Vilnius: +370 638 33360 Klaipėda: +370 630 33360 info@atranka360.lt
Pateikti CV

Šiuo metu ieškome

Rūšiuoti pagal:
Visos sritys
  • Logistikos vadybininkas (-ė)
    ID: 825
    Iki 2019-08-17, Klaipėda
    Logistikos vadybininkas (-ė)
    ID: 825
    Iki 2019-08-17, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame viena MODERNIAUSIŲ gamybinių įmonių. Produkciją ir žaliavas transportuojanti laivais, automobiliniu ir geležinkelio transportu. Krovinius importuojanti ir eksportuojanti į Vakarų ir Rytų Europos šalis bei vietines rinkas. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti LOGISTIKOS VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Draugišką kolektyvą, geras darbo sąlygas, metines premijas;
    - Asmeninę vadovų pagalbą darbo pradžioje;
    - Pagarbų požiūrį į darbuotoją, nes mes didžiuojamės puikiais santykiais kolektyve;
    - Ilgalaikę perspektyvą.

    Būsite atsakingi už:
    - Kasdienį žaliavų ir produkcijos logistikos srautų bei krovos procesų vykdymą, valdymą bei kontrolę;
    - Bendradarbiavimą su klientų logistikos padaliniais, ekspedijavimo, autotransporto, geležinkelio ir uosto krovos kompanijomis, muitinės bei kitomis institucijomis;
    - Importo-eksporto procedūrų priežiūrą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį/ aukštesnįjį išsilavinimą;
    - Puikiai išmanote muitinės procedūras;
    - Kalbate anglų bei rusų kalbomis;
    - Pasižymite pareigingumu, noru mokytis ir tobulėti;
    - Žavite savo komunikaciniais bei organizaciniais gebėjimais aplinkinius.
    Jurgita Paičienė
    “Esate atsakingas, pareigingas ir darbštus žmogus? Puikiai išmanote logistikos principus? Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Teisininkas (-ė)
    ID: 858
    Iki 2019-08-17, Vilnius
    Teisininkas (-ė)
    ID: 858
    Iki 2019-08-17, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame nekilnojamojo turto vystymo bei statybos valdymo įmonių grupė, turinti ilgametę patirtį įvairios paskirties pastatų statyboje visoje Lietuvoje, daugiau nei 15 metų sėkmingai rengianti bei vystanti investicinius verslo projektus. Siekiant įgyvendinti ambicingus planus, susijusius su modernaus ir kokybiško nekilnojamojo turto statyba, plečiame savo komandą ir kviečiame prisijungti TEISININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir atsakingą darbą patikimoje bei profesionalioje kompanijoje;
    - Galimybę būti išgirstam – mums reikia puikaus specialisto, nes mes norime išklausyti Jūsų nuomonę;
    - Tobulėjimo ir savirealizacijos galimybes;
    - Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir puikiomis darbo sąlygomis;
    - Bendradarbiaujančių kolegų bei vadovų palaikymą.

    Būsite atsakingi už:
    - Sutarčių bei kitų teisinių dokumentų rengimą, peržiūrą, konsultavimą;
    - Raštų, pretenzijų rengimą bei atsakymą į gaunamus raštus ir pretenzijas;
    - Konsultavimą įmonės darbuotojų teisiniais klausimais bei teisinių išvadų teikimą;
    - Įmonės vidaus dokumentų rengimą;
    - Su įmonės veikla susijusios teisinės rizikos vertinimą, išvadų, siūlymų rengimą;
    - Įmonės atstovavimą teismuose ir kitose valstybinėse institucijose;
    - Dalyvavimą derybose atstovaujant įmonės interesus.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite daugiau nei 3 metų teisinio darbo patirties įmonės viduje arba advokatų kontoroje;
    - Esate įgijęs aukštąjį universitetinį teisinį išsilavinimą;
    - Galite pasigirti gerais teisinių dokumentų rengimo įgūdžiais;
    - Turite stiprius analitinius ir teisinio argumentavimo įgūdžius;
    - Mokate gerai planuoti savo laiką ir esate reiklus sau;
    - Gebate sklandžiai, nuosekliai ir logiškai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
    - Pasižymite kritišku, analitiniu mąstymu, kruopštumu, pareigingumu, atsakingumu;
    - Esate atidus, iniciatyvus ir turite didelį norą dirbti.
    Domantė Trotė
    “Jaučiate azartą atstovauti įmonės interesus, ieškant verslui naudingų sprendimų? Iš aplinkinių nuolat girdite, kad esate juvelyriškai kruopštus ir išskirtinai reiklus detalėms? Pro Jūsų akis neprasprūsta net menkiausios smulkmenos ir "kabliukų" ieškojimas sutartyje - didžiausias profesinis adrenalinas? Vadinasi, šis darbo pasiūlymas - Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Inžinierius (-ė) - konstruktorius (-ė)
    ID: 857
    Iki 2019-08-17, Vilnius
    Inžinierius (-ė) - konstruktorius (-ė)
    ID: 857
    Iki 2019-08-17, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Inovatyvi, ambicinga ir nuolat savo procesus tobulinanti projektavimo įmonė, šiuo metu plečiasi ir prie savo profesionalios komandos kviečia prisijungti INŽINIERIŲ (-Ę) - KONSTRUKTORIŲ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Profesionalų komandą;
    - Konkurencingą atlyginimą;
    - Puikias darbo sąlygas.

    Būsite atsakingi už:
    - Surenkamų gelžbetonio konstrukcijų elementų skaičiavimą, modeliavimą ir vykdymo brėžinių rengimą;
    - Gelžbetonio bei plieno konstrukcijų projektavimą;
    - Modeliavimą Tekla Structures aplinkoje;
    - Brėžinių, techninės dokumentacijos rengimą;
    - Dalyvavimą projekto komandos susirinkimuose;
    - Kokybės kontrolės užtikrinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį universitetinį statybos inžinerijos išsilavinimą;
    - Turite patirtį konstrukcijų skaičiavimo, modeliavimo, brėžinių rengimo srityse – ne mažiau 3 metų;
    - Išmanote konstrukcijų modeliavimo ir vykdymo brėžinių rengimo (TEKLA Structures) procesus;
    - Turite geras anglų kalbos žinias, rusų kalba - būtų privalumas;
    - Pasižymite analitiniu mąstymu;
    - Turite analogiškos darbo patirties.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Ieškome atsidavusio specialisto, mėgstančio ir besidominčio savo profesija, tikinčio savo funkcijos ir tikslų svarba, laukiame kandidatuojant! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Dizaineris - projektų vadovas (-ė)
    ID: 836
    Iki 2019-08-16, Vilnius
    Dizaineris - projektų vadovas (-ė)
    ID: 836
    Iki 2019-08-16, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    INHAUS virtuvės studija – vokiškų virtuvių salonas, vienintelis Lietuvoje oficialiai atstovaujantis NOLTE KÜCHEN ir INHAUS – visame pasaulyje preciziška kokybe garsėjančius virtuvių gamintojus, kurių inovatyvūs sprendimai, ergonomiškas dizainas ir nepriekaištinga kokybė kasmet patvirtinama daugybe sertifikatų ir apdovanojimų. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti profesionalų DIZAINERĮ - PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Labai įdomų darbą stabilioje ir aukščiausiais veiklos standartais paremtoje kompanijoje;
    - Galimybę dirbti su prestižiniais visame pasaulyje žinomais prekių ženklais;
    - Įsilieti ir profesionalų ir draugišką kolektyvą;
    - Skaidrią ir motyvuojančią atlygio sistemą;
    - Galimybę panaudoti savo žinias ir kompetencijas bei išnaudoti turimą potencialą;
    - Visas darbui reikalingas priemones.

    Būsite atsakingi už:
    - Bendravimą su salono klientais, architektais bei dizaineriais;
    - Kliento poreikių išsiaiškinimą, konsultavimą bei tinkamų sprendimų paiešką;
    - Pasiūlymų ruošimą ir jų pristatymą;
    - Projekto valdymą bei sklandaus įgyvendinimo užtikrinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate įgijęs išsilavinimą dizaino arba architektūros srityje;
    - Galite pasigirti sėkminga darbo patirtimi baldų, interjero detalių ar prabangos klasės prekių pardavimų srityje;
    - Lengvai komunikuojate, mėgstate bendrauti ir megzti kontaktą pats, pasižymite atkaklumu;
    - Jums yra svarbus rezultatas ir būdai, kaip jo pasiekiate;
    - Puikiai gebate planuoti savo laiką ir darbus, teisingai išsidėliojate prioritetus;
    - Dirbate Microsoft Office ir viena ar keliomis iš šių programų - AutoCAD / ArchiCAD / Artlantis / 3ds MAX/ SketchUp.
    Domantė Trotė
    “Šioje įmonėje vertinama pagarba sau, kolegai ir klientui, svarbus sąžiningumas bei asmeninė atsakomybė. Jei esi tikslo siekiantis, norintis tobulėti ir realizuoti save - laukiame gyvenimo aprašymo! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • IT Project Manager
    ID: 856
    Iki 2019-08-16, Vilnius
    IT Project Manager
    ID: 856
    Iki 2019-08-16, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    We are an innovative, ambitious and one of the largest business groups in the Baltic States. At the moment we are looking for IT Project Manager!

    Įmonė siūlo:
    - A personal and career advancement opportunities in becoming an expert of international IT business;
    - Any additional necessary trainings for professional development;
    - Technology friendly work environment and easy going colleagues.

    Būsite atsakingi už:
    Your responsibilities:

    - End-to-end project Delivery Planning;
    - Project Scheduling, Risk, Issue and Dependency management;
    - Define project tasks and resource requirements;
    - Support the assembly of and coordinate project staff, the management of the overall scope, cost, time and quality;
    - Management of project resource allocation;
    - Management of the project budget. Highlighting deviance from planned financial targets as/when necessary;
    - Track project deliverables using appropriate tools, ensure benefits are tracked after the project is completed;
    - Constantly monitor and report on progress of the project to all stakeholders, present reports defining project progress, problems and solutions, implement and manage project changes and interventions to achieve project outputs;
    - Work with other Technology teams to establish best practice work processes;
    - Promote Project Management and Agile practices. Act as Subject Matter Expert (SME) and provide support/mentoring to non-Technical teams as required.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    Requirements for you:

    - 3+ years strong project management skills with accountability for end-to-end delivery;
    - Proactive, solution oriented with strong initiative;
    - Outstanding communication skills with ability to engage confidently with Product Owners and Stakeholders and clearly communicate vision, goals;
    - Fantastic attention to detail;
    - Experience using Agile as well as Project Governance;
    - Ability to work under pressure and to meet tight deadlines;
    - Excellent administrative and organizational skills;
    - Background in software development beneficial;
    - Fluent in English.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “If you are someone who likes challenging yourself and learning new things every single day, this is a great opportunity to do that! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų projektų vadovas (-ė) - dizaineris (-ė) (prabangos prekės)
    ID: 810
    Iki 2019-08-16, Klaipėda
    Pardavimų projektų vadovas (-ė) - dizaineris (-ė) (prabangos prekės)
    ID: 810
    Iki 2019-08-16, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame įmonių grupė, daugiau kaip dešimtmetį, savo estetika ir išskirtinėmis prabangos prekėmis džiuginanti, stilingą dizainą bei kokybę vertinančius, mylėtojus. Atveriame savo namų duris norėdami pasidalinti tuo, kuo tikime, kuo žavimės, kam esame neabejingi, kas teikia džiaugsmą, kas veda į priekį ir turi prasmę. Šiuo metu į savo prekybos saloną Klaipėdoje norime pakviesti naują PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę) - DIZAINERĮ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Labai įdomų darbą stabilioje ir aukščiausiais veiklos standartais paremtoje kompanijoje;
    - Galimybę dirbti su prestižiniais visame pasaulyje žinomais prekių ženklais;
    - Įsilieti ir profesionalų ir draugišką kolektyvą;
    - Skaidrią ir motyvuojančią atlygio sistemą;
    - Galimybę panaudoti savo žinias ir kompetencijas bei išnaudoti turimą potencialą;
    - Visas darbui reikalingas priemones.

    Būsite atsakingi už:
    - Bendravimą su salono klientais, architektais bei dizaineriais;
    - Kliento poreikių išsiaiškinimą, konsultavimą bei tinkamų sprendimų paiešką;
    - Pasiūlymų ruošimą ir jų pristatymą;
    - Projekto valdymą bei sklandaus įgyvendinimo užtikrinimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Galite pasigirti sėkminga darbo patirtimi baldų, interjero detalių ar prabangos klasės prekių pardavimų srityje;
    - Lengvai komunikuojate, mėgstate bendrauti ir megzti kontaktą pats (-i), pasižymite atkaklumu;
    - Jums yra svarbus rezultatas ir būdai, kaip jo pasiekiate;
    - Puikiai gebate planuoti savo laiką ir darbus, teisingai išsidėliojate prioritetus;
    - Esate įgijęs (-usi) išsilavinimą dizaino arba architektūros srityje (būtų privalumas);
    - Dirbate Microsoft Office ir viena ar keliomis iš šių programų - AutoCAD/ ArchiCAD/ Artlantis /3ds MAX/ SketchUp (būtų privalumas).
    Giedrė Viršilienė
    “Šioje įmonėje vertinama pagarba sau, kolegai ir klientui, svarbus - sąžiningumas bei asmeninė atsakomybė. Jei esi tikslo siekiantis (-i), norintis (-i) tobulėti ir realizuoti save - laukiame gyvenimo aprašymo!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Giedrė Viršilienė, Personalo atrankų ir karjeros projektų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Vyr. Buhalterio (-ės) pavaduotojas (-a)
    ID: 855
    Iki 2019-08-15, Kaunas
    Vyr. Buhalterio (-ės) pavaduotojas (-a)
    ID: 855
    Iki 2019-08-15, Kaunas
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Jungiame ilgametę kelių priežiūros patirtį ir novatorišką požiūrį, kad užtikrintume saugumą kelyje. Veikiame pagal aukščiausius skaidrumo, etikos ir socialinės atsakomybės standartus bei nuolat diegiame modernias technologijas kelių infrastruktūros srityje. Šiuo metu prie savo profesionalios komandos kviečiame prisijungti Vyr. BUHALTERIO (-ĖS) PAVADUOTOJĄ!

    Įmonė siūlo:
    - Profesionalią aplinką asmeniniam ir profesiniam augimui;
    - Konkurencingą atlyginimą;
    - Skaidrią atlygio politiką ir karjeros galimybes;
    - Iššūkių kupiną darbą;
    - Draugišką atmosferą ir pozityvius kolegas.

    Būsite atsakingi už:
    - Įvairiapusės pagalbos Vyr. buhalteriui (-ei) teikimą, padedant užtikrinti tinkamos buhalterinės apskaitos vykdymą;
    - Buhalterinės apskaitos tvarkymą vadovaujantis LR įstatymais ir finansinę veiklą reglamentuojančiais teisės aktais;
    - Buhalterinių procesų analizę ir siūlymų tobulinimui bei apjungimui teikimą;
    - Pavaldžių darbuotojų darbo paskirstymą, kontrolės užtikrinimą;
    - Konsultacijų buhalteriniais klausimais teikimą įstaigos vadovui;
    - Kitas, su buhalterine apskaita ir įmonės finansais susijusias užduotis.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite aukštąjį išsilavinimą buhalterijos, finansų arba ekonomikos srityse;
    - Turite ne mažesnę nei 3 metų panašaus darbo patirties;
    - Galite pasidžiaugti sėkminga patirtimi įgyvendinant didelės įmonės procesų vystymo projektus;
    - Puikiai išmanote procesų diegimą, tobulinimą, modeliavimą ir gebate visa tai sėkmingai taikyti darbinėje veikloje;
    - Išmanote LR įstatymus, reglamentuojančius buhalterinę apskaitą;
    - Turite darbo patirties su buhalterinės apskaitos programa Rivilė, tai būtų didelis privalumas.
    Ieva Mylytė - Pranaitė
    “Esate atsakingas, pareigingas ir darbštus žmogus? Norite tobulėti savo profesinėje srityje? Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Ieva Mylytė - Pranaitė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Klaipėdos regiono vadovas (-ė)
    ID: 812
    Iki 2019-08-15, Klaipėda
    Klaipėdos regiono vadovas (-ė)
    ID: 812
    Iki 2019-08-15, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame Austrijos, Centrinės bei Rytų Europos RINKOS LYDERĖ, siūlanti platų produktų ir paslaugų asortimentą draudimo srityje. Sparčiai augame ir plečiame savo veiklą Baltijos regione, todėl kviečiame prie mūsų šaunios ir draugiškos komandos prisijungti plačių interesų, puikiai suvokiantį verslo aplinką, Klaipėdoje, REGIONO VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Dirbti vienoje finansiškai stipriausių draudimo įmonių Lietuvoje;
    - Profesionalią ir draugišką komandą, kuri dirba bendram tikslui;
    - Karjeros galimybes bei sąlygas, skatinančias tobulėti ir ugdyti kompetencijas;
    - Išskirtinę galimybę ugdyti profesinius ir lyderystės gebėjimus: dirbant komandoje, vadovaujant darbuotojams ir įgyvendinant įvairius projektus;
    - Atvirą diskusiją sprendžiant problemas ir ieškant būdų pasiekti vis geresnius rezultatus.

    Būsite atsakingi už:
    - Verslo plėtros planavimą, organizavimą, nuolatinį veiklos augimo ir pelningumo užtikrinimą;
    - Taktinių planų įgyvendinimą, koordinuojant atsakingų kolegų darbą;
    - Verslo kontaktų bei ryšių plėtojimą bei palaikymą;
    - Bendrovės pozicijos rinkoje palaikymą, stiprinimą bei plėtrą;
    - Tikslingą aukščiausios paslaugų kokybės palaikymą bendradarbiaujant su komanda;
    - Vadovavimą pavaldžiai komandai, paremtą autoritetingomis lyderio savybėmis.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite darbo patirties draudimo srityje, tai LAIKYTUME DIDŽIULIU PRIVALUMU;
    - Efektyviai planuojate pavaldinių darbus bei pasiekiate užsibrėžtų tikslų;
    - Esate charizmatiškas lyderis naudojantis savo darbe moderniosios vadybos principus;
    - Esate inovatyvus, aktyvus, turintis idėjų, vadovavimo įgūdžių, vidinę motyvaciją ir ugnelę dirbti;
    - Esate reiklus sau ir aplinkiniams, generuojate pokyčius, kurie Jus ir jūsų kolegas skatina tobulėjimui;
    - Esate sistemiškas, bet tuo pačiu ir kūrybiškas bei manote, kad struktūra yra veiklos sėkmės pagrindas;
    - Galite pateikti ne vieną pavyzdį iš savo patirties, kaip Jums pavyko puikiai suvaldyti ir motyvuoti komandą, optimizuoti procesus, pasiekti pačius ambicingiausius tikslus.
    Jurgita Paičienė
    “Turite patirties formuojant efektyvią komandą: mokant, įkvepiant ir vedant komandos narius, užsibrėžtų tikslų link? Kandidatuokite! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Jurgita Paičienė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Klientų patirties valdymo vadovas (-ė)
    ID: 854
    Iki 2019-08-11, Vilnius
    Klientų patirties valdymo vadovas (-ė)
    ID: 854
    Iki 2019-08-11, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - išmanių parkavimo sistemų sprendimų kūrimo ir jų pritaikymo įmonė. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti KLIENTŲ PATIRTIES VALDYMO VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Asmeninio tobulėjimo ir savirealizacijos perspektyvas šiuolaikiškoje tarptautinėje kompanijoje;
    - Konkurencingą ir motyvuojantį darbo užmokestį, priklausantį nuo pasiektų rezultatų, sveikatos draudimą ir kitas papildomas vertes;
    - Platų veikimo diapazoną ir galimybę pritaikyti Jūsų "know-how".

    Būsite atsakingi už:
    - Klientų potyrio analizę, gerinimo veiksmų strategijos kūrimą ir įgyvendinimą;
    - Kontaktų centro skambučių monitoringą, kokybės vertinimą, pokyčių siūlymą bei diegimą;
    - KPI nustatymą bei matavimo rodiklių tobulinimą;
    - Kultūros, orientuotos į klientą, skatinimą komandoje ir visoje organizacijoje;
    - Bendravimą su klientas visais įmonės komunikacijos kanalais.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite patirtį vadovaujančioje pozicijoje klientų aptarnavimo veikloje;
    - Pasižymite analitiniu mąstymu bei gebate teikti rekomendacijas;
    - Turite lyderystės savybių, sugebate motyvuoti komandą siekti bendrų įmonės rezultatų;
    - Esate savarankiškas (-a), iniciatyvus (-i), orientuotas (-a) į rezultatą ir tikslo siekimą;
    - Puikiai išmanote MS Office kompiuterines programas;
    - Galite susikalbėti anglų ir rusų kalbomis.
    Julija Stankevičiūtė
    “Turite puikius komunikavimo įgūdžius ir bendravimas su klientais Jums teikia malonumą? Jei taip, būtinai kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Parduotuvės vadovas (-ė) (terminuota sutartis)
    ID: 853
    Iki 2019-08-10, Klaipėda
    Parduotuvės vadovas (-ė) (terminuota sutartis)
    ID: 853
    Iki 2019-08-10, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientas - vienas didžiausių buitinės elektronikos mažmeninės prekybos tinklų Lietuvoje. Turintis daugiau kaip 120 darbuotojų ir beveik 300 prekybos ir paslaugų partnerių. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti veiklų PARDUOTUVĖS VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir dinamišką darbą patikimoje ir žinomoje kompanijoje;
    - Draugišką ir palaikančią profesionalų komandą;
    - Galimybę visiškai savarankiškai valdyti parduotuvę ir priimti sprendimus;
    - Erdvę panaudoti savo sukauptas žinias bei kompetencijas ir išnaudoti turimą potencialą.

    Būsite atsakingi už:
    - Kokybišką klientų aptarnavimo užtikrinimą;
    - Personalo darbo planavimą, organizavimą ir ugdymą;
    - Visų procesų sklandaus ir kokybiško vykdymo užtikrinimą;
    - Klientų aptarnavimo standarto diegimą ir įgyvendinimą;
    - Reklaminių akcijų organizavimą parduotuvėje;
    - Parduotuvės ekspozicijos keitimo projektų inicijavimą;
    - Pardavimo rodiklių analizę.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Mylite techniką, domitės naujovėmis;
    - Esate komunikabilus (-i), gebate mokyti bei motyvuoti žmones;
    - Puikiai išmanote pardavimo procesą;
    - Turite bent 2 metų patirtį panašioje srityje ir sugebėjimus vadovauti komandai;
    - Gerai mokate anglų bei rusų kalbas;
    - Pasižymite puikiais analitiniais gebėjimais.
    Julija Stankevičiūtė
    “Siekiate būti puikiu lyderiu (-e), sugebančiu sujungti visus turimus resursus geriausio rezultato pasiekimui. Galime pasiūlyti Jums patikimą, draugišką komandą ir aplinką. Atsiųskite savo CV ir susisiekime aptarti plačiau!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Jūrų transporto skyriaus klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)
    ID: 752
    Iki 2019-08-10, Klaipėda
    Jūrų transporto skyriaus klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)
    ID: 752
    Iki 2019-08-10, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - "Greencarrier Freight Services", kuri yra viena didžiausių privataus kapitalo transporto bei logistikos įmonių dalis, įsikūrusi Skandinavijos, Lenkijos, Didžiosios Britanijos, Baltijos šalyse bei Kinijoje, šiuo metu prie savo komandos Klaipėdoje kviečia prisijungti JŪRŲ TRANSPORTO SKYRIAUS KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą tarptautinėje kompanijoje su aukščiausiais veiklos standartais;
    - Asmeninę vadovų pagalbą darbo pradžioje;
    - Puikias darbo sąlygas šiuolaikiškai įrengtame erdviame biure;
    - Darbą jaunatviškoje ir energingoje komandoje :)

    Būsite atsakingi už:
    - Tiesioginį bendravimą su klientais iš viso pasaulio (elektroniniu paštu, telefonu);
    - Užsakymų, atitinkančių visus klientų lūkesčius, priėmimą;
    - Savalaikį užsakymų vykdymo koordinavimą;
    - Iškylančių komplikuotų situacijų su klientais valdymą;
    - Įmonės atstovavimą susitikimuose su klientais;
    - Ilgalaikių bendradarbiavimo ryšių su klientais užtikrinimą ir palaikymą;
    - Įmonės produktų bei procesų kokybės tobulinimą bei inovacijas.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Puikiai bendraujate anglų kalba su kitataučiais, pažįstate jų mentalitetą;
    - Esate aukštos vidinės kultūros žmogus, o tai atsispindi kasdieninėje veikloje;
    - Efektyviai priimate sprendimus, kai trūksta laiko ar yra kitos nepalankios sąlygos;
    - Esate reiklus savo ir kitų darbo kokybei;
    - Greitai perprantate verslo valdymo programas ir mėgstate jas pasitelkti savo darbo funkcijoms palengvinti/ patobulinti.
    Julija Stankevičiūtė
    “Greitas mąstymas, darbų planavimas ir organizavimas yra Jūsų kasdienybė? Šią poziciją rekomenduojame tiems, kurie nori darbe dinamikos bei komandinio darbo. Laukiame Jūsų CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Transporto vadybininkas (-ė)
    ID: 852
    Iki 2019-07-18, Klaipėda
    Transporto vadybininkas (-ė)
    ID: 852
    Iki 2019-07-18, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame transporto kompanija, krovinius gabenanti tarptautiniais maršrutais. Mumis pasitiki žinomiausios Europos kompanijos. Turime metinius kontraktus, pastovius krovinių srautus, nuosavą modernų transporto parką, pažangias krovinių valdymo ir stebėsenos sistemas, kas padeda dar efektyviau organizuoti ir valdyti krovinių pervežimus. Plečiame savo veiklą ir į jau sėkmingai dirbančią komandą kviečiame TRANSPORTO VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Darbą su esamais bendrovės klientais ir nuosavu transportu;
    - Galimybę siekti ambicingiausių tikslų ir motyvuojantį atlygį;
    - Darbą su išmaniomis valdymo bei kontrolės technologijomis;
    - Atvirą, betarpišką komunikaciją ir bendradarbiavimo atmosferą;
    - Patikimą, draugišką kolegų būrį ir ilgalaikius darbinius santykius.

    Būsite atsakingi už:
    Krovinių gabenimo tarptautiniais ir vietiniais maršrutais organizavimą:
    - profesionalų įmonės atstovavimą, bendraujant su klientais;
    - krovinių gabenimo planavimą;
    - vairuotojų darbo koordinavimą;
    - reikalingų dokumentų administravimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos patirties organizuojant krovinių gabenimą;
    - Mėgstate ir mokate operatyviai spręsti įvairias situacijas;
    - Esate atsakingas, turite gerus planavimo ir organizavimo įgūdžius;
    - Lengvai bendraujate ir palaikote bendradarbiavimo santykius;
    - Gerai mokate anglų, rusų kalbas (kitų kalbų mokėjimas būtų privalumas).
    Tatjana Andrejeva
    “Esate toks, kad Jus labiau reikia stabdyti nei paskatinti! Galite pasigirti puikiais organizaciniais gebėjimais. Norite geros komandos, aplinkos ir teisingo atlygio už Jūsų pastangas. Šis pasiūlymas Jums! Susisiekite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Accountant
    ID: 851
    Iki 2019-08-03, Klaipėda
    Accountant
    ID: 851
    Iki 2019-08-03, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Our client is focused on the deployment of expert teams of welders, fitters, electricians and commissioning technicians for new construction and maintenance projects in heavy industries such as; offshore, shipbuilding, petrochemicals, pharmaceuticals, food, feed and utilities. We are expanding our marketing force due to company growth and are currently looking for Accountant to join our team.

    Įmonė siūlo:
    We would be glad to offer you:

    - Ability to work in international company;
    - Flexibility and freedom at work;
    - New office located in city center;
    - Professional development opportunities.

    Būsite atsakingi už:
    Your main duties will be:

    - Perform general accounting and bookkeeping procedures;
    - Administrate intercompany transactions and reconciliations;
    - Prepare month-end, quarterly and year-end reports on a timely basis;
    - Participate in period end closing and reporting processes;
    - Manage other ad-hoc tasks.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    We’re looking for a proactive team player who:

    - Has a degree in Accounting, Finance, Economics or related field;
    - Has at least 2 years of professional experience in financial accounting;
    - Speaks fluently in English, Russian is considered as advantage;
    - Has excellent computer skills;
    - Has good communication skills;
    - Has ability to work independently and take full responsibility;
    - Is responsible and has accuracy for details.
    Julija Stankevičiūtė
    “If you feel, that you are a great accountant and you have key personality traits that make you a level-headed, creative and detail-oriented individual, then this position is for you!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Project coordinator
    ID: 846
    Iki 2019-08-03, Klaipėda
    Project coordinator
    ID: 846
    Iki 2019-08-03, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Our client is focused on the deployment of expert teams of welders, fitters, electricians and commissioning technicians for new construction and maintenance projects in heavy industries such as; offshore, shipbuilding, petrochemicals, pharmaceuticals, food, feed and utilities. We are expanding our marketing force due to company growth and are currently looking for Project coordinator to join our team.

    Įmonė siūlo:
    - A collaborative environment with engaged and supportive colleagues all over the world;
    - Opportunity to grow in an informal style of communication and management environment that is constantly looking for great team players and leaders to take;
    - Salary meeting your experience and skills within the currently established work environment.

    Būsite atsakingi už:
    Your responsibilities:

    - Recruit the needed personnel (welders, fitters, electricians or foreman's) needed for our local projects and abroad;
    - Keep in contact with AZ and UA office to schedule there people into the business trips;
    - Send the employees to our testing and training center to do a skill test;
    - Schedule the new employees into the business trips;
    - Keep in contact with the current employees who are working locally or are on business trips;
    - Manage all the day-to-day problems and solve them with our Dutch, Belgium or German office;
    - Be reachable in the weekend by telephone or email for emergencies.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    Requirements for you:

    - Proven experience as a Recruitment Specialist, Recruiter or similar role;
    - Strong interpersonal skills;
    - Fluent written and verbal communications skills in English;
    - Team spirit and strong personality;
    - Strong problem solving skills and task oriented;
    - Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively;
    - Ability to work in a fast paced and team environment.
    Julija Stankevičiūtė
    “If you want to oversee the whole process from recruitment, employing the people, send them to business trips and schedule the people back after holiday, so you are welcome to apply for this job :)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Baldų konstruktorius (-ė)
    ID: 850
    Iki 2019-07-25, Klaipėda
    Baldų konstruktorius (-ė)
    ID: 850
    Iki 2019-07-25, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Prekės ženklas „Somėja“ atsirado 2013-aisiais, tačiau korpusinių baldų gamyboje mūsų komanda yra sukaupusi daugiau nei 17 metų patirties. Mūsų pasididžiavimas – įspūdingos nestandartinių virtuvės baldų kolekcijos, tačiau mielai pagaminame ir pageidaujamus korpusinius baldus svetainei ar vonios kambariui. Siekiame, kad „Somėja“ - visada reikštų kokybę ir įsiklausymą į kiekvieno užsakovo poreikius.

    Džiaugiamės turėdami šiuolaikiškai įrengtus medienos apdirbimo ir dažymo cechus, vieną didžiausių uostamiestyje baldų ekspoziciją, daug užsakymų Lietuvoje ir už jos ribų bei profesionalią, draugišką ir atsidavusią komandą. Šiuo metu laukiame pastiprinimo ir ieškome BALDŲ KONSTRUKTORIAUS (-ĖS)!

    Įmonė siūlo:
    - Džiaugtis darbu labai draugiškame, palaikančiame ir bendro tikslo siekiančiame kolektyve;
    - Bendradarbiaujantį požiūrį ir pasitikėjimą;
    - Galimybes įgyvendinti nestandartinius projektus;
    - Visas reikalingas priemones ir puikias sąlygas.

    Būsite atsakingi už:
    - Virtuvės ir kitų korpusinių baldų konstravimą;
    - Techninių brėžinių ruošimą;
    - Bendravimą su gamyba ir užsakovais.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate konstravęs/ projektavęs baldus;
    - Gerai dirbate Solidworks, AutoCad ar panašiomis projektavimo programomis;
    - Esate atidus, imlus ir pozityvus.
    Tatjana Andrejeva
    “Ieškome kandidatų, kuriems labai patinka konstravimas. Suteiksime puikią aplinką ir galimybes prisidėti prie subtilių, kokybiškų baldų kūrimo ir gamybos. Jei susidomėjote, laukiame Jūsų CV ar skambučio!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Tatjana Andrejeva, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Chief Executive Officer (CEO)
    ID: 845
    Iki 2019-07-28, Klaipėda
    Chief Executive Officer (CEO)
    ID: 845
    Iki 2019-07-28, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Our client is focused on the deployment of expert teams of welders, fitters, electricians and commissioning technicians for new construction and maintenance projects in heavy industries such as; offshore, shipbuilding, petrochemicals, pharmaceuticals, food, feed and utilities. We are currently looking for CEO to join our international team.

    Įmonė siūlo:
    - Salary meeting your experience and skills within the currently established work environment;
    - A chance to contribute to business development in region;
    - An atmosphere that constantly motivates you to reach higher;
    - International working environment and all the necessary tools to reach best results.

    Būsite atsakingi už:
    Your responsibilities:

    - Manage the current team in our office in Klaipeda (15 FTE);
    - Discuss and plan with the country directors in the Netherlands, Germany and Belgium what their projects needs are;
    - Good in following and setting up processes/ procedures;
    - Responsible for our branch offices in Azardbeidjan (2FTE) and Ukraine (3FTE);
    - Discuss and plan the resources with our Fabrication manager from our piping and structural steel shop in Lithuania;
    - Organize the housing in Lithuania for the workers in the workshop (in NL, BE and De it will be organized by our local offices);
    - Responsible for our testing and training center in Lithuania;
    - Responsible for the 400 workers which are currently working;
    - The Director in Lithuania will report to the CEO.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    Requirements for you:

    - Proven experience as CEO or in other managerial position;
    - Experience in developing profitable strategies and implementing vision;
    - Strong understanding of performance management principles;
    - Familiarity with diverse business functions such as marketing, finance etc;
    - An entrepreneurial mindset with outstanding organizational and leadership skills;
    - Analytical abilities and problem-solving skills.
    Julija Stankevičiūtė
    “If you feel this is a great opportunity to join, stay and grow with our team, please kindly send Your CV!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų palaikymo vadybininkas (-ė)
    ID: 849
    Iki 2019-08-01, Vilnius
    Pardavimų palaikymo vadybininkas (-ė)
    ID: 849
    Iki 2019-08-01, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame tarptautinė kompanija, transporto įmonėms teikianti kuro pirkimo, rinkliavų apmokėjimo ir mokesčių grąžinimo paslaugas. Sparčiai augame ir prie savo profesionalų komandos kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ PALAIKYMO VADYBININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir dinamišką darbą patikimoje ir augančioje įmonėje;
    - Įsilieti į jaunatvišką ir pozityvią atmosferą, palaikančią komandą;
    - Draugiškų kolegų ir ugdančių vadovų pagalbą;
    - Galimybę auginti savo kompetencijas, mokytis iš profesionalų ir kilti karjeros laiptais;
    - Jūsų pastangas ir rezultatus įvertinti konkurencingu atlygiu.

    Būsite atsakingi už:
    - Profesionalų įmonės atstovavimą, bendraujant su klientais;
    - Greitą ir kokybišką pagalbą klientams, sprendžiant iškilusias problemas;
    - Sutarčių ruošimą ir kuro kortelių siuntimą klientams;
    - Vartotojų ir kuro kortelių administravimą;
    - Pagalbą vadybininkams, siekiant rezultato.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Norite dirbti pardavimų srityje ir ieškote kompanijos, kuri Jus išmokytų visų pardavimų subtilybių;
    - Išsiskiriate savo puikiu bendravimo stiliumi, todėl randate kalbą su bet kokiu žmogumi;
    - Esate atidus detalėms, o aplinkiniai Jus mato kaip atsakingą asmenybę;
    - Labai rimtai žiūrite į savo karjerą, norite ilgalaikių darbinių santykių bei draugiško kolektyvo;
    - Esate įgudęs MS Office paketo vartotojas;
    - Jeigu gerai kalbate bei rašote rusų ir anglų kalbomis - tai būtų didelis privalumas.
    Domantė Trotė
    “Esate atkaklus, komunikabilus, atsakingas? Savo ateitį norite sieti su pardavimais? Ieškote įmonės, kuri galėtų būti puiki mokykla tam? Šis pasiūlymas kaip tik Jums! Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Marketing manager
    ID: 847
    Iki 2019-07-28, Klaipėda
    Marketing manager
    ID: 847
    Iki 2019-07-28, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Our client is focused on the deployment of expert teams of welders, fitters, electricians and commissioning technicians for new construction and maintenance projects in heavy industries such as; offshore, shipbuilding, petrochemicals, pharmaceuticals, food, feed and utilities. We are expanding our marketing force due to company growth and are currently looking for ambitious MARKETING MANAGER to join our team.

    Įmonė siūlo:
    - A collaborative environment with engaged and supportive colleagues;
    - Opportunity to grow in an informal style of communication and management environment that is constantly looking for great team players and leaders to take;
    - Salary meeting your experience and skills within the currently established work environment.

    Būsite atsakingi už:
    Your responsibilities would be:

    - The branding of company worldwide (we have offices in LT, NL, DE, PT, AZ, UK);
    - Pens, T-shirts, Jackets, stickers and etc;
    - Internet channels as Facebook, Linkedin;
    - Coordinate with subcontractor our new website;
    - Coordinate with subcontractor our new website for Trust and the production;
    - Write or by subcontractor the content for the website for Trust and the production;
    - Write job reports per project which is finished and post it.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    You have:

    - University degree in Marketing, Business Administration or relevant qualification;
    - An ability to freely speak and communicate in English;
    - Strong interpersonal skills and team player instincts;
    - The feeling to excel marketing techniques or you have already demonstrated digital marketing performance;
    - High energy and adept at juggling competing priorities to tight deadlines.
    Julija Stankevičiūtė
    “If you have a background in marketing and knowledge of digital principles and functions, so you are welcome to apply for this job :)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)
    ID: 844
    Iki 2019-07-27, Klaipėda
    Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)
    ID: 844
    Iki 2019-07-27, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė – TECH4S (UAB "Kretarga") sunkiosios technikos sprendimus teikianti įmonė. Pagrindinė veikla - prekyba žemės ūkio ir statybinės technikos dalimis bei remonto paslaugų teikimas Lietuvoje ir Latvijoje. Šiuo metu į savo komandą kviečia naują komandos narį – KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKĄ (-Ę), kuris būtų komunikabilus ir greitai reaguojantis!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę siekti rezultatų, už kuriuos sąžiningai mokami priedai;
    - Specializuotus mokymus ir seminarus;
    - Išsamią klientų bazę;
    - Profesionalų ir teisingą požiūrį į darbo santykius;
    - Puikų vadovą, sukūrusį pozityvią darbinę aplinką.

    Būsite atsakingi už:
    - Atsarginių dalių, žemės ūkio technikai, pardavimą;
    - Užklausų apie atsargines dalis tinkamą aptarnavimą;
    - Klientų poreikių analizę ir konsultavimą;
    - Naujų bei esamų klientų ilgalaikių santykių palaikymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Mokate palaikyti ilgalaikius kokybiškus santykius su klientais;
    - Domitės ir išmanote kombainų, traktorių, kitos ž.ū. ir statybinės technikos konstrukcijas;
    - Esate inovatyvus, komunikabilus, iniciatyvus ir, be abejo, lankstus;
    - Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
    - Turite stiprų siekį atsakingai dirbti ir užsidirbti;
    - Puikiai dirbate kompiuteriu.
    Julija Stankevičiūtė
    “Valandų valandas galite kalbėti apie techniką? Mėgaujatės bendravimu su klientais? Laukiame Jūsų!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Restorano padavėjas (-a)
    ID: 813
    Iki 2019-07-27, Klaipėda
    Restorano padavėjas (-a)
    ID: 813
    Iki 2019-07-27, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    "Smiltynės Jachtklubas" – išskirtinis apgyvendinimo, laivybos ir pramogų kompleksas Kuršių nerijoje, nuo kurio Baltijos jūros paplūdimys pasiekiamas vos per keletą minučių! Šiame uoste ištisus metus priimamos ir saugomos įvairių dydžių jachtos ir kateriai, veikia restoranas. Šis unikalus kompleksas – įsimintina vieta poilsiautojams iš Lietuvos ir užsienio, jachtų uosto svečiams bei patraukli renginiams organizuoti. Šiam restoranui ieškome PADAVĖJO (-OS)!

    Įmonė siūlo:
    - Palaikančių ir entuziastingų kolegų (juk smagiau dirbasi tarp bendraminčių);
    - Galimybės dirbti įvairiapusį/ universalų darbą: tiek bendrauti su klientais, tiek patiekti įvairius patiekalus, tiek pačiam pasmaguriauti ;)
    - Išskirtinę lokaciją – Smiltynę, Kuršių Nerijos širdis;
    - Pojūtį būti jaukaus gurmaniško restorano Siela!

    Būsite atsakingi už:
    Tau reikėtų mėgautis darant tai :)
    - Siekti, kad kiekvienas įėjęs pro duris jaustųsi jaukiai pasitiktas, maloniai aptarnautas;
    - Palaikyti restorano tvarką;
    - Artėjant vasarai, pasidžiaugti ir prižiūrėti šalia restorano esančią terasą, skirtą klientams.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esi šilto būdo ir šypsena – tai Tavo stilingiausias aksesuaras ;)
    - Esi lankstus (matai, Tau reikės nardyti tarp skirtingų klientų ir tinkamai pasukti peleką, nujaučiant ką ir kaip pasiūlyti ;)
    - Nebūtinai turi identiškos darbo patirties (juk viską galima išmokti ;) ).
    Julija Stankevičiūtė
    “Ir jei neturi panašios darbo patirties, bet esi motyvuotas pabandyti – vadinasi, šis darbo pasiūlymas – Tau! Drąsiai siųski savo CV ar neformalų laišką – laukiame Tavęs :)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Komercijos vadovas (-ė)
    ID: 824
    Iki 2019-07-26, Vilnius
    Komercijos vadovas (-ė)
    ID: 824
    Iki 2019-07-26, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė - didmeninės prekybos automobilių dalimis įmonė, sėkmingai veikianti daugiau nei 20 metų. Siūlydama aukštos kokybės produkciją bei vadovaudamasi "win-win" partnerystės principu, savo klientams užtikrina lankstų bei sėkmingą bendradarbiavimą. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti dar vieną profesionalą - KOMERCIJOS VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingą, įdomų bei analitinį darbą;
    - Draugišką kolektyvą ir bendradarbiaujančius kolegas;
    - Galimybę siekti rezultatų, už kuriuos sąžiningai mokami priedai.

    Būsite atsakingi už:
    - Pardavimo funkcijų ir užsakymų įmonėje planavimą, kontroliavimą ir koordinavimą;
    - Efektyvų vadovavimą komercijos skyriui;
    - Optimalios kainodaros užtikrinimą;
    - Nuolatinį veiklos augimo ir pelningumo užtikrinimą;
    - Konkurencinės aplinkos, rinkos tendencijų stebėjimą ir analizę.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Esate sukaupęs sėkmingą patirtį B2B pardavimuose;
    - Turite aukštąjį matematikos, ekonomikos ar teisės išsilavinimą;
    - Gebate vadovauti komandai;
    - Komunikabilumas, analitiškumas bei gebėjimas lengvai užmegzti kontaktą - Jūsų stipriosios savybės;
    - Savo strateginio mąstymo ir užsispyrimo dėka įgyvendinate užsibrėžtus tikslus;
    - Gerai kalbate anglų bei rusų kalbomis (lenkų, vokiečių būtų privalumas);
    - Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius.
    Domantė Trotė
    “Jei dirbate vardan rezultato, norite naujų iššūkių ir atsakomybės - ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų projektų vadovas (-ė)
    ID: 766
    Iki 2019-07-25, Klaipėda
    Pardavimų projektų vadovas (-ė)
    ID: 766
    Iki 2019-07-25, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Mūsų klientė jau 13 metų atstovauja Europos aliuminio ir deformacinių profilių gamintojus, vykdo jų produkcijos didmeninę ir mažmeninę prekybą, tiekia nestandartinius aliuminio profilius, sukurtus pagal klientų poreikius. Veiklos specializacijos: ventiliuojamų fasadų konstrukcijos, apdaila fasadams, aliuminio profiliai, konstrukciniai profiliai. Kviečiame prie mūsų komandos prisijungti rimtą PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingus bei įdomius projektus;
    - Nuolatinius produktų ir vadybinių kompetencijų mokymus;
    - Reiklią, o tuo pačiu smagią, darbinę atmosferą;
    - Konkurencingą rinkoje atlyginimą ir sąžiningai mokamus priedus už rezultatus.

    Būsite atsakingi už:
    - Pardavimų bei rinkodaros strategijos kūrimą, įgyvendinimą bei tobulinimą;
    - Derybų vedimą, pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu;
    - Įmonės paslaugų pristatymą bei reprezentavimą parodose;
    - Parduodamos produkcijos pristatymo koordinavimą, atsiskaitymų kontrolę;
    - Problemų, susijusių su vykdomu projektu, sprendimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos patirties dirbant su statybiniais produktais;
    - Kalbate anglų bei rusų kalbomis;
    - Darbo procese stipriai orientuojatės ties rezultatu;
    - Esate ambicingas ir atkakliai siekiate savo užsibrėžtų tikslų;
    - Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą;
    - Turite puikų analitinį mąstymą;
    - Turite stiprų siekį atsakingai dirbti ir užsidirbti.
    Julija Stankevičiūtė
    “Jei Jūsų strateginis mąstymas ir užsispyrimas padėjo įgyvendinti verslo vizijas, koncentruojatės ir dirbate vardan rezultato, norite naujų iššūkių ir atsakomybės - ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Biuro administratorė (-ius)
    ID: 506
    Iki 2019-07-25, Vilnius
    Biuro administratorė (-ius)
    ID: 506
    Iki 2019-07-25, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame nekilnojamojo turto vystymo bei statybos valdymo įmonių grupė, turinti ilgametę patirtį įvairios paskirties pastatų statyboje visoje Lietuvoje, daugiau nei 15 metų sėkmingai rengianti bei vystanti investicinius verslo projektus. Siekiant įgyvendinti ambicingus planus, susijusius su modernaus ir kokybiško nekilnojamojo turto statyba, plečiame savo komandą ir kviečiame prisijungti šaunią BIURO ADMINISTRATORĘ (-IŲ) Vilniuje!

    Įmonė siūlo:
    - Galimybę atskleisti savo potencialią įmonės veiklos organizavime bei priežiūroje;
    - Tobulėjimo ir savirealizacijos galimybes;
    - Profesionalią komandą, kurioje vertinamas kokybiškai atliktas darbas ir žinių dalinimasis;
    - Dinamišką, įdomų darbą moderniame ir jaukiame biure;
    - Motyvuojantį darbo užmokestį.

    Būsite atsakingi už:
    - Kruopštų įmonės dokumentų valdymą: raštų ir kitų dokumentų tvarkymą bei sisteminimą, protokolų rašymą;
    - Malonų ir draugišką svečių pasitikimą;
    - Skambučių ir elektroninių užklausų administravimą;
    - Sklandų įmonės veiklos organizavimą ir įgyvendinimą;
    - Betarpišką pagalbą įmonės darbuotojams ir vadovui;
    - Bendrą biuro tvarkos palaikymą;
    - Kanceliarinių prekių užsakymą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Pasižymite atsakingumu, komunikabilumu bei paslaugumu;
    - Esate pozityvi ir į diplomatinius santykius linkusi asmenybė;
    - Kruopštumas, laiko planavimo įgūdžiai, paslaugumas - Jūsų sėkmingo darbo sudedamosios dalys;
    - Jus aplinkiniai apibūdina kaip mokančią lengvai prisitaikyti prie įvairių situacijų ir atsparią stresui;
    - Turite darbo patirtį nekilnojamo turto srityje arba išsilavinimą statybų srityje (laikomas privalumu);
    - Gebate valdyti informacinius srautus: dalykiškai suteikti ir gauti grįžtamąjį ryšį;
    - Turite puikius darbo kompiuteriu įgūdžius;
    - Turite geras anglų kalbos žinias.
    Domantė Trotė
    “Jums artimas atsakingas požiūris į sklandžius įmonės procesus, norite naujų iššūkių ir savo užsispyrimą išnaudoti įgyvendinant užsibrėžtus tikslus? Ši pozicija kaip tik Jums! Laukiame kandidatuojant! ”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Pardavimų projektų vadovas (-ė) (nekilnojamas turtas)
    ID: 674
    Iki 2019-07-25, Vilnius
    Pardavimų projektų vadovas (-ė) (nekilnojamas turtas)
    ID: 674
    Iki 2019-07-25, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame nekilnojamojo turto vystymo bei statybos valdymo įmonių grupė, turinti ilgametę patirtį įvairios paskirties pastatų statyboje visoje Lietuvoje, daugiau nei 15 metų sėkmingai rengianti bei vystanti investicinius verslo projektus. Siekiant įgyvendinti ambicingus planus, susijusius su modernaus ir kokybiško nekilnojamojo turto statyba, plečiame savo komandą ir kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir atsakingą darbą patikimoje bei profesionalioje kompanijoje;
    - Tobulėjimo ir savirealizacijos galimybes;
    - Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir puikiomis darbo sąlygomis;
    - Bendradarbiaujančių kolegų bei vadovų palaikymą.

    Būsite atsakingi už:
    - Pastatytų ir statomų nekilnojamojo turto objektų pardavimą;
    - Bendravimą su būsimais ir esamais klientais bei projektų pristatymą jiems;
    - Konkurencinės aplinkos stebėjimą, vertinimą, rinkos tendencijų analizę bei pasiūlymų teikimą;
    - Su konkrečiais NT objektais susijusios informacijos teikimą potencialiems klientams;
    - Sutarčių bei reikalingos dokumentacijos ruošimą;
    - Rūpestingą bei profesionalų klientų konsultavimą ir aptarnavimą;
    - Pardavimo ir marketingo strategijų priežiūrą bei pagalbą jas įgyvendinant.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite analogiškos arba panašios darbo patirties;
    - Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą;
    - Suprantate statybos ir turto valdymo procesus (privalumas);
    - Sugebate bendrauti su įvairaus amžiaus ir statuso žmonėmis;
    - Esate atsakingas darbuotojas ir galite sėkmingai dirbti su ilgalaikiais projektais;
    - Turite puikius planavimo, organizavimo, bendravimo ir derybinius įgūdžius.
    Domantė Trotė
    “Jei koncentruojatės ir dirbate vardan rezultato, norite naujų iššūkių ir atsakomybės - ši pozicija kaip tik Jums!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Psichologas (-ė) (0,5 etato)
    ID: 843
    Iki 2019-07-25, Vilnius
    Psichologas (-ė) (0,5 etato)
    ID: 843
    Iki 2019-07-25, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame valstybės įmonė “Oro navigacija“ - Lietuvos oro erdvės valdytoja, kuri užtikrina saugų ir efektyvų oro navigacijos paslaugų teikimą. Subūrėme ilgametę profesionalų komandą ir šiuo metu kviečiame prie jos prisijungti kompetentingą ir patyrusį PSICHOLOGĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Įdomų ir atsakingą darbą stabilioje ir patikimoje įmonėje;
    - Puikias darbo sąlygas ir profesionalius kolegas;
    - Darbą 0,5 etato, tad turėsite laisvę užsiimti ir kitomis veiklomis;
    - Galimybę panaudoti savo ekspertines žinias ir patirtį;
    - Vadovų pasitikėjimą ir savarankiškumą darbe;
    - Konkurencingą darbo užmokestį ir motyvacinius priedus.

    Būsite atsakingi už:
    - Psichologinės pagalbos teikimą įmonės darbuotojams įvykus ekstremaliai situacijai, saugos įvykiui ar kitais atvejais, kada darbuotojui, gali būti reikalinga psichologo pagalba;
    - Priežasčių, keliančių darbuotojams įtampą ir stresą analizavimą, siūlymų teikimą šių priežasčių mažinimui bei jų įgyvendinimą;
    - Psichologinį kandidatų, siekiančių įsidarbinti įmonėje, vertinimą, rekomendacijų teikimą;
    - CISM (critical incident stress management) programos, nuovargio rizikos valdymo dokumentų, informacinių streso ir nuovargio prevencijos programų ruošimą, naujinimą, tobulinimą;
    - Mikroklimato ir darbuotojų įsitraukimo priemonių kūrimą, pagalbą jas įgyvendinant.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Galite pasigirti bent penkerių metų sėkminga psichologinio darbo patirtimi;
    - Esate įgijęs socialinių mokslų studijų srities psichologijos krypties aukštąjį universitetinį išsilavinimą arba medicinos (sveikatos) psichologo profesinę kvalifikaciją;
    - Išmanote darbuotojų streso mažinimo, nuovargio suvaldymo ir reguliavimo metodikas bei gebate praktiškai jas taikyti;
    - Esate dirbęs su kandidatų į darbuotojus gebėjimų vertinimo metodikomis;
    - Gerai išmanote pokyčių valdymo psichologija ir galite sėkmingai ją pritaikyti darbinėje praktikoje;
    - Pasižymite savarankiškumu ir aukšta atsakomybe;
    - Puikiai mokate išsidėlioti prioritetus, planuoti savo laiką ir darbus.
    Domantė Trotė
    “Ieškome atsidavusio specialisto, mėgstančio ir besidominčio savo profesija, tikinčio savo funkcijos ir tikslų svarba ir užkrečiančio tuo aplinkinius! Laukiame kandidatuojant! Mielai susitiktume pokalbiui ir kviestume tapti mūsų komandos dalimi!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Sandėlininkas (-ė) - apskaitininkas (-ė)
    ID: 842
    Iki 2019-07-18, Vilnius
    Sandėlininkas (-ė) - apskaitininkas (-ė)
    ID: 842
    Iki 2019-07-18, Vilnius
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    Esame viena pirmųjų įmonių Baltijos šalyse, pradėjusių gaminti miško išvežimo įrangą. Sėkmingai dirbame jau virš 20 metų ir šiandien esame vieni iš Europos lyderių miškų savininkams siūlantys aukštos kokybės įrangą. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti patyrusį ir atsakingą SANDĖLININKĄ (-Ę) - APSKAITININKĄ (-Ę)!

    Įmonė siūlo:
    - Atsakingą darbą patikimoje ir stabiliai augančioje Švedijos kapitalo įmonėje;
    - Gerą, draugišką ir palaikančią įmonės atmosferą;
    - Jūsų patirtį įvertinti konkurencingu užmokesčiu bei motyvaciniais priedais;
    - Galimybes ir priemones tobulėti.

    Būsite atsakingi už:
    - Sklandaus prekių sandėlio darbo organizavimą;
    - Prekių priėmimą bei išdavimą;
    - Sąskaitų pajamavimą pagal lydinčius dokumentus;
    - Inventorizacijos vykdymą;
    - Tvarkos sandėlyje užtikrinimą, juk Jūs būsite jo šeimininku.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite sėkmingos darbo patirties sandėliavimo ir sandėlio apskaitos valdymo srityje (privalumas jeigu teko dirbti su Monitor programa);
    - Pasižymite gerais darbo kompiuteriu įgūdžiais;
    - Gebate dirbti komandoje, esate atsakingas ir pareigingas žmogus;
    - Jeigu turite autokrautuvo teises - tai būtų privalumas.
    Domantė Trotė
    “Esate atsakingas, pareigingas ir darbštus žmogus? Puikiai išmanote sandėlio veiklos principus? Kandidatuokite!”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Domantė Trotė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti
  • Restorano projektų vadovas (-ė)
    ID: 841
    Iki 2019-07-18, Klaipėda
    Restorano projektų vadovas (-ė)
    ID: 841
    Iki 2019-07-18, Klaipėda
    Pateikti CV
    Apie įmonę
    "Smiltynės Jachtklubas" – išskirtinis apgyvendinimo, laivybos ir pramogų kompleksas Kuršių nerijoje, nuo kurio Baltijos jūros paplūdimys pasiekiamas vos per keletą minučių! Šiame uoste ištisus metus priimamos ir saugomos įvairių dydžių jachtos ir kateriai, veikia restoranas. Šis unikalus kompleksas – įsimintina vieta poilsiautojams iš Lietuvos ir užsienio, jachtų uosto svečiams bei patraukli renginiams organizuoti. Šiam restoranui ieškome RESTORANŲ PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)!

    Įmonė siūlo:
    - Draugišką, laisvą, bendradarbiavimu ir pasitikėjimu grįstą darbo kultūrą;
    - Galimybę panaudoti jau turimas kompetencijas ir realizuoti savo potencialą;
    - Jūsų patirtį bei žinias įvertinti atitinkamu atlygiu;
    - Išskirtinę lokaciją – Smiltynę, Kuršių Nerijos širdis.

    Būsite atsakingi už:
    - Restorano personalo darbo grafiko sudarymą;
    - Personalo darbo kokybės užtikrinimą restorane;
    - Pobūvių aptarnavimo organizavimą;
    - Duomenų pildymą/ atnaujinimą restorano apskaitos sistemoje;
    - Sklandaus ir kokybiško padavėjų darbo užtikrinimą;
    - Naujų restorano darbuotojų atranką ir ugdymą;
    - Bendradarbiavimą su viešbučio pardavimų skyriumi ir bendrų projektų kuravimą.

    Mes tikimės, kad Jūs:
    - Turite puikius bendravimo įgūdžius;
    - Norite organizuoti padavėjų ir barmenų darbą;
    - Turite užsienio kalbų įgūdžių (laikytume privalumu);
    - Turite gerus komandos formavimo ir motyvavimo įgūdžius;
    - Išmanote restorano etiketą.
    Julija Stankevičiūtė
    “Ši pozicija ypatingai tinka turinčiam (-iai) patirties klientų aptarnavimo, viešbučių ar maitinimo įmonių srityse! Jei turite iniciatyvos, organizavimo įgūdžių ir aktyvumo judesiui į priekį – laukiame Jūsų :)”
    Į klausimus dėl šio darbo pasiūlymo Jums atsakys:
    Julija Stankevičiūtė, Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė

    Pateikti CV
    Suskleisti