Vilnius: +370 638 33360 Klaipėda: +370 630 33360 info@atranka360.lt
Pateikti CV

Šiuo metu ieškome

Rūšiuoti pagal:
Visos sritys
  • ID: 728
    Ūkio dalies vadovas
    Iki 2019-02-21, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų modernus viešbutis AMBERTON KLAIPĖDA įsikūręs pačiame uostamiesčio centre – žymiausias ir vienintelis toks viešbutis Lietuvoje, garsėjantis savo kompleksiniu paslaugu centru. Išskirtinė vieta miesto centre, kur galite išvysti nepakartojamus ir tokius vienintelius vaizdus pro langus į Klaipėdos miestą ir marias.
    Šiuo metu į savo sklandžiai dirbančių profesionalių darbuotojų komandą ieškome sumanaus bei patyrusio ŪKIO DALIES VADOVO!

    Įmonė siūlo:
    - Aktyvų darbą, kuriame realizuojate savo turimas kompetencijas;
    - Atvirą betarpišką komunikaciją, greitai priimamus sprendimus;
    - Geras darbo sąlygas ir visas rezultatyviam darbui reikalingas priemones.
    - Konkurencingą darbo užmokestį bei papildomų naudų paketą;
    - Modernią ir saugią darbo aplinką;
    - Ilgalaikę perspektyvą.

    Būsite atsakingi už:
    - Efektyvų vadovavimą įmonės ūkio padaliniui;
    - Viešbučio pastatų eksploatacijos, energetinių resursų, inžinerinių sistemų valdymą;
    - Rezultatyvų bendravimą su rangovais bei darbų vykdytojais;
    - Pastatų techninės būklės priežiūrą bei smulkių remonto darbų atlikimo organizavimą;
    - Planų įgyvendinimą, koordinuojant už konkrečias veiklas atsakingų darbuotojų darbą;
    - Ūkinių prekių ir paslaugų pirkimo planavimą ir tiekėjų parinkimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Gebate organizuoti ir kontroliuoti techninio personalo darbą;
    - Turite sėkmingos darbo patirties su techninės dokumentacijos, aptarnavimo sutarčių sudarymu bei atliekant objekto priežiūros funkciją, dalyvaujant renovacijose;
    - Išmanote statybos technologijas, vėdinimo, šildymo ir kondicionavimo sistemas;
    - Sugebate lanksčiai reaguoti į nestandartines situacijas, uoliai prisiimate atsakomybę ir greitai sprendžiate darbines problemas;
    - Esate tvirtas bei reiklus darbo kokybei, terminams;
    - Turite techninį išsilavinimą;
    - Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
    - Pasižymite puikiais bendravimo ir derybų įgūdžiais;
    - Turite poreikį dirbti finansiškai stabilioje įmonėje.
    Giedrė Viršilienė
    “Jei perskaičius šį darbo pasiūlymą pagalvojote, kad tai Jums ir apie Jus - nedelsdami kandidatuokite! Jei dar abejojate - skambinkite į Atranka360 ir gausite reikiamą informaciją!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Personalo atrankų ir karjeros projektų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 721
    Kėlimo kranų ir staklių remonto padalinio vadovas
    Iki 2019-02-15, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė, kuri specializuojasi kėlimo įrenginių ir inžinerinių sistemų aptarnavimo srityje bei metalo apdirbimo įrenginių remonto darbuose. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti KĖLIMO KRANŲ IR STAKLIŲ REMONTO PADALINIO VADOVĄ!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų, atsakingą ir dinamišką darbą vienoje didžiausių organizacijų;
    - Dideles mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes. Drąsiai teigiame, kad įvertinsime Jūsų kompetenciją atitinkamu atlygiu.

    Būsite atsakingi už:
    - Savalaikį padalinio darbų organizavimą;
    - Turimos įrangos priežiūros ir remonto organizavimą;
    - Planų sudarymą, darbų paskirstymą pamainos darbuotojams ir vykdymo kontrolę;
    - Vadovavimą pavaldžiai komandai, paremtą autoritetingomis lyderio savybėmis;
    - Vidinių įmonės veiklos procesų tobulinimo inicijavimą, optimizavimą ir kontrolę.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite techninį, inžinerinį, mechanikos išsilavinimą;
    - Turite vadovaujamo darbo patirties (PRIVALUMU laikytume patirtį dirbant gamybos įmonėje);
    - Kalbate anglų bei rusų kalbomis;
    - Puikiai dirbate kompiuteriu;
    - Esate lankstus, prisitaikantis, reaguojantis, atviras problemų sprendimui "čia ir dabar".
    Jurgita Paičienė
    “Svajojate apie poziciją, kurioje jaustumėtės galintis save pilnai realizuoti? Jaučiatės įgijęs patirties tiek, kad drąsiai imtumėtės šio darbo? Norite dirbti įmonėje, kurioje visi klausimai sprendžiami tik konstruktyviu dialogu? Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 722
    Kranų ir staklių remonto darbų vadovas
    Iki 2019-02-15, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė, kuri specializuojasi kėlimo įrenginių ir inžinerinių sistemų aptarnavimo srityje bei metalo apdirbimo įrenginių remonto darbuose. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti KRANŲ IR STAKLIŲ REMONTO DARBŲ VADOVĄ!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų, atsakingą ir dinamišką darbą vienoje didžiausių organizacijų;
    - Galimybę realizuoti savo potencialą ir sukauptą patirtį;
    - Konkurencingą darbo užmokestį bei papildomų naudų paketą.

    Būsite atsakingi už:
    - Savalaikį kranų ir staklių remonto, aptarnavimo darbų organizavimą;
    - Turimos įrangos priežiūrą ir remontą;
    - Darbų planavimą bei paskirstymą darbuotojams;
    - Sklandų ir kokybišką darbų atlikimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite techninį išsilavinimą;
    - Turite vadovaujamos darbo patirties, organizuojant įrengimų remontą (PRIVALUMU laikytume patirtį dirbant su kranais);
    - Kalbate rusų bei anglų kalbomis;
    - Esate organizuotas, darbštus, gebantis laiku suorganizuoti savalaikį darbų atlikimą.
    Jurgita Paičienė
    “Darbas su sunkiąja technika – Jūsų aistra, galite valandų valandas kalbėti apie tai :) Kandidatuokite! Turėsite puikią galimybę realizuoti save bei išmokti naujų dalykų!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 727
    Projektų vadovas (-ė)
    Iki 2019-02-21, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame valstybinė įmonė “Oro navigacija“ - Lietuvos oro erdvės valdytoja, kuri užtikrina saugų ir efektyvų oro navigacijos paslaugų teikimą. Subūrėme ilgametę profesionalų komandą ir šiuo metu kviečiame prie jos prisijungti PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų, atsakingą ir kupiną naujų patirčių darbą;
    - Puikias darbo sąlygas ir mokymus Jūsų kompetencijoms tobulinti;
    - Konkurencingą darbo užmokestį ir motyvacinius priedus;
    - Komandiruotes Lietuvoje ir užsienyje.

    Būsite atsakingi už:
    - Įmonėje vykdomų projektų valdymą ir numatytų projekto darbų koordinavimą;
    - Projektų inicijavimą ir susijusių dokumentų rengimą;
    - Projektų valdymo plano sudarymą ir resursų paskirstymą, vykdymo terminų koordinavimą;
    - Projektų dokumentų rengimą bei ataskaitų teikimą vadovybei, bei susijusioms institucijoms.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį universitetinį technologijų mokslų srities, aeronautikos inžinerijos,transporto inžinerijos, elektronikos arba telekomunikacijų krypčių išsilavinimą;
    - Esate įgijęs sėkmingos projektų valdymo patirties (aviacijos srityje - būtų didelis privalumas);
    - Pasižymite strateginiu mąstymu, puikiais laiko planavimo įgūdžiais bei atidumu detalėms;
    - Vadovaujatės taisykle, kad tik puikiai sustyguotas procesas atneša patį geriausią rezultatą;
    - Puikiai valdote Microsoft Office paketą ir turite geras anglų kalbos žinias.
    Domantė Trotė
    “Jei perskaičius šį darbo pasiūlymą pagalvojote, kad tai Jums ir apie Jus - drąsiai su mumis SUSISIEKITE! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 724
    Direktorius (-ė)
    Iki 2019-02-18, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    „Maisto bankas“ – vienas didžiausių bei ilgiausiai veikiančių labdaros ir paramos fondų Lietuvoje, jau nuo 2001 metų įkvepiantis šimtus ne pelno siekiančių organizacijų, tūkstančius savanorių ir socialiai atsakingus verslus bei asmenis susivienyti bendram tikslui - paramos maisto produktais teikimą skurstantiems. Per visus darbo metus, skatindami visuomenės solidarumą bei pilietiškumą, surinkome ir nepasiturintiesiems maitinti perdavėme dešimtis tūkstančių tonų maisto, vien 2017 metais išdalinome 7466 tonų maisto už 11,2 mln. eurų ir šią paramą dalinome 78 miestuose.

    Įmonė siūlo:
    - Dinamišką darbo atmosferą bendraminčių apsuptyje;
    - Galimybę dalyvauti socialiai atsakingoje veikloje, kuriant teigiamus pokyčius žmonėms ir aplinkai;
    - Galimybę prisidėti prie sėkmingos kovos su maisto švaistymu ir skurdu Lietuvoje;
    - Atsakingus bei įdomius projektus;
    - Atvirumu grįstą darbo atmosferą.

    Būsite atsakingi už:
    - Fondo veiklos organizavimą bei plėtojimą, būtinų išteklių telkimą;
    - Glaudžių santykių su organizacijos partneriais palaikymą, sklandų bendradarbiaujančių organizacijų tinklo veiklos užtikrinimą;
    - Bendravimą su rėmėjais, projektų ir lėšų rinkimo kampanijų įgyvendinimo organizavimą;
    - Fondo veiklos viešinimo organizavimą, organizacijos atstovavimą;
    - Vadovavimą 40 darbuotojų ir >300 savanorių komandai, jų motyvavimą ir ugdymą;
    - Organizacijos veiklos efektyvumo užtikrinimą, tvarumą, inovacijų diegimą;
    - Vadovavimą pavaldžiai komandai, paremtą autoritetingomis lyderio savybėmis.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite ne mažesnę nei 5 m. vadovavimo organizacijai patirtį (gerą nevyriausybinių organizacijų sektoriaus, filantropijos ir/arba savanoriškos veiklos išmanymą vertiname kaip privalumą);
    - Gebate plėtoti vizijas, sutelkti komandą ir sudaryti jai sąlygas šias vizijas įgyvendinti;
    - Strategiškai mąstote organizuojant veiklą, gebate tinkamai paskirstyti užduotis komandai prisiimant atsakomybę už savo ir komandos darbo rezultatus;
    - Pasižymite socialine drąsa bei puikiais derybiniais, bendravimo ir reprezentaciniais įgūdžiais;
    - Turite finansų valdymo ir ekonomikos žinių;
    - Esate entuziastingas (-a), gebate įkvėpti žmones;
    - Mėgstate kurti tvarkas, sistemas ir procesus;
    - Puikiai bendraujate anglų kalba.
    Lolita Paragytė - Agejeva
    “Tikite "Maisto bankas" vizija? Esate empatiška asmenybė, turite sėkmingos valdymo patirties ir, svarbiausia, vidinę motyvaciją šiam darbui? Laukiame Jūsų!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Lolita Paragytė - Agejeva, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 725
    Statybos darbų vadovas Švedijoje
    Iki 2019-01-31, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė, kuri sparčiai augame ir vykdome statybos projektus Švedijoje. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti STATYBOS DARBŲ VADOVĄ Švedijoje!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingus bei įdomius projektus;
    - Galimybę atskleisti savo potencialą, valdant statybos projektus;
    - Profesionalų požiūrį į darbą ir darbo santykius;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį atlyginimą;
    - Komandiruotes Švedijoje.

    Būsite atsakingi už:
    - Visų procesų, susijusių su objekto statyba, valdymą;
    - Projektinių sprendinių racionalizavimą;
    - Bendradarbiavimą su rangovais bei subrangovais;
    - Darbų įgyvendinimo grafikų sudarymą bei jų vykdymo kontrolę;
    - Techninės dokumentacijos ruošimą ir tvarkymą;
    - Objektui numatytų resursų kontrolę;
    - Medžiagų tiekimo užtikrinimą;
    - Darbų saugos bei kokybės užtikrinimą;
    - Techninių klausimų derinimą su užsakovais bei darbų pridavimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite statybos inžinieriaus išsilavinimą;
    - Turite darbinės patirties statybų srityje;
    - Užtikrinate darbo kokybę bei terminų kontrolę;
    - Gebate operatyviai spręsti iškilusias problemas;
    - Susikalbate anglų kalba.
    Jurgita Paičienė
    “Turite darbo ptirties statybų srityje? Susikalbate anglų kalbą? Norite užsidirbti? Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 699
    Produktų vystymo vadovas (-ė)
    Iki 2019-01-31, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė gaminanti aplinkotvarkos produktus. Klientų laukiame pardavimų skyriuose, kuriuose darbuotojai kiekvienam klausimui pateikia atsakymus, išsiaiškina poreikį, problemoms randa sprendimus ir siekia, kad klientas liktų patenkintas bei džiaugtųsi savo pasirinkimu ilgus metus. Didžiuojamės savo gausiu ilgamečių ir motyvuotų darbuotojų kolektyvu. Šiuo metu kviečiame prie mūsų komandos prisijungti PRODUKTŲ VYSTYMO VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir atsakingą darbą rezultatų siekiančioje kompanijoje;
    - Darbą draugiškoje komandoje, kur darbuotojai yra gerbiami ir bendradarbiavimas yra labai skatinamas;
    - Galimybę siūlyti ir realizuoti savo idėjas;
    - Savarankišką sprendimų priėmimą;
    - Pasitikintį ir palaikantį vadovą.

    Būsite atsakingi už:
    - Naujų produktų paiešką ir įvedimą į Lietuvos rinką;
    - Esamų produktų analizę
    - Naujų produktų kainodaros ir įvedimo į rinką strategijos sudarymą ir įgyvendinimą;
    - Vidinių ir išorinių partnerių konsultavimą produktų klausimais;
    - Vidinių ir išorinių produktų mokymų/seminarų organizavimą ir įgyvendinimą;
    - Užsienyje vykstančių parodų ir partnerių lankymą.


    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite analogiškos arba panašios darbo patirties statybinių, techninių produktų pardavime ir vystyme;
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą (statybinė, inžinerinė sritis - būtų privalumas);
    - Laisvai kalbate ir rašote anglų kalba, rusų kalba, rusų kalba - privalumas;
    - Galite sėkmingai savarankiškai spręsti iškilusias problemas;
    - Pasižymite komunikabilumu ir lengvai galite rasti bendrą kalbą tiek su kolegomis, tiek su klientais;
    - Esate susipažinęs su LEAN metodais.
    Domantė Trotė
    “Šioje įmonėje vertinama pagarba sau, kolegoms ir klientams, svarbus iniciatyvumas bei asmeninė atsakomybė. Jei esi tikslo siekiantis, savarankiškas, komunikabilus pardavimų strategas, kandidatuok!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 667
    Statybos projektų vadovas (-ė)
    Iki 2019-01-31, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame nekilnojamojo turto vystymo bei statybos valdymo įmonių grupė, turinti ilgametę patirtį įvairios paskirties pastatų statyboje visoje Lietuvoje, daugiau nei 15 metų sėkmingai rengianti bei vystanti investicinius verslo projektus. Siekiant įgyvendinti ambicingus planus, susijusius su modernaus ir kokybiško nekilnojamojo turto statyba, plečiame savo komandą ir kviečiame prisijungti STATYBOS PROJEKTŲ VADOVĄ(-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir atsakingą darbą patikimoje bei profesionalioje kompanijoje;
    - Tobulėjimo ir savirealizacijos galimybes;
    - Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir puikiomis darbo sąlygomis;
    - Bendradarbiaujančių kolegų bei vadovų palaikymą.

    Būsite atsakingi už:
    - Visų procesų, susijusių su statomu objektu valdymą;
    - Projektinės ir techninės dokumentacijos ruošimo koordinavimą;
    - Projektinių sprendinių racionalizavimą;
    - Projekto biudžeto planavimą, efektyvų išteklių paskirstymą, vykdymo užtikrinimą, sprendimų paiešką;
    - Rangovų konkursavimą, derybas bei sutarčių sudarymą;
    - Užduočių statybos vadovams, projekto inžinieriams formulavimą bei darbo kontrolę;
    - Rangovų darbo kokybės užtikrinimą ir terminų kontroliavimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs statybos inžinieriaus aukštojo mokslo diplomą;
    - Turite sukaupęs sėkmingos vadovavimo statybiniams projektams patirties ir galite pasigirti įgyvendintais projektais;
    - Turite statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovo kvalifikacijos atestatus;
    - Puikiai išmanote statybos procesus ir generalinės rangos principus;
    - Esate orientuotas į rezultatą, gebate greitai įsisavinti informaciją ir ją efektyviai panaudoti;
    - Galite savarankiškai organizuoti savo veiklą, spręsti problemas, priimti sprendimus;
    - Turite puikius organizacinius bei derybinius įgūdžius;
    - Mokate planuoti, analizuoti ir priimti ekonomiškai pagrįstus sprendimus.
    Domantė Trotė
    “Jei NT vystymas Jūsų aistra ir esate šios srities profesionalas – ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 674
    Pardavimų projektų vadovas (-ė) (nekilnojamas turtas)
    Iki 2019-01-31, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame nekilnojamojo turto vystymo bei statybos valdymo įmonių grupė, turinti ilgametę patirtį įvairios paskirties pastatų statyboje visoje Lietuvoje, daugiau nei 15 metų sėkmingai rengianti bei vystanti investicinius verslo projektus. Siekiant įgyvendinti ambicingus planus, susijusius su modernaus ir kokybiško nekilnojamojo turto statyba, plečiame savo komandą ir kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir atsakingą darbą patikimoje bei profesionalioje kompanijoje;
    - Tobulėjimo ir savirealizacijos galimybes;
    - Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir puikiomis darbo sąlygomis;
    - Bendradarbiaujančių kolegų bei vadovų palaikymą.

    Būsite atsakingi už:
    - Pastatytų ir statomų nekilnojamojo turto objektų pardavimą;
    - Bendravimą su būsimais ir esamais klientais bei projektų pristatymą jiems;
    - Konkurencinės aplinkos stebėjimą, vertinimą, rinkos tendencijų analizę bei pasiūlymų teikimą;
    - Su konkrečiais NT objektais susijusios informacijos teikimą potencialiems klientams;
    - Sutarčių bei reikalingos dokumentacijos ruošimą;
    - Rūpestingą bei profesionalų klientų konsultavimą ir aptarnavimą;
    - Pardavimo ir marketingo strategijų priežiūrą bei pagalbą jas įgyvendinant.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite analogiškos arba panašios darbo patirties;
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą;
    - Suprantate statybos ir turto valdymo procesus (privalumas);
    - Sugebate bendrauti su įvairaus amžiaus ir statuso žmonėmis;
    - Esate atsakingas darbuotojas ir galite sėkmingai dirbti su ilgalaikiais projektais;
    - Turite puikius planavimo, organizavimo, bendravimo ir derybinius įgūdžius.
    Domantė Trotė
    “Jei koncentruojatės ir dirbate vardan rezultato, norite naujų iššūkių ir atsakomybės - ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 720
    Personalo vadovas (-ė)
    Iki 2019-02-14, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame 23 metus sėkmingai rinkoje dirbanti saugos tarnyba, teikianti apsaugos paslaugas ir siūlanti inovatyvius kompleksinius apsaugos sprendimus visoje Lietuvoje. Šiuo metu įmonėje dirba daugiau nei 1200 darbuotojų. Dinamiškumas, operatyvumas bei inovatyvios idėjos leidžia mūsų klientams pateikti geriausiai jų lūkesčius atitinkančius sprendimus. Esame socialiai atsakinga įmonė, tad aktyviai prisidedame prie įvairių bendruomeninių projektų bei sporto renginių įgyvendinimo. Paslaugų kokybę ir patikimumą garantuoja įdiegtas ISO 9001 Kokybės vadybos sistemos standartas, ISO 14001 aplinkosaugos vadybos standartas ir OHSAS 18001 darbuotojų saugos ir sveikatos vadybos standartas. Esame sistemingai ir sėkmingai audituojami tarptautinių kompanijų. Prie savo komandos kviečiame prisijungti profesionalų (-ią) PERSONALO VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę kurti, dalyvauti ir savo kompetencija bei įžvalgomis prisidėti prie įmonės strateginio valdymo;
    - Platų ir įdomų atsakomybių lauką - galimybę inicijuoti ir įgyvendinti pokyčius;
    - Dalykiškų ir bendradarbiaujančių vadovų palaikymą;
    - Greitai priimamus sprendimus;
    - Konkurencingą, kompetencijas atitinkantį darbo užmokestį.

    Būsite atsakingi už:
    - Dalyvavimą strateginiame įmonės valdyme kartu su akcininkais ir įmonės direktoriumi;
    - Personalo valdymo (procesų, projektų ir įrankių) įvertinimą ir reikiamų pokyčių iniciavimą bei įgyvendinimą;
    - Darbuotojų pritraukimo ir atrankos proceso tobulinimą;
    - Vertinamųjų/ ugdomųjų pokalbių, naujokų adaptacijos bei rezervo (pakaitumo) programų kūrimą ir vystymą;
    - Mokymų sistemos kūrimą, mokymų planavimą ir organizavimą;
    - Nefinansinės motyvacinės sistemos peržiūrėjimą ir atnaujinimą;
    - Vadovų kasdienį ugdymą, lyderystės kompetencijos vystymą organizacijoje;
    - Organizacinės kultūros formavimą, vystymą ir palaikymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite ne mažesnę nei 3 metų vadovavimo patirtį;
    - Žvelgiate plačiau nei klasikinis personalo valdymo modelis;
    - Ieškote pažangių metodų personalo kasdienei veiklai efektyvinti;
    - Kalbate anglų, rusų kalbomis;
    - Gebate diegti motyvacines sistemas skirtingoms pareigybėms;
    - Jaučiate malonumą bendraujant su žmonėmis ir koordinuojant procesus/ projektus;
    - Mokate vertinti personalo poreikį, vykdyti atrankas, kurti adaptacines ir karjeros programas;
    - Mokymus suvokiate kaip sisteminio įmonės valdymo sudedamąją dalį;
    - Turite darbo patirties dirbant su profesinėmis sąjungomis.
    Julija Stankevičiūtė
    “Turite patirties strateginiame įmonės valdyme HR srityje? Norėtumėte įdiegti personalo valdymo politiką ir ją integruoti į kitus įmonėje vykstančius procesus? Savo nuoseklaus darbo dėka pamatyti darbo vaisius? Ši pozicija – Jums :) Konfidencialumą garantuojame visuose atrankos etapuose. Į visus dominančius klausimus atsakysime Jums asmeniškai telefonu ar el. paštu.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 664
    Eksporto vadybininkas
    Iki 2019-02-15, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų komanda nedidelė (iki 20 darbuotojų), bet profesionali ir draugiška. Sėkmingai konkuruojame savo segmente plačiai visų žinomu Europoje prekinių ženklų gaminių asortimentu, siūloma kaina, kokybe bei puikiu aptarnavimu. Klientams siūlome nuo pačių smulkiausių detalių iki prabangios įrangos, konsultuojame, ruošiame projektus, padedame įsirengti.

    Šiuo metu stipriname savo komandą ir kviečiame EKSPORTO VADYBININKĄ, kuriam patikėtume pardavimų plėtrą užsienyje ir Lietuvoje.

    Įmonė siūlo:
    - Dirbti su patraukliais ir konkurencingais savo srityje produktais;
    - Sukurtą sėkmingą pagrindą tolimesnei įmonės plėtrai;
    - Atvirą ir demokratišką vadovų bendravimo stilių ir realius tikslus;
    - Patikimą ir geranorišką komandą;
    - Veiklos laisvę, lankstumą, dalyvavimą priimant svarbius įmonei sprendimus;
    - Jūsų kompetenciją įvertinti motyvuojančiais priedais ir puikiomis darbo sąlygomis.

    Būsite atsakingi už:
    - Naujų didmenos kontaktų su verslo partneriais Europoje užmezgimą;
    - Mažmeninių užsakymų iš užsienio vykdymą;
    - Kryptingą ir aktyvų darbą su esamais ir potencialiais klientais – poreikių analizę, optimaliausių sprendimų pasiūlymą, komercinių pasiūlymų rengimą, derybas, sandorių sudarymą, ilgalaikių ryšių užtikrinimą;
    - Dalyvavimą sprendžiant dėl tolimesnės komercinės veiklos plėtros, didinant produkcijos realizavimą, paslaugų kokybę bei konkurencingumą;
    - Logistinių sprendimų paiešką;
    - Dalyvavimą tarptautinėse parodose.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos B2B ir B2C pardavimų patirties, dirbant su užsienio rinkomis;
    - Turite stiprią vidinę motyvaciją, kuri skatina Jus nuolat užsibrėžti ambicingus tikslus ir juos pasiekti;
    - Esate verslus, domitės, analizuojate, mokate įžvelgti naujas galimybes, generuoti, pagrįsti ir įgyvendinti idėjas;
    - Puikiai mokate atstovauti visos įmonės interesus dirbant su svarbiausiais klientais, esate geras derybininkas;
    - Mokate sudominti, sukurti ir palaikyti ilgalaikius bendradarbiavimo santykius;
    - Turite bei puikiai naudojatės kalbų mokėjimo „įrankiu“, kuris šiame darbe yra būtinas (tobulas „įrankis“ – vokiečių (skaitymo/ rašymo pagrindai), anglų ir rusų (skaitymo/ rašymo pagrindai));
    - Turite inžinerinį išsilavinimą arba techninę nuovoką - tai Jums labai padėtų būti sėkmingu.
    Tatjana Andrejeva
    “Esate tikras virtuozas pardavimuose ir vertinate nedidelių įmonių privalumus – lankstumą, greitį, galimybę pritaikyti savo "know-how", įtakoti sprendimus, rezultatus ir būti motyvuojančiai paskatintam už sėkmingai įgyvendintus projektus. Šis pasiūlymas Jums! Susisiekite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 292
    Gamybos vadovas (-ė)
    Iki 2019-02-15, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame viena didžiausių maisto perdirbimo įmonių Lietuvoje. Siūlome platų asortimentą, visiems gerai žinomų ir pamėgtų, gaminių, orientuojamės į naujas pasaulines rinkas, puoselėjame pagarbą savo klientams ir darbuotojams. Kviečiame į savo komandą GAMYBOS VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę realizuoti savo potencialą, užtikrinant vienos didžiausių ir moderniausių maisto perdirbimo įmonių sklandų, efektyvų, kokybišką ir saugų gamybos procesą;
    - Progą įgyti vertingos profesinės ir vadovavimo patirties, tobulėti bei tobulinti procesus, darbo organizavimo principus, metodus;
    - Dinamišką, įdomų, atsakingą darbą, visas reikalingas priemones ir patrauklų atlygį.

    Būsite atsakingi už:
    - Dalyvavimą, formuojant gamybos veiksmų strategiją;
    - Pasiūlymų teikimą, sudarant perspektyvinius planus;
    - Gamybos planų paruošimą ir įgyvendinimo užtikrinimą;
    - Operatyvinių gamybinių klausimų sprendimo organizavimą;
    - Gamybinių linijų apkrovimo, pamainų darbo analizę;
    - Pasiūlymų gamybinių rodiklių gerinimui teikimą ir įgyvendinimą;
    - Atsargų (žaliavų) poreikio planavimą, priėmimo organizavimą ir kontrolę;
    - RVASVT ir kitų kokybės standartų ir darbo saugos reikalavimų laikymosi užtikrinimą;
    - Gamybos darbuotojų motyvavimą, įsitraukimo skatinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite bent kelių metų sėkmingą patirtį, organizuojant gamybos procesą, vadovaujant komandai ir savarankiškai sprendžiant su tuo susijusius klausimus;
    - Esate įgijęs aukštąjį maisto technologijos, inžinerijos, veterinarijos, ekonomikos arba vadybos išsilavinimą;
    - Suprantate ir kalbate anglų bei rusų kalbomis;
    - Dirbate kompiuterinėmis programomis MS Office (“Euroskaita“ būtų privalumas);
    - Išmanote RVASVT, darbuotojų saugos, sveikatos, priešgaisrinės saugos ir elektrosaugos, apsaugos sistemos reikalavimus, verslo ir darbo organizavimo principus.
    Giedrė Viršilienė
    “Siekiate būti puikiu lyderiu, sugebančiu sujungti visus turimus resursus geriausio rezultato pasiekimui. Iššūkius vertinate kaip progą mąstyti kitaip, įgyti kuo daugiau patirties, tobulėti! Šis pasiūlymas Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Personalo atrankų ir karjeros projektų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 555
    Projektų vadovas (metalo pramonė)
    Iki 2019-02-14, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų specializacija - birių ir skystų produktų transportavimo, dozavimo sistemų gamyba, montavimas ir aptarnavimas. Nuolat siekiame būti lanksčiausiu, vertingiausiu ir patikimiausiu partneriu įmonėms, ieškančioms technologinių sprendimų. Labai didžiuojamės savo profesionalia, motyvuota ir draugiška komanda, kuri kartu pasiekia pačius ambicingiausius tikslus! Šiuo metu prie derybų stalo kviečiame PROJEKTŲ VADOVĄ.

    Įmonė siūlo:
    - Prisijungti prie bendrovės, užtikrintais žingsniais žengiančios į plėtros laikotarpį;
    - Valdyti inovatyvius projektus patikimoje ir stabilioje įmonėje;
    - Dinamišką darbą ir savirealizaciją bei tobulėjimą skatinančią aplinką;
    - Stiprią profesionalų komandą ir vadovų palaikymą.

    Būsite atsakingi už:
    - Birių krovinių transportavimo sistemų montavimo projektų valdymą ir įgyvendinimą;
    - Projekto planų vykdymo užtikrinimą;
    - Kokybišką, efektyvų ir saugų gamybinių užduočių vykdymą objekte;
    - Darbo organizavimą, techninių klausimų derinimą, komandos aprūpinimą darbo priemonėmis;
    - Tinkamą projektinės dokumentacijos reikalavimų užtikrinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate dirbęs projekto vadovo pareigose (metalo pramonė/ gamyba/ įrengimai);
    - Užtikrinate komandos darbo kokybę bei terminų kontrolę;
    - Esate analitiškai mąstantis, reiklus bei mėgstantis dinamiką;
    - Turite ryškias darbų organizatoriaus savybes;
    - Mokate anglų ir rusų kalbas (būtų privalumas);
    - Turite aukštąjį inžinerinį išsilavinimą ir statybos darbų vadovo atestatą (būtų privalumas).
    Julija Stankevičiūtė
    “Mūsų vertybės: LANKSTUMAS, INOVATYVUMAS, KOMPETENCIJA, PATIKIMUMAS ir RACIONALUMAS. Jei savo gyvenime ir darbe vadovaujatės panašiomis vertybėmis, siekiate turėti patikimą komandą, kartu įgyvendinti labai įdomius, pasididžiavimo vertus inžinerinius projektus. Tokiu atveju kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 702
    Administratorė (-ius)
    Iki 2019-02-10, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame notarų paslaugas teikianti įmonė. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti ADMINISTRATORĘ (-IŲ)!

    Įmonė siūlo:
    - Palaikantį kolektyvą ir draugišką atmosferą;
    - Atlyginimo augimo galimybes, priklausančias nuo rezultatų.

    Būsite atsakingi už:
    - Svečių pasitikimą bei informacijos jiems teikimą;
    - Atsakymus į skambučius ir elektronines užklausas;
    - Įmonės dokumentų rengimą bei administravimą;
    - Kanceliarinių ir kitų biuro prekių užsakymą;
    - Bendros biuro tvarkos užtikrinimą;
    - Pagalbą kolegoms.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą (teisės sritis – privalumas);
    - Turite panašios darbo patirties;
    - Gerai mokate rusų ir anglų kalbas;
    - Puikiai dirbate MS Office programomis;
    - Esate atsakinga, pozityvi, draugiška asmenybė.
    Domantė Trotė
    “Jei esate iniciatyvi (-us), rūpestinga (-as) ir norite prisijungti prie šiuolaikiškos bei profesionalios komandos – kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 308
    Biuro ir pastato administratorė (-ius)
    Iki 2019-02-06, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Limarko Group laivininkystės kompanija - solidi tarptautinio verslo įmonių grupė, užsiimanti tarptautiniais pervežimais ir logistika, turinti nuosavą laivyną, į savo profesionalų ir brandų kolektyvą kviečia prisijungti BIURO ir PASTATO ADMINISTRATORĘ (-IŲ)!
    Plačiau galite paskaityti: http://www.limarko.com/lt

    Įmonė siūlo:
    - Konkurencingą rinkoje atlygį biuro ir pastato administratorės (-iaus) pozicijoje;
    - Prisijungti prie vienos stipriausių savo srities kompanijų;
    - Dalykišką ir darbingą verslo aplinką.

    Būsite atsakingi už:
    - Profesionalų klientų pasitikimą ir pirminės informacijos suteikimą;
    - Įvairios kasdieninės dokumentacijos tvarkymą ir administravimą;
    - Įmonės išorinio įvaizdžio puoselėjimą (pvz., internetinis tinklapis, verslo dovanos);
    - Sklandaus biuro darbo organizavimą ir bendros tvarkos priežiūrą biure;
    - Biurų pastato eksploatacinių  darbų organizavimą (kompanija turi nuosavą biurų pastatą);
    - Komunikaciją su pastato nuomininkais ir atliepimą į jų poreikius;
    - Operatyviai ir su šypsena atliekamus vadovo deleguotus darbus :)

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Norite ne tik administracinio darbo, bet ir platesnės atsakomybės (ūkinio pastato priežiūra);
    - Esate nuovoki, iniciatyvi ir brandi asmenybė;
    - Skrupulingai mąstote, numatote "į priekį", bet veikiate "čia ir dabar";
    - Savarankiškai atliekate patikėtą darbą nuo pradžios iki galutinio rezultato;
    - Galite lengvai dirbti su skirtingo amžiaus ir pažiūrų klientais bei kolegomis;
    - Lengvai priimate Jums deleguotas užduotis bei įmonės taisykles;
    - Puikiai valdote pagrindines kompiuterines programas;
    - Kalbate anglų kalba (rusų kalba būtų privalumas);
    - Jaučiatės komfortiškai puoselėdama ir skatindama gamtai draugišką aplinką.
    Gintė Žilinskienė
    “Patinka administracinis darbas, tačiau jaučiate, kad norite platesnės atsakomybės su labai konkurencingu atlygiu rinkoje? Skaitote darbo skelbimą ir galvojate: ”tai apie mane”. TUOMET LAUKIAME JŪSŲ. Patogiau skambinti? Nedvejokit :)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė, Atranka360 direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 716
    Viešbučio vadovas (-ė)
    Iki 2019-02-07, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    "Smiltynės Jachtklubas" – išskirtinis apgyvendinimo, laivybos ir pramogų kompleksas Kuršių nerijoje, nuo kurio Baltijos jūros paplūdimys pasiekiamas vos per keletą minučių! "Smiltynės Jachtklubo" viešbutyje yra 65 jaukiai įrengti kambariai/apartamentai su vaizdu į marias. Šiame uoste ištisus metus priimamos ir saugomos įvairių dydžių jachtos ir kateriai, veikia kavinė. Šis unikalus kompleksas – įsimintina vieta poilsiautojams iš Lietuvos ir užsienio, jachtų uosto svečiams bei patraukli renginiams organizuoti. Džiaugiamės gavę žvaigždę konkurse "Už darnią plėtrą" kaip geriausias visuomeninis rekreacinis objektas Lietuvoje! Šiai unikaliai vietai ieškome profesionalaus (-ios) VIEŠBUČIO VADOVO (-ĖS)!
    Daugiau informacijos : http://www.smiltynesjachtklubas.lt/lt/viesbutis/

    Įmonė siūlo:
    - Įvertinti Jūsų stiprią kompetenciją viešbučio valdyme ir derybų metu sutarti abiems pusėms priimtinas sąlygas;
    - Darbo poziciją, žmogui, kurio gyvenimo būdas trokšta dinamikos, kadangi viešbutis turi sezoniškumą: pavyzdžiui, jei esate iš kito miesto, bus galimybė sezoną praleisti Klaipėdoje, ne sezono metu - kitame mieste;
    - Pilną darbo etatą;
    - Profesionalų požiūrį į darbą ir darbo santykius.

    Būsite atsakingi už:
    - Sėkmingą viešbučio veikimą;
    - Bendradarbiavimą su kitomis komplekso veiklos sritimis, įsiliejant į sinerginę veiklą;
    - Viešbučio biudžeto formavimą, vykdymą ir kontrolę;
    - Strateginių planų įgyvendinimą, koordinuojant už konkrečias veiklas (valymas, remontas, administratoriai) atsakingų kolegų darbą;
    - Viešbučio įvaizdžio, viešųjų ryšių vystymą bei paslaugų pardavimą;
    - Nuolatinį idėjų generavimą, tobulinant viešbučio ir komplekso veiklą;
    - Veiklos augimo, efektyvumo ir pelningumo užtikrinimą.

    P.S. Jums pageidaujant, atsiųsime išsamų atsakomybių aprašą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Darbą viešbutyje siejate su savo gyvenimo būdu!
    - Suprantate poilsinio (sezoninio) verslo valdymo specifiką (būtų privalumas);
    - Esate integruojanti asmenybė, kuri geba efektyviai apjungti skirtingas nuomones, įmonės veiklas, siekiant bendro rezultato;
    - Matote "panoramiškai", bet pro akis nepraslįsta ir detalės;
    - Esate tvirtas žmogus vertybėse ir įgyvendinant strategiją, bet lankstus besikeičiančiose aplinkybėse.
    - Trokštate pokyčių savo karjeroje ir norite naujos erdvės kurti, veikti ir laimėti!
    Gintė Žilinskienė
    “Ši pozicija tiktų žmogui, kuris jau myli arba po šio darbo pasiūlymo įsimylėjo šį išskirtinį Klaipėdos objektą! :) Žmogui, kuris turi lyderystės, kūrybinės energijos ir užsidegimo padaryti šią vietą patraukliausia, išnaudojant visus šio komplekso unikalumus. Išsamią informaciją suteiksiu asmeniškai kiekvienam kandidatui, konfidencialumą garantuoju! Drąsiai skambinkit man :) ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Gintė Žilinskienė, Atranka360 direktorė

    Pateikti CV
  • ID: 631
    MAN sunkvežimių pardavimų vadybininkas
    Iki 2019-02-06, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientas - vienintelis oficialus MAN Truck & Bus AG serviso partneris Lietuvoje, valdantis gamintojo perteiktą patirtį ir technines žinias, prižiūrint MAN sunkvežimius. Dirbanti pagal aukščiausius valdymo standartus, priims į savo komandą MAN SUNKVEŽIMIŲ PARDAVIMŲ VADYBININKĄ!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę tobulėti pardavimų srityje, profesinius mokymus;
    - Progresyvią ir ambicingą darbo atmosferą;
    - Stiprius vadovus, kurie yra tikri savo srities profesionalai;
    - Stabilų atlyginimą ir priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų.

    Būsite atsakingi už:
    - Naujų ir naudotų sunkvežimių pardavimą, esamiems įmonės klientams, vykdymą;
    - Ekspertinį klientų konsultavimą apie paslaugas ir klientų poreikių įvertinimą;
    - Naujų klientų pritraukimą;
    - Glaudų bendradarbiavimą su klientais, siekiant žinoti apie jų besikeičiančius poreikius;
    - Naujų pardavimo programų įgyvendinimą ir plėtojimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Valandų valandas galite kalbėti apie techniką;
    - Esate aktyvi bei iniciatyvi asmenybė;
    - Gebate veikti savarankiškai ir komandoje;
    - Mėgstate bendrauti bei randate bendrą kalbą su įvairiais žmonėmis;
    - Pasižymite netradiciniais sprendimais;
    - Turite puikius derybinius gebėjimus.
    Julija Stankevičiūtė
    “Norite geros komandos, aplinkos ir teisingo atlygio už Jūsų pastangas? Turite pardavimų patirties ir prigimtinio "alkio" rezultatams? Tokiu atveju - laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 714
    Pirkimų - pardavimų projektų vadovas (-ė)
    Iki 2019-02-04, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Ambicinga, stabili, stiprias lyderio pozicijas užimanti įmonė, prekiaujanti naujomis ir naudotomis pakuotėmis, ieško veržlaus, profesionalaus PIRKIMŲ-PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo:
    - Veikimo laisvę ir erdvę savirealizacijai;
    - Greitai priimamus sprendimus;
    - Darbą su aukščiausio lygio profesionalais;
    - Asmeniniu pavyzdžiu įkvepiantį vadovą;
    - Patikrintus, efektyvius procesus;
    - Aktyvią, dinamišką darbo aplinką;
    - Tapimą svarbia dalimi aiškią ir ambicingą kryptį turinčioje įmonėje;
    - Motyvuojantį atlyginimą ir realias galimybes daug užsidirbti.

    Būsite atsakingi už:
    - Klientų rato plėtimą surandant naujus klientus, derantis, perkant bei parduodant pakuotes;
    - Ilgalaikių santykių su klientais mezgimą ir puoselėjimą, giluminį jų poreikių supratimą;
    - Rinkos išmanymą, verslo įžvalgų ir pasiūlymų teikimą;
    - Pardavimo rezultatų ir konkurencinės aplinkos analizę.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite bent 3 metus sėkmingos patirties B2B pirkimų, pardavimų, komercijos srityse;
    - Mokate ne tik parduoti, bet ir pirkti, vesti derybas;
    - Mėgstate bendrauti, mokate klausytis ir gebate įtikinti kitus;
    - Esate pasiruošęs padaryti daugiau negu reikia, kad pasiektumėte savo tikslus;
    - Vertinate žodžio besilaikančius žmones ir pats vykdote duotus pažadus;
    - Esate stipri, charizmatiška, įdomi asmenybė;
    - Jus įkvepia pozityvi įtampa;
    - Keliate sau aukščiausius standartus.
    Lolita Paragytė - Agejeva
    “Jeigu Jūsų orientacija ne „bazė“, o „be lubų“ – mums pakeliui!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Lolita Paragytė - Agejeva, Vilniaus padalinio vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 713
    Pardavimų projektų vadovas (-ė)
    Iki 2019-02-03, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė, atstovaujanti Europos aliuminio profilių gamintojus bei vykdanti jų produkcijos mažmeninę ir didmeninę prekybą. Prie savo draugiškos komandos kviečiame prisijungti ambicingą PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ(-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Motyvuojantį atlyginimą ir patrauklią priedų sistemą;
    - Draugišką ir palaikančią komandą;
    - Mokymus bei darbui reikalingas priemones.

    Būsite atsakingi už:
    - Naujų klientų paiešką ir darbą su esamais klientais;
    - Profesionalų klientų konsultavimą vykdomų projektų klausimais;
    - Ventiliuojamų fasadų pardavimų vystymą;
    - Partnerystės vystymą su architektais ir projektuotojais;
    - Komercinių pasiūlymų bei reikalingos dokumentacijos rengimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite puikius bendravimo įgūdžius;
    - Esate įgijęs aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą;
    - Turite darbo patirties pardavimų srityje B2B sektoriuje;
    - Gerai mokate anglų kalbą, rusų kalbos žinios – privalumas;
    - Esate atsakingas, lankstus, orientuotas į rezultatą;
    - Turite vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
    Domantė Trotė
    “Jei esate proaktyvus pardavėjas ir nelaukiate, kol klientas pas Jus ateina, o susirandate jį pats - ši poziciją kaip tik Jums! Laukiame kandidatuojant.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV

Džiaugiamės pelnę Jūsų pasitikėjimą!
Virš 90% klientų tampa mūsų ilgalaikiais partneriais arba rekomenduoja mus kitiems.

Daugiau atsiliepimų