Вильнюс: +370 638 33360 Клайпеда: +370 630 33360 info@atranka360.lt

В настоящее время мы ищем

Сортировать по:
Все сферы
  • ID: 2563
    Padavėja (-as)
    Iki 2025-08-03, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Kuo kvepia Azukeria?



    Azukeria mums – tai ne tik pavadinimas. Tai vieta, kur telpa meilė maistui, Klientams ir komandiniam ryšiui. Turime viziją, kuria norime dalintis su naujai buriama komanda – ir pačioje miesto širdyje (Turgaus g.) kartu sukurti vietą, kuria galėtume didžiuotis bei pasakyti: „Mes tai padarėme!“



    Susitikime pokalbiui prie šviežios kavos ir kvapnios bandelės – pasikalbėkime ir pažiūrėkime, ar žvelgiame ta pačia kryptimi. Gal mums pakeliui?




    Įmonė siūlo

    - Galimybe būti nuo pat pradžių augančio projekto dalimi.

    - Mokymus ir palaikymu – padėsime įsilieti, net jei pritrūks patirties.

    - Šiltu kolektyvu ir komandiniais renginiais. 

    - Darbo vieta pačiame miesto centre, kur verda gyvenimas.

    - Lankstumu – darbo grafiką formuosime komandoje, atsižvelgdami į vienas kito poreikius.




    Būsite atsakingi už

    - Maloniai sutiksi ir aptarnausi mūsų svečius – profesionaliai, bet visada su šypsena ir žmogiška šiluma.

    - Puikiai išmanysi meniu – ne tik žinosi, bet ir mokėsi rekomenduoti bei skaniai papasakoti apie tai, kas lėkštėje.

    - Rūpinsiesi, kad viskas būtų gražu ir jauku – nuo švaraus staliuko iki tvarkingos serviruotės (ir, žinoma, geros nuotaikos).

    - Dirbsi su kasa – sklandžiai ir atsakingai.

    - Būsi mūsų atmosferos dalis – nes Azukeria ne tik kvėpuoja kava, bet ir žmonėmis, savo dėmesį daliną šiltai ir natūraliai.




    Mes tikimės kad jūs
    Agnė Seniutienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Agnė Seniutienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2564
    Barista
    Iki 2025-08-03, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Tiki, kad kiekvienas kavos puodelis gali tapti mažyte ceremonija?



    Nuo pupelės iki putos, nuo pirmo žvilgsnio iki paskutinio gurkšnio – mes ieškome žmogaus, kuris tuo tiki taip pat, kaip mes.



    Azukeria mums – tai ne tik pavadinimas. Tai vieta, kur telpa meilė maistui, Klientams ir komandiniam ryšiui. Turime viziją, kuria norime dalintis su naujai buriama komanda – ir pačioje miesto širdyje (Turgaus g.) kartu sukurti vietą, kuria galėtume didžiuotis bei pasakyti: „Mes tai padarėme!“




    Įmonė siūlo

    - Mokymus su profesionalais – jei dar tik pradedi, padėsim augti.

    - Jei turi patirties – pasikalbėkim, gal galim pasiūlyti tai, ko seniai ieškojai?

    - Galimybę kurti kartu – ne tik dirbti, bet ir įkvėpti vieni kitus.

    - Darbą su naujausia įranga (tokios Lietuvoje dar nėra!) ir kokybiškais produktais.

    - Komandos renginius, palaikymą ir atmosferą, kurioje gera būti.

    - Darbo vietą miesto širdyje, kur kvapas, skonis ir žmonės – susitinka kartu.




    Būsite atsakingi už

    - Ruošdamas profesionalią kavą ir kitus gėrimus – tiek klasikinius, tiek kūrybiškus.

    - Pasitikdamas ir aptarnaudamas svečius – su dėmesiu ir stiliumi.

    - Rūpindamasis švara ir estetika savo darbo zonoje.

    - Prisidėdamas prie meniu kūrimo, gėrimų tobulinimo, idėjų generavimo.

    - Skleisdamas kavos kultūrą – edukuodamas ir dalindamasis patirtimi su klientais.




    Mes tikimės kad jūs
    Agnė Seniutienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Agnė Seniutienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2565
    Virėjas (-a)
    Iki 2025-08-03, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Kuo kvepia Azukeria?



    Azukeria mums – tai ne tik pavadinimas. Tai vieta, kur telpa meilė maistui, Klientams ir komandiniam ryšiui. Turime viziją, kuria norime dalintis su naujai buriama komanda – ir pačioje miesto širdyje (Turgaus g.) kartu sukurti vietą, kuria galėtume didžiuotis bei pasakyti: „Mes tai padarėme!“



    Tiki, kad skonis gimsta iš idėjos, o viską vainikuoja kliento šypsena? Tuomet junkis prie mūsų – kartu nuveiksime daug skanių ir įdomių dalykų.




    Įmonė siūlo

    - Galimybę tapti naujai buriamos komandos dalimi nuo pat pradžių. 

    Palaikančius, įkvepiančius vadovus, kurie tiki tuo, ką kuria.

    Šiltą ir žmogišką atmosferą, kur rūpinamasi kolektyvo gerove.

    - Erdvę mokytis, siūlyti idėjas, tobulėti ir augti kartu.

    - Galimybę prisidėti prie meniu kūrimo ir realizuoti savo skonių vizijas.

    - Reguliarius komandos renginius ir gerą energiją.




    Būsite atsakingi už

    - Turi patirties virtuvėje – ypač ruošiant pusryčius ar brunch tipo patiekalus.

    - Nori ne tik gaminti, bet ir prisidėti kuriant: skonius bei patiekalus.

    - Gebi užtikrinti aukštą kokybę, švarą ir laikytis higienos standartų.

    - Mėgsti dirbti komandoje – su virtuvės kolegomis ir salės komanda.

    - Esi iniciatyvus (-i) – matai, siūlai ir įgyvendini.

    - Nori dirbti vietoje, kur viskas dar kvepia naujumu – nuo idėjų iki technologinių sprendimų. 




    Mes tikimės kad jūs
    Agnė Seniutienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Agnė Seniutienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2567
    Virtuvės šefas (ė)
    Iki 2025-07-24, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Azukeria mums – tai ne tik pavadinimas. Tai vieta, kur telpa meilė maistui, Klientams ir komandiniam ryšiui. Turime viziją, kuria norime dalintis su naujai buriama komanda – ir pačioje miesto širdyje (Turgaus g.) kartu sukurti vietą, kuria galėtume didžiuotis bei pasakyti: „Mes tai padarėme!“



    Kuriame vietą, kur brunch kultūra tampa patirtimi – ne tik klientams, bet ir kūrybiškai, iniciatyviai komandai.

    Norisi kurti nuo nulio ir palikti savo pėdsaką, kuriant brunch kultūrą Klaipėdoje? Pasikalbėkime!




    Įmonė siūlo

    - Erdvę eksperimentuoti ir realizuoti kulinarines idėjas, ypatingai brunch koncepcijoje.

    - Modernią ir naują virtuvės įrangą, patogią darbui ir kūrybai.

    - Išskirtinius mokymus šefams, brainstorming’us ir bendrus.

    - Konkurencingą atlyginimą šioje industrijoje (Pasiruošę “pirkti” Tavo patirtį).




    Būsite atsakingi už

    - Kurti ir įgyvendinti brunch meniu, dėl kurio svečiai norės sugrįžti.

    - Organizuoti ir optimizuoti virtuvės darbą – nuo komandos iki procesų.

    - Rengti ir prižiūrėti technologines korteles.

    - Užtikrinti aukštus kokybės, higienos ir vizualinės estetikos standartus.

    - Bendradarbiauti su tiekėjais, užtikrinti savalaikį žaliavų tiekimą.

    - Inicijuoti ir įgyvendinti idėjas – nuo patiekalų iki virtuvės tobulinimo.




    Mes tikimės kad jūs

    - Patyrusio šefo, gebančio suburti ir įkvėpti komandą.

    - Profesionalo, kuris moka (ar nori) kurti brunch meniu – skanų, estetišką, sveiką.

    - Virtuvės proceso vadybininko – nuo grafiko iki sandėlio.

    - Žmogaus, kuriam švara, kokybė ir preciziškumas – ne formalumas, o standartas.

    - Lyderio, kuris ne tik vadovauja, bet palaiko, ugdo ir įtraukia.


    Agnė Seniutienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Agnė Seniutienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2599
    Žemės ūkio technikos detalių vadybininkas (-ė) - sandėlininkas (-ė)
    Iki 2025-07-19, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Mūsų klientė - įmonė, kuri specializuojasi žemės ūkio, gyvulininkystės ir miško technikos prekyboje bei technologinių sprendimų diegime. Siūlo platų kokybiškos technikos asortimentą ir profesionalias konsultacijas visoje Lietuvoje.



    Šiuo metu į savo komandą kviečia prisijungti žemės ūkio technikos detalių vadybininką (-ę) - sandėlininką (-ę)!



     




    Įmonė siūlo

    - Darbą stiprioje, pelningoje ir augančioje įmonėje – mūsų vardas kalba pats už save.

    - Greitą įvedimą į darbą – padės patyrę kolegos ir vadovai.

    - Darbo aplinką, kur geros idėjos nėra tik toleruojamos – jos įgyvendinamos.




    Būsite atsakingi už

    Savalaikis užtikrinimas atsarginių dalių tiekime servisui ir klientams.

    - Prekių priėmimas, rūšiavimas, patikrinimas, išdavimas.

    - Mažmeniniai žemės ūkio technikos atsarginių dalių pardavimai.

    - Efektyvi sandėlio apskaita, atsargų likučių kontrolė, tvarka ir aiškumas.

    - Operatyvus bendravimas su kolegomis ir klientais.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turi žemės ūkio technikos ir įrangos supratimą – žinai, kas yra PTO, filtrai, guoliai ir jų svarba.

    - Esi tvarkingas (-a), atsakingas (-a) ir sistemingas (-a) – sandėlis Tau ne chaosas, o struktūra.

    - Gebi planuoti, komunikuoti, susitvarkyti su kasdieniais iššūkiais.

    - Turi B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.

    - Gebi dirbti kompiuteriu – nuo užsakymų suvedimo iki sąskaitų tikrinimo.

    - Moki anglų kalbą (privalumas, bet nebūtina).


    Jurgita Paičienė
    “Jei domitės žemės ūkio technika, mėgstate operatyvų ir aiškų darbą, o klientų aptarnavimas jums – ne pareiga, o santykio kūrimas, kviečiame prisijungti prie mūsų stiprios, pelningos ir nuolat augančios įmonės!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2600
    Darbo užmokesčio ir personalo dokumentų buhalteris (-ė)
    Iki 2025-07-20, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame šeimos ir konsultacinė klinika, kurioje profesionalumas ir rūpestis žmogumi – svarbiausia vertybė. Mūsų komandą sudaro aukštos kvalifikacijos gydytojai įvairiose srityse, kurie dirba su modernia įranga ir nuolat tobulėja. Klinikos „Medicinos Namai“ ir „Unomeda“ – tai vieta, kur rūpestis pacientu prasideda nuo pirmo skambučio, o vidinė kultūra grįsta pasitikėjimu, pagarba ir tikslumu.





    Šiuo metu ieškome žmogaus, kuris prisidėtų prie mūsų administracijos ir padėtų mums užtikrinti sklandų darbo užmokesčio ir personalo dokumentacijos valdymą.




    Įmonė siūlo

    - Darbą profesionalioje ir draugiškoje komandoje.

    - Palaikymą ir galimybę mokytis, jei dar ne viską žinai.

    - Aiškią struktūrą ir tvarką – žinosi, ką ir kodėl darai.

    - Visas darbui reikalingas priemones ir jaukią darbo aplinką.

    - Lankstų požiūrį į darbo organizavimą ir supratingą vadovą.



    Klinikos Unomeda komanda - tai mūsų sėkmės paslaptis. Esame supratingi, skatinantys tobulėti, stengiamės, kad komandoje darbuotojai jaustųsi suprasti ir vertinami.




    Būsite atsakingi už

    - Darbo sutarčių, priėmimų, atleidimų, pakeitimų administravimas.

    - Darbo užmokesčio, atostoginių, ligos pašalpų ir kitų išmokų skaičiavimas.

    - Ataskaitų ruošimas Sodrai, VMI ir kitoms institucijoms.

    - Duomenų suvedimas į BSS (buhalterinės apskaitos sistema).

    - Pagalba vyr. buhalteriui ir komandai kasdienėse užduotyse.




    Mes tikimės kad jūs

    - Patirties dirbant su darbo užmokesčio skaičiavimu ir personalo dokumentais (1–2 metai).

    - Žinių apie Darbo kodeksą ir su juo susijusius procesus.

    - Kruopštumo, atsakomybės, gebėjimo susikoncentruoti ir laikytis terminų.

    - BSS programos išmanymo (privalumas) arba noro greitai ją perprasti.

    - Gerų bendravimo įgūdžių ir komandiškumo.


    Dovilė Paulauskienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2601
    Plėtros vadovas (-ė)
    Iki 2025-07-25, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame Digital Property Market – startuolis, kuriantis pasaulyje analogų neturinčią NT duomenų platformą. Mūsų tikslas – suteikti žmonėms galimybę greitai ir paprastai gauti išsamią informaciją apie bet kurį nekilnojamojo turto objektą.



    Augame ir matome, kad metas plėstis – tiek komandoje, tiek klientų rate. Todėl ieškome žmogaus, kuris padės mums tą augimą įgyvendinti protingai, sistemingai ir ambicingai.



    Ką reiškia būti mūsų Plėtros vadovu (-e)?

    Tai ne tik apie verslo augimą, bet ir apie žmones, kurie tą augimą įgalina. Tikime, kad stipri komanda + aiškūs tikslai = stabilus augimas. Tavęs laukia strateginis vaidmuo su realiu poveikiu.




    Įmonė siūlo

    - Būsi verslo branduolio dalimi, kur tavo sprendimai formuos kryptį.

    - Mūsų komandoje – laisvė veikti ir drąsa bandyti, čia tavo idėjos bus ne tik išgirstos, bet ir įgyvendintos.

    - Skiriame dėmesį ne tik rezultatui, bet ir žmonėms, kurie prie jo prisideda.

    - Turėsi visas sąlygas tobulėti: kursai, knygos, konferencijos, mentorystė – pagal tavo poreikį.

    - Mūsų vertybės – pasitikėjimas, lankstumas ir sveikas tempas. Mes čia ne dėl valandų, o dėl rezultato.




    Būsite atsakingi už

    - Kurti ir įgyvendinti verslo plėtros strategiją – tiek B2B, tiek B2C srityse.

    - Formuoti ir įgyvendinti komandos plėtros planą – padėti augti mums kaip organizacijai.

    - Užmegzti ryšius su potencialiais partneriais, NT bendrovėmis, sprendimų priėmėjais.

    - Stebėti rinkos tendencijas ir atrasti naujų galimybių mūsų paslaugoms.

    - Kurti pasiūlymus, partnerystes, išbandyti skirtingus modelius, matuoti grąžą.

    - Dirbti išvien su IT, marketingo, klientų aptarnavimo ir vadovų komanda – tavo darbas susijęs su visais.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turi patirties verslo plėtroje, pardavimuose arba strateginėje vadyboje.

    - Esi komunikacijos profesionalas – moki klausytis, įtikinti ir įkvėpti.

    - Turi analitinį mąstymą – vertini skaičius, bet jauti ir žmones.

    - Supranti, kaip veikia startuolis, ir tai tave įkvepia, ne gąsdina.

    - Turi patirties su personalo ar komandų plėtra – didelis privalumas.

    - Kalbi anglų kalba, domiesi naujovėmis, turi stiprią vidinę motyvaciją.


    Dovilė Paulauskienė
    “Jeigu ieškai ne tik darbo, o erdvės idėjoms, laisvės veikti ir galimybės augti – parašyk mums. Gali būti, kad kaip tik Tavęs ir laukėme. ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2602
    Įrengimų technikas (-ė)
    Iki 2025-07-26, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    STJÖRNUGRÍS - kiaulių fabrikas esantis netoli Reikjaviko. Turime moderniausią sukomplektuotą skerdyklą pačiame fabrike ir šiuo metu kviečiame prisijungti mėsininkus! Šiuo metu kviečia prisijungti TECHNIKĄ(-Ę)!




    Įmonė siūlo

    - Nemokamą apgyvendinimą (fabrikas yra pasiekiamas pėsčiomis).

    - Darbo vietą, kurioje bus daug tautiečių (bus lengviau susikalbėti).

    - Nemokamus pusryčius ir pietus.

    - Patrauklų darbo užmokestį.

    - Lokaciją šalia Reikjaviko.




    Būsite atsakingi už

    - Techninė įrengimų priežiūrą, remontą ir profilaktiką.

    - Gedimų diagnostiką ir operatyvų šalinimą.

    - Darbą su mechaniniais, elektros ir pneumo įrenginiais.

    - Bendradarbiavimą su gamybos ir techninės priežiūros komanda.




    Mes tikimės kad jūs

    - Techninis išsilavinimas (mechanika, automatika, elektrotechnika – privalumas).

    - Panašaus darbo patirtis gamybinėje įmonėje – privalumas.

    - Supratimas apie techninių brėžinių skaitymą.

    - Atsakingumas, savarankiškumas, greita orientacija.


    Julija Stankevičiūtė
    “Šis pasiūlymas - puiki proga turintiems analogiškos patirties kandidatams pagerinti savo darbo sąlygas ir atlygį bei pabūti išskirtinėje šalyje - Islandijoje! Atsiųsti savo CV galite el. paštu: julija@atranka360.lt. Jei turite klausimu, susisiekime tel. nr.: +370 631 33360.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2603
    Gamybos vadovas (-ė)
    Iki 2025-08-01, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame UAB „Arimex" – lyderiaujanti įmonė Baltijos šalyse, kurios pagrindinės veiklos sritys apima riešutų, džiovintų vaisių ir valgomųjų sėklų importą, apdorojimą, kepinimą, maišymą, pakavimą bei didmeninę prekybą ir eksportą.



    Savo veikloje vadovaujamės aukščiausiais kokybės standartais – turime BRCGS AA lygio sertifikatą, aktyviai diegiame LEAN sistemą, siekiame efektyvumo, nuolatinio tobulėjimo ir orientacijos į ilgalaikę vertę.



    Šiuo metu ieškome Gamybos vadovo (-ės), kuris (-i) imtųsi lyderystės ir prisidėtų prie tolimesnio gamybos skyriaus augimo bei tobulėjimo.




    Įmonė siūlo

    - Darbą stabilioje, inovatyvioje ir profesionalioje įmonėje.

    - Galimybę realiai prisidėti prie pokyčių ir procesų gerinimo.

    - Draugišką, stiprią komandą ir atvirą bendradarbiavimo kultūrą.

    - Konkurencingą fiksuotą atlyginimą ir rezultatinius priedus.

    - Profesinio tobulėjimo galimybes.




    Būsite atsakingi už

    - Gamybos skyriaus valdymą: planavimą, procesų koordinavimą, kontrolę.

    - Užsakymų įvykdymą – laiku, kokybiškai, efektyviai ir su minimaliomis sąnaudomis.

    - Gamybos efektyvumo gerinimą, LEAN įrankių taikymą, resursų planavimą.

    - Motyvacinės sistemos diegimą ir komandos įsitraukimo skatinimą.

    - Gamybos tvarkų, kokybės ir saugos reikalavimų užtikrinimą.

    - Komandos ugdymą, naujų darbuotojų atrankas.

    - Įrangos techninės priežiūros organizavimą.




    Mes tikimės kad jūs

    - Sėkmingos vadovavimo patirties gamybinėje įmonėje (bent 1 m.), patirtis maisto pramonėje – didelis privalumas.

    - Patirties diegiant arba tobulinant motyvacines sistemas.

    - Puikių LEAN žinių ir jų praktinio taikymo gebėjimų.

    - Gebėjimo greitai reaguoti ir efektyviai veikti stresinėse situacijose.

    - Lyderystės, empatijos, gebėjimo įkvėpti ir telkti komandą.

    - Operatyvumo, atsakomybės, planavimo ir organizavimo įgūdžių.

    - Kompiuterinio raštingumo (MS Office, Axapta privalumas).

    - Rusų kalbos žinių – privalumas.


    Rūta Stasytienė
    “Susidomėjote šiuo darbo pasiūlymu? Nedvejokite ir kandidatuokite! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Rūta Stasytienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2604
    Remote Project Coordinator
    Iki 2025-08-03, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    We’re a fast-growing U.S. construction company (25 people, Lithuanian-owned) redefining project delivery with agility, accountability, and remote-first leadership. We thrive on initiative and ownership - not red tape. We value teammates who are proactive, resourceful, and committed to delivering quality.



    We’re hiring a Remote Project Coordinator to support our Project Managers in keeping projects on track—from estimate approval to final client delivery. You’ll be the driving force behind timelines, communication, and documentation.



     




    Įmonė siūlo

    - Remote-first work culture—work from anywhere with structure and trust.

    - Fast decision-making, low bureaucracy, and high autonomy.

    - Opportunities for growth—shape processes and grow into a Project Manager role.

    - A strong team that values direct communication and results.




    Būsite atsakingi už

    - Assist in tracking Key Performance Indicators (KPIs) like timelines, budgets, and client satisfaction.

    - Coordinate and follow up with subcontractors and team members to ensure task completion.

    - Maintain clear documentation of project progress in our systems.

    - Support virtual and occasional on-site coordination with U.S.-based teams.

    - Ensure compliance with internal procedures: estimate uploads, job status updates, and client feedback loops.




    Mes tikimės kad jūs

    - Experienced in the construction industry, with a solid understanding of project workflows, contractor coordination, and on-site/off-site processes.

    - Highly organized, proactive, and resourceful.

    - A fluent English speaker (spoken and written).

    - Confident working independently—no handholding needed.

    - Flexible with working hours (LT time 4 PM – 11 PM) and occasional weekend involvement.

    - A team player who keeps everyone aligned and on task.


    Julija Stankevičiūtė
    “If you're self-sufficient, love working late evenings, and want that American-style hustle (without leaving home), this opportunity was made for you!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2605
    Klaipėdos skyriaus vadovas (-ė)
    Iki 2025-08-08, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Mes – Caverion – tarptautinė įmonių grupė, kurioje vyrauja skandinaviška darbo kultūra – pagarba, pasitikėjimas ir tvarūs sprendimai. Šiuo metu ieškome Klaipėdos skyriaus vadovo (-ės), kuris (-i) prisijungtų prie mūsų komandos ir prisidėtų prie pažangesnės pastatų priežiūros ateities kūrimo.




    Įmonė siūlo

    - Tarnybinis automobilis.

    - Sveikatos ir nelaimingų atsitikimų draudimas.

    - Galimybė rinktis papildomas naudų paketo vertes MELP platformoje (pensijų kaupimas ir kt.).

    - Vienkartinės išmokos, komandos renginiai ir dar daugiau.

    - Aiški motyvacinė sistema, paremta rezultatais.

    - 4000-5000 €/mėn. bruto atlyginimas, kuris gali augti pagal Tavo patirtį bei lūkesčius.




    Būsite atsakingi už

    - Prisidėsi prie įmonės strategijos – ne tik idėjomis, bet ir savo proaktyviais veiksmais.

    - Vadovausi Klaipėdos regiono skyriui (25 žmonių komanda), atsakingam už pastatų inžinerinių sistemų priežiūrą ir ūkio valdymą (šildymas, vandentiekis, elektros, silpnosios srovės, vėdinimas, oro kondicionavimas ir kt.).

    - Koordinuosi veiklos planavimą, analizę, procesų tobulinimą bei išteklių paskirstymą.

    - Būsi personalo lyderis – motyvuosi, spręsi žmogiškuosius iššūkius, kursi palaikančią komandą.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turi bent 3 metų vadovavimo patirties inžinerinėje/techninėje srityje.

    - Baigei aukštąjį mokslą inžinerijos ar vadybos srityje.

    - Kalbi angliškai ne žemiau nei B1 lygiu.

    - Esi lyderis: įkvepi komandą, planuoji veiklą, priimi sprendimus ir padedi kolegoms siekti bendrų tikslų.

    - Turi B kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir esi pasiruošęs judėti kartu su komanda.


    Rūta Stasytienė
    “Kodėl verta prisijungti prie mūsų? Caverion – tai ne tik stabili tarptautinė kompanija. Tai – vieta, kur svarbus žmogus, jo idėjos ir darna su komanda. Jeigu nori dirbti dinamiškoje, augančioje organizacijoje, kurioje tavo žodis turi svorį – šis pasiūlymas Tau. Jei matai save šioje rolėje, labai kviečiame susisiekti. Gali būti, kad kaip tik Tavęs ir ieškome. ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Rūta Stasytienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2606
    Verslo plėtros projekto koordinatorė (-ius)
    Iki 2025-08-09, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    UAB „Parsekas“ – tai inovatyvi ir veržli įmonė, jau daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbanti atliekų surinkimo sektoriuje Lietuvoje. Mūsų stiprybė – gebėjimas paversti verslo idėjas realiais rezultatais. Dirbame su klientais visoje Europoje ir už jos ribų, padedame įmonėms augti ir skverbtis į naujas rinkas.




    Įmonė siūlo

    - Įdomų darbą su tarptautiniais projektais.

    - Profesionalią ir palaikančią komandą.

    - Augimo galimybes ir atvirą erdvę tavo idėjoms.

    - Konkurencingą atlyginimą, priklausantį nuo patirties ir rezultatų.




    Būsite atsakingi už

    - Koordinuoti projektus nuo kliento poreikio iki galutinio įgyvendinimo.

    - Valdyti kelis projektus vienu metu, užtikrinant tvarką ir efektyvumą.

    - Rengti kainų skaičiavimus, komercinius pasiūlymus ir sutarčių projektus.

    - Atstovauti įmonei susitikimuose ir parodose.

    - Iniciatyviai prisidėti prie pardavimo proceso ir jo tobulinimo.




    Mes tikimės kad jūs

    - Patirties pardavimuose ir/ar projektų valdyme (ypač B2B srityje).

    - Puikių anglų kalbos žinių (papildomos kalbos – privalumas).

    - Savarankiškumo, organizuotumo ir strateginio mąstymo.

    - Komunikacijos, derybų ir viešo kalbėjimo įgūdžių.

    - Galimybės vykti į komandiruotes (apie 1 kartą per mėnesį).


    Julija Stankevičiūtė
    “Skamba kaip Tavo vieta? Siųsk savo CV – susisieksime su atrinktais kandidatais ir papasakosime daugiau! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2607
    Pardavimų vadybininkas (-ė)
    Iki 2025-08-09, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    UAB „Parsekas“ – tai inovatyvi ir veržli įmonė, jau daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbanti atliekų surinkimo sektoriuje Lietuvoje. Mūsų stiprybė – gebėjimas paversti verslo idėjas realiais rezultatais. Dirbame su klientais visoje Europoje ir už jos ribų, padedame įmonėms augti ir skverbtis į naujas rinkas.




    Įmonė siūlo

    - Įdomų darbą su tarptautiniais projektais.

    - Profesionalią ir palaikančią komandą.

    - Augimo galimybes ir atvirą erdvę tavo idėjoms.

    - Konkurencingą atlyginimą, priklausantį nuo patirties ir rezultatų.




    Būsite atsakingi už

    - Naujų klientų paieška ir ilgalaikio bendradarbiavimo su jais užtikrinimas.

    - Glaudžių santykių su esamais klientais palaikymas, užtikrinant aukščiausią aptarnavimo kokybę.

    - Įmonės atstovavimas viešųjų pirkimų ir aukcionų procedūrose.

    - Komercinių pasiūlymų klientams teikimas.

    - Klientų duomenų bazės valdymas ir administravimas.




    Mes tikimės kad jūs

    - Ne mažesnės nei 2 metų sėkmingos patirties pardavimuose uosto arba gamybinėse įmonėse (didelis privalumas – atliekų sektoriuje).

    - Gebėjimo bendradarbiauti su įvairiomis suinteresuotomis šalimis (B2B sektorius, valstybinės institucijos ir pan.).

    - Projektų valdymo žinių, gebėjimo sklandžiai dėstyti mintis raštu, kruopštumo, atidumo detalėms ir analitinių sugebėjimų.

    - Puikių bendravimo įgūdžių anglų k./rusų k. tiek raštu, tiek žodžiu.

    - Patirties dirbant su viešaisiais pirkimais.

    - Puikių komunikacinių ir derybinių įgūdžių, gebėjimo valdyti didelės apimties informaciją vienu metu.

    - Gebėjimo operatyviai ir konstruktyviai spręsti problemas, teikti pasiūlymus.

    - Aukštojo arba aukštesniojo išsilavinimas.


    Julija Stankevičiūtė
    “Skamba kaip Tavo vieta? Siųsk savo CV – susisieksime su atrinktais kandidatais ir papasakosime daugiau! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2608
    IT PROJEKTŲ VADOVAS (-Ė)
    Iki 2025-08-20, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Mes – Digital Property Market – ambicingas startuolis, kuriantis unikalią NT rinkos platformą, kurios analogų pasaulyje šiuo metu nėra. Mūsų tikslas – suteikti žmonėms prieinamą, greitą ir patikimą informaciją apie kiekvieną nekilnojamojo turto objektą. Visi sprendimai – vienoje vietoje, vienu paspaudimu.



    Šiuo metu ieškome IT projektų vadovo (-ės), kuris (-i)  būtų ne tik patyręs (-usi) organizatorius (-ė), bet ir žingeidus, strategiškai mąstantis komandos narys, norintis prisidėti prie revoliucijos NT srityje.




    Įmonė siūlo

    - Dirbsite su inovatyviu produktu nuo idėjos iki realaus poveikio rinkai.

    - Jūsų indėlis bus pastebėtas ir vertinamas – mokame už rezultatus, ne už laiką.

    - Gausite laisvę kurti – mes pasitikime savo žmonėmis ir jų sprendimais.

    - Būsite komandos dalimi, kurią vienija atvirumas, pasitikėjimas ir pagarba.

    - Investuosime į Jūsų augimą – konferencijos, kursai, knygos pagal tavo norus ir poreikius.

    - Jeigu norite augti – turime realias karjeros galimybes augančioje organizacijoje.




    Būsite atsakingi už

    - Analizuosite klientų verslo procesus, įvertinsite jų poreikius ir ieškosite optimalių sprendimų.

    - Konvertuosite verslo poreikius į aiškius IT uždavinius – būsite jungtimi tarp idėjos ir įgyvendinimo.

    - Valdysite IT sprendimų kūrimą ir vystymą, taikant šiuolaikines projektų valdymo praktikas.

    - Bendrausite su komanda, klientais, partneriais – visais, kurių rankose projekto sėkmė.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turi mažiausiai 3 metų patirtį IT projektų valdyme, kuriant ar diegiant sprendimus.

    - Moka dirbti su Agile / Scrum / PMBOK ar kitomis metodikomis.

    - Geba aiškiai matyti procesus, struktūrizuoti informaciją, kelti klausimus ir pasiūlyti sprendimus.

    - Turi IT ar inžinerinį išsilavinimą (arba jam prilygstančią patirtį).

    - Kalba ir rašo angliškai – tai Jūsų darbo įrankis, ne iššūkis.

    - Yra kūrybiškas, greitai besiorientuojantis, atsakingas ir drąsiai žiūri į naujoves.


    Dovilė Paulauskienė
    “Jeigu ieškote vietos, kur galima dirbti ne „pagal instrukciją“, o kurti ateitį nuo nulio – susisiek. Jūsų laukia ne tik darbas, bet ir projektas, kuriuo norisi didžiuotis. ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2484
    Pardavimų projektų vadovas (-ė)
    Iki 2025-07-18, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Mūsų klientė – Evopipes SIA – tai tarptautinė gamybos įmonė. UAB Evopipes Radius yra atstovybė Lietuvai. Mūsų gamykla, įsikūrusi Latvijoje, yra modernių inžinerinių sprendimų kūrimo centras. Specializuojamės aukštos kokybės vamzdynų sistemų gamyboje, kurios užtikrina efektyvumą ir ilgaamžiškumą įvairiose srityse – nuo pramonės iki infrastruktūros.



    Evopipes priklauso Radius Systems Group – pasaulinei inžinerinių sprendimų lyderei. Ši grupė vienija inovatyviausias įmones, kurių pagrindinis tikslas yra kurti tvarius, pažangius ir patikimus gaminius. Šiuo metu kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!




    Įmonė siūlo

    - Įdomų, įvairiapusį ir ne monotonišką darbą tarptautinėje gamybos įmonėje.

    - Draugišką komandą ir puikų mikroklimatą, kuriame gera dirbti.

    - Galimybę tobulėti per profesinius mokymus ir jausti visapusišką paramą.

    - Solidų atlyginimą, kuris atspindi Jūsų kompetencijas.

    - Įmonės automobilį Jūsų darbo patogumui.

    - Komandiruotes į užsienį – nes mes dirbame ne tik Lietuvoje.




    Būsite atsakingi už

    Šioje pozicijoje būsite atsakingas už sklandų techninių sprendimų įgyvendinimą, bendradarbiavimą su kolegomis ir klientais.



    Jūsų užduotys:

    - Darbas su projektuotojais ir montuotojais - užtikrinsite, kad techniniai sprendimai ne tik išvystų dienos šviesą, bet ir būtų įgyvendinti kokybiškai ir laiku.

    - Bendradarbiavimas su gamybos komanda - mėgstate komandinius iššūkius ir galite sklandžiai spręsti techninius klausimus su mūsų gamyklos kolegomis Latvijoje.

    - Projektų sąmatų sudarymas ir paskaičiavimas.

    - Užsakymų ir komercinių pasiūlymų valdymas - būsite organizacijos variklis, kuris užtikrina, kad užsakymai ir pasiūlymai būtų tvarkomi tiksliai ir efektyviai.

    - Mikroklimato kūrimas - Jūsų pozityvumas ir sąmoningumas padės ne tik spręsti kasdienius iššūkius, bet ir prisidėti prie draugiškos bei palaikančios darbo aplinkos.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite bent 1 m. patirtį aktyviuose pardavimuose.

    - Gebate naudotis MS Office – juk efektyvi vadyba reikalauja organizuotumo!

    - Bendraujate anglų kalba.

    - Turite komandinių įgūdžių ir gebėjimo paskirstyti prioritetus – Jūsų racionalus mąstymas, atsakingumas ir pozityvumas mus įkvėps.

    - Turite inžinerinį mąstymą ir pardaviko širdį. Tai reiškia, kad techninės žinios Jums – įgimtas talentas, tačiau klientų poreikiai ir gebėjimas pasiūlyti tinkamiausius sprendimus Jus taip pat „veža“.


    Julija Stankevičiūtė
    “Jeigu Jums patinka derinti technines žinias su vadybiniais įgūdžiais ir jaučiatės geriausiai dirbdamas komandiniame ritme, ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 1978
    Estimator (Construction field)
    Iki 2025-08-03, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Our client is a rapidly growing USA construction industry company with 25 employees (Lithuanian owner). We are currently looking for an ESTIMATOR!



     




    Įmonė siūlo

    - Remote work hours: 12 pm - 8 pm (daytime).

    ​- Self-employment.

    - Competitive salary and motivational package.

    - Flexibility and freedom.

    - Professional development opportunities.




    Būsite atsakingi už

    - Prepare detailed cost estimate reports (construction industry).

    - Present complex and detailed reports to management.

    - Explore documentation in order to gain a deep understanding of the project requirements.

    - Review and assess cost estimates.




    Mes tikimės kad jūs

    - 3 years of relevant work experience.

    - Analytical, evaluative and objective critical thinking skills.

    - Excellent organizational and time management skills.

    - Excellent computer skills, versed in MS Office products and other applicable software.


    Julija Stankevičiūtė
    “If you want a flat hierarchy, a fast decision-making process, independent responsibilities and a low micromanagement level, then this job is for you!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2526
    Antžeminių saulės elektrinių darbų vadovas (-ė)
    Iki 2025-07-26, Panevėžys
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame UAB Vejusta (www.ubsolar.lt) - saulės elektrinių projektavimo, montavimo ir priežiūros paslaugas teikianti įmonė. Dirbame Lietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje, Suomijoje, Airijoje ir kitose Europos šalyse.



    Augame ir galime pasiūlyti Jums prisijungti prie mūsų komandos! Ieškome ANTŽEMINIŲ SAULĖS ELEKTRINIŲ DARBŲ VADOVO (-ĖS)!




    Įmonė siūlo

    - Būsite augančios, finansiškai stabilios įmonės dalimi.

    - Prisidėsite prie ekologiškos ir saugios energijos ekosistemos kūrimo.

    - Turėsite ilgalaikį darbą su įdomiais ir dideliais projektais Lietuvoje ir užsienyje.

    - Turėsite puikią komandą – esame susibendravęs, draugiškas, jaunatviškas, su stipriomis profesinėmis žiniomis, geru humoro jausmu, ryžtingas ir ambicingas kolektyvas.

    - Gausite visapusišką pagalbą iš vadovo ir kolegų, įsitraukiant į darbo procesą, įmonės veiklą ir siekiant iškeltų tikslų.

    - Turėsite gerą santykį su įmonės vadovais, galimybę tiesiogiai spręsti bet kokius klausimus (nėra hierarchinės sistemos).

    - Būsite aplinkoje, kurioje skatinamas tobulėjimas ir skiriamas biudžetas mokymams.

    - Pajausite žmogišką ir lankstų požiūrį į darbo ir asmeninių reikalų derinimą.

    - Turėsite visas komfortiškam ir sėkmingam darbui reikalingas priemones.

    - Jums bus suteiktas darbo automobilis asmeniniam naudojimui, kompensuojama kelionė iš/į darbą, pasirūpinama apgyvendinimu, esant poreikiui.

    - Būsite išgirstas, pastebėtas ir įvertintas – vertiname kiekvieno idėjas ir visada pastebime ir paskatiname už gerus rezultatus ir prisiimtas atsakomybes.




    Būsite atsakingi už

    - Antžeminių saulės elektrinių projektų valdymas ir įgyvendinimas, jų kokybės ir įgyvendinimo terminų užtikrinimas.

    - Vadovavimas elektrikų ir montuotojų komandai, jų darbo planavimas ir organizavimas, užduočių paskirstymas, pagalba sprendžiant problemas.

    - Mokymų organizavimas, siekiant užtikrinti aukštą darbų kokybės standartą.

    - Informacijos apie projektų įgyvendinimo eigą teikimas, išlaidų sekimas.

    - Techninė pagalba projektų vadovams.

    - Techninių vizitų koordinavimas ir valdymas.




    Mes tikimės kad jūs

    - Esate įgijęs elektrotechninį išsilavinimą.

    - Turite patirties vystant projektus energetikos srityje.

    - Išmanote saulės energijos ir/ar elektros sistemas bei statybos įrankius.

    - Gerai dirbate MS Office.

    - Pasižymite puikiais planavimo, laiko valdymo, organizaciniais bei bendradarbiavimo įgūdžiais.

    - Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.

    - Didelis privalumas, jei turite energetikos VK, AK atestatą.


    Tatjana Andrejeva
    “Šis pasiūlymas - puiki proga pagerinti savo darbo aplinką - jaunatviškas ir draugiškas kolektyvas, greitai sprendžiami klausimai, lankstumas, šiltas bei neformalus santykis su vadovybe, finansinis stabilumas ir įdomūs projektai, prisidedant prie ekologiškos ir saugios energijos ekosistemos kūrimo. Malonu bus sulaukti Jūsų susidomėjimo, CV tatjana@atranka360.lt ir išgirsti lūkesčius!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Projektų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2278
    Mėsininkas (-ė)
    Iki 2025-07-26, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    STJÖRNUGRÍS - kiaulių fabrikas esantis netoli Reikjaviko. Turime moderniausią sukomplektuotą skerdyklą pačiame fabrike ir šiuo metu kviečiame prisijungti mėsininkus! Šiuo metu kviečia prisijungti MĖSININKĄ (-Ę)!




    Įmonė siūlo

    - Nemokamą apgyvendinimą (fabrikas yra pasiekiamas pėsčiomis).

    - Darbo vietą, kurioje bus daug tautiečių (bus lengviau susikalbėti).

    - Nemokamus pusryčius ir pietus.

    - Patrauklų darbo užmokestį.

    - Lokaciją šalia Reikjaviko.



    (Darbo laikas nuo 07:00 val. - 15:30 val. su 2 pertraukomis)




    Būsite atsakingi už

    - Mėsos išpjaustymą.

    - Tvarkingos darbo vietos palaikymą.

    - Kitus pagalbinius darbus.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite mėsininko darbo patirties (būtų privalumas).

    - Esate atsakingas, sąžiningas, norite siekti rezultato.

    - Turite puikius bendravimo įgūdžius.


    Julija Stankevičiūtė
    “Šis pasiūlymas - puiki proga turintiems analogiškos patirties kandidatams pagerinti savo darbo sąlygas ir atlygį bei pabūti išskirtinėje šalyje - Islandijoje! Atsiųsti savo CV galite el. paštu: julija@atranka360.lt. Jei turite klausimu, susisiekime tel. nr.: +370 631 33360.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2542
    Remote Project Manager
    Iki 2025-08-03, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    We’re a fast-growing U.S. construction company (25 people, Lithuanian-owned) redefining project delivery with agility, accountability, and remote-first leadership. We thrive on initiative and ownership - not red tape. We value teammates who are proactive, resourceful, and committed to delivering quality.



     




    Įmonė siūlo

    - Remote-first culture with clear structure and minimal micromanagement.

    - Performance-based bonuses and a competitive net salary.

    - Autonomy and trust - We value outcomes over hours.

    - Opportunities to shape processes and grow with the company.

    - Straightforward communication, quick decisions, and respect for your expertise.




    Būsite atsakingi už

    We’re currently seeking a Remote Project Manager to join our team and bring structure, momentum, and clarity to our projects. While our estimators perform well, we need someone to own the execution and drive projects from approval to client satisfaction—with autonomy and grit.



    This is not a babysitting role. It's for someone who is self-led, solution-oriented, and thrives in a flexible remote environment.



    - Own and manage Key Performance Indicators (KPIs): Revenue, Profitability, Client Satisfaction.

    - Monitor and manage Compliance: Estimate uploads, job completion times, customer follow-ups, satisfaction scores.

    - Expand and manage the subcontractor network.

    - Conduct virtual and occasional on-site meetings with U.S. teams and contractors.




    Mes tikimės kad jūs

    - You plan ahead, stay ahead, and take ownership without being asked.

    - You speak and write English fluently with confidence.

    - You don’t need to be handheld, and you know how to find answers.

    - You’re flexible with time and ready to jump in on weekends if needed.

    - You keep both the client and the project team aligned and focused.


    Julija Stankevičiūtė
    “If you're self-sufficient, love working late evenings, and want that American-style hustle (without leaving home), this opportunity was made for you!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2556
    Pardavimų vadybininkas (-ė) | Techniniai produktai
    Iki 2025-08-02, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame įmonė UAB „Sileta“ – tai techninių sprendimų įmonė, veikianti nuo 2012 m. ir aptarnaujanti pramoninių įrenginių bei komponentų rinką.

    Turime tvirtą patirties pagrindą ir jaunatvišką požiūrį į greitą, kokybišką aptarnavimą. Mūsų stiprybė – lankstumas, operatyvus tiekimas ir modernūs techniniai sprendimai.

    Dirbame tam, kad klientams padėtume ne tik įsigyti, bet ir prižiūrėti mūsų tiekiamą įrangą. Siekiame ilgalaikių, patikimų ir abipusiai naudingų santykių su kiekvienu partneriu.



    Ieškome PARDAVIMŲ VADYBININKO (ĖS) - žmogaus, kuriam patinka važiuoti, bendrauti ir padėti klientams rasti geriausią sprendimą. Jei turite mechanikos žinių, esate smalsus (-i), komunikabilus (-i) ir Jums patinka technika – prisijunkite prie mūsų komandos!




    Įmonė siūlo

    - Darbą su aukštos kokybės produktais – klientai vertina kokybę.

    - Mokymus techninėje ir pardavimų srityje – išmokome ir įvedame į sistemą.

    - Automobilį darbui su klientais.

    - Motyvuojantį atlyginimą, priklausantis nuo rezultatų.

    - Jauną, draugišką 18 žmonių komandą – pasitikime vieni kitais ir padedame augti.

    - Darbo vietą: Klaipėda, Dubysos g. | Darbo laikas: I–V, 7:30–16:30 val.




    Būsite atsakingi už

    - Pramoninių žarnų, pneumatikos ir kitų komponentų pardavimus. 

    - Klientų lankymą 2 kartus per savaitę – aktyvius vizitus ir santykių palaikymą.

    - Klientų konsultavimą biure ir telefonu – padėsite spręsti techninius klausimus.

    - Produktų parinkimą pagal klientų poreikius.

    - Pasiūlymų ruošimą, sąskaitų išrašymą, bendravimą su tiekėjais.




    Mes tikimės kad jūs

    - Išmanote mechanikos ar technologinių procesus. 

    - Gebate kurti ir palaikyti šiltus, ilgalaikius santykius su klientais.

    - Esate komunikabilus, atsakingas ir žingeidus. 

    - Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.

    - Turite patirtį techninių produktų pardavimuose – laikytume didžiuliu privalumu. 


    Jurgita Paičienė
    “Fiksuota dalis priklauso nuo kandidato turimų kompetencijų bei žinių, todėl bus aptariama su kandidatu darbo pokalbio metu. Esi techninių produktų PARDAVĖJAS (-A), žinai ko nori ir kaip tai pasiekti – prisijunk! Mes Tau duosime įrankius ir uždegsime žalią šviesą!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2609
    Projektų koordinatorius (-ė)
    Iki 2025-08-14, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    UAB „Lankstinys“, viena iš lyderiaujančių skardos lankstymo ir montavimo gamybos įmonių Lietuvoje, turinti daugiau nei 27 metų patirtį. Specializuojamės aukštos kokybės skardos lankstinių, lietaus nuvedimo sistemų, tvorų ir stogų/sienų dangų gamyboje.



    Dirbame tiek su standartiniais, tiek su nestandartiniais sprendimais – esame partneriai statybininkams, architektams ir pramonės klientams Lietuvoje bei užsienyje. Mūsų stiprybė – kokybė, lankstumas ir profesionalus požiūris į kiekvieną projektą.



    Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti pardavimų projektų koordinatorių (-ę) (su inžineriniu mąstymu)!




    Įmonė siūlo

    - Darbą stabilioje ir augančioje gamybinėje įmonėje.

    - Skaidrų ir konkurencingą atlyginimą su galimybe užsidirbti daugiau už gerą rezultatą.

    - Laisvę dirbti kartu, bet savarankiškai.

    - Realią galimybę siūlyti idėjas – ir būti išgirstam.

    - Draugišką kolektyvą, kuriame svarbus rezultatas, bet dar svarbiau – kaip jį pasieki.

    - Visas darbui reikalingas priemones, aiškumą ir pagarbą.




    Būsite atsakingi už

    - Skaičiuosite užsakymų sąmatas ir analizuosite techninius duomenis – ne sausai, o protingai.

    - Bendrausite su klientais: informuosite, pasiūlysite, atsakysite, rūpinsitės.

    - Perduosite užsakymus gamybai.

    - Išrašysite sąskaitas klientams.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite inžinerinį mąstymą ar net statybos inžinerijos išsilavinimą (tai laikytume privalumu).

    - Gebate paskaičiuoti skardos gaminių, lankstinių, tvorų, stogų ir sienų bei lietvamzdžių kainas.

    - Esate organizuotas (-a), atsakingas (-a), savarankiškas (-a)

    - Su klientais kalbatės taip, kad jie nori grįžti.

    - Kompiuteris – Jūsų pagalbininkas, o ne vargas.

    - Suprantate, ką reiškia „deadline“, bet vertinate ir žmones.


    Jurgita Paičienė
    “Ieškome žmogaus, kuris moka matyti ne tik skaičius, bet ir visumą. Jei Jūsų stiprybė – tikslumas, inžinerinis mąstymas ir gebėjimas sklandžiai komunikuoti – Jūs galite būti būtent tas žmogus, kurio ieškome savo komandai.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2610
    Duomenų analizės specialistas (-ė)
    Iki 2025-08-20, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame „Digital Property Market“ – ambicingas startuolis, kuriantis naujos kartos NT informacijos platformą. Mūsų tikslas – supaprastinti būsto pirkimą, suteikiant žmonėms visą reikiamą informaciją vienoje vietoje – aiškiai, greitai, patikimai.



    Šiuo metu augame, todėl prie komandos kviečiame prisijungti duomenų analizės specialistą (-ę), kuris (-i) padėtų paversti didžiulius informacijos kiekius realia verte mūsų vartotojui.




    Įmonė siūlo

    - Dirbsi su inovatyviu produktu nuo idėjos iki realaus poveikio rinkai.

    - Galimybę augti kartu su projektu – čia tavo indėlis bus matomas ir svarbus.

    - Gausi laisvę kurti – mes pasitikime savo žmonėmis ir jų sprendimais.

    - Būsi komandos dalimi, kurią vienija atvirumas, pasitikėjimas ir pagarba.

    - Investuosime į tavo augimą – galimybė mokytis ir gilinti žinias GIS, NT ir duomenų analizės srityse.

    - Lankstų grafikas su galimybe dirbti nuotolinį darbą.




    Būsite atsakingi už

    - Analizuosi duomenis iš esamų šaltinių – vertinsi jų struktūrą, logiką ir kokybę.

    - Ieškosi naujų duomenų šaltinių, vertinsi jų panaudojimo galimybes.

    - Bendradarbiausi su technine komanda – padėsi integruoti duomenis į sistemą.

    - Kursi aiškią dokumentaciją apie prisijungimo procesus, duomenų struktūras ir srautus.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turi patirties dirbant su duomenų analizės įrankiais (Excel, SQL, Python ar pan.).

    - Yra susidūręs su įvairiais duomenų formatais: JSON, XML, CSV, Shapefile, GeoJSON, KML.

    - Gali dirbti su REST API, naudotis cURL ar kitais įrankiais duomenų išgavimui.

    - Supranta duomenų kokybės ir struktūros svarbą – mato visumą, bet nepamiršta detalių.

    - Geba aiškiai aprašyti techninius procesus.

    - GIS sistemų (QGIS, ArcGIS ar pan.) išmanymas – tikras privalumas.


    Dovilė Paulauskienė
    “Jei jauti, kad tai skamba kaip tavo erdvė – parašyk mums. Labai tikėtina, kad laukiam būtent Tavęs. ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2611
    Krypties vadovas (-ė) elektros projektams
    Iki 2025-08-20, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Auganti tarptautinė inžinerinių sprendimų įmonė, dirbanti laivų, industrinės ir civilinės statybos sektoriuose, ieško krypties vadovo (-ės) elektros projektams. Tai reikšminga pozicija vienoje iš keturių pagrindinių mūsų veiklos krypčių – ieškome lyderio, gebančio valdyti projektus nuo techninio sprendimo iki sėkmingo įgyvendinimo.



    Pozicija nėra nauja – šiuo metu komandoje jau dirba du projektų vadovai. Prisijungę tapsite svarbia dalimi profesionalios, ambicingos komandos, kuriai svarbus ne tik rezultatas, bet ir bendradarbiavimas.



     




    Įmonė siūlo

    - Prisidėsite prie realaus įmonės augimo ir turėsite galimybę daryti sprendimus, kurie kuria vertę.

    - Dirbsite su įdomiais, kompleksiniais projektais, reikalaujančiais ne tik tikslumo, bet ir greitos reakcijos.

    - Komandoje – strategiškai mąstantys, profesionalūs kolegos, vertinantys pagarbų, žmogišką bendravimą.

    - Darbo laikas: 8:30 - 17:00 val.

    - Suteiksime visas darbui reikalingas priemones: kompiuterį, telefoną, darbo vietą modernioje biuro aplinkoje.




    Būsite atsakingi už

    - Elektros projektų planavimą, organizavimą ir įgyvendinimą nuo pradžios iki pabaigos.

    - Projekto biudžetų skaičiavimą, resursų planavimą, terminų laikymosi kontrolę.

    - Darbą su subrangovais ir vidiniais įmonės padaliniais – tiekimo, personalo, techniniu skyriumi ir kt.

    - Komandų valandų planavimą, darbo krūvio paskirstymą, progresų stebėjimą.

    - Techninių sprendimų paiešką, optimizavimą, kokybės užtikrinimą.

    - Projekto eigos ataskaitų ruošimą ir pristatymus klientams bei vadovybei.




    Mes tikimės kad jūs

    - Patirties valdant elektros projektus statybos sektoriuje ar laivuose.

    - Gebėjimo skaityti brėžinius, dirbti su technine dokumentacija ir vidinėmis sistemomis.

    - Strateginio mąstymo, lankstumo, stiprių bendravimo ir lyderystės įgūdžių.

    - Patirties valdant rizikas, užtikrinant kokybę ir vadovaujant komandai.

    - Gerų anglų kalbos žinių (raštu ir žodžiu).

    - Rusų kalba – būtų privalumas.

    - Galimybės vykti į komandiruotes pagal projektų poreikį.


    Dovilė Paulauskienė
    “Tai puiki pozicija tiems, kurie nori daugiau: Daugiau savarankiškumo, daugiau įtakos, daugiau erdvės priimti sprendimus ir matyti jų rezultatą. Jei jaučiate, kad tai galėtų būti Jūsų etapas – kviečiame kandidatuoti.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV