Вильнюс: +370 638 33360 Клайпеда: +370 630 33360 info@atranka360.lt

В настоящее время мы ищем

Сортировать по:
Все сферы
  • ID: 2291
    Pardavimų projektų vadovas (-ė)
    Iki 2024-06-27, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame įmonė, kuri siūlo savo klientams išskirtinius prekinius ženklus ir produktus. Novatoriško dizaino gaminiai: langai, grindys, Millboards terasos - kokybiški sprendimai namams ir komerciniams projektams. Judame į priekį vedami noro sukurti prasmingas erdves, kurios pagerintų klientų gyvenimo kokybę, sužadintų emocijas ir išpildytų norus. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungtų patyrusį ir ambicingą PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).




    Įmonė siūlo

    • Dinamišką darbą su išskirtiniais, didelį potencialą turinčiais produktais Baltijos šalių rinkoje.

    • Galimybę savarankiškai planuotis savo darbą, siekiant rezultato.

    • Puikias darbo sąlygas ir draugišką komandą.

    • Motyvuojantį darbo užmokestį ir finansinius priedus, priklausančius nuo rezultatų.




    Būsite atsakingi už

    • Bendradarbiavimą ir santykių palaikymą su esamais įmonės klientais (architektais, dizaineriais ir kt.)

    • Aktyvią naujų klientų paiešką, santykių užmezgimą ir vystymą.

    • Išskirtinių prekinių ženklų ir produktų atstovavimą (stumdomos durys bei langų sistemos, rankų darbo kilimai, Millboards terasos)

    • Rinkos ir klientų poreikių analizę.

    • Komercinių pasiūlymų ir prezentacijų rengimą, derybas, dalyvavimą parodose.

    • Pardavimų strategijos ir tikslų įgyvendinimą.




    Mes tikimės kad jūs

    • Turite sėkmingos patirties pardavimų srityje.

    • Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą (inžinerinės srities - privalumas).

    • Esate pozityvi ir atkakli asmenybė, aktyviai siekiate užsibrėžtų tikslų.

    • Esate puikus derybininkas, lengvai komunikuojate bei galite greitai užmegzti ir palaikyti ryšį su esamais ir naujais klientais.

    • Turite gerus prezentacijų ruošimo ir pristatymo įgūdžius.

    • Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą. 


    Domantė Trotė
    “Jei sudomino pareigos ir šiuo metu ieškote naujų galimybių - siųskite savo CV! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2286
    Floristas (-ė) – pardavėjas (-a) (1 arba 0.5 etatas)
    Iki 2024-06-10, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Jau 23 metus “Puokštė“ kiekvieną dieną kuria autorines puokštes, gėlių kompozicijas iš gyvų, stabilizuotų, dirbtinų, vazoninių gėlių. Teikia dovanų pakavimo, gėlių pristatymo, verslo ir privačių patalpų puošimo, apželdinimo paslaugas. Prekiauja interjero dekoro elementais ir širdžiai mielomis dovanėlėmis.



    Išskirtinai stilingai dekoruoja didžiąsias Gyvenimo šventes, įvairius įmonių renginius, sukurdama ypatingą/individualią/personalizuotą nuotaiką ne tik gėlėmis, bet ir visomis būtinomis dekoro priemonėmis. PUOKŠTĖ – gamtą, žmones mylinti ir savo širdies dalelę kasdien dovanojanti profesionalių floristų kompanija. Nori jungtis prie mūsų? Laukiame Tavęs!



    Daugiau informacijos: https://www.gamtospuokste.lt




    Įmonė siūlo

    • Pagarbią ir į žmogų orientuotą darbinę aplinką.

    • Vadovę, kuri yra savo srities profesionalė ir empatiškai komandą koordinuojanti lyderė.

    • Nuostabią galimybę augti ir tapti šios srities guru, nes pas mus dirba žinomi floristai ir dekoratoriai.

    • Stipriai motyvuojančią finansinio atlygio sistemą.

    • Turint svarią patirtį floristikoje, pasiūlysime didesnį finansinį atlygį.




    Būsite atsakingi už

    • Turi išvystytą estetiką ir skonį, sugebi aplink save kurti grožį.

    • Išsiskiri inovatyviu, vizionierišku požiūriu bei seki mados tendencijas.

    • Esi susidūręs su floristikos sritimi ir turi bent minimalią patirtį.

    • Iš prigimties esi paslaugi ir į kokybiškus santykius orientuota asmenybė.

    • Itin greitai orientuojiesi ir prisitaikai prie Klientų lūkesčių.

    • Vertini savo darbą ir nori užsidirbti kuriant ir parduodant. 

    • Gali greitai jungtis prie mūsų komandos ir jau vasario mėnesį startuoti darbe.

    • Tau priimtinas šis darbo grafikas 8 darbo valandos slenkančiu grafiku dirbant 1 etatu, keičiantis pamainomis (nuo 10.00 val. iki 19.00 val. arba nuo 12.00 val. iki 21.00 val.). Arba norėtumei šiuo darbo grafiku dirbti 0.5 etatu.

    • Būtų didelis privalumas, jei galėtum pradėti dirbti nuo birželio 1 dienos.




    Mes tikimės kad jūs
    Gintė Žilinskienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė, Atranka360 direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 2346
    IT Projektų vadovas (-ė)
    Iki 2024-06-25, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    „AmberCell Solutions“ – į pacientą orientuotą sveikatos priežiūros veiklą vykdanti organizacija medicinos sektoriaus darbuotojams teikia kompleksinius sprendimus, grįstus holistiniu požiūriu ir precizine medicina. Kompanija Baltijos šalių gydymo įstaigoms siūlo inovatyvius tiekimo grandinės valdymo sistemos sprendimus, aukštos kokybės medicinos priemones ir įrangą.



    Gyvybinga ir dinamiška „AmberCell“ bendruomenė – profesionalų komanda, kuriuos vienija bendras požiūris, ambicingumas ir ryžtas siekti užsibrėžtų tikslų. Auginame bendruomenę, kuri laiminga darbe kasdien, nuolat tobulėja, džiaugiasi ne tik savo, bet ir komandos pasiekimais. Esame profesionalai, kurie dirbdami savo darbą jaučia prasmę.



    Prie savo komandos kviečiame prisijungti IT Projektų vadovą (-ę).




    Įmonė siūlo

    - Suteiksime galimybę tobulėti, dirbant tarptautinėje, profesionalioje bendrovėje su aukštais veiklos standartais.

    - Mes kuriame dalykišką ir darbingą verslo aplinką.

    - Mokėsime konkurencingą atlyginimą, atitinkantį jūsų kompetenciją.

    - Suteiksime galimybę dirbti prie įdomių ir reikšmingų tarptautinių projektų sveikatos sektoriuje.

    - Užtikrinsime profesinio tobulėjimo galimybes: mokymai, kursai, konferencijos.

    - Turėsite karjeros augimo galimybes ambicingoje ir augančioje įmonėje, kurioje galėsite išbandyti savo jėgas naujose pozicijose.

    - Apmokėsime pasirinkto sporto klubo abonementą.

    - Suteiksime privatų sveikatos draudimą.




    Būsite atsakingi už

    - Analizuoti ir vertinti klientų verslo procesus, formuoti reikalavimus ir ieškoti efektyviausių IT sprendimų. 

    - Konvertuoti klientų poreikius į IT sprendimus ir/ar naujus procesus. 

    - Valdyti IT sprendimų kūrimo ir vystymo procesą, remiantis geriausiomis projektų valdymo praktikomis. 

    - Projektuoti ir įgyvendinti sprendimų architektūrą. 

    - Palaikyti ryšius su visomis suinteresuotomis šalimis: klientais, įmonės darbuotojais ir partneriais.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite daugiau nei 3 metų patirtį IT projektų valdyme, ypač susijusį su IT sprendimų kūrimu ar diegimu. 

    - Išmanote projektų valdymo metodikas ir praktikas, tokias kaip Agile/Scrum ar PMBOK. 

    - Turite patirties verslo procesų analizėje, dokumentavime, IT sprendimų architektūros kūrime ir sistemų integracijos projektų vykdyme. 

    - Esate aukšto lygio IT ar inžinerijos specialistas su puikiais organizaciniais ir bendravimo įgūdžiais. 

    - Puikiai mokate anglų kalbą.


    Dovilė Paulauskienė
    “Sudomino? Smalsu sužinoti daugiau? Pasikalbėkime :) ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2345
    Logistikos vadybininkas (-ė)
    Iki 2024-06-23, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    UAB „EKSMA TRADE“ – lietuviško kapitalo įmonė (www.eksmatrade.com) . Įmonė įkurta 2008 metais. UAB EKSMA TRADE specializuojasi tiekiant ingredientus ir priedus, skirtus naudoti gyvūnų pašaruose ir maisto pramonėje. Mes užsiimame didmeninė prekyba pašarais, grūdais ir rapsų ES, NVS, Azijos rinkose. Savo krovinius gabename autotransportu, geležinkeliais, konteineriais bei laivais. 



    UAB „EKSMA TRADE“ plečia profesionalią komandą ir kviečia KLAIPEDOJE prisijungti aktyvų (-ią) Logistikos vadybininką (-ę)!




    Įmonė siūlo

    - Draugišką ir darnų kolektyvą (10 kolegų komanda), kuriame vertinamas "horizontalus" skandinaviškas valdymo stilius.

    - Verslumu grįstą kultūrą, dinamišką darbą ir savirealizaciją bei tobulėjimą skatinančią aplinką.

    - Darbo specifikos apmokymus įmonėje.

    - Motyvuojančius priedus.



     




    Būsite atsakingi už

    - Įmonės krovinių  ekspedijavimą geležinkeliais. 

    - Dokumentų administravimą organizuojant tarptautinius pervežimus. 

    - Krovinių judėjimo kontroliavimą, gabenant geležinkeliu bei autotransportu Lietuvoje ir kituose ES ir NVS šalyse.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite ne mažiau kaip 2 metų darbo patirties geležinkelio srityje.

    - Išmanote logistikos niuansus bei žinote kas yra INCOTERMS.

    - Laisvai komunikuojate bei rašote rusų, lietuvių kalbomis (anglų kalbos žinios - privalumas). 

    - Esate kruopšti, atidi, sąžininga asmenybė.

    - Puikiai bendraujate.

    - Darbo procese stipriai orientuojatės ties rezultatu.

    - Nesivadovaujate taisykle: "Po darbo telefono nekeliu ir problemų nesprendžiu. Rytoj tai padarysiu".


    Jurgita Paičienė
    “ Mes galime pasiūlyti Jums patikimą, draugišką komandą ir aplinką. Atsiųskite savo CV ir susisiekime aptarti plačiau!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2332
    Personalo vadovas (-ė)
    Iki 2024-06-21, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Viešbutis Amberton Klaipėda priklauso Amberton viešbučių grupei. Tai unikalus projektas, kurį teisingiau vadinti ne viešbučiu, o „miestu mieste“.  Įmonė siekia ne tik patenkinti lankytojų lūkesčius, bet ir viršyti juos, todėl mūsų komandos nariai yra mūsų didžiausias turtas.




    Įmonė siūlo

    - Įdomų ir atsakingą darbą Amberton viešbučių grupėje.

    - Galimybę įgyvendinti savo idėjas, dalintis patirtimi bei prisidėti prie įmonės tikslų įgyvendinimo.

    - Draugiškus ir profesionalius kolegas bei vadovus.

    - Nuolaidas įmonių grupėje bei nemokamų paslaugų paketą įmonės darbuotojui.

    - Darbo vietą pačioje miesto širdyje.




    Būsite atsakingi už

    - Organizuoti ir vykdyti personalo paiešką bei atranką.

    - Rengti, administruoti ir kontroliuoti personalo bei įmonės vidaus dokumentus.

    - Kūrimas, atnaujinimas, integracija ir įgyvendinimas personalo procesų.

    - Personalą valdymo strategijos sukūrimas ir įgyvendinimas, formuluojant ilgalaikius įmonės tikslus.

    - Įmonės motyvacinės sistemos koregavimas, kūrimas.

    - Įmonės darbuotojų kompetencijų bei veiklos vertinimas, pateikiant tolimesnius veiklos planus.

    - Personal mokymų poreikio tyrimas.

    - Darbuotojų iš trečiųjų šalių paieška, atranka, dokumentų rengimas ir įdarbinimo proceso valdymas.

    - Darbdavio įvaizdžio strategijos kūrimas ir įgyvendinimas, vidinės komunikacijos užtikrinimas.

    - Bendradarbiavimas su funkciniais įmonės vadovais žmogiškųjų išteklių klausimais ir vadovų konsultavimas.

    - Informacijos teikimas Sodros sistemoje.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite aukštąjį išsilavinimą.

    - Turite sėkmingos darbo patirties žmogiškųjų išteklių srityje.

    - Turite žinias apie LR darbo kodeksą ir kitus su darbo teise susijusius teisės aktus.

    - Turite patirties kūriant ir diegiant įvairius personalo valdymo įrankius.

    - Gebate bendrauti anglų, rusų kalbomis.

    - Esate savarankiška, iniciatyvi, kūrybiška, turinti analitinį mąstymą asmenybė.

    - Turite puikius lyderystės, organizacinius bei komunikacinius įgūdžius.


    Dovilė Paulauskienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2331
    Inžinierius (-ė) – Konstruktorius (-ė)
    Iki 2024-06-30, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Sparčiai auganti statybos sektoriaus įmonė Europoje ir 27-ta sparčiausiai auganti įmonė – bendrame vertinime pagal INC 5000. Įmonė užsiima plieno gaminių gamyba ir tiekimo veikla daugiau nei penkiolikoje Europos šalių, o didžiausią rinkos dalį užima Norvegija, Švedija ir Suomija.



    Šiuo metu, plečiant veiklą, įmonė kviečia prisijungti Inžinierių (-ę) – Konstruktorių (-ę) prie komandos, kuris (-i) bus atsakingas (-a) už armatūros gaminių projektavimą. 




    Įmonė siūlo

    - Darbą sparčiai augančioje plieno gamybos įmonėje.

    - Nuolatinį tobulėjimą projektavimo ir gamybos srityje.

    - Darbą su BIM technologijomis ir pažangiausiais programiniais paketais.

    - Galimybę dirbti su dideliais projektais Europos lygmeniu.

    - Galimybę mokytis iš rinkoje lyderiaujančios komandos.

    - Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir puikiomis darbo sąlygomis.

    - Verslumu grįstą kultūrą, dinamišką darbą ir savirealizaciją bei tobulėjimą skatinančią aplinką.




    Būsite atsakingi už

    - Armatūros gaminių projektavimą ir suvedimą į gamybos paruošimo programą.

    - Armatūros gaminių detalizavimą pagal užsakovo pateiktus brėžinius.

    - Bendravimą su klientais ir konstrukcinių sprendinių derinimą. 




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite aukštąjį išsilavinimą (statybos inžinerijos srityje) arba esate paskutinio kurso studentas (-ė).

    - Išmanote inžinerines programas (AutoCad).

    - Puikiai susikalbate anglų kalba. 

    - Esate iniciatyvus, kruopštus ir motyvuotas mokytis.

    - Gebate organizuoti savo darbą, prioritetizuoti užduotis ir jas atlikti laiku.

    - Turite patirties dirbant komandoje.

    - Turite panašios patirties, jeigu ne - įmonė pasiruošusi Jus išmokyti.


    Jurgita Paičienė
    “Esate inžinierius (-ė)- konstruktorius (-ė), kuris šiuo metu ieško patikimos įmonės, profesionalios aplinkos, geros komandos, didelių ir įdomių projektų – siųskite savo gyvenimo aprašymą mums. Malonu bus susipažinti ir aptarti Jūsų lūkesčius.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2324
    Pardavimų vadybininkas (-ė)
    Iki 2024-06-30, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    UAB Atvena - vienintelė įmonė Lietuvoje, kuri užsiima sudėtingos elektros įrangos, elektros energijos paskirstymo spintų gamyba. Taip pat vykdo elektros inžinerinių sistemų, valdymo ir automatizavimo sistemų, nuotolinio ryšio (telekomunikacijų) inžinerinių sistemų bei apsauginės signalizacijos, gaisrinės saugos inžinerinių sistemų įrengimą.  



    Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti B2B PARDAVIMO VADYBININKĄ (-Ę) sudėtingos elektros įrangos (elektros energijos paskirstymo spintos, ABB žemos įtampos sukomplektuoti blokai) pardavimų srityje!




    Įmonė siūlo

    - Nišinio produkto pardavimą, kuris Lietuvoje neturi konkurentų. 

    - Galimybę derinti savo darbo laiką (30 proc darbo laiko ofise, 30 proc. lankant klientus, 40 proc. namuose).

    - Draugišką kolektyvą, jauną ambicingą kompaniją.

    - Automobilio nuomą darbuotojui arba kompensaciją už degalus.

    -  Mokymai bei darbo priedai už gerą darbą.

    - Priedą - 1% nuo 150 000 eur pardavimų apyvartos.




    Būsite atsakingi už

    - Aktyvią naujų, potencialių klientų paiešką,  elektros energijos paskirstymo spintų pardavimą.

    - Sutarčių, komercinių pasiūlymų rengimą.

    - Derybų vedimą bei potencialių klientų vizitavimą.

    - Santykių palaikymą ir vystymą.

    - Iškeltų KPI vykdymą.

    - Duomenų bazės sudarymą bei pildymą. 




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite aukštąjį išsilavinimą (vadybos, elektrotechnikos arba inžinerinis, techninis išsilavinimas yra didelis privalumas) 

    - Kalbate anglų bei rusų kalbomis. 

    - Pasižymite stipria orientacija į rezultatą bei greita reakcija. 

    - Esate inciatyvus, aktyvus bei komunikabilus.

    - Siekiate dirbti ir užsidirbti pagal aiškią ir sąžiningą, proporcingai augančią nuo pardavimų skaičiaus, motyvacinę sistemą.

    - Turite vairyotojo pažymėjimą ir galimybę naudotis asmeniniu automobiliu.


    Jurgita Paičienė
    “Jei esate proaktyvus ir nelaukiate kol klientas pas Jus ateina, o susirandate jį pats - ši poziciją kaip tik Jums! Laukiame kandidatuojant!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2022
    Technikas- mechanikas (-ė)
    Iki 2024-06-28, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame UAB "Technikos uostas", oficialus, pasaulyje žinomų vardų - BOBCAT, TRILO, BRIELMAIER, SOOSAN, atstovas Lietuvoje. Teikiame technikos pardavimų bei ilgalaikės nuomos sprendimus, pritaikytus statybos, žemės ūkio, pramonės ir viešajame sektoriuje veikiančioms įmonėms bei privatiems klientams. Auginame savo komandą (laukiame prisijungiant net 5 žmonių skirtinguose miestuose bei pozicijose). Gal vienas iš jų būsi TU? 



    Pradedi savo karjerą mechanikos srityje? Nebus geresnių sąlygų nei pas mus!​




    Įmonė siūlo

    - Tavęs lauktų ramus, pozityvus ir kalbantis tik apie esmę įmonės vadovas.

    - Turėtum mentorių, kuris nuosekliai Tave įvestų į darbo specifiką.

    - Kadangi esame oficialūs atstovai, turėtumei ir kelionių į užsienį pas gamintojus, jog galėtum įgyti sertifikatus.

    - Įmonė dosniai dalinasi, net ir besimokantiems specialistams yra išmokamos ketvirtinės premijos.

    - Mėnesinio atlygio bonusai taip pat yra aiškiai skaičiuojami.

    - Darbo pobūdis – nenuobodus, nes keičiasi darbo lokacija, priklausomai, kur būsi iškviestas.

    - Mūsų komandoje labai maža kaita, matyt todėl jog, dirbantys mato privalumų.




    Būsite atsakingi už

    - Kol būsi pasiruošęs savarankiškam darbui, kartu su kolega važiuosi į dirbtuves ir klientų objektus atlikti techninį aptarnavimą ir šalinti gedimų.

    - Technikos periodinėms techninėms apžiūroms paruošimas ir atlikimas.

    - Technikos registracija atitinkamuose valstybės institucijose.

    - Naujos technikos paruošimas eksploatavimui.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turėtum techninės pakraipos išsilavinimą, ar būtumei paskutinio kurso studentas.

    - Mylėtum techniką taip, kad net Tavo antroji pusė pavydėtų.

    - Būtum tvarkingas ir kruopštus ne tik dirbant prie technikos, bet ir pildant reikalingą dokumentaciją.

    - Skaitytum techninę dokumentaciją anglų kalba.

    - Tau patiktų dirbti ramioje, o tuo pačiu ir ambicingoje komandoje.


    Jurgita Paičienė
    “Labai rekomenduoju savo darbinę karjerą pradėti nuo įmonės, kurioje vadovas – kuria sveikus santykius, darbingą atmosferą ir sąžiningai bei dosniai atsilygina už rezultatus! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2300
    Statybos darbų vadovas (-ė)
    Iki 2024-07-04, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Užsiimame daugiabučių gyvenamųjų namų renovacijos bei naujos statybos projektų statyba, investicinių projektų vystymu. 



    Šiuo metu ieškome STATYBOS DARBŲ VADOVO ASISTENTO (-ĖS)!




    Įmonė siūlo

    - Įsilieti ir kartu su mumis augti kaip profesionalui.

    - Darbo aplinką, kurioje yra vertinamas komandinis darbas ir orientacija į rezultatus.

    - Savirealizaciją darbo aplinkoje, įsitraukiant į įmonės vystymą.

    - Jaukią darbo aplinką ir laisvą bendravimą.




    Būsite atsakingi už

    - Raštų ir įvairios objekto dokumentacijos rengimą bei administravimą.

    - Dalyvavimą gamybiniuose susirinkimuose, bendravimą su atsakingais statybos dalyviais.

    - Projektinės dokumentacijos analizę, medžiagų ir darbų kiekių skaičiavimą/tikrinimą, brėžinių skaitymą ir analizę.

    - Reikalingų medžiagų, darbų, paslaugų paiešką, pirkimų organizavimą.

    - Subrangovų aktų tikrinimą, ar atitinka sutartyje numatytus kiekius, įkainius.

    - Statybos žurnalų pildymą.

    ​- Aliktų darbų aktus paruošimą užsakovui.

    - Papildomų darbų sąmatų pruošimą bei papildomus susitarimus prie sutarčių.




    Mes tikimės kad jūs

    - Išmanote statybos procesus.

    - Gebate skaityti, analizuoti projektus bei techninę dokumentaciją.

    - Išmanote statybos techninius dokumentus ir reglamentus.

    - Turite ne nažesnę nei 2 metų analogiško darbo patirtį.

    - Puikiai savarankiškai sprendžiate iškilusias problemas.



    -Turite statybos darbų vadovo atestatą.


    Jurgita Paičienė
    “Patinka statybos procesai, puikiai juos išmanote ir mokate sujungti visus turimus resursus geriausio rezultato pasiekimui? Siūlome realizuoti savo potencialą mūsų įmonėje ir laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2314
    Technologas (-ė) (metalo srityje su karjeros perspektyva)
    Iki 2024-07-07, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    "Dovaina" - tai moderni ir gyvybinga įmonė su daugiau nei 30 metų patirtimi. Dirbame maisto pramonės įrengimų gamybos ir metalo apdirbimo srityse. Pagal individualius užsakymus projektuojame ir gaminame įvairaus sudėtingumo nestandartinius gaminius, technologines linijas, transporterius, įvairių pramonės šakų įrenginius, pritaikant pagal vietą ir paskirtį, automatizuojant gamybinius procesus. Projektus vykdome nuo įrangos projektavimo iki jos paleidimo. Mūsų klientai - Lietuvos ir užsienio aukšto našumo industrinės duonos kepyklos.



    Nauja ir moderni įranga bei profesionali komanda užtikrina aukštą metalo gaminių kokybę, leidžia maksimaliai greitai atlikti tiek vienetinius, tiek didelio tiražo užsakymus bei ilgalaikius projektus. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti TECHNOLOGĄ (-Ę), turintį patirties metalo apdirbimo pramonėje.



     




    Įmonė siūlo

    - Tapti profesionalų komandos dalimi, kurioje turėsite galimybę auginti savo kompetencijas. 

    - ​Dirbti dinamiškoje ir kūrybingoje aplinkoje su aistringa komanda, kuriančia unikalius produktus duonos pramonei.

    - Aiškias karjeros galimybes savo srityje.

    - Saugią įsivažiavimo pradžią, nes savo sukaupta patirtimi dalinisis profesionalus vyr. technologas.

    - Kolektyvą, kuris yra artimas, gerbiantis vienas kitą ir turintis gerą humoro jausmą.

    - Social activities, „Team building“.

    - Esant poreikiui ir iš anksto susitarus, galimybę dirbti iš namų.

    - Kompensaciją už transportą į/iš darbo (kelionė iš Kauno iki mūsų gamyklos trunka tik 30 min.)

    - Darbą nuo pirmadienio iki penktadienio, darbo laiką nuo 8:00 iki 16:30.



     




    Būsite atsakingi už

    - Naujų gaminių technologinį paruošimą gamybai.

    - Gamybos laikų ir medžiagų sunaudojimo normatyvų nustatymą.

    - Gamybos įrengimų ir įrankių parinkimą, ruošimą, išbandymą, tobulinimą.

    - Gaminių technologinės dokumentacijos ruošimą ir tobulinimą.

    - Darbuotojų konsultavimą gamybos žaliavų parinkimo, gamybos technologijų klausimais.

    - Gamybos procesų nuolatinį tobulinimą ir efektyvumo didinimą.

    - Technologinių procesų neatitikčių analizę, prevencinių priemonių rengimą.

    - Gaminių savikainos skaičiavimą.

    - Darbą su „Monitor“ programa.




    Mes tikimės kad jūs

    Ateinant pas mus:



    - Turite patirtį metalo apdirbimo sektoriuje (bent 2 metai).

    - Išmanote ir domitės metalo apdirbimo technologiniu procesu.

    - Turite su technologo darbu suisijusią specialybę.

    - Mokate skaityti ir interpretuoti technologinę dokumentaciją.

    - Turite vidinį norą gilintis, tobulinti ir augti kaip profesionalas.

    - Turite sėkmingą patirtį valdant projektus ir įtraukiant į juos suinteresuotus asmenis.



    Išmoksite pas mus:



    - Dirbti su gamybos programa „Monitor".

    - Perprasti  įvarios įrangos specifiką.

    - Kitus darbui reikalingus įgūdžius.


    Jurgita Paičienė
    “Ieškote patikimos įmonės su galimybe augti kaip profesionalui ir kilti karjeros laiptais? Draugiškos aplinkos ir aistringos komandos su įdomiais projektais? Atsiųskite savo gyvenimo aprašymą. Susipažinsime ir aptarsime Jūsų lūkesčius.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2348
    Pardavimų projektų vadybininkas (-ė)
    Iki 2024-07-04, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame įmonė teikianti transporto iki 3,5 t nuomos ir transporto valdymo paslaugas. Mes savo klientams siūlome efektyvius ir patikimus transportavimo sprendimus, tenkinančius skirtingus jų poreikius. Šiuo metu ieškome pardavimų vadybininko (-ės), kuris prisidės prie mūsų komandos augimo ir sėkmės.



     Jei Jūs esate AKTYVUS, mylintis PARDAVIMUS žmogus ir turite VIDINĘ MOTYVACIJĄ bei ugnelę dirbti – nekantriai lauksime Jūsų gyvenimo aprašymo!

     



     




    Įmonė siūlo

    - Patrauklią motyvacinę sistemą.



    - Galimybę plėtoti savo vadovavimo įgūdžius bei kurti pardavimų skyrių. 



    - Profesinį augimą ir karjeros galimybes.



    - Draugišką darbo aplinką.



    - Modernų ofisą su lauko terasomis.




    Būsite atsakingi už

    - Klientų poreikių analizavimą.



    - Klientų norų ir galimybių atitinkantį pasiūlymų pateikimą.



    - Dalyvavimą formuojant įmonės strategiją ir planus pardavimų užtikrinimui.



    - Gerų santykių palaikymą su klientais ir partneriais.



    - Susitikimų su klientais vykdymą pristatant paslaugas B2B segmentui.



    - Efektyvų pardavimų plėtojimą bei klientų lojalumo užtikrinimą.



    - Derybų vedimą pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu.



    - Pardavimų ataskaitų pateikimą ir analizavimą.



    - Aukšto klientų aptarnavimo lygio užtikrinimą.



     



     



     



     




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite alkį užsidirbimui.



    - Turite sėkmingą darbo patirtį dirbant su B2B segmento klientais.



    - Puikiai dirbate Excel programa. 



    - Susikalbate anglų kalba. 



    - Esate išprususi bei suvokianti verslo aplinką asmenybė.



    - Darbo procese stipriai orientuojatės ties rezultatu.



    - Pasižymite strateginiu mąstymu.



    - Gebate klientui pasiūlyti daugiau, nei jis tikėjosi.



    - Pasižymite organizuotumu bei gebėjimu valdyti ir planuoti savo laiką.



    - Esate pozityvus, lengvai ir laisvai bendraujate, logiškai ir nuosekliai išreiškiatei savo mintis, bei gebate daryti įtaką kitam.



     


    Jurgita Paičienė
    “Ieškome talentingo, žingeidaus ir degančiomis akimis, pardavimų projektų vadybininko, kuris norėtų save realizuoti pardavimuose ir juos pakelti į kitą lygį. ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2349
    Projektų vadovė (-as)
    Iki 2024-07-04, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Labas! 



    Padelio namai, modernus ir itin aukštos kokybės padelio teniso aikštynas, unikalioje Žaliojo slėnio gyvenvietėje, ieško Tavęs! Žmogaus, kuris būtų atsakingas už visą Padelių namų sklandžią veiklą. Turime įrengę naujausių technologijų panoraminius padelio kortus: iš kurių 4 yra atviroje erdvėje ir 6 uždaroje arenoje. Greitu metu atidarysime kortus ir centrinėje miesto dalyje. Turime gausią, įvairaus amžiaus padelio teniso entuziastų bendruomenę, kurią vienija „Slėnio padelio klubas”, įsikūręs Padelio namuose. 



    Suintrigavo? Susitinkame pokalbiui! 




    Įmonė siūlo

    • Daugelis rašo: “siūlome nenuobodų, dinamišką darbą”, bet ar tikrai? 

    • Mūsų pasiūlymas - geriausias pavyzdys!  Pas mus rasi turiningą veiklą, greitai besisukančią darbo dieną, kurioje kruopštų darbą su dokumentais keičia įkvepiantis gyvas bendravimas.

    • Lengvą ir paprastą komunikaciją nuo pirmos akimirkos su Padelio namų šeimininkais ir bendražygiais. 

    • Pasitikėjimu grįstą ir lankstų požiūrį į Tavo darbo metodus. 

    • Susitarimus, paremtus žodžiu ir atsakomybe. 

    • Tapti nerealios, Padelio namų bendruomenės, dalimi. 

    • Atsidarius kortams centre asistento (-ės) pagalbą.

    • Tradicinį darbo laiką, tačiau konkrečios valandos - pagal susitarimą. 




    Būsite atsakingi už

    Treneriai: 




    • Nuolatinis bendravimas su treneriais, pagalba sprendžiant iškilusius klausimus.

    • Trenerių rezervacijų valandų apskaita. 



    Žaidėjai: 




    • Informacijos suteikimas (skirtingais kanalais) ir klientų nukreipimas.

    • Nuolatinių laikų rezervavimas ir sekimas.

    • Užimtumo lentelės pildymas.

    • Naujų žaidėjų individualių ir grupių pritraukimas į kortus. 

    • Sutarčių su klientais pasirašymas. 



    Finansai: 




    • Mokėjimų sekimas ir skolų valdymas. 

    • Pardaviminių rodiklių sekimas ir finansinių priedų apskaičiavimas.

    • Sąskaitų faktūrų išrašymas ir parduotuvės inkasacija. 



    Rėmėjai: 




    • Sutarčių su esamais rėmėjais pratęsimas iš naujo suderinant sąlygas.

    • Reklamos galimybių siūlymas įmonėms. 

    • Rėmėjų paieška Vaikų akademijai, turnyrams. 



    Ūkis:




    • Komunalinių paslaugų deklaravimas, paskaičiavimas ir apmokėjimas.

    • Švaros ir tvarkos arenoje užtikrinimas ir bendravimas su valymo paslaugas teikiančiu personalu. 



    Komunikacija socialiniuose kanaluose:  




    • FB/Instagram story, postai apie tai, kas vyksta Padelio namuose.



    Parduotuvė:




    • Parduotuvės sklandaus darbo užtikrinimas.

    • Prekių pajamavimas ir apskaita.

    • Pavadavimas esamą pardavėją (susirgus, per atostogas, didelio turnyro metu). 




    Mes tikimės kad jūs

    "Koordinuoti orkestrą ir mokėti groti atskiru instrumentu"



    Norėtum ir sugebėtum? Prašau argumentuok ir atsakyki keliais sakiniais šiuo el. paštu: ginte@atranka360.lt



    Iš anksto dėkui:)


    Gintė Žilinskienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė, Atranka360 direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 2350
    Gamybininkas - sandėlininkas (-ė)
    Iki 2024-07-06, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    UAB „Greenlab Solutions“ jau daugiau nei 5 metai gamina autochemijos produktus ir juos eksportuoja į visą pasaulį. Daugiausia produkcija iškeliauja į Europos Sąjungos šalis, bet taip pat nemažai jos eksportuojama į Turkiją, Šiaurės Afrikos, Pietų Amerikos šalis. Šiuo metu kviečiame prisijungti GAMYBININKĄ - SANDĖLININKĄ (-ĖS).




    Įmonė siūlo

    - Nuolatinę vadovo pagalbą iškilus bet kokiems klausimams.

    - Galimybę siekti rezultatų už kuriuos sąžiningai mokami priedai.

    - Visas reikalingas darbui priemones.

    - Gerą, draugišką ir palaikančią įmonės atmosferą.




    Būsite atsakingi už

    - Gamybos proceso organizavimą ir atlikimą.



    - Sandėlio darbų atlikimą: nepavojingų cheminių žaliavų priėmimą, iškrovimą, važtaraščių pildymą.



    - Sandėlio tvarkos ir švaros palaikymą, kitaip sakant – buvimą šeimininku (-e).



    - Kasdieninių operacijų stebėjimą, atsargų ir logistikos procesų valdymą ir kontrolę.



    - Sklandų gamybos atliekų rūšiavimo ir apskaitos proceso organizavimą bei kontrolę.




    Mes tikimės kad jūs

    - Esate atsakingas, į rezultatus orientuotas žmogus.

    - Pasižymite savarankiškumu, kruopštumu ir atida detalėms.

    - Turite krautuvo teises.

    - Esate įgijęs (-usi) ne žemesnį nei vidurinį išsilavinimą.

    - Panašaus darbo patirtį laikytume privalumu.



     


    Julija Stankevičiūtė
    “Esate atsakingas, pareigingas ir darbštus žmogus? Puikiai išmanote sandėlio veiklos principus? Nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame CV: julija@atranka360.lt! Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2351
    Vyr. buhalteris
    Iki 2024-07-06, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę



    Įmonių grupė Reston yra ambicinga, moderni, inovatyvumo principais besivadovaujanti sertifikuotų tarptautinių statybos įmonių grupė įsikūrusi Lietuvoje.



    Mes specializuojames industrinės ir civilinės statybos sektoriuose, šviesolaidžio interneto infrastruktūrų vystime, pramoninio suvirinimo ir montavimo darbuose, elektros instaliacijos ir mechanikos projektuose Lietuvoje, Olandijoje, Vokietijoje, Švedijoje, Suomijoje bei kitose ES šalyse. Šiuo metu į savo komandą kviečiame VYR. BUHALTERĮ!




    Įmonė siūlo

    - Įdomų darbą finansų skyriuje.

    - Profesionalius ir draugiškus kolegas.

    - Patikimumą ir visas sėkmingam darbui reikalingas priemones.

    - Kompetencijas įvertinantį atlyginimą.




    Būsite atsakingi už

     





    - Įmonių grupės buhalterinės apskaitos tvarkymą pagal verslo poreikius ir teisės aktus.

    - Apskaitos skyriaus komandos darbo organizavimą ir kontrolę.

    - Ūkinių ir finansinių operacijų apskaitos teisėtumo užtikrinimą.

    - Pelno, PVM ir kitų mokesčių apskaitą ir kontrolę.

    - Ilgalaikio turto apskaitą.

    - Finansinių, mokestinių, statistinių ataskaitų ir deklaracijų rengimą ir teikimą valstybinėms institucijoms ir įmonių grupės vadovybei.

    - Pilną finansinės atskaitomybės sudarymą, įskaitant konsoliduotas ataskaitas.

    - Kitas su buhalterine apskaita ir bendrovės finansais susijusias užduotis.




    Mes tikimės kad jūs



    -Turite ne mažiau kaip 3 metų sėkmingą vyr. buhalterio (-ės) darbo patirtį audituojamoje įmonėje arba įmonių grupėje.

    - Išmanote LR teisės aktų, reglamentuojančių apskaitą, mokesčius.

    - Turite nurodytų darbo funkcijų vykdymo patirtį.

    - Turite puikius darbo kompiuteriu įgūdžius.

    - Turite puikius bendravimo įgūdžius bei gebėjimą dirbti komandoje.

    - Turite analitinį mąstymą, atidumą detalėms, kruopštumą, atsakomybę.

    - Gerai mokate anglų kalbą (žodžiu ir raštu).


    Julija Stankevičiūtė
    “Jei buhalterija Jums nėra vien tik darbas – džiaugiatės, kad esate stiprus (-i) specialistas (-ė), nuolat domitės ir siekiate tobulėti, siūlome Jums galimybę augti kartu! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2352
    Buhalteris - apskaitininkas (-ė)
    Iki 2024-07-06, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę



    Įmonių grupė Reston yra ambicinga, moderni, inovatyvumo principais besivadovaujanti sertifikuotų tarptautinių statybos įmonių grupė įsikūrusi Lietuvoje.



    Mes specializuojames industrinės ir civilinės statybos sektoriuose, šviesolaidžio interneto infrastruktūrų vystime, pramoninio suvirinimo ir montavimo darbuose, elektros instaliacijos ir mechanikos projektuose Lietuvoje, Olandijoje, Vokietijoje, Švedijoje, Suomijoje bei kitose ES šalyse. Šiuo metu į savo komandą kviečiame  BUHALTERĮ - APSKAITININKĄ (-Ę)!




    Įmonė siūlo

    - Įdomų darbą finansų skyriuje.

    - Profesionalius ir draugiškus kolegas.

    - Patikimumą ir visas sėkmingam darbui reikalingas priemones.

    - Kompetencijas įvertinantį atlyginimą.




    Būsite atsakingi už



    - Pirminių apskaitos dokumentų (pirkimų bei pardavimų sąskaitų) surinkimą ir registravimą buhalterinėje sistemoje.

    - Darbo užmokesčio skaičiavimą.

    - Bankinių operacijų vykdymą.

    - Duomenų paruošimą statistinėms, mokestinėms ataskaitoms.

    - Kitas su buhalterine apskaita ir įmonės finansais susijusias užduotis ir nuoseklų bendradarbiavimą su kitais skyriais.




    Mes tikimės kad jūs



    - Esate įgijęs išsilavinimą buhalterinės apskaitos, finansų, ekonomikos srityje.

    - Turite bendrąsias buhalterines žinias.

    - Turite patirties su darbo užmokesčio skaičiavimu komandiruojamiems darbuotojams.

    - Puikiai dirbate MS Office ir verslo valdymo sistemomis.

    - Bendraujate (raštu ir žodžiu) anglų kalba.

    - Turite analitinį mąstymą, esate imlus (-i) ir darbštus (-i).

    - Mokate dirbti atsakingai, sistemingai ir bendradarbiauti.


    Julija Stankevičiūtė
    “Jei buhalterija - ta sritis, kurioje atrandate profesinį malonumą. Norite įgauti kuo daugiau patirties ir tobulėti būtent šioje srityje. Drąsiai kandidatuokite atsiųsdami savo CV julija@atranka360.lt”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2353
    Vyr. buhalteris (-ė)
    Iki 2024-07-07, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    UAB „Betono mozaika“ - įmonė, kuri gamina ir parduoda kokybiškas trinkeles, grindinio ir mažosios architektūros elementus visoje Lietuvoje ir užsienyje. Gaminiai skirti privačioms erdvėms: kiemams, parkingo vietoms, gėlynams, želdynams, takams ir takeliams, bei viešosioms erdvėms: aikštėms, skverams, dviračių ir pėsčiųjų takams, gatvėms, pramoninėms zonoms. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti VYR. BUHALTERIO (-Ę)!




    Įmonė siūlo




    • Jūsų kompetencijų įvertinimą atitinkamu atlygiu ir puikiomis darbo sąlygomis.

    • Saugią ir atvirą atmosferą kolektyve.

    • Sveikatos bei nelaimingų atsitikimų draudimą.




    Būsite atsakingi už




    • Vadovavimą apskaitos padaliniams Lietuvoje ir Latvijoje (3 darbuotojai Lietuvoje, 2 - Latvijoje).

    • Apskaitos komandos ugdymą ir auginimą.

    • Sklandaus buhalterinės apskaitos tvarkymo pagal Verslo apskaitos standartus, teisinius aktus bei Grupėje nustatytą apskaitos politiką , organizavimą, koordinavimą bei užtikrinimą.

    • Periodinių finansinių ataskaitų, skirtų Grupės konsolidavimui, ruošimą ir savalaikį pateikimą Grupės įmonių vadovaujančiajai Bendrovei.

    • Audituotų ataskaitų ruošimą, bendravimą bei bendradarbiavimą su audito bendrove. 

    • Organizavimą bei visokeriopą pagalbą įmonės struktūriniams padaliniams bei vadovybei ruošiant metinį biudžetą.

    • Prisidėjimą prie vidaus kontrolės priemonių bei procedūrų kūrimo ir palaikymo, veiksmingų apskaitos sistemų ir politikos įgyvendinimo.

    • Turto vidaus kontrolės procedūrų įgyvendinimą ir organizavimą bei teisingą mokesčių pagal Lietuvos ir Latvijos įstatymus ir norminius teisės aktus apskaičiavimą ir deklaravimą.

    • Darbo užmokesčio ir su juo susijusių išmokų bei mokesčių skaičiavimą, deklaracijų rengimą, pateikimą atitinkamoms institucijoms.

    • Mokestinių bei statistinių ataskaitų, deklaracijų ruošimą ir savalaikį jų teikimą valstybinėms ir kitoms institucijoms.

    • Dalyvavimą su apskaita susijusiuose IT projektuose ir pokyčių iniciavimą, susijusį su apskaitos procesų efektyvinimu.

    • Konsultacijų teikimą vadovybei buhalterinės apskaitos ir mokestiniais klausimais.




    Mes tikimės kad jūs




    • Turite aukštąjį universitetinį išsilavinimą ekonomikos ir (ar) finansų srityje;

    • Turite ne mažesnę nei 5 metų patirtį vyr. buhalterio pareigose (privalumas gamybinėje įmonėje);

    • Turite patirties vadovaujant komandai;

    • Mokate planuoti savo ir savo komandos darbotvarkę, dėlioti prioritetus, kad užtikrinti atliekamų darbų savalaikiškumą ir kontrolę;

    • Turite puikius dalykinio bendravimo įgūdžius;

    • Turite stiprų atsakomybės jausmą, esate iniciatyvi (-us) ir greitos orientacijos;

    • Esate atidi (-us) ir turite analitinį mąstymą;

    • Gerai išmanote verslo apskaitos standartus, finansinių ataskaitų rengimo bei su finansinę apskaita susijusių teisių aktų reikalavimus;

    • Gerai išmanote LR įstatymus ir norminius teisės aktus, susijusius su mokestine aplinka;

    • Esate nepriekaištingos profesinės reputacijos ir nuolat keliate savo kompetencijas;

    • Turite įgūdžius dirbant su apskaitos sistemomis bei office 365 programų paketu (AXAPTA būtų privalumas);

    • Mokate rusų kalbą  (ne mažiau B2 lygis).


    Julija Stankevičiūtė
    “Skaičiai, finansinės analizės bei ataskaitos Jūsų gyvenimo būdas? Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2354
    Transporto vadybininkas (-ė) (darbui su jūriniais konteineriais)
    Iki 2024-07-10, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame  sparčiai auganti transporto įmonė UAB "Autovesta", siekianti tapti rinkos lydere pagal teikiamų paslaugų kokybę sausumos pervežimo versle. Vertiname lojalumą ir atsidavimą darbui. Šiuo metu ieškome žmogaus, turinčio darbo patirties logistikos procesų organizavime.



    Prie savo komandos kviečiame prisijungti Transporto vadybininką (-ę)  (darbui su jūriniais konteineriais)!




    Įmonė siūlo

    - Darbą patikimoje ir profesionalioje kompanijoje, kurioje darbuojasi net 176 darbuotojai. 

    - Atvirą, betarpišką komunikaciją, greitai priimamus sprendimus.

     - Galimybę atskleisti savo potencialą krovinių transportavimo jūriniais konteineriais organizavimo srityje.

    - Konkurencingą atlyginimą.




    Būsite atsakingi už

    • Jūrinių konteinerių pervežimo organizavimą:



    - Koordinavimą, maršrutų planavimą, valdymą ir kontrolę.



    - Kasdieninį bendravimą su vairuotojais, sprendžiant pervežimų procesų klausimus.




    • Transporto ir administracinių dokumentų tvarkymą:



    - Krovinio dokumentacijos rengimą.-



    - Informacijos suvedimą į „Kipis“ sistemą;-



    - Pakrovimo laikų terminale užsakymą.-



    - Užsakymų suvedimą į sistemą.




    • Vairuotojų darbo organizavimą ir kontrolę:



    - Vairuotojų darbo planavimą ir kontrolę.



    - Nesklandumų sprendimą krovinio transportavimo metu bendradarbiaujant su kolegomis.




    • Ryšių palaikymą su klientais:



    - Savalaikės informacijos pateikimą klientams.



    - Operatyvų iškilusių problemų sprendimą.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite bent 2 metų patirtį transporto ar logistikos srityje ( su jūriniais konteineriais laikytume privalumu).



    - Pasižymite puikiais planavimo ir organizavimo įgūdžiais.



    - Gebate dirbti su „Kipis“ sistema ar kitomis transporto valdymo sistemomis.



    - Aplinkiniai žavisi Jūsų atsakingumu, savarankiškumu bei iniciatyvumu. 



    - Gebate greitai spręsti problemas ir priimti sprendimus.



    - Susikalbate anglų bei rusų kalbomis. 


    Jurgita Paičienė
    “Jei sukaupėte nemažai patirties ir žinių krovinių gabenimo jūriniais konteineriais srityje bei esate pasiruošęs naujam žingsniui- kandidatuokite! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2356
    Transporto vadybininkas (-ė) (darbui Skandinavijos rinkoje)
    Iki 2024-07-10, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame  sparčiai auganti transporto įmonė UAB "Autovesta", siekianti tapti rinkos lydere pagal teikiamų paslaugų kokybę sausumos pervežimo versle. Vertiname lojalumą ir atsidavimą darbui. Šiuo metu ieškome žmogaus, turinčio darbo patirties logistikos procesų organizavime.



    Prie savo komandos kviečiame prisijungti Transporto vadybininką (-ę)  (darbui Skandinavijos rinkoje)!




    Įmonė siūlo

    - Darbą patikimoje ir profesionalioje kompanijoje, kurioje darbuojasi net 176 darbuotojai. 

    - Atvirą, betarpišką komunikaciją, greitai priimamus sprendimus.

     - Galimybę atskleisti savo potencialą krovinių transportavimo organizavimo srityje.

    - Konkurencingą atlyginimą.




    Būsite atsakingi už

    - Koordinuosite ir organizuosite krovinių pervežimus (Skandinavijos rinkoms).



    - Planuosite savalaikį krovinių pristatymą, įvertinant galimus maršrutus.



    -  Dokumentų koordinavimą ir savalaikį perdavimą.




    • Darbas su „Loctracker sistema.

    • Užsakymų suvedimas į sistemą.



    - Bendradarbiavimą su klientais, užtikrinant sklandų krovinių judėjimą.




    • Savalaikės informacijos pateikimas klientams.

    • Operatyvus iškilusių problemų sprendimas.



    - Vairuotojo darbo laiko planavimą ir kontrolę. 




    •  Nesklandumų sprendimą krovinio transportavimo metu bendradarbiaujant su kolegomis.

    • Komunikavimą su vairuotojais dėl pasikrovimo ir pristatymo vykdymo.



     




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite bent 2 metų patirtį transporto ar logistikos srityje dirbant su Skandinavijos rinka.



    - Pasižymite puikiais planavimo ir organizavimo įgūdžiais.



    - Gebate dirbti su transporto valdymo sistemomis.



    - Esate išskirtinai atsakingas, savarankiškas ir iniciatyvus. 



    - Gebate greitai spręsti problemas ir priimti sprendimus.



    - Kalbate anglų bei rusų kalbomis. 



     



     


    Jurgita Paičienė
    “Greitas mąstymas, kruopštumas, darbų planavimas ir organizavimas yra Jūsų kasdienybė? Šią poziciją rekomenduojame tiems, kurie nori darbe dinamikos bei komandinio darbo. Laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2357
    Apskaitos specialistas (-ė) - analitikas (-ė)
    Iki 2024-07-11, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Esame – CSUB LT – Norvegiškos CSUB grupės dalis. Nuo pat 2003 m. mūsų grupė specializuojasi sudėtingų apkrovas laikančių kompozitinių konstrukcijų projektavime, gamyboje ir yra pirmaujanti kompozitinių produktų ir sprendimų naftos, dujų, civilinės, atsinaujinančiosios energijos pramonei tiekėja.



     



    Klaipėdoje veikiame jau daugiau nei 10 metų. Augame ir kviečiame į savo komandą APSKAITOS SPECIALISTĄ (-ę) – ANALITIKĄ (-ę)




    Įmonė siūlo

    • Galimybę dirbti sėkmingoje, patikimoje, veiklą vykdančioje pasauliniu mastu gamybos įmonėje.

    • Skandinavišką kultūrą, atvirą bendravimo stilių, draugiškumą, palaikymą.

    • Puikią naują poziciją, kuri jungia užduotis susijusias su LT apskaita ir pagalba duomenų valdyme grupės lygiu.

    • Galimybę pasisemti patirties iš profesionalių kolegų.

    • Patrauklią darbo vietą Klaipėdos senamiestyje.

    • Papildomas naudas, kurias aptarsime pokalbio metu.




    Būsite atsakingi už

    Darbuotojų darbo laiko sekimas ir apskaita:




    • Darbo laiko apskaitos žiniaraščio pildymas, darbo valandų importavimas iš projektų valdymo sistemos.

    • Pranešimų Sodrai teikimas ir informacijos sekimas (priėmimai, atleidimai, ligos, vaiko priežiūros, tėvystės atostogos ir kt.)

    • Priedų / atskaitymų suvedimas, išeitinių išmokų skaičiavimas, įmokų tikrinimas.



     



    Kitos apskaitos vadovo paskirtos funkcijos:




    • Lietuvos bei užsienio tiekėjų sąskaitų tikrinimas ir suvedimas į sistemą.

    • Statistikos formų pildymas ir teikimas institucijoms.

    • Kitos pirminės apskaitos funkcijos.



     



    Projektinių duomenų valdymas ir analtika (įmonių grupės lygiu):




    • Projektų biudžetų ir finansinių duomenų suvedimas į vidines duomenų valdymo sistemas (projektų valdymo sistemą, CRM sistemą, projektų apskaitos failą).

    • Nuolatinis koordinavimasis su kitų departamentų kolegomis (projektų vadovais, pardavimų vadovais, finansų kontrolieriais) dėl duomenų pateikimo, formato, biudžetų tikslumo ir kt.

    • Pagalba analizuojant projektų finansinius rodiklius, pelningumą, nuokrypius nuo biudžeto, įžvalgų teikimas.




    Mes tikimės kad jūs

    • Labai gerai  bendraujate anglų kalba (teks kasdien bendrauti žodžiu ir raštu su grupės kolegomis).

    • Turite analitinį mąstymą, “meilę skaičiams”, pasižymite kruopštumu ir tikslumu.

    • Puikiai dirbate MS Office, verslo valdymo sistemomis (privalumas būtų - OPTIMUM apskaitos sistema) ir turite imlumo kitų naujų programų įsisavinimui (dirbame su PIMS, Edlos, TQM, Salesforce ir kt.).

    • Esate įgijęs išsilavinimą finansų / apskaitos / ekonomikos / vadybos / matematikos srityje.

    • Didelis privalumas būtų, jei turite panašios darbo patirties

    • Mokate dirbti atsakingai, sistemingai ir atlikti įvairiapuses užduotis.

    • Noriai mokotės naujų dalykų, esate savarankiška, turinti gerų komunikacinių gebėjimų ir bendradarbiaujanti asmenybė.


    Gintė Žilinskienė
    “Kviečiu pasinaudoti galimybe prisijungti prie CSUB komandos ir kandidatuoti atsiunčiant savo CV arba pasidalinant LinkedIn profiliu. Dvejojate? Susisiekime. Išsigryninsime kartu, ar pakeliui. Informuosime tik atrinktus į kitą atrankos etapą kandidatus. Konfidencialumą garantuojame. ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė, Atranka360 direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 2358
    Python programuotojas (-a)
    Iki 2024-07-25, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    „AmberCell Solutions“ – į pacientą orientuotą sveikatos priežiūros veiklą vykdanti organizacija medicinos sektoriaus darbuotojams teikia kompleksinius sprendimus, grįstus holistiniu požiūriu ir precizine medicina. Kompanija Baltijos šalių gydymo įstaigoms siūlo inovatyvius tiekimo grandinės valdymo sistemos sprendimus, aukštos kokybės medicinos priemones ir įrangą.



    Gyvybinga ir dinamiška „AmberCell“ bendruomenė – profesionalų komanda, kuriuos vienija bendras požiūris, ambicingumas ir ryžtas siekti užsibrėžtų tikslų. Auginame bendruomenę, kuri laiminga darbe kasdien, nuolat tobulėja, džiaugiasi ne tik savo, bet ir komandos pasiekimais. Esame profesionalai, kurie dirbdami savo darbą jaučia prasmę.



    Prie savo komandos kviečiame prisijungti Python programuotoją (-ę).




    Įmonė siūlo

    - Suteiksime galimybę tobulėti, dirbant tarptautinėje, profesionalioje bendrovėje su aukštais veiklos standartais.

    - Mes kuriame dalykišką ir darbingą verslo aplinką.

    - Mokėsime konkurencingą atlyginimą, atitinkantį jūsų kompetenciją.

    - Suteiksime galimybę dirbti prie įdomių ir reikšmingų tarptautinių projektų sveikatos sektoriuje.

    - Užtikrinsime profesinio tobulėjimo galimybes: mokymai, kursai, konferencijos.

    - Turėsite karjeros augimo galimybes ambicingoje ir augančioje įmonėje, kurioje galėsite išbandyti savo jėgas naujose pozicijose.

    - Apmokėsime pasirinkto sporto klubo abonementą.

    - Suteiksime privatų sveikatos draudimą.




    Būsite atsakingi už

    - Inovatyvių sprendimų kūrimas medicinos srityje.

    - Būsi tarptautinės komandos dalis, atsakingas (-a) už IoT sprendimus.

    - Programavimo kodo kokybės užtikrinimas.

    - Įgyvendinimas savo idėjų tobulinant esamas aplikacijas.

     




    Mes tikimės kad jūs

    - 3+ metų aktyvaus Python objektinio programavimo patirties.

    - 3+ metų aktyvaus programavimo patirties naudojant Odoo (Paprašysime atlikti praktinę užduotį Odoo sistemoje).

    - 2+ metų patirties su programavimo užduočių versijavimu (Git arba analogiškas) (Paprašysime pateikti nuorodą į savo darbų istoriją/profilį.)

    - Aukštojo išsilavinimo IT srityje.

    - Patirtis su JavaScript būtų privalumas.

    - RFID technologijos išmanymas būtų didelis privalumas.

    - Gebėjimas planuoti ir valdyti programavimo užduotis būtų privalumas.


    Dovilė Paulauskienė
    “Sudomino? Smalsu sužinoti daugiau? Pasikalbėkime :) ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2359
    Personalo vadovas (-ė)
    Iki 2024-07-14, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    TECHNORAMA - Vakarų Lietuvos lyderė mažmeninėje buities technikos ir elektronikos prekyboje. Mes – UŽAUGĘ SU TECHNIKA, tad siekiame suteikti aukščiausios kokybės prekes ir paslaugas savo klientams Prisijunkite prie mūsų kaip empatiškas ir komandą įkvepiantis Personalo Vadovas(-ė)!




    Įmonė siūlo

    • Kūrybinio potencialo realizavimas: Laisvė įgyvendinti savo idėjas personalo valdymo procese.

    • Bendradarbiavimas ir palaikymas: Tamprus bendradarbiavimas su vadovu ir kolektyvu.

    • Konkurencingas atlygis: Jūsų kompetencija bus įvertinta atitinkamu atlygiu ir darbo sąlygomis.

    • Puikūs tarpusavio santykiai: Pagarba ir draugiškumas visiems komandos nariams.




    Būsite atsakingi už

    • Personalo planavimas ir pritraukimas: Planuoti personalo poreikius, pritraukti talentus, organizuoti atrankas ir įdarbinimą.

    • Motyvacinės sistemos: Kurti ir tobulinti atlygio ir motyvacijos sistemas.

    • Mokymų ir vidinių renginių organizavimas.

    • Vadovų ugdymas: Skatinti vadovų kasdienį tobulėjimą ir lyderystės kompetencijų vystymą.

    • Organizacinė kultūra: Formuoti ir palaikyti stiprią organizacinę kultūrą.




    Mes tikimės kad jūs

    • Turite aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą (privalumas žmogiškųjų išteklių vadybos srityje).

    • Išmanote darbo santykius reguliuojančius teisės aktus ir turite praktinio Lietuvos Respublikos Darbo kodekso taikymo patirties.

    • Domitės HR naujovėmis ir darbo rinkos tendencijomis Lietuvoje.

    • Gebate savarankiškai planuoti ir organizuoti veiklą, rinktis darbo ir motyvacijos metodus, kontroliuoti ir vertinti kitų darbą.

    • Turite puikius bendravimo ir kompiuterinio raštingumo įgūdžius, esate iniciatyvūs ir kūrybiški, laikotės įsipareigojimų, mąstote sistemiškai, gebate bendrauti su įvairaus tipo žmonėmis.

    • Esate komunikabili, pozityvi, empatiška ir orientuota į rezultatą asmenybė.


    Julija Stankevičiūtė
    “Jūs: esate ekspertas personalo srityje - šiuo metu pasiruošęs naujam žingsniui savo karjeroje. Mes: išklausysime visus Jūsų lūkesčius ir pasistengsime, kad šiuo žingsniu Jūs juos realizuotumėte!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2360
    Kepyklos projekto plėtros vadovas (-ė) (Paupio rajonas)
    Iki 2024-07-17, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Susipažinkite su mumis: 



    Esame šeimos verslas, turintis savo kepyklas Klaipėdoje ir Vilniuje. Stiprus ir ambicingas naujas žaidėjas maisto pramonėje, o mūsų pagrindinis tikslas – teikti kokybiškus produktus ir naujoves mūsų klientams. Siekiame būti pripažinti už aukščiausią kokybę ir inovacijas, todėl šiuo metu ieškome ambicingo Plėtros vadovo (-ės), kuris (-i) padėtų mums plėsti veiklą Vilniaus regione.



    Ką apie mus sako klientai? Mūsų produktai yra aukščiausiai įvertinti dėl savo natūralumo ir kokybės. Klientai mėgsta mus už tikrą skonį ir nuolatinę pasiūlos įvairovę. Esame žinomi dėl savo gebėjimo prisitaikyti prie klientų poreikių, pas mus kvepia namais :)



     




    Įmonė siūlo

    • Aukšti reikalavimai kokybei mūsų produkcijoje.

    • Šiltas ir draugiškas bendravimas su klientu ir noras viršyti lūkesčius.

    • Esame kolektyvas, kuriam rūpi ir klientai, ir kolegos – pas mus kiekvienas yra svarbus.

    • Atvirumas naujovėms ir noras augti kartu su įmone.

    • Maloni darbo atmosfera ir dėmesys kiekvieno darbuotojo gerovei.




    Būsite atsakingi už

    • Pardavimų strategijos kūrimas ir įgyvendinimas – organizuojant ir koordinuojant pardavimų planus bei tikslus.

    • Aktyvus klientų lankymas – siekiant stiprinti esamus ryšius ir kurti naujas partnerystes.

    • Komercinių pasiūlymų ruošimas – pritaikant pasiūlymus prie individualių klientų poreikių.

    • Vadovavimas kepyklos darbuotojams – užtikrinant efektyvų ir motyvuotą komandos darbą.

    • Visapusiška atsakomybė už Vilniaus filialo veiklą – garantuojant aukščiausią veiklos kokybę ir siekiant užsibrėžtų tikslų.




    Mes tikimės kad jūs

    • Kūrybingas darbas kepykloje - kiekviena diena neša naujus iššūkius ir galimybes kūrybai.

    • Asmeninio ir profesinio augimo galimybės mažoje, bet augančioje įmonėje, kur kiekvieno indėlis yra matomas ir vertinamas.

    • Konkurencingas atlyginimas ir motyvaciniai priedai už gerus darbo rezultatus.

    • Draugiška ir šilta darbo atmosfera.

    • Galimybė prisidėti prie verslo augimo ir plėtros, dalyvaujant sprendimų priėmimo procese.


    Dovilė Paulauskienė
    “Nori, bet dvejoji? Jei Jūs esate kūrybiškas, iniciatyvus ir turite patirties plėtojant verslą, mes mielai kviečiame prisijungti!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2342
    Apskaitos skyriaus vadovas (-ė)
    Iki 2024-06-25, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    UAB „Gitana“ – esame viena iš lyderiaujančių prekybos įmonių, Lietuvoje gyvuojame jau virš 30 metų. Pagrindinė mūsų veikla - sklandus statybos, pramonės ir transporto įmonių aprūpinimas profesionalia, kokybiška įranga, įrankiais ir darbo rūbais. Taip pat teikiame patikimas techninės priežiūros paslaugas. Mūsų įmonės stabilumą ir patikimumą garantuoja maža darbuotojų kaita ir nuolat auganti metinė apyvarta. Šiuo metu 9 įmonės skyriuose Lietuvoje dirba virš 200 darbuotojų. Turime savo atstovybes Latvijoje ir Estijoje. Esame nuolatiniame augimo kelyje, tad šiuo metu prie savo vadovų komandos prisijungti kviečiame FINANSŲ srities profesionalą, turin sėkmingos patirties valdovaujant apskaitos skyriui. 




    Įmonė siūlo



    - Patikimumą, stabilumą ir nuoseklų finansinių rezultatų augimą. 

    - Dinamišką ir besimokančią, nuolat ieškančią efektyviausių sprendimų, darbinę aplinką.

    - Vadovų komandą, orientuotą į kolegų sėkmę ir įsitraukusią į įmonės vystymą.

    - Lojalius darbuotojus, iš kurių daugelis yra ilgamečiai “Gitanos” bendražygiai. 

    - Geros psichologinės atmosferos finansų padalinio komandą, kuri yra savarankiška, atsakinga ir palaikanti.

    - Esamos Finansų vadovės pagalbą darbo pradžioje ir vėliau iškilus klausimams.

    - 13-tą atlyginimą, įmonei pasiekus sutartus finansinius tikslus.

    - Galimybę rinktis mokymus finansų ir lyderystės temomis.

    - Tradicines darbo valandas (8.00 - 17.00 val.), o poreikiui esant bei susitarus – galimybę dirbti iš namų. 

    - Kartą per 2 mėnesius – komandiruotes į didžiuosius skyrius.




    Būsite atsakingi už

    - Užtikrinti sklandų kasdieninį apskaitos skyriaus darbą (10 darbuotojų iš kurių 6 buhalterės ir 4 apskaitininkės. Dirbame su buhalterine programa - Skaita).

    - Strategiškai valdyti pinigų srautus: prognozuoti, numatyti rizikas ir atlikti sistemingą monitoringą.

    - Sudaryti biudžetą, paskirstyti išteklius atskiroms veikloms bei padaliniams ir prižiūrėti jų efektyvų įgyvendinimą.

    - Sisteminti duomenis ir rengti finansines ataskaitas institucijoms bei vadovų komandai. 

    - Vykdyti sklandžią mokestinę politiką ir atsiskaitymus. 

    - Įmonės veiklą, padalinius (Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje) vertinti finansiniu požiūriu.

    - Konstruktyviai komunikuoti su audituojančiais auditoriais, padalinių vadovais ir darbuotojais bei išorinėmis finansinėmis instituacijomis. 

    - Dalyvauti įvairiuose įmonės vidiniuose projektuose, koordinuojant apskaitos dalį. 

    - Bendradarbiavimą su kitais padaliniais, apskaitos procesus labiau pritaikant verslo tikslams, veiklos rodiklių išgryninimą, analizę, rekomendacijas.




    Mes tikimės kad jūs

    - Aukštuoju išsilavinimu ekonomikos, finansų srityje.

    - Svaria patirtimi finansų srityje ir sėkmingu vadovavimu apskaitos skyriaus darbui.

    - Požiūriu, jog finansų skyrius – yra pagalba verslui, siekiant finansinių tikslų. 

    - Noru dirbti prekybinėje įmonėje, kuri nuolat auga ir siekia geriausios savo versijos.

    - Su minimalia anglų kalba (reikės skaityti tiekėjų dokumentaciją, analizuoti partnerių ataskaitas).


    Gintė Žilinskienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė, Atranka360 direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 2361
    Pirkimų vadybininkas (-ė)
    Iki 2024-07-17, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    SBA grupė vienija virš 4000 darbuotojų, daugiau nei 40-yje įmonių, veikiančių baldų gamybos, tekstilės, nekilnojamojo turto ir investicijų valdymo sektoriuose.



    Viena iš SBA grupės įmonių, paslaugas teikianti bendrovė „SBA Competence and Service Center“ plečia savo veiklą ir į pirkimų komandą kviečia prisijungti analitišką ir iniciatyvų PIRKIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).




    Įmonė siūlo

    Atradimų lyderyste:



    - Mūsų pirkimų padalinio kolegos nuoširdžiai pasidalins savo darbine patirtimi, atskleis ir leis augti Tavo prigimtiniam potencialui.

    - Jauti, jog viduje turi daugiau, nei šiuo metu atskleidi? Mes ieškome tokio komandos nario, kuriam galėtume suteikti laisvę iniciatyvai, ir padrąsinimą kurti. Patikėki, Tavo idėjos ir pasiūlymai bus įvertinti ir pastebėti.



    Aistra laimėti:



    - Atėjęs į mūsų komandą pajusi sėkmės skonį, kiekvienu darbu stengiamės padaryti geriau, nueiti vienu žingsniu toliau. Tad, jei savo gyvenime vadovaujiesi šiuo principu – mums pakeliui!

    - Mūsų darbuotojai turi karjeros augimo perspektyvas visoje įmonių grupėje. Tad jei Tau puikiai seksis įgyvendinti užduotis, bet viduje jausi, kad visgi nori kažko kito, bus galimybė rotuoti į kitas kompanijoje esančias pozicijas.



    Šeimininkiškumo jausmu:



    - Tai sukuria mąstyseną, jog visi veikiame taip, lyg būtume šeimininkais, kurie atsakingai ir racionaliai rūpinasi bei kuria pridėtinę vertę.

    - Turime motyvuojančią atlygio sistemą, mokamą metinę premiją už gerus darbo rezultatus bei papildomą sveikatos draudimą.



    Priimančia, besidalinančia ir pozityvia komanda:



    - Atėjęs pas mus, lengvai įsiliesi, nes nuo pirmos dienos jausi kolektyvą, kuris pasiruošęs Tau padėti. Turime puikių tradicijų, tačiau išbandome vis naujas bendras veiklas. Lauksime Tavo įdėjų!



    Komfortiškomis darbo sąlygomis:



    - Tavęs laukia šiuolaikiškas biuras miesto centre su atsiveriančiais vaizdais į upę, labai patogu iki mūsų atvykti paspirtukais, dviračiais.

    - Turėtum galimybę padirbėti Klaipėdos ir Kauno biuruose bei susipažinti su šių miestų komandomis.

    - Poreikiui esant, dalį darbo laiko dirbti per nuotolį.




    Būsite atsakingi už

    - Derybų vedimas su naujais ir esamais tiekėjais bei sutartinių įsipareigojimų kontrolė.

    - Konkursų ir apklausų organizavimas bei analizavimas (Technikos prekių, įrankių, remonto pagalbinių medžiagų prekės ir paslaugos).

    - Konkursų dokumentų rengimas, techninių specifikacijų suderinimas su atsakingais padaliniais.

    - Sutarčių sudarymas, ataskaitų rengimas, analizių bei išvadų teikimas.

    - Naujų tiekėjų paieška, tiekėjų rinkos stebėjimas ir analizavimas.

    - Pirkimų ir tiekimo procesų analizė ir tobulinimas.

    - Nuolatinė komunikacija su kolegomis, kuriems ir yra vykdomi pirkimai.




    Mes tikimės kad jūs

    - Esi baigęs (-usi) ekonomikos, matematikos, teisės, komercijos mokslus. Ir Tau patinka tokios sąvokos, kaip tikslumas, racionalumas, žingeidumas.

    - Gali pasigirti panašaus darbo patirtimi ir tikrai žinai, kad nori tobulėti pirkimų srityje, čia bus puiki vieta augti, kaip profesionalui.

    - Turi bendrųjų pirkimo metodų, teorijų principų ir standartų žinių. Jeigu turi - greitai įsivažiuosi, jeigu ne, bet akys dega – komanda ateis į pagalbą.

    - Turi puikias MS Excel programos žinias ir patirties jas naudojant.

    - Derybininko gyslelė leidžia išgirsti pašnekovą ir argumentuotai pateikti bei atstovėti savo nuomonę.

    - Analitiškas protas, geras planavimas leidžia padaryti darbus iki galo ir „nepamesti“ jų ilgojoje perspektyvoje.

    - Esi iniciatyvus (-i), jeigu matai, ką galima padaryti geriau, tokios progos nepraleidi.

    - Gali susikalbėti anglų kalba.


    Domantė Trotė
    “Jei skaitydamas šį skelbimą atpažįsti save ir nori tapti šios komandos dalimi, susipažinkime! Lauksiu Tavo CV - domante@atranka360.lt ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2344
    Tiekimo vadybininkas (-ė)
    Iki 2024-07-18, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Mūsų klientė sėkmingai veikianti įmonė, kurios pagrindinė veikla - didmeninė prekyba statybinėmis medžiagomis. Šiuo metu plečia savo veiklą ir darbui Vilniuje, kviečia prisijungti - TIEKIMO VADYBININKĄ (-Ę)!



     




    Įmonė siūlo

    • Atsakingą darbą jaunatviškame ir draugiškame kolektyve.


    • Galimybę augti specialistų komandoje ir karjeros galimybes.

    • Galimybę pirkti įmonės prekes ypač palankiomis kainomis.

    • Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų.

    • Hibridinį darbo modelį, dalį laiko galėsite dirbti iš namų.




    Būsite atsakingi už

    • Prekių pardavimų ir likučių analizę, prognozavimą.


    • Prekių užsakymų skaičiavimą ir pateikimą tiekėjams.


    • Transporto paiešką, prekių pervežimo organizavimą jūrų, sausumos, geležinkelių transportu.


    • Prekių kortelių administravimą apskaitos programoje.

    • Derybas su gamintojais ir transporto paslaugų tiekėjais dėl prekių atkrovimo sąlygų.


    • Tiesioginių užsakymų formavimas iš gamintojo.




    Mes tikimės kad jūs

    • Šiuo metu dirbi finansų srityje, logistikoje, pardavimuose ir nori keisti savo karjeros sritį?

    • Darbinėje veikloje esi bent kažkiek prisilietęs prie pirkimų? 

    • Esi  baigęs (-usi) studijas, kur buvo daug tikslumo ir skaičiavimų?

    • Patinka darbas su excel‘iu?

    • Turi motyvacijos tobulėti ir mokytis pirkimų srityje?

    • Susikalbi anglų kalba?


    Domantė Trotė
    “Šis pasiūlymas puikiai tiks tokiam specialistui, kuris yra atsakingas, kruopštus, pozityvus bei žingeidus. Atpažinote save? Nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2362
    Transporto paslaugų pardavimo projekto vadovas (-ė)
    Iki 2024-07-18, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    UAB "Parsekas" – tai greitai auganti įmonė, kuri pasižymi inovatyviu požiūriu į logistikos sektorių. Siekiame ne tik atitikti, bet ir viršyti rinkos lūkesčius, teikdami nestandartinius sprendimus ir užsiimdami įvairių sudėtingumų projektų vystymu. Įmonės vadovas yra orientuotas į palaikymą ir profesionalumą, suteikiant darbuotojams laisvę veikti ir įgyvendinti savo idėjas. Taip pat didelis dėmesys skiriamas darbuotojų tobulėjimui: mokymai, motyvacinės stovyklos, skatinamas dalyvavimas sportiniuose ir socialiniuose projektuose.




    Įmonė siūlo

    - Dinamišką darbo aplinką bei plačias profesinio augimo galimybes.

    - Įdomius ir nestandartinių sprendimų kupinus projektus tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.

    - Motyvacinę sistemą, apimančią priedus už pasiektus darbo rezultatus.

    - Palaikantį vadovavimo stilių ir atvirą bendravimą, skatinantį naujoves ir kūrybiškumą.

    - Visas darbui reikalingas priemones (automobilis, kompiuteris, telefonas ir pan.)




    Būsite atsakingi už

    - Aktyvi klientų paieška ir kontaktų užmezgimas Lietuvoje bei Europoje – užmegzite ir palaikysite ryšius su klientais vizituodami, bendraudami telefonu, rašydami laiškus ir naudodami kitus komunikacijos kanalus, kas tiesiogiai įtakoja įmonės plėtrą ir pelningumą.

    - Darbas su krovinių biržomis ir spot krovinių paieška – seksite rinkos pokyčius ir efektyviai valdysite krovinių srautus, užtikrindami greitą ir tikslų klientų aptarnavimą.

    - Rinkos analizė ir pokyčių stebėjimas – nuolatos seksite rinkos tendencijas, analizuosite duomenis ir prognozuosite pokyčius, siekiant priimti sprendimus, kurie skatintų įmonės augimą.

    - Glaudus bendradarbiavimas su transporto vadybininkais ir problemų sprendimas – dirbsite kartu su transporto komanda, siekdami rasti efektyvius logistikos sprendimus ir greitai spręsti kilusias problemas.

    -Efektyvi komunikacija su klientais ir partneriais, ryšių palaikymas bei duomenų bazės atnaujinimas – užtikrinsite sklandų informacijos srautą tarp įmonės ir jos partnerių, nuolat atnaujindami ir tvarkydami reikiamus duomenis, kad užtikrintumėte aukščiausią paslaugų kokybę.

    - Derybų vedimas, pasiūlymų rengimas, sutarčių sudarymas ir dokumentų tvarkymas – atstovausite įmonę derybose, ruošite komercinius pasiūlymus, sudarysite sutartis ir tvarkysite reikalingus dokumentus, siekiant garantuoti sklandžią ir efektyvią veiklą.




    Mes tikimės kad jūs

    - Ne mažesnė kaip 2 metų patirtis logistikos pardavimų sektoriuje – patirtis suteikia reikiamus įgūdžius ir žinias, kurios yra būtinos veiksmingam klientų valdymui ir pardavimų didinimui.

    - Krovinių gabenimo ypatumų išmanymas – specifinis sektoriaus išmanymas yra būtinas norint veiksmingai valdyti logistikos procesus.

    - Geri rusų ir anglų kalbos įgūdžiai, žodžiu bei raštu – būtini tarptautiniam bendravimui ir deryboms.

    - Geri derybų vedimo įgūdžiai – svarbu norint pasiekti palankias sutartis ir sąlygas įmonei.

    - Kompiuterinis raštingumas (MS Office) – reikalingas duomenų analizei, ataskaitų ruošimui ir kasdieniniam darbui.

    Privalumas:

    -
    Patirtis dirbant su CRM programa.


    Dovilė Paulauskienė
    “”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 2334
    Pardavimų vadovas (-ė)
    Iki 2024-06-30, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę

    Sparčiai auganti statybos sektoriaus įmonė Europoje ir 27-ta sparčiausiai auganti įmonė – bendrame vertinime pagal INC 5000. Įmonė užsiima plieno gaminių gamyba ir tiekimo veikla daugiau nei penkiolikoje Europos šalių, o didžiausią rinkos dalį užima Norvegija, Švedija ir Suomija.



    Šiuo metu ieškome PARDAVIMŲ VADOVO (-ĖS), kuris (-i) bus atsakingas už išskirtinių pardavimų ir valdymo rezultatų pasiekimą, užtikrinant rinkos dalį, pritraukiant geriausius projektus ir motyvuojant pardavimų komandą savo entuziazmu ir energija, drauge su komanda siekiančio išsikeltų pardavimo tikslų. 



    Tikimės, kad būdamas pardavimų skyriaus vadovu, savo aistrą pardavimams galėsite panaudoti parduodant mūsų produktus ir paverčiant potencialius klientus- nuolatiniais klientais.



     




    Įmonė siūlo

    - Darbą sparčiai augančioje plieno gamybos įmonėje.

    - Nuolatinį tobulėjimą projektavimo ir gamybos srityje.

    - Darbą su BIM technologijomis ir pažangiausiais programiniais paketais.

    - Galimybę dirbti su dideliais projektais Europos lygmeniu.

    - Galimybę mokytis iš rinkoje lyderiaujančios komandos.

    - Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir puikiomis darbo sąlygomis.

    - Verslumu grįstą kultūrą, dinamišką darbą ir savirealizaciją bei tobulėjimą skatinančią aplinką.




    Būsite atsakingi už

    - Bendrovės produktų pardavimo ir rinkos strategijos kurimą ir įgyvendinimą.  

    - Efektyvų pardavimų plėtojimą bei tvirtų santykių su klientais palaikymą.

    - Veiklos ir veiksmų plėtojimą didinant pardavimo maržą. 

    - Derybų vedimą pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu.

    - Įmonės paslaugų pristatymą bei reprezentavimą.

    - Naujų pardavimo kanalų, partnerių paiešką.

    - Tikslų nustatymą ir darbo standarto kūrimą pardavimo komandai, siekiant geriausių pardavimų rezultatų bei užtikrinant kokybišką bendradarbiavimą su klientais.




    Mes tikimės kad jūs

    - Turite daugiau nei 4 metų darbo patirtį vystant ir vykdant pardavimus.

    - Išskirtinai pasižymite stipriu analitiniu mąstymu.

    - Efektyviai planuojate pardavimų komandos darbus bei pasiekiate užsibrėžtų tikslų.

    - Esate lankstus, prisitaikantis, reaguojantis, atviras problemų sprendimui "čia ir dabar".

    - Gebate suvaldyti greitai kintančias verslo aplinkybes.

    - Esate verslus, domitės pasaulinėmis tendencijomis ir gerosiomis praktikomis, mokate įžvelgti naujas galimybes, generuoti, pagrįsti ir įgyvendinti idėjas.


    Jurgita Paičienė
    “Esate stiprus pardavimų vadovas (-ė) šiuo metu besižvalgantis naujų perspektyvų, mielai pasikalbėtume ir aptartume Jūsų lūkesčius. Susisiekime! Konfidencialumą garantuojame.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV