Vilnius: +370 638 33360 Klaipėda: +370 630 33360 info@atranka360.lt
Pateikti CV

Šiuo metu ieškome

Rūšiuoti pagal:
Visos sritys
  • ID: 698
    Statybos projektų vadovas
    Iki 2018-12-16, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Viena sparčiausiai augančių Vakarų Lietuvos statybos kompanijų, kurios misija - tapti patikimu statybų generaliniu rangovu Vakarų Lietuvoje, vykdo:
    - gyvenamosios ir negyvenamosios, visuomeninės bei kitos paskirties pastatų statybą;
    - kapitalinį remontą, renovaciją;
    - teikia pastatų projektavimo, teritorijų aplinkos tvarkymo, sąmatų sudarymo, techninės priežiūros paslaugas.
    Šiuo metu į savo komandą kviečia prisijungti darbštų, atsakingą - STATYBOS PROJEKTŲ VADOVĄ!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą patikimoje ir profesionalioje kompanijoje;
    - Galimybę atskleisti savo potencialą, valdant statybos projektus;
    - Profesionalų požiūrį į darbą ir darbo santykius;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį, atlyginimą.

    Būsite atsakingi už:
    - Visų procesų, susijusių su objekto statyba, valdymą;
    - Projektinių sprendinių racionalizavimą;
    - Rangovų konkursavimą, derybas bei sutarčių sudarymą;
    - Rangovų veiklos koordinavimą bei kontrolę statybų eigoje;
    - Rangovų biudžeto ir terminų valdymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite statybos inžinieriaus aukštojo mokslo diplomą;
    - Esate dirbęs statybos vadovo/ projekto vadovo/ statinio statybos techninės priežiūros pareigose;
    - Turite statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovo kvalifikacijos atestatą;
    - Užtikrinate rangovų darbo kokybę bei terminų kontrolę;
    - Galite pasigirti komunikabilumu, kaip stipriąja Jūsų asmenybės puse.
    Jurgita Paičienė
    “Jei esate reiklus sau ir aplinkiniams, savo žiniomis ir patirtimi kuriate pridėtinę vertę įmonei - laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 518
    Inžinierius - konstruktorius (metalo pramonė)
    Iki 2018-12-11, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų specializacija - birių ir skystų produktų transportavimo, dozavimo sistemų gamyba, montavimas ir aptarnavimas. Nuolat siekiame būti lanksčiausiu, vertingiausiu ir patikimiausiu partneriu įmonėms, ieškančioms technologinių sprendimų. Labai didžiuojamės savo profesionalia, motyvuota ir draugiška komanda, kuri kartu pasiekia pačius ambicingiausius tikslus! Šiuo metu į savo komandą Klaipėdoje kviečiame INŽINIERIŲ-KONSTRUKTORIŲ!

    Įmonė siūlo:
    - Prisijungti prie stabilios bendrovės, užtikrintais žingsniais žengiančios į plėtros laikotarpį ir siūlančios savo klientams išskirtinius technologinius sprendimus;
    - Galimybę turėti patikimą komandą, kartu puoselėti vertybes ir įgyvendinti labai įdomius, pasididžiavimo vertus, inžinerinius projektus;
    - Bendradarbiaujantį požiūrį, atvirą ir konstruktyvų dialogą, ieškant būdų pasiekti vis geresnius rezultatus;
    - Sąžiningą ir konkurencingą atlygį, atitinkantį Jūsų turimas kompetencijas.

    Būsite atsakingi už:
    - Įrenginių, konstrukcijų projektavimą, nuo idėjos iki galutinio produkto;
    - Bendradarbiavimą su užsakovais ir savo komanda, ieškant geriausių technologinių sprendimų;
    - Darbą 3D CAD programomis, modeliuojant įrenginius, konstrukcijas;
    - Brėžinių ruošimą ir pateikimą gamybos padaliniui.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Puikiai dirbate 3D CAD programomis ir turite sėkmingos patirties modeliuojant įrenginius;
    - Galite ne tik nubraižyti, bet ir pasiūlyti technologinį sprendimą;
    - Turite aukštąjį inžinerinį išsilavinimą;
    - Jums labai svarbus galutinis, bendras komandos rezultatas;
    - Gerai planuojate, organizuojate darbus, mėgstate prisiimti lyderio vaidmenį;
    - Esate analitiškas, imlus, proaktyvus ir pozityvus;
    - Būtų puiku, jei mokate anglų kalbą.
    Tatjana Andrejeva
    “Mūsų vertybės: LANKSTUMAS, INOVATYVUMAS, KOMPETENCIJA, PATIKIMUMAS ir RACIONALUMAS. Jei savo gyvenime ir darbe vadovaujatės panašiomis vertybėmis, mums pakeliui! Lauksime Jūsų pokalbiui!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 500
    Kokybės vadybininkas (-ė) (maisto pramonė)
    Iki 2018-12-11, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame veržli, inovatyvi ir stipri, tarptautiniu mastu veikianti įmonių grupė. Orientuojamės į nuolatinę plėtrą, unikalių produktų kūrimą, aukščiausią kokybę, profesionalios ir motyvuotos komandos formavimą. Šiuo metu prie mūsų augančios profesionalų komandos kviečiame prisijungti KOKYBĖS VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Būti komandos dalimi ir kartu užtikrinti aukščiausios kokybės produktų gamybą unikalioje, modernioje gamykloje (sertifikuota BRC ir IFS);
    - Puikią galimybę tobulinti profesines ir asmenines kompetencijas;
    - Patyrusių kolegų palaikymą, bendradarbiavimą, atvirą komunikaciją ir įsitraukimą, siekiant vis geresnių rezultatų;
    - Sąžiningą ir patrauklų atlygį.

    Būsite atsakingi už:
    - Pagalbą kokybės vadovui užtikrinant RVASVT sistemos palaikymą, kokybės standartų, maisto saugos reikalavimų, sanitarijos ir higienos normų laikymąsi;
    - Neatitikčių analizę ir koregavimo veiksmų įgyvendinimą;
    - Darbą su produktų specifikacijomis, žaliavų ir atsekamumo dokumentacija, pakuočių tekstais ir ženklinimu;
    - Dalyvavimą kartu su kitais kokybės skyriaus darbuotojais vidaus ir išorės audituose.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Puikiai žinote šias sąvokas - RVASVT, maisto sauga, sanitarijos ir higienos reikalavimai, gamybos procesas, žaliavų ir maistinių priedų kokybiniai parametrai;
    - Esate įgijęs maisto technologijos ir inžinerijos arba maisto saugos išsilavinimą;
    - Turite sėkmingos patirties kokybės srityje maisto gamybos įmonėje (būtų privalumas);
    - Turite geras anglų kalbos žinias ir puikius darbo kompiuteriu įgūdžius.
    Tatjana Andrejeva
    “Labai laukiamas mūsų komandoje būtų atsakingas, atidus detalėms, reiklus kokybei ir mokantis gerai bendradarbiauti specialistas. Iki susitikimo! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 696
    Sandėlio vadovas (-ė)
    Iki 2018-12-08, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB „Theca Furniture“ – daniško kapitalo, šiuolaikiška, minkštuosius baldus gaminanti įmonė. Nuo 2006 m. baldų gamyba iš Danijos buvo perkelta į Lietuvą ir šiuo metu kompanija vykdo veiklą Kaune, Alytuje, turi siuvimo padalinius Kaišiadoryse bei Jonavoje. Įmonė kiekvienais metais auga. Šiuo metu kolektyvą sudaro apie 770 profesionalių darbuotojų. Kolektyvas vadovaujasi atsakingumo, draugiškumo, profesionalumo ir partnerystės principais. Įmonė toliau plečia savo veiklą ir kviečia prie kolektyvo prisijungti atsakingus, draugiškus, lanksčius ir dinamišką aplinką vertinančius darbuotojus.

    Daugiau informacijos apie įmonę - www.theca.dk

    Įmonė siūlo:
    - Puikią galimybę įgyti vertingos patirties daugiau nei 10 metų Lietuvoje veikiančioje užsienio kapitalo baldų įmonėje;
    - Siekiančius tikslo, ambicingus kolegas, kurie padės įsilieti į kolektyvą;
    - Geras darbo sąlygas;
    - Dinamišką darbo aplinką;
    - Smagius įmonės renginius, malonias smulkmenas.

    Būsite atsakingi už:
    - Sklandaus sandėlio darbo organizavimą;
    - Sandėlio veiklos procesų optimizavimą ir valdymą;
    - Vadovavimą sandėlio darbuotojams, jų darbo koordinavimą, užduočių skyrimą;
    - Naujų sandėlio darbuotojų adaptaciją;
    - Inventorizacijų organizavimą;
    - Bendradarbiavimą su kitais įmonės padaliniais.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs aukštesnįjį ar aukštąjį išsilavinimą;
    - Turite patirties sandėlio vadovo pozicijoje (gamybinėje įmonėje - būtų didelis privalumas);
    - Galite pasigirti sėkminga vadovaujamo darbo patirtimi ir gerais komandos valdymo įgūdžiais;
    - Esate nekonfliktiška asmenybė, gebanti rasti kompromisus ir efektyviai spręsti problemas;
    - Darbe esate savarankiškas, organizuotas ir iniciatyvus žmogus.
    Domantė Trotė
    “Jeigu Jūs turite sandėlio procesų organizavimo ir valdymo patirties, gebate formuoti komandą - mes Jūsų laukiame! Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 697
    Gamybos meistras (-ė)
    Iki 2018-12-08, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB „Theca Furniture“ – daniško kapitalo, šiuolaikiška, minkštuosius baldus gaminanti įmonė. Nuo 2006 m. baldų gamyba iš Danijos buvo perkelta į Lietuvą ir šiuo metu kompanija vykdo veiklą Kaune, Alytuje, turi siuvimo padalinius Kaišiadoryse bei Jonavoje. Įmonė kiekvienais metais auga. Šiuo metu kolektyvą sudaro apie 770 profesionalių darbuotojų. Kolektyvas vadovaujasi atsakingumo, draugiškumo, profesionalumo ir partnerystės principais. Įmonė toliau plečia savo veiklą ir kviečia prie kolektyvo prisijungti atsakingus, draugiškus, lanksčius ir dinamišką aplinką vertinančius darbuotojus.

    Daugiau informacijos apie įmonę - www.theca.dk

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir atsakingą darbą, užtikrinant efektyvų, kokybišką ir saugų gamybos procesą;
    - Puikią galimybę įgyti vertingos patirties daugiau nei 10 metų Lietuvoje veikiančioje užsienio kapitalo baldų įmonėje;
    - Siekiančius tikslo, ambicingus kolegas, kurie padės įsilieti į kolektyvą;
    - Geras darbo sąlygas;
    - Dinamišką darbo aplinką;
    - Smagius įmonės renginius, malonias smulkmenas.

    Būsite atsakingi už:
    - Ritmingo, nenutrūkstamo ir efektyvaus darbo užtikrinimą priskirtuose gamybos padaliniuose;
    - Planų vykdymą, gamybines užduotis bei produkcijos kokybės užtikrinimą;
    - Savo padalinio gamybinių planų koregavimą, atsižvelgiant į procesus vykstančius kituose gamybos padaliniuose;
    - Gamybos proceso efektyvumo didinimo paieškas, pasiūlymų teikimą;
    - Vadovavimą apie 90 darbuotojų komandai priskirtuose padaliniuose: darbuotojų motyvavimas, kontrolė, problemų sprendimas;
    - Dokumentų administravimą susijusių su darbuotojų darbo laiko apskaita ir darbuotojų sauga.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs aukštąjį techninis išsilavinimą (mechanikos, medienos apdirbimo, gamybos inžinerijos ir pan. - būtų privalumas);
    - Turite bent 2 metų panašaus darbo patirtį gamybinėje įmonėje ir esate vadovavęs didesniam nei 30 žmonių kolektyvui;
    - Efektyviai planuojate ir turite puikius organizacinius gebėjimus;
    - Sugebate įgyti autoritetą, randate bendrą kalbą su įvairiais žmonėmis;
    - Pasižymite atidumu detalėms ir siekiate užsibrėžtų rezultatų;
    - Esate susipažinęs su LEAN gamybos organizavimo metodais ir įrankiais.
    Domantė Trotė
    “Jums patinka gamybos procesai ir mokate sujungti visus turimus resursus geriausio rezultato siekimui? Realizuokite savo potencialą pas mus! Laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 694
    Biuro administratorė (-ius) / Vadovo asistentė (-as)
    Iki 2018-12-08, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame didelė tarptautinė kompanija sėkmingai dirbanti Lietuvoje. Turėdami ambicingų planų, sparčiai augame, todėl kviečiame prie mūsų komandos prisijungti komunikabilią ir iniciatyvią asmenybę!

    Įmonė siūlo:
    - Bendradarbiavimu grįstą kultūrą;
    - Profesionalią ir draugišką komandą, kuri dirba bendram tikslui;
    - Karjeros galimybes bei sąlygas, skatinančias tobulėti ir ugdyti kompetencijas;
    - Aiškiai apibrėžtas darbo funkcijas ir tikslus;
    - Kompetenciją atitinkantį atlyginimą.

    Būsite atsakingi už:
    - Sklandaus biuro darbo organizavimą ir bendros tvarkos priežiūrą;
    - Dokumentų rengimą ir administravimą, dokumentacijos procesų gerinimą;
    - Biuro aprūpinimą kanceliarinėmis prekėmis, jų tiekėjų konkursavimą;
    - Asistavimą generaliniam direktoriui, jo darbotvarkės koordinavimą, pagalbą vykdant kasdienius darbus;
    - Vadovų ir kolegų komandiruočių organizavimą, viešbučių rezervacijas.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Komunikabilumas, iniciatyvumas ir veržlumas - Jūsų stiprybės;
    - Turite sėkmingą bent vienerių metų administravimo patirtį;
    - Administravimas yra ta sritis, kurioje norite augti ir tobulėti;
    - Esate pozityvus žmogus ir norite dalintis geromis emocijomis su aplinkiniais;
    - Esate linkęs į rezultato siekimą, procesų tobulinimą;
    - Puikiai planuojatės savo laiką bei darbus, pasižymite organizuotumu;
    - Galite sklandžiai bendrauti anglų kalba.
    Domantė Trotė
    “Jei esi paslaugi, pozityvi asmenybė, jauti, kad gali matyti bent vienu žingsneliu į priekį - kandidatuok, mes labai Tavęs laukiame!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 627
    Teisininkas (-ė)
    Iki 2018-12-09, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - viena pirmųjų logistikos kompanijų Lietuvoje pradėjusių naudoti modernias technologijas, teikiant logistikos paslaugas. Šiandien įmonėje dirba apie 2000 darbuotojų. Įmonė valdo daugiau nei 1200 vilkikų. Krovinius veža ne tik Europoje, bet ir Azijoje. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti TEISININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Kūrybišką bei dinamišką atmosferą – mūsų įmonėje dienos nenuobodžios;
    - Galimybę būti išgirstam – mums reikia puikaus specialisto, nes mes norime išklausyti Jūsų nuomonę;
    - Atvirus ir bendradarbiaujančius vadovus bei iniciatyvius kolegas;
    - Motyvuojantį darbo užmokestį.

    Būsite atsakingi už:
    - Sutarčių, kitų teisinių dokumentų rengimą, peržiūrą, išvadų teikimą;
    - Įmonių grupės teisinių klausimų kuravimą;
    - Sudaromų sandorių vertinimą ir valdymo priemonių siūlymą;
    - Įmonės darbuotojų konsultavimą komercinės, civilinės, darbo teisės klausimais;
    - Bendrovės veiklą reglamentuojančių teisės aktų taikymą;
    - Teisinių rizikų valdymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite daugiau nei 3 m. teisinio darbo patirties;
    - Esate tas, kuris ieško kūrybiškų sprendimų;
    - Turite stiprius analitinius ir teisinio argumentavimo įgūdžius;
    - Norite dirbti kompanijoje, kurioje vertinamas Jūsų išskirtinis kruopštumas ir atida detalėms;
    - Mokate gerai planuoti savo laiką ir esate reiklus sau;
    - Turite puikias anglų k. žinias (rusų k. būtų privalumas);
    - Nuolat domitės naujausia teismų praktika.
    Julija Stankevičiūtė
    “Jaučiate azartą atstovauti įmonės interesus, ieškant verslui naudingų sprendimų? Iš aplinkinių nuolat girdite, kad esate juvelyriškai kruopštus ir išskirtinai reiklus detalėms? Pro Jūsų akis neprasprūsta net menkiausios smulkmenos ir "kabliukų" ieškojimas sutartyje - didžiausias profesinis adrenalinas? Vadinasi, šis darbo pasiūlymas - Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 693
    Pramoginių laivų serviso vadovas (-ė)
    Iki 2018-12-07, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Viena žinomiausių įmonių grupė vienija skirtingos specializacijos įmones. Jų pagrindinės veiklos - kuo platesnis laivų aptarnavimo spektras. Grupėje, vykdomos intensyvios plėtros dėka, didėja užsakovų ratas visame pasaulyje. Šiuo metu kviečiame prie komandos prisijungti PRAMOGINIŲ LAIVŲ SERVISO VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą tarptautinėje kompanijoje su aukščiausiais veiklos standartais;
    - Galimybę realizuoti savo potencialą ir idėjas;
    - Dalykiškų ir bendradarbiaujančių vadovų palaikymą;
    - Profesionalius mokymus, įdomius renginius;
    - Konkurencingą atlyginimą, priedus už rezultatus, darbui reikalingas priemones.

    Būsite atsakingi už:
    - Serviso skyriaus darbų kokybišką planavimą ir vykdymo kontrolę (komandoje 6 pavaldiniai);
    - Vykdomų darbų atlikimo terminų užtikrinimą bei savalaikius problemų sprendimus;
    - Komandos valdymą, formavimą ir motyvavimą;
    - Derybas su esamais tiekėjais, naujų tiekėjų paiešką;
    - Glaudų bendradarbiavimą su komercijos skyriumi vykdant projektus.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Mėgstate dirbti su prabangiomis bei išskirtinėmis prekėmis;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Turite vadovavimo aptarnavimo padaliniui patirties;
    - Turite patirtį lengvųjų automobilių ar laivų priežiūros bei remonto srityje;
    - Gerai kalbate, rašote ir skaitote rusų bei anglų kalbomis;
    - Gebate pasiekti rezultatą, kuris priklauso nuo kitų žmonių darbo.
    Julija Stankevičiūtė
    “Turite patirties automobilių serviso klientų aptarnavime bei darbų organizavimo srityje? Norite save išbandyti išskirtiniame ir unikaliame katerių ir jachtų versle? Tokiu atveju – kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 691
    Transporto žalų ekspertas (-ė)
    Iki 2018-11-29, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė, teikianti aukštos kokybės transportavimo paslaugas konkurencingomis kainomis ne tik Lietuvos, bet ir Vakarų Europos firmoms. Pagrindiniai įmonės teikiamų vežimo paslaugų vartotojai yra prekybinės Lietuvos, Lenkijos, Prancūzijos ir Čekijos įmonės ir organizacijos. Šiuo metu į savo komandą TAURAGĖJE, kviečiame prisijungti TRANSPORTO ŽALŲ EKSPERTĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Verslumu grįstą kultūrą, dinamišką darbą, savirealizaciją bei tobulėjimą skatinančią aplinką;
    - Galimybę siekti rezultatų už kuriuos sąžiningai mokami priedai;
    - Aplinką, kurioje vertinama tolerancija, gebėjimas prisitaikyti, greitas mąstymas, darbų planavimas ir jų savalaikis užbaigimas, buvimas „pro-active“;
    - Automobilį, kuro kompensaciją bei esant poreikiui lankstų darbo grafiką (jei darbuotojui teks važinėtis);
    - Atlyginimą nuo 1000 eurų bandomuoju laikotarpiu.

    Būsite atsakingi už:
    - Lengvojo ir sunkiojo transporto priemonių žalų administravimą;
    - Transporto priemonėms padarytos žalos vertinimą;
    - Bendravimą su draudimo atstovais dėl Civilinės atsakomybės, KASKO bei CMR draudimą;
    - Transporto priemonių įvykių tyrimą, analizę, prevenciją.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite analogiškos patirties draudimų srityje;
    - Puikiai išmanote CMR konvenciją bei ją taikote praktiškai;
    - Mėgaujatės besikeičiančiais metų laikais, važiuojant į darbą ilgesnį atstumą (darbas TAURAGĖJE).
    Jurgita Paičienė
    “Turite patirties draudime bei transporto žalų administravime? Svajojate apie lankstų darbo grafiką bei darbui skirtą automobilį? Kandidatuokite!!!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 692
    Generalinis (-ė) direktorius (-ė)
    Iki 2018-11-29, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - įmonė, kuri vykdo techninį pramoninį (žvejybinių, tankerių, krovininių) laivų aprūpinimą: tiekia inkarus, inkarų grandines, švartavimo lynus, plieninius trosus, cinko anodus, armuoto plastiko groteles bei jūrinius vožtuvus. Šios įmonės logistikos sandėliai yra Singapūre, Busane (Pietų Korėjoje), Roterdame (Nyderlanduose), Klaipėdoje (Lietuvoje) ir Rygoje (Latvijoje). Šiuo metu prie derybų stalo kviečiame kandidatą (-ę) į GENERALINIUS (-ES) DIREKTORIUS (-ES)!

    Įmonė siūlo:
    - Platų veikimo diapazoną ir pasitikėjimą;
    - Bendradarbiaujantį požiūrį;
    - Sutvarkyti vadybinius procesus atsižvelgiant į Jūsų "Know-how";
    - Stiprią profesionalų komandą ir akcininkų palaikymą.

    Būsite atsakingi už:
    - Įmonės sėkmingą funkcionavimą rinkoje;
    - Įmonės veiklos strategijos formavimą ir įgyvendinimą;
    - Vidinių įmonės veiklos procesų tobulinimo inicijavimą, optimizavimą ir kontrolę;
    - Įmonės atstovavimą dalyvaujant aukščiausio lygio derybose;
    - Bendradarbiavimo su užsienio klientais plėtojimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Buvote atsakingas už visos įmonės veiklą ir turite gerąją verslo vystymo patirtį;
    - Analizuojate verslo aplinką finansiniu požiūriu bei suvokiate ekonominius rinkos dėsningumus;
    - Gebate formuoti kitų nuomonę, išsakydamas savo pagrįstą poziciją;
    - Esate orientuotas į kokybišką savo komandos rezultatą;
    - Mėgaujatės naujos sistemos, pažangių metodų paieška kasdienei veiklai efektyvinti;
    - Jaučiate malonumą bendraujant su žmonėmis ir koordinuojant procesus/ projektus.
    Julija Stankevičiūtė
    “Gebate dirbti taip, jog komanda Jumis besąlygiškai tiki? Esate tvirtas, o kartu ir žmogiškas vadovas? Šiai darbo pozicijai ieškome būtent tokio lyderio :) Susisiekime! Konfidencialumas garantuojamas visame atrankos procese. ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 308
    Biuro administratorė (-ius)
    Iki 2018-12-12, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Solidi tarptautinio verslo įmonių grupė, užsiimanti tarptautiniais pervežimais ir logistika, į savo brandų kolektyvą kviečia BIURO ADMINISTRATORĘ!

    Įmonė siūlo:
    - Konkurencingą rinkoje atlygį biuro administratorės pozicijoje;
    - Prisijungti prie vienos stipriausių savo srities kompanijų;
    - Dalykišką ir darbingą verslo aplinką.

    Būsite atsakingi už:
    - Profesionalų klientų pasitikimą ir pirminės informacijos suteikimą;
    - Įvairios kasdieninės dokumentacijos tvarkymą ir administravimą;
    - Įmonės išorinio įvaizdžio puoselėjimą (pvz., internetinis tinklapis, verslo dovanos);
    - Sklandaus biuro darbo organizavimą ir bendros tvarkos priežiūrą biure;
    - Biurų pastato eksploatacinių  darbų organizavimą (kompanija turi nuosavą biurų pastatą);
    - Komunikaciją su pastato nuomininkais ir atliepimą į jų poreikius;
    - Operatyviai ir su šypsena atliekamus vadovo deleguotus darbus :)

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Norite ne tik administracinio darbo, bet ir platesnės atsakomybės (ūkinio pastato priežiūra);
    - Esate nuovoki, iniciatyvi ir brandi asmenybė;
    - Skrupulingai mąstote, numatote "į priekį", bet veikiate "čia ir dabar";
    - Savarankiškai atliekate patikėtą darbą nuo pradžios iki galutinio rezultato;
    - Galite lengvai dirbti su skirtingo amžiaus ir pažiūrų klientais bei kolegomis;
    - Lengvai priimate Jums deleguotas užduotis bei įmonės taisykles;
    - Puikiai valdote pagrindines kompiuterines programas;
    - Susikalbate anglų ir rusų kalbomis;
    - Jaučiatės komfortiškai puoselėdama ir skatindama gamtai draugišką aplinką.
    Gintė Žilinskienė
    “Patinka administracinis darbas, tačiau jaučiate, kad norite platesnės atsakomybės su labai konkurencingu atlygiu rinkoje? Skaitote darbo skelbimą ir galvojate: ”tai apie mane”. TUOMET LAUKIAME JŪSŲ. Patogiau skambinti? Nedvejokit :)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė, Atranka360 direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 689
    Prekybos salono vadovas (-ė)
    Iki 2018-11-24, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame prekybos įmonė, atstovaujanti gerai žinomus baldų gamintojus. Šiuo metu ieškome iniciatyvaus, komunikabilaus ir organizuoto PREKYBOS SALONO VADOVO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų, atsakingą ir nuolatinį tobulėjimą skatinantį darbą;
    - Galimybę išnaudoti savo kūrybinį potencialą ir idėjas pardavimo procese;
    - Atvirą, betarpišką komunikaciją, greitai priimamus sprendimus;
    - Pasitikėjimą, laisvę, formuojant savo komandą, galimybę priimti savarankiškus sprendimus, įtakojančius veiklos rezultatus;
    - Dideles mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes;
    - Gerą atlygį už darbą ir papildomus motyvacinius priedus;
    - Visas reikalingas darbui priemones;
    - Ilgalaikę perspektyvą.

    Būsite atsakingi už:
    - Sklandaus prekybos salono veiklos organizavimą ir efektyvumo užtikrinimą;
    - Aktyvią pardavimų plėtrą (darbas su architektais naujuose projektuose);
    - Darbuotojų ugdymą, komandos formavimą ir komandinės dvasios palaikymą;
    - Sklandų bendravimą su partneriais ir baldų kūrėjais;
    - Patrauklios pirkėjams ekspozicijos kūrimą ir atnaujinimą.
    - Pardavimų ir kokybės rezultatų bei konkurencinės aplinkos analizę;
    - Pasiūlymų ir idėjų, rezultatų gerinimui, teikimą bei įgyvendinimą, siekiant aukščiausios kokybės klientų aptarnavime.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos darbo patirties klientų aptarnavimo ir pardavimų srityje;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Pasižymite kūrybišku mąstymu bei aukštais organizavimo gabumais;
    - Turite puikius derybinius įgūdžius bei esate orientuotas į rezultatą;
    - Derybose gebate išlaikyti savą poziciją, bet tuo pačiu ir lengvai prisitaikyti prie pašnekovo;
    - Sugebate veikti greitai ir spręsti suinteresuotų asmenų paklausimus;
    - Gebate strategiškai mąstyti, planuoti ir dirbti greitai besikeičiančios rinkos sąlygomis;
    - Turite aukštąjį išsilavinimą (dizaino ar architektūros srityje būtų privalumas);
    - Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
    - Gerai kalbate anglų ir rusų kalbomis (būtų privalumas);
    - Mėgstate dirbti pagal aukštus ir profesionalius darbo standartus.
    Giedrė Viršilienė
    “Jūsų stipriosios pusės - iniciatyvumas, organizuotumas, kūrybiškumas ir atsakingumas? Rimtai žiūrite į savo karjerą, norite ilgalaikių perspektyvų ir draugiško kolektyvo? Mes laukiame Jūsų!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Personalo atrankų ir karjeros projektų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 685
    Senior accountant
    Iki 2018-11-18, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Our client provide bookkeeping and accounting services, including VAT and income tax calculations. We take care of payments, invoicing, controlling and reporting, including preparation of the financial accounts for audit not only in Lithuania, but in other Europe countries. Highly skilled, ambitious, intelligent and talented professionals committed to deliver top-level results and solutions for the clients are looking for SENIOR ACCOUNTANT!

    Įmonė siūlo:
    We would be glad to offer you:
    - Competitive salary and motivational package;
    - Ability to work with big-size international companies;
    - Flexibility and freedom at work;
    - New office located in city center;
    - Professional development opportunities.

    Būsite atsakingi už:
    Your main duties will be:
    - Perform general accounting and bookkeeping procedures;
    - Administrate intercompany transactions and reconciliations;
    - Prepare month-end, quarterly and year-end reports on a timely basis;
    - Participate in period end closing and reporting processes;
    - Manage other ad-hoc tasks;
    - Coach, manage junior team members;
    - Assistance in filing tax returns, communication with tax advisors.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    We’re looking for a proactive team player who:
    - Has a degree in Accounting, Finance, Economics or related field;
    - Has at least 2 - 3 years of professional experience in financial accounting;
    - Speaks fluently in English, Russian is considered as advantage;
    - Has knowledge of IFRS accounting (advantageous);
    - Has excellent computer skills;
    - Has good communication skills;
    - Has ability to work independently and take full responsibility;
    - Is responsible and has accuracy for details.
    Julija Stankevičiūtė
    “If you feel, that you are a great accountant and you have key personality traits that make you a level-headed, creative and detail-oriented individual, then this position is for you!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 686
    Senior accounts payable officer
    Iki 2018-11-18, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Our client provide bookkeeping and accounting services, including VAT and income tax calculations. We take care of payments, invoicing, controlling and reporting, including preparation of the financial accounts for audit not only in Lithuania, but in other Europe countries. Highly skilled, ambitious, intelligent and talented professionals committed to deliver top-level results and solutions for the clients are looking for SENIOR ACCOUNTS PAYABLE OFFICER!

    Įmonė siūlo:
    We offer:
    - Competitive salary and motivational package;
    - Work in a friendly, energetic and professional team;
    - True opportunity to face international business environment;
    - A modern, ergonomic work environment - new office in the heart of Vilnius.

    Būsite atsakingi už:
    Duties in brief:
    - Control and management of dedicated client portfolio payments;
    - Communication regarding payment and banking related matters;
    - Payments processing on various online banking and client platforms;
    - Acting as a first point of contact for payment and banking related issues, bank account opening.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    Requirements in brief:
    - University degree in Accounting, Economics or related field;
    - At least 2 – 3 years of experience;
    - Excellent command of English (both written and spoken);
    - Very good computer skills (Microsoft Office packages);
    - Very good communication skills and ability to multitask is a must;
    - Accuracy and attention to details.
    Julija Stankevičiūtė
    “If you have a background in finance and knowledge of basic accounting principles and functions, so you are welcome to apply for this job :)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV