Vilnius: +370 638 33360 Klaipėda: +370 630 33360 info@atranka360.lt
Pateikti CV

Šiuo metu ieškome

Rūšiuoti pagal:
Visos sritys
  • Junior Technologas (-ė) (maisto pramonė)
    ID: 944
    Iki 2019-11-30, Plungė
    Junior Technologas (-ė) (maisto pramonė)
    ID: 944
    Iki 2019-11-30, Plungė
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame „Groward Group" - viena sparčiausiai augančių žemės ūkio verslo grupių Lietuvoje, jungianti kelioliką veržlių ir inovatyvių agroverslo bendrovių, kuriose dirba daugiau nei pusė tūkstančio darbuotojų. Prioritetinės mūsų veiklos kryptys – ekologija, natūralūs produktai, orientacija į aukštą produktų bei paslaugų kokybę ir pridėtinę vertę. Esame tikri, jog tolesnę sparčią verslo plėtrą visų pirma garantuos mūsų darbuotojų profesionalumas, puikus mikroklimatas ir geros jiems siūlomos darbo sąlygos.

    Šiuo metu stipriname savo komandą, kuriame naują poziciją ir ieškome Plungėje – JUNIOR TECHNOLOGO (-ĖS).

    Įmonė siūlo:
    - Puikią galimybę ką tik baigusiems maisto technologijos studijas (arba dar studijuojantiems paskutiniuose kursuose) specialistams įgyti vertingos patirties;
    - Įdomų darbą modernioje gamykloje;
    - Aplinką, kurioje skatinamas bendradarbiavimas, atvirumas, investuojama ir siekiama dirbti efektyviai ir šiuolaikiškai;
    - Visapusišką komandos palaikymą;
    - Kvalifikaciją atitinkantį darbo užmokestį, tradicines šventes ir darbuotojų išvykas.

    Būsite atsakingi už:
    - Gamybos technologinių procesų priežiūrą ir tobulinimą kartu su komanda;
    - Prisidėsite prie naujų produktų kūrimo, jų vystymo ir diegimo gamyboje.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite ar dar siekiate turėti universitetinį išsilavinimą maisto technologijos, inžinerijos ar panašioje srityje;
    - Puiku, jei jau turite kažkiek praktikos ir patirties maisto pramonėje prižiūrint technologinius procesus, dirbant su receptais ar laboratorijoje, kokybės, gamybos skyriuose;
    - Gerai bendraujate anglų kalba ir dirbate MS Office;
    - Žingeidumas, didžiulis noras mokintis, augti ir tobulėti, mokėjimas bendradarbiauti - Jūsų stipriosios savybės.

    Siūlomas atlyginimas (neto): nuo 800 Eur į rankas, augantis priklausomai nuo Jūsų kompetencijos.
    Tatjana Andrejeva
    “Jei perskaitę skelbimą pagalvojote, kad parašyta kaip Jums, nekantraujame su Jumis susipažinti. Siųskite mums savo CV ir/ arba susisiekime pokalbiui!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Tiekimo vadybininkas (-ė) - inžinierius (-ė) (įrangos, detalių pirkimas-tiekimas, maisto pramonė)
    ID: 943
    Iki 2019-11-30, Klaipėda
    Tiekimo vadybininkas (-ė) - inžinierius (-ė) (įrangos, detalių pirkimas-tiekimas, maisto pramonė)
    ID: 943
    Iki 2019-11-30, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame dalis įmonių grupės - vienos moderniausių, ekonomiškai stipriausių ir didžiausių Lietuvoje, kurioje nuolat investuojama į naujus verslo projektus, plečiamos veiklos sritis, žengiama į naujas pasaulines rinkas. Didžiuojamės, kad grupės verslas koordinuojamas Lietuvoje dirbančių specialistų. Nuolat siekiame pritraukti pačius geriausius ir kartu pasiekti ambicingiausius tikslus.

    Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti TIEKIMO VADYBININKĄ (-Ę) - INŽINIERIŲ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir atsakingą darbą tarptautinėje kompanijoje;
    - Profesinio tobulėjimo ir karjeros perspektyvas;
    - Šaunią ir patyrusią kolegų komandą.

    Būsite atsakingi už:
    - Gamyklos (maisto pramonė) techninės įrangos ir atsarginių dalių užsakymų ir pirkimų vykdymą;
    - Tiekėjų paiešką;
    - Sandėlio likučių kontrolę;
    - Pirkimo užsakymų teikimą ir derinimą su tiekėjais;
    - Užsakymų įvykdymo kontrolę;
    - Savalaikio prekių pristatymo užtikrinimą;
    - Kontrolę ir suvedimą į apskaitos sistemą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį inžinerinį (mechanika, mechatronika, elektrotechnika) išsilavinimą;
    - Mokate skaityti brėžinius;
    - Jūsų geri rusų ir anglų kalbos, darbo kompiuteriu įgūdžiai;
    - Puiku, jei turite techninės įrangos, detalių pirkimo gamybinei įmonei patirties;
    - Esate analitiškas, turite gerą techninę nuovoką ir derybinius sugebėjimus;
    - Galite savaitės darbo dienomis dirbti užsienyje (kelione, buto nuoma ir kitais formalumais pasirūpina įmonė).

    Siūlomas atlyginimas (neto): nuo 1300 iki 1600 Eur į rankas, priklausomai nuo Jūsų kompetencijos.
    Tatjana Andrejeva
    “Jei susidomėjote, kviečiu kandidatuoti arba susisiekti su manimi nurodytais kontaktais!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • HR specialistas (-ė)
    ID: 923
    Iki 2019-11-30, Kaunas
    HR specialistas (-ė)
    ID: 923
    Iki 2019-11-30, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų geras klientas - „Vičiūnai ir Ko“ - yra pagrindinė „Vičiūnų grupės“ prekybos ir distribucijos bendrovė Europoje ir Vakarų rinkose. Bendrovės komandą sudaro >150 darbuotojų Lietuvoje ir atstovybėse: Latvijoje, Estijoje, Ispanijoje, Vokietijoje, Belgijoje, Prancūzijoje, Lenkijoje, Čekijoje, Vengrijoje, Italijoje.

    Šiuo metu šiai šauniai komandai padedame ieškoti HR SPECIALISTO (-ės), kuris (-i) pasirūpintų visais komandos nariais, būtų tikras HR partneris bendrovės direktoriui ir dešinioji ranka, formuojant ir įgyvendinant grupės mastu vykdomą personalo politiką, programas ir iniciatyvas.

    Įmonė siūlo:
    - Labai įdomią veiklą tarptautinėje aplinkoje;
    - Patyrusią vadovų komandą ir darnų kolektyvą;
    - Komandišką ir draugišką atmosferą;
    - Iššūkius, galimybes ir progą mokytis bei augti kiekvieną dieną.

    Būsite atsakingi už:
    - Personalo administravimo veiklas: darbuotojų įdarbinimą, karjeros planavimą, perkėlimą ir atleidimą, personalo dokumentacijos tvarkymą, atostogų suteikimą, darbo laiko apskaitos koordinavimą ir vedimą ir pan.;
    - Personalo paieškos ir atrankų organizavimą bei vykdymą;
    - Darbuotojų mokymų ir kvalifikacijos kėlimų organizavimą, mokymų efektyvumo analizę;
    - Įvairių įmonės vidaus tvarkų ir programų rengimą ir priežiūrą;
    - Dalyvavimą, vystant įvairius įmonių grupės personalo projektus.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite 2+ metų personalo administravimo, atrankų vykdymo, mokymų organizavimo ar kitos personalo valdymo patirties;
    - Išmanote darbo teisės, LR darbo kodekso, personalo valdymą reglamentuojančius valstybės teisės aktus;
    - Jūsų išsilavinimas aukštasis universitetinis (pageidautina personalo vadybos);
    - Laisvai bendraujate (žodžiu ir raštu) angliškai;
    - Puikiai dirbate MS Office programų paketu (patirtis dirbant Bonus 6 programa būtų privalumas).

    Siūlomas atlyginimas (neto): 1700-2500 € bruto (priklausomai nuo pasirinkto kandidato kompetencijos) ir patrauklus papildomų naudų paketas.
    Tatjana Andrejeva
    “Šis pasiūlymas puikiai tiks tokiam HR specialistui, kuris yra ambicingas ir darbštus, komandiškas ir pozityvus, nuovokus, veiklus ir iniciatyvus. Atpažinote save? Šiuo metu Jums būtų įdomi HR "generalisto” rolė? Nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Komercijos vadovas (-ė) FMCG
    ID: 911
    Iki 2019-12-13, Kaunas
    Komercijos vadovas (-ė) FMCG
    ID: 911
    Iki 2019-12-13, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Sparčiai besiplečianti, inovacijomis pagrįsta įmonė, kuri yra įsikūrusi Lietuvos logistikos sostinėje Kaune, kviečia siekti dar didesnės įmonės sėkmės kartu ir prisijungti prie mūsų komandos KOMERCIJOS VADOVĄ (-Ę) (FMCG)!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingą ir įdomų darbą;
    - Galimybę tiesiogiai prisidėti prie įmonės plėtros ir dalyvauti strateginių sprendimų priėmime visos bendrovės mastu;
    - Strategiškai svarbią vadovo poziciją savo srityje lyderiaujančioje bendrovėje;
    - Atlyginimą, atitinkantį darbo rezultatus.

    Būsite atsakingi už:
    - Pardavimų strategijos formavimą ir įgyvendinimą tiek Lietuvoje, tiek užsienyje;
    - Prekių asortimento ir kainodaros formavimą;
    - Savo komandos darbo organizavimą ir kontrolę (5-6 žmonės);
    - Ryšių su klientais palaikymą, derybų vedimą;
    - Pardavimų bei rinkos analizę, sprendimų teikimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą;
    - Turite analogiško darbo patirties, (privalumas - FMCG sektoriuje);
    - Turite geras anglų kalbos žinias;
    - Gebate organizuoti komandos darbą ir sutelkti bendram tikslų siekimui;
    - Esate iniciatyvus, lankstus, gebate logiškai mąstyti;
    - Turite puikius bendravimo bei derybų įgūdžius.

    Siūlomas atlyginimas (neto): nuo 1500 Eur
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Apie save galite pasakyti: esu organizuotas ir lankstus, pagarbus klientui ir kolegai, vertinu galimybes bei siekiu vis kokybiškesnio darbo atlikimo, tada SKUBIAI KANDIDATUOKITE!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Gyvenamojo nekilnojamojo turto administratorius (-ė)
    ID: 942
    Iki 2019-12-13, Vilnius
    Gyvenamojo nekilnojamojo turto administratorius (-ė)
    ID: 942
    Iki 2019-12-13, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame moderni, ekonomiškai stipri įmonių grupė, kuri nuolat žengia į naujas rinkas ir siekia pritraukti pačius geriausius specialistus ir kartu pasiekti ambicingiausius tikslus. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti GYVENAMOJO NEKILNOJAMOJO TURTO ADMINISTRATORIŲ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Profesionalią komandą, kurioje vertinamas kokybiškai atliktas darbas ir žinių dalinimasis;
    - Jaunatvišką ir draugišką komandą, padėsiančią siekti užsibrėžtų tikslų;
    - Įdomų bei atsakingą darbą, kuriame galima nuolatos tobulėti;
    - Puikias darbo sąlygas, modernią darbo aplinką;
    - Konkurencingą atlyginimą.

    Būsite atsakingi už:
    - Derybų su potencialiais klientais vedimą;
    - Nuomojamų erdvių administravimą;
    - Naujų sutarčių rengimą ir esamų pratęsimą;
    - Aktyvų bendravimą su esamais klientais bei naujų klientų paiešką;
    - Konkurencinės aplinkos analizę;
    - Nuomos pasiūlymų rengimą ir teikimą;
    - Renginių organizavimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą;
    - Puikiai dirbate kompiuteriu;
    - Esate iniciatyvus, organizuotas ir orientuotas į tikslą;
    - Gerai mokate anglų kalbą;
    - Turite puikius derybinius įgūdžius;
    - Išmanote NT rinką bei naujausias tendencijas.


    Siūlomas atlyginimas (neto): nuo 1200
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Esate iniciatyvus bei sąžiningas darbuotojas, nebijote iššūkių, pasižymite greita orientacija aplinkoje? Kandidatuokite!!!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Kasos operacijų specialistas (-ė)
    ID: 940
    Iki 2019-12-12, Klaipėda
    Kasos operacijų specialistas (-ė)
    ID: 940
    Iki 2019-12-12, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė NORTHWAY – naujos kartos privačių medicinos centrų tinklas Lietuvoje ir Jungtinėje Karalystėje. Mums svarbus kiekvienas žmogus, o savo darbuotojus renkame kruopščiai ir atsakingai. Šiuo metu kviečiame prie savo profesionalios komandos prisijungti, kasos operacijų specialistą (-ę) Klaipėdoje!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir atsakingą darbą šiuolaikiškoje kompanijoje;
    - Draugišką kolektyvą;
    - Darbą su gydytojų ekspertų komanda;
    - Intelektualią ir motyvuojančią aplinką;
    - Slenkantį darbo grafiką: 2 dienas dirbate - 2 laisvos arba 3 dienas dirbate - 2 laisvos.
    (Darbo laikas: nuo 08-20 val., kas antrą šeštadienį nuo 9 iki 15 val.).

    Būsite atsakingi už:
    - Klientų aptarnavimą ir piniginių atsiskaitymų vykdymą;
    - Piniginių lėšų priėmimą ir išdavimą;
    - Kasos knygos, pajamų ir išlaidų dokumentų pildymą;
    - Kasos ataskaitų pildymą;
    - Atsakomybę už finansinių operacijų teisingumą ir atskaitomybę.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite darbo patirtį su kasos operacijomis ir apskaita;
    - Turite sėkmingą klientų aptarnavimo patirtį;
    - Kalbate gerai anglų arba rusų kalba;
    - Puikiai dirbate kompiuteriu;
    - Esate tvarkingas, reprezentatyvios išvaizdos, mandagus, atidus bei pasižymite greita orientacija - laukiame Jūsų CV :)

    Siūlomas atlyginimas (neto): 737 Eur bruto
    Jurgita Paičienė
    “Laukiame savo komandoje kasos operacijų specialisto (-ės), kuris (-i) puikai valdo pinigus bei šypseną ;)!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Biuro administratorė (-ius)
    ID: 888
    Iki 2019-12-12, Vilnius
    Biuro administratorė (-ius)
    ID: 888
    Iki 2019-12-12, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame moderni, ekonomiškai stipri įmonė, kuri nuolat žengia į naujas rinkas ir siekia pritraukti pačius geriausius specialistus ir kartu pasiekti ambicingiausius tikslus. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti BIURO ADMINISTRATORĘ(-IŲ)!

    Įmonė siūlo:
    - Draugišką ir ambicingą, bendrų tikslų siekiantį kolektyvą,
    - Atkakliai siekti savo karjeros tikslų, bei tobulėti su įmonės paskatinimu;
    - Profesionalią komandą, kurioje vertinamas kokybiškai atliktas darbas ir žinių dalinimasis;
    - Puikias darbo sąlygas, modernią darbo aplinką;
    - Konkurencingą atlyginimą.

    Būsite atsakingi už:
    - Įmonės reprezentavimą svečiams ir darbuotojams;
    - Ofiso veiklos organizavimą ir sklandaus darbo užtikrinimą;
    - Sutarčių administravimą, rengimą ir tvarkymą;
    - Įvairių dokumentų (raštų, įsakymų, procedūrų, instrukcijų ir kt.) rengimą, administravimą, registravimą, saugojimo kontrolę;
    - Korespondencijos, skambučių ir kitos informacijos valdymą;
    - Komandiruočių organizavimą;
    - Vidinės komunikacijos projektų inicijavimą ir įgyvendinimą (komandos formavimo renginiai, švenčių minėjimas, sveikinimai su gimtadieniu kt.);
    - Betarpišką pagalbą įmonės darbuotojams ir vadovui.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštajį išsilavinimą (privalumas administravimo, verslo organizavimo ar teisės srityje);
    - Turite mažiausiai 2 metus biuro administravimo patirties;
    - Turite dokumentų valdymo patirties, puikias MS Excel, Word žinias ir įgūdžius;
    - Turite puikias anglų ir lietuvių kalbų žinias;
    - Išmanote dalykinį etiketą;
    - Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
    - Greitai įsisavinate naują informaciją ir su iniciatyva imatės naujų darbų;
    - Esate atidi detalėms, o visi darbai būna užbaigti laiku;
    - Skleidžiate aplink save pozityvumą, o rūpintis kitais Jums savaime suprantamas dalykas.

    Siūlomas atlyginimas (neto): nuo 800 Eur
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Patinka administracinis darbas, puikiai kalbate anglų kalba ir svarbiausia esate motyvuota (-as) dirbti solidžioje įmonėje Vilniuje? Kandidatuokite nedelsiant!!!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų projektų vadovas (-ė) (metalo konstrukcijos)
    ID: 938
    Iki 2019-12-11, Klaipėda
    Pardavimų projektų vadovas (-ė) (metalo konstrukcijos)
    ID: 938
    Iki 2019-12-11, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes esame sėkmingai dirbanti metalo konstrukcijų gamybos įmonė, siekianti suburti geriausius ir kartu įgyvendinti ambicingus tikslus. Į savo didelę komandą kviečiame prisijungti energingą ir profesionalų PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą patikimoje, sėkmingai dirbančioje kompanijoje;
    - Plačias galimybes panaudoti turimas kompetencijas ir žinias bei tuo pačiu realizuoti savo potencialą;
    - Laisvę ir autonomiškumą, siekiant savo tikslų;
    - Į rezultatą orientuotą darbo aplinką;
    - Profesionalius ir patirtimi besidalinančius vadovus;
    - Konkurencingą atlyginimą ir skatinančius priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
    - Visas būtinas darbui sąlygas bei priemones.

    Būsite atsakingi už:
    - Pardavimo proceso organizavimą, kontroliavimą ir pardavimo tikslų vykdymą;
    - Klientų poreikio analizę, komercinių pasiūlymų rengimą, derybas bei ilgalaikio ir sėkmingo bendravimo palaikymą;
    - Pardavimo proceso valdymą nuo skambučio iki sąskaitos išrašymo;
    - Pardavimų vykdymą stambiems klientams užsienyje;
    - Sudėtingų situacijų su klientais sprendimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingą patirtį, dirbant su B2B pardavimais (statybų sektoriuje būtų didelis privalumas);
    - Mokate palaikyti ilgalaikius kokybiškus santykius su klientais;
    - Gebate strategiškai mąstyti ir galite sėkmingai dirbti su ilgalaikiais projektais;
    - Turite puikius planavimo, organizavimo, bendravimo ir derybinius įgūdžius.
    - Puikiai išmanote pardavimo technikas bei procesus;
    - Orientaciją į rezultatą ir atsakingas procesų vykdymas - yra tai, kas Jus veda į sėkmę;
    - Gerai šnekate bei rašote anglų ir rusų kalbomis.

    Siūlomas atlyginimas (neto): nuo 1500 Eur
    Giedrė Viršilienė
    “Jei sukaupėte nemažai patirties pardavimų srityje bei esate pasiruošęs naujam žingsniui - ši poziciją kaip tik Jums! Laukiame kandidatuojant.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Geodezininkas (-ė) - matininkas (-ė)
    ID: 933
    Iki 2019-12-03, Klaipėda
    Geodezininkas (-ė) - matininkas (-ė)
    ID: 933
    Iki 2019-12-03, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame UAB "Inžinerija LT", savo veiklą pradėjome prieš 8 metus Klaipėdos mieste. Sėkmingo darbo rezultatas - šiandien įmonė turi dar tris padalinius, įkurtus Vilniuje, Kaune ir Šiauliuose. Dirbdami visoje Lietuvoje, specializuojamės geodezinių (kadastrinių) matavimų srityje. Atliekame ir daugelį kitų su tiksliais matavimais susijusių paslaugų iki statybų ir po jų. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti darbštų (-ią) ir atsakingą GEODEZININKĄ (-Ę) - MATININKĄ (-Ę).

    Įmonė siūlo:
    - Darbą patikimoje ir profesionalioje kompanijoje;
    - Geras darbo sąlygas ir visas rezultatyviam darbui reikalingas priemones;
    - Reiklią, o tuo pačiu smagią darbinę atmosferą;
    - Puikų vadovą, sukūrusį pozityvią darbinę aplinką;
    - Gerą atlygį už darbą ir papildomus motyvacinius priedus;
    - Specializuotus mokymus ir seminarus.

    Būsite atsakingi už:
    - Topografinių ir inžinerinių tinklų nuotraukų rengimą,
    - Geodezinius bei kadastrinius žemės sklypų matavimus.
    - Brėžinių rengimą bei projektų dokumentų derinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį inžinerinį išsilavinimą (geodezija, kadastras, žemėtvarka);
    - Dirbate GeoMap/ AutoCad programomis;
    - Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
    - Esate atidus (-i), punktualus (-i), sugebate dirbti savarankiškai ir komandoje;
    - Turite darbo patirties geodezijos srityje (privalumas);
    - Turite matininko/ geodezininko kvalifikacijos pažymėjimą (privalumas).

    Siūlomas atlyginimas (neto): Nuo 1000 Eur
    Giedrė Viršilienė
    “Tikite savo funkcijos ir tikslų svarba ir užkrečiate tuo aplinkinius? Mielai susitiktume pokalbiui ir kviestume tapti mūsų komandos dalimi!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Vadovo asistentas (-ė) - analitikas (-ė)
    ID: 937
    Iki 2019-12-05, Vilnius
    Vadovo asistentas (-ė) - analitikas (-ė)
    ID: 937
    Iki 2019-12-05, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame nekilnojamojo turto vystymo bei statybos valdymo įmonių grupė, turinti ilgametę patirtį įvairios paskirties pastatų statyboje visoje Lietuvoje, daugiau nei 15 metų sėkmingai rengianti bei vystanti investicinius verslo projektus. Siekiant įgyvendinti ambicingus planus, susijusius su modernaus ir kokybiško nekilnojamojo turto statyba, plečiame savo komandą ir kviečiame prisijungti VADOVO ASISTENTĄ (-ę) - ANALITIKĄ (-ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įsitraukimą skatinančią ir dinamišką darbo aplinką;
    - Jaukią darbo vietą aprūpintą šiuolaikiškomis darbo priemonėmis;
    - Karjeros galimybes;
    - Atlyginimo augimą;
    - Nuolatinę kolegų pagalbą;
    - Galimybę tobulinti žinias mokymuose, seminaruose, išvykas į parodas ir konferencijas;
    - Atlyginimą nuo 1000 eurų.

    Būsite atsakingi už:
    - Pagalbą vadovui kasdieniniuose darbuose;
    - Duomenų ir ataskaitų ruošimą ;
    - Konsoliduotų duomenų ruošimą;
    - Pagalbą rengiant ir analizuojant finansinius modelius;
    - Pagalbą ruošiant įmonių mėnesio/ketvirčio/metų finansinės atskaitomybės ataskaitas;
    - Audito duomenų ruošimą ir pateikimą;
    - Analitinės ir kitos informacijos rinkimą, įžvalgų pateikimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą (finansų, ekonomikos srityje);
    - Gebate dirbti su dideliais informacijos srautais;
    - Turite MS Office žinias, ypač svarbu geri darbo su MC Excel įgūdžiai;
    - Turite geras anglų arba rusų kalbos žinias;
    - Gebate dirbti greitai, gerai įsisavinate perduodamą informaciją.

    Siūlomas atlyginimas (neto): nuo 1000 eur
    “Tikite savo funkcijos ir tikslų svarba ir užkrečiate tuo aplinkinius? Mielai susitiktume pokalbiui ir kviestume tapti mūsų komandos dalimi!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    ,

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Mechanikos technikas (-ė)
    ID: 936
    Iki 2019-12-05, Klaipėda
    Mechanikos technikas (-ė)
    ID: 936
    Iki 2019-12-05, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame „Mars Lietuva“ - viena didžiausių JAV korporacijos „Mars, Incorporated“ gamyklų Europoje. Didžiuojamės savo komanda. Imamės ambicingiausių projektų ir pasiekiame puikių rezultatų - ar tai būtų visiškai naujo produkto gamybos paleidimas, naujų receptų pritaikymas gamybai, ar esančių procesų, įrenginių tobulinimas. Mus žino, vertina ir kviečia dalintis patirtimi „Mars“ gamyklos visame pasaulyje.

    Šįkart prie mūsų kviečiame prisijungti MECHANIKOS TECHNIKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Atvirą aplinką, draugiškus žmones, nuoširdų bendravimą ir bendradarbiavimą;
    - Vadovus, kurie yra stiprūs savo srities profesionalai;
    - Visas galimybes ir priemones daryti tai, ką išmanote geriausiai;
    - Paskatinimą už papildomas pastangas ir įgyvendintus projektus, papildomų naudų paketą, komandinius, sporto, įmonės renginius.

    Būsite atsakingi už:
    - Technologinių linijų įrenginių gedimų šalinimą, analizę;
    - Ilgalaikės remonto programos, priskirtai gamybos sričiai, ruošimą;
    - Generavimą pasiūlymų, kaip efektyviau naudoti remontui skirtus resursus ir techninių pasiūlymų, idėjų įrenginių tobulinimui.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite inžinerinį išsilavinimą bei patirties įrenginių priežiūros ir remonto srityje;
    - Gerai dirbate kompiuteriu (MS Office, AutoCad, mokate skaityti brėžinius);
    - Bendraujate ir skaitote anglų kalba (būtų didelis privalumas);
    - Esate bendradarbiaujantis (-i), siekiantis (-i) ir pasiekiantis (-i) rezultatų bei tobulėjantis (-i).

    Siūlomas atlyginimas (neto): Nuo 1000 €/mėn. Paskatinimas už papildomas pastangas, įgyvendintus projektus ir patrauklus papildomų naudų paketas.
    Tatjana Andrejeva
    “Šis pasiūlymas tinka tiems, kuriems patinka įrenginių remonto darbai, kurie nori prisijungti prie geros, patikimos įmonės, dirbti ir tobulėti būtent šioje srityje. Jei turite klausimų, susisiekime! Ir laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Kokybės vadovas (-ė)
    ID: 935
    Iki 2019-12-04, Klaipėda
    Kokybės vadovas (-ė)
    ID: 935
    Iki 2019-12-04, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame moderniai valdoma lietuviško kapitalo įmonė, projektuojanti, gaminanti bei montuojanti reklamas, šiuo metu siūlome darbą profesionaliam (-iai), reikliam (-iai) KOKYBĖS VADOVUI (-EI)!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę atskleisti savo potencialą, tobulinant gamybos procesą bei kuriant naujas veiksmingas procedūras;
    - Galimybę realizuoti savo idėjas, kuriant veiksmingus kokybės kontrolės procesus, nes mes siekiame ir ieškome geriausio savo klientui;
    - Draugišką kolektyvą, kuris yra pasiruošęs atsakyti į Jūsų klausimus ir Jums padėti;
    - Konkurencingą darbo užmokestį bei papildomų naudų paketą.

    Būsite atsakingi už:
    - Gamybos procesų kontrolę;
    - Kokybės gerinimo bei gamybos procesų efektyvumo tobulinimą;
    - Sanitarinių - higieninių normų laikymosi kontrolę;
    - Vidaus auditų organizavimą bei atstovavimą išorinių auditų metu;
    - Klientų atsiliepimų valdymą;
    - Visų dokumentų, susijusių su procesų ir produktų kokybe, valdymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą;
    - Puikiai išmanote gamybos kokybės standartus bei technologinius procesus;
    - Turite analogiškos darbo patirties ar patirties kokybės užtikrinimo srityje;
    - Išmanote kokybės vadybos užtikrinimo standartus bei turite patirties juos įgyvendinant;
    - Sugebate efektyviai spręsti iškilusias problemas;
    - Esate pedantiškas, pasižymite kritiniu mąstymu bei puikiai gebate apginti savo poziciją;
    - Esate už "komandinį" žaidimą įmonėje :)

    Siūlomas atlyginimas (neto): 1500 Eur
    Jurgita Paičienė
    “Jūs - sukaupėte nemažai patirties gamybos kokybės įvertinime bei esate pasiruošęs naujam žingsniui savo karjeroje. Mes: išklausysime visus Jūsų lūkesčius ir pasistengsime, kad šiuo žingsniu Jūs gautume daugiau nei tiesiog darbą. Konfidencialumą garantuojame.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Rinkodaros vadybininkas (-ė)
    ID: 932
    Iki 2019-12-04, Klaipėda
    Rinkodaros vadybininkas (-ė)
    ID: 932
    Iki 2019-12-04, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Pelnytai galime sakyti, kad mūsų įmonė viena žinomiausių maisto pramonėje Vakarų Lietuvos regione. Didžiausią savo produkcijos dalį eksportuojame į užsienio šalis. Ypatingą dėmesį kreipiame į unikalių produktų kūrimą ir šiuolaikišką pažangią įrangą. Mūsų produktai įvairiose tarptautinėse parodose pelno aukščiausius apdovanojimus. Šiuo metu kuriame naują darbo vietą RINKODAROS vadybininkui (-ei), įgyvendinančiam (-iai) rinkodarinius projektus! Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos!

    Įmonė siūlo:
    - Ambicingą darbą, kuriame realizuosite savo gebėjimus rinkodaros srityje;
    - Galimybę prisidėti prie naujų produktų kūrimo, dalyvaujant visame rinkodaros procese;
    - Kūrybinių idėjų realizavimą, nes mes siekiame ir ieškome geriausio sprendimo;
    - Visas darbui reikalingas priemones;
    - Dosnų atlygį, atitinkantį Jūsų kuriamą pridėtinę vertę;
    - Tolerantišką komandą, profesionalių kolegų būrį ir pozityvią darbinę atmosferą.

    Būsite atsakingi už:
    - Rinkodaros strategijų, prekiniams ženklams, kūrimą ir įgyvendinimą:
    - Naujų produktų, prekės ženklų kūrimą, įvedimą į rinką ir jų žinomumo stiprinimą;
    - Rinkos tyrimus, būtinus pardavimų bei apyvartos didinimui;
    - Konkurencinės rinkos stebėjimą ir analizę;
    - Internetinės rinkodaros planavimą ir vystymą;
    - Aktyvų domėjimąsi pažangiausiomis pasaulinėmis tendencijomis ir naujovėmis, kurios padėtų užtikrinti strategijų bei produktų kokybės atitikimą vartotojų poreikiams bei elgsenai.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite bent kelerių metų patirtį strateginiame prekinio ženklo vystyme arba didmeninėje prekyboje kaip marketingo specialistas;
    - Kūrėte marketingo strategijas maisto produktams (būtų didžiulis privalumas);
    - Prisiimate atsakomybę už savo darbo veiksmus bei rezultatus;
    - Siekiate meistriškumo darbe, todėl dirbate vedini stiprios vidinės energijos ir motyvacijos;
    - Sklandžiai kalbate anglų kalba (rusų kalbos mokėjimas būtų privalumas).

    Siūlomas atlyginimas (neto): nuo 1000 Eur
    Giedrė Viršilienė
    “Jei esate inovatyvus (-i), aktyvus (-i), turintis (-i) idėjų ir įgūdžių marketingo srityje – NEPRALEISKITE ŠIOS PROGOS!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Produktų grupės vystymo vadovas (-ė)
    ID: 934
    Iki 2019-12-04, Vilnius
    Produktų grupės vystymo vadovas (-ė)
    ID: 934
    Iki 2019-12-04, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame ilgametę darbo patirtį turinti įmonė, statybos pramonėje sėkmingai dirbanti nuo 1988-ųjų metų ir savo klientams siūlanti geriausias kainos bei tiekimo sąlygas! Šiuo metu prie savo ambicingos komandos, kviečiame prisijungti PRODUKTŲ GRUPĖS VYSTYMO VADOVĄ (-Ę)
    (SODO PREKĖS)!


    Įmonė siūlo:
    - Galimybę augti specialistų komandoje, kuri žengia koja kojon su naujausiomis sodo grupės rinkos tendencijomis;
    - Dirbti įmonėje, turinčioje nuolatinį ir stabilų partnerių tinklą bei siūlančią išskirtinę kokybę savo klientams;
    - Galimybę išlaisvinti kūrybines idėjas, formuojant produktų asortimentą bei kuriant nuosavus prekės ženklus.

    Būsite atsakingi už:
    - Aktyvų bendravimą su tiekėjais (darbas su esamais tiekėjais, naujų tiekėjų paieška, derybos dėl tiekimo sąlygų);
    - Asortimento formavimą bei kainodarą;
    - Asortimento įvedimą į rinką, akcijų, kainų pakeitimus bei efektyvų naujų produktų pristatymą didmeniniams ir mažmeniniams tinklams;
    - Pardavimų vykdymą bei pardavimų efektyvumo užtikrinimą, planuojant biudžetą, vertinant pelningumą ir kt.;
    - Dalyvavimą parodose, naujų kolekcijų pristatymą, ilgalaikių ryšių su esamais ir potencialiais partneriais kūrimą (sodo-daržo prekių bei sodo aksesuarų prekių grupėje, tiekėjai ir pardavėjai);
    - Bendradarbiavimą su kitais įmonės skyriais, siekiant auginti prekių grupės pardavimus.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sukaupęs bent 2 metų panašaus darbo patirtį su sodo prekėmis (sėklos, durpės, laistymo priemonės, šiltnamiai bei agro dangos);
    - Turite darbo patirties su privačių prekinių ženklų vystymu;
    - Puikiai kalba anglų kalba (rusų kalbos žinios – privalumas).

    Siūlomas atlyginimas (neto): nuo 950 Eur
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Jei skaitydami skelbimą, pagalvojote, kad labai norėtumėte prisijungti, dirbti ir augti kartu su mumis, nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Darbų saugos ir sveikatos specialistas (-ė)
    ID: 915
    Iki 2019-12-07, Šiauliai
    Darbų saugos ir sveikatos specialistas (-ė)
    ID: 915
    Iki 2019-12-07, Šiauliai
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame viena didžiausių tinkamų perdirbti atliekų ir antrinių žaliavų tvarkymo bendrovių Vakarų Lietuvoje. Šiuo metu įmonė turi padalinius: Klaipėdos, Telšių ir Šiaulių rajonuose ir veiklą vykdo net 24 Lietuvos savivaldybėse. Orientuojamės į nuolatinę plėtrą, unikalių produktų kūrimą, aukščiausią kokybę, profesionalios ir motyvuotos komandos formavimą. Šiuo metu prie mūsų didelės profesionalų komandos kviečiame prisijungti DARBŲ SAUGOS ir SVEIKATOS SPECIALISTĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Vadovų ir kolegų palaikymą ir bendradarbiavimą, siekiant užtikrinti darbuotojams saugias darbo vietas ir sąlygas;
    - Patikimą, profesionalią ir demokratišką darbo aplinką, draugišką kolektyvą;
    - Mokymus, ilgalaikę perspektyvą kaip savo srities profesionalui;
    - Atvirą diskusiją, ieškant būdų pasiekti vis geresnius rezultatus;
    - Sąžiningą ir konkurencingą atlygį, atitinkantį Jūsų turimas kompetencijas.

    Būsite atsakingi už:
    - Darbų saugos ir sveikatos užtikrinimą bendrovėje ir jos struktūriniuose padaliniuose;
    - Efektyvų bendradarbiavimą su samdoma konsultacine darbo saugos įmone;
    - Profesinės rizikos vertinimo ir sveikatos tikrinimų organizavimą, asmeninių apsaugos priemonių parinkimą;
    - Įsakymų, taisyklių, instrukcijų ir kitų dokumentų, susijusių su darbuotojų sauga ir sveikata, priešgaisrine bei civiline sauga, rengimą ir valdymą;
    - Nelaimingų atsitikimų prevenciją, profesinės rizikos vertinimą;
    - Formalių ir neformalių bei privalomųjų mokymų organizavimą;
    - Darbų saugos ir sveikatos norminių teisės aktų reikalavimų, prevencinių priemonių organizavimą, įgyvendinimą bei kontrolę.
    - Padalinių vadovų ir gamybos darbuotojų konsultavimą bei jų įsitraukimą, gerinant darbo saugą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Daugiau nei keletą metų dirbote darbų saugos specialistu ir įgijote gerosios praktikos, užtikrinant darbuotojų saugą ir sveikatą;
    - Turite darbų saugos ir sveikatos tarnybos specialisto bei kitus funkcijoms atlikti reikalingus pažymėjimus;
    - Esate analitiškas, atidus, reiklus sau ir kitiems;
    - Turite aukštąjį techninį išsilavinimą;
    - Mokate palaikyti bendradarbiavimo atmosferą ir motyvuoti žmones.

    Siūlomas atlyginimas (neto): Nuo 1000 Eur
    Giedrė Viršilienė
    “Tikite savo funkcijos ir tikslų svarba ir užkrečiate tuo aplinkinius? Mielai susitiktume pokalbiui ir kviestume tapti mūsų komandos dalimi!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų vadovas (-ė) (FMCG)
    ID: 931
    Iki 2019-11-30, Klaipėda
    Pardavimų vadovas (-ė) (FMCG)
    ID: 931
    Iki 2019-11-30, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų geram ir patikimam klientui – bendrovei, užimančiai stiprias pozicijas FMCG sektoriuje savo segmente, padedame ieškoti naujo komandos nario.

    Bendrovėje puikiai dera senos tradicijos ir pažangios technologijos, siekiama tik aukščiausios kokybės ir natūralumo, didžiuojamasi savo gaminiais ir profesionalia, susidirbusia komanda.
    O šiuo metu naujiems iššūkiams pasiekti į šią komandą kviečiamas PARDAVIMŲ VADOVAS (-Ė)!

    Įmonė siūlo:
    - Ambicingą, įdomią, dinamišką veiklą, išvystant naujus ir įgyvendinant numatytus projektus, lyderiaujant komandai;
    - Geras pozicijas rinkoje ir patrauklų produktų portfelį;
    - Laisvę realizuoti savo potencialą, priimti sprendimus ir įgyvendinti idėjas;
    - Dalykiškų ir bendradarbiaujančių vadovų ir akcininkų palaikymą;
    - Profesionalią, iniciatyvią ir draugišką komandą.

    Būsite atsakingi už:
    - Pardavimų strategijos kūrimą, įgyvendinimą ir kontrolę;
    - Vadovavimą komandai (pardavimai, marketingas), ugdymą, įsitraukimo skatinimą;
    - Darbą su Lietuvos mažmeninės prekybos tinklais, Horeca, distribucija, bendradarbiavimo palaikymą ir plėtojimą;
    - Nuolatinę konkurencinės aplinkos analizę ir pasiūlymų teikimą rinkodaros veiklai, produktų portfelio sudarymui, kainodarai, efektyviems logistikos sprendimams;
    - Bendrovės atstovavimą kartu su komanda tarptautinėse parodose.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite 5+ metų B2B pardavimų, eksporto patirties (pageidautina FMCG sektoriuje);
    - Esate verslus, mąstote strategiškai, domitės, analizuojate, mokate įžvelgti naujas galimybes, generuoti, pagrįsti ir įgyvendinti idėjas;
    - Puikiai mokate sutelkti ir organizuoti kitus bendro tikslo pasiekimui;
    - Galite pasigirti gerais derybiniais įgūdžiais;
    - Tikimės, kad Jūsų išsilavinimas yra auštasis, turite puikus kompiuterinius gebėjimus, profesionaliai bendraujate anglų ir rusų kalbomis.

    Siūlomas atlyginimas (neto): Nuo 1500 €
    Tatjana Andrejeva
    “Ieškome pardavimo eksperto, kuriam FMCG sektorius yra pažįstamas ir mėgstamas, kuris taptų stipriu lyderiu visai mūsų komandai ir padėtų bendrovei pasiekti dar aukštesnių pozicijų. Esame pasiruošę išgirsti Jūsų lūkesčius ir suteikti aplinką, priemones, sąlygas, kad galėtumėte pasiekti savo profesinių aukštumų.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Marketingo projektų vadovas (-ė)
    ID: 882
    Iki 2019-11-15, Vilnius
    Marketingo projektų vadovas (-ė)
    ID: 882
    Iki 2019-11-15, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - prekybinė įmonė jau daugiau nei 10 metų stabiliai dirbanti Lietuvoje. Prie savo komandos kviečia prisijungti ambicingą ir savarankišką MARKETINGO PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingą darbą šiuolaikiškoje, stabilioje ir darbuotojus vertinančioje kompanijoje;
    - Galimybę kurti ir realizuoti savo idėjas;
    - Savarankišką sprendimų priėmimą;
    - Kūrybišką, dinamišką ir aktyvų darbą;
    - Pasitikintį ir ugdantį vadovą.

    Būsite atsakingi už:
    - Įmonės marketingo veiklos organizavimą bei įgyvendinimo užtikrinimą;
    - Nuoseklaus ir patrauklaus įmonės įvaizdžio kūrimą ir palaikymą;
    - Internetinio puslapio administravimą bei atnaujinimų inicijavimą;
    - Įmonės socialinių tinklų administravimą;
    - Aktyvų bendradarbiavimą su pardavimų skyriumi;
    - Įmonės įvaizdžio kūrimą;
    - Renginių klientams ir partneriams organizavimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą (marketingas, vadyba ar pan.);
    - Galite pasigirti dviejų metų sėkminga patirtimi marketingo srityje;
    - Turite žinių bei patirties skaitmeninėje rinkodaroje, išmanote Google AdWords, Facebook Ads, Google Analytics;
    - Galite efektyviai dirbti savarankiškai, tačiau suprantate bendradarbiavimo komandoje svarbą;
    - Mėgstate planuoti, dirbate organizuotai ir galite teisingai išsidėlioti prioritetus, kad darbai vyktų efektyviai;
    - Pasižymite strateginiu mąstymu, kūrybiškumu, dėmesingumu detalėms;
    - Esate orientuotas į tikslą ir gebate argumentuoti savo nuomonę.

    Siūlomas atlyginimas (neto): nuo 1100 Eur
    Domantė Trotė
    “Mūsų komanda ieško savarankiško, atsakingo ir pozityvaus žmogaus, kuriam niekada netrūksta iniciatyvos siekti užsibrėžtų tikslų. Jei toks esate Jūs, būtinai kandidatuokite! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Dizaineris - projektų vadovas (-ė)
    ID: 836
    Iki 2019-12-07, Vilnius
    Dizaineris - projektų vadovas (-ė)
    ID: 836
    Iki 2019-12-07, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    INHAUS virtuvės studija – vokiškų virtuvių salonas, vienintelis Lietuvoje oficialiai atstovaujantis NOLTE KÜCHEN ir INHAUS – visame pasaulyje preciziška kokybe garsėjančius virtuvių gamintojus, kurių inovatyvūs sprendimai, ergonomiškas dizainas ir nepriekaištinga kokybė kasmet patvirtinama daugybe sertifikatų ir apdovanojimų. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti profesionalų DIZAINERĮ - PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Labai įdomų darbą stabilioje ir aukščiausiais veiklos standartais paremtoje kompanijoje;
    - Galimybę dirbti su prestižiniais visame pasaulyje žinomais prekių ženklais;
    - Įsilieti ir profesionalų ir draugišką kolektyvą;
    - Skaidrią ir motyvuojančią atlygio sistemą;
    - Galimybę panaudoti savo žinias ir kompetencijas bei išnaudoti turimą potencialą;
    - Visas darbui reikalingas priemones.

    Būsite atsakingi už:
    - Bendravimą su salono klientais, architektais bei dizaineriais;
    - Kliento poreikių išsiaiškinimą, konsultavimą bei tinkamų sprendimų paiešką;
    - Pasiūlymų ruošimą ir jų pristatymą;
    - Projekto valdymą bei sklandaus įgyvendinimo užtikrinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs išsilavinimą dizaino arba architektūros srityje;
    - Galite pasigirti sėkminga darbo patirtimi baldų, interjero detalių ar prabangos klasės prekių pardavimų srityje;
    - Lengvai komunikuojate, mėgstate bendrauti ir megzti kontaktą pats, pasižymite atkaklumu;
    - Jums yra svarbus rezultatas ir būdai, kaip jo pasiekiate;
    - Puikiai gebate planuoti savo laiką ir darbus, teisingai išsidėliojate prioritetus;
    - Dirbate Microsoft Office ir viena ar keliomis iš šių programų - AutoCAD / ArchiCAD / Artlantis / 3ds MAX/ SketchUp.

    Siūlomas atlyginimas (neto): nuo 1100 Eur
    Domantė Trotė
    “Šioje įmonėje vertinama pagarba sau, kolegai ir klientui, svarbus sąžiningumas bei asmeninė atsakomybė. Jei esi tikslo siekiantis, norintis tobulėti ir realizuoti save - laukiame gyvenimo aprašymo! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Ekonomistas (-ė)
    ID: 930
    Iki 2019-11-27, Plungė
    Ekonomistas (-ė)
    ID: 930
    Iki 2019-11-27, Plungė
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame „Groward Group" – viena sparčiausiai augančių žemės ūkio verslo grupių Lietuvoje, jungianti kelioliką veržlių ir inovatyvių agroverslo bendrovių, kuriose dirba daugiau nei pusė tūkstančio darbuotojų. Prioritetinės mūsų veiklos kryptys – ekologija, natūralūs produktai, orientacija į aukštą produktų bei paslaugų kokybę ir pridėtinę vertę. Esame tikri, jog tolesnę sparčią verslo plėtrą, visų pirma, garantuos mūsų darbuotojų profesionalumas, puikus mikroklimatas ir geros jiems siūlomos darbo sąlygos.

    Šiuo metu stipriname savo komandą ir ieškome Plungėje – EKONOMISTO (-ĖS).

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų darbą, galimybę realizuoti savo idėjas ir tobulėti;
    - Aplinką, kurioje skatinamas bendradarbiavimas, atvirumas, investuojama ir siekiama dirbti efektyviai ir šiuolaikiškai;
    - Draugišką, pozityviai nusiteikusią profesionalų komandą;
    - Kvalifikaciją atitinkantį darbo užmokestį, tradicines šventes ir darbuotojų išvykas.

    Būsite atsakingi už:
    - Valdymo apskaitos vedimą, analizę ir ataskaitų ruošimą;
    - Įmonės biudžeto planavimą ir vykdymo kontrolę;
    - Projektų pinigų srautų planavimą ir kontrolę;
    - Dalyvavimą įmonėje, diegiant verslo valdymo sistemą;
    - Kainodaros ruošimą;
    - Duomenų rinkimą, sisteminimą, apdorojimą verslo valdymo sistemoje bei jų analizę;
    - Produktų savikainų skaičiavimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite patirties, sudarant P&L ataskaitas, cash-flow (privalumas, jei gamybinėje įmonėje);
    - Išmanote pagrindinius finansinius rodiklius, valdymo apskaitą, biudžetų sudarymo bei ekonominės analizės principus, kainodaros ir savikainos kalkuliavimo metodus;
    - Turite išskirtinai puikius darbo MS Excel gebėjimus ir imlumą naujų programų įsisavinimui;
    - Patirtis NAVISION programa būtų privalumas;
    - Tikimės, kad Jūsų išsilavinimas yra aukštasis ekonominis, finansinis ir gerai mokate anglų kalbą;
    - Pasižymite analitiniu mąstymu, esate iniciatyvus, orientuotas į rezultatus, pasitikintis savimi ir savarankiškas.

    Siūlomas atlyginimas (neto): 1000 - 1300 Eur priklausomai nuo Jūsų kompetencijos
    Tatjana Andrejeva
    “Jei norėtumėte dirbti ir tobulėti kartu su „Groward Group" komanda, nekantraujame su Jumis susipažinti. Laukiame Jūsų CV arba skambučio!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Operations specialist
    ID: 929
    Iki 2019-11-28, Vilnius
    Operations specialist
    ID: 929
    Iki 2019-11-28, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    SME Finance – a team of professionals with 10 years’ experience in the finance sector and working to help businesses grow. Within the first two years of the company's operation we have become a leading company in the Baltic States offering a broad spectrum of services. We are constantly creating innovative financing tools for businesses, we have some ambitious ideas and seek to become the most professional factoring services centre recognised by customers and partners. At the moment we are looking for OPERATIONS SPECIALIST!

    Įmonė siūlo:
    - Great new challenging position;
    - Completely transparent culture.

    Būsite atsakingi už:
    Your responsibilities:

    - Control incoming and outgoing payments according to timeline, service and quality requirements;
    - Ensure that all journals are accurately processed and authorized within agreed deadlines (both for AR and AP);
    - Prepare factoring contracts and reports;
    - Ensure that all internal finance related queries are handled effectively, efficiently and this results in having a positive impact to business;
    - Reconcile data and reports, resolving discrepancies and collaborating across various Finance and non-Finance functions effectively;
    - Identify problem areas and bringing them to possible solutions;
    - Communicate with colleagues, clients and suppliers;
    - Take care of documentation handling and archiving.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    We expect that You:

    - Have university degree in Economics / Accounting / Finance;
    - Have IT literacy and high level of spoken and written English;
    - Have a strong coordination skills and accuracy;
    - Be able to adopt new practices and be flexible;
    - Feel comfortable in fast-changing environment;
    - Have a strong sense of responsibility and ownership;
    - Have good time management skills;
    - Have a client and result-oriented mindset.


    Siūlomas atlyginimas (neto): 800
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “If you feel this is a great opportunity to join, stay and grow with our team, please kindly send Your CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • LEAN koordinatorius (-ė)
    ID: 881
    Iki 2019-11-18, Kaunas
    LEAN koordinatorius (-ė)
    ID: 881
    Iki 2019-11-18, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame viena iš moderniausių metalo apdirbimo įmonių "Hi-Steel" Baltijos šalyse, veiklą vykdanti jau 25 metus. Pagrindinė mūsų įmonės veiklos kryptis yra štampuotų plieno detalių gamyba šalto štampavimo būdu, štampų ir įrankių gamyba, kontaktinis suvirinimas. Pramonės šakos, kurias mes aptarnaujame - automobilių pramonė apie 90 % bei baldų, elektrotechnikos, mašinų, pramonės apie 10 % visos apyvartos. Šiuo metu ieškome TURINČIO PATIRTIES LEAN DIEGIME PROJEKTŲ KOORDINATORIAUS (-ĖS)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą modernioje, šiuolaikiškoje įmonėje;
    - Galimybę realizuoti turimą potencialą bei jį plėsti;
    - Atsakingą ir teisingą požiūrį į darbuotoją bei visas naujausias darbo priemones;
    - Atlygį, atitinkantį Jūsų kompetencijas;
    - Nemokamus pietus;
    - Darbo laikas: I - IV nuo 7:30 val. iki 16:30 val., V nuo 7:30 iki 14:00 val.

    Būsite atsakingi už:
    - Lean principų, metodų diegimą įmonėje bei pagalbą skirtingiems įmonės padaliniams;
    - Lean mokymų ir darbinių sesijų organizavimą, koordinavimą, vedimą bei darbuotojų konsultavimą Lean klausimais;
    - Darbuotojų įtraukimą į nuolatinio tobulinimo veiklas;
    - Nuolatinį procesų tobulinimo koordinavimą, vystymą bei palaikymą, pokyčių inicijavimą;
    - Gamybinių procesų tobulinimą ir atnaujinimą;
    - Lean ataskaitų rengimą bei rezultatų pristatymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite teorines žinias bei praktinę patirtį, taikant šiuos LEAN metodus: 5S, TPM, SMED, Gemba, kasdieniai LEAN susirinkimai ir kitus;
    - Turite panašaus darbo patirtį gamybinėje įmonėje;
    - Puikiai susikalbate anglų arba vokiečių kalba;
    - Puikiai komunikuojate bendraujant su įvairių lygių darbuotojais;
    - Pasižymite gerais prezentacijų rengimo ir analitiniais įgūdžiais;
    - Savo charizma „uždegate“ bet kurią auditoriją;
    - Nuolatinis tobulėjimas yra Jūsų DNR dalis.

    Siūlomas atlyginimas (neto): 1100 - 1500 Eur
    Jurgita Paičienė
    “Šis pasiūlymas, tiktų tiems, kurie jau sukaupė nemažai patirties LEAN diegime gamybinėje įmonėje bei kurie šiuo metu ieško puikių savęs realizavimo galimybių ir didžiuotųsi įmonės išskirtine gaminama produkcija!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Automobilių pardavimo vadybininkas (-ė)
    ID: 928
    Iki 2019-11-25, Klaipėda
    Automobilių pardavimo vadybininkas (-ė)
    ID: 928
    Iki 2019-11-25, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientas - UAB "Solorina" oficialus Toyota atstovas Lietuvoje, kuris užsiima naujų ir naudotų automobilių prekyba. Bendrovė taip pat teikia serviso ir automobilių aptarnavimo paslaugas. Šiuo metu į savo komandą kviečiame AUTOMOBILIŲ PARDAVIMO VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę siekti rezultatų už kuriuos sąžiningai mokami priedai;
    - Asmeninę vadovų pagalbą darbo pradžioje;
    - Draugišką ir darnų kolektyvą, kuriame vertinamas bendradarbiavimo ir palaikymo valdymo stilius;
    - Visas reikalingas darbui priemones;

    - Specializuotus mokymus ir seminarus.

    Būsite atsakingi už:
    - Ilgalaikių santykių su klientais kūrimą ir puoselėjimą;
    - Aktyvią naujų klientų paiešką;
    - Klientų aptarnavimą pagal TOYOTA standartus;
    - Kokybišką, greitą reagavimą į kliento poreikius;
    - Pardavimo proceso valdymą nuo atsakymo į užklausą iki automobilio perdavimo klientui;
    - Duomenų apie klientus valdymą CRM sistemoje.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Išmanote pardavimo procesus - turite išsilavinimą ir/ arba sėkmingos patirties ir norite realizuoti save bei tobulėti šioje srityje;
    - Domitės automobiliais ir galėtumėte valandų valandas kalbėtis apie jų charakteristikas :)
    - Esate komunikabilus (-i), lengvai užmezgate kontaktą ir mokate palaikyti ilgalaikius bendradarbiavimo santykius;
    - Turite stiprią vidinę motyvaciją, skatinančią užsibrėžti tikslus ir pasiekti rezultatus;
    - Mokate pristatyti informaciją ir turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
    - Turite norą klientui pasiūlyti daugiau, nei jis tikėjosi.

    Siūlomas atlyginimas (neto): 1000 Eur - 2000 Eur
    Julija Stankevičiūtė
    “Domitės automobiliais ir esate proaktyvus (-i) pardavėjas (-a)? Nelaukiate, kol klientas pas Jus ateina, o susirandate jį pats? - Ši pozicija kaip tik Jums! Laukiame kandidatuojant.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Prekybos salono vadovas (-ė)
    ID: 762
    Iki 2019-11-25, Vilnius
    Prekybos salono vadovas (-ė)
    ID: 762
    Iki 2019-11-25, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    NOLTE Küchen – 60 metų patirties sukaupęs, antras pagal dydį Vokietijos virtuvių gamintojas. Tarptautinėje rinkoje pagarsėjusi nepriekaištinga NOLTE virtuvių kokybė ir inovatyvumas yra įvertintas daugybe apdovanojimų ir sertifikatų. Šiuo metu naujai atidaromam salonui NOLTE KÜCHEN - kviečiame prisijungti energingą ir organizuotą PREKYBOS SALONO VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų, atsakingą ir nuolatinį tobulėjimą skatinantį darbą;
    - Galimybę išnaudoti savo kūrybinį potencialą ir idėjas pardavimo procese;
    - Galimybę priimti savarankiškus sprendimus, įtakojančius veiklos rezultatus;
    - Konkurencingą atlygį už darbą ir papildomus motyvacinius priedus;
    - Visas reikalingas darbui priemones;
    - Ilgalaikę perspektyvą.

    Būsite atsakingi už:
    - Sklandaus prekybos salono veiklos organizavimą ir efektyvumo užtikrinimą;
    - Aktyvią pardavimų plėtrą (darbas su architektais naujuose projektuose);
    - Darbuotojų ugdymą ir komandinės dvasios palaikymą;
    - Sklandų bendravimą su partneriais ir baldų kūrėjais;
    - Patrauklios pirkėjams ekspozicijos kūrimą ir atnaujinimą.
    - Pardavimų ir kokybės rezultatų bei konkurencinės aplinkos analizę;
    - Pasiūlymų ir idėjų, rezultatų gerinimui, teikimą bei įgyvendinimą, siekiant aukščiausios kokybės klientų aptarnavime.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos darbo patirties klientų aptarnavimo ir pardavimų srityse;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Pasižymite kūrybišku mąstymu bei aukštais organizavimo gabumais;
    - Turite puikius derybinius įgūdžius bei esate orientuotas į rezultatą;
    - Derybose gebate išlaikyti savą poziciją, bet tuo pačiu ir lengvai prisitaikyti prie pašnekovo;
    - Sugebate veikti greitai ir spręsti suinteresuotų asmenų paklausimus;
    - Gebate strategiškai mąstyti, planuoti ir dirbti greitai besikeičiančios rinkos sąlygomis;
    - Turite aukštąjį išsilavinimą (dizaino ar architektūros srityje būtų privalumas);
    - Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
    - Gerai kalbate anglų ir rusų kalbomis (būtų privalumas);
    - Mėgstate dirbti pagal aukštus ir profesionalius darbo standartus.

    Siūlomas atlyginimas (neto): nuo 1100 Eur
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Jūsų stipriosios pusės - iniciatyvumas, organizuotumas, kūrybiškumas ir atsakingumas? Rimtai žiūrite į savo karjerą, norite ilgalaikių perspektyvų ir draugiško kolektyvo? Mes laukiame Jūsų!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti

Džiaugiamės pelnę Jūsų pasitikėjimą!

Daugiau atsiliepimų