Вильнюс: +370 638 33360 Клайпеда: +370 630 33360 info@atranka360.lt

В настоящее время мы ищем

Сортировать по:
Все сферы
  • ID: 1125
    Sąmatininkas (-ė) – inžinierius (-ė)
    Iki 2020-12-20, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB "Kasybos technika" įkurta 1996m. Solidžios patirties metų mūsų teikiamos paslaugos išsiplėtė kartu su klientų poreikiais. Esame profesionalų komanda, kuri konsultuoja, projektuoja ir atlieka visus žemės darbus. Mūsų paslaugos - aplinkotvarka, statybų aikštelių paruošimas, gatvių ir kelių tiesimas, inžineriniai tinklai ir pan. Stipriai plečiamės ir norime sustiprinti savo komandą, tad kviečiame prisijungti!

    Įmonė siūlo
    - Karjeros galimybes ir sąlygas atskleisti savo potencialą besiplečiančioje įmonėje;
    - Profesionalų požiūrį į darbą ir darbo santykius;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį atlyginimą;
    - Visas geriems rezultatams reikalingas priemones;
    - Atsakingą, savarankišką darbą;
    - Kvalifikacijos kėlimo kursus;
    - Karjeros, tobulėjimo galimybes;
    - Įdomų ir atsakingą darbą dirbant su didelės apimties objektais;
    - Darbą draugiškoje, ambicingoje komandoje.

    Būsite atsakingi už
    -Konkursinės medžiagos, pasiūlymų ruošimą ir pateikimą;
    -Darbą su viešaisiais pirkimais;
    -Sąmatų sudarymą „Astera“, „Sistela“ ar kitomis programomis;
    -Projektinės techninės dokumentacijos nagrinėjimą bei analizavimą;
    -Projektinių sprendimų ekonominį įvertinimą;
    -Ekonomiškai naudingiausių techninių sprendimų paiešką;
    -Nuolatinį informacijos apie medžiagų bei paslaugų kainų lygį statybų rinkoje rinkimą ir analizavimą;
    -Darbo, medžiagų, sąnaudų paskaičiavimą;
    -Bendravimą su rangovais, subrangovais, su kitų padalinių vadovais, kolegomis;
    -Analizę ir vertinimą techninės dokumentacijos, ieškojimą galimybių optimizuoti ir tobulinti sprendinius;
    -Kaupimą ir analizę informacijos apie statybos medžiagų ir paslaugų kainas.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite ne mažiau 2 metų sąmatininko - inžinieriaus darbo patirties;
    - Tvarkingai ir kruopščiai pildote projektams reikalingą dokumentaciją;
    - Suprantate techninius brėžinius;
    - Išmanote statybos procesus;
    - Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai;
    - Esate atsakingas (-a), atidus (-i).
    - Turite aukštąjį/aukštesnįjį techninį/inžinerinį išsilavinimą;
    - Išmanote ŠVOK, LVN sistemas;
    - Gebate savarankiškai ir savalaikiai priimti techninius sprendimus;
    - Greita orientacija į pasikeitimus, techninis ir analitinis mąstymas, kruopštumas, atsakingumas;
    - Turite darbo patirties sudarant stambių, sudėtingų statinių statybos sąmatas;
    - Puikiai išmanote sąmatų skaičiavimo sistemas „Astera“, „Sistela“ ar kitas;
    - Išmanote statybos procesus ir technologijas, gebate suprasti ir įvertinti techninius projektus;
    - Esate kruopštus (i), preciziškas (a) ir svarbiausia – Jums patinka Jūsų darbas.
    Eglė Baranauskienė
    “Ieškomas sąmatininkas, norintis prisiliesti prie stambių ar sudėtingų projektų įgyvendinimo, norintis dirbti drauge su entuziastinga komanda. Siųskite savo CV jau šiandien!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 1102
    Maisto produktų eksperto (-ės) asistentas (-ė)
    Iki 2020-12-10, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Ogmios prekybos centre įsikuria jau antroji ROOTS degustacinė krautuvė, kuri rūpinasi netikėtais skonio atradimais. Iš Lietuvos kaimų ir ūkių krautuvės įkūrėjų kruopščiai atrenkami geriausi sūriai, mėsos gaminiai, duona, alus ar vynas saugo ypatingus, autentiškus Lietuvos ūkininkų puoselėjamus receptus ir skonius. Šiuo metu į savo komandą ROOTS priimtų MAISTO PRODUKTŲ EKSPERTO (-ĖS) ASISTENTĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Galimybę išragauti nuostabiausių skonių! Juk reikia žinoti, ką siūlyti pirkėjams;
    - Supažindinti su išskirtiniais vyndariais, sūrininkais, duonkepiais ir jų produkcija;
    - Dalintis savo žiniomis apie maistą, "slow food" kultūrą, patenkinti Jūsų ir Jūsų gomurio smalsumą;
    - Sąlygas augti kaip ekspertui, siekiančiam išmanymo maisto srityje (galimybę susipažinti su tiekėjais, dalyvauti parodose, degustuoti ir pan.);
    - Darbą slenkančiu grafiku, kurį galima derinti su aktyviu savo gyvenimu (I–VI: 10:00-20:00;
    VII ir šventinės dienos: 10:00-18:00).



    Būsite atsakingi už
    - Pirkėjų supažindinimą su išskirtiniais lietuviškais produktais - naujienų pasiūlymą, išbandytų derinių patarimus;
    - Pagalbą klientams renkantis produktus, informacijos apie juos suteikimą, sudominimą ir apetito pakėlimą;
    - Tinkamą prekių išdėstymą, galiojimo terminų priežiūrą, užsakymų atlikimą pagal poreikį;
    - Prekių inventorizavimą ir darbo aplinkos priežiūrą.



    Mes tikimės kad jūs
    - Turite ne mažiau kaip 2 metų darbo patirtį;
    - Esate pozityvus (-i), mėgstate žmones ir galite su šypsena kalbėti ištisą diena (ypač apie maistą);
    - Mėgstate maistą - domėtis jo kilme, skoninėmis savybėmis, jų deriniais;
    - Mėgstate valgyti, bet taip pat galite ir ilgą laiką išbūti maisto apsuptyje visko nesuvalgant (labai svarbu dirbant su maisto produktais);
    - Esate atsakinga (-s), mėgstate švarą;
    - Suprantate kaip neįkyriai parduoti, ekspertiškai aptarnauti klientus.
    Eglė Baranauskienė
    “Jums... patinka sūris? Ir šviežia naminė duona? Ir apskritai esate lietuviško maisto fanas? Siūlome galimybę tapti ne tik mėgėju, bet ir žinovu! *Ypač tinka svajojantiems apie karjerą, susijusią su maisto gamyba, prekyba, maitinimo verslu ir pan.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 1138
    Svarbių klientų prekybos vadybininkas (-ė) (FMCG)
    Iki 2020-11-30, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientas - įmonių grupė - viena moderniausių, ekonomiškai stipriausių ir didžiausių Lietuvoje, kurioje nuolat investuojama į naujus verslo projektus, plečiamos veiklos sritys, žengiama į naujas pasaulines rinkas, formuojama profesionali ir ambicinga komanda.

    Šiuo metu padedame jiems ieškoti SVARBIŲ KLIENTŲ PREKYBOS VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Įdomų ir dinamišką darbą tarptautinėje įmonėje;
    - Darbą su kokybiškais, pasididžiavimo vertais produktais ir prekių ženklais (FMCG);
    - Profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
    - Draugišką ir komandišką atmosferą;
    - Kompetencijas įvertinantį atlyginimą ir įmonės automobilį.

    Būsite atsakingi už
    - Sklandaus ir efektyvaus darbo su priskirtais svarbiausiais įmonės prekybiniais klientais užtikrinimą;
    - Produktų pardavimo pasiūlymų, kainodaros formavimą;
    - Efektyvaus prekių asortimento formavimą;
    - Pardavimo tikslų ir apimčių planavimą, biudžeto sekimą ir įgyvendinimą;
    - Pardavimų analizę ir naujų produktų įvedimą ir plėtrą;
    - Įmonės atstovavimą derybose;
    - Atsiskaitymų kontrolę, sutarčių sudarymą.


    Mes tikimės kad jūs
    - Turite 2 metų sėkmingos bendravimo ir derybų su didžiaisiais prekybos tinklais patirties (pageidautina - FMCG);
    - Išmanote didmeninės ir mažmeninės prekybos principus;
    - Turite aukštąjį išsilavinimą, gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Office), mokate anglų kalbą, vairuojate (B kategorija);
    - Esate komunikabilus (-i), atsakingas (-a) ir iniciatyvus (-i).
    Tatjana Andrejeva
    “Šioje įmonių grupėje Jūsų laukia ne tik puikios profesinės galimybės, bet ir šaunus kolektyvas. Nepraleiskite progos kandidatuoti! Laukiame Jūsų CV, LinkedIn nuorodos ir/ arba skambučio!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 1140
    Svarbių klientų prekybos vadybininkas (-ė) (HoReCa)
    Iki 2020-11-30, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientas - įmonių grupė - viena moderniausių, ekonomiškai stipriausių ir didžiausių Lietuvoje, kurioje nuolat investuojama į naujus verslo projektus, plečiamos veiklos sritys, žengiama į naujas pasaulines rinkas, formuojama profesionali ir ambicinga komanda.

    Šiuo metu padedame jiems rasti SVARBIŲ KLIENTŲ PREKYBOS VADYBININKĄ (-Ę) (HoReCa)

    Įmonė siūlo
    - Įdomų ir dinamišką darbą tarptautinėje įmonėje;
    - Darbą su kokybiškais, pasididžiavimo vertais produktais ir prekių ženklais (FMCG);
    - Profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
    - Draugišką ir komandišką atmosferą;
    - Kompetencijas įvertinantį atlyginimą ir įmonės automobilį.

    Būsite atsakingi už
    - Sklandaus ir efektyvaus darbo su priskirtais svarbiausiais įmonės prekybiniais klientais užtikrinimą (HoReCa);
    - Naujų klientų pritraukimą;
    - Atsiskaitymų kontrolę, sutarčių sudarymą;
    - Įmonės atstovavimą derybose, produktų pardavimo pasiūlymų, kainodaros, efektyvaus prekių asortimento formavimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite sėkmingos panašaus darbo patirties (pageidautina - HoReCa);
    - Išmanote didmeninės ir mažmeninės prekybos principus;
    - Turite aukštąjį išsilavinimą, gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Office), mokate anglų kalbą, vairuojate (B kategorija);
    - Esate komunikabilus (-i), atsakingas (-a) ir iniciatyvus (-i);
    - Pasižymite puikiais planavimo, organizavimo ir derybiniais įgūdžiais.
    Tatjana Andrejeva
    “Šioje įmonių grupėje Jūsų laukia ne tik puikios profesinės galimybės, bet ir šaunus kolektyvas. Nepraleiskite progos kandidatuoti! Laukiame Jūsų CV, LinkedIn nuorodos ir/ arba skambučio!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 1139
    Rinkodaros vadybininkas (-ė) (FMCG)
    Iki 2020-11-30, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientas - įmonių grupė - viena moderniausių, ekonomiškai stipriausių ir didžiausių Lietuvoje, kurioje nuolat investuojama į naujus verslo projektus, plečiamos veiklos sritys, žengiama į naujas pasaulines rinkas. Jų pagrindinės rinkos Vakarų Europoje - Prancūzija, Jungtinė Karalystė, Vokietija, Ispanija, Italija. Geriau įsilieti į užsienio rinkas, pažinti jų specifiką, efektyviau valdyti sąnaudas padeda išplėstas atstovybių tinklas. O koordinuojamas verslas yra Lietuvoje dirbančių specialistų ir nuolat siekiama pritraukti ambicingus savo srities profesionalus.

    Šiuo metu yra stiprinama marketingo komanda ir ieškomas RINKODAROS VADYBININKAS (-Ė)!

    Įmonė siūlo
    - Įdomią veiklą tarptautinėje aplinkoje;
    - Darbą su kokybiškais, pasididžiavimo vertais produktais ir prekių ženklais (FMCG);
    - Galimybes gilintis į skirtingų rinkų specifiką, įgyti naujos patirties ir pritaikyti savo;
    - Bendradarbiavimą ir palaikymą iš kitų padalinių (eksporto, produktų vystymo, dizaino ir kt.) bei atstovybių specialistų – tikrų savo srities profesionalų;
    - Draugišką ir komandišką atmosferą;
    - Kompetencijas įvertinantį atlyginimą.

    Būsite atsakingi už
    - Įmonės kuriamų produktų ir prekių ženklų plėtrą, priemonių planavimą ir įgyvendinimą priskirtose Vakarų rinkose;
    - Socialinių tinklų turinio kūrimą ir administravimą;
    - Reklamos agentūrų paiešką ir darbą su jomis (Lietuvoje ir užsienyje);
    - Rinkodaros priemonių biudžeto planavimą ir priemonių valdymą;
    - Bendradarbiavimą su dizaineriais ir tekstinio turinio rengimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite 2+ metų su rinkodara susijusios darbo patirties tarptautinėje aplinkoje (pageidautina -FMCG);
    - Koordinavote rinkodaros projektus, prižiūrėjote socialinius tinklus, rašydavote tekstus, įvedinėjote į rinką naujus produktus, organizavote reklamos kampanijas, dirbote su reklamos agentūromis ar pan.;
    - Laisvai bendraujate (žodžiu ir raštu) angliškai;
    - Lengvai valdote kompleksiškus projektus, vykstančius vienu metu;
    - Pasižymite labai gerais verbaliniais ir vizualiniais komunikaciniais gebėjimais;
    - Turite aukštąjį išsilavinimą ir puikų skaitmeninį pasirengimą.
    Tatjana Andrejeva
    “Jei skaitydami skelbimą, pagalvojote, kad labai norėtumėte prisijungti, dirbti ir augti kartu su šia įmone, nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 989
    Ekspedicijos vadybininkas (-ė)
    Iki 2020-11-30, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame transporto kompanija, krovinius gabenanti tarptautiniais maršrutais. Mumis pasitiki žinomiausios Europos kompanijos. Turime metinius kontraktus, pastovius krovinių srautus, nuosavą modernų transporto parką, pažangias krovinių valdymo ir stebėsenos sistemas, kas padeda dar efektyviau organizuoti ir valdyti krovinių pervežimus.

    Plečiame savo veiklą ir į sėkmingai dirbančią komandą kviečiame EKSPEDICIJOS VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Galimybę atskleisti savo potencialą ekspedijavimo srityje tarptautiniu mastu;
    - Darbą su išmaniomis valdymo bei kontrolės technologijomis;
    - Patikimą, draugišką kolegų būrį ir ilgalaikius darbinius santykius;
    - Stabilų atlyginimą bei labai patrauklią motyvavimo sistemą.

    Būsite atsakingi už
    - Krovinių gabenimo tarptautiniais ir vietiniais maršrutais organizavimą;
    - Profesionalų įmonės atstovavimą bendraujant su klientais;
    - Derybas su vietiniais ir užsienio vežėjais, jų paiešką;
    - Ilgalaikių sutarčių su vežėjais sudarymą;
    - Nustatytų tikslų vykdymą, kontrolę ir dokumentų administravimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite puikius pardavimo įgūdžius, patirties ir labai stiprią vidinę motyvaciją, skatinančią siekti užsibrėžtų tikslų ir pasiekti rezultatų;
    - Lengvai užmezgate betarpišką bendravimą ir ilgalaikį bendradarbiavimą;
    - Džiaugiatės darbu komandoje, mėgstate ir mokate operatyviai spręsti įvairias situacijas;
    - Gerai kalbate bei rašote anglų kalba (rusų ir kitos kalbos būtų didelis privalumas)
    - Puikiai išmanote geografinį šalių žemėlapį;
    - Turite gerus skaičiavimo gebėjimus;
    - Būtų didelis privalumas - sėkminga krovinių ekspedijavimo patirtis.
    Tatjana Andrejeva
    “Siekiate dirbti draugiškoje profesionalų komandoje? Norite pasiekti puikių rezultatų, asmeninio ir įmonės augimo? Kandidatuokite, paspaudus "Pateikti CV", arba siųskite savo CV tatjana@atranka360.lt”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 1143
    Lietuvos dviračių sporto federacijos vadovas (-ė)
    Iki 2020-12-06, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - Lietuvos dviračių sporto federacija - visuomeninė organizacija, vienijanti dviračių sporto organizacijas, sportininkus, dviračių sportui nusipelniusius asmenis ir veikianti dviračių sporto labui. Šios Organizacijos tikslas - populiarinti dviračių sportą Lietuvoje bei plėtoti tarptautinius ryšius bei atstovauti Lietuvos dviračių sportą Olimpinėse žaidynėse, pasaulio ir Europos čempionatuose. Šiuo metu ieškome šiai organizacijai entuziastingo VADOVO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo
    - Galimybę pakelti organizaciją į kitą kokybinį veiklos lygį ir įgyvendinti reikšmingus pokyčius;
    - Savarankiškumą organizuojant asociacijos veiklą ir įgyvendinant projektus;
    - Galimybę prisidėti prie dviračių sporto vystymo Lietuvoje;
    - Galimybę dirbti su tarptautinėmis organizacijomis;
    - Galimybę dirbti su labai plačiu suinteresuotų šalių ratu.

    Būsite atsakingi už
    - LDSF veiklos organizavimą ir sklandaus valdymo proceso užtikrinimą;
    - LDSF valdymo organų nutarimų įgyvendinimą ir įgyvendinimo priežiūrą;
    - LDSF finansų tvarkymą;
    - LDSF reikalingų projektų inicijavimą bei efektyvų vykdymą;
    - Veiklos ir finansinių rezultatų išsamią analizę ir pasiūlymų, dėl veiklos efektyvumo didinimo, teikimą ir įgyvendinimą;
    - Tikslų komandai iškėlimą bei priemonių jiems įgyvendinti užtikrinimą.


    Mes tikimės kad jūs
    - Buvote atsakingas už viso skyriaus /departamento veiklą ir turite gerąją vadybinio darbo patirtį;
    - Turite gerus veiklos procesų administravimo įgūdžius;
    - Turite projektų įgyvendinimo patirties;
    - Gebate komunikuoti ir formuoti kitų nuomonę, išsakydamas savo pagrįstą poziciją;
    - Aplinkiniai sako, kad esate disciplinuotas, "struktūruotas" bei randantis išeitis iš keblių situacijų;
    - Esate aktyvus, bet Jūsų veiksmai yra pamatuoti ir tikslingi;
    - Nebijote pokyčių ir pats imatės juos įgyvendinti;
    - Mokate rašyti ir kalbėti angliškai;
    - Esate neabejingas dviračiams ;)
    Julija Stankevičiūtė
    “Jei Jūsų stiprybė – gebėjimas savarankiškai organizuoti darbus, priimti sprendimus ir telkti komandą siekiant rezultatų? Tokiu atveju, laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 1146
    Finansų analitikas (-ė)
    Iki 2020-11-30, Plungė
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame „Groward Group" – viena sparčiausiai augančių žemės ūkio verslo grupių Lietuvoje, jungianti keliolika veržlių ir inovatyvių agroverslo bendrovių, kuriose dirba daugiau nei pusė tūkstančio darbuotojų. Prioritetinės mūsų veiklos kryptys – ekologija, natūralūs produktai, orientacija į aukštą produktų bei paslaugų kokybę ir pridėtinę vertę. Esame tikri, jog tolesnę sparčią verslo plėtrą, visų pirma, garantuos mūsų darbuotojų profesionalumas, puikus mikroklimatas ir geros jiems siūlomos darbo sąlygos.

    Šiuo metu stipriname savo komandą ir ieškome Plungėje – FINANSŲ ANALITIKO (-ĖS).

    Įmonė siūlo
    - Įdomų darbą ir realias galimybes savirealizacijai bei nuolatiniam tobulėjimui;
    - Aplinką, kurioje skatinamas bendradarbiavimas, atvirumas, investuojama ir siekiama dirbti efektyviai ir šiuolaikiškai;
    - Draugišką, pozityviai nusiteikusią profesionalų komandą;
    - Karjeros galimybes;
    - Kompetencijas atitinkantį darbo užmokestį;
    - Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų;
    - Tradicines šventes, darbuotojų išvykas;
    - Galimybę pasinaudoti išskirtinėmis, darbuotojams skirtomis nuolaidų sistemomis.

    Būsite atsakingi už
    - Operatyvinių įmonės veiklos rodiklių analizę, įžvalgų, pasiūlymų teikimą;
    - Padalinių sąnaudų analizę ir kontrolę;
    - Gamybos apskaitos priežiūrą, savikainų skaičiavimą;
    - Įmonės biudžetavimo proceso kuravimą, fakto kontrolę;
    - Investicinių projektų vertinimą, ekonominė analizę;
    - Informacijos teikimą Grupės įmonėms.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite patirties finansų srityje (privalumas, jei gamybinėje įmonėje);
    - Išmanote pagrindinius finansinius rodiklius, valdymo apskaitą, biudžetų sudarymo bei ekonominės analizės principus, kainodaros ir savikainos kalkuliavimo metodus;
    - Turite labai gerus darbo MS Excel gebėjimus ir imlumą naujų programų įsisavinimui;
    - Patirtis NAVISION programa būtų privalumas;
    - Tikimės, kad Jūsų išsilavinimas yra aukštasis ekonominis, finansinis ir gerai mokate anglų kalbą;
    - Pasižymite analitiniu mąstymu, esate iniciatyvus, orientuotas į rezultatus, pasitikintis savimi ir savarankiškas.
    Tatjana Andrejeva
    “Jei norėtumėte dirbti ir tobulėti kartu su „Groward Group" komanda, nekantraujame su Jumis susipažinti. Laukiame Jūsų CV arba skambučio!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 1147
    Biomasės perdirbimo cecho koordinatorius (-ė)
    Iki 2020-12-11, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Baltijos aplinkos forumas - nacionaliniu ir tarptautiniu mastu veikianti nevyriausybinė aplinkosaugos organizacija, subūrusi patyrusių ekspertų ir entuziastingų jaunų specialistų būrį. Siekdama užtikrinti ilgalaikę reto paukščio – meldinės nendrinukės – apsaugą pamaryje organizacija įkūrė biomasės perdirbimo cechą Drevernoje „Nine voices“. Jame perdirbama vėlai nušienauta ir pašarui netinkama biomasė iš šio paukščio namų į naują produktą – žolės granules.

    Daugiau apie cechą: ninevoices.eu

    Šiuo metu ieškome pastiprinimo ir kviečiame į savo komandą BIOMASĖS PERDIRBIMO CECHO KOORDINATORIŲ (-ę)

    Įmonė siūlo
    - Dinamišką ir įdomią veiklą;
    - Galimybę pritaikyti savo ir įgyti naujos vertingos patirties;
    - Atvirumą, konkretumą ir paprastumą bendravime;
    - Puikų vadovą, sukūrusį pozityvią darbinę aplinką;
    - Galimybę prisidėti prie gamtos išsaugojimo;
    - Sąžiningą, atitinkantį Jūsų turimas kompetencijas atlyginimą.

    Būsite atsakingi už
    - Bendravimą su klientais – jų užsakymų kokybinio ir kiekybinio išpildymo užtikrinimą;
    - Gamybos cecho (1-2 darbuotojai) darbo planavimą, organizavimą ir kontrolę;
    - Saugumo reikalavimų laikymosi priežiūrą ir sklandaus įrenginių darbo užtikrinimą;
    - Dalyvavimą gamybos procese ir operatyvinių gamybinių klausimų sprendimą;
    - Žaliavų tiekimo organizavimą;
    - Pagalbą cecho vadovui skatinant pardavimus, atliekant rinkodaros veiksmus ir naujų klientų paiešką.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate įgijęs techninį arba vadybinį išsilavinimą, bet turite stiprią techninę nuovoką;
    - Turite gamybos organizavimo patirties;
    - Išmanote įrenginių veikimo principus, saugaus darbo reikalavimus;
    - Esate atsakingas, darbštus, proaktyvus ir turite „šeimininko“ požiūrį;
    - Mokate planuoti, organizuoti, palaikyti pozityvią atmosferą ir gerai sutarti su žmonėmis;
    - Būtų didelis privalumas, jei turite pardavimų, rinkodaros patirties ir mokate bendrauti anglų kalba.
    Tatjana Andrejeva
    “Šis pasiūlymas tiks tokiam žmogui, kuris myli ir rūpinasi gamta, kuris turi „šeimininko“ požiūrį, techninę nuovoką, organizacinės patirties ir siekia visapusiškai prisidėti prie organizacijos tikslų įgyvendinimo ir gerovės kūrimo. Atpažinote save? Nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 1148
    Finansų kontrolierius (-ė)
    Iki 2020-12-12, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame moderni, ekonomiškai stipri įmonių grupė, kuri nuolat žengia į naujas rinkas ir siekia pritraukti pačius geriausius specialistus ir kartu pasiekti ambicingiausius tikslus. Mūsų įmonė tiekia medicininę įrangą ir produktus į šalies medicinos įstaigas iš vienų didžiausių medicinos centrų iš savo atstovybių Vilniuje, Rygoje ir Taline. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti FINANSŲ KONTROLIERIŲ (-Ę) !

    Įmonė siūlo
    - Atsakingą, savarankišką darbą nuolat augančioje kompanijoje;
    - Konkurencingą atlyginimą;
    - Profesinį tobulėjimą.


    Būsite atsakingi už
    - Veiklos bei finansinių rodiklių skaičiavimą bei jų analizę;
    - Įmonės biudžeto ir ilgalaikių finansinių planų rengimą;
    - Įvairių kitų finansinių ataskaitų ruošimą ir užduočių atlikimą pagal poreikį;
    - Verslo ir investicinių projektų vertinimą per finansinę prizmę;
    - Atsakomybė už įmonių grupės finansų strategijos formavimą ir efektyvų valdymą.


    Mes tikimės kad jūs
    - Išmanote verslo apskaitos standartus, tarptautinius apskaitos standartus ir LR teisės aktus, reglamentuojančius buhalterinę apskaitą bei finansus;
    - Turite aukštąjį išsilavinimą ekonomikos, finansų, apskaitos srityse;
    - Turite ne mažesnę nei 3 metų finansininko ar ekonomisto darbo patirtį;
    - Pasižymite analitiniu mąstymu, veiklos planavimu, organizavimo ir valdymo įgūdžiais;
    - Gebate dirbti savarankiškai ir komandoje;
    - Esate iniciatyvus, gebate prisitaikyti prie nuolat kintančios verslo aplinkos;
    - Puikiai mokate anglų kalbą;
    - Puikūs darbo kompiuteriu, duomenų analizavimo įgūdžiai (MS Office).
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Įdomi pozicija finansų guru, kurie siekia gilintis ir taikyti tarptautinius finansinės atskaitomybės standartus, rengti konsoliduotas ataskaitas, mėgsta analizuoti ir gerinti procesus. Nuolat auganti įmonių grupė laukia Tavęs!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 1151
    Automatikos derintojas (-a)
    Iki 2020-12-13, Plungė
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame „Groward Group" – viena sparčiausiai augančių žemės ūkio verslo grupių Lietuvoje, jungianti keliolika veržlių ir inovatyvių agroverslo bendrovių, kuriose dirba daugiau nei pusė tūkstančio darbuotojų. Prioritetinės mūsų veiklos kryptys – ekologija, natūralūs produktai, orientacija į aukštą produktų bei paslaugų kokybę ir pridėtinę vertę. Esame tikri, jog tolesnę sparčią verslo plėtrą, visų pirma, garantuos mūsų darbuotojų profesionalumas, puikus mikroklimatas ir geros jiems siūlomos darbo sąlygos.

    Šiuo metu stipriname savo komandą ir ieškome gamyklai Plungėje – AUTOMATIKOS DERINTOJO (-OS).

    Įmonė siūlo
    - Prisijungti prie komandos ir paskutinio kurso studentams ar neseniai studijas baigusiems, ir specialistams jau turintiems patirties;
    - Įdomų ir dinamišką darbą, pasirūpinant unikalios, modernios gamyklos technologinės įrangos elektros–automatikos dalimi;
    - Draugišką kolektyvą;
    - Profesinio tobulėjimo galimybes;
    - Visas kokybiškam darbui reikalingas priemones.

    Būsite atsakingi už
    - Technologinių įrenginių automatinės-elektrinės dalies gedimų šalinimą ir jų prevenciją;
    - Automatikos ir elektros sistemų montavimą, pajungimą, išbandymą, paleidimą-derinimą, klaidų aptikimą ir ištaisymą;
    - Dažnio keitiklių, valdiklių paleidimą ir derinimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate paskutinio kurso studentas (-ė) arba jau turite elektros inžinerijos, robotikos, automatikos ir valdymo ar panašių studijų diplomą;
    - Puiku, jei turite patirties prižiūrint gamybos elektros įrenginius, domitės ir išmanote PLV;
    - Anglų kalba, MS Office, AutoCAD, el. schemų skaitymas neturėtų būti Jums problema;
    - Esate darbštus (-i), iniciatyvus (-i), bendradarbiaujantis (-i) ir orientuotas (-a) į rezultatus.
    Tatjana Andrejeva
    “Šis pasiūlymas tiks tiek tiems, kurie nori savo karjeros pradžioje įgyti vertingos profesinės patirties, tiek tiems, kurie jau turi patirties prižiūrint elektros įrenginius ir šiuo metu nori prisijungti prie patikimos, įdomios ir modernios gamyklos komandos. Jei turite klausimų, susisiekime! Ir laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 1145
    Pardavimų projektų vadovas (-ė)
    Iki 2020-12-12, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - ambicinga personalo nuomos ir atrankos įmonė, sėkmingai įsitvirtinusi Norvegijos darbo rinkoje. Šiuo metu plečia komanda ir kviečia prisijungti – pardavimų projektų vadovą (-ę)!


    Įmonė siūlo
    - Atsakingus bei įdomius projektus;
    - Darbą iš namų ir komandiruotes į Norvegiją (pagal poreikį),
    - Profesionalų ir teisingą požiūrį į darbo santykius;
    - Šiltą ir komunikabilų vadovą, kuris vertina lygiavertį bendravimą bei pasiruošęs padėti;
    - Konkurencingą rinkoje atlyginimą ir sąžiningai mokamus priedus už rezultatus.

    Būsite atsakingi už
    - Aktyvią klientų paiešką Skandinavijoje;
    - Derybų vedimą, pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu;
    - Įmonės paslaugų pristatymą bei reprezentavimą;
    - Parduodamų paslaugų pristatymo koordinavimą;
    - Problemų, susijusių su vykdomu projektu, sprendimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite sėkmingos patirties dirbant su projektais Skandinavijoje;
    - Kalbate anglų bei rusų kalbomis, norvegų kalba - būtų privalumas;
    - Darbo procese stipriai orientuojatės ties rezultatu;
    - Esate ambicingas ir atkakliai siekiate savo užsibrėžtų tikslų;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Turite puikų analitinį mąstymą;
    - Turite stiprų siekį atsakingai dirbti ir užsidirbti.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Jūsų darbo užmokestis bus konkurencingas, o papildomi motyvaciniai priedai - pagrįsti pardavimo rezultatais bei įsitraukimu. Komanda laukia Jūsų!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 1153
    Šaltkalvis-suvirintojas ir Autošaltkalvis
    Iki 2020-12-16, Šiauliai
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientas - viena didžiausių Šiaurės Vakarų Lietuvoje tinkamų perdirbti atliekų ir antrinių žaliavų tvarkymo bendrovė. Jos kolektyvas turi ilgametę patirtį savo srityje, kas leidžia pasiūlyti klientams geriausiai jų lūkesčius atitinkančius atliekų tvarkymo sprendimus.

    Šiuo metu ŠIAULIŲ padaliniui reikalingas pastiprinimas - kviečiame prisijungti prie komandos ŠALTKALVĮ - SUVIRINTOJĄ ir AUTOŠALTKALVĮ!

    Įmonė siūlo
    - Prisijungti prie patikimos įmonės;
    - Atvirumą, konkretumą ir paprastumą bendravime;
    - Draugišką kolektyvą, bendradarbiavimą;
    - Visas kokybiškam darbui reikalingas priemones;
    - Stabilų atlyginimą ir galimybes užsidirbti.

    Būsite atsakingi už
    -ŠALTKALVIS – SUVIRINTOJAS bus atsakingas už transportavimo, rūšiavimo, presavimo ir kitų įrenginių remonto, gedimų šalinimo, aptarnavimo, montavimo ir virinimo darbus.
    -AUTOŠALTKALVIS bus atsakingas už įmonės transporto priemonių techninę priežiūrą ir remontą.

    Mes tikimės kad jūs
    -Turite bent 2 metų analogiškos darbo patirties remontuojant pramonės įrenginius, vykdant suvirinimo darbus arba atliekant transporto priemonių priežiūros ir remonto darbus;
    - Turite techninį išsilavinimą;
    - Esate atsakingas, darbštus, orientuotas į rezultatus ir bendradarbiaujantis.
    Tatjana Andrejeva
    “Jei ieškote patikimos ir stabilios įmonės su draugišku kolektyvu ir teisingu požiūriu į darbo santykius, atsiųskite savo CV tatjana@atranka360.lt arba skambinkite +370 640 33360.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 1142
    Operatoriai (-ės) (tarptautinėje gamybinėje įmonėje)
    Iki 2020-11-28, Kazlų Rūda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė – IKEA Industry Lietuva įmonė. IKEA yra gerai pasaulyje žinomas baldų, interjero ir namų apyvokos reikmenų verslo lyderis. Įmonės vizija – sukurti gražesnį kasdienį gyvenimą daugeliui žmonių. Ar norėtum prisidėti prie šios vizijos?
    Įmonė prasiplėtė ir įdiegė modernias gamybines linijas, investuoja į darbuotojus ir kviečia prisijungti GAMYBOS OPERATORIUS (- ES).


    Įmonė siūlo
    - Modernų požiūrį į darbuotoją;
    - Augimo galimybes (horizontalią ir vertikalią karjerą, ekspertinių žinių įgijimą);
    - Nemokamą maitinimą;
    - Nemokamą atvykimą į darbą įmonės transportu (Marijampolės ir Vilkaviškio kryptys);
    - Draudimą 24/7.


    Būsite atsakingi už
    - Sklandaus gamybinio proceso užtikrinimą valdant automatinius ir kompiuterizuotus įrengimus (HOMAG, BIESSE, CNC).

    Mes tikimės kad jūs
    - Galite dirbti pamaininiu darbo grafiku: 3 pamainos/5 darbo dienos (1 savaitė - iš ryto; 1 savaitė - naktį; 1 savaitė - popiet);
    - Esate įgijęs (-usi) darbo patirties/praktikos dirbant su gamybiniais įrenginiais;
    - Turite techninės srities žinių ir gebate suprasti brėžinius (privalumas).

    Julija Stankevičiūtė
    “Norite pajusti visus tarptautinės kompanijos privalumus ? Kviečiame drąsiai ir aktyviai kandidatuoti! Susisiekite mob. +370 631 33360 ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 1152
    Elektroninės prekybos vadovas (-ė)
    Iki 2020-12-17, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Sparčiai besiplečianti, ambicinga įmonė, kviečia prisijungti prie daug patirties sukaupusios el. prekybos įmonės. Įmonė specializuojasi prekių pardavime į užsienio šalis, prekės ženklų kūrime, reklamoje ir marketinge. Ieškome El. prekybos vadovo (-ės), kuris (-i) bus atsakingas (-a) už elektroninės parduotuvės vystymą ir plėtrą.

    Įmonė siūlo
    - Konkurencingą atlyginimą ir realias karjeros galimybes plėsti žinias tarptautinės el. prekybos srityje;
    - Galimybę pritaikyti savo patirtį, suburti ir vadovauti kitų specialistų komandai;
    - Įdomų ir iššūkių kupiną darbą;
    - Palaikančius vadovus, kurie daug ką išbandė „savo kailiu“ ir yra pasiruošę perduoti savo patirtį.


    Būsite atsakingi už
    - Tiekimo, transporto ir komercijos kolektyvų valdymą, darbų koordinavimą;
    - Komandos formavimą, auginimą, motyvavimą siekiant tikslų;
    - Gilinimąsi į Amazon platformos taisykles ir su tuo susijusių problemų sprendimą;
    - Teisinių klausimų, susijusių su el.prekyba (prekių ženklų registravimu, prekybos platformų naudojimu ir pan.) sprendimą;
    - El.prekybos taisyklių nagrinėjimą ir veiklos adaptavimą pagal jas;
    - Nuolatinį rinkos stebėjimą ir naujų idėjų generavimą;
    - Įmonės ir komunikacinės struktūros kūrimą;
    - Tikslų visai komandai kėlimą, planų kūrimą ir jų vykdymą;
    - Geriausių el. prekybos praktikų analizavimą bei jų įgyvendinimą kartu su komanda;
    - El. pardavimų procesų optimizavimą (nuo prekės pateikimo el. parduotuvėje iki pristatymo klientui).


    Mes tikimės kad jūs
    - Puikiai mokate anglų kalbą žodžiu ir raštu;
    - Turite elektroninės prekybos organizavimo patirties;
    Turite vadovavimo patirties (privalumas mažmeninėje prekyboje);
    - Esate strateginio mąstymo, gebate prisiimti atsakomybę ne tik už savo asmeninius, bet ir už visos komandos rezultatus.
    - Gebate motyvuoti, valdyti komandą;
    - Esate orientuotas (-a) į rezultatus ir linkęs (-usi) veikti.
    Eglė Baranauskienė
    “Turite patirties valdant el.prekybos projektus Europoje ir JAV? Suprantate kaip veikia Amazon platforma ne tik todėl, kad ieškote ten Kalėdinių dovanų? Kalbate profesine anglų kalba (t.y. ne tik apie atostogas)? Laukiame Jūsų CV! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 1129
    Detalių pardavimų vadybininkas (-ė) (sunkioji technika)
    Iki 2020-12-19, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Tau tinka formulė – „pardavimai“ + “techninis suvokimas” + “greitis” + “ambicinga komanda”+ “sugrįžtantys Klientai“?
    Tai kertiniai dalykai, kurie jau 10 metų vienija TECH4S komandą! 
    Esame pilni sveiko užsispyrimo ir visada ieškome tik to, kas yra naudingiausia pasaulinėse rinkose, mūsų Klientams.
    Kaip tik dabar mums trūksta žmogaus, kuris valdytų pardavimų projektus nuo A iki Z, bendrautų su ūkininkais, statybinės technikos atstovais, greitai „nuskaitytų“ Kliento problemą, suvoktų iš kokių detalių ir jų junginių susideda transporto priemonės ir pasiūlytų geriausią sprendimą! Jei ir Tu turi panašią darbinės patirties formulę -  kandidatuok! 

    Įmonė siūlo
    - Galimybę kasdien mokytis vis naujų dalykų: gilinti technines žinias, tobulinti bendravimo ir pardavimo įgūdžius;
    - Ambicingą ir veržlią komandoje dvasią;
    - Aiškią ir teisingą motyvacinę sistemą.

    Būsite atsakingi už
    - Sunkiosios technikos detalių pardavimus (B2C ir B2B):
    - Bendravimą su skirtingais klientais nuo mažo ūkininko iki didelės statybinės bendrovės savininko;
    - Tikslų klientų poreikių išsiaiškinimą, analizę;
    - Kliento norus ir galimybes atitinkantį pasiūlymo pateikimą surandant tinkamą detalę (-es) bei sudarant samatą (komunikacija telefonu ir el. paštu);
    - Užsakymo įvykdymą per tiekėjus (detalių pristatymo koordinavimas ir pristatymas klientui);
    - Tarpusavio atsiskaitymų kontrolę;
    - Bendravimą su tiekėjais iš viso pasaulio nuo JAV iki Kinijos;
    - Pardavimų analizę bei kryptingą darbą su klientais kuriant ir palaikant ilgalaikius santykius.

    Mes tikimės kad jūs
    - Dirbai Klientų aptarnavimo/ pardavimų srityje;
    - Tave "veža" pardavimų procesas, moki palaikyti gerus santykius su klientais išsprendžiant jų problemas;
    - Turi patirties autodetalių prekyboje (būtų privalumas);
    - Supranti, kas yra technika, iš kokių komponentų ji susideda, kaip tie komponentai sąveikauja tarpusavyje (suvokimas žemės ūkio technikos detalių būtų privalumas);
    - Esi nuovokus ir greitai dirbi su kompiuterinėmis programomis;
    - Suvoki, kad norint tobulėti ir judėti pirmyn, reikia mokėti konstruktyviai reaguoti į kritiką;
    - Kalbi anglų ir/ar rusų kalba.
    Gintė Žilinskienė
    “Tavo fokusas gyvenime - pardavimai + techninis suvokimas + ambicinga komanda? Tuomet laukiame Tavęs! Kandidatuoki! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė, Atranka360 direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 959
    Pardavimų vadybininkas (-ė)
    Iki 2020-12-23, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame didmeninės prekybos buitine technika įmonė, atstovaujanti Europoje pripažintus gamintojus ir sėkmingai veikianti jau daugiau nei 15 metų. Šiuo metu prie savo profesionalios ir draugiškos komandos kviečiame prisijungti ambicingą, savarankišką ir į rezultatą orientuotą PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Įdomų ir dinamišką darbą gerai klientų žinomoje kompanijoje;
    - Visas galimybes ambicingiems tikslams įgyvendinti;
    - Profesionalių kolegų ir vadovų pagalbą.

    Būsite atsakingi už
    - Pardavimų organizavimą, įgyvendinimą ir rezultatus;
    - Klientų poreikių išsiaiškinimą bei geriausio sprendimo pasiūlymą;
    - Klientų lankymą, parduodamų produktų pristatymą klientams;
    - Ilgalaikių santykių su klientais kūrimą bei puoselėjimą;
    - Naujų klientų paiešką pagal poreikį;
    - Parduodamų produktų populiarinimą Lietuvoje.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate proaktyvus (-i), savarankiškas (-a) ir orientuotas (-a) į rezultatą;
    - Turite patirties pardavimuose ir toliau norite save realizuoti šioje srityje;
    - Galite pasigirti gerais komunikaciniais gebėjimais;
    - Turite puikius derybų bei prezentavimo įgūdžius;
    - Esate greitas (-a), ryžtingas (-a) ir puikiai planuojate savo laiką bei darbus;
    - Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
    Julija Stankevičiūtė
    “Esate tikras virtuozas pardavimuose ir vertinate nedidelių įmonių privalumus – lankstumą, greitį, galimybę pritaikyti savo know-how, įtakoti sprendimus, rezultatus ir būti motyvuojančiai paskatintam už sėkmingai įgyvendintus projektus. Šis pasiūlymas Jums! Susisiekite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 1155
    Saugos darbe vadovas (-ė)
    Iki 2020-12-08, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    SBA grupė vienija apie 5000 darbuotojų 30-yje įmonių, veikiančių baldų gamybos, tekstilės, nekilnojamojo turto, mažmeninės prekybos ir investicijų valdymo sektoriuose.

    Viena iš SBA grupės įmonių, UAB “SBA" baldų kompanija, vienijanti profesionalų komandą, apimančią koncentruotas baldų grupės pardavimų, pirkimų, produktų kūrimo ir inovacijų, gamybos plėtros, finansų ir investicijų funkcijas, kviečia prisijungti SAUGOS DARBE VADOVĄ (-ę)!

    Įmonė siūlo
    - Pažangią verslo aplinką ir įdomius iššūkius;
    - Laisvę iniciatyvai, kitokiam mąstymui, drąsai kurti, tobulinti procesus ir pritaikyti savo "know-how";
    - Požiūrį – “safety first”;
    - Vadovų ir kolegų bendradarbiavimą, siekiant užtikrinti darbuotojams saugias darbo vietas ir sąlygas;
    - Atvirą diskusiją ieškant būdų pasiekti vis geresnius rezultatus;
    - Tobulėjimą ir karjeros galimybes SBA grupėje;
    - Patrauklų darbo užmokestį, priedus, priklausančius nuo pasiektų tikslų ir sveikatos draudimą.

    Būsite atsakingi už
    -Privalomų teisės aktų laikymosi baldų grupės įmonėse (darbo, priešgaisrinės, civilinės saugos, aplinkosaugos srityse) užtikrinimą;
    - Situacijos įmonėse analizavimą, auditų atlikimą, ataskaitų rengimą ir rekomendacijų teikimą;
    - Įmonių grupės ir saugos darbe vadovų komandos konsultavimą, ilgalaikių ir trumpalaikių tikslų bei prioritetų numatymą;
    - Atnaujinimų norminiuose dokumentuose, procesų pasikeitimų įmonėse inicijavimą ir diegimą;
    - Profesinės rizikos vertinimą, prevencijos priemonių rengimą, jų įgyvendinimo kontrolę;
    - Nelaimingų atsitikimų ir profesinių ligų prevencijos įmonėse užtikrinimą;
    - Tinkamo darbuotojų instruktavimo užtikrinimą, mokymų organizavimą ir vedimą;
    - Įmonių grupės atstovavimą, bendraujant su atsakingoms institucijoms.

    Mes tikimės kad jūs
    - Daugiau nei 3 metus dirbote saugos darbe vadovu gamybinėje įmonėje ir įgijote gerosios praktikos, užtikrinant darbuotojų saugą ir sveikatą;
    - Turite darbo saugos ir sveikatos bei kitus funkcijoms atlikti reikalingus pažymėjimus;
    - Turite darbo patirties pagal LEAN sistemą;
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą, mokate anglų ir rusų kalbas, gerai dirbate kompiuteriu (MS Office, SAP ir kt);
    - Turite lyderystės gebėjimų, šeimininkišką ir atsakingą požiūrį į bendrą tikslą ir puikius bendravimo įgūdžius visuose organizacijos lygmenyse;
    - Esate mobilus - galite vykti į komandiruotes ir turite vairuotojo pažymėjimo (B. kat.).
    Tatjana Andrejeva
    “Tikite, kad “safety first” ir užkrečiate tuo aplinkinius? Esate proaktyvus ir visada siekiate tikro ilgalaikio pokyčio? Ieškote tokios aplinkos, kur būtų laisvės iniciatyvai, kitokiam mąstymui, drąsai kurti, tobulinti procesus ir pritaikyti savo "know-how"? Mielai susitiktume pokalbiui ir kviestume tapti SBA komandos dalimi!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 1156
    Jūrinių frachtų pirkimų vadovas (-ė)
    Iki 2020-12-25, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - specializuojasi sodininkystės produktų gamyboje ir jų žaliavų tiekime.
    Pagrindinės būstinės yra dvejose šalyse - Latvijoje ir Lietuvoje. Pastaraisiais metais durpių samanos buvo eksportuojamos į daugiau nei 30 šalių visame pasaulyje. Daugiausiai dėmesio skiriama atsinaujinančių išteklių, naudojamų profesionaliai sodininkystės produkcijai, įvairovės didinimui. Šiuo metu į savo komandą kviečiame JŪRINIŲ FRACHTŲ PIRKIMŲ VADOVĄ (-Ę)!


    Įmonė siūlo
    - Kandidatui numatomos realios karjeros galimybės;
    - Po pavaldumu 1 darbuotojas;
    - Priedai už viršytą ketvirčio planą.


    Būsite atsakingi už
    - Derybas su jūros linijomis;
    - Jūrinių frachtų rinkos analizavimą ir tendencijų sekimą;
    - Mėnesinių ataskaitų rengimą;
    - Palankiausių kainų ir sąlygų derinimą;
    - Tenderių skelbimą ir sutarčių sudarymą;
    - Krizinių situacijų valdymą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Greitai įsisavinate naują informaciją;
    - Mokate anglų k. (rusų k. - privalumas);
    - Išmanote darbą su jūrų linijomis;
    - Sugebate analizuoti ir pateikti mėnesines tendencijas;
    - Mokate valdyti kritines situacijas, nebijant priimti svarbius sprendimus;
    - Mokate valdyti projektus savarankiškai.
    Julija Stankevičiūtė
    “Jei turite sėkmingos patirties jūrinių konteinerių gabenimo srityje, jaučiate, kad atėjo laikas žingsniui į priekį Jūsų karjeroje - nepraleiskite puikios progos! Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 508
    Buhalterė (-is)
    Iki 2020-12-27, Šiauliai
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame sėkmingai dirbanti statybos projektų vystymo įmonių grupė, kuri šiuo metu ieško stipraus savo srities specialisto BUHALTERĖS (-IO) pareigoms užimti Šiauliuose!

    Įmonė siūlo
    - Galimybę plėsti kompetencijas - mūsų įmonių grupėje susidursite su įvairiausiomis užduotimis, kurios skatins Jus tobulėti;
    - Galimybę prisidėti prie verslo vystymo, užtikrinant buhalterinės apskaitos kokybę;
    - Puikų kolektyvą;
    - Motyvuojantį atlygį.

    Būsite atsakingi už
    - Pilną įmonės buhalterinės apskaitos vedimo organizavimą ir kontrolę bendradarbiaujant su apskaitininke;
    - Savalaikį mokesčių apskaičiavimą ir deklaravimą atitinkamoms institucijoms;
    - Finansinio turto ir įsipareigojimų apskaitą;
    - Pirkimo ir pardavimo dokumentų apskaitą ir kontrolę;
    - Reikalingų ataskaitų rengimą įmonės vyr. finansininkei;
    - Sklandžią komunikaciją, dėl sąskaitų klausimų, su klientais.

    Mes tikimės kad jūs
    - Ne mažiau nei du-tris metus vedėte didelės apimties buhalterinę apskaitą nuo pirminių dokumentų rengimo iki finansinės atskaitomybės (įmonėse, kurios yra PVM mokėtojai);
    - Dirbate Rivilės programa;
    - Esate atidi detalėms asmenybė ir pasižymite dideliu atsakomybės jausmu;
    - Puikiai tvarkotės su dideliu darbo krūviu;
    - Esate komandiškas žmogus, sugebantis efektyviai bendradarbiauti su kolegomis.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Esate savo srities specialistas norintis tobulėti sėkmingoje ir stabilioje įmonėje? Siųskite CV.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 1150
    Šaldymo įrangos priežiūros specialistas (-ė)
    Iki 2020-12-14, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    „Espersen“ yra pirmaujanti pasaulyje užšaldytų žuvies blokų, šaldytų filė, specialaus supjaustymo, paniruotų bei žuvies produktų prabangioje sluoksniuotoje tešloje gamintoja. Įmonės gamyklos ir negamybiniai padaliniai yra Danijoje, Lietuvoje, Lenkijoje, Rusijoje ir Vietname.

    UAB „Espersen Lietuva“ - viena moderniausių žuvies perdirbimo gamyklų Europoje. Įmonė yra įsikurusi Klaipėdos LEZ teritorijoje ir joje dirba 344 darbuotojai.

    Šiuo metu į komandą kviečiame prisijungti ŠALDYMO ĮRANGOS PRIEŽIŪROS SPECIALISTĄ (-Ę)

    Įmonė siūlo
    - Prisijungti prie tarptautiniu mastu pripažintos už tvarų požiūrį visoje vertės grandinėje ir aukščiausios kokybės produktus įmonės;
    - Aplinką, kurioje galima kurti naujoves ir augti;
    - Įdomų darbą, pritaikant savo ir įgyjant naujas kompetencijas bei specifines profesines žinias;
    - Draugišką profesionalų komandą;
    - Kompetencijas įvertinantį atlyginimą.

    Būsite atsakingi už
    - Energetinio ūkio dalies (šaldymas, ventiliacijos, vandentiekis ir nuotekos) ekspoatacijos priežiūrą;
    - Remonto ir priežiūros darbų planavimą ir organizavimą;
    - Energetinio ūkio efektyvumo didinimą ir įvairių projektų įgyvendinimą.


    Mes tikimės kad jūs
    - Turite darbo su šaldymo įranga, energetinio ūkio eksploatavimo ar panašios patirties gamybinėje įmonėje;
    - Gerai išmanote pramonės gamybos, šaldymo įrenginių, ventiliacinių, vandentiekio ir nuotekų sistemų veikimo principus;
    - Esate įgijęs aukštąjį inžinerinį išsilavinimą;
    - Jūsų geri anglų ir darbo kompiuteriu įgūdžiai (AutoCAD privalumas);
    - Efektyviai valdote procesus, planuojate ir organizuojate remonto ir priežiūros darbus bei pasiekiate užsibrėžtus tikslus;
    - Skatinate bendradarbiavimą ir kolegų įsitraukimą.
    Tatjana Andrejeva
    “Jūs: sukaupėte nemažai patirties, reikalingos sėkmingai gamyklos šaldymo, ventiliacijos, vandentiekio ir nuotekų ūkio eksploatavimo priežiūrai ir šiuo metu žvalgotės naujų karjeros galimybių. Mes: pasiruošę išklausyti Jūsų lūkesčius ir pasistengti, kad šiuo žingsniu Jūs juos realizuotumėte. Susidomėjus, kviečiu atsiųsti CV arba susisiekti su manimi nurodytais kontaktais! Apie kitą atrankos etapą informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV