Вильнюс: +370 638 33360 Клайпеда: +370 630 33360 info@atranka360.lt

В настоящее время мы ищем

Сортировать по:
Все сферы
  • ID: 709
    Sandėlio darbuotojai (maisto pramonė)
    Iki 2019-01-11, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame veržli, inovatyvi ir stipri, tarptautiniu mastu veikianti įmonių grupė. Orientuojamės į nuolatinę plėtrą, unikalių produktų kūrimą, aukščiausią kokybę, profesionalios ir motyvuotos komandos formavimą. Šiuo metu stipriname savo sandėlio komandą ir kviečiame prisijungti SANDĖLININKĄ ir KROVĖJĄ!

    Įmonė siūlo
    - Aplinką, kurioje skatinamas bendradarbiavimas, atvirumas ir vis geresnių rezultatų siekimas;
    - Galimybę išmokti naujų dalykų ir pritaikyti savo žinias;
    - Visas rezultatyviam darbui reikalingas priemones;
    - Geras darbo sąlygas ir konkurencingą atlygį.

    Būsite atsakingi už
    SANDĖLININKAS
    - Už krovos ir sandėliavimo darbų organizavimą, materialinių vertybių priėmimą ir išdavimą;
    - Tinkamą dokumentų įforminimą, atsargų judėjimo ir sandėliavimo atveju;
    - Savalaikį krovos operacijų ir užsakymų vykdymą bei priėmimo ir išdavimo operacijų fiksavimą sandėlio valdymo programoje;
    - Sandėlio tvarkos ir švaros palaikymą.

    KROVĖJAS
    - Už sandėliavimo, pakrovimo/ iškrovimo darbus, laikantis visų saugos reikalavimų;
    - Krovinių gabenimą autokrautuvu ar rankiniu hidrauliniu vežimėliu;
    - Atsargų kontrolę, atrinkimą, sukomplektuotų atsargų krovimą ant palečių;
    - Dalyvavimą inventorizacijose;
    - Priskirto autokrautuvo techninės būklės priežiūrą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite patirties organizuojant ir/ ar vykdant sandėliavimo ir krovos darbus;
    - Esate atsakingas, atidus, darbštus ir puikus komandos žaidėjas;
    - SANDĖLININKAMS svarbus mokėjimas dirbti kompiuteriu, o KROVĖJAMS - galiojantis krautuvo vairavimo pažymėjimas.
    Tatjana Andrejeva
    “Norite geros komandos, aplinkos ir teisingo atlygio už Jūsų pastangas? Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 706
    Finansų ir investavimo vadovas (-ė)
    Iki 2019-01-11, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame programinės įrangos kompanija, kurianti inovatyvią įrangą. Savo klientams siūlome išmanius sprendimus, skirtus vizualizuoti, stebėti, valdyti ir optimizuoti jų aplinką, siekiant pagerinti gyvenimo kokybę, sumažinti poveikį aplinkai ir energijos sąnaudas. Mūsų veikla vystoma ne tik Europoje, kuri apima tiek viešą, tiek privatų sektorius. Šiuo metu į savo biurą Klaipėdoje kviečiame patyrusį (-ią) FINANSŲ IR INVESTAVIMO VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Darbą patikimoje ir profesionalioje kompanijoje;
    - Puikų vadovą, sukūrusį pozityvią darbinę aplinką;
    - Sveiko mikroklimato darbinę atmosferą;
    
- Atvirą betarpišką komunikaciją, greitai priimamus sprendimus;
    - Ilgalaikę perspektyvą savo srities profesionalui.

    Būsite atsakingi už
    - Finansų ir investicijų valdymą;
    - Investicijų planavimą, verslo planų rengimą, investicinio portfelio valdymą bei kontrolę;
    - Investicinių projektų, verslo planų, paraiškų rengimą;
    - Teisės aktų analizę ir įmonės finansinių ataskaitų analizę;
    - Darbą su investuotojais ir veiklą reglamentuojančiomis institucijomis;
    - Piniginių srautų ir projektų biudžetų planavimą, projektų pelningumo įvertinimą, kontrolę;
    - Susistemintos finansinės informacijos teikimą vadovybei;
    - Informacijos, deryboms su finansinėmis institucijomis, rengimą bei derybų dėl finansavimo sąlygų vedimą;
    - Įmonėje vykdomos finansinės veiklos efektyvumo analizę, jos tobulinimą ir optimizavimą;
    - Naujų investicijų paiešką, įmonės veiklos pristatymą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite išsilavinimą finansų/ ekonomikos srityje bei sėkmingą darbo patirtį finansų ir investicijų srityje;
    - Esate susipažinęs su Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktais;
    - Gebate savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbinę veiklą, dirbti komandoje, organizuoti savo veiklą, orientuojantis į prioritetinių užduočių vykdymą, laiku identifikuoti su darbo procesais susijusias rizikas, siūlyti būdus joms pašalinti;
    - Turite derybų valdymo įgūdžių: gebate parengti argumentais pagrįstą derybinę poziciją ir ją įtaigiai pristatyti, įveikti prieštaravimus, atsiradusius derybų procese bei pasiekti susitarimą;
    - Gebate savarankiškai rinkti, vertinti, sisteminti, analizuoti bei apibendrinti informaciją, procesus ar duomenis ir analizės pagrindu priimti sprendimus, teikti pastabas ir pasiūlymus, rengti argumentuotas išvadas;
    - Mokate anglų kalbą.
    Giedrė Viršilienė
    “Kandidatuoti tikrai verta, jei norite dirbti įmonėje, kuri motyvuoja darbuotojus ne tik aukštais atlyginimais ir priedais, bet ir sveika darbine atmosfera bei sprendimų laisve!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Personalo atrankų ir karjeros projektų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 707
    Pardavimo vadovas (-ė) (inovacijų sritis)
    Iki 2019-01-04, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame programinės įrangos kompanija, kurianti inovatyvią įrangą. Savo klientams siūlome išmanius sprendimus, skirtus vizualizuoti, stebėti, valdyti ir optimizuoti jų aplinką, siekiant pagerinti gyvenimo kokybę, sumažinti poveikį aplinkai ir energijos sąnaudas. Mūsų veikla vystoma ne tik Europoje, kuri apima tiek viešą, tiek privatų sektorius. Šiuo metu į savo biurą Klaipėdoje kviečiame aktyvų PARDAVIMŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Darbą inovatyvioje ir profesionalioje kompanijoje;
    - Puikų vadovą, sukūrusį pozityvią darbinę aplinką;
    - Sveiko mikroklimato darbinę atmosferą;
    
- Atvirą, betarpišką komunikaciją, greitai priimamus sprendimus.

    Būsite atsakingi už
    - Pardavimų strategijos kūrimą;
    - Naujų ir esamų produktų įvedimą į rinką;
    - Ilgalaikių santykių palaikymą su esamais klientais;
    - Naujų klientų paiešką vakarų Europoje, Baltijos šalyse, Skandinavijoje, Amerikoje bei kitose šalyse;
    - Dalyvavimą renginiuose, pristatant įmonės produktus įvairioms auditorijoms;
    - Nuolatinį konkurentų stebėjimą bei rinkos analizavimą;
    - Pardavimų komandos valdymą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite sėkmingą patirtį B2B pardavimų/ eksporto/ vadybos/ rinkodaros srityse;
    - Esate orientuotas į klientą ir turite stiprius derybinius bei pardavimų įgūdžius;
    - Gebate greitai priimti sprendimus, esate savarankiškas ir atsakingas;
    - Vadovaujatės ne kiekybės, o kokybės principu, bet kartu gebate užtikrinti abipusę darną;
    - Mokate palaikyti ilgalaikius kokybiškus santykius su klientais;
    - Gebate strategiškai mąstyti ir būti vienu žingsniu priekyje;
    - Puikiai kalbate bei rašote anglų kalba;
    - Labai rimtai žiūrite į savo karjerą, norite ilgalaikių perspektyvų bei modernaus, draugiško kolektyvo.
    Giedrė Viršilienė
    “Kandidatuoti tikrai verta, jei norite dirbti įmonėje, kuri darbuotojus motyvuoja ne tik aukštais atlyginimais ir priedais, bet ir sveika darbine atmosfera bei sprendimų laisve!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Personalo atrankų ir karjeros projektų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 491
    Muitinės tarpininkas (-ė)
    Iki 2019-01-07, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame sparčiai auganti transporto įmonė, pagal teikiamų paslaugų kokybę, konteinerių pervežimo versle. Vertiname lojalumą bei atsidavimą įmonei ir šiuo metu kviečiame prisijungti iniciatyvų (-ią), turintį (-čią) patirties MUITINĖS TARPININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Profesionalų ir teisingą požiūrį į darbo santykius;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį atlyginimą;
    - Šiltą ir komunikabilų vadovą, kuris vertina lygiavertį bendravimą bei pasiruošęs padėti;
    - Draugišką kolektyvą.

    Būsite atsakingi už
    - Kruopštų dokumentų paruošimą muitiniam įforminimui: peržiūrėti gautus dokumentus, informuoti klientą apie trūkumus bei neatitikimus, derinti ir ruošti išsiuntimo dokumentus;
    - Klientų konsultavimą su muitinės procedūromis susijusiais klausimais;
    - Glaudų, profesionalų bendravimą su įmonės darbuotojais, iškilusių problemų sprendimą; 
    - Kruopštų bei savalaikį darbų atlikimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate išsilaikęs muitinės tarpininko pažymėjimą;
    - Turite sukaupęs analogišką darbo patirtį, kurioje Jums sekėsi ir jautėtės “savose rogėse”;
    - Žinote pagrindinius muitinės priežiūros aspektus ir muitinės tarpininkų veiklą reglamentuojančius teisės aktus;
    - Gebate sisteminti ir analizuoti informaciją, užtikrinant sklandų jos pateikimą;
    - Pasižymite puikiais bendravimo įgūdžiais, energingumu ir pozityvumu, kuriuo motyvuojate ir kitus;
    - Esate iš tų, kuriems negalioja žodis “neįmanoma” ir ieškote sprendimų būdų sudėtingose situacijose.
    Jurgita Paičienė
    “Jei turi muitinės tarpininko pažymėjimą bei darbinės patirties šioje srityje, ieškai jaukios darbo atmosferos, dinamiškų užduočių bei malonaus kolektyvo – laukiame Tavo CV! :)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 595
    PARDAVIMŲ VADYBININKAS (-Ė) UŽSIENIO RINKAI
    Iki 2018-12-29, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Dinamiška, sparčiai besiplečianti tarptautinėje rinkoje verslo įmonė, užsiimanti ypatingai paklausaus produkto pardavimu užsienio klientams bei turinti mokumo pripažinimo sertifikatą „Stipriausi Lietuvoje 2011-2017“, į savo komandą kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę) UŽSIENIO RINKAI!

    Įmonė siūlo
    - Darbą, kuriame Jūs sėkmę kuriate tam, kuo tikite patys;
    - Demokratišką vadovo bendravimo stilių ir realiai įvykdomas užduotis;
    - Džiaugtis darbu profesionaliame, labai draugiškame, palaikančiame ir bendro tikslo siekiančiame kolektyve;
    - Komandiruotes į Europą;
    - Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir puikiomis darbo sąlygomis.

    Būsite atsakingi už
    - Ilgalaikių bendradarbiavimo ryšių su klientais užtikrinimą ir palaikymą;
    - Bendravimą telefonu su užsienio klientais anglų kalba (kitų kalbų mokėjimas - didelis privalumas);
    - Efektyvų pardavimų plėtojimą bei tvirtų santykių su klientais palaikymą;
    - Įmonės produkto pristatymą bei reprezentavimą tarptautinėse parodose;
    - Naujų pardavimo kanalų ir partnerių paiešką;
    - Pardavimų skatinimą bei klientų lojalumo užtikrinimą;
    - Parduodamos produkcijos pristatymo koordinavimą, atsiskaitymų kontrolę.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite sėkmingos patirties pardavimų/ produktų vadybos srityse (pardavimai, vystymas, inventorizacija, finansinis planavimas);
    - Darbo procese stipriai orientuojatės į rezultatus;
    - Esate ambicingas ir atkakliai siekiate savo užsibrėžtų tikslų;
    - Mokate palaikyti ilgalaikius ir kokybiškus santykius su klientais;
    - Turite puikius bendravimo, derybų ir reprezentavimo įgūdžius;
    - Puikiai kalbate anglų bei lenkų kalbomis ( LENKŲ kalbos mokėjimą laikytume DIDŽIULIU PRIVALUMU).
    Jurgita Paičienė
    “Pardavimai, komandiruotės, parodos - Jūsų aistra? Puikiai kalbate LENKŲ kalba ir norite ją naudoti kasdien? Laukiu Jūsų CV :) ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 708
    Administratorė (-ius)
    Iki 2018-12-30, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė UAB “Formedics”, prekiaujanti medicinos priemonėmis. Į gydymo įstaigų ir gydytojų aptarnavimą bei jų pacientų sveikatinimą orientuota įmonės filosofija leido užsitarnauti tvarų Baltijos šalių gydymo įstaigų specialistų ir užsienio partnerių pasitikėjimą.Tai mums padeda nuolat gerinti darbo kokybę, keliant vis didesnius reikalavimus sau ir partneriams. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti ADMINISTRATORĘ (-IŲ) (terminuota 2 metų sutartis).

    Įmonė siūlo
    - Įdomų, dinamišką ir atsakingą darbą;
    - Profesionalią ir draugišką komandą;
    - Kompetencijas atitinkantį atlyginimą.

    Būsite atsakingi už
    - Svečių pasitikimą bei informacijos jiems teikimą;
    - Bendros biuro tvarkos užtikrinimą;
    - Personalo dokumentų apdorojimą „DVS“ sistemoje, kitų įmonės dokumentų rengimą bei administravimą;
    - Įmonės rezultatų duomenų apdorojimą;
    - Asistavimą įmonės vadovui ir pagalbą kolegoms;
    - Įmonės darbuotojų komandiruočių organizavimą;
    - Pagalbą organizuojant įmonės renginius.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite aukštąjį išsilavinimą (galite būti paskutinių kursų studentas (-ė);
    - Turite panašios darbo patirties (būtų privalumas);
    - Galite sklandžiai bendrauti anglų kalba;
    - Puikiai dirbate MS Office programomis;
    - Administravimas yra ta sritis, kurioje norite tobulėti;
    - Esate kruopšti, atsakinga, pozityvi asmenybė.
    Domantė Trotė
    “Turite didelį norą realizuoti save biuro administravimo srityje? Tuomet laukiame Jūsų – padiskutuosime ir atsakysime į visus klausimus.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 607
    Pamainos vadovas (maisto pramonė)
    Iki 2018-12-31, Kretinga
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame veržli, inovatyvi ir stipri tarptautiniu mastu veikianti įmonių grupė. Orientuojamės į nuolatinę plėtrą, unikalių produktų kūrimą, aukščiausią kokybę, profesionalios ir motyvuotos komandos formavimą. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti PAMAINOS VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Prisijungti prie augančios profesionalų komandos;
    - Bendradarbiaujantį požiūrį ir pasitikėjimą;
    - Atvirą diskusiją sprendžiant problemas ir ieškant būdų pasiekti vis geresnius rezultatus;
    - Aukštus veiklos standartus;
    - Galimybę realizuoti ir tobulinti savo lyderystės kompetencijas;
    - Konkurencingą atlygį.

    Būsite atsakingi už
    - Saugaus, kokybiško ir efektyvaus darbo užtikrinimą savo pamainos metu;
    - Pamainos darbo planavimą, organizavimą, koordinavimą ir kontrolę;
    - Efektyvų gamybos pajėgumų ir išteklių panaudojimą;
    - Gamybos planų, kokybinio ir kiekybinio išpildymo, užtikrinimą, remiantis aukštais kokybės ir saugos standartais;
    - Komandos ugdymą, formavimą ir įsitraukimo skatinimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite patirties maisto pramonės įmonėje ir gerai išmanote gamybos ir technologinius procesus;
    - Puiku, jei turite pamainos vadovo, gamybos meistro, koordinatoriaus ar panašios darbo patirties;
    - Gebate suburti ir motyvuoti žmones sklandžiam darbui;
    - Turite gerus laiko planavimo, rezultatų siekimo, darbo organizavimo įgūdžius;
    - Mokate operatyviai ir lanksčiai spręsti įvairias gamybines situacijas;
    - Tikimės, kad esate komandiškas, iniciatyvus, pozityvus, inovatyvus;
    - Gerai dirbate kompiuteriu;
    - Puiku, jei turite patirties ir išmanote "LEAN" metodologiją.
    Tatjana Andrejeva
    “Jei Jums patinka gamybos procesai ir mokate sujungti visus turimus resursus geriausio rezultato pasiekimui. Jei patinka darbas su žmonėmis ir mokate suburti puikią komandą. Šis darbo pasiūlymas Jums! Tikimės galėsite realizuoti savo potencialą mūsų modernioje gamykloje ir laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 703
    Aliuminio – stiklo konstrukcijų montuotojas (-a) Norvegijoje
    Iki 2018-12-27,
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame inovatyvi norvegiška statybų rangos kompanija. Visada stengiamės būti žingsniu priekyje ir orientuotis į klientą tenkinančius sprendimus. Plečiame savo veiklą ir prie mūsų draugiškos, profesionalios komandos kviečiame prisijungti ALIUMINIO - STIKLO KONSTRUKCIJŲ MONTUOTOJUS (-AS)!

    Įmonė siūlo
    - Darbą patikimoje ir stabilioje norvegiškoje kompanijoje;
    - Konkurencingą, laiku mokamą atlyginimą ir priedus už darbo rezultatus bei visas socialines garantijas;
    - Visas darbui reikalingas, kokybiškas priemones;
    - Mokymus kvalifikacijos kėlimui;
    - Pagalbą susitvarkant dokumentus ir įsikuriant Norvegijoje.

    Būsite atsakingi už
    - Aliuminio – stiklo konstrukcijų montavimą;
    - Ventiliuojamų fasadų montavimą;
    - Langų ir durų montavimo darbus;
    - Geros nuotaikos komandoje palaikymą ir bendradarbiavimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite aliuminio – stiklo konstrukcijų montavimo arba panašaus darbo patirtį;
    - Gebate skaityti techninius brėžinius;
    - Esate atsakingas, darbštus ir pareigingas žmogus;
    - Jeigu Jums jau teko dirbti Norvegijoje - tai būtų labai didelis privalumas;
    - Anglų k. žinios - privalumas.
    Domantė Trotė
    “Šis darbo pasiūlymas puikiai tiks tiems, kurie jau yra galvoję apie darbą užsienyje ir ieško patikimos bei stabilios norvegiškos kompanijos arba tiems, kurie jau dirba Norvegijoje, tačiau nėra patenkinti turimomis darbo sąlygomis. Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 674
    Pardavimų projektų vadovas (-ė) (nekilnojamas turtas)
    Iki 2018-12-28, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame nekilnojamojo turto vystymo bei statybos valdymo įmonių grupė, turinti ilgametę patirtį įvairios paskirties pastatų statyboje visoje Lietuvoje, daugiau nei 15 metų sėkmingai rengianti bei vystanti investicinius verslo projektus. Siekiant įgyvendinti ambicingus planus, susijusius su modernaus ir kokybiško nekilnojamojo turto statyba, plečiame savo komandą ir kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Įdomų ir atsakingą darbą patikimoje bei profesionalioje kompanijoje;
    - Tobulėjimo ir savirealizacijos galimybes;
    - Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir puikiomis darbo sąlygomis;
    - Bendradarbiaujančių kolegų bei vadovų palaikymą.

    Būsite atsakingi už
    - Pastatytų ir statomų nekilnojamojo turto objektų pardavimą;
    - Bendravimą su būsimais ir esamais klientais bei projektų pristatymą jiems;
    - Konkurencinės aplinkos stebėjimą, vertinimą, rinkos tendencijų analizę bei pasiūlymų teikimą;
    - Su konkrečiais NT objektais susijusios informacijos teikimą potencialiems klientams;
    - Sutarčių bei reikalingos dokumentacijos ruošimą;
    - Rūpestingą bei profesionalų klientų konsultavimą ir aptarnavimą;
    - Pardavimo ir marketingo strategijų priežiūrą bei pagalbą jas įgyvendinant.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite analogiškos arba panašios darbo patirties;
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą;
    - Suprantate statybos ir turto valdymo procesus (privalumas);
    - Sugebate bendrauti su įvairaus amžiaus ir statuso žmonėmis;
    - Esate atsakingas darbuotojas ir galite sėkmingai dirbti su ilgalaikiais projektais;
    - Turite puikius planavimo, organizavimo, bendravimo ir derybinius įgūdžius.
    Domantė Trotė
    “Jei koncentruojatės ir dirbate vardan rezultato, norite naujų iššūkių ir atsakomybės - ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 705
    Trainee at audit department
    Iki 2018-12-27, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    KPMG Baltics is a part of a global network of independent member firms that can be found in 154 countries and employ 200,000 people across a range of disciplines. We provide Audit, Tax and Advisory services and industry insight to help organizations negotiate risks and perform in the dynamic and challenging environments in which they do business. Currently we are looking for TRAINEE at Audit department in Vilnius!

    Įmonė siūlo
    - Work on real audit projects with more experienced colleagues as a full member of the team;
    - Paid internship;
    - Prospects of a future career at KPMG in Lithuania.

    Būsite atsakingi už
    - Assist experienced colleagues in provision of accounting services both to Lithuanian and international clients according to local and international requirements;
    - Meet all KPMG audit experts and learn from them while working in different teams and projects;
    - Take every opportunity that we offer for your professional growth and further steps in your career;
    - Join our Social Responsibility team, actively plan and participate in various community service activities;
    - Meet a new buddy who could be your advisor and foosball partner when needed.

    Mes tikimės kad jūs
    - Are at least a third-year university student of Accounting, Finance or Economics;
    - Can easily tune in with different people (in Lithuanian and English, both spoken and written);
    - Have a high degree of motivation;
    - Are eager to learn;
    - Are independent and behave as a professional.
    Domantė Trotė
    “Interested? Excited? Ready to make your next career step and become part of the KPMG team? Apply and make this adventure begin.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 704
    Consultant at Audit Department
    Iki 2018-12-27, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    KPMG Baltics is a part of a global network of independent member firms that can be found in 154 countries and employ 200,000 people across a range of disciplines. We provide Audit, Tax and Advisory services and industry insight to help organizations negotiate risks and perform in the dynamic and challenging environments in which they do business. Currently we are looking for CONSULTANT to join our Audit Department!

    Įmonė siūlo
    - Take responsibility for all the tasks and challenges that you assume;
    - Sharpen your auditing skills by participating in various KPMG training programmes and working with leading Lithuanian and foreign capital companies;
    - Meet all KPMG audit experts and learn from them while working in different teams and projects;
    - Opportunity for your professional growth and further steps in your career;
    - Meet a new buddy who could be your advisor and foosball partner when needed.

    Būsite atsakingi už
    We will entrust you with the full cycle audit process from review of client documentation and mapping of individual processes to testing of items of the balance sheet and the profit or loss account.

    Mes tikimės kad jūs
    - Enjoy working on tasks that challenge your analytical abilities;
    - Are eager to learn and grow as a professional;
    - Stay motivated and achieve your goals even in difficult situations;
    - Are able to plan your schedule, prioritize tasks and work under tight deadlines;
    - Can easily tune in with different people (in Lithuanian and English, both spoken and written);
    - Are a final year student or have recently obtained a University degree.
    Domantė Trotė
    “Whatever you know now, KPMG will help you add to your expertise, knowledge and market value through continuing professional development. Apply for this job and let the adventure begins!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 702
    Administratorė (-ius)
    Iki 2018-12-26, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame notarų paslaugas teikianti įmonė. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti ADMINISTRATORĘ (-IŲ)!

    Įmonė siūlo
    - Palaikantį kolektyvą ir draugišką atmosferą;
    - Atlyginimo augimo galimybes, priklausančias nuo rezultatų.

    Būsite atsakingi už
    - Svečių pasitikimą bei informacijos jiems teikimą;
    - Atsakymus į skambučius ir elektronines užklausas;
    - Įmonės dokumentų rengimą bei administravimą;
    - Kanceliarinių ir kitų biuro prekių užsakymą;
    - Bendros biuro tvarkos užtikrinimą;
    - Pagalbą kolegoms.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite aukštąjį išsilavinimą (teisės sritis – privalumas);
    - Turite panašios darbo patirties;
    - Gerai mokate rusų ir anglų kalbas;
    - Puikiai dirbate MS Office programomis;
    - Esate atsakinga, pozityvi, draugiška asmenybė.
    Domantė Trotė
    “Jei esate iniciatyvi (-us), rūpestinga (-as) ir norite prisijungti prie šiuolaikiškos bei profesionalios komandos – kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 701
    Finansų direktorius (-ė)
    Iki 2018-12-21, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame lyderiaujančias pozicijas užimanti prekybinė įmonė. Prie mūsų stiprios profesionalų komandos kviečiame prisijungti FINANSŲ DIREKTORIŲ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Savarankišką ir atsakingą poziciją lyderiaujančioje įmonėje;
    - Konkurencingą atlyginimą;
    - Galimybę prisidėti prie įmonės plėtros projektų.

    Būsite atsakingi už
    - Įmonės finansų valdymo bei kontrolės strategijos kūrimą ir įgyvendinimą;
    - Įmonės finansinių rodiklių analizę, piniginių srautų planavimą ir kontrolę;
    - Biudžetų rengimą, darbą su investiciniais projektais;
    - Vadovavimą įmonės finansų padaliniui (7 darbuotojai);
    - Finansinių ataskaitų rengimą ir pristatymą įmonės vadovams;
    - Pasiūlymų teikimą įmonės vadovams.


    Mes tikimės kad jūs
    - Turite aukštąjį išsilavinimą ekonomikos, finansų srityje;
    - Turite ne mažiau nei 5 metų patirtį analogiškoje pozicijoje prekybos srityje;
    - Esate iniciatyvi, pozityvi, greitai sprendimus priimanti asmenybė;
    - Turite stiprų strateginį mąstymą;
    - Gerai mokate anglų kalbą.
    Domantė Trotė
    “Jei Jūsų strateginis mąstymas ir užsispyrimas padėjo įgyvendinti verslo vizijas, koncentruojatės ir dirbate vardan rezultato neskaičiuojant savo laiko, norite naujų iššūkių ir atsakomybės - ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 700
    Vyriausiasis (-ioji) buhalteris (-ė)
    Iki 2018-12-20, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame sparčiai auganti užsienio kapitalo gamybinė įmonė. Šiuo metu prie savo šaunios komandos kviečiame prisijungti VYR. BUHALTERĮ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Draugišką ir palaikantį kolektyvą;
    - Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
    - Motyvacinius priedus už pasiektus rezultatus;
    - Patirtį sparčiai augančioje įmonėje.

    Būsite atsakingi už
    - Apskaitos procesų efektyvinimą;
    - Buhalterijos skyriaus darbo organizavimą ir valdymą (3 darbuotojai);
    - Įmonės finansinės apskaitos vedimą, vadovaujantis LR teisės aktais;
    - Ataskaitų ruošimą bei teikimą Sodrai, VMI ir kitoms institucijoms;
    - Įmonės atstovavimą auditų metu;
    - Dalyvavimą verslo valdymo sistemų diegime;
    - Vadovų konsultavimą apskaitos ir mokesčių klausimais.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite aukštąjį universitetinį išsilavinimą finansų srityje;
    - Gerai išmanote LR teisės aktus, reglamentuojančius apskaitą, mokesčius, įmonių veiklą;
    - Turite ne mažesnę nei 3 metų panašią darbo patirtį;
    - Puikiai mokate anglų kalbą;
    - Turite puikius darbo Excel programa įgūdžius;
    - Turite patirties, dirbant su Navision programa.
    Domantė Trotė
    “Šioje įmonėje vertinama pagarba sau, kolegoms ir klientams. Jei norite tobulėti ir realizuoti save tarptautinėje kompanijoje - laukiame CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 699
    Produktų vystymo vadovas (-ė)
    Iki 2018-12-19, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė gaminanti aplinkotvarkos produktus. Klientų laukiame pardavimų skyriuose, kuriuose darbuotojai kiekvienam klausimui pateikia atsakymus, išsiaiškina poreikį, problemoms randa sprendimus ir siekia, kad klientas liktų patenkintas bei džiaugtųsi savo pasirinkimu ilgus metus. Didžiuojamės savo gausiu ilgamečių ir motyvuotų darbuotojų kolektyvu. Šiuo metu kviečiame prie mūsų komandos prisijungti PRODUKTŲ VYSTYMO VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Įdomų ir atsakingą darbą rezultatų siekiančioje kompanijoje;
    - Darbą draugiškoje komandoje, kur darbuotojai yra gerbiami ir bendradarbiavimas yra labai skatinamas;
    - Galimybę siūlyti ir realizuoti savo idėjas;
    - Savarankišką sprendimų priėmimą;
    - Pasitikintį ir palaikantį vadovą.

    Būsite atsakingi už
    - Naujų produktų paiešką ir įvedimą į Lietuvos rinką;
    - Esamų produktų analizę
    - Naujų produktų kainodaros ir įvedimo į rinką strategijos sudarymą ir įgyvendinimą;
    - Vidinių ir išorinių partnerių konsultavimą produktų klausimais;
    - Vidinių ir išorinių produktų mokymų/seminarų organizavimą ir įgyvendinimą;
    - Užsienyje vykstančių parodų ir partnerių lankymą.


    Mes tikimės kad jūs
    - Turite analogiškos arba panašios darbo patirties statybinių, techninių produktų pardavime ir vystyme;
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą (statybinė, inžinerinė sritis - būtų privalumas);
    - Laisvai kalbate ir rašote anglų kalba, rusų kalba, rusų kalba - privalumas;
    - Galite sėkmingai savarankiškai spręsti iškilusias problemas;
    - Pasižymite komunikabilumu ir lengvai galite rasti bendrą kalbą tiek su kolegomis, tiek su klientais;
    - Esate susipažinęs su LEAN metodais.
    Domantė Trotė
    “Šioje įmonėje vertinama pagarba sau, kolegoms ir klientams, svarbus iniciatyvumas bei asmeninė atsakomybė. Jei esi tikslo siekiantis, savarankiškas, komunikabilus pardavimų strategas, kandidatuok!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 698
    Statybos projektų vadovas
    Iki 2018-12-16, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Viena sparčiausiai augančių Vakarų Lietuvos statybos kompanijų, kurios misija - tapti patikimu statybų generaliniu rangovu Vakarų Lietuvoje, vykdo:
    - gyvenamosios ir negyvenamosios, visuomeninės bei kitos paskirties pastatų statybą;
    - kapitalinį remontą, renovaciją;
    - teikia pastatų projektavimo, teritorijų aplinkos tvarkymo, sąmatų sudarymo, techninės priežiūros paslaugas.
    Šiuo metu į savo komandą kviečia prisijungti darbštų, atsakingą - STATYBOS PROJEKTŲ VADOVĄ!

    Įmonė siūlo
    - Darbą patikimoje ir profesionalioje kompanijoje;
    - Galimybę atskleisti savo potencialą, valdant statybos projektus;
    - Profesionalų požiūrį į darbą ir darbo santykius;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį, atlyginimą.

    Būsite atsakingi už
    - Visų procesų, susijusių su objekto statyba, valdymą;
    - Projektinių sprendinių racionalizavimą;
    - Rangovų konkursavimą, derybas bei sutarčių sudarymą;
    - Rangovų veiklos koordinavimą bei kontrolę statybų eigoje;
    - Rangovų biudžeto ir terminų valdymą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite statybos inžinieriaus aukštojo mokslo diplomą;
    - Esate dirbęs statybos vadovo/ projekto vadovo/ statinio statybos techninės priežiūros pareigose;
    - Turite statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovo kvalifikacijos atestatą;
    - Užtikrinate rangovų darbo kokybę bei terminų kontrolę;
    - Galite pasigirti komunikabilumu, kaip stipriąja Jūsų asmenybės puse.
    Jurgita Paičienė
    “Jei esate reiklus sau ir aplinkiniams, savo žiniomis ir patirtimi kuriate pridėtinę vertę įmonei - laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV