UAB „Medicinos namai šeimai“ – inovatyvi sveikatos priežiūros įstaiga, kurioje ypatingas dėmesys skiriamas profesionalumui, kokybei ir rūpinimuisi pacientais. Esame auganti organizacija, kviečianti prie komandos prisijungti naują narį, kuris nori augti kartu su mumis.
Daugiau apie mus: www.medicinosnamai.lt ir www.unomeda.lt
- Apmokame kursus licencijai (Būtinuosius, pvz.: pirma pagalba, skiepijimo pagrindai.).
- Suteikiame papildomą metinį sveikatos draudimą.
- Tapsi dalimi palaikančios, profesionalios komandos.
- Ir dar – mes mokame džiaugtis bendrais rezultatais, todėl tavęs lauks ir komandiniai renginiai bei motyvaciniai priedai.
- Rūpintis pacientais procedūriniame kabinete (injekcijos, tvarsčiai ir pan.).
- Padėti šeimos gydytojui konsultacijų metu.
- Konsultuoti pacientus ir jų šeimos narius, atsakyti į klausimus.
- Dirbti su prevencinėmis programomis.
- Tvarkyti medicininius įrašus bei dokumentaciją.
- Galiojančios bendrosios praktikos slaugytojo licencijos.
- Nuoširdumo, empatijos ir gebėjimo bendrauti su įvairiais žmonėmis.
- Kruopštumo ir atsakomybės – nes smulkmenos sveikatos priežiūroje svarbios.
- Noro mokytis, tobulėti – mes padėsime.
- Patirties dirbant su šeimos gydytojo komandoje.
„Medicinos namai šeimai“ – tai jauki, šiuolaikiška klinika Jonavoje, kurioje svarbiausia – žmogus. Mūsų komanda kasdien stengiasi, kad kiekvienas pacientas jaustųsi išgirstas, suprastas ir priimtas. Šiuo metu ieškome administratoriaus (-ės), kuris būtų vienas pirmųjų, su kuo susitinka mūsų pacientai – todėl šioje pozicijoje svarbiausia – rūpestis, dėmesys ir aiškumas.
- Apmokame būtinus kursus, jei jų reikia.
- Papildomą metinį sveikatos draudimą (traumos, infekcinės ligos).
- Palaikanti, draugiška komanda, kurioje tikrai nebūsi palikta(-as) viena(s).
- Dalyvavimą komandiniuose renginiuose, motyvacinius momentus.
- Registruosi pacientus gyvai, telefonu ar internetu.
- Derinsi vizitų laikus pagal gydytojų grafiką.
- Atsakysi į klausimus apie paslaugas, gydytojus, dokumentus, kainas, siuntimus ir t.t.
- Tvarkysi medicininius dokumentus: korteles, išrašus, pažymas.
- Naudosi klinikos informacines sistemas registracijai, kortelių pildymui, eilių tvarkymui.
- Priimsi mokėjimus, išrašysi sąskaitas, tvarkysi kasos dokumentus.
- Bendrausi su gydytojais, perduosi jiems svarbią informaciją apie pacientų srautus.
- Rūpinsiesi, kad laukiamasis būtų tvarkingas, o pacientai – informuoti ir ramūs.
- Užtikrinsi pacientų duomenų apsaugą ir konfidencialumą.
- Empatijos, atsakingumo ir noro padėti žmonėms.
- Tvarkingumo, kruopštumo ir dėmesio detalėms.
- Gebėjimo dirbti komandoje ir greitai reaguoti į situacijas.
- Mokymosi motyvacijos – jei neturi patirties sveikatos sektoriuje, bet esi dirbęs administracinį darbą ar su klientais – apmokysime!
Privalumai:
- Patirtis registratorės/administratorės darbe.
- Išsilavinimas medicinos ar socialinėje srityje (pvz. visuomenės sveikata, slaugytojo padėjėjas, socialinis darbas).
Mūsų klientė - UAB „Medžio bitės“ - šiuolaikiška ir auganti įmonė, kuri specializuojasi medienos žaliavų tiekime bei kuria inovatyvius sprendimus verslui. Bendradarbiaujame su partneriais Europoje ir Azijoje, o mūsų darbo pagrindas - pasitikėjimas, kokybė ir ilgalaikiai ryšiai. Šiuo metu prie komandos kviečia prisijungti PRODUKTO VADOVĄ (-Ę)!
- Motyvuojančius priedus už pasiektus rezultatus.
- Stabilų darbą patikimoje, augančioje įmonėje, veikiančioje tarptautinėse rinkose.
- Įtraukiantį darbą, kuriame Tavo idėjos bus ne tik išgirstos, bet ir įgyvendintos.
- Draugišką mikroklimatą - pasitikėjimu grįstą komandą, atvirą komunikaciją ir žmogišką požiūrį.
- Šiuolaikišką, tvarkingą darbo aplinką su viskuo, ko reikia produktyviam darbui.
- Lankstų požiūrį į darbo laiką ir savarankiškumo skatinimą.
Ieškome žmogaus, kuris padėtų mūsų komandai atrasti, testuoti ir į rinką įvesti naujus produktus. Jei domiesi medžiagomis, patinka ieškoti naujų galimybių ir organizuoti procesus - kviečiame prisijungti!
Pagrindinės atsakomybės:
- Analizuoti rinkos tendencijas ir klientų poreikius.
- Padėti atrasti naujus tiekėjus, derėtis dėl sąlygų.
- Prisidėti prie produktų testavimo, kokybės vertinimo.
- Koordinuoti naujų produktų įvedimą į rinką.
- Bendradarbiauti su rinkodaros ir pardavimų komandomis.
- Sekti rezultatus, teikti įžvalgas dėl tobulinimų.
- Inžinerinis išsilavinimas.
- Turi patirties su produktų vystymu, projektų koordinavimu ar tiekimo valdymu (1-2 metų patirtis - pakankama).
- Esi komunikabilus ir atsakingas žmogus, gebantis savarankiškai organizuoti darbus.
- Puikiai valdai anglų kalbą (kitų kalbų žinios būtų privalumas).
- Gebi susidėlioti prioritetus, laikytis terminų ir dirbti su keliomis užduotimis vienu metu.
- Esi žingeidus ir norintis mokytis bei tobulėti.
Mes – „Veika“, lietuviška įmonė, kuri jau 30 metų daro įspūdį pasauliui. Kuriame pažangius, aplinkai draugiškus sprendimus, kuriais pasitiki verslai nuo Europos iki Azijos. Mūsų klientai – pasauliniai žaidėjai, mūsų komanda – inovacijų variklis.
Ieškome ne šiaip projektų vadovo (-ės), o tikro komandos žaidėjo, kuriam rūpi rezultatas, santykiai ir prasmė tame, ką daro.
- Konkurencingą atlyginimą ir priedus – Tavo rezultatai bus įvertinti ir atitinkamai apdovanoti.
- Darbo patirtį tarptautinėje aplinkoje – mūsų partneriai ir klientai yra visame pasaulyje, todėl čia įgysi globalios rinkos patirties.
- Profesinio augimo ir tobulėjimo galimybes – organizuojame mokymus, skatiname dalyvauti konferencijose ir investuojame į darbuotojų žinias.
- Modernią ir inovatyvią darbo aplinką – dirbsi su aukščiausios kokybės produktais ir pažangiausiomis technologijomis.
- Vesti pardavimų projektus nuo idėjos iki rezultato, su aiškia strategija, be „šaltų skambučių“ chaoso.
- Kurti ir auginti santykius su tarptautiniais klientais, tavo derybų įgūdžiai čia aukso vertės.
- Atrasti naujas rinkas ir galimybes, laukiame tavo įžvalgų, smalsumo ir noro ieškoti daugiau.
- Bendradarbiauti su R&D komanda, čia laimime kartu, o klientui visada atnešame geriausią sprendimą.
- Turi patirties pardavimuose ar projektų valdyme – ir žinai, ką reiškia „nuo A iki Z“.
- Moki anglų kalbą laisvai (rusų/lenkų – privalumas).
- Esi proaktyvus, smalsus, komunikabilus ir atsakingas.
- Tave domina ne tik „parduoti“, bet suprasti produktą ir kurti vertę.
- Nebijai naujų idėjų ir iniciatyvos.
Tech4s – tai inovatyvi agro technikos sprendimų įmonė, tiekianti kokybišką techniką bei užtikrinanti aukščiausio lygio techninį aptarnavimą visoje Lietuvoje. Augame ir plečiamės, todėl šiuo metu kviečiame prisijungti serviso vadovą (-ę), kuris (-i) padės mums užtikrinti nepriekaištingą klientų aptarnavimą, efektyvią techninės priežiūros veiklą ir įkvėps komandą siekti bendrų tikslų.
- Galimybę užimti vadovaujančią poziciją, kurioje Tavo sprendimai turės realų poveikį.
- Erdvę inicijuoti pokyčius, tobulinti procesus ir kurti efektyvią servisų sistemą.
- Atlyginimą 2400 – 2700 Eur/mėn. į rankas, priklausomai nuo patirties ir rezultatų.
- Profesionalią komandą, kuri vertina aiškų tikslą, atsakomybę ir bendradarbiavimą.
- Mentorių, kuris padės sklandžiai įsivažiuoti į darbus ir atsakys į visus rūpimus klausimus.
- Visas reikalingas darbo priemones, palaikymą bei galimybę augti kartu su įmone.
- Darbo vietą – Padvariai, Kretingos r.
- Vadovausi serviso komandai: planuosi darbus, paskirstysi užduotis, rūpinsiesi kokybe ir našumu.
- Užtikrinsi sklandžią serviso veiklą – nuo techninės priežiūros planavimo iki rezultatų analizės.
- Palaikysi ryšį su klientais, tiekimo ir pardavimų komandomis – būsi esminė jungtis kasdienėje veikloje.
- Stebėsi procesų efektyvumą, siūlysi patobulinimus ir kursi sprendimus, kurie generuoja vertę.
- Rūpinsiesi, kad visi darbai būtų atlikti laiku, kokybiškai ir atitiktų kliento lūkesčius.
- Turi vadovavimo patirties arba stipriai motyvuotas(-a) žengti į lyderio vaidmenį – gebi koordinuoti komandą, organizuoti darbus ir siekti rezultatų.
- Supranti variklių tvarkymo, techninės priežiūros ar serviso procesus ir gebi operatyviai spręsti problemas bei iššūkius.
- Turi žinių arba patirties sunkiosios technikos ar agro sektoriuje – tai būtų didelis privalumas.
- Esi iniciatyvus, komunikabilus ir atsakingas – gebi priimti sprendimus ir už juos prisiimti atsakomybę.
- Turi gerus kompiuterinio raštingumo įgūdžius – dirbi su pagrindinėmis programomis ir greitai perpranti naujas sistemas.
Scania Lietuva – tarptautinė transporto prekybos ir remonto įmonė, priklausanti pasaulinei Scania grupei. Esame tvarių ir premium segmento transporto sprendimų lyderiai Lietuvoje – prekiaujame sunkvežimiais, autobusais, siūlome finansavimo, draudimo, serviso, techninės priežiūros ir išmaniąsias transporto valdymo paslaugas.
- Atstovausi stiprų tarptautinį prekės ženklą.
- Turėsi galimybę mokytis ir augti – tarptautiniai mokymai, pardavimų, techniniai ir lyderystės kursai.
- Lankstų darbo modelį – galėsi derinti biurą ir nuotolinį darbą.
- Visas darbui reikalingas priemones: automobilį, telefoną ir kitą.
- Papildomas naudas: išskirtinis sveikatos draudimas, renginiai, partnerių nuolaidos.
- Konkurencingą atlyginimą 3500–6000€/mėn. (neatskaičius mokesčių) priklausantį nuo rezultatų.
- Palaikysi ir plėsi santykius su esamais įmonės klientais (gausi paruoštą klientų krepšelį).
- Aktyviai ieškosi naujų klientų ir galimybių Klaipėdos, Telšių, Tauragės regionuose.
- Vizituosi klientus, dalyvausi renginiuose, parodose, verslo susitikimuose.
- Įsigilinsi į klientų poreikius ir pasiūlysi jiems tinkamiausius kompleksinius sprendimus.
- Stebėsi rinką, analizuosi konkurencinę aplinką ir identifikuosi naujas galimybes.
- Turi sėkmingos B2B pardavimų patirties transporto ar techninių sprendimų srityse.
- Esi orientuotas į tikslą, puikiai deriesi, moki parduoti vertę, o ne tik produktą.
- Gebi savarankiškai planuoti savo laiką ir efektyviai organizuoti darbą.
- Laisvai bendrauji anglų kalba – tiek žodžiu, tiek raštu.
- Gerai moki dirbti kompiuteriu, naudojiesi CRM ar kitomis sistemomis.
- Turi B kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir nori keliauti pas klientus.
„Unomeda “ – tai jauki, šiuolaikiška klinika Kaune, kurioje svarbiausia – žmogus. Mūsų komanda kasdien stengiasi, kad kiekvienas pacientas jaustųsi išgirstas, suprastas ir priimtas. Šiuo metu ieškome naujo komandos nario.
Daugiau apie mus: www.unomeda.lt
- Apmokame kursus licencijai (Būtinuosius, pvz.: pirma pagalba, skiepijimo pagrindai.).
- Suteikiame papildomą metinį sveikatos draudimą.
- Tapsi dalimi palaikančios, profesionalios komandos.
- Ir dar – mes mokame džiaugtis bendrais rezultatais, todėl Tavęs lauks ir komandiniai renginiai, ir motyvaciniai priedai.
- Rūpintis pacientais procedūriniame kabinete (injekcijos, tvarsčiai ir pan.).
- Padėti šeimos gydytojui konsultacijų metu.
- Konsultuoti pacientus ir jų šeimos narius, atsakyti į klausimus.
- Dirbti su prevencinėmis programomis.
- Tvarkyti medicininius įrašus bei dokumentaciją.
- Galiojančios bendrosios praktikos slaugytojo licencijos.
- Nuoširdumo, empatijos ir gebėjimo bendrauti su įvairiais žmonėmis.
- Kruopštumo ir atsakomybės – nes smulkmenos sveikatos priežiūroje svarbios.
- Noro mokytis, tobulėti – mes padėsime.
- Patirties dirbant šeimos gydytojo komandoje.
Mūsų klientė UAB "Bureau Veritas Lit" - tai daugiau nei 190 metų patirtį turinti tarptautinė sertifikavimo, inspektavimo ir bandymų paslaugų lyderė, veikianti daugiau nei 140 šalių. Įmonė padeda užtikrinti klientų atitiktį kokybės, sveikatos, saugos, aplinkosaugos ir socialinės atsakomybės standartams. Lietuvoje "Bureau Veritas" teikia sprendimus įvairioms pramonės šakoms – nuo sertifikavimo iki techninių auditų ir konsultacijų.
Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti - išskirtinai gebantį (-čią) komunikuoti bei palaikyti santykius su klientais - sertifikavimo paslaugų klientų aptarnavimo vadovą (-ę)!
- Darbą 27 žmonių kolektyve.
- Hibridinį darbo modelį – derink ofisą ir nuotolinį darbą.
- Darbą su skirtingais sektoriais ir aukščiausio lygio klientais.
- Tarptautinę aplinką, kurioje vertinamas profesionalumas.
- Sveikatos draudimą ir profesinio augimo galimybes.
- Aktyvų sertifikavimo paslaugų pristatymą ir pardavimą B2B klientams.
- Pardavimo projektų valdymą nuo pirmo kontakto iki sutarties pasirašymo.
- Bendradarbiavimą su techniniais skyriais Lietuvoje ir užsienyje.
- Komercinių pasiūlymų, sutarčių ruošimą, CRM/ERP duomenų suvedimą.
- Klientų poreikių analizę, ryšių palaikymą, naujų partnerių pritraukimą.
- Rinkos analizę: naujos tendencijos, konkurencija, plėtros galimybės.
- Turite bent 2 metų patirties parduodant paslaugas verslui (B2B).
- Esate asmenybė, kuri pasižymite savarankiškumu, iniciatyvumu, analitiniu mąstymu.
- Pasižymite puikiais derybiniais bei bendravimo įgūdžiais.
- Puikiai susikalbate bei rašote anglų kalba.
Ieškome žmogaus, kuris turi tvirtą gamybos išmanymą, nori vadovauti, kurti efektyvius procesus ir matyti realų savo sprendimų poveikį.
Mūsų klientė – stabiliai auganti gamybos įmonė (medienos sritis) dirbanti tiek Lietuvos tiek užsienio rinkose, įmonė įsikūrusi Panevėžio apskrityje. Tai vieta, kurioje vertinamas profesionalumas, paprastumas, aiškus bendravimas ir noras dirbti išvien. Ieškome Gamybos direktoriaus (-ės) – žmogaus, kuris ne tik vadovautų gamybos padaliniui, bet ir aktyviai dalyvautų įmonės augimo strategijoje.
- Realų poveikį – Jūsų sprendimai matysis, veiks ir bus vertinami.
- Visą palaikymą persikeliant iš kito miesto: padėsime su būsto nuoma ir aprūpinsime automobiliu.
- Galimybę dirbti su stabilia, bet augančia komanda ir kurti veikiančius sprendimus.
- Erdvę savarankiškam darbui, naujų idėjų įgyvendinimui ir tobulinimui.
- Dalyvavimą strateginiuose įmonės sprendimuose.
- Geras darbo sąlygas, visas reikalingas darbo priemones.
1. Gamybos valdymas:
- Vadovausite kasdieniams gamybos procesams, užtikrinsite užsakymų vykdymą, kokybę ir efektyvumą.
- Planuosite ir įgyvendinsite gamybos plėtros bei tobulinimo iniciatyvas.
2. Procesų kokybė ir tobulinimas:
- Analizuosite gamybos našumą, ieškosite efektyvių sprendimų.
- Užtikrinsite, kad laikomasi kokybės reikalavimų, standartų, ISO procedūrų.
3. Komandos ugdymas:
- Vadovausite gamybos komandai, motyvuosite ir ugdysite žmones.
- Puoselėsite atsakomybės, bendradarbiavimo ir tobulėjimo kultūrą.
4. Strategija ir finansai:
- Dalyvausite strateginiame planavime.
- Rengsite ir valdysite gamybos biudžetą, ieškosite sąnaudų optimizavimo galimybių.
- Turite stiprią patirtį gamyboje – ypač vertinsime, jei pradėjote nuo žemesnių grandžių ir kilote aukštyn.
- Esate dirbęs gamybos vadovu, gamyklos direktoriumi ar panašiose pareigose.
- Turite tvirtus organizacinius gebėjimus, žinote, kaip efektyviai vesti komandą.
- Suprantate gamybos procesus, įrangą, technologijas – teoriškai ir praktiškai.
- Mokate priimti sprendimus, planuoti gamybą ir valdyti biudžetą.
- Turite aukštąjį išsilavinimą (inžinerinė, technologinė, vadybinė kryptis – privalumas).
- Susikalbate anglų kalba (dokumentai, bendravimas su tiekėjais, klientais).
Azukeria mums – tai ne tik pavadinimas. Tai vieta, kur telpa meilė maistui, Klientams ir komandiniam ryšiui. Turime viziją, kuria norime dalintis su naujai buriama komanda – ir pačioje miesto širdyje (Turgaus g.) kartu sukurti vietą, kuria galėtume didžiuotis bei pasakyti: „Mes tai padarėme!“
Kuriame vietą, kur brunch kultūra tampa patirtimi – ne tik klientams, bet ir kūrybiškai, iniciatyviai komandai.
Norisi kurti nuo nulio ir palikti savo pėdsaką, kuriant brunch kultūrą Klaipėdoje? Pasikalbėkime!
- Erdvę eksperimentuoti ir realizuoti kulinarines idėjas, ypatingai brunch koncepcijoje.
- Modernią ir naują virtuvės įrangą, patogią darbui ir kūrybai.
- Išskirtinius mokymus šefams, brainstorming’us ir bendrus.
- Konkurencingą atlyginimą šioje industrijoje (Pasiruošę “pirkti” Tavo patirtį).
- Kurti ir įgyvendinti brunch meniu, dėl kurio svečiai norės sugrįžti.
- Organizuoti ir optimizuoti virtuvės darbą – nuo komandos iki procesų.
- Rengti ir prižiūrėti technologines korteles.
- Užtikrinti aukštus kokybės, higienos ir vizualinės estetikos standartus.
- Bendradarbiauti su tiekėjais, užtikrinti savalaikį žaliavų tiekimą.
- Inicijuoti ir įgyvendinti idėjas – nuo patiekalų iki virtuvės tobulinimo.
- Patyrusio šefo, gebančio suburti ir įkvėpti komandą.
- Profesionalo, kuris moka (ar nori) kurti brunch meniu – skanų, estetišką, sveiką.
- Virtuvės proceso vadybininko – nuo grafiko iki sandėlio.
- Žmogaus, kuriam švara, kokybė ir preciziškumas – ne formalumas, o standartas.
- Lyderio, kuris ne tik vadovauja, bet palaiko, ugdo ir įtraukia.
Tapti neatsiejama kokybės užtikrinimo komandos dalimi ir:
- Kasdien prižiūrėti gamyklos savikontrolės sistemą, įskaitant švaros patikrinimus ir gamyklos apžiūras.
- Stebėti produktų kokybę bei įgyvendinti korekcinius veiksmus.
- Imti mikrobiologinius, cheminius mėginius.
- Bendradarbiauti su gamyba ir išoriniais partneriais (laboratorijomis, veterinarijos tarnyba, kontrolės institucijomis, sertifikavimo įmonėmis).
- Koordinuoti klientų skundų tyrimą.
- Vertinti neatitinkančias produktų partijas bei prireikus stabdyti gamybą dėl maisto saugos rizikų.
- Dalyvauti vidiniuose ir išoriniuose audituose, prisidėti prie sertifikavimo procesų (BRC, HALAL).
- Sudaryti laboratorinių tyrimų planus, vertinti tyrimų protokolus.
- Organizuoti mokymus įmonės darbuotojams.
- Išsilavinimo maisto pramonės srityje (paukštienos pramonėje būtų privalumas).
- Supratimo apie RVASVT, maisto saugą, kokybės sistemas.
- Gebėjimo dirbti savarankiškai ir priimti sprendimus.
- Puikių lietuvių kalbos įgūdžių, anglų kalbos žinių (B1), rusų pagrindai.
- MS Office žinių.
- Darbą tarptautinėje organizacijoje.
- Konkurencingą atlyginimą.
- Stabilumą –ilgalaikį užimtumą ir tvarią plėtrą.
- Darbą su pažangiomis technologijomis ir inovacijomis.
- Profesinį tobulėjimą – mokymus, kvalifikacijos kėlimą.
- Tvarumą – galimybę prisidėti prie ekologiškų tiekimo grandinės sprendimų.
- Sveikatą ir gerovę – saugią darbo aplinką, socialines garantijas.
- Draugišką įmonės kultūrą – palaikančią komandą, vadovų dėmesį ir į darbuotojų gerovę orientuotą aplinką.
Atsiųsk savo CV ir prisijunk prie mūsų profesionalų komandos, kur kokybė – ne tik standartas, bet ir vertybė.
Esame šeimos ir konsultacinė klinika, kurios aukščiausia vertybė yra profesionalumas, laiku ir atsakingai pasirūpinti sergančiais ir saugančiais sveikatą. Klinikoje “Medicinos Namai” ir „Unomeda” konsultuoja ir gydo aukštos kvalifikacijos įvairių medicininių sričių, turintys didelę patirtį gydytojai specialistai, kurie nuolat kelia kvalifikaciją dalyvaudami įvairiuose seminaruose Lietuvoje ir užsienyje. Gydytojai dirba su nauja bei modernia medicinine įranga.
Į savo komandą kviečiame naują narį, kuriam patikėsime atsakomybę už keletą klinikų.
Klinikos Unomeda komanda - tai mūsų sėkmės paslaptis. Esame supratingi, skatinantys tobulėti, stengiamės, kad komandoje darbuotojai jaustųsi suprasti ir vertinami.
Mūsų misija: tapti mėgstamiausia ir profesionaliausia klinika visiems gyventojams, kur mes įsikūrę.
Mūsų vizija: teikti profesionalias medicinos paslaugas ir padėti visiems sergantiems ir saugantiems sveikatą.
Mūsų vertybės: mes dirbame profesionaliai. Mums svarbus kiekvienas pacientas. Mes laiku ir atsakingai pasirūpiname sergančiais ir saugančiais sveikatą.
- Priskirto regiono klinikų darbo organizavimą ir problemų sprendimą.
- Personalo planavimą, atranką ir bendravimą, gero klimato palaikymą.
- Šeimos klinikų partnerių lankymą ir produktų pristatymą.
- Naujų paslaugų įvedimą ir organizavimą.
- Darbą su informacine programa, draudimais ir pan.
- Kitų vadybinių su klinika susijusių darbų atlikimą.
- Turite panašios darbo patirties sveikatos priežiūros įstaigoje.
- Jūsų išsilavinimas medicininis arba vadybinis.
- Gebate valdyti didelį informacijos srautą bei greitai randate atsakymus į visus klausimus.
- Turite gerą kompiuterinį raštingumą.
- Jums lengva susikalbėti anglų ir rusų kalbomis.
- Apie save galite pasakyti: esu organizuotas ir lankstus, pagarbus klientui ir kolegai, vertinu darbo estetiką ir preciziškumą bei siekiu vis kokybiškesnio savo ir komandos darbo rezultato!
- Turite vairuotojo teises ir automobilį (kompensuosime visas su tuo susijusias išlaidas).
Esame patyrusi ir patikima statybos bendrovė „VA Statyba“, daugiau nei dešimtmetį įgyvendinanti ambicingus bendrastatybinių darbų projektus visoje Lietuvoje. Mūsų komandos stiprybė – atsakingas požiūris, aiški komunikacija ir gebėjimas įgyvendinti sudėtingus projektus kokybiškai bei laiku. Šiuo metu ieškome komandos papildymo – Statybos vadovo (-ės), kuris (-i) prisidėtų prie profesionalaus projektų įgyvendinimo ir vadovautų didelės apimties statybų projektams. Statybos projektai daugiausia vidurio Lietuvoje.
- Mūsų projektai įdomūs, įvairūs, daugiausia – naujos statybos objektai.
- Darbuotojus vertiname kaip partnerius – suteikiame savarankiškumą, o už rezultatus atsilyginame motyvuojančiai.
- Kasdienėje veikloje pasirūpinsime visomis priemonėmis: automobiliu, telefonu, kompiuteriu.
- Padėsime greitai įsivažiuoti – esame įpratę dirbti struktūriškai, bet be perteklinės biurokratijos.
- Didelės apimties projektų statybos valdymą nuo pradžios iki pabaigos.
- Darbų planavimą, vykdymo kontrolę, dokumentacijos ruošimą ir terminų laikymosi užtikrinimą.
- Brėžinių skaitymą, darbo su projektuotojais koordinavimą, sprendimų paiešką.
- Subrangovų bei statybos komandos darbo koordinavimą.
- Bendravimą su užsakovais ir technine priežiūra.
- Darbo saugos, kokybės ir efektyvumo užtikrinimą viso proceso metu.
- Turite 3-5 metų patirtį statybos vadovo pozicijoje.
- Esate įgyvendinę projektų, kurių vertė viršijo 3 mln. Eur.
- Turite reikalingus atestatus eiti ypatingojo statinio statybos vadovo pareigas.
- Puikiai skaitote ir analizuojate brėžinius bei techninę dokumentaciją.
- Gebate savarankiškai spręsti iškilusius klausimus, komunikuoti su užsakovais bei komanda.
- Esate aktyvus, atsakingas, mokate išgirsti, o vadovavimą suprantate kaip pagalbą komandai siekti rezultato.
Mūsų klientė - įmonė, kuri specializuojasi žemės ūkio, gyvulininkystės ir miško technikos prekyboje bei technologinių sprendimų diegime. Siūlo platų kokybiškos technikos asortimentą ir profesionalias konsultacijas visoje Lietuvoje.
Šiuo metu į savo komandą kviečia prisijungti Žemės ūkio technikos meistrą (ę) - mechaniką (-ę)!
- Tavęs lauktų ramus, pozityvus ir kalbantis tik apie esmę įmonės vadovas.
- Turėtum mentorių, kuris nuosekliai Tave įvestų į darbo specifiką.
- Darbo pobūdis – nenuobodus, nes keičiasi darbo lokacija, priklausomai, kur būsi iškviestas.
- Žemės ūkio technikos surinkimą, sureguliavimą, paruošimą darbui.
- Garantinį ir pogarantinį aptarnavimą, priežiūrą bei remontą.
- Klientų (žemės ūko bendrovių, ūkininkų) konsultavimą.
- Kol būsi pasiruošęs savarankiškam darbui, kartu su kolegom mokinsiesi dirbtuvėse bei važiuosi atlikti techninį aptarnavimą ir šalinti gedimus klientų technikai.
- Turėtum techninės pakraipos išsilavinimą, ar būtumei paskutinio kurso studentas.
- Mylėtum techniką taip, kad net Tavo antroji pusė pavydėtų.
- Būtum tvarkingas ir kruopštus ne tik dirbant prie technikos, bet ir pildant reikalingą dokumentaciją.
- Skaitytum techninę dokumentaciją anglų kalba.
- Tau patiktų dirbti ramioje, o tuo pačiu ir ambicingoje komandoje.
„Vakarų portalas“ – tai daugiau nei naujienos.
„Vakarų ekspresas“ - jau 35 metus augantis dienraštis, kuris siekia tikslumo, pagarbos skaitytojui ir drąsos kalbėti apie tai, kas svarbu.
Esame ne tik informacijos šaltinis – esame platforma sprendimams, pokyčiams ir prasmingam dialogui.
Šiuo metu kviečiame prisijungti media sprendimų pardavimų vadovą (-ę) – žmogų, kuris ne tik efektyviai vystytų pardavimus, bet ir aktyviai prisidėtų prie verslo augimo, siūlytų idėjas, kurtų vertę klientams ir matytų platesnį žiniasklaidos vaidmenį visuomenėje.
- Konkurencingą atlyginimą: 2500–3300 € bruto + bonusai iki 20 % nuo pardavimų.
- Apmokymus ir įvedimą į rinką – padėsime startuoti tvirtai ir užtikrintai.
- Hibridinio darbo galimybę – lankstumą ir pasitikėjimą tavo savarankiškumu.
- Dalyvavimą strateginiuose sprendimuose – tavo idėjos bus svarbios.
- Draugišką, profesionalų kolektyvą – nuo darbo iki sporto aikštelės.
- Bendras veiklas – dviračių žygiai, padelio turnyrai, įmonės šventės.
- Įsitraukimą į socialinius ir kultūrinius projektus – remiame bendruomenės iniciatyvas, ligonines ir kitus kultūrinius renginius.
- Aktyvus startas: energingai įsitrauksi į darbus, generuosi naujas idėjas, megzsi kontaktus ir ieškosi naujų kanalų. Tavo energija papildys mūsų drąsią ir ambicingą komandą.
- Klientų vystymas: konsultuosi esamus ir naujus klientus, siūlysi individualizuotus media sprendimus: nuo spausdintos ir skaitmeninės žiniasklaidos iki kūrybiškų integracijų. Kartu įgyvendinsime jų idėjas dienraštyje „Vakarų ekspresas“, portale ve.lt ir naujame aukštos kokybės žurnale „Vakarai“.
- Sprendimų kūrimas: dirbsi išvien su kūrybos, rinkodaros ir redakcijos komandomis, kad visos klientų žinutės būtų ne tik matomos, bet ir išgirstos bei pasiektų savo auditoriją mūsų kanaluose.
- Prezentacijų rengimas ir pristatymai: greitai ir kokybiškai kursi vizualiai patrauklius sprendimus klientams, pasakosi apie gražiausias ir prasmingiausias mūsų regiono idėjas, ieškosi joms partnerių ir kartu sieksi jų įgyvendinimo.
- Pardavimų strategija: tavo įžvalgos ir sprendimai formuos mūsų pardavimų kryptį. KPI čia – ne tik skaičiai, bet ir tavo, mūsų komandos bei visos žiniasklaidos platformos augimo įrodymas.
- Patirties pardavimuose (media srityje – privalumas).
- Gebėjimo savarankiškai planuoti laiką ir dirbti rezultatyviai.
- Drąsos ir aiškumo viešam kalbėjimui, prezentacijoms.
- Technologinio raštingumo (Canva, ChatGPT ar pan.).
- Kūrybiškumo, gebėjimo pasiūlyti sprendimą, o ne tik produktą.
- Vertybinio požiūrio – noro kurti naudą klientui ir bendruomenei.
Mūsų klientė - įmonė, kuri specializuojasi žemės ūkio, gyvulininkystės ir miško technikos prekyboje bei technologinių sprendimų diegime. Siūlo platų kokybiškos technikos asortimentą ir profesionalias konsultacijas visoje Lietuvoje.
Šiuo metu į savo komandą kviečia prisijungti žemės ūkio technikos detalių vadybininką (-ę) - sandėlininką (-ę)!
- Darbą stiprioje, pelningoje ir augančioje įmonėje – mūsų vardas kalba pats už save.
- Greitą įvedimą į darbą – padės patyrę kolegos ir vadovai.
- Darbo aplinką, kur geros idėjos nėra tik toleruojamos – jos įgyvendinamos.
- Savalaikis užtikrinimas atsarginių dalių tiekime servisui ir klientams.
- Prekių priėmimas, rūšiavimas, patikrinimas, išdavimas.
- Mažmeniniai žemės ūkio technikos atsarginių dalių pardavimai.
- Efektyvi sandėlio apskaita, atsargų likučių kontrolė, tvarka ir aiškumas.
- Operatyvus bendravimas su kolegomis ir klientais.
- Turi žemės ūkio technikos ir įrangos supratimą – žinai, kas yra PTO, filtrai, guoliai ir jų svarba.
- Esi tvarkingas (-a), atsakingas (-a) ir sistemingas (-a) – sandėlis Tau ne chaosas, o struktūra.
- Gebi planuoti, komunikuoti, susitvarkyti su kasdieniais iššūkiais.
- Turi B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
- Gebi dirbti kompiuteriu – nuo užsakymų suvedimo iki sąskaitų tikrinimo.
- Moki anglų kalbą (privalumas, bet nebūtina).
Esame šeimos ir konsultacinė klinika, kurioje profesionalumas ir rūpestis žmogumi – svarbiausia vertybė. Mūsų komandą sudaro aukštos kvalifikacijos gydytojai įvairiose srityse, kurie dirba su modernia įranga ir nuolat tobulėja. Klinikos „Medicinos Namai“ ir „Unomeda“ – tai vieta, kur rūpestis pacientu prasideda nuo pirmo skambučio, o vidinė kultūra grįsta pasitikėjimu, pagarba ir tikslumu.
Šiuo metu ieškome žmogaus, kuris prisidėtų prie mūsų administracijos ir padėtų mums užtikrinti sklandų darbo užmokesčio ir personalo dokumentacijos valdymą.
- Darbą profesionalioje ir draugiškoje komandoje.
- Palaikymą ir galimybę mokytis, jei dar ne viską žinai.
- Aiškią struktūrą ir tvarką – žinosi, ką ir kodėl darai.
- Visas darbui reikalingas priemones ir jaukią darbo aplinką.
- Lankstų požiūrį į darbo organizavimą ir supratingą vadovą.
Klinikos Unomeda komanda - tai mūsų sėkmės paslaptis. Esame supratingi, skatinantys tobulėti, stengiamės, kad komandoje darbuotojai jaustųsi suprasti ir vertinami.
- Darbo sutarčių, priėmimų, atleidimų, pakeitimų administravimas.
- Darbo užmokesčio, atostoginių, ligos pašalpų ir kitų išmokų skaičiavimas.
- Ataskaitų ruošimas Sodrai, VMI ir kitoms institucijoms.
- Duomenų suvedimas į BSS (buhalterinės apskaitos sistema).
- Pagalba vyr. buhalteriui ir komandai kasdienėse užduotyse.
- Patirties dirbant su darbo užmokesčio skaičiavimu ir personalo dokumentais (1–2 metai).
- Žinių apie Darbo kodeksą ir su juo susijusius procesus.
- Kruopštumo, atsakomybės, gebėjimo susikoncentruoti ir laikytis terminų.
- BSS programos išmanymo (privalumas) arba noro greitai ją perprasti.
- Gerų bendravimo įgūdžių ir komandiškumo.
Esame Digital Property Market – startuolis, kuriantis pasaulyje analogų neturinčią NT duomenų platformą. Mūsų tikslas – suteikti žmonėms galimybę greitai ir paprastai gauti išsamią informaciją apie bet kurį nekilnojamojo turto objektą.
Augame ir matome, kad metas plėstis – tiek komandoje, tiek klientų rate. Todėl ieškome žmogaus, kuris padės mums tą augimą įgyvendinti protingai, sistemingai ir ambicingai.
Ką reiškia būti mūsų Plėtros vadovu (-e)?
Tai ne tik apie verslo augimą, bet ir apie žmones, kurie tą augimą įgalina. Tikime, kad stipri komanda + aiškūs tikslai = stabilus augimas. Tavęs laukia strateginis vaidmuo su realiu poveikiu.
- Būsi verslo branduolio dalimi, kur tavo sprendimai formuos kryptį.
- Mūsų komandoje – laisvė veikti ir drąsa bandyti, čia tavo idėjos bus ne tik išgirstos, bet ir įgyvendintos.
- Skiriame dėmesį ne tik rezultatui, bet ir žmonėms, kurie prie jo prisideda.
- Turėsi visas sąlygas tobulėti: kursai, knygos, konferencijos, mentorystė – pagal tavo poreikį.
- Mūsų vertybės – pasitikėjimas, lankstumas ir sveikas tempas. Mes čia ne dėl valandų, o dėl rezultato.
- Kurti ir įgyvendinti verslo plėtros strategiją – tiek B2B, tiek B2C srityse.
- Formuoti ir įgyvendinti komandos plėtros planą – padėti augti mums kaip organizacijai.
- Užmegzti ryšius su potencialiais partneriais, NT bendrovėmis, sprendimų priėmėjais.
- Stebėti rinkos tendencijas ir atrasti naujų galimybių mūsų paslaugoms.
- Kurti pasiūlymus, partnerystes, išbandyti skirtingus modelius, matuoti grąžą.
- Dirbti išvien su IT, marketingo, klientų aptarnavimo ir vadovų komanda – tavo darbas susijęs su visais.
- Turi patirties verslo plėtroje, pardavimuose arba strateginėje vadyboje.
- Esi komunikacijos profesionalas – moki klausytis, įtikinti ir įkvėpti.
- Turi analitinį mąstymą – vertini skaičius, bet jauti ir žmones.
- Supranti, kaip veikia startuolis, ir tai tave įkvepia, ne gąsdina.
- Turi patirties su personalo ar komandų plėtra – didelis privalumas.
- Kalbi anglų kalba, domiesi naujovėmis, turi stiprią vidinę motyvaciją.
STJÖRNUGRÍS - kiaulių fabrikas esantis netoli Reikjaviko. Turime moderniausią sukomplektuotą skerdyklą pačiame fabrike ir šiuo metu kviečiame prisijungti mėsininkus! Šiuo metu kviečia prisijungti TECHNIKĄ(-Ę)!
- Nemokamą apgyvendinimą (fabrikas yra pasiekiamas pėsčiomis).
- Darbo vietą, kurioje bus daug tautiečių (bus lengviau susikalbėti).
- Nemokamus pusryčius ir pietus.
- Patrauklų darbo užmokestį.
- Lokaciją šalia Reikjaviko.
- Techninė įrengimų priežiūrą, remontą ir profilaktiką.
- Gedimų diagnostiką ir operatyvų šalinimą.
- Darbą su mechaniniais, elektros ir pneumo įrenginiais.
- Bendradarbiavimą su gamybos ir techninės priežiūros komanda.
- Techninis išsilavinimas (mechanika, automatika, elektrotechnika – privalumas).
- Panašaus darbo patirtis gamybinėje įmonėje – privalumas.
- Supratimas apie techninių brėžinių skaitymą.
- Atsakingumas, savarankiškumas, greita orientacija.
Esame UAB „Arimex" – lyderiaujanti įmonė Baltijos šalyse, kurios pagrindinės veiklos sritys apima riešutų, džiovintų vaisių ir valgomųjų sėklų importą, apdorojimą, kepinimą, maišymą, pakavimą bei didmeninę prekybą ir eksportą.
Savo veikloje vadovaujamės aukščiausiais kokybės standartais – turime BRCGS AA lygio sertifikatą, aktyviai diegiame LEAN sistemą, siekiame efektyvumo, nuolatinio tobulėjimo ir orientacijos į ilgalaikę vertę.
Šiuo metu ieškome Gamybos vadovo (-ės), kuris (-i) imtųsi lyderystės ir prisidėtų prie tolimesnio gamybos skyriaus augimo bei tobulėjimo.
- Darbą stabilioje, inovatyvioje ir profesionalioje įmonėje.
- Galimybę realiai prisidėti prie pokyčių ir procesų gerinimo.
- Draugišką, stiprią komandą ir atvirą bendradarbiavimo kultūrą.
- Konkurencingą fiksuotą atlyginimą ir rezultatinius priedus.
- Profesinio tobulėjimo galimybes.
- Gamybos skyriaus valdymą: planavimą, procesų koordinavimą, kontrolę.
- Užsakymų įvykdymą – laiku, kokybiškai, efektyviai ir su minimaliomis sąnaudomis.
- Gamybos efektyvumo gerinimą, LEAN įrankių taikymą, resursų planavimą.
- Motyvacinės sistemos diegimą ir komandos įsitraukimo skatinimą.
- Gamybos tvarkų, kokybės ir saugos reikalavimų užtikrinimą.
- Komandos ugdymą, naujų darbuotojų atrankas.
- Įrangos techninės priežiūros organizavimą.
- Sėkmingos vadovavimo patirties gamybinėje įmonėje (bent 1 m.), patirtis maisto pramonėje – didelis privalumas.
- Patirties diegiant arba tobulinant motyvacines sistemas.
- Puikių LEAN žinių ir jų praktinio taikymo gebėjimų.
- Gebėjimo greitai reaguoti ir efektyviai veikti stresinėse situacijose.
- Lyderystės, empatijos, gebėjimo įkvėpti ir telkti komandą.
- Operatyvumo, atsakomybės, planavimo ir organizavimo įgūdžių.
- Kompiuterinio raštingumo (MS Office, Axapta privalumas).
- Rusų kalbos žinių – privalumas.
We’re a fast-growing U.S. construction company (25 people, Lithuanian-owned) redefining project delivery with agility, accountability, and remote-first leadership. We thrive on initiative and ownership - not red tape. We value teammates who are proactive, resourceful, and committed to delivering quality.
We’re hiring a Remote Project Coordinator to support our Project Managers in keeping projects on track—from estimate approval to final client delivery. You’ll be the driving force behind timelines, communication, and documentation.
- Remote-first work culture—work from anywhere with structure and trust.
- Fast decision-making, low bureaucracy, and high autonomy.
- Opportunities for growth—shape processes and grow into a Project Manager role.
- A strong team that values direct communication and results.
- Assist in tracking Key Performance Indicators (KPIs) like timelines, budgets, and client satisfaction.
- Coordinate and follow up with subcontractors and team members to ensure task completion.
- Maintain clear documentation of project progress in our systems.
- Support virtual and occasional on-site coordination with U.S.-based teams.
- Ensure compliance with internal procedures: estimate uploads, job status updates, and client feedback loops.
- Experienced in the construction industry, with a solid understanding of project workflows, contractor coordination, and on-site/off-site processes.
- Highly organized, proactive, and resourceful.
- A fluent English speaker (spoken and written).
- Confident working independently—no handholding needed.
- Flexible with working hours (LT time 4 PM – 11 PM) and occasional weekend involvement.
- A team player who keeps everyone aligned and on task.
Mūsų klientė – Evopipes SIA – tai tarptautinė gamybos įmonė. UAB Evopipes Radius yra atstovybė Lietuvai. Mūsų gamykla, įsikūrusi Latvijoje, yra modernių inžinerinių sprendimų kūrimo centras. Specializuojamės aukštos kokybės vamzdynų sistemų gamyboje, kurios užtikrina efektyvumą ir ilgaamžiškumą įvairiose srityse – nuo pramonės iki infrastruktūros.
Evopipes priklauso Radius Systems Group – pasaulinei inžinerinių sprendimų lyderei. Ši grupė vienija inovatyviausias įmones, kurių pagrindinis tikslas yra kurti tvarius, pažangius ir patikimus gaminius. Šiuo metu kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!
- Įdomų, įvairiapusį ir ne monotonišką darbą tarptautinėje gamybos įmonėje.
- Draugišką komandą ir puikų mikroklimatą, kuriame gera dirbti.
- Galimybę tobulėti per profesinius mokymus ir jausti visapusišką paramą.
- Solidų atlyginimą, kuris atspindi Jūsų kompetencijas.
- Įmonės automobilį Jūsų darbo patogumui.
- Komandiruotes į užsienį – nes mes dirbame ne tik Lietuvoje.
Šioje pozicijoje būsite atsakingas už sklandų techninių sprendimų įgyvendinimą, bendradarbiavimą su kolegomis ir klientais.
Jūsų užduotys:
- Darbas su projektuotojais ir montuotojais - užtikrinsite, kad techniniai sprendimai ne tik išvystų dienos šviesą, bet ir būtų įgyvendinti kokybiškai ir laiku.
- Bendradarbiavimas su gamybos komanda - mėgstate komandinius iššūkius ir galite sklandžiai spręsti techninius klausimus su mūsų gamyklos kolegomis Latvijoje.
- Projektų sąmatų sudarymas ir paskaičiavimas.
- Užsakymų ir komercinių pasiūlymų valdymas - būsite organizacijos variklis, kuris užtikrina, kad užsakymai ir pasiūlymai būtų tvarkomi tiksliai ir efektyviai.
- Mikroklimato kūrimas - Jūsų pozityvumas ir sąmoningumas padės ne tik spręsti kasdienius iššūkius, bet ir prisidėti prie draugiškos bei palaikančios darbo aplinkos.
- Turite bent 1 m. patirtį aktyviuose pardavimuose.
- Gebate naudotis MS Office – juk efektyvi vadyba reikalauja organizuotumo!
- Bendraujate anglų kalba.
- Turite komandinių įgūdžių ir gebėjimo paskirstyti prioritetus – Jūsų racionalus mąstymas, atsakingumas ir pozityvumas mus įkvėps.
- Turite inžinerinį mąstymą ir pardaviko širdį. Tai reiškia, kad techninės žinios Jums – įgimtas talentas, tačiau klientų poreikiai ir gebėjimas pasiūlyti tinkamiausius sprendimus Jus taip pat „veža“.
Esame UAB Vejusta (www.ubsolar.lt) - saulės elektrinių projektavimo, montavimo ir priežiūros paslaugas teikianti įmonė. Dirbame Lietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje, Suomijoje, Airijoje ir kitose Europos šalyse.
Augame ir galime pasiūlyti Jums prisijungti prie mūsų komandos! Ieškome ANTŽEMINIŲ SAULĖS ELEKTRINIŲ DARBŲ VADOVO (-ĖS)!
- Būsite augančios, finansiškai stabilios įmonės dalimi.
- Prisidėsite prie ekologiškos ir saugios energijos ekosistemos kūrimo.
- Turėsite ilgalaikį darbą su įdomiais ir dideliais projektais Lietuvoje ir užsienyje.
- Turėsite puikią komandą – esame susibendravęs, draugiškas, jaunatviškas, su stipriomis profesinėmis žiniomis, geru humoro jausmu, ryžtingas ir ambicingas kolektyvas.
- Gausite visapusišką pagalbą iš vadovo ir kolegų, įsitraukiant į darbo procesą, įmonės veiklą ir siekiant iškeltų tikslų.
- Turėsite gerą santykį su įmonės vadovais, galimybę tiesiogiai spręsti bet kokius klausimus (nėra hierarchinės sistemos).
- Būsite aplinkoje, kurioje skatinamas tobulėjimas ir skiriamas biudžetas mokymams.
- Pajausite žmogišką ir lankstų požiūrį į darbo ir asmeninių reikalų derinimą.
- Turėsite visas komfortiškam ir sėkmingam darbui reikalingas priemones.
- Jums bus suteiktas darbo automobilis asmeniniam naudojimui, kompensuojama kelionė iš/į darbą, pasirūpinama apgyvendinimu, esant poreikiui.
- Būsite išgirstas, pastebėtas ir įvertintas – vertiname kiekvieno idėjas ir visada pastebime ir paskatiname už gerus rezultatus ir prisiimtas atsakomybes.
- Antžeminių saulės elektrinių projektų valdymas ir įgyvendinimas, jų kokybės ir įgyvendinimo terminų užtikrinimas.
- Vadovavimas elektrikų ir montuotojų komandai, jų darbo planavimas ir organizavimas, užduočių paskirstymas, pagalba sprendžiant problema.
- Mokymų organizavimas, siekiant užtikrinti aukštą darbų kokybės standartą.
- Informacijos apie projektų įgyvendinimo eigą teikimas, išlaidų sekimas.
- Techninė pagalba projektų vadovams.
- Techninių vizitų koordinavimas ir valdymas.
- Esate įgijęs elektrotechninį išsilavinimą.
- Turite patirties vystant projektus energetikos srityje.
- Išmanote saulės energijos ir/ar elektros sistemas bei statybos įrankius.
- Gerai dirbate MS Office.
- Pasižymite puikiais planavimo, laiko valdymo, organizaciniais bei bendradarbiavimo įgūdžiais.
- Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
- Didelis privalumas, jei turite energetikos VK, AK atestatą.
STJÖRNUGRÍS - kiaulių fabrikas esantis netoli Reikjaviko. Turime moderniausią sukomplektuotą skerdyklą pačiame fabrike ir šiuo metu kviečiame prisijungti mėsininkus! Šiuo metu kviečia prisijungti MĖSININKĄ (-Ę)!
- Nemokamą apgyvendinimą (fabrikas yra pasiekiamas pėsčiomis).
- Darbo vietą, kurioje bus daug tautiečių (bus lengviau susikalbėti).
- Nemokamus pusryčius ir pietus.
- Patrauklų darbo užmokestį.
- Lokaciją šalia Reikjaviko.
(Darbo laikas nuo 07:00 val. - 15:30 val. su 2 pertraukomis)
- Mėsos išpjaustymą.
- Tvarkingos darbo vietos palaikymą.
- Kitus pagalbinius darbus.
- Turite mėsininko darbo patirties (būtų privalumas).
- Esate atsakingas, sąžiningas, norite siekti rezultato.
- Turite puikius bendravimo įgūdžius.
Esame įmonė UAB „Sileta“ – tai techninių sprendimų įmonė, veikianti nuo 2012 m. ir aptarnaujanti pramoninių įrenginių bei komponentų rinką.
Turime tvirtą patirties pagrindą ir jaunatvišką požiūrį į greitą, kokybišką aptarnavimą. Mūsų stiprybė – lankstumas, operatyvus tiekimas ir modernūs techniniai sprendimai.
Dirbame tam, kad klientams padėtume ne tik įsigyti, bet ir prižiūrėti mūsų tiekiamą įrangą. Siekiame ilgalaikių, patikimų ir abipusiai naudingų santykių su kiekvienu partneriu.
Ieškome PARDAVIMŲ VADYBININKO (ĖS) - žmogaus, kuriam patinka važiuoti, bendrauti ir padėti klientams rasti geriausią sprendimą. Jei turite mechanikos žinių, esate smalsus (-i), komunikabilus (-i) ir Jums patinka technika – prisijunkite prie mūsų komandos!
- Darbą su aukštos kokybės produktais – klientai vertina kokybę.
- Mokymus techninėje ir pardavimų srityje – išmokome ir įvedame į sistemą.
- Automobilį darbui su klientais.
- Motyvuojantį atlyginimą, priklausantis nuo rezultatų.
- Jauną, draugišką 18 žmonių komandą – pasitikime vieni kitais ir padedame augti.
- Darbo vietą: Klaipėda, Dubysos g. | Darbo laikas: I–V, 7:30–16:30 val.
- Pramoninių žarnų, pneumatikos ir kitų komponentų pardavimus.
- Klientų lankymą 2 kartus per savaitę – aktyvius vizitus ir santykių palaikymą.
- Klientų konsultavimą biure ir telefonu – padėsite spręsti techninius klausimus.
- Produktų parinkimą pagal klientų poreikius.
- Pasiūlymų ruošimą, sąskaitų išrašymą, bendravimą su tiekėjais.
- Išmanote mechanikos ar technologinių procesus.
- Gebate kurti ir palaikyti šiltus, ilgalaikius santykius su klientais.
- Esate komunikabilus, atsakingas ir žingeidus.
- Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
- Turite patirtį techninių produktų pardavimuose – laikytume didžiuliu privalumu.
Our client is a rapidly growing USA construction industry company with 25 employees (Lithuanian owner). We are currently looking for an ESTIMATOR!
- Remote work hours: 12 pm - 8 pm (daytime).
- Self-employment.
- Competitive salary and motivational package.
- Flexibility and freedom.
- Professional development opportunities.
- Prepare detailed cost estimate reports (construction industry).
- Present complex and detailed reports to management.
- Explore documentation in order to gain a deep understanding of the project requirements.
- Review and assess cost estimates.
- 3 years of relevant work experience.
- Analytical, evaluative and objective critical thinking skills.
- Excellent organizational and time management skills.
- Excellent computer skills, versed in MS Office products and other applicable software.
We’re a fast-growing U.S. construction company (25 people, Lithuanian-owned) redefining project delivery with agility, accountability, and remote-first leadership. We thrive on initiative and ownership - not red tape. We value teammates who are proactive, resourceful, and committed to delivering quality.
- Remote-first culture with clear structure and minimal micromanagement.
- Performance-based bonuses and a competitive net salary.
- Autonomy and trust - We value outcomes over hours.
- Opportunities to shape processes and grow with the company.
- Straightforward communication, quick decisions, and respect for your expertise.
We’re currently seeking a Remote Project Manager to join our team and bring structure, momentum, and clarity to our projects. While our estimators perform well, we need someone to own the execution and drive projects from approval to client satisfaction—with autonomy and grit.
This is not a babysitting role. It's for someone who is self-led, solution-oriented, and thrives in a flexible remote environment.
- Own and manage Key Performance Indicators (KPIs): Revenue, Profitability, Client Satisfaction.
- Monitor and manage Compliance: Estimate uploads, job completion times, customer follow-ups, satisfaction scores.
- Expand and manage the subcontractor network.
- Conduct virtual and occasional on-site meetings with U.S. teams and contractors.
- You plan ahead, stay ahead, and take ownership without being asked.
- You speak and write English fluently with confidence.
- You don’t need to be handheld, and you know how to find answers.
- You’re flexible with time and ready to jump in on weekends if needed.
- You keep both the client and the project team aligned and focused.
Kuo kvepia Azukeria?
Azukeria mums – tai ne tik pavadinimas. Tai vieta, kur telpa meilė maistui, Klientams ir komandiniam ryšiui. Turime viziją, kuria norime dalintis su naujai buriama komanda – ir pačioje miesto širdyje (Turgaus g.) kartu sukurti vietą, kuria galėtume didžiuotis bei pasakyti: „Mes tai padarėme!“
Susitikime pokalbiui prie šviežios kavos ir kvapnios bandelės – pasikalbėkime ir pažiūrėkime, ar žvelgiame ta pačia kryptimi. Gal mums pakeliui?
- Galimybe būti nuo pat pradžių augančio projekto dalimi.
- Mokymus ir palaikymu – padėsime įsilieti, net jei pritrūks patirties.
- Šiltu kolektyvu ir komandiniais renginiais.
- Darbo vieta pačiame miesto centre, kur verda gyvenimas.
- Lankstumu – darbo grafiką formuosime komandoje, atsižvelgdami į vienas kito poreikius.
- Maloniai sutiksi ir aptarnausi mūsų svečius – profesionaliai, bet visada su šypsena ir žmogiška šiluma.
- Puikiai išmanysi meniu – ne tik žinosi, bet ir mokėsi rekomenduoti bei skaniai papasakoti apie tai, kas lėkštėje.
- Rūpinsiesi, kad viskas būtų gražu ir jauku – nuo švaraus staliuko iki tvarkingos serviruotės (ir, žinoma, geros nuotaikos).
- Dirbsi su kasa – sklandžiai ir atsakingai.
- Būsi mūsų atmosferos dalis – nes Azukeria ne tik kvėpuoja kava, bet ir žmonėmis, savo dėmesį daliną šiltai ir natūraliai.
Tiki, kad kiekvienas kavos puodelis gali tapti mažyte ceremonija?
Nuo pupelės iki putos, nuo pirmo žvilgsnio iki paskutinio gurkšnio – mes ieškome žmogaus, kuris tuo tiki taip pat, kaip mes.
Azukeria mums – tai ne tik pavadinimas. Tai vieta, kur telpa meilė maistui, Klientams ir komandiniam ryšiui. Turime viziją, kuria norime dalintis su naujai buriama komanda – ir pačioje miesto širdyje (Turgaus g.) kartu sukurti vietą, kuria galėtume didžiuotis bei pasakyti: „Mes tai padarėme!“
- Mokymus su profesionalais – jei dar tik pradedi, padėsim augti.
- Jei turi patirties – pasikalbėkim, gal galim pasiūlyti tai, ko seniai ieškojai?
- Galimybę kurti kartu – ne tik dirbti, bet ir įkvėpti vieni kitus.
- Darbą su naujausia įranga (tokios Lietuvoje dar nėra!) ir kokybiškais produktais.
- Komandos renginius, palaikymą ir atmosferą, kurioje gera būti.
- Darbo vietą miesto širdyje, kur kvapas, skonis ir žmonės – susitinka kartu.
- Ruošdamas profesionalią kavą ir kitus gėrimus – tiek klasikinius, tiek kūrybiškus.
- Pasitikdamas ir aptarnaudamas svečius – su dėmesiu ir stiliumi.
- Rūpindamasis švara ir estetika savo darbo zonoje.
- Prisidėdamas prie meniu kūrimo, gėrimų tobulinimo, idėjų generavimo.
- Skleisdamas kavos kultūrą – edukuodamas ir dalindamasis patirtimi su klientais.
Kuo kvepia Azukeria?
Azukeria mums – tai ne tik pavadinimas. Tai vieta, kur telpa meilė maistui, Klientams ir komandiniam ryšiui. Turime viziją, kuria norime dalintis su naujai buriama komanda – ir pačioje miesto širdyje (Turgaus g.) kartu sukurti vietą, kuria galėtume didžiuotis bei pasakyti: „Mes tai padarėme!“
Tiki, kad skonis gimsta iš idėjos, o viską vainikuoja kliento šypsena? Tuomet junkis prie mūsų – kartu nuveiksime daug skanių ir įdomių dalykų.
- Galimybę tapti naujai buriamos komandos dalimi nuo pat pradžių.
- Palaikančius, įkvepiančius vadovus, kurie tiki tuo, ką kuria.
- Šiltą ir žmogišką atmosferą, kur rūpinamasi kolektyvo gerove.
- Erdvę mokytis, siūlyti idėjas, tobulėti ir augti kartu.
- Galimybę prisidėti prie meniu kūrimo ir realizuoti savo skonių vizijas.
- Reguliarius komandos renginius ir gerą energiją.
- Turi patirties virtuvėje – ypač ruošiant pusryčius ar brunch tipo patiekalus.
- Nori ne tik gaminti, bet ir prisidėti kuriant: skonius bei patiekalus.
- Gebi užtikrinti aukštą kokybę, švarą ir laikytis higienos standartų.
- Mėgsti dirbti komandoje – su virtuvės kolegomis ir salės komanda.
- Esi iniciatyvus (-i) – matai, siūlai ir įgyvendini.
- Nori dirbti vietoje, kur viskas dar kvepia naujumu – nuo idėjų iki technologinių sprendimų.