Pateikti CVar

Šiuo metu ieškome

Rūšiuoti pagal:
Visos sritys
  • Detalių pardavimų vadybininkas (-ė) (sunkioji technika)
    ID: 1129
    Iki 2021-04-20, Klaipėda
    Detalių pardavimų vadybininkas (-ė) (sunkioji technika)
    ID: 1129
    Iki 2021-04-20, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Tau tinka formulė – „pardavimai“ + “techninis suvokimas” + “greitis” + “ambicinga komanda”+ “sugrįžtantys Klientai“?
    Tai kertiniai dalykai, kurie jau 10 metų vienija TECH4S komandą! 
    Esame pilni sveiko užsispyrimo ir visada ieškome tik to, kas yra naudingiausia pasaulinėse rinkose, mūsų Klientams.
    Kaip tik dabar mums trūksta žmogaus, kuris valdytų pardavimų projektus nuo A iki Z, bendrautų su ūkininkais, statybinės technikos atstovais, greitai „nuskaitytų“ Kliento problemą, suvoktų iš kokių detalių ir jų junginių susideda transporto priemonės ir pasiūlytų geriausią sprendimą! Jei ir Tu turi panašią darbinės patirties formulę -  kandidatuok! 

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę kasdien mokytis vis naujų dalykų: gilinti technines žinias, tobulinti bendravimo ir pardavimo įgūdžius;
    - Ambicingą ir veržlią komandoje dvasią;
    - Aiškią ir teisingą motyvacinę sistemą.

    Būsite atsakingi už:
    - Sunkiosios technikos detalių pardavimus (B2C ir B2B):
    - Bendravimą su skirtingais klientais nuo mažo ūkininko iki didelės statybinės bendrovės savininko;
    - Tikslų klientų poreikių išsiaiškinimą, analizę;
    - Kliento norus ir galimybes atitinkantį pasiūlymo pateikimą surandant tinkamą detalę (-es) bei sudarant sąmatą (komunikacija telefonu ir el. paštu);
    - Užsakymo įvykdymą per tiekėjus (detalių pristatymo koordinavimas ir pristatymas klientui);
    - Tarpusavio atsiskaitymų kontrolę;
    - Bendravimą su tiekėjais iš viso pasaulio nuo JAV iki Kinijos;
    - Pardavimų analizę bei kryptingą darbą su klientais kuriant ir palaikant ilgalaikius santykius.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Dirbai Klientų aptarnavimo/ pardavimų srityje;
    - Tave "veža" pardavimų procesas, moki palaikyti gerus santykius su klientais išsprendžiant jų problemas;
    - Turi patirties autodetalių prekyboje (būtų privalumas);
    - Supranti, kas yra technika, iš kokių komponentų ji susideda, kaip tie komponentai sąveikauja tarpusavyje (suvokimas žemės ūkio technikos detalių būtų privalumas);
    - Esi nuovokus ir greitai dirbi su kompiuterinėmis programomis;
    - Suvoki, kad norint tobulėti ir judėti pirmyn, reikia mokėti konstruktyviai reaguoti į kritiką;
    - Kalbi anglų ir/ar rusų kalba.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Stabili bazė nuo 800 - 1300 EUR (+ priedai nuo pasiektų tikslų)
    Dovilė Paulauskienė
    “Tavo fokusas gyvenime - pardavimai + techninis suvokimas + ambicinga komanda? Tuomet laukiame Tavęs! Kandidatuoki! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Klaipėdos padalinio vadovas (-ė)
    ID: 978
    Iki 2021-05-15, Klaipėda
    Klaipėdos padalinio vadovas (-ė)
    ID: 978
    Iki 2021-05-15, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame ilgametę darbo patirtį sukaupusi, savo srityje lyderiaujanti statybinių atliekų tvarkymo įmonė. Dinamiškumas, operatyvumas bei inovatyvios idėjos leidžia įmonės klientams pateikti geriausiai jų lūkesčius atitinkančius atliekų tvarkymo sprendimus. Kviečiame į savo komandą veržlų ir inovatyvų KLAIPĖDOS PADALINIO VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir dinamišką darbą patikimoje kompanijoje;
    - Dalykiškų ir bendradarbiaujančių akcininkų palaikymą;
    - Galimybę savarankiškai valdyti padalinį ir priimti sprendimus;
    - Erdvę panaudoti savo sukauptas žinias bei kompetencijas ir išnaudoti turimą potencialą;
    - Konkurencingą atlygį ir priedus už rezultatus.

    Būsite atsakingi už:
    - Veiklos vykdymui reikalingų išteklių planavimą (žmonių, technikos, medžiagų) ir efektyvų jų panaudojimą;
    - Pavaldžių darbuotojų ugdymą ir motyvavimą;
    - Potencialo rinkoje nustatymą, klientų segmentų analizę, pardavimų strategijos rengimą;
    - Nuolatinį santykių palaikymą su Klaipėdos padalinio strateginiais klientais;
    - Padalinio veiklos rodiklių analizę, išlaidų, finansų valdymą, periodinių ataskaitų rengimą;
    - Paslaugų kokybės procesų užtikrinimą bei efektyvių pokyčių inicijavimą, siekiant nustatytų tikslų pasiekimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingą patirtį projektų valdymo sityje;
    - Galite pasigirti patirtimi pardavimuose B2B sektoriuje;
    - Turite vadovavimo patirtį ir gerus darbo su komanda įgūdžius;
    - Galite užtikrintai priimti sprendimus ir prisiimti atsakomybę;
    - Turite puikius komunikacinius ir derybinius gebėjimus;
    - Turite stiprią orientaciją į rezultatą, verslumą, reiklumą sau ir savo komandai.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 2644 EUR
    “Turite stiprų norą išnaudoti įgytą patirtį, palipant laipteliu aukštyn – Jūs jaučiate, jog vadybininko “batai” Jums per maži? Kuo greičiau kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    ,

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Automatikos specialistas (-ė)
    ID: 1268
    Iki 2021-05-12, Klaipėda
    Automatikos specialistas (-ė)
    ID: 1268
    Iki 2021-05-12, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    „Espersen“ yra pirmaujanti pasaulyje užšaldytų žuvies blokų, šaldytų filė, specialaus supjaustymo, paniruotų bei žuvies produktų prabangioje sluoksniuotoje tešloje gamintoja. Įmonės gamyklos ir negamybiniai padaliniai yra Danijoje, Lietuvoje, Lenkijoje, Rusijoje ir Vietname.

    UAB „Espersen Lietuva“ - viena moderniausių žuvies perdirbimo gamyklų Europoje. Įmonė yra įsikūrusi Klaipėdos LEZ teritorijoje ir joje dirba 344 darbuotojai.

    Šiuo metu į komandą kviečiame AUTOMATIKOS SPECIALISTĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Prisijungti prie tarptautiniu mastu pripažintos už tvarų požiūrį visoje vertės grandinėje ir aukščiausios kokybės produktus įmonės;
    - Aplinką, kurioje galima kurti naujoves ir augti;
    - Įdomų darbą, pritaikant savo ir įgyjant naujas kompetencijas bei specifines profesines žinias;
    - Ugdantį vadovą ir draugišką, profesionalią komandą;
    - Kompetencijas įvertinantį atlyginimą.

    Būsite atsakingi už:
    - Technologinių linijų įrenginių priežiūrą, reguliavimą, remontą;
    - Naudojamų įrengimų PLV (programuojamų loginių valdiklių) programų koregavimą ir derinimą;
    - Dažnio keitiklių derinimą;
    - Produkto gamybos linijų efektyvinimą;
    - Prevencinių planų sudarymą ir jų įgyvendinimą;
    - Dalyvavimą įvairiuose inžineriniuose projektuose.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    -Turite aukštąjį elektros inžinerijos, robotikos ar automatikos valdymo išsilavinimą;
    - Išmanote Schneider, Lenze, Omron, Delta ir/ar kitus automatikos komponentus;
    - Esate dirbęs (-usi), gebate arba turite PLV programavimo patirties;
    - Puiku, jei turite patirties prižiūrint gamybos elektros įrenginius;
    - Mokate bendrauti anglų kalba, dirbti MS Office, skaityti elektros schemas ir technologinius brėžinius;
    - Esate žingeidus, tobulėjantis, bendradarbiaujantis, siekiantis ir pasiekiantis rezultatų žmogus.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 2000 EUR Galutinis atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato (-ės) kompetencijų.
    Tatjana Andrejeva
    “Jei skaitydamas (-a) skelbimą, pagalvojote, kad labai norėtumėte prisijungti, dirbti ir augti tokioje įmonėje kaip „Espersen Lietuva“, nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame CV! Apie kitą atrankos etapą informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Vykdančioji direktorė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Jūrų transporto skyriaus pardavimo vadybininkas (-ė)
    ID: 1269
    Iki 2021-05-13, Klaipėda
    Jūrų transporto skyriaus pardavimo vadybininkas (-ė)
    ID: 1269
    Iki 2021-05-13, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - "Greencarrier Freight Services"- tai ekspedijavimo įmonė, kuri yra viena didžiausių privataus kapitalo transporto bei logistikos įmonių dalis, įsikūrusi Skandinavijos, Lenkijos, Didžiosios Britanijos, Baltijos šalyse bei Kinijoje, siūlanti pažangius ir tvarius logistikos sprendimus, tiekimo grandinės valdymo paslaugas jūrų, oro, kelių ir geležinkelių transportu, šiuo metu prie savo komandos Klaipėdoje kviečia prisijungti JŪRŲ TRANSPORTO SKYRIAUS PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą socialiai atsakingoje tarptautinėje įmonėje su aukščiausiais veiklos standartais;
    - Asmeninę vadovų pagalbą darbo pradžioje;
    - Puikias darbo sąlygas: ergonomišką ir erdvų biurą, vaisius;
    - Kasmetines premijas, priklausančias nuo rezultatų;
    - Darbą jaunatviškoje ir energingoje komandoje.

    Būsite atsakingi už:
    - Tiesioginį bendravimą su klientais bei partneriais iš viso pasaulio;
    - Aktyvią naujų klientų paiešką;
    - Pasiūlymų teikimą bei pirkimų organizavimą;
    - Užsakymų, atitinkančių visus klientų lūkesčius, priėmimą;
    - Iškylančių komplikuotų situacijų su klientais valdymą;
    - Įmonės atstovavimą susitikimuose su klientais;
    - Ilgalaikių bendradarbiavimo ryšių su klientais užtikrinimą ir palaikymą;
    - Įmonės produktų bei procesų kokybės tobulinimą bei inovacijas.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Puikiai bendraujate anglų kalba (žodžiu ir raštu);
    - Turite darbo patirties panašioje pozicijoje;
    - Turite žinių bagažą jūrų transporto srityje;
    - Užtikrintai priimate sprendimus stresinėse situacijose;
    - Esate reiklus (-i) savo ir kitų darbo kokybei;
    - Greitai perprantate verslo valdymo programas ir mėgstate jas pasitelkti savo darbo funkcijoms palengvinti/ patobulinti.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1225 EUR iki 2631 EUR
    Julija Stankevičiūtė
    “Greitas mąstymas, darbų planavimas ir organizavimas yra Jūsų kasdienybė? Šią poziciją rekomenduojame tiems, kurie nori darbe dinamikos bei komandinio darbo. Laukiame Jūsų CV! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Verslo plėtros vadybininkas (-ė)
    ID: 1270
    Iki 2021-05-13, Kaunas
    Verslo plėtros vadybininkas (-ė)
    ID: 1270
    Iki 2021-05-13, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - UAB „Baltijos Brasta“ – sėkmingai 24 metus veikianti, 200 darbuotojų vienijanti ir savo veiklas nuolat tobulinanti bei investuojanti į darbuotojų ugdymą įmonė. Pagrindinės įmonės veiklos kryptys – dušo kabinų, pertvarų, pakavimo medžiagų gamyba ir prekyba bei statybinių medžiagų prekyba. Sėkmingai, daugiau nei 21 metus veikla vykdoma ir Ukrainoje esančioje dukterinėje kompanijoje „Baltijos Brasta Ukraine“. Įmonės produkcija eksportuojama į Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalis. Esame nuolatiniai tarptautinių parodų dalyviai.

    Šiuo metu į savo komandą kviečiame VERSLO PLĖTROS VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę realizuoti turimą potencialą bei jį plėsti;
    - Atsakingą ir teisingą požiūrį į darbuotoją bei visas naujausias darbo priemones;
    - Atlygį, atitinkantį Jūsų darbo rezultatus.

    Būsite atsakingi už:
    - Rinkos ir konkurencinės aplinkos analizę;
    - Aktyvią naujų klientų paiešką regione (Skandinavijos rinkos);
    - Kokybiškų bei ilgalaikių ryšių su esamais klientais palaikymą;
    - Komercinių pasiūlymų rengimą bei derybas;
    - Projektinių klientų paiešką ir projektų įgyvendinimą;
    - Produktų asortimento formavimą.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite bent 2 m. patirtį vykdant pardavimų projektus su užsienio rinkomis;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Lengvai užmezgate ilgalaikį bendradarbiavimą su klientais;
    - Gebate klientui pasiūlyti daugiau, nei jis tikėjosi;
    - Puikiai vedate derybas telefonu;
    - Sklandžiai kalbate anglų kalba, (rusų mokėjimas būtų privalumas);
    - Darbo procese stipriai orientuojatės ties rezultatu.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1927 EUR iki 2455 EUR + priedai, priklausantys nuo darbo rezultatų
    Julija Stankevičiūtė
    “Pardavimai ir rezultato siekis - Jūsų kraujyje? Esate pasiruošęs (-usi) naujam žingsniui savo karjeroje? Laukiame Jūsų gyvenimo aprašymo! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Buhalterė (-is)
    ID: 1271
    Iki 2021-05-16, Vilnius
    Buhalterė (-is)
    ID: 1271
    Iki 2021-05-16, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame moderni, ekonomiškai stipri įmonių grupė, kuri nuolat žengia į naujas rinkas ir siekia pritraukti pačius geriausius specialistus ir kartu pasiekti ambicingiausius tikslus. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti BUHALTERĘ (-Į)!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingą, savarankišką darbą nuolat augančioje kompanijoje;
    - Konkurencingą atlyginimą;
    - Profesinį tobulėjimą;
    - Įsitraukimą skatinančią ir dinamišką darbo aplinką;
    - Jaukią darbo vietą, aprūpintą šiuolaikiškomis darbo priemonėmis;
    - Karjeros galimybes įmonių grupės viduje.

    Būsite atsakingi už:
    - Pirkimo sąskaitų suvedimą į buhalterinės apskaitos programą;
    - Pardavimo sąskaitų išrašymą;
    - Banko operacijų apskaitą;
    - Skolų ir atsiskaitymų apskaitos valdymą ir kontrolę;
    - Kitų su buhalterine apskaita susijusių užduočių atlikimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Išmanote buhalterinę apskaitą reglamentuojančius LR teisės aktus;
    - Turite aukštąjį išsilavinimą finansų, apskaitos srityse;
    - Patirtis darbo užmokesčio apskaitoje - privalumas;
    - Dirbate programa Rivilė;
    - Jei turite patirties apskaitos įmonėse, laikytume tai dideliu privalumu;
    - Anglų kalba - taip pat privalumas, bet nėra būtina;
    - Esate atidi detalėms asmenybė ir pasižymite dideliu atsakomybės jausmu;
    - Puikiai tvarkotės su dideliu darbo krūviu;
    - Esate komandiškas žmogus, sugebantis efektyviai bendradarbiauti su kolegomis.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1200 EUR – 1900 EUR
    Eglė Baranauskienė
    “Esate atsakingas, pareigingas ir darbštus žmogus? Puikiai išmanote apskaitos ir finansų veiklos principus? Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Brigadininkas (-ė) (Suomijoje)
    ID: 1272
    Iki 2021-05-15, Visa Lietuva
    Brigadininkas (-ė) (Suomijoje)
    ID: 1272
    Iki 2021-05-15, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame Beton-M Finland Oy - Lietuvos-Suomijos kapitalo įmonė - užsitarnavusi pasitikėjimą ir sėkmingai veikianti Suomijos statybos sektoriuje. Veiklą vykdome kaip didžiausių Suomijos statybos įmonių partnerė. Specializuojamės ir atliekame sudėtingus monolitinės statybos darbus (tiltų, metro, vandens bokštų, uosto krantinių, gyvenamųjų/gamybinių pastatų, kitų infrastruktūros objektų statybą).

    Šiuo metu mūsų komandai Suomijoje reikalingas pastiprinimas - kviečiame prisijungti BRIGADININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Neterminuotą ilgalaikį kontraktą darbui Suomijoje patikimoje įmonėje;
    - Galimybę grįžti į Lietuvą kas 4-6 darbo savaites;
    - Nemokamą apgyvendinimą bute, netoli objekto;
    - Apmokamas keliones iš/į Lietuvą bei į/iš darbo vietos;
    - Saugią aplinką ir visas kokybiškam darbui reikalingas priemones - darbo įrankius, drabužius, automobilį;
    - Profesionalų požiūrį į darbą ir darbo santykius;
    - Draugišką kolektyvą, atvirumą, konkretumą ir paprastumą bendravime;
    - Augimo galimybes ir progą dalyvauti aukščiausių Suomijos dangoraižių, tiltų, metro, vandens bokštų ir kitų didelių objektų statyboje;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį atlyginimą.

    Būsite atsakingi už:
    - Efektyvų darbo procesų valdymą statybų aikštelėje ir dalyvavimą atliekant darbus;
    - Darbo užduočių (klojinių surinkimas, armatūros rišimas, betonavimas) paskirstymą savo brigadai (7-10 darbuotojų);
    - Darbuotojų veiklos priežiūrą bei savalaikį darbų atlikimą;
    - Darbo kokybės, darbo projektų tikslų vykdymą bei kontrolę.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite monolitinės statybos patirties, mokate skaityti brėžinius;
    - Tvarkingai ir kruopščiai pildote projektams reikalingą dokumentaciją;
    - Turite patirties vadovauti komandai ir spręsti visus su tuo susijusius klausimus;
    - Gebate užtikrinti darbo kokybę bei terminų kontrolę;
    - Susikalbate anglų ar rusų kalba.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 2500-3500 Eur (neto)
    Tatjana Andrejeva
    “Jei turite monolitinės statybos patirties, mokate spręsti organizacinius, techninius, darbuotojų klausimus ir šiuo metu žvalgotės pastovaus darbo užsienyje, įmonėje su teisingu ir profesionaliu požiūriu į darbo santykius, nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame Jūsų CV! Kandidatuoti galite https://darbassuomijoje.lt/#kontaktai arba atsiųsdami savo CV tatjana@atranka360.lt Tel. pasiteiravimui +370 640 33360”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Vykdančioji direktorė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Kokybės užtikrinimo specialistas (-ė)
    ID: 1229
    Iki 2021-04-20, Vilnius
    Kokybės užtikrinimo specialistas (-ė)
    ID: 1229
    Iki 2021-04-20, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes esame mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros centras, kuris teikia įvairias biotechnologines paslaugas, atliekame tiriamųjų vaistinių preparatų tyrimus, produkcijos procesų kūrimą, optimizavimą bei vystymą. Nuolat investuojame į mokslinius tyrimus bei gamybinių pajėgumų plėtrą.
    Į savo inovatyvią komandą kviečiame žingeidų (-džią) KOKYBĖS UŽTIKRINIMO SPECIALISTĄ (-Ę), kuriam (-iai) neteks nuobodžiauti, o sukaupta patirtis bus neįkainojama!

    Įmonė siūlo:
    - Sukauptą autentišką darbo patirtį ir sėkmingą įmonės istoriją;
    - Galimybę realizuoti savo idėjas, tobulinant kokybės kontrolės procesus, nes mes siekiame ir ieškome geriausių sprendimų;
    - Mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes. Drąsiai teigiame, kad įvertinsime Jūsų kompetenciją atitinkamu atlygiu;
    - Sveiko mikroklimato darbinę atmosferą.

    Būsite atsakingi už:
    - Kokybės užtikrinimą ir prisidėsite prie efektyvesnio veiklos proceso įgyvendinimo;
    - Visų procedūrų laikymąsi ir vaistų gaminimą, bei tvarkymą remiantis gairėmis;
    - Dokumentacijos, atitinkančios geros gamybos praktikos reikalavimus, ruošimą ir atnaujinimą;
    - Kompiuterinės kokybės užtikrinimo programos valdymą, keitimų kontrolę;
    - Procesų laikymąsi, pagal įmonėje galiojančius GGP standartus.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį (magistro laipsnio) universitetinį išsilavinimą (bioinžinerijos, biochemijos, biologijos, mikrobiologijos, chemijos ar biotechnologijos srityse);
    - Laisvai bendraujate anglų kalba (raštu ir žodžiu);
    - Nepriekaištingai kalbate ir rašote lietuvių kalba;
    - Turite puikius kompiuterinius įgūdžius;
    - Esate kruopštus, atsakingas, sąžiningas ir pareigingas žmogus, tvarkingai dirbate su dokumentais;
    - Sugebate savarankiškai dirbti, sisteminti bei apibendrinti informaciją.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1300 EUR - 1800 EUR
    Dovilė Paulauskienė
    “Jeigu labai rimtai žiūrite į savo karjerą, nebijote iššūkių, mėgstate dirbti savarankiškai, ieškote įkvepiančios aplinkos - mes laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Tiekimo vadybininkas (-ė)
    ID: 1230
    Iki 2021-04-15, Vilnius
    Tiekimo vadybininkas (-ė)
    ID: 1230
    Iki 2021-04-15, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė, jau penkioliktus metus savo estetika ir išskirtinėmis prabangos prekėmis džiuginanti stilingą dizainą bei kokybę vertinančius interjero mylėtojus. Kad toliau taip sėkmingai tęstume savo darbą, ieškome pagalbininko – TIEKIMO VADYBININKO (-ĖS).

    Įmonė siūlo:
    - Realias karjeros galimybes, augimą įmonės viduje;
    - Galimybę, esant norui, išbandyti save ir kitose srityse – administravimo, pardavimų, darbo su produktais ar net rinkodaros;
    - Dirbti įmonėje, turinčioje nuolatinį ir stabilų partnerių tinklą bei siūlančią išskirtinę kokybę savo klientams;
    - Nuoširdžius bei pasitikėjimu paremtus darbo santykius.

    Būsite atsakingi už:
    - Užsakymų tiekėjams formavimą ir kontrolę;
    - Ryšių su strateginiais tiekėjais palaikymą;
    - Savalaikių užsakymų vykdymą ir jų koordinavimą - pristatymo terminų, apmokėjimų kontrolę ir pan.;
    - Procesų, vykstančių logistinėje veikloje efektyvų valdymą – transportavimo derinimą su tiekėjais/gamintojais, transporto užsakymą;
    - Užsakymų apskaitą buhalterinės apskaitos programoje – krovinių pajamavimą, sąskaitų išrašymą ir pan.;
    - Smulkių krovinių priėmimą ir paskirstymą kolegoms (pavyzdžiui, katalogų);
    - Gamintojų pateikiamų kainynų sisteminimą;
    - Broko atvejų fiksavimą ir reklamacijų sudarymą, sprendimų ieškojimą bendradarbiaujant su produkto vadovais ir gamintojais bei vežėjais.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite geras anglų kalbos žinias – ir raštu, ir žodžiu;
    - Turite panašaus darbo patirties tiekimo srityje;
    - Norite plėsti savo žinias ir stiprinti įgūdžius;
    - Mokate naudotis Excel programa;
    - Turite gerus bendravimo įgūdžius;
    - Esate atidus ir kruopštus, turite stiprų atsakomybės jausmą ir esate orientuotas į rezultatą;
    - Mąstote plačiai: ieškote ne priežasčių, o galimybių.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1300 EUR - 1650 EUR
    Eglė Baranauskienė
    “Čia Jūsų laukia plačios karjeros perspektyvos! Žinoma, jei tikrai to norite ir esate pasiryžę dirbti, tobulėti ir auginti save kaip profesionalą. Ko reikia pradžiai? Patirties. ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Gamybos vadovas (-ė)
    ID: 977
    Iki 2021-04-29, Klaipėda
    Gamybos vadovas (-ė)
    ID: 977
    Iki 2021-04-29, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    „Be-Ge Baltic“, UAB veikla – pramoninis transporto priemonių sėdynių, baldų, neįgaliųjų vežimėlių užvalkalų siuvimas, sėdynių apvilkimas ir surinkimas. Įmonė priklauso tarptautiniam Be-Ge koncernui, savo veiklą pradėjusiam 1934 m. Švedijoje.

    Mūsų stipriosios pusės – finansinis stabilumas, patirtis ir žinios – padeda kurti ir išlaikyti ilgalaikius santykius su klientais. Profesionali komanda, maža darbuotojų kaita sudaro sąlygas lankstumui gamyboje, stabiliai kokybei bei pristatymų tikslumui.

    Plėsdami gamybos apimtis ir efektyvindami procesus į savo komandą kviečiame GAMYBOS VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Prisijungti prie sėkmingai veikiančios, stabilios ir patikimos įmonės;
    - Bendradarbiaujantį požiūrį ir pasitikėjimą;
    - Profesionalią ir draugišką aplinką;
    - Sąlygas pritaikyti ir įgyti vertingos profesinės ir vadovavimo patirties, tobulėti ir tobulinti procesus, darbo organizavimo principus ir metodus;
    - Motyvuojantį papildomų naudų paketą.

    Būsite atsakingi už:
    - Dalyvavimą gamybos strategijos formavime;
    - Gamybos padalinio veiklos organizavimą;
    - Operatyvinių gamybinių klausimų sprendimo organizavimą;
    - Gamybos procesų analizę ir tobulinimą;
    - Gamybos efektyvinimą ir našumo didinimą;
    - Gamybos automatizavimą, įrengimų paiešką;
    - Gamybos darbuotojų motyvavimą, įsitraukimo skatinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite gamybos organizavimo, vadovavimo komandai patirties (minkštų baldų pramonėje - privalumas);
    - Esate įgijęs aukštąjį inžinerinį išsilavinimą (tekstilės inžinerijos, siuvimo technologijos - privalumas);
    - Efektyviai planuojate bei turite puikius organizacinius gebėjimus;
    - Gebate įgyti autoritetą, skatinate atvirumą ir darbuotojų įsitraukimą siekiant vis geresnių rezultatų;
    - Vadovaujatės kokybės, efektyvumo, bendradarbiavimo ir saugaus darbo principais;
    - Kalbate anglų kalba bei puikiai dirbate kompiuteriu;
    - Esate analitiškas, komandiškas, imlus, proaktyvus ir pozityvus.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 2000 € bruto. Galutinis atlyginimo dydis priklausys nuo atranką laimėjusio kandidato kompetencijų.
    Tatjana Andrejeva
    “Siekiate būti puikiu lyderiu, sugebančiu sujungti visus turimus resursus geriausio rezultato pasiekimui. Galime pasiūlyti Jums patikimą, draugišką komandą ir aplinką. Atsiųskite savo CV ir susisiekime aptarti plačiau!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Vykdančioji direktorė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Finansų departamento vadovas (-ė)
    ID: 1257
    Iki 2021-04-19, Visa Lietuva
    Finansų departamento vadovas (-ė)
    ID: 1257
    Iki 2021-04-19, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes - UAB „Hotrema“ – energinga ir profesionali komanda. Šiandien esame Baltijos šalių lyderė izoliacijos ir pastolių srityje, savarankiškai ir kokybiškai atliekanti darbus bet kurioje pasaulio vietoje. Siekiame būti geriausias šios industrijos darbdavys Lietuvoje, skatiname žmones tobulėti ir augti kartu su mumis.

    Šiuo metu į savo komandą kviečia FINANSŲ DEPARTAMENTO VADOVĄ (-ę)

    Įmonė siūlo:
    - Aplinką, kurioje vertybėmis laikomi - LAIMINGI DARBUOTOJAI, DARBŲ SAUGA, NUOLATINIS TOBULĖJIMAS, PAGARBA, ĮSITRAUKIMAS, VIENYBĖ ir KOMANDINIS DARBAS;
    - Įdomų darbą sėkmingai augančioje įmonėje;
    - Profesionalius kolegas ir bendradarbiaujančius vadovus;
    - Vidinius ir išorinius mokymus;
    - Jūsų kompetencijas įvertinantį atlygį;
    - Lankstų darbo laiką - galimybę dirbti ne tik mūsų pagrindiniame ofise Mažeikiuose, bet dalį laiko - Klaipėdoje ir/arba iš namų.

    Būsite atsakingi už:
    Mes tikime, jog Finansų departamento vadovas (-ė) bus:
    - Stiprus (-i) Vadovas (-ė) komandai: siekiant puikių rezultatų kurs ir nuolat stiprins ryšį tarp komandos narių.
    - Rizikos valdytojas (-a) ir patikimas (-a) patarėjas (-a): sumaniai supras įmonės stiprybes, atpažins silpnybes, su jomis susidoros ir užtikrins, kad eitume teisingu keliu.
    - Sumanus (-i) vertėjas (-a) iš skaičių kalbos: sugebės išversti organizacijos finansinius KPI į naudingą informaciją įmonės vadovams ir akcininkams, bei pavers įmonės strategiją finansiniu skaičiumi, kuriuo galima pasidalinti visoje organizacijoje.
    - Finansinis Guru: turės neišsemiamą techninių žinių patirtį, kartu su finansų valdymu ir atskaitomybe valdys kredito, investicijų ir pinigų srautų prognozavimo pagrindus; matys sistemų valdymo sprendimus, kurie bus naudingi netolimoje ateityje.
    - Drąsus (-i) Strategas (-ė): supras įmonės perspektyvą plačiai, drąsiai ir ambicingai kurs, kontroliuos ir valdys finansų strategijas, neatsiejamai ir glaudžiai veikiančias įmonės augimą, pokyčius ir rizikų valdymą.

    Ambicingas uždavinys - ryžtingai pasiekti akcijų rinkas ir suvaldyti augančios organizacijos pulsavimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite stiprias vertybines nuostatas ugdant ir motyvuojant komandą (orientuotas (-a) į ryšį su komanda, bei komandos narių įgalinimą kurti vertę);
    - Pasižymite labai stipriais tarpasmeninio bendravimo įgūdžiais įvairiuose organizaciniuose lygmenyse;
    - Nuolat tobulėjate ryšį kuriančio vadovavimo stiliumi (ugdantis vadovavimas ir kuriantis vertę bendradarbiavimas, aukšti standartai empatiško bendravimo svarbai);
    - Turite labai aukštus analitinio ir strateginio mąstymo gebėjimus (kūrybinis ir kritinis mąstymas, tvirti sprendimai paremti tiksliomis ir laiko rėmuose daromomis analizėmis);
    - Nuosekliai ir patikimai, greitai reaguojate į pokyčius bei valdote stresą;
    - Gebate valdyti daug projektų ir organizuotai orientuoti visą komandą į rezultatus;
    - Turite 5+ metų CFO patirtį ir patirtį tarptautinių įmonių valdymo srityje;
    - Pasižymite stipriais derybiniais įgūdžiais;
    - Gerai mokate anglų kalbą (žodžiu ir raštu).

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 5780 - 6600 Eur. Galutinis atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato kompetencijų.
    Tatjana Andrejeva
    “Prie derybų stalo kviečiame finansų vadovą (-ę), kuris (-i) galėtų tapti lyderiu (-e) „Hotrema“ finansų departamento komandai, suprastų įmonės perspektyvą, kurtų ir valdytų finansų strategijas, leidžiančias įmonei augti, keistis ir valdyti rizikas. Laukiame Jūsų CV ir/ar LinkedIn nuorodos. Konfidencialumą garantuojame.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Vykdančioji direktorė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • HR analitikas (-ė)
    ID: 1261
    Iki 2021-05-07, Vilnius
    HR analitikas (-ė)
    ID: 1261
    Iki 2021-05-07, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - "Northway“ medicinos centrai – vienos didžiausių kompleksinės medicinos, chirurgijos, reabilitacijos ir sveikatingumo paslaugas teikiančių gydymo įstaigų Lietuvoje ir Jungtinėje Karalystėje. Profesionalūs specialistai, platus kokybiškų paslaugų spektras, jauki aplinka ir patogi vieta – medicinos centrų Vilniuje, Klaipėdoje, Kretingoje ir Londone privalumai. Šiuo metu į komandą kviečiame HR ANALITIKĄ (-Ę)!


    Įmonė siūlo:
    - Darbą Vilniaus padalinyje su galimybe prisidėti prie viso medicinos klasterio projektų;
    - Darbuotojų motyvacinės sistemos paketą;
    - Darbą tarptautinėje kompanijoje su aukščiausiais veiklos standartais;
    - Tobulinimosi galimybes, dalyvaujant įvairiuose mokymuose;
    - Geras darbo sąlygas ir visas rezultatyviam darbui reikalingas priemones;
    - Atlygį, atitinkantį Jūsų kompetencijas bei motyvacinę sistemą.

    Būsite atsakingi už:
    - Darbo užmokesčio proceso kūrimą, optimizavimą ir nuolatinį koordinavimą visame medicinos įstaigų klasteryje;
    - Motyvacinės sistemos kūrimą ir adaptavimą;
    - Duomenų, susijusių su darbo užmokesčiu analizę;
    - Darbuotojų konsultavimą darbo užmokesčio klausimais;
    - Įvairius personalo projektus, kurie bus nauja patirtis Jūsų karjeroje;
    - Personalo dokumentų ruošimą ir administravimą remiantis LR Darbo kodeksu bei kitais teisės aktais.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Jūsų išsilavinimas susijęs su žmogiškaisiais ištekliais ar ekonomika;
    - Turite patirties kuriant ar koordinuojant darbo užmokesčio sistemą įmonėje;
    - Turite labai gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (ypač gerai valdote „Ms Excel“)
    - Gebate laisvai kalbėti ir rašyti anglų kalba;
    - Gebate ieškoti nestandartinių sprendimų, analizuoti bei sisteminti informaciją;
    - Gebate dirbti savarankiškai dinamiškoje aplinkoje bei paskirstyti prioritetus esant griežtiems terminams.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 2104 EUR iki 2454 EUR
    Julija Stankevičiūtė
    “Galite "pakelti" medikų humoro jausmą? :) Atidumas detalėms Jums vienas svarbiausių darbo elementų? Patinka skaičiai ir duomenys HR srityje? Finansinės analizės ir MS Excel lentelės - Jūsų gyvenimo būdas? Tokiu atveju kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Ekonomistas (-ė) (gamybos įmonė)
    ID: 995
    Iki 2021-04-25, Kaunas
    Ekonomistas (-ė) (gamybos įmonė)
    ID: 995
    Iki 2021-04-25, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame dalis įmonių grupės - vienos moderniausių, ekonomiškai stipriausių ir didžiausių Lietuvoje, kurioje nuolat investuojama į naujus verslo projektus, plečiamos veiklos sritys, žengiama į naujas pasaulines rinkas. Didžiuojamės, kad grupės verslas koordinuojamas Lietuvoje dirbančių specialistų. Nuolat siekiame pritraukti pačius geriausius ir kartu pasiekti ambicingiausius tikslus.

    Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti EKONOMISTĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų darbą tarptautinėje aplinkoje;
    - Geras galimybes pritaikyti savo ir įgyti naujų kompetencijų bei specifinių profesinių žinių;
    - Draugišką profesionalų komandą;
    - Kompetencijas atitinkantį darbo užmokestį.

    Būsite atsakingi už:
    - Valdymo apskaitos vedimą, planavimą, analizę, ataskaitų ruošimą ir išvadų teikimą vadovybei;
    - Planinių savikainų skaičiavimą ir analizę;
    - Įmonės veiklos biudžeto planavimą ir vykdymo kontrolę;
    - Investicinių projektų atsiperkamumo skaičiavimą ir analizę;
    - Dalyvavimą kituose gamyklos veiklos gerinimo ir optimizavimo projektuose.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite 2+ metų ekonomisto, finansininko, analitiko patirtį gamybinėje įmonėje;
    - Išmanote valdymo apskaitos, biudžetų sudarymo, savikainos kalkuliavimo, buhalterinės apskaitos bei ekonominės analizės principus;
    - Turite išskirtinai gerus darbo MS Excel gebėjimus ir imlumą naujų programų įsisavinimui;
    - Tikimės, kad Jūsų išsilavinimas yra aukštasis ekonominis, finansinis;
    - Gerai mokate rusų kalbą;
    - Pasižymite analitiniu mąstymu, esate iniciatyvus, orientuotas į rezultatus žmogus.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1950 €/mėn. bruto. Galutinis atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato kompetencijų.
    Tatjana Andrejeva
    “Jei skaitydami skelbimą, pagalvojote, kad labai norėtumėte prisijungti, dirbti ir augti kartu su mumis, nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame Jūsų CV iki 2021-04-11!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Vykdančioji direktorė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Įrenginių valdymo operatorius (-ė)
    ID: 1263
    Iki 2021-04-29, Klaipėda
    Įrenginių valdymo operatorius (-ė)
    ID: 1263
    Iki 2021-04-29, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų patikimas klientas - įmonė, gaminanti aplinkotvarkos produktus - didžiuojasi savo ilgamečiu, motyvuotu darbuotojų kolektyvu ir šiuo metu kviečia KLAIPĖDOJE prisijungti ĮRENGINIŲ VALDYMO OPERATORIŲ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Stabilų, ilgalaikį darbą patikimoje įmonėje;
    - Visas rezultatyviam darbui reikalingas priemones;
    - Galimybę kelti kvalifikaciją, išmokti naujų dalykų ir žinias pritaikyti praktiškai;
    - Atitinkantį kompetencijas atlyginimą, sveikatos draudimą.

    Būsite atsakingi už:
    - Automatizuotų elektros įrenginių valdymą ir paruošimą technologiniam procesui;
    - Gaminamos produkcijos kokybės, technologinio proceso standartų, saugaus darbo ir efektyvumo užtikrinimą;
    - Reikiamos dokumentacijos pildymą ir dalyvavimą jos ruošime;
    - Įrenginių priežiūrą, dalyvavimą remonto procese.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite darbo patirties gamybinėje įmonėje įrenginių valdymo, elektrotechnikos arba automatikos srityje;
    - Mokate atlikti elektros priežiūros darbus (iki 0,4 KW įtampos), analizuoti elektros schemas ir brėžinius;
    - Esate įgijęs (-usi) techninį išsilavinimą;
    - Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
    - Gebate operatyviai spręsti gamybines problemas;
    - Esate sąžiningas, mėgstantis tvarką, bendradarbiaujantis darbuotojas (-a).

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1400 EUR iki 1927 EUR
    Tatjana Andrejeva
    “Jeigu siekiate stabilaus darbo patikimoje įmonėje - ši pozicija laukia Jūsų! Atsiųskite savo CV tatjana@atranka360.lt ir/arba skambinkite +370 640 33360”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Vykdančioji direktorė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Mechanikas (-ė) - šaltkalvis (-ė)
    ID: 1264
    Iki 2021-04-29, Klaipėda
    Mechanikas (-ė) - šaltkalvis (-ė)
    ID: 1264
    Iki 2021-04-29, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų geras ir patikimas klientas – tarptautinė statybų bendrovė, atliekanti bendrus statybos darbus ir teikianti statybinės įrangos nuomos paslaugas. Viena iš pagrindinių veiklos sričių - įvairių tipų sandėlių logistikos centrams statyba. Įmonės ilgametė patirtis ir naujausių metodų taikymas statybos sektoriuje bei profesionali komanda leidžia įgyvendinti ambicingus tikslus ir pasiekti geriausių rezultatų.

    Šiuo metu jų komandai reikalingas pastiprinimas - kviečiame prisijungti MECHANIKĄ (-Ę) - ŠALTKALVĮ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Prisijungti prie patikimos įmonės;
    - Atvirumą, konkretumą ir paprastumą bendravime;
    - Draugišką kolektyvą, bendradarbiavimą;
    - Visas kokybiškam darbui reikalingas priemones;
    - Dieninį grafiką (8-17);
    - Stabilų atlyginimą ir galimybes užsidirbti.

    Būsite atsakingi už:
    - Statybinės technikos ir įrangos priežiūrą;
    - Mechaninių įrenginių gedimų nustatymą;
    - Einamuosius ir profilaktinius remonto darbus.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite bent 2 metų analogiškos darbo patirties mechanikos remonto srityje;
    - Esate įgijęs (-usi) techninį išsilavinimą;
    - Pasižymite stipria technine nuovoka, atsakingumu, darbštumu, orientacija į rezultatus ir bendradarbiavimą.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1700 EUR - 1900 EUR
    Tatjana Andrejeva
    “Jei ieškote patikimos ir stabilios įmonės su draugišku kolektyvu ir teisingu požiūriu į darbo santykius, atsiųskite savo CV tatjana@atranka360.lt arba skambinkite +370 640 33360.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Vykdančioji direktorė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Brigadininkas (-ė) (darbas Vokietijoje)
    ID: 1267
    Iki 2021-05-09,
    Brigadininkas (-ė) (darbas Vokietijoje)
    ID: 1267
    Iki 2021-05-09,
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - Vokietijos įmonė, kuri užsiima sandėliavimo paslaugomis ir turi filialus didžiausiuose Vokietijos miestuose, šiuo metu ieško BRIGADININKO (-ĖS) darbui Vokietijoje!

    Įmonė siūlo:
    - Ilgalaikę vokišką darbo sutartį ir visas socialines garantijas;
    - Priedus prie atlyginimo už rezultatus (bonusai);
    - Nemokamą apgyvendinimą;
    - Visas darbo priemones.

    Būsite atsakingi už:
    - Darbuotojų darbo grafikų, krūvio, funkcijų planavimą ir paskirstymą;
    - Sandėlio tvarkos palaikymą ir operatyvų problemų sprendimą;
    - Efektyvų ir kokybišką logistikos sandėlio darbų organizavimą bei procesų valdymą;
    - Bendravimą vokiečių kalba su sandėlio pamainos viršininku.
    - Projekto koordinatoriaus pavestų užduočių atlikimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Gebate susikalbėti vokiečių kalba;
    - Turite patirties logistikoje/sandėliavimo darbų organizavime;
    - Esate organizuotas, patikimas ir turite gerus bendravimo įgūdžius;
    - Jūsų vizitinė kortelė - savarankiškumas ir atsakomybė.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 2630 EUR iki 2975 EUR
    Julija Stankevičiūtė
    “Kalbate vokiškai? Norite pastovaus darbo viename iš Vokietijos miestų patikimoje įmonėje? Tokiu atveju laukiame Jūsų CV.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Administratorė (-ius)
    ID: 1265
    Iki 2021-04-30, Vilnius
    Administratorė (-ius)
    ID: 1265
    Iki 2021-04-30, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame UAB „Betono mozaika“, užsiimame betoninių trinkelių, grindinio ir mažosios architektūros elementų gamyba bei pardavimu. Gamyboje naudojame pažangias technologijas. Didelį dėmesį skiriame ne tik savo produkcijos kokybei, ilgaamžiškumui, bet ir aplinkosaugai. Produkciją gaminame Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių gamyklose.

    Norėtumėte tapti mūsų draugiškos ir inovatyvios komandos dalimi?
    Šiuo metu kviečiame prisijungti ADMINISTRATORĘ (-IŲ)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų, dinamišką darbą šiuolaikiškoje, patikimoje įmonėje;
    - Ugdantį, bendradarbiaujantį ir darbuotojus motyvuojantį vadovą;
    - Draugišką kolektyvą;
    - Savirealizacijos galimybes - turint idėjų, kaip galima pagerinti įmonės administravimo procesus, čia galėsite jas įgyvendinti.

    Būsite atsakingi už:
    - Įmonės biuro veiklos organizavimą ir priežiūrą;
    - Profesionalios ir pozityvios atmosferos užtikrinimą;
    - Informacijos, korespondencijos srautų valdymą, bendro el. pašto administravimą;
    - Dokumentų rengimą, tvarkymą, archyvavimą, taip pat visų su personalu susijusių dokumentų administravimą;
    - Personalo ir dokumentų valdymo sistemos diegimo administravimą;
    - Darbuotojų verslo kelionių organizavimą;
    - Pagalbą tiesioginiam vadovui kitais įmonės klausimais.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Galite pasigirti bent 2 metų sėkminga patirtimi panašioje pozicijoje;
    - Esate įgijusi (-ęs) aukštąjį išsilavinimą;
    - Gerai išmanote ir taikote praktikoje dokumentų valdymo bei raštvedybos taisykles;
    - Puikiai planuojate laiką, pasižymite organizaciniais gebėjimais, esate atsakinga (-as) ir atidi (-us);
    - Gebate sisteminti ir apibendrinti informaciją;
    - Esate veikli (-us), nuovoki (-us), džiuginate kitus savo pozityvumu ir paslaugumu;
    - Sklandžiai bendraujate anglų, rusų kalba (žodžiu ir raštu būtų privalumas);
    - Turite geras kompiuterines žinias (MS Office; „Personalo Skaita“ būtų privalumas).

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1316 EUR - 1697 EUR
    Tatjana Andrejeva
    “Vertinate administratorės (-iaus) pareigas kaip puikią galimybę įgyti patirties, tobulinti savo asmenines kompetencijas, realizuoti norą organizuoti, sisteminti informaciją, bendrauti, padėti kitiems, kurti ir palaikyti profesionalią, ir pozityvią aplinką? Nekantraujame su Jumis susipažinti! Laukiame Jūsų CV iki 2021-04-11.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Vykdančioji direktorė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Sandėlininkas (-ė)
    ID: 1266
    Iki 2021-05-02, Kaunas
    Sandėlininkas (-ė)
    ID: 1266
    Iki 2021-05-02, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB „Ryterna LT“ veiklą pradėjusi 1993 metais, šiandien gerai žinoma kaip garažo vartų, pramoninių vartų, lauko durų gamybos lyderė tiek Lietuvoje, tiek Europoje bei Skandinavijos šalyse. Šiuo metu sandėliui Kaune (Agronomijos g. 49) ieško tvarkingo šeimininko (-ės) – SANDĖLININKO (-ĖS).

    Įmonė siūlo:
    - Stabilų darbą su visomis socialinėmis garantijomis ir aiškiu darbo grafiku – darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00 (yra galimybė grafiką ankstinti viena valanda);
    - Profesionalų ir teisingą požiūrį į darbo santykius, supažindinimą su sandėliu ir prekėmis darbo pradžioje;
    - Nuolatinę vadovo pagalbą iškilus bet kokiems klausimams;
    - Galimybę siekti rezultatų už kuriuos sąžiningai mokami priedai;
    - Visas reikalingas darbui priemones;

    - Specializuotus mokymus ir seminarus kvalifikacijos kėlimui;
    - Gerą, draugišką ir palaikančią įmonės atmosferą;
    - Jūsų patirtį įvertinti konkurencingu užmokesčiu bei motyvaciniais priedais;
    - Galimybes ir priemones tobulėti.

    Būsite atsakingi už:
    - Sandėliavimo darbų organizavimą, prekių priėmimą ir išdavimą;
    - Sandėlio tvarkos ir švaros palaikymą, kitaip sakant – buvimą šeimininku (-e);
    - Sklandaus prekių sandėlio darbo organizavimą;
    - Sistemą (tvarką) sandėlyje – prekių sandėliavimą lauke, patalpose, stelažuose;
    - Prekių gavimo bei išdavimo dokumentų administravimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite autokrautuvo teises;
    - Gebate palaikyti darbe tvarką;
    - Turite patirties organizuojant ir/ar vykdant sandėliavimo darbus;
    - Turite kompiuterinio raštingumo įgūdžių ir gebate skaičiuoti;
    - Gebate dirbti komandoje, esate atsakingas ir pareigingas žmogus.


    Siūlomas atlyginimas (bruto): Bandomuoju laikotarpiu – 1190 EUR, po bandomojo – 1370 -1550 EUR
    Eglė Baranauskienė
    “Esate atsakingas, pareigingas ir darbštus žmogus? Puikiai išmanote sandėlio veiklos principus? Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Mechanikas (-ė) - serviso inžinierius (-ė)
    ID: 1259
    Iki 2021-04-24, Kaunas
    Mechanikas (-ė) - serviso inžinierius (-ė)
    ID: 1259
    Iki 2021-04-24, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes esame ambicinga ir nuolat auganti Danijos įmonė UAB IDAVANG. Mūsų siekis viršyti standartus visose srityse – esame savo rinkos lyderis, aukščiausios kokybės kiaulių augintojas, geidžiamas darbdavys, aktyvus vietos bendruomenių narys, pozityvaus, skaidraus, etiško ir besirūpinančio aplinka verslo pavyzdys. Mums svarbus kiekvienas darbuotojas su kuriuo elgiamės teisingai ir pagarbiai, tikėdamiesi iš jo to paties.
    Į savo moderniai valdomą komandą, kviečiame MECHANIKĄ (-Ę) - SERVISO INŽINIERIŲ (-Ę), kuris (-i) bus atsakingas (-a) už įrengimų priežiūrą, eksploataciją ir gedimų šalinimą.

    Įmonė siūlo:
    - Darbą tarptautinėje kompanijoje su aukščiausiais veiklos standartais;
    - Atvirą diskusiją sprendžiant problemas ir ieškant būdų pasiekti vis geresnius rezultatus;
    - Galimybę dalyvauti socialiai atsakingoje veikloje, kuriant teigiamus pokyčius žmonėms ir aplinkai;
    - Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir puikiomis darbo sąlygomis;
    - Visas būtinas darbo priemones (maitinimas, darbo rūbai, automobilis darbui ir pan.).

    Būsite atsakingi už:
    - Mechaninių įrengimų ir įrenginių priežiūrą bei remontą;
    - Gedimų nustatymą, jų šalinimą;
    - Mobilaus serviso darbų atlikimą;
    - Kokybišką ir savalaikį remonto darbų atlikimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingą patirtį mechaninėse / techninėse pareigose;
    - Esate reiklus (-i) savo darbo kokybei ir kiti mato Jus kaip darbuotoją, kuris (-i) rūpinasi savo darbu;
    - Galite dirbti skirtinguose Lietuvos miestuose;
    - Sugebate lanksčiai reaguoti į nestandartines situacijas, uoliai prisiimate atsakomybę ir greitai sprendžiate darbines problemas;
    - Turite sėkmingą vairavimo patirtį (B kategorija);
    - Esate pakankamai kompetentingas (-a) nustatyti įrenginio gedimą ir jį pašalinti (ardyti, remontuoti, surinkti detales pagal atitinkamą technologinį eiliškumą);

    Kad į fermą nepatektų jokie ligų sukėlėjai iš kitur ir kiaulės būtų apsaugotos nuo ligų, visi darbuotojai ir svečiai turi laikytis patekimo į fermą taisyklių: paskutines 48 val. prieš patekdami į fermą jie negali būti lankęsi kitame kiaulių ūkyje ar buvę šalia laukinių šernų ar kiaulių.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1652 EUR
    Dovilė Paulauskienė
    “Neieškome stebukladario, bet tikimės, kad esate atsakingas ir reiklus savo darbo kokybei. Ieškome žmogaus, kuris būtų kompetetingas ir norėtų būti darnios komandos dalimi!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Eksporto projektų vadybininkas (-ė)
    ID: 1260
    Iki 2021-04-26, Klaipėda
    Eksporto projektų vadybininkas (-ė)
    ID: 1260
    Iki 2021-04-26, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų įmonė vykdo didmeninę ir projektinę prekybą durimis bei langais Lietuvoje. Atstovaujame vieną didžiausių Skandinavijoje bei didžiausią Baltijos regione durų ir langų gamintoją AS „Viljandi Windows&Doors”. Per 22 metų patirtį pavyko pritraukti didžiausius regione klientus, įvykdyti gerai žinomus Lietuvoje projektus, suburti profesionalią komandą, bei dvigubai padidinti įmonės apyvartą.
    Šiuo metu į savo profesionalią komandą kviečiame prisijungti EKSPORTO PROJEKTŲ VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą tarptautinėje įmonėje, kuri užima stiprią konkurencinę poziciją rinkoje, turi platų produktų asortimentą;
    - Darbą su didelio biudžeto projektais;
    - Rezultatus atitinkantį darbo užmokestį bei motyvuojančią premijavimo sistemą;
    - Puikią profesionalų komandą, kuri yra imli naujovėms bei nuolatos tobulėja dirbdama pagal aukštus kokybės standartus;
    - Realias karjeros galimybes.


    Būsite atsakingi už:
    - Komercinių pasiūlymų, užsakymų rengimą, pateikimą bei tvirtinimą;
    - Sertifikatų, deklaracijų bei kitų dokumentų, susijusių su produktų pardavimu tvarkymą, rengimą;
    - Techninių brėžinių rengimą DWG formatu;
    - Užsakymų dokumentacijos tvarkymą, rengimą, archyvavimą;
    - Krovinių transporto organizavimą, planavimą, koordinavimą bei kontrolę (pagal poreikį);
    - Pagalbą eksporto projektų vadovui.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite bent 2 metų patirtį užsakymų, projektų vadybininko (-ės) pareigose – statybų sektoriuje;
    - Galite skaityti ir gebate rengti brėžinius DWG formatu, rengti sąmatas;
    - Puikiai bendraujate anglų kalba žodžiu bei raštu (rusų kalba – privalumas);
    - Nestokojate iniciatyvos bei motyvacijos siekiant rezultatų;
    - Esate iš tų žmonių, kuriems labai svarbu puikus darbo atlikimas, dėmesys detalėms;
    - Ateityje norėtumėte tiesiogiai prisidėti prie pardavimų vykdymo;
    - Siekiate augti ir tobulėti kartu su įmone.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): nuo 1640 EUR iki 2190 EUR
    Julija Stankevičiūtė
    “Greitas mąstymas, savarankiškumas, darbų planavimas ir organizavimas yra Tavo kasdienybė? Pasikalbėkim!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Produkto vadybininkas (-ė)
    ID: 1193
    Iki 2021-05-10, Vilnius
    Produkto vadybininkas (-ė)
    ID: 1193
    Iki 2021-05-10, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame stabili, ilgamete darbo patirtimi galinti pasigirti įmonė. Dirbame tiesiogiai su didžiausiais statybinių medžiagų gamintojais, tiekėjais ir pardavėjais Lietuvoje ir užsienyje.
    Šiuo metu prie savo ambicingos komandos kviečiame prisijungti PRODUKTŲ VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę augti specialistų komandoje, kuri žengia koja kojon su naujausiomis rinkos tendencijomis;
    - Dirbti įmonėje, turinčioje nuolatinį ir stabilų partnerių tinklą, bei siūlančią išskirtinę kokybę savo klientams;
    - Draugišką atmosferą ir puikias darbo sąlygas;
    - Nuolatinius mokymus, galimybes tobulėti.

    Būsite atsakingi už:
    - Aktyvų bendravimą su tiekėjais (darbas su esamais tiekėjais, naujų tiekėjų paieška, derybos dėl tiekimo sąlygų);
    - Rinkos analizę, asortimento plėtrą bei kainodaros formavimą;
    - Kuruojamos prekių grupės (buitinės chemijos arba santechnikos, vonios baldų bei įranga) asortimento formavimą bei kainodarą;
    - Prekių pirkimo proceso valdymą;
    - Aktyvų produktų įvedimo į rinką organizavimą;
    - Naujų projektų vystymą (kaip privačių prekės ženklų ir pan.);
    - Kuruojamos prekių grupės vystymą ir valdymą planuojant biudžetą, vertinant pelningumą ir t.t.;
    - Marketingo ir pardavimų procesų koordinavimą;
    - Pardavimų skatinimo akcijų inicijavimą, planavimą ir valdymą, bendradarbiavimą su pardavimų komandomis;
    - Įmonės ir pareigybei priskirtų našumo rodiklių (KPI) analizavimą bei vykdymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite patirties komercijos arba pirkimų srityje;
    - Turite gerus užsienio kalbų įgūdžius (anglų k.- būtina, rusų - pageidautina, lenkų – privalumas, kitos kalbos - sveikintina);
    - Jums teko dirbti su Excel, AXAPTA, Microsoft Teams ir Skype pagalba, todėl šias programas valdyti gebate puikiai;
    - Turite gerus derybų ir analitinius įgūdžius;
    - Esate komunikabilus (-i), iniciatyvus (-i) ir orientuotas (-a) į rezultatą;
    - Turite stiprų norą mokytis ir tobulėti.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 1600 EUR bei papildomi priedai už rezultatus
    Eglė Baranauskienė
    “Esate produktų vystymo specialistas (-ė)? O gal dar neturite pakankamai patirties, tačiau labai norite išmokti ir atitinkate kitus reikalavimus? Laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Ekspedicijos vadybininkas (-ė) (darbas su vežėjais Europoje)
    ID: 1177
    Iki 2021-04-28, Vilnius
    Ekspedicijos vadybininkas (-ė) (darbas su vežėjais Europoje)
    ID: 1177
    Iki 2021-04-28, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Darbdavys - logistikos įmonė, įkurta prieš 15 metų. Tai perspektyvi, šiuolaikinė įmonė, kurioje dirba kvalifikuoti ir didelę patirtį turintys darbuotojai, profesionaliai teikiantys esamiems ir būsimiems klientams geriausius logistikos sprendimus. Pagrindinė įmonės įmonės veiklos sritis – ekspedijavimo paslaugos ir logistika Europoje. Šiuo metu į savo komandą kviečia prisijungti EKSPEDICIJOS VADYBININKĄ (-Ę).

    Įmonė siūlo:
    - Motyvuojantį fiksuotą atlyginimą bei priedus, priklausančius nuo pasiektų rezultatų;
    - Visas sėkmingam ir efektyviam darbui reikalingas priemones;
    - Augimo galimybes, mokymus;
    - Gerą atmosferą darbe, draugišką ir profesionalų kolektyvą, trykštantį pozityvumu;
    - Darbą, kuriame galite pats susikurti sėkmę;
    - Vadovę ir kolegas, pasiruošusius padėti, pasidalinti savo ilgamete patirtimi;
    - Darbo vietą viename gražiausių Vilniaus mikrorajonų – Žvėryne.

    Būsite atsakingi už:
    - Aktyvią naujų vežėjų paiešką;
    - Nuolatinių ryšių su esamais vežėjais palaikymą, jų poreikių analizę ir tinkamų sprendimų parinkimą;
    - Derybų su vežėjais dėl krovinio pervežimo sąlygų vedimą;
    - Krovinių pervežimo sutarčių sudarymą, dokumentų kontrolę;
    - Numatytų tikslų siekimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingą patirtį ekspedijavimo srityje. Darbo patirtis su Ispanijos, Prancūzijos,Vokietijos ar Benelux rinkomis būtų didelis privalumas (pvz. Vokietija – Ispanija, Vokietija – Prancūzija, Vokietija - Italija)
    - Gebate savarankiškai priimti sprendimus, apdoroti bei valdyti didelį informacijos kiekį vienu metu bei turite greitą orientaciją;
    - Turite puikius komunikavimo įgūdžius ir atsakomybės jausmą;
    - Esate aktyvus, reprezentatyvus ir iniciatyvus darbuotojas, gebate dirbti savarankiškai;
    - Puikiai kalbate ir rašote anglų kalba. Kitų kalbų (rusų/vokiečių/prancūzų /ispanų/lenkų) žinios būtų didelis privalumas;
    - Darbo procese stipriai orientuojatės į rezultatą;
    - Turite stiprų siekį atsakingai dirbti ir užsidirbti.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1600 EUR (fiksuota atlyginimo dalis + priedai)
    Eglė Baranauskienė
    “"Pakrauti" vilkikus telefonu - tai Jūsų super galia? Teko dirbti su Ispanijos, Prancūzijos, Vokietijos ar Benelux šalių vežėjais? Laukiame Jūsų CV! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Plėtros vadovas (-ė)
    ID: 1219
    Iki 2021-05-05, Vilnius
    Plėtros vadovas (-ė)
    ID: 1219
    Iki 2021-05-05, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    „Drivitty“ kuria naujoviškus mobiliuosius sprendimus degalinių tinklams ir degalų pirkėjams. Mūsų sukurta sistema atitinka degalų pardavėjų poreikius, neatsilieka nuo tendencijų ir yra naudinga galutiniam vartotojui. „Drivitty“ produktai nuolat tobulėja - mes, kaip įmonė, nuolat tobuliname naujas funkcijas, kad galėtume žengti koja kojon su dinamiškais rinkos pokyčiais, klientų poreikiais ir įpročiais, jau nekalbant apie tai, kad suteikiame savo partneriams galimybę įgyti konkurencinių pranašumų prieš konkurentus.
    „Drivitty“ sprendimai pritaikyti tiek verslui, tiek individualiems klientams.

    Įmonė siūlo:
    - Tarptautines patirtis komandiruočių metu (pagrindinė būstinė - Lietuvoje, tačiau įgyvendiname savo sprendimus visoje Europoje);
    - Iššūkius ir galimybes siekti aukštų rezultatų ir augti kartu su įmone;
    - Galimybę prisidėti prie išskirtinio IT produkto plėtros visoje Europoje;
    - Motyvuojančius priedus prie pagrindinio atlyginimo.

    Būsite atsakingi už:
    -Potencialių partnerių Lietuvoje ir Europoje paiešką;
    -Ryšių su naujais partneriais užmezgimą ir palaikymą su esamais (ne tik nuotoliniu būdu, bet ir vykstant pas partnerius);
    -Naujos paslaugos pristatymą rinkai, naudos partneriams pagrindimą, galimybių pristatymą;
    -Pardavimų strategijos formavimą ir įgyvendinimą;
    -Strateginę rinkos analizę;
    -Klientų poreikių identifikavimą ir sprendimų jiems siūlymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite labai geras anglų kalbos žinias (C1-C2 lygis), rusų ir kitos kalbos – privalumas;
    - Puikiai išmanote verslo kompiuterinius įrankius – ypač Excel;
    - Turite patirties dirbant su tarptautiniais projektais;
    - Galite pasigirti stipriais derybų įgūdžiais, išlavintais bendravimo, bendradarbiavimo, konsultavimo įgūdžiais;
    - Turite sėkmingos B2B (paslaugų) pardavimų patirties;
    - Pasižymite nuovokumu, įžvalga ir gebėjimu rasti sprendimus ten, kur, iš pažiūros jų nėra;
    - Turite bendrą supratimą apie IT technologinius sprendimus, paslaugas.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 3400 EUR - 6000 EUR + priedai
    Eglė Baranauskienė
    “Esate ne šiaip pardavėjas - esate strategas? Jei taip, siūlome Jums rūpintis inovatyviu IT produktu, įvedant ne tik į Lietuvos, bet ir Europos rinką. ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų administratorius (-ė)
    ID: 1253
    Iki 2021-04-17, Utena
    Pardavimų administratorius (-ė)
    ID: 1253
    Iki 2021-04-17, Utena
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes, "Car solutions", esame pirmoji Lietuvoje specializuota automobilių atrankos ekspertų komanda, pasiryžusi transformuoti šalies automobilių rinką. Sektoriuje, kuriame iki šiol galiojo džiunglių įstatymai, žmonės automobilį pirkdavo, kaip loterijos bilietą su lūkesčiu, kad jis bus sėkmingas. Mes esame tam, kad daugiau nereikėtų rizikuoti ir kad vienas iš svarbesnių gyvenimo sprendimų būtų priimamas be abejonės ir baimės suklysti. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ ADMINISTRATORIŲ (-Ę), kuris (-i) turės išskirtinę galimybę prisidėti prie naujo projekto kūrimo!

    Įmonė siūlo:
    - Tapti komandos dalimi, kur drauge kursime patrauklius sprendimus klientams;
    - Prisijungti prie patikimos kompanijos specialistui (-ei), suvokiančiam (-iai) automobilių prekybos sektoriaus veiklą;
    - Profesionalią komandą, kurią sudaro milžinišką patirtį turintys automechanikos, bei automobilių prekybos specialistai, turintys humoro jausmą, laisvumą, neformalų bendravimą ir siekiantys bendro tikslo;
    - Stabilų atlyginimą ir kintančią dalį priklausančią nuo darbo rezultatų.

    Būsite atsakingi už:
    - Skambučių ir elektroninių užklausų valdymą, svarbiausia kad klientas liktų patenkintas bei gautų tiksliausią atsakymą į iškilusį klausimą;
    - Darbą su informacija, esančia autoprekybos sektoriaus duomenų bazėse, internetiniuose portaluose;
    - Tikslų klientų poreikių išsiaiškinimą, analizę;
    - Kliento norus ir galimybes atitinkantį pasiūlymo pateikimą;
    - Tikslingą aukščiausios paslaugų kokybės palaikymą bendradarbiaujant su komanda.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Sugebate veikti greitai ir spręsti suinteresuotų asmenų paklausimus;
    - Išmanote technines transporto priemonių charakteristikas;
    - Siejate savo profesinę ateitį su automobiliais ir, pageidautina, esate baigęs (-usi) mokslus, susijusius su automechanika, transporto inžinerija;
    - Operatyviai atliekate informacijos analizę, ją susisteminate ir pateikiate pagal reikiamą struktūrą;
    - Vertinate glaudų ryšį su klientu, jums svarbūs klientų poreikiai ir norai bei ilgalaikė abipusė nauda;
    - Esate tvirtas (-a) bei reiklus (-i) darbo kokybei, terminams.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): Nuo 1490 EUR (+ priedas priklausantis nuo rezultatų)
    Dovilė Paulauskienė
    “Jei skaitydami skelbimą, pagalvojote, kad labai norėtumėte prisijungti, dirbti ir augti kartu su šia įmone, nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų telefonu specialistas (-ė) (Anglų kalba)
    ID: 1255
    Iki 2021-04-18, Vilnius
    Pardavimų telefonu specialistas (-ė) (Anglų kalba)
    ID: 1255
    Iki 2021-04-18, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes esame nuo 2005 išimtinai Danijos rinkoje veikianti statybų kompanija, kurios specializacija - darbuotojų nuoma. Mūsų darbuotojai atlieka betonavimo, grindų įrengimo, staliavimo darbus. Klientams esame personalo nuomos partneris, kuris atlieka darbuotojų atranką, įdarbinimą, darbo santykių valdymą, atleidimus ir visą su darbo santykiais susijusią buhalterinę apskaitą.
    Į savo sėkmingai augančią komandą, kviečiame PARDAVIMO TELEFONU SPECIALISTĄ (-Ę), kuriam (-iai) pardavimai yra neatsiejama gyvenimo dalis!

    Įmonė siūlo:
    - Profesionalius patyrusių kolegų mokymus ir kasdienę mentorystę, užtikrinančią, kad pasieksite jums keliamus tikslus;
    - Darbo poziciją, kuri gali būti puikus startas tolimesnei karjerai;
    - Tobulėti ir nuolat gilinti žinias pardavimų, klientų aptarnavimo bei statybų srityse;
    - Nuosekliai dirbant bei atkakliai mokantis pačiam perimti ir savarankiškai valdyti projektus;
    - Konkurencingą rinkoje atlyginimą ir priedus už gerus rezultatus.

    Būsite atsakingi už:
    - Bendravimą telefonu su užsienio kompanijomis anglų kalba;
    - Aktyvius pardavimus telefonu, kompanijos paslaugų pristatymą ir susitikimų organizavimą;
    - Informacijos analizę ir fiksavimą klientų duomenų bazėse;
    - Ilgalaikių bendradarbiavimo ryšių su esamais klientais užtikrinimą ir palaikymą, bei naujų pardavimo kanalų, partnerių paiešką;
    - Pardavimų tikslų įgyvendinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Puikiai kalbate anglų kalba (C1- C2 lygis žodžiu);
    - Turite sėkmingą pardavimų telefonu patirtį arba esate dirbę (-usi) skambučių centre - būtų didelis privalumas;
    - Esate pozityvus, lengvai ir laisvai bendraujate, logiškai ir nuosekliai išreiškiate savo mintis;
    - Mokate palaikyti ilgalaikius, kokybiškus santykius su klientais;
    - Turite vidinės motyvacijos ("draivo") užsibrėžti ir pasiekti rezultatus, o pasiektas tikslas - Jus užveda:).

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 800 - 1000 EUR (+priedai, priklausantys nuo rezultatų)
    Dovilė Paulauskienė
    “Ieškote puikios galimybės įgyvendinti savo idėjas prisidedant prie organizacijos vystymo ir augimo? Mes Jūsų laukiam :)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Produkto pardavimų vystymo vadybininkas (-ė)
    ID: 1256
    Iki 2021-04-18, Vilnius
    Produkto pardavimų vystymo vadybininkas (-ė)
    ID: 1256
    Iki 2021-04-18, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    eKlevas ( https://eklevas.lt/ ) yra išmanus vairavimo asistentas skirtas pradedantiems vairuotojams, kurį kuria ir vysto keletas Lietuvoje žinomų kompanijų. Produkto platinimo partnerių tinklo sukūrimui ir vystymui Lietuvoje ir Baltijos šalyse, ieškome patyrusio (-ės) veržlaus (-ios) ir savarankiško (-os) kolegos (-ės).

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę išbandyti savo jėgas ir patirtį įvedant naują inovatyvų produktą į labai konkrečią rinką;
    - Sukurti savo kaip Go-to- market specialisto (-ės) karjeros "sėkmės istoriją";
    - Laisvę eksperimentuoti, inicijuoti ir įgyvendinti naujas idėjas taikant savo know-how;
    - Galimybė kurti savo komandą ir dirbti taip, kaip Jūs norite ir kaip Jums veikia - suteiksime erdvę Jūsų idėjoms ir saviraiškai;
    - Pasirinkti Jums patogią darbo organizavimo formą – darbą ofise arba nuotoliniu būdu, pilnu arba nepilnu etatu.

    Būsite atsakingi už:
    - Strateginių partnerysčių užmezgimą Lietuvos ir Baltijos šalių rinkose, tikslinė grupė - vairavimo mokyklos, degalinės, prekybos tinklai.
    - Naujų idėjų generavimą lanksčiai pasirenkant priemones pardavimų skatinimui;
    - Įmonės prekinio ženklo marketingo strategijos kūrimą ir vystymą;
    - Įmonės atstovavimą įvairiuose renginiuose, seminaruose, organizacijose;
    - Įmonės paslaugų pozicionavimą viešoje bei internetinėje erdvėje;
    - Derybų vedimą, pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite 3+ m. patirtį B2B pardavimuose (FMCG sektorius – privalumas);
    - Didžiuojatės savo ryšiais ir drąsiai plėsite klientų ratą pas mus, užtikrinsite partnerystės ryšius su klientais;
    -Esate žingeidus (-i), turite stiprią motyvaciją augti pats (-i) ir kartu auginti prekės ženklą;
    - Suvokiate visus prekinio ženklo viešinimo algoritmus;
    - Gebate išnaudoti socialinius komunikacinius kanalus siūlomų sprendimų pardavimų plėtrai;
    - Gebate įžvelgti bei suvaldyti greitai kintančias verslo aplinkybes;
    - Esate pozityvus, lengvai ir laisvai bendraujantis, logiškai ir nuosekliai išreiškiantis savo mintis žmogus, bei gebate daryti įtaką kitam.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 2000 EUR - 2500 EUR ( Galutinis atlygis - derybų klausimas :) )
    Dovilė Paulauskienė
    “Jei Jūsų strateginis mąstymas ir užsispyrimas padėjo įgyvendinti verslo vizijas, koncentruojatės ir dirbate vardan rezultato neskaičiuojant savo laiko, norite naujų iššūkių ir atsakomybės - ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Dovilė Paulauskienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Ūkio padalinio vadovas (-ė)
    ID: 1258
    Iki 2021-04-22, Druskininkai
    Ūkio padalinio vadovas (-ė)
    ID: 1258
    Iki 2021-04-22, Druskininkai
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    „Eglės sanatorija“ – tai gilias gydymo tradicijas puoselėjantis gydymo ir reabilitacijos centras su mineralinio vandens ir gydomojo purvo gydykla, gydomaisiais ir diagnostiniais kabinetais. Mūsų kolektyvo vertybės – atsakingumas, dėmesys klientui, kolegiškumas, pagarba žmogui, sveikata ir tobulėjimas. Esame orientuoti tik į geriausius rezultatus, mokomės iš geriausių viso pasaulio praktikų ir tobulėjame kartu kiekvieną dieną!

    Įmonė siūlo:
    - Darbuotojams taikomas nuolaidas ir naudų paketą;
    - Apgyvendinimą bute, pritaikytame visai šeimai;
    - Kelionės išlaidų kompensavimą;
    - Metinių rezultatų priedus;
    - Konkurencingą atlyginimą – iki 4500 EUR bruto.

    Būsite atsakingi už:
    - Padalinio darbo strategijos bei veiklos vykdymo principų formavimą;
    - Efektyvų energetinio ir komunalinio ūkio funkcionavimą: elektra, santechnika, vėdinimas, šildymas, maitinimo įranga;
    - Teritorijos ir statinių inžinerinių įrenginių techninės priežiūros ir remonto darbų vykdymą ir kontrolę;
    - Techninio personalo darbo organizavimą ir kontroliavimą (tarp kurių taip pat - kiemo darbininkai, vairuotojai, remonto brigada ir pan.);
    - Tikslų sau ir komandai kėlimą bei jų įgyvendinimą;
    - Padalinio restruktūrizavimą ir sėkmingos komandos formavimą;
    - Darbuotojų įtraukimo didinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite techninį išsilavinimą;
    - Turite darbo didelėje ar vidutinio dydžio įmonėje ar objekte patirties;
    - Gebate organizuoti ir kontroliuoti techninio personalo darbą;
    - Esate orientuotas (-a) į tikslą ir rezultatą, gebate savarankiškai priimti sprendimus;
    - Turite vairuotojo pažymėjimą B kat.;
    - Galite pasigirti gerais vadybiniais gebėjimais, turite lyderio (-ės) savybių;
    - Gebate ir norite būti mentoriumi (-e) savo komandai;
    - Esate savarankiškas (-a), organizuotas (-a), mąstote strategiškai.

    Siūlomas atlyginimas (bruto): 3500 EUR - 4500 EUR
    Eglė Baranauskienė
    “Ieškomas ūkio padalinio vadovas (-ė), turintis (-i) patirties suburiant komandą bendriems darbams ir pasiruošęs (-usi) naujam iššūkiui viename gražiausių Lietuvos kurortų! :)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Eglė Baranauskienė , Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti

Džiaugiamės pelnę Jūsų pasitikėjimą!

Daugiau atsiliepimų