Vilnius: +370 638 33360
Klaipėda: +370 630 33360
info@atranka360.lt
Pateikti CV

Šiuo metu ieškome

Rūšiuoti pagal:
Visos sritys
  • ID: 455
    Pardavimų projektų vadovas
    Iki 2017-10-22, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes esame lyderiaujanti lietuviško kapitalo pakuotės prekybos įmonė, siekanti suburti geriausius ir kartu įgyvendinti ambicingus tikslus, į savo komandą kviečiame prisijungti energingą ir profesionalų PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ!


    Įmonė siūlo
    - Darbą patikimoje, sėkmingai dirbančioje ir profesionalioje kompanijoje;
    - Dinamišką darbo atmosferą bendraminčių apsuptyje;
    - Puikų vadovą, sukūrusį pozityvią darbinę aplinką;
    - Gerą atlygį už darbą ir papildomus motyvacinius priedus;
    - Visas būtinas darbui sąlygas bei priemones;
    - Vidinius įmonės renginius bei mokymus;
    - Ilgalaikę perspektyvą.


    Būsite atsakingi už
    - Sistemingai augantį prekių ir paslaugų pirkimą bei pardavimą;
    - Tikslų klientų poreikių išsiaiškinimą, analizę;
    - Kliento norus ir galimybes atitinkantį pasiūlymo pateikimą;
    - Ilgalaikių bendradarbiavimo ryšių su nuolatiniais klientais užtikrinimą ir palaikymą;
    - Profesionalų derybų vedimą pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu su naujais klientais;
    - Užsakymų vykdymo koordinavimą bei atsiskaitymų kontrolę;
    - Produktų pobūdžio ir apimčių, reikalingų ateityje, numatymą;
    - Naujų klientų paiešką.

    Mes tikimės kad jūs
    - Pardavimų procese jaučiate pasitenkinimą ir yra Jūsų varomoji jėga;
    - Išsiskiriate savo puikiu bendravimo stiliumi iš aplinkinių tarpo, nes randate kalbą su bet kokiu žmogumi;
    - Mokate palaikyti ilgalaikius kokybiškus santykius su klientais;
    - Gebate strategiškai mąstyti ir būti vienu žingsniu priekyje;
    - Gerai kalbate bei rašote anglų kalba;
    - Labai rimtai žiūrite į savo karjerą, norite ilgalaikių perspektyvų, modernaus ir draugiško kolektyvo.
    Natalija Derkač
    “Jums artimas atsakingas požiūris į profesionalumą, norite naujų iššūkių? Jūsų ambicijos ir užsispyrimas padeda įgyvendinti užsibrėžtus tikslus? Ieškote darbo įmonėje su aukštais standartais - ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Natalija Derkač,

    Pateikti CV
  • ID: 453
    Asmeninis bankininkas
    Iki 2017-10-14, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė Ceocorp - specializuota verslo paslaugas teikianti įmonė, turinti gilias žinias ir patirtį steigiant bei administruojant bendroves užsienio valstybėse, struktūrizuojant investicijas, įmonių įsigijimus, konsultuojanti turto apsaugos, paveldėjimo ir valdymo klausimais. Šiuo metu į savo komandą kviečia prisijungti Asmeninį bankininką!

    Įmonė siūlo
    - Darbą jaukioje, tarptautinėje ir šiuolaikiškoje kompanijoje;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetencijas atitinkantį atlygį;
    - Bendradarbiaujančią komandą bei puikią darbinę atmosferą;
    - Galimybę bendrauti ir bendradarbiauti su aukščiausio lygio vadovais.





    Būsite atsakingi už
    - Ryšių palaikymą su esamais aukščiausio lygio vadovais visoje Europoje;
    - Klientų pavedimų atlikimą;
    - Ypatingai svarbių klientų poreikių analizavimą ir jų interesų atstovavimą bankuose;
    - Kitas su klientų finansiniais poreikiais susijusias paslaugas bei kasdienes finansines operacijas.


    Mes tikimės kad jūs
    - Įgijote aukštąjį išsilavinimą ekonomikos/finansų/teisės;
    - Esate savo srities profesionalas – turite bent 3 metų sėkmingos privataus bankininko darbo patirties;
    - Laikotės absoliutaus konfidencialumo;
    - Esate diskretus bei pasižymite greita nuovoka;
    - Operatyviai analizuojate informaciją, ją sisteminate ir pateikiate pagal reikiamą struktūrą;
    - Išmanote finansinio turto valdymo/investavimo/kreditavimo pagrindus;
    - Galite pasigirti rusų ir anglų kalbų mokėjimu.
    Julija Stankevičiūtė
    “Jei norite dirbti bankinio braižo darbą ne banke, siekiate gero uždarbio bei trokštate naujų iššūkių, o Jūsų finansų pasaulio ir bendravimo įgūdžiai galėtų puikiai pasitarnauti siekiant šio tikslo - ši pozicija laukia Jūsų! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė,

    Pateikti CV
  • ID: 447
    Mokymų projektų vadovas
    Iki 2017-09-22, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Kviečiame prisijungti PROJEKTŲ VADOVĄ prie verslo konsultacijų ir mokymų bendrovės GRAND PARTNERS! Vieninteliai Baltijos šalyse specializuojamės vadovų ir lyderių tobulinimo srityje. Kasmet įgyvendiname daugiau nei 1000 mokymų ir renginių, tad darbas aktyvus, įvairus ir įdomus! Dirbame su įmonių vadovais ir jų komandomis Lietuvoje ir kaimyninėse šalyse (Kazachstane, Rusijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje, Skandinavijoje, Turkijoje). Mūsų profesionalais pasitiki tokios bendrovės kaip Coca-Cola, Mars, SBA, RIMI, IKEA, Samsung bei daugiau nei 700 kitų įmonių bei organizacijų!
    Plačiau apie mus – www.grandpartners.lt

    Įmonė siūlo
    - Dirbti vienoje finansiškai stipriausių konsultacinių įmonių Lietuvoje;
    - Bendradarbiavimą su pažangiausiomis ir žinomiausiomis organizacijomis;
    - Sąžiningumu ir pagarba grįstą darbo atmosferą;
    - Bendradarbiavimą su rinkoje lyderiaujančiais konsultantais;
    - Dirbti ir dalyvauti moderniame įmonės valdyme, prisidedant savo pasiūlymais ir idėjomis;
    - Aukščiausio lygio kvalifikacijos kėlimą;
    - Skaidrų priedų apskaičiavimo ir mokėjimo mechanizmą (bazė + priedai, priklausantys nuo vykdomų projektų apimties).

    Būsite atsakingi už
    - Mokymų ir konsultacinių projektų koordinavimą (sutarčių ir kitų dokumentų rengimą, išorinių tiekėjų paiešką, projekto eigos derinimą su Klientu ir tiekėjais, projekto kokybės užtikrinimą);
    - Dalyvavimą viešųjų pirkimų konkursuose (dokumentų parengimą, išorinių tiekėjų paiešką, bendravimą su jais);
    - Bendradarbiavimą su verslo konsultantais ir lektoriais, įtraukiamais į projektą;
    - Komercinių pasiūlymų susidomėjusiems Klientams rengimą (aktyvūs pardavimai į pareigas neįeina);
    - Vidinių ir išorinių renginių organizavimą/ koordinavimą;
    - Įmonės rinkodaros veiksmų priežiūrą ir koordinavimą.


    Mes tikimės kad jūs
    - Esate gyvybingas, į bendradarbiavimą orientuotas ir norite dirbti mūsų komandoje :);
    - Projektų valdyme esate profesionalas;
    - Kruopščiai atliekate darbus nuo pradžios iki pabaigos;
    - Gebate „susidėlioti“ savo darbe prioritetus bei operatyviai atlikti nenumatytas užduotis, kai kolegoms prireikia pagalbos;
    - Rašote sklandžiai ir taisyklingai dalykinius laiškus lietuvių kalba;
    - Puikiai dirbate Word, Excel, Power Point programomis;
    - Esate atviras naujai informacijai ir idėjoms;
    - Maloniai, paslaugiai ir konstruktyviai randate kalbą su skirtingo tipo interesantais;
    - Iš patirties mokate rasti balansą: tarp suplanuotos užduoties atlikimo ir santykio palaikymo;
    - Gebate bent minimaliai bendrauti rusų kalba tiek žodžiu tiek raštu (būtų privalumas);
    - Turite patirties dirbant su viešaisiais pirkimais ar ES projektų administravime (arba artimai su tuo susijusioje) srityje (būtų privalumas).
    Gintė Žilinskienė
    “Jei perskaitėte, ką mes siūlome ir ko tikimės iš naujo komandos nario, ir Jus pakylėjo, drąsiai su mumis SUSISIEKITE! Laukiame Jūsų CV iki 2017 m. rugsėjo 14 d.! Mes mielai susitiksime maloniai pabendrauti! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė,

    Pateikti CV
  • ID: 253
    Direktorius (-ė) logistikos kompanijoje
    Iki 2017-10-18, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Stabili ir nuolat auganti įmonė, siūlanti savo klientams šiuolaikinius transporto sprendimus bei savo srityje užimanti pirmaujančias pozicijas Lietuvoje, šiuo metu ieško DIREKTORIAUS (-ĖS), (pilną informaciją apie siūlomą poziciją suteiksime kandidatams susitikimų metu).

    Įmonė siūlo
    - Atsakingą, aktyvų ir įdomų darbą;
    - Galimybę atskleisti savo potencialą dirbant patikimoje ir profesionalioje kompanijoje;
    - Dalykiškų ir bendradarbiaujančių akcininkų palaikymą bei teisingą požiūrį į darbo santykius;
    - Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir puikiomis darbo sąlygomis.


    Būsite atsakingi už
    - Kompanijos strateginio planavimo procesą bei operatyvinių planų įgyvendinimą;
    - Biudžeto formavimą, vykdymą ir kontrolę;
    - Aiškią ir sklandžią komunikaciją kolektyve;
    - Tikslų komandai iškėlimą bei priemonių jiems įgyvendinti užtikrinimą;
    - Vidinių įmonės veiklos procesų tobulinimo inicijavimą, optimizavimą;
    - Nuolatinį veiklos augimo ir pelningumo užtikrinimą;
    - Kontrolės procesą teikiant darbuotojams nuolatinį grįžtamąjį ryšį.



    Mes tikimės kad jūs
    - Turite sėkmingą aukščiausio ir/ar vidurinės lygmens vadovavimo patirtį;
    - Progresyviai suvokiate lyderystės sąvoką;
    - Gebate kurti sistemas, efektyvinti procesus;
    - Įžvelgiate verslo plėtros galimybes;
    - Puikiai valdote stambius ir dinamiškus informacijos srautus;
    - Informaciją tarp struktūrinių įmonės vienetų tinkamai surenkate, strūkturuojate ir paskirstote;
    - Aplinkiniai sako, kad esate pozityvus bei randantis išeitis iš keblių situacijų;
    - Esate aktyvus, bet Jūsų veiksmai yra pamatuoti ir tikslingi;
    - Suvokiate piniginių srautų judėjimą.



    Giedrė Viršilienė
    “Jei siekiate maksimalios vertės organizacijai, kurioje dirbate, norite ilgalaikių perspektyvų, modernaus ir draugiško kolektyvo, ši darbo pozicija - Jūsų!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė,

    Pateikti CV
  • ID: 452
    Ekspeditorius – muitinės tarpininkas
    Iki 2017-10-13, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame 20 metų sėkmingai Lietuvoje dirbanti tarptautinė logistikos kompanija. Teikiame krovinių konteineriuose, generalinių, negabaritinių bei dalinių krovinių gabenimo jūra ir sausumos keliais, geležinkeliu transportuojamų krovinių gabenimo paslaugas "nuo durų iki durų". Šiuo metu į savo profesionalią komandą norime pakviesti patyrusį EKSPEDITORIŲ-MUITINĖS TARPININKĄ!


    Įmonė siūlo
    - Profesionalų ir teisingą požiūrį į darbo santykius;
    - Ilgalaikę perspektyvą stabilioje tarptautinėje kompanijoje;
    - Dinamišką darbo atmosferą bendraminčių apsuptyje;
    - Darbą, kuriame sėkmę kuriate pats;
    - Gerą atlygį už darbą ir papildomus motyvacinius priedus.

    Būsite atsakingi už
    - Krovinių perkrovimo į įvairių rūšių transporto priemones priežiūrą bei tvirtinimo proceso teisingumo įvertinimą;
    - Importuojamų, eksportuojamų bei tranzitinių krovinių dokumentacijos tvarkymą;
    - Teisingą įvežamų - išvežamų prekių muitinės dokumentų forminimą;
    - Kompetentingą įmonės ir klientų atstovavimą muitinėje;
    - Savalaikį iškilusių netikslumų suderinimą su muitine ar plukdančiomis krovinius agentūromis;
    - Krovinių sandėliavimo organizavimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite ne mažesnę nei 2-jų metų darbo patirtį organizuojant generalinių ir negabaritinių krovinių pervežimus jūrų keliais, geležinkeliu ir autotransportu;
    - Turite patirties tvarkant veterinarinės / sanitarinės priežiūros krovinius;
    - Mokate anglų ir rusų kalbas (raštu ir žodžiu);
    - Turite galiojantį muitinės tarpininko atstovo pažymėjimą - privalumas;
    - Turite darbo patirties su muitinės programomis (Avilda, Kipis);
    - Esate susipažinęs su pagrindiniais muitinės priežiūrą ir muitinės tarpininkų veiklą reglamentuojančiais teisės aktais;
    - Turite patirties organizuojant ir įforminant pervežimus konteineriais, geležinkeliu;
    - Jums patinka savarankiškai priimti sprendimus, planuoti ir organizuoti savo darbą;
    - Turite darbo patirties su Carnet TIR, CMR, SMGS;
    - Turite vairuotojo pažymėjimą;
    - Gebate kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, puikiai planuojate laiką.
    Giedrė Viršilienė
    “Galite pasigirti puikiais organizaciniais gebėjimais? Norite geros komandos, aplinkos ir teisingo atlygio už Jūsų pastangas? Šis pasiūlymas Jums! Susisiekite! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė,

    Pateikti CV
  • ID: 451
    Logistikos vadybininkas
    Iki 2017-10-13, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame 20 metų sėkmingai Lietuvoje dirbanti tarptautinė logistikos kompanija. Teikiame krovinių konteineriuose, generalinių, negabaritinių bei dalinių krovinių gabenimo jūra ir sausumos keliais, geležinkeliu transportuojamų krovinių gabenimo paslaugas "nuo durų iki durų". Šiuo metu į savo profesionalią komandą norime pakviesti aktyvų LOGISTIKOS VADYBININKĄ!

    Įmonė siūlo
    - Galimybę realizuoti savo potencialą bei aiškias karjeros perspektyvas;
    - Dideles mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes;
    - Stabilų darbą su visomis socialinėmis garantijomis ir aiškiu darbo grafiku;
    - Visas darbui reikalingas priemones.

    Būsite atsakingi už
    - Profesionalų įmonės atstovavimą bendraujant su esamais klientais ir tiekėjais;
    - Transporto planavimą ir užsakymų paruošimą;
    - Krovinių gabenimo kontrolę bei savalaikį klientų informavimą;
    - Naujų vežėjų paiešką;
    - Sąskaitų išrašymą bei mokėjimų kontrolę;
    - Pagalbą kolegoms atskiruose logistikos procesuose;
    - Reikalingų dokumentų administravimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Atidus detalėms, reiklus darbo kokybei ir terminams;
    - Atsparus stresui, greitai ir paprastai prisitaikote prie kintančių aplinkybių;
    - Turite transporto logistikos išsilavinimą;
    - Gerai kalbate bei rašote anglų ir rusų kalba;
    - Atsakingai baigiate pradėtus darbus;
    - Norite savarankiškumo, vykdant Jums pavestas užduotis;
    - Turite poreikį dirbti finansiškai stabilioje kompanijoje.
    Giedrė Viršilienė
    “Jei siekiate maksimalios vertės organizacijai, kurioje dirbate, norite ilgalaikių perspektyvų, modernaus ir draugiško kolektyvo - ši darbo pozicija - Jūsų!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė,

    Pateikti CV
  • ID: 450
    Apskaitos grupės vadovas
    Iki 2017-10-11, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Moderniai valdoma ir stipri finansiškai gamybinė įmonė siūlo darbą profesionaliam APSKAITOS GRUPĖS VADOVUI!

    Įmonė siūlo
    - Profesionalų ir teisingą požiūrį į darbo santykius;
    - Atvirą bendravimą ir bendradarbiavimą, palaikančius vadovus ir kolegas;
    - Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
    - Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir geromis darbo sąlygomis.

    Būsite atsakingi už
    - Vadovavimą apskaitos padaliniui ir efektyvų buhalterinės apskaitos organizavimą;
    - Mokestinių, finansinių ir kitų ataskaitų rengimą ir pateikimą valstybinėms, finansų institucijoms bei įmonės vadovams;
    - Duomenų konsoliduotoms finansinėms ataskaitoms teikimą;
    - Ūkinių ir finansinių operacijų apskaitos teisėtumo užtikrinimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite aukštąjį išsilavinimą buhalterijos, ekonomikos, finansų srityje;
    - Turite sėkmingą vyr. buhalterio arba finansininko darbo patirtį gamybinėje įmonėje;
    - Išmanote bei nuolat domitės tarptautiniais finansinės atskaitomybės standartais ir LR teisės aktų reikalavimais, reglamentuojančiais mokestinę apskaitą;
    - Gerai mokate rusų ir anglų kalbas;
    - Jums teko dirbti Navision ar kita panašia programa;
    - Esate analitiškas, atidus, imlus, iniciatyvus ir bendradarbiaujantis;
    - Mokate užtikrinti sklandų komandos darbą ir puikią atmosferą.
    Tatjana Andrejeva
    “Jūs: sukaupėte nemažai patirties ir žinių apskaitos srityje bei esate pasiruošęs naujam žingsniui savo karjeroje. Mes: išklausysime visus Jūsų lūkesčius ir pasistengsime, kad šiuo žingsniu, Jūs gautume daugiau nei tiesiog paprastą darbą!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva,

    Pateikti CV
  • ID: 449
    Tiekimo koordinatorius (maisto gamybos įmonėje)
    Iki 2017-10-11, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame žinoma ir stipri tarptautiniu mastu veikianti įmonių grupė. Orientuojamės į nuolatinę plėtrą, unikalių produktų kūrimą, aukščiausią kokybę, profesionalios ir motyvuotos komandos formavimą. Šiuo metu į savo komandą kviečiame TIEKIMO KOORDINATORIŲ, kuriam patikėtume vienos gamyklos žaliavų ir pakuotės tiekimo proceso organizavimą.

    Įmonė siūlo
    - Prisijungti prie augančios profesionalų komandos;
    - Bendradarbiaujantį požiūrį ir pasitikėjimą;
    - Atvirą diskusiją sprendžiant problemas ir ieškant būdų pasiekti vis geresnius rezultatus;
    - Aukštus veiklos standartus;
    - Laisvę pritaikyti savo know-how;
    - Sąžiningą ir konkurencingą atlygį, atitinkantį Jūsų turimas kompetencijas.

    Būsite atsakingi už
    - Sklandaus žaliavų ir pakuotės tiekimo proceso organizavimą:
    - Bendradarbiavimą su tiekėjais, užsakymų jiems pateikimą, jų veiklos vertinimą;
    - Transporto organizavimą, pristatymo į sandėlius sekimą ir kontrolę;
    - Bendradarbiavimą su gamybos padaliniu savalaikiai sprendžiant klausimus esant nukrypimui nuo plano;
    - Optimalaus atsargų lygio palaikymą sandėliuose, inventorizaciją, nelikvidžių vienetų identifikavimą, dalyvavimą LEAN projektuose;
    - Informacijos administravimą Navision sistemoje, savalaikį dokumentų perdavimą apskaitos specialistams.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite patirties gamybos įmonėje organizuojant tiekimo procesus (būtų puiku, jei teko dalyvauti LEAN projektuose);
    - Išmanote teisės aktus prekybos klausimais;
    - Galite sklandžiai bendrauti su tiekėjais anglų ir rusų kalba;
    - Tikimės, kad Jums teko dirbti Navision ar kita panašia programa;
    - Turite puikius analitinius, planavimo, organizacinius ir bendradarbiavimo įgūdžius.
    Tatjana Andrejeva
    “Kaip manote, ar tiekimo procesas gali būti tikslus kaip laikrodis? Turite žinių ir patirties kaip galima kuo efektyviau organizuoti jį? Susisiekime! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva,

    Pateikti CV
  • ID: 378
    Karjeros projektų ir Personalo atrankų vadovas
    Iki 2017-09-22, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Atranka360 profesionali ir novatoriška personalo atrankų kompanija laukia pastiprinimo Vilniaus biure ir kviečia Tave prisijungti prie mūsų komandos!

    Įmonė siūlo
    - Jums svarbu, kokioje įmonėje dirbate, koks jos garbės ir etikos kodeksas? Mes vertiname sąžiningumą ir atsakingą požiūrį į vykdomus projektus;
    - Norite turėti saugią ir orią atlygio bazę bei veikiančią priedų išmokėjimo sistemą už sutartų darbo planų įvykdymą?
    - Norite turėti individualų darbo grafiką? Mūsų darbuotojai turi galimybę planuotis darbo laiką pagal savo poreikius: suteikiama galimybė vieną dieną savaitėje dirbti iš namų;
    - Jums labai svarbu būti išklausytam ir išgirstam susidūrus su sunkumais? Mes skatiname apie problemas kalbėtis konstruktyviai, visada prašome nuoširdumo;
    - Jums svarbu ilgalaikės perspektyvos? Mūsų kolektyve sekasi tiems, kurie nesiekia trumpalaikės naudos sau, bet žvelgia plačiau.

    Būsite atsakingi už
    Prašome skaityti žemiau:)

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate vykdęs personalo atrankas, buvęs įmonės savininku, skyriaus ar įmonės vadovu, personalo vadovu, tuomet Jums puikiai sektųsi įsilieti į Atranka360 darbą!
    - Jums patinka dinamiškas ir nemonotoniškas darbas? Nei vienos dienos neturime tokios pačios kaip vakar. Bendraujame su skirtingais kandidatais, vedame derybas su darbdaviais, kruopščiai registruojame atrankos procesą, teikiame nuolatinį grįžtamąjį ryšį tiek darbdaviams tiek kandidatams ir pan.;
    - Mėgstate kūrybiškus sprendimus ir turite įžvalgų? Kiekviena įmonė yra specifiška, todėl pamatome jos išskirtinumą, išsigryniname poreikius, suformuluojame patrauklų darbo pasiūlymą ir pan.;
    - Mokate valdyti procesą “nuo – iki”? Mes prisiimame pilną atsakomybę už darbo rezultatus, pradedant vedamomis derybomis dėl atrankos niuansų su Klientu, baigiant viso atrankos proceso organizavimu bei įgyvendinimu;
    - Suvokiate verslą ir jo aplinką, organizacijos specifiką ir asmenybės psichologiją? Šios trys interesų grupės būtinos norint kokybiškai atlikti personalo atrankas;
    - Jums svarbu pagarbus požiūris į žmogų? Mes griežtai laikomės Klientų aptarnavimo standartų, todėl be išmoktų dalykų mes turime įgimtą norą padėti kitiems. Šiame darbe labai svarbu mylėti žmones, nes bet kokiame atrankos etape – svarbiausia žmogus: jo orumas, pagarba ir profesionalus požiūris į jo asmenybę bei darbinę patirtį;
    - Turite sisteminį mąstymą, todėl laikytis sutartų atrankos procedūrų, darbo schemų Jums savaime suprantama? Mes griežtai laikomės kertinių atrankos vykdymo nuostatų, kurios užtikrina kokybišką darbą;
    - Lengvai užmezgate ryšius? Esate kompanijoje žmogus, kuris traukiate kitus? Į Jus kreipiasi pagalbos susidūrus su nesėkmėmis? Mūsų darbas išsiskiria savo specifiškumu tuo, jog sąveikų su žmonėmis yra labai daug ir įvairiausiomis bendravimo formomis. Tad santykis su kitais, turi būti gilus, ne paviršutiniškas;
    - Jums patinka mokytis, plėsti akiratį? Mūsų darbe, prieš darant atrankas, tenka įsigilinti į vis naujas verslo sritis, skirtingo pobūdžio organizacijas, atrasti vis naujų “raktų” perprasti kandidatus, padėti jiems atsiskleisti. Esame besivystanti organizacija, kuriai savęs tobulinimas yra vienas iš prioritetinių krypčių.
    Gintė Žilinskienė
    “Mes turime didelių ambicijų, o Jūs? :) Susisiekime, kad aptartume Jums aktualius klausimus. Kandidatuojančių laukiame kuo greičiau:) ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė,

    Pateikti CV
  • ID: 418
    Krovos darbų organizatorius
    Iki 2017-10-08, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes - viena iš pirmaujančių krovos kompanijų Klaipėdos uoste. Esame laimėję geriausio konteinerių terminalo operatoriaus apdovanojimą. Keliuose savo terminaluose perkrauname visas pagrindines krovinių rūšis: konteinerius, ratinius krovinius, pakuotus ir birius generalinius krovinius, nestandartinius, didelių gabaritų bei svorio krovinius. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti KROVOS DARBŲ ORGANIZATORIŲ!

    Įmonė siūlo
    - Darbo poziciją, kuri gali būti startinė tolimesnėje karjeroje!;
    - Mokymus darbo pradžioje susipažįstant su darbo specifika;
    - Galimybę įgyti visas reikalingas šiam darbui kvalifikacijas ir pažymėjimus;
    - Įdomų, dinamišką ir atsakingą darbą, užtikrinant saugų, kokybišką ir efektyvų procesą;
    - Konkurencingą darbo rinkoje darbo užmokestį bei priedus už efektyvų darbą.


    Būsite atsakingi už
    - Bendravimą su klientais, organizuojant krovinių judėjimą per kompanijos teritoriją;
    - Vadovavimą kompanijos ir rangovo darbuotojams (dokininkams, mechanizatoriams, kranininkams, krovėjams ir kt.), vykdantiems krovos darbus;
    - Krovos darbų organizavimą bei savalaikį derinimą su klientais;
    - Efektyvios įrenginių eksploatacijos užtikrinimą;
    - Darbuotojų saugos ir sveikatos privalomų teisės aktų laikymąsi įmonėje užtikrinimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Puikiai planuojate ir organizuojate savo ir komandos darbus;
    - Sugebate įgyti autoritetą, randate bendrą kalbą su įvairiais žmonėmis;
    - Esate reiklus ne tik sau, bet ir aplinkiniams siekiant rezultatų;
    - Mokate operatyviai ir lanksčiai spręsti įvairias situacijas;
    - Turite drąsos prisiimti atsakomybę ir daryti sprendimus;
    - Noriai dirbate lauko sąlygomis;
    - Turite kranų darbo vadovo pažymėjimą bei darbų saugos pažymėjimą (jei neturite, įmonė suteiks galimybę išsilaikyti atitinkamus kursus);
    - Susikalbate anglų kalba;
    - Pamaininis darbas ir slenkantis darbo grafikas Jums - privalumas.
    Julija Stankevičiūtė
    “Neturite konkrečios patirties uoste, bet esate lyderis statybų, logistikos, sandėliavimo, projektų valdyme ar panašiose srityse ? Norite realizuoti savo potencialą vienoje geriausių savo srities kompanijoje? Laukiame Jūsų CV! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė,

    Pateikti CV
  • ID: 448
    Pramoginių laivų serviso vadovas
    Iki 2017-10-01, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Viena žinomiausių įmonių grupė vienija skirtingos specializacijos įmones. Jų pagrindinės veiklos - kuo platesnis laivų aptarnavimo spektras. Grupėje vykdomos intensyvios plėtros dėka didėja užsakovų ratas. Efektyviam procesų suvaldymui kuriame naują darbo poziciją ir kviečiame į komandą PRAMOGINIŲ LAIVŲ SERVISO VADOVĄ!

    Įmonė siūlo
    - Darbą tarptautinėje kompanijoje su aukščiausiais veiklos standartais;
    - Galimybę realizuoti savo potencialą ir idėjas;
    - Dalykiškų ir bendradarbiaujančių vadovų palaikymą;
    - Profesionalius mokymus, įdomius renginius;
    - Konkurencingą atlyginimą, priedus už rezultatus, darbui reikalingas priemones.

    Būsite atsakingi už
    - Ilgalaikių santykių su esamais klientais palaikymą bei naujų pardavimo galimybių paiešką;
    - Serviso skyriaus darbų kokybišką planavimą ir vykdymo kontrolę;
    - Vykdomų darbų atlikimo terminų užtikrinimą bei savalaikius problemų sprendimus;
    - Komandos valdymą, formavimą ir motyvavimą;
    - Derybas su esamais tiekėjais, naujų tiekėjų paiešką.

    Mes tikimės kad jūs
    - Pasižymite stipria orientacija į klientą ir rezultatą;
    - Mėgstate dirbti su prabangiomis bei išskirtinėmis prekėmis;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Turite vadovavimo aptarnavimo padaliniui patirties;
    - Laivų aptarnavimo specifikos išmanymas būtų privalumas;
    - Turite žinių apie darbų ir priešgaisrinės saugos reikalavimus;
    - Gerai kalbate, rašote ir skaitote rusų bei anglų kalbomis;
    - Gebate pasiekti rezultatą, kuris priklauso nuo kitų žmonių darbo.
    Giedrė Viršilienė
    “Esate profesionalas, sugebate sujungti visus turimus resursus geriausio rezultato pasiekimui. Norite realizuoti save patikimoje kompanijoje. Laukiame Jūsų gyvenimo aprašymo! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė,

    Pateikti CV
  • ID: 342
    Tiekimo vadybininkas
    Iki 2017-10-05, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB ,,Harbour Enterprise Klaipėda'' Latvijos dukterinė įmonė, užsiimanti prekių tiekimu į laivus bei gelbėjimo priemonių patikra. Lietuvoje esame nuo 2007 metų. Plečiame savo veiklą, tad kviečiame prisijungti mėgstantį dinamišką darbą - TIEKIMO VADYBININKĄ!

    Įmonė siūlo
    - Atsakingą požiūrį į kiekvieną savo darbuotoją;
    - TIKRAI draugišką kolektyvą, o kartu ir šiltą darbinę atmosferą;
    - Automobilį bei lankstų darbo grafiką.
    - Jūsų kompetenciją atitinkantį stabilų atlyginimą bei nuo darbo rezultatų priklausančius priedus.


    Būsite atsakingi už
    - Prekių tiekimą į uostą ateinantiems laivams;
    - Laivo įrangos patikros atlikimo užtikrinimą (gesintuvai, liemenės ir pan);
    - Užsakymų derinimą ir vykdymo kontrolę;
    - Ilgalaikių santykių su klientais kūrimą bei palaikymą;
    - Savalaikį planų vykdymą ir ataskaitų pateikimą vadovybei.

    Mes tikimės kad jūs
    - Mėgstate dinamišką darbą;
    - Mėgstate aktyvų bendravimą, esate kūrybiškas ir savo iniciatyvomis pasiekiate DAUGIAU;
    - Darbe jums svarbu orientacija į tikslą, nes tai akstinas tobulėjimui;
    - Esate orientuotas į dalykišką bei taktišką santykių palaikymą;
    - Gebate kalbėti rusų ir anglų kalbomis;
    - Puikiai dirbate kompiuteriu (Microsoft Office paketas);
    - Turite vairuotojo pažymėjimą.
    Jurgita Paičienė
    “Tikite, kad jei yra būdas padaryti geriau, būtina jį atrasti! Siekiate būti puikios komandos dalimi ir užsidirbti, prisidedant prie įmonės plėtros ir sėkmės? Laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė,

    Pateikti CV
  • ID: 444
    Plėtros vadovas
    Iki 2017-09-23, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame tarptautinė kompanija teikianti specifinius poreikius, atitinkančius logistinių paslaugų sprendimus visame pasaulyje. Teikiame visos tiekimo grandies valdymo paslaugą, nuo užsakymo tiekėjui formavimo, krovinių pristatymo į sandėlius, sandėlio operacijų, detalios krovinių apskaitos iki pat prekių pristatymo galutiniam gavėjui. Šiuo metu Lietuvoje ieškome patikimo, bendradarbiaujančio bei veržlaus PLĖTROS VADOVO!

    Įmonė siūlo
    - Galimybę atskleisti savo potencialą logistikos srityje tarptautiniu mastu;
    - Komandiruotes į užsienį;
    - Profesionalų, veržlų ir į ilgalaikius darbinius santykius orientuotą vadovą;
    - Labai patrauklią bei Jūsų kompetenciją ir patirtį logistikos srityje atitinkančią motyvavimo sistemą.

    Būsite atsakingi už
    - Kompanijos pozicijos rinkoje stiprinimą;
    - Tarptautinės krovinių pervežimų rinkos analizę, jos poreikių ir pokyčių numatymą;
    - Ilgalaikių ryšių su klientais palaikymą ir vystymą;
    - Įmonės reprezentavimą, dalyvaujant tarptautinėse parodose;
    - Projektų dalyvavimui viešuosiuose pirkimuose rengimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Gebate analizuoti tarptautinę krovinių pervežimo rinką, prognozuoti jos pokyčius;
    - Turite sėkmingos krovinių gabenimo darbo patirties (kelių transporto srityje - būtina);
    - Puikiai kalbate anglų bei rusų kalbomis;
    - Esate strategiškai mąstanti, analitiška, iniciatyvi asmenybė;
    - Lanksčiai reaguojate į neplanuotas situacijas;
    - Turite puikius derybininko sugebėjimus;
    - Dalyvavimo, atstovavimo viešuosiuose konkursuose patirtis - privalumas.
    Natalija Derkač
    “Jei sukaupėte nemažai patirties ir žinių krovinių gabenimo srityje bei esate pasiruošęs naujam žingsniui - kandidatuokite! Tai puikus šansas kilti karjeros laipteliu! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Natalija Derkač,

    Pateikti CV
  • ID: 443
    Personalo vadovas
    Iki 2017-09-21, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame inovatyvi, veržli, į tobulėjimą bei aukščiausius standartus orientuota turto valdymo ir investicijų bendrovė. Siekiant kurti bei išlaikyti ilgalaikę vertę verslo sektoriuje, įmonėje suburta stipri, geriausiu savo srities specialistų komanda, kurios narius vienija energija, sąžiningumas bei stiprus atsakomybės jausmas. Kviečiame prisijungti tvirtą patirtį HR praktikoje, turintį PERSONALO VADOVĄ!


    Įmonė siūlo
    - Verslumu grįstą kultūrą, dinamišką darbą ir savirealizaciją bei tobulėjimą skatinančią aplinką;
    - Darbą, ypatingai patrauklioje organizacijoje, suburtoje aukščiausio profesionalumo komandoje, kurioje dalinimasis kompetencijomis ir žiniomis - vertybė;
    - Glaudų bendradarbiavimą su skirtingų įmonių ir verslo padalinių vadovais pritraukiant talentus bei kuriant darbuotojų santykių puoselėjimo, darbo efektyvumo didinimo ir gero mikroklimato palaikymo programas;
    - Jūsų kompetenciją ir patirtį HR srityje įvertinti pažangia ir motyvuojančia atlygio schema.


    Būsite atsakingi už
    - Aktyvų bendradarbiavimą su verslo valdymo organu;
    - HR strategijos, atitinkančios organizacijos vertybes bei verslo tikslus kūrimą ir valdymo organo sprendimų integravimą;
    - Žmogiškųjų išteklių plėtros planų rengimą bei įgyvendinimą, geriausių savo srities specialistų paiešką, pritraukimą bei adaptavimą;
    - Pagalbą, organizacijos personalui tobulėti bei ugdyti reikalingas kompetencijas.


    Mes tikimės kad jūs
    - Esate HR valdymo ekspertas, turintis gilų suvokimą apie organizacijos vidinius procesus bei verslo aplinką (pageidautina HR patirtis tarptautinėje kompanijoje);
    - Esate lankstus bei sugebate greitai prisitaikyti besikeičiančioje aplinkoje;
    - Vadovaujatės aukštais profesiniais ir etikos standartais;
    - Esate energingas bei turite stiprią vidinę motyvaciją;
    - Efektyviai komunikuojate bei mokate “išgirsti”;
    - Turite puikius analitinius gebėjimus bei stiprų atsakomybės jausmą;
    - Pasižymite įžvalgumu ir esate orientuotas į efektyviausių sprendimų paiešką;
    - Išsiskiriate savo lyderystės elgsena, verslo mąstysena ir augimo troškimu.
    Natalija Derkač
    “Laikote save ekspertu žmogiškųjų išteklių valdymo srityje? Aukščiau už viską vertinate kokybę, visada siekiate geriausio įmanomo rezultato? Laukiame Jūsų savo komandoje!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Natalija Derkač,

    Pateikti CV
  • ID: 277
    Eksporto projektų vadovas Kipro regionui
    Iki 2017-09-22, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Sėkmingai veikiame rinkoje jau 20 metų! Mūsų darbo tikslas - kuo geriau patenkinti įmonių poreikius: tiekiant gelbėjimo bei priešgaisrinę įrangą laivams: ją tikrinant ir testuojant. Tam tikslui esame sutelkę mobilias komandas, kurios pasiekia laivus jų buvimo vietoje. Sėkmingai ir intensyviai vykdome savo paslaugų plėtrą. Todėl kviečiame prisijungti prie mūsų EKSPORTO PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę) KIPRO REGIONUI!

    Įmonė siūlo
    - Darbą tarptautinėje kompanijoje su aukštais veiklos standartais;
    - Galimybę dirbti su užsienio rinkomis ir partneriais;
    - Atsakingus bei įdomius projektus;
    - Specializuotus mokymus;
    - Intensyvų dalyvavimą įvairiose parodose;
    - Laisvę savarankiškai priimti sprendimus;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį atlyginimą.

    Būsite atsakingi už
    - Įmonės paslaugų pardavimą Kipro regionui (priešgaisrinės/gelbėjimosi įranga ir jos aptarnavimas laivuose);
    - Ilgalaikių bendradarbiavimo ryšių su klientais užtikrinimą;
    - Įmonės paslaugų pristatymą bei reprezentavimą parodose;
    - Kliento norus ir galimybes atitinkantį pasiūlymo pateikimą;
    - Derybų vedimą pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu;
    - Dalyvavimą rengiant ir įgyvendinant pardavimo projektus.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate ambicingas (-a) ir atkakliai siekiate savo užsibrėžtų tikslų;
    - Domitės ir žavitės viskuo, kas susiję su laivais;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Mokate palaikyti ilgalaikius kokybiškus santykius su verslo partneriais;
    - Turite stiprią vidinę motyvaciją bei savarankiškumą priimant sprendimus;
    - Mėgstate komandiruotes į užsienį;
    - Gerai kalbate rusų kalba (klientai Kipre dažniausiai kalba būtent rusų k.).
    Julija Stankevičiūtė
    “Jei norite dirbti su Kipro saloje esančiais užsakovais, užmegzti naujas partnerystes, patinka aiškūs ir konkretūs produktai, kurie tikrai reikalingi užsakovams, būtinai kandidatuokite! Konfidencialumą garantuojame! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė,

    Pateikti CV
  • ID: 438
    Projektų vadovas (parduodant reklamines pozicijas)
    Iki 2017-09-11, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    ''Vakarų Ekspresas'' - daugiau kaip 25 metus leidžiamas dienraštis Klaipėdoje! Esame kuo arčiau žmonių, kad atspindėtume klaipėdiečių, Vakarų Lietuvos įvykius bei parašytume daugiau, negu rašo nacionaliniai dienraščiai. Šiuo metu ieškome aktyvaus PROJEKTŲ VADOVO, parduodant reklamines pozicijas! Laukiame Jūsų CV iki rugsėjo 2 dienos!

    Įmonė siūlo
    - Atstovauti vieną žinomiausių dienraščių Klaipėdoje;
    - Kūrybiškai generuoti verslo idėjas ir savo indėliu būti naudingam pardavimų srityje;
    - Galimybę kasdien pažinti įdomių žmonių iš įvairių verslo sričių;
    - Patrauklų papildomų naudų paketą;
    - Savo darbo rezultatais pasiekti puikų įvertinimą atlygio atžvilgiu.


    Būsite atsakingi už
    - Glaudų darbą su esamais klientais ir naujų klientų paiešką;
    - Reklaminių pozicijų bei įvairių projektų dienraštyje bei internetiniame portale pardavimą;
    - Užsakymų derinimą su Klientu: tinkamos reklamos kampanijos parinkimą bei įgyvendinimą kiekvienam individualiai.

    Mes tikimės kad jūs
    - Gebate suprasti Kliento poreikį, ''pagauti'' esmę, kuri atsispindės galutiniame rezultate;
    - Jums puikiai sekasi komunikuoti su skirtingais žmonėmis, šiltai, bet kartu aiškiai bei glaustai pateikti informaciją;
    - Puikai orientuojatės internetinėje erdvėje, lengvai perprantate reklamos valdymo sistemas;
    - Gebate pastebėti, įvertinti ir kurti patrauklų turinį su nepaprastomis idėjomis Klientui:);
    - Jaučiate poreikį valdyti darbo procesą ''nuo-iki'';
    - Turite patirties reklamos, pardavimų vadybininko, Klientų aptarnavimo, draudimo srityje.
    - Esate brandi asmenybė.
    Judita Žabinskaitė
    “Ši pozicija ypatingai tinka turinčiam patirties reklamos, pardavimų vadybininko, Klientų aptarnavimo, draudimo srityse! Turite iniciatyvos ir aktyvumo judesiui į priekį? Laukiame Jūsų:) ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Judita Žabinskaitė, Personalo atrankų vadovės asistentė

    Pateikti CV
  • ID: 334
    Transporto vadybininkas (tarptautiniams pervežimams)
    Iki 2017-09-20, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame sparčiai auganti transporto įmonė, siekianti tapti rinkos lyderiais, pagal teikiamų paslaugų kokybę, konteinerių pervežimo versle. Vertiname lojalumą ir atsidavimą įmonei. Šiuo metu kviečiame prisijungti, turintį darbo patirties logistikos procesų organizavime, TRANSPORTO VADYBININKĄ (tarptautiniams pervežimams)!

    Įmonė siūlo
    - Darbą patikimoje ir profesionalioje kompanijoje;
    - Asmeninę vadovų pagalbą darbo pradžioje;
    - Galimybę atskleisti savo potencialą krovinių transportavimo bei organizavimo srityje;
    - Galimybę siekti rezultatų, už kuriuos sąžiningai mokami priedai;
    - Ilgalaikę perspektyvą.


    Būsite atsakingi už
    - Bendravimą su nuolatiniais klientais;
    - Gautų užsakymų paskirstymą bei užduočių priskyrimą vairuotojams;
    - Krovinių dokumentų administravimą;
    - Vairuotojų darbo kontrolę bei kokybišką savalaikį krovinių pasiekimą iki klientų "durų";
    - Bendravimą bei problemų sprendimą, susijusį su pervežamais kroviniais;
    - Užsakymo duomenų suvedimą iš INFONTRANS sistemos bei sąskaitų už atliktas paslaugas išrašymą;
    - Informacijos, reikalingos apie pervežimą, savalaikį bei išsamų suteikimą klientui;
    - Nenutrūkstamą bei sklandų nuosavo transporto judėjimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Esate tvirtas bei reiklus darbo kokybei, terminams;
    - Turite patirties transporto valdyme, krovinių paieškoje bei vairuotojų kontroliavime;
    - Kalbate anglų kalba (rusų kalbos mokėjimas laikomas kaip privalumu);
    - Esate lankstus bei puikiai sprendžiate iškilusias nestandartines situacijas;
    - Jums svarbu ilgalaikiai santykiai bei geras atlygis.
    Jurgita Paičienė
    “Esate atsakingas sprendžiant iškilusias problemas, orientuotas į kokybišką klientų aptarnavimą, stresinės situacijos Jums sukelia adrenaliną, nes gebate jas suvaldyti? Susisiekite:)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė,

    Pateikti CV
  • ID: 427
    Gamybos padalinio vadovas
    Iki 2017-09-20, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    SBA baldų grupė - didžiausia baldų grupė Baltijos šalyse, pirmoji Rytų ir Vidurio Europoje pritaikiusi daugelį inovatyvių sprendimų ir ypač didelį dėmesį skirianti gaminių kokybei ir klientų lūkesčių pažinimui bei tenkinimui. SBA baldų grupė vienija septynias baldų gamybos įmones Lietuvoje, Rusijoje ir Baltarusijoje. Aukšta darbuotojų kvalifikacija ir investicijos į naujausias technologijas rinkai siūlo platų gaminių asortimentą – miegamojo, valgomojo, svetainės baldus. Šiuo metu SBA baldų grupė ieško Klaipėdos regione gamybinėms įmonėms: Klaipėdos baldai, Germanika bei Šilutės baldai - GAMYBOS PADALINIŲ VADOVŲ!
    Darbo vieta: ŠILUTĖ/ VILKYČIAI/ KLAIPĖDA

    Įmonė siūlo
    - Galimybę atskleisti savo potencialą GAMYBOS organizavimo srityje;
    - Dirbti ir dalyvauti moderniame įmonės valdyme;
    - Prisijungti prie patikimos kompanijos jaunam specialistui suvokiančiam GAMYBOS sektoriaus veiklą;
    - Metinius bonusus – 15 proc. nuo metinio pareiginio atlyginimo, už rodiklių vykdymą;
    - Dideles mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes. Drąsiai teigiame, kad įvertinsime Jūsų kompetenciją atitinkamu atlygiu.

    Būsite atsakingi už
    - Gamybos planų sudarymą ir įgyvendinimą, užtikrinant efektyvų personalo, techninių, energetinių bei kitų išteklių panaudojimą;
    - Gamybos procesų vystymą ir valdymą, naujovių diegimą, valdymą, kuriant naujus produktų procesus;
    - Pasiūlymų teikimą dėl gamybos procesų, naujų technologijų bei įrangos modernizavimo;
    - Užduočių formavimą pavaldiems darbuotojams, nustatant tikslus, vertinant darbo kokybę bei motyvuojant darbuotojus;
    - Pavaldžių darbuotojų skatinimą tobulėti,darbuotojų ugdymą, kad jie turėtų žinias, įgūdžius ir tinkamą motyvaciją vykdyti priskirtas funkcijas.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite išsilavinimą inžinerijos/pramonės srityje;
    - Turite patirties gamybinėje įmonėje;
    - Kalbate anglų kalba;
    - Puikiai dirbate Word, Excel (SAP - žinojimą laikytume privalumu);
    - Esate pilnas motyvacijos ir entuziazmo realizuoti savo sugebėjimus gamybinėje įmonėje;
    - Prisiimate atsakomybę ir puikiai tvarkotės su iškilusiomis problemomis;
    - Svajojate apie karjerą stabilioje organizacijoje.
    Jurgita Paičienė
    “Turite patirties gamybos įmonėje? Jums netrūksta motyvacijos bei turite svajonę tapti aukščiausio lygio vadovu? :) Prižadame, kad JŪSŲ pastangos bus pastebėtos bei įvertintos:) ir turėsite galimybę vertikalioje karjeroje! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė,

    Pateikti CV
  • ID: 359
    Pardavimų vadybininkas logistinėje kompanijoje
    Iki 2017-10-18, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame tarptautines bei vietines transporto paslaugas teikianti įmonė. Platus užsienio partnerių tinklas, leidžia mums pristatyti krovinius „nuo durų iki durų“ ir parinkti tinkamiausią transportavimo būdą, maršrutą, atsižvelgiant į krovinio pobūdį, dydį, tranzito laiką bei kainą. Nuolat siekiame aukščiausios logistikos paslaugų kokybės. Šiuo metu į savo kolektyvą kviečiame PARDAVIMŲ VADYBININKĄ, kuris savo profesionalumu ir patirtimi prisidėtų prie aktyvios įmonės plėtros.


    Įmonė siūlo
    - Savarankišką svarbių sprendimų priėmimo laisvę, karjeros galimybes;
    - Konkurencingą darbo užmokestį bei papildomų naudų paketą;
    - Sveiko mikroklimato darbinę atmosferą;
    - Visas reikalingas darbui priemones.



    Būsite atsakingi už
    - Efektyvų logistikos paslaugų plėtojimą bei tvirtų santykių su klientais palaikymą;
    - Darbą su naujais ir esamais klientais bei vežėjais;
    - Optimaliausių sprendimų parinkimą gabenant krovinius;
    - Kliento norus ir galimybes atitinkantį pasiūlymo pateikimą;
    - Derybų vedimą, pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu;
    - Sklandų tarptautinių ir vietinių pervežimų organizavimą;
    - Ilgalaikių bendradarbiavimo ryšių su klientais užtikrinimą.

    Mes tikimės kad jūs
    - Turite sėkmingos patirties logistikos paslaugų pardavimo veikloje su NVS šalių rinka;
    - Lengvai užmezgate betarpišką bendravimą ir ilgalaikį bendradarbiavimą;
    - Esate iniciatyvus strateginiams siūlymams tobulinant įmonės veiklą;
    - Gerai kalbate bei rašote anglų ir rusų kalbomis;
    - Esate įžvalgus, mėgstate ir mokate operatyviai spręsti įvairias situacijas;
    - Turite stiprią vidinę motyvaciją, skatinančią siekti užsibrėžtų tikslų.

    Giedrė Viršilienė
    “Ši pozicija ypatingai tiks pozityviems, turintiems patirties logistikos paslaugų pardavimuose bei siekiantiems tapti pardavimų vadovais! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė,

    Pateikti CV
  • ID: 407
    Logistikos vadybininkas
    Iki 2017-09-21, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė – seniai nebe naujokė krovinių pervežimų srityje, per ilgus darbo metus sukaupusi lojalių klientų bazę, dirbanti su ES šalimis, turinti savo biurus Lietuvoje ir Didžiojoje Britanijoje kviečia į savo gretas LOGISTIKOS VADYBININKĄ!


    Įmonė siūlo
    - Darbą itin perspektyvioje veiklos srityje – logistikoje – o juk žinoma, kad ši sritis suteikia realias uždarbio galimybes;
    - Lengvai prieinamą klientų duomenų bazę, kurios dėka lengviau užmegsite glaudžius ir ilgalaikius partnerystės santykius;
    - Itin modernų ir šiuolaikišką įmonės transportą, kuriame visi kroviniai "jaučiasi" saugūs ir prižiūrėti!
    - Patikimą atlygio bazę ir galimybę uždirbti tiek kiek norėsite;
    - Pozityvią ir pagarbą užtikrinančią komandą.


    Būsite atsakingi už
    - Tarptautinių transporto paslaugų pardavimą esamiems ir naujiems klientams;
    - Atsakingą krovinių pervežimo organizavimą ir valdymą;
    - Sklandų bendradarbiavimą bei ilgalaikių santykių palaikymą su solidžiomis Vakarų rinkos kompanijomis.


    Mes tikimės kad jūs
    - Norite užsidirbti ir tikite savo gabumais tai padaryti!
    - Puikiai planuojate laiką ir organizuojate savo darbą individualiai;
    - Mylite telefoninius pokalbius su kol kas dar neprisijaukintais klientais;
    - Norite išnaudoti savo anglų kalbos žinias dirbant su Vakarų rinka.
    Natalija Derkač
    “Logistika - sritis, kurioje galėsite dirbti ir užsidirbti. Laukiame Jūsų!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Natalija Derkač,

    Pateikti CV