Вильнюс: +370 638 33360 Клайпеда: +370 630 33360 info@atranka360.lt

В настоящее время мы ищем

Сортировать по:
Все сферы
  • ID: 629
    Telerinkodaros grupės vadybininkas (-ė)
    Iki 2018-09-26, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Nuo 2010 metų Lietuvoje, tačiau rinkoje jau 190 metų! Mes veikiame 25 pasaulio šalyse, vienijame 50 bendrovių, kuriuose dirba apie 23 tūkst. darbuotojų. Esame Austrijos, Centrinės bei Rytų Europos RINKOS LYDERĖ, siūlanti platų produktų ir paslaugų asortimentą draudimo srityje. Sparčiai augame ir plečiame savo veiklą Baltijos regione, todėl kviečiame prie mūsų šaunios ir draugiškos komandos prisijungti bei kartu su mumis augti TELERINKODAROS GRUPĖS VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Dinamišką ir įdomų darbą tarptautinėje kompanijoje;
    - Aiškias KARJEROS GALIMYBES bei profesinį tobulėjimą;
    - Motyvuojantį lyderį – vadovą ir draugiškus, bendradarbiaujančius kolegas;
    - Pagarbų požiūrį į darbuotoją bei atvirumu grįstą, pozityvią darbo aplinką;
    - Sąžiningai mokamą darbo užmokestį, atitinkantį Jūsų kompetencijas;
    - Galimybę užsidirbti papildomus priedus už pasiektus rezultatus.

    Būsite atsakingi už
    - Sklandų ne gyvybės draudimo paslaugų pardavimų vykdymą;
    - Kokybišką įmonės klientų aptarnavimą ir konsultavimą (telefonu);
    - Kliento norus ir lūkesčius, atitinkančių pasiūlymų bei alternatyvų teikimą.
    - Profesionalų bendravimą su klientais bei jų lojalumo užtikrinimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate iniciatyvus, aktyvus ir turintis puikius komunikacinius gebėjimus;
    - Pasižymite aukšta empatija ir žinote ko reikia sėkmingam klientų aptarnavimui;
    - Išsiskiriate iš kitų savo žingeidumu ir noru tobulėti bei mokytis;
    - Savo vidine motyvacija siekiate tikslų ir norite būti geriausiu savo srityje;
    - Gebate taisyklingai bendrauti lietuvių kalba;
    - Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Office).
    Digna Ūksaitė
    “Norite pradėti savo karjerą tarptautinėje kompanijoje ir pasiekti ne tik puikių rezultatų, bet ir įgauti naujų profesinių įgūdžių? Susisiekite, nes tai gali būti Jūsų KARJEROS STARTAS!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Digna Ūksaitė, Personalo atrankų vadovės asistentė

    Pateikti CV
  • ID: 656
    Įrengimų valdymo operatorius
    Iki 2018-09-07, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė gaminanti aplinkotvarkos produktus. Klientų laukiame pardavimų skyriuose, kuriuose darbuotojai kiekvienam klausimui pateikia atsakymus, išsiaiškina poreikį, problemoms randa sprendimus ir siekia, kad klientas liktų patenkintas bei džiaugtųsi savo pasirinkimu ilgus metus. Didžiuojamės savo gausiu ilgamečių ir motyvuotų darbuotojų kolektyvu. Šiuo metu kviečiame prie mūsų komandos prisijungti ĮRENGIMŲ VALDYMO OPERATORIŲ!

    Įmonė siūlo
    - Geras darbo sąlygas ir visas rezultatyviam darbui reikalingas priemones;
    - Galimybę išmokti naujų dalykų ir teorines žinias pritaikyti praktiškai;
    - Konkurencingą atlyginimą.

    Būsite atsakingi už
    - Automatizuotų elektros įrenginių valdymą bei eksploatavimą, jų priežiūrą, paruošimą technologiniam procesui ir dalyvavimą remonto procese;
    - Gaminamos produkcijos kokybės ir technologinio proceso standartų užtikrinimą;
    - Elektrinių schemų bei brėžinių analizavimą;
    - Reikiamos dokumentacijos pildymą ir dalyvavimą jos ruošime.
    - Operatyvų elektros priežiūros darbų atlikimą (iki 0,4 KW įtampos).

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite darbo patirties elektrotechnikos arba automatikos gamybos srityje, skaitmeninio valdymo įrengimuose;
    - Turite techninį išsilavinimą;
    - Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
    - Norite stabilaus, skatinančio tobulėti, darbo patikimoje įmonėje.
    Giedrė Viršilienė
    “Norite geros komandos, aplinkos ir teisingo atlygio už Jūsų pastangas? Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Personalo atrankų ir karjeros projektų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 597
    Pardavimų vadybininkas (-ė) (B2B)
    Iki 2018-09-05, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame prekybinė įmonė atstovaujanti aukštos kokybės įrangos bei medžiagų žinomiausius pasaulio gamintojus. Mūsų padaliniai Baltijos šalyse užtikrina greitą, lankstų ir nenutrūkstamą prekių tiekimą bei nepriekaištingą klientų aptarnavimą. Esame išskirtiniai, šiuolaikiški ir dinamiški, o kiekvienas iš mūsų yra savo srities ekspertas. Turime ambicingų plėtros planų, todėl ieškome naujo komandos nario – atviro ir komunikabilaus PARDAVIMŲ VADYBININKO!

    Įmonė siūlo
    - Laisvą ir dinamišką darbo aplinką;
    - Aktyvų darbą bei galimybę savarankiškai planuoti savo laiką;
    - Atvirus bei bendradarbiaujančius vadovus;
    - Draugiškus, kūrybingus, savarankiškus bei iniciatyvius kolegas;
    - Realias karjeros galimybes;
    - Laisvę reikšti savo idėjas bei galimybę jas įgyvendinti;
    - Jūsų kompetenciją atitinkantį fiksuotą atlygį ir gerus priedus nuo pasiekto rezultato;
    - Visas darbui reikalingas priemones (įskaitant kurą, automobilį arba nuosavo automobilio amortizaciją).

    Būsite atsakingi už
    - Produktyvių, pasitikėjimu grįstų santykių su klientais kūrimą bei palaikymą;
    - Pardavimų esamiems įmonės klientams vykdymą;
    - Ekspertinį klientų konsultavimą apie mūsų produktus, klientų poreikių įvertinimą, informacijos apie produktų savybes bei tinkamiausių sprendimų teikimą;
    - Naujų klientų pritraukimą;
    - Glaudų bendradarbiavimą su klientais, siekiant žinoti apie jų besikeičiančius poreikius;
    - Bendradarbiavimą su kolegomis, užtikrinant puikų klientų aptarnavimą;
    - Naujų pardavimo iniciatyvų, strategijų ir programų įgyvendinimą ir plėtojimą;
    - Idėjų, kaip pagerinti pardavimus, siūlymą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate aktyvi, lanksti bei laisvai bendraujanti asmenybė;
    - Turite darbo patirtį pardavimų srityje;
    - Gebate savarankiškai planuoti savo darbą;
    - Turite vairuotojo pažymėjimą.
    Natalija Derkač
    “Jei jaučiate, kad atėjo laikas žingsniui į priekį, norite dirbti šiuolaikiškoje profesionalų komandoje - nepraleiskite šios galimybės, nes rinkos lyderiai laukia Jūsų! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Natalija Derkač, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 636
    Muitinės tarpininko atstovo padėjėjas (-a)
    Iki 2018-09-02, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame vienas didžiausių ir greičiausiai augančių muitinės tarpininkų. Mūsų misija – padėti kroviniams greitai ir sklandžiai kirsti pasienį tiek vežant į Europos Sąjungos, tiek į NVS šalis. Kurdami šiltus ir pagarbius santykius su savo klientais, darbuotojais bei aplinkiniais, užtikriname kokybišką vairuotojų aptarnavimą 24 valandas per parą. Sėkmingai augdami plečiamės ir kviečiame prisijungti aktyvų MUITINĖS TARPININKO ATSTOVO PADĖJĖJĄ!

    Įmonė siūlo
    - Galimybę dirbti slenkančiu darbo grafiku (dieninės ir naktinės pamainos);
    - Dinamišką darbą jaunatviškame kolektyve, kuriame visi jaučiasi kaip šeima;
    - Supratingų vadovų ir draugiškų kolegų palaikymą bei pagalbą;
    - Pozityvią darbo atmosferą, kuri padeda siekti bendro tikslo;
    - Galimybę siekti rezultatų, už kuriuos sąžiningai mokami priedai.

    Būsite atsakingi už
    - Sklandų bendravimą su įmonės klientais ir kokybišką jų aptarnavimą rusų kalba;
    - Gaunamų užklausų el. paštu bei telefonu administravimą;
    - Įmonės teikiamų paslaugų užsakymų priėmimą, vykdymą ir administravimą CRM sistemoje.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate labai atidus, atsakingas ir klaidų pro akis nepraleidžiantis žmogus;
    - Pasižymite aktyvumu bei greita reakcija;
    - Gebate prisitaikyti prie pokyčių, nes esate imlus naujovėms;
    - Turite patirties dirbant su transporto dokumentais (privalumas).
    - Puikiai kalbate ir rašote rusų kalba.
    Digna Ūksaitė
    “Norite džiaugtis darbu profesionaliame, labai draugiškame, palaikančiame ir bendro tikslo siekiančiame kolektyve? Susisiekite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Digna Ūksaitė, Personalo atrankų vadovės asistentė

    Pateikti CV
  • ID: 639
    Muitinės tarpininko atstovo padėjėjas (-a)
    Iki 2018-09-03, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame vienas didžiausių ir greičiausiai augančių muitinės tarpininkų. Mūsų misija – padėti kroviniams greitai ir sklandžiai kirsti pasienį tiek vežant į Europos Sąjungos, tiek į NVS šalis. Kurdami šiltus ir pagarbius santykius su savo klientais, darbuotojais bei aplinkiniais, užtikriname kokybišką vairuotojų aptarnavimą 24 valandas per parą. Sėkmingai augdami plečiamės ir kviečiame prisijungti aktyvų MUITINĖS TARPININKO ATSTOVO PADĖJĖJĄ!

    Įmonė siūlo
    - Galimybę dirbti slenkančiu darbo grafiku (dieninės ir naktinės pamainos);
    - Supratingų vadovų ir draugiškų kolegų palaikymą bei pagalbą;
    - Pozityvią darbo atmosferą, kuri padeda siekti bendro tikslo;
    - Galimybę siekti rezultatų, už kuriuos sąžiningai mokami priedai.

    Būsite atsakingi už
    - Sklandų bendravimą su įmonės klientais ir kokybišką jų aptarnavimą rusų kalba;
    - Gaunamų užklausų el. paštu bei telefonu administravimą;
    - Įmonės teikiamų paslaugų užsakymų priėmimą, vykdymą ir administravimą CRM sistemoje.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate labai atidus, atsakingas ir klaidų pro akis nepraleidžiantis žmogus;
    - Pasižymite aktyvumu bei greita reakcija;
    - Gebate prisitaikyti prie pokyčių, nes esate imlus naujovėms;
    - Turite patirties dirbant su transporto dokumentais (privalumas).
    - Puikiai kalbate ir rašote rusų kalba.
    Digna Ūksaitė
    “Norite džiaugtis darbu profesionaliame, labai draugiškame, palaikančiame ir bendro tikslo siekiančiame kolektyve? Susisiekite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Digna Ūksaitė, Personalo atrankų vadovės asistentė

    Pateikti CV
  • ID: 640
    Muitinės tarpininko atstovo padėjėjas (-a)
    Iki 2018-09-06, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame vienas didžiausių ir greičiausiai augančių muitinės tarpininkų. Mūsų misija – padėti kroviniams greitai ir sklandžiai kirsti pasienį tiek vežant į Europos Sąjungos, tiek į NVS šalis. Kurdami šiltus ir pagarbius santykius su savo klientais, darbuotojais bei aplinkiniais, užtikriname kokybišką vairuotojų aptarnavimą 24 valandas per parą. Sėkmingai augdami plečiamės ir kviečiame prisijungti aktyvų MUITINĖS TARPININKO ATSTOVO PADĖJĖJĄ!

    Įmonė siūlo
    - Galimybę dirbti slenkančiu darbo grafiku (dieninės ir naktinės pamainos);
    - Dinamišką darbą jaunatviškame kolektyve, kuriame visi jaučiasi kaip šeima;
    - Supratingų vadovų ir draugiškų kolegų palaikymą bei pagalbą;
    - Pozityvią darbo atmosferą, kuri padeda siekti bendro tikslo;
    - Galimybę siekti rezultatų, už kuriuos sąžiningai mokami priedai.

    Būsite atsakingi už
    - Sklandų bendravimą su įmonės klientais ir kokybišką jų aptarnavimą rusų kalba;
    - Gaunamų užklausų el. paštu bei telefonu administravimą;
    - Įmonės teikiamų paslaugų užsakymų priėmimą, vykdymą ir administravimą CRM sistemoje.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate labai atidus, atsakingas ir klaidų pro akis nepraleidžiantis žmogus;
    - Pasižymite aktyvumu bei greita reakcija;
    - Gebate prisitaikyti prie pokyčių, nes esate imlus naujovėms;
    - Turite patirties dirbant su transporto dokumentais (privalumas).
    - Puikiai kalbate ir rašote rusų kalba.
    Julija Stankevičiūtė
    “Laisvai bendraujate ir norite tobulinti savo bendravimo įgūdžius? Pasižymite atida detalėms bei greita orientacija? Jei norite įgyti neįkainojamos darbo patirties ir tapti profesionaliu muitinės tarpininko atstovo padėjėju (-a) - nedvejokite ir susisiekite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 164
    Pardavimų projektų vadovas (-ė)
    Iki 2018-09-20, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė jau 13 metų atstovauja Europos aliuminio ir deformacinių profilių gamintojus, vykdo jų produkcijos didmeninę ir mažmeninę prekybą, tiekia nestandartinius aliuminio profilius, sukurtus pagal klientų poreikius. Veiklos specializacijos: ventiliuojamų fasadų konstrukcijos, apdaila fasadams, aliuminio profiliai, konstrukciniai profiliai. Kviečiame prie mūsų komandos prisijungti rimtą PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Atsakingus bei įdomius projektus;
    - Nuolatinius produktų ir vadybinių kompetencijų mokymus;
    - Reiklią, o tuo pačiu smagią, darbinę atmosferą;
    - Konkurencingą rinkoje atlyginimą ir sąžiningai mokamus priedus už rezultatus.

    Būsite atsakingi už
    - Pardavimų bei rinkodaros strategijos kūrimą, įgyvendinimą bei tobulinimą;
    - Derybų vedimą, pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu;
    - Įmonės paslaugų pristatymą bei reprezentavimą parodose;
    - Parduodamos produkcijos pristatymo koordinavimą, atsiskaitymų kontrolę;
    - Problemų, susijusių su vykdomu projektu, sprendimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite sėkmingos patirties dirbant su statybiniais produktais;
    - Kalbate anglų bei rusų kalbomis;
    - Darbo procese stipriai orientuojatės ties rezultatu;
    - Esate ambicingas ir atkakliai siekiate savo užsibrėžtų tikslų;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Turite puikų analitinį mąstymą;
    - Turite stiprų siekį atsakingai dirbti ir užsidirbti.
    Julija Stankevičiūtė
    “Jei Jūsų strateginis mąstymas ir užsispyrimas padėjo įgyvendinti verslo vizijas, koncentruojatės ir dirbate vardan rezultato, norite naujų iššūkių ir atsakomybės - ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 654
    Pastolių skyriaus vadovas
    Iki 2018-08-31, Šiauliai
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame kompanija, kuri daugiau nei 10 metų specializuojasi pastolių, techninės izoliacijos ir tvorų įrengimo srityse. Vertiname aukštus standartus atitinkantį aptarnavimą ir konkurencingas sąlygas iš vienų rankų. Mes nesigiriame lyderyste, o tyliai investuojame į veiklos gerinimo procesus, mes nesistengiame atrodyti per ne lyg gražūs, bet esame konkretūs ir laikomės savo įsipareigojimų, mes parodome save ne žodžiais, o darbais.  Plečiame paslaugų spektrą ir atskiriame montavimo veiklą nuo gamybinės. Prie naujai kuriamos komandos siūlome prisijungti PASTOLIŲ SKYRIAUS VADOVĄ, kuris turi patirties ir nori pasidalinti ja su mumis!

    Įmonė siūlo
    - Konkurencingą ir laiku mokamą atlyginimą, kuris augs kartu su Jūsų patirtimi ir įdedamu indėliu;
    - Draugišką ir profesionalų kolektyvą;
    - Normalų darbo ir poilsio balansą bei lankstų darbo grafiką;
    - Stabilų darbą šiuolaikiškoje įmonėje ir motyvuojančias darbo sąlygas;
    - Komandiruotes;
    - Perspektyvas tobulėti ir kelti kvalifikaciją.

    Būsite atsakingi už
    - Pastolių montavimo, pramoniniuose objektuose, veiklos planavimą, organizavimą ir kontrolę;
    - Komandos formavimą, planavimą, ugdymą ir motyvavimą;
    - Bendravimą su užsakovais techniniais klausimais;
    - Projektų valdymą;
    - Objektui numatytų resursų kontroliavimą, medžiagų tiekimą bei atliekamų darbų kokybę.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite aukštąjį arba aukštesnyjį inžinerinį išsilavinimą;
    - TURITE PASTOLIŲ MONTAVIMO PATIRTIES ne mažiau kaip 3 metai, vadovavimo patirtį - laikytume didžiuliu privalumu;
    - Puikiai gebate skaityti, analizuoti brėžinius bei techninę dokumentaciją;
    - Puikiai kalbate anglų kalba;
    - Turite VCA pažymėjimą;
    - Galite pateikti ne vieną pavyzdį iš savo patirties kaip Jums pavyko puikiai suvaldyti ir motyvuoti komandą, optimizuoti procesus, pasiekti pačius ambicingiausius tikslus;
    - Esate inovatyvus, aktyvus, turintis idėjų, vadovavimo įgūdžių, vidinę motyvaciją ir norą dirbti kaip sau!
    Jurgita Paičienė
    “Jei siekiate maksimalios vertės organizacijai, kurioje dirbate, norite ilgalaikių perspektyvų, modernaus ir draugiško kolektyvo, už kurį būsite atsakingas pats - ši darbo pozicija - Jūsų! Ieškome tinkamo darbuotojo visos Lietuvos mastu!!!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 655
    Personalo vadovas
    Iki 2018-08-31, Šiauliai
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame kompanija, kuri daugiau nei 10 metų specializuojasi pastolių, techninės izoliacijos ir tvorų įrengimo srityse. Vertiname aukštus standartus atitinkantį aptarnavimą ir konkurencingas sąlygas iš vienų rankų. Mes nesigiriame lyderyste, o tyliai investuojame į veiklos gerinimo procesus, mes nesistengiame atrodyti per ne lyg gražūs, bet esame konkretūs ir laikomės savo įsipareigojimų, mes parodome save ne žodžiais, o darbais. Plečiame paslaugų spektrą ir atskiriame montavimo veiklą nuo gamybinės. Prie naujai kuriamos komandos siūlome prisijungti PERSONALO VADOVĄ, kuris turi patirties ir nori pasidalinti ja su mumis!

    Įmonė siūlo
    - Mes siūlome dideles mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes. Drąsiai teigiame, kad įvertinsime Jūsų kompetenciją atitinkamu atlygiu;
    - Džiaugtis darbu profesionaliame, labai draugiškame, palaikančiame ir bendro tikslo siekiančiame kolektyve;
    - Normalų darbo ir poilsio balansą, lankstų darbo grafiką;
    - Progą prisidėti prie naujos įmonės kūrimo.

    Būsite atsakingi už
    - Personalo strategijos kūrimą ir įgyvendinimą;
    - Žmogiškųjų resursų planavimą, organizavimą ir kontrolę;
    - Vertinimo ir motyvacinės sistemos diegimą;
    - Darbuotojų ugdymo ir karjeros planavimo sistemos sukūrimą ir taikymą;
    - Įmonės vertybių formavimą ir komunikavimą;
    - Darbuotojų pasitenkinimo kėlimą ir darbdavio įvaizdžio formavimą;
    - Organizacinės kultūros kūrimą;
    - Personalo politikos formavimą ir įgyvendinimą;
    - Bendradarbiavimą su įmonės vadovų komanda, konsultavimą, dalyvavimą strateginiuose sprendimuose;
    - Dokumentacijos, susijusios su personalu, administravimą;
    - Personalo skyriaus puikų funkcionavimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite aukštąjį išsilavinimą bei nuolat domitės gerosiomis žmogiškųjų išteklių valdymo praktikomis;
    - Esate sukaupęs NE MAŽESNĘ nei 3 metų personalo vadovo darbo patirtį vidutinėje arba didelėje įmonėje;
    - Puikiai išmanote personalo valdymo sistemas;
    - Suvokiate labai gerai verslo procesus;
    - Išmanote bei puikiai taikote Darbo teisės aktus, reglamentuojančius darbo santykius;
    - Žinote bei gebate dirbti su darbo užmokesčio apskaitos sistema;
    - Pasižymite strateginiu bei analitiniu mąstymu;
    - Puikiai komunikuojate bei bendraujate su kolegomis;
    - Puikiai kalbate anglų kalba (rusų, lenkų kalbų mokėjimą laikytume - dideliu privalumu);
    - Aplinkiniai Jus vertina kaip puikų lyderį, kuris ypatingai iniciatyvus, gebantis spręsti problemas "čia ir dabar".
    Jurgita Paičienė
    “Jūs: esate ekspertas personalo srityje - šiuo metu pasiruošęs naujam žingsniui savo karjeroje. Mes: išklausysime visus Jūsų lūkesčius ir pasistengsime, kad šiuo žingsniu Jūs juos realizuotumėte!!!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 653
    Vyr. finansininkas (-ė)
    Iki 2018-08-26, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Ieškome talentingo(-s) bei motyvuoto(-s) VYRIAUSIOJO FINANSININKO(-ĖS), kuris (-i) bus atsakingas (-a) už veiksmingą finansų valdymą tarptautinės statybos bendrovės dukterinėje įmonėje. Tikimės, kad užtikrinsite puikų finansų skyriaus darbą, galiojančių LR įstatymų laikymąsi bei prisidėsite prie bendrovės strategijos įgyvendinimo.

    Įmonė siūlo
    - Atsakingą darbą virš 300 darbuotojų vienijančiojoje Lietuvos atstovybėje;
    - Susipažinti su tarptautinės kompanijos politika ir procesais;
    - Platų ir įdomų atsakomybių lauką bei vadovo palaikymą;
    - Puikias sąlygas asmeniniam augimui bei galimybę realizuoti savo idėjas;
    - Smagias kompanijos tradicijas.

    Būsite atsakingi už
    - Įmonės finansų skyriaus darbo planavimą, organizavimą, kontrolę;
    - Pinigų srautų stebėjimą ir planavimą;
    - Mokestinių ir finansinių ataskaitų rengimą, jų pateikimą valstybės bei finansinėms institucijoms;
    - Bendradarbiavimą su bankais bei draudimo bendrovėmis;
    - Vadovų komandos konsultavimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite puikias anglų kalbos žinias (raštu ir žodžiu);
    - Įgijote aukštąjį universitetinį išsilavinimą (pageidautina ekonomikos, finansų srityje);
    - Turite ne mažiau nei 3 metų vyr. buhalterio darbo patirties;
    - Puikiai išmanote finansinę veiklą reglamentuojančius teisės aktus bei nuolat domitės jų atnaujinimais;
    - Pasižymite analitiniu mąstymu, aukšta atsakomybe bei atsparumu stresui.
    Natalija Derkač
    “Jei turite patirties finansų srityje bei norite dirbti stabilioje ir stiprioje kompanijoje – ši darbo pozicija Jums! Susisiekite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Natalija Derkač, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 652
    Administratorė (-ius)
    Iki 2018-08-25, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame JAV bendrovės atstovybė ir jau penkerius metus sėkmingai vykdome veiklą Lietuvoje. Į savo šiuolaikišką ir draugišką komandą kviečiame prisijungti pozityvią ir atsakingą ADMINISTRATORĘ (-IŲ)!

    Įmonė siūlo
    - Įsilieti į šiuolaikišką ir „vakarietiškas“ vertybes puoselėjančią įmonės kultūrą;
    - Atvirus ir bendradarbiaujančius vadovus, sukūrusius pozityvią darbo atmosferą;
    - Įdomų bei nuolatinį tobulėjimą skatinantį darbą, moderniame biure;
    - Jaunatvišką kolektyvą, kuriame yra vertinami draugiški santykiai;
    - Penktadieniais mėgautis įmonės organizuojamais šventiniais pietumis :)
    - Konkurencingą darbo užmokestį.

    Būsite atsakingi už
    - Kruopštų įmonės dokumentų rengimą, tvarkymą bei biuro veiklos, korespondencijos administravimą;
    - Šiltą svečių pasitikimą ir biuro tvarkos palaikymą;
    - Įvairiapusės pagalbos teikimą vadovui bei įmonės darbuotojams;
    - Efektyvų informacijos srautų valdymą ir el.pašto, skambučių administravimą;
    - Įmonės švenčių bei renginių organizavimą ir įgyvendinimą;
    - Įvairių projektų koordinavimą ir savo idėjų siūlymą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Pasižymite kruopštumu, organizuotumu, lankstumu bei gebėjimu savarankiškai ir atsakingai atlikti Jums patikėtas užduotis;
    - Ypatingą dėmesį skiriate dokumentų rengimo, tvarkymo ir valdymo reikalavimams;
    - Puikiai bendraujate anglų kalba (raštu ir žodžiu);
    - Esate paslaugi (-us) įmonės svečiams bei draugiška (-s) bendradarbiams;
    - Galite pasigirti gerais kompiuterinio raštingumo įgūdžiais;
    - Turite patirties biuro administravime ar personalo administravime (privalumas).
    Natalija Derkač
    “Jei esate iniciatyvus, rūpestingas ir norite prisijungti prie šiuolaikiškos bei profesionalios komandos – kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Natalija Derkač, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 651
    Buhalterė (-is)
    Iki 2018-08-25, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame JAV bendrovės atstovybė ir jau penkerius metus sėkmingai vykdome veiklą Lietuvoje. Į savo šiuolaikišką ir draugišką komandą kviečiame patyrusią bei atsakingą BUHALTERĘ (-Į)!

    Įmonė siūlo
    - Įsilieti į šiuolaikišką ir „vakarietiškas“ vertybes puoselėjančią įmonės kultūrą;
    - Atvirus ir bendradarbiaujančius vadovus, sukūrusius pozityvią darbo atmosferą;
    - Įdomų bei nuolatinį tobulėjimą skatinantį darbą, moderniame biure;
    - Jaunatvišką kolektyvą, kuriame yra vertinami draugiški santykiai;
    - Penktadieniais mėgautis įmonės organizuojamais šventiniais pietumis :) 
    - Konkurencingą darbo užmokestį.

    Būsite atsakingi už
    - Buhalterinės apskaitos tvarkymą nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės parengimo;
    - Finansinių, mokestinių ataskaitų ir deklaracijų ruošimą bei teikimą;
    - Darbo užmokesčio skaičiavimą (40 darbuotojų);
    - Sąskaitų administravimą;
    - Pagalbą komandai buhalterinės apskaitos klausimais.

    Mes tikimės kad jūs
    - Galite pasigirti sėkminga darbo patirtimi buhalterinės apskaitos srityje;
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą (finansų, ekonomikos sritis - privalumas);
    - Nuolat domitės LR teisės aktais, reglamentuojančiais įmonės apskaitą, mokesčių politiką;
    - Turite geras anglų kalbos žinias (B1 lygis ir geriau);
    - Patirtis dirbant su B1 buhalterinės apskaitos programa - būtų privalumas, kuris padėtų greičiau įsivažiuoti į darbus.
    Domantė Trotė
    “Laukiame savo komandoje buhalterijos eksperto - kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 650
    Transporto vadybininkas
    Iki 2018-08-24, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame sparčiai auganti transporto įmonė, siekianti tapti rinkos lyderiais, pagal teikiamų paslaugų kokybę, krovinių pervežimo versle. Vertiname lojalumą bei atsidavimą įmonei ir šiuo metu kviečiame prisijungti iniciatyvų, turintį patirties NUOSAVO TRANSPORTO VADYBININKĄ!

    Įmonė siūlo
    - Profesionalų ir teisingą požiūrį į darbo santykius;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį atlyginimą;
    - Šiltą ir komunikabilų vadovą, kuris vertina lygiavertį bendravimą bei pasiruošęs padėti;
    - Draugišką kolektyvą.

    Būsite atsakingi už
    - Krovinių gabenimo tarptautiniais ir vietiniais maršrutais organizavimą;
    - Bendravimą su vairuotojais bei jų darbo koordinavimą;
    - Profesionalų įmonės atstovavimą, bendraujant su klientais;
    - Derybas su vietiniais ir užsienio užsakovais, jų paiešką;
    - Ilgalaikių sutarčių su klientais sudarymą;
    - Nustatytų tikslų vykdymą, kontrolę ir dokumentų administravimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite puikius pardavimo įgūdžius, patirties ir labai stiprią vidinę motyvaciją, skatinančią siekti užsibrėžtų tikslų ir pasiekti rezultatų;
    - Turite sėkmingą transporto vadybininko patirtį;
    - Puikiai išmanote geografinį šalių žemėlapį;
    - Turite gerus skaičiavimo gebėjimus;
    - Galite pasigirti puikaus ir patikimo derybininko sugebėjimais;
    - Lengvai užmezgate betarpišką bendravimą ir ilgalaikį bendradarbiavimą;
    - Džiaugiatės darbu komandoje, mėgstate ir mokate operatyviai spręsti įvairias situacijas;
    - Gerai kalbate bei rašote anglų kalba (rusų, lenkų ir kitos kalbos būtų didelis privalumas).
    Jurgita Paičienė
    “Šioje įmonėje vertinama pagarba, sąžiningumas bei atsakomybė. Esate profesionalas savo srityje, norintis tobulėti ir realizuoti save patikimoje kompanijoje - laukiame gyvenimo aprašymo! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 647
    E-mokymų turinio vadovas/ Instructional Designer
    Iki 2018-09-13, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Verslo konsultacijų ir mokymų bendrovė GRAND PARTNERS per 14 veiklos metų įgyvendino kelis šimtus sisteminių organizacijų tobulinimo sprendimų! Mūsų lektoriai veda apie 1000 mokymų renginių kasmet 16 pasaulio šalių.

    Puikiai išmanydami verslo rinką bei organizacijų poreikius mokymų srityje, plečiame veiklą ir pradedame NAUJĄ SKAITMENINIŲ UGDYMO SPRENDIMŲ PROJEKTĄ.

    Klientams siūlysime pasaulyje pripažinimo sulaukusią ugdymo valdymo platformą, kurios dėka jie visiškai savarankiškai planuos ir valdys darbuotojų ugdymą. Esant poreikiui, šią platformą užpildysime organizacijai aktualiu mokymo turiniu. Tai šiuo metu analogų Lietuvoje neturintis kompleksinis (IT platforma + kokybiškas e-mokymų turinys) sprendimas efektyviam personalo ugdymui savais pajėgumais. Sprendimas tinka visiems verslo segmentams. Darbuotojų „įvedimas“, Klientų aptarnavimo standarto diegimas, įrengimo naudojimo instrukcija - tai vos kelios sritys, kur e-mokymų platforma yra pats efektyviausias sprendimas.

    Šiam projektui buriama nauja ambicingų bendraminčių komanda, prie kurios ir kviečiame prisijungti!

    Įmonė siūlo
    - Vieniems pirmųjų Lietuvoje dirbti šiuo metu itin sparčiai augančiame e-mokymų versle;
    - Prisidėti prie Lietuvoje unikalaus verslo plėtros tarptautiniu mastu;
    - Realiai įgyvendinti savo idėjas dinamiškoje ir kūrybingumą skatinančioje aplinkoje;
    - Pagarba grįstus santykius, sąžiningą atlygio sistemą, maksimalų verslo skaidrumą;
    - Mokymus, kaip dirbti su e-mokymų sistema, bei visokeriopas kvalifikacijos kėlimo galimybes.

    Būsite atsakingi už
    - Iš Kliento pateiktos informacijos paruošti mokymų ta tema turinį (nuo scenarijaus, iki konkrečių tekstų rašymo);
    - Surinkti ir valdyti reikiamą komandą (lektoriai, aktoriai, grafikos dizaineriai, etc.) sukurto turinio tinkamam atvaizdavimui;
    - Pagal įmonės poreikius sudėlioti mokymų planą, pagal kurį bus ruošiama Kliento e-mokymų platforma;
    - Bendradarbiauti su Lietuvos ir užsienio partneriais.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate pažengęs andragogikos (ar bent pedagogikos) žinovas, puikiai išmanote, kaip mokosi suaugusieji ir ko reikia, kad mokymosi procesas jiems būtų patrauklus;
    - Pats nuolat dalyvaujate įvairiausiuose mokymuose, nuolat ieškote galimybių tobulėti;
    - Turite puikią vaizduotę: vos išgirdę Kliento idėją, iš karto matote, kaip galėtų atrodyti jos įgyvendinimo procesas ir rezultatai;
    - Pasižymite analitiniu mąstymu: galite didelį kiekį informacijos greitai apdoroti, išskirdami pačius svarbiausius aspektus;
    - Turite sisteminį matymą: galite greitai perprasti Kliento įmonėje egzistuojančius procesus ir kaip ugdymo sistema juos turėtų papildyti/ palengvinti;
    - Turite sėkmingos projektų valdymo patirties, kurią norite toliau taikyti darbe;
    - Rašote skirtingo pobūdžio tekstus: instrukcijas, mokomojo video filmuko scenarijų bei tekstus ir pan.;
    - Gebate vadovauti komandos darbui: formuoti tikslus, derinti užduotis, prižiūrėti komandos darbo rezultatus;
    - Gebate sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu LIETUVIŲ ir ANGLŲ kalba.
    ! Patirtis suaugusiųjų ugdymo sferoje ir/ arba IT įmonėje - DIDELIS PRIVALUMAS.

    Būsime dėkingi, jei skirsite kelias minutes ir atsakysite į žemiau pateiktus klausimus. Tai mums padės efektyviau įvertinti Jūsų lūkesčius. Prašome kiekvieną klausimą atsakyti ne trumpiau nei 5 sakiniais. Vienas atsakymas turi būti anglų kalba.

    KLAUSIMAI:
    - Kokia Jūsų patirtis andragogikos srityje?
    - Kokie turėtų būti e-mokymai, kad jie būtų maksimaliai naudingi įmonei ir darbuotojui?
    - Kokios patirties e-mokymų srityje turite?

    Jūsų atsakymų ir CV arba Linkedin nuorodos laukiame el. paštu ginte@atranka360.lt iki rugpjūčio 13 d.
    Gintė Žilinskienė
    “Jei perskaičius šį darbo pasiūlymą pagalvojote, kad tai Jums ir apie Jus, drąsiai su mumis SUSISIEKITE! Aptarsime Jums rūpimus klausimus pokalbio metu :)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė, Atranka360 direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 648
    E-mokymų projektų vadovas/ LMS Project Manager
    Iki 2018-09-13, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Verslo konsultacijų ir mokymų bendrovė GRAND PARTNERS per 14 veiklos metų įgyvendino kelis šimtus sisteminių organizacijų tobulinimo sprendimų! Mūsų lektoriai veda apie 1000 mokymų renginių kasmet 16 pasaulio šalių.

    Puikiai išmanydami verslo rinką bei organizacijų poreikius mokymų srityje, plečiame veiklą ir pradedame NAUJĄ SKAITMENINIŲ UGDYMO SPRENDIMŲ PROJEKTĄ.

    Klientams siūlysime pasaulyje pripažinimo sulaukusią ugdymo valdymo platformą, kurios dėka jie visiškai savarankiškai planuos ir valdys darbuotojų ugdymą. Esant poreikui, šią platformą užpildysime organizacijai aktualiu mokymo turiniu. Tai šiuo metu analogų Lietuvoje neturintis kompleksinis (IT platforma + kokybiškas e-mokymų turinys) sprendimas efektyviam personalo ugdymui savais pajėgumais. Sprendimas tinka visiems verslo segmentams. Darbuotojų „įvedimas“, Klientų aptarnavimo standarto diegimas, įrengimo naudojimo instrukcija - tai vos kelios sritys, kur e-mokymų platforma yra pats efektyviausias sprendimas.

    Šiam projektui buriama nauja ambicingų bendraminčių komanda, prie kurios ir kviečiame prisijungti!

    Įmonė siūlo
    - Vieniems pirmųjų Lietuvoje dirbti šiuo metu itin sparčiai augančiame e-mokymų versle;
    - Prisidėti prie Lietuvoje unikalaus verslo plėtros tarptautiniu mastu;
    - Realiai įgyvendinti savo idėjas dinamiškoje ir kūrybingumą skatinančioje aplinkoje;
    - Pagarba grįstus santykius, sąžiningą atlygio sistemą, maksimalų verslo skaidrumą;
    - Intensyvius darbo su e-mokymų sistema mokymus, visokeriopą kvalifikaijos kėlimą.

    Būsite atsakingi už
    - Glaudų bendradarbiavimą su mokymų turinio vadovu;
    - Kliento poreikio dėl e-mokymų platformos ir turinio išgryninimą;
    - Prie Kliento poreikių pritaikytų pasiūlymų rengimą;
    - Aiškų ir patrauklų sistemos funkcionalumo Klientui pristatymą žodžiu ir raštu;
    - Projekto dokumentacijos (sutartys, biudžetai ir pan.) rengimą;
    - Platformos funkcionalumo adaptavimą prie Kliento poreikių;
    - Bendradarbiavimą su programuotojais, jei sistemą tektų keisti pagal Kliento poreikius;
    - Kliento klausimų, susijusių su e-mokymų platforma, sprendimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Pasižymite sisteminiu-analitiniu mąstymu;
    - Turite sėkmingos projektų valdymo patirties, kurią norite toliau taikyti darbe;
    - Mėgstate savarankiškai rasti atsakymus bei sprendimus;
    - Nebijote rizikuoti, norėdami išbandyti naują, tačiau galimai efektyvesnį sprendimą;
    - Turite puikius bendravimo įgūdžius: atstovaujate savo nuomonę, išlaikydami puikius santykius;
    - Esate be galo kantrus;
    - Esate žingeidus, mėgstate mokytis, nuolat ieškoti naujų būdų atlikti įprastus dalykus;
    - Esate „alergiškas“ vėlavimui, todėl viską atsakingai planuojate;
    - Gebate paprastai paaiškinti sudėtingus dalykus;
    - Gebate sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu LIETUVIŲ ir ANGLŲ kalba.
    ! Patirtis IT įmonėje - DIDELIS PRIVALUMAS.

    Būsime dėkingi, jei skirsite kelias minutes ir atsakysite į žemiau pateiktus klausimus. Tai mums padės efektyviau įvertinti Jūsų lūkesčius. Prašome kiekvieną klausimą atsakyti ne trumpiau nei 5 sakiniais. Vienas atsakymas turi būti anglų kalba.

    KLAUSIMAI:
    - Parašykite, kaip supratote šio verslo esmę?
    - Kas Jus sudomino šiame darbo pasiūlyme?
    - Kas leidžia manyti, kad Jūs būtumėte tinkamas žmogus šiai komandai/ šioms pareigoms?

    Jūsų atsakymų ir CV arba Linkedin nuorodos laukiame el. paštu ginte@atranka360.lt iki rugpjūčio 13 d.
    Gintė Žilinskienė
    “Jei perskaičius šį darbo pasiūlymą pagalvojote, kad tai Jums ir apie Jus, drąsiai su mumis SUSISIEKITE! Aptarsime Jums rūpimus klausimus pokalbio metu :)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė, Atranka360 direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 649
    Biuro vadybininkas / Office Manager
    Iki 2018-09-13, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Verslo konsultacijų ir mokymų bendrovė GRAND PARTNERS, puikiai išmanydami verslo rinką bei organizacijų poreikius mokymų srityje, plečia savo veiklą ir pradeda NAUJĄ SKAITMENINIŲ UGDYMO SPRENDIMŲ PROJEKTĄ! Šiam projektui buriama nauja ambicingų bendraminčių komanda, prie kurios kviečiame prisijungti iniciatyvų (-ią) ir pozityvų (-ią) BIURO VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Vieniems pirmųjų dirbti su sparčiai augančiu e-mokymų verslu;
    - Atskleisti savo potencialą organizuojant biuro veiklą bei įgyvendinant idėjas dinamiškoje ir kūrybingumą skatinančioje aplinkoje;
    - Pagarba grįstus santykius, palaikymą ir mokymosi kultūrą;
    - Realias karjeros galimybes;
    - Motyvuojančią atlygio sistemą.

    Būsite atsakingi už
    - Klientų užklausų registravimą ir priskyrimą tinkamiems darbuotojams vykdyti;
    - Įvairiausių Klientų, partnerių ir kolegų klausimų sprendimą;
    - Biuro tvarkos palaikymą ir aprūpinimą visomis reikiamomis priemonėmis;
    - Sklandžios komunikacijos užtikrinimą įmonės viduje bei išorėje;
    - Įmonės socialinių tinklų administravimą ir turinio kūrimą;
    - Rinkodaros plano įgyvendinimą (informacijos atnaujinimas svetainėje, tekstų pasiūlymams rengimas ir pan.);
    - Darbui patrauklios emocinės atmosferos kūrimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Gebate valdyti didelį kiekį informacijos ir bet kokiam klausimui operatyviai pasiūlyti bent kelis sprendimus;
    - Esate labai atidus, atsakingas ir klaidų pro akis nepraleidžiantis žmogus;
    - Pasižymite aktyvumu, greita reakcija ir imlumu naujovėms;
    - Savo organizuotumu ir gebėjimu rasti išeitį iš bet kurios situacijos žavite aplinkinius;
    - Gebate sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu LIETUVIŲ ir ANGLŲ kalba.

    Būsime dėkingi, jei skirsite kelias minutes ir atsakysite į žemiau pateiktus klausimus. Tai mums padės efektyviau įvertinti Jūsų lūkesčius. Prašome į kiekvieną klausimą atsakyti ne trumpiau nei 5 sakiniais. Vienas atsakymas turi būti anglų kalba.

    KLAUSIMAI:
    - Kas Jus sudomino šiame darbo pasiūlyme?
    - Kas leidžia manyti, kad Jūs būtumėte tinkamas žmogus šiai komandai/ šioms pareigoms?

    Jūsų atsakymų ir CV arba LinkedIn nuorodos laukiame el. paštu ginte@atranka360.lt
    Gintė Žilinskienė
    “Jei perskaičius šį darbo pasiūlymą pagalvojote, kad tai Jums ir apie Jus - drąsiai su mumis SUSISIEKITE! Aptarsime Jums rūpimus klausimus pokalbio metu :) ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė, Atranka360 direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 646
    Klaipėdos filialo vadovas
    Iki 2018-08-23, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų įmonė užsiima didmenine ir mažmenine prekyba profesionalia LED apšvietimo technika bei apšvietimo projektų vykdymu. Atstovaujame gerai žinomus ir patikrintus prekinius ženklus, kurie pasižymi itin aukšta kokybe. Esame V-TAC prekinio ženklo atstovas Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Šiuo metu, į savo komandą Klaipėdoje, kviečiame prisijungti veržlų, organizuotą FILIALO VADOVĄ!

    Įmonė siūlo
    - Ambicingą darbą, vystant įmonės filialo veiklą Klaipėdoje;
    - Pamatyti realius savo darbo rezultatus, už kuriuos mokamas sutartas atlygis bei priedai;
    - Džiaugtis darbu profesionaliame, labai draugiškame, palaikančiame ir bendro tikslo siekiančiame kolektyve;
    - Platų veikimo diapazoną ir galimybę pritaikyti Jūsų "know-how".

    Būsite atsakingi už
    - Padalinio, užsiimančio LED apšvietimo prekyba, Klaipėdoje, sėkmingą veiklą;
    - Planų įgyvendinimą, koordinuojant atsakingų kolegų darbą;
    - Dalyvavimą, rengiant ir įgyvendinant pardavimo projektus;
    - Derybų vedimą, pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu;
    - Vidinių įmonės veiklos procesų tobulinimo inicijavimą, optimizavimą ir kontrolę.

    Mes tikimės kad jūs
    - Puikiai analizuojate prekybos verslo aplinką bei suvokiate ekonominius rinkos dėsningumus;
    - Darbo procese stipriai orientuojatės ties rezultatu;
    - Derybose gebate išlaikyti savą poziciją, bet tuo pačiu ir lengvai prisitaikyti prie pašnekovo;
    - Vadovaujatės savo didžiausia VERTYBE, t.y. glaudūs ryšiai su klientu, svarbūs klientų poreikiai ir norai bei ilgalaikė abipusė nauda;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Lengvai užmezgate betarpišką bendravimą su kolegomis ir ilgalaikį bendradarbiavimą su klientais;
    - Vienu metu esate ir analitiškas, ir ambicingas;
    - Puikiai gebate organizuoti savo ir kolegų darbą.
    Jurgita Paičienė
    “Jei Jūsų strateginis mąstymas ir užsispyrimas padėjo pasiekti pardavimo rezultatus, dirbate vardan rezultato, neskaičiuojant savo laiko, norite naujų iššūkių ir atsakomybės - ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 500
    Kokybės vadybininkas (maisto pramonės įmonėje)
    Iki 2018-08-23, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame veržli, inovatyvi ir stipri, tarptautiniu mastu veikianti įmonių grupė. Orientuojamės į nuolatinę plėtrą, unikalių produktų kūrimą, aukščiausią kokybę, profesionalios ir motyvuotos komandos formavimą. Šiuo metu prie mūsų augančios profesionalų komandos kviečiame prisijungti KOKYBĖS VADYBININKĄ!

    Įmonė siūlo
    - Būti komandos dalimi ir kartu užtikrinti aukščiausios kokybės produktų gamybą unikalioje, modernioje gamykloje (sertifikuota BRC ir IFS);
    - Puikią galimybę tobulinti profesines ir asmenines kompetencijas;
    - Patyrusių kolegų palaikymą, bendradarbiavimą, atvirą komunikaciją ir įsitraukimą, siekiant vis geresnių rezultatų;
    - Sąžiningą ir patrauklų atlygį.

    Būsite atsakingi už
    - Pagalbą kokybės vadovui užtikrinant RVASVT sistemos palaikymą, kokybės standartų, maisto saugos reikalavimų, sanitarijos ir higienos normų laikymąsi;
    - Neatitikčių analizę ir koregavimo veiksmų įgyvendinimą;
    - Darbą su produktų specifikacijomis, žaliavų ir atsekamumo dokumentacija, pakuočių tekstais ir ženklinimu;
    - Dalyvavimą kartu su kitais kokybės skyriaus darbuotojais vidaus ir išorės audituose.

    Mes tikimės kad jūs
    - Puikiai išmanote ir nėra Jums svetimos šios sąvokos - RVASVT, maisto sauga, sanitarijos ir higienos reikalavimai, gamybos procesas, žaliavų ir maistinių priedų kokybiniai parametrai;
    - Esate įgijęs maisto technologijos ir inžinerijos arba maisto saugos išsilavinimą;
    - Turite sėkmingos patirties kokybės srityje maisto gamybos įmonėje (būtų privalumas);
    - Turite geras anglų kalbos žinias ir puikius darbo kompiuteriu įgūdžius.
    Tatjana Andrejeva
    “Labai laukiamas mūsų komandoje būtų atsakingas, atidus detalėms, reiklus kokybei ir mokantis gerai bendradarbiauti specialistas. Iki susitikimo! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 600
    Statybos projektų vadovo asistentas (-ė)
    Iki 2018-08-16, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame nekilnojamojo turto vystymo bei statybos valdymo įmonių grupė, turinti ilgametę patirtį įvairios paskirties pastatų statyboje visoje Lietuvoje, daugiau nei 15 metų sėkmingai rengianti bei vystanti investicinius verslo projektus. Siekiant įgyvendinti ambicingus planus, susijusius su modernaus ir kokybiško nekilnojamojo turto statyba, plečiame savo komandą ir kviečiame prisijungti STATYBOS PROJEKTŲ VADOVO ASISTENTĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Prisijungti kompetentingos komandos;
    - Apmokymus ir patarimus iš draugiškų kolegų;
    - Realias galimybes išaugti į projekto vadovo poziciją;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus atitinkantį atlygį.

    Būsite atsakingi už
    - Įvairių NT projektų sąmatų sudarymą ir nagrinėjimą;
    - Įvairių statybinės paskirties dokumentų rengimą;
    - Rangovų atranką ir jų darbų koordinavimą;
    - Planavimą ir užtikrinimą, kad vykdomi NT projektai būtų įgyvendinami pagal nustatytus tikslus bei terminus;
    - Projektų vadovo pavestų užduočių vykdymas;
    - Ryšių su užsakovais, partneriais, tiekėjais, rangovais palaikymą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite aukštąjį išsilavinimą statybų srityje;
    - Esate igyjęs patirtis asistuojant statybų projektų valdyme, vykdyme ar priežiūroje - tai būtų didelis privalumas;
    - Esate savarankiškas ir atsakingas žmogus;
    - Norite "užaugti'' iki savarankiško projektų vadovo.
    Domantė Trotė
    “Visada svajojote dirbti statybų srityje? Mėgstate tvarką, aiškiai dėliojate prioritetus gyvenime? Stengiatės viską planuoti, organizuoti ir kontroliuoti? Norite pradėti savo karjerą projektų valdyme? Tokiu atveju kandidatuokite į šią poziciją!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 602
    IT projektų vadovas
    Iki 2018-08-18, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes tiekiame žinomiausių pasaulio prekės ženklų įrangą bei medžiagas, skirtas reklamos gamybai. Nuolat investuojame į inovacijas, kuriame naujus produktus bendradarbiaudami su mokslo institucijomis ir Europos laboratorijomis. Esame į klientus orientuota įmonė, mūsų padaliniai Baltijos šalyse užtikrina greitą, lankstų ir nenutrūkstamą produkcijos tiekimą į visas pasaulio šalis. Esame išskirtiniai, šiuolaikiški ir dinamiški, o kiekvienas iš mūsų yra savo srities ekspertas. Turime didelių ambicijų, todėl ieškome naujo komandos nario – profesionalaus IT PROJEKTŲ VADOVO!

    Įmonė siūlo
    - Dinamišką ir kūrybišką darbo aplinką;
    - Atvirus bei bendradarbiaujančius vadovus, iniciatyvius kolegas;
    - Pasitikėjimą Jūsų patirtimi ir žiniomis;
    - Galimybę savarankiškai planuotis savo veiklą;
    - Jūsų kompetenciją atitinkantį atlygį.

    Būsite atsakingi už
    - IT projektų planavimą – dirbsite su mūsų įmonės internetiniais sprendimais (web projektais, verslo valdymo ir kt. sistemų diegimu);
    - Visą projekto valdymą nuo detalaus projekto aprašymo, vidinių bei išorinių resursų, atlikimo terminų numatymo iki įgyvendinimo;
    - Kasdieninių projekto veiklų paskirstymą komandai ir atlikimo kontrolę;
    - Ryšių su išoriniais partneriais palaikymą, pasirenkant tinkamiausius įrankius projekto atlikimui;
    - Iškilusių problemų sprendimą ir kliūčių šalinimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite ne mažiau nei 3 metų projektų valdymo patirties internetinių sprendimų srityje (darbo patirtis su reklamos įmonėmis – privalumas);
    - Domitės IT rinkos tendencijomis bei išmanote programavimo galimybes;
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą;
    - Labai gerai kalbate angliškai ir rusiškai;
    - Jums būdinga siekti rezultatų, turite stiprių komunikacijos, derybų laiko planavimo įgūdžių;
    - Jums įgimtas atsakingumas, iniciatyva, punktualumas ir nuoseklumas.
    Birutė Žentelytė
    “Jei sukaupėte nemažai patirties koordinuojant IT projektus ir ieškote naujų iššūkių - kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Birutė Žentelytė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 643
    Transporto vadybininkas
    Iki 2018-09-16, Tauragė
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė, teikianti aukštos kokybės transportavimo paslaugas konkurencingomis kainomis ne tik Lietuvos, bet ir Vakarų Europos firmoms. Pagrindiniai įmonės teikiamų vežimo paslaugų vartotojai yra prekybinės Lietuvos, Lenkijos, Prancūzijos ir Čekijos įmonės ir organizacijos. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti TRANSPORTO VADYBININKĄ!

    Įmonė siūlo
    - Verslumu grįstą kultūrą, dinamišką darbą, savirealizaciją bei tobulėjimą skatinančią aplinką;
    - Galimybę atskleisti savo potencialą krovinių transportavimo organizavimo srityje;
    - Galimybę siekti rezultatų už kuriuos sąžiningai mokami priedai;
    - Aplinką, kurioje vertinama tolerancija, gebėjimas prisitaikyti, greitas mąstymas, darbų planavimas ir jų savalaikis užbaigimas, buvimas „pro-active“.

    Būsite atsakingi už
    - Krovinių gabenimo, tarptautiniais ir vietiniais maršrutais, organizavimą;
    - Profesionalų įmonės atstovavimą bendraujant su klientais;
    - Krovinių gabenimo planavimą;
    - Vairuotojų darbo koordinavimą;
    - Reikalingų dokumentų administravimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite ne mažiau 2 metų sėkmingos patirties organizuojant krovinių gabenimą;
    - Mėgstate ir mokate operatyviai spręsti įvairias situacijas;
    - Esate atsakingas, turite gerus planavimo ir organizavimo įgūdžius;
    - Lengvai bendraujate ir palaikote bendradarbiavimo santykius;
    - Gerai mokate anglų, rusų kalbas (kitų kalbų mokėjimą laikytume didžiuliu privalumu);
    - Norite grįžti ir dirbti į gimtąjį miestą, o gal jau gyvenate ir svajojate apie darbą mūsų įmonėje.
    Jurgita Paičienė
    “Esate toks, kurį labiau reikia stabdyti nei paskatinti? Galite pasigirti puikiais organizaciniais gebėjimais? Norite geros komandos, aplinkos ir teisingo atlygio už Jūsų pastangas? Šis pasiūlymas Jums! Susisiekite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 642
    Kokybės ir aplinkosaugos vadovas (-ė)
    Iki 2018-08-26, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame žinoma Europoje gamybinė įmonių grupė, daugiau nei 50 metų dirbanti Švedijoje ir šiais metais pradėjusi darbą Lietuvoje. Klaipėdoje, mūsų gamybiniame padalinyje, yra surenkamos įvairios automobilių gamybai naudojamos detalės. Siekiame pritraukti pačius geriausius ir kartu pasiekti ambicingiausius tikslus. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti KOKYBĖS ir APLINKOSAUGOS VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo
    - Galimybę realizuoti savo idėjas, kuriant veiksmingus kokybės kontrolės bei aplinkosaugos procesus;
    - Draugišką kolektyvą, kuris yra pasiruošęs atsakyti į Jūsų klausimus ir Jums padėti;
    - Visas galimybes atsiskleisti Jūsų potencialui, panaudoti ir tobulinti turimas kompetencijas;
    - Mokymus ir karjeros perspektyvas grupės viduje;
    - Konkurencingą atlygį ir patrauklų naudų paketą.

    Būsite atsakingi už
    - Kokybės vadybos sistemos diegimą, priežiūrą, tobulinimą ir kontrolę;
    - Aplinkos apsaugos tyrimų organizavimą ir vykdymą;
    - Reikiamos dokumentacijos ruošimą ir derinimą su atsakingomis institucijomis;
    - Dalyvavimas bendruose įmonės projektuose užtikrinant tinkamą aplinkosauginę dalį;
    - Kokybės valdymo klausimų sprendimą, bendradarbiaujant su tiekėjais, klientais bei kitomis, įmonių grupei priklausančiomis, įmonėmis užsienyje ir kt.;
    - Komandos darbo organizavimą, mokymą, motyvavimą ir įsitraukimo skatinimą;
    - Gaminamų produktų ir procesų sertifikavimo organizavimą;
    - Klientų atsiliepimų valdymą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite sėkmingos patirties organizuojant kokybės užtikrinimą gamybos įmonėje;
    - Išmanote kokybės vadybos užtikrinimo standartus ISO 9001, 14001 bei turite patirties juos įgyvendinant;
    - Esate dirbęs ruošiant aplinkosauginius projektus – aplinkos kokybės tyrimai, aplinkos rizikos vertinimas ir pan.;
    - Visada užsibrėžiate ir siekiate pačių geriausių rezultatų, užkrečiate tuo ir kitus;
    - Mokate sukurti pasitikėjimo ir bendradarbiavimo atmosferą;
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą inžinerinėje, kokybės vadybos, aplinkos apsaugos srityse;
    - Gerai kalbate bei rašote anglų kalba;
    - Sugebate efektyviai spręsti iškilusias problemas;
    - LEAN filosofijos išmanymas būtų privalumas.
    Giedrė Viršilienė
    “Jei siekiate profesinio ir asmeninio tobulėjimo, norite dirbti tarptautinėje kompanijoje bei gauti konkurencingą atlygį - kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Personalo atrankų ir karjeros projektų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 644
    Santechnikos darbų vadovas (-ė)
    Iki 2018-08-16, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė, kuri savo veiklą vysto jau dešimtmetį. Pagrindinė įmonės veiklos sritis yra statinių inžinerinių sistemų montavimas, projektavimas bei priežiūra. Mūsų sėkmės garantas – kvalifikuoti specialistai, ilgametė patirtis, finansinės būklės stabilumas, patikimi partneriai ir tiekėjai, nuolat besiplečianti rinka bei augantis klientų skaičius. Šiuo metu plečiame savo komandą ir kviečiame prisijungti SANTECHNIKOS DARBŲ VADOVĄ (-Ę) KAUNE!

    Įmonė siūlo
    - Įdomų ir atsakingą darbą patikimoje ir profesionalioje kompanijoje;
    - Konkurencingą rinkoje atlyginimą;
    - Ilgalaikę perspektyvą bei karjeros galimybes;
    - Visas reikalingas darbui priemones.

    Būsite atsakingi už
    - Darbų organizavimą ir planavimą objektuose vykdant šildymo, vandentiekio, nuotekų, gaisro gesinimo sistemų įrengimo darbus;
    - Vadovavimą pavaldžių darbuotojų komandai, jų darbo organizavimą, planavimą bei priežiūrą;
    - Techninės dokumentacijos ruošimą ir tvarkymą;
    - Medžiagų planavimą, užsakymą;
    - Subrangovų priežiūra atliekant šildymo, vėdinimo, kondicionavimo, vandentiekio, nuotekų darbus.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite darbų vadovo patirtį (Santechnika, bendrastatybiniai darbai, ŠVOK);
    - Esate įgijęs techninės srities išsilavinimą;
    - Galite pasigirti sėkminga vadovavimo komandai patirtimi;
    - Esate organizuotas, atsakingas ir komunikabilus žmogus;
    - Jei turite Ypatingo statinio spec. darbų vadovo kvalifikacijos atestatą - būtų didelis privalumas.
    Domantė Trotė
    “Jei esate reiklus sau ir aplinkiniams, savo žiniomis ir patirtimi kuriate pridėtinę vertę įmonei, mes Jums siūlome puikias darbo sąlygas bei atlygį, atitinkantį Jūsų kompetenciją!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV