Vilnius: +370 638 33360 Klaipėda: +370 630 33360 info@atranka360.lt
Pateikti CV

Šiuo metu ieškome

Rūšiuoti pagal:
Visos sritys
  • ID: 729
    Serviso vadovas
    Iki 2019-04-19, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - šiuolaikinis logistikos centras, kuris atlieka dalinių krovinių pervežimą, teikia pavienes ir kompleksines sandėliavimo bei jūrinių konteinerių gabenimo paslaugas. Į savo komandą kviečiame prisijungti SERVISO VADOVĄ!

    Įmonė siūlo:
    - Labai patrauklų atlygį už darbą;
    - Dideles profesinių siekių įgyvendinimo galimybes;
    - Progresyvią ir ambicingą darbo atmosferą.

    Būsite atsakingi už:
    - Serviso skyriaus darbų kokybišką planavimą ir vykdymo kontrolę (komandoje meistrai - priėmėjai ir šaltkalviai);
    - Vykdomų darbų atlikimo terminų užtikrinimą bei savalaikius problemų sprendimus;
    - Komandos valdymą, formavimą ir motyvavimą;
    - Sandėlio veiklos kontrolę;
    - Darbų atlikimo ir aptarnavimo standartų kokybės diegimą;
    - Derybas su esamais klientais bei naujų klientų paiešką.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite darbo patirties autoserviso vadybos srityje;
    - Turite gerus bendravimo ir komandos formavimo įgūdžius;
    - Gerai kalbate, rašote, skaitote rusų bei anglų kalbomis;
    - Turite greitą orientaciją, savarankiškumą, energingumą, iniciatyvumą, atsakingumą, orientaciją į rezultatą;
    - Gebate pasiekti rezultatą, kuris priklauso nuo kitų žmonių darbo.
    Julija Stankevičiūtė
    “Turite patirties klientų aptarnavime bei darbų organizavimo srityje? Norite save išbandyti transporto versle? Tokiu atveju – kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 779
    Prekybos vadovas (-ė) (pirkimų ir komercijos sritis)
    Iki 2019-04-15, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Vienas didžiausių buitinės elektronikos mažmeninės prekybos tinklų Lietuvoje, šiuo metu turintis virš 20 parduotuvių skirtinguose Lietuvos miestuose, prie savo komandos kviečia prisijungti strategiškai mąstantį (-ią) ir komandą įkvepiantį (-ią) PREKYBOS VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Motyvuojantį atlyginimą pagal darbo rezultatus;
    - Puikias darbo sąlygas kompanijoje, kuri vertina savo darbuotojus bei investuoja į jų tobulėjimą;
    - Visapusį vadovų palaikymą ir bendradarbiavimą.

    Būsite atsakingi už:
    - Strateginį prekių pirkimą, pardavimą bei paskirstymą;
    - Pardavimų planavimą, rezultatų analizę ir ataskaitų rengimą;
    - Konkurentų analizę ir strateginius atsakomuosius veiksmus;
    - Derybas su tiekėjais ir marketinginių lėšų valdymą;
    - Produktų akcijų inicijavimą;
    - Vadovavimą 5 vadybininkų komandai.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Buvote atsakingas (-a) už visos įmonės pirkimų/ komercinę veiklą ir turite gerąją verslo vystymo patirtį;
    - Esate orientuotas (-a) į kokybišką savo komandos rezultatą;
    - Mėgaujatės naujos sistemos, pažangių metodų paieška kasdienei veiklai efektyvinti;
    - Jaučiate malonumą bendraujant su žmonėmis ir koordinuojant procesus/ projektus;
    - Turite derybinių įgūdžių. Derybos - Jūsų arkliukas;
    - Gerai kalbate anglų kalba;
    - Turite patirties mažmeninės prekybos versle (būtų privalumas).
    Julija Stankevičiūtė
    “Traukia pirkimų ir komercijos procesas? Norite dirbti kartu su laisva, malonia ir darbščia komanda? Nepraleiskite progos - kandidatuokite! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 778
    Pardavimų vadybininkas (-ė) (rusų kalba)
    Iki 2019-04-14, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų partneriai UAB "Bunasta" – profesionali muitinės tarpininkų įmonė, kuriai 24 val. per parą rūpi, jog klientų kroviniai sklandžiai ir greitai kirstų sienas tiek ES, tiek NVS šalyse. Turėdami platų paslaugų spektrą bei atsakingą požiūrį į klientus, suranda geriausius problemų sprendimus ir užtikrina paslaugų bei aptarnavimo kokybę. Jeigu esate pasiruošęs (-usi) įdomiam, iššūkių pilnam darbui ir tikite, kad komandinis darbas bei efektyvumas padeda įgyvendinti užsibrėžtus tikslus - kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Sąlygas realizuoti profesines ambicijas tarptautinėje aplinkoje;
    - Galimybes atskleisti savo profesinį potencialą bendraujant su įvairaus dydžio verslo kompanijomis;
    - Dinamišką, įdomų ir nuolatinį tobulėjimą skatinantį darbą;
    - Profesionalią, veržlią ir bendradarbiaujančią komandą;
    - Dalyvavimą tarptautinėse parodose bei įmonės renginiuose;
    - Motyvuojančius priedus už pasiektus rezultatus.

    Būsite atsakingi už:
    - Paslaugos pardavimo sandorių su B2B klientais sudarymą;
    - Klientų poreikių išsiaiškinimą, sprendimų paiešką ir pasiūlymų teikimą;
    - Naujų klientų pritraukimą bei ilgalaikių santykių palaikymą su senais;
    - Finansinių apyvartos bei pelningumo rodiklių gerinimą;
    - Efektyvaus ir sklandaus pardavimų proceso organizavimą bei vykdymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sukaupęs (-usi) ne mažesnę nei 3 m. patirtį B2B pardavimų srityje;
    - Išmanote pardavimų procesus, todėl puikiai vedate derybas ir mokate atstovauti įmonės interesus;
    - Turite vidinę motyvaciją, skatinančią nuolat užsibrėžti ambicingus tikslus ir juos pasiekti;
    - Esate energingas, aktyvus ir pozityvus žmogus;
    - Laisvai kalbate ir rašote rusų kalba;
    - Turite galimybę vykti į komandiruotes.

    Laikysime privalumu, jeigu:
    - Turite patirties dirbant su transporto ir logistikos įmonėmis;
    - Turite patirties telemarketingo paslaugų srityje.
    Digna Ūksaitė
    “Jeigu matote, jog kalbame apie Jus – kviečiame kandidatuoti! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Digna Ūksaitė, Komunikacijos ir administravimo specialistė

    Pateikti CV
  • ID: 777
    Vyr. Buhalterė (-is)
    Iki 2019-04-14, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė – pelno nesiekianti organizacija (viešoji įstaiga), vystanti skaidrią ir efektyvią veiklą aplinkosaugos srityje, prie savo komandos kviečia prisijungti VYR. BUHALTERĘ (-Į)!

    Įmonė siūlo:
    - Tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimą;
    - Galimybę prisitaikyti prie Jūsų naudojamos buhalterinės apskaitos programos;
    - Draugišką kolektyvą ir malonią darbo aplinką;
    - Visas socialines garantijas ir puikias darbo sąlygas.

    Būsite atsakingi už:
    - Įmonės buhalterinės apskaitos tvarkymą (nuo pirminių dokumentų iki pilnos finansinės atskaitomybės sudarymo);
    - Finansinių, mokestinių ataskaitų, deklaracijų ar kitų buhalterinių / apskaitos duomenų rengimą bei pateikimą vadovams ir valstybinėms institucijoms;
    - Skolų administravimą;
    - Darbo užmokesčio ir su tuo susijusių išmokų bei mokesčių skaičiavimą;
    - Kitas vyr. buhalterio darbo funkcijas ir atsakomybes.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite universitetinį išsilavinimą finansų, ekonomikos, apskaitos ar kitose susijusiose srityse;
    - Turite patirties, užimant vyr. buhalterio / finansininko poziciją;
    - Puikiai išmanote LR įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius buhalterinę apskaitą;
    - Turite gerų analitinių sugebėjimų, vertinate bendradarbiavimą ir norą dirbti komandoje.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Atidumas detalėms Jums vienas svarbiausių darbo elementų? Norite save realizuoti buhalterijoje? Skaičiai, finansinės analizės ir MS Excel lentelės - Jūsų gyvenimo būdas? Tokiu atveju kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 776
    Buhalteris (-ė)
    Iki 2019-04-13, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame tarptautinė įmonė, kuri teikia visas buhalterinės apskaitos paslaugas. Tvarkome įmonių apskaitą nuo pradinių dokumentų apskaitymo iki finansinių ataskaitų sudarymo (tiek Lietuvos, tiek užsienio klientams). Šiuo metu prie savo draugiškos specialistų komandos, Vilniaus biure, kviečiame prisijungti BUHALTERĘ (-Į)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą patikimoje ir stabilioje kompanijoje;
    - Draugišką komandą ir palaikantį vadovą;
    - Modernų ofisą Vilniaus centre;
    - Kompetencijas ir rezultatus atitinkantį darbo užmokestį.

    Būsite atsakingi už:
    - Įmonių apskaitos tvarkymą nuo pirminių dokumentų iki finansinių ataskaitų;
    - Bendravimą su įmonės klientais buhalteriniais/ mokesčių klausimais, ataskaitų sudarymą vadovams.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs (-usi) sėkmingos patirties tvarkant įmonės (-ių) buhalterinę apskaitą;
    - Dirbate su Navision programa;
    - Mokate anglų arba rusų kalbą (tai būtų privalumas);
    - Norite tobulinti savo ekspertines žinias buhalterinės apskaitos srityje.
    Julija Stankevičiūtė
    “Precizika ir atida detalėms Jums vienas svarbiausių darbo elementų? Nori save realizuoti buhalterijoje? Skaičiai, finansinės analizės ir MS Excel lentelės - Jūsų gyvenimo būdas? Tokiu atveju kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 775
    Pardavimų vadybininkas (-ė)
    Iki 2019-04-13, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame tarptautinė kompanija, transporto įmonėms teikianti kuro pirkimo, rinkliavų apmokėjimo ir mokesčių grąžinimo paslaugas. Sparčiai augame ir prie savo profesionalų komandos kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir dinamišką darbą patikimoje ir augančioje įmonėje;
    - Įsilieti į jaunatvišką ir pozityvią atmosferą palaikančią komandą;
    - Profesionalių ir ugdančių vadovų pagalbą;
    - Iššūkius, kuriuos įveikus bus džiaugiamasi rezultatais;
    - Jūsų žinias, patirtį ir įsitraukimą įvertinti atitinkamu atlygiu bei motyvuoti priedais už pasiekimus.

    Būsite atsakingi už:
    - Aktyvių pardavimų vykdymą transporto kompanijoms, ryšių mezgimą ir šiltų kontaktų palaikymą;
    - Klientų poreikių išsiaiškinimą, sprendimų ieškojimą ir pasiūlymų teikimą;
    - Efektyvaus ir sklandaus pardavimų proceso organizavimą bei vykdymą;
    - Sėkmingą nustatytų pardavimo planų įgyvendinimą;
    - Įmonės atstovavimą ir pozityvaus įmonės įvaizdžio kūrimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Galite pasigirti sėkminga B2B pardavimų patirtimi;
    - Patirtis su transporto kompanijomis - būtų didelis privalumas;
    - Aktyvūs pardavimai - sritis, kurioje norite sėkmingai dirbti ir siekti karjeros.
    - “Šaltą” kontaktą paversti “šiltu” - Jums tikras malonumas.
    - Esate labai atsakingas, iniciatyvus ir užsispyręs, nepasiekęs tikslo - nepasiduodate;
    - Esate pasiryžęs mokytis ir tobulėti, nes komanda pasiruošusi pasidalinti su Jumis geriausiomis praktikomis ir žiniomis.
    Domantė Trotė
    “Jei esate proaktyvus pardavėjas ir nelaukiate, kol klientas pas Jus ateina, o susirandate jį pats - ši poziciją kaip tik Jums! Laukiame kandidatuojant.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 773
    Projektų vadovas (-ė) (procesų koordinavimas)
    Iki 2019-04-12, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame programinės įrangos kompanija, kurianti inovatyvią įrangą. Savo klientams siūlome išmanius sprendimus, skirtus vizualizuoti, stebėti, valdyti ir optimizuoti jų aplinką, siekiant pagerinti gyvenimo kokybę, sumažinti poveikį aplinkai ir energijos sąnaudas. Mūsų veikla vystoma ne tik Europoje, kuri apima tiek viešą, tiek privatų sektorius. Šiuo metu į savo biurą Klaipėdoje kviečiame PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Prisijungti prie įmonės, užtikrintais žingsniais žengiančios į plėtros laikotarpį;
    - Valdyti inovatyvius projektus patikimoje ir stabilioje įmonėje;
    - Puikų vadovą, sukūrusį pozityvią darbinę aplinką;
    - Sveiko mikroklimato darbinę atmosferą;
    - Konkurencingą atlyginimą bei ilgalaikę perspektyvą;
    
- Atvirą, betarpišką komunikaciją, greitai priimamus sprendimus.

    Būsite atsakingi už:
    - Įmonėje vykdomų projektų valdymą ir numatytų projekto darbų koordinavimą;
    - Projektų valdymo plano sudarymą ir resursų paskirstymą, vykdymo terminų koordinavimą;
    - Įmonės veiklai reikalingos įrangos pirkimo koordinavimą, sandėlio efektyvumo priežiūrą;
    - Projektų dokumentų rengimą bei ataskaitų teikimą vadovybei/ susijusioms institucijoms;
    - Sklandų ir nuoseklų įmonėje vykstančių procesų laikymosi užtikrinimą;
    - Savalaikį iškylančių problemų nustatymą ir sprendimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos projektų valdymo patirties;
    - Gebate valdyti stambius informacijos srautus, juos tinkamai struktūruojant ir paskirstant;
    - Pasižymite strateginiu mąstymu, puikiais laiko planavimo įgūdžiais bei atidumu detalėms;
    - Pastebite darbo procese iškylančias klaidas ir jas operatyviai išsprendžiate;
    - Gebate greitai priimti sprendimus, esate savarankiškas ir atsakingas;
    - Gebate valdyti komandos darbą, kokybę bei terminų kontrolę;
    - Vadovaujatės taisykle, kad tik puikiai sustyguotas procesas atneša patį geriausią rezultatą;
    - Turite aukštąjį išsilavinimą (IT, ekonomikos, verslo vadybos srityse privalumas);
    - Puikiai kalbate bei rašote anglų kalba.
    Giedrė Viršilienė
    “Kandidatuoti tikrai verta, jei norite dirbti įmonėje, kuri darbuotojus motyvuoja ne tik aukštais atlyginimais ir priedais, bet ir sveika darbine atmosfera bei sprendimų laisve!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Personalo atrankų ir karjeros projektų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 774
    Gamybos vadovas (-ė)
    Iki 2019-04-12, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    „Be-Ge Baltic“, UAB, veikla – pramoninis transporto priemonių, sėdynių, baldų, neįgaliųjų vežimėlių užvalkalų siuvimas, sėdynių apvilkimas ir surinkimas. Įmonė priklauso tarptautiniam Be-Ge koncernui, savo veiklą pradėjusiam 1934 m. Švedijoje.
    Mūsų stipriosios pusės – finansinis stabilumas, patirtis ir žinios – padeda kurti ir išlaikyti ilgalaikius santykius su klientais. Profesionali komanda, maža darbuotojų kaita sudaro sąlygas lankstumui gamyboje, stabiliai kokybei bei pristatymų tikslumui.

    Plėsdami gamybos apimtis ir efektyvindami procesus į savo komandą kviečiame GAMYBOS VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Prisijungti prie sėkmingai veikiančios, stabilios ir patikimos įmonės;
    - Bendradarbiaujantį požiūrį ir pasitikėjimą;
    - Profesionalią ir draugišką aplinką;
    - Sąlygas pritaikyti ir įgyti vertingos profesinės ir vadovavimo patirties, tobulėti ir tobulinti procesus, darbo organizavimo principus ir metodus;
    - Motyvuojantį papildomų naudų paketą.

    Būsite atsakingi už:
    - Dalyvavimą gamybos strategijos formavime;
    - Gamybos padalinio veiklos organizavimą;
    - Operatyvinių gamybinių klausimų sprendimo organizavimą;
    - Gamybos procesų analizę ir tobulinimą;
    - Gamybos efektyvinimą ir našumo didinimą;
    - Gamybos automatizavimą, įrengimų paiešką;
    - Gamybos darbuotojų motyvavimą, įsitraukimo skatinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite gamybos organizavimo, vadovavimo komandai patirties (minkštų baldų pramonėje - privalumas);
    - Esate įgijęs aukštąjį inžinerinį išsilavinimą (tekstilės inžinerijos, siuvimo technologijos - privalumas);
    - Efektyviai planuojate bei turite puikius organizacinius gebėjimus;
    - Gebate įgyti autoritetą, skatinate atvirumą ir darbuotojų įsitraukimą siekiant vis geresnių rezultatų;
    - Vadovaujatės kokybės, efektyvumo, bendradarbiavimo ir saugaus darbo principais;
    - Kalbate anglų kalba bei puikiai dirbate kompiuteriu;
    - Esate analitiškas, komandiškas, imlus, proaktyvus ir pozityvus.
    Tatjana Andrejeva
    “Siekiate būti puikiu lyderiu, sugebančiu sujungti visus turimus resursus geriausio rezultato pasiekimui. Galime pasiūlyti Jums patikimą, draugišką komandą ir aplinką. Atsiųskite savo CV ir susisiekime aptarti plačiau! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 334
    Transporto vadybininkas (-ė) (jūrinių konteinerių pervežimams Baltijos šalyse)
    Iki 2019-04-12, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame sparčiai auganti transporto įmonė, siekianti tapti rinkos lyderiais, pagal teikiamų paslaugų kokybę, konteinerių pervežimo versle. Vertiname lojalumą ir atsidavimą įmonei. Šiuo metu kviečiame prisijungti, turintį (-čią) darbo patirties logistikos procesų organizavime, TRANSPORTO VADYBININKĄ (-Ę) (jūrinių konteinerių pervežimams Baltijos šalyse)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą patikimoje ir profesionalioje kompanijoje;
    - Asmeninę vadovų pagalbą darbo pradžioje;
    - Galimybę atskleisti savo potencialą jūrinių konteinerių transportavimo bei organizavimo srityje;
    - Ilgalaikę perspektyvą.

    Būsite atsakingi už:
    - Naujų klientų paiešką bei bendravimą su esamais klientais;
    - Gautų užsakymų paskirstymą bei užduočių priskyrimą vairuotojams;
    - Jūrinių krovinių dokumentų administravimą;
    - Vairuotojų darbo kontrolę bei kokybišką savalaikį krovinių pasiekimą iki klientų "durų";
    - Bendravimą bei problemų sprendimą, susijusį su pervežamais kroviniais;
    - Informacijos, reikalingos apie pervežimą, savalaikį bei išsamų suteikimą klientui;
    - Nenutrūkstamą bei sklandų nuosavo transporto judėjimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate tvirtas bei reiklus darbo kokybei, terminams;
    - Turite patirties jūrinių konteinerių pervežime, krovinių paieškoje bei vairuotojų kontroliavime;
    - Puikiai kalbate bei rašote anglų kalba;
    - Esate lankstus ir puikiai sprendžiate iškilusias nestandartines situacijas;
    - Vertinate ilgalaikius santykius ir Jums svarbus geras atlygis.
    Jurgita Paičienė
    “Jei turite sėkmingos patirties jūrinių konteinerių gabenimo srityje, jaučiate, kad atėjo laikas žingsniui į priekį Jūsų karjeroje - nepraleiskite puikios progos! Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 747
    Gamybos ir transporto skyriaus serviso inžinierius (-ė)
    Iki 2019-04-11, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Viena iš pirmaujančių statybinių medžiagų gamybos įmonių šalyje, sukaupusi didžiulę patirtį betono mišinių ir gelžbetonio konstrukcijų gamybos srityje - kviečia prie savo komandos prisijungti Gamybos ir transporto skyriaus serviso INŽINIERIŲ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą stabilioje, sėkmingai veikiančioje įmonėje;
    - Palaikantį vadovą ir palaipsniui didėjantį atsakomybės lygį;
    - Šaunų savo srities specialistų kolektyvą;
    - Aiškią ir skaidrią atlygio sistemą ir papildomas naudas;
    - Geras darbo sąlygas ir visas priemones darbui.

    Būsite atsakingi už:
    Gamybos dalį:
    - Detalių tiekimą (bendravimas su gamintojais, pasiūlymų monitoringas);
    - Remonto darbų išlaidų kontrolę;
    - Mazgų serviso aptarnavimo žurnalų pildymą, remonto grafikų paruošimą bei kontrolę;
    - Aplinkosaugos ir darbų saugos dokumentacijos tvarkymą, mobilaus ryšio ataskaitų analizę;
    - Energetinių resursų deklaravimą ir kontrolę;
    - Betono gamybos įrenginių (mazgų) remonto darbų užtikrinimą.

    Transporto dalį:
    - Transporto priemonių techninės būklės bei kuro kontrolę;
    - Vairuotojų kontrolę, darbo bei atostogų grafikų planavimą;
    - Susidariusių stresinių situacijų valdymą bet kuriuo paros metu;
    - Objektų apžiūrą, reikiamos technikos ir papildomos įrangos klientui parinkimą bei organizavimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite techninį - elektrotechninį išsilavinimą;
    - Panaši darbo patirtis – būtų didelis privalumas;
    - Pasižymite atsakingumu, savarankiškumu ir iniciatyvumu;
    - Gerai kalbate, rašote bei skaitote anglų kalba ( vokiečių kalba – būtų privalumas);
    - Turite greitą orientaciją, novatorišką požiūrį;
    - Gebate pasiekti rezultatą, kuris priklauso nuo kitų žmonių darbo.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Jei esate reiklus sau ir aplinkiniams, siekdamas tikslo lanksčiai prisitaikote prie aplinkybių ir kuriate pridėtinę vertę įmonei, mes Jums siūlome geras darbo sąlygas bei atlygį, atitinkantį Jūsų kompetenciją! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 772
    Pardavimų vadybininkas (-ė) (žemės ūkio sritis)
    Iki 2019-04-08, Gargždai
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė kuria bei gamina ozonatorius, bendradarbiaudami su mokslininkais, atlieka mokslinius tyrimus dėl ozono pritaikymo, sukūrė efektyvias ozono dujų fungicidinių savybių praktines pritaikymo metodikas įvairiose maisto produktų apdorojimo, saugojimo ir perdirbimo srityse. Dėka įmonės darbuotojų ilgametės patirties, atliekant mokslinius tyrimus ir tobulinant pačius ozonatorius, pavyko pagaminti inovatyvius ozonavimo įrengimus, kurie sėkmingai naudojami įvairiuose Lietuvos ir užsienio įmonėse. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą į naujoves bei plėtrą orientuotoje kompanijoje;
    - Puikias galimybes užsidirbti, išnaudojant įmonės suteiktus resursus;
    - Skaidrią ir motyvuojančią priedų apskaičiavimo sistemą;
    - Puikias darbo sąlygas perspektyvioje ir dinamiškoje aplinkoje.

    Būsite atsakingi už:
    - Pardavimo projektų valdymą, derybų vedimą, komercinių pasiūlymų rengimą;
    - Naujų produktų, paslaugų pristatymą ir informacijos atnaujinimą klientams (ūkininkams);
    - Efektyvų bendravimą su klientais, siekiant kurti ir vystyti ilgalaikius bei rezultatyvius tarpusavio santykius.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingą 1-2 m. aktyvių pardavimų patirtį;
    - Turite ryžto patikėtą darbą atlikti savarankiškai nuo pradžios iki galutinio rezultato;
    - Jaučiate poreikį net ir laisvalaikiu domėtis žemės ūkio sritimi.
    Julija Stankevičiūtė
    “Žemės ūkio sritis - tai kas domina? Pardavimų procesas teikia Jums pasitenkinimą ir yra varomoji jėga? Ši darbo vieta Jūsų!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 771
    Mokesčių teisės vadovas (-ė)
    Iki 2019-04-07, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame Lietuvos ekonomikai reikšmingas verslo vienetas. Įeiname į TOP 10 pelningiausių Lietuvoje įmonių sąrašą. Mūsų istorijoje eilė laimėjimų, bylojančių tarptautinį mūsų veiklos ir gaminamos produkcijos pripažinimą. Keletą kartų esame pripažinti „Metų eksportuotoja“, esame Nacionalinio atsakingo verslo įmonių tinklo narė, mums suteiktos „Lietuvos metų gaminio“, „100 – mečio investicijos“, „Patikimiausios įmonės“ ir kitos nominacijos.

    Šiuo metu ieškome į savo komandą Mažeikiuose MOKESČIŲ TEISĖS VADOVO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo:
    - Ambicingą ir įdomią veiklą tarptautinėje aplinkoje;
    - Patikimą, profesionalią ir demokratišką darbo aplinką, draugišką kolektyvą;
    - Naują unikalią patirtį ir ilgalaikę perspektyvą kaip savo srities profesionalui;
    - Motyvuojantį atlygį ir patrauklų papildomų naudų paketą.

    Būsite atsakingi už:
    - Tinkamą mokesčių apskaitą, vadovavimą įmonės apskaitos grupei;
    - Tinkamo muitinės procedūrų įforminimo užtikrinimą bei priemonių rizikai valdyti įgyvendinimą;
    - Sandorių kainodaros dokumentų parengimą, sutarčių peržiūrą bei vertinimą mokestinių reikalavimų kontekste;
    - Vykdomų investicinių projektų išlaidų priskyrimą mokestinei investicijų lengvatai;
    - Vadovų ir apskaitos darbuotojų konsultavimą mokesčių klausimais;
    - Teisės aktų reikalavimų mokesčių srityje monitoringo vykdymą bei pakeitimų įgyvendinimo organizavimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs aukštąjį mokesčių, finansų arba muitų teisės išsilavinimą;
    - Puikiai išmanote Lietuvos mokesčių ir apskaitos sistemą;
    - Turite 5+ metus patirties mokesčių, finansų valdymo srityje (vadovavimo, darbo audito ar konsultacinėje kompanijoje patirtis būtų privalumas);
    - Turite puikius anglų kalbos įgūdžius;
    - Esate iniciatyvus, šiuolaikiškas verslo vystymo atžvilgiu;
    - Gebate ugdyti kitus bei pritaikyti praktikoje pažangias iniciatyvas;
    - Turite gerus komandinio darbo ir bendradarbiavimo įgūdžius.
    Tatjana Andrejeva
    “Visa informacija apie poziciją ir kompaniją bus pateikta pokalbio su Jumis metu. Susidomėjus, kviečiu kandidatuoti arba susisiekti su manimi nurodytais kontaktais! Konfidencialumą garantuojame visuose atrankos etapuose.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 733
    Pirkimų vadybininkas (-ė)
    Iki 2019-03-28, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB „Theca Furniture“ – daniško kapitalo, šiuolaikiška, minkštuosius baldus gaminanti įmonė. Nuo 2006 m. baldų gamyba iš Danijos buvo perkelta į Lietuvą ir šiuo metu kompanija vykdo veiklą Kaune, Alytuje, turi siuvimo padalinius Kaišiadoryse bei Jonavoje. Įmonė kiekvienais metais auga. Šiuo metu kolektyvą sudaro apie 770 profesionalių darbuotojų. Kolektyvas vadovaujasi atsakingumo, draugiškumo, profesionalumo ir partnerystės principais. Įmonė toliau plečia savo veiklą ir kviečia prie kolektyvo prisijungti atsakingus, draugiškus, lanksčius ir dinamišką aplinką vertinančius darbuotojus.

    Daugiau informacijos apie įmonę - www.theca.dk

    Įmonė siūlo:
    - Puikią galimybę įgyti vertingos patirties daugiau nei 10 metų Lietuvoje veikiančioje užsienio kapitalo baldų įmonėje;
    - Siekiančius tikslo, ambicingus kolegas, kurie padės įsilieti į kolektyvą;
    - Dinamišką darbo aplinką;
    - Geras darbo sąlygas ir Jūsų kompetencijas atitinkantį darbo užmokestį.

    Būsite atsakingi už:
    - Bendradarbiavimą su esamai tiekėjais ir naujų tiekėjų paiešką;
    - Pirkimų procesų vykdymą ir jų koordinavimą;
    - Derybas su tiekėjais;
    - Rinkos analizę ir produktų paiešką, reikalingų minkštųjų baldų gamybai ir gamybos procesui užtikrinti;
    - Bendradarbiavimą su eksperimentinio, gamybos bei kitų padalinių atstovais, siekiant išsiaiškinti naujų žaliavų, produktų, įrangos poreikį ir jiems keliamus kriterijus;
    - Iniciatyvą ir veiksmus, įgyvendinant pirkimo išlaidų optimizavimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Galite pasigirti bent dviejų metų sėkminga patirtimi pirkimų vadybininko pozicijoje;
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą inžinerijos, verslo administravimo ar ekonomikos srityje;
    - Pasižymite gerais derybiniais įgūdžiais, analitiniu mąstymų bei greita orientacija;
    - Gerai šnekate ir rašote anglų kalba;
    - Iniciatyva ir komunikabilumas - žodžiai, kurie puikiai tinka Jus apibūdinti;
    - Jei turite patirties dirbant su įvairių komponentų pirkimu gamybinėse įmonėse (medienos, metalo apdirbimas) - tai būtų privalumas.
    Domantė Trotė
    “Jei siekiate maksimalios vertės organizacijai, kurioje dirbate, norite ilgalaikių perspektyvų, modernaus ir draugiško kolektyvo, ši darbo pozicija - Jūsų!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 767
    Pardavimų vadybininkas (-ė) (pramonė)
    Iki 2019-04-05, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame viena stambiausių tarptautinių kompanijų, tiekianti medžiagas bei įrangą automobilių pramonei. Šiuo metu į savo ambicingą komandą kviečiame PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Unikalią galimybę dirbti didelę patirtį sukaupusioje tarptautinėje įmonėje;
    - Konkurencingą rinkoje atlyginimą ir priedus už gerus rezultatus;
    - Vadovą, kuris metodiškai įveda naują darbo specifiką;
    - Saugią ir atvirą atmosferą kolektyve;
    - Mokymus, seminarus, stažuotes;
    - Ilgalaikę perspektyvą.

    Būsite atsakingi už:
    - Pardavimų veiklos organizavimą, koordinavimą, priežiūrą;
    - Nuolatinę klientų poreikių analizę, sprendimų ir pasiūlymų formavimą, sutarčių ruošimą;
    - Naujų klientų paiešką bei derybų vedimą, pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu;
    - Sėkmingą vykdomų pardavimų įgyvendinimo koordinavimą, iškylančių problemų sprendimą, sąskaitų išrašymą ir atsiskaitymų kontrolę.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite pardavimo ir derybinių įgūdžių, orientuojatės į vertės kūrimą ir rezultatą;
    - Pasižymite strateginiu mąstymu ir buvimu vienu žingsniu priekyje;
    - Turite prezentavimo įgūdžių ir gebate dalykiškai bendrauti su įvairiais verslo partneriais;
    - Puikiai išmanote ilgalaikių kokybiškų santykių su klientais palaikymą;
    - Turite ambiciją nevaržomai veikti pagal suderintą strategiją ir pamatyti savo darbo vaisius.
    Giedrė Viršilienė
    “Laukiame Jūsų gyvenimo aprašymo! Konfidencialumą garantuojame visuose atrankos etapuose.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Personalo atrankų ir karjeros projektų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 770
    Projektų vadovas (-ė) (silpnų srovių)
    Iki 2019-04-06, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes jau virš 15 metų įrenginėjame ir modernizuojame pastatų inžinerines sistemas, įgyvendiname telekomunikacijų, apsaugos sistemų bei elektros instaliavimo projektus. Savo klientams dirbame nenuilsdami ir užtikriname aukščiausią darbų atlikimo kokybę. Šiuo metu ieškome naujo komandos nario PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS) (silpnų srovių)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą su stambiais projektais bei aukštos kokybės įranga;
    - Motyvuojantį darbo užmokestį;
    - Profesionalų komandą;
    - Stabilumą ir pastovų darbo krūvį - pas mus nėra sezoniškumo.

    Būsite atsakingi už:
    - Objektams numatytų resursų ir medžiagų tiekimo užtikrinimą;
    - Sąmatų rengimą;
    - Vykdomų darbų proceso planavimą, organizavimą ir kontrolę;
    - Vykdomų darbų terminų, biudžetų laikymosi bei kokybės užtikrinimą;
    - Techninės dokumentacijos ruošimą, tvarkymą, darbų saugos užtikrinimą;
    - Pavaldžių darbuotojų darbo koordinavimą objektuose ir jų darbo kokybės kontrolę;
    - Objektų/darbų pridavimą Užsakovams ir/ar įgaliotoms institucijoms;
    - Atliktų darbų įforminimą – atliktų darbų aktų sudarymą, pateikimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite kvalifikacijos atestatą (-us): Apsauginės signalizacijos, Gaisrinės signalizacijos, Elektroninių ryšių (būtų privalumas);
    - Aukštąjį išsilavinimą;
    - Ne mažiau nei 2 metų darbo patirtį silpnų srovių arba automatikos projektų valdymo srityje;
    - PVA, ER, GSS, AS sistemų bei VVS (vaizdo stebėjimo sistemos) – supratimą;
    - Gebėjimą efektyviai koordinuoti ir kontroliuoti pavaldžių darbuotojų (elektromonterių) darbą ir darbus statybos objektuose;
    - Gerus darbo kompiuteriu įgūdžius.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Gebate puikiai bei disciplinuotai atlikti darbus iki galo? Draugai jus apibūdina kaip geranorišką bei auksarankį? Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 769
    Projektų vadovas (-ė) (Automatikos sistemų bei automatizacijos dalies procesų valdymo tinklų)
    Iki 2019-04-06, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mes jau virš 15 metų įrenginėjame ir modernizuojame pastatų inžinerines sistemas, įgyvendiname telekomunikacijų, apsaugos sistemų bei elektros instaliavimo projektus. Savo klientams dirbame nenuilsdami ir užtikriname aukščiausią darbų atlikimo kokybę. Šiuo metu ieškome naujo komandos nario PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą su stambiais projektais bei aukštos kokybės įranga;
    - Motyvuojantį darbo užmokestį;
    - Profesionalų komandą;
    - Stabilumą ir pastovų darbo krūvį - pas mus nėra sezoniškumo.

    Būsite atsakingi už:
    - Pastatų (statinių) ir pramonės automatikos sistemų bei automatizacijos dalies (PVA) procesų valdymo tinklų įrengimą;
    - Objektams numatytų resursų ir medžiagų tiekimo užtikrinimą;
    - Sąmatų rengimą;
    - Automatikos sistemų proceso planavimą, organizavimą ir kontrolę;
    - Automatikos sistemų terminų, biudžetų laikymosi bei kokybės užtikrinimą;
    - Techninės dokumentacijos ruošimą, tvarkymą, darbų saugos užtikrinimą;
    - Atliktų darbų įforminimą – atliktų darbų aktų sudarymą, pateikimą;
    - Pavaldžių darbuotojų darbo koordinavimą objektuose ir jų darbo kokybės kontrolę;
    - Objektų / darbų pridavimą Užsakovams ir įgaliotoms institucijoms;
    - Kokybės, terminų, sąmatų ir mokėjimo grafikų laikymosi kontrolę.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite kvalifikacijos atestatą - Procesų valdymo ir automatizacijos (būtų privalumas);
    - Aukštąjį išsilavinimą;
    - Ne mažiau nei 2 m. darbo patirties projektų valdymo srityje;
    - Gebėjimą efektyviai koordinuoti ir kontroliuoti pavaldžių darbuotojų (elektromonterių) darbą ir darbus statybos objektuose;
    - VVS ( vaizdo stebėjimo sistemos) – supratimą;
    - Puikius organizavimo gebėjimus;
    - Gerus kompiuteriu įgūdžius;
    - B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Kandidatuokite, jei siekiate aukštų rezultatų bei trokštate naujų iššūkių, o Jūsų bendravimo įgūdžiai neabejotinai pasitarnauja siekiant šio tikslo.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 768
    Eksporto vadybininkas (-ė)
    Iki 2019-04-06, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame viena pirmųjų įmonių Baltijos šalyse, pradėjusių gaminti miško išvežimo įrangą. Sėkmingai dirbame jau virš 20 metų ir šiandien esame vieni iš Europos lyderių miškų savininkams siūlantys aukštos kokybės įrangą. Norėdami dar labiau sustiprinti savo profesionalų komandą, kviečiame prisijungti EKSPORTO VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingą darbą patikimoje ir stabiliai augančioje Švedijos kapitalo įmonėje;
    - Gerą, draugišką ir palaikančią įmonės atmosferą;
    - Įdomią patirtį dirbant su Skandinavijos, Europos rinkomis;
    - Galimybę augti ir tobulėti profesionalų komandoje;
    - Pagalbą ir atsakingai sudėliotą adaptacijos procesą;
    - Jūsų patirtį įvertinti konkurencingu užmokesčiu bei papildomomis įmonės suteikiamomis naudomis.

    Būsite atsakingi už:
    - Bendradarbiavimą su esamais klientais, ryšių palaikymą ir puoselėjimą;
    - Naujų klientų paiešką ir pritraukimą, santykių kūrimą ir plėtojimą (Skandinavijos ir Europos rinkos);
    - Pilną pardavimų proceso valdymą nuo užsakymo priėmimo iki sėkmingo pristatymo klientams;
    - Klientui kylančių klausimų sprendimą bei greitą reagavimą į įvairias situacijas;
    - Nuolatinę rinkų ir konkurencinės aplinkos analizę, įžvalgų generavimą ir pateikimą komandai;
    - Įmonės atstovavimą tarptautinėse parodose, klientų lankymą užsienyje;
    - Marketinginių priemonių parinkimą ir skaitmeninio marketingo kanalų priežiūrą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos B2B pardavimo projektų valdymo patirties, jeigu esate dirbęs su miško ar žemės ūkio technika - tai būtų didelis privalumas;
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą (inžinerinės srities - privalumas);
    - Gebate megzti ir išlaikyti gerus santykius su klientais;
    - Galite pasigirti sklandžia anglų kalba tiek žodžiu, tiek raštu (vokiečių kalba - privalumas)
    - Esate atsakingas, efektyviai planuojate savo laiką ir darbus, gebate teisingai išsidėlioti prioritetus ir greitai orientuojatės ir ieškote sprendimų įvairiose ip padaryti geriau, dalinatės savo įžvalgomis su komanda;
    - Jeigu turite patirties su Monitor verslo valdymo sistemomis ir grafinio dizaino programomis, tai padės Jums greičiau perimti darbus.
    Domantė Trotė
    “Šioje įmonėje vertinama pagarba sau, kolegai ir klientui, svarbus sąžiningumas bei asmeninė atsakomybė. Jei esi tikslo siekiantis, norintis tobulėti ir realizuoti - laukiame gyvenimo aprašymo! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 725
    Statybos darbų vadovas Švedijoje
    Iki 2019-04-15, Visa Lietuva
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonė, kuri sparčiai augame ir vykdome statybos projektus Švedijoje. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti STATYBOS DARBŲ VADOVĄ Švedijoje!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingus bei įdomius projektus;
    - Galimybę atskleisti savo potencialą, valdant statybos projektus;
    - Profesionalų požiūrį į darbą ir darbo santykius;
    - Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį atlyginimą;
    - Komandiruotes Švedijoje.

    Būsite atsakingi už:
    - Visų procesų, susijusių su objekto statyba, valdymą;
    - Projektinių sprendinių racionalizavimą;
    - Bendradarbiavimą su rangovais bei subrangovais;
    - Darbų įgyvendinimo grafikų sudarymą bei jų vykdymo kontrolę;
    - Techninės dokumentacijos ruošimą ir tvarkymą;
    - Objektui numatytų resursų kontrolę;
    - Medžiagų tiekimo užtikrinimą;
    - Darbų saugos bei kokybės užtikrinimą;
    - Techninių klausimų derinimą su užsakovais bei darbų pridavimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite statybos inžinieriaus išsilavinimą;
    - Turite darbinės patirties statybų srityje;
    - Užtikrinate darbo kokybę bei terminų kontrolę;
    - Gebate operatyviai spręsti iškilusias problemas;
    - Susikalbate anglų kalba.
    Jurgita Paičienė
    “Turite darbo ptirties statybų srityje? Susikalbate anglų kalbą? Norite užsidirbti? Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 766
    Pardavimų projektų vadovas (-ė)
    Iki 2019-03-28, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė jau 13 metų atstovauja Europos aliuminio ir deformacinių profilių gamintojus, vykdo jų produkcijos didmeninę ir mažmeninę prekybą, tiekia nestandartinius aliuminio profilius, sukurtus pagal klientų poreikius. Veiklos specializacijos: ventiliuojamų fasadų konstrukcijos, apdaila fasadams, aliuminio profiliai, konstrukciniai profiliai. Kviečiame prie mūsų komandos prisijungti rimtą PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingus bei įdomius projektus;
    - Nuolatinius produktų ir vadybinių kompetencijų mokymus;
    - Reiklią, o tuo pačiu smagią, darbinę atmosferą;
    - Konkurencingą rinkoje atlyginimą ir sąžiningai mokamus priedus už rezultatus.

    Būsite atsakingi už:
    - Pardavimų bei rinkodaros strategijos kūrimą, įgyvendinimą bei tobulinimą;
    - Derybų vedimą, pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu;
    - Įmonės paslaugų pristatymą bei reprezentavimą parodose;
    - Parduodamos produkcijos pristatymo koordinavimą, atsiskaitymų kontrolę;
    - Problemų, susijusių su vykdomu projektu, sprendimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos patirties dirbant su statybiniais produktais;
    - Kalbate anglų bei rusų kalbomis;
    - Darbo procese stipriai orientuojatės ties rezultatu;
    - Esate ambicingas ir atkakliai siekiate savo užsibrėžtų tikslų;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Turite puikų analitinį mąstymą;
    - Turite stiprų siekį atsakingai dirbti ir užsidirbti.
    Julija Stankevičiūtė
    “Jei Jūsų strateginis mąstymas ir užsispyrimas padėjo įgyvendinti verslo vizijas, koncentruojatės ir dirbate vardan rezultato, norite naujų iššūkių ir atsakomybės - ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 714
    Pirkimų - pardavimų projektų vadovas (-ė)
    Iki 2019-03-28, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Ambicinga, stabili, stiprias lyderio pozicijas užimanti įmonė, prekiaujanti naujomis ir naudotomis pakuotėmis, ieško veržlaus, profesionalaus PIRKIMŲ-PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo:
    - Veikimo laisvę ir erdvę savirealizacijai;
    - Greitai priimamus sprendimus;
    - Darbą su aukščiausio lygio profesionalais;
    - Asmeniniu pavyzdžiu įkvepiantį vadovą;
    - Patikrintus, efektyvius procesus;
    - Aktyvią, dinamišką darbo aplinką;
    - Tapimą svarbia dalimi aiškią ir ambicingą kryptį turinčioje įmonėje;
    - Motyvuojantį atlyginimą ir realias galimybes daug užsidirbti.

    Būsite atsakingi už:
    - Klientų rato plėtimą surandant naujus klientus, derantis, perkant bei parduodant pakuotes;
    - Ilgalaikių santykių su klientais mezgimą ir puoselėjimą, giluminį jų poreikių supratimą;
    - Rinkos išmanymą, verslo įžvalgų ir pasiūlymų teikimą;
    - Pardavimo rezultatų ir konkurencinės aplinkos analizę.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite bent 3 metus sėkmingos patirties B2B pirkimų, pardavimų, komercijos srityse;
    - Mokate ne tik parduoti, bet ir pirkti, vesti derybas;
    - Mėgstate bendrauti, mokate klausytis ir gebate įtikinti kitus;
    - Esate pasiruošęs padaryti daugiau negu reikia, kad pasiektumėte savo tikslus;
    - Vertinate žodžio besilaikančius žmones ir pats vykdote duotus pažadus;
    - Esate stipri, charizmatiška, įdomi asmenybė;
    - Jus įkvepia pozityvi įtampa;
    - Keliate sau aukščiausius standartus.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Jeigu Jūsų orientacija ne „bazė“, o „be lubų“ – mums pakeliui!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 164
    Pardavimų projektų vadovas (-ė)
    Iki 2019-03-28, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė jau 13 metų atstovauja Europos aliuminio ir deformacinių profilių gamintojus, vykdo jų produkcijos didmeninę ir mažmeninę prekybą, tiekia nestandartinius aliuminio profilius, sukurtus pagal klientų poreikius. Veiklos specializacijos: ventiliuojamų fasadų konstrukcijos, apdaila fasadams, aliuminio profiliai, konstrukciniai profiliai. Kviečiame prie mūsų komandos prisijungti rimtą PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingus bei įdomius projektus;
    - Nuolatinius produktų ir vadybinių kompetencijų mokymus;
    - Reiklią, o tuo pačiu smagią, darbinę atmosferą;
    - Konkurencingą rinkoje atlyginimą ir sąžiningai mokamus priedus už rezultatus.

    Būsite atsakingi už:
    - Pardavimų bei rinkodaros strategijos kūrimą, įgyvendinimą bei tobulinimą;
    - Derybų vedimą, pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu;
    - Įmonės paslaugų pristatymą bei reprezentavimą parodose;
    - Parduodamos produkcijos pristatymo koordinavimą, atsiskaitymų kontrolę;
    - Problemų, susijusių su vykdomu projektu, sprendimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos patirties dirbant su statybiniais produktais;
    - Kalbate anglų bei rusų kalbomis;
    - Darbo procese stipriai orientuojatės ties rezultatu;
    - Esate ambicingas ir atkakliai siekiate savo užsibrėžtų tikslų;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Turite puikų analitinį mąstymą;
    - Turite stiprų siekį atsakingai dirbti ir užsidirbti.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Jei Jūsų strateginis mąstymas ir užsispyrimas padėjo įgyvendinti verslo vizijas, koncentruojatės ir dirbate vardan rezultato, norite naujų iššūkių ir atsakomybės - ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 765
    Komercijos vadybininkas (-ė)
    Iki 2019-03-27, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Vienas didžiausių buitinės elektrotechnikos ir kompiuterinės įrangos prekybos tinklų Lietuvoje, vykdantis mažmeninę ir elektroninę prekybą kviečia į savo komandą prisijungti KOMERCIJOS VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų, atsakingą darbą stiprioje, šiuolaikiškoje įmonėje;
    - Galimybę realizuoti savo idėjas ir projektus;
    - Geras darbo sąlygas;
    - Kompetenciją atitinkantį atlyginimą;
    - Profesionalų, draugišką ir bendradarbiaujantį kolektyvą.

    Būsite atsakingi už:
    - Kompiuterinės technikos asortimento valdymą;
    - Tiekimo valdymą, bendravimą tiek su naujais, tiek su esamais tiekėjais;
    - Prekių grupės kainodaros sudarymą;
    - Prekių grupės pardavimų skatinimą (darbas su rinkodaros skyriumi, akcijų planavimu, prekių pateikimu);
    - Derybas dėl kainų ir prekių krepšelio formavimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą;
    - Darbo komercijos, pirkimų, pardavimų srityje patirties;
    - Darbo su IT prekių grupėmis patirtis būtų privalumas;
    - Domitės virtuvės ir buitinės technikos naujovėmis (privalumas);
    - Esate savarankiškas, iniciatyvus, orientuotas į rezultatą;
    - Geros anglų ir rusų kalbos žinios.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Šioje įmonėje vertinama pagarba sau, kolegai ir klientui, svarbus sąžiningumas bei asmeninė atsakomybė. Jei esate tikslo siekiantis, norintis tobulėti ir realizuoti - laukiame gyvenimo aprašymo! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 764
    Jūrinių konteinerių klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)
    Iki 2019-03-25, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame tarptautinė įmonė, kuri atstovauja 2 konteinerines laivybos linijas Klaipėdos uoste. Taip pat teikiame krovinių pristatymą nuo "durų iki durų" bei ekspedijuojame projektinius - negabaritinius krovinius. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti aktyvų, iniciatyvų, atkakliai siekiantį bei pasiekiantį puikių rezultatų klientų aptarnavimo vadybininką (-ę) (jūriniai konteineriai)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą tarptautinėje kompanijoje su aukščiausiais veiklos standartais;
    - Džiaugtis darbu profesionaliame, labai draugiškame, palaikančiame ir bendro tikslo siekiančiame kolektyve;
    - Galimybę atskleisti savo potencialą jūrinio transporto organizavimo srityje;
    - Stabilų atlyginimą, kuris kas metus didėja.

    Būsite atsakingi už:
    - Ekspedicinio darbo organizavimą;
    - Darbą su esamais klientais;
    - Užsakymų priėmimą bei vykdymą iš esamų klientų;
    - Įmonės atstovavimą terminaluose bei muitinėje;
    - Dokumentų, susijusių su jūrinių konteinerių logistika, administravimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą (logistikos srityje būtų privalumas);
    - Esate dirbęs logistikos srityje (privalumas darbas su jūriniais konteineriais; KIPIS sistemos išmanymas) arba kitoje panašioje verslo srityje;
    - Gerai išmanote geografinį šalių žemėlapį;
    - Puikiai kalbate anglų bei rusų kalbomis;
    - Turite vairuotojo pažymėjimą (B kategorija);
    - Lengvai užmezgate betarpišką bendravimą su kolegomis ir ilgalaikį bendradarbiavimą su klientais;
    - Visada užsibrėžiate ir siekiate pačių geriausių rezultatų bei užkrečiate tuo ir kitus.
    Jurgita Paičienė
    “Šioje įmonėje vertinama pagarba sau, kolegai ir klientui! Svarbus sąžiningumas bei asmeninė atsakomybė. Jei esi tikslo siekiantis, norintis tobulėti ir realizuoti save jūrinių konteinerių logistikos srityje - laukiame gyvenimo aprašymo! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 763
    Gamybos vadovas (-ė)
    Iki 2019-03-26, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame veržli, inovatyvi ir stipri tarptautiniu mastu veikianti įmonių grupė. Orientuojamės į nuolatinę plėtrą, unikalių produktų kūrimą, aukščiausią kokybę, profesionalios ir motyvuotos komandos formavimą.

    Šiuo metu ieškome svarbios mūsų įmonių grupei pozicijos - GAMYBOS VADOVO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo:
    - Draugišką, veržlią profesionalų komandą;
    - Įdomią veiklą, organizuojant gamybos procesus, pritaikant savo "know-how";
    - Atvirą valdymo stilių, bendradarbiaujantį požiūrį;
    - Motyvuojantį atlygį ir patrauklų papildomų naudų paketą;
    - Ir jei čia neįvardinome to, kas svarbu Jums, susisiekime ir aptarkime, esame atviri Jūsų lūkesčiams!

    Būsite atsakingi už:
    Vienos iš mūsų gamyklų gamybos padalinio efektyvaus, kokybiško ir saugaus darbo organizavimą ir užtikrinimą:

    - Gamybos tikslų įgyvendinimą, procesų planavimą, organizavimą ir kontrolę;
    - Efektyvų darbą su komanda;
    - Gamybos rodiklių analizę;
    - Gamybos procesų optimizavimą ir LEAN proceso koordinavimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Efektyviai valdote gamybos procesą (maisto pramonėje);
    - Puikiai išmanote kokybės standartus ir saugaus darbo principus (maisto pramonėje);
    - Gerai planuojate komandos darbus bei pasiekiate užsibrėžtus tikslus;
    - Skatinate atvirumą, bendradarbiavimą ir darbuotojų įsitraukimą;
    - Galite pateikti ne vieną pavyzdį iš savo patirties, kaip Jums pavyko sėkmingai suvaldyti ir motyvuoti komandą, optimizuoti procesus, pasiekti pačius ambicingiausius tikslus.
    Tatjana Andrejeva
    “Jei perskaitę skelbimą pagalvojote, kad parašyta kaip Jums, nekantraujame su Jumis susipažinti. Siųskite mums savo CV ir/ arba susisiekime pokalbiui! Konfidencialumą garantuojame.”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 762
    Prekybos salono vadovas (-ė)
    Iki 2019-03-25, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    INHAUS virtuvės studija – vokiškų virtuvių salonas, vienintelis Lietuvoje oficialiai atstovaujantis NOLTE KÜCHEN ir INHAUS – visame pasaulyje preciziška kokybe garsėjančius virtuvių gamintojus, kurių inovatyvūs sprendimai, ergonomiškas dizainas ir nepriekaištinga kokybė kasmet patvirtinama daugybe sertifikatų ir apdovanojimų. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti energingą ir organizuotą SALONO VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų, atsakingą ir nuolatinį tobulėjimą skatinantį darbą;
    - Galimybę išnaudoti savo kūrybinį potencialą ir idėjas pardavimo procese;
    - Galimybę priimti savarankiškus sprendimus, įtakojančius veiklos rezultatus;
    - Konkurencingą atlygį už darbą ir papildomus motyvacinius priedus;
    - Visas reikalingas darbui priemones;
    - Ilgalaikę perspektyvą.

    Būsite atsakingi už:
    - Sklandaus prekybos salono veiklos organizavimą ir efektyvumo užtikrinimą;
    - Aktyvią pardavimų plėtrą (darbas su architektais naujuose projektuose);
    - Darbuotojų ugdymą ir komandinės dvasios palaikymą;
    - Sklandų bendravimą su partneriais ir baldų kūrėjais;
    - Patrauklios pirkėjams ekspozicijos kūrimą ir atnaujinimą.
    - Pardavimų ir kokybės rezultatų bei konkurencinės aplinkos analizę;
    - Pasiūlymų ir idėjų, rezultatų gerinimui, teikimą bei įgyvendinimą, siekiant aukščiausios kokybės klientų aptarnavime.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos darbo patirties klientų aptarnavimo ir pardavimų srityse;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Pasižymite kūrybišku mąstymu bei aukštais organizavimo gabumais;
    - Turite puikius derybinius įgūdžius bei esate orientuotas į rezultatą;
    - Derybose gebate išlaikyti savą poziciją, bet tuo pačiu ir lengvai prisitaikyti prie pašnekovo;
    - Sugebate veikti greitai ir spręsti suinteresuotų asmenų paklausimus;
    - Gebate strategiškai mąstyti, planuoti ir dirbti greitai besikeičiančios rinkos sąlygomis;
    - Turite aukštąjį išsilavinimą (dizaino ar architektūros srityje būtų privalumas);
    - Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
    - Gerai kalbate anglų ir rusų kalbomis (būtų privalumas);
    - Mėgstate dirbti pagal aukštus ir profesionalius darbo standartus.
    Domantė Trotė
    “Jūsų stipriosios pusės - iniciatyvumas, organizuotumas, kūrybiškumas ir atsakingumas? Rimtai žiūrite į savo karjerą, norite ilgalaikių perspektyvų ir draugiško kolektyvo? Mes laukiame Jūsų!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 760
    Direktorius (-ė)
    Iki 2019-03-25, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame ISTO interjero namai – įmonių grupė, daugiau kaip dešimtmetį, savo estetika ir išskirtinėmis prabangos prekėmis džiuginanti stilingą dizainą bei kokybę vertinančius interjero mylėtojus. Per ilgametę savo darbo patirtį tapę vieninteliais Lietuvoje, atstovaujančiais pačius garsiausius ir visame pasaulyje pripažintus baldų gamintojus. Atveriame savo namų duris norėdami pasidalinti tuo, kuo tikime, kuo žavimės, kam esame neabejingi, kas teikia džiaugsmą, kas veda į priekį ir turi prasmę. Šiuo metu į savo kompaniją norime pakviesti strategiškai mąstantį ir komandą įkvepiantį DIREKTORIŲ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę atskleisti savo potencialą bei panaudoti jau sukauptą patirtį, dirbant patikimoje ir profesionalioje kompanijoje;
    - Dalykiškų ir bendradarbiaujančių akcininkų palaikymą bei teisingą požiūrį į darbo santykius;
    - Platų ir įdomų atsakomybių lauką, dirbant su kompanijos vizija;
    - Realias galimybes savirealizacijai ir aukštų tikslų siekimui;
    - Jūsų kompetencijas įvertinti atitinkamu atlygiu bei motyvuoti už pasiektus rezultatus.

    Būsite atsakingi už:
    - Įmonės veiklos strategijos formavimą ir įgyvendinimą, pozicijos rinkoje palaikymą, stiprinimą ir plėtrą;
    - Pardavimų, pirkimų, tiekimo politikos formavimą, užtikrinant jos įgyvendinimą;
    - Konkurencinės aplinkos bei rinkos tendencijų stebėjimą, vertinimą bei su tuo susijusių pokyčių įgyvendinimą;
    - Efektyvų įmonėje vykstančių procesų koordinavimą;
    - Įmonės atstovavimą dalyvaujant derybose;
    - Biudžeto formavimą, vykdymą ir kontrolę;
    - Aiškią ir sklandžią komunikaciją kolektyve;
    - Tikslų komandai iškėlimą bei priemonių jiems įgyvendinti užtikrinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite planavimo strateginiame lygmenyje, vadovavimo bei prekybinės įmonės valdymo žinių;
    - Buvote atsakingas už visos įmonės veiklą ir galite pasigirti sėkminga verslo vystymo patirtimi;
    - Analizuojate verslo aplinką finansiniu požiūriu bei suvokiate ekonominius rinkos dėsningumus;
    - Esate verslus, domitės pasaulinėmis tendencijomis ir gerosiomis praktikomis, mokate įžvelgti naujas galimybes, generuoti, pagrįsti ir įgyvendinti idėjas;
    - Sukuriate pasitikėjimo aplinką, mokate užsitarnauti autoritetą, skatinate dalintis patirtimi, spręsti problemas ir ieškoti būdų joms nepasikartoti;
    - Efektyviai planuojate pavaldinių darbus bei pasiekiate užsibrėžtų tikslų;
    - Galite pasigirti puikiais planavimo, organizaciniais ir derybiniais įgūdžiais;
    - Esate aktyvus, bet Jūsų veiksmai yra pamatuoti ir tikslingi;
    - Pasižymite sklandžia lietuvių kalba ir geromis anglų, rusų kalbos žiniomis tiek žodžiu, tiek raštu.
    Domantė Trotė
    “Esate pasiruošęs naujam žingsniui savo karjeroje? Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
  • ID: 759
    Siuvinio konstruktorius (-ė)
    Iki 2019-03-22, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    UAB „Theca Furniture“ – daniško kapitalo, šiuolaikiška, minkštuosius baldus gaminanti įmonė. Nuo 2006 m. baldų gamyba iš Danijos buvo perkelta į Lietuvą ir šiuo metu kompanija vykdo veiklą Kaune, Alytuje, turi siuvimo padalinius Kaišiadoryse bei Jonavoje. Įmonė kiekvienais metais auga. Šiuo metu kolektyvą sudaro apie 770 profesionalių darbuotojų. Kolektyvas vadovaujasi atsakingumo, draugiškumo, profesionalumo ir partnerystės principais. Įmonė toliau plečia savo veiklą ir kviečia prie kolektyvo prisijungti atsakingus, draugiškus, lanksčius ir dinamišką aplinką vertinančius darbuotojus.

    Įmonė siūlo:
    - Puikią galimybę įgyti vertingos patirties daugiau nei 12 m. Lietuvoje veikiančioje užsienio kapitalo baldų įmonėje ir tapti savo srities profesionalu;
    - Dinamišką, draugišką ir Jūsų iniciatyvą palaikančią darbo aplinką;
    - Šiltus ir bendradarbiaujančius kolegas bei smagius įmonės renginius;
    - Visapusišką pagalbą įsitraukiant į darbo ir gamybos procesą bei skyriaus veiklą.

    Būsite atsakingi už:
    - Minkštų baldų siuvinio konstravimą;
    - Naujų gaminių pavyzdžių tvirtinimą;
    - Bandomųjų pavyzdžių gamybos organizavimą ir proceso kontrolę;
    - Dokumentacijos paruošimą gamybai.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą, susijusį su siuvinių konstravimu;
    - Turite daugiau nei 1 metų siuvinių konstruktoriaus darbo patirties gamybinėje įmonėje (minkštųjų baldų siuvinių konstravime – būtų privalumas);
    - Esate įgudęs konstravimo programos Gerber Accumark vartotojas;
    - Gerai šnekate ir rašote anglų kalba;
    - Esate savarankiškas žmogus, tačiau gerai jaučiatės dirbdamas komandoje, gebate greitai orientuotis besikeičiančioje situacijoje ir priimti sprendimus;
    - Pasižymite iniciatyvumu, žingeidumu, orientacija į rezultatą ir noru mokytis bei tobulėti.
    Domantė Trotė
    “Jei skaitydamas skelbimą, pagalvojote, kad labai norėtumėte prisijungti, dirbti ir augti tokioje įmonėje, nekantraujame su Jumis susipažinti ir laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV