Вильнюс: +370 638 33360 Клайпеда: +370 630 33360 info@atranka360.lt

В настоящее время мы ищем

Сортировать по:
Все сферы
  • ID: 277
    Export Project Manager
    Iki 2024-03-01, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę



    Hertz is a worldwide rental company which has more than 100 years of work experience in car rental. Company provides a wide selection of cars and first-class services at a competitive price all over the world. Hertz Baltics operates in Lithuania, Latvia and Estonia. We are successfully growing and developing our activities in the region, and we are looking for a motivated EXPORT PROJECT MANAGER FOR THE GERMANY/FRANCE REGION!



     




    Įmonė siūlo

    • No bonus limits.

    • Great social environment.

    • Hybrid work model.

    • Specialized training needed for this position.

    • Freedom to make decisions independently.

    • All opportunities for self-realization in international sales.

    • Possibilities to grow within the company.

    • Additional health insurance.

    • Company events.




    Būsite atsakingi už

    • Fast B2B sales of cars in Europe (60% existing customer base, 40% active search for new customers).

    • Ensuring long-term cooperative relations with clients.

    • Submission of offers that meet the client's expectations.

    • Leading negotiations for mutually beneficial results.

    • Participating in the preparation and implementation of sales projects.




    Mes tikimės kad jūs

    • Fluent in English and excited to use this language every day in an international environment. 

    • ​Ambitious and persevere in achieving your goals.

    • Interested and fascinated by everything related to cars.

    • Have great communication skills.

    • Capable of listening to clients, assessing the situation and making the best offers based on clients’ needs.

    • Ready to go the extra mile to expand your experience in the Automotive field with a team of professionals.

    • Sales - is Your adrenaline engine. 3 years’ of successful sales in B2B in an international market is a must.


    Julija Stankevičiūtė
    “If you are strong at sales and you are passioned about cars, this is the place for you! Please send Your CV to Atranka360 julija@atranka360.lt ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2281
    Procesų inžinierius (-ė)
    Iki 2024-02-26, Tauragė
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame "Trelleborg Sealing Profiles Lithuanian" UAB, įmonė, kuri priklauso Trelleborg įmonių grupei, pasaulyje lyderiaujančiai sandarinimo priemonių inžinerinių sprendimų pateikime bei jų realizavime. Mūsų veikla apima sandarinimo priemonių, skirtų pastatų durims, langams bei vėdinimo sistemoms, taip pat bentrašėjo vamzdynų remonto rinkinių komponentų gamybą.



    Į savo komandą kviečiame PROCESŲ INŽINIERIŲ (-Ę) Tauragėje!




    Įmonė siūlo

    - Tarptautinę komandą, kurios dalimi tapę drauge kursite patrauklius sprendimus.

    - Mokymosi, tobulėjimo galimybes.

    - Asmeninę vadovų pagalbą adaptaciniu periodu.

    - Konstruktyvų dialogą ieškant geriausio sprendimo.

    - Visas būtinas darbo priemones.




    Būsite atsakingi už

    - Gamybos duomenų analizę.

    - Brėžinių ir instrukcijų rengimą naujų gaminių diegimui.

    - Operatorių apmokymo proceso organizavimą bei vykdymą.

    - Gamybos įrangos efektyvumo didinimo tobulinimo procesą bei operacijų standartizavimą.

    - Technologinių procesų bei darbo našumo didinimo priemonių rengimą, kontrolę ir vykdymą.

    - Aktyvų dalyvavimą projektų komandose.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite aukštąjį arba aukštesnįjį techninį išsilavinimą.

    - Patirties gaminių iš gumos bei tekstilės gamyboje.

    - Turite gebėjimų diegti ir tobulinti technologinius procesus.

    - Turite techninių žinių, reikalingų gamybinės įrangos derinimo darbų atlikimui bei smulkių gedimų šalinimui.

    - Žinote, kas yra "Lean" bei “5S“.

    - Domitės gamybos technologijomis.

    - TURITE GERAS ANGLŲ KALBOS ŽINIAS.


    Dovilė Paulauskienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2282
    Maisto gamybos vadovas (-ė)
    Iki 2024-02-26, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Moderni ir šiuolaikiška maitinimo (valgyklinio tipo) įstaiga Klaipėdoje ieško Maisto gamybos vadovo (-ės) , kuris sujungs skanų maistą su klientų lūkesčiais. Esame išskirtinė ir kliento poreikius suprantanti įstaiga, kuri puoselėja aukštus kulinarinius standartus. Įstaigos patalpos šviesios ir šiuolaikinio dizaino, klientams kelia jaukumo pojūti. Darbo vietos erdvios su modernia įranga.



     




    Įmonė siūlo

    • Stiprų mentorystės modelį su aukšto lygio restorano šefu.

    • Patogų darbo grafiką be vakarų ir savaitgalių.

    • Galimybę įgyvendinti kūrybinius sprendimus maisto gamybos srityje.

    • Šiuolaikiškas ir erdvias patalpas bei šiltą darbo kolektyvą.




    Būsite atsakingi už

    • Užtikrinti sklandų įstaigos darbą ir efektyvų maisto gamybos procesą.

    • Paskirstyti užduotis, vadovauti komandai, skatinti bendradarbiavimą.

    • Rūpintis žaliavų užsakymais, meniu kūrimu ir naujų patiekalų įvedimu.

    • Tvarkyti technologines korteles, užtikrinti dokumentacijos tikslumą.

    • Bendrauti su tiekėjais, apskaičiuoti kainodarą, palaikyti aukštus švaros ir tvarkos standartus.




    Mes tikimės kad jūs

    • Turi patirties maisto gamybos ir vadovavimo srityje.

    • Yra komunikabilus ir gebantis efektyviai bendrauti su įvairaus būdo darbuotojais.

    • Turi gerus organizacinius sugebėjimus, atsakomybę ir iniciatyvą.

    • Turi lankstumo darbo valandoms. Maitinimo padalinys savo darbą pradeda nuo 6 iki 15 val. Jūs galėsite savo laiką planuotis pats.

    • Vairuoja automobilį, laikytume tai privalumu, bet ne būtinybe.


    Dovilė Paulauskienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2290
    Pamainos vadovas (-ė)
    Iki 2024-03-05, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame įmonė UAB „Arimex", kurios veiklos sritys – riešutų, džiovintų vaisių ir valgomųjų sėklų importas, apdorojimas, kepinimas, maišymas, pakavimas, didmeninė prekyba ir eksportas. 



    Kiekviename žingsnyje siekiame užtikrinti efektyvius vidinius procesus ir maksimalią produkcijos kokybę. „Arimex" prioritetas - sveiki ir kokybiški produktai: įmonė turi BRCGS AA lygio sertifikatą ir atitinka pasaulinius maisto saugos ir kokybės reikalavimus, tokius pačius standartus keliame ir žaliavos tiekėjams.



    Esame orientuoti į ilgalaikius tikslus. Savo vidiniuose procesuose vadovaujamės „Balanced score-card“ rodikliais. Taikome LEAN sistemą, kuri leidžia ne tik efektyviai naudoti išteklius, bet ir sukurti didesnę vertę klientams, didinti konkurencinį pranašumą, nuolat tobulėti ir ieškoti geresnių sprendimų. 



    Šiuo metu prie savo aktyvios ir motyvuotos komandos kviečiame prisijungti PAMAINOS VADOVĄ (-Ę) !




    Įmonė siūlo

    - Darbą patikimoje, pažangioje ir šiuolaikiškoje įmonėje.

    - Galimybę prisidėti prie įmonės augimo ir veiklos tobulinimo.

    - Energingų, kompetentingų ir draugiškų darbuotojų kolektyvą.

    - Konkurencingą atlyginimą ir priedus, priklausančius nuo rezultatų.

    - Vežimą iš darbo Vilniaus mieste nakties metu.

    - Pamaininį darbą. Darbo grafikas: P.P 7:00-16:00 / 15:00-00:00 (keičiasi kas savaitę), savaitgaliai ir šventinės dienos laisvos.




    Būsite atsakingi už

    - Saugaus, kokybiško ir efektyvaus darbo užtikrinimą savo pamainos metu.

    - Pamainos darbo planavimą, organizavimą, koordinavimą ir kontrolę.

    - Efektyvų gamybos pajėgumų ir išteklių panaudojimą.

    - Gamybos planų, kokybinio ir kiekybinio išpildymo, užtikrinimą, remiantis aukštais kokybės ir saugos standartais.

    - Komandos formavimą, ugdymą ir įsitraukimo skatinimą.

    - Naujų darbuotojų atranką.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite patirties gamybinėje įmonėje ir gerai išmanote gamybos ir technologinius procesus.

    - Patirtis maisto pramonėje - būtų didelis privalumas.

    - Turite geras LEAN ir kokybės sistemų žinias bei patirties tai taikant.

    - Turite gerus laiko planavimo, rezultatų siekimo, darbo organizavimo įgūdžius.

    - Mokate operatyviai ir lanksčiai spręsti įvairias gamybines situacijas.

    - Tikimės, kad esate komandiškas, iniciatyvus, pozityvus, inovatyvus žmogus.


    Domantė Trotė
    “Susidomėjote šiuo darbo pasiūlymu? Nedvejokite ir kandidatuokite! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2289
    Grožio prekių BOUTIQUE konsultantė (-as) - salono administratorė (-ius)
    Iki 2024-03-01, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    "Aidos studija" - vienas pirmųjų  Klaipėdoje įkurtų grožio salonų. Per 25 metus subūrėme profesionalią meistrų komandą ir patys kuriame stiliaus tendencijas.

    „...nes mūsų klientai  - patys gražiausi!” – vieną dieną ištarė grožio salono „Aidos studija“ įkūrėja Aida Krupskienė. Šie žodžiai tapo nerašyta grožio salono taisykle.



    Nuolat tobulėjame ir mokomės iš geriausių pasaulyje plaukų stilistų, kasmet pristatome naujas kirpimų ir dažymų kolekcijas. Organizuojame mokymus ir sukauptomis žiniomis dalinamės su tobulėjančiais kirpėjais.



    „AS Group“ šeimoje užaugo du prekės ženklai: profesionalios nagų priežiūros studija „Nailbar‘AS ir geriausias klasikinės „barberingo“ kultūros tradicijas įkūnijęs „Barber‘AS“.




    Įmonė siūlo

    • Prisijungti prie komandos, dirbančios pagal aukščiausius, į gerąją klientų patirtį, orientuotus standartus.

    • Semtis naujos patirties iš 25 metus veikiančio didžiausio boutique grožio salono Klaipėdoje.

    • Turėti 4 laisvas dienas per savaitę (dirbtum kas antrą dieną nuo 8:00 iki 20:00 val. slenkančiu grafiku).

    • Nuolat besikeičiančios, labai skirtingo pobūdžio užduotys.

    • Būti paslaugia, klientų bei kolegų poreikius tenkinančia asmenybe.

    • Patarti ir Kientams pasiūlyti labiausiai jiems tinkantį grožio produktą.

    • Būti atsakingai ir koordinuoti pardavimo procesą salone.

    • Šiuolaikiška, linksma ir draugiška komanda.

    • Vadovas, kuris nukreipia ir palaiko, tačiau iniciatyvą palieka Tavo rankose.

    • Administratorės „grožio paketas“ (nuolaidos produktams ir paslaugoms).




    Būsite atsakingi už

    Darbas susijęs su pardavimais:




    • Atsakyti ir koordinuoti grožio prekių pardavimus savo pamainos metu.

    • Sekti produktų likučius, formuoti užsakymus ir organizuoti išpardavimus.

    • Kurti santykį su klientu ir profesionaliai parduoti, jo poreikį atitinkantį produktą.



    Darbas susijęs su administravimu:




    • Visus lankytojus svetingai ir su šypsena priimti salone.

    • Registruoti Klientus randant jam tinkamiausius laikus.

    • Operatyviai reaguoti ir informuoti Klientą/Meistrą pasikeitus procedūros laikams.

    • Padėti meistrams, kai kyla poreikis.

    • Palaikyti švarą ir estetiką salone.

    • Užtikrinti, jog salone darbas būtų organizuojamas pagal aukščiausius standartus.




    Mes tikimės kad jūs

    • Parašyki, kaip Tavo darbinė ar kita buvusi veikla susijusi su mūsų siūloma pozicija? Kodėl manai, kad ji Tau tiktų?:)


    Gintė Žilinskienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė, Atranka360 direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 2288
    Rinkodaros vadybininkas (-ė)
    Iki 2024-03-01, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    „Klaipėdos dramos teatras” – vienas didžiausių teatrų Lietuvoje! Turime tris skirtingas pasirodymų sales bei didžiuojamės integruotomis naujausiomis technologijomis, kurios leidžia plėsti scenografijos galimybes. Kiekvieną sezoną paruošiame po 3 premjeras, o per sezoną parodome apie 180 spektaklių. Mūsų spektakliai ne kartą laimėjo profesionalius apdovanojimus nacionaliniuose teatro konkursuose! Kaip organizacija dar formuojamės, kuriame save patys, tačiau esame ambicingi ir mūsų tikslai maksimalūs: tarptautinis pripažinimas! Šiuo metu plečiama skyriaus veikla, stipriau norime koncentruotis į teatro viešinimą, tad prie komandos kviečiame prisijungti RINKODAROS VADYBININKĄ (-Ę).




    Įmonė siūlo

    • Ypatingą kolektyvo palaikymą Tavo karjeros pradžioje.

    • Darbo poziciją mylinčiam teatrą ir kultūrą.

    • Jaunatvišką savo dvasia, laisvą, atvirą idėjoms, aktyviai kuriantį ir generuojantį naujus projektus kolektyvą.

    • Erdvę, kurioje galėsi realizuoti savo kūrybiškus sumanymus.

    • Būti pirmam (-ai), kuris (-i) pamatys visas premjeras!

    • Darbo vietą Klaipėdos kultūros lopšyje.

    • Bandomuoju laikotarpiu - 1302 EUR, per pirmuosius darbo metus atlygis gali didėti iki 1650 EUR (prieš mokesčius).

    • Hibridinį darbo modelį, dalį darbo laiko galėsi dirbti iš sau patogios vietos.




    Būsite atsakingi už

    • Generuosi naujas idėjas ir teiksi pasiūlymus, kaip geriau išviešinti Teatro repertuarinius spektaklius, festivalį „TheATRIUM“, teatro gastroles Lietuvoje ir užsienyje, premjeras bei kitus teatro renginius, veiklas.

    • Priėmus su vadove galutinį plano variantą, suplanuosi ir įgyvendinsi viešinimo projektą nuo A iki Z.

    • Efektyviai ir kūrybiškai išnaudosi išorinės ir vidinės reklamos kanalus (plakatai viduje ir mieste, lankstinukai, repertuaro leidiniai, teatro internetinės svetainė kdt.lt ir kt.) 

    • Talpinsi informaciją ir ją atnaujinsi teatro internetinėje svetainėje kdt.lt ir teatro organizuojamo festivalio „TheATRIUM“ theatrium.lt svetainėje.

    • Bendradarbiausi su grafikos dizaineriais, generuosi vizualų turinį, užsakydama (-s) fotografų bei videografų paslaugas.

    • Kursi idėjas, kaip įdomiai pateikti ir plėsti teatro parduodamą atributikos asortimentą.




    Mes tikimės kad jūs

    • Degi noru dirbti rinkodaros srityje, nors turi minimaliai patirties.

    • Esi baigęs mokslus komunikacijos, rinkodaros srityse.

    • Gyveni progresyviomis idėjomis ir supranti, kas pritraukia žmonių dėmesį.

    • Patinka dirbti kartu su kitais iš vien, o tuo pačiu prisiimti atsakomybę už savo darbų dalį.

    • Esi praktiška, o tuo pačiu pozityvi asmenybė.


    Gintė Žilinskienė
    “Jau seniai svajoji apie darbą rinkodaros srityje? Manai, kad šis darbas yra stiprus judesys priekį karjeros kelyje? Laukiame prisijungiant prie ypatingai draugiškos Klaipėdos dramos teatro komandos! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė, Atranka360 direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 2286
    Floristas (-ė) – pardavėjas (-a)
    Iki 2024-02-15, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Jau 23 metus “Puokštė“ kiekvieną dieną kuria autorines puokštes, gėlių kompozicijas iš gyvų, stabilizuotų, dirbtinų, vazoninių gėlių. Teikia dovanų pakavimo, gėlių pristatymo, verslo ir privačių patalpų puošimo, apželdinimo paslaugas. Prekiauja interjero dekoro elementais ir širdžiai mielomis dovanėlėmis.



    Išskirtinai stilingai dekoruoja didžiąsias Gyvenimo šventes, įvairius įmonių renginius, sukurdama ypatingą/individualią/personalizuotą nuotaiką ne tik gėlėmis, bet ir visomis būtinomis dekoro priemonėmis. PUOKŠTĖ – gamtą, žmones mylinti ir savo širdies dalelę kasdien dovanojanti profesionalių floristų kompanija. Nori jungtis prie mūsų? Laukiame Tavęs!



    Daugiau informacijos: https://www.gamtospuokste.lt




    Įmonė siūlo

    • Pagarbią ir į žmogų orientuotą darbinę aplinką.

    • Vadovę, kuri yra savo srities profesionalė ir empatiškai komandą koordinuojanti lyderė.

    • Nuostabią galimybę augti ir tapti šios srities guru, nes pas mus dirba žinomi floristai ir dekoratoriai.

    • Stipriai motyvuojančią finansinio atlygio sistemą.

    • Turint svarią patirtį floristikoje, pasiūlysime didesnį finansinį atlygį.




    Būsite atsakingi už

    • Turi išvystytą estetiką ir skonį, sugebi aplink save kurti grožį.

    • Išsiskiri inovatyviu, vizionierišku požiūriu bei seki mados tendencijas.

    • Esi susidūręs su floristikos sritimi ir turi bent minimalią patirtį.

    • Iš prigimties esi paslaugi ir į kokybiškus santykius orientuota asmenybė.

    • Itin greitai orientuojiesi ir prisitaikai prie Klientų lūkesčių.

    • Vertini savo darbą ir nori užsidirbti kuriant ir parduodant. 

    • Gali greitai jungtis prie mūsų komandos ir jau vasario mėnesį startuoti darbe.

    • Tau priimtinas šis darbo grafikas 8 darbo valandos slenkančiu grafiku, keičiantis pamainomis (nuo 10.00 val. iki 19.00 val. arba nuo 12.00 val. iki 21.00 val.).




    Mes tikimės kad jūs
    Gintė Žilinskienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė, Atranka360 direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 2295
    Pardavimų skyriaus asistentas (-ė)
    Iki 2024-03-12, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame statybos valdymo įmonė, sėkmingai plėtojanti įvairių erdvių projektus. Klientų ir verslo partnerių vertinama už patikimumą, sąžiningumą bei ilgametę patirtį. Šiuo metu ieškome kruopštaus ir itin greito pardavimo skyriaus asistento (-ės), kuris (-i) padės mums suktis dinamiškoje kasdienybėje!




    Įmonė siūlo

    - Profesionalią komandą, turinčią ilgametę patirtį NT srityje.

    - Galimybę iš arti matyti visus NT pardavimo procesus, juose dalyvauti ir mokytis iš ekspertų.

    - Atsakingą, įdomų ir kupiną iššūkių darbą.

    - Darbo aplinką, kurioje vertinamas profesionalumas, komandinis darbas ir orientacija į rezultatus.




    Būsite atsakingi už

    - Užklausų atsakymų formavimą ir siuntimą (pateiksite klientams atsakymus apie objektų kainas, planus ir pan.).

    - Patrauklių ir profesionalių skelbimų ruošimą ir talpinimą.

    - Pagalbą ruošiant sutartis.

    - Savalaikį duomenų suvedimą bei informacijos sisteminimą.

    - Reikiamų dokumentų surinkimą.

    - Bendravimą su klientais - pagalbą nurodant kokius pasiruošti dokumentus ir pan.

    - Kitas užduotis, kuriomis prisidėsite prie efektyvaus pardavimų skyriaus darbo.

    - Pagalba vadovui ir komandai.




    Mes tikimės kad jūs

    - Mėgstate savo užduotis atlikti greitai, neatidėti vėlesniam laikui.

    - Mokate organizuoti savo darbą bei laiką.

    - Savo darbo vietoje palaikote tvarką ir visada žinote kur ieškoti reikiamų dokumentų.

    - Esate atsakingas, kruopštus, patikimas žmogus, mokate dirbti su duomenimis.

    - Esate paslaugus - nuoširdžiai padėsite tiek klientams, tiek savo kolegoms.


    Domantė Trotė
    “Sudomino? Smalsu sužinoti daugiau? Pasikalbėkime :) ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2293
    Administratorė (-ius) – apskaitininkė (-as)
    Iki 2024-03-07, Kretinga
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Mūsų klientė – įmonių grupei priklausanti gamybinė įmonė, turinti platų klientų ir partnerių ratą Norvegijoje, Švedijoje, Islandijoje ir Baltijos šalyse. Šiuo metu prie savo draugiško ir profesionalaus kolektyvo kviečia prisijungti ADMINISTRATORĘ (-IŲ) – APSKAITININKĘ (-Ą).



     




    Įmonė siūlo

    • Draugišką darbo aplinką.

    • Galimybę įgauti įvairiapusiškos patirties.

    • Atsakingą įvedimo į darbą procesą.

    • Visas kokybiškam darbui reikalingas priemones.

    • Sąžiningą atlygį, atitinkantį Jūsų turimas kompetencijas.




    Būsite atsakingi už

    • Dokumentų valdymą ir biuro priežiūrą.

    • Komunikaciją su išorės klientais ir valstybinėmis institucijomis.

    • Asistavimą vadovui sprendžiant kasdienes užduotis.

    • Susirinkimų ir renginių organizavimą.

    • Pardavimo sąskaitų faktūrų išrašymą ir bankinių operacijų apskaitą.

    • Klientų skolų valdymą.

    • Pagalbą kolegoms.




    Mes tikimės kad jūs

    • Turite panašios – apskaitininkės (-o), administratorės (-iaus) darbo patirties.

    • Galite bendrauti anglų kalba (daugiausiai reikės el.paštu.).

    • Gerai dirbate MS Office, jeigu turite patirties dirbant su Rivile – tai būtų didelis privalumas.

    • Esate atsakingas žmogus, pasižymite atidumu detalėms, reikliai žiūrite į darbo kokybę bei atlikimo terminus.

    • Turite dokumentų rengimo ir valdymo patirties.

    • Esate iniciatyvi ir paslaugi asmenybė. 


    Domantė Trotė
    “Jei sudomino skelbimas, susisiekime! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2292
    Statybos vadovas (-ė)
    Iki 2024-03-05, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame nekilnojamojo turto plėtotojas, kuris plėtoja daugiabučių komplekso projektą Vilniaus Antakalnio rajone. Projektas susideda iš 80 butų gyvenamųjų namų su požeminiu garažu. Šiuo metu į savo komandą kviečiame atestuotą STATYBOS VADOVĄ!



     




    Įmonė siūlo

    - Ambicingus statybos projektus.

    - Puikias darbo sąlygas - kabinetą moderniame, patogiame biurų centre; nuosavas administracines patalpas statybų aikštelėje; visų išlaidų kompensavimą.

    - Jūsų kompetencijos pripažinimą mokant atitinkamą atlygį.




    Būsite atsakingi už

    - Rangovų atranką ir dalyvavimą derybose su rangovais, didelės apimties statybos darbų sutarčių sąlygų sudarymą.

    - Statybos technologijų, darbų struktūros, biudžetų valdymą.

    - Dalyvavimą tvirtinant subrangovų ir tiekėjų pasiūlymus.

    - Subrangovų darbų kokybės ir terminų valdymą, darbų grafiko laikymąsi.

    - Statybos projektų ir biudžeto laikymosi priežiūrą.

    - Būtinų dokumentų rengimą darbų vykdymo metu ir projekto parengimą bei perdavimą užbaigus statybą.

    - Darbų saugos užtikrinimą.

    - Atstovavimą bendrovės interesams visose institucijose.



     




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite ne mažesnę kaip 5 metų statybos darbų vadovo darbo patirtį.

    - Esate įgyvendinęs bent 3 ypatingų statinių statybos projektus "nuo pamatų iki baigto objekto perdavimo".

    - Turite ypatingų ir neypatingų statinių statybos vadovo kvalifikacijos atestatą. 

    - Esate pozityvus vadovas, turintis gerus bendravimo įgūdžius, suinteresuotas į savo ir įmonės tobulėjimą. 

    - Gebate vienu metu vadovauti keliems skirtingiems statybos projektams.

    - Gebate sudaryti einamuosius ir ilgalaikius statybos, renovacijos ir remonto darbų planus.

    - Gebate rengti projektavimo užduotis ir derinti jas su atitinkamomis organizacijomis.

    - Esate atlikęs statybos ir montavimo darbų apimčių ir sąnaudų skaičiavimus pagal projektus.

    - Išmanote, kaip užkirsti kelią statybos technologijos pažeidimams, esate susipažinęs su techniniais standartais, galite užtikrinti rangovų darbų kokybės kontrolę ir terminų laikymąsi.


    Julija Stankevičiūtė
    “Jei skaitydami skelbimą pagalvojote, kad norėtumėte prisijungti ir dirbti kartu su mumis, susipažinkime! Laukiame Jūsų CV julija@atranka360.lt ar LinkedIn profilio nuorodos.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2291
    Pardavimų vadybininkas (-ė)
    Iki 2024-03-05, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame įmonė, kuri siūlo savo klientams išskirtinius prekinius ženklus ir produktus. Novatoriško dizaino gaminiai: langai, grindys, Millboards terasos - kokybiški sprendimai namams ir komerciniams projektams. Judame į priekį vedami noro sukurti prasmingas erdves, kurios pagerintų klientų gyvenimo kokybę, sužadintų emocijas ir išpildytų norus. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungtų patyrusį ir ambicingą PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).




    Įmonė siūlo

    • Dinamišką darbą su išskirtiniais, didelį potencialą turinčiais produktais Baltijos šalių rinkoje.

    • Galimybę savarankiškai planuotis savo darbą, siekiant rezultato.

    • Puikias darbo sąlygas ir draugišką komandą.

    • Motyvuojantį darbo užmokestį ir finansinius priedus, priklausančius nuo rezultatų.




    Būsite atsakingi už

    • Bendradarbiavimą ir santykių palaikymą su esamais įmonės klientais (architektais, dizaineriais ir kt.)

    • Aktyvią naujų klientų paiešką, santykių užmezgimą ir vystymą.

    • Išskirtinių prekinių ženklų ir produktų atstovavimą (stumdomos durys bei langų sistemos, rankų darbo kilimai, Millboards terasos)

    • Rinkos ir klientų poreikių analizę.

    • Komercinių pasiūlymų ir prezentacijų rengimą, derybas, dalyvavimą parodose.

    • Pardavimų strategijos ir tikslų įgyvendinimą.




    Mes tikimės kad jūs

    • Turite sėkmingos patirties pardavimų srityje.

    • Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą (inžinerinės srities - privalumas).

    • Esate pozityvi ir atkakli asmenybė, aktyviai siekiate užsibrėžtų tikslų.

    • Esate puikus derybininkas, lengvai komunikuojate bei galite greitai užmegzti ir palaikyti ryšį su esamais ir naujais klientais.

    • Turite gerus prezentacijų ruošimo ir pristatymo įgūdžius.

    • Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą. 


    Domantė Trotė
    “Jei sudomino pareigos ir šiuo metu ieškote naujų galimybių - siųskite savo CV! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2287
    Technikas - mechanikas (-ė)
    Iki 2024-03-02, Panevėžys
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame UAB "Technikos uostas", oficialus, pasaulyje žinomų vardų - BOBCAT, TRILO, BRIELMAIER, SOOSAN, atstovas Lietuvoje. Teikiame technikos pardavimų bei ilgalaikės nuomos sprendimus, pritaikytus statybos, žemės ūkio, pramonės ir viešajame sektoriuje veikiančioms įmonėms bei privatiems klientams. Auginame savo komandą (laukiame prisijungiant net 5 žmonių skirtinguose miestuose bei pozicijose). Gal vienas iš jų būsi TU? 



    Pradedi savo karjerą mechanikos srityje? Nebus geresnių sąlygų nei pas mus!​




    Įmonė siūlo

    - Tavęs lauktų ramus, pozityvus ir kalbantis tik apie esmę įmonės vadovas.

    - Turėtum mentorių, kuris nuosekliai Tave įvestų į darbo specifiką.

    - Kadangi esame oficialūs atstovai, turėtumei ir kelionių į užsienį pas gamintojus, jog galėtum įgyti sertifikatus.

    - Įmonė dosniai dalinasi, net ir besimokantiems specialistams yra išmokamos ketvirtinės premijos.

    - Mėnesinio atlygio bonusai taip pat yra aiškiai skaičiuojami.

    - Darbo pobūdis – nenuobodus, nes keičiasi darbo lokacija, priklausomai, kur būsi iškviestas.

    - Mūsų komandoje labai maža kaita, matyt todėl jog, dirbantys mato privalumų.




    Būsite atsakingi už

    - Kol būsi pasiruošęs savarankiškam darbui, kartu su kolega važiuosi į dirbtuves ir klientų objektus atlikti techninį aptarnavimą ir šalinti gedimų.

    - Technikos periodinėms techninėms apžiūroms paruošimas ir atlikimas.

    - Technikos registracija atitinkamuose valstybės institucijose.

    - Naujos technikos paruošimas eksploatavimui.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turėtum techninės pakraipos išsilavinimą, ar būtumei paskutinio kurso studentas.

    - Mylėtum techniką taip, kad net Tavo antroji pusė pavydėtų.

    - Būtum tvarkingas ir kruopštus ne tik dirbant prie technikos, bet ir pildant reikalingą dokumentaciją.

    - Skaitytum techninę dokumentaciją anglų kalba.

    - Tau patiktų dirbti ramioje, o tuo pačiu ir ambicingoje komandoje


    Jurgita Paičienė
    “Labai rekomenduoju savo darbinę karjerą pradėti nuo įmonės, kurioje vadovas – kuria sveikus santykius, darbingą atmosferą ir sąžiningai bei dosniai atsilygina už rezultatus! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2283
    Pardavimų projektų vadovas (-ė)
    Iki 2024-02-29, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame Įrankis.lt – statybos ir sodo įrankių nuomos veiklą vykdome visoje Lietuvoje jau beveik 10 metų. Mūsų nuomojama įranga skirta tiek paprastiems, tiek profesionaliems statybos darbams, todėl dirbame tiek su privačiais asmenimis, tiek su verslo įmonėmis. 

    Atstovaujame tokius prekinius ženklus kaip Hilti, Festool, DeWalt, Makita, Bosch, Stihl, Mikasa, Weber ir savo klientams siūlome labai platų asortimentą ne tik statyboms ar remontui, bet ir darbui sode ar darže.



    Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę) Kaune.




    Įmonė siūlo

    - Plačias savirealizacijos ir savarankiškų sprendimų priėmimo galimybes.

    - Darbą su rinkoje gerai žinomais prekės ženklais.

    - Galimybę pačiam laisvai planuoti savo darbo laiką.

    - Konkurencingą fiksuotą atlyginimą ir motyvuojančius priedus prie pagrindinio atlygio, kurie neturi „lubų".

    - Įmonės automobilį.




    Būsite atsakingi už

    - Aktyvią naujų verslo klientų paiešką ir įmonės užimamos rinkos dalies didinimą.

    - Aktyviai komunikuosite tiek su naujais, tiek su esamais klientais ir reprezentuosite kompanijos paslaugas.

    - Statybos objektų vizitavimą su tikslu išsiaiškinti statybos įmonių poreikius įrankiams, įrangai ir galimybes bendradarbiavimui.

    - Vesite derybas, organizuosite susitikimus, rengsite komercinius pasiūlymus.

    - Galėsite siūlyti ir realizuoti savo idėjas darbo efektyvumui gerinti.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite bent vienerių metų sėkmingos darbo patirties aktyvių pardavimų ar verslo plėtros srityje.

    - Esate aktyvus, lengvai bendraujantis žmogus ir turite stiprią orientaciją į rezultatą.

    - Pažįstate statybos įrangą (privalumas).

    - Turite vairuotojo pažymėjimą ir vairavimo patirties.


    Domantė Trotė
    “Ieškome atsidavusio pardavimų specialisto, mėgstančio savo profesiją, tikinčio savo funkcijos ir tikslų svarba! Laukiame kandidatuojant!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2270
    Pardavimų vadybininkas (-ė) verslui, B2B
    Iki 2024-03-12, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Stabilumas ir tradicijos – esame Lindstrom, Suomijos kapitalo kompanija, jau 175 metų.

    Patikimumas – veikiame net 23 pasaulio šalyse.

    Inovatyvumas – nuolat ieškome naujų technologinių ir vadybinių sprendimų.

    Užtikrintumas – mūsų paslaugos yra paklausios ir aktualios, profesionaliai padedančios Klientams rūpintis savo švara ir įvaizdžiu.




    Įmonė siūlo

    * Gaus priedus už pasiektus asmeninius rezultatus pagal aiškią ir sąžiningą priedų mokėjimo politiką.

    * Turės didesnį fiksuotą atlygį bandomuoju laikotarpiu. Suprantame „įsivažiavimo“ laikotarpį.

    * Turės laiko patikrintus mokymus, kurie atsakys į klausimą, kaip pardavinėti, kad tikrai parduotum.

    * Dirbs su vadovu, kuris startavo nuo tokios pačios pozicijos, tad mentorius bus ne teoretikas, o praktikas.

    * Dirbs su kolegomis iš pardavimo komandos skirtinguose miestuose, tad bendri susitikimai vyks tiek online, tiek skirtinguose miestuose.

    * Tarp važinėjimų pas Klientus galės pajusti gerą Klaipėdos biure esantį vaibą (biuras – Pramonės g. 7 (LEZ teritorijoje).

    * Patirs tarptautinės kompanijos gerąją vadybinę ir kultūrinę patirtį (sveikatos draudimas, mokymams skirtas biudžetas, neformaliam bendravimui skirti renginiai ir išvykos, automobilis ir kitos darbui reikalingos priemonės).

    * Matys kompanijos vadovus, kurie įkvepia nesuvaidinta lyderyste.

    * Pajus nuo pirmų dienų pozityvų, paprastą, lengvą ir atvirą bendravimą.




    Būsite atsakingi už

    * Mėgsti konkrečius produktus ir paslaugas, kurie rinkoje turi paklausą (apie mūsų produktus ir paslaugas https://lindstromgroup.com/lt/).

    * Dinamika ir judesys užims didžiąją Tavo dienos dalį. Šioje pozicijoje turėsi galimybę ~ 80/90% darbo laiko būti ne biure. Likusias darbo valandas galėsi darbuotis tiek namie, tiek biure.

    * Patinka megzti santykius su verslo Klientais ir parduoti tai, ko jiems labiausiai reikia.

    * Tiki, jog bendravimas yra puiki priemonė tikslui pasiekti, todėl visur matai galimybes.

    * Patinka savarankiškas darbų planavimas ir atsakomybė už jų rezultatus.  

    * Tikiesi dirbti su pozityvia ir energinga pardavimų komandos vadove.




    Mes tikimės kad jūs
    Domantė Trotė
    “Puiki galimybė naujai patirčiai ar naujam metų startui. Ši pozicija labai tiks savarankiškumą, tikslingus veiksmus ir mobilumą mėgstančiai asmenybei. Pasikalbame:) Išsklaidyk savo abejones, skambink ir gauk atsakymus!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2267
    Gamybos vadovas (-ė) (moduliniai namai)
    Iki 2024-03-05, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame UAB ALBE ALLIANCE - ALBE ALLIANCE GMBH (https://albealliance.dehttps://wanderlust-tinyhouse.de/https://meinmodulheim.de/ ) įmonių grupės dalis.



    Jau 15 metų teikiame dinamiškas gamybos, prekybos ir ekspedijavimo paslaugas, dirbame lanksčiai ir nuolat tobulėjame kartu su rinka. Klientams siūlome kompleksinį sprendimą nuo idėjos iki svajonių namo gamybos, sumontavimo ir visų pridavimo darbų.



    Plečiame modulinių namų ir namų ant ratų gamybos veiklą, tad į savo komandą kviečiame GAMYBOS VADOVĄ (-Ę)!




    Įmonė siūlo

    • Karjeros tobulėjimo galimybes.

    • Visas reikalingas priemones užduotims atlikti.

    • Tarnybinį automobilį darbo reikalams.

    • Įdomų ir atsakingą darbą perspektyvioje įmonėje.

    • Draugišką ir darbingą atmosferą profesionalioje komandoje.

    • Galimybę įgyvendinti savo idėjas ir profesinius tikslus.

    • Galimybes tobulintis ir kelti kvalifikaciją.




    Būsite atsakingi už

    • Darbų organizavimą modulinių namų gamyboje.

    • Gamybos departamento strategijos ir procesų gerinimą.

    • Gamybos departamento veiklos rezultatų tobulinimą ir analizavimą, optimizavimą, atsižvelgiant į kylančias problemas ir įmonės veiklą įtakojančius veiksnius.

    • Nenutrūkstamo, efektyvaus ir sklandaus produkcijos gamybos proceso užtikrinimą.

    • Darbuotojų darbo organizavimą bei komandos formavimą.

    • Kokybės vadybos sistemos efektyvumo užtikrinimą.




    Mes tikimės kad jūs

    • Turite ne mažesnę nei 3 metų vadovavimo patirtį gamybos srityje.

    • Pasižymite lyderyste, strateginiu mąstymu ir stipria orientacija į rezultatus.

    • Analitinis mąstymas, veiklos planavimo, organizavimo ir valdymo įgūdžiai - neatskiriama Jūsų kasdienybės dalis.

    • Gebate dirbti dinamiškoje aplinkoje ir suburti komandą siekti užsibrėžtų tikslų.

    • Turite geras rusų kalbos žinias (anglų ir vokiečių kalba privalumas).


    Julija Stankevičiūtė
    “Esate ekspertas savo srityje ir svajojate prisidėti prie ambicingo projekto? Jei taip, siūlome realizuoti savo potencialą mūsų įmonėje. Laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2265
    Projektų vadovas (-ė) (moduliniai namai)
    Iki 2024-03-01, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame UAB ALBE ALLIANCE - ALBE ALLIANCE GMBH (https://albealliance.dehttps://wanderlust-tinyhouse.de/https://meinmodulheim.de/ ) įmonių grupės dalis.



    Jau 15 metų teikiame dinamiškas gamybos, prekybos ir ekspedijavimo paslaugas, dirbame lanksčiai ir nuolat tobulėjame kartu su rinka. Klientams siūlome kompleksinį sprendimą nuo idėjos iki svajonių namo gamybos, sumontavimo ir visų pridavimo darbų.



    Plečiame modulinių namų ir namų ant ratų gamybos veiklą, tad į savo komandą kviečiame PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!




    Įmonė siūlo

    • Profesinius ir asmeninius iššūkius tarptautinėje organizacijoje.

    • Karjeros tobulėjimo galimybes.

    • Komandinį darbą.

    • Visas reikalingas priemones užduotims atlikti.

    • Tarnybinį automobilį darbo reikalams.

    • Draugišką ir darbingą atmosferą profesionalioje komandoje.

    • Galimybę įgyvendinti savo idėjas ir profesinius tikslus.

    • Konkurencingą bei augantį darbo užmokestį, galimybę įsitraukti į dinamišką greitai augančio verslo aplinką.




    Būsite atsakingi už

    • Projekto valdymą nuo užsakymo priėmimo iki pilno realizavimo.

    • Bendravimą su subrangovais, užsakymo pateikimą, sutarties ruošimą, savalaikio ir kokybiško statybos projektų įvykdymo užtikrinimą.

    • Bendravimą su gamybos darbuotojais ir projektų valdymo komanda.

    • Medžiagų bei įrengimų kokybės kontrolę.

    • Dokumentų ruošimą ir administravimą.

    • Gaminio (modulinio namo) užbaigimo ir pridavimo techninės dokumentacijos rengimą.




    Mes tikimės kad jūs

    • Turite projektų valdymo patirties,

    • Išmanote statybos procesus, technologijas (modulinių namų gamyboje būtų privalumas).

    • Domitės naujovėmis statybos srityje.

    • Turite „B“ kategorijos vairuotojo pažymėjimą.

    • Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Office paketas).


    Julija Stankevičiūtė
    “Susidomėjote? Laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2263
    Pardavimų vadybininkas (-ė) verslui, B2B
    Iki 2024-03-12, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Stabilumas ir tradicijos – esame Lindstrom, Suomijos kapitalo kompanija, jau 175 metų.

    Patikimumas – veikiame net 23 pasaulio šalyse.

    Inovatyvumas – nuolat ieškome naujų technologinių ir vadybinių sprendimų.

    Užtikrintumas – mūsų paslaugos yra paklausios ir aktualios, profesionaliai padedančios Klientams rūpintis savo švara ir įvaizdžiu.




    Įmonė siūlo

    * Gaus priedus už pasiektus asmeninius rezultatus pagal aiškią ir sąžiningą priedų mokėjimo politiką.

    * Turės didesnį fiksuotą atlygį bandomuoju laikotarpiu. Suprantame „įsivažiavimo“ laikotarpį.

    * Turės laiko patikrintus mokymus, kurie atsakys į klausimą, kaip pardavinėti, kad tikrai parduotum.

    * Dirbs su vadovu, kuri tikras pardavimų profesionalas, vidinėje įmonės atrankoje laimėjęs pardavimų vadovo poziciją.

    * Tad mentorius bus ne teoretikas, o praktikas, kuris padeda ir įkvepia komandą rodydamas asmeninį pavyzdį.

    * Tarp važinėjimų pas Klientus galės pajusti gerą Vilniaus biure esantį vaibą (biuras – Savanorių pr. 183).

    * Patirs tarptautinės kompanijos gerąją vadybinę ir kultūrinę patirtį (sveikatos draudimas, mokymams skirtas biudžetas, neformaliam bendravimui skirti renginiai ir išvykos, darbo automobilis ir kitos darbui reikalingos priemonės). Turi turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą.

    * Matys kompanijos vadovus, kurie įkvepia nesuvaidinta lyderyste.

    * Pajus nuo pirmų dienų paprastą, lengvą ir atvirą bendravimą.




    Būsite atsakingi už

    * Mėgsti konkrečius produktus ir paslaugas, kurie rinkoje turi paklausą (apie mūsų produktus ir paslaugas https://lindstromgroup.com/lt/).

    * Dinamika ir judesys užims didžiąją Tavo dienos dalį. Šioje pozicijoje ~ 80/90% darbo laiko būsi ne biure. Likusias darbo valandas galėsi darbuotis tiek namie, tiek biure.

    * Patinka megzti santykius su verslo Klientais ir parduoti tai, ko jiems labiausiai reikia.

    * Tiki, jog bendravimas yra puiki priemonė tikslui pasiekti, todėl visur matai galimybes.

    * Patinka savarankiškas darbų planavimas ir atsakomybė už jų rezultatus.

    * Tikiesi dirbti su brandžiu ir dalykišku pardavimų komandos vadovu.




    Mes tikimės kad jūs
    Domantė Trotė
    “Puiki galimybė naujai patirčiai ar naujam karjeros startui. Ši pozicija labai tiks savarankiškumą, tikslingus veiksmus ir mobilumą mėgstančiai asmenybei. Pasikalbame:) Išsklaidyk savo abejones, skambink ir gauk atsakymus.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2238
    Transporto vadovas (-ė)
    Iki 2024-03-06, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame sparčiai auganti transporto įmonė, siekianti tapti rinkos lydere pagal teikiamų paslaugų kokybę sausumos pervežimo versle. Vertiname lojalumą ir atsidavimą darbui. Šiuo metu ieškome žmogaus, turinčio darbo patirties logistikos procesų organizavime. Prie savo komandos kviečiame prisijungti TRANSPORTO VADOVĄ (-Ę)!



     




    Įmonė siūlo

    - Darbą patikimoje ir profesionalioje kompanijoje, kurioje darbuojasi net 176 darbuotojai. 

    - Sąžiningą motyvacinę atlygio sistemą.

    - Atvirą, betarpišką komunikaciją, greitai priimamus sprendimus.

    - Išskirtinę galimybę ugdyti profesinius ir lyderystės gebėjimus: dirbant komandoje, vadovaujant darbuotojams ir įgyvendinant iškeltus tikslus. 




    Būsite atsakingi už

    - Naujų klientų paiešką bei bendravimą su esamais klientais.

    - Savo pavaldume turėsite 6-ių vadybininkų komandą bei kuruosite 60 vilkikų. 

    - Bendravimą bei problemų sprendimą, susijusį su pervežamais kroviniais.

    - Savalaikės bei išsamios informacijos apie pervežimą suteikimą klientui.

    - Kokybės rodiklių užtikrinimą - komandos iškeltų KPI's sekimą, darbo efektyvumo užtikrinimą.

    - Nenutrūkstamą bei sklandų nuosavo transporto judėjimą.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite vadovavimo patirties organizuojant sausumos kelių transporto pervežimus. ​

    - Kalbate anglų bei rusų kalbomis.

    - Esate tas, kuris prisiima atsakomybę bei turi ryžto rasti optimalius sprendimus ir juos įgyvendinti.

    - Pasižymite strateginiu mąstymu, orientacija į rezultatą.

    - Gebate dirbti dinamiškoje aplinkoje bei sutelkti komandą siekti užsibrėžtų tikslų.


    Jurgita Paičienė
    “Jei turite sėkmingos vadovaujamos patirties transporto įmonėje, labai laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2207
    Projektų vadovas (-ė)
    Iki 2024-03-05, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame įmonė, kuri siūlo savo klientams išskirtinius prekinius ženklus ir produktus. Novatoriško dizaino gaminiai: langai, grindys, Millboards terasos - kokybiški sprendimai namams ir komerciniams projektams. Judame į priekį vedami noro sukurti prasmingas erdves, kurios pagerintų klientų gyvenimo kokybę, sužadintų emocijas ir išpildytų norus. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungtų kruopštų ir atsakinga PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę).



     




    Įmonė siūlo

    • Puikias darbo sąlygas draugiškame kolektyve.

    • Galimybę tobulėti mokantis iš kolegų ir išoriniuose kursuose.

    • Karjeros perspektyvas.

    • Jūsų kompetencijas atitinkantį atlygį ir priedus už darbo rezultatus.

    • Darbą biure, strategiškai patogioje miesto vietoje.




    Būsite atsakingi už

    • Vykdomų projektų proceso valdymą (nuo užsakymo patvirtinimo iki projekto uždarymo).

    • Komplektuojančių medžiagų ir aksesuarų užsakymai.

    • Bendravimas su tiekėjais.

    • Projektų terminų valdymą.

    • Kokybės priežiūrą gamybos procese.

    • Sąmatų skaičiavimą ir pateikimą.

    • Logistikos organizavimą.

    • Prekių ar paslaugų paiešką esant poreikiui.

    • Kitų tiesioginio vadovo paskirtų užduočių vykdymą, pagalbą kolegoms.




    Mes tikimės kad jūs

    • Turite panašios patirties gamybos projektų valdyme, darbą statybos, rangos srityse laikysime dideliu privalumu.

    • Laisvai kalbate ir rašote anglų bei rusų kalbomis.

    • Esate savarankiška ir atsakinga asmenybė, gebate dirbti nuosekliai ir atsakingai.

    • Jums svarbu kokybė ir tikslaus planuoto rezultato siekimas.

    • Esate pozityvus ir atkaklus žmogus, laisvai komunikuojate, galite lengvai užmegzti ryšį su žmonėmis.

    • Esate įgudęs MS Office programų paketo vartotojas.


    Domantė Trotė
    “Mes laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2269
    Inžinierius (-ė) - konstruktorius (-ė)
    Iki 2024-02-28, Gargždai
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    UAB Milviteka - tarptautinei įmonių grupei priklausanti įmonė. Siūlome techninius sprendimus grūdų ir trąšų pramonei, gaminame, montuojame ir aptarnaujame birių ir skystų produktų transportavimo, dozavimo sistemas. Didžiuojamės savo profesionalia ir motyvuota komanda, kuri leidžia būti lanksčiu, vertingu ir patikimu partneriu.



    Šiuo metu kviečiame prisijungti prie mūsų komandos Gargžduose INŽINIERIŲ (-ę) – KONSTRUKTORIŲ (-ę)



     




    Įmonė siūlo

    • Prisijungti prie patikimos, tobulėjančios, siekiančios aukštų standartų įmonės.

    • Galimybę tapti profesionalios ir draugiškos komandos dalimi.

    • Dalyvauti įgyvendinant įdomius, išskirtinius inžinerinius projektus.

    • Bendradarbiaujantį požiūrį, atvirą ir konstruktyvų dialogą ieškant būdų pasiekti vis geresnius rezultatus.

    • Atlygį, atitinkantį Jūsų turimas kompetencijas.




    Būsite atsakingi už

    • Įrenginių, konstrukcijų projektavimą nuo idėjų iki galutinio produkto.

    • Bendradarbiavimą su užsakovais ir vidine komanda, ieškant geriausių technologinių sprendimų.

    • Darbą Autodesk Inventor programa, modeliuojant įrenginius, konstrukcijas.

    • Brėžinių ruošimą ir pateikimą gamybos padaliniui.




    Mes tikimės kad jūs

    • Puikiai dirbate projektavimo programomis ir turite arba norite įgyti patirties modeliuojant įrenginius.

    • Galite ne tik nubraižyti, bet ir pasiūlyti technologinį sprendimą (būtų privalumas).

    • Turite aukštąjį inžinerinį išsilavinimą.

    • Jums labai svarbus galutinis, bendras komandos rezultatas.

    • Bendraujate (žodžiu ir raštu) anglų kalba.


    Tatjana Andrejeva
    “Laukiami ir neseniai mokslus baigę - norintys įgyti daugiau patirties įrenginių projektavimo srityje, ir profesionalūs projektuotojai. ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Vykdančioji direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 2284
    Technikas (-ė) - projektuotojas (-a)
    Iki 2024-02-29, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Mūsų patikimas klientas - Tyrens Lietuva - Švedijos įmonių grupei priklausanti viena didžiausių infrastruktūros inžinerijos įmonių Lietuvoje, įvykdžiusi daugiau nei 10 000 įvairaus dydžio ir sudėtingumo projektų, suprojektavusi dešimtis tūkstančių kilometrų kelių, tiltų, geležinkelių.



    „Užduok klausimus. Susirask draugų ir dalinkis žiniomis. Būk atviras. Įkvėpk. Sulaužyk barjerus. Bendrauk. Būk drąsus. Mesk sau iššūkį, kolegoms ir klientams. Rask naujų perspektyvų. Pateik naujų idėjų. Būk smalsus. Būk kūrybingas ir žaismingas. Mėgaukis verslu. Padaryk neįmanomą įmanoma. Imkis inovacijų. Nustebink. Sukurk pasaulį, apie kurį svajojame.“ – kviečia jie, šiomis vertybėmis vadovaujasi ir tokią aplinką kuria kasdien.



    Nori kartu? Yra puiki proga prisijungti, nes šiuo metu ieškome TECHNIKO (-ės) – PROJEKTUOTOJO (-os) Klaipėdos kelių skyriui!




    Įmonė siūlo

    • Ši pozicija galėtų labai tikti Tavo karjeros startui.

    • Turėtum puikius komandos draugus, kurie įkvepia, džiaugiasi vienas kito pasiekimais, siekia bendro tikslo, kartu tobulėja, mokosi ir dosniai dalinasi žiniomis bei rūpinasi vieni kitais.

    • Dirbtum su profesionalais, kurių įvykdyti projektai sulaukė plataus pripažinimo ir aukščiausių įvertinimų.

    • Turėtum galimybę dirbti su įdomiais ir dideliais projektais moderniame biure ir su naujausia programine įranga.

    • Gautum suplanuotą biudžetą Tavo mokymams.

    • Būtum aplinkoje, kurioje skatinama tyrinėti, būti žingsniu priekyje ir novatoriškais sprendimais mesti iššūkį pramonei, savo klientams ir sau.

    • Tikrai būtum išgirstas – vertiname kiekvieno idėjas ir palaikome iniciatyvas.

    • Prisidėtum prie visuomenės gerovės, kuriant jai patogesnę, jos poreikius šiandien ir ryt atitinkančią infrastruktūrą.

    • Būtų pasirūpinta Tavo sveikata ir gerovę (skatiname darbo ir asmeninio gyvenimo balansą, suteikiame biudžetą sveikatingumo platformoje).

    • Galėtum pasinaudoti galimybe kartais dirbti iš namų.

    • Geriau pažintum komandos draugus ir smagiai leistum laiką, dalyvaujant išvykose, šventėse ir kitose smagiose iniciatyvose.




    Būsite atsakingi už

    • Susisiekimo komunikacijų projektinių brėžinių ir projektinės dokumentacijos rengimas.

    • Bendradarbiavimas su komandos nariais.

    • Įvairios kompleksinės inžinerinės užduotys, ugdančios patirtį ir kompetencijas.

    • Pagalba projekto vadovui, projekto dalies vadovui, inžinieriui komandiškai vykdant projektą.




    Mes tikimės kad jūs

    • Inžinerinio išsilavinimo (studentai irgi labai laukiami).

    •  Civil 3D pagrindų.

    • Pozityvumo, gebėjimo ir noro nuolat mokytis, augti bei tobulėti.

    • Atsakomybės, darbštumo, savarankiškumo ir bendradarbiavimo.

    • Anglų kalbos žinių (tai būtų didelis privalumas).


    Tatjana Andrejeva
    “Dar studijuoji? O gal neseniai baigei mokslus? Ieškai karjeros galimybių kelių inžinerijos srityje? Kviečiu atsiųsti savo CV tatjana@atranka360.lt ir prisijungti prie patikimos ir draugiškos komandos. O jei dvejoji, susisiekime +370 640 33360. Išsigryninsime kartu, ar pakeliui.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Vykdančioji direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 2285
    Kelių inžinierius (-ė)
    Iki 2024-02-29, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Mūsų patikimas klientas - Tyrens Lietuva - Švedijos įmonių grupei priklausanti viena didžiausių infrastruktūros inžinerijos įmonių Lietuvoje, įvykdžiusi daugiau nei 10 000 įvairaus dydžio ir sudėtingumo projektų, suprojektavusi dešimtis tūkstančių kilometrų kelių, tiltų, geležinkelių.



    „Užduok klausimus. Susirask draugų ir dalinkis žiniomis. Būk atviras. Įkvėpk. Sulaužyk barjerus. Bendrauk. Būk drąsus. Mesk sau iššūkį, kolegoms ir klientams. Rask naujų perspektyvų. Pateik naujų idėjų. Būk smalsus. Būk kūrybingas ir žaismingas. Mėgaukis verslu. Padaryk neįmanomą įmanoma. Imkis inovacijų. Nustebink. Sukurk pasaulį, apie kurį svajojame“ – kviečia jie, šiomis vertybėmis vadovaujasi ir tokią aplinką kuria kasdien.



    Nori kartu? Yra puiki proga prisijungti, nes šiuo metu ieškome KELIŲ INŽINIERIAUS (-ės) Klaipėdos kelių skyriui!




    Įmonė siūlo

    • Turėtum puikius komandos draugus, kurie įkvepia, džiaugiasi vienas kito pasiekimais, siekia bendro tikslo, kartu tobulėja, mokosi ir dosniai dalinasi žiniomis bei rūpinasi vieni kitais.

    • Dirbtum su profesionalais, kurių įvykdyti projektai sulaukė plataus pripažinimo ir aukščiausių įvertinimų.

    • Turėtum galimybę dirbti su įdomiais ir dideliais projektais moderniame biure ir su naujausia programine įranga.

    • Gautum suplanuotą biudžetą Tavo mokymams.

    • Būtum aplinkoje, kurioje skatinama tyrinėti, būti žingsniu priekyje ir novatoriškais sprendimais mesti iššūkį pramonei, savo klientams ir sau.

    • Tikrai būtum išgirstas – vertiname kiekvieno idėjas ir palaikome iniciatyvas.

    • Prisidėtum prie visuomenės gerovės, kuriant jai patogesnę, jos poreikius šiandien ir ryt atitinkančią infrastruktūrą.

    • Būtų pasirūpinta Tavo sveikata ir gerovę (skatiname darbo ir asmeninio gyvenimo balansą, suteikiame biudžetą sveikatingumo platformoje).

    • Galėtum pasinaudoti galimybe kartais dirbti iš namų.

    • Geriau pažintum komandos draugus ir smagiai leistum laiką, dalyvaujant išvykose, šventėse ir kitose smagiose iniciatyvose.




    Būsite atsakingi už

    • Susisiekimo komunikacijų projektavimas (keliai/gatvės).

    • Projektinių sprendimų priėmimas.

    • Kelio 3D modelių kūrimas.

    • Kiekių skaičiavimas (automatizuotai).

    • Techninės dokumentacijos rengimas.

    • Sprendinių derinimas, bendradarbiavimas su komandos nariais ir išorės partneriais.




    Mes tikimės kad jūs

    • Susisiekimo komunikacijų projektavimo patirties nuo 1 metų.

    • Inžinerinio išsilavinimo.

    • Patirties dirbant Civil 3D programa.

    • Pozityvumo, gebėjimo ir noro nuolat mokytis, augti, tobulėti.

    • Darbštumo, atsakingumo, analitinio mąstymo.

    • Mokėjimo dirbti komandoje ir individualiai.



     



    Būtų privalumas:




    • Kelių inžinerijos arba jam prilygstamas išsilavinimas.

    • Kvalifikacijos atestatai.

    • Anglų kalbos žinios B1/B2.


    Tatjana Andrejeva
    “Ieškai karjeros galimybių kelių inžinerijos srityje? Kviečiu atsiųsti savo CV tatjana@atranka360.lt arba pasidalinti LinkedIn nuoroda ir prisijungti prie patikimos ir draugiškos komandos. O jei dvejoji, susisiekime +370 640 33360. Išsigryninsime kartu, ar pakeliui.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Vykdančioji direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 2297
    Įgulos administratorė (-ius) / Crew Administrator
    Iki 2024-03-19, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    „Royal Boskalis N.V.“ – viena pirmaujančių pasaulyje jūrinio sektoriaus kompanijų. UAB „Boskalis Baltic“ įdarbina Lietuvos, Latvijos, Estijos, Ukrainos jūrininkus „Boskalis“ laivuose visame pasaulyje. Daugiau informacijos https://boskalis.com/



    Šiuo metu į savo komandą Klaipėdoje kviečiame ĮGULOS ADMINISTRATORĘ (-IŲ) / CREW ADMINISTRATOR




    Įmonė siūlo

    • Prisijungti prie sėkmingos, skaidrios ir patikimos tarptautinės įmonės.

    • Galimybę įgyti žinių, dirbant pasaulinėje jūrinėje įmonėje.

    • Kolegų ir vadovo palaikymą, pasidalinimą patirtimi, mokymus.

    • Profesionalų, šiuolaikišką ir teisingą požiūrį į darbo santykius.

    • Saugią, atvirą atmosferą, kurioje vertinamas sąmoningumas.

    • Galimybę lanksčiau organizuoti savo darbo laiką.

    • Ypač jaukų biurą ir visas sėkmingam bei patogiam darbui reikalingas priemones.




    Būsite atsakingi už

    • Vizų ir darbo leidimų įvairiose šalyse užsakymą.

    • Darbo kelionėms reikalingų dokumentų rengimą (LOI).

    • Vėliavos dokumentų užsakymą.

    • Informacijos teikimą ir dokumentų projektams rengimą.

    • Darbuotojų jūrinių dokumentų ir sertifikatų administravimą (galiojimo datų sekimas, darbuotojų informavimas dėl dokumentų galiojimo, dokumentų autentifikacijos tikrinimas).

    • Darbuotojų duomenų bazių administravimą.

    • Pagalbą generaliniam direktoriui auditų ruošimosi procesuose.

    • Nuolatinį bendravimą su darbuotojais, iškilusių problemų sprendimą ir pagalbą įvairiuose administracinėse užduotyse.




    Mes tikimės kad jūs

    • Mokėsite kasdien sklandžiai bendrauti angliškai raštu ir žodžiu su ambasadomis, mokymų centrais, kolegomis iš kitų įmonės filialų.

    • Turite patirties dirbant MS Office (ypač MS Excel) ir duomenų valdymo sistemomis.

    • Gebate numatyti galimas problemas ir greitai reaguoti bei rasti sprendimus įvairiose situacijose.

    • Išmanote bendravimo etiketą, pasižymite paslaugumu ir pozityvumu.

    • Puikiai planuojate savo laiką ir dėliojate prioritetus, gebate koordinuoti kelis darbus vienu metu ir esate lankstus.

    • Siekiate mokytis ir tobulėti.





    Privalumas būtų, jei:




    • Turite panašaus darbo patirties – administratoriaus pareigose ar darbe susijusiame su darbuotojų įdarbinimu, mokymų organizavimu, vizų užsakymu ir pan.


    Tatjana Andrejeva
    “Mums svarbu, kad Jums patiktų administracinis darbas, kad turėtumėte vidinį norą ir motyvaciją bendrauti, padėti kitiems! Labai vertiname entuziastingus žmones, tokius, kurie padeda kurti ir palaikyti profesionalią ir pozityvią aplinką. Jei čia apie Jus, kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Vykdančioji direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 2296
    Projektų koordinatorius (-ė)
    Iki 2024-03-19, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    UAB „Lemba“ – įmonė, teikianti maisto ir gėrimų pramonės technologinės įrangos pardavimo, instaliavimo, remonto, techninio aptarnavimo paslaugas Lietuvoje, Skandinavijos ir Vakarų Europos šalyse. Įmonė atstovauja didžiausią pasaulyje gėrimų pramonės įrangos gamintoją Krones AG Baltijos šalyse, yra sertifikuotas šios įmonės gaminamos įrangos instaliavimo partneris. 



    Kviečiame prie savo komandos prisijungti PROJEKTŲ KOORDINATORIŲ (-Ę)!



     




    Įmonė siūlo

    - Ugdantį, bendradarbiaujantį ir darbuotojus motyvuojantį vadovą.

    - Jaukų, darnų, į rezultatą orientuotą kolektyvą (12 žmonių).

    - Puikias sąlygas, mokymus ir savirealizacijos galimybes.

    - Atlygį, atitinkantį turimą kompetenciją bei darbo rezultatus.




    Būsite atsakingi už

     -Sklandų darbuotojų darbo planavimą ir organizavimą.

    - Precizišką dokumentų rengimą ir administravimą.

    - Komandiruočių planavimą ir kelionių užsakymus.

    - Bendravimą su įmonės partneriais užsienyje personalo planavimo ir projektų vykdymo klausimais.

    - Lietuvoje ir užsienyje vykdomų projektų koordinavimą.

    - Įvairiapusės pagalbos teikimą bendrovės vadovui bei įmonės darbuotojams.




    Mes tikimės kad jūs

    - Norite ne tik administracinio darbo, bet ir platesnės atsakomybės.

    - Esate nuovoki, iniciatyvi, humoro jausmo nestokojanti asmenybė.

    - Darbo greitis bei minčių dėliojimas - Jūsų stipriosios asmenybės pusės.

    - Skrupulingai mąstote, numatote "į priekį", bet veikiate "čia ir dabar".

    - Savarankiškai atliekate patikėtą darbą nuo pradžios iki galutinio rezultato.

    - Galite lengvai dirbti su skirtingų pažiūrų klientais bei kolegomis.

    - Puikiai valdote pagrindines Microsoft Office programas (ypač MS Excel).

    - Kalbate anglų kalba (rusų/vokiečių kalba būtų privalumas).


    Julija Stankevičiūtė
    “Patinka administracinis darbas, tačiau jaučiate, kad norite platesnės atsakomybės su labai konkurencingu atlygiu rinkoje? Laukiame Jūsų CV arba skambučio - pasikalbėkime!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2298
    Viešbučio vadovas (-ė)
    Iki 2024-03-21, Palanga
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Įmonė „UAB Palangos konferencijų centras", „Amberton Green Apartments Palanga“ yra žinoma kaip moderni ir šiuolaikiška viešbučio įstaiga Palangoje. Mes siūlome ne tik aukščiausios kokybės paslaugas, bet ir įdomų bei iššūkių pilną darbą viešbučio vadovo pozicijoje. Su mumis dirbantys žmonės turi puikias galimybes karjerai ir tobulėjimui.




    Įmonė siūlo

    • Konkurencingą atlyginimą, atspindintį Jūsų patirtį ir kompetencijas.

    • Įdomią ir iššūkių pilną darbo aplinką, kurioje gali augti kartu su draugiška komanda.

    • Galimybę mokytis ir tobulėti, daug vidinių ir išorinių mokymų, profesinių galimybių.

    • Nuolaidas ir privilegijas mūsų tinklo viešbučiuose.

    • Galimybę siekti karjeros aukštumų, dirbant su vienais iš geriausių viešbučių verslo profesionalų.




    Būsite atsakingi už

    • Viešbučio operacijų valdymą: Vadovauti ir valdyti visus viešbučio veiklos aspektus, įskaitant registratūrą, viešbučio ūkio priežiūrą, svečių aptarnavimą ir kt.

    • Komandos valdymą: Skatinti teigiamą ir bendradarbiavimą skatinančią aplinką.

    • Paslaugų kokybės užtikrinimą: Palaikyti aukštus paslaugų standartus, įgyvendinti strategijas, skirtas pagerinti svečių patirtį.

    • Finansų valdymą: Kurti ir valdyti metinį biudžetą, ruošti ir teikti dienos/savaitės/mėnesio ataskaitas, prižiūrėti ir valdyti pajamų ir paskirstymo strategiją.

    • Viešbučio veiklos valdymą: Užtikrinti viešbučio funkcionavimą pagal vidinius standartus, išlaikyti reputaciją, skatinti ir didinti viešbučio vardo žinomumą.




    Mes tikimės kad jūs

    • Universitetinį išsilavinimą verslo, finansų arba viešbučių vadybos srityje.

    • Ne mažiau kaip 3 metų patirtį viešbučių versle arba panašios patirties finansų valdyme arba viešbučio operacijų valdyme.

    • Puikius analitinius įgūdžius ir gebėjimą spręsti problemas efektyviai.

    • Gerus komunikacijos įgūdžius, anglų ir rusų kalbų žinias.

    • Gebėjimą efektyviai naudotis MS Excel.

    • Gerus vadovavimo ir bendradarbiavimo įgūdžius


    Dovilė Paulauskienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2299
    Transporto vadybininkas (-ė)
    Iki 2024-03-21, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Baltic Solutions Transport - tai inovatyvi įmonė, kuri specializuojasi krovinių pervežime iš Europos į NVS šalis, įmonė kuria efektyvius ir patikimus logistikos sprendimus. Mes didžiuojamės dinamiška darbo aplinka, kurioje skatinamas bendradarbiavimas ir nuolatinis augimas, siekiant užtikrinti klientų poreikių tenkinimą. Mūsų komanda įsipareigoja suteikti aukščiausio lygio paslaugas, kuriomis pasitiki mūsų klientai.




    Įmonė siūlo

    • Profesionalius santykius: mes vertiname kolektyvo dvasią ir gebame padėti vienas kitam.

    • Vadovų palaikymą: suteiksime Jums reikiamą pagalbą ir patirtį, kad galėtumėte tobulėti.

    • Karjeros galimybes: čia Jūsų idėjos yra vertinamos, o tobulėjimas skatinamas.

    • Draugišką aplinką: dirbsite su palaikančia, šiltai bendraujančia komanda, kurioje jausitės kaip namuose.

    • Norite gerai uždirbti? Suteiksime kompetenciją atitinkantį stabilų darbo užmokestį ir labai gerą motyvacinę sistemą.




    Būsite atsakingi už

    • Organizuosite ir koordinuosite krovinių pervežimus, užtikrinant sklandų logistikos procesą.

    • Aktyviai ieškosite ir bendrausite su naujais bei esamais vežėjais, tam labai reikalinga patirtis ekspedicinėje įmonėje.

    • Operatyviai spręsite iškilusius uždavinius, taip užtikrinant nepriekaištingą veiklą.

    • Atliksite kitas vadovų paskirtas užduotis, prisidedant prie bendros įmonės veiklos efektyvumo.




    Mes tikimės kad jūs

    • Turi geras rusų kalbos žinias, o anglų ir lenkų kalbos žinios būtų didelis privalumas.

    • Turi patirtį transporto srityje dirbant su vežėjais, idealu 3-4 metų patirtis, puiku jei ekspedicinėje įmonėje.

    • Atsakingas, savarankiškas ir labai gebantis prisitaikyti, lengvai bendrauja ir yra draugiškas.

    • Orientuotas į rezultatus, gebantis siekti nustatytų tikslų ir išspręsti iškilusias problemas.

    • Turi kompiuterinį raštingumą, norą tobulėti ir mokytis naujų dalykų


    Dovilė Paulauskienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV