Вильнюс: +370 638 33360 Клайпеда: +370 630 33360 info@atranka360.lt

В настоящее время мы ищем

Сортировать по:
Все сферы
  • ID: 759
    Siuvinio konstruktorius (-ė)
    Iki 2019-03-22, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB „Theca Furniture“ – daniško kapitalo, šiuolaikiška, minkštuosius baldus gaminanti įmonė. Nuo 2006 m. baldų gamyba iš Danijos buvo perkelta į Lietuvą ir šiuo metu kompanija vykdo veiklą Kaune, Alytuje, turi siuvimo padalinius Kaišiadoryse bei Jonavoje. Įmonė kiekvienais metais auga. Šiuo metu kolektyvą sudaro apie 770 profesionalių darbuotojų. Kolektyvas vadovaujasi atsakingumo, draugiškumo, profesionalumo ir partnerystės principais. Įmonė toliau plečia savo veiklą ir kviečia prie kolektyvo prisijungti atsakingus, draugiškus, lanksčius ir dinamišką aplinką vertinančius darbuotojus.

    Įmonė siūlo
    - Puikią galimybę įgyti vertingos patirties daugiau nei 12 m. Lietuvoje veikiančioje užsienio kapitalo baldų įmonėje ir tapti savo srities profesionalu;
    - Dinamišką, draugišką ir Jūsų iniciatyvą palaikančią darbo aplinką;
    - Šiltus ir bendradarbiaujančius kolegas bei smagius įmonės renginius;
    - Visapusišką pagalbą įsitraukiant į darbo ir gamybos procesą bei skyriaus veiklą.

    Būsite atsakingi už
    - Minkštų baldų siuvinio konstravimą;
    - Naujų gaminių pavyzdžių tvirtinimą;
    - Bandomųjų pavyzdžių gamybos organizavimą ir proceso kontrolę;
    - Dokumentacijos paruošimą gamybai.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą, susijusį su siuvinių konstravimu;
    - Turite daugiau nei 1 metų siuvinių konstruktoriaus darbo patirties gamybinėje įmonėje (minkštųjų baldų siuvinių konstravime – būtų privalumas);
    - Esate įgudęs konstravimo programos Gerber Accumark vartotojas;
    - Gerai šnekate ir rašote anglų kalba;
    - Esate savarankiškas žmogus, tačiau gerai jaučiatės dirbdamas komandoje, gebate greitai orientuotis besikeičiančioje situacijoje ir priimti sprendimus;
    - Pasižymite iniciatyvumu, žingeidumu, orientacija į rezultatą ir noru mokytis bei tobulėti.
    Domantė Trotė
    “Jei skaitydamas skelbimą, pagalvojote, kad labai norėtumėte prisijungti, dirbti ir augti tokioje įmonėje, nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 756
    Pardavimų vadovas (-ė) FMCG sektoriuje
    Iki 2019-03-20, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Ilgametes darbo tradicijas turinti įmonė, savo klientams siūlanti platų pieno produktų asortimentą prie savo komandos kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADOVĄ (-Ę) FMCG sektoriuje!

    Įmonė siūlo
    - Siūlome darbą žinomą prekinį vardą turinčioje kompanijoje, kuri sėkmingai vysto savo veiklą;
    - Suteiksime tobulėjimo galimybes;
    - Atsakingą, savarankišką darbą;
    - Fiksuotą atlyginimą ir motyvacinius priedus;
    - Visas darbui reikalingas priemones.

    Būsite atsakingi už
    - Bendrovės gaminamų produktų pardavimų planavimą Pabaltijo šalių tinkluose, pardavimų plėtrą;
    - Ryšių su klientais palaikymą, tiekimo, asortimento ir kt. einamųjų problemų sprendimą, susitikimus su tinklų atstovais;
    - Gamybos bei logistikos kontrolę;
    - Dokumentų administravimą, akcijų pasiūlymų techninį ruošimą, finansinę susitarimų vykdymo kontrolę;
    - Tinklų auditavimą bei pasiūlymų teikimą trūkumams pašalinti;
    - Konkurencinės aplinkos tyrimus ir analizes.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite analogiškos patirties pardavimų srityje (ne mažiau nei vienerius metus);
    - Puikius analitinius gebėjimus ir derybinius bei komunikacinius įgūdžius;
    - Geras anglų ir rusų kalbos žinias;
    - Domitės Baltijos šalių rinka ir kultūra;
    - Gebate efektyviai bendradarbiauti su partneriais, klientais bei komanda.
    Domantė Trotė
    “Esate tikras virtuozas pardavimuose ir vertinate lankstumą, greitį, galimybę pritaikyti savo know-how? Šis pasiūlymas Jums! Susisiekite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 758
    Apskaitininkas (-ė) - buhalteris (-ė)
    Iki 2019-03-20, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Tarptautinio kapitalo įmonė Lietuvoje, plečiasi ir prie savo komandos kviečia prisijungti APSKAITININKĄ (-Ę) - BUHALTERĮ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Esant poreikiui, galimybę derinti darbą su studijomis;
    - Įdomų darbą tarptautinėje korporacijoje (projekto laikotarpiui), kur pažinsite procesus ir mokysitės;
    - Multikultūrinę aplinką, kuri skatins ne tik profesinį, bet ir asmeninį tobulėjimą;
    - Patrauklų ir konkurencingą darbo užmokestį.

    Būsite atsakingi už
    - Įvairias apskaitos operacijas, susijusias su sąskaitų, bankinių išrašų, mokėjimų ir kt. analizavimu;
    - Turėsite galimybę prisidėti prie apskaitos sistemos testavimo proceso.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite išsilavinimą (arba esate paskutiniojo kurso studentas) finansų, ekonomikos, apskaitos ar kitose, susijusiose srityse;
    - Patirtis apskaitoje – būtų privalumas, bet ne būtinybė;
    - Vertinate bendradarbiavimą ir gerą komunikaciją bei norą dirbti komandoje;
    - Mokate anglų kalbą.
    Domantė Trotė
    “Jei buhalterija yra ta sritis, kurioje atrandate profesinį malonumą, jei Jums patinka kartu su profesionalų komanda siekti bendrų tikslų, drąsiai kandidatuokite į šią poziciją.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 757
    Internetinės prekybos vadovas (-ė)
    Iki 2019-03-20, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Vienas didžiausių buitinės elektrotechnikos ir kompiuterinės įrangos prekybos tinklų Lietuvoje, vykdantis mažmeninę ir elektroninę prekybą kviečia į savo komandą prisijungti INTERNETINĖS PREKYBOS VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Vystyti ir tobulinti sėkmingai veikiantį ir dideles perspektyvas turintį buitinės technikos ir elektronikos pardavimų internetu verslo padalinį;
    - Galimybę pritaikyti naujoves ir kurti naujas idėjas;
    - Profesionalų, draugišką ir bendradarbiaujantį kolektyvą.

    Būsite atsakingi už
    - Internetinės prekybos padalinį (verslo padalinio finansinį balansą);
    - Komandinį pardavimų vystymą internetu, pasitelkiant internetinei prekybai būdingus komercijos ir skaitmeninės rinkodaros įrankius;
    - Vadovavimą asmenims, atsakingiems už pardavimus, komerciją, skaitmeninę rinkodarą;
    - Klientų aptarnavimą bei technologinį IT platformos vystymą ir tobulinimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite sukaupęs (-usi) sėkmingą patirtį skaitmeninėje rinkodaroje;
    - Puikiai išmanote internetinės prekybos vystymo, buitinės technikos ir elektronikos sritis;
    - Esate orientuotas į rezultatą, komunikabilus ir iniciatyvus.
    Domantė Trotė
    “Jei perskaičius šį darbo pasiūlymą pagalvojote, kad tai Jums ir apie Jus - drąsiai su mumis SUSISIEKITE! Aptarsime Jums rūpimus klausimus pokalbio metu :) ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 670
    Konstruktorius - produkto vadovas
    Iki 2019-03-20, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB „Theca Furniture“ – daniško kapitalo, šiuolaikiška, minkštuosius baldus gaminanti įmonė. Nuo 2006 m. baldų gamyba iš Danijos buvo perkelta į Lietuvą ir šiuo metu kompanija vykdo veiklą Kaune, Alytuje, turi siuvimo padalinius Kaišiadoryse bei Jonavoje. Įmonė kiekvienais metais auga. Šiuo metu kolektyvą sudaro apie 770 profesionalių darbuotojų. Kolektyvas vadovaujasi atsakingumo, draugiškumo, profesionalumo ir partnerystės principais. Įmonė toliau plečia savo veiklą ir kviečia prie kolektyvo prisijungti atsakingus, draugiškus, lanksčius ir dinamišką aplinką vertinančius darbuotojus.

    Daugiau informacijos apie įmonę - www.theca.dk

    Įmonė siūlo
    - Puikią galimybę įgyti vertingos patirties daugiau nei 12 m. Lietuvoje veikiančioje užsienio kapitalo baldų įmonėje ir tapti savo srities profesionalu;
    - Dinamišką, draugišką ir Jūsų iniciatyvą palaikančią darbo aplinką;
    - Šiltus ir bendradarbiaujančius kolegas bei smagius įmonės renginius;
    - Visapusišką pagalbą įsitraukiant į darbo ir gamybos procesą bei skyriaus veiklą.
    - Jūsų idėjas skatinančius ir palaikančius vadovus.

    Būsite atsakingi už
    - Vadovavimą naujų baldų kūrimui bei bendradarbiavimą su užsakovais naujų gaminių dizaino ir komforto klausimais;
    - Užduočių delegavimą ir jų vykdymo kontrolės užtikrinimą;
    - Kietųjų baldo dalių konstravimą;
    - Naujų gaminių savikainos kontrolę.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate įgiję aukštąjį išsilavinimą (medienos, metalo, plastiko apdirbimo ar baldų gamybos srityje);
    - Turite daugiau nei 1 metų konstruktoriaus darbo patirtį gamybinėje įmonėje (privalumas - baldų konstravimas);
    - Turite projektų valdymo įgūdžius;
    - Turite darbo su konstravimo programomis įgūdžius;
    - Gerai mokate anglų kalbą;
    - Mėgstate dirbti komandoje, kartu siekti rezultatų;
    - Esate lankstus, mokate greitai orientuotis besikeičiančioje situacijoje ir priimti savarankiškus sprendimus;
    - Norite tobulėti šalia profesionalų bei atskleisti savo potencialą nebijant suklysti ir pasimokyti iš savo klaidų.
    Domantė Trotė
    “Šioje įmonėje vertinama pagarba sau, kolegoms ir klientams, svarbus iniciatyvumas bei asmeninė atsakomybė. Jei esi pozityvus, tikslo siekiantis, norintis tobulėti ir realizuoti save tarptautinėje kompanijoje - laukiame CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 699
    Produktų vystymo vadovas (-ė)
    Iki 2019-03-10, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė gaminanti aplinkotvarkos produktus. Klientų laukiame pardavimų skyriuose, kuriuose darbuotojai kiekvienam klausimui pateikia atsakymus, išsiaiškina poreikį, problemoms randa sprendimus ir siekia, kad klientas liktų patenkintas bei džiaugtųsi savo pasirinkimu ilgus metus. Didžiuojamės savo gausiu ilgamečių ir motyvuotų darbuotojų kolektyvu. Šiuo metu kviečiame prie mūsų komandos prisijungti PRODUKTŲ VYSTYMO VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Įdomų ir atsakingą darbą rezultatų siekiančioje kompanijoje;
    - Darbą draugiškoje komandoje, kur darbuotojai yra gerbiami ir bendradarbiavimas yra labai skatinamas;
    - Galimybę siūlyti ir realizuoti savo idėjas;
    - Savarankišką sprendimų priėmimą;
    - Pasitikintį ir palaikantį vadovą.

    Būsite atsakingi už
    - Naujų produktų paiešką ir įvedimą į Lietuvos rinką;
    - Esamų produktų analizę
    - Naujų produktų kainodaros ir įvedimo į rinką strategijos sudarymą ir įgyvendinimą;
    - Vidinių ir išorinių partnerių konsultavimą produktų klausimais;
    - Vidinių ir išorinių produktų mokymų/seminarų organizavimą ir įgyvendinimą;
    - Užsienyje vykstančių parodų ir partnerių lankymą.


    Mes tikimės kad jūs
    - Turite analogiškos arba panašios darbo patirties statybinių, techninių produktų pardavime ir vystyme;
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą (statybinė, inžinerinė sritis - būtų privalumas);
    - Laisvai kalbate ir rašote anglų kalba, rusų kalba, rusų kalba - privalumas;
    - Galite sėkmingai savarankiškai spręsti iškilusias problemas;
    - Pasižymite komunikabilumu ir lengvai galite rasti bendrą kalbą tiek su kolegomis, tiek su klientais;
    - Esate susipažinęs su LEAN metodais.
    Domantė Trotė
    “Šioje įmonėje vertinama pagarba sau, kolegoms ir klientams, svarbus iniciatyvumas bei asmeninė atsakomybė. Jei esi tikslo siekiantis, savarankiškas, komunikabilus pardavimų strategas, kandidatuok!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 755
    Prekių grupės vadovas (-ė)
    Iki 2019-03-20, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes esame SKONIS IR KVAPAS - dvidešimtmetį atšventusi komanda, vienijama tikslo atrasti, pažinti ir perteikti pasaulio kultūras per skonį ir kvapą. Norime būti svarbūs tiems, kas ieško jaukumo, kokybės ir gero gyvenimo. Esame arbatos, kavos ir tabako tiekėjas, gaminame originalios receptūros saldumynus bei arbatos mišinius. Lietuvoje turime virš 50 jaukių specializuotų parduotuvių, gaminame ir tiekiame prekes partneriams visoje Lietuvoje ir Europos šalyse. Jūs reiklūs kasdienybei ir esate smalsūs? Tuomet mums pakeliui!

    Įmonė siūlo
    - Įdomų, atsakingą ir pilną iššūkių darbą;
    - Laisvę realizuoti pagrįstas idėjas;
    - Profesionalią ir draugišką komandą;
    - Galimybę mokytis ir tobulėti;
    - Konkurencingą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį, atlyginimą.

    Būsite atsakingi už
    - Produktų grupės plėtros strategijų rengimą ir įgyvendinimą;
    - Prekių grupės asortimento formavimą, kainodarą, rinkos bei klientų poreikių analizę;
    - Ryšių su strateginiais tiekėjais palaikymą;
    - Naujų tiekėjų paiešką, atstovavimą derybose, sutarčių sudarymą, akcijų organizavimą;
    - Mokymų vedimą įmonės pardavimų padaliniuose;
    - Įmonės atstovavimą parodose, mugėse, seminaruose.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
    - Turite produktų vystymo patirtį;
    - Gebate komunikuoti anglų kalba (vokiečių k. žinios - privalumas);
    - Pasižymite puikiais organizavimo, planavimo, derybų įgūdžiais, sugebate priimti sprendimus;
    - Esate komunikabilus, iniciatyvus, kūrybiškas, turite strateginį mąstymą;
    - Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
    Domantė Trotė
    “Mūsų komanda ieško savarankiško, atsakingo ir pozityvaus žmogaus, kuriam niekada netrūksta iniciatyvos siekti užsibrėžtų tikslų. Jei toks esate Jūs, būtinai kandidatuokite! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 754
    Elektros / elektronikos inžinierius (-ė)
    Iki 2019-03-18, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame LED apšvietimo sprendimų tiekėjas B2B sektoriuje, sėkmingai vykdantis savo veiklą Baltijos šalyse, Skandinavijoje, Jungtinėje Karalystėje bei Baltarusijoje. Importuojame aukštos kokybės produkciją, todėl rinkoje esame gerai žinomi kaip patikimas tiekėjas, galintis pasiūlyti savo klientams pilną paslaugų paketą - nuo konsultacijų ir projektavimo iki projekto įgyvendinimo. Šiuo metu plečiame savo profesionalų komandą ir kviečiame prisijungti ELEKTROS / ELEKTRONIKOS INŽINIERIŲ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Puikias darbo sąlygas draugiškame ir sparčiai besiplečiančiame įmonės kolektyve;
    - Galimybę mokytis ir tobulėti apšvietimo srityje;
    - Naujausius apšvietimo sprendimus;
    - Visas socialines garantijas.

    Būsite atsakingi už
    - Sklandų elektronikos ir elektros darbų atlikimą, susijusį su LED apšvietimo įranga;
    - Apšvietimo valdymo automatikos procesus;
    - Techninius automatikos sistemų derinimo ir programavimo darbus.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate įgijęs aukštąjį inžinerinį arba spec. elektrotechninį išsilavinimą (elektronikos inžinieriaus / elektriko / techniko specialybę);
    - Turite puikų supratimą apie elektronikos komponentus;
    - Esate sukaupęs (-usi) patirtį elektronikos komponentų montavimo ir surinkimo srityse;
    - Pasižymite kruopštumu, atsakingumu ir kokybės siekimu;
    - Turite vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
    Digna Ūksaitė
    “Jei norite prisijungti prie profesionalų komandos ir dirbti su aukštos kokybės produkcija - kviečiame siųsti savo CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Digna Ūksaitė, Administravimo ir komunikacijos specialistė

    Pateikti CV
  • ID: 753
    Aukščiausio lygio LOGISTIKOS VADOVAS (-Ė)
    Iki 2019-03-18, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame viena moderniausių, ekonomiškai stipriausių ir didžiausių Lietuvoje įmonių grupių, kurioje nuolat investuojama į naujus verslo projektus, plečiamos veiklos sritys, žengiama į naujas pasaulines rinkas. Didžiuojamės, kad mūsų įmonių grupės verslas - koordinuojamas Lietuvoje dirbančių specialistų. Nuolat siekiame pritraukti pačius geriausius ir kartu pasiekti ambicingiausius tikslus. Šiuo metu prie mūsų komandos prisijungti kviečiame AUKŠČIAUSIO LYGIO LOGISTIKOS VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Galimybę realizuoti savo potencialą logistikos srityje;
    - Platų veikimo diapazoną ir pasitikėjimą;
    - Progresyvią ir ambicingą darbo aplinką;
    - Bendradarbiaujantį požiūrį;
    - Atvirą, betarpišką komunikaciją, greitai priimamus sprendimus;
    - Puikų atlygį už darbą ir papildomus motyvacinius priedus.

    Būsite atsakingi už
    - Rezultatyvų, visos įmonių grupės logistikos, veiklos vystymą pagal numatytą strategiją;
    - Logistikos procesų analizę bei būtinų pokyčių ir projektų inicijavimą, atsižvelgiant į įmonės poreikius;
    - Logistikos padalinio bei sandėlio veiklos efektyvumo užtikrinimą;
    - Sėkmingą bendradarbiavimą su išoriniais partneriais, dalyvaujančiais logistikos grandinėje;
    - Logistikos padalinio biudžeto valdymą bei komandos darbo koordinavimą;
    - Sklandų pavaldžių darbuotojų darbo organizavimą, nuolatinės komunikacijos su kitais, susijusiais įmonės padaliniais palaikymą;
    - Savalaikį sprendimų, susijusių su logistikos kaštų minimizavimu, diegimą;
    - Krovinių komplektavimą (krovinių vežamų transportu, geležinkelio vagonais bei jūriniais konteineriais), atkrovimo terminų derinimą bei jų pristatymo organizavimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite sėkmingą vadovaujančio darbo patirtį logistikos srityje;
    - Strategiškai mąstote, puikiai valdote stambius ir dinamiškus informacijos srautus;
    - Progresyviai suvokiate lyderystės sąvoką;
    - Išsikeliate sau ir komandai ambicingus tikslus ir su užsidegimu jų siekiate;
    - Gebate motyvuoti ir skatinti pavaldinius, siekiant sutartų rezultatų;
    - Turite aukštąjį išsilavinimą logistikos, transporto vadybos, verslo vadybos srityje;
    - Puikiai kalbate anglų bei rusų kalbomis;
    - Turite darbo patirties su NVS šalimis;
    - Gebate kurti sistemas, efektyvinti procesus;
    - Esate stipri ir brandi asmenybė, gebanti pasiekti užsibrėžtą tikslą.
    Giedrė Viršilienė
    “Logistikos srities profesionalai, nepraleiskite šios progos kandidatuoti! Tai išskirtinė galimybė realizuoti savo kompetenciją, dirbant realiai modernioje kompanijoje ir būti įvertintam puikiu atlygiu. Visa informacija apie darbo poziciją ir kompaniją, bus pateikta pokalbio su Jumis metu. Konfidencialumą garantuojame visuose atrankos etapuose. Kviečiu nedelsiant susisiekti su manimi nurodytais kontaktais.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Personalo atrankų ir karjeros projektų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 752
    Jūrų transporto skyriaus klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)
    Iki 2019-03-15, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - "Greencarrier Freight Services", kuri yra viena didžiausių privataus kapitalo transporto bei logistikos įmonių dalis, įsikūrusi Skandinavijos, Lenkijos, Didžiosios Britanijos, Baltijos šalyse bei Kinijoje, šiuo metu prie savo komandos Klaipėdoje kviečia prisijungti JŪRŲ TRANSPORTO SKYRIAUS KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Darbą tarptautinėje kompanijoje su aukščiausiais veiklos standartais;
    - Asmeninę vadovų pagalbą darbo pradžioje;
    - Puikias darbo sąlygas šiuolaikiškai įrengtame erdviame biure;
    - Darbą jaunatviškoje ir energingoje komandoje :)

    Būsite atsakingi už
    - Tiesioginį bendravimą su klientais iš viso pasaulio (elektroniniu paštu, telefonu);
    - Užsakymų, atitinkančių visus klientų lūkesčius, priėmimą;
    - Savalaikį užsakymų vykdymo koordinavimą;
    - Iškylančių komplikuotų situacijų su klientais valdymą;
    - Įmonės atstovavimą susitikimuose su klientais;
    - Ilgalaikių bendradarbiavimo ryšių su klientais užtikrinimą ir palaikymą;
    - Įmonės produktų bei procesų kokybės tobulinimą bei inovacijas.

    Mes tikimės kad jūs
    - Puikiai bendraujate anglų kalba su kitataučiais, pažįstate jų mentalitetą;
    - Esate aukštos vidinės kultūros žmogus, o tai atsispindi kasdieninėje veikloje;
    - Efektyviai priimate sprendimus, kai trūksta laiko ar yra kitos nepalankios sąlygos;
    - Esate reiklus savo ir kitų darbo kokybei;
    - Greitai perprantate verslo valdymo programas ir mėgstate jas pasitelkti savo darbo funkcijoms palengvinti/ patobulinti.
    Julija Stankevičiūtė
    “Greitas mąstymas, darbų planavimas ir organizavimas yra Jūsų kasdienybė? Šią poziciją rekomenduojame tiems, kurie nori darbe dinamikos bei komandinio darbo. Laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 751
    Pamainos vadovas (-ė)
    Iki 2019-03-15, Plungė
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame „Groward Group" – viena sparčiausiai augančių žemės ūkio verslo grupių Lietuvoje, jungianti kelioliką veržlių ir inovatyvių agroverslo bendrovių, kuriose dirba daugiau nei pusė tūkstančio darbuotojų. Prioritetinės mūsų veiklos kryptys – ekologija, natūralūs produktai, orientacija į aukštą produktų bei paslaugų kokybę ir pridėtinę vertę. Esame tikri, jog tolesnę sparčią verslo plėtrą visų pirma garantuos mūsų darbuotojų profesionalumas, puikus mikroklimatas ir geros jiems siūlomos darbo sąlygos.

    Šiuo metu stipriname savo gamybos komandą ir ieškome moderniai gamyklai Plungėje – PAMAINOS VADOVO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo
    - Aplinką, kurioje skiriamas išskirtinis dėmesys darbuotojų kompetencijai, inovacijoms bei nuolat tobulinamiems procesams;
    - Atvirą diskusiją siekiant tikslų ir ieškant būdų pasiekti geresnius rezultatus;
    - Įdomią, dinamišką veiklą ir bendradarbiaujančią komandą;
    - Konkurencingą ir motyvuojantį atlygį.

    Būsite atsakingi už
    - Gamybos tikslų įgyvendinimą, procesų planavimą, organizavimą ir kontrolę savo pamainos metu;
    - Saugaus, kokybiško ir efektyvaus darbo užtikrinimą;
    - Komandos formavimą, ugdymą ir įsitraukimo skatinimą;
    - Pasiūlymus dėl gamybinių procesų optimizavimo, LEAN palaikymą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate pamainos vadovas, gamybos meistras, koordinatorius ar turite panašios darbo patirties (didelis privalumas – maisto pramonėje);
    - Efektyviai valdote procesus, gerai planuojate komandos darbus bei pasiekiate užsibrėžtus tikslus;
    - Puikiai išmanote kokybės standartus ir saugaus darbo principus (didelis privalumas – maisto pramonėje);
    - Skatinate atvirumą, bendradarbiavimą ir darbuotojų įsitraukimą.
    Tatjana Andrejeva
    “Jūs: sukaupėte nemažai patirties ir žinių gamybos organizavimo srityje bei esate pasiruošęs naujam žingsniui savo karjeroje. Perskaičius skelbimą ir pasidomėjus apie „Groward Group“, manote, kad Jums pakeliui. Mes: norime išgirsti Jūsų lūkesčius, laukiame Jūsų CV ir/ ar skambučio. Konfidencialumą garantuojame.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 750
    Vyr. technologas (-ė)
    Iki 2019-03-14, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame veržli, inovatyvi ir stipri tarptautiniu mastu veikianti įmonių grupė. Orientuojamės į nuolatinę plėtrą, unikalių produktų kūrimą, aukščiausią kokybę, profesionalios ir motyvuotos komandos formavimą.

    Šiuo metu ieškome svarbios mūsų verslo plėtrai pozicijos – VYR. TECHNOLOGO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo
    - Galimybę dirbti su unikaliais produktais, kurti, tobulinti ir tobulėti pačiam;
    - Aplinką, kurioje skiriamas išskirtinis dėmesys inovacijoms;
    - Draugišką, veržlią profesionalų komandą;
    - Atvirą valdymo stilių, bendradarbiaujantį požiūrį;
    - Motyvuojantį atlygį ir patrauklų papildomų naudų paketą;
    - Ir jei čia neįvardinome to, kas svarbu Jums, susisiekime ir aptarkime, esame atviri Jūsų lūkesčiams.

    Būsite atsakingi už
    - Gamybos technologinių procesų priežiūrą, tobulinimą;
    - Naujų produktų kūrimą, jų vystymą ir diegimą gamyboje;
    - Nuolatinį bendradarbiavimą su gamybos, komercijos, marketingo padaliniais, kuriant vertę klientui.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate maisto pramonės technologas (pieno, mėsos ar kitos srities);
    - Jums įprasta tokia veikla, kaip technologinio proceso priežiūra, parametrų kontrolė, receptūrų sudarymas, produktų specifikacijų ruošimas ir pan.
    - Puikiai koordinuojate naujų produktų kūrimo, eksperimentinių gamybų organizavimo procesus;
    - Išmanote R&D ir inovacijų pritaikymą gamyboje;
    - Tinkamai surikiuojate išteklius siekdamas tikslo ir sukuriate tokią atmosferą, kurioje žmonės noriai stengiasi.
    Tatjana Andrejeva
    “Jei perskaitę skelbimą pagalvojote, kad parašyta kaip Jums, nekantraujame su Jumis susipažinti. Siųskite mums savo CV ir/ arba susisiekime pokalbiui! Konfidencialumą garantuojame.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 696
    Sandėlio vadovas (-ė)
    Iki 2019-03-14, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB „Theca Furniture“ – daniško kapitalo, šiuolaikiška, minkštuosius baldus gaminanti įmonė. Nuo 2006 m. baldų gamyba iš Danijos buvo perkelta į Lietuvą ir šiuo metu kompanija vykdo veiklą Kaune, Alytuje, turi siuvimo padalinius Kaišiadoryse bei Jonavoje. Įmonė kiekvienais metais auga. Šiuo metu kolektyvą sudaro apie 770 profesionalių darbuotojų. Kolektyvas vadovaujasi atsakingumo, draugiškumo, profesionalumo ir partnerystės principais. Įmonė toliau plečia savo veiklą ir kviečia prie kolektyvo prisijungti atsakingus, draugiškus, lanksčius ir dinamišką aplinką vertinančius darbuotojus.

    Daugiau informacijos apie įmonę - www.theca.dk

    Įmonė siūlo
    - Puikią galimybę įgyti vertingos patirties daugiau nei 10 metų Lietuvoje veikiančioje užsienio kapitalo baldų įmonėje;
    - Siekiančius tikslo, ambicingus kolegas, kurie padės įsilieti į kolektyvą;
    - Geras darbo sąlygas;
    - Dinamišką darbo aplinką;
    - Smagius įmonės renginius, malonias smulkmenas.

    Būsite atsakingi už
    - Sklandaus sandėlio darbo organizavimą;
    - Sandėlio veiklos procesų optimizavimą ir valdymą;
    - Vadovavimą sandėlio darbuotojams, jų darbo koordinavimą, užduočių skyrimą;
    - Naujų sandėlio darbuotojų adaptaciją;
    - Inventorizacijų organizavimą;
    - Bendradarbiavimą su kitais įmonės padaliniais.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate įgijęs aukštesnįjį ar aukštąjį išsilavinimą;
    - Turite patirties sandėlio vadovo pozicijoje (gamybinėje įmonėje - būtų didelis privalumas);
    - Galite pasigirti sėkminga vadovaujamo darbo patirtimi ir gerais komandos valdymo įgūdžiais;
    - Esate nekonfliktiška asmenybė, gebanti rasti kompromisus ir efektyviai spręsti problemas;
    - Darbe esate savarankiškas, organizuotas ir iniciatyvus žmogus.
    Domantė Trotė
    “Jeigu Jūs turite sandėlio procesų organizavimo ir valdymo patirties, gebate formuoti komandą - mes Jūsų laukiame! Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 749
    Gamybos vadovas (-ė)
    Iki 2019-03-13, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame „Groward Group" - viena sparčiausiai augančių žemės ūkio verslo grupių Lietuvoje, jungianti kelioliką veržlių ir inovatyvių agroverslo bendrovių, kuriose dirba daugiau nei pusė tūkstančio darbuotojų. Prioritetinės mūsų veiklos kryptys – ekologija, natūralūs produktai, orientacija į aukštą produktų bei paslaugų kokybę ir pridėtinę vertę. Esame tikri, jog tolesnę sparčią verslo plėtrą visų pirma garantuos mūsų darbuotojų profesionalumas, puikus mikroklimatas ir geros jiems siūlomos darbo sąlygos.

    Šiuo metu ieškome svarbios mūsų įmonių grupei pozicijos - GAMYBOS VADOVO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo
    - Aplinką, kurioje skiriamas išskirtinis dėmesys darbuotojų kompetencijai, inovacijoms bei nuolat tobulinamiems procesams;
    - Įdomią veiklą, organizuojant gamybos procesus, pritaikant savo "know-how";
    - Bendradarbiaujantį požiūrį;
    - Atvirą diskusiją dėl strategijos, tikslų ir abiejų pusių lūkesčių.

    Būsite atsakingi už
    Jums patikėtume vieno iš mūsų gamybos padalinių efektyvaus, kokybiško ir saugaus darbo organizavimą ir užtikrinimą:

    - Gamybos tikslų įgyvendinimą, procesų planavimą, organizavimą ir kontrolę;
    - Efektyvų darbą su komanda;
    - Gamybos rodiklių analizę ir jos valdymą;
    - Gamybos procesų optimizavimą ir LEAN proceso koordinavimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Efektyviai valdote gamybos procesą (maisto pramonėje);
    - Puikiai išmanote kokybės standartus ir saugaus darbo principus (maisto pramonėje);
    - Gerai planuojate komandos darbus bei pasiekiate užsibrėžtus tikslus;
    - Skatinate atvirumą, bendradarbiavimą ir darbuotojų įsitraukimą;
    - Galite pateikti ne vieną pavyzdį iš savo patirties, kaip Jums pavyko sėkmingai suvaldyti ir motyvuoti komandą, optimizuoti procesus, pasiekti pačius ambicingiausius tikslus.
    Tatjana Andrejeva
    “Esate profesionalas maisto pramonėje ir puikiai mokate sujungti visus turimus resursus geriausio rezultato pasiekimui? Šiuo metu galvojate apie naują sėkmingą žingsnį savo karjeroje? Matytumėte save „Groward Group“ komandos dalimi? Atsiųskite mums savo CV ir/ arba susisiekime pokalbiui! Konfidencialumą garantuojame.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 746
    Buhalteris (-ė)
    Iki 2019-03-11, Mažeikiai
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame Lietuvos ekonomikai reikšmingas verslo vienetas. Įeiname į TOP 10 pelningiausių Lietuvoje įmonių sąrašą. Mūsų istorijoje eilė laimėjimų, bylojančių tarptautinį mūsų veiklos ir gaminamos produkcijos pripažinimą. Keletą kartų esame pripažinti „Metų eksportuotoja“, esame Nacionalinio atsakingo verslo įmonių tinklo narė, mums suteiktos „Lietuvos metų gaminio“, „100 – mečio investicijos“, „Patikimiausios įmonės“ ir kitos nominacijos.

    Šiuo metu kviečiame į savo komandą Mažeikiuose BUHALTERĮ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Darbą tarptautinėje, patikimoje įmonėje;
    - Profesionalią ir demokratišką darbo aplinką, draugišką kolektyvą;
    - Unikalią patirtį ir ilgalaikę perspektyvą kaip savo srities profesionalui;
    - Stabilumą, motyvuojantį atlygį ir patrauklų papildomų naudų paketą;
    - Puikias darbo sąlygas ir priemones.

    Būsite atsakingi už
    - Buhalterinių sąskaitų sintetinės ir analitinės apskaitos tvarkymą;
    - Buhalterinės apskaitos registrų sudarymą ir buhalterinių ataskaitų rengimą;
    - Atsiskaitymų su klientais, tiekėjais, rangovais, darbuotojais bei valstybinėmis institucijomis apskaitos tvarkymą;
    - Suteiktų ir gautų paskolų, pajamų ir sąnaudų apskaitą;
    - Sąskaitų už prekių ir paslaugų pardavimus, netesybas ir pan. išrašymą ir iš tiekėjų gautų sąskaitų apskaitą;
    - Buhalterijos veiklos procesų analizavimą bei pasiūlymų dėl jų gerinimo bei įgyvendinimo teikimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą buhalterijos, ekonomikos srityje;
    - Turite puikius anglų kalbos įgūdžius (žodžiu ir raštu) ir gebėjimą vartoti profesinėje veikloje;
    - Išmanote bei gebate taikyti praktikoje tarptautinius finansinės atskaitomybės standartus ir LR apskaitą reglamentuojančius įstatymus;
    - Gebate tvarkyti buhalterinę apskaitą, t. y. buhalterinių sąskaitų sintetinę analitinę apskaitą;
    - Jūsų labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Oracle, Hyperion - būtų privalumas);
    - Pasižymite analitiniu mąstymu, atsakingumu, kruopštumu;
    - Turite puikius darbo organizavimo, komandinio darbo ir bendradarbiavimo įgūdžius.
    Tatjana Andrejeva
    “Buhalterija – ta sritis, kurioje atrandate profesinį malonumą? Skaičiai – ta “kalba”, kuria susišnekate su aplinkiniais? Tokiu atveju drąsiai kandidatuokite į šią poziciją!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 748
    Administratorė (-ius)
    Iki 2019-03-11, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame moderni, šiuolaikinių maisto pramonės technologijų gamybos kompanija. Teikiame kompleksinius sprendimus, apimančius plataus spektro gamybos procesų diegimą ir valdymą. Didelė dalis produkcijos - eksportuojama į Skandinaviją. Šiuo metu, į mūsų nuolat augantį kolektyvą, kviečiame ADMINISTRATORĘ (-IŲ)!

    Įmonė siūlo
    - Atsakingą darbą inovatyvioje, iššūkių nebijančioje ir augančioje įmonėje;
    - Profesionalių bei bendradarbiaujančių vadovų palaikymą;
    - Jauną, entuziastingą ir draugišką kolektyvą;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį atlyginimą;
    - Visas reikalingas darbui priemones.

    Būsite atsakingi už
    - Sklandų biuro veiklos užtikrinimą bei įmonės vidinę komunikaciją;
    - Įvairiapusės pagalbos teikimą įmonės vadovui bei darbuotojams;
    - Raštų, ataskaitų ir prezentacijų (lietuvių, anglų kalba) rengimą;
    - Sutarčių su klientais rengimą, derinimą bei komandiruočių organizavimą;
    - Personalo dokumentų rengimą, administravimą ir darbo laiko apskaitos valdymą;
    - Projektų dokumentacijos administravimą;
    - Įmonės darbuotojų aprūpinimą kanceliarinėmis prekėmis bei kitomis priemonėmis.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite analogiškos darbinės patirties;
    - Esate atidus detalėms, dirbate kruopščiai ir atsakingai;
    - Turite patirties įmonės dokumentų sistemos valdyme;
    - Turite gerus raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžius;
    - Gerai planuojate laiką, pasižymite organizaciniais gebėjimais;
    - Esate tvirtas ir reiklus darbo kokybei, terminams;
    - Puikiai kalbate bei rašote anglų kalba;
    - Rimtai žiūrite į savo karjerą bei norite ilgalaikių perspektyvų, modernaus kolektyvo.
    Giedrė Viršilienė
    “Jei vertinate administratorės (-iaus) pareigas kaip puikią galimybę realizuoti norą organizuoti, sisteminti informaciją, bendrauti, padėti kitiems, kurti ir palaikyti profesionalią ir pozityvią aplinką? Norite dirbti įmonėje, kur pagarba darbuotojui ir atsakomybė prieš jį - vienos svarbiausių vertybių? KANDIDATUOKITE!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Personalo atrankų ir karjeros projektų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 747
    Gamybos ir transporto skyriaus serviso inžinierius (-ė)
    Iki 2019-03-11, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Viena iš pirmaujančių statybinių medžiagų gamybos įmonių šalyje, sukaupusi didžiulę patirtį betono mišinių ir gelžbetonio konstrukcijų gamybos srityje - kviečia prie savo komandos prisijungti Gamybos ir transporto skyriaus serviso INŽINIERIŲ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Darbą stabilioje, sėkmingai veikiančioje įmonėje;
    - Palaikantį vadovą ir palaipsniui didėjantį atsakomybės lygį;
    - Šaunų savo srities specialistų kolektyvą;
    - Aiškią ir skaidrią atlygio sistemą ir papildomas naudas;
    - Geras darbo sąlygas ir visas priemones darbui.

    Būsite atsakingi už
    Gamybos dalį:
    - Detalių tiekimą (bendravimas su gamintojais, pasiūlymų monitoringas);
    - Remonto darbų išlaidų kontrolę;
    - Mazgų serviso aptarnavimo žurnalų pildymą, remonto grafikų paruošimą bei kontrolę;
    - Aplinkosaugos ir darbų saugos dokumentacijos tvarkymą, mobilaus ryšio ataskaitų analizę;
    - Energetinių resursų deklaravimą ir kontrolę;
    - Betono gamybos įrenginių (mazgų) remonto darbų užtikrinimą.

    Transporto dalį:
    - Transporto priemonių techninės būklės bei kuro kontrolę;
    - Vairuotojų kontrolę, darbo bei atostogų grafikų planavimą;
    - Susidariusių stresinių situacijų valdymą bet kuriuo paros metu;
    - Objektų apžiūrą, reikiamos technikos ir papildomos įrangos klientui parinkimą bei organizavimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite techninį - elektrotechninį išsilavinimą;
    - Panaši darbo patirtis – būtų didelis privalumas;
    - Pasižymite atsakingumu, savarankiškumu ir iniciatyvumu;
    - Gerai kalbate, rašote bei skaitote anglų kalba ( vokiečių kalba – būtų privalumas);
    - Turite greitą orientaciją, novatorišką požiūrį;
    - Gebate pasiekti rezultatą, kuris priklauso nuo kitų žmonių darbo.
    Domantė Trotė
    ““Jei esate reiklus sau ir aplinkiniams, siekdamas tikslo lanksčiai prisitaikote prie aplinkybių ir kuriate pridėtinę vertę įmonei, mes Jums siūlome geras darbo sąlygas bei atlygį, atitinkantį Jūsų kompetenciją!’’ ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 718
    Jaunesnysis (-ioji) teisininkas (-ė)
    Iki 2019-03-07, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    CEOcorp yra tarptautinė grupė, kurios valdomos įmonės savo klientams teikia turto, gerovės ir fondų valdymo paslaugas, taip pat finansų planavimo, teisės, mokesčių, verslo konsultavimo bei apskaitos paslaugas. Šiuo metu į savo biurą Vilniuje kviečiame prisijungti JAUNESNĮJĮ (-IĄJĄ) TEISININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Kūrybišką bei dinamišką atmosferą – mūsų įmonėje dienos nenuobodžios;
    - Atvirus ir bendradarbiaujančius vadovus bei iniciatyvius kolegas;
    - Motyvuojantį darbo užmokestį.

    Būsite atsakingi už
    - Teisinių konsultacijų teikimą apskaitos ir finansų teisės klausimais;
    - Sudaromų sandorių vertinimą;
    - Reikalingų raštų rengimą valstybinėms institucijoms ir partneriams;
    - Bendrovės veiklą reglamentuojančių teisės aktų taikymą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite aukštąjį teisinį išsilavinimą (ar esate paskutinių kursų studentas);
    - Gerai mokate anglų kalbą;
    - Turite ambiciją tobulėti finansų teisės srityje;
    - Esate tas, kuris ieško kūrybiškų sprendimų;
    - Turite stiprius analitinius ir teisinio argumentavimo įgūdžius;
    - Mokate gerai planuoti savo laiką ir esate reiklus sau;
    - Nuolat domitės naujausia teismų praktika.
    Julija Stankevičiūtė
    “Šis darbas kaip tik Jums, jei Jus žengiate pirmus žingsnius į darbo rinką ir norite tobulėti teisės srityje!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 650
    Transporto vadybininkas
    Iki 2019-03-06, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame sparčiai auganti transporto įmonė, siekianti tapti rinkos lyderiais, pagal teikiamų paslaugų kokybę, krovinių pervežimo versle. Vertiname lojalumą bei atsidavimą įmonei ir šiuo metu kviečiame prisijungti iniciatyvų, turintį patirties NUOSAVO TRANSPORTO VADYBININKĄ!

    Įmonė siūlo
    - Profesionalų ir teisingą požiūrį į darbo santykius;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį atlyginimą;
    - Šiltą ir komunikabilų vadovą, kuris vertina lygiavertį bendravimą bei pasiruošęs padėti;
    - Draugišką kolektyvą.

    Būsite atsakingi už
    - Krovinių gabenimo tarptautiniais ir vietiniais maršrutais organizavimą;
    - Bendravimą su vairuotojais bei jų darbo koordinavimą;
    - Profesionalų įmonės atstovavimą, bendraujant su klientais;
    - Derybas su vietiniais ir užsienio užsakovais, jų paiešką;
    - Ilgalaikių sutarčių su klientais sudarymą;
    - Nustatytų tikslų vykdymą, kontrolę ir dokumentų administravimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite puikius pardavimo įgūdžius, patirties ir labai stiprią vidinę motyvaciją, skatinančią siekti užsibrėžtų tikslų ir pasiekti rezultatų;
    - Turite sėkmingą transporto vadybininko patirtį;
    - Puikiai išmanote geografinį šalių žemėlapį;
    - Turite gerus skaičiavimo gebėjimus;
    - Galite pasigirti puikaus ir patikimo derybininko sugebėjimais;
    - Lengvai užmezgate betarpišką bendravimą ir ilgalaikį bendradarbiavimą;
    - Džiaugiatės darbu komandoje, mėgstate ir mokate operatyviai spręsti įvairias situacijas;
    - Gerai kalbate bei rašote anglų kalba (rusų, lenkų ir kitos kalbos būtų didelis privalumas).
    Jurgita Paičienė
    “Šioje įmonėje vertinama pagarba, sąžiningumas bei atsakomybė. Esate profesionalas savo srityje, norintis tobulėti ir realizuoti save patikimoje kompanijoje - laukiame gyvenimo aprašymo! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 738
    Administratorius (-ė) (notarų biure)
    Iki 2019-03-03, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Notarų biuras, įsikūręs moderniame verslo centre kviečia prie komandos prisijungti ADMINISTRATORIŲ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Aiškiai apibrėžtas darbo funkcijas ir tikslus;
    - Sąlygas, skatinančias tobulėti ir ugdyti kompetencijas;
    - Aiškius lūkesčius Jūsų darbo atžvilgiu.

    Būsite atsakingi už
    - Profesionalų klientų pasitikimą ir pirminės informacijos suteikimą;
    - Įvairios kasdieninės dokumentacijos tvarkymą ir administravimą;
    - Sklandaus biuro darbo organizavimą ir bendros tvarkos priežiūrą biure;
    - Sąskaitų administravimą;
    - Pirminių dokumentų rengimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Gebate savarankiškai, organizuotai ir atsakingai atlikti Jums patikėtas užduotis, nes planuojate savo laiką ir laiku jas įgyvendinate;
    - Ypatingą dėmesį skiriate rengiamų dokumentų tvarkai, struktūrai ir turiniui;
    - Gebate greitai ir sklandžiai suformuluoti bei užrašyti tekstą taisyklinga lietuvių kalba;
    - Norite dirbti įstaigoje, kurioje labai svarbu: pagarba ir profesionalus darbo atlikimas;
    - Domitės teisės aktualijomis ir norite tobulintis šioje srityje;
    - Esate veiklus, džiuginate kitus savo pozityvumu.
    Julija Stankevičiūtė
    “Jei vertinate administratoriaus pareigas kaip puikią galimybę realizuoti norą organizuoti, sisteminti informaciją, bendrauti, padėti kitiems, kurti ir palaikyti profesionalią ir pozityvią aplinką - KANDIDATUOKITE! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 744
    Financial Manager
    Iki 2019-03-04, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Albright Lithuania was established in October 2008 as an extension of Albright’s manufacturing capability. Albright Lithuania is located in Klaipeda, the seaport of Lithuania, enabling the easy shipment of goods throughout Europe. It is a fully self-sufficient, modern factory designed to replicate operations and standards as in the UK and is equipped with the latest product facilities and advanced inspection technology.

    Currently we are looking for FINANCIAL MANAGER!

    Įmonė siūlo
    We would be glad to offer you:

    - to join a development focused, transparent and reliable international company;
    - opportunity to grow in an informal style of communication and management environment that is constantly looking for great team players and leaders to take;
    - participation in the development of solutions that increase business productivity;
    - salary meeting Your experience and skills within the currently established work environment.

    Būsite atsakingi už
    Take on the challenge and play a key role in supporting the Lithuania factory. Your main duties will be:

    - full Statutory reporting according Lithuanian laws;
    - payroll management according company policy;
    - generate financial reports and statements to Managers for review;
    - provide guidance to Accountants when needed;
    - assist in budget preparation and expense management activities for assigned accounts;
    - assist in auditing activities by providing necessary information and preparing requested documentations;
    - insurance management;
    - review and recommend changes to existing accounting procedures.

    Mes tikimės kad jūs
    We’re looking for proactive, flexible, open for challenges team player who has:

    - university degree in Finance;
    - fluent English both written and oral;
    - knowledge of Lithuanian laws and regulations;
    - knowledge of Lithuanian BAS;
    - experience of similar work;
    - good planning and organizational skills;
    - ability to communicate and work with a team;
    - experience with STEKAS is an advantage.
    Tatjana Andrejeva
    “This is a great opportunity to join well-respected company. If you feel you have the skills and experience for this role and looking for the next best move in your career, please kindly send Your CV and Motivational letter in English to Atranka360 tatjana@atranka360.lt or directly to Albright Lithuania ADMINLT@albrightinternational.com Only candidates in interest will be informed. Confidentiality guaranteed.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 743
    SPA & WELLNESS centro vadovas (-ė)
    Iki 2019-03-03, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    "Palanga SPA Life Balance Hotel*****" – tai estetika, komfortas ir aukščiausia kokybė! Mūsų SPA & WELLNESS centras – išsiskiria ne tik kaip sėkmingiausias sveikatos turizmo metų projektas, bet ir kaip TripAdvisor numylėtis Vakarų Lietuvoje! SPA centras siūlo didžiulį bei išskirtinį grožio ir medicininių procedūrų pasirinkimą, užtikrina, jog visos SPA procedūros yra atliekamos profesionalia, pasaulyje pripažintų prekės ženklų, kosmetologijos įranga, rūpinasi klientų komfortu bei kuria ramybės atmosferą, kiekvienam apsilankiusiam. Siekiant išlaikyti geriausiųjų vardą SPA srityje, kokybės standartus SPA & WELLNESS centrui ieškome profesionalaus VADOVO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo
    - Atvirą diskusiją dėl SPA centro strategijos, tikslų ir abiejų pusių lūkesčių;
    - Platų veikimo diapazoną ir galimybę pritaikyti Jūsų "know-how" iš SPA srities;
    - Puikią progą vadovauti aukščiausio lygio centrui ir pamatyti savo darbo rezultatus.

    Būsite atsakingi už
    - Dalyvavimą strateginiame įmonės valdyme kartu su akcininkais ir įmonės direktoriumi;
    - Esamos SPA & WELLNESS CENTRE veiklos, procesų, teikiamų paslaugų analizę ir efektyvinimą;
    - Klientų poreikių analizę, patrauklių ir išskirtinių paslaugų ir pasiūlymų teikimą rinkai;
    - Aukščiausių darbo standartų diegimą ir laikymąsi;
    - Komandos darbo organizavimą, ugdymą, motyvavimą ir įsitraukimo skatinimą;
    - Nuolatinę rinkos analizę SPA & WELLNESS segmentuose;
    - Atsirandančių geriausiųjų praktikų SPA srityje integravimą į centro veiklą;
    - Reikiamos dokumentacijos ruošimą ir derinimą su atsakingomis institucijomis;
    - Sklandų darbą su tiekėjais;
    - Efektyvų Klientų atsiliepimų valdymą;
    - Ilgalaikio bendradarbiavimo palaikymą ir vystymą su esamais klientais;
    - Centro veiklos biudžeto planavimą, vykdymą ir kontrolę;
    - Finansiškai sėkmingą SPA & WELLNESS CENTRO veiklą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite gerosios vadovavimo patirties SPA, grožio, medicinos srityse (nuo biudžeto sudarymo ir rinkodaros);
    - Galite pateikti ne vieną pavyzdį iš savo patirties, kaip pavyko puikiai suvaldyti ir motyvuoti komandą, optimizuoti procesus, pasiekti ambicingiausius tikslus;
    - Turite išskirtinį Klientų aptarnavimo supratimą ir jį taikote bendraujant su aukščiausio lygio svečiais;
    - Esate inovatyvus, aktyvus, turintis idėjų bei vidinę motyvaciją, siekiant rezultatų;
    - Generuojate pokyčius, kurie Jus ir Jūsų kolegas skatina tobulėjimui;
    - Jaučiate malonumą ir patiriate sėkmę, įgyvendinant plėtrą;
    - Susikalbate anglų ir rusų kalbomis;
    - Esate pasiryžęs savo karjeros pokyčiams :)
    Gintė Žilinskienė
    “Turite svarios vadovavimo patirties SPA, grožio, medicinos srityje? Jūsų credo: Laimingi ir sugrįžtantys Klientai – įsitraukę darbuotojai – efektyviai dirbanti komanda? Laukiame Jūsų skambučio ar laiško el. paštu. Konfidencialumas – garantuojamas visuose atrankos etapuose! El. p. ginte@atranka360.lt arba tel. 8 687 98980 ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė, Atranka360 direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 740
    Pardavimų projekų vadovas (-ė) (jūriniai konteineriai)
    Iki 2019-03-01, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame tarptautinė įmonė, kuri atstovauja 2 konteinerines laivybos linijas Klaipėdos uoste. Taip pat teikiame krovinių pristatymą nuo "durų iki durų" bei ekspedijuojame projektinius - negabaritinius krovinius. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti aktyvų, iniciatyvų, atkakliai siekiantį bei pasiekiantį puikių rezultatų PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę) (jūriniai konteineriai)!

    Įmonė siūlo
    - Darbą tarptautinėje kompanijoje su aukščiausiais veiklos standartais;
    - Džiaugtis darbu profesionaliame, labai draugiškame, palaikančiame ir bendro tikslo siekiančiame kolektyve;
    - Galimybę atskleisti savo potencialą jūrinio transporto pardavimo srityje;
    - Stabilų atlyginimą, kuris kas metus didėja;
    - Galimybę turėti darbinį automobilį ir naudoti jį asmeniniams tikslams po darbo;
    - Papildomą galimybę užsipilti kuro važiuojant asmeniniais reikalais;
    - Procentus nuo padaryto pelno - rezultato.

    Būsite atsakingi už
    - Naujų pardavimo kanalų, partnerių paiešką;
    - Įmonės paslaugų pristatymą bei reprezentavimą parodose ir konferencijose;
    - Efektyvų pardavimų plėtojimą bei tvirtų santykių su klientais palaikymą;
    - Derybų vedimą, pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu;
    - Nuolatinį darbinių santykių su klientais palaikymą po pardavimo.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite darbo patirties dirbant jūriniame transporte - tai laikysime DIDŽIULIU PRIVALUMU;
    - Gebate įžvelgti verslo plėtros galimybes;
    - Darbo procese stipriai orientuojatės ties rezultatu;
    - Esate ambicingas ir atkakliai siekiate savo užsibrėžtų tikslų;
    - Puikiai kalbate anglų bei rusų kalbomis;
    - Esate azartiškas ir ieškote tokio darbo, kuriame galėsite užsidirbti;
    - Gebate klientui pasiūlyti daugiau nei jis tikėjosi;
    - Jei Jūsų strateginis mąstymas ir užsispyrimas padėjo pasiekti pardavimo rezultatų, dirbate vardan rezultato, neskaičiuojant savo laiko, norite naujų iššūkių ir atsakomybės - ši pozicija kaip tik Jums!
    Jurgita Paičienė
    “Esate tikras virtuozas pardavimuose ir vertinate – lankstumą, greitį, galimybę pritaikyti savo "know-how", daryti įtaką sprendimams, rezultatams ir būti motyvuojančiai paskatintam už sėkmingai įgyvendintus projektus. Šis pasiūlymas Jums! Susisiekite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 736
    Direktoriaus pavaduotojas (-a) (finansų sritis)
    Iki 2019-03-02, Mažeikiai
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame Lietuvos ekonomikai reikšmingas verslo vienetas. Įeiname į TOP 10 pelningiausių Lietuvoje įmonių sąrašą. Mūsų istorijoje eilė laimėjimų, bylojančių tarptautinį mūsų veiklos ir gaminamos produkcijos pripažinimą. Keletą kartų esame pripažinti „Metų eksportuotoja“, esame Nacionalinio atsakingo verslo įmonių tinklo narė, mums suteiktos „Lietuvos metų gaminio“, „100 – mečio investicijos“, „Patikimiausios įmonės“ ir kitos nominacijos.

    Šiuo metu ieškome į savo komandą Mažeikiuose mokesčių srities profesionalo (-ės), kuriam (-iai) patikėtume DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO (-OS) mokesčių administravimui ir muitinės procedūroms pareigas.


    Įmonė siūlo
    - Ambicingą, įdomią ir atsakingą veiklą tarptautinėje aplinkoje;
    - Aukštus veiklos standartus;
    - Patikimą, profesionalią ir demokratišką darbo aplinką, draugišką kolektyvą;
    - Naują unikalią patirtį ir ilgalaikę perspektyvą kaip savo srities profesionalui;
    - Motyvuojantį atlygį ir patrauklų papildomų naudų paketą.

    Būsite atsakingi už
    Tikimės, kad Jūs užtikrinsite:

    - Tinkamą mokesčių apskaitą, ataskaitų ir deklaracijų pateikimą nustatytais terminais;
    - Akcizais apmokestinamų prekių sandėlio veiklos organizavimą, ataskaitų parengimą bei priemonių rizikai valdyti įgyvendinimą;
    - Muitinės procedūrų įforminimą bei priemonių rizikai valdyti įgyvendinimą;
    - Sandorių kainodaros dokumentų parengimą; sudaromų sutarčių peržiūrą bei vertinimą mokestinių reikalavimų kontekste;
    - Vykdomų investicinių projektų išlaidų priskyrimą mokestinei investicijų lengvatai.

    Jūsų veikla taip pat apims vadovų ir apskaitos darbuotojų konsultavimą mokesčių klausimais bei nuolat besikeičiančių teisės aktų reikalavimų mokesčių srityje monitoringo vykdymą bei pakeitimų įgyvendinimo organizavimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite 5+ metus sėkmingos patirties mokesčių, finansų valdymo srityje;
    - Gerai išmanote ir mokate taikyti praktikoje LR mokesčius reglamentuojančius įstatymus;
    - Didelis privalumas, jei turite vadovavimo, darbo audito ar konsultacinėje kompanijoje patirties;
    - Tikimės, kad Jūsų išsilavinimas universitetinis buhalterinis, finansinis, ekonominis (mokesčių teisė būtų privalumas);
    - Turite puikius anglų kalbos įgūdžius (žodžiu ir raštu) ir gebėjimą vartoti profesinėje veikloje, (rusų kalbos žinios – būtų privalumas);
    - Jūsų labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Oracle - būtų privalumas);
    - Esate iniciatyvus, šiuolaikiškas verslo vystymo atžvilgiu;
    - Gebate ugdyti kitus bei pritaikyti praktikoje pažangias iniciatyvas;
    - Turite puikius komandinio darbo ir bendradarbiavimo įgūdžius.
    Tatjana Andrejeva
    “Visa informacija apie poziciją ir kompaniją bus pateikta pokalbio su Jumis metu. Susidomėjus, kviečiu kandidatuoti arba susisiekti su manimi nurodytais kontaktais! Konfidencialumą garantuojame visuose atrankos etapuose.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 734
    Automatikos specialistas (-ė)
    Iki 2019-03-01, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame „Mars Lietuva“ - viena didžiausių JAV korporacijos „Mars, Incorporated“ gamyklų Europoje. Didžiuojamės savo komanda. Imamės ambicingiausių projektų ir pasiekiame puikių rezultatų - ar tai būtų visiškai naujo produkto gamybos paleidimas, naujų receptų pritaikymas gamybai, ar esančių procesų, įrenginių tobulinimas. Mus žino, vertina ir kviečia dalintis patirtimi „Mars“ gamyklos visame pasaulyje.

    Kaip mes to pasiekiame? Kiekvienam iš mūsų darbas/veikla teikia malonumą, nuolat siekiame tobulėti, nepraleidžiame nė menkiausios progos pasinaudoti atsiradusia galimybe ir vadovaujamės „can do“ ir „go the extra mile“ požiūriu.

    Šįkart prie mūsų kviečiame prisijungti AUTOMATIKOS SPECIALISTĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Atvirą aplinką, draugiškus žmones, nuoširdų bendravimą ir bendradarbiavimą;
    - Galimybes tarptautinės karjeros startui;
    - Novatoriškas ugdymo programas ir mokymąsi iš geriausių;
    - Vadovus, kurie turi ir nuolat ugdo ne tik lyderystės gebėjimus, bet yra stiprūs savo srities profesionalai;
    - Galimybes daryti tai, ką išmanai geriausiai ir savo darbu kurti prasmingus dalykus sau ir kitiems;
    - Konkurencingą atlygį, paskatinimą už papildomas pastangas ir įgyvendintus projektus, papildomų naudų paketą, komandinius, sporto, įmonės renginius, stalo futbolą, x-box;
    - Ir jei kartais čia neįvardinome to, kas svarbu tau (pvz. galimybė darbą derinti su studijomis ar kt.), susisiekime ir aptarkime, nes „Mars“ savo darbuotojams pasirengęs suteikti daugiau galimybių nei kartais jie tikisi.

    Būsite atsakingi už
    Mūsų automatikos specialistai užtikrina sklandų gamyklos įrenginių veikimą, prisideda prie optimizavimo ir tobulinimo. To tikėsimės ir iš tavęs.

    Standartiniai darbai apims:
    - Technologinių linijų įrenginių priežiūrą, reguliavimą, remontą;
    - PLV (loginių valdiklių) programavimą;
    - Dažnio keitiklių derinimą;
    - Prevencinių planų sudarymą ir jų įgyvendinimą;

    Taip pat visada būsi įsitraukęs į skirtingus inžinerinius projektus.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turi diplomą, kuris sako, kad mokeisi elektros inžinerijos, robotikos ar automatikos valdymo;
    - Puiku, jei netinginiavai per laboratorinius, domėjaisi papildomai ir išmanai Schneider, Allen Bradley, Omron ir/ar kitus automatikos komponentus ir PLV;
    - Dar geriau, jei turi patirties prižiūrint gamybos elektros įrenginius;
    - Anglų kalba, MS Office, AutoCad, brėžinių skaitymas neturėtų būti tau problema;
    - Ir dar tikimės, kad esi žingeidus, tobulėjantis, bendradarbiaujantis, siekiantis ir pasiekiantis rezultatų.
    Tatjana Andrejeva
    “Jei skaitydamas skelbimą, pagalvojai, kad labai norėtum prisijungti, dirbti ir augti tokioje įmonėje kaip „Mars Lietuva“, nekantraujame su tavimi susipažinti ir laukiame tavo CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 735
    Mechanikos technikas (-ė)
    Iki 2019-03-01, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame „Mars Lietuva“ - viena didžiausių JAV korporacijos „Mars, Incorporated“ gamyklų Europoje. Didžiuojamės savo komanda. Imamės ambicingiausių projektų ir pasiekiame puikių rezultatų - ar tai būtų visiškai naujo produkto gamybos paleidimas, naujų receptų pritaikymas gamybai, ar esančių procesų, įrenginių tobulinimas. Mus žino, vertina ir kviečia dalintis patirtimi „Mars“ gamyklos visame pasaulyje.

    Kaip mes to pasiekiame? Kiekvienam iš mūsų darbas/veikla teikia malonumą, nuolat siekiame tobulėti, nepraleidžiame nė menkiausios progos pasinaudoti atsiradusia galimybe ir vadovaujamės „can do“ ir „go the extra mile“ požiūriu.

    Šįkart prie mūsų kviečiame prisijungti MECHANIKOS TECHNIKĄ (-Ę)!


    Įmonė siūlo
    - Atvirą aplinką, draugiškus žmones, nuoširdų bendravimą ir bendradarbiavimą;
    - Galimybes tarptautinės karjeros startui;
    - Novatoriškas ugdymo programas ir mokymąsi iš geriausių;
    - Vadovus, kurie turi ir nuolat ugdo ne tik lyderystės gebėjimus, bet yra stiprūs savo srities profesionalai;
    - Galimybes daryti tai, ką išmanai geriausiai ir savo darbu kurti prasmingus dalykus sau ir kitiems;
    - Konkurencingą atlygį, paskatinimą už papildomas pastangas ir įgyvendintus projektus, papildomų naudų paketą, komandinius, sporto, įmonės renginius, stalo futbolą, x-box;
    - Ir jei kartais čia neįvardinome to, kas svarbu tau (pvz. galimybė darbą derinti su studijomis ar kt.), susisiekime ir aptarkime, nes „Mars“ savo darbuotojams pasirengęs suteikti daugiau galimybių nei kartais jie tikisi.

    Būsite atsakingi už
    Mūsų mechanikos / remonto technikai užtikrina sklandų gamyklos įrenginių veikimą, prisideda prie optimizavimo ir tobulinimo. To tikėsimės ir iš tavęs.

    Standartiniai darbai apims:
    - Technologinių linijų įrenginių gedimų šalinimą, analizę;
    - Ilgalaikės remonto programos priskirtai gamybos sričiai ruošimą;
    - Generavimą pasiūlymų, kaip efektyviau naudoti remontui skirtus resursus ir techninių pasiūlymų, idėjų įrenginių tobulinimui.

    Taip pat visada būsi įsitraukęs į skirtingus inžinerinius projektus.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turi ar dar sieki turėti diplomą, kuris sako, kad mokeisi mechanikos inžinerijos ar mechatronikos;
    - Puiku, jei turi patirties įrenginių priežiūros ir remonto srityje;
    - Anglų kalba, MS Office, AutoCad, brėžinių skaitymas neturėtų būti tau problema;
    - Dar tikimės, kad esi žingeidus, tobulėjantis, bendradarbiaujantis, siekiantis ir pasiekiantis rezultatų.
    Tatjana Andrejeva
    “Jei skaitydamas skelbimą, pagalvojai, kad labai norėtum prisijungti, dirbti ir augti tokioje įmonėje kaip „Mars Lietuva“, nekantraujame su tavimi susipažinti ir laukiame tavo CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 733
    Pirkimų vadybininkas (-ė)
    Iki 2019-02-28, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB „Theca Furniture“ – daniško kapitalo, šiuolaikiška, minkštuosius baldus gaminanti įmonė. Nuo 2006 m. baldų gamyba iš Danijos buvo perkelta į Lietuvą ir šiuo metu kompanija vykdo veiklą Kaune, Alytuje, turi siuvimo padalinius Kaišiadoryse bei Jonavoje. Įmonė kiekvienais metais auga. Šiuo metu kolektyvą sudaro apie 770 profesionalių darbuotojų. Kolektyvas vadovaujasi atsakingumo, draugiškumo, profesionalumo ir partnerystės principais. Įmonė toliau plečia savo veiklą ir kviečia prie kolektyvo prisijungti atsakingus, draugiškus, lanksčius ir dinamišką aplinką vertinančius darbuotojus.

    Daugiau informacijos apie įmonę - www.theca.dk

    Įmonė siūlo
    - Puikią galimybę įgyti vertingos patirties daugiau nei 10 metų Lietuvoje veikiančioje užsienio kapitalo baldų įmonėje;
    - Siekiančius tikslo, ambicingus kolegas, kurie padės įsilieti į kolektyvą;
    - Dinamišką darbo aplinką;
    - Geras darbo sąlygas ir Jūsų kompetencijas atitinkantį darbo užmokestį.

    Būsite atsakingi už
    - Bendradarbiavimą su esamai tiekėjais ir naujų tiekėjų paiešką;
    - Pirkimų procesų vykdymą ir jų koordinavimą;
    - Derybas su tiekėjais;
    - Rinkos analizę ir produktų paiešką, reikalingų minkštųjų baldų gamybai ir gamybos procesui užtikrinti;
    - Bendradarbiavimą su eksperimentinio, gamybos bei kitų padalinių atstovais, siekiant išsiaiškinti naujų žaliavų, produktų, įrangos poreikį ir jiems keliamus kriterijus;
    - Iniciatyvą ir veiksmus, įgyvendinant pirkimo išlaidų optimizavimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Galite pasigirti bent dviejų metų sėkminga patirtimi pirkimų vadybininko pozicijoje;
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą inžinerijos, verslo administravimo ar ekonomikos srityje;
    - Pasižymite gerais derybiniais įgūdžiais, analitiniu mąstymų bei greita orientacija;
    - Gerai šnekate ir rašote anglų kalba;
    - Iniciatyva ir komunikabilumas - žodžiai, kurie puikiai tinka Jus apibūdinti;
    - Jei turite patirties dirbant su įvairių komponentų pirkimu gamybinėse įmonėse (medienos, metalo apdirbimas) - tai būtų privalumas.
    Domantė Trotė
    “Jei siekiate maksimalios vertės organizacijai, kurioje dirbate, norite ilgalaikių perspektyvų, modernaus ir draugiško kolektyvo, ši darbo pozicija - Jūsų!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 732
    Verslo vadybininkas (-ė) (B2B)
    Iki 2019-02-25, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame viena didžiausių internetinių parduotuvių Lietuvoje. Kokybiškas aptarnavimas, greitas prekių pristatymas ir orientacija į klientą - pagrindas, kuriuo vadovaujamės. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti VERSLO VADYBININKĄ (-Ę) (B2B)!

    Įmonė siūlo
    - Motyvuojančią darbo atmosferą;
    - Nuo asmeninių rezultatų priklausančius priedus;
    - Laisvą ir dinamišką darbo aplinką;
    - Aktyvų darbą bei galimybę savarankiškai planuoti savo laiką;
    - Atvirus, bendradarbiaujančius ir jaunatviškai veržlius vadovus :)
    - Draugiškus, kūrybingus, savarankiškus bei iniciatyvius kolegas.

    Būsite atsakingi už
    - Produktyvių, pasitikėjimu grįstų santykių su klientais kūrimą bei palaikymą;
    - Aktyvią naujų klientų paiešką, produktų (fototechnikos) pardavimą;
    - Klientų poreikių išsiaiškinimą bei geriausio sprendimo pasiūlymą;
    - Parduodamų produktų pristatymą klientams;
    - Naujų pardavimo iniciatyvų, strategijų ir programų įgyvendinimą ir plėtojimą;
    - Ilgalaikių santykių su klientais kūrimą;
    - Komercinių pasiūlymų, prezentacijų bei sutarčių rengimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite patirties B2B pardavimų srityje;
    - Esate proaktyvus, savarankiškas, siekiantis rezultato;
    - Paslaugumas ir orientaciją į klientą yra Jūsų "kraujyje";
    - Turite puikius derybų bei prezentavimo įgūdžius;
    - Norite ir gebate savarankiškai planuoti savo darbą;
    - Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
    Julija Stankevičiūtė
    “Jei koncentruojatės ir dirbate vardan rezultato, norite naujų iššūkių ir atsakomybės - ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 731
    Finansų analitikas (-ė)
    Iki 2019-02-24, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame tarptautinė kompanija, transporto įmonėms teikianti kuro pirkimo, rinkliavų apmokėjimo ir mokesčių grąžinimo paslaugas. Sparčiai augame ir prie savo profesionalų komandos kviečiame prisijungti FINANSŲ ANALITIKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Atsakingą darbą sėkmingai augančioje įmonėje;
    - Profesionalius kolegas ir bendradarbiaujančius vadovus;
    - Jaunatvišką ir pozityvią atmosferą darbe;
    - Jūsų kompetencijas ir patirtį atitinkantį atlygį.

    Būsite atsakingi už
    - Kasdienį pinigų srautų planavimą;
    - Klientų ir tiekėjų pelningumo analizę;
    - Ataskaitų pagal poreikį rengimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite bent dvejus metus analogiškos arba panašios darbo patirties;
    - Puikiai valdote Microsoft Excel ir Microsoft Word programas;
    - Pasižymite analitiniu mąstymu, gebėjimu sisteminti ir apibendrinti informaciją;
    - Turite geras anglų kalbos žinias.
    Domantė Trotė
    “Norite save realizuoti nustatant įmonės ekonominių rezultatų priežastis, tendencijas bei teikti įvairias rekomendacijas vadovybei? Skaičiai, finansinės analizės ir MS Excel lentelės - Jūsų gyvenimo būdas? Kandidatuokite! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 730
    Prekybos vadybininkas (-ė)
    Iki 2019-02-23, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų įmonė – viena moderniausių Europoje aliejinių augalų perdirbimo ir biodyzelino gamybos gamykla. Kasmet pagaminame virš 100 tūkst. tonų ekologiškų degalų – griežtus tvarumo kriterijus atitinkančio biodyzelino, virš 120 tūkst. tonų vertingų baltyminių pašarų priedų – rapsų išspaudų, kurios realizuojamos Lietuvoje bei eksportuojamos į Vakarų ir Rytų Europos šalis. Šuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti analitišką, veiklų PREKYBOS vadybininką!

    Įmonė siūlo
    - Tobulėjimo galimybes;
    - Įdomų, aktyvų darbą didelėje, perspektyvioje gamybinėje įmonėje;
    - Galimybę įgyti daug patirties, kurią būtų galima pritaikyti ir kitose srityse, atsakingesniuose darbuose;
    - Terminuotą darbo sutartį (planuojama iki 2 metų).

    Būsite atsakingi už
    - Sutarčių ruošimą ir jų vykdymo kontrolę;
    - Prekybinės rizikos valdymo apskaitos vedimą, analizę, ataskaitų rengimą;
    - Prekybos, gamybos apskaitos duomenų kaupimą, analizę, planavimą;
    - Asistavimą prekybos vadovams;
    - Žaliavų ir produkcijos tiekimo organizavimą, sutarčių vykdymą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite aukštąjį išsilavinimą (ekonomikos, finansų ar prekybos srityje);
    - Turite patirties kaip vadybininko asistentas prekybos srityje;
    - Betarpiškai gebate bendrauti bei bendradarbiauti su kitais įmonės skyriais;
    - Puikiai susikalbate ANGLŲ bei RUSŲ kalbomis;
    - Esate labai kruopštus, darbštus, tuo pačiu greitai atliekantis pavestas ir einamąsias dienos užduotis;
    - Esate atsiduodantis darbui ir tam skiriantis daug laiko;
    - Aplinkiniai teigia, jog Jūsų loginis-matematinis mąstymas – išskirtinis;
    - Esate orientuotas į rezultatą bei puikius santykius su kolegomis.
    Jurgita Paičienė
    “Mėgstate analizuoti bei puikiai gebate asistuoti sprendimus priimantiems kolegoms? Svajojate apie darbą STABILIOJE įmonėje? KANDIDATUOKITE!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 729
    Serviso vadovas
    Iki 2019-02-22, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - šiuolaikinis logistikos centras, kuris atlieka dalinių krovinių pervežimą, teikia pavienes ir kompleksines sandėliavimo bei jūrinių konteinerių gabenimo paslaugas. Į savo komandą kviečiame prisijungti SERVISO VADOVĄ!

    Įmonė siūlo
    - Labai patrauklų atlygį už darbą;
    - Dideles profesinių siekių įgyvendinimo galimybes;
    - Progresyvią ir ambicingą darbo atmosferą.

    Būsite atsakingi už
    - Serviso skyriaus darbų kokybišką planavimą ir vykdymo kontrolę (komandoje meistrai - priėmėjai ir šaltkalviai);
    - Vykdomų darbų atlikimo terminų užtikrinimą bei savalaikius problemų sprendimus;
    - Komandos valdymą, formavimą ir motyvavimą;
    - Sandėlio veiklos kontrolę;
    - Darbų atlikimo ir aptarnavimo standartų kokybės diegimą;
    - Derybas su esamais klientais bei naujų klientų paiešką.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite darbo patirties autoserviso vadybos srityje;
    - Turite gerus bendravimo ir komandos formavimo įgūdžius;
    - Gerai kalbate, rašote, skaitote rusų bei anglų kalbomis;
    - Turite greitą orientaciją, savarankiškumą, energingumą, iniciatyvumą, atsakingumą, orientaciją į rezultatą;
    - Gebate pasiekti rezultatą, kuris priklauso nuo kitų žmonių darbo.
    Julija Stankevičiūtė
    “Turite patirties klientų aptarnavime bei darbų organizavimo srityje? Norite save išbandyti transporto versle? Tokiu atveju – kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 725
    Statybos darbų vadovas Švedijoje
    Iki 2019-03-01, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė, kuri sparčiai augame ir vykdome statybos projektus Švedijoje. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti STATYBOS DARBŲ VADOVĄ Švedijoje!

    Įmonė siūlo
    - Atsakingus bei įdomius projektus;
    - Galimybę atskleisti savo potencialą, valdant statybos projektus;
    - Profesionalų požiūrį į darbą ir darbo santykius;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį atlyginimą;
    - Komandiruotes Švedijoje.

    Būsite atsakingi už
    - Visų procesų, susijusių su objekto statyba, valdymą;
    - Projektinių sprendinių racionalizavimą;
    - Bendradarbiavimą su rangovais bei subrangovais;
    - Darbų įgyvendinimo grafikų sudarymą bei jų vykdymo kontrolę;
    - Techninės dokumentacijos ruošimą ir tvarkymą;
    - Objektui numatytų resursų kontrolę;
    - Medžiagų tiekimo užtikrinimą;
    - Darbų saugos bei kokybės užtikrinimą;
    - Techninių klausimų derinimą su užsakovais bei darbų pridavimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite statybos inžinieriaus išsilavinimą;
    - Turite darbinės patirties statybų srityje;
    - Užtikrinate darbo kokybę bei terminų kontrolę;
    - Gebate operatyviai spręsti iškilusias problemas;
    - Susikalbate anglų kalba.
    Jurgita Paičienė
    “Turite darbo ptirties statybų srityje? Susikalbate anglų kalbą? Norite užsidirbti? Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV