžetą, vėliau jų laikytis.
- Planuoti pirkimus ir juos įgyvendinti pagal sudarytą grafiką.
- Efektyviai paskirstyti objekto išteklius ir užtikrinti darbų įvykdymą.
- Atlikti subrangovų paiešką ir efektyviai koordinuoti jų darbus.
- Bendradarbiauti su užsakovų atstovais.
- Turite aukštąjį inžinerinį/statybos išsilavinimą.
- Turite sėkmingą bent 2 metų darbo patirtį statybos projektų vadovo (-ės) pozicijoje, valdant didelės vertės projektus.
- Išmanote statybos technologijas ir procesus.
- Skaitote ir analizuojate projektus bei techninę dokumentaciją.
- Gebate dirbti dinamiškoje aplinkoje ir savarankiškai spręsti problemas.
- Esate atsakinga, iniciatyvi, komandiška ir atvira naujovėms asmenybė.
- Turite bazines kompiuterinio raštingumo žinias.
- Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
Mūsų patikimas klientas – socialiai atsakinga, sėkmingai dirbanti, auganti tarptautinės prekybos įmonė, užsitarnavusi puikią reputaciją rinkoje ir subūrusi stiprią profesionalų komandą - šiuo metu ieško LOGISTIKOS VADYBININKO (-ės).
- Galimybę prisidėti prie sėkmingos veiklos, vykdomos tarptautiniu mastu.
- Gerą įmonės reputaciją rinkoje.
- Stiprią ir nuolat tobulėjančią komandą.
- Teisingą požiūrį į darbuotoją, darbo santykius ir puikią atmosferą.
- Galimybes įgyti unikalios patirties ir realizuoti save.
- Darbą Lietuvoje ir užsienyje (3 mėn. Klaipėdos ir 3 mėn. įmonės užsienio biure).
- Konkurencingą atlygį, atitinkantį Jūsų kompetencijas, ir papildomą atlygį už darbo laiką užsienyje.
- Visas sėkmingam darbui reikalingas priemones.
- Patogų apgyvendinimą, dienpinigius, galimybę naudotis įmonės automobiliu, būnant užsienyje.
- Darbas su agentais užsienio uostuose.
- Kreipimasis į uosto agentą, užsakant laivo įplaukimą, pateiktų tarifų pasiūlymo apdorojimas.
- Darbas su sąskaitomis faktūromis, išrašytomis po laivo išplaukimo, jų patikra ir visų patvirtinančių dokumentų gavimas.
- Įgulos keitimas, atsargų pristatymas, prireikus - bunkeriavimas.
- Inspekcijos užsakymas ir inspektorių samdymas.
- Krovinių lentelių tvarkymas, laivų pakrovimo ir iškrovimo uostuose stebėjimas, kiekio ir trūkumo sekimas.
- Aukštojo mokslo diplomas jūrų vadybos, uostų infrastruktūros, transporto vadybos, logistikos ar panašioje srityje.
- Analogiško darbo patirtis ne mažesnė nei 2 metai.
- Anglų ir rusų kalbų žinojimas bei aktyvus jų vartojimas žodžiu ir raštu.
- Mokėjimas gerai dirbti MS Excel.
- Vairuotojo pažymėjimas.
- Planavimo ir organizaciniai gebėjimai, atsakomybė, puikūs problemų sprendimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai.
ŠVYTURIO ARENA - universalus ir daugiafunkcinis sporto bei pramogų kompleksas Klaipėdoje, kuriame vyksta ne tik įvairių sporto šakų turnyrai, bet ir Lietuvos bei pasaulio žvaigždžių koncertai, spektaklių premjeros, parodos, mugės, privatūs įmonių ir įvairūs kiti renginiai.
PALANGOS KONCERTŲ SALĖ - ištisus metus kurorto centre veikiantis kultūros objektas su daugiafunkcine koncertų sale, tinkama įvairiems koncertams, festivaliams, TV projektams, teatro pasirodymams, konferencijoms bei kitiems renginiams organizuoti.
INFRASTRUKTŪRA LT - įmonių grupė, valdanti „Švyturio areną“ ir „Klaipėdos baseiną” Klaipėdoje, „Palangos koncertų salę” Palangoje, „Girstučio“ sporto kompleksą Kaune ir „Benedikto turgų“ Vilniuje.
Švyturio arenoje linksmai atšokamos vestuvės? Atsiranda amfiteatras su jaukia baro aplinka? Iš visos Lietuvos suvažiuoja personalistai į tarptautinę konferenciją? Po šventinių koncertų atskirose erdvėse vyksta privatūs vakarėliai? O visoms šioms idėjoms realizuotis padėjai Tu? Jei užkabino, kviečiame skaityti toliau. :)
- Padėsime „įeiti“ į mūsų verslo kontekstą ir papasakosime išsamiau apie NEkoncertinių renginių galimybes.
- Pajutus darbo specifiką bus galimybė pasiūlyti savo bonusinę sistemą. Norime, ilgalaikių santykių, todėl kaip lygiaverčiai partneriai sėsime prie derybų stalo.
- Iš tiesioginio vadovo jausi kolegišką paramą, palaikymą ir taktišką bendravimo stilių.
- Tavo visi šeimos nariai turės nemokamą galimybę lankytis Švyturio arenos, Palangos koncertų salės renginiuose, bei stiprinti sveikatą „Klaipėdos baseine“.
- Stebėti ir analizuoti renginių rinkos realybę ir „gaudyti“ naujas galimybes.
- Žinoti erdvių, į kurias turėsi pritraukti renginius, transformacijos variantus (talpiname nuo 100 iki 3000 dalyvių skirtingose erdvėse).
- Kurti renginių tinklelį NEkoncertiniams renginiams “Švyturio arenai“ ir „Palangos koncertų salei“ (uždari privatūs arba atviri, bet tiksliniai renginiai: konferencijos, įmonių ar asmeninės šventės, seminarai, mokymai, mugės, prezentacijos ir pan.).
- Galvoti patrauklius ir originalius pasiūlymus ir juos reprezentuoti renginių rinkos dalyviams (konferencijų, mokymų, seminarų, privačių renginių, verslo ar festivalių organizatoriams, o tai pat valstybinėms įmonėms, asociacijoms, teatrams, politinėms organizacijoms ir kt. grupėms).
- Tikslingai ir nuosekliai ieškoti naujų partnerysčių (pvz. stebėti valstybės ar kitų šaltinių finansuojamus projektus, ieškoti sąlyčio taškų tarp skirtingų verslų bei Klaipėdos, Palangos miestų interesų).
- Periodiškai pateikti veiklos ataskaitas, kuriose atsispindėtų praeities analizė ir nauji pasiūlymai.
- Vertini klasikinius ir tradicinius sprendimus, tačiau jauti, jog turi daugiau originalių idėjų, nei aplinkiniai.
- Mėgsti „eiti į skirtingus žmones“ su paslauga, kuri turi aukštos kokybės ženklą.
- Tiki, jog geriausi sprendimai – tai ne kompromisai, o išieškojimas varianto, kuris 100% patenkina visų pusių interesus.
- Vertini kolegas, kurie supranta, jog susirinko į darbą kurti vertę ir siekti rezultatų, o tuo pačiu „pasėti“ gerą vaibą ir motyvuojančią nuotaiką.
- Mėgsti ir turi galimybę „laisvai judėti“. Keletą dienų per mėnesį turėsi lankyti klientus skirtinguose miestuose (vairuoji nuosavą mašiną už kurios panaudą bus atsiskaityta).
- Mums svarbu ne „atsėdėtos valandos“, o valandos, per kurias spėji ir su kolegomis pabendrauti, ir darbus nuveikti.
Esame sparčiai auganti transporto įmonė, siekianti tapti rinkos lydere pagal teikiamų paslaugų kokybę sausumos pervežimo versle. Vertiname lojalumą ir atsidavimą darbui. Šiuo metu ieškome žmogaus, turinčio darbo patirties logistikos procesų organizavime. Prie savo komandos kviečiame prisijungti TRANSPORTO VADOVĄ (-Ę)!
- Darbą patikimoje ir profesionalioje kompanijoje, kurioje darbuojasi net 176 darbuotojai.
- Sąžiningą motyvacinę atlygio sistemą.
- Atvirą, betarpišką komunikaciją, greitai priimamus sprendimus.
- Išskirtinę galimybę ugdyti profesinius ir lyderystės gebėjimus: dirbant komandoje, vadovaujant darbuotojams ir įgyvendinant iškeltus tikslus.
- Naujų klientų paiešką bei bendravimą su esamais klientais.
- Savo pavaldume turėsite 6-ių vadybininkų komandą bei kuruosite 60 vilkikų.
- Bendravimą bei problemų sprendimą, susijusį su pervežamais kroviniais.
- Savalaikės bei išsamios informacijos apie pervežimą suteikimą klientui.
- Kokybės rodiklių užtikrinimą - komandos iškeltų KPI's sekimą, darbo efektyvumo užtikrinimą.
- Nenutrūkstamą bei sklandų nuosavo transporto judėjimą.
- Turite vadovavimo patirties organizuojant sausumos kelių transporto pervežimus.
- Kalbate anglų bei rusų kalbomis.
- Esate tas, kuris prisiima atsakomybę bei turi ryžto rasti optimalius sprendimus ir juos įgyvendinti.
- Pasižymite strateginiu mąstymu, orientacija į rezultatą.
- Gebate dirbti dinamiškoje aplinkoje bei sutelkti komandą siekti užsibrėžtų tikslų.
Esame UAB "Technikos uostas", oficialus, pasaulyje žinomų vardų - BOBCAT, TRILO, BRIELMAIER, SOOSAN, atstovas Lietuvoje. Teikiame technikos pardavimų bei ilgalaikės nuomos sprendimus, pritaikytus statybos, žemės ūkio, pramonės ir viešajame sektoriuje veikiančioms įmonėms bei privatiems klientams. Auginame savo komandą (laukiame prisijungiant net 5 žmonių skirtinguose miestuose bei pozicijose). Gal vienas iš jų būsi TU?
Pradedi savo karjerą mechanikos srityje? Nebus geresnių sąlygų nei pas mus!
- Tavęs lauktų ramus, pozityvus ir kalbantis tik apie esmę įmonės vadovas.
- Turėtum mentorių, kuris nuosekliai Tave įvestų į darbo specifiką.
- Kadangi esame oficialūs atstovai, turėtumei ir kelionių į užsienį pas gamintojus, jog galėtum įgyti sertifikatus.
- Įmonė dosniai dalinasi, net ir besimokantiems specialistams yra išmokamos ketvirtinės premijos.
- Mėnesinio atlygio bonusai taip pat yra aiškiai skaičiuojami.
- Darbo pobūdis – nenuobodus, nes keičiasi darbo lokacija, priklausomai, kur būsi iškviestas.
- Mūsų komandoje labai maža kaita, matyt todėl jog, dirbantys mato privalumų.
- Kol būsi pasiruošęs savarankiškam darbui, kartu su kolega važiuosi į dirbtuves ir klientų objektus atlikti techninį aptarnavimą ir šalinti gedimų.
- Technikos periodinėms techninėms apžiūroms paruošimas ir atlikimas.
- Technikos registracija atitinkamuose valstybės institucijose.
- Naujos technikos paruošimas eksploatavimui.
- Turėtum techninės pakraipos išsilavinimą, ar būtumei paskutinio kurso studentas.
- Mylėtum techniką taip, kad net Tavo antroji pusė pavydėtų.
- Būtum tvarkingas ir kruopštus ne tik dirbant prie technikos, bet ir pildant reikalingą dokumentaciją.
- Skaitytum techninę dokumentaciją anglų kalba.
- Tau patiktų dirbti ramioje, o tuo pačiu ir ambicingoje komandoje.
Mūsų klientė - viena didžiausių reklamos agentūrų Lietuvoje, kurių pagrindinė veikla susijusi su pirkėjo rinkodara, prekių priežiūra lentynose (merchandising) ir reklamos akcijų paslaugomis. Ilgametė patirtis Baltijos šalių rinkose bei kvalifikuotų savo srities žinovų komanda užtikrina tik aukščiausios kokybės paslaugas savo klientams.
- Darbą su pasauliniais prekių ženklais ir ambicingais projektais.
- Profesionalią, draugišką ir palaikančią kolegų bendruomenę, kurie mielai dalinasi žiniomis ir patirtimi.
- Lankstų darbo grafiką.
- Papildomą sveikatos draudimą pagal įmonės lojalumo programą - galimybes gauti gydymo paslaugas pas aukščiausios kvalifikacijos privačius gydytojus, naudotis sveikatinimo ir sporto paslaugomis. Taip pat draudimą nuo nelaimingų atsitikimų 24/7 Lietuvoje ir užsienyje.
- Šiltą dėmesį ir nuoširdžius sveikinimus bei dovanas asmeninių ir tradicinių švenčių proga.
- Šiuolaikinį ofisą ir visas būtinas darbo priemones tiek darbui ofise, tiek darbui iš namų.
- Tarnybinį automobilį, kurį galėsite naudoti asmeniniams tikslams.
- Papildomą motyvaciją už gerus rezultatus.
- Vilniaus regiono prekybos rezultatų vykdymas ir kontrolė.
- Ilgalaikių ir sėkmingų santykių su esamais klientais palaikymas ir vystymas regione.
- Prekybos tikslų komandai kėlimas, planavimas ir įgyvendinimas.
- Efektyvus komandos valdymas bei motyvavimas.
- Konkurencinės rinkos stebėjimas ir analizė.
- Prekybos vietų vizitavimas ir komandos veiklos koordinavimas.
- Esi profesionalas prekybos srityje bei gerai išmanai mažmeninės prekybos niuansus.
- Turi vadovaujančios patirties komandai.
- Gebi valdyti didelį kiekį informacijos bei susidėlioti prioritetus.
- Esi "skaičių žmogus”, moki analizuoti rezultatus bei teikti įžvalgas rezultatų gerinimui.
- Turi lyderio savybių - moki "uždegti" komandą siekti bendrų tikslų savo pavyzdžiu.
- Esi iniciatyvus, novatoriškas, bei analitiškas žmogus.
TECH4S, per savo 12 veiklos metų, tapo sunkiosios technikos detalių ir remonto eksperte ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje (95% sudaro importas ir 50% - eksportas).
Parduodame naujas ir naudotas dalis šiai technikai: traktoriams, javų kombainams, teleskopiniams krautuvams, ekskavatoriams, buldozeriams ir kitai žemės ūkio, miško, statybinei ir industrinei technikai. Taip pat turime didžiausią, sunkiosios technikos variklių bei dalių pasirinkimą Lietuvoje ir esame vieninteliai atstovai Lietuvoje pirmųjų pasaulyje elektrinių, ekologiškų, nulinės emisijos mini krautuvų.
ŠVYTURIO ARENA - universalus ir daugiafunkcinis sporto bei pramogų kompleksas Klaipėdoje, kuriame vyksta ne tik įvairių sporto šakų turnyrai, bet ir Lietuvos bei pasaulio žvaigždžių koncertai, spektaklių premjeros, parodos, mugės, privatūs įmonių ir įvairūs kiti renginiai.
PALANGOS KONCERTŲ SALĖ - ištisus metus kurorto centre veikiantis kultūros objektas su daugiafunkcine koncertų sale, tinkama įvairiems koncertams, festivaliams, TV projektams, teatro pasirodymams, konferencijoms bei kitiems renginiams organizuoti.
Kviečiame į savo komandą KOMUNIKACIJOS vadybininką (-ę). Prisijunk prie mūsų, ir leiskimės į nuotykius – pažadame, taip įdomu kaip pas mus – niekur kitur nebus:).
- Ieškome ambicijos, drąsos, atkaklumo, kūrybinio polėkio, originalumo ir tikslingumo. Jei manai, kad šios savybės gyvena Tavyje, nedvejok, kandidatuok! Mes padėsime Tau visapusiškai atsiskleisti.
- Priimti ir apsvarstyti visas Tavo idėjas. Norą imtis papildomų projektų labai skatiname ir vertiname papildomais finansinias priedais.
- Iš tiesioginės rinkodaros vadovės jausi kolegišką paramą, palaikymą ir taktišką bendravimo stilių.
- Visi Tavo šeimos nariai turės nemokamą galimybę lankytis Švyturio arenos ir Palangos koncertų salės renginiuose bei stiprinti sveikatą „Klaipėdos baseine“.
- Jei esi operatyvus (-i) ir greitas (-a) savo darbuose, bus galimybė darbą derinti su kita savo veikla.
- Mums svarbu ne „atsėdėtos valandos“, o valandos, per kurias spėji ir su kolegomis pabendrauti, ir darbus nuveikti.
- Tiki, jog tikslingas, gyvas ir organiškas marketingas parduoda.
- Sugebi tradicinę mintį apversti kitu kampu ir pateikti įtikinančia žinute.
- Jauti, jog natūraliai įsiliesi į renginių gyvenimą – dauguma renginių reikės aplankyti, kad “pagautomis” akimirkomis galėtumei pasidalinti.
- Gebi pats (-i) planuotis savo darbo laiką.
- Mėgsti „laisvai judėti“, nes pagal poreikį turėsi lankytis skirtingose objektuose.
- Vairuoji nuosavą automobilį (panaudos sutartis ir kompensacija kurui).
1. Komunikacija (50%):
- Būsi atsakingas už socialinius tinklus (Palangos koncertų salė ir Švyturio Arena).
- Informuosi mūsų auditoriją apie vykstančius renginius (per metus turime apie 200 renginių per abu objektus).
- Kalbinsi atlikėjus ir atliksi “gyvus” reportažus.
- Bendrausi su renginių organizatoriais ir rinksi informaciją apie renginius, kad sudomintum lankytojus.
- Rūpinsiesi, jog apie repertuarus sužinotų kuo daugiau žmonių.
- Tvarkingai archyvuosi visą komunikacijai naudojamą medžiagą.
2. Konkretūs projektai (50%):
- Įgyvendinsi rinkodaros projektus, tikslu išviešinti mūsų parduodamas paslaugas: švenčių erdvės, klubas, reklamos paslaugos ir žinoma renginiai. Kursi tekstus, banerius ir juos viešinsi soc. medijoje / grupėse perkant reklamą.
- Prisidėsi įgyvendinant 2-3 mūsų pačių organizuojamus renginius, socialinius projektus.
- Siūlysi idėjas, kaip mums būti įdomesniems lankytojams, prisidėsi prie parodų įgyvendinimo fojė.
Norime susipažinti su Tavimi, parašyk mums (ginte@atranka360.lt):
- Kokios turi patirties administruojant soc. tinklus?
- Kur Tavo stiprybės? Kas lengvai pavyktų?
- Kokiose srityse Tau reikėtų patobulėti ir papildomai pasimokinti?
FEPS - tai plačia patirtimi pasižyminti įmonė, veikianti daugiau nei 25 metus ir teikianti techninės infrastruktūros bei paslaugų sprendimus. Turime labai platų paslaugų spektrą - nuo technikos tiekimo iki laikinų stovyklų ir infrastruktūrų statymo.
FEPS sėkmė grindžiama ilgalaikiu pasitikėjimo santykiu su klientais. Mes laikomės aukštų etikos standartų ir įsipareigojame teikti greitas, saugias ir inovatyvias paslaugas. Mes prisiimame atsakomybę už savo įmonę, komandą ir darbuotojus, siekdami sąžiningumo ir aukštos kokybės sprendimų. Kviečiame prie mūsų komandos prisijungti profesionalų ir patyrusį PROJEKTO VADOVĄ (Ę).
- Ambicingus ir didelio masto projektus, kuriuose galėsite ne tik visapusiškai tobulėti, bet ir prisidėti prie Lietuvos valstybės saugumo stiprinimo.
- Profesionalių ir bendradarbiaujančių kolegų bei vadovų palaikymą.
- Jūsų turimą kompetenciją ir patirtį atitinkantį atlyginimą.
- Kelionės į/iš darbo kompensavimą.
- Statybos darbų koordinavimą.
- Rangovo atstovavimą visais techniniais, organizaciniais ir administraciniais klausimais.
- Kontaktavimą su užsakovu viso projekto įgyvendinimo metu, įskaitant projektavimo kūrimo laikotarpį.
- Vadovavimą komandai ir projekto komandos vidinių procesų valdymą.
- Subrangovų įsipareigojimų kontrolę.
- Grafiko ir biudžeto kontrolę.
- Projekto perdavimo užsakovui ir vietos valdžios institucijoms procedūrų koordinavimą.
- Esate įgijęs aukštąjį inžinerinį arba statybų krypties išsilavinimą.
- Turite statybos vadovo kvalifikacijos atestatą.
- Turinte bent 10 metų projektų valdymo patirtį statybos įmonėje.
- Galite pasigirti sėkminga statybos projektų valdymo patirtimi, kaip komandos vadovas.
- Turite geras anglų kalbos žinias (raštu ir žodžiu).
FEPS - tai plačia patirtimi pasižyminti įmonė, veikianti daugiau nei 25 metus ir teikianti techninės infrastruktūros bei paslaugų sprendimus. Turime labai platų paslaugų spektrą - nuo technikos tiekimo iki laikinų stovyklų ir infrastruktūrų statymo.
FEPS sėkmė grindžiama ilgalaikiu pasitikėjimo santykiu su klientais. Mes laikomės aukštų etikos standartų ir įsipareigojame teikti greitas, saugias ir inovatyvias paslaugas. Mes prisiimame atsakomybę už savo įmonę, komandą ir darbuotojus, siekdami sąžiningumo ir aukštos kokybės sprendimų. Šiuo metu prie savo profesionalios komandos kviečiame prisijungti STATYBOS VADOVO ASISTENTĄ (-Ę).
- Prisidėti prie ambicingų ir didelio mąsto projektų, kuriuose galėsite ne tik visapusiškai tobulėti, bet ir prisidėsite prie Lietuvos valstybės saugumo stiprinimo.
- Galimybę mokytis iš savo srities profesionalų.
- Profesionalių ir bendradarbiaujančių kolegų bei vadovų palaikymą.
- Kelionės į/iš darbo kompensavimą (projekto vieta Rukloje).
- Darbų planavimą pagal statybos vadovo duotas užduotis.
- Pagalba statybos vadovui pildant techninę dokumentaciją.
- Ataskaitų ruošimas bei pildymą.
- Elektroninių statybos žurnalų pildymą.
- Kitus statybos vadovo priskirtus darbus.
- Esate įgijęs aukštąjį inžinerinį išsilavinimą arba esate paskutinių kursų studentas.
- Išmanote statybos technologinius procesus.
- Turite gerus kompiuterinius įgūdžius (MS Office paketas).
- Turite geras anglų kalbos žinias (raštu ir žodžiu)
- Esate atsakingas ir savarankiškas, pasižymite greita orientacija ir iniciatyvumu.
- Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
FEPS - tai plačia patirtimi pasižyminti įmonė, veikianti daugiau nei 25 metus ir teikianti techninės infrastruktūros bei paslaugų sprendimus. Turime labai platų paslaugų spektrą - nuo technikos tiekimo iki laikinų stovyklų ir infrastruktūrų statymo.
FEPS sėkmė grindžiama ilgalaikiu pasitikėjimo santykiu su klientais. Mes laikomės aukštų etikos standartų ir įsipareigojame teikti greitas, saugias ir inovatyvias paslaugas. Mes prisiimame atsakomybę už savo įmonę, komandą ir darbuotojus, siekdami sąžiningumo ir aukštos kokybės sprendimų. Šiuo metu prie savo ambicingos ir profesionalios komandos kviečiame prisijungti BENDRASTATYBINĖS DALIES KOKYBĖS KONTROLĖS VADOVAS (-Ę).
- Ambicingus ir didelio masto projektus, kuriuose galėsite ne tik visapusiškai tobulėti, bet ir prisidėti prie Lietuvos valstybės saugumo stiprinimo.
- Profesionalių ir bendradarbiaujančių kolegų bei vadovų palaikymą.
- Jūsų turimą kompetenciją ir patirtį atitinkantį atlyginimą.
- Kelionės į/iš darbo kompensavimą (projekto vieta Rukloje).
- Subrangovų naudojamų statybos produktų bei įrenginių kokybės, nurodytos atitikties dokumentuose reikalavimų atitiktį statinio projekto techninėse specifikacijose nurodytiems
reikalavimams.
- Užtikrinsite savalaikį subrangovų išpildomosios dokumentacijos (ESDŽ, išpildomosios kontrolinės nuotraukos) atlikimą bei reikalingų ataskaitų pateikimą.
- Bendradarbiavimą su darbų vadovu, kokybės komanda ir atliekamų statinio konstrukcijų darbų kokybės patikrą.
- Subrangovų atliekamų statybos darbų normatyvinę kokybę, jų atlikimo pagal darbų technologiją nuoseklumą, darbų kokybės kontrolės (inspekcijų, patikrų, bandymų) dokumentų pateikimą ir koordinavimą, jų suderinimą su subrangovais ir užsakovu.
- Prižiūrėsite ir tikrinsite projektinę dokumentaciją, susijusią su statinio konstrukcijų dalimi, kontroliuosite visų statinio projekto pakeitimų atlikimą nustatyta tvarka.
- Esate įgijęs aukštąjį inžinerinį arba statybų krypties išsilavinimą.
- Gebate skaityti, analizuoti projektus bei techninę dokumentaciją.
- Turite ne mažesnę nei 2 metų analogiško darbo patirtį.
- Jeigu turite ypatingo statinio statybos vadovo atestatą – tai laikytume privalumu.
- Turite geras anglų kalbos žinias (raštu ir žodžiu).
Mūsų klientė - patirtimi pasižyminti įmonė, savo veiklą vykdanti daugiau nei kelis dešimtmečius bei teikianti techninės infrastruktūros ir paslaugų sprendimus. Specializuojamės netradicinių statybos projektų įgyvendinime visame pasaulyje. Turime platų paslaugų spektrą - nuo technikos tiekimo iki laikinų stovyklų ir infrastruktūrų statymo. Šiuo metu prie savo profesionalios komandos kviečiame prisijungti patyrusį bendrastatybinių darbų VYR. INŽINIERIŲ (-Ę).
- Ambicingus ir didelio masto projektus, kuriuose galėsite ne tik visapusiškai tobulėti, bet ir prisidėti prie Lietuvos valstybės saugumo stiprinimo.
- Profesionalių ir bendradarbiaujančių kolegų bei vadovų palaikymą.
- Jūsų turimą kompetenciją ir patirtį atitinkantį atlyginimą.
- Kelionės į/iš darbo kompensavimą (projekto vieta Rukloje).
- Pagalbą statybos vadovui prižiūrėti ir koordinuoti subrangovų atliekamus darbus tokius kaip: statybvietės paruošimas ir žemės darbai, drenažo, dangų, inžineriniai tinklų, pamatų, konstrukcijų įrengimo darbai, vidaus ir lauko apdailos darbai.
- Darbą statybos įgyvendinimo komandoje ir savo srities statybų koordinavimą.
- Bendradarbiavimą su statybos vadovu ir kokybės kontrolės vadovų komanda, pateikiant darbų dalių patikrinimą ir priėmimą techninei priežiūrai.
- Esate įgijęs aukštąjį inžinerinį išsilavinimą arba statybų krypties išsilavinimą.
- Turite ne mažiau nei 5 metus patirties statybos darbų koordinavimo ir priežiūros ar inžinerinėse pareigose arba techninės kontrolės, techninės priežiūros srityje.
- Turite kvalifikacijos atestatą, suteikiantį teisę eiti ypatingo statinio statybos vadovo pareigas.
- Gebate skaityti, analizuoti projektinę medžiagą ir techninę dokumentaciją.
- Turite geras anglų kalbos žinias (raštu ir žodžiu).
Prisijunk prie "Unomeda" komandos!
Sveiki visi, trokštantys išbandyti save rinkodaroje!
Kas mes esame:
"Unomeda" yra klinika, kurios aukščiausia vertybė yra profesionalumas ir atsakomybė klientams. Teikiame aukštos kokybės medicinos specialistų paslaugas ir nuolat siekiame klientų gerovės. Mūsų kultūra grindžiama klientų patirties kūrimu ir nuolatine pažanga.
Pas mus rasite ne tik įdomų ir iššūkių kupiną darbą, bet ir aplinką, kurioje bus skatinamas Tavo potencialas ir talentai. Mūsų vadovai yra supratingi ir linkę palaikyti savo komandą, o visa bendruomenė dirba kartu, siekdama aukščiausių standartų ir klientų pasitenkinimo. Tai puiki vieta tobulėti, kurti ir įgyvendinti savo idėjas.
- Didinsi mūsų klinikos žinomumą (internetinė svetainė, socialiniai tinklai ir pan.).
- Būsi atsakingas už skaitmeninių kanalų valdymą, analizavimą ir atitinkamų sprendimų priėmimą.
- Sieksi, kad mūsų komunikacijos planai būtų įtaigūs ir rezultatyvūs.
- Bendrausi su specialistais ir agentūromis (programuotojais, SEO specialistais, dizaineriais ir kt.).
- Organizuosi, bendradarbiaujant su pardavimų komanda, marketingines akcijas ir pasiūlymų rengimą.
- Stebėsi medicinos paslaugų rinką, analizuosi, ieškosi sprendimų.
- Organizuosi vidinius ir išorinius renginius.
- Turėtum aukštąjį išsilavinimą (pageidautina rinkodaros / marketingo srityje) arba būtum baigęs papildomus mokymus šioje srityje.
- Turėtum patirties rinkodaros srityje (nors minimalios).
- Degtum noru auginti mūsų klinikas ir turėtum ambicijų augti kaip profesionalas.
- Įgyvendintum darbus nuo idėjos iki rezultato.
- Išmanytum, kaip dirbti su skaitmeninės rinkodaros įrankiais.
- Sugebėtum mintis paversti įtikinamu ir sklandžiu tekstu.
- Diplomatiškai argumentuotum savo poziciją.
- Sklandžiai kalbėtum ir rašytum anglų kalba.
Our client is a trusted and versatile corporate management firm that specializes in helping businesses navigate the complex landscape of international jurisdictions. Our comprehensive suite of services encompasses a wide range of critical areas, including establishment, management, legal administration, and financial strategies.
Our client boasts a remarkable and lengthy history, spanning back to XIX century. What truly distinguishes this company is its distinctive position in the industry. With over 90% of its products manufactured internally, the company has achieved a remarkable level of self-reliance. Its state-of-the-art production facilities, founded in Lithuania in 1998, allow for stringent quality control and a dedicated focus on the authenticity and craftsmanship of its offerings.
We are – Norwegian company with subsidiaries delivering electrical installation material, LED lighting and accessories. Having our own factories enables us to manage our entire value chain from product development to commercial sales and ensures that our customers can rely on our products.
In Lithuania, the company has the centre for sales and distribution of DIY and Semi-professional products for Scandinavia and Europe markets. Also, in 2021 new production line - Glob-El - was launched in FEZ industrial zone in Klaipeda and ensure us offering OEM and ODM manufacturing services on a global scale.
Currently we are looking for passionate, proactive, and open for a new challenges E-COMMERCE MANAGER to join our team.
VELUX Commercial is a new division in the VELUX Group which operates as one unified company with more than 1,200 employees working in sales, production, and support functions in 13 different countries. We offer support to construction professionals throughout the construction process, from specification to delivery and maintenance of daylighting and ventilation solutions for industrial, commercial, and public buildings.
VELUX Commercial in Klaipeda is looking for a CONFIGURATION & ORDER SPECIALIST.
Join us and become a part of the VELUX team!
We open a world of opportunities for those who have the skills and courage to seize them.
In addition, you will need to:
To succeed in this role, it is important that you are motivated by working with processes, focus on day-to-day operations, have a structured way of working with high attention to detail.
Important thing is that you have an open minded and optimistic mindset, and can create good relationships with your colleagues and business partners.
In addition, you have:
Mes įsikūrę žaliųjų pušynų, smėlio kopų ir Baltijos jūros draugijoje, pasitelkę savo žinias, patirtį ir energiją, siekiame rūpintis mūsų sanatorijos Gradiali svečių poilsiu ir sveikata. Čia jų laukia jauki aplinka, komfortiški kambariai, modernus reabilitacijos centras, virš 100 sveikatinimo ir grožio procedūrų, profesionalus ir kompetentingas personalas, restoranas su aukščiausia terasa visoje Palangoje ir dar daugiau!
Pats didžiausias mūsų, sanatorijos Gradiali, turtas – mūsų darbuotojai, su kuriais esame atviri, sąžiningi, puoselėjame lojalumą ir komandiškai siekiame išsikeltų tikslų ir laimėjimų.
Šiuo metu augame ir prie savo draugiškos, profesionalios komandos kviečiame prisijungti naują kolegą – KAŠTŲ ANALITIKĄ!
UAB „Theca Furniture“ yra bendrovės „Actona Group“ dalis. Veikiantys gamybos padaliniai yra įsteigti dviejose gamyklose Lietuvoje (Kaune ir Alytuje), kuriose kas savaitę pagaminama daugiau nei 3500 minkštų baldų - sofų ir kėdžių.
„Actona Group“ yra globali kompanija, tiekianti modernius baldus pirmaujantiems baldų mažmenininkams visame pasaulyje. Mūsų sėkmingų įmonių grupėje Danijoje, Kinijoje, Lietuvoje, Ukrainoje ir Lenkijoje iš viso dirba 3400 atsidavusių darbuotojų.
Kviečiame Tave prisijungti prie mūsų profesionalios, draugiškos, jaunatviškos komandos ir unikalaus, tarptautinio pripažinimo sulaukusio virtualios realybės projekto „Angelų takais“. Tai pirmasis virtualios realybės filmas, sulaukęs tokios stebėtinos sėkmės. Ir mūsų projekto dėka – jis keliauja pas žiūrovus tiesiai į jų miestelius, mokyklas ir pasiekė jau daugiau nei 275.000 žiūrovų.
Virtualios realybės filmas „Angelų takais“, pristato nepaprastą kelionę į menininko M. K. Čiurlionio kūrybinį pasaulį. Tai žvilgsnis pro VR akinius į įspūdingus menininko kūrinius. Ši kelionė leidžia pasinerti į meno ir technologijų pasaulį. Tai įvykis, kuris keičia pasaulėžiūrą ir kviečia patirti meną nauju, inovatyviu būdu.
Tai, ką mes darome – mūsų aistra! Augame, turime ambicingų tikslų ir kviečiame naują komandos narį – Skaitmeninės rinkodaros vadovą (-ę) - užsikrėsti ta aistra ir kartu vystyti šį unikalų projektą!
Cargo 4S įmonė užsiima logistikos sprendimais, savo klientams dažnai atstodama visą logistikos skyrių. Turėdami daugiau nei dešimtmetį patirties, aistros tam, ką darome, ir išskirtinę verslo filosofiją, dirbame mūsų klientų labui, darome viską, kad pasiūlytume jiems neprilygstamą patirtį. Cargo 4S kompanijos vardas atsirado neseniai, tačiau mūsų veiklos logistikoje šaknys yra gilios: išgryninus ir atskyrus veiklas, įsteigta nauja bendrovė su ilgametę patirtį logistikos srityje turinčiais profesionalais, kurie yra pasiruošę savo veiklos rezultatais bei žiniomis dalintis tiek su kolegomis, tiek su klientais.
Ambicijos yra kertinis mūsų sėkmės akmuo, todėl mes ieškome asmenybių, kurios nori augti, mėgsta iššūkius ir trokšta pokyčių. Būdami mūsų dinamiškos komandos dalimi, būsite tarptautinio sektoriaus priešakyje, kur kiekviena diena suteikia įdomių galimybių tobulėti ir realizuoti save. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti Klientų aptarnavimo vadybininką (-ę) (darbui su jūriniu transportu)!
- Galimybę augti ir save realizuoti, kuriant tarptautinius logistikos sprendimus.
- Esant poreikiui, galimybę dirbti iš namų (darbo grafikas nuo 8.00 iki 17.00 val).
- Įmonės rengiamas išvykas, į kurias kviečiame vykti kartu su šeimos nariais.
- Ambicingą 5 kolegų komandą, kuri padės susitvarkyti su iškylančiais iššūkiais.
- Derybas su jūrų transporto linijomis dėl frachtų kainų ir sąlygų.
- Greitą reagavimą į klientų užklausas, atsakymų pateikimą.
- Visapusišką rūpinimąsi klientais ir kompleksinių sprendimų paiešką.
- Užsakymų priežiūrą ir sklandaus jų vykdymo užtikrinimą.
- Rinkų tendencijų sekimą, įžvalgų teikimą.
- Mėgstate ir mokate operatyviai spręsti įvairias problemines situacijas.
- Esate atsakingas, turite gerus planavimo ir organizavimo įgūdžius.
- Lengvai bendraujate ir palaikote bendradarbiavimo santykius.
- Turite gerus anglų ir rusų kalbos įgūdžius.
- Sėkminga patirtis organizuojant jūrų krovinių gabenimą būtų didelis privalumas.
Safety that never stops
For over 80 years Holmbergs safety products and innovations are a crucial part of millions of child car seats, commercial passenger vehicles and specialty vehicles around the world.
We create and design safety technologies and innovations that save lives. Our fastening systems and safety solutions go into many of the world’s most trusted brands and carriers – making transportation safer for you and your loved ones.
Holmbergs Lithuania is one of the Group’s production plants in Europe. We focus on product assembly and sewing of safety systems for the worldwide market. Today we are a team of 83 employees and looking for passionate, experienced, and open for a new challenges QUALITY ASSURANCE MANAGER.
Esame įmonė WeaCos.com - kosmetikos ir maisto papildų atstovas Baltijos šalyse. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti charizmatišką, komunikabilų bei pozityvumu spinduliuojantį - produktų vystymo vadybininką (-ę)!
- Dideles mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes.
- Džiaugtis darbu profesionaliame, draugiškame, palaikančiame ir bendro tikslo siekiančiame kolektyve.
- Pagarbų požiūrį į darbuotoją - mes didžiuojamės puikiais santykiais kolektyve.
- Konkurencingą rinkoje atlyginimą ir priedus už gerus rezultatus.
- Automobilį.
- Įmonės prekinių ženklų (veido priežiūros kategorijoje) vystymą, strategijos realizaciją ir poreikio kūrimą.
- Komunikaciją su grožio parduotuvėmis, vaistinėmis ir el. prekybos taškais.
- Pardavimų skatinimą, akcijinių planų vykdymą ir inicijavimą.
- Bendradarbiavimą su esamais partneriais Lietuvoje ir Latvijoje bei naujų partnerių paiešką.
- Tiekėjų vizitavimą užsienyje bei partnerių vizitavimą Lietuvoje ir Latvijoje.
- Pardavimų, likučių analizę bei techninės informacijos įkėlimą.
- Puikiai kalbate anglų kalba, rusų kalbos mokėjimą laikytume privalumu.
- Esate azartiškas ir ieškote tokio darbo, kuriame galėsite užsidirbti.
- Esate pozityvus, lengvai ir laisvai bendraujate, logiškai ir nuosekliai išreiškiate savo mintis, bei gebate daryti įtaką kitam.
- Mėgstate dirbti su išskirtinėmis prekėmis.
- Siekiate aktyvaus darbo ir džiaugtumėtės galimybe keliauti, lankant klientus Lietuvoje (Latvijoje, Estijoje kelis kartus per metus).
Esame projektavimo, statybos rangos bei nekilnojamo turto vystymo įmonių grupė su patyrusia specialistų komanda - šioje srityje dirbame 15 metų. Atliekame visas paslaugas, susijusias su architektūra, urbanistika bei techninių projektų rengimu, statyba. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti PROJEKTAVIMO PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę). Įmonių grupė - UAB „Sunprojektai, UAB „Inžinerijos servisas“.
- Įdomų ir dinamišką darbą profesionalių kolegų komandoje.
- Stiprią, vieningą, kartu dirbančią komandą.
- Konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą ir priedus už gerus darbo rezultatus.
- Savirealizacijos ir tobulėjimo galimybes.
- Darbą nuotoliniu būdu iš namų, pagal poreikį apsilankant biure Klaipėdoje.
- Informacijos rengimą projektavimui ir komercinių pasiūlymų ruošimui.
-Užtikrinimą, kad rengiami projektai ir pasiūlymai atitiktų technines sąlygas, standartus, darbo ir gamybos saugos reikalavimus.
- Kartu su kitais įmonės darbuotojais analizuosite kliento poreikius, konsultuosite dėl sprendinių ir produktų pasirinkimo.
- Tikrinsite, ar parengti komerciniai pasiūlymai atitinka kliento užklausą, ar sukomplektuoti visi reikiami elementai.
- Bendravimą su reikiamomis institucijomis ir projektų derinimą, statybos leidimo gavimą.
- Turite architekto ir projektų vadovo atestatą.
- Galite pasigirti sėkminga darbo patirtimi panašioje pozicijoje.
- Pasižymite vadybiniais ir gerais laiko planavimo įgūdžiais.
- Sėkmingai bendradarbiaujate tiek su kolegomis, tiek su klientais.
- Esate atsakingas, pasižymite loginiu mąstymu ir gebate savarankiškai priimti sprendimus.
- Mokate dirbti AutoCAD ir ArchiCAD programomis.
Agrotreidas Group - esame ambicingi ir energingi! Didžiuojamės vos per 4 gyvavimo metus sukūrę verslo modelius net penkiose skirtingose industrijose – dirbame žemės ūkio, chemijos, logistikos ir maisto pramonės šakose. Šiandien siekiame tapti savo sričių lyderiais, išsiskiriančiais nepriekaištinga reputacija, inovatyvumu ir tvarios plėtros principais.
Kasdien ieškome naujų būdų, kaip pagerinti savo veiklos procesus. Pasitelkę įvairių sričių specialistus ir veiklą vykdydami skirtingose pasaulio šalyse, tikime, kad galime ne tik pateisinti klientų lūkesčius, bet ir prisidėti kurdami tvaresnį pasaulį.
Mūsų metinė apyvarta siekia 34 mln. eurų, o portalo VersloZinios.lt buvome išrinkti tarp TOP1000 didžiausių Lietuvos įmonių - užėmėme 482 vietą.
Plečiame savo komandą ir kviečiame prisijungti EKSPEDICIJOS VADYBININKĄ (-Ę).
Esame sparčiai auganti maisto gamybos įmonė, kuri specializuojasi aukštos kokybės maisto produktų gamyboje vietos ir tarptautinei rinkoms. Siekiame naudoti geriausios kokybės žaliavas, kad mūsų klientai gautų ne tik skanius, bet ir sveikus bei saugius produktus.
Darbuotojai yra svarbiausia „Rokiškio Mėsinės” vertybė, įmonės plėtros ir nuolatinio tobulėjimo garantas. Todėl kasmet, didėja eksportuojamos produkcijos apimtys, kurios rodo, kad “Rokiškio Mėsinė” ženklu pažymėta produkcija įvertinta ne tik Lietuvos, bet ir kitų šalių vartotojų.
Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti Gamybos direktorių (-ę) kuris (-i) bus atsakingas (-a) už mėsos gaminių ir šviežios mėsos gamybos valdymą ir plėtrą
- Lankstų įmonės požiūrį ir laisvę įgyvendinti savo idėjas, valdysite ir plėtosite vieną iš sparčiausiai augančių mėsos gaminių gamyklų Lietuvoje.
- Erdvę savirealizacijai – mums reikia puikaus specialisto ir mes norime išklausyti Jūsų nuomonę.
- Supratingą vadovą ir palaikančią darbo aplinką, kurioje vyrauja profesionalus požiūris į darbo santykius.
- Konkurencingą, atitinkantį Jūsų patirtį atlyginimą.
- Geras darbo sąlygas ir visas rezultatyviam darbui reikalingas priemones. Atvykstantiems iš kitų miestų - pagalbą su būsto nuoma ir kuro kompensavimu.
1. Gamybos valdymas:
- Prižiūrėsite kasdienę mėsos perdirbimo gamyklos veiklą, kad užtikrintumėte produkcijos kokybę, užsakymų klientams vykdymą ir efektyvumą.
- Analizuosite ir planuosite gamybos tobulinimo iniciatyvas, planuosite ir įgyvendinsite gamybos plėtros iniciatyvas.
2. Maisto sauga ir kokybės valdymas:
- Tobulinsite maisto saugos ir kokybės valdymo sistemą ir ja vadovausitės, kad užtikrintumėte aukštos kokybės produktų, atitinkančių arba viršijančių pramonės standartus ir klientų lūkesčius, gamybą.
3. Biudžeto valdymas:
- Rengsite ir valdysite veiklos biudžetą, siekiant užtikrinti, kad būtų pasiekti įmonės finansiniai tikslai.
- Stebėsite veiklos išlaidas ir prireikus įgyvendinsite sąnaudų mažinimo priemones.
4. Vadovavimas komandai ir jos ugdymas:
- Vadovausite, motyvuosite ir ugdysite aukštos kvalifikacijos gamybos komandą.
- Puoselėsite teigiamą darbo aplinką, skatinančią nuolatinį tobulėjimą ir naujoves.
5. Strateginis planavimas:
- Dalyvausite strateginiame planavime kartu su vadovų komanda, kad veiklos tikslai būtų suderinti su bendra įmonės vizija.
- Nustatysite procesų tobulinimo ir veiklos efektyvumo didinimo galimybes.
- Esate vadovavęs gamybinei įmonei – Gamyklos vadovas (-ė) , Generalinis direktorius (-ė), Direktoriaus pavaduotojas (-a), Gamybos direktorius (-ė) ar pan.
- Išmanote maisto pramonės gamybos specifiką ar kitą sritį, kurios veikloje svarbūs ISO standartai.
- Gebate organizuoti ir tobulinti gamybinę veiklą.
- Esate aktyvus ir pozityvus lyderis, gebantis dirbti pagal šiuolaikinius vadybos standartus.
- Turite atsakingą požiūrį į kokybę, esate kryptinga ir atsakinga asmenybė.
- Esate atviras naujovėms ir norite nuolat tobulėti.
- Turite aukštąjį išsilavinimą.
- Suprantate ir galite susikalbėti anglų kalba.
UAB ,,FiniPro" - pagrindinė mūsų veiklos sritis - statybos darbai - naujų gyvenamųjų būstų statyba ir apdaila, orientuota į individualius klientų užsakymus. Siūlome statybos paslaugas ,,nuo pamatų iki rakto''. Naujiems projektams suvaldyti į savo komandą kviečiame STATYBOS VADOVĄ (-Ę)!
- Galimybę dirbti tiek su remonto, renovaciniais objektais, tiek su nauja statyba.
- Šiltą santykį su įmonės vadovais, galimybę tiesiogiai spręsti bet kokius klausimus (jokios hierarchinės sistemos).
- Nedidelį ir draugišką kolektyvą.
- Ilgametę patirtį statybos objektų valdyme (kuria noriai dalinsimės su Jumis).
- Lankstų požiūrį į asmeninių reikalų ir darbo derinimą.
- Aiškią ir sėkmingai veikiančią motyvacinę sistemą (numatyti procentai nuo objekto pelno).
- Priskirto objekto statybos darbų planavimą ir organizavimą.
- Nuolatinį bendravimą su subrangovais, jų vykdomų darbų koordinavimą ir kontrolę.
- Projekto biudžeto sekimą, kontroliavimą, terminų valdymą.
- Sąskaitų tvarkymą ir statybinės dokumentacijos pildymą.
- Darbų saugos ir atliekamų darbų kokybės užtikrinimą.
- Turite kvalifikacijos atestatus.
- Gerai išmanote statybos procesus, gebate skaityti, analizuoti projektus bei techninę dokumentaciją.
- Esate dirbęs statybos vadovo / projekto vadovo / darbų vadovo ar panašiose pareigose arba dirbate jų asistentu ir esate pasiruošęs kitam sėkmingam karjeros žingsniui.
- Mėgstate ir užtikrinate dokumentacijos tvarkingumą, turite gerus darbo MS Office įgūdžius.
- Esate imlus, orientuotas į rezultatą, puikiai bendraujate, mokate gerai planuoti ir turite organizacinių gebėjimų.
Esame įmonė UAB Vita Baltic International, gaminanti porolono gaminius. Kryptinga ir nuosekli ilgametė veikla leidžia išlaikyti rinkos lyderės pozicijas, o sukaupta patirtis – užtikrinti gaminamos produkcijos kokybę. Nuolat diegiame inovacijas – tobuliname veiklos procesus, atnaujiname technologijas. Naujų idėjų ir efektyvesnių gamybos, produkcijos tiekimo bei klientų aptarnavimo būdų ieškojimas yra mūsų kasdienio darbo dalis. Šiuo metu į savo komandą Alytuje kviečiame prisijungti moderniai mąstantį TECHNOLOGĄ (-Ę)!
- Darbą tarptautinėje kompanijoje su aukščiausiais veiklos standartais.
- Verslumu grįstą kultūrą, dinamišką darbą ir savirealizaciją bei tobulėjimą skatinančią aplinką.
- Kuro kompensaciją.
- Automobilio nuomą.
-Papildomą apmokamą poilsio dieną per mėnesį.
-Papildomas naudas, tokias kaip sporto klubas, baseinas su šeima sekmadieniais, įmonės šventės.
- Visų būtinų saugos reikalavimų laikymosi užtikrinimą gamybos procese.
- Užtikrinsite sklandų gamybos darbą, gaminio kokybę.
- Komandos valdymą ir darbų derinimą gamybos metu.
- Aktyvų dalyvavimą kuriant naujus produktus.
- Gamybos ataskaitų ruošimą.
- Aktyvų dalyvavimą Vita Towards Zero programoje.
- KPI laikymąsi bei tobulinimą.
- Turite chemijos inžinerijos išsilavinimą.
- Susikalbate anglų kalba.
- Gebate operatyviai ir lanksčiai spręsti gamybines problemas.
- Suvokiate gamybos sektoriaus veiklą.
- Esate perspektyvus specialistas ir norite puikaus karjeros starto.
Esame UAB ALBE ALLIANCE - ALBE ALLIANCE GMBH (https://albealliance.de, https://wanderlust-tinyhouse.de/, https://meinmodulheim.de/ ) įmonių grupės dalis.
Jau 15 metų teikiame dinamiškas gamybos, prekybos ir ekspedijavimo paslaugas, dirbame lanksčiai ir nuolat tobulėjame kartu su rinka. Klientams siūlome kompleksinį sprendimą nuo įdėjos iki svajonių namo gamybos, sumontavimo ir visų pridavimo darbų.
Plečiame modulinių namų ir namų ant ratų gamybos veiklą, tad į savo komandą kviečiame PARDAVIMŲ VADYBININKĄ!
- Stabiliai augančią įmonę, jau turinčią užsakymų 2024 metams.
- Visas rezultatyviam darbui reikalingas priemones.
- Galimybę saviraiškai, naujų efektyvių idėjų įgyvendinimui.
- Laisvę pasirinkti efektyviausius kelius pardavimų tikslams įgyvendinti ir priedams užsidirbti.
- Neribojamas premijų lubas.
- Pardavimo kanalų B2B sukūrimą Skandinavijos ir vakarų Europos rinkose bei pardavimų užtikrinimą.
- Ilgalaikių bendradarbiavimo ryšių su nuolatiniais klientais užtikrinimą ir palaikymą.
- Kryptingų pardavimo veiksmų planavimą ir pardavimų plano įgyvendinimą.
- Konkurentų sprendimų ir kainodaros monitoringą, naujų idėjų generavimą.
- Bendradarbiavimą su produktų gamybos komanda: kokybė, garantija, nauji produktai.
- Esate pozityvus ir entuziastingas žmogus, kuriam aktyvūs pardavimai - vienas malonumas!
- Turite prigimtinės disciplinos, savarankiškumo, atkaklumo ir organizuotumo.
- Puikiai kalbate anglų kalba, skandinavų kalbos mokėjimą laikytume didžiuliu privalumu.
- Turite sėkmingą aktyvių B2B pardavimų patirtį, gebate vesti derybas.
- Turite profesionalius bendravimo / bendradarbiavimo įgūdžius.
- Patirtis modulinių namų gamybos įmonėje, statybos versle – privalumas.
Hertz is a worldwide rental company which has more than 100 years of work experience in car rental. Company provides a wide selection of cars and first-class services at a competitive price all over the world. Hertz Baltics operates in Lithuania, Latvia and Estonia. We are successfully growing and developing our activities in the region, and we are looking for a motivated EXPORT PROJECT MANAGER FOR THE GERMANY/FRANCE REGION!
Klaipėdos miesto poliklinika – į pacientų poreikius orientuota sveikatos priežiūros įstaiga, teikianti plataus spektro sveikatos priežiūros paslaugas (nuo slaugos paslaugų namuose, prevencinių programų vykdymo, pirminės sveikatos priežiūros iki antrinio lygio (konsultantų) bei reabilitacijos paslaugų). Poliklinika yra viena didžiausių miesto sveikatos priežiūros pirminio lygio paslaugas teikianti įstaiga, kuriai savo sveikatos priežiūrą patiki 35 tūkst. prisirašę asmenys.
Šiuo metu poliklinikai patikėta imtis koordinatoriaus vaidmens naujai įsteigtame Sveikatos centre funkcinio bendradarbiavimo būdu, sukuriant ir užtikrinant jame dalyvaujančių 35 miesto gydymo įstaigų kokybišką bendradarbiavimą bei efektyvius vadybinius sprendimus, teikiant sveikatos priežiūros paslaugas.
Kviečiami pretendentai dalyvauti konkurse į viešosios įstaigos Klaipėdos miesto poliklinikos vyriausiojo gydytojo pareigas penkerių metų kadencijai.
Oficiali konkurso paskelbimo data numatoma 2023 m. gruodžio antroje pusėje svetainėse www.vva.lt , www.klaipeda.lt , www.klaipedospoliklinika.lt
UAB "Argo akis" - jau 25 metus sėkmingai tęsiame kelionę didmeninio optikos verslo pasaulyje. Šis ilgas laikotarpis leido mums atsiskleisti ir tapti solidžiu optikos partneriu Lietuvoje. Pagrindinė mūsų specializacija didmeninėje prekyboje - saulės ir skaitymo akiniai.
Mūsų esminis tikslas - klientai ir jų poreikiai. Stengiamės nuolat kurti sprendimus, kurie užtikrintų ilgalaikį ir glaudų bendradarbiavimą. Šiuo metu prie jaukios komandos kviečiamas prisijungti PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!
- Darbą nuotoliniu būdu.
- Lankstų darbo grafiką.
- Savarankiškumą planuojant dieną.
- Plokščią struktūrą ir greitai priimamus sprendimus.
- Perspektyvą išaugti į įmonės partnerį.
- Atsakingą, aktyvų ir įdomų darbą B&B sektoriuje.
- Demokratiško vadovo supratimą ir paramą.
- Papildomus motyvacinius priedus.
- Partnerysčių su prekybos centrais ir vaistinėmis plėtojimą bei santykių palaikymą.
- Turimo produkto plėtrą, pardavimų skatinimą.
- Pasiūlymų rengimą, skaičiavimą, atsakymų į klientų užklausas teikimą.
- Projektų valdymą nuo užsakymo gavimo iki įgyvendinimo.
- Glaudų bendradarbiavimą su tiekėjais, partnerių atsakingais asmenims siekiant įgyvendinti galimybes.
- Proaktyvią komunikaciją su potencialiais klientais.
- Esate komunikabili asmenybė bei gebate užmegzti asmeninį ryšį.
- Gebate vienu metu dirbti su keliais klientais bei greitai apdoroti informaciją.
- Esate orientuotas į rezultatą.
- Nuotolinio darbo principai Jums - įvaldyti.
- Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir pateikti optimaliausią pasiūlymą.
- Teikiant paslaugas pasižymite atidumu ir dėmesingumu, garantuojate klientams 5* aptarnavimą.
- Vairuojate automobilį (reikės važiuoti pas partnerius).
Stabilumas ir tradicijos – esame Lindstrom, Suomijos kapitalo kompanija, jau 175 metų.
Patikimumas – veikiame net 23 pasaulio šalyse.
Inovatyvumas – nuolat ieškome naujų technologinių ir vadybinių sprendimų.
Užtikrintumas – mūsų paslaugos yra paklausios ir aktualios, profesionaliai padedančios Klientams rūpintis savo švara ir įvaizdžiu.
* Gaus priedus už pasiektus asmeninius rezultatus pagal aiškią ir sąžiningą priedų mokėjimo politiką.
* Turės didesnį fiksuotą atlygį bandomuoju laikotarpiu. Suprantame „įsivažiavimo“ laikotarpį.
* Turės laiko patikrintus mokymus, kurie atsakys į klausimą, kaip pardavinėti, kad tikrai parduotum.
* Dirbs su vadovu, kuri tikras pardavimų profesionalas, vidinėje įmonės atrankoje laimėjęs pardavimų vadovo poziciją.
* Tad mentorius bus ne teoretikas, o praktikas, kuris padeda ir įkvepia komandą rodydamas asmeninį pavyzdį.
* Tarp važinėjimų pas Klientus galės pajusti gerą Vilniaus biure esantį vaibą (biuras – Savanorių pr. 183).
* Patirs tarptautinės kompanijos gerąją vadybinę ir kultūrinę patirtį (sveikatos draudimas, mokymams skirtas biudžetas, neformaliam bendravimui skirti renginiai ir išvykos, darbo automobilis ir kitos darbui reikalingos priemonės). Turi turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą.
* Matys kompanijos vadovus, kurie įkvepia nesuvaidinta lyderyste.
* Pajus nuo pirmų dienų paprastą, lengvą ir atvirą bendravimą.
* Mėgsti konkrečius produktus ir paslaugas, kurie rinkoje turi paklausą (apie mūsų produktus ir paslaugas https://lindstromgroup.com/lt/).
* Dinamika ir judesys užims didžiąją Tavo dienos dalį. Šioje pozicijoje ~ 80/90% darbo laiko būsi ne biure. Likusias darbo valandas galėsi darbuotis tiek namie, tiek biure.
* Patinka megzti santykius su verslo Klientais ir parduoti tai, ko jiems labiausiai reikia.
* Tiki, jog bendravimas yra puiki priemonė tikslui pasiekti, todėl visur matai galimybes.
* Patinka savarankiškas darbų planavimas ir atsakomybė už jų rezultatus.
* Tikiesi dirbti su brandžiu ir dalykišku pardavimų komandos vadovu.
UAB Lietuvos Monetų kalykla - esame profesionalumu, originaliais ir kokybiškais gaminiais tarptautinėje monetų kolekcininkų rinkoje žinomas gamintojas. Pagrindinės mūsų veiklos yra monetų ir medalių iš tauriųjų metalų kūrimas, gamyba bei platinimas.
Pasitelkdami kvalifikuotą, patyrusį ir lojalų personalą, siekiame kantriu ir kryptingu darbu tobulinti sukauptą profesinę patirtį, efektyviai naudoti materialinius, technologinius ir žmogiškuosius išteklius, rūpintis produkcijos kokybe, palaikyti ir plėtoti ryšius su verslo partneriais, vystyti ir puoselėti bendrovę kaip šalies valstybingumo simbolį, o per istorinėmis vertybėmis tampančius gaminius pristatyti Lietuvą kaip visavertę ir pažangią valstybę.
o Kviečiame prisijungti prie sėkmingai veikiančios, stabilios ir patikimos įmonės.
o Garantuojame pilną įvedimo procesą, palaikančius kolegas ir supratingą vadovą.
o Siūlome patogų darbo laiką nuo 7:00 iki 15:30. O gal patogiau nuo 8:30 iki 17:00? Na, o jeigu penktadieniais iš namų? Rasime geriausią variantą, lanksčiai planuositės darbo grafiką.
o Pasirūpinsime Jūsų transporto priemone – ją galėsite saugiai palikti įmonei priklausančioje aikštelėje.
o Pasikrausite teigiamų emocijų ne tik dalyvaujant, bet ir planuojant įmonės bendrus renginius.
o Siūlome atostogas vasarą ir Kalėdų periodu.
o Suteikiame progą įgyti vertingos patirties ir augti kartu su mumis, turėsite mokymus bei visas tobulėjimo galimybes.
o Rūpinamės savo darbuotojų sveikata ir suteikiame sveikatos draudimą bei NA draudimą 24/7.
o Valdysite ir administruosite įmonės dokumentaciją.
o Bendradarbiausite su išoriniais partneriais ir tvarkysite dokumentų archyvą.
o Kursite ir tobulinsite personalo valdymo procesus.
o Administruosite su personalu susijusius dokumentus ir procesus.
o Administruosite įmonės nekilnojamą turtą, inventorių, kompiuterinę techniką, kanceliarinę ir reprezentacinę įrangą.
o Bendradarbiaujant su išoriniais partneriais užtikrinsite darbų saugos vykdymą įmonėje, darbuotojų atrankas, konsultuosite personalo valdymo klausimais ir prisidėsite prie įmonės renginių organizavimo.
o Turi aukštąjį išsilavinimą, pageidautina administravimo arba verslo valdymo srityje.
o Yra dirbęs su administracinėmis funkcijomis arba panašiose pareigybėse ne mažiau kaip 2 metus.
o Turi patirties dokumentų rengime ir valdyme, taikant dokumentų rengimo ir įforminimo bei raštvedybos taisykles.
o Geba sklandžiai bendrauti su skirtingais įmonės padaliniais ir išoriniais partneriais, gali prireikti anglų bei rusų kalbos žinių.
o Turi gerus komunikacijos įgūdžius.
o Turi lyderystės įgūdžius, geba įkvėpti kolektyvą.
o Turi organizacinius įgūdžius – geba valdyti daugybę užduočių vienu metu.
o Naudojasi MS office kompiuterinėmis programomis, didelis privalumas jei esate dirbę su Doclogix, Sharepoint, Saikas.
o Yra atidus detalėms ir geba dirbti su įslaptintais dokumentais.
o Dirba etiškai ir laikosi teisės aktų.
o Priima sprendimus greitai ir racionaliai.
o Turi strateginį požiūrį į administracinius procesus.
o Turi darbų saugos pažymėjimą arba norą jį išsilaikyti.