Вильнюс: +370 638 33360 Клайпеда: +370 630 33360 info@atranka360.lt

В настоящее время мы ищем

Сортировать по:
Все сферы
  • ID: 838
    Chief Accountant
    Iki 2019-07-11, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    We started our activity in Lithuania in 2001. Our company became the first operator of gaming in the country that opened the first casinos. "Olympic Casino Group Baltija" vision is to be a global casino and resort operator, best known for an excellent service and creative design. We are growing our team and need the CHIEF ACCOUNTANT to join us in Vilnius!

    Įmonė siūlo
    We offer:

    - Exciting industry experience;
    - Opportunity to work with an inspiring and agile team in a fast-paced environment;
    - Ability to be involved in process improvements, initiatives and project work;
    - An interesting multicultural working environment;
    - An attractive salary and benefits package is on offer depending on skills and experience.

    Būsite atsakingi už
    Your responsibilities:

    - Handle full spectrum of financial and cost accounting role;
    - Perform cash flow forecasting, budgeting and working closely with the operations and project teams in analyzing margins, variances and cost analysis;
    - To managed and coordinate finance and accounting processes of Lithuanian subsidiaries;
    - To make sure that company is in compliance with internal and external financial obligations;
    - To be responsible for timely monthly consolidated financial statements, payments, cash-flow management reporting for submission to HQ and loal authorities;
    - Set up and support the optimal functions with roles and responsibilities of Finance team.

    Mes tikimės kad jūs
    We expect that You have:

    - University degree in Accounting or Finance;
    - 5 - 8 years of progressive experience in accounting, preferably in a multinational company;
    - Very good knowledge of ERP accounting packages, preferably Navision;
    - Strong analytical and problem solving skills;
    - Excellent planning skills and able to interact with all levels;
    - Excellent knowledge of the English language;
    - Ability to thrive in deadline-driven environment;
    - Excellent interpersonal skills;
    - Capacity to lead and motivate a team.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “If you feel this is a great opportunity to join, stay and grow with our team, please kindly send Your CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 837
    Pardavimų vadovas (-ė) Skandinavijos rinkai (produktas – statybų technologijos sprendimas)
    Iki 2019-07-10, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė, kuri plėtojame SISMO statybinę technologiją – vieną pažangiausių pastatų statymo metodą. Tarpusavyje suderintas projektavimo būdas, inžinerija ir gamyba užtikrina racionalų ir ekonomišką pastatų statybos metodą. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ VADOVĄ (-Ę) Skandinavijos rinkai!

    Įmonė siūlo
    - Asmeninę vadovų pagalbą darbo pradžioje;
    - Draugišką ir darnų kolektyvą, kuriame vertinamas "horizontalus" skandinaviškas valdymo stilius;
    - Plačias savirealizacijos galimybes;
    - Galimybę užsidirbti be "lubų";
    - Platų veikimo diapazoną ir galimybę pritaikyti Jūsų "know-how".

    Būsite atsakingi už
    - Bendravimą su užsienio statybinėmis kompanijomis anglų kalba;
    - Naujų pardavimo kanalų, partnerių paiešką;
    - Kliento norus ir galimybes atitinkančių pasiūlymų pateikimą;
    - "Sismo" statybų technologijos pristatymą bei vystymą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate azartiškas (-a) ir ieškote tokio darbo, kuriame galėsite užsidirbti;
    - Gebate įžvelgti verslo plėtros galimybes;
    - Lengvai užmezgate betarpišką bendravimą su kolegomis ir ilgalaikį bendradarbiavimą su klientais;
    - Puikiai kalbate anglų kalba, o gal net viena iš skandinavų kalba? Tai laikysime DIDŽIULIU PRIVALUMU!
    Jurgita Paičienė
    “Vengiate rutininio darbo, o naujų kontaktų užmezgimas Jums yra malonumas! Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 836
    Dizaineris - projektų vadovas (-ė)
    Iki 2019-07-06, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    INHAUS virtuvės studija – vokiškų virtuvių salonas, vienintelis Lietuvoje oficialiai atstovaujantis NOLTE KÜCHEN ir INHAUS – visame pasaulyje preciziška kokybe garsėjančius virtuvių gamintojus, kurių inovatyvūs sprendimai, ergonomiškas dizainas ir nepriekaištinga kokybė kasmet patvirtinama daugybe sertifikatų ir apdovanojimų. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti profesionalų DIZAINERĮ - PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Labai įdomų darbą stabilioje ir aukščiausiais veiklos standartais paremtoje kompanijoje;
    - Galimybę dirbti su prestižiniais visame pasaulyje žinomais prekių ženklais;
    - Įsilieti ir profesionalų ir draugišką kolektyvą;
    - Skaidrią ir motyvuojančią atlygio sistemą;
    - Galimybę panaudoti savo žinias ir kompetencijas bei išnaudoti turimą potencialą;
    - Visas darbui reikalingas priemones.

    Būsite atsakingi už
    - Bendravimą su salono klientais, architektais bei dizaineriais;
    - Kliento poreikių išsiaiškinimą, konsultavimą bei tinkamų sprendimų paiešką;
    - Pasiūlymų ruošimą ir jų pristatymą;
    - Projekto valdymą bei sklandaus įgyvendinimo užtikrinimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate įgijęs išsilavinimą dizaino arba architektūros srityje;
    - Galite pasigirti sėkminga darbo patirtimi baldų, interjero detalių ar prabangos klasės prekių pardavimų srityje;
    - Lengvai komunikuojate, mėgstate bendrauti ir megzti kontaktą pats, pasižymite atkaklumu;
    - Jums yra svarbus rezultatas ir būdai, kaip jo pasiekiate;
    - Puikiai gebate planuoti savo laiką ir darbus, teisingai išsidėliojate prioritetus;
    - Dirbate Microsoft Office ir viena ar keliomis iš šių programų - AutoCAD / ArchiCAD / Artlantis / 3ds MAX/ SketchUp.
    Domantė Trotė
    “Šioje įmonėje vertinama pagarba sau, kolegai ir klientui, svarbus sąžiningumas bei asmeninė atsakomybė. Jei esi tikslo siekiantis, norintis tobulėti ir realizuoti save - laukiame gyvenimo aprašymo! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 835
    Vyr. buhalteris (-ė)
    Iki 2019-07-05, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - įmonė, kuri atstovauja vieną didžiausių pasaulyje konteinerinių linijų ir užsiima krovinių pervežimais iš bet kurios pasaulio vietos, panaudojant jūrų, geležinkelių bei auto transporto rūšis. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti VYR. BUHALTERĮ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Darbą tarptautinėje, šiuolaikiškoje, patikimoje įmonėje;
    - Darbą kompanijoje su aukščiausiais veiklos standartais;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetencijas atitinkantį atlygį;
    - Puikias darbo sąlygas ir priemones;
    - Galimybę keletą savaičių dirbti su dabartine buhaltere, kad perėmimas darbo įvyktų sklandžiai.

    Būsite atsakingi už
    - Ūkinių ir finansinių operacijų apskaitos teisėtumo užtikrinimą;
    - Mokestinių, finansinių ir kitų ataskaitų rengimą, pateikimą valstybinėms ir finansų institucijoms;
    - Kasmetinio finansinio audito bei jo rezultatų paruošimą;
    - Darbo užmokesčio ir su tuo susijusių išmokų bei mokesčių skaičiavimą, kontrolę;
    - Vadovų konsultavimą, pasiūlymų teikimą dėl efektyvių ir inovatyvių apskaitos sprendimų;
    - Kitas su buhalterine apskaita ir įmonės finansais susijusias užduotis.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate savo srities profesionalas – turite bent 3 metų sėkmingos vyriausiojo buhalterio darbo patirties;
    - Puikiai išmanote LR teisės aktus, reglamentuojančius apskaitą, mokesčius, įmonių veiklą, bei nuolat domitės buhalterinėmis naujienomis;
    - Operatyviai analizuojate informaciją, ją sisteminate ir pateikiate pagal reikiamą struktūrą;
    - Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius dirbant ne tik buhalterinės apskaitos programomis;
    - Galite pasigirti anglų kalbos mokėjimu;
    - Turite puikius bendravimo įgūdžius bei darbo organizavimo gebėjimus;
    - Mokate dirbti RIVILĖS programa - laikytume didžiuliu privalumu.
    Julija Stankevičiūtė
    “Jei buhalterija Jums nėra vien tik darbas – džiaugiatės, kad esate stiprus specialistas, nuolat domitės, siekiate tobulėti ir būti tikru profesionalu? Mėgstate bendrauti, esate pozityvus ir mokate sukurti puikius santykius kolektyve? Laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 834
    Darbuotojų saugos ir sveikatos vyresnysis (-ioji) specialistas (-ė)
    Iki 2019-06-18, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame VĮ "Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija". Siekiame užtikrinti Klaipėdos uosto funkcionavimą ir konkurencingumą, tinkamai eksploatuoti ir plėtoti uosto infrastruktūrą, sudaryti sąlygas uosto paslaugų sektoriaus verslo plėtrai. Visa tai darome naudodami naujausias technologijas, skatindami savo darbuotojus mokytis ir tobulėti, taikome tarptautinius kokybės standartus bei vadovaujamės viešumo ir skaidrumo reikalavimais.

    Pastaraisiais metais Klaipėdos uostas pasiekė aukščiausių rezultatų per visą uosto istoriją. Jau trečius metus iš eilės pagal krovinių apyvartą mūsų uostas išlieka lyderis tarp Baltijos valstybių uostų.

    Didžiuojamės, kad mūsų įmonė yra pripažinta geidžiamiausiu darbdaviu. VĮ "Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija" rikiuojasi dienraščio „Verslo žinios“ skelbto „Geidžiamiausio darbdavio 2019“ reitingo antrame dešimtuke.

    Šiuo metu stipriname savo komandą ir ieškome DARBUOTOJŲ SAUGOS IR SVEIKATOS VYRESNIOJO (-IOSIOS) SPECIALISTO (-ĖS) (terminuota sutartis).

    Įmonė siūlo
    - Įdomią ir atsakingą veiklą, reikšmingoje Klaipėdos miestui ir visai Lietuvai organizacijoje;
    - Patikimą, profesionalią ir demokratišką darbo aplinką, draugišką kolektyvą;
    - Mokymus, ilgalaikę perspektyvą kaip savo srities profesionalui;
    - Konkurencingą atlygį ir patrauklų papildomų naudų paketą.

    Būsite atsakingi už
    - LR teisės aktų reikalavimų darbuotojų saugos ir sveikatos, civilinės ir gaisrinės saugos klausimais vykdymo užtikrinimą;
    - Įsakymų, taisyklių, instrukcijų ir kitų dokumentų, susijusių su darbuotojų sauga ir sveikata, priešgaisrine bei civiline sauga, rengimą ir valdymą;
    - Nelaimingų atsitikimų prevenciją, profesinės rizikos vertinimą;
    - Mokymų organizavimą ir vedimą, metodinės medžiagos rengimą;
    - Vadovų ir darbuotojų konsultavimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite aukštąjį techninį išsilavinimą;
    - Jau kelerius metus dirbote kaip darbų saugos specialistas ir įgijote gerosios praktikos;
    - Turite darbų saugos ir sveikatos tarnybos specialisto bei kitus reikalingus funkcijoms atlikti pažymėjimus;
    - Esate analitiškas, atidus, reiklus sau ir kitiems;
    - Mokate palaikyti bendradarbiavimo atmosferą ir motyvuoti žmones.
    Tatjana Andrejeva
    “Ieškome atsidavusio (-ios) specialisto (-ės), mėgstančio (-ios) ir besidominčio (-ios) savo profesija, tikinčio (-ios) savo funkcijos ir tikslų svarba bei užkrečiančio (-ios) tuo aplinkinius! Laukiame kandidatuojant! Mielai susitiktume pokalbiui ir kviestume tapti mūsų komandos dalimi!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 833
    Energetikos padalinio vadovas (-ė)
    Iki 2019-06-16, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame dalis įmonių grupės - vienos moderniausių, ekonomiškai stipriausių ir didžiausių Lietuvoje, kurioje nuolat investuojama į naujus verslo projektus, plečiamos veiklos sritis, žengiama į naujas pasaulines rinkas. Didžiuojamės, kad grupės verslas koordinuojamas Lietuvoje dirbančių specialistų. Nuolat siekiame pritraukti pačius geriausius ir kartu pasiekti ambicingiausius tikslus. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti ENERGETIKOS PADALINIO VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Įdomią veiklą, pritaikant savo ir įgyjant naujas kompetencijas bei specifines profesines žinias;
    - Draugišką profesionalų komandą;
    - Mokymus ir karjeros perspektyvas grupės viduje;
    - Konkurencingą atlygį ir patrauklų naudų paketą.

    Būsite atsakingi už
    - Vienos iš mūsų įmonių grupės gamyklos energetinio ūkio eksploatavimo priežiūrą (elektra, dujos, šiluma, šaldymas, ventiliacijos, vandentiekis ir nuotekos);
    - Padalinio darbų planavimą ir organizavimą, biudžeto kontrolę;
    - Vadovavimą komandai (iki 30 darbuotojų);
    - Energetinio ūkio efektyvumo didinimą ir įvairių projektų valdymą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite energetinio ūkio eksploatavimo priežiūros, vadovavimo technikos skyriui arba inžineriniam padaliniui patirties gamybinėje įmonėje;
    - Gerai išmanote pramonės gamybos, šaldymo įrengimų, ventiliacinių sistemų veikimo principus;
    - Esate įgijęs aukštąjį inžinerinį išsilavinimą;
    - Jūsų geri anglų, rusų kalbos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai (Auto CAD);
    - Efektyviai valdote procesus, planuojate ir organizuojate komandos darbus bei pasiekiate užsibrėžtus tikslus;
    - Skatinate bendradarbiavimą ir darbuotojų įsitraukimą.
    Tatjana Andrejeva
    “Jūs: sukaupėte nemažai patirties, reikalingos sėkmingai gamyklos energetinio ūkio eksploatavimo priežiūrai ir šiuo metu žvalgotės naujų karjeros galimybių. Mes: pasiruošę išklausyti Jūsų lūkesčius ir pasistengti, kad šiuo žingsniu Jūs juos realizuotumėte. Susidomėjus, kviečiu kandidatuoti arba susisiekti su manimi nurodytais kontaktais! Konfidencialumą garantuojame.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 832
    Procesų vadovas (-ė)
    Iki 2019-06-30, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame valstybinė įmonė “Oro navigacija“ - Lietuvos oro erdvės valdytoja, kuri užtikrina saugų ir efektyvų oro navigacijos paslaugų teikimą. Subūrėme ilgametę profesionalų komandą ir šiuo metu kviečiame prie jos prisijungti patyrusį PROCESŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Įdomų ir atsakingą darbą stabilioje ir patikimoje įmonėje;
    - Puikias darbo sąlygas ir profesionalius kolegas;
    - Galimybę panaudoti savo ekspertinias žinias ir patirtį;
    - Vadovų pasitikėjimą ir savarankiškumą darbe;
    - Konkurencingą darbo užmokestį ir motyvacinius priedus.

    Būsite atsakingi už
    - Įmonės vidinių procesų analizę (procesų loginių ryšių nustatymą, perteklinių, neefektyvių procesų identifikavimą) ir siūlymų tobulinimui bei apjungimui teikimą;
    - Procesų valdymo sistemų diegimą, vystymą bei tobulinimą;
    - Procesų veiklos efektyvumo rodiklių nustatymą ir vertinimą;
    - Rizikų valdymo sistemos įdiegimą bei jos veikimo užtikrinimą;
    - Įmonėje įdiegtos kokybės vadybos sistemos optimizavimą bei efektyvias veikimo užtikrinimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite bent tris metus sėkmingos patirties įgyvendinant didelės įmonės procesų vystymo projektus;
    - Galite pasigirti procesų diegimo, tobulinimo, modeliavimo puikiu išmanymu ir sėkmingu taikymu darbinėje savo veikloje;
    - Išmanote pokyčiu valdymo principus ir turite patirties juos taikant;
    - Kokybės vadybos sistemos ir ją reglamentuojančių standartų išmanymas - būtų privalumas;
    - Turite gerus anglų kalbos įgūdžius tiek žodžiu, tiek raštu;
    - Esate komunikabilus, bendradarbiaujantis žmogus;
    - Gebate vadovauti komandai, ją sutelkti ir motyvuoti siekiant tikslų;
    - Pasižymite aukšta atsakomybe, savarankiškumu, puikiu laiko ir prioritetų valdymu.
    Domantė Trotė
    “Jeigu procesų valdymas yra ta sritis, kurioje jaučiatės tikras profesionalas ir ieškote įmonės, kurioje galėtumėte panaudoti savo ekspertinės žinias ir patirtį - siųskite savo gyvenimo aprašymą.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 831
    Automobilių detalių pardavimo vadybininkas (-ė)
    Iki 2019-06-29, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Sėkmingai gaminame, prekiaujame ir pristatome automobilių detales visoje Lietuvoje bei Baltijos šalyse. Patirtis nuo 1995 m. ir nuolatinis tobulėjimas suteikia mūsų klientams pasitikėjimą mumis bei visomis prekių grupėmis, kurias turime savo sandėliuose. Didžiuojamės asortimente turėdami garsių pasaulyje prekių ženklų detales – ICER, INA, BOSCH, OPTIBELT, ERT, FOSSER, DYNAMAX, TECNECO, ISKRA, RICAMBIFLEX, RAPRO, NISSENS, RTS ir kitus. Milijonas detalių – tai tik dalis to, ką darome dėl klientų automobilių!

    Šiuo metu stipriname savo komandą Klaipėdoje ir kviečiame AUTOMOBILIŲ DETALIŲ PARDAVIMO VADYBININKĄ (-Ę)!


    Įmonė siūlo
    - Dirbti su kokybiškais ir konkurencingais produktais;
    - Patikimą ir geranorišką komandą;
    - Visas priemones reikalingas sėkmingam rezultatui pasiekti;
    - Stabilų gerą atlyginimą (su perspektyva didėti) ir motyvuojančius priedus.

    Būsite atsakingi už
    - Automobilių detalių pardavimus (B2C ir B2B);
    - Klientų aptarnavimą ir lankymą, darbą su katalogais, optimaliausių sprendimų pasiūlymą;
    - Reikalingų detalių užsakymą, užsakymų klientams surinkimą ir tvarkos nedideliame sandėlyje užtikrinimą;
    - Pardavimų analizę bei kryptingą darbą su klientais kuriant ir palaikant ilgalaikius santykius.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite techninį išsilavinimą ir/arba puikią techninę nuovoką – gerai išmanote automobilių sandarą ir detales;
    - Didelis privalumas būtų patirtis autodetalių prekyboje;
    - Tikimės, kad Jums patinka pardavimų procesas, mokate kurti ir palaikyti gerus santykius su klientais;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Gerai dirbate kompiuteriu (puiku, jei Jums teko dirbti Axapta, Navision, TEC DOC, detalių paieškos programomis);
    - Esate atsakingas, komunikabilus, imlus, greitas ir organizuotas.
    Tatjana Andrejeva
    “Laukiame Jūsų CV, jei turite gerą techninę nuovoką, esate susidomėjęs viskuo, kas susiję su automobiliais, jei Jums patinka pardavimo procesas ir turite stiprų siekį atsakingai dirbti ir užsidirbti.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 732
    Projekto vadybininkas (-ė) (B2B)
    Iki 2019-06-28, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame viena didžiausių internetinių parduotuvių Lietuvoje. Kokybiškas aptarnavimas, greitas prekių pristatymas ir orientacija į klientą - pagrindas, kuriuo vadovaujamės. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti PROJEKTO VADYBININKĄ (-Ę) (B2B)!

    Įmonė siūlo
    - Motyvuojančią darbo atmosferą;
    - Nuo asmeninių rezultatų priklausančius priedus;
    - Laisvą ir dinamišką darbo aplinką;
    - Atvirus, bendradarbiaujančius ir jaunatviškai veržlius vadovus :)
    - Draugiškus, kūrybingus, savarankiškus bei iniciatyvius kolegas.

    Būsite atsakingi už
    - Produktyvių, pasitikėjimu grįstų santykių su klientais kūrimą bei palaikymą;
    - Produktų (fototechnikos) pardavimą;
    - Klientų poreikių išsiaiškinimą bei geriausio sprendimo pasiūlymą;
    - Ilgalaikių santykių su klientais kūrimą;
    - Komercinių pasiūlymų ir prezentacijų rengimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Domitės fototechnika;
    - Esate iniciatyvus, savarankiškas, siekiantis rezultato;
    - Paslaugumas ir orientaciją į klientą yra Jūsų "kraujyje";
    - Turite puikius derybų bei prezentavimo įgūdžius.
    Julija Stankevičiūtė
    “Jei koncentruojatės ir dirbate vardan rezultato, norite naujų iššūkių ir atsakomybės - ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 830
    Lauko elektros tinklų darbų vykdytojas (-a)
    Iki 2019-06-28, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes jau virš 15 metų įrenginėjame ir modernizuojame pastatų inžinerines sistemas, įgyvendiname telekomunikacijų, apsaugos sistemų bei elektros instaliavimo projektus. Savo klientams dirbame nenuilsdami ir užtikriname aukščiausią darbų atlikimo kokybę. Šiuo metu ieškome naujo komandos nario - energingo LAUKO ELEKTROS TINKLŲ DARBŲ VYKDYTOJO (-OS) !

    Įmonė siūlo
    - Darbą su stambiais projektais bei aukštos kokybės įranga;
    - Motyvuojantį darbo užmokestį;
    - Profesionalų komandą;
    - Stabilumą ir pastovų darbo krūvį - pas mus nėra sezoniškumo.

    Būsite atsakingi už
    - Lauko elektros tinklų darbų procesų planavimą, organizavimą, kontrolę objektuose;
    - Objektams numatytų resursų ir medžiagų tiekimo užtikrinimą;
    - Elektrotechnikos darbų proceso planavimas, organizavimą ir kontrolę;
    - Elektrotechnikos darbų terminų, biudžetų laikymosi bei kokybės užtikrinimą;
    - Darbų saugos užtikrinimą;
    - Pavaldžių darbuotojų darbo koordinavimą objektuose ir jų darbo kokybės kontrolę;
    - Objektų/darbų pridavimą Užsakovams ir/ar įgaliotoms institucijoms;
    - Kokybės, terminų, sąmatų ir mokėjimo grafikų laikymosi kontrolę.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite kvalifikacijos atestatą (-us), elektrotechnikos srityje (būtų privalumas);
    - Aukštąjį išsilavinimą;
    - Ne mažiau nei 2 m. darbo patirties darbų vykdytojo pozicijoje;
    - Gebėjimą efektyviai koordinuoti ir kontroliuoti pavaldžių darbuotojų (elektromonterių) darbą bei darbus statybos objektuose;
    - Puikius organizavimo gebėjimus;
    - Esate iniciatyvus, atsakingas, savarankiškas;
    - Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Šioje įmonėje vertinama pagarba sau, kolegai ir klientui, svarbus sąžiningumas bei asmeninė atsakomybė. Jei esi tikslo siekiantis, norintis tobulėti ir realizuoti save - laukiame gyvenimo aprašymo! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 829
    Lauko elektros tinklų projektų vadovas (-ė)
    Iki 2019-06-28, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes jau virš 15 metų įrenginėjame ir modernizuojame pastatų inžinerines sistemas, įgyvendiname telekomunikacijų, apsaugos sistemų bei elektros instaliavimo projektus. Savo klientams dirbame nenuilsdami ir užtikriname aukščiausią darbų atlikimo kokybę. Šiuo metu ieškome naujo komandos nario - energingo LAUKO ELEKTROS TINKLŲ PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo
    - Darbą su stambiais projektais bei aukštos kokybės įranga;
    - Motyvuojantį darbo užmokestį;
    - Profesionalų komandą;
    - Stabilumą ir pastovų darbo krūvį - pas mus nėra sezoniškumo.

    Būsite atsakingi už
    - Lauko elektros tinklų darbų procesų planavimą, organizavimą, kontrolę objektuose;
    - Objektams numatytų resursų ir medžiagų tiekimo užtikrinimą;
    - Sąmatų rengimą;
    - Elektrotechnikos darbų proceso planavimą, organizavimą ir kontrolę;
    - Elektrotechnikos darbų terminų, biudžetų laikymosi bei kokybės užtikrinimą;
    - Techninės dokumentacijos ruošimą, tvarkymą, darbų saugos užtikrinimą;
    - Pavaldžių darbuotojų darbo koordinavimą objektuose ir jų darbo kokybės kontrolę;
    - Objektų/darbų pridavimą Užsakovams ir/ar įgaliotoms institucijoms;
    - Kokybės, terminų, sąmatų ir mokėjimo grafikų laikymosi kontrolę.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite kvalifikacijos atestatą (-us), elektrotechnikos srityje (būtų privalumas);
    - Aukštąjį išsilavinimą;
    - Ne mažiau nei 2 m. darbo patirties projektų valdymo srityje;
    - Gebėjimą efektyviai koordinuoti ir kontroliuoti pavaldžių darbuotojų (elektromonterių) darbą bei darbus statybos objektuose;
    - Puikius organizavimo gebėjimus;
    - Esate iniciatyvus, atsakingas, savarankiškas;
    - Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Laukiame CV iš stiprių ir atsakingų žmonių, turinčių supratimą apie elektros montavimo darbus lauke bei galinčių užtikrinti aukščiausią darbų atlikimo kokybę ir greitį. ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 828
    Buhalteris (-ė) (+finansų analitika)
    Iki 2019-06-27, Kretinga
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Metalo apdirbimo įmonė, tiekianti ne tik pagamintą produkciją, bet ir paslaugas susijusias su metalo gaminiais, skirtais pamatų įrengimui. Mūsų įmonės išskirtinis bruožas- lankstumas klientų atžvilgiu. Mūsų kokybiški produktai konkuruoja su stambiausiais polių tiekėjais Skandinavijos rinkoje. Greitas ir patogus pristatymas į kliento pageidaujamą vietą. Nuo pat įkūrimo (2007 m.) įmonė stabiliai ir užtikrintai auga. Darbuotojams sudaromos puikios galimybės augti ir tobulėti profesinėje srityje. Įmonė valdoma vadovaujantis demokratiniais principais, todėl kiekvienas darbuotojas turi puikias sąlygas savirealizacijai ir saviraiškai. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti BUHALTERĮ (-Ę) (+FINANSAI)!

    Įmonė siūlo
    - Draugišką ir darnų kolektyvą, kuriame vertinamas "horizontalus" skandinaviškas valdymo stilius;
    - Galimybę derinti darbo valandas (pagal poreikį);
    - Vaišiname pietumis bei užkandžiais savo darbuotojus kiekvieną darbo dieną :)
    - Konkurencingą darbo užmokestį (nuo 1500 iki 2000 eurų) bei papildomų naudų paketą.

    Būsite atsakingi už
    - Finansinių ataskaitų įmonės vadovams ir akcininkams ruošimą;
    - Strateginių bei operatyvinių finansinių sprendimų priėmimą;
    - Vyr. buhalterės pavestas užduotis;
    - Vadovų konsultavimą apskaitos ir mokesčių klausimais.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite finansinį, ekonominį išsilavinimą;
    - Turite patirties dirbant su Rivilės programa;
    - PUIKIAI kalbate ANGLŲ kalba (vadovai švedai:));
    - Turite sėkmingą vyr. buhalterio arba finansininko darbo patirtį;
    - Naudojatės sisteminiu mąstymu – matote ne tik buhalterinius procesus, bet ir kaip vienas ar kitas sprendimas įtakos verslą, finansines ataskaitas bei kolegų darbą.

    P.S. CV siųskite anglų kalba.
    Jurgita Paičienė
    “Skaičiai, finansinės analizės bei ataskaitos Jūsų gyvenimo būdas? Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 827
    Eksporto vadybininkas (-ė) FMCG
    Iki 2019-06-27, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB "Varėnos pienelis" - nuo 2004 m. sėkmingai veikianti įmonė, subūrusi virš 100 darbuotojų.
    Įmonės pagrindinis tikslas yra vystyti įvairių pieno produktų gamybos technologijas, įvairias fasavimo galimybes bei pateikti vartotojui kokybiškus pieno produktus. Šiuo metu prie komandos yra kviečiamas prisijungti EKSPORTO VADYBININKAS (-Ė)!

    Įmonė siūlo
    - Įdomų, dinamišką darbą sėkmingoje įmonėje;
    - Galimybę save realizuoti tarptautinių pardavimų srityje;
    - Karjeros galimybes pagal Jūsų profesinius tikslus ir motyvaciją;
    - Patrauklų, su darbo rezultatais susijusį atlygį;
    - Jauną, draugišką, iniciatyvų kolektyvą;
    - Socialinį saugumą ir stabilumą.

    Būsite atsakingi už
    - Bendradarbiavimą su dideliais užsienio klientais;
    - Sklandų tarptautinių pardavimų organizavimą;
    - Užsienio rinkų analizę ir įžvalgų teikimą;
    - Naujų klientų paiešką ir santykių kūrimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite patirtį didmeninėje prekyboje (bent 2-3 m.);
    - Išmanote B2B pardavimų procesus;
    - Turite gerus derybinius ir komunikavimo įgūdžius;
    - Esate atsakingas, organizuotas ir norintis mokytis žmogus;
    - Esate įvaldęs anglų kalbą, nes ja bendrausite kasdien (raštu, žodžiu).
    Domantė Trotė
    “Kandidatuokite, jei siekiate aukštų rezultatų bei trokštate naujų iššūkių, o Jūsų bendravimo įgūdžiai neabejotinai pasitarnauja siekiant šio tikslo.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 826
    Restoranų Pardavimų vadovas (-ė) (Momo grill, Monai)
    Iki 2019-06-26, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    PARDAVIMŲ VADOVO (-ĖS) ieško profesionalus ir ambicingas kolektyvas, kuris restoranų versle - geriausias Lietuvos pajūryje ir vienas iš geriausių visoje šalyje! Tai visų žinomas Grilio baras "Momo grill" – Klaipėdoje ir Kaune bei namų restoranas "Monai" – Klaipėda. Prie kolektyvo prisijungti yra kviečiamas brandus ir šiuolaikiškas pardavimų profesionalas, kuriam atstovauti aukščiausios klasės gamintojui būtų vertybė.

    Įmonė siūlo
    - Unikalią galimybę dirbti kompanijoje su aukščiausiais veiklos standartais;
    - Glaudų ir kasdienį bendravimą su įmonės savininkais veiklos vystyme;
    - Įvairias motyvacines sistemas, taikomas būtent Jūsų pozicijai;
    - Visas galimybes ir įrankius strateginių uždavinių bei planų vykdymui.

    Būsite atsakingi už
    - Pardavimų strategijos ir planų kūrimą, tolygų jų įgyvendinimą;
    - Naujų pardavimo kanalų paiešką vietinėje rinkoje bei kaimyninėse šalyse;
    - Naujų idėjų generavimą lanksčiai pasirenkant priemones pardavimų skatinimui;
    - Įmonės paslaugų pozicionavimą viešoje bei internetinėje erdvėje;
    - Derybų vedimą susitikimuose su klientais atstovaujant įmonę;
    - Klientų poreikių bei konkurentų pasiūlos analizavimą ir sisteminimą;
    - Veiklos rezultatų analizę, ataskaitų ruošimą ir atskaitomybę tiesioginiam vadovui.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite stiprius derybinius ir pardavimų įgūdžius;
    - Esate brandi asmenybė, gebanti pasiekti užsibrėžtą tikslą;
    - Suvokiate rinkodaros esmę ir skirtingų pardavimų kanalų subtilybes;
    - Jus žavi nestandartiniai sprendimai, todėl esate iniciatorius jų siūlyme;
    - Lengvai užmezgate betarpišką ir ilgalaikį bendradarbiavimą su klientais;
    - Vadovaujatės ne kiekybės, o kokybės principu, bet kartu gebate užtikrinti abipusę darną;
    - Reiklūs Klientai - Jūsų varomoji jėga profesiniame tobulėjime;
    - Puikiai kalbate anglų bei rusų kalbomis;
    - Gebate strategiškai mąstyti ir būti vienu žingsniu priekyje.
    Giedrė Viršilienė
    “Tai išskirtinė pozicija pardavimų profesionalui, norinčiam realizuoti savo gabumus, dirbti kūrybingai ir sukurti kažką naudingo kitiems. Jei tai Jums vertinga - kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Personalo atrankų ir karjeros projektų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 825
    Kokybės vadybininkas (-ė)
    Iki 2019-06-22, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB "MESTILLA" – viena moderniausių Europoje aliejinių augalų perdirbimo ir biodyzelino gamybos gamykla. Kasmet pagaminame virš 100 tūkst. tonų ekologiškų degalų – griežtus tvarumo kriterijus atitinkančio biodyzelino, virš 120 tūkst. tonų vertingų baltyminių pašarų priedų – rapsų išspaudų, kurios realizuojamos Lietuvoje bei eksportuojamos į Vakarų ir Rytų Europos šalis. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti KOKYBĖS VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Draugišką kolektyvą, geras darbo sąlygas, metines premijas;
    - Kvalifikacijos kėlimo kursus;
    - Pilną darbo etatą, terminuotą darbo sutartį (mažiausiai 2 metams).

    Būsite atsakingi už
    - Žaliavų, medžiagų ir produkcijos kokybės kontrolę;
    - Kontrolę kaip sandėliuojamos žaliavos, medžiagos bei produkcija;
    - Įdiegtos pašarų saugos ir kokybės sistemos įgyvendinimą, pagal GMP+B1 reikalavimus funkcionavimo kontrolę;
    - Laboratorijos darbo koordinavimą;
    - Normatyvinės dokumentacijos rengimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite aukštąjį išsilavinimą;
    - Geros gamybos praktiką (pagal GMP+B1pažymėjimą) laikytume DIDŽIULIU privalumu;
    - Turite analogiškos darbo patirties;
    - Puikiai kalbate anglų kalba (rusų kalba būtų privalumas);
    - Esate savarankiškas, atsakingas bei lojalus.
    Jurgita Paičienė
    “Savo sėkmingai karjerai žvalgaisi dinamiškos ir profesionalios aplinkos? Nori prisijungti prie socialiai atsakingos, aukštus veiklos standartus puoselėjančios, tobulėjančios ir augančios įmonės? Susisiekime! Laukiame CV ir/arba skambučio!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 824
    Komercijos vadovas (-ė)
    Iki 2019-06-21, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - didmeninės prekybos automobilių dalimis įmonė, sėkmingai veikianti daugiau nei 20 metų. Siūlydama aukštos kokybės produkciją bei vadovaudamasi "win-win" partnerystės principu, savo klientams užtikrina lankstų bei sėkmingą bendradarbiavimą. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti dar vieną profesionalą - KOMERCIJOS VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Atsakingą, įdomų bei analitinį darbą;
    - Draugišką kolektyvą ir bendradarbiaujančius kolegas;
    - Galimybę siekti rezultatų, už kuriuos sąžiningai mokami priedai.

    Būsite atsakingi už
    - Pardavimo funkcijų ir užsakymų įmonėje planavimą, kontroliavimą ir koordinavimą;
    - Efektyvų vadovavimą komercijos skyriui;
    - Optimalios kainodaros užtikrinimą;
    - Nuolatinį veiklos augimo ir pelningumo užtikrinimą;
    - Konkurencinės aplinkos, rinkos tendencijų stebėjimą ir analizę.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate sukaupęs sėkmingą patirtį B2B pardavimuose;
    - Turite aukštąjį matematikos, ekonomikos ar teisės išsilavinimą;
    - Gebate vadovauti komandai;
    - Komunikabilumas, analitiškumas bei gebėjimas lengvai užmegzti kontaktą - Jūsų stipriosios savybės;
    - Savo strateginio mąstymo ir užsispyrimo dėka įgyvendinate užsibrėžtus tikslus;
    - Gerai kalbate anglų bei rusų kalbomis (lenkų, vokiečių būtų privalumas);
    - Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius.
    Domantė Trotė
    “Jei dirbate vardan rezultato, norite naujų iššūkių ir atsakomybės - ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 769
    Projektų vadovas (-ė) (Automatikos sistemų bei automatizacijos dalies procesų valdymo tinklų)
    Iki 2019-06-16, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes jau virš 15 metų įrenginėjame ir modernizuojame pastatų inžinerines sistemas, įgyvendiname telekomunikacijų, apsaugos sistemų bei elektros instaliavimo projektus. Savo klientams dirbame nenuilsdami ir užtikriname aukščiausią darbų atlikimo kokybę. Šiuo metu ieškome naujo komandos nario PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo
    - Darbą su stambiais projektais bei aukštos kokybės įranga;
    - Motyvuojantį darbo užmokestį;
    - Profesionalų komandą;
    - Stabilumą ir pastovų darbo krūvį - pas mus nėra sezoniškumo.

    Būsite atsakingi už
    - Pastatų (statinių) ir pramonės automatikos sistemų bei automatizacijos dalies (PVA) procesų valdymo tinklų įrengimą;
    - Objektams numatytų resursų ir medžiagų tiekimo užtikrinimą;
    - Sąmatų rengimą;
    - Automatikos sistemų proceso planavimą, organizavimą ir kontrolę;
    - Automatikos sistemų terminų, biudžetų laikymosi bei kokybės užtikrinimą;
    - Techninės dokumentacijos ruošimą, tvarkymą, darbų saugos užtikrinimą;
    - Atliktų darbų įforminimą – atliktų darbų aktų sudarymą, pateikimą;
    - Pavaldžių darbuotojų darbo koordinavimą objektuose ir jų darbo kokybės kontrolę;
    - Objektų / darbų pridavimą Užsakovams ir įgaliotoms institucijoms;
    - Kokybės, terminų, sąmatų ir mokėjimo grafikų laikymosi kontrolę.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite kvalifikacijos atestatą - Procesų valdymo ir automatizacijos (būtų privalumas);
    - Aukštąjį išsilavinimą;
    - Ne mažiau nei 2 m. darbo patirties projektų valdymo srityje;
    - Gebėjimą efektyviai koordinuoti ir kontroliuoti pavaldžių darbuotojų (elektromonterių) darbą ir darbus statybos objektuose;
    - VVS ( vaizdo stebėjimo sistemos) – supratimą;
    - Puikius organizavimo gebėjimus;
    - Gerus kompiuteriu įgūdžius;
    - B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Kandidatuokite, jei siekiate aukštų rezultatų bei trokštate naujų iššūkių, o Jūsų bendravimo įgūdžiai neabejotinai pasitarnauja siekiant šio tikslo.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 756
    Pardavimų vadovas (-ė) FMCG sektoriuje
    Iki 2019-06-16, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Ilgametes darbo tradicijas turinti įmonė, savo klientams siūlanti platų pieno produktų asortimentą prie savo komandos kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADOVĄ (-Ę) FMCG sektoriuje!

    Įmonė siūlo
    - Siūlome darbą žinomą prekinį vardą turinčioje kompanijoje, kuri sėkmingai vysto savo veiklą;
    - Suteiksime tobulėjimo galimybes;
    - Atsakingą, savarankišką darbą;
    - Fiksuotą atlyginimą ir motyvacinius priedus;
    - Visas darbui reikalingas priemones.

    Būsite atsakingi už
    - Bendrovės gaminamų produktų pardavimų planavimą Pabaltijo šalių tinkluose, pardavimų plėtrą;
    - Ryšių su klientais palaikymą, tiekimo, asortimento ir kt. einamųjų problemų sprendimą, susitikimus su tinklų atstovais;
    - Gamybos bei logistikos kontrolę;
    - Dokumentų administravimą, akcijų pasiūlymų techninį ruošimą, finansinę susitarimų vykdymo kontrolę;
    - Tinklų auditavimą bei pasiūlymų teikimą trūkumams pašalinti;
    - Konkurencinės aplinkos tyrimus ir analizes.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite analogiškos patirties pardavimų srityje (ne mažiau nei vienerius metus);
    - Puikius analitinius gebėjimus ir derybinius bei komunikacinius įgūdžius;
    - Geras anglų ir rusų kalbos žinias;
    - Domitės Baltijos šalių rinka ir kultūra;
    - Gebate efektyviai bendradarbiauti su partneriais, klientais bei komanda.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Esate tikras virtuozas pardavimuose ir vertinate lankstumą, greitį, galimybę pritaikyti savo know-how? Šis pasiūlymas Jums! Susisiekite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 770
    Projektų vadovas (-ė) (silpnų srovių)
    Iki 2019-06-16, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes jau virš 15 metų įrenginėjame ir modernizuojame pastatų inžinerines sistemas, įgyvendiname telekomunikacijų, apsaugos sistemų bei elektros instaliavimo projektus. Savo klientams dirbame nenuilsdami ir užtikriname aukščiausią darbų atlikimo kokybę. Šiuo metu ieškome naujo komandos nario PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS) (silpnų srovių)!

    Įmonė siūlo
    - Darbą su stambiais projektais bei aukštos kokybės įranga;
    - Motyvuojantį darbo užmokestį;
    - Profesionalų komandą;
    - Stabilumą ir pastovų darbo krūvį - pas mus nėra sezoniškumo.

    Būsite atsakingi už
    - Objektams numatytų resursų ir medžiagų tiekimo užtikrinimą;
    - Sąmatų rengimą;
    - Vykdomų darbų proceso planavimą, organizavimą ir kontrolę;
    - Vykdomų darbų terminų, biudžetų laikymosi bei kokybės užtikrinimą;
    - Techninės dokumentacijos ruošimą, tvarkymą, darbų saugos užtikrinimą;
    - Pavaldžių darbuotojų darbo koordinavimą objektuose ir jų darbo kokybės kontrolę;
    - Objektų/darbų pridavimą Užsakovams ir/ar įgaliotoms institucijoms;
    - Atliktų darbų įforminimą – atliktų darbų aktų sudarymą, pateikimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite kvalifikacijos atestatą (-us): Apsauginės signalizacijos, Gaisrinės signalizacijos, Elektroninių ryšių (būtų privalumas);
    - Aukštąjį išsilavinimą;
    - Ne mažiau nei 2 metų darbo patirtį silpnų srovių arba automatikos projektų valdymo srityje;
    - PVA, ER, GSS, AS sistemų bei VVS (vaizdo stebėjimo sistemos) – supratimą;
    - Gebėjimą efektyviai koordinuoti ir kontroliuoti pavaldžių darbuotojų (elektromonterių) darbą ir darbus statybos objektuose;
    - Gerus darbo kompiuteriu įgūdžius.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Gebate puikiai bei disciplinuotai atlikti darbus iki galo? Draugai jus apibūdina kaip geranorišką bei auksarankį? Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 823
    Vilniaus padalinio vadovas (-ė)
    Iki 2019-06-20, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame stabili ir jau daugiau nei 10 metų dirbanti įmonė, savo paslaugas teikiame verslo klientams visoje Lietuvoje. Šiuo metu prie mūsų šaunios ir profesionalios komandos kviečiame prisijungti naują VILNIAUS PADALINIO VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Įdomų ir dinamišką darbą patikimoje ir žinomoje kompanijoje;
    - Draugišką ir palaikančią profesionalų komandą;
    - Galimybę visiškai savarankiškai valdyti padalinį ir priimti sprendimus;
    - Erdvę panaudoti savo sukauptas žinias bei kompetencijas ir išnaudoti turimą potencialą;
    - Konkurencingą atlygį ir priedus už rezultatus.

    Būsite atsakingi už
    - Sklandžios padalinio veiklos užtikrinimą;
    - Santykių palaikymą su esamais klientais (B2B);
    - Aktyvią naujų klientų paiešką (B2B);
    - Pardavimo planų vykdymą;
    - Padalinyje dirbančios komandos darbo organizavimą;
    - Komandos subūrimą bendro tikslo link, motyvavimą ir vertinimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Galite pasigirti sėkminga patirtimi pardavimuose B2B sektoriuje;
    - Turite daug motyvacijos dirbti pardavimuose ir ja galite užkrėsti kitus;
    - Esate orientuotas į rezultatą;
    - Esate organizuotas, turite puikius laiko planavimo ir darbų prioretizavimo įgūdžius;
    - Pasižymite analitiniu, strateginiu mąstymu;
    - Gebate valdyti komandą ir žmonės Jumis pasitiki;
    - Esate lanksti asmenybė ir mokate greitai prisitaikyti prie pokyčių.
    Domantė Trotė
    “Jei perskaičius šį darbo pasiūlymą pagalvojote, kad tai Jums ir apie Jus - susisiekite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 822
    Pardavimų vadovas (-ė) (užsienio rinkai)
    Iki 2019-06-17, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė, teikianti profesionalias suvirinimo, montavimo, izoliavimo, vidaus apdailos paslaugas tiek statybų, tiek laivų sektoriuose. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti turintį (-ią) patirties, gebantį (-ią) puikiai reprezentuoti įmonę PARDAVIMO VADOVĄ (-Ę) UŽSIENIO RINKOMS!

    Įmonė siūlo
    - Ilgalaikę perspektyvą;
    - Ambicingą darbą, kuriame realizuojate savo turimas kompetencijas;
    - Konkurencingą rinkoje atlyginimą ir priedus už gerus rezultatus;
    - Komandiruotes užsienyje (10%).

    Būsite atsakingi už
    - Įmonės veiklos ir vardo plėtrą užsienio rinkoje;
    - Santykių kūrimą su laivų statybos sektoriumi, NT vystytojais, statybų kompanijomis, naftos/ dujų kompanijomis, infrastruktūros dalių ir pramoninių konstrukcijų gamintojais;
    - Pasiūlymų teikimą, derybų vedimą, sutarčių sudarymą;
    - Dalijimąsi įžvalgomis su vadovais, veiklos ir rezultatų analizę.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite puikią darbo patirtį B2B pardavimų, eksporto srityje (Europos, JAV, Skandinavijos ir Azijos rinkose);
    - Gebate įžvelgti bei suvaldyti greitai kintančias verslo aplinkybes;
    - Lengvai užmezgate betarpišką bendravimą su kolegomis ir ilgalaikį bendradarbiavimą su klientais;
    - Turite puikius bendravimo, derybų ir reprezentavimo įgūdžius;
    - Esate azartiškas (-a) ir ieškote tokio darbo, kuriame galėsite užsidirbti;
    - Puikiai kalbate bei rašote anglų kalba (rusų kalbos mokėjimą laikytume – PRIVALUMU);
    - Tvirtai žinote, jog pardavimai, pasirašyti sandoriai – Jus užveda :)
    Jurgita Paičienė
    “Jei esate proaktyvus (-i) ir nelaukiate, kol klientas pas Jus ateina, o susirandate jį pats – ši pozicija kaip tik Jums! Laukiame kandidatuojant!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV