Вильнюс: +370 638 33360 Клайпеда: +370 630 33360 info@atranka360.lt

В настоящее время мы ищем

Сортировать по:
Все сферы
  • ID: 2431
    NT projektų vadovas (-ė)
    Iki 2024-11-09, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Mūsų klientė - nekilnojamojo turto valdymo ir investicijų įmonė, kuri specializuojasi komercinio NT nuomos, pardavimų ir pirkimų srityse. Įmonės tikslas - kurti ilgalaikę vertę klientams ir partneriams, užtikrinant aukščiausią paslaugų kokybę. Įmonė dirba su įvairiais NT objektais, siūlo rinkos analize paremtus, kūrybiškus ir ilgalaikius sprendimus. Šiuo metu įmonė prie savo komandos kviečia prisijungti NT PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!



     




    Įmonė siūlo

    - Tobulėjimo ir savirealizacijos galimybes.

    - Bendradarbiaujančių kolegų bei vadovų palaikymą.

    - Motyvuojančią darbo atmosferą bei puikias darbo sąlygas.




    Būsite atsakingi už

    - Administruosi NT objektus – pilna atsakomybė už objektų priežiūrą: nuo nuomininkų valdymo iki remonto darbų organizavimo.

    - Aktyviai ieškosi naujų nuomininkų – skelbimų talpinimas, klientų paieška bei kontaktų mezgimas su potencialiais nuomininkais.

    - Koordinuosi NT apžiūras ir derybas – organizuosi apžiūras, derinsi nuomos sutarties sąlygas ir užtikrinsi, kad procesas vyktų sklandžiai.

    - Pardavimai – ieškosi potencialių pirkėjų ir rūpinsies NT objektų pardavimo procesu.

    - Pirkimai – nuolat stebėsi komercinio NT rinką, analizuosi tendencijas ir ieškosi naujų, įdomių objektų.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turi patirties komercinio nekilnojamojo turto nuomos, valdymo ir pardavimų srityje, todėl gali efektyviai valdyti visus procesus.

    - Gebi profesionaliai bendrauti ir efektyviai valdyti bendravimą su nuomininkais, partneriais ir klientais.

    - Esi atsakinga, pareiginga asmenybė, o iniciatyva ir greita orientacija leidžia Tau savarankiškai spręsti iškilusius iššūkius.

    - Lankstumas ir išradingumas padeda Tau rasti optimaliausius sprendimus tiek įmonės, tiek klientų naudai.

    - Puikiai išmanai Excel ir kitas MS Office programas, kas leidžia efektyviai tvarkyti dokumentus ir duomenis.


    Julija Stankevičiūtė
    “Šis pasiūlymas - puiki proga turintiems analogiškos patirties kandidatams pagerinti savo darbo aplinką - greitai sprendžiami klausimai, lankstumas, šiltas ir neformalus santykis su vadovybe ir kiti nedidelės įmonės privalumai. Atsiųsti savo CV galite julija@atranka360.lt. ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2430
    Vyr. buhalteris (-ė)
    Iki 2024-11-07, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Logistinė įmonė su savo stabilia ir patikima komanda jau virš 30 metų veikia ekspedicinių paslaugų rinkoje. Išnaudojant Klaipėdos uosto privalumus ir kitas transporto sistemas, gabena ilgalaikių partnerių krovinius į bet kurią pasaulio šalį. Siūlo platų paslaugų spektrą: krovinių pervežimas geležinkeliu, auto bei jūriniu transportu, stividorinis krovinių aptarnavimas uoste, transportinis-ekspeditorinis aptarnavimas, laivų aprūpinimas ir aptarnavimas uoste.



    Šiuo metu prisijungti prie komandos kviečia VYR. BUHALTERĮ (-Ę)



     




    Įmonė siūlo

    - Sutelktą ir geranorišką komandą.

    - Savo srities profesionalus - beveik visi dirba nuo įmonės įkūrimo pradžios!

    - Transporto skyriaus vadovę, kuriančią sveiką darbinį mikroklimatą.

    - Požiūrį, jog visos darbinės problemos, tik užduotys, kurias galima išspręsti.

    - Draugišką aplinką (mūsų komandoje 10 darbuotojų): švenčiame darbuotojų asmenines bei pagrindines metų šventes.

    - Patogią ir jaukią darbo vietą, nemokamą automobilio stovėjimą.

    - Papildomas finansines naudas darbuotojams (kelionės į/iš darbo kompensavimą, draudimo paketus).




    Būsite atsakingi už

    Įmonės tradicinius apskaitos procesus ir finansų valdymą:

    - Standartinę apskaitą.

    - Bankines operacijas.

    - Finansinių dokumentų rengimą.

    - Tarpusavio atsiskaitymų su partneriais analizę.

    - Ekonominių rezultatų analizę.




    Mes tikimės kad jūs

    - Baigėte buhalterijos mokslus ir norite dirbti logistinėje sferoje.

    - Galimybė kelias dienas dirbti iš namų - Jums privalumas.

    - Mėgstate tikslumą, nuspėjamas ir aiškias užduotis (išanalizuoti, paskaičiuoti, paruošti, perduoti).

    - Gerai mokate rusų kalbą (žodžiu ir raštu).

    - Patinka įmonės su vertybėmis ir kolektyvo tradicijomis.


    Asta Jurėnienė
    “Pasikalbėkime! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Asta Jurėnienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2022
    Technikas- mechanikas (-ė)
    Iki 2024-10-30, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame UAB "Technikos uostas", oficialus, pasaulyje žinomų vardų - BOBCAT, TRILO, BRIELMAIER, SOOSAN, atstovas Lietuvoje. Teikiame technikos pardavimų bei ilgalaikės nuomos sprendimus, pritaikytus statybos, žemės ūkio, pramonės ir viešajame sektoriuje veikiančioms įmonėms bei privatiems klientams. Auginame savo komandą (laukiame prisijungiant net 5 žmonių skirtinguose miestuose bei pozicijose). Gal vienas iš jų būsi TU? 



    Pradedi savo karjerą mechanikos srityje? Nebus geresnių sąlygų nei pas mus!​




    Įmonė siūlo

    - Tavęs lauktų ramus, pozityvus ir kalbantis tik apie esmę įmonės vadovas.

    - Turėtum mentorių, kuris nuosekliai Tave įvestų į darbo specifiką.

    - Kadangi esame oficialūs atstovai, turėtumei ir kelionių į užsienį pas gamintojus, jog galėtum įgyti sertifikatus.

    - Įmonė dosniai dalinasi, net ir besimokantiems specialistams yra išmokamos ketvirtinės premijos.

    - Mėnesinio atlygio bonusai taip pat yra aiškiai skaičiuojami.

    - Darbo pobūdis – nenuobodus, nes keičiasi darbo lokacija, priklausomai, kur būsi iškviestas.

    - Mūsų komandoje labai maža kaita, matyt todėl jog, dirbantys mato privalumų.




    Būsite atsakingi už

    - Kol būsi pasiruošęs savarankiškam darbui, kartu su kolega važiuosi į dirbtuves ir klientų objektus atlikti techninį aptarnavimą ir šalinti gedimų.

    - Technikos periodinėms techninėms apžiūroms paruošimas ir atlikimas.

    - Technikos registracija atitinkamuose valstybės institucijose.

    - Naujos technikos paruošimas eksploatavimui.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turėtum techninės pakraipos išsilavinimą, ar būtumei paskutinio kurso studentas.

    - Mylėtum techniką taip, kad net Tavo antroji pusė pavydėtų.

    - Būtum tvarkingas ir kruopštus ne tik dirbant prie technikos, bet ir pildant reikalingą dokumentaciją.

    - Skaitytum techninę dokumentaciją anglų kalba.

    - Tau patiktų dirbti ramioje, o tuo pačiu ir ambicingoje komandoje.


    Jurgita Paičienė
    “Labai rekomenduoju savo darbinę karjerą pradėti nuo įmonės, kurioje vadovas – kuria sveikus santykius, darbingą atmosferą ir sąžiningai bei dosniai atsilygina už rezultatus! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2429
    Viešbučio ir restorano projektų pardavimų vadovas (-ė)
    Iki 2024-11-04, Palanga
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Mūsų klientas – viešbutis su išskirtiniu restoranu, įsikūręs Palangoje visai netoli jūros, ieško veržlaus ir ambicingo Pardavimų projektų vadovo (-ės). Viešbutis ne tik siūlo aukščiausios klasės apgyvendinimo paslaugas, bet ir turi modernų restoraną, kuris puikiai tinka įvairiems renginiams, konferencijoms bei banketams. Jei esate pasiruošęs mesti sau iššūkį ir prisidėti prie viešbučio sėkmės, kviečiame prisijungti!



     




    Įmonė siūlo

    - Galimybę augti kartu su viešbučiu ir realizuoti savo idėjas.

    - Dinamišką bei kūrybingą darbą prestižinėje vietoje.

    - Patrauklų atlyginimą: 1800–2200 EUR „į rankas“ + priedai už gerus rezultatus.

    - Mokymus, karjeros galimybes ir visas reikiamas darbo priemones.




    Būsite atsakingi už

    - Rengsite pardavimų ir rinkodaros planus bei būsite atsakingas už jų įgyvendinimą.

    - Aktyviai dalyvausite pardavimuose ir bendrausite su klientais, padėsite organizuoti viešbučio bei restorano užimtumą.

    - Užmegsite ir stiprinsite santykius su klientais, sieksite ilgalaikio bendradarbiavimo.

    - Kursite komercinius pasiūlymus, ruošite sutartis ir prisidėsite prie naujų akcijų įgyvendinimo.

    - Analizuosite rinkos situaciją, stebėsite konkurentus ir ieškosite naujų galimybių.

    - Administruosite internetinius pardavimų kanalus, prižiūrėsite viešbučio ir restorano svetainę.

    - Teiksite idėjas, kaip tobulinti mūsų paslaugas ir dar labiau pagerinti klientų patirtį.




    Mes tikimės kad jūs

    - Ne mažiau kaip 2 metų patirties pardavimuose (ypač apgyvendinimo paslaugų sektoriuje).

    - Puikių bendravimo ir derybų įgūdžių – juk klientai turi jaustis ypatingi!

    - Aukštojo išsilavinimo ir gerų lietuvių bei anglų kalbos žinių.

    - Patirties dirbant su rezervacijų platformomis.

    - Tikslo siekimo, atsakomybės jausmo bei noro prisidėti prie mūsų komandos sėkmės.


    Dovilė Paulauskienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2428
    Administratorė (-ius) - komunikacijos koordinatorė (-ius)
    Iki 2024-11-03, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Ieškome naujos (-o) kolegės (-os) į savo komandą! Susipažinkime.



    https://atranka360.lt 



    https://www.facebook.com/atranka360



    https://www.linkedin.com/company/10077685/admin/feed/posts/



    https://www.instagram.com/atranka360/




    Įmonė siūlo

    - Laisvės pojūtį – galėsi keletą dienų per savaitę planuoti darbus iš sau patogios vietos.

    - Priimti ir apsvarstyti visas Tavo idėjas. Kūrybiškumą, inovatyvumą bei norą imtis papildomų projektų labai skatiname ir vertiname papildomais finansiniais priedais.

    - Komandą, kuriai pirmoje vietoje yra pagarbus ir konstruktyvus bendravimas.

    - Padėti skleistis Tavo asmenybei. Vienas iš mūsų komandos privalumų – įdomios, stiprios ir palaikančios kolegės.

    - Saugumo jausmą mokantis naujų dalykų. Neieškome aplinkoje kaltų, randame sprendimą ir judame į priekį.

    - Auginti Tavo potencialą. Dirbsi pagal aukštus darbo standartus, o to, ko nemokėsi – išmokysime. Nukreipiame į tinkamus seminarus ar mokymus. 




    Būsite atsakingi už

     Atskiri, su personalo atrankomis susiję, darbai (35%):



    - Priimti užklausas ir paskirstyti kolegėms.

    - Padėti kurti/koreguoti darbo skelbimus.

    - Pagal turimus šablonus (Canva) kurti darbo skelbimų bei kito turinio vizualus. Juos viešinti specialiuose portaluose bei skirtinguose soc. tinkluose/grupėse perkant reklamą. 

    - Padėti paruošti CV suinteresuotiems asmenims. 



    Komunikacijos projektai (50%):



    - Prisidėti įgyvendinant tam tikras marketingines kampanijas (reklama/šventės/tyrimai/kvietimai dalyvauti): sukuriant tekstus, banerius ir juos viešinant soc. medijoje. 

    - Kurti skirtingą turinį įvairiais formatais (tekstiniai, reels, stories, video), juos adaptuoti skirtingiems socialiniams tinklams (Facebook, LinkedIn, Instagram).

    - Koreguoti kolegių įrašus Blogui.



    Administraciniai darbai (15%):



    - Palaikyti pozityvią atmosferą kolektyve, vykdant vidinę komunikaciją, padedant organizuoti šventes. 

    - Atnaujinti informaciją įmonės www puslapyje, rekvizituose.

    - Administruoti info paštą: teikti informaciją arba persiųsti laiškus kolegėms.

    - Prižiūrėti technikos veikimą ir ofiso tvarką, komunikuoti su pastato administratoriumi.

    - Užsakyti reikalingas darbui priemones.

    - Prižiūrėti vidinę duomenų bazę ir CRM.

    - Bendrauti su buhalterija (sąskaitos, atostogų prašymai, kiti einamieji klausimai). 




    Mes tikimės kad jūs

    - Tavo asmenybė pozityvi – visur ieškai teigiamos pusės?

    - Dažniausiai imiesi iniciatyvos ir nori padėti kitiems?

    - Turi talentą mintį paversti įtikinamu tekstu?

    - Supranti, kas yra Google Ads, Business manager, Google Analytics ir kiti skaitmeninės rinkodaros niuansai? (būtų didelis privalumas) 

    - Turi vizualinį stiliaus pojūtį?

    - Moki greitai ir tiksliai suktis tarp skirtingo pobūdžio darbų: pvz. kūrybiškai išsitaškyti, o po kurio laiko sėsti prie rutininių darbų?

    - Galvoji, ko nemoki - išmoksi, svarbu tik valia ir noras?



    Jei ties kiekvienu punktu padėjai riebų + , drąsiai siųski savo CV. Pakalbėsime:)



    Ai ir dar. Labai laukčiau trumpo laiško ieva@atranka360.lt 




    1. Kokias funkcijas galėtumei lengvai atlikti (prašau argumentuoti), o kokiose reikėtų pasimokyti, kokių žinių ir įgūdžių reikėtų papildomai įgyti?

    2. Kas labiausiai patiko šiame darbo skelbime? :)


    Ieva Vaišvilaitė
    “Jei nori dirbti mūsų kompanijoje ir esi toks žmogus, kokio mes ieškome - drąsiai susisiek su manimi! Laukiu Tavęs:)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Vaišvilaitė, Vykdančioji direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 2427
    Administratorė (-ius) - komunikacijos koordinatorė (-ius)
    Iki 2024-11-03, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Ieškome naujos (-o) kolegės (-os) į savo komandą! Susipažinkime.



    https://atranka360.lt 



    https://www.facebook.com/atranka360



    https://www.linkedin.com/company/10077685/admin/feed/posts/



    https://www.instagram.com/atranka360/




    Įmonė siūlo

    • Laisvės pojūtį – galėsi keletą dienų per savaitę planuoti darbus iš sau patogios vietos.

    • Priimti ir apsvarstyti visas Tavo idėjas. Kūrybiškumą, inovatyvumą bei norą imtis papildomų projektų labai skatiname ir vertiname papildomais finansiniais priedais.

    • Komandą, kuriai pirmoje vietoje yra pagarbus ir konstruktyvus bendravimas.

    • Padėti skleistis Tavo asmenybei. Vienas iš mūsų komandos privalumų – įdomios, stiprios ir palaikančios kolegės.

    • Saugumo jausmą mokantis naujų dalykų. Neieškome aplinkoje kaltų, randame sprendimą ir judame į priekį.

    • Auginti Tavo potencialą. Dirbsi pagal aukštus darbo standartus, o to, ko nemokėsi – išmokysime. Nukreipiame į tinkamus seminarus ar mokymus. 




    Būsite atsakingi už

     Atskiri, su personalo atrankomis susiję, darbai (35%):




    •  Priimti užklausas ir paskirstyti kolegėms.

    •  Padėti kurti/koreguoti darbo skelbimus.

    • Pagal turimus šablonus (Canva) kurti darbo skelbimų bei kito turinio vizualus. Juos viešinti specialiuose portaluose bei skirtinguose soc. tinkluose/grupėse perkant reklamą. 

    • Padėti paruošti CV suinteresuotiems asmenims. 



    Komunikacijos projektai (50%):




    • Prisidėti įgyvendinant tam tikras marketingines kampanijas (reklama/šventės/tyrimai/kvietimai dalyvauti): sukuriant tekstus, banerius ir juos viešinant soc. medijoje. 

    • Kurti skirtingą turinį įvairiais formatais (tekstiniai, reels, stories, video), juos adaptuoti skirtingiems socialiniams tinklams (Facebook, LinkedIn, Instagram).

    • Koreguoti kolegių įrašus Blogui.



    Administraciniai darbai (15%):




    • Palaikyti pozityvią atmosferą kolektyve, vykdant vidinę komunikaciją, padedant organizuoti šventes. 

    • Atnaujinti informaciją įmonės www puslapyje, rekvizituose.

    • Administruoti info paštą: teikti informaciją arba persiųsti laiškus kolegėms.

    • Prižiūrėti technikos veikimą ir ofiso tvarką, komunikuoti su pastato administratoriumi.

    • Užsakyti reikalingas darbui priemones.

    • Prižiūrėti vidinę duomenų bazę ir CRM.

    • Bendrauti su buhalterija (sąskaitos, atostogų prašymai, kiti einamieji klausimai). 




    Mes tikimės kad jūs

    • Tavo asmenybė pozityvi – visur ieškai teigiamos pusės?

    • Dažniausiai imiesi iniciatyvos ir nori padėti kitiems?

    • Turi talentą mintį paversti įtikinamu tekstu?

    • Supranti, kas yra Google Ads, Business manager, Google Analytics ir kiti skaitmeninės rinkodaros niuansai? (būtų didelis privalumas) 

    • Turi vizualinį stiliaus pojūtį?

    • Moki greitai ir tiksliai suktis tarp skirtingo pobūdžio darbų: pvz. kūrybiškai išsitaškyti, o po kurio laiko sėsti prie rutininių darbų?

    • Galvoji, ko nemoki - išmoksi, svarbu tik valia ir noras?



    Jei ties kiekvienu punktu padėjai riebų + , drąsiai siųski savo CV. Pakalbėsime:)



    Ai ir dar. Labai laukčiau trumpo laiško ieva@atranka360.lt 




    1. Kokias funkcijas galėtumei lengvai atlikti (prašau argumentuoti), o kokiose reikėtų pasimokyti, kokių žinių ir įgūdžių reikėtų papildomai įgyti?

    2. Kas labiausiai patiko šiame darbo skelbime? :)


    Ieva Vaišvilaitė
    “Jei nori dirbti mūsų kompanijoje ir esi toks žmogus, kokio mes ieškome - drąsiai susisiek su manimi! Laukiu Tavęs:)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Vaišvilaitė, Vykdančioji direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 2425
    Statybos darbų vadovas (-ė) (betonavimo darbai/Skandinavijos šalys)
    Iki 2024-10-27, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Mūsų klientė – tai dinamiška ir sparčiai auganti įmonė, teikianti kvalifikuotas statybos ir pramonės darbuotojų nuomos bei projektų valdymo paslaugas Šiaurės Europos šalyse. Įmonė didžiuojasi savo profesionalia ir patyrusia komanda, gebančia užtikrinti aukštos kokybės paslaugas tarptautiniuose projektuose. Pagrindinis įmonės tikslas – būti patikimu partneriu tiek darbuotojams, tiek užsakovams, suteikiant ilgalaikes bendradarbiavimo galimybes ir kuriant vertę statybos bei pramonės sektoriuose.



    Įmonė plečia savo veiklą ir ieško statybos darbų vadovo (-ės) darbui Švedijoje, Norvegijoje, Danijoje ir Islandijoje. Jei turite patirties betonavimo darbų srityje ir ieškote naujų iššūkių, kviečiame prisijungti prie mūsų komandos!



     




    Įmonė siūlo

    - Dinamišką ir įkvepiantį darbą skirtinguose projektuose.

    - Galimybę tobulėti ir augti kartu su patyrusia profesionalų komanda.

    - Demokratišką darbo aplinką, kurioje vertinamos Jūsų idėjos ir iniciatyvos.

    - Konkurencingą atlyginimą nuo 3000 iki 4000 EUR į rankas, su papildomais priedais už pasiektus rezultatus.

    - Partnerystės pagrindu grindžiamus santykius ir patrauklias bendradarbiavimo sąlygas.

    - Visas reikalingas darbo priemones (apgyvendinimas, darbo automobilis ir kt.).




    Būsite atsakingi už

    - Betonavimo darbų organizavimas ir sklandus vykdymas įvairiuose projektuose.

    - Vadovavimas 8–30 darbuotojų komandai, darbo procesų koordinavimas bei efektyvumo užtikrinimas.

    - Darbų eigos, kokybės ir terminų kontrolė, užtikrinant nepriekaištingą projekto įgyvendinimą.

    - Dalyvavimas susitikimuose su užsakovais ir techniniais prižiūrėtojais, komandos atstovavimas.

    - Komandos darbo našumo, saugumo ir aukščiausios kokybės užtikrinimas.



    Papildoma informacija:



    - Darbuotojas vyktų į komandiruotes nuo 2 iki 4 savaičių, šalys gali keistis.

    - Nereikia daryti medžiagų užsakymų, tuo rūpinsis kiti komandos nariai.




    Mes tikimės kad jūs

    - Inžinerinis išsilavinimas (privalumas).

    - Patirtis statybos projektų vadovo arba darbų vadovo pozicijoje, ypač betonavimo darbų srityje.

    - Lyderystės įgūdžiai ir gebėjimas motyvuoti komandą, bendradarbiauti su skirtingų kultūrų žmonėmis.

    - Stiprūs planavimo, organizavimo ir derybų įgūdžiai.

    - Iniciatyvumas, atsakingumas ir orientacija į rezultatus.

    - Galimybė dirbti komandiruotėse nuo 2 iki 4 savaičių skirtingose šalyse.


    Dovilė Paulauskienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2424
    Verslo plėtros ir pardavimų komandos vadovas (-ė)
    Iki 2024-10-30, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    MSS PARTS ir MSS sėkmingai veikia rinkoje jau 27 metus. Mūsų klientai – krovinių pervežimo kompanijos, statybos bei kitų sektorių įmonės, turinčios krovininį transportą. MSS PARTS specializuojasi vakarietiškų sunkvežimių, puspriekabių ir autobusų atsarginių detalių mažmeninėje prekyboje, o parduotuvės yra įsikūrusios Mažeikiuose, Kretingoje ir Plungėje. Tuo tarpu „Mažeikių sunkvežimių servisas“ teikia plataus profilio serviso paslaugas Mažeikiuose, kurių kokybę bei patikimumą vertina ne tik Lietuvos, bet ir Latvijos klientai.




    Įmonė siūlo

    - Karjeros galimybes: puikias sąlygas realizuoti savo potencialą ir augti kartu su įmone.

    - Savarankiškumą: galimybę savarankiškai planuoti savo veiklą ir siekti iškeltų tikslų.

    - Kūrybingumą: erdvę eksperimentuoti su pardavimų strategijomis ir kurti naujas galimybes verslui.

    - Motyvaciją: papildomą atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų pasiektų pardavimų rezultatų.

    - Komandos palaikymą: profesionalių ir ilgametę patirtį turinčių kolegų pagalbą ir paramą darbo pradžioje.

    - Darbo priemones: įmonės automobilį ir kuro kompensaciją, siekiant patogiai ir efektyviai vykdyti klientų vizitus.




    Būsite atsakingi už

    - Pardavimų projektų valdymas: efektyvus pardavimų projektų organizavimas, tikslų nustatymas ir įgyvendinimo kontrolė.

    - Naujų klientų pritraukimas: į Mažeikių, Plungės, Kretingos parduotuves, bei sunkvežimių servisą (Mažeikiuose) ir būti atsakingu/-ai už jų visapusiškus rezultatus.

    - Klientų santykių puoselėjimas: ilgalaikių santykių su esamais ir potencialiais klientais kūrimas bei aukšto jų pasitenkinimo užtikrinimas.

    - Komandos formavimas: pardavimų komandos darbo koordinavimas, užduočių paskirstymas ir veiklos rezultatų stebėjimas.

    - Rinkos analizė: rinkos tyrimai ir konkurentų analizė, siekiant rasti naujas verslo galimybes bei optimizuoti pardavimų strategijas.

    - Strateginis mąstymas: efektyvių pardavimų strategijų kūrimas ir įgyvendinimas, įmonės pajamų auginimas.

    - Rezultatų ataskaitos: reguliarių ataskaitų apie pasiektus rezultatus, iššūkius ir rekomendacijų teikimas vadovybei.




    Mes tikimės kad jūs

    - Patirties: ne mažiau kaip 3 metų patirtis pardavimų ar projektų valdyme, ypač vertinama patirtis B2B sunkvežimių sektoriuje.

    - Komandos formavimo: pardavimų komandos darbo koordinavimas, užduočių paskirstymas ir veiklos rezultatų stebėjimas.Patirtis kuriant, vadovaujant, koordinuojant pardavimu komanda mums labai svarbi.

    - Puikių įgūdžių: gebėjimas efektyviai komunikuoti, vesti derybas ir pristatyti įmonės vertybes bei paslaugas.

    - Analitinio mąstymo: gebėjimas analizuoti duomenis, identifikuoti problemas ir priimti sprendimus, remiantis išsamia analize.

    - Organizacinio lankstumo: gebėjimas dirbti dinamiškoje aplinkoje, planuoti ir valdyti savo laiką bei užduotis.

    - Mobilumo: galiojančio vairuotojo pažymėjimo ir vairavimo patirties, kad galėtumėte aktyviai lankyti klientus ir pristatyti mūsų sprendimus.


    Dovilė Paulauskienė
    “Jei esate ambicingas, stiprus pardavimų specialistas, norintis įgyvendinti savo idėjas ir kurti vertę kartu su mūsų profesionalų komanda – laukiame Jūsų gyvenimo aprašymo! Prisijunkite prie mūsų ir tapkite sėkmės dalimi!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2423
    Finansų analitikas (-ė)
    Iki 2024-10-27, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Susipažinkime! UAB „Medicinos namai šeimai“ – socialiai atsakinga, sėkmingai dirbanti ir auganti įmonė, teikianti aukštos kokybės sveikatos priežiūros ir medicinos paslaugas visai šeimai. Įmonė jau pelnė puikią reputaciją rinkoje ir subūrė profesionalių specialistų komandą. Šiuo metu ieškome finansų analitiko (-ės), norinčio (-ios) prisijungti prie mūsų komandos ir augti kartu!




    Įmonė siūlo

    - Galimybę augti ir tobulėti – esame pasiruošę investuoti į Jūsų žinias ir ugdyti Jūsų kompetencijas finansų srityje.

    - Draugišką ir palaikančią darbo aplinką, kurioje vertinamas bendradarbiavimas ir Jūsų iniciatyvos.

    - Jaukią darbo vietą, patogioje biuro lokacijoje, kur rasite visas reikalingas priemones sėkmingam darbui.

    - Konkurencingą atlygį bei papildomus priedus, atitinkančius Jūsų pasiekimus ir rezultatus.

    - Lankstų požiūrį į darbuotoją ir galimybes derinti darbą su asmeniniais poreikiais.




    Būsite atsakingi už

    - Finansinių duomenų apdorojimas, analizė ir administravimas mūsų vidinėse sistemose.

    - Finansinių ataskaitų rengimas, įžvalgų formavimas ir pateikimas vadovams sprendimams priimti.

    - Bendradarbiavimas su įvairiais įmonės padaliniais, siekiant optimizuoti finansinius procesus.

    - Dalyvavimas projektuose, susijusiuose su finansinių procesų tobulinimu ir naujų sprendimų paieška.




    Mes tikimės kad jūs

    - Aukštasis išsilavinimas (gali būti paskutinių kursų studentas) finansų, ekonomikos ar verslo vadybos srityse.

    - Geros MS Excel žinios bei noras mokytis dirbti su naujomis verslo valdymo sistemomis.

    - Analitinis mąstymas, gebėjimas ne tik apdoroti, bet ir suprasti finansinius duomenis.

    - Atidumas detalėms, kruopštumas ir noras tobulėti.

    - Puikios lietuvių kalbos žinios; anglų kalba – privalumas.


    Dovilė Paulauskienė
    “Jei esate ambicingas, siekiate tobulėti finansų srityje ir esate pasiruošęs priimti iššūkius, laukiame jūsų gyvenimo aprašymo! Prisijunkite prie mūsų komandos ir kartu kurkime sėkmingą įmonės ateitį!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2426
    Administravimo ir personalo skyriaus vadovas (-ė)
    Iki 2024-11-01, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    UAB „Zenko International" teikia laivų interjero įrengimo paslaugas visoje Europoje. Esame tarptautinė įmonė, įsikūrusi Lietuvoje, Monake ir Prancūzijoje. Mūsų komandos atlieka visapusišką projektų valdymą ir jų įgyvendinimą naujai statomuose kruiziniuose laivuose, jachtose bei remontuojamuose laivuose.



    Šiuo metu prie komandos prisijungti kviečiame ambicingą ir patyrusį (-ią) ADMINISTRAVIMO IR PERSONALO SKYRIAUS VADOVĄ (-Ę), kuris (-i) padėtų mums augti, stiprintų komandą ir prisidėtų prie sėkmingo tarptautinio įmonės veiklos vystymo!





    Įmonė siūlo

    - Kūrybinio potencialo realizavimas: laisvė įgyvendinti savo idėjas personalo valdymo procese.

    - Bendradarbiavimas ir palaikymas: šiltas bendradarbiavimas su vadovu ir kolektyvu.

    - Konkurencingas atlygis: Jūsų kompetencija bus įvertinta atitinkamu atlygiu, priedais bei darbo sąlygomis.

    - Puikūs tarpusavio santykiai: pagarba ir draugiškumas visiems komandos nariams (įmonėje 256 darbuotojai). 




    Būsite atsakingi už

    - Personalo planavimas ir pritraukimas: planuoti personalo poreikius, pritraukti talentus, organizuoti atrankas ir įdarbinimą.

    - Motyvacinės sistemos: kurti ir tobulinti atlygio ir motyvacijos sistemas.

    - Mokymų ir vidinių renginių organizavimas.

    - Vadovų ugdymas:
     skatinti vadovų kasdienį tobulėjimą ir lyderystės kompetencijų vystymą.

    - Organizacinė kultūra: formuoti ir palaikyti stiprią organizacinę kultūrą.

    - Administravimas: dokumentų valdymo organizavimas. 




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą (privalumas žmogiškųjų išteklių vadybos srityje).

    - Išmanote darbo santykius, reguliuojančius teisės aktus, ir turite praktinio Lietuvos Respublikos Darbo kodekso taikymo patirties.

    - Puikiai kalbate bei rašote anglų kalba (rusų kalbos mokėjimą laikytume privalumu). 

    - Domitės HR naujovėmis ir darbo rinkos tendencijomis užsienyje. 

    - Gebate savarankiškai planuoti ir organizuoti veiklą, rinktis darbo ir motyvacijos metodus, kontroliuoti ir vertinti kitų darbą.

    - Turite puikius bendravimo ir kompiuterinio raštingumo įgūdžius, esate iniciatyvi ir kūrybiška asmenybė, laikotės įsipareigojimų, mąstote sistemiškai, gebate bendrauti su įvairaus tipo žmonėmis.

    - Esate komunikabili, pozityvi, empatiška ir orientuota į rezultatą asmenybė.


    Jurgita Paičienė
    “Jūs: esate ekspertas personalo srityje - šiuo metu pasiruošęs naujam žingsniui savo karjeroje. Mes: išklausysime visus Jūsų lūkesčius ir pasistengsime, kad šiuo žingsniu juos realizuotumėte!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2422
    Sąmatininkas (-ė) – inžinierius (-ė)
    Iki 2024-10-09, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    - Konkurencingą atlyginimą, kurį mainome į Jūsų patirtį ir profesionalumą. 

    - Ypatingai gerą atmosferą biure ir palaikančią komandą.

    - Vadovą, kuris yra dalykiškai malonus, aiškus ir nuoseklus.

    - Karjeros perspektyvas su didesnės atsakomybės užduotimis ir finansiniu atlygiu.

    - Sveikatos draudimą.



     




    Įmonė siūlo

    - Turimą patirtį dirbant su biudžetais ir skaičiuojant sąmatas statybos kompanijoje. 

    - Jūsų projektų valdymo principus. 

    - Finansinius lūkesčius.




    Būsite atsakingi už

    Garantuojame konfidencialumą viso atrankos proceso metu.




    Mes tikimės kad jūs
    Asta Jurėnienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Asta Jurėnienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2421
    Pardavimų vadybininkas (-ė) verslui, B2B
    Iki 2024-10-26, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Stabilumas ir tradicijos – esame Lindstrom, Suomijos kapitalo kompanija, jau 175 metų.

    Patikimumas – veikiame net 23 pasaulio šalyse.

    Inovatyvumas – nuolat ieškome naujų technologinių ir vadybinių sprendimų.

    Užtikrintumas – mūsų paslaugos yra paklausios ir aktualios, profesionaliai padedančios Klientams rūpintis savo švara ir įvaizdžiu.




    Įmonė siūlo

    1. Turės aiškią, sąžiningą ir motyvuojančią fiksuoto atlygio bei priedų mokėjimo politiką:



    - Didesnį fiksuotą atlygį bandomuoju laikotarpiu. Suprantame „įsivažiavimo“ laikotarpį, todėl turėsite finansinę „pagalvę”.

    - Didesnį fiksuotą atlygį pasiekus bandomojo laikotarpio tikslus.

    - Mėnesinius priedus, skaičiuojamus nuo pardavimų.

    - Ketvirčio priedus už praėjusio laikotarpio pasiektus tikslus.

    - Papildomą priedą išmokamą kas mėnesį, fiksuojamą sekantiems metams laiko, pasiekus metinius tikslus.



    2. Kaip papildomas naudas gaus:



    - Sveikatos draudimą, kuris įsigalios po bandomojo laikotarpio.

    - Reguliarius mokymus.

    - Neformaliam bendravimui skirtus renginius ir išvykas.

    - Automobilį (turite turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą).



    3. Turės įvadinius ir nuolatinius mokymus:



    - Laiko patikrintus (3-jų savaičių) įvadinius mokymus, kurie išsamiai supažindins su produktais bei paslaugomis, ir atsakys į klausimą, kaip pardavinėti, kad tikrai parduotum. 

    - Dirbs su vadovu, kuris startavo nuo tokios pačios pozicijos, tad mentorius bus ne teoretikas, o praktikas.



    4. Patirs tarptautinės kompanijos gerąją kultūrinę patirtį:



    - Matys kompanijos vadovus, kurie įkvepia nuoširdžia lyderyste.

    - Pajus nuo pirmų dienų paprastą, lengvą ir atvirą bendravimą.

    - Tarp važinėjimų pas Klientus galės pajusti gerą Vilniaus biure esantį vaibą (biuras – Savanorių pr. 183).

    - Dirbs su kolegomis iš pardavimo komandos, tad bendri susitikimai vyks tiek online, tiek skirtinguose miestuose. 




    Būsite atsakingi už

    - Mėgsti konkrečius produktus ir paslaugas, kurie rinkoje turi paklausą (apie mūsų produktus ir paslaugas https://lindstromgroup.com/lt/).

    - Nori dirbti ir užsidirbti.

    - Ofiso sienos Tave slegia ir mėgsti dinamiką bei judesį. Šioje pozicijoje ~ 80/90% darbo laiko būsi ne biure, o vizituosi klientus. Likusias darbo valandas galėsi darbuotis tiek namie, tiek biure.

    - Tiki, jog bendravimas yra puiki priemonė tikslui pasiekti, todėl visur matai galimybes ir atveri uždarytas duris.

    - Esi savarankiška asmenybė - pats planuoji savo darbus ir atsakai už jų rezultatus.

    - Degi noru mokytis iš brandaus ir dalykiško pardavimų komandos vadovo.




    Mes tikimės kad jūs
    Asta Jurėnienė
    “Puiki galimybė naujai patirčiai ar naujam karjeros startui. Esi aktyvus ir nori augti? Ši pozicija labai tiks savarankiškumą, tikslingus veiksmus ir mobilumą mėgstančiai asmenybei. Pasikalbame:) Išsklaidyk savo abejones, skambink ir gauk atsakymus.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Asta Jurėnienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2419
    Virėjas (-a)
    Iki 2024-10-20, Palanga
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Monist - naujos koncepcijos boutique stiliaus restoranas, viešbutis ir spa ritualai, priklausantys „SPA Vilnius” tinklui. Svečiai čia atras tobulą poilsį, gamtą, unikalią ir harmoningą aplinką.



    Monist restorano skoniai banguoja kartu su metų laikais ir gamtos virsmu. Vietos gėrybių ir kasdienio maisto įkvėptas meniu patiekiamas moderniai, o jo tikrumą lemia lietuviškos tradicijos ir noras sugrąžinti emociją patiekalams.




    Įmonė siūlo

    - Restorano virtuvės konceptą, kuriame skirsime didelį dėmesį vietiniams ir sezoniniams produktams, tad rutinos tikrai nebus.

    - Mes vertiname komandinį darbą, pozityvumą, norą tobulėti, todėl pažadame Jums padėti.

    - Nuosekliai įvesti Jus į sėkmingo darbo pradžią - jaustis gerai būnant savimi.

    - Maitinimą, taikant specialias darbuotojo nuolaidas.

    - Stiprią ir draugišką virtuvės komandą.




    Būsite atsakingi už

    - Maisto gaminimą pagal technologinį procesą.

    - A la carte patiekalų gaminimą pagal sudarytą valgiaraštį.

    - Pusgaminių ruošimą - sultinių, sriubų, padažų virimą.

    - Mėsos, žuvies pirminį apdorojimą, terminį apdorojimą.

    - Dienos pietų ruošimą personalui.

    - Maisto produktų kokybės tikrinimą.

    - Higienos normų laikymąsi.

    - Darbą pamainomis (pagal slenkantį grafiką).




    Mes tikimės kad jūs

    - Ieškote išskirtinės vietos, kurioje galėtumėte atskleisti savo gaminimo talentą.

    - Mylite maistą, mokate gaminti ir jau turite virėjo darbo patirties.

    - Dirbate estetiškai ir palaikote tvarką darbo vietoje.

    - Glaudžiai bendradarbiaujate su komanda.

    - Galite dirbti pagal slenkanti grafiką.


    Domantė Trotė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2095
    Administratorė (-ius)
    Iki 2024-11-01, Mažeikiai
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame įmonė UAB „Vudesta" - europinio ir skandinaviško tipo medinių langų bei durų gamintojai. Mūsų darbas pasižymi ne tik išskirtiniais gamybos ir darbo principais, bet ir požiūriu – langai ir durys mums yra ne tik architektūrinės detalės, bet ir simbolinis ryšys su pasauliu. Į savo komandą kviečiame kompetentingą bei pozityvią (-ų) ADMINISTRATORĘ (-IŲ).




    Įmonė siūlo

    - Prisijungti prie stabilios gamybinės kompanijos su aukštais veiklos standartais.

    - Sąžiningą, kompetenciją atitinkantį atlyginimą bei bonusus, priklausančius nuo pardavimų.

    - Ilgalaikę perspektyvą.

    - Darbo vietą Sedoje.




    Būsite atsakingi už

    - Sėkmingos biuro veiklos užtikrinimą bei įmonės vidinę ir išorinę komunikaciją.

    - Darbo saugos dokumentų pildymą.

    - ISO standartų pildymą.

    - Važtaraščių pildymą.

    - Įvairiapusės pagalbos teikimą įmonės vadovui bei darbuotojams.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite kelių metų patirtį įmonės dokumentų sistemos valdyme (planavote dokumentų poreikį, juos ruošėte, kontroliavote įmonės dokumentacijos procesą).

    - Gebate valdyti informacinius srautus: dalykiškai suteikti ir gauti grįžtamąjį ryšį.

    - Gerai planuojate laiką, pasižymite organizaciniais gebėjimais, esate atidi (-us).

    - Puikiai suprantate, kalbate ir rašote anglų kalba, susikalbate rusų kalba.

    - Esate veikli (-us), džiuginate kitus savo pozityvumu, energija ir mėgstate bendrauti.


    Jurgita Paičienė
    “Vertinate biuro administratorės (-iaus) pareigas kaip puikią galimybę įgyti patirties, tobulinti savo asmenines kompetencijas, realizuoti norą organizuoti, sisteminti informaciją, bendrauti, padėti kitiems, kurti ir palaikyti profesionalią, ir pozityvią aplinką? Mielai su Jumis susipažintume! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2401
    Vyresniojo projektų vadovo asistentas (-ė)
    Iki 2024-11-03, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    FEPS - tai plačia patirtimi pasižyminti įmonė, veikianti daugiau nei 25 metus ir teikianti techninės infrastruktūros bei paslaugų sprendimus. Turime labai platų paslaugų spektrą - nuo technikos tiekimo iki laikinų stovyklų ir infrastruktūrų statymo.



    FEPS sėkmė grindžiama ilgalaikiu pasitikėjimo santykiu su klientais. Mes laikomės aukštų etikos standartų ir įsipareigojame teikti greitas, saugias ir inovatyvias paslaugas. Mes prisiimame atsakomybę už savo įmonę, komandą ir darbuotojus, siekdami sąžiningumo ir aukštos kokybės sprendimų. Kviečiame prie mūsų komandos prisijungti PROJEKTO VADOVO ASISTENTĄ (Ę).




    Įmonė siūlo

    - Atsakingą ir iššūkių kupiną darbą šiuolaikiškoje tarptautinėje įmonėje.

    - Profesionalių ir bendradarbiaujančių kolegų bei vadovų palaikymą.

    - Galimybę dirbti su ambicingais ir didelio masto projektais.

    - Kelionės į/iš darbą kompensavimą.

    - Darbo vietą Šiauliuose arba Vilniuje, 1-2 kartus per savaitę vykstant į objektą Šiauliuose.




    Būsite atsakingi už

    - Grafiko vykdymo kontrolę derinant su subrangovais.

    - Pagalbą vyresniajam projektų vadovui rengiant bandymų pakeitimų ataskaitas apie projekto ir kainų koregavimus tarp FEPS, subrangovo ir kliento.

    - Kitas vyresniojo projektų vadovo paskirtas užduotis.




    Mes tikimės kad jūs

    - Esate įgijęs (-usi) inžinerinį išsilavinimą (galite būti paskutinių kursų studentas).

    - Turėtumėte galimybę vykti į Šiaulius bent kartą per savaitę.

    - Turite patirties projektavimo ir darbų vykdymo srityje.

    - Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (Excel, Word).

    - Esate savarankiškas, atsakingas žmogus, pasižymite gerais organizaciniais ir laiko valdymo įgūdžiais.

    - Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.

    - Gerai kalbate ir rašote anglų kalba.


    Domantė Trotė
    “Jei skaitydami skelbimą atpažinote save ir norite tapti šios komandos dalimi, susipažinkime! Lauksiu Tavo CV domante@atranka360.lt ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2432
    Gamybos vadovas (-ė)
    Iki 2024-11-09, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Home Group – tai dinamiška ir inovatyvi baldų gamybos įmonė, kuri specializuojasi kokybiškų baldų gamyboje ir tiekime tarptautinei rinkai. Siekiame nuolatinio tobulėjimo ir kuriame produktus, kurie tenkina plataus spektro klientų poreikius. Šiuo metu ieškome Gamybos vadovo (-ės), kuris (-i) prisijungtų prie mūsų profesionalios ir entuziastingos komandos.




    Įmonė siūlo

    - Atsakingą ir įdomų darbą augančioje įmonėje.

    - Konkurencingą atlyginimą ir motyvacinius priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų.

    - Draugišką darbo atmosferą ir palaikančią komandą.




    Būsite atsakingi už

    - Organizuoti ir koordinuoti gamybos procesus baldų gamykloje, užtikrinant efektyvumą ir kokybę.

    - Užtikrinti gamybos planų įgyvendinimą pagal numatytus terminus ir išteklius.

    - Vadovauti gamybos komandai (7 meistrai), skatinant jų profesinį augimą ir produktyvumą.

    - Optimizuoti gamybos procesus, siekiant mažinti sąnaudas ir didinti našumą.

    - Užtikrinti, kad visi darbai būtų atliekami laikantis įmonės kokybės ir saugos standartų.

    - Bendradarbiauti su kitais padaliniais, siekiant užtikrinti sklandžią gamybos eigą.

    - Analizuoti ir spręsti su gamyba susijusias problemas, įgyvendinti efektyvumo gerinimo priemones.

    - Rengti ataskaitas vadovybei apie gamybos našumą, problemas bei įgyvendintas iniciatyvas.

    - Vykdyti gamybos personalo poreikio analizę, dalyvauti atrankose, rūpintis darbuotojų apmokymu.




    Mes tikimės kad jūs

    - Aukštasis išsilavinimas (pageidautina inžinerijos, gamybos valdymo arba panašioje srityje).

    - Bent 3 metų patirtis gamybos vadovo ar panašiose pareigose, pageidautina baldų gamybos srityje.

    - Puikūs lyderystės, komunikacijos ir darbo su komanda įgūdžiai.

    - Gebėjimas kurti gamybos procesų aprašus, analizuoti gamybos procesus, identifikuoti problemas ir pasiūlyti efektyvius sprendimus.

    - Gebėjimas dirbti dinamiškoje aplinkoje, prisitaikant prie besikeičiančių sąlygų ir iššūkių.

    - Darbo su gamybos valdymo sistemomis patirtis – privalumas.

    - Atsakingumas, kruopštumas ir orientacija į rezultatą.

    - Geri anglų kalbos įgūdžiai (ne mažesnis nei B2 lygis).


    Julija Stankevičiūtė
    “Tikimės, kad būsite suinteresuotas (-a) aptarti, ką galite pasiūlyti mums, ir kaip galėtume atsilyginti už Jūsų patirtį ir kompetencijas.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2433
    IT & T pardavimų vadovas (-ė)
    Iki 2024-11-11, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Adventus Solutions – profesionalų komanda, turinti daugiau nei 20 metų patirtį IT ir komunikacinių technologijų srityje. Mes teikiame paslaugas, kurios orientuotos į integraciją, saugumą ir lankstumą, siekiant patenkinti tiek valstybinių, tiek privačių įmonių poreikius. Mūsų siūlomi sprendimai apima balso, duomenų ir vieningos komunikacijos sistemas, kontaktų centrus, laisvų rankų įrangą, duomenų apsaugą, taip pat teikiame diegimo, palaikymo paslaugas ir konsultacijas. Veikiame tarptautiniu mastu Baltijos šalyse ir Ukrainoje nuo 1994 m. ir bendradarbiaujame su pasauliniais IT partneriais, tokiais kaip Alcatel-Lucent, Genesys, WatchGuard ir Jabra. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti IT ir komunikacinių technologijų ekspertą (-ę), kuris (-i) būtų atsidavęs komandiniam darbui ir orientuotas į klientų poreikius.



     




    Įmonė siūlo

    - Įdomų darbą su tarptautiniais projektais ir iššūkius, kurie leis augti kaip profesionalui.

    - Galimybę nuolat tobulėti ir dalyvauti mokymuose.

    - Patrauklų atlyginimą ir motyvacinius priedus, susijusius su pasiekimais.

    - Draugišką ir profesionalią komandą, kurioje kiekvieno nuomonė yra svarbi.

    - Darbo vietą, kurioje vertinamas indėlis ir idėjos.




    Būsite atsakingi už

    - Klientų poreikių analizę ir techninių sprendimų pritaikymą įmonėms. 

    - Naujų verslo ryšių kūrimą ir susitikimų organizavimą.

    - Išsamių techninių sprendimų pristatymą bei derinimą su klientų poreikiais.

    - Derybų vedimą ir IT sprendimų pardavimą įmonėms, teikiant pridėtinę vertę.

    - Pardavimų pasiūlymų rengimą, sutarčių sudarymą.

    - Po-pardaviminį projektų valdymą ir techninį palaikymą, padedant klientams maksimaliai išnaudoti IT produktus.

    - Bendravimą su esamais klientais, siekiant palaikyti ilgalaikius ryšius ir pasiūlyti papildomus produktus bei atnaujinimus.

    - Rinkos ir konkurentų analizę, siekiant išlaikyti konkurencinį pranašumą.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite išsilavinimą IT srityje.

    - Turite 3–5 metų patirtį IT pardavimų srityje, dirbant su verslo klientais.

    - Patirtį IT tinklų ir Wi-Fi sprendimų pardavimuose laikytume privalumu. 

    - Puikiai kalbate anglų kalba (rusų kalbos mokėjimą laikytume privalumu).

    - Pasižymite savarankiškumu, iniciatyvumu bei gebėjimu priimti sprendimus.

    - Pasižymite išskirtiniais analitiniais gebėjimais bei orientacija į rezultatą.


    Jurgita Paičienė
    “Esate IT technikos sprendimų profesionalas? Sėkmingai dirbate šioje srityje, bet norite pagerinti savo darbo sąlygas? Mums pakeliui! Susisiekite su mumis, kad aptartume Jums rūpimus klausimus. ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 1978
    Estimator (Construction field)
    Iki 2024-11-14, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Our client is a rapidly growing USA construction industry company with 25 employees (Lithuanian owner). We are currently looking for an ESTIMATOR!



     




    Įmonė siūlo

    - Remote work hours: 12pm - 8pm (daytime).

    ​- Self-employment.

    - Competitive salary and motivational package.

    - Flexibility and freedom.

    - Professional development opportunities.




    Būsite atsakingi už

    - Prepare detailed cost estimate reports (construction industry).

    - Present complex and detailed reports to management.

    - Explore documentation in order to gain a deep understanding of the project requirements.

    - Review and assess cost estimates.




    Mes tikimės kad jūs

    - 3 years of relevant work experience.

    - Analytical, evaluative and objective critical thinking skills.

    - Excellent organizational and time management skills.

    - Excellent computer skills, versed in MS Office products and other applicable software.


    Julija Stankevičiūtė
    “If you want flat hierarchy, fast decision making process, independent responsibilities and a low micromanagement level, then this job is for you!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2434
    Vyr. buhalteris (-ė)
    Iki 2024-11-14, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Mūsų klientė - UAB "Reenpro" - saulės energetikos sričiai priklausanti asocijuotų įmonių grupės “Marisa” narė. Savo veiklą pradėjo dar 2009 m. ir pastatė pirmąją saulės elektrinę Lietuvoje, kuri vis dar efektyviai gamina elektros energiją. Šiuo metu komanda stipriai plečiasi, tad kviečiame prisijungti  VYR. BUHALTERĮ (-Ę)!




    Įmonė siūlo

    - Darbą patikimoje ir sėkmingai veikiančioje įmonėje.

    - Bendradarbiaujančius ir draugiškus kolegas bei vadovus.

    - Profesinio tobulėjimo galimybes.

    - Jūsų kompetencijas ir patirtį atitinkantį atlyginimą.

    - Galimybę derinti darbo vietą (gali būti dalinai nuotolinis darbas).




    Būsite atsakingi už

    - Skolų ir atsiskaitymų apskaitos valdymą bei kontrolę.

    - Pirkimo sąskaitų suvedimą ir pardavimo sąskaitų išrašymą.

    - Banko operacijų apskaitą.

    - Bendradarbiavimą su buhalterinės apskaitos kompanija.

    - Darbą su įmonei pritaikyta buhalterine programa (Rivilė).




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite sėkmingos patirties tvarkant įmonės (-ių) buhalterinę apskaitą.

    - Suprantate verslo procesus ir informacinius poreikius, gebate analizuoti, teikti išvadas ir pasiūlymus.

    - Pasižymite analitiniu mąstymu, atsakingumu, kruopštumu.

    - Turite puikius darbo organizavimo, komandinio darbo ir bendradarbiavimo įgūdžius.

    - Norite tobulinti savo ekspertines žinias buhalterinės apskaitos srityje.


    Julija Stankevičiūtė
    “Jei turite sėkmingos patirties buhalterijos srityje, jaučiate, kad atėjo laikas žingsniui į priekį Jūsų karjeroje - nepraleiskite puikios progos! Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2398
    Restorano vadovas (-ė)
    Iki 2024-11-19, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Mūsų klientas – viešbutis su išskirtiniu restoranu, įsikūręs Palangoje visai netoli jūros. Restoranas išsiskiria subtiliu interjeru, ypatingu dėmesiu detalėms ir aukšto lygio aptarnavimu. Tai vieta, kurioje svečiai gali mėgautis ne tik naujais skoniais, bet ir akimirkos žavesiu. Šiuo metu ieškome patyrusio ir ambicingo vadovo (-ės), kuris (-i) galėtų savarankiškai valdyti visą restorano veiklą. Tai puiki karjeros galimybė tiems, kurie siekia augti viešbučių ir restoranų versle, bei jau kuris laikas svajojo apie gyvenimą pajūryje.



     




    Įmonė siūlo

    - Suteiksime visas sąlygas savarankiškumui ir Jūsų vadovavimo stiliui.

    - Karjeros augimo galimybes - galbūt norėsite prisidėti ir prie kitos viešbučio veiklos.

    - Pasirūpinsime, kad turėtumėte įmonės automobilį savo patogumui.

    - Esant poreikiui, pasirūpinsime gyvenamąja vieta.

    - Motyvuojantį ir Jūsų kompetencijas atitinkantį atlyginimą su galimybe užsidirbti papildomus priedus už pasiektus rezultatus.




    Būsite atsakingi už

    - Užtikrinsite, kad komanda veiktų sklandžiai, savarankiškai ir motyvuotai.

    - Užtikrinsite nepriekaištingą restorano veiklą, išlaikydama (-as) aukščiausius aptarnavimo standartus.

    - Kursite stiprią ir įsitraukusią komandą, siekiančią nuolat tobulėti.

    - Organizuosite ir tvarkysite restorano dokumentaciją, užtikrindama (-as) tvarką ir sistemingumą.

    - Atsakingai ir greitai vykdysite pavestas užduotis, užtikrindama (-as) tikslų ir efektyvų darbą.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite patirties vadovaujant restoranų verslui.

    - Turite stiprų norą savarankiškai valdyti visą restorano veiklą, drąsiai prisiimant atsakomybę.

    - Pasižymite puikiais organizaciniais ir laiko valdymo įgūdžiais.

    - Esate orientuotas į tikslus, gebate greitai prisitaikyti ir priimti sprendimus dinamiškoje aplinkoje.


    Dovilė Paulauskienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2435
    Administracijos ir apskaitos specialistas (-ė)
    Iki 2024-11-14, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Mūsų klientė - UAB "Reenpro" - saulės energetikos sričiai priklausanti asocijuotų įmonių grupės “Marisa” narė. Savo veiklą pradėjo dar 2009 m. ir pastatė pirmąją saulės elektrinę Lietuvoje, kuri vis dar efektyviai gamina elektros energiją. Šiuo metu komanda stipriai plečiasi, tad kviečiame prisijungti ADMINISTRACIJOS IR APSKAITOS SPECIALISTĄ (-Ę)!




    Įmonė siūlo

    - Darbą patikimoje ir sėkmingai veikiančioje įmonėje.

    - Bendradarbiaujančius ir draugiškus kolegas bei vadovus.

    - Profesinio tobulėjimo galimybes.

    - Jūsų kompetencijas ir patirtį atitinkantį atlyginimą.

    - Galimybę derinti darbo vietą (gali būti dalinai nuotolinis darbas).




    Būsite atsakingi už

    - Biuro priemonių užsakymas, darbo tvarkos užtikrinimas.

    - Dokumentų valdymas - įsakymų, sutarčių rengimas, registravimas, skaitmenizavimas.

    - Skambučių priėmimas, informacijos srauto valdymas, pagalba kolegoms.

    - Komandiruočių organizavimas, susitikimų planavimas, svečių priėmimas.

    - Pirminė sąskaitų apskaita (duomenų suvedimas į apskaitos sistemas).

    - Darbuotojų saugos reikalavimų užtikrinimas.

    - Įmonės renginių organizavimas ir vadovo pavestų užduočių vykdymas.




    Mes tikimės kad jūs

    - Tikslumas dokumentuose ir apskaitoje yra Tavo stiprybė.

    - Gebi efektyviai valdyti biuro veiklą, užtikrindamas tvarką ir sklandų darbą.

    - Dirbi savarankiškai, bet taip pat puikiai bendradarbiauji su komanda.

    - Gebi greitai spręsti problemas, organizuoti komandiruotes ir tvarkyti su tuo susijusius reikalus.

    - Išmanai apskaitos sistemas.


    Julija Stankevičiūtė
    “Jei jaučiate, kad šis aprašymas puikiai atitinka Jūsų siekius ir patirtį, nedelskite ir prisijunkite prie mūsų komandos!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2436
    Sąmatininkas (-ė) – inžinierius (-ė)
    Iki 2024-11-17, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    RNDV STATYBA – tai viena iš lyderiaujančių statybos rangos kompanijų Lietuvoje, kuri specializuojasi daugiabučių gyvenamųjų namų statyboje ir renovacijoje. Mūsų komanda dirba su sudėtingais, aukščiausius kokybės standartus atitinkančiais projektais. Turėdami didelę patirtį rinkoje, siekiame ne tik patenkinti klientų lūkesčius, bet juos viršyti, taikydami pažangiausius sprendimus statybų sektoriuje.




    Įmonė siūlo

    - Konkurencingą atlyginimą, kurį mainome į Jūsų patirtį ir profesionalumą. 

    - Gerą atmosferą biure ir palaikančią komandą.

    - Vadovą, kuris yra dalykiškai malonus, aiškus ir nuoseklus.

    - Karjeros perspektyvas su didesnės atsakomybės užduotimis ir finansiniu atlygiu.

    - Sveikatos draudimą.




    Būsite atsakingi už

    - Turimą patirtį dirbant su biudžetais ir skaičiuojant daugiabučių statybos bei renovacijos sąmatas.

    - Jūsų projektų valdymo principus. 

    - Finansinius lūkesčius.




    Mes tikimės kad jūs

    Mes vertiname profesionalumą ir tikime ilgalaikiu bendradarbiavimu, todėl užtikriname konfidencialumą viso atrankos proceso metu.


    Asta Jurėnienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Asta Jurėnienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV